Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (197)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Hanzwalter     před 8 lety 31.01.2017 07:35 |  
    3 5

    Hmmmm to mohla byt zajimava posila...ale co treba prijde za rok;-)

  2. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Novasinho     před 8 lety 31.01.2017 07:39 |  
    1 1

    To by mi přišlo celkem zbytečný, ale.....

  3. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 07:47 |  
    21 0

    Posila by to byla velká, fotbalově, ale po jeho skandálech usuzuju, že je velký IQ tykve (snad větší než Limberský) a do kabiny morálkou by to rozhodně nebyla vhodná posila. Porovnejte ho např. s Tondou Barákem v jejich chování a vystupování. Za mě teda s díky ne.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Travinho     před 8 lety 31.01.2017 07:55 |  
      9 1

      Přesně tak, herně by nám bezesporu pomohl, ale vzhledem k jeho charakteru fakt ne. Oproti němu je Gino dříč, bojovník a pohodový kluk do kabiny. Borce, který je schopný poslat před plným letadlem reprezentačního trenéra do prdele fakt ne!

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Ernie     před 8 lety 31.01.2017 09:16 |  
        4 0

        To, že by na hřišti nemakal, to bych neřekl. O jeho inteligenci se ale přít nebudu, tam je to asi vážně zlý. Na druhou stranu by klidně mohlo jít o nejlepšího ofenzivního hráče ligy. Asi se spokojím s tím, že se Slavia vůbec o hráče takového formátu zajímá a počkám si do léta na jiné jméno. Stoch by byl velký risk, i když ho mám fotbalově rád.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Travinho     před 8 lety 31.01.2017 09:52 |  
          1 1

          No, dvakrát velký dříč to není. Navíc jeho výkonnost jde rok od roku dolů a když se mu nechce, tak je prostě naprosto neviditelný.

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 17:28 |  
            2 0

            Parkrát jsem ho viděl a je to rozdílový hráč, který by nám určitě pomohl. A že je problémový, no a co, kdo něco umí tak takový někdy bývá. A podle toho, že jsme se o něho pokusili, je jasně vidět, že Jarda Šilhavý si věří, že takové hráče zvládně a to je velice pozitivní zjištění.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              Travinho     před 8 lety 31.01.2017 19:17 |  
              0 0

              Já úplně nevidím důvod, proč bych si měl přát aby v našem týmu hrál borec, který je sympatický asi jako Řepka s Limberským dohromady. Nevím, kdy jsi jej viděl. Stoch býval dřív vynikající hráč, ale zdůrazňuji slovo býval. Když jsem jej viděl v poslední době, tak to byl jen stín Stocha z před pár let. Ale něco v sobě furt má, nicméně je dost velká otázka jestli by to ze sebe zase dokázal dostat.

  4. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Maty22     před 8 lety 31.01.2017 07:48 |  
    6 0

    Mě se Mino vždycky líbil.
    Mrňavej, ale zarputilej buldog. A ty střely z dálky, pane jo.
    Ale pěknej rapl, bůh ví co by udělal s kabinou.

  5. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    judu81     před 8 lety 31.01.2017 07:52 |  
    8 0

    Mňa by jeho prestup k nám nepotešil. Jednak by tých zmien už bolo veľa. Na druhej strane Miňo určite nepatrí k bezproblémovým hráčom, takže podľa mňa teraz do kabíny nechýba. Má toho za sebou dosť :
    http://sport.aktuality.sk/c/233561/problemovy-miroslav-stoch-toto-vsetko-uz-ma-na-rovasi/
    Futbalové kvality sú top, no futbalista nehrá futbal len nohami. So slovenskými novinármi nehovorí, ktovie od ktorého kola by nehovoril s českými. Dúfam, že ani v lete to nevyjde.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      visitor23 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 07:57 |  
      4 0

      Podle toho, jak se chovají česká media, tak hned po prvním :-)

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Travinho     před 8 lety 31.01.2017 08:48 |  
        0 0

        Ještě před...

  6. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    slavistou50let     před 8 lety 31.01.2017 08:04 |  
    1 2

    Ještě že to nevyšlo, rozesral by celou kabinu, hráčů kvalitních máme dost.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      smely (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 08:24 |  
      1 0

      buh vi jak to vsechno bylo...kde ze se ten clanek objevil ? jo, ve Spatru...tak to jo...#DSJZ ( Denik Sport Je Zlo )

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Horis     před 8 lety 31.01.2017 08:27 |  
        1 0

        To je taky pravda... Třeba si to zase jen vymysleli, protože holt potřebují každý den nějakou senzaci o Slavii napsat... Včera články o Ginovi a dnes o tomhle chytrákovi...

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          smely (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 08:30 |  
          5 0

          no, cely mozna ne , ale tak cca 95% urcite :-)...."Pane hajny, ja videla v nasem lese milion jelenu ! ...Babo, kde by se u nas v lese vzalo milion jelenu ?...No ja nevim, neco se tam hlo..."

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            kjandourek (admin)     před 8 lety 31.01.2017 09:31 |  
            2 0

            A v deníku sport vyjde, že bába našla v lese milion... :-)

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              smely (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 09:44 |  
              1 0

              :-) Jaroslav Baba

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Pepino44     před 8 lety 31.01.2017 08:48 |  
          0 0

          Tak já bych si nemyslel, že je to celé výmysl. O nějaké ještě možné posile hovořil také trenér Šilhavý, takže to by mohlo být ono. No nepovedlo se, tak jedeme dál. Posila by to možná po fotbalové stránce byla, ale zase než si nechat rozvrátit mančaft, tak to raději nic.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        sicilianbrno     před 8 lety 31.01.2017 08:35 |  
        1 0

        No vidiš smely jak ses naučil psát už závorky za svýma nesrozumitelnýma zkratkama, chválím....

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          smely (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 08:42 |  
          1 0

          :-) to budu mit neska ale krasnej den...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Borgetti     před 8 lety 31.01.2017 10:41 |  
        1 0

        První o tom začala psát zahraniční média. iSport to jen opsal.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Horis     před 8 lety 31.01.2017 08:24 |  
      2 0

      Taky jsem rád, že to nedopadlo... Ten by se hodil spíš k rudejm. Tam by v kabině zapadnul... Nebo do Plísně k tomu Limberskému, byla by z nich zajímavá dvojička...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        smely (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 12:53 |  
        0 0

        no kdyz zminujes Plzen tak ty uz zacinaj s.r.a.t magi v kostkach, Klokan uz jim udajne navrhnul 2 terminy dohravky odlozenyho zapasu a P s ani jednim nesouhlasi, ze by hrali dvakrat za sebou venku ( no to asi da rozum, kdyz maj vodlozeny utkani venku) nicmene jeden termin je prej 1.3., coz je v tejdnu pred nasim zapasem s nima...rozhodnou ma komise LFA, takze je mozny, ze budou pred nama hrat ve stredu s klokanem...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      rak (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 08:35 |  
      1 0

      Já myslím, že v tomto případě vzešla iniciativa především ze strany jeho agenta, který se mu snažil zajistit lepší podmínky a že jen Slávie dala nabídku, aniž o něj nějak zvlášť usilovala.

  7. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 08:36 |  
    4 0

    Možná opravdu chtěli jednoho rapla, když si stěžují, že máme jen hodné hráče :)

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      kalex     před 8 lety 31.01.2017 09:47 |  
      5 0

      To už teda rovnou mohli vzít Suaréze. By mohl pokousat Petrželu a Váchu s Dočkalem.

  8. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    afro     před 8 lety 31.01.2017 08:39 |  
    6 0

    Já v té zprávě vidím samá pozitiva. Nepřišel potencionálně problémový hráč a Jardův/CEFC měšec je stále v dobré kondici. :-)
    #komedienahlavenebrat

  9. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Ferky     před 8 lety 31.01.2017 08:54 |  
    6 0

    Z čistě fotbalového hlediska bych byl 100% pro jeho příchod. Obrovské zkušenosti ze zahraničí, výborná technika, rychlost, schopnost přejít přes hráče jeden na jednoho i jeden na dva. Z tohohle pohledu by byl posilou.

    Problém je jak všichni zmiňujete jeho charakter a problémovost. Ale má se mu narodit dítě, třeba by se zklidnil. Ale nepovedlo se a tak se nedovíme, jak by to dopadlo. Za mě ale pozitivum, že máme na to, přivádět podobně kvalitní hráče. Třeba to v létě nebude Stoch, ale někdo podobně kvalitní se zdravým charakterem.

