Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

Slavia získala svou šestou zimní posilu - červenobílý dres po sedmi letech opět oblékne Stanislav Tecl. Hráč podepsal ve Slavii smlouvu na 3 roky.

Stanislav Tecl se pro slavia.cz podělil se svými dojmy z přestupu. "Bylo to hrozně rychlé. V pondělí jsem se o přestupu dozvěděl a hned jsme se domluvili. Moc se na působení ve Slavii těším. Vracím se po sedmi letech. Za tu dobu jsem něco prošel a teď je na mně, abych to ve Slavii zúročil. Přicházím s nejvyššími ambicemi, sezona je skvěle rozehraná. Máme ty nejvyšší cíle." 

Přestup okomentoval i generální ředitel Slavie Martin Krob. "Slavia sledovala Stanislava Tecla delší dobu. Je to univerzální hráč, který může hrát jak v útoku, tak na křídle. Do klubu ho chtěl přivést nejprve Dušan Uhrin a teď i trenér Šilhavý.  Jsme rádi, že se představy Jablonce a Slavie konečně setkaly a můžeme Standu přivítat v našem klubu. Velmi dobrým výkonem na sebe upoutal také v našem vzájemném podzimním zápase. Věříme, že ve slávistickém dresu naváže na své úspěchy z minulosti a bude pro náš klub posilou."

Novou posilu dobře zná trenér Jaroslav Šilhavý. „Do týmu jsem si ho přál, spolupracoval jsem s ním v Jablonci. Je to velmi kvalitní a charakterní hráč se zkušenostmi z evropských pohárů. Jsem přesvědčen, že do kabiny zapadne bez problémů a na hřišti se mu bude dařit."

Šestadvacetiletý Stanislav Tecl je postem útočník, ale ve svém dosavadním působišti v Jablonci občas hrával také na pravém křídle. Prošel mládeží Jihlavy, kde také naskočil do dospělého fotbalu. Na jaře roku 2010 byl na hostování ve Slavii, zasáhl však jen do čtyř zápasů, z toho do dvou v základní sestavě. Slavia měla při jeho hostování i opci na přestup, tu ale neuplatnila a Tecl se v létě 2010 vrátil do Jihlavy. Za dva roky se tam radoval z postupu z druhé do první ligy a hned ve svém prvním ligovém zápase v dresu Jihlavy přispěl brankou z penalty k senzační remíze 3:3 na hřišti Slavie. Za podzim 2012 nastřílel senzačních 10 branek a vysloužil si tím přestup do Plzně, v té době byl jednoznačně nejžádanějším zbožím v lize. V Plzni strávil Tecl dva a půl roku, oslavil dva tituly a jednou jeho tým skončil druhý. V 61 ligových zápasech v dresu Plzně zaznamenal 17 branek. V létě 2015 přestoupil Tecl do Jablonce v rámci transakce, při které do Plzně přestupoval z Jablonce Jan Kopic. Za rok a půl v Jablonci odehrál Tecl 34 zápasů a vstřelil 11 branek.

Stanislav Tecl má za sebou také dva zápasy v reprezentačním áčku, na jaře 2013 odehrál 27 minut při přípravném zápase Turecko - ČR 0:2 a o více než rok později, v létě 2014 nastoupil na 16 minut dalšího přípravného utkání ČR - Rakousko (1:2).

Komentáře (221)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    qwertz0099     před 8 lety 25.01.2017 11:39 |  
    8 8

    Hodně štěstí Ti Honzo přeju za sebe a všechny slávistické fanoušky. Doufám, že se v týmu prosadíš!

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Alanor (admin)     před 8 lety 25.01.2017 11:41 |  
      21 0

      Sýkorovi taky prosazení se přeji, ale pod tímto článkem ho popřeju hlavně Standovi! :)

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      qwertz0099     před 8 lety 25.01.2017 12:13 |  
      2 6

      Pardon, za co mám mínusy?

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:21 |  
        9 0

        Možná za to, že v článku o Standovi přeješ nějakému Honzovi :D

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          qwertz0099     před 8 lety 25.01.2017 12:29 |  
          15 0

          Aha, Standovi, jsem zase za vola XD

  2. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    patras     před 8 lety 25.01.2017 11:41 |  
    3 0

    Tak jste mne ukecali ;-) Snad to bude ku prospechu Slavie ! Stando, vitej at se dari ! SKS !

  3. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Fulham     před 8 lety 25.01.2017 11:44 |  
    3 0

    Tak vítej Stando!

  4. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Alanor (admin)     před 8 lety 25.01.2017 11:44 |  
    20 0

    Na fb se dost řešilo, že jsme si měli nechat radši Železníka, tak to hodím i sem.

    Tecl je o pár měsíců mladší, v lize dal 38 branek, Železník 8. Letos 4, Lukáš jednou střídal. Tecl má dva tituly, starty v Lize mistrů i Evropské lize. Lukáš skoro rok nehrál, Standa byl vyhlášen nejlepším hráčem Jablonce za rok 2016. Navíc je univerzálnější.

    Zkrátka mi přijde, že je Tecl veřejností podceňovaný. Musím říct, že jsem to taky viděl podobně, ale když jsem viděl čísla, tak jsem byl dost mile překvapen.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Jachym     před 8 lety 25.01.2017 11:47 |  
      5 0

      Já jsem rád, že to dopadlo takto. Na sociálních sítí se toho řeší... Ještě, že na nich nejsem :-)

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Joba     před 8 lety 25.01.2017 11:50 |  
      1 0

      To je dobrá "otázka". Železník x Tecl? Trochu mě angažování ST překvapilo, na druhou stranu určitou logiku to má. Musím říct, že sám jsem zvědavej, jak se Standa s touto šancí popasuje... Hlavně ať se všichni uzdraví a máme z čeho vybírat. resp. JŠ :D

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:06 |  
      0 0

      Ja si myslim,ze se to resi proto,ze ciste ekonomicky to moc smysl nedava. A to vetsine lidi blizsi, nez "ekonomika fotbalova". Takze ty lidi i chapu ale sam jsem radsi,kdyz tu bude Standa nez Zeleznik. Kdyz na to mame :-)

      Dokazal by nekdo udelat nejaky souhrn v navaznosti na nase prohlaseni o castkach na posily a "skutecne" vynalozene prostredky? Ja jsem v praci,kde to bohuzel nezvladnu,pisu jen v rychlosti na mobilu..

  5. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Robinator     před 8 lety 25.01.2017 11:46 |  
    7 0

    něco mi říká, že nám svými góly pomůže k úspěchu

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Jachym     před 8 lety 25.01.2017 12:24 |  
      3 0

      Tomu se říká správná intuice...:-))

  6. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Mejla1892     před 8 lety 25.01.2017 11:47 |  
    3 0

    Tady se nedá říct nic jiného než vítej zpátky a ať se Ti velmi daří

  7. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 11:47 |  
    8 0

    Dobrá posila a podle mě (nicméně to je jen dojem) i charakterově typ, který fajn zapadne do kabiny.

  8. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    tomcz     před 8 lety 25.01.2017 11:48 |  
    2 3

    Vítej! ;-) A tak trochu doufám, že nečte diskuze...

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Jachym     před 8 lety 25.01.2017 11:52 |  
      2 0

      Tak zrovna z této by (zatím) mohl mít radost :-) Ale jinak bych hráčům obecně doporučoval totéž...

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        malan (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:04 |  
        1 0

        Tady vládne duch dřevěnky-bez kritiky není progres!

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      mabr     před 8 lety 25.01.2017 12:11 |  
      3 0

      Kdyby hráči četli zdejší (a jiné) diskuze, tak Theo Wallcotbauer by byl už v Bohnicích.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Borris     před 8 lety 25.01.2017 12:59 |  
        3 0

        To už podle mě dávno není pravda, Hušby už si podle mě na svojí stranu získal drtivou většinu pochybovačů.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          mabr     před 8 lety 25.01.2017 13:00 |  
          0 0

          Samozřejmě jsem myslel v době jeho přestupu k nám ;-)

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Krystof     před 8 lety 25.01.2017 13:01 |  
        0 0

        Na druhou stranu, takovou posilu bych tady u nás v Bohnicích na Slovanu bral okamžitě :)

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Fačín     před 8 lety 25.01.2017 15:47 |  
          0 1

          Jé ty jsi taky z Bohnic? Forza Slovan!

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            Krystof     před 8 lety 25.01.2017 19:05 |  
            0 0

            Jo jo, z Bohnic :) TJSB!

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 21:02 |  
              2 0

              No, hlavně pánové, abyste nebydleli přímo v areálu :)

  9. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    travel (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 11:50 |  
    2 0

    Tak vítej slávisto Stando ve Slavii!

  10. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Silgar (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 11:51 |  
    2 0

    Vítej Stando ať se daří.

  11. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    deny91     před 8 lety 25.01.2017 11:52 |  
    1 11

    Pokud Tecl přišel na střídačku jako pojistka v případě zranění hrotových útočníků apod., tak jsem v pohodě, byť je to podle mě naprosto zbytečný nákup.
    Pokud ale přišel, aby hrál pravé křídlo, tak to by byl neskutečný krok zpět. Hroťák, co hrál v Jabkách z nouze na křídle a ještě k tomu ne pravidelně. Herní styl: rychlý běh a buldočí povaha, solidní zakončení. O technice, driblingu a kreativitě se opravdu nedá moc mluvit, do kombinace zrovna není, spíš na brejky. Takže pokud jsem měl pochybnosti o Vukadinově vhodnosti pro náš herní systém, tak tady je to ještě horší (pokud se pořád bavíme o tom pravém křídle). Jestliže on je tou záložní variantou za Vukadina, tak mám o tom dost pochybnosti... No uvidíme, budu jen doufat, že napravo přesvědčí Sýkora, protože JŠ říkal, že s ním počítá na kraj zálohy a že zvládne obě strany.

