Mam z toho pocit, ze je tam dotcene ego Zeleza a je mne to trochu lito, ale nevime do jake miry to priostrili novinari.... kazdopadne pokud je interpelacecstejna tak dela trosku vola z JS.... neverim, ze by mu jeden den rekl zaklad a pakbstridac a pak tribuna...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Tak pardon, ted jsem tam nasel i video... a teda Zelezo to prehnal si myslim... hlavne ty reci: je jich tam moc, kdyz jsme hrali 11 na 11 tak dalsi 2 borci behali oval... noo nevim jak to tam zamysleji.... no twl ona kdyz se da sance juniorum si zatrenovat a par testovanym hracum treba tak je logicke, ze jich tam nebude 5.... fakt zanechal ve me ten rozhovor pachut a to se ho tu tyden zastavam:-(((
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Spíš to chápu tak, že mu prostě Šilhavý neřekl, jak to s ním vypadá. To mi ale přijde pochopitelné, přece JŠ nemůže mít jasno o základní sestavě před začátkem prvního kondičního soustředění. Takže to mohl Železník formulovat jinak. Ale přeji mu, aby se v MB prosadil, má na to!
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Hmmm, na tom videu tedy Železo nezní moc přesvědčivě. Mám z toho pocit, že se prostě lekl velké konkurence ve Slavii a sáhl po jistotě, kterou ale ani v MB mít nebude, i když šanci si tam zahrát má samozřejmě mnohem větší než u nás. Každopádně potřebujeme i psychicky odolné hráče, kteří se porvou o místo v sestavě a zároveň se vyrovnají i s tím, pokud budou na lavičce. Jestli si kdokoliv myslí, že mu trenér automaticky řekne, že má jistý základ, je vedle jak ta jedle.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Teď jsem se podíval i na video a v rozhovoru se objevují i prvky dadaismu (pak že jsou fotbalisti gumy).
--- Odešel jsem ze Slavie, protože jsem chtěl mít jistotu a v MB je teď začátek soustředění, tak nikdo nemá žádnou jistotu. ---
#myjsmevamtosmalanemrikali
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
jestlipak ho taky osobne vital starosta jako Droppu... ? a to samozrejme vubec nezpochybnuji jak mu mistni domorodci z MB budou projevovat uctu...treba ta holka u kasy v Lidlu se na nej prej dokonce usmala... beru to kapku s rezervou, preci jen to vyslo tam kde to vyslo, nicmene i tak me Palic teda kapku zklamal...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
:-))) To mi připomíná text jedné nejmenované kapely populární za začátku 90. let: "Jednou jsme se s Frantou sešli, že si zajdem' na pivo, kdybych věděl jak to skončí, nešel bych s ním na pivo..." :-))
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
:-))) Jo Orlíček to byla doba. Ale tenhle song byl teda fakt "hustej". Nejlepší verš byl podle mého "Seděli tam v rohu chlapi blbě po nás čuměli
jenže my tam byli dva a tak jsme taky čuměli."
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Tak to všechno vychází z jedné teorie absolutního rýmu že:
Miloval jsem děvče krásné,měla oči tuze krásné
vlasy měla jako len,na políčku plela len
Naše staré hodiny,bijí čtyři hodiny
Sotva jsem s ní pohovořil,řekla, abych pohovořil
zda mi staří dají dcerku,již jsem viděl venku, dcerku
Naše staré hodiny,bijí čtyři hodiny
A tak dohodla se svatba,a brzičko byla svatba
bydlíme teď na statku,rodiče též na statku
Naše staré hodiny,bijí čtyři hodiny.
A to ani nezmiňuji baladu o kuplířce z Frýdlantu :)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Byl sem zde za to plísněn, ale řeknu to zas.
Podobnejch jako Železo může být víc. Podle pravidel může hrát 10 hráčů + brankář a 3 na střídání.
20 lidí prostě hrát nemůže a pan Šilhavý je známej tím, že fungující jedenáctku příliš nemění.
