Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Semifinále Afrického poháru národů: Kamerun - Ghana 2:0. Michael Ngadeu-Ngadjui odehrál celý zápas na postu stopera a navíc vstřelil v 72. minutě vítěznou branku, na konečných 2:0 upravil v nastaveném čase Bassogog. Kamerun si zahraje finále mistrovství Afriky proti Egyptu, výkop je v neděli 5. února ve 20:00.
Komentáře (111)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
pinochet před 8 lety 02.02.2017 21:53 |Přepište dějiny českého fotbalu, hráč Slávie rozhodl semifinále Afrického poháru!
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
mart před 8 lety 02.02.2017 21:54 |Teda toho gola vstrelil paradne ! Komentator ho prirovnaval k "seasoned striker" !
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:08 |Zrovna to bylo tak dvě minuty,co jsem to včera podruhé pustil.A vidím,nějaký frajer si míč připravil a nekompromisně zavěsil.Nepoznal jsem Míšu hned,teprve když jsem uviděl jeho číslo 5,tak jsem se radoval.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Travinho před 8 lety 02.02.2017 21:55 |Paráda, takové věci Slavii hodně pozitivně zviditelňují ve světě a to je fajn.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
homerinho před 8 lety 02.02.2017 21:56 |Jeden gól ve finále a náš Míša bude nejlepší střelec šampionátu :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
qwertz0099 před 8 lety 02.02.2017 21:57 |Tak Míšo, gratuluji Ti k postupu do finále. Tak to tam dotáhni do vítězného konce a následně na to navažme ve Slavii! Gratuluji tímto i do celého Kamrunu a přeji mnoho štěstí v utkání proti (Strakovu=faráonovu) Egyptu.
Mám radost také, že máme v týmu takovou osobnost, myslím i nejlepšího hráče Kamrunu na šampionátu. :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
knl66 (přítel SN) před 8 lety 02.02.2017 21:57 |Tak to abychom tomu našemu klukovi ušatému zatleskali vestoje hned před Jihlavou!
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
qwertz0099 před 8 lety 02.02.2017 21:58 |Aj. dokonce i moderátoři zmiňovali (v angličtině) Slavii nezvykle často.
Kamerunský hrdina
celtix před 8 lety 02.02.2017 22:03 |To by chtělo choreo na jeho poctu! :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Noddik před 8 lety 02.02.2017 22:03 |Velká gratulace. Jen Míša bude dost žhavé zboží.. Začínám se bát, že mu ua chvíli bude Slavinka malá :-(
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
knl66 (přítel SN) před 8 lety 02.02.2017 22:06 |Slavinka...? Napiš Slavia a bude to OK.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
knl66 (přítel SN) před 8 lety 02.02.2017 22:52 |Těm minusovačům: vám se jako výraz "Slavinka" fakt líbí????
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
golfer před 8 lety 02.02.2017 23:03 |Prudíš záměrně, neznáš historii nebo jsi tak prostý ??
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
knl66 (přítel SN) před 8 lety 02.02.2017 23:22 |Jsem jen obyčejný a prostoduchý fanda.
Výraz "Slavinka" se mi nelíbí, připadá mi infantilní (dětinský) a úplně mimo mísu.
Slavia ano, Slavinka ne!