    Sestava, jak bych si ji představoval:
    4-5-1
    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo - Ngadeu - Sýkora, Hušbauer (Alvir), Barák, Zmrhal - Škoda
    4-4-2
    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo - Ngadeu - Sýkora, Barák, Zmrhal - Škoda, Mešanovič

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      japhy     před 8 lety 25.01.2017 12:06 |  
      2 0

      Já bych to právě úplně prohodil.
      Pokud přišel jako ten poslední vzadu do útoku, za 15 mio, tak to nechápu. Právě proto jsem zpočátku tento transfer moc nechápal.
      Pokud doprava na křídlo, za mě OK. A čím víc nad tím přemýšlím, tím víc si myslím, že má do základní sestavy celkem blízko. Ono se to tu moc nezmiňuje, ale s pravou zálohou máme dlouhodobě neskutečný problémy, jen tuto sezonu se tam protočilo snad 6 hráčů. Mihalík je pryč, Ginovi trenér asi moc nevěří, když byl zdravej, tak hrával Mingazov. Ovšem ukázal svoje limity. Ostatní byli jen záskoky.
      Když se mu povede příprava, tak může mít slušně našlápnuto.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        VanDel     před 8 lety 25.01.2017 12:08 |  
        4 2

        Pokud neodejde Zmrhal, tak by kraje zálohy měly být jasné - Zmrhal a Sýkora.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        deny91     před 8 lety 25.01.2017 12:26 |  
        1 4

        Na kraj zálohy tady přišel primárně Sýkora, který stál ještě o dost víc než 15 milionů a navíc se tam typologicky hodí mnohem více.
        Pokud víme, že nám dělá pravé křídlo problémy, tak potom nerozumím tomu, proč tam kupovat hroťáka, který na tom postu hrál jednu sezonu a to navíc jen proto, že v Jablonci nenašli adekvátní náhradu po odchodu Kopice. Nejdříve tam zkoušeli Masopusta, který ale není nijak výrazný, tak tam šoupli Tecla, protože je rychlý. Zároveň na hrotu měli při hře na jednoho útočníka docela přetlak (Doležal, Tecl, Wágner). Jestli by Tecl měl být řešením tohoto "kontroverzního" postu, tak mám o tom prostě své pochybnosti a nevidím v tom žádnou výraznější logiku.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 12:30 |  
          2 1

          Mě se líbí možnost nastoupit v rozestavení 4-5-1.... a v průběhu hry přejít na 4-4-2 ... případně naopak... aniž bys přitom musel vyplýtvat jedno střídání... :-)

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            deny91     před 8 lety 25.01.2017 12:38 |  
            1 0

            Tak či tak by to bylo na úkor některého postu v sestavě, konkrétně to "zakleté" pravé křídlo:
            V případě 4-5-1 by tam hrál hroťák Tecl, v případě 4-4-2 zase střední záložník Barák. navíc je to škoda pro samotné hráče, protože to nejsou jejich primární pozice. Hlavně takový drahokam (byť ještě ne úplně vybroušený), jako je Barák, by měl hrát a růst na svém postu. Když už na něj odmítáme zahraniční nabídky, tak bychom mu mohli aspoň zajistit, aby tady hrál na své pozici a nelepila se s ním sestava.

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 12:58 |  
              1 3

              Někomu něco zajistit? V ligovém celku?
              Pokud budeme jako tým šlapat, tak je mi celkem fuk, jestli všichni hrají na svém postu, nebo ne...
              Takový Radek Bejbl byl primární pozicí útočník, ale ve finále z něj byl jeden z nejlepších DZ, co tu kdy hrál...

              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:04 |  
                1 1

                No tak lepit naším aktuálně nejnadějnějším fotbalistou sestavu, o kterého je asi nejkonkrétnější zájem v zahraničí a přicházejí nabídky, to by byla asi opravdu česká specialita.

                • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:07 |  
                  4 3

                  Pořád nechápu, o jakém lepení je tu řeč....

                  Když budeme hrát stylem, že lajnu brousí obránci a "papírový" krajní záložník se stahuje do středu - tak se pro něj nic nemění...

                  Takhle jsme hráli za Jarolíma - kompletní pravou lajnu obstaral Krajčík ... a na postu pravého záložníka nastupovali Marek Jarolím, nebo Belaid - bylo úplně jedno, koho tam trenér napsal, protože ti dva byli středoví hráči a točili se uprostřed, jak je napadlo...

                  • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                    deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:25 |  
                    2 1

                    Jestli v tom nevidíš rozdíl, tak se podívej na poslední podzimní zápasy, kde hrál Barák napravo. Porovnej jeho výkony s těmi zápasy, kde hrál uprostřed.
                    Že si sbíhá víc do středu oproti klasickému ostrému křídlu, to je sice pravda, ale ten rozdíl je tam i tak značný: při bránění musí pilovat lajnu stejně jako normální křídlo, při zakládání útoku není v těžišti hry, při protiútocích je u lajny, místo aby vepředu jako ofenzivní střední záložník apod. Navíc tady se projevuje jeho nedostatek v podobě menší dynamiky (jeho přednosti jsou jinde), protože i falešné křídlo musí mít velmi dobrou dynamiku. Ty rozdíly tam prostě jsou úplně zřetelné. Ani jeho výkony ke konci podzimu nebyly tak výrazné, jako když hrál na své pozici ofenzivního záložníka.

                    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:30 |  
                      0 0

                      Jenomže to není o tom, jestli Tecl ano x ne, ale o tom, jestli hrát na dva útočníky, nebo na jednoho.... jestli by Barák neměl nahradit v roli režiséra hry Hušbauera (podle mě na to ještě nemá)... případně, jak tu naznačoval Dropt, jestli by se Hušby neměl posunout na post DZ a hrát to bez Michaela (to se mi taky moc nelíbí, zvláště po výkonech MNN na Africkém poháru)....

                      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                        deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:34 |  
                        2 4

                        Podle čeho soudíš, že na to ještě Barák nemá? Podle mě je Barák kvalitnější než Hušbauer a s větším potenciálem do budoucna. Mám-li hodnotit čistě podle výkonů.

                        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                          kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:49 |  
                          4 1

                          Hodnocení "podle výkonů" je nezměřitelné a čistě subjektivní....

                          Hušbauer je daleko zkušenější a podle mého vnímání dění na hřišti si ho vždycky tak trochu diriguje... Zkušenosti jsou nepřenositelná věc... prostě si musíš zažít bitvy s giganty, psychicky náročné bitvy o titul a nic z toho Tonda ještě nemá za sebou

                          Tonda je sympaťák, jednou z něj bude hvězda, o tom žádná...

                          Já si myslím - a je to samozřejmě můj čistě subjektivní názor, který si podkládám jenom tím, jak hráče na hřišti vnímám já - že když teď nastoupíme z nějakého důvodu bez Baráka, nebude to tak viditelné, jako kdybychom nastoupili bez Hušbauera...

                          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                            belmis (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:55 |  
                            2 0

                            Já nevím...Vybavuju si posledních 5 zápasů, kdy jsme soupeře úplně a jednoznačně přejeli a zcela dominovali. Možná mám děravou paměť, tak mě když tak oprav.
                            Na jaře v Příbrami
                            Doma s Plzní
                            Na spartě
                            V Brně
                            V Hradci.

                            Ve všech těchto zápasech hrál Barák střed. A že před tím a mezi tím bylo dost zápasů, kdy jsme hráli i dost špatně.

                            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                              kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 14:12 |  
                              1 0

                              To ale přece vůbec nevyvrací to,, co říkám já ... Ve všech těhle zápasech jsme hráli na tři střední záložníky... na jaře se Součkem, na podzim hrál za Hušbym a Barákem Ngadeui...

                              Ti tři se výborně doplňují - Barák je mladá puška, dravý s perfektní střelou, Hušbauer mozek, který si říká o balóny a z první, či druhé je distribuuje dopředu a Michael to za nimi výborně čistí, takže ti dva mají prostor pro útočné manévry...

                              Myšlenka, na kterou reaguješ říká, že kdyby nám z tohoto trojlístku vypadl Hušbauer, tak to pocítíme více, než kdyby nám vypadl Barák...
                              Protože tu zkušenost pro herní rytmus, odhad, kdy se vydat dopředu a kdy naopak neriskovat nemáme čím nahradit..... Zatímco kdyby nám vypadl mladý dravý střelec ze střední vzdálenosti, tak tam nasadíme Sýkoru, Alvira, Zmrhala... a ta ztráta nebude tak patrná

                              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                                belmis (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 14:54 |  
                                0 0

                                To si právě také nejsem jistý. Barák kromě toho, že umí vypálit a také s ledovým klidem uklidit míč placírkou k tyči (viz např. Brno), umí také dát už v tomto věku hře klid. Zpracovat a přesně po zemi s citem přihrát spoluhráči. Navíc umí uvolnit hezky hráče i před vápnem soupeře. Zrovna tak by mohl jít na hřiště místo Hušbauera Alvir a zřejmě by se asi taky nic moc s naší hrou nestalo. Kdo ví, jak by naše hra vypadala bez jednoho či druhého. To se uvidí na jaře.

                                • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                                  kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 15:06 |  
                                  1 0

                                  Jistí si jako fanoušci asi nemůžeme být nikdy... :-)

                                  Barák má koncovku... To je hodně atraktivní pro fanoušky, proto je tak oblíben ... Koncovkou se myslí nejenom rána z dálky, ale i uklizení okolo brankáře plackou ...

                                  Ale nějak si nevybavuji, že bych ho viděl jít si pro balón naproti obráncům a odtamtud ho posílat za obranu... On je spíše adresátem těchto přihrávek...

                                  Podle mě se výborně doplňují - viz poslední zápas a třetí gól - Hušby posílá po zemi kolmou přihrávku, Barák utíká po křídle a centrem (Pravou!) trefuje nabíhajícího Mešanoviče....

                          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                            deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:57 |  
                            0 4

                            Podle mě se někdy ty tzv. "zkušenosti" až moc přeceňují. Jak se projeví taková zkušenost z boje o titul na samotném hřišti? Buď tu kvalitu pro konkrétní herní činnosti v danou chvíli máš, nebo ne. Hušby i se svými zkušenostmi naprosto vyhořel v Itáli, kdy při boji o záchranu ten tým potřeboval zkušenosti stejně tak. Ano, tyto zkušenosti s bojem o titul se hodí každopádně do kabiny, aby celý tým věděl, jak se celkově chovat při tlaku médií apod., ale na hřišti nikdo nemá čas na tohle myslet. Tam jde o aktuální dění v rámci 90 minut. Tam ti vůbec nepomůže, že jsi před třemi roky vyhrál titul.
                            Podle mě je prostě kvalitnější Barák. Proto v reprezentaci není Hušbauer, ale on, a proto z Itálie nepřišla nabídka na něj, ale na Tondu.

                            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                              belmis (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 14:05 |  
                              1 0

                              Myslím si, že nakonec může být vše jinak. Hušbauer s Barákem mohou hrát společně ve středu, o tom nás přesvědčili vynikajícími zápasy na spartě, v Brně nebo Hradci.
                              A může to také být třeba tak, že se bude prát o místo s Hušbauerem Alvir a s Barákem někdo jiný.

                              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                                deny91     před 8 lety 25.01.2017 14:14 |  
                                0 0

                                Samozřejmě, že mohou a pravděpodobně asi i budou hrát spolu při rozestavení 4-5-1. Spíše je zde otázka, kdo z té střední trojice Ngadeu-Barák-Hušbauer by hrál/nehrál při rozestavení 4-4-2. Tedy za předpokladu, že by Barák nebyl opět odsunut na kraj, jako na podzim.
                                Jinak rozhodně souhlasím, že navíc se na Hušbauera bude asi nejvíce tlačit Alvir. Dle mého to bude do budoucna náš jasný playmaker č.1, ale jak říkám - zatím jen dle mého. Prokázat to bude muset v ostrých zápasech a k tomu ještě posadit někoho z podzimního základu. Samozřejmě ani Barák nemá místo v sestavě rezervované - bude hrát jen při výkonech (a lepších), jaké podával na podzim.

