Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    Fačín     před 8 lety 26.01.2017 18:46 |  
    1 11

    Do útoku patří Škoda s Mešanovičem. Střídat může Van Buren. Nebo Van Kessel.

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      Kenny     před 8 lety 26.01.2017 19:19 |  
      17 3

      Do útoku patří ten, komu se bude nejlépe dařit a bude nejvíc prospěšný týmu. Nikdo nesmí mít jisté místo.

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        Fačín     před 8 lety 26.01.2017 20:24 |  
        0 15

        Tak v tom se shodneme. Jen doufám, že Tecl nebude dostávat přednost pro to, že ho Šilhavý zná nejlíp. My nejsme Jablonec!

        • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

          Travinho     před 8 lety 26.01.2017 20:44 |  
          2 1

          Vedl ho půl roku, tudíž stejně jako naše ostatní útočníky.

        • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

          Gino     před 8 lety 27.01.2017 07:30 |  
          1 3

          Ty už ty mínusy dostáváš úplně za všechno, všiml sis? Skoro už je fuk, co napíšeš.

          • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

            Fačín     před 8 lety 27.01.2017 07:37 |  
            3 3

            No, všiml jsem si..Holt všem se člověk nikdy nezavděčí.

          • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

            kjandourek (admin)     před 8 lety 27.01.2017 10:05 |  
            8 0

            Já bych řekl, že ať napíše, co napíše, vždycky si v tom textu najde prostor, aby si plivnul na Standu Tecla ...
            Jako může mi být někdo nesympatický, nemusím ho mít rád na základě jeho předchozích výroků (což tedy v tomto případě jaksi nehrozí), ale bez toho, že by za nás odehrál jediný zápas, takhle někoho odsuzovat..

            Ta chorobná nenávist k jednomu hráči (nota bene z týmu,kterému fandím) je zarážející ....

            Nepřebral mu Standa někdy ženskou?

            • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

              Gino     před 8 lety 27.01.2017 10:27 |  
              2 0

              Hele, já zase dal do sestavy Tecla místo Sýkory a taky jsem to schytal, takže ono si nevybereš :D

              • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

                kjandourek (admin)     před 8 lety 27.01.2017 11:07 |  
                4 2

                Já nechávám sestavu na trenérovi... a mám klid ;-)

  2. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    Hanzwalter     před 8 lety 26.01.2017 19:24 |  
    3 1

    Rozhovor s JS po zapase je optimisticky, ale zajimava je pasaz, kdyz se ho pta zda uz je tym final a on chce rict asi v ten moment, ze k jedne zmene dojde a pak se opravi na to, ze nevylucuje pohyb smerem z tymu, ale ani do tymu a ze se jedna... twl cekal jsem uz jen z tymu a to Mikulu ci GvK a nebo Suka.... ale do tymu??? No tak se asi nechame do odletu prekvapit, no;')

  3. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    Hanzwalter     před 8 lety 26.01.2017 19:29 |  
    0 0

    Sestava SK Slavia Praha:
    Jiří Pavlenka (46. Přemysl Kovář) - Michal Frydrych (46. Jan Bořil) - Michael Lüftner (46. Tomáš Souček) - Jiří Bílek (75. Vojtěch Mareš) - Per-Egil Flo (46. Dušan Švento) - Ruslan Mingazov (46. Gino Ronald van Kessel) - Jasmin Ščuk (46. Josef Hušbauer) - Marko Alvir (46. Antonín Barák) - Jan Sýkora (46. Jaromír Zmrhal) - Stanislav Tecl (46. Mick van Buren) - Milan Škoda (46. Muris Mešanovič)..... a to jeste neni Deli a Ngadeu.

    Muj odhad je pryc asi ten Mares pak Mikula.... mozna Suk, Mingi,GvK ci Jasmin. Ostatni podle me 100% zustavaji.... Suka bych pustil na hostovacku bez opce. Marese zpet do juniorky. Mingiho bych si nechal a GvK taky a toho Jasmina bych nechal taky:-)))

    Upozornuju, ze je to ciste moje polemizovani.

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      Max92     před 8 lety 26.01.2017 19:38 |  
      0 7

      Mareš není z juniorky, pane odborníku...

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        Hanzwalter     před 8 lety 26.01.2017 19:47 |  
        1 0

        Nepasuji se do role odbornika a mel jsem za to, ze je z Becka tedy Juniorky pokud je tomu jinak tak se necham rad poucit... a jak jsem napsal dole, ciste si tu polemizuji pane Maxi;-)

        • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

          lordzach     před 8 lety 26.01.2017 20:01 |  
          3 0

          mám za to že je z u-19

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        Sedrousek     před 8 lety 27.01.2017 06:37 |  
        2 0

        Max19 asi vi vsechno a vsudebyl dvakrat

  4. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    rico     před 8 lety 26.01.2017 20:07 |  
    0 1

    Ok ale nemáme těch hrotových útoků nějak moc?!