Jistě, že se někdo může zranit, ale to si nikdo nepřeje.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
A já jsem ti zase včera psal, že v celé sezóně se těch 20 hráčů velmi snadno vystřídá. Zranění si opravdu nikdo nepřeje, ale nehledě na to se vyskytnou, stejně jako nemoci, ztráta formy, potřeba odlišné taktiky na odlišné soupeře vyžadující jiné typy hráčů na některá místa...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Je obecně škoda, že čeští trenéři moc nezvládají to, co je na západě standardem, a sice pravidelnou rotaci. Je to z důvodu směšně nízkého počtu zápasů v lize, kde (pokud nejpřijde zranění/karty/ztráta formy) nemá trenér prakticky důvod sahat do sestavy. Výsledkem pak je, že když týmy hrajou poháry, tak do utahání hrají všechno se 14 hráči a pak se diví, že mají půlku týmu na marodce (Sparta), případně hrají dobře jen v lize (Plzeň) nebo naopak v poháru (Liberec).
Opět apeluji na to, aby se zvýšil počet zápasů v lize a trenéři týmů, které hrají poháry, se naučili pravidelně rotovat sestavu. Bez toho se totiž nikdy nemůžeme skutečně prosadit v Evropě.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Železo buď rád , že sis vydělal na důchod ty půlroční kometo alá Naumov za ježdění na rotopedu po zranění jak Mičola s Kaufmannem. Teď už pápá. ( Průměr nestačí )
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Hráč s tímto duševním nastavením a morálkou nemá v klubu s ambicemi co dělat. Na základě tohoto článku se jasně ukazuje, že je dobře, že je pryč. Jaký to rozdíl proti Murisovi, který to sice jednou také nevydržel, ale potom si dal roubík do držky a Slavii sakra pomohl naprosto buldočími výkony a pohledem, jaký měl Lance Armstrong při časovce při 110 RPM.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Rozdíl je v tom, že Muris byl druhý v pořadí, Železník třetí nebo čtvrtý. V rozhovoru neřekl nic tak strašného, zklamání je pochopitelné. A výsledné řešení nejlepší pro všechny, protože evidentně nebyl se situací srovnaný. Mě se zdají zdejší reakce přecitlivělé, stejně jako reakce na nějaké články na ispartu. To že se kolem nás nechodí v předklonu snad přežijeme :-).
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Konecne nekdo pri smyslech. Normalne bych se do toho nemichal, ale nektery mistni reakce jsou etraubohy.
Zeleznik je zklamanej a ma za sebou tezkej rok. Novinari z nej chteji dostat neco konfrontacniho, aby bylo nejaky tema v okurkovy sezone. Me se teda nijak nedotknul, vsechno v poradku. Ten druhej rozhovor tamtez vypovida daleko vice. Mimoto, snad si tady aspon nekdo pripusti, ze i trener muze delat a dela chyby.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Rozhovor mi nepřišel tak špatný, jen se nedokázal přizpůsobi velikosti klubu, do které Slavia vyrostla. Přišel za jiných okolností, kde mohl počítat, že bude v základu, nebo na lavičce. Nyní nemá niko nic jisté, to mu potvrdil i trenér, když mu řekl, že může být v základu, ale třeba i na hostování. Mohl se o šanci rvát, zvolil určitou jistotu, kterou mu nemůžeme zazlívat. Poslední odpovědí mě potěšil :-)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Asi by chtěl slyšet, že když přijde ještě 4x na trénink, tak bude v základu. Vůbec se JŠ nedivím, pokud se ho zeptá hráč, který je na pomezí lavičky a tribuny, zda bude hrát základ nebo na čem je, je jasné, jaké odpovědi se mu dostane. Bylo mu jasně naznačeno, že musí makat. A stěžovat si, že nedostal ve Slavii šanci je opravdu nešťastné vyjádření, skoro až droppistické.
