Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    Liborekk_SKS     před 8 lety 09.02.2017 09:57 |  
    7 0

    To je zase výplod. Přestupy v Evropě de facto skončily a rumunskej plátek píše o tom, jak se rumuni těší na 15% ze 100 mil. za přestup uskutečněný snad v řádu následujících hodin. Tleskám řemeslné novinařině.

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      tomcz     před 8 lety 09.02.2017 10:03 |  
      0 0

      Proč by teď dávali nabídku za 100 mega, když by mohl přijít až v létě? Jde to vůbec, když není půl roku do konce smlouvy?

      • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

        VanDel     před 8 lety 09.02.2017 10:14 |  
        3 1

        Když to jde u Baráka, tak proč by to nešlo u Ngadea ?

        • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

          tomcz     před 8 lety 09.02.2017 13:07 |  
          0 0

          no to jsem bral tak, že to ještě uzavřeli v rámci přestupního období

          • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

            VanDel     před 8 lety 09.02.2017 13:56 |  
            0 2

            Zase nějak hluboce do toho nevidim, ale pokud by ten přestup nešel uzavřít teď takhle dopředu, tak předpokladám, že se to vyřeší ve stylu "Smlouva o smlouvě budoucí".

          • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

            deny91     před 8 lety 09.02.2017 15:22 |  
            3 0

            Klub může svého hráče prodat/koupit kdykoli, je jedno, jestli je jaro, léto, podzim, nebo zima... akorát bude mít prostě smlouvu až od data, kdy se může k novému týmu připojít a hrát za něj, což je vymezeno přestupními termíny.

  2. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    wotlemburg     před 8 lety 09.02.2017 09:59 |  
    2 13

    Jasně, rozprodejme to všechno a od nového ročníku začneme zase budovat nový tým. A tak furt dokola.

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      jarmik     před 8 lety 09.02.2017 10:03 |  
      8 1

      Klídek.

  3. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    Robinator     před 8 lety 09.02.2017 10:02 |  
    2 18

    nechápu, proč přistupujeme na takové smlouvy, kde má bývalý klub z hráče 20%(pokud je to pravda) jako chápu to u Simona Deliho, protoze to jsme byli jeste v prdeli..ale ted..

    Jinak chce to skautovat poradne v Africe..tam bude takovych hracu mraky..

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      tomcz     před 8 lety 09.02.2017 10:03 |  
      4 0

      otázka, jestli by jinak kluby toho hráče prodaly...

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      Tomski     před 8 lety 09.02.2017 10:11 |  
      14 0

      tyhle klauzule mají při přestupech i top týmy z Premier League...tady by se měl zase někdo vrátit do reality...

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      VanDel     před 8 lety 09.02.2017 10:13 |  
      4 1

      Procenta z dalšího prodeje jsou celkem normální. Hlavní je to, aby se držely na rozumný hranici. Do těch 15% je to dle mě v pořádku, cokoliv víc už ne.

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      Chali     před 8 lety 09.02.2017 10:18 |  
      31 1

      Tak Slavia se snaží o přestupy s nižšími procenty, viz Sýkora. Ale někdy to prostě nejde, no. Někdy si říkám, že kdyby k nám měli chodit hráči jen podle kritérií fanoušků (bez procent, bez tetování, bez komedií na hlavě, s dokonalou znalostí historie Slavie a bradavkami ve tvaru hvězdy), vyšlo by nám asi jen málo přestupů. :)

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 10:21 |  
      8 0

      Protože by nám ho třeba neprodali? Nebo by byl výrazně dražší? Procenta z dalšího přestupu jsou ve fotbale tak běžnou věcí, že se vůbec divím, že se divíš :)

      No to si právě nemyslím, MNN je výjimečný svým přehledem a herní vyzrálostí, což je vlastnost, kterou má tak 1 africký fotbalista ze 100...

      • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

        Robinator     před 8 lety 09.02.2017 10:25 |  
        0 1

        vím, že jsou procenta běžná..ale netušil jsem vůbec, že se pohybují kolem těch 15-20%, to mi přijde strašně moc..ale je pravda, že se v tomhle nevyznám..takže příště už aspoň budu vědět :)

        • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

          Travinho     před 8 lety 09.02.2017 11:04 |  
          7 0

          Moc to není, je to běžný standard. Pět procent si tam nikdo dávat nebude. Vem si, že 5 - 7 procent (teď nevím přesně kolik) musíš povinně odvádět mládežnickým celkům, kde daný hráč hrál. U nás si na tom udělal zlatý důl Šanov, když Aleš Urbánek co rok přestupoval a oni pořád inkasovali stovky tisíc, což je na vesnický mančaft neskutečná suma.

          • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

            Robinator     před 8 lety 09.02.2017 11:29 |  
            0 1

            aha, to je zajimavy, tak díky za info :)

          • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

            dřevěný     před 8 lety 09.02.2017 13:35 |  
            0 0

            Milý příteli, jen čistě ze zvědavosti, odkud jsi, jestli se můžu ptát? Zaujalo mě v tvém textu to "u nás... Šanov" (já jsem totiž nedaleko), pokud bys nechtěl veřejně, tak klidně napiš do zprávy ;))

            • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

              Travinho     před 8 lety 09.02.2017 14:12 |  
              0 0

              Úplně u nás ne. Nicméně proti Šanovu jsme dlouho hrávali, tak to beru jako tým od nás. Jsem z Valašských Klobouk. Ty?

              • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

                dřevěný     před 8 lety 09.02.2017 16:50 |  
                1 0

                Toš to je mazec :DD Já jsem z Nedašova ;) Svého času jsem za náš dorost taky párkrát hrál v Šanově, to jejich hřiště je legendární co se týká možnosti zakopnutí a ztráty míče v okolním lese :D

                • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

                  Travinho     před 8 lety 09.02.2017 17:47 |  
                  1 0

                  Já si hlavně pamatuju, když jsme tam hráli s chlamapa Poteče a mezi diváky byl samotný Urbánek nalitý jak žok (minimálně trojku v žíle), přičemž týden na to vyšel ve Sportu článek, že Urbánek už seká dobrotu.

                  • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

                    dřevěný     před 8 lety 09.02.2017 20:35 |  
                    0 0

                    Tak sám asi víš, že u nás jsou mnozí fotbalisté dosti rázovití... Řepka, Petr Švach, Urbánek, Šenkeřík :)) Snad Tomáš Polách mně přišel v pohodě, a jak je na tom Lukáš Bartošák, to už nevím.
                    Jinak ale jsem rád, že poznávám velkého fanouška Slavie z našeho kraje.

                    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

                      Travinho     před 8 lety 09.02.2017 21:36 |  
                      0 0

                      Já si myslím, že Bartošák je relativně v pohodě, Hnaníček totéž. U toho Bartošáka mě trochu mrzí, že tehdy ze Žižkova nešel k nám, protože je známo, že vždycky byl fanda Slavie.

      • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

        Jachym     před 8 lety 09.02.2017 12:26 |  
        0 0

        Spíše postupně dochází na prorocká slova, že se ještě všichni budeme divit...:-D Zatím se diví jenom někteří, ale to je jen začátek...

        • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 12:33 |  
          3 0

          Já pevně věřím, že se ještě všichni budeme divit, kolik mukionů nakonec na MNN vyinkasujeme :)

  4. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 10:03 |  
    20 1

    To je zas trapnej článek. Někdy mám pocit, že rozpočet nám sestavuje Pivarník (toho času trenér Plzně) a přestupovou strategii také trenér Pivarník, který teď dostal na pomoc ještě majitele klubu kdesi z Rumunska, který přesně ví, jaké máme na hráče nabídky a kdy přesně ho prodáme a za kolik. Škoda, že nenapsal i klub, mohl by to tam jet vyjednávat sám, nebo s Pivarníkem a naše vedení by se aspoň mohlo soustředit na důležitější věci.

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      wotlemburg     před 8 lety 09.02.2017 10:12 |  
      2 2

      Jasně, tady se vždycky při takovýchto zprávách diskutuje, jak jsou ty články trapný a pak se ukáže že je to pravda. Viz Barák, Železník, Van Kessel...

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      dupy77     před 8 lety 09.02.2017 15:10 |  
      1 0

      Mluvíš mi z duše ten Pivarník je chytrý jak ty novináři ví všechno naprosto přesně

  5. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    Maty22     před 8 lety 09.02.2017 11:22 |  
    3 0

    Neni ten rumun z toaletný?

  6. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    Krkovice     před 8 lety 09.02.2017 12:05 |  
    3 0

    By mě zajímalo jestli dá FIFA nějaké odškodnění klubům za hráče na Africkém poháru :)

  7. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    Srdcar114     před 8 lety 09.02.2017 12:11 |  
    0 0

    Věřím,že tyhle neustálé úvahy o prodeji a za kolik neovlivní Míšovu formu.Má to v hlavě srovnaný.Mimochodem jeden z prvních novinářů,který přispěchal s těmito úvahami, byl Stanislav Hrabě.Od toho bych to nečekal.Ale novináři rádi používají větu My víme první.

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      wotlemburg     před 8 lety 09.02.2017 14:10 |  
      8 0

      Tak přesně tohle se tady před nedávném hojně psalo o Barákovi, že to má v hlavě srovnané...