  10. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    dauby     před 8 lety 31.01.2017 09:04 |  
    2 2

    Vzhledem k tomu, ze nam v kadru zatim 1 clovek ubyl, ocekavam prichod jeste jenoho hrace. Zarazilo me, ze mame jen 6 obrancu, i kdyz Ngadeu a Svento mohou hrat i vzadu. Ale jeden krajni bek, nejlepe napravo, by se nam jeste hodil.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Novasinho     před 8 lety 31.01.2017 09:18 |  
      0 0

      Přesně tak

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Novasinho     před 8 lety 31.01.2017 09:19 |  
        1 1

        Pardon, tohle mé "přesně tak" patří o názor níž... Já i opra du nemyslím, že by jsme.jeste potřebovali obránce....

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      deny91     před 8 lety 31.01.2017 09:32 |  
      5 2

      Jestli někoho nepotřebujeme, tak to je další obránce:
      vlevo Flo/Švento
      stoper Deli, Bílek/Lüftner, Frydrych, Ngadeu
      vpravo Bořil/Frydrych

      A to se v létě ještě vrátí mladý Holík a možná už bude schopen dostat se do základu.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Travinho     před 8 lety 31.01.2017 09:53 |  
        3 0

        To ještě na beku může hrát bez problémů i Sýkora.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 09:38 |  
      7 4

      A já naopak doufám, že po soustředění ještě odejde někdo z dvojice Souček/Lüftner na hostování (samozřejmě bez opce), nejlépe oba. Nechat půl roku sedět opory U-21 před eurem může fotbalový růst obou hráčů notně přibrzdit. Jestli nebudeme myslet stylem bližší košile než kabát, tak je jednoznačně musíme pustit na hostování (jestliže jim nedokážeme garantovat solidní herní zátěž). Stoperů máme dost, na DZ může hrát MNN nebo i trošku jinak Sćuk. Jestliže navíc budeme hrát standardně 4-4-2, pak považuji takový krok víceméně za nutnost.

      To, že máme v kádru o jednoho hráče míň než na podzim, je naprosto irelevantní, i vzhledem k VÝRAZNĚ nižšímu počtu zápasů na jaře. Přijde mi, že většina z vás si to představuje jako hraní nějakého football managera nebo FIFY; kádr opravdu není jen o tom, že si nakoupím 20 nejlepších hráčů a všechno bude fungovat. Je to také o skladbě kádru, týmové chemii, charakteru hráčů atd. Jestli mám z něčeho před jarem největší obavy, tak nikoliv z Plzně nebo RB, ale z toho přetlaku kvality, který teď v kádru máme.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        deny91     před 8 lety 31.01.2017 09:49 |  
        1 0

        Podpis a razítko!
        Jak správně říkáš, na půlroční hostování aspoň Součka, ideálně i Lüftnera. Oba budou mít na jaře do základu hodně daleko (Soušek asi ještě dále než Lüftner) a před EURO je to naprostý nesmysl, nechat je zahřívat tribunu/lavičku. Ono i kdyby se dostávali na lavičku, tak se prostě může střídat jen 3x a defenzivní hráči se většinou posílají na hřiště pár minut před koncem v případě, že je velká snaha nedostat gól a udržet výsledek. Doufám, že po soustředění ještě aspoň jeden z nich odejde na hostování v rámci ligy...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      deny91     před 8 lety 31.01.2017 09:23 |  
      0 0

      Tou dobou už to bylo na FB Sportu jako upoutávka na dnešní tištěné vydání, takže to opravdu ne.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        travel (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 09:42 |  
        0 0

        tak zřejmě obráceně :-)

  11. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Fulham     před 8 lety 31.01.2017 09:16 |  
    8 1

    Kabinu si rozvracet nedáme!!!!! Někdy tady žasnu.....

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 17:44 |  
      0 0

      Je to už dávno, takže na jméno si už nevzpomenu, ale byl to nějaký výborný trenér a prohlásil, "Já potřebuju mít v mužstvu problémové hráče, protože ti hodní mi nic nevyhrají". My takové dravce v mužstvu nemáme, snad trochu Sýkora, ale samozřejmě vše s mírou, skladba mužstva musí být vyvážená. Za sebe můžu říct, že naprosto důvěřuju úsudku našeho trenéra, JŠVCD.

  12. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Hlavis     před 8 lety 31.01.2017 09:21 |  
    0 5

    Aby přeci jenom ještě neodesel Tonda Barák.... Jinak by zájem o Stocha nedával význam je to sice křídlo, ale myslim ze muže nastoupit i ve stredu...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      deny91     před 8 lety 31.01.2017 09:36 |  
      6 1

      Naopak příchod Stocha by smysl dával, protože to je křídelní hráč s kvalitami, které na tomto postu zatím vůbec nemáme (v takové kvalitě): obrovská rychlost, skvělá technika a dribling, souboje 1v1 pravidelně vyhrává, výborné centry a střely z dálky.

      Jen ta hlava, no...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Travinho     před 8 lety 31.01.2017 09:55 |  
        0 2

        Ano Stoch, který hrál před sedmi lety v Twente takhle hrál, ale viděl jsem ho hrát hodněkrát ve Slovenské repre a tam na pravém křídle podával možná lehce lepší výkony než nyní Švento. Také to rozhodně nebyla žádná hitparáda.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:01 |  
          1 0

          No tak ve slovenské repre poslal veřejně do pr*ele trenéra, takže tam to celkově nebyla paráda a určitě to ovlivňovalo i jeho výkony. Ale pokud vím, tak dal třeba vítězný gól proti Španělsku při kvalifikaci na EURO.

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Travinho     před 8 lety 31.01.2017 10:17 |  
            0 0

            Ale to je už skoro 3 roky. Když koukneš i na jeho klubové statistiky, tak je to dost velká slabota.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:21 |  
              0 0

              Jasně, já vím, že toho poslední dobou moc nenahrál, ale i tak si myslím, že by pro naši ligu byl úplně někde jinde... ale třeba se mýlím, kdo ví

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 17:55 |  
                0 0

                Že někdo nehraje ještě neznamená, že ztratil své schopnosti, ale byl by to s ním určitě trochu risk.

                • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                  golfer     před 8 lety 31.01.2017 22:26 |  
                  0 0

                  Omyl. By by to s ním velký risk. KJ byl drsný trenér, který se s nikým moc ne.ral a přesto Abrhama nezvládl. Proto tu svoloč vymetl. Co teprve v tomto případě JŠ ? Má to vůbec za potřebí ?

  13. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    deny91     před 8 lety 31.01.2017 09:43 |  
    6 0

    Mít na křídle Stocha, nebo Tecla, tak to je fakt sakra rozdíl. Po fotbalové stránce bez váhání brát, takový hráč v naší lize vůbec neběhá. O jeho rychlosti a dalších kvalitách snad není potřeba mluvit, kdo ho nikdy neviděl, tak zkuste aspoň ten YT.
    Nicméně po charakterové stránce by to byl asi obrovský průšvih. Na druhou stranu pokud se mu ale má narodit dítě, jak někdo psal, a on by se třeba zklidnil jako Zeman, tak bych byl 100% pro. Však jak se všichni smáli Plzni, a teď je Zeman minimálně jeden z nejlepších na svém postu. A myslím, že povahově na tom byli podobně, i věkem jsou na tom stejně. Zemanovi prostě stačilo se usadit, dítě mu vrátilo rozum a on teď maká na 100% pod hodně náročným Pivarníkem. O žádném průšvihu jsem už neslyšel.
    Kdyby to bylo podobně se Stochem a on tady nakonec zakotvil, tak bych byl nadšený. Tahle podmínka je ale pro mě klíčová.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Fulham     před 8 lety 31.01.2017 09:48 |  
      10 0

      Boha kdyby si to aspoň vsichni přečetli pořádně. ,, Uvažovalo se o půlročním hostování s následnou možnou opcí".... co by se dalo ztratit??? Dobře - půl roku platu kdyby nesekal latinu...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        deny91     před 8 lety 31.01.2017 09:52 |  
        4 0

        Nad tím jsem taky uvažoval a vyšlo mi, že po finanční stránce by se toho tolik neztratilo. Ale pokud by opravdu začal dělat průsery v kabině, tak nesmíme zapomínat, že tohle jaro se jede na titul a tohle by mohlo nabourat jednotu týmu a tu naprostou koncentraci při honbě za titulem. To jediné by mi přišlo jako větší risk, jinak sem s ním :-)

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 10:25 |  
          1 0

          V takovém případě by asi nebyl velký problém ho z kádru vyřadit :)

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:28 |  
            0 0

            to asi ne, nicméně představ si tu loveckou sezonu pro Spart, mediální tlak na klub, další uštěpačné komentáře atd... samozřejmě těžko říct, jaký by to mohlo mít reálný dopad a jestli by to nakonec klukům uškodilo, nebo by se naopak ještě více semkli. Jen říkám, že tohle mě napadlo jako jediný možný problém.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              bongor     před 8 lety 31.01.2017 10:50 |  
              0 0

              No tak ti by se vzteky posrali.Ale stejně tomu v blízké budoucnosti neuniknou a to nejen se Stochem.Doporučuji nakoupit tunu endiaronu a častěji chodit na preventivní prohlídky s nervama.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:05 |  
              4 0

              Na Spart se můžeme, a v boji o titul vlastně i musíme, víš co...