Mimochodem, to je po Mihalíkovi už druhý, nespokojený se svou pozicí v týmu. A narozdíl od Jara ani neměl sebemenší právo na vznášení nároku na nějakou základní sestavu, protože byl rok marod. Tak jen jako ilustrace pro ty, kteří si myslí, že „je hrozně super, že máme kvalitní konkurenci v kádru“. A to byl Železník ze Zlína a ne Sýkora, reprezentant a třiadvacetiletý talent s vyhlídkou na dobré zahraniční angažmá....
Slabé kusy odpadávají.. A jestli je Sýkora reprezentant, na kterého v zahraničí všichni čekají (že tam taky neodešel jako Pokorný, měl by větší plat i Liberec by víc dostal), tak přeci nebude mít nejmenší problém se prosadit u nás,ne? Je to univerzální hráč, tak má dokonce na výběr ze 4 postů. Pokud se ale nedostane do sestavy přes Zmrhala na levém halvu, přes Baráka na podhrotu, přes Floa na levém beku a nebo přes Tecla s Kesselem na pravém halvu, tak nám asi může být jedno, že vysedává na lavičce ne? Prostě nebude mít patřičnou kvalitu.
Taky si myslím, že v tomhle je důležité nastavení od trenéra: každému v týmu se měří stejně a každý hráč musí být mentálně odolný.
Podle mě to tu všichni vidí moc jednoduše. „Slabé kusy odpadávají,“ o to vůbec nejde. Ten kádr musí být nějak poskládaný harmonicky nejen z hlediska fotbalových dovedností, ale i psychických individuálních. Je úplně normální, že v každém týmu je lídr, hvězda, talent, stárnoucí fotbalista atd. Když nakoupíme kabinu plnou ambiciozních nedočkavých vlčáků, kteří se vidí jednou nohou někde na západě a považují za své nepostižitelné právo hrát v základu, bude to jako papiňák, který jednou bouchne. Proto prostě podle mě nelze mít na každém postu dva stejně výkonné hráče (reprezentanty), aniž by to zanechalo nějakou negativní stopu v té skupinové psychologii. Anebo to lze, ale je potřeba více rotovat sestavu. A to zase v české lize se 14 zápasy za pololetí jde hůře, než v Premier League s nějakými dvaceti plus FA Cupem a Ligovým pohárem...
Tak samozřejmě to je to, co jsem psal - psychika, mentálně silný jedinci atd. Jde i o to s nimi pracovat. Např. Sýkora přišel teď novej do týmu. Už než se kupuje se mu může říct Hale na tvym fleku hraje taky "reprezentant", takže se o to musíš poprat, může se stát, že první půlrok budeš střídat atd.
Já si myslím, že úplně v klidu můžeš mít na jeden post dva stejně výkonné hráče (nikdo není úplně stejný) je třeba s nimi jen pracovat.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Komentáře typu, že máme moc hráčů teda velmi nechápu. Chceme vybudovat tým, který bude konkurenceschopný nejen v naší lize, na kterou teda mimochodem, by takový tým opravdu asi zbytečný byl, ale hlavně na mezinárodní úrovni. Proto si myslím, je dobře mít na každý post alespoň dva hráče podobné kvality. Chceme uspět také v domácím poháru, tudíž příští sezonu bude těch zápasů trochu více doufejme :-)...Je samozřejmě na real. týmu, aby s hráči komunikoval, ale pokud to některý s hráčů není schopný unést, pak pro něj naše Slavie asi nebude správný klub a měl by zkoušet štěstí v týmech jako MB nebo Jablonec, kde mají kvalitní, leč ne tak široký kádry...
Těžko může chtít hráč po trenérovi, aby mu řekl, v lednu, že na konci února bude hrát v základu..Jen chci říct, že to Lukášovi nezazlívám, ale asi udělal dobré rozhodnutí, pokud neunese konkurenci v klubu, který má nejvyšší ambice..