                              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                                kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 14:14 |  
                                0 0

                                Pokud to tak bude... a přitom budeme hrát na dva útočníky... tak buď musí Tonda hrát "papírově" vpravo, nebo nám bude chybět Ngadeui...

                                O to jde v celé diskuzi...

                            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                              kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 14:25 |  
                              3 0

                              Tak to se bude těžko vysvětlovat, pokud to vidíš takto....

                              Nejprve to jednodušší:
                              Barák je v repre proto, že Jarolím potřeboval mladého dravého hráče. Hušbauer hraje něco jiného. Vůbec celá repre hraje jiný styl než Slavie (na dva defenzivní záložníky)....
                              Nabídka z Itálie přišla proto, že Barák je mladší - tam už nebudou z čech skautovat hráče nad 25 let... Tam na první ťuknutí zaujme hráč, který ještě ve věku, kdy může hrát za repre U21 nastoupí za áčko... proto šli po Schickovi, Krejčím a teď po Barákovi... staršího hráče vezmou už jenom z renomované ligy....
                              proto taky třeba z Plzně šel do bundesligy Darida, přestože její hra stála daleko více na Horváthovi...

                              Hušby v Itálii vyhořel proto, že šel do týmu, kde si jej vyhlédl odstoupivší trenér... přišel k novému trenérovi, ten ho z letadla hodil do vody a po jedné půli, kdy všechny spoluhráče viděl poprvé prostě odstavil - tohle nezvládl spíše jeho manažer....

                              No a ty zkušenosti.... Fotbal se hraje z devadesáti procent v hlavě.... Ono to tak vypadá, že hráč, prostě do každého zápasu vletí a když umí hrát fotbal, tak prostě bude vyhrávat... ale tak to není... To není na psaní, to ja ne hodně dlouhé povídání....

                              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                                deny91     před 8 lety 25.01.2017 17:23 |  
                                0 2

                                "Barák je v repre proto, že Jarolím potřeboval mladého dravého hráče."
                                Nevím, já to s Jarolímem nediskutoval, ale myslím, že on hlavně a jednoduše potřeboval kvalitního hráče, který v lize předvádí dobré výkony. V seniorské repre se fakt na mladého nehraje (tam je to naopak spíš bráno tak, že je nezkušený apod...), navíc Hušbymu je 26, není nijak starý. Tady rozhodně nebyl věk tím, co by hrálo ve prospěch Baráka, spíš naopak.

                                "Hušbauer hraje něco jiného. Vůbec celá repre hraje jiný styl než Slavie (na dva defenzivní záložníky).... "
                                Systém v repre by naopak měl více vyhovovat Hušbymu, protože i ve Slavii hraje na rozdíl od Baráka toho zataženějšího. Naopak pro Tondu by mělo být složitější dostat se na ten 1 ofenzivní post ve středové řadě repre. Ale celkově si myslím, že střed zálohy funguje v repre i Slavii podobně. Jarolím nehraje na 2 klasické štíty a JŠ taky ne.

                                Zájem z Itálie:
                                Serie A je jedna z nejkonzervativnějších "západních" lig, kde opravdu nejdou nějak výrazně na ruku mladým hráčům. Kdyby podával Hušby podobné výkony, jako např. Dočkal, tak je zájem i v Itálii. O Dočkala projevují italské týmy zájem dlouhodobě, akorát Sparta ho nechce prodat, protože je pro její hru klíčový. Ano, nižší věk a s tím spojený potenciál k růstu je plus pro Baráka, ale rozhodně to není tak, že by Italské kluby nekupovaly 26-leté hráče z menších lig. Tohle prostě není úplné zdůvodnění zájmu o Baráka. Jednoduše nejen že je mladší, ale podává také výraznější výkony, které zaujaly zahraniční zájemce mnohem více než Hušbauer.

                                S neprosazením v Serii A taky úplně nesouhlasím. Naopak Hušbauer si pochvaloval, když přišel např. Zeman (ještě teď si vybavuju ten rozhovor), že mu určitě dá více šancí. Zeman ho taky chtěl do Cagliari. Ale nakonec si nekopl pod nikým, ani pod Zemanem. Prostě se neprosadil, neměl na to mj. dostatečnou kvalitu a nebyl na tu ligu připravený. Můžeš tvrdit, že chyba byla ve všech/všem ostatním kolem, ale to prostě neodpovídá faktům...

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              Vici     před 8 lety 25.01.2017 12:59 |  
              10 0

              Tecl je hrac Jablonce 2016. A to na pravým křídle. Asi tam něco umí.

              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:14 |  
                1 7

                Tak tam spíš bylo problém někoho vůbec vybrat vzhledem k tomu, jaké měli ambice a na jakém místě v tabulce skončili minulou sezonu a na jakém figurují nyní. Prostě jednooký král mezi slepými.
                To, že je někdo zvolen hráčem 10. celku ligy (loni konečné 7. místo) ještě nezaručuje kvalitu. A vzhledem k ambicím Slavie, které veřejně vyjadřuje JT, mi tenhle přestup prostě nedává smysl.

                • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                  Fačín     před 8 lety 25.01.2017 15:53 |  
                  0 3

                  Tak mám aspoň jednoho stoupence s podobným názorem..

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      iwanowicz     před 8 lety 25.01.2017 16:54 |  
      2 0

      Jestli bude Hušbauer podavat vykony jako doted, tezko ho nekdo vytlaci ze sestavy. Je to nas dirigent. Jinak se sestavou souhlasim. A jinak doufam, ze bude hrat ten, kdo ma nejvetsi kvalitu. Kadr mame naslapanej, jsem zvedavej, jak si s tim trener poradi..

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      zeleznik2     před 8 lety 25.01.2017 18:32 |  
      1 0

      naprostý souhlas, ještě bych napsal lavičku náhradníků: Kovář, Švento, Frydrych, Lüftner, Alvir/Hušbauer, Van Buren, Tecl. Hodně nabitý kádr.

      největší otazníky hrát na dva útočníky či na jednoho a pravý kraj obrany zda Frydrych nebo Bořil.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        zeleznik2     před 8 lety 25.01.2017 18:33 |  
        0 0

        +Ščuk a Souček, ale jeden z nich by mohl ještě odejít.

  12. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Domingez     před 8 lety 25.01.2017 11:55 |  
    2 0

    Přiznám se, že jsem to nečekal, ale nějakou logiku to asi má..Má zkušenosti z evropských pohárů...Nezbývá než popřát ať se daří..

  13. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    hajnej     před 8 lety 25.01.2017 11:57 |  
    2 0

    Vítej znovu v SKS a přeji ať drží zdraví a ať pomůžeš Slavii k cestě vzhůru!

  14. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    VanDel     před 8 lety 25.01.2017 11:59 |  
    4 3

    Do základní sestavy pravděpodobně určitě není, ale jako střídající hráč myslim velmi dobrý (bez ironie). Ligová statistika zápasy/góly vynikající a má už i dost zkušeností s evropskými poháry. Takže za mě OK.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Vici     před 8 lety 25.01.2017 13:01 |  
      4 0

      A za mel bych se ho napravo nebál ani do základu.

  15. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    malan (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:02 |  
    2 1

    SJŠVCD. Přeju mu spoustu gólů v tom nejkrásnějším dresu!

  16. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Gino     před 8 lety 25.01.2017 12:06 |  
    4 5

    Pavlenka - Flo, Deli, Bílek, Bořil - Zmrhal, Hušbauer, MNN, Barák, Tecl - Škoda ;-)

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      malan (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:07 |  
      4 3

      Takže Sýkora přišel leštit?:)

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Gino     před 8 lety 25.01.2017 12:08 |  
        1 1

        Sýkora je nalevo, ne? Takže se bude muset nejdříve přes Zmrhala prosadit. A samozřejmě do mého přání vstupují mé vlastní osobní sympatie, na tom není nic divného. Pokud se Sýkora přes Zmrhala prosadí, budu jedině rád (protože hrát by měl vždy ten lepší).

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Jachym     před 8 lety 25.01.2017 12:16 |  
          8 0

          Gino, nejraději bys měl být, pokud by ses do základu prosadil sám... :-))

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:27 |  
        3 0

        A Tecl přišel Leštit? Já nevím, co se takovým dotazem snažíš naznačit. Snad jedině, že jsem jakože debil, když bych nepostavil Sýkoru. Budiž. Ale už jsem ti napsal, že ať hraje ten lepší. Jestli to bude Sýkora, budu víc než rád, protože by to znamenalo, že se kvalita ještě zvýší ;-)

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          malan (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:32 |  
          0 0

          take it easy, jen mě to zaujalo. Kdo bude hrát základ se uvidí jak sám píšeš.

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:34 |  
            0 0

            Souhlas, ale oprav mě - Sýkora přece hrál levou stranu a Tecl pravou - takže oni spolu přece soupeřit nebudou.

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              malan (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:45 |  
              0 0

              Četl jsem (neviděl), že Sýkora hrál i několikrát napravo. I když primárně je to hráč na levou stranu. I Zmrhal hrál párkrát vpravo, ne?

              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:52 |  
                0 0

                OK, já už to schytal (obecně), že nevím, že bude hrát Sýkora a taky za to, že nevím, proč se do sestavy píše levej bek napravo a pravej záložník nalevo, tak budu zase chvilku mlčet :-) Díky

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      japhy     před 8 lety 25.01.2017 12:08 |  
      0 0

      Když prohodíš strany, tak bych řekl, že je to jedna z pravděpodobných variant.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Gino     před 8 lety 25.01.2017 12:10 |  
        0 0

        Začíná se to některým nelíbit. Asi kvůli Hušbymu :D

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Borgetti     před 8 lety 25.01.2017 12:25 |  
          2 2

          Já to vidím podobně, ale co Sýkora, který jsem přišel za velký prachy. No a kdo vypadne, když budem hrát na dva naše super hroty Meši, Škoda. Nezávidím to trenérovi :-)

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          deny91     před 8 lety 25.01.2017 12:31 |  
          1 2

          Kvůli Hušbymu? A co třeba kvůli Sýkorovi, místo kterého jsi tam dal Tecla?

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:26 |  
            0 0

            Tecl přece není místo Sýkory, ne? Tecl je místo Mignazova.

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:27 |  
              0 0

              A na to jsi přišel jak?