              Je jasné, že nám budou na jaře házet klacky pod nohy, seč jim budou síly stačit. Jestli se ale necháme jako fanoušci a především hráči rozhodit pseudonovinářskými nulami, tak nemůžeme vůbec uvažovat o titulu.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      VanDel     před 8 lety 31.01.2017 09:50 |  
      2 1

      Předběhl jsi mě, přesně něco v tomto duchu jsem sem chtěl napsat. Osobně mě to mrzí že to nevyšlo. Stoch na křídle by byla kvalita, která v naší lize byla naposled snad s Poborským. Jeho charkater je problém, ale to očekáváné narození dítěte je velkou nadějí, že by snad měl srovnat. Takových bouřliváků, kteří se usadili po narození dítěte už bylo hafo. No nic no, je to škoda že to nevyšlo.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        deny91     před 8 lety 31.01.2017 09:59 |  
        1 0

        Třeba v létě :-) do té doby může zmoudřet Stoch, ale taky Fener ohledně fin. nároků, a do té doby může zájem Slavie ještě stoupnout, pokud se povede titul (za jistých okolností přímý postup do skupiny LM), nebo i to druhé místo pro nemistrovskou kvalifikaci do LM. Už jen boj o účast v LM bude pro klub a majitele obrovská prestiž.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          bongor     před 8 lety 31.01.2017 10:53 |  
          1 0

          Vždyť celá ta akce velká Slavie je o prestiži,o co se Taškář marně snaží deset let to my zvládneme za tři.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Travinho     před 8 lety 31.01.2017 09:59 |  
        0 0

        Psal jsem to už výše. Stoch i díky svému přístupu zažívá dost výrazný ústup ze své slávy a kdo jej za poslední roky viděl hrát, tak toto rozhodně tvrdit nemůže. Vždyť loni ani zdaleka nehrál stabilně v Burse a efektivita byla taky nízká. Od té doby co byl v Arábii svou formu spíš marně hledá.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:04 |  
          2 1

          Vem si to tak, že Zeman neměl jistý základ ani v nějakém Sionu a teď? Ukaž mi v lize lepší levé křídlo...

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 10:11 |  
            10 1

            třeba JZ :-)

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:24 |  
              3 4

              vím, že tady budu za heretika, ale Zeman na rozdíl od JZ prokázal svou kvalitu v pohárech. Např. doma proti AS Řím byl jedním z nejlepších, ne-li nejlepší Plzeňák.

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                bongor     před 8 lety 31.01.2017 10:55 |  
                2 4

                A jakou má krásně barevnou makovici.No nádhera!

                • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 10:59 |  
                  1 2

                  A jak to s tím souvisí?

                • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                  deny91     před 8 lety 31.01.2017 11:06 |  
                  0 0

                  No a? Nevšiml jsem si, že by mu to nějak bránilo v centrování nebo obcházení hráčů. Navíc taky vysvětloval, proč to tak má.

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                Fačín     před 8 lety 31.01.2017 12:15 |  
                0 4

                Zeman je komik, Zmrhalovi nesahá ani po kotníky. A jestliže Jardovi je 23 (možná už 24?) a má ještě potenciál růst, Zeman se (jak tu správně někdo podotkl) neprosadil ani v Sionu, je starší a potenciál se zlepšovat je na minimu. Hlavně už bude jen stárnout a protože je to ortodoxní křídlo, jehož nejlepší vlastností je rychlost a ta se věkem ztrácí, tak je prakticky za zenitem.

                • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                  Kenny     před 8 lety 31.01.2017 14:28 |  
                  7 1

                  Dávej za ty svoje komenty alespoň smajlíka!!! Mě se vždycky zastaví srdce, že to myslíš vážně!!!

                  • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                    Fačín     před 8 lety 01.02.2017 12:26 |  
                    0 1

                    Ale já to myslel vážně:))

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Fallen (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 10:13 |  
            1 1

            Tak ještě před 14 dny tu třeba všichni do nebes vynášeli Vukadina.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:25 |  
              1 0

              Vukadin je pravé křídlo, nikoli levé
              Jinak já v tom "oslavném davu" nebyl :-)

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              bongor     před 8 lety 31.01.2017 10:56 |  
              0 0

              A věřím,že ho v létě budeme vynášet zase.

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Travinho     před 8 lety 31.01.2017 10:24 |  
            1 1

            Jo, to jo, ale srovnání s Poborským? A že tu podobná kvalita už dlouho nebyla? S tím určitě nesouhlasím.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:31 |  
              0 0

              ??

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                Travinho     před 8 lety 31.01.2017 10:35 |  
                0 0

                "Stoch na křídle by byla kvalita, která v naší lize byla naposled snad s Poborským."

                • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                  deny91     před 8 lety 31.01.2017 10:41 |  
                  0 0

                  Aha, já jen že jsem nic takového nepsal a reagoval jsi tím na můj komentář :-)

                  • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                    Travinho     před 8 lety 31.01.2017 10:58 |  
                    0 0

                    Jo pravda, ale já původním komentáři reagoval na nejlepší křídlo ligy. Neřešme to už a buďme (alespoň z mého pohledu) rádi, že tady není.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          VanDel     před 8 lety 31.01.2017 10:07 |  
          1 2

          Ano, je pravda že teď stagnuje, ale prostě fotbalista to je prvotřídní. I vzhledem k tomu očekávanému otcovství je velká naděje, že si to srovná v hlavě, přestane dělat kraviny a bude se plně věnovat fotbalu. Ženu má češku, takže i tohle by u něj mohlo hrát velkou roli se tu na chvíli usadit. Co se týče věku, tak je teď prakticky v tom nejlepším fotbalovém. Rychlá klička, výborná technika, umí přejít 1na1 a jeho střely ze střední a větší vzdálenosti ? ty nepotřebují komentář...........prostě říkam, že za ten pokus, že se u nás opět fotbalově probudí, by tenhle hráč zcela jistě stál.

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Travinho     před 8 lety 31.01.2017 10:23 |  
            1 3

            Za cenu že by rozjebal celou kabinu? Já říkám ne! A ani nevěřím tomu, že by se polepšil a i kdyby. Vy byste chtěli aby u nás hrál Limberský? Taky se přece může polepšit. A to si vemte, že Stoch má za sebou snad ještě víc skandálů než tento hráč.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              VanDel     před 8 lety 31.01.2017 11:01 |  
              4 2

              Nejsme snad žádný skautský oddíl, abychom brali jenom samé Mirky Dušíny, ne ? Nějakýho drzý "grázlík", pokud ho umí trenér ukočírovat, je v týmu většinou hodně platný (Gattuso, Ibrahimovič, Roy Keane, Gravesen, Stam a mnoho dalších) Prostě tohle nechápu. Připadá mi to, že si tu většina fanoušků myslí, že se kluci musí v jednom kuse jenom smát a ideálně se při příchodu na trénink a odchodu z něj držet za ruce, aby se vidělo, jaká jsou naprosto supercoool parta.

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                Jachym     před 8 lety 31.01.2017 12:35 |  
                1 2

                To rozhodně ne. Ale když je někdo blb a neumí se chovat, může být jakýkoli plejer, ale pro tým je spíše přítěží. Nebýt hvězdného Tomíka Řepků, těžko bychom získali před už skoro deseti lety titul...