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Komentáře (43)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Sedrousek před 8 lety 26.01.2017 06:04 |Trosku mi pripomina odkopnutou milenku. I proto mi neni lito jeho odchodu.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Hanzwalter před 8 lety 26.01.2017 07:42 |Mam z toho pocit, ze je tam dotcene ego Zeleza a je mne to trochu lito, ale nevime do jake miry to priostrili novinari.... kazdopadne pokud je interpelacecstejna tak dela trosku vola z JS.... neverim, ze by mu jeden den rekl zaklad a pakbstridac a pak tribuna...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Hanzwalter před 8 lety 26.01.2017 07:50 |Tak pardon, ted jsem tam nasel i video... a teda Zelezo to prehnal si myslim... hlavne ty reci: je jich tam moc, kdyz jsme hrali 11 na 11 tak dalsi 2 borci behali oval... noo nevim jak to tam zamysleji.... no twl ona kdyz se da sance juniorum si zatrenovat a par testovanym hracum treba tak je logicke, ze jich tam nebude 5.... fakt zanechal ve me ten rozhovor pachut a to se ho tu tyden zastavam:-(((
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
TSeguinTS před 8 lety 26.01.2017 09:21 |interpelace je pojem spíše z poslanecké sněmovny a politiku bych se nepletl :) jinak ale souhlas, vyjádření nepůsobí zrovna sympaticky..
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
dauby před 8 lety 26.01.2017 07:50 |Spíš to chápu tak, že mu prostě Šilhavý neřekl, jak to s ním vypadá. To mi ale přijde pochopitelné, přece JŠ nemůže mít jasno o základní sestavě před začátkem prvního kondičního soustředění. Takže to mohl Železník formulovat jinak. Ale přeji mu, aby se v MB prosadil, má na to!
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Hanzwalter před 8 lety 26.01.2017 07:51 |Jukni na to video:-(
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
dauby před 8 lety 26.01.2017 08:22 |Hmmm, na tom videu tedy Železo nezní moc přesvědčivě. Mám z toho pocit, že se prostě lekl velké konkurence ve Slavii a sáhl po jistotě, kterou ale ani v MB mít nebude, i když šanci si tam zahrát má samozřejmě mnohem větší než u nás. Každopádně potřebujeme i psychicky odolné hráče, kteří se porvou o místo v sestavě a zároveň se vyrovnají i s tím, pokud budou na lavičce. Jestli si kdokoliv myslí, že mu trenér automaticky řekne, že má jistý základ, je vedle jak ta jedle.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
afro před 8 lety 26.01.2017 07:52 |Moc nechápu, jakou by chtěl mít jistotu v průběhu kondičního soustředění...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
afro před 8 lety 26.01.2017 07:55 |Smažte to někdo, dauby byl o dvě minutky rychlejší... :-)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
afro před 8 lety 26.01.2017 08:05 |Teď jsem se podíval i na video a v rozhovoru se objevují i prvky dadaismu (pak že jsou fotbalisti gumy).
--- Odešel jsem ze Slavie, protože jsem chtěl mít jistotu a v MB je teď začátek soustředění, tak nikdo nemá žádnou jistotu. ---
#myjsmevamtosmalanemrikali
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
smely (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 08:38 |jestlipak ho taky osobne vital starosta jako Droppu... ? a to samozrejme vubec nezpochybnuji jak mu mistni domorodci z MB budou projevovat uctu...treba ta holka u kasy v Lidlu se na nej prej dokonce usmala... beru to kapku s rezervou, preci jen to vyslo tam kde to vyslo, nicmene i tak me Palic teda kapku zklamal...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Maty22 před 8 lety 26.01.2017 08:43 |Vítal ho jen předseda JZD a Škopková.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Hanzwalter před 8 lety 26.01.2017 10:43 |Ten Droppa musi byt mega klaun jinak mne to hlava nebere:-)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Jachym před 8 lety 26.01.2017 09:06 |:-))) To mi připomíná text jedné nejmenované kapely populární za začátku 90. let: "Jednou jsme se s Frantou sešli, že si zajdem' na pivo, kdybych věděl jak to skončí, nešel bych s ním na pivo..." :-))
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 09:43 |:-))) Jo Orlíček to byla doba. Ale tenhle song byl teda fakt "hustej". Nejlepší verš byl podle mého "Seděli tam v rohu chlapi blbě po nás čuměli
jenže my tam byli dva a tak jsme taky čuměli."