Ale třeba mi vysvětlíš tu (literární prvorepublikovou) historii, proč bych měl změnit názor.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
golfer před 8 lety 03.02.2017 00:10 |Dobře. Rozumím, že v dnešní rádoby drsné a tvrdé době změkčelé výrazy nemají takový prostor, protože "in" je být drsný, mužný a nepřístupný ( tvl už to zní dost hnusně). Ale po roce 69, kdy jsem se o Slávku začal intenzivně zajímat v mém mládí začal i já, bylo oslovení Slávinka naprosto běžné. Na zábavy k nám jezdila skupina Slávinek ( holčičí kapela slávistických ženských), Standa Procházka (a jeho podobných echt slávistů s kterými jsem seděl na dřevěnce - Vinklář, Prachař, Bican, Skopeček,Plánička, Štádled, Hemala, atd atd ) vždy s úctou mluvila o Slávince a nikomu z těchto chlapů toto oslovení nevadilo. Chápu, že v této zdenegerované době je to jinak. Já zase nechápu a to přiznávám ( jsem asi příliš stár) jak může někdo svojí demencí škodit pyrotechnikou svému klubu tak, že ten potom musí platit peníze za jejich prohřešky. Možná, že mi na oplátku zase toto vysvětlíš ty. A pokud dáš návod jak tento hnisající hnusný vřed vyříznout, budu ti vděčný. Protože už moje babi říkala : kdo se s hov.nem maže, sám začne smrdět. A že to byla moudrá žena.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Borris před 8 lety 03.02.2017 00:42 |Parádní příspěvek a máš ode mě palec hore!
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
dubas před 8 lety 03.02.2017 08:02 |Slavia je větší než Slavinka, tak když mu ta naše Ślavinka bude malá, aspoň tak jsem pochopil tu jeho reakci. Jinak ta dnešní tvrdá doba, kde muži nosí růžové košile a mikiny co nejsou růžové ale lososové a všude je spousta lidiček, co mají velké srdíčko a štěstíčko:-)) Mně Slavinka nevadí, ale na ty různé zdrobněliny už mám taky alergii.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
dauby před 8 lety 03.02.2017 08:18 |Jedine Slavieee!!! Slavinka je fakt infantilni.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
donford před 8 lety 03.02.2017 11:36 |Jen malinké doplnění - ne Hemala , ale Hemele /když mu góly nepadaly - říkalo se: Hemele dnes nemele!/ - Potvrzuji, že v 60.letech bylo oslovení Slávinka běžné.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Karel13 před 8 lety 03.02.2017 11:02 |Anebo Slávinka a bude to taky OK.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 02.02.2017 22:08 |Jestli začne snít a bude si ho chtít splnit tak bojim bojim.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:15 |Bohužel,já se taky bojím,že ten náš sen bude slabší oproti snům těch větších.No nic začneme budovat zase od začátku.............................
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Jachym před 8 lety 02.02.2017 22:13 |Nejpozději po žních už bude asi pryč, ale nebude to k Turkovi...:-)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 02.02.2017 22:14 |Ja se jen modlim at ho udrzime aspon rok. To byl skauting kdyz jsme ho nasli.
Za celou dobu nepustil scuka ani soucka na plac, ikdyz to tak nemelo byt. Michale zustan:)
Vari, Nehodo, vari od Míši
donford před 8 lety 02.02.2017 22:23 |Doufám jen, že jeho agentem není ani náhodnou náhodou Nehoda. To by pro Slavii nastávaly zlověstné a nehodné chvíle. Určitě by začal ochotně plnit roli vykladače snů. A nám by zbyly oči pro pláč.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
donford před 8 lety 02.02.2017 22:28 |Na vysvětlenou - vari je trochu archaická pobídka k odchodu, k ústupu. (Vari, pryč od našeho prahu).
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
mpik před 8 lety 02.02.2017 22:34 |Pokud dá vítězný gól i ve finale, tak bude louceni brzy...
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
vršek před 8 lety 02.02.2017 23:35 |Již zcela nepodstatné...i kdyby ve finále prohráli.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
qwertz0099 před 8 lety 02.02.2017 22:38 |OT: https://www.footballscouting.it/calciomercato/calciomercato-udinese-arrivo-antonin-barak-dallo-sparta-praga/
Ty Italové, ti jsou dobří, člověk je nezapře. :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Jachym před 8 lety 02.02.2017 22:51 |Mediální mrdky jsou všude na světě stejný... Sebevědomí a moudra na rozdávání, vědomosti nulové...