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            bongor     před 8 lety 31.01.2017 10:58 |  
            0 0

            Ono se nejspíš reagovalo na možnost,že JZ někdo koupí a Soch jej nahradí.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              bongor     před 8 lety 31.01.2017 10:58 |  
              0 0

              Stoch

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              VanDel     před 8 lety 31.01.2017 11:31 |  
              1 1

              To bych netvrdil. Myslim, že pokud by turci kývli, tak by Stoch přišel bez ohledu na to, jestli JZ odejde.

  14. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 10:16 |  
    0 0

    Klidně bych byl rád za podobně kvalitního hráče s hlavou v pořádku.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Ernie     před 8 lety 31.01.2017 10:20 |  
      1 0

      Tak to snad každý, takové křídlo jako Stoch v lize neběhá. Teď jde spíš o to, jestli bychom byli rádi za tak kvalitního hráče s hlavou v nepořádku. Uvidíme v létě, teď je to očividně bez šance.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 10:42 |  
      0 0

      Můžu se Vás zeptat na nějaké bližší informace? JT nesleduju na Twitteru.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      JS (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:03 |  
      0 7

      Ajajaj. Aspon z toho pohledu, ze kdyz se hraci vyrazne zadari, nebudeme moci sroubovat cenu. Predstavme si, ze se Zmrhal nejak za jaro nauci pracovat lepe s micem u nohy a ziska vetsi sebevedomi a stane se nejlepsim nahravacem ligy. A stejne pujde ven za predem dohodnutych 100 mega, i kdyz by za nej byly evropske tymy ochotny zaplatit dvojnasobek..

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        malan (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:08 |  
        7 1

        "Predstavme si, ze se Zmrhal nejak za jaro nauci pracovat lepe s micem u nohy a ziska vetsi sebevedomi a stane se nejlepsim nahravacem ligy." Představil jsem si to a jsem v klidu:)

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          JS (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:13 |  
          0 1

          Super. Ta predstava Te nema rozrusovat. Rozrusovat nas muze mozna to, ze z jeho prestupu odted nevytriskame tolik, kolik bychom mohli. Nicmene vystupni klauzule jsou dost v mode ted...

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            malan (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:19 |  
            5 1

            Pokud se najde někdo, kdo dá za JZ 100 mio, rád mu půjdu potřást rukou s úsměvem ve tváři.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              Fulham     před 8 lety 31.01.2017 11:40 |  
              3 0

              Sem tam mi přijde, že jsem na stránkách Realu Madrid....tam bych pochopil, že Jarda někomu nebude dobrej...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 11:15 |  
      2 0

      Otázkou zůstává, jaku má hodnotu opce ve smlouvě a na jak dlouho jí podepsal. Podle tržní ceny JZ, která činí momentálně 2 000 000 Eur (Transfermarkt.com) bych si tipnul, že jeho opce bude minimálně 3 000 000 Eur, předpokládám však, že bude vyšší. JZ občas má výkyvy formy, takže pokud bychom ho v budoucnu (snad ne tohle přestupové období) prodali, tak by cena 4 000 000 Eur a víc byla dobrá, ne-li skvělá.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        JS (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:18 |  
        0 1

        Souhlasím...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        ojlodea     před 8 lety 31.01.2017 11:53 |  
        0 0

        Podle Eurofotbalu má klauzule hodnotu 2,5 mil EUR.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Travinho     před 8 lety 31.01.2017 12:52 |  
        1 0

        S tím bych polemizoval. Jarda má povolení k přestupu a vypadá to, že do ciziny chce. Klauzule 4 miliony by pro něj nedávala smysl a znamenala by, že jen tak k přestupu nedojde, takže se dá předpokládat, že bude nižší. Zhruba taková, jaká je jeho současná tržní hodnota, tedy kolem 2 milionů Euro, možná lehce přes.

  15. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Crispo     před 8 lety 31.01.2017 10:21 |  
    8 5

    No to je zase zpráva. Dle příspěvků očekávám založení jeho fanklubu (stejně jako u GvK), který zařídí jeho přestup v létě abychom čekali jestli restartuje kariéru nebo ne :) Berte to s nadsázkou.
    Ale vážně, Stoch je poslední roky nejznámější díky průserům, takovej Lavi. Takového v týmu přece nechceme. Nechápu jak na něj vedení přišlo, jestli jim poslal dopis že má v plánu se uklidnit po narození dítěte nebo jestli je to spíš o zájmu jeho agenta jak někdo psal. Každopádně jsem rád že to nevyšlo, rozbil by kabinu kluků, kteří působí vyrovnaným a cílevědomým dojmem. Chováním se hodí spíš ke zmiňovanému Limberskému nebo Potočnému. Jestli umí hrát fotbal na vysoké úrovni je úplně jedno pokud to nemá v hlavě v pohodě, hraje si na Zlatana a nemá problém urazit vlastního trenéra. Snad nepřijde ani v létě, dá se totiž pořídit drahý a dobrý fotbalista s mozkem. Možná jsou to silná slova, ale takhle Stocha vidím a určitě mě neobměkčí to že se mu má údajně narodit děcko a potom možná bude jako Zeman z Plzně...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Fačín     před 8 lety 31.01.2017 12:20 |  
      0 10

      Souhlasím, Stocha nebrat, je to divnočlověk, navíc Slovák a s těmi nemáme dobré zkušenosti. Za zenitem, problémový, drahý. Ne.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Jachym     před 8 lety 31.01.2017 12:32 |  
        2 0

        Se Slováky je to možná půl na půl. Byly tady velké propadáky (na všechny ta jména si raději ani nevzpomínám), ale třeba Švento nebo Krajčík si tady své určitě uhráli. A konec konců i ten Karolko Kisel, i když jsem mu nepřišel úplně na chuť, tady v těch letech zmaru patřil k těm nejlepším...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        kjandourek (admin)     před 8 lety 31.01.2017 12:34 |  
        1 0

        V sedmadvaceti za zenitem?

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          bongor     před 8 lety 31.01.2017 15:24 |  
          1 0

          Ale on asi myslel za Zenitem Petrohrad

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        VanDel     před 8 lety 31.01.2017 12:36 |  
        1 1

        Jen tak namátkou-Švento, Krajčík, Kozáčik.....opravdu máme dávat od slováků ruce pryč ? A ještě jedna věc - v 27 letech je za zenitem ?? V jakém stavu je teda podle tebe takový Bílek, Švento anebo Škoda ? To už jsou chudáci nad rakví, ne ?

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Fačín     před 8 lety 31.01.2017 12:50 |  
          0 5

          Ano, je za zenitem, a to především výkonnostně. A se Slováky máme především špatné zkušenosti. Jména vypisovat nebudu, bylo jich mnoho. Těch pár světlých výjimek jako Švento, Krajčík, Grajciar, to nezachrání.

          A ano, Bílek i Švento už bohužel za zenitem výkonnosti jsou, Škoda je jiný případ, ten zraje jako víno a je čím dál tím lepší.

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 13:11 |  
            1 0

            Já bych neřekl, že máme negativní zkušenosti se Slováky. Máme negativní zkušenosti s hráči ze slovenské ligy, jejíž úroveň je naprosto tragická, tak zhruba na úrovni naší druhé ligy. Stoch hrál v předních zahraničních klubech, takže srovnávat ho se Škutky a Cicmany není úplně na místě...

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              Fačín     před 8 lety 31.01.2017 13:51 |  
              0 5

              Částečně máš pravdu, ale přední zahraniční kluby... Má za sebou Nitru, PAOK Soluň, Twente, Al Ain, Bursaspor... Opravdu přední kluby? Byl i v Chelsea, ale mám dojem, že tam toho moc neodehrál, takže Fenerbahce je asi jeho nejvěhlasnější adresa.

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 13:59 |  
                7 0

                Prober se, PAOK, Twente, Fenerbahce je ti málo? Koho si jako myslíš že máme šanci vodit do české ligy? Jestli si myslíš, že k nám bude přestupovat někdo z Anglie nebo Německa (s výjimkou návratu domů jako v případě Šventa), tak hodně rychle tuhle chiméru opusť. Stoch je maximum, na které by mohl nějaký český klub aspoň teoreticky dosáhnout.

                Opravdu mi přijde, že zde někteří už naprosto ztratili jakýkoliv smysl pro realitu a žijí v představě, že k nám v létě po zisku titulu přestoupí Ronaldo s Messim a vykopou nám vítězství v LM.

                • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                  Fačín     před 8 lety 31.01.2017 14:28 |  
                  1 3

                  Tak já prostě jen doufám, že dlouhodobě jsme větší a významnější klub než PAOK a Twente. To jsou ve svých ligách průměrné kluby. Občas v pohárech, výjimečně třeba i titul.

                  • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                    Fulham     před 8 lety 31.01.2017 15:07 |  
                    2 0

                    Jen tak cvičně jsem kuknul na fcb PAOK... 470000 fans :-)

  16. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    pecka     před 8 lety 31.01.2017 10:57 |  
    0 6

    Antonínovi nevyšel Jih. Možná proto Stoch...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:38 |  
      1 0

      Antonínovi nevyšel jih (tedy on by mu vyšel, ale Slavia ho nepustila) a proto nepřijde Stoch? Tomu asi nerozumím :-)

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        pecka     před 8 lety 31.01.2017 11:47 |  
        0 4

        Ovšem včera ho pustila na Ruzyň :) Nevíme o tom více? Snažím se to tady sledovat, ale tohle nějak v tichosti prošumělo...

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:50 |  
          0 0

          Jakože AB letěl ze soustředění zpátky? nebo jak? jestli máte nějaké info, tak ho klidně pusťte do světa...já o ničem nevím...

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Ernie     před 8 lety 31.01.2017 11:54 |  
            0 0

            Nehysterčete tady zase. JT snad hodinu zpátky dával na twitter, že se podařilo udržet tolik úspěšný podzimní kádr pohromadě a navíc ještě Zmrhal podepsal novou smlouvu. Barák nikam nejde.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 11:55 |  
              1 0

              Já nehysterčím, jen jsem moc nerozuměl, co to kolega vlastně chtěl říct :-)

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            pecka     před 8 lety 31.01.2017 11:57 |  
            3 7

            Co jsem zaslechl, tak prý byl včera AB na letišti kvůli nějakému italskému celku. Nevyšlo to. Jestli se o pár hodin vracel zpátky na soustředění, to už nevím. Nakonec ale asi vše dobré, slušný člověk zůstal, slovenský magor nepřišel. Fešný účes a slávistický dres - to prostě nejde dohromady.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              smely (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 13:56 |  
              7 1

              hele na tohle se fakt musim ozvat...kadrovani podle ucesu uz sme v tyhle zemi jednou meli...a esi tam nakej hrac bude mit treba vystajlovany salamounovo hov.no a k tomu da 20 branek za sezonu, tak at ho tam ma klidne i pozlaceny..esi mi jao rozumis...i kdyz chapu, ze v nekterych kruzich zrejme porad frci umastena prehazovacka...

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                Jachym     před 8 lety 31.01.2017 15:50 |  
                2 0

                Účes je mi u zadku, ať má třeba kostkovaný přeliv. Ale trotla, který si dovolí seřvat repre trenéra, ať si bratia respektive Turci nechají...

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                JS (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 17:09 |  
                1 1

                Těžký souhlas, smely. Na kádrování podle vlasů jsem fakt alergický. (I jiné tedy...)

              • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

                pecka     před 8 lety 31.01.2017 19:20 |  
                0 0

                Jako rozumim a nemam s tim problem. Dovolil jsem si vyjádřit se ve smyslu, že si nedovedu dost dobře představit situaci, kdy by měl mít na sobě tento borec dres Slavie. Čas od času se zde vyskytne to, že vedení vybírá, mimo jiné, dle morálního kreditu borce. I ta morálka by měla být na úrovni SKS. Mezi námi, tady to s tou morálkou nebude nijak slavné. Neřízená střela je to poslední, co ten mančaft ted potřebuje... V jakých kruzích třeba? :) A máme už něco k AB?

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              knawi     před 8 lety 31.01.2017 21:33 |  
              2 0

              Chci se ti omluvit za palec dolů, ta informace mě připadala neuvěřitelná a původem zlomyslná. Promiň, měl jsi smutnou ale pravdivou zprávu.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 12:15 |  
      1 0

      Lidi, pohoda, Stačí se podívat na fotky ze soustředění. :)

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        goofy38     před 8 lety 31.01.2017 13:33 |  
        0 0

        V dnešní době Photoshopů se nedá věřit ničemu :))

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Hubacek     před 8 lety 31.01.2017 20:32 |  
      1 0

      No vida ..... každý pecku vypalcoval a ona je to pravda :-)

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        pecka     před 8 lety 31.01.2017 21:26 |  
        0 0

        Informátoři to tady mají občas těžké, že? ;)

  17. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    LA11     před 8 lety 31.01.2017 12:21 |  
    1 1

    Asi bych neskakal radosti do stropu z prichodu tohohle playera, ale ligu by to obohatilo.
    Za posledni rok prislo do ligy par zajimavych jmen a je to jen dobre! Jenom timhle zpusobem mame sanci dosahnout toho ze se i u nas bude fandit, hlavne CHODIT NA FOTBAL alespon z pulky tak jako treba v nemecku..

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Robinator     před 8 lety 31.01.2017 12:39 |  
      2 0

      kez by se tady chodilo aspon z pulky jako na nemeckou druhou :D

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        LA11     před 8 lety 31.01.2017 12:42 |  
        0 0

        Asi tak :)))

  18. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 12:32 |  
    1 1

    OT: Dneska vlastně končí přestupové okno v TOP 5 ligách. To znamená, že pokud kádr na soustředění přežije dalších 12 hodin-vydrží zůstat pohromadě, tak se o dost zmenší šance na odchody. Zejména u dvojice Barák, Zmrhal.
    U JZ v případě zájemců Ruska mají čas do 22.2., 12:00, kdy se zavře české přestupové okno.

  19. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    mpik     před 8 lety 31.01.2017 13:20 |  
    4 5

    Píšete, že skvělý, ale problematický hráč. Má celoživotní zkušenost (z fotbalu vlastního i toho sledovaného), že ty největší hvězdy jsou vždy problematičtí hráči. Namátkou ze světa Gazza, Balotelli, Suárez, nebo z našich luhů Šimák, Štajner, Řepka. Pokud se Slavia chce posunout do té lepší Evropy, nesmí se bát ani takovýchto hráčů.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Damon     před 8 lety 31.01.2017 13:29 |  
      3 1

      Šimák?? Řepka???????????? To jako vážně...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Sracken     před 8 lety 31.01.2017 13:57 |  
        0 0

        Je to tak, ale zmínil si spíše hráče, kde jejich idiocie přehlušila neskutečný fotbalový talent. Řepa to ještě jakž takž ukočíroval, ale Šimák a Gazza se zničili (Šimák finančně, Gazza zdravotně i finančně), Balotelli zahazuje asi největší talent dnešního fotbalu, tak silný, rychlý a zároveň technický hráč v podstatě není, ale v hlavě bohužel nemá asi nic. Když už, tak to chce zmínit Zlatana - je problematický, ale zároveň konzistentně maká a je nejlepší ve svých týmech i ve svém věku a byl celou kariéru. On i Zidane nebyl svatoušek.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Pepino44     před 8 lety 31.01.2017 14:07 |  
        0 1

        Tak Šimáka jsem dostkrát měl možnost sledovat když hrál za Střížkovskou Bohemku a mnohokrát jsem si říkal, že jeho rohy,přímáky a centry by se nám moc hodily. To vše padalo spoluhráčům přímo na hlavu,měl kopací techniku jako málokdo v lize. To je reakce na trochu opovržlivý příspěvek Damona, ne že bych jej chtěl.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 14:17 |  
          1 0

          Já zase slyšel od poměrně důvěryhodného zdroje, že když přišlo na odvetu Sparty v posledním předkole Ligy mistrů v sezoně 2004/05 proti APOELU Nikósie, měl prý Šimák slíbený start v základní sestavě. Dvě hodiny před zápasem Šimák nikde, tak mu Straka zavolal na mobil a Šimák mu údajně blahosklonně odvětil, že na zápas nemůže, protože sedí na bednách a má vsazeno :)

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Travinho     před 8 lety 31.01.2017 13:41 |  
      0 0

      Vůbec ne. Jen jsou víc na očích a víc se o nich píše... Jinak je jich mezi nima problémových stejně jako mezi jinými.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        tantalos     před 8 lety 31.01.2017 13:43 |  
        0 0

        Nebo Abraham, Besta...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Robinator     před 8 lety 31.01.2017 13:48 |  
      0 2

      trenéři moc nemají rádi hodný hráče, mají rádi ''zlobivý'' hráče, který tu svoji agresi a výbušnost dokáží přenést na hřiště a zlomit tím zápasy apod. ..ale nesmí to být samozřejmě za hranou