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      Hanzwalter     před 8 lety 26.01.2017 20:11 |  
      0 0

      Klasicky hrot dle meho je Skoda a Mesan... GvK spis prava strana, Tecl spis podhrot ci pravo a mozna hrotak jeste Mick... a 3 je ok;-)

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        deny91     před 8 lety 26.01.2017 21:21 |  
        3 0

        Tecl dosáhl svých největších úspěchů vždy na hrotu jako koncový hráč. Až v Jablonci začal nastupovat zprava, jelikož tam po odchodu Kopice neměli žádné pořádné pravé křídlo.

        • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

          Hanzwalter     před 8 lety 26.01.2017 21:25 |  
          0 0

          To jsem nevedel, ze je to puvodne hrotak ja mel za to, ze prave kridlo. Tak dik za upresneni.

  5. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    LA11     před 8 lety 26.01.2017 20:11 |  
    1 0

    4 utocnici jsou akorat ;)

  6. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    Hajduk     před 8 lety 26.01.2017 20:27 |  
    1 7

    Souček by odcházet neměl. Trenér vždy stavěl sestavu s jedním štítovým záložníkem a na tuhle pozici je momentálně jen MNN a Souček, a na Jihlavu je Ngadeu vykartovaný.

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      Fačín     před 8 lety 26.01.2017 20:48 |  
      1 1

      A proto jsme dnes hráli 4-4-2 v obou poločasech, s různým hráčským obsazením.. Mimochodem se mi to systémově moc líbilo, jen snad trošku moc nepřesností, ale to si sedne.

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        Hanzwalter     před 8 lety 26.01.2017 21:14 |  
        1 0

        Je to porad jeste jen priprava... spanelsko napovi vice;-)

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 21:22 |  
      6 0

      Pokud se bude prezentovat neformou jako na podzim, nechápu, proč by to nemohl místo MNN odehrát Jasmin.

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      deny91     před 8 lety 26.01.2017 21:24 |  
      3 2

      Štítového záložníka Ščuk v pohodě zvládne, v MB hrála taky toho nejdefenzivnějšího. Kvůli jednomu zápasu s Jihlavou, nebo následnému hypotetickému zranění MNN bych určitě nenechával sedět na lavičce zrovna reprezentanta U21, kterého čeká v létě to nejvíc, co může v této kategorii dosáhnout. Tratil by na tom jak klub, tak i hráč. Jako pojistka úplně s přehledem stačí Jasmin.

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        Travinho     před 8 lety 27.01.2017 07:53 |  
        0 0

        Tady si dovolím oponovat. Jasmin hrál v Boleslavi celou dobu při rozestavení 4-2-3-1, poslední rok především po boku Rady a tam to fungovalo většinou tak, že Rada rozdával míče z hloubi pole a Jasmin tam pendloval nahoru dolů a bojoval v soubojích, ale téměř vždy jej Rada jistil zezadu. Čistě štítového hráče tam hrál jen několikrát.

        • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

          deny91     před 8 lety 27.01.2017 10:42 |  
          2 0

          Vím, že hráli takhle a že měli trochu jinak ten střed poskládaný, ale právě to je v jeho případě plus a ne mínus. Že zvládal bránit i útočit, to se právě cení. Pokud by měl hrát tady štítového záložníka, pak jen prostě nebude tak vybíhat dopředu, ale dozadu bude stejně kvalitní, jako v MB. Možná vlastně ještě kvalitnější, protože se bude moct více soustředit spíš na tu obranu, než na útok. A nakonec ono stejně budeme vyloženě štítového bořiče a obranáře potřebovat asi jen prosti Plzni a Spartě. Ostatní se budou spíš bránit u sebe na půlce.

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        Novi.sks     před 8 lety 27.01.2017 09:07 |  
        3 0

        Navíc když už bychom opravdu nutně potřebovali hrát na čistě defenzivního záložníka, tak si myslím, že Deli/Bílek by to zvládli taky (vždyť tam oba hrávali) a na stopera máme nárady dostatečné (Frýďa/Lüftner).
        Každopádně si ale myslím, že když MNN nebude k dispozici, tak už to zvládneme mnohem líp, než na podzim proti Peltonci. Už jen proto, že pod JŠ to na podzim bylo na MNN dost postavené, neměli jsme nacvičenou jinou variantu, ale teď budeme po přípravě, kde hrajeme celou dobu bez MNN, tím pádem jsme 100% připraveni i na variantu bez něj, potažmo na variantu bez klasického DZ... (a ikdyž mám Míšu hodně rád jako všichni tady, tak zase nějakého boha bych z něj taky nedělal)
        Proto souhlasím s názorem, že Suk by měl jít hostovat, prospěje to všem...

        • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

          afro     před 8 lety 27.01.2017 09:44 |  
          2 0

          S názorem souhlasím vyjma možné alternace Bílka na DZ. Podle mě by to plnohodnotně nezvládl. Chybí mu kvalitnější přihrávka a pohyb.

  7. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    deny91     před 8 lety 26.01.2017 21:46 |  
    1 1

    Souhlasím s tím článkem/komentářem. Pokud má být opravdu prospěšný a má nejlépe využít svých předností, tak primárně na hrotu. Ano, dal góly v EL i LM, ale to hrál právě na hrotu v systému 4-2-3-1 nikoli na křídle.

  8. Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 12:02 |  
    0 5

    Přiznám se, že jsem nad tím zatím přemýšlel jen tak lehce. Ale zkusím nadhodit, jak bych to poskládal a trénoval já.
    Samozřejmě platí, že by na těch postech hráli ty lepší ale nechci je do těch sestav pořád vypisovat nekonečně alternace. Proto tam najdete většinou ty, co za nás hrají nejdéle.

    Zahajovací sestava pro ligu:

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨Pavlenka¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨Bořil - Bílek - Deli - Zmrhal¨¨
    Tecl - Ngadeu - Hušbauer - Barák
    ¨¨¨¨¨Škoda - Mešanovi訨¨¨¨

    S tím, že podle vývoje utkání by se přecházelo na tohle rozestavení:

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Pavlenka¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨¨¨Ngadeu - Bílek - Deli¨¨¨¨¨
    Bořil - Hušbauer - Barák - Zmrhal
    ¨¨¨Tecl - Škoda - Mešanovi訨¨

    Věřím tomu, že většina týmů téhle ofenzivě není schopná odolávat. A defenzíva by v tomhle složení měla zvládat jednoduchý úkol: nepustit za sebe balon a jen jednoduše ho poslat prakticky kamkoliv dopředu. Bořil se Zmrhalem mají dvoje plíce a dokáží se velmi dobře zapojit do defenzívy. Pokud bude sedm ofenzivních hráčů presovat už od protivníkovy obrany, nevěřím, že by si v téhle soutěži dokázali týmy, kromě Sparty či Plzně, poradit a vykombinovat nás. Jen by nakopávali míče na naše obránce nebo o ně přicházeli při našem presinku. Přiznám se, že z hlediska pohyblivosti by do téhle sestavy seděl víc Alvir místo Hušbauera ale ještě nepředvedl tolik, abych ho tam teď zařadil.

    Jinak sestava na těžší zápasy (Plzeň,Sparta) a evropské poháry:

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨Pavlenka¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨Bořil - Bílek - Deli - Švento¨¨¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Ngadeu¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Tecl - Hušbauer - Barák - Zmrhal
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Škoda¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    Kromě levého beka jsou to všichni z předchozí sestavy, čili sehrání se by neměl být problém. A chápu, že bude těžké udržet levého beka ve formě, když si tolik nezahraje. V první sestavě může samozřejmě střídat už kolem 60 minuty ( většinou za stavu 4:0 :-) ) ale pořád to není to ideální. Věřím, že v takové sestavě jsme schopni být úspěšní.

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      tomcz     před 8 lety 27.01.2017 12:24 |  
      6 0

      Zmrhal na beku a Barák na křídle mi nepřijde jako dobrý nápad...

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 12:37 |  
        0 0

        K tomu je tam ta druhá sestava a vysvětlující text..

    • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

      Pepino44     před 8 lety 27.01.2017 13:18 |  
      6 0

      Tak po tom, co jsem viděl druhou půli s Rožmberokem, kdy hrál Švento levého obránce a Zmrhal levé křídlo, bych tuto dvojku rád viděl i v lize (pokud vydrží výkonost), šlo jim to náramně, jejich narážečky a prolínání bylo skvostné, bylo vidět, že spolu komunikují a velmi dobře si rozumí a vyhoví. Ono to v TV nemuselo být tak vidět, ale naživo to byla fakt paráda, dlouho jsem takové porozumění v nahrávkách neviděl.

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        afro     před 8 lety 27.01.2017 13:31 |  
        2 0

        Bylo to vidět i v bedně.

      • Re: Tecl se Škodou? Ve Slavii můžou fungovat spolu, posila patří do útoku

        lassiter     před 8 lety 27.01.2017 15:36 |  
        0 1

        No tak komunikují... leda nějak telepaticky, nikdo z nich neřekl za celý poločas jediné slovo :-) Co teprve až se rozmluví, to bude teprve jízda :-)