              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:32 |  
                1 0

                No protože ho tu hodně libí (včetně dropta) srovnávalo právě s hráčema, co je máme vpravo - GvK, Mignazov. Hodně se to tu diskutovalo v tomto směru. A protože Tecl hrál pravé křídlo :-)

                • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                  deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:38 |  
                  1 0

                  To s tím Mingazovem a pravým křídlem jsem pochopil. Ale nepochopil jsem, když píšeš, že Tecl v té tvé sestavě není místo Sýkory. jinde píšeš, že se bude muset do základu Sýkora prosadit přes Zmrhala a vůbec nereflektuješ tu nejpravděpodobnější variantu, že budou hrát Zmrhal i Sýkora zároveň každý na jednom křídle (při neodchodu Zmrhala). Proto jsem se ptal, jak jsi na tohle přišel.

                  • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                    Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:41 |  
                    0 0

                    No protože by musel Sýkora hrát pravého záložníka a on dosud hrával levého obránce, nebo levého záložníka - proto. Proto jsem tedy počítal s tím, že k nám přichází také nalevo. Zatím jsem nikde neviděl a nečetl, že by měl hrát vpravo (kromě SN).

                    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                      bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:48 |  
                      1 1

                      Jednak Sýkora může hrát i napravo, za další tam s největší pravděpodobností bude hrát (jako několikrát na podzim) Zmrhal a v průběhu utkání si budou se Sýkorou měnit pozice. To je právě to, co mi vadí na tomto přestupu - v případě neodchodu Zmrhala máme kraje zálohy naprosto s přehledem vyřešené (včetně náhradníků Šventa a Mingazova), a já osobně považuji za trošku nešťastné, že bude nutně sedět jeden z trojice hráčů Zmrhal - Sýkora - Tecl. Můžou ale samozřejmě přijít zranění, karty, atd.

                      Já se přiznám, že se zkrátka bojím toho, že to JŠVCD v kabině neukočíruje. Na podzim jsme hráli špičkově, ale teď teprve přijde ta skutečná zkouška Šilhavého schopností, protože v současné situaci, kdy by si mohl postavit kompletní tým nehledě na finance, nikdy ve své kariéře nebyl.

                    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                      deny91     před 8 lety 25.01.2017 13:49 |  
                      1 0

                      Přečti si rozhovory se Sýkorou i s JŠ. Oba o této možnosti mluví. Sýkora je v prvé řadě univerzál, nejen levý obránce/záložník. Zprava hrával např. v Brně (i když ne pravidelně), v Liberci zase třeba pod hrotem (viz jeho další rozhovor + např. názorný hattrick či nejrychlejší gól v zápasech EL z této pozice ). Takže Sýkora napravo je zatím ta nejreálnější varianta.
                      K tomu si přičti, že takový Zmrhal dříve nikdy nehrál nic jiného, než levého/středního záložníka, ale JŠ vůbec nedělalo problém, aby ho postavil zprava a dostával se víc na střed do kombinace a zakončení. Tohle bude podle všeho nyní úloha Sýkory. Je taky možné, že budou na krajích v průběhu zápasu podle potřeby a taktických záměrů rotovat.

                      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                        Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:53 |  
                        0 0

                        Díky, to jsem nevěděl.

  17. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    JS (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:07 |  
    6 1

    Vítej zpět, slávisto! Hodně branek do sítě soupeřů a titul na konci sezony, přeji!

  18. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:07 |  
    2 0

    Uvidíme, každý hráč může trenéra přesvědčit o tom ,aby hrál v základní sestavě...

  19. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    donford     před 8 lety 25.01.2017 12:12 |  
    11 0

    Když jsem včera psal, že je Tecl rváček, srdcař, poctivka, má fyzický fond, tak mi Fačín tvrdě seřval, že je obtloustlý, malý (měří 1,8), slabý, pomalý a simulant, jeden z nejhorších v lize. Přesto raději sázím na zkušenosti JŠ s tímto hráčem než na Fačínova tvrzení, na které má samozřejmě právo, a věřím, že jsme dobře nakoupili. Ten kluk se mi líbí, zkušeností má habaděj, a pořád si myslím, že na hřišti nechá srdce až do zemdlení.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Vici     před 8 lety 25.01.2017 13:05 |  
      0 0

      Souhlas. Bacha na cerveny. Ty taky umi :)

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Fačín     před 8 lety 25.01.2017 15:57 |  
      1 2

      Tak seřval.. Byl jsem jednoduše naštvaný, ty slova, co jsi na jeho adresu použil, mi přišla až příliš libozvučná...

  20. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:16 |  
    6 1

    Tak Stando vítej v nejkrásnějším dresu, ať ti hlavně drží zdraví a padá ti to tam. Moc bych si přál, abych si třeba za rok sypal popel na hlavu, že tvému přestupu moc nevěřím a stavím se k němu rezervovaně. Přál bych ti, aby sis vybojoval 7 na dres po svém slavnějším jmenovci a já mohl veřejně tady na SN prohlásit, jaký jsem vůl :)

  21. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Borgetti     před 8 lety 25.01.2017 12:27 |  
    1 0

    Vítej Herálečáku :-) Snad se ti bude dařit!

  22. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    dauby     před 8 lety 25.01.2017 12:32 |  
    5 0

    Stando, vítej ve Slavii! Po pravdě řečeno mě tenhle přestup dost překvapil, ale věřím JŠ, ten ho zná a chtěl ho. Navíc v jeho prospěch hovoří zkušenosti z pohárů, ty se prostě zápasy z naší ligy nahradit nedají. A my stavíme jednoznačně mužstvo pro poháry. Jak to nakonec dopadne, uvidíme na hřišti. Všichni hráči se určitě neprosadí, ale konkurence je zdravá a požene nás vpřed. Slavia do toho!!!

  23. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    mpik     před 8 lety 25.01.2017 12:37 |  
    10 0

    Vítej šestá posilo. Copak hezkého o tobě asi napíše pan "P" z bulvární parodie na sportovní deník? Jak rozhazujeme peníze a nevíme coby? Jak máme moc hráčů?
    Tak jen malé shrnutí.
    Dorazilo 6 posil (Kovář, Flo, Lüftner, Alvir, Sýkora, Tecl).
    Na odchodu je 5 hráčů. Jablonský a Železník na přestup, Mihalík hostování s opcí, Antwi a Berkovec hostování.
    Nové angažmá nedostane 1 hráč - Levan Kenia.
    V tuto chvíli už jsme na stejně širokém kádru jako na podzim.
    Ale otázkou je Mikula, či Van Kessel - odejdou na hostování? A stále je ve hře odchod Jaromíra Zmrhala, svolení má...
    Takže kádr bude na jaře spíše užší, ale kvalitnější. A to někdo nerad slyší :-)


    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      donford     před 8 lety 25.01.2017 12:58 |  
      1 0

      Podrážka jistě už blýská botky, aby mohl nakopnout, podrazit.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:01 |  
        1 0

        Vždyť to není ani pořádný podruh... jenom podroužek...

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      bongor     před 8 lety 25.01.2017 21:35 |  
      2 0

      Teď tam v tom Skřetspartu mají na mušce větší zvíře,samozřejmě JT.Mají obavy,kolik miliard dluhů nám naseká,když se mu tak hezky utrácí z peněz,které nejsou jeho.Jsem rád,že i tento rudý nulaplátek má o nás tolik starostí.Ale radím,starejte se o svůj bordel a svoje nekonečné prodělky a Slavii vynechte.

  24. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Hanzwalter     před 8 lety 25.01.2017 12:42 |  
    3 0

    Uplne neskacu 5 metru do vzduchu, ale treba bude Standa opravdu posilou a ukaze se to dobrym tahem.... nechme se prekvapit a tudiz ST vitej v TOP klubu SKS!

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      donford     před 8 lety 25.01.2017 12:56 |  
      1 0

      Tak kdybys skákal o tyči, byl by to podprůměr, pokud v klasické výšce (flopem?) byl bys nejlepší atlet všech dob. :-) Ale to by ses zřejmě ještě k tomu musel naučit, vznášet jako holubička:-) Ale vítáš, tak i tvůj příspěvek je vítán, jistě zde převážnou většinou. :-) Včetně mě.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        bongor     před 8 lety 25.01.2017 21:40 |  
        2 0

        určitě jsi chtěl napsat "vznášet jako Holoubek".Není to dlouho,co jistý nejmenovaný plátek nad tímto polotrenérem masturboval slovy "ten holoubek se k nám snesl snad přímo z nebes".

  25. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    navzdyslavia     před 8 lety 25.01.2017 12:52 |  
    1 0

    Tak Stando vitej v nejslavnějším ceskem klubu. Letosni titul by nam utect nemel. Vitej doma v SKS.

  26. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:53 |  
    3 0

    Budu výjimečně jen pozitivní. Gol Man City se nepoštěstí dát každýmu hráči, takže zkušenosti z LM, EL a také boje o titul je jeho velký plus. Zkušenejch hráčů, co hráli o titul moc nemáme a takovej hráč jako Standa Tecl se z boje o titul "neposere". Smysl mi to sice jinak moc nedává, ale nechme se překvapit. Vše je totiž na JŠ a jeho realizačním týmu, jako tolik hvězd zvládne ukočírovat.

    PS: Kdo je zejtra na Ružomberok?

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Jachym     před 8 lety 25.01.2017 13:10 |  
      1 0

      Kdo je na Rožumberok? Doufám, že skoro všichni včetně Tecla. Asi kromě Floa...?

  27. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    qwertz0099     před 8 lety 25.01.2017 13:05 |  
    2 2

    Moje sestava 4-1-4-1 (4-2-3-1):
    Pavlenka-Bořil,Deli,Bílek,Flo-Ngadeu-Sýkora,Hušbauer,Barák,Zmrhal-Škoda (na defenzivního záložníka by se během hry stahoval Hušbauer)
    Lavička: Kovář-Luftner,Ščuk,Alvir,Švento,Tecl,van Buren,Mešanovič
    Moje sestava 4-4-2 (4-1-3-2):
    Pavlenka-Bořil,Deli,Bílek,Flo-Sýkora,Ngadeu,Hušbauer/Barák,Zmrhal-Mešanovič,Škoda (na defenzivního záložníka by se stahoval Ngadeu)
    Lavička: Kovář-Luftner,Ščuk,Hušbauer/Barák/Alvir,Švento,Tecl,van Buren
    P.S.:Počítám s tím, že Tomáš Souček bude na hostování. Luftnera jsem zvolil kvůli tomu, že se mi jeví na stoperu lepší než-li Frydrych (podle přípravných zápasů). Sestava byla vybírána podle výkonů hráčů, jak hráli na podzim (sledoval jsem dopoledne 1 zápas Floa i Alvira).