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Jachym před 8 lety 26.01.2017 09:52 |:-)) ...Jeden z nich pak přišel ke mně, řek' mně, že jsem idiot, jo, a proto jsme mu řekli, ty jseš taky idiot...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 10:03 |Tak to všechno vychází z jedné teorie absolutního rýmu že:
Miloval jsem děvče krásné,měla oči tuze krásné
vlasy měla jako len,na políčku plela len
Naše staré hodiny,bijí čtyři hodiny
Sotva jsem s ní pohovořil,řekla, abych pohovořil
zda mi staří dají dcerku,již jsem viděl venku, dcerku
Naše staré hodiny,bijí čtyři hodiny
A tak dohodla se svatba,a brzičko byla svatba
bydlíme teď na statku,rodiče též na statku
Naše staré hodiny,bijí čtyři hodiny.
A to ani nezmiňuji baladu o kuplířce z Frýdlantu :)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Jachym před 8 lety 26.01.2017 10:18 |Ano, svatá pravda:-) Doufám, že se zde neozvou řeči o nějakém off-topicu, neboť Slavia byla původně založena jako literární a řečnický spolek... :-))
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 13:46 |Jasne. Chapu, ale zni to desne. A nevim tedy nakolik posluchaci Orliku meli nastudovanou teorii absolutniho rymu. Ja tedy ne. :-)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
malan (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 14:11 |Mám nutkání si rejpnout..:)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
afro před 8 lety 26.01.2017 15:44 |Vím, že je to náročný, ale já ti věřím, vydrž!
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Maty22 před 8 lety 26.01.2017 08:07 |Byl sem zde za to plísněn, ale řeknu to zas.
Podobnejch jako Železo může být víc. Podle pravidel může hrát 10 hráčů + brankář a 3 na střídání.
20 lidí prostě hrát nemůže a pan Šilhavý je známej tím, že fungující jedenáctku příliš nemění.
Jistě, že se někdo může zranit, ale to si nikdo nepřeje.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Jachym před 8 lety 26.01.2017 09:10 |A já jsem ti zase včera psal, že v celé sezóně se těch 20 hráčů velmi snadno vystřídá. Zranění si opravdu nikdo nepřeje, ale nehledě na to se vyskytnou, stejně jako nemoci, ztráta formy, potřeba odlišné taktiky na odlišné soupeře vyžadující jiné typy hráčů na některá místa...
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
bububu (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 09:27 |Je obecně škoda, že čeští trenéři moc nezvládají to, co je na západě standardem, a sice pravidelnou rotaci. Je to z důvodu směšně nízkého počtu zápasů v lize, kde (pokud nejpřijde zranění/karty/ztráta formy) nemá trenér prakticky důvod sahat do sestavy. Výsledkem pak je, že když týmy hrajou poháry, tak do utahání hrají všechno se 14 hráči a pak se diví, že mají půlku týmu na marodce (Sparta), případně hrají dobře jen v lize (Plzeň) nebo naopak v poháru (Liberec).
Opět apeluji na to, aby se zvýšil počet zápasů v lize a trenéři týmů, které hrají poháry, se naučili pravidelně rotovat sestavu. Bez toho se totiž nikdy nemůžeme skutečně prosadit v Evropě.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
WestBoySKS před 8 lety 26.01.2017 08:24 |Železo buď rád , že sis vydělal na důchod ty půlroční kometo alá Naumov za ježdění na rotopedu po zranění jak Mičola s Kaufmannem. Teď už pápá. ( Průměr nestačí )
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Thane (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 10:43 |Trochu ucty..