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 14:01 |  
      3 0

      Legendarni pro Taborske bylo kdyz nastupovala v TV sparta a moderatori mluvili o zranenem Simakovi rehabilizacich a on mezitim sedel v Tabore v nonstopu a hral bedny :o)

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Crispo     před 8 lety 31.01.2017 14:02 |  
      3 1

      Ještě ti tam chybí Joey Barton. A potom můžeš rovnou tuhle sestavu poslat na odvykačku, jeden gambler kterej prohraje v bednách pokladnu vlastního týmu, druhej alkáč s depresema, třetí bitkař který nemá problém típnout vajgla spoluhráči do oka, a jako čtvrtého borce co málem hrál za Chelsea ale vyhořel v Turecku a neváhá poslat někam trenéra... Ano opravdu vyjímeční hráči a nesmíme se bát mít takového v týmu...No tvl...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Fulham     před 8 lety 31.01.2017 14:59 |  
        0 0

        Jen tak mmch od té doby co Anglie neměla Gazu tak šla ouplně do hoven... chlast nechlast...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      kjandourek (admin)     před 8 lety 31.01.2017 14:13 |  
      2 0

      Já tedy vůbec nemohu souhlasit - vyjmenoval jsi hráče, kteří měli obrovský talent a nebýt své problematičnosti, mohli se dostat daleko dál!

      Hráči s nálepkou "problémoví" jsou ti, kteří dostali takový talent, že i když šli hodně proti němu, tak se nějak prosadili.... Ale bez své problémovosti by se prosadili ještě více... ve finále je jejich problémovost dohonila a zlikvidovala... ať už šlo o alkohol, drogy, nebo jiné věci, které je odváděly od tréninku a likvidovaly jim jejich "výrobní prostředek"- tj. tělo.

      Všimni si, že mezi jmenovanými není žádný držitel zlatého míče, ani mistr světa... I ten Maradona se mohl dostat ještě dál, než jenom do Neapole, kdyby nezačal fetovat....

      Jména jako Zidane, Messi, Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho, Buffon, nebo Pavel Nedvěd... Ti jsou spojeni s minimem skandálů...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        mpik     před 8 lety 31.01.2017 14:22 |  
        0 0

        To ale není v rozporu. Ano, mohli se každý z nich dostat mnohem dál. Ale i tak každý tou hvězdou nějaký čas byl. I když někdy zářila jen chvilku. A ta jména jsem vycucal z hlavy za pár vteřin. Maradona, Zlatan, Zidan, Cantona, určitě bychom jich dali dohromady hodně.
        A skoro každý klub, kde jsem já hrál, tak to bylo podobný. Nejlepší hráč týmu byl obvykle ten, který si co týden kupoval novou tašku, kopačky a mobil, protože o to obvykle přišel někdy mezi sobotním dopoledním zápasem a nedělním ránem.
        Teď jsem na toho Stocha mrkl na YOUTUBE. A paráda, je vidět, že to je hráč, kterému nepřekáží míč, má dynamiku a skvělý skill s míčem.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          kjandourek (admin)     před 8 lety 31.01.2017 14:42 |  
          3 0

          Tak to bývá, ale není to spíše tím, že tyhle hvězdy se nakonec ocitnou v soutěžích, které díky svému talentu zvládají i s prohřešky proti životosprávě...

          Taky jsem takového hráče znal.... Kdysi ho považovali za větší talent, než Tomáše Rosického... a ano - v 1A třídě byl za hvězdu i když ho po půl roce léčení pustili z nemocnice se zničenými játry...
          Kdysi jsem o něm naspal i článek - je to smutné čtení

          http://jandourek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=204132

          Zidanovy prohřešky byly kázeňského řádu - šlápnutí na protihráče, hlavička... ano u něj se dá vzít, že svůj talent v ničem neutopil, občas ho spíše přibrzdil...

          Maradona byl opět úžasný talent, který po roce 1986 utopil v heroinu - ten mohl být mistrem světa klidně třikrát...

          Ale nevěřím tomu, že problémový hráč rovná se hvězda... je spousta těch, kteří nezazářili ani na chvíli
          Já mám opravdu raději hráče, kteří svůj talent rozvíjejí a neničí ...

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Kuliss9     před 8 lety 31.01.2017 15:02 |  
            0 0

            Sice starší, ale článek naprosto parádní, úplně mě vtrhl do děje. Toho hráče co prošel Tureckem a Slavii bych tipl na Pešíra, ten proti nám nastoupil i letos na podzim za Přední Kopaninu.

            Myslíš, že by bylo možné zde zveřejnit jméno toho obrovského talenta, nebo přinejmenším jen bez jména, jak dopadl po dalších 6 letech od zveřejnění článku ?

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              travel (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 15:08 |  
              0 0

              V diskusi pod článkem je zmíněno a souhlasí to s tvým tipem.

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              kjandourek (admin)     před 8 lety 31.01.2017 15:39 |  
              0 0

              Jojo Tomáš Pešír byl jediný z celkem silné generace, který se prokousal alespoň do ligy.... Všichni ostatní, kteří na první pohled byli talentovanější skončili v nižších soutěžích...

              Snad mu to neublíží - ten kluk měl běžné jméno, jmenoval se Robert Čáp - ročník 78, nebo 9 ...

              Pokud mám správné zprávy, tak teď nakonec dojíždí do Rakouska a hraje tam nějakou nižší soutěž za celkem ještě slušné peníze...

              K tomu jeho talentu.. on měl tři neskutečné věci - kromě toho, že mu bylo úplně jedno, na kterou nohu dostane balón a vždy dokázal zvolit ideální řešení situace (neslyšel jsem, že by někdy někdo z diváků vyhrkl: "to měl dát na druhou stranu") ... tak mě neskutečný radar na čtení situace ... Dokázal neuvěřitelně vycítit, kam se v nejbližší vteřině odrazí balón, takže byl u něj dříve, než rychlejší a nadupanější protihráč... Až se zdálo, že neběhá za balónem, ale balón běhá za ním...

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 15:52 |  
            2 0

            Jen malá technická: Maradona měl drogový problém s kokainem (droga bohatých - občas i sportovců - nedávno např Mike Tyson přiznal, že většinu kariéry odboxoval zkoksovaný a fixloval u odběrů moči). Kokain se dá i považovat za skutečný doping, protože dovede krátkodobě zvednout fyzický a psychický výkon.

            Závislost na heroinu oproti tomu není absolutně slučitelná s jakýmkoliv sportem.. tam se dá tak možná vylézt na pódium s kytarou, pokud má jedinec nadprůměrně tuhý kořínek ;)

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              kjandourek (admin)     před 8 lety 31.01.2017 16:03 |  
              0 0

              Pravda - mám v těch drogách trošku hokej :-)

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        VanDel     před 8 lety 31.01.2017 14:50 |  
        1 1

        Messi celkem slušný skandál s krácením daní.......Buffon a jeho mimomanželské avantýry a takový Ronaldinho měl hodně pestrou životosprávu. Prohýřená noc před zápasem nebyla u něj vůbec nic vyjímečného. Takže bacha na to, vynikajících hráčů bez nějakého skandálu je veeeeeelmi málo. Téměř každý má nějaký škraloup.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          kjandourek (admin)     před 8 lety 31.01.2017 15:27 |  
          4 0

          Ano - mimomanželské avantýry, daně ... Ale to nejsou skandály, které z nich dělají problémové hráče.... Tohle jim neničí ani tělo, ani zdraví ...

  20. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Gino     před 8 lety 31.01.2017 14:36 |  
    0 9

    OT: http://fotbal.idnes.cz/sparta-vyrocni-zprava-ekonomika-dot-/fotbal.aspx?c=A170131_133132_fotbal_min

    Jestli ty výdaje počítám správně, má Sparta rozpočet kolem 460 milionů ročně, to už je slušná palba.

    Jinak jsou tam ale i užitečné informace o tom, co se týká finančního fair play EUFA - já třeba nevěděl, že se to týká v podstatě jen poměru financí příchody/ochody hráčů a provozu stadionů a ztrátu 130 mega tak mohou mít klidně pořád dokola.

    Taky mi přijde zajímavé, že mají obchodní příjmy 290 mega ročně, to je slušnej peníze a ze vstupného 73 mega (jasně, to jsou ty poháry).