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 16:07 |  
      2 0

      Rozhodně pochybuju, že MNN umí česky a čte nějaké české sportovní periodikum. Vzhledem k tomu, že se to Michael nemá prakticky jak dozvědět, mě to nechává naprosto chladným.

  8. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    Borris     před 8 lety 09.02.2017 12:39 |  
    8 0

    Klid. Pan Tvrdík už mi to na Twitteru vyvrátil, že žádné takové nabídky nejsou a že je to opět nesmysl

  9. iSpart výsměch

    JS (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 13:02 |  
    1 1

    Jojo, majitel Botosami určitě ví, jaké má Slavia nabídky na Ngadeua. A už se moc těší na ÚDAJNÁ procenta, někdo říká, že až 20 %. Tak proč to ten majitel neřekne sám?

    • Re: iSpart výsměch

      kobo (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 14:29 |  
      0 0

      Ty procenta mohou být ve smlouvě odstupňovaná, jako např. nyní u van Kessela podle výsledků - pohár, LM atd..

  10. Deník Sport zase blábolí

    dauby     před 8 lety 09.02.2017 13:10 |  
    2 0

    Zase blábol o ničem. Proč takovéto články vůbec vychází? Jeden Rumun něco plácne a Deník Spart z toho vycucá článek... Pořád stejná pakárna.

    • Re: Deník Sport zase blábolí

      donford     před 8 lety 09.02.2017 14:28 |  
      1 1

      Pánové, hoďme to za hlavu. Lepší zpráva je, že už zbývá po včerejšku jen 4800 lístků. Takže i já nevalný počtář jsem si odvodil, že kapacita stadionu 20 800 -4 840 = prodaných 15 960, tedy 16 tisíc lístků. Snad se na těch 18 -19 tisíc prodaných dostaneme. To by na Jihlavu byl rekord. Pěkný hukot od TS. Natěšenost veliká. Kluky poneseme do jihlavské brány na rukou. :-)

      • Re: Deník Sport zase blábolí

        lassiter     před 8 lety 09.02.2017 14:31 |  
        11 0

        Tak takto to opravdu není a prodaných v tuto chvíli nebude více než 9 tis.

        • Re: Deník Sport zase blábolí

          deny91     před 8 lety 09.02.2017 15:16 |  
          2 0

          A jak to teda je? Docela by mě zajímalo, jak se to počítá...

          • Re: Deník Sport zase blábolí

            Panda     před 8 lety 09.02.2017 15:21 |  
            5 0

            Zrovna včera jsme to řešili v off-topic, takže ti to překopíruju. :)

            včera 08.02.2017 13:40 1 0 Přejít na komentář
            Divný to asi je, ale je to tak. Dal jsem ti práci a zpočítal ti to teda. :)
            Na severu se neprodává 1. řada, na zbytku stadionu dokonce první 2 řady (961 míst v nabízených sektorech). Pak nejsou v prodeji sektory 111 (1250 míst), 118 (750), 119-121 hosté (1290), 122 (670), 123 (670), 225 (228), 226 (244), 227 (314). To celkem dělá 6377 míst, která se vůbec neprodávají. A jsme na nějakých 14,5 tisících co bylo v prodeji. Pak si od toho odečti taky nějaká místa, která se zatím neprodávají a jsou rezervovaná pouze pro jarní permice (500 - 1000 můj tip). Takže max 9 tisíc prodáno, spíš o něco méně. :)

            • Re: Deník Sport zase blábolí

              deny91     před 8 lety 09.02.2017 15:27 |  
              2 1

              To jsou jako první 1 řady zablokované a nebudou tam moct být při zápase diváci, nebo co to je za blbost? A už vůbec nechápu, proč je blokován nějaký sektor mezi fanoušky. To jsem snad nikde jinde pořádně neviděl, přijde mi to úplně trapné a připosrané. Nicméně nevím, jak moc do toho zatím může promlouvat fakt, že Slavia stadion ještě nevlastní a má jej pouze v nájmu...

            • Re: Deník Sport zase blábolí

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 17:11 |  
              2 0

              ještě asi sektor 124,se neprodává,jinak systém dávání lístku do prodeje je jedna velká pitchovina,opkakuje se to už několik let,je to prostě bordel,hlavně před derby je to uplně zavádějící a blbnou akorát lidi.