  28. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    lukas8 (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:06 |  
    3 0

    Tak vítej, Stando!
    Upřímně jsem byl zklamán před 7 lety, že jsme ho nepodepsali nastálo. Už tenkrát jsem v něm viděl potenciál, který dle mého ze značné části naplnil - i přes, dle mého nemístnou kritiku, kterou tu občas schytává. Nám se navíc univerzál na hrot a křídlo hodí jako sůl.
    Co ale trenérovi skutečně nezávidím je výběr sestavy; protože nyní máme, beze srandy, dvě velmi kvalitní jedenáctky. Sám ale ještě před začátkem ligy očekávám zúžení kádru. Moudřejší asi budeme až těsně před odletem do Španělska.
    OT: Claesson dnes podepsal smlouvu na tři a půl roku v FK Krasnodar. Až začne druhá část ruské ligy, určitě se na nějaký zápas Krasnodaru podívám a dám report o Victorovi, kterého jsem, žel bohu, chtěl v našem dresu hodně vidět.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      navzdyslavia     před 8 lety 25.01.2017 13:10 |  
      0 0

      S Krasnodarem budeme hrat ve Spanelsku,tak tam Viktora uvidime.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      malan (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:11 |  
      1 0

      VC jde do Ruska za 20 mio SEK= 57 mio Kč

  29. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    stromovous (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:21 |  
    1 3

    Jak vidí sestavu stromovous:

    Sestava na silnější soupeře (4-5-1 resp. 4-1-4-1):
    Pavlenka - Bořil, Deli, Bílek, Flo - Tecl (Sýkora), Hušbauer, Ngadeu (Ščuk), Barák, Zmrhal (Švento, Sýkora) - Škoda

    Sestava na slabší soupeře (4-4-2):
    Pavlenka - Bořil, Deli, Ngadeu, Sýkora (Flo) - Alvir, Hušbauer (Ščuk), Barák, Zmrhal- Škoda, Mešanovič

    Podle mne bychom měli proti slabším soupeřům opustit hru s klasickým štítem, případně by roli štítu plnil box-to-box hráč Ščuk. Zároveň by byla škoda nevyužít Ngadeu, proto bych ho proti těmto soupeřům zařadil na stopera, při rozestavení 4-5-1 klidně i v záloze jako na podzim. Proti silnějším soupeřům bych na pravém křídle v pětičlenné záloze nejradši viděl rychlého útočného Tecla nebo Sýkoru či Zmrhala, proti slabším soupeřům bych napravo viděl nejradši kreativního Alvira. Přetlak v záloze lze částečně řešit i tím, že proti soupeřům, kde se předpokládá, že budeme více útočit a spíše dobývat, tak bychom zařadili univerzála Sýkoru na levého beka .

  30. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    kerim1969     před 8 lety 25.01.2017 13:26 |  
    3 0

    Sláma,Kalivoda,Štohanzl,Souček a Tecl - hráči z okresu Havlíčkův Brod se prosazují ve Slavii, ať se ti Stando
    daří aspoň jako D.Kalivodovi a pomůžeš gólem do LM (viz proměněná penalta na Ajaxu) .

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Borgetti     před 8 lety 25.01.2017 14:26 |  
      0 0

      Zajímalo by mě, jestli mezi Slavii a HB je nějaké spojení, nýbrž nedávno ještě podepsal nějakej dorostenec z Havl.Brodu ve Slavii. V hokeji byl Rebel aspoň farmou Slavie.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Hajsi     před 8 lety 25.01.2017 15:09 |  
      0 0

      Ty jseš z HB? Funguje v HB místní odbočka, která pravidelně jezdí na zápasy do Edenu.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        kerim1969     před 8 lety 25.01.2017 16:37 |  
        0 0

        Ahoj,
        tak popravdě jsem se o to ani nezajímal, do Edenu jezdím sám autem max. 3 x za sezonu.

  31. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:28 |  
    1 0

    Vítej ve Slavii, jsem rád za tento přestup po všech stránkách, přichází mladá rychlá zkušená kvalita!

  32. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:30 |  
    1 1

    Ahoj, ještě jeden dotaz k tomu psaní sestav - jak to teda je? Já měl za to, že zleva doprava - jakože hráč, kterej hraje levou obranu, bude i v sestavě nalevo... ale Vy tu všichni píšete Bořila vlevo a Floa vpravo, to samé u zálohy. Díky moc :-)

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      smely (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:35 |  
      8 0

      jeste jsem se chtela zeptat jestli mate sklep...a mate sklep ? :-)

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:40 |  
        0 0

        J8 sklep nemám, promiň :-/ Ale i tak mě zajímá, proč se pravej záložník Tecl píše doleva a levej záložník Sýkora doprava :-) Díky moc

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          smely (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 13:42 |  
          2 0

          abysme zmatli Podrouzka...

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            bongor     před 8 lety 25.01.2017 21:45 |  
            0 0

            ten už je ale zmatenej dokonale.Škoda práce.

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              knl66 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 23:10 |  
              0 0

              Nahoď charakter, jinak neusnu!

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:43 |  
          7 4

          Jestli Ty nebudeš geniální.... Leonardo da Vinci prý taky psal obráceně...

          Odnepaměti se sestava píše takhle: brankář - pravý bek, pravý stoper, levý stoper, levý bek - pravý záložník, střední záložník, levý záložník - pravé křídlo, střední útočník, levé křídlo ....

          ber to tak jako že stojíš na druhé straně a koukáš se na ně jako protihráč...

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            Gino     před 8 lety 25.01.2017 13:50 |  
            4 5

            Kamaráde, nemusíš hned přece narážet na mou genialitu, ne? Proč to děláš...

            Jestli to je tak odnepaměti, budiž, budu to respektovat, ale upřímně nechápu, proč je to takto nelogicky obráceně a proč bych měl stát na druhé strahně a koukat se jako protihráč, když bych chtěl stát za nima a koukat se jako spoluhráč.

            Jestli nemáš jiné vysvětlení kromě toho, že je to tak odnepaměti, tak alespoň neponižuj ty, kteří se slušně a s pokorou ptají. Díky

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:59 |  
              2 0

              Já to taky nemyslím nikterak zle - mě by přirovnání ke géniovi naopak potěšilo...

              Vždyť už ti to tu vysvětloval kde kdo...

              Kdyby ses koukal jako spoluhráč, tak bys nemohl výčet začínat brankářem, protože bys nahoře měl útočníky... rozestav si hráč na pomyslném hřišti a potom jej natoč tak, aby s měl nahoře brankáře...

              Ještě v osmdesátých letech se přesně podle tohoto výčtu nosila i čísla... brankář jedničku, pravý bek dvojku, stoper trojku a tak dále do jedenáctky na levém křídle

              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                Gino     před 8 lety 25.01.2017 14:05 |  
                2 0

                OK, díky. Mě by to naopak přišlo přirozenější, ale asi jde o zvyk. Co se dá dělat.

                V tom případě Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Flo - Sýkora, Barák, MNN, Hušbauer, Zmrhal - Škoda :-) (řekli mi, že Sýkora přichází napravo, tak v tom případě nejspíš zajímavější Tecla)

                • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                  vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 14:25 |  
                  0 0

                  Já jsem tedy nikdy na tím nedumal,ale co já pamatuji ,tak se začínalo pravým bekem a končilo levým křídlem,když se hralo 4-3-3,no proč tomu tak jsem vůbec netušil,až ted dnes po té diskuzi jsem chytřejší,alespon člověk neumře blbej.

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            Kenny     před 8 lety 25.01.2017 15:27 |  
            0 0

            R pamětí na tom nejsem kdovíjak, ale v pravěku se taky psal po brankáři zadní stoper. :-)

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 16:29 |  
              0 0

              Já myslím, že ne... Tedy záleží na tom, čemu říkáš pravěk...

              To spíše s číslama to bylo tak, že brankář 1; pravý bek 2; zadní stoper 3; levý bek 4; předstoper 5 ....

              • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                Kenny     před 8 lety 25.01.2017 16:58 |  
                0 0

                Asi máš pravdu. To je malá ukázka, jak jsem na tom s tou pamětí.....

                • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 17:03 |  
                  0 0

                  Pro osvěžení:
                  1896: Semanský - Hlavnička, Strádal - Nedvěd, Benetka, Štěpán - Moučka, Zahrádka, Freja, Heuschneider, Pressler
                  1950: Houška - Šmejkal, Jelínek - I. Urban, Trnka, Ipser - L. Hlaváček, Hemele, Kareš, Fiktus, Vlk
                  1982: Zlámal - Pauřík, Jeslínek, Šajtar, Zamazal - Pešice, P. Herda, K. Jarolím - Lauda, Petržela, Hotový

                  k nahlédnutí zde:
                  http://www.slavia.webzdarma.cz/seznam.html

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 13:40 |  
        1 0

        Mámo, kde jsou klíče od půdy?

  33. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Maty22     před 8 lety 25.01.2017 13:53 |  
    1 4

    Byly doby kdy bych skákal radostí do stropu, teď sem trochu na rozpacích.
    Každopádně když už je náš, tak hodně štěstí a gólů.
    Sem moc zvědavej kdo ten přetlak v kabině odnese, hostováním, přestupem, nebo leštěním lavičky.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Jachym     před 8 lety 25.01.2017 14:21 |  
      1 2

      Co máte všichni s tím leštěním? Že byste byli zmagoření z neustálého leštění monitoru na PC či na tabletu...? :-))

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Maty22     před 8 lety 25.01.2017 14:35 |  
        3 1

        S leštěnim máme to, že 20 lidí hrát nemůže. Je to v pravidlech. Můžeš se podívat.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Jachym     před 8 lety 25.01.2017 14:47 |  
          1 1

          20 lidí hrát může a pravděpodobně také v CELÉ této sezoně hrát bude. Ty se pro změnu kvůli tomuto podívej do statistik.

  34. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    petrjir     před 8 lety 25.01.2017 14:20 |  
    2 4

    Nějak mně z toho vychází, že Zmrhal musí odejít (samozřejmě budu rád, pokud zůstane), ale mít na levou stranu Zmrhal/Sýkora a na pravou Tecl/Mingazov/Kessel, tak to je hodně velký luxus.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 14:21 |  
      3 0

      A proč nemůže odejít jeden z dvojice Mingazov/Kessel?

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        petrjir     před 8 lety 25.01.2017 14:29 |  
        1 1

        Myslel jsem to jako luxus, aby seděl někdo z dvojice Tecl/Sýkora (když si je nyní přivedl trenér) a Zmrhal má povolení k odchodu, tak proto.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 14:56 |  
          7 0

          Ja nejak nerozumim tomu,ze by to mel byt luxus. Podle me je to naopak nutnost. Proste v tymu,ktery chce hrat pravidelne zakladni skupiny Ligy mistru preci nemuzeme resit jestli hrac za 15 milionu sedi nebo ne? Ve vsech tymech,ktere se tak nejak pravidelne motaji v predkolech LM sedi na lavickach urcite hraci za mnohonasobne vic. Proste bude hrat ten lepsi. A nemuzeme spolehat na to,ze si koupime jednoho dobreho fotbalistu a ten odehraje vsechny zapasy a vsechny jeste v top forme a nikoho dalsiho minimalne stejne dobreho nepotrebujeme..