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
qwertz0099 před 8 lety 02.02.2017 23:05 |iSport-versione italiana
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
T(r)enky před 8 lety 02.02.2017 22:56 |Tím bych se moc nevzrušoval...podle designu a kvality to vypadá hůř než webdenicek mého 8 letého bratrance.
Kde jsi to vyhrabal :D :D ?
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
qwertz0099 před 8 lety 02.02.2017 23:03 |V dířě jménem Google. Tam najdeš všechno, i to, co by člověk nečekal. :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 02.02.2017 23:05 |Za trest bych jim ho neprodal,at si koupí Vašíka z chátry.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:26 |Ty bys jim Vlčku teda poradil pěknou věc.Víš jak by bolševik zajásal,že se zbaví předsedy svazu nekopů?
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
golfer před 8 lety 02.02.2017 23:16 |Tento odkaz jsi sem opravdu dávat neměl. Když jsem to viděl, bochly ve mě saze. Za to by měl tomu taliánskému čmo.udovi přijít zasloužený trest přinejmenším v 30ti denní zácpě. Ať si de.bil užije. Příště by si dal určitě pito.mec pozor.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Borris před 8 lety 03.02.2017 00:47 |Italiano bastardo! Nic jiného se říct nedá. Já jim dám takové Sp*rta Praga že bych nejradši vystřelil z bot ignoranta který to napsal!
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
sicilianbrno před 8 lety 03.02.2017 09:42 |To víš, oni nám ješte ani po víc jak 16ti letech nemužou odpustit, že sme Udine vyřadili v osmifinale poháru uefa ročník myslím 1999/2000, tak nám to takhle dávají pořád sežrat :-)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 10:03 |na ten zapas pamatuji to byl rachod od nich. Umeli krasne fandit
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
sicilianbrno před 8 lety 03.02.2017 10:33 |Taky sem si na to vzpomel, to bylo v dobe, kdy sem vystrihoval a evidoval vše o slavii, ligovej ročnik i evropske pohary. Pokud me pamet neklame, doma sme vyhrali 1:0 u nich prohrali 2:1, postupovou branku dal obrance Koler, pak sme nepostoupili přes Leeds, u nich 3:0 (a jen diky ČERNÝMU sme nedostali dalši 3 fíky), doma 2:1 obe myslím Ulich...bylo to krásné období, každej rok v evropských pohárech, snad na to navážem opět :-)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
pevek před 8 lety 03.02.2017 17:18 |Ja si hlavne pamatuju, jakej to byl v odvete nervak a jak pak Horvath rikal, ze byli na hristi klidny, protoze vedeli, ze Udinese gol neda. A reporter se na to pak zeptal Cipra a ten na to rikal: "Skoda, ze nam to Pavel taky nerekl."
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Borris před 8 lety 03.02.2017 11:22 |Právě proto by si nás měli pamatovat! A jsem přesvědčený, že kdyby jsme s nima hráli dvojzápas znovu, tak bychom je zase vydupali! Ale ten dvojzápas si dobře pamatuju, přijelo snad myslím 5 000 Italů a atmosféra byla fakt hustá. Doma výhra 1:0, po vlastenci s výrazným přispěním Tomáše Doška a tam prohra 2:1 a postupový gól vstřelil Libor Koller.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:18 |Ty vole,ten Konečník umí docela obstojně italsky.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:24 |Ten konečník umí docela dobře italsky.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Tchue22 před 8 lety 02.02.2017 22:54 |Myslím, že je tu na místě i obrovský respekt Uhrinovi a spol., že někoho takového našli!
Jinak velká gratulace do Afriky!!!