        • Re: Deník Sport zase blábolí

          donford     před 8 lety 09.02.2017 16:59 |  
          4 0

          Tak to mi mrzí. Věcí jsem se nezabýval a jen běžně odečítal. Netušil jsem, že je zde ještě jakési umělá bezpečnostní zóna v podobě neprodaných či neprodávaných řad. Omlouvám se za zřejmě fakty nepodloženou euforii. Tak třeba bude aspoň svítit zapadající sluníčko. :-)

    • Re: Deník Sport zase blábolí

      zeleznik2     před 8 lety 09.02.2017 14:32 |  
      3 0

      Vše co může Slávii poškodit, zasít nesvár v kabině apod se Rumunům hodí do krámu. No teď budou psát o nové posile Hovorkovi, tak mohou dát na chvíli pokoj.

      • Re: Deník Sport zase blábolí

        bongor     před 8 lety 09.02.2017 17:42 |  
        1 0

        A budou sborově naříkat,jak je rozhodčí poškodili v hokeji,proti Frolundě.Lidi,no to je nářek,kam se hrabeme.A přitom je to pohár úplně na dvě věci.Nezájem diváků,federace údajně neví,jak se toho zbavit.

  11. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 14:22 |  
    3 7

    Tak 100mil za hráče takového kalibru je opravdu silně podhodnoceno, pokud by byl Michael opravdu v létě k neudržení, těch 250mil by mohlo být minimum, budou to pěkné starosti...

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      lassiter     před 8 lety 09.02.2017 14:30 |  
      11 4

      :-) 100 milionů za šestadvacetiletého obránce/defenzivního záložníka je luxusní částka, na čemž nic nezmění ani jeden podařený turnaj

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      Jachym     před 8 lety 09.02.2017 14:50 |  
      13 1

      Tady lítají miliony vzduchem. Já chci taky něco...:-))))

      • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 17:14 |  
        0 0

        Mě by spíš zajímalo kolik by za něj dal Pivarník,jestli by se mu to nezdálo moc :-)

        • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

          sasky     před 8 lety 09.02.2017 20:30 |  
          6 0

          Ten by ho jednak nechtěl, protože by to v kabině nedělalo dobrotu a pokud náhodou by svolil, tak za víc jak 10 mega by ho nebral, protože větší cenu hráč v lize nemá.

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      Travinho     před 8 lety 09.02.2017 20:16 |  
      3 0

      Já bych ho pod miliardu neprodával!

  12. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    zeleznik2     před 8 lety 09.02.2017 14:29 |  
    1 1

    Taky bych se těšil, kdybych měl dostat 20% z nejméně 100 mil. Každopádně i pro nás skvělý obchod nejlepší od dob Necida a Suchého, možná ještě lepší.

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 16:09 |  
      8 1

      A my už jsme MNN prodali, že jsem tak smělý?

      Většinou jsi železníku pár dní pozadu, a najednou tady házíš proroctví z budoucnosti...

      • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

        smely (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 16:47 |  
        6 1

        Smely sem ja a zeleznik2 vymenil svuj krizek po funuse nekde ve frcu za kristalovou kouli ; - )

        • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

          donford     před 8 lety 09.02.2017 20:42 |  
          1 0

          Take my jsme s pátým mužstvem korejské ligy remizovali 2:2, dle Pivarníka skvěle nabušená Plzeň ve velké formě se sedmým prohrála 2:0. A nová hvězda české ligy Ivanischevitz prý velký výbuch. Je to zatím jen příprava, ale úroveň naší kapří ligy to ukazuje v jasném, nelichotivém zrcadle. Také náš nároďák si průběžně dost pohoršil.

          • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

            donford     před 8 lety 09.02.2017 20:44 |  
            0 0

            Opravuji Ivanschitz (nikoliv Ivanischevitz). A Pivarník byl přes porážku spokojen.

            • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

              knl66 (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 22:13 |  
              2 0

              Ale no tak... Vždyť je to jen PŘÍPRAVA!
              Můžeme si z toho dělat srandu u Plzně, lámat si hlavu u Slavie - ale je to jen o tom, aby hráči vypadli z kondiční přípravy a trochu si rozhejbali nohy a vzpomněli si, jak hrát fotbal. Jen příprava!

  13. Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

    biggris (přítel SN)     před 8 lety 11.02.2017 18:17 |  
    0 0

    Proc by to mela delat fifa? Ona ten turnaj porada? Neporada ho nahodou africka federace caf? A nenastavujou si ty kompenzace samotny federace? Ze to dela uefa s eurem neznamena, ze to musi delat i caf s africkym poharem (nevim, zda to dela nebo ne. Jestli ano, tak neco dostaneme, jestli ne, tak dostaneme hovno a nemuzeme brecet, ze za euro se dostava)

    • Re: Rumuni se těší na přestup Ngadeua. Němci nabídli Slavii 100 milionů, tvrdí

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 11.02.2017 18:19 |  
      0 0

      Reakce na krkovici