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
VanDel před 8 lety 26.01.2017 11:15 |Tak zmínění Naumova je hodně hloupý, vzhledem k tomu co se mu ve Slávii stalo.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Sracken před 8 lety 26.01.2017 09:12 |Hráč s tímto duševním nastavením a morálkou nemá v klubu s ambicemi co dělat. Na základě tohoto článku se jasně ukazuje, že je dobře, že je pryč. Jaký to rozdíl proti Murisovi, který to sice jednou také nevydržel, ale potom si dal roubík do držky a Slavii sakra pomohl naprosto buldočími výkony a pohledem, jaký měl Lance Armstrong při časovce při 110 RPM.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
chrobak před 8 lety 26.01.2017 10:20 |Rozdíl je v tom, že Muris byl druhý v pořadí, Železník třetí nebo čtvrtý. V rozhovoru neřekl nic tak strašného, zklamání je pochopitelné. A výsledné řešení nejlepší pro všechny, protože evidentně nebyl se situací srovnaný. Mě se zdají zdejší reakce přecitlivělé, stejně jako reakce na nějaké články na ispartu. To že se kolem nás nechodí v předklonu snad přežijeme :-).
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
edenian před 8 lety 26.01.2017 11:37 |Konecne nekdo pri smyslech. Normalne bych se do toho nemichal, ale nektery mistni reakce jsou etraubohy.
Zeleznik je zklamanej a ma za sebou tezkej rok. Novinari z nej chteji dostat neco konfrontacniho, aby bylo nejaky tema v okurkovy sezone. Me se teda nijak nedotknul, vsechno v poradku. Ten druhej rozhovor tamtez vypovida daleko vice. Mimoto, snad si tady aspon nekdo pripusti, ze i trener muze delat a dela chyby.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Boss82 před 8 lety 26.01.2017 13:28 |Konečně někdo, kdo to vidí trochu s nadhledem a dovede se vžít do pocitů hráče. Souhlas.
A o místních reakcích na některé články na iSportu si myslím to samé. Už zase hledáme nepřátele všude možně a za vším vidíme útok na Slavii....ach jo.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
visitor23 (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 09:17 |Rozhovor mi nepřišel tak špatný, jen se nedokázal přizpůsobi velikosti klubu, do které Slavia vyrostla. Přišel za jiných okolností, kde mohl počítat, že bude v základu, nebo na lavičce. Nyní nemá niko nic jisté, to mu potvrdil i trenér, když mu řekl, že může být v základu, ale třeba i na hostování. Mohl se o šanci rvát, zvolil určitou jistotu, kterou mu nemůžeme zazlívat. Poslední odpovědí mě potěšil :-)
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
TSeguinTS před 8 lety 26.01.2017 09:30 |Asi by chtěl slyšet, že když přijde ještě 4x na trénink, tak bude v základu. Vůbec se JŠ nedivím, pokud se ho zeptá hráč, který je na pomezí lavičky a tribuny, zda bude hrát základ nebo na čem je, je jasné, jaké odpovědi se mu dostane. Bylo mu jasně naznačeno, že musí makat. A stěžovat si, že nedostal ve Slavii šanci je opravdu nešťastné vyjádření, skoro až droppistické.
Ráno moudřejší večera
JS (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 10:18 |No prosím. Včera večer jsem to tu schytal za názor, že je dobře, že je pryč..... Jsem rád, že to do rána pochopili i ostatní. :)
Re: Ráno moudřejší večera
JS (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 10:25 |Mimochodem, to je po Mihalíkovi už druhý, nespokojený se svou pozicí v týmu. A narozdíl od Jara ani neměl sebemenší právo na vznášení nároku na nějakou základní sestavu, protože byl rok marod. Tak jen jako ilustrace pro ty, kteří si myslí, že „je hrozně super, že máme kvalitní konkurenci v kádru“. A to byl Železník ze Zlína a ne Sýkora, reprezentant a třiadvacetiletý talent s vyhlídkou na dobré zahraniční angažmá....