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
PetCC před 8 lety 02.02.2017 23:33 |A taky za to, že po prvním zápase, kdy mu to teda vůbec nevyšlo, ho po pár zápasech zase postavili.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Borris před 8 lety 03.02.2017 00:54 |Michaelovi velká gratulace, moc mu to přeju a budu Kamerunu ve finále moc fandit, aby tu svojí cestu úspěšně dokončili a udělali ten poslední krůček. Je vidět že jeho příchod k nám byl velká trefa a že ten systém dat, pomocí kterého jsme ho našli, by mohl být dobrým pomocníkem i do budoucna. A Michael by určitě zasloužil bouřlivé přivítání hned na prvním kole s Jihlavou, škoda že se jeho jméno tak obtížně vyslovuje, natož skanduje :-) teď už se jen modlit, aby taky nezačal mít nějaký sen.... Snad s námi ještě aspoň dva roky zůstane!
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Maty22 před 8 lety 03.02.2017 06:47 |Myslim že vedení teď bude ohledně Míši čelit spoustě zvídavých dotazů?
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Boo_SKS před 8 lety 03.02.2017 06:49 |Na Michaela jsem hrdy, dela skvele jmeno sobe i celému nasemu klubu. Verim, ze i tento uspech bude třeba hrat roli v tom, abychom byli v ocich talentovanych afrických mladiku zase o kousek atraktivnejsi destinaci, když budeme moci argumentovat timto uspechem. Zaroven se sluší ještě jednou podekovat DU, který mel opravdu cuch a koule na to, vytipovat si, pote sam vyjednat a nasledne i privest vynikajici hrace. Bohuzel, samotne trenovani uz nebylo takove, nicmene tak me napadlo, ze on by vlastne mohl byt pripadne dobrou volbou na post sportovního reditele. Zkusenosti, jazykove vybaveni, kontakty v zahranici i cuch na hrace ma jako málokdo v CR, bohužel tato moznost je asi po tom horkem konci nerealna. Nicmene toto je opravdu cesta, kterou bychom se měli vydavat - místo vybrakovane a tragicke slovenske ligy koukat po ne odlozenych a zdarma se nabízejících, ale pro nas ekonomicky pristupnych hracich z podobne kvalitních cizích lig, kteří jsou oporami ve svých prumernych klubech. Podobny zazrak jako s Tavaresem, kdy k nam na testy prisel volny hrac z nižší francouzske souteze a stal se hvezdou, se asi opakovat nebude, nicmene podobny pripad jako MNN je s kvalitním skautingem a vyuzitim modernich technologii, podle me jednoznacne opakovatelny.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Robinator před 8 lety 03.02.2017 09:16 |opravdu ho objevil DU?
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Komix před 8 lety 03.02.2017 11:16 |DU na tom má taky svůj podíl, ale hlavně ho objevila skupina fotbalových analytiků.
Doporučuju FB stránku Na krátko, případně stejnojmennou stránku. Píše tam právě jeden z analytiků, kteří (nejen) pro Slavii vyhledávají posily. Opravdu zajímavé čtení. Odkazy dole.
https://www.facebook.com/nakratkoblog/?fref=ts
https://nakratkoblog.wordpress.com/
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Makii před 8 lety 03.02.2017 11:29 |Díky za tip!! Je to hodně zajímavý počtení.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Robinator před 8 lety 03.02.2017 11:34 |mrknu na to,díky :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
biggris (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 15:34 |To je vynikajici cteni! Diky moc za tip.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
malan (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 09:56 |Pripisujes Uhrinovi cizi zasluhy.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bububu (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 12:23 |https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/827268897740976128
Uhrinův problém byl, že neuměl jednat s lidma a nebyl dostatečný psycholog. Kabina ho víceméně odstřelila, samozřejmě potom, co půlku kádru nesmyslně vydeptal.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
malan (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 12:41 |nemam twt, takze si to neprectu
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bububu (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 14:01 |Jaroslav Tvrdik
@JaroslavTvrdik
@fouknitopodviko @quelhar zrejme bych mel vedet, jak to bylo. Hlavni slovo pri tomto vyberu mel Dusan Uhrin a osobne vedl i vsechna jednani
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
malan (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 14:29 |ok, díky. Nejsem u zdroje, nevím, jestli se nejdřív najde hráč/ dostane se tip na hráče a pak se dělá analýza nebo naopak. Z letních slov Uhrina jsem pochopil, že na něj narazili opravdu jen díky těm statistikám. Samozřejmě, pokud využití těchto dat zavedl Uhrin, má na tom i on svůj podíl. Nějakou roli tam mohl hrát i jeho otec.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Fallen (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 07:20 |Bomba
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
mpik před 8 lety 03.02.2017 07:26 |Jistá parodie na sportovní deník může dál psát o vyhozených penězích za Van Kessela a dávat to do top článků. Ale na Barákovi máme velký zisk už nyní a jak se zhodnotil Ngadeu asi uslyšíme hodně brzy.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
pevek před 8 lety 03.02.2017 17:20 |A to se jeste mozna mohl zhodnotit i ten GvK (a treba se jeste zhodnoti)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:33 |Míša minimálně 200 Mega.Když jsme za AŘ potřebovali prachy,tak nic podobnýho nepřišlo.