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 21:32 |  
            3 1

            Přesně, tohle myšlení bude asi nějaké české specifikum, protože v kvalitních týmech se tohle absolutně neřeší, prostě hraje ten nejlepší resp. ten, kdo má nejlepší formu. Osobně mi je taky "celkem jedno", kdo nastoupí, hlavně když bude vyhrávat Slavia.

  35. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Obr     před 8 lety 25.01.2017 14:21 |  
    2 1

    No tak Tecla jsem si jako nasi posilu zrovna nepredstavoval. Od toho roku 2012, kdy byl zhavym zbozim, jeho hvezda spis uhasina. Myslim, ze v lize beha vic lepsich kridel, nez je on. Ale chtel ho Silhavy, tak snad vi, co dela.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Jachym     před 8 lety 25.01.2017 14:26 |  
      3 1

      V roce 2012 dával góly v provinčním týmu, poté se (zejména jednu konkrétní sezonu) ale prosadil v mistrovské Plzni a dával góly poměrně věhlasným týmům v evropských pohárech, loni byl v Jablonci vyhlášen nejlepším hráčem... "Uhasínání" si představuji trochu jinak...

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Obr     před 8 lety 25.01.2017 15:54 |  
        1 0

        Tak v roce 2012 byl hodnocen jako jeden z nej talentu. Prestoupil do Plzne, kde se mu povedla sezona 13/14, pak postupne prestal hravat a sel do prumerneho Jablonce vymenou za Kopice. Asi si kazdy pod pojmem uhasinani predstavujeme neco jinyho :)

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Fačín     před 8 lety 25.01.2017 16:02 |  
        2 5

        Jenom ještě drobnost, Plzeň ho koupila za 30 mega a po dvou letech ho s klidným svědomím prodala do Jablonce za 10 mega..A tam se neprosadil dlouhodobě na hrot přes dvojici Doležal - Wágner a proto skončil na pravém křídle.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          deny91     před 8 lety 25.01.2017 17:33 |  
          1 1

          To raději nepiš, tady to lidi nechtějí slyšet :-)

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 18:43 |  
          3 1

          Tak Plzen ho poustela s lehkym srdcem,protoze prisel novej trener (Koubek),kterej Tecla asi nemusel a s radosti ho vymenil za Kopice. Je na kazdem zvazit,jestli na ohodnoceni hrace tohle staci. Navic to bylo provazany s jinym prestupem. Nevim ted jake mel Kopic statistiky ale mam ten pocit,ze na tom Peltic zase vydelal. Protoze Tecl v Jablonci nejake body rozhodne udelal. Jinak ho Plzen nekupovala za 30 ale za dvacet. Tak takhle se da mluvit asi i o Murisovi ne? Taky se u nas neprosazuje,kdyz V
          vetsinou strida?

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 14:32 |  
      4 0

      Také z něj nejsem uplně odvařenej,ale na druhou stranu chtěli jsme ho už vloni,je to slavista a ty statistiky také nemá uplně špatný,tak musíme doufat,že náčelníci ví co dělají.Samo mu přeji at si u nás vykope třeba repre.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        Obr     před 8 lety 25.01.2017 15:59 |  
        3 2

        Ja sem ho nechtel ani vloni :) Pro me to prumernej hrac. Myslel sem, ze nam prumer nestaci...Rad se budu mylit, preju at se mu dari,blablablabla

    • Re: Tecl novým hráčem Slavie

      jindra7 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 14:34 |  
      7 0

      Tvůj (Váš) komentař?

      • Re: Tecl novým hráčem Slavie

        houston (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 18:40 |  
        0 2

        Klidně tvůj. Předpokládám, že jsme oba slávisti. Já si zkrátka myslím, že i bez Tecla bychom to měli ukopat. A prachy si uložit na někoho lepšího, koho snad budeme potřebovat po této sezóně. Ale když už se stalo, tak nám všem přeju, aby se mu zadařilo !

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      qwertz0099     před 8 lety 25.01.2017 15:25 |  
      2 0

      Myslíte, že pan Konečník má hemeroidy?

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        afro     před 8 lety 25.01.2017 15:33 |  
        3 0

        Vylosoval jsem 5/10.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          smely (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 16:38 |  
          0 0

          podle me jich ma vic...

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        no-nick     před 8 lety 26.01.2017 08:31 |  
        0 1

        Jak který...

  36. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    celtix     před 8 lety 25.01.2017 15:30 |  
    1 0

    Antwi gol za sigmu proti Brnu :)

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 16:02 |  
      0 0

      Proti juniorce Brna - Sigma jim nasázela ve finále bůra.. důležitější než jestli dal gól je jak se celkově předvedl ve hře..

  37. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    buri     před 8 lety 25.01.2017 16:14 |  
    2 0

    Stando vítej, ať se daří.

  38. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 17:01 |  
    10 1

    Twitter
    Petr Šedivý‏ @sedivyp
    Průměr gólů na zápas (aktivní hráči, 100+ zápasů, zdroj: @fotbalovaligaCZ ): 1. Lafata, 2. Tecl, 3. Mahmutovič, 4. Bakoš, 5. V. Kadlec.

    Vitej Stando, držím Ti palce jako všem našim hráčům. Jsi Slávista, jsi ve správném klubu. Umlč pochybovače a pomoz klubu nahoru

  39. Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem

    JS (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 17:01 |  
    3 11

    „Může být za jeho nedostatkem příležitostí po zranění široký kádr sešívaných? ‚Hráčů je tam strašně moc. Když jsme třeba hráli na tréninku 11 na 11, tak další dva hráči běhali kolem hřiště. Nevím, co tím vedení zamýšlí,‘ popsal Železník.“

    Ještě, že jsi pryč, rudej demente. Na druhém břehu Vltavy i u prádelníků maj hráčů uplně stejně. Je vidět, že zdejší bezdůvodný oblíbenec Železník nám alespoň po mentální stránce nijak chybět nebude. Sport samozřejmě klasicky – další příležitost, jak si rýpnout do Slavie. Chudáci.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/292390/zeleznik-bojovat-ve-slavii-ani-trener-silhavy-nevedel-na-cem-jsem.html

    • Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem

      petrjir     před 8 lety 25.01.2017 17:14 |  
      1 2

      ???

    • Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem

      mpik     před 8 lety 25.01.2017 17:19 |  
      10 0

      Kdoví, jak to řekl. Bulvár Sport je prolhané médium a poslední dobou špiní Slavii jak může...

    • Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem

      lukas8 (admin)     před 8 lety 25.01.2017 17:24 |  
      3 0

      Těžko říct. Na konci rozhovoru řekl, že nám přeje jen ty nejlepší výsledky. Podle mě to bylo jen "šikovně" tendenčně natočeno.
      Spíš mi přijde, že ten článek psal někdo "pod parou", protože ta úroveň novinařiny je v tomhle článku dost žalostná a aspoň by si to tam po sobě mohli přečíst.

      • Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem

        VaSsa     před 8 lety 25.01.2017 17:37 |  
        2 0

        Také si myslím, že vyzobali jen to, co potřebovali. Zase bych ho za to nezatracoval.

    • Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem

      sasky     před 8 lety 25.01.2017 19:33 |  
      3 0

      No to označení za rudého dementa je dost za hranou. Nicméně to s tou jeho touhou bojovat asi nebude tak valný, když, jak sám říká, nechtěl mít nejistotu. A s těmi hráči běhajícími kolem hřiště. Nevím nakolik to překroutil blesk, ale nemít top týmy v přípravách široké kádry, tak půlka ligy nemá s čím hrát, protože nevím, jak by bez hostovaček od nás, RB a prádelníků stavěli kádry. Do prvního zápasu nakonec zbývají cca 3 neděle, tak je ještě čas kádry zúžit.

      • Re: Železník: Bojovat ve Slavii? Ani trenér Šilhavý nevěděl, na čem jsem

        JS (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 20:05 |  
        2 2

        Nemyslím si, že je do „dost za hranou“. Možná na hraně. Rudý je, protože držel pasivně i aktivně palce spartě, napsal na to téma x tweetů, které pak po přestupu do Slavie mazal. Dost trapný. Dement je, protože se vyjadřuje k něčemu, co mu nepřísluší komentovat/posuzovat. Navíc, přesně jak říkáš, mít široký kádr (doplněný např. o hráče juniorky) je běžná praxe, a pokud to panu Železníkovi přijde divné, nevím, co pohledával ve špičkovém fotbalovém mužstvu.

  40. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    urs (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 17:42 |  
    4 2

    Upřímně..., také jsem byl z možného příchodu (info z před dvou dnů na webu tuším isportu) ST rozpačitý, nicméně dnes jsem spokojen a vysvětlím proč. :)
    Mám-li se držet proklamovaného hesla SKS "Jen průměr nestačí", pak jsem si o Standovi Teclovi jist, že je hráčem na ligové poměry skutečně nadprůměrným - viz jeho dosavadní (diskutéry již zmiňované) ligové a pohárové statistiky. Standa dle mého soudu nikdy nepatřil k nejrychlejším hráčům, i když byl často jako rychlík prezentován, ale on má jiné přednosti, které s úspěchem jeho "nerychlost" mažou. Těmi jsou rozhodně dobrý výběr místa při nábězích ať už z křídelních či podhrotových prostor, schopnost přesně přihrát/zakončit a určitá zarputilost, kterou já nejvíce oceňuji, protože vás i taková blbost jako nechtít prohrát (nebo chtít vždy vyhrát, jak kdo chce) stále žene dál v ambicích být ještě lepším fotbalistou. Za mě je to velmi dobrý tah vedení, a ať už stál Teclík kdo ví kolik, určitě jsme jej nekoupili za tak draho, jak píše bulvár a jsem si jist, že na něm sportovně vyděláme a samo také, že se budeme ještě hodně divit :)

    Tož Stando, přeji ti vše nej v našem nejhezčím a nejkrásnějším dresu a hlavně to tady nečti, nebo ti stoupne sláva do hlavy a bude po prdeli :))

  41. K přestupům a jejich politice

    tantalos     před 8 lety 25.01.2017 18:27 |  
    4 1

    Koncem podzimu jsem byl velice spokojený s tím, co Slavia hraje. Připadalo mi, že konečně má na titul a nepřál jsem si velké zásahy do mužstva, které se konečně sehrávalo, a jak se ukázalo proti MB a Zlínu, opravdu si sedlo.
    Viděl jsem ale dva slabší body v sestavě, kam bych rád viděl posilu - levého obránce a pravého záložníka.
    Proto vítám, že přišli Flo a Tecl, který sice zrovna tím pravým záložníkem není, je to spíš křídlo, ale dobrá. V žádném případě bych je neodmítal.
    Sýkoru jsem sledoval až koncem podzimu a velký dojem na mne tehdy neudělal. Snad se mýlím. Chápu, že by mohl být náhradou za JZ8, kdyby opravdu odešel.
    Určitě kvůli odchodu Mihalíka nebrečím, čekal jsem od něj mnohem víc.
    O Alvirovi nic nevím, třeba rozšíří konkurenci mezi ofenzivními středovými hráči, ale bude teprve muset do mužstva zapadnout. Méně potřebný než na podzim Kenia být nemůže Beru ho jako mladého hráče, který by se jednou mohl vyplatit jako Antwi.
    Střídání Kovář - Berky moc nechápu, stejně jako příchod Lüftnera, do středu obrany jsme již měli čtyři výborné fotbalisty.
    Příchod šesti nových hráčů do kabiny je docela záhul, a to tím spíš, že koncem podzimu byla Slavia určitě nejlepší v lize.
    Bohužel o důvodech některých změn se můžeme jen dohadovat. Mihalík a zřejmě i Železník chtěli vyšší šanci, že nebudou leštit lavičku, možná někde hrál roli i bonus za přestup. Ale to jsou spekulace.
    A tak si musím povzdychnout, že nevyzpytatelné jsou cesty Páně.