Re: Ráno moudřejší večera
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 11:51 |Slabé kusy odpadávají.. A jestli je Sýkora reprezentant, na kterého v zahraničí všichni čekají (že tam taky neodešel jako Pokorný, měl by větší plat i Liberec by víc dostal), tak přeci nebude mít nejmenší problém se prosadit u nás,ne? Je to univerzální hráč, tak má dokonce na výběr ze 4 postů. Pokud se ale nedostane do sestavy přes Zmrhala na levém halvu, přes Baráka na podhrotu, přes Floa na levém beku a nebo přes Tecla s Kesselem na pravém halvu, tak nám asi může být jedno, že vysedává na lavičce ne? Prostě nebude mít patřičnou kvalitu.
Taky si myslím, že v tomhle je důležité nastavení od trenéra: každému v týmu se měří stejně a každý hráč musí být mentálně odolný.
Re: Ráno moudřejší večera
JS (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 12:34 |Podle mě to tu všichni vidí moc jednoduše. „Slabé kusy odpadávají,“ o to vůbec nejde. Ten kádr musí být nějak poskládaný harmonicky nejen z hlediska fotbalových dovedností, ale i psychických individuálních. Je úplně normální, že v každém týmu je lídr, hvězda, talent, stárnoucí fotbalista atd. Když nakoupíme kabinu plnou ambiciozních nedočkavých vlčáků, kteří se vidí jednou nohou někde na západě a považují za své nepostižitelné právo hrát v základu, bude to jako papiňák, který jednou bouchne. Proto prostě podle mě nelze mít na každém postu dva stejně výkonné hráče (reprezentanty), aniž by to zanechalo nějakou negativní stopu v té skupinové psychologii. Anebo to lze, ale je potřeba více rotovat sestavu. A to zase v české lize se 14 zápasy za pololetí jde hůře, než v Premier League s nějakými dvaceti plus FA Cupem a Ligovým pohárem...
Re: Ráno moudřejší večera
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 13:24 |Tak samozřejmě to je to, co jsem psal - psychika, mentálně silný jedinci atd. Jde i o to s nimi pracovat. Např. Sýkora přišel teď novej do týmu. Už než se kupuje se mu může říct Hale na tvym fleku hraje taky "reprezentant", takže se o to musíš poprat, může se stát, že první půlrok budeš střídat atd.
Já si myslím, že úplně v klidu můžeš mít na jeden post dva stejně výkonné hráče (nikdo není úplně stejný) je třeba s nimi jen pracovat.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Domingez před 8 lety 26.01.2017 12:16 |Komentáře typu, že máme moc hráčů teda velmi nechápu. Chceme vybudovat tým, který bude konkurenceschopný nejen v naší lize, na kterou teda mimochodem, by takový tým opravdu asi zbytečný byl, ale hlavně na mezinárodní úrovni. Proto si myslím, je dobře mít na každý post alespoň dva hráče podobné kvality. Chceme uspět také v domácím poháru, tudíž příští sezonu bude těch zápasů trochu více doufejme :-)...Je samozřejmě na real. týmu, aby s hráči komunikoval, ale pokud to některý s hráčů není schopný unést, pak pro něj naše Slavie asi nebude správný klub a měl by zkoušet štěstí v týmech jako MB nebo Jablonec, kde mají kvalitní, leč ne tak široký kádry...
Těžko může chtít hráč po trenérovi, aby mu řekl, v lednu, že na konci února bude hrát v základu..Jen chci říct, že to Lukášovi nezazlívám, ale asi udělal dobré rozhodnutí, pokud neunese konkurenci v klubu, který má nejvyšší ambice..
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
rico před 8 lety 26.01.2017 20:10 |Železník to byl ale čůrák neuměl ani kopnout do míče a pane Tvrdík těch posil je už nějak moc a nejsou to posily ale slabiny co mi na to řeknete
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
JS (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 20:44 |Že jsi vůl a nazdar, táhni zpátky na diskusi na oficiálkách, šašku.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 26.01.2017 21:17 |Tohle bude spis jelito z druhy strany Vltavy.
Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem
rico před 8 lety 27.01.2017 16:20 |Ty jedná mrdko neser mě ty hovado shite