Teď je nepotřebujeme,svých mám dost ,a zájemci se hrnou.A zase si vzpomenu na lidová přísloví našich moudrých předků:"Čert sere na větší hromadu".
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Sracken před 8 lety 03.02.2017 07:54 |Skvělé. Přeji mu, aby to dotáhl k titulu. Neskutečnou kvalitu prokazuje tím, že je základním stavebním kamanem naší i kamerunské sestavy. Teším se do Příbrami, až se zas pomodlí a vlétne na to.
Gratulace!
dauby před 8 lety 03.02.2017 08:21 |MNN velka gratulace. A nase vedeni aby uz zacalo hledat nahradu, protoze MNN u nas dlouho hrat nebude.
Re: Gratulace!
Gino před 8 lety 03.02.2017 08:29 |Třeba bylo vždycky jeho snem hrát českou ligu ve Slávii? Jestli ne, tak jsme v hajzlu :-/ :D
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
kobo (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 08:50 |Michael Ngadeu je kanonýr, nenastal čas přesunout Milana Škodu zpět místo Michaela do zadních řad? ;-)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Novasinho před 8 lety 03.02.2017 08:58 |Tak budeme věřit, že podobné terno uděláme i s cizinci, kteří přišli teď v zimě.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
qwertz0099 před 8 lety 03.02.2017 09:00 |OT: Uvítali byste Ondru Petráka znova ve slávistickém dresu? Já jen, kdby odešel někdo z našich afričanů, protože mu v létě končí smlouva...(odchod Deliho-přesun MNN na stopera a příchod DZ Petráka, odchod MNN-náhrada na pozici DZ v podobě Petráka)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Artur (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 09:19 |Já fanda jeho hry nejsem. Doufam, že Michael zůstane do příštího léta.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:36 |Ale rozhodně to není špatnej nápad.Míša je sice ještě lepší,ale takoví hráči se u nás nedají dlouho udržet.To je prostě realita.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Ernie před 8 lety 03.02.2017 09:55 |Já Petráka zbožňuju, jestli je pravda, že mu končí smlouva, tak honem pro něj. Na ME U21 v Praze naprosto dominoval.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
koudys2 (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 10:33 |V porovnání s Jardou, byl daleko lepší, fotbalovější. Škoda, že jsme tehdá nepostoupili.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bububu (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 10:12 |Těžko říct. Jestli mu končí smlouva, tak bych ho asi zkusil. Ačkoliv teď na podzim docela hrál (nastoupil ve 14 zápasech z 18, průměr 80 minut na utkání), tak se asi shodneme, že nějakou velkou díru do světa neudělal. Slavia je po sportovní stránce určitě výš než průměrný klub 2. bundesligy a jeho návrat by tedy mohl dávat smysl.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Jachym před 8 lety 03.02.2017 11:41 |Sám si i odpovídáš. Já jsem z Petráka nikdy extra nadšený nebyl. Nejvíc mě upoutal důrazem a velkým množstvím faulů. Je pravdou, že na posledním euru U21 zahrál solidně, ale zda by to byla rovnocenná náhrada za MNN, to bych dost pochyboval...