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Gino     před 8 lety 31.01.2017 14:38 |  
      1 4

      A příjmy měla 580 mega, jak teď koukám, tak by mě zajímalo, kde se vzala ta ztráta? :D

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Novi.sks     před 8 lety 31.01.2017 14:58 |  
      0 0

      Já prostě nechápu, čím si ty rudý ku*vy zasluhujou mít takovýho mecenáše, jakým je Křetínský... Jsem zvědavej jak to bude vypadat, až s tím jednou sekne, ale toho se asi jen tak nedočkáme... Měli by mu líbat nohy...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        smely (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 15:07 |  
        2 2

        mozna by se na to moh podivat financak, tohle by mohlo bejt klidne klasifikovany jako pracka... :-) ( nebo nekala soutez ? )

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 15:33 |  
          3 0

          Pračka vypadá úplně jinak než to, že musí rok co rok dotovat do klubu desítky miliónů. Kdyby tam byla pračka, tak by se uměle zvedly příjmy. (prodej vstupenek, suvenýrů apod.)

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Sracken     před 8 lety 31.01.2017 15:07 |  
        11 2

        Sorry, ale Slavia je na tom, co se životaschopného modelu v současných relacích výrazně hůře a odchod jednoho subjektu by znamenal okamžitý konec. Tak to ve Spartě není ani náhodou. Slavia stojí na hliněných nohách a je třeba velmi tvrdě pracovat, abychom se Spartě přiblížili alespoň na 60 procent z příjmů z reklamy, prodeje hráčů a vstupného. Rok 2016/2017 bude pro Spartu nepochybně jasně ziskový. Ekonomicky (bez injekcí) na Spartu zatím nemáme, ale co není, může být. Sparta všem ukázala, že se posouvá do hodně zajímavých relací a pokud se dostaneme ekonomicky na stejný level, bude to skvělé. Náš klub působí profesionálně bohužel pouze 1,5 roku, předtím, to bylo k smíchu (Rosen, Platil France, Řebíček - ti nás poslali tam, že se koukáme příjmově i koeficientově Spartě na záda). Zkusme je předhonit, pro český fotbal to bude skvělé.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 15:38 |  
          1 0

          Otázka jestli můžeš mít rok co rok ztrátu klidně 100M Kč a de facto to s klubem nic neudělá a nemusí v následujících letech více šetřit, aby tu ztrátu z předešlých let zamazala nebo když potřebuješ mít víceméně vyrovnané příjmy vs. výdaje rok co rok. (reakce na předešlé majitelé Slavie)
          Jelikož teď Slavia začíná od znova, tak je jasné, že první roky budou ve ztrátách, ale až se nějaký chod klubu usadí a nastartuje, tak při trochy štěstí (opakovaná účast alespoň ve skupině LM), tak se ty investice můžou vrátit.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 15:20 |  
      2 1

      To vrhá na Spartu o to horší světlo. Nezlobte se na mě, ale mít suverénně největší rozpočet v lize (řekl bych skoro 2x větší než Plzeň) a udělat za posledních 10 let jenom 3x titul a 0x LM mi přijde vzhledem k vynaloženým prostředkům jako chronický neúspěch :) Spartu přijde jeden titul v průměru na 300 - 400 milionů, to už by mohl být pro vlastníka docela impulz k zamyšlení se, co dělá špatně...

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Travinho     před 8 lety 31.01.2017 19:21 |  
        0 0

        Plzeň má dle loňské výroční zprávy rozpočet 310 milionů, to také není zase tak málo.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Jachym     před 8 lety 31.01.2017 15:45 |  
      9 0

      Pryč s tím odsud...

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      bongor     před 8 lety 31.01.2017 19:13 |  
      2 0

      Sparta, kterou kvůli hospodaření krátce prověřovala i UEFA, měla v ročníku 2014/2015 ztrátu 67 milionů korun. V sezoně 2013/14 činila 144 milionů korun, předtím 190 nebo dokonce 240 milionů. V plusu skončil klub od příchodu majitele Daniela Křetínského v roce 2004 pouze v první sezoně, kdy vydělal 31,8 milionu korun.

      Více na http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/292950/sparte-chybely-velke-prestupy-ztrata-klubu-se-zdvojnasobila.html

  21. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 16:30 |  
    0 10

    OT: Udělám anketu. Kdo je myslíte z hráčů v kaprlize schopen nahradit Antonína Baráka v případě jeho odchodu do zahraničí ?
    Za mě budˇ nikdo nebo mu je fyzicky podobný Mihálik z Jablonce, který poměrně často hraje na postu ofenzivního záložníka.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 16:34 |  
      5 0

      Co do potenciálu, talentu, charakteru a fotbalového myšlení nikdo. Nebo tedy alespoň ne v dané věkové kategorii.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      donford     před 8 lety 31.01.2017 16:36 |  
      5 0

      Nevyhánějte ho furt! :-)

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 16:56 |  
      4 2

      Alvir

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Jachym     před 8 lety 31.01.2017 17:00 |  
      3 0

      Člověče, ty se musíš hodně nudit... :-D

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 19:35 |  
        1 1

        Prodat Tondu teď by ekonomicky (samozřejmě i fotbalově) nebylo moc moudré. Takový druhý talent u nás neběhá, výborná technika, kombinační schopnosti, kreativita, fantastická levačka v které má snad dynamit a navíc je to prima kluk, tzn. je soudný a pod dohledem táty na sobě pořád maká. Za rok, za dva, bude jeho cena několikanásobně vyšší, než je teď. A pokud se dostaneme do Ligy mistrů, tak si jeho cenu ani neodvážím odhadovat.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 19:48 |  
          1 0

          máš pravdu, bohužel.

  22. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    zeleznik2     před 8 lety 31.01.2017 17:19 |  
    0 0

    Jednala anebo jen sondovala situaci?Už takhle máme docela nabito a ještě Stocha?to už je trochu přehnané ne?no pokud budeme hrát Ligu mistrů, tak budeme potřebovat zkušené hráče, tak potom ano.

  23. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Ferky     před 8 lety 31.01.2017 19:20 |  
    0 0

    Barák do Udine, na jaře ve Slavii. Potvrzeno Tvrdíkem. Cena 80 milionu.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      mirecek1111     před 8 lety 31.01.2017 19:22 |  
      0 0

      Je to škoda no. Ale evidentně tam asi fakt chtěl až moc, takže nic nezbývalo. Ale peníze jsou to pěkné.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 19:22 |  
      0 0

      Ach jo :-(

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Travinho     před 8 lety 31.01.2017 19:23 |  
      1 0

      Jsem zarmoucen. Jinak nevím, co chtěl JT říct tím velkoklubem.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Ferky     před 8 lety 31.01.2017 19:26 |  
        0 1

        80 mi přijde málo. A docela mě mrzí tohle: Tonda má v hlavě srovnáno, proč chce do Udinese a my jsme ho již nedokázali přesvědčit pro vizi Slavie, kterou chceme budovat. Nebylo to o penězích. Bylo to o jeho snu. Současně platí, že my nebudeme držet hráče proti jejich vůli. Odchod v létě je dobrý kompromis, který nám umožní najít za hráče odpovídající náhradu.

        Viz Tvrdíkův rozhovor na ofiko webu Slavie.

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Khadgar     před 8 lety 31.01.2017 19:31 |  
          2 0

          Vzhledem k tomu, za jaké částky odcházejí hráči z české ligy, je 80 podle mě adekvátní částka...

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 19:42 |  
            1 0

            Kdyby u nás vydržel ještě o nějaké to přestupní období déle věřím tomu, že cena mohla být jednou vyšší. Možná stačilo počkat po ME U21. Nevadí, snad se nám někdy do Edenu vrátí a oblékne opět sešívaný dres!

            • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 20:00 |  
              0 1

              Je mi smutno, to se nemělo stát. Měl zůstat aspoň na letní baráž o Evropu.