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
sicilianbrno před 8 lety 03.02.2017 09:47 |čučím na youtube na sestřich a myslel sem, že se jim zasekl zvuk když komentátor slavil gol a zopakoval to asi 10x po sobe, ale on tak slavil oba goly, ješte dobře že nepadlo golů 10, to už by me tím asi štval :-) Jinak Ngadeu krásná šibenice ....
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bububu (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 10:13 |sestřich :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
sicilianbrno před 8 lety 03.02.2017 10:35 |https://www.youtube.com/watch?v=2dO8IpFCwv4 užij si komentátorovo gol gol gol gol gol gol gol gol gol , ale zminil i slavii :-)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Pepino44 před 8 lety 03.02.2017 09:50 |Tak já zde nacházím odpověď na ty diskuze o tom, zda hrát i se slabšími soupeři s DZ, Míša na to odpověděl tím, že i když převážně brání, v případě možnosti umí i střílet branky. S jeho postavou je velkou hrozbou ve vápně soupeře a myslím, že by to bylo to pravé při dobývání zalezlého soupeře. Míša za nás hraje dost krátce a teprve objevuje, co si může dovolit směrem dopředu. S jeho fyzickým fondem pro něho nebude problém bránit i podporovat útok,
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bububu (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 10:16 |Mě by fakt zajímalo, kde se tady bere neustále přesvědčení, že MNN na hřišti hlavně brání a nepodporuje útok. To platilo na začátku sezony, v závěru už vůbec. Ačkoliv se asi shodneme, že směrem dopředu to může být ještě lepší, tak je zcela neoddiskutovatelný fakt, že MNN podporoval ofenzivu asi o 1000 % víc než kterýkoliv jiný hráč, který v průběhu sezony nastoupil na jeho místě (ikdyž v konkurenci tragického Součka a rovněž nedobře hrajícího Šćuka to nebylo zas tak složité).
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Ernie před 8 lety 03.02.2017 10:20 |Tak mám takový dojem, že na konci letního přestupového období už van Kessel nebude rekordním nákupem. Když se podívám na předpokládané odchody, tedy Barák, Deli, Zmrhal a bohužel už i Ngadeu, tak to může klidně hodit kolem 350 milionů. A jestli u odchodu Baráka bylo deklarováno, že peníze z přestupu půjdou na další přestupy, tak předpokládám, že při nejmenším z části to tak bude i u dalších odchodů. Už teď jsem zvědavý na kádr pro další sezonu. Samozřejmě se teď ale hlavně soustředím na boj o titul a ještě v bližší budoucnosti na výhru Kamerunu ve finále, Míšovi bych to moc přál.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Yester před 8 lety 03.02.2017 10:31 |Teď jsem to chtěl napsat. Asi nás čeká perné letní přestupové období. Barák, Deli, Ngadeu, Barák, Zmrhal, možná Škoda... Daň z úspěchu...
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
malan (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 11:23 |Skoda ceka sviste..
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
smely (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 11:28 |Tonda je tak dobrej, ze ho prodame hned dvakrat :-) noale ted vazne, skodak, podle me uz nikam nepude, ceka rodinu, bude mu 32, kam by se honil...JZ8 uvidi se podle nabidky a jak se mu povede jaro,ale ten to ma slibeny...no a nase pantery bude asi taky zajem...bude to asi vostry, ale pokud bychom hrali kval. LM tak si rozhodne nemuzeme dovolit pustit 4 hrace ze zakladu...no vedeni moc nezavidim...ale sou to hezky starosti, ne, pred dvouma rokama sme toudle dobou pocitali, kolik potrebujem este bodu k zachrane :-)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Obr před 8 lety 03.02.2017 15:24 |Podle me jestli ten pulrok Skodakovi sedne, bude jeho odchod znova na stole. Sice ma urcite hezkou smlouvu, ale bude si chtit jit nekam vydelat na duchod - Emiraty, China, mozna Turecko, kdo vi. Mozna LM by ho tady udrzela.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
sicilianbrno před 8 lety 03.02.2017 10:38 |Rozhodne neplatí, že by se v letě pustilo 4,5 hráču základu, to je total nesmysl, kor pokud budeme hrát evropské pohary. Jak Tvrdík řekl, peníze nejsou ted problem, slavia chce být silný středoevropský klub, a vyměnit pulku týmu v létě, by byl sportovní nesmysl, kor když nás finančně netlačí bota. Pokud bude o hráče zájem, je to jen ukazka dobrého vedení a směru slavie
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Yester před 8 lety 03.02.2017 10:43 |Samozřejmě souhlasím a nemyslím si, že by skutečně odešlo 5 hráčů základu. Ale udržet je bude asi hodně velká práce pro vedení. Na druhou stranu s Barákem jsme taky byli ujišťováni, že spojí nejbližší budoucnost se Slavií a za pár týdnů už si plnil sny podpisem od léta v Udine...
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Obr před 8 lety 03.02.2017 10:48 |Jestli se nam povede sezona, zajem asi o kluky bude. Tezko takovyho Simona, Ngadeu, Zmrhala a treba Skodu udrzime, kdyz za ne nekdo nabidne peknou sumu a oni si, navic, budou chtit splnit sen :) Je otazka, jestli treba MNN neodejde uz ted. To by bylo obrovsky oslabeni.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
travel (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 10:51 |Já se v tom tak nevyznám,ale neskončila už přestupová období?
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Obr před 8 lety 03.02.2017 10:59 |Myslim, ze nekam na vychod to jeste jde. Myslim Turecko, Rusko...?
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Ernie před 8 lety 03.02.2017 11:05 |Podle mě bude chtít Míša spíš do Francie nebo Německa. Turecko nebo Rusko ho nemůže zlákat. Teď už bych se žádných odchodů určitě nebál. V létě mám starosti větší, nicméně ani nevím, jestli se tomu dá říkat starosti, protože vím, že odchozí hráče dokážeme nahradit. Před pár lety nás děsil i odchod Juhara. Teď se ničeho nebojím.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
travel (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 11:09 |Souhlas,až na Juhara z mého pohledu.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Obr před 8 lety 03.02.2017 11:15 |Turecko uz zlakalo lidi.....A to i v posledni dobe, kdy tam neni zrovna bezpecno. Ale prachy jsou holt prachy a nesmrdi ani od Turka. Misovi je 26 a muze si chtit vydelat. Takze ja bych se nedivil nicemu. Ani nejakejm Emiratum apod.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
travel (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 11:17 |Pokud by mu šlo hlavně o peníze,tak by to mohla být třeba i Čína.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Obr před 8 lety 03.02.2017 11:32 |Africkej pohar je hodne sledovanej, treba prileti i nejaka blazniva nabidka z Ciny :)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
smely (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 11:53 |No, esi bude mit kliku , tak muze klidne prijit i naka nabidka z PL...parametry na to ma...a to by asi moh bejt slusnej ranec...
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
travel (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 12:05 |Už aby to radši začalo a psali jsme o tom,jak mužstvo šlape.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Ernie před 8 lety 03.02.2017 11:02 |No jo, nesmysl to může být, ale nedokážu si představit, že především Deliho tady udržíme další přestupové období. Zmrhal je kapitola sama pro sebe. A to bych se bál po povedeným jaru třeba i o Pavlenku.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
Jachym před 8 lety 03.02.2017 11:20 |Velmi správný postřeh. Nezapomínejme na Pavlenku a jeho obrovský přínos. Pro mě je nejen jedničkou v brance, ale i v nedávné anketě o hráče podzimu ve Slavii :-)
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
travel (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 11:26 |Odchod Pavlenky by mě mrze lstejně moc,jako u Tondy.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
japhy před 8 lety 03.02.2017 11:40 |Pokud by to takto mělo dopadnout, znamenalo by to, že řeči o budování týmu pro Evropy byly jen kecy.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:39 |To jako,že se vydáme cestou Liberce?