  24. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    SKSKali     před 8 lety 31.01.2017 19:25 |  
    2 0

    Dneska jsem četl rozhovor s Paskou, a ten Slavii pochválil, za to, jak se během krátké doby změnila. Jinak i říkal, že Slavia ani moc tak neutrácela a neposilovala jak se pořád říká, že je to hlavně tím, že dohání stagnaci z minulých let. Dále taky to, že platově dostáváme například před severské ligy. Proto asi Flo, van Buren a třeba i Cleasson k nám přišli, respektive měli zájem přijít. ikdyž měly zájem jiné zahraniční kluby.
    Co se týče Stocha, tak asi největší pozitivum je zjištění, po jakých hráčích jdeme. To že je problémový by byl asi největší riziko (proto asi nejdřív to hostování). Předpoklad, že by se naše některé nevydařené nákupy povedly by znamenalo, že by jsme měli sestavu plnou českých, slovenských reprezentantů, ale také např. reprezentanta ze Švédska, Kamerunu nebo Pobřeží Slonoviny a to je prostě po těch letech pozitivní fakt.
    Pokud se nám podaří se vrátit každoročně do poháru, jako to bývalo ještě nedávno, tak si myslim že z větší části budou chodit jen samá zajímavá jména do týmu.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Ernie     před 8 lety 31.01.2017 19:30 |  
      0 0

      Měl bys odkaz?

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 19:45 |  
        0 0

        Ten rozhovor s Paskou máš v diskuzi off-topic.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        SKSKali     před 8 lety 31.01.2017 19:58 |  
        0 0

        Já to četl v novinách ráno v rychlosti, než sem jel do práce. Ale je to to samé, co je v tom off-topic.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 19:41 |  
      1 1

      Hrubá chyba, za pár let bude jeho cena několikanásobně vyšší. Zmrhala bych oželel, ale před kvalifikací o Ligu mistrů prodat Tondu ?

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        sasky     před 8 lety 31.01.2017 19:58 |  
        2 0

        Nadávali jsme tu na Červenku, že k nám nechce pustit Vuka přes jeho přání a nyní bychom to samé udělali my. A mít v týmu nespokojeného hráče nikdy není dobré. Rozhodnutí vedení chápu. A musíme počítat s tím, že to takhle do budoucna bude. Pokud se podaří opravdu hrát rok co rok poháry pokud možno do jara, tak se situace může rychle změnit a zajímaví hráči budou chodit k nám. Nicméně lákadlo větších lig a s tím spojeného posunu v kariéře tu bude pořád. Ideální by bylo dostat se do pozice "prostředního klubu", kam by šli hráči proto, aby se následně dostali do top klubů (špičky v Anglii, Německu, Francii, Itálii a Španělsku). Kromě Poborského a Baroše nikdo nešel přímou cestou do top týmu (Čech - Rennes, Šmíca - Lens, Rosa, Berger přes Dortmund - i když to už se dá asi považovat za top klub, Nedvěd přes Lazio). Nakolik je to reálné... Netuším

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 20:06 |  
          0 0

          Já to chápu, ale tahle forma odchodu není moc vhodná. Mohlo se to hráči přislíbit s tím, že se to bude řešit v létě a byl by klid na boj o titul.

          • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

            sasky     před 8 lety 31.01.2017 20:13 |  
            0 0

            Vhodná není, to souhlasím. Mohla se udělat jakási smlouva o smlouvě budoucí no, to by asi bylo rozumné řešení. Nicméně s tím řešení musejí souhlasit všechny 3 strany.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 20:11 |  
        1 0

        Ale no tak, vždyť není jisté, že budeme hrát kvali LM, i když si to samozřejmě přeju :)

        • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 31.01.2017 20:16 |  
          0 0

          A co je v životě jisté, jen ten konec. Já tedy o tom, že skončíme do druhého místa, vůbec nepochybuju.

  25. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    qwertz0099     před 8 lety 31.01.2017 19:50 |  
    0 0

    Je dobře, že Tonda přestoupí až v létě. Bude dost času na vyhledání náhrady (pokud nebude z vlastních zdrojů, ale asi ne), ale bude to však těžké. Tondův odchod mě mrzí z několika důvodů:
    1) je jedním z lídrů kabiny
    2) je hodný a poctivý člověk
    3) hráč snad s největším potenciálem se ještě rozvíjet v týmu (slovo talent používám pro hráče do 20 let, je to chyba
    Čechů nazývat talentem třeba Janžu)
    I když je to pro nás těžká rána, věřím, že se s ní dokážeme v létě dobře vyrovnat. Po světě běhá mnoho kvalitních hráčů za malou cenu, ale mým přáním je, aby Tondova budoucí náhrada byla z Česka, moc však tomu nevěřím.
    Děkuji Ti Tondo předem za skvěle odvedenou práci.
    P.S.: Nevím však, komu dá vedení zelenou k odchodu v létě. Původně jsem myslel Simonovi a JZ, pokud neodejde tedˇ v zimě. Mám(e) o čem přemýšlet.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      sasky     před 8 lety 31.01.2017 20:02 |  
      0 0

      Třeba se chytne Alvir a bude vymalováno. Jen tuto situaci moc nezávidím trenérovi. Má stavět už prodaného hráče a tak ho naštvat před eurem a před přestupem za lepším anebo má kopat hlavně za Slávii a budovat potenciální kádr na další rok? Jasně, ještě nemáme poháry, od titulu nejsme daleko, takže já bych stále upřednostňoval Tondu, ale já taky nemám žádnou zodpovědnost, tak se mi to dobře kecá.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        donford     před 8 lety 31.01.2017 20:58 |  
        0 0

        Tak dobře, že na jaro zůstane. Určitě se bude chtít ukázat, abychom na něj vzpomínali jen v dobrém. Ale zase čím bude lepší, tím víc budeme hořekovat nad jeho blížícím se odchodem. Dokud nebudeme hrát pevně LM, aby hráči naopak měli zájem u nás zakotvit, budou tyhle kolotoče pokračovat. Ti nejlepší půjdou za lepším. Je to zákon trhu. Ale zase bude peníz a jiní dobří přijdou. Tyhle rošády neskončí a je dobře, že se nás to doufám bude stále víc týkat.

  26. Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

    Staršina     před 8 lety 01.02.2017 01:04 |  
    0 0

    Šok při sportovních zprávách na Nově. K psaní jsem se dostal až teď, i když jsem příspěvky sledoval. Přítel pecka v 11,47 mně udivil a byl vyplísněn. Bohužel věděl daleko dříve než my. Jsem smutný, protože jsem Tondu chtěl vidět déle a za dva roky daleko vyšší ohodnocení. Co se dá dělat. Náhrady se celkem nebojím, protože jak píšu ve svých příspěvcích, tak chválím naše vedení, protože pozice zdvojilo. Tento přestup v tuto dobu mně velmi mrzí.
    Co se týká Stocha, tak jsem asi rád, že to nevyšlo. Herní kvalita možná, mentální na vážkách. Nechci odsuzovat, protože všichni víme co dokáží vyprodukovat novináři. Prase aby se v tom vyznalo.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      Staršina     před 8 lety 01.02.2017 01:17 |  
      0 0

      Dovětek pro mladší k té poslední větě. To se říkávalo, když jsme byli v určité věci nejistí a nevěděli jsme kudy kam.

    • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

      1rytir     před 8 lety 01.02.2017 11:00 |  
      0 0

      Z vyjádření pana Tvrdíka k této kauze jsem pochopil, že Barák jednoznačně odejít chtěl a nikdo ho o vizi silné Slavie v blízké budoucnosti nepřesvědčil. Řešení, které tak vzniklo označuje JT za dobrý kompromis. Nemyslím si to. Vidím to jako problematické řešení, které jednoznačně musí mít vliv na skladbu základní sestavy i atmosféru v kabině. Také již teď zveřejněná částka, cca 80 mil Kč, za kterou by měl odejít je hloupé z mnoha důvodů. Prostě si myslím, že pokud Tonda do Udine tak moc chtěl a Italové Tondu také, bez ohledu na cíle Slavie, měl být puštěn hned teď! Že se tak nestalo je podle mne chyba. Možná první v tomto přestupovém období.

      • Re: Slavia nemá dost! Jednala o Stochovi, Fenerbahce ale chtělo příliš

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.02.2017 11:10 |  
        0 0

        Barák chtěl zůstat ve Slavii do léta, aby měl možnost se připravit do Itálie a naučit se na dostatečné úrovni jazyk a taky chce Slavii pomoct v boji o titul a Slavii to také vyhovuje, tak proč v tom hledat něco špatného. Nic ještě není podepsáno, přestupní období v Itálii skončilo, tak jak mohl přestoupit v zimním, když ještě Barák nemá v Itálii všechny kontroly za sebou? Proto dnes za Slavii proti Osijeku určitě nenastoupí.
        Další věci je, že Slavia několik nabídek na Baráka od Udinese odmítlo.