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
knl66 (přítel SN) před 8 lety 03.02.2017 11:11 |Vysvětlil jsi svůj názor, beru. Každý si ponecháme svůj názor, určitě s tím budeme moci dál žít oba dva.
Jinak nevím, proč mícháš hrušky a jablka a do tohoto sporu mícháš i pyrotechniku, růžové košile a další... Nikdy jsem nic na podporu pyrotechniky tady nepsal - naopak! Nejsem jejím příznivcem na stadionech, takže ti k tomuhle tématu vysvětlovat nic nebudu.
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:53 |Kluci,nemá cenu to nějak hrotit.Hlavně že jste oba slávisti a každá doba má svoje priority.
Říkalo se slávka,slávinka na TS zase frčí jiné věci.Zakopejte válečnou sekyru.Jen společně jsme silnější.
Panove, ja veril !!!
reggaebabicka před 8 lety 03.02.2017 12:21 |Nerad se chlubim,ale udelam to... Ja totiz veril a karma me za to poplacala po zadech :-) jen jsem mel verit vic! :-D
https://gm.ifortuna.cz/nahled-tiketu?ticket_id=ODI0ODQ3NDMzNzE4OTMwMDr8j+VKjnxfgwSPXJQ=
Re: Panove, ja veril !!!
dupy77 před 8 lety 03.02.2017 14:45 |Za 10 korun to si Míšovi moc nevěřil
Re: Panove, ja veril !!!
bongor před 8 lety 03.02.2017 18:50 |„Michael Ngadeu Ngadjui ze Slavie Praha posílá Kamerun do vedení!“ vzrušeně křičel komentátor španělského Eurosportu.
Jméno pražského klubu zaznělo i na mnoha dalších televizních stanicích po celém světě. Africký šampionát je skvělou reklamou jak pro Ngadeua Ngadjuiho, tak pro Slavii.
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-michael-ngadeu-ngadjui-zari-na-mistrovstvi-afriky-pt9-/fot_reprez.aspx?c=A170203_131528_fot_reprez_pes
To se teda idnes překonal!
Re: Panove, ja veril !!!
reggaebabicka před 8 lety 14.02.2017 15:32 |Myslím si, že míra vsazených peněz nevypovídá o tom, jak moc jsem věřil. Věřil jsem, že dá. Jak moc jsi věřil ty? :-)
Re: Panove, ja veril !!!
dupy77 před 8 lety 14.02.2017 16:23 |Ber to v nadsázce to nebylo nic proti tobě. A jak já věřil, já za 10 korun nesázím
Re: Panove, ja veril !!!
Borgetti před 8 lety 03.02.2017 23:17 |sice za jen za desku, ale pěkný.. já stále věřím a doufám, že za sebe ve finále nikoho nepustí :-) https://www.chance.cz/tiket?idu=-74468040782&idb=-11&hash=d5c63de0&t=dGlrZXQgMTAuMDAgemEgNDBLxI0gPw%3D%3D%0A&affid=6MmD46H38YtrNXKv8aJatg%3D%3D&popup=1
Re: Kamerun ve finále APN, Michael Ngadeu vstřelil vítěznou branku!
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 04.02.2017 08:52 |Abych tady ztlumil to nadšení,tak mám trochu obavy v jakém stavu nebo formě se Michael vrátí,přece jenom ten program tam ma narocny a jestliže vyhranou,daji se čekat nějaké ty oslavicky.Bude mozna nějakou dobu trvat než se srovna,nebyl s týmem od začátku prosince.