    • Re: K přestupům a jejich politice

      JS (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 18:30 |  
      0 1

      Tak to, že chtěli víc šancí na základ, spekulace nejsou. Oba se tak po přestupu vyjádřili v rozhovorech v médiích.

    • Re: K přestupům a jejich politice

      zeleznik2     před 8 lety 25.01.2017 18:44 |  
      6 2

      Taky mi příjde, že větraní kabiny bylo zbytečně velké. Šest posil namísto dvou či tří, je určitě až moc. Snad se to všechno dobře sedne a nebude to mít negativní dopad na mužstvo. Na podzim pod JŠ to šlapalo, tak snad tomu bude i na jaře. Pokud Jaro i Železo si připadali na lavičce ukřivdění, je dobře že odešli, hrát může jen 11 nejlepších. A momentálně už nejsme v letech 2012 - 2014, kdybychom oba brali všemi deseti, dnes už jsme zkrátka jinde. Pochopitelně třeba Jan Sýkora bude muset prokázat, že ta investice byla správná. Střídání Kovář - Berky je pochopitelné, potřebujeme zkušeného kvalitního golmana, mít jen mladé, ikdyž perspektivní brankáře, není vždy to nejlepší a navíc při vší úctě Berky nebyl adekvátní náhradou, navíc v Bohemce může pookřát jako před časem, kdy tam úspěšně hostoval a . Lüftner to je naděje do budoucna, Simon brzy asi odejde a vedle Jiřího Bílka může vyrůst v prvotřídního stopera.

      • Re: K přestupům a jejich politice

        Jachym     před 8 lety 25.01.2017 22:01 |  
        1 0

        Dobré! A bez odkazů...:-))

    • Re: K přestupům a jejich politice

      lassiter     před 8 lety 25.01.2017 19:27 |  
      2 0

      Tak pocitově mám taky dojem, že změn mohlo být o jednu dvě méně, na druhou stranu nemyslím, že by změny měly mít na výkony nějaký negativní vliv. Osa týmu od brankáře po útok zůstala beze změny a pravděpodobně bude hrát ve stejném složení jako na podzim. Co se kabiny týče, tak chlapce osobně neznám, ale myslím, že těch změn zas nebylo tolik, aby to byl pro kabinu "záhul", snad až na Jablonského (a možná Berkyho) to jádro zůstalo. Tecl mám dojem zapadne všude (jakože do party), Flo vypadá dost introvertně, Lüftner je mladej a navíc slávista, Kovář se taky jeví normálně. Já jsem ve finále spokojenej a myslím, že to bude dobrý, zvlášť pokud zvládneme Jihlavu a Příbram.

    • Re: K přestupům a jejich politice

      Crispo     před 8 lety 25.01.2017 19:50 |  
      9 0

      Na podzim bylo vidět také to že GvK a Mingazov napravo rozhodně nepřesvědčili, že chybí alternativa za Hušbyho a Zmrhala, a že v pár zápasech (Bohemka, Jablonec, Slovácko, Karviná) hra nebyla dobrá. V souvislosti s tím je asi logické, že tyto nedostatky chtěl trenér vyřešit.
      Ber to tak, že základní kostra týmu zůstala, parta okolo zkušených Škody, Bílka a Hušbyho se nerozbila a přišli hráči na posty, které nebyli vhodně obsazené. Chyběl levý obránce a na pravé záloze stínoval Mingazov s Gvk, plus "varianta Švento" pravidelně na marodce. Mihalík se radši chopil jistoty v Polsku, Berky v Bohemce a Železník víceméně to stejné v Bolce po hovoru s trenérem v Číně. Když nevyšel Vukadin tak dorazil Tecl, který nahradil i pozici Železníka.
      Pokud se podívám na současnou soupisku a základní sestavu z podzimu tak mi jako posila "navíc" přijde akorát Lüftner, který je za daných okolností asi blíže tribuně než lavici náhradníků. Osobně tipuju že odejde na hostování než začne jaro.
      Pokud Flo, Alvir, Tecl a Sýkora potvrdí předpoklady a naděje, tak se podařilo nahradit průměr a nebo hráče co zvolili raději jistoty jinde. Ti co nepřesvědčili odešli na vlastní popud a Šilhavý si přivedl pár svých koní, normální věc. Teď jen s napětím čekám co bude se Zmrhalem, GvK, Součkem a Mingazovem...

  42. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    zeleznik2     před 8 lety 25.01.2017 18:27 |  
    1 3

    Standovi přeji jako všem posilám jen to nej, ale opravdu nevím, proč zrovna teď jsme kupovali dalšího útočníka....Pustíme Železo do Bolky a vzápětí koupíme Tecla. Přes Škodu a Mešyho se prosadí asi jen těžko. Van Buren taky není špatný a že by hrál pravého záložníka?Mingazov - oblíbenec JŠ, Tonda Barák jeden z nejlepších hráčů by měl sedět?a co s GVK?Ne opravdu to vidím zatím jen na lavičku...

  43. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    qwertz0099     před 8 lety 25.01.2017 18:31 |  
    0 2

    Myslíte, že JZ tohle přestupové okno odejde (trvá myslím do 21.2 v ČR) ? Intuice mi říká, že budˇ na konci zimního přestupního období nebo vůbec.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      zeleznik2     před 8 lety 25.01.2017 18:34 |  
      1 0

      Náhradu máme, takže v případě super nabídky ano, ale myslím, že do konce jara zůstane 100%.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      mirecek1111     před 8 lety 25.01.2017 18:36 |  
      3 0

      Jestli bys chtěl Zmrhala prodávat třeba do Sparty nebo Plzně tak jo, mají čas do 21.2 :) Na západě Evropy je to jinak do 31.1. Jen Rusko to má možná také delší.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        qwertz0099     před 8 lety 25.01.2017 18:41 |  
        0 1

        Kdybych byl JZ, tak bych rozhodně nechodil do Turecka a ani do Ruska. Všichni víme, jak to tam vypadá.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Obr     před 8 lety 25.01.2017 21:28 |  
          2 0

          At to vypada, jak chce, prachy jsou prachy :)

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Mates204     před 8 lety 25.01.2017 19:13 |  
      2 0

      Ty jsi prostě Železník!

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      JS (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 19:16 |  
      0 1

      Co kdyby sis, hochu, nejprve pročetl zdejší diskuse (a diskutoval) a pak až házel odkazy?

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Kaston     před 8 lety 25.01.2017 19:38 |  
      6 0

      Zas nepřehánějte, tenhle článek vyšel dneska asi v 5 a není ještě ani v aktualitách...děláte tu zbytečný hon na čarodějnice (Železníka)

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        knl66 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 23:02 |  
        0 0

        To není hon, to je (v dobrém) sranda :)
        Vy jste sůl této země. Jestliže vy nebudete, kdo ji posolí?
        Kdyby nebyl zeleznik2, museli bychom si ho vymyslet!
        Jinak bychom si tady nudou kousali nehty a štrykovali šály v téhle okurkové sezóně.

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 23:15 |  
          0 0

          (Druhá věta je citát z bible, narážka na podobné lidi jako zeleznik2.)

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          Fallen (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 09:08 |  
          1 0

          Je dobré to nepřehánět. Nasazaování na jednoho člověka stále dokola neni sranda, ale internetová šikana...

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      Jachym     před 8 lety 25.01.2017 21:56 |  
      0 0

      Není to placená reklama? :-))

  44. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    SKSKali     před 8 lety 25.01.2017 19:45 |  
    2 0

    Jinak jen pro zajímavost, Cleasson dnes přestoupil do FC Krasnodaru, se kterým hrajeme ve Španělsku přípravný zápas.

  45. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Sracken     před 8 lety 25.01.2017 20:41 |  
    2 4

    Tak Miha Zajc odešel to Empoli. Evidentně by to pro Slavii tak špatný hráč nebyl, když jde do Serie A. A částka také nedosažitelná pro nás. Škoda.

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      kjandourek (admin)     před 8 lety 25.01.2017 23:08 |  
      0 0

      Psalo se, že je to nejdražší hráč Slovinské ligy....

    • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

      deny91     před 8 lety 26.01.2017 10:38 |  
      1 0

      Hele, já bych si ho tady třeba taky přál, ale podle mě by k nám jít nechtěl, když o něj je zájem ze Serie A. Pravdou je, že 1,5 milionu Euro není nijak závratně moc, nicméně tam budou určitě velké bonusy + vysoká % z dalšího prodeje, jelikož je Empoli menší tým a pravděpodobně si nemůže dovolit vytasit na dřevo více a protože se určitě předpokládá, že z Empoli se Zajc časem posune ještě někam výše.

      • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

        JS (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 10:40 |  
        1 1

        Také jsem si ho přál. No nicméně ve Slovinské lize jsou i další zajímaví hráči. Já třeba doufám, že zimním nákupem už máme kádr stabilizovaný pomalu i na evropu v příští sezoně. A že v létě třeba přivedeme jednu dvě hvězdy (nebo třeba nějaký megatalent z Balkánu a jednoho renomovaného hráče) a tím to hasne...

        • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

          deny91     před 8 lety 26.01.2017 10:51 |  
          0 0

          V přesně to samé taky doufám. Že už nebudeme v létě kupovat 6 nových hráčů podobné úrovně, jakou má současný A-tým, ale že půjdeme do výrazné kvality v podobě např. 2 rozdílových hráčů (křídlo + např obránce).

          • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

            mudrc     před 8 lety 26.01.2017 11:33 |  
            0 1

            To jsme si tady vlastně říkali celý podzim, že očekáváme prichod 1-2 rizikových hráčů.

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              mudrc     před 8 lety 26.01.2017 11:33 |  
              0 1

              Rozdilovych samozřejmě. Pitomý slovník!

            • Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

              deny91     před 8 lety 26.01.2017 12:27 |  
              0 0

              Taky jsem si myslel, že po dvou masivních přestupových oknech při potřebě doplnění a "zahuštění" kádru se už tuto zimu zaměříme na kvalitu místo kvantity. Očividně se tak zatím nestalo, možná i kvůli změně trenéra, takže budu věřit, že se to stane následující léto.

  46. Off topic

    Borris     před 8 lety 25.01.2017 22:01 |  
    1 0

    Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale v sekci off topic mi nikdo neodpověděl, není to tam tolik na očích. Nevíte někdo, kdy začne prodej těch zvýhodněných balíčků lístek na Jihlavu + lístek na Plzeň, jak o tom psal na Twitteru Navar? A případně jestli to bude možné koupit přes net? Navar včera psal, že zbývají už jen hodiny do zahájení, ale já nikde nic nenašel zatím.

    • Re: Off topic

      Navar (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 22:56 |  
      4 0

      Myslel jsem, že zítra ráno, ale zřejmě až v pátek. Ticketportál musí vše vyladit tak, aby se daly balíčky kupovat přes net. Jinak fakt doporučuji balíček Jihlava - Plzeň od 250 Kč, protože Plzeň čekáme vyprodanou.
      PS: příště mi stačí na twitteru poslat zprávu, odpovím :-)
      PS2: stejně dál nechápu fakdění v hokeji perníkářům :-)

      • Re: Off topic

        Borris     před 8 lety 25.01.2017 23:33 |  
        3 0

        No tak Super! Díky moc za tak rychlou a vyčerpávající odpověď Navare :-) budu v pohotovosti a sledovat to. Balíček určitě koupím! A hned 2 nebo možná i tři balíčky. Na Plzeň chce taťka vzít mého malého synovce, do kterého už s tátou horem dolem pereme slávistickou víru, tak jako jí odmalinka cpal táta do mě a do mého táty zase můj děda! :-) a já stejně mám celou dobu v plánu vyrazit i na Jihlavu, takže se to parádně hodí, ty balíčky jsou super nápad! A kdyby nějaká taková podobná akce byla i pak na derby, tak paráda! Kdybychom Plzeň nevyprodali, považoval bych to za veliké zklamání a osobně doufám, že i na ostatní domácí zápasy nás bude pravidelně před deset tisíc!

        PS: OK příště kdyžtak napíšu na Twitteru :-)

        PS2: No jo já vím Navare :-) tehdy jsme o tom spolu zde vedli diskuzi. To víš, u nás v rodině se vždy fandilo ve fotbale Slavii a v hokeji rodným Pardubicím. Ale to platí jen pro hokej. Takže když jsme hráli před šesti lety v rámci Ondrášovka Cupu u nás v Pardubicích ( výhra 0:1 gólem Standy Vlčka ), samozřejmě jsem nahodil šálu i svůj dres se jmenovkou Standy Vlčka a zamířil do kotle hostů mezi své :-)

        A ještě jednou díky za odpověď Navare!

      • Re: Off topic

        Ravik     před 8 lety 25.01.2017 23:51 |  
        1 0

        Díky za balíčky, jen je škoda, že ještě není znám termín zápasu s Plzní a tak je koupě balíčku na dvojzápas s rizikem, že člověk nebude na ten druhý zápas nakonec moci...

        • Re: Off topic

          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 06:05 |  
          3 0

          Nic ve zlém, ale proč si lidi nekoupíte permice? Vždyť jejich koupě nikoho nezruinuje a cena je postavená tak, že i když nestihnete nebo vynecháte pár zápasů, stejně se vám vyplatí.

          • Re: Off topic

            Boo_SKS     před 8 lety 26.01.2017 06:36 |  
            3 0

            Nemuzu mluvit za ostatní, ale ja se z Liberce zkratka nemohu dostavit na každý zapas, protože jednak je pro kvůli pravidelne idiotskym a na poslední chvili oznamovanym terminum zapasu logisticky takřka nemozne, ale i z duvodu pracovnich ci sportovních povinnosti to mame my, mimopražští, hodne tezke. Kolega Borris to ma z Pardubic zhruba tak stejne daleko, takze mu rozumim, ze i pro nej je vyhodnejsi kupovat si vždycky jednotlive listky. Kdyby liga byla co k cemu a byly pevne dane a uz dopředu zname terminy zapasu, byla by to uplne jina pisnicka. Ale to, myslim, ze mluvim za všechny venkovany :-)

            • Re: Off topic

              mudrc     před 8 lety 26.01.2017 07:16 |  
              5 1

              Nejen za venkovany. Mam to z bytu na stadion 10 min, ale jak sám píšeš, díky tomu, že se termíny určují s nedostatečným časovým předstihem, se na ten stadion ne vždy dostanu. Permanentku si kupuji už tak nějak z tradice, či že zvyku, ačkoliv si každý rok slibuji, že to na přes rok už neudělám a budu chodit na lístky. Jaká lahoda by to pro nás fanoušky byla (Pelto, Svobodo) kdybyste nám ty vaše "produkty" dokázaly naservírovat na půl sezónu dopředu. Domnivam se, že by to s návštěvnosti zamavalo víc než místa výhradně k sezení, nebo birel :-)

              • Re: Off topic

                Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 10:50 |  
                0 0

                Přesně. Ty neznámé termíny zápasů jsou mor. Já mám rodinu a víkendy si plánuji i 2-3 měsíce dopředu. Ideální by byla závazná termínovka na celé jaro a podzim, ale kdyby to bylo známo alespoň měsíc dopředu, tak by se s tím dalo něco dělat.

            • Re: Off topic

              Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 10:48 |  
              7 0

              Asi takhle. Já jsem táta od rodiny a do Edenu to mám asi hodinu autem. A taky nestihnu všechny domácí zápasy. Ale permanentku mám do nepaměti a nikdy by mě nenapadlo, že bych si nekoupil. Vůbec neřeším, jestli se mi finančně vyplatí jednotlivé lístky nebo permice. Prostě tu investici do permice beru i jako "symbolickou" podporu Slavie. Navíc i jako sounáležitost s klubem a pocit dlouhodobé podpory. Líbí se mi ten model třeba v Anglii, kde se permice dědí z pokolení na pokolení a je to součást "rodinného stříbra". A i když to vezmu jen čistě finančně, tak když jsem si koupil naposled 5 letou permici na Tribunu Sever (i ve svých 40 pořád aktivně fandím a sedět mě na fotbael nebaví), tak mě stála 6525,- Kč/5 let. To je 109,- Kč měsíčně. Za jaké různé blbosti člověk utratí stovku měsíčně (krabička cigaret, 3 piva, jeden McDonald...), nemluvě o tom, že mám další slevy ve fanshopu, na výjezdy, atd. takže se to o další koruny sníží. A navíc ten komfort, že nemusím před každým zápasem řešit, jak, kdy a kde koupit lístky, příp. stát dokonce u pokladny front před zápasem. A pokud člověk nemá tolik peněz (třeba studenti), tak přeci existují narozeniny, Vánoce, atd. kde to může být krásný dárek od rodičů, přítelkyně, atd. Pro mě je prostě koupit si permici každý rok naprostý automatismus.

              • Re: Off topic

                Fačín     před 8 lety 26.01.2017 11:20 |  
                2 1

                Ano, permanentku si kupuju taky každý rok, ale čím dál tím víc mě štve to, že opravdu netuším, kdy budeme hrát. Tím, že pracuji krátký/dlouhý týden, tak každý druhý víkend jsem v práci a tím pádem to mám složitější. Musím pořád přesvědčovat kolegy, aby za mně brali šichtya překvapivě se jim to moc nelíbí. Teď kvůli jaru jsem dokonce musel všem přeházet šichty tak, abych se na fotbal vůbec mohl dostat. A jedinou jistotu z toho mám na první dva zápasy. Ale co bude dál už nikdo neví. Už vidím, jak si za měsíc budu přehazovat pátek, protože se nějaký televizi zalíbí nápad dát nás v pátek na předehrávku. Když si vezmu, že permanentka stojí skoro 3 tisíce, většina zápasů se hraje (pro mě úplně nepochopitelně) v zimě v mrazu, tak to není úplně vysněný deal. Jak bylo krásně v srpnu na předkolech EL..

                • Re: Off topic

                  Kenny     před 8 lety 26.01.2017 17:56 |  
                  2 0

                  Co změnit práci?

          • Re: Off topic

            smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 08:59 |  
            0 4

            fyi : v permici nejsou zahrnuty zapasy s FCVP a RB , pouze predkupni pravo na vstupenku...

            • Re: Off topic

              Pepino44     před 8 lety 26.01.2017 10:45 |  
              0 0

              Tak já jsem tomu rozuměl tak, že na Spartu i Plzeň pernamentky normálně platí, ale pernamentkáři mají přednost při koupi DALŠI'CH vstupenek. Mohl by to někdo upřesnit?

              • Re: Off topic

                kjandourek (admin)     před 8 lety 26.01.2017 10:51 |  
                1 0

                To by taky bylo dost švihlý, kdyby permanentka neplatila na některý vybraný zápasy...

                Určitě je to tak, jak jak říká Pepino :-)

                • Re: Off topic

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 11:17 |  
                  0 0

                  ok, blbe sem to pochopil...

            • Re: Off topic

              Jachym     před 8 lety 26.01.2017 12:00 |  
              2 0

              Co blbneš? Jako, že by permanentka platila na Jihlavu, Příbram a Zlín a nikoli také na Spartu, či Plzeň? :-)) To bych si ji pravidleně nekupoval...

              • Re: Off topic

                smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 12:21 |  
                0 0

                ale jo...rikam, ze sem to blbe pochopil , mam problemy s psanym textem no, uz sem psal, ze sem disgrafik :-) ...

                • Re: Off topic

                  Jachym     před 8 lety 26.01.2017 12:28 |  
                  3 0

                  V pohodě, hlavně, žes slávista :-))

          • Re: Off topic

            mudrc     před 8 lety 26.01.2017 08:33 |  
            1 1

            Dekuju Navare!

          • Re: Off topic

            afro     před 8 lety 26.01.2017 08:50 |  
            4 0

            To se mi hodí do krámu, díky. A mimochodem, ten "hype" okolo vstupenek ti vychází, právě jsem v panice odklikl koupi permice... :-)))

            • Re: Off topic

              smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 08:57 |  
              3 0

              koukam, ze taky slusne rymujes...

              • Re: Off topic

                afro     před 8 lety 26.01.2017 09:05 |  
                2 0

                No vidíš, díky za upozornění, to jsem si ani neuvědomil; preferuju spíše volný verš. Ale jinak moje poeticky rozervané období je nenávratně pryč... ;-)

                • Re: Off topic

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 09:12 |  
                  0 0

                  no jo, tohle byl skoro az gangsta rap... rikam , abys to vedel, ze za Slavii bych klidne i sedel...

                • Re: Off topic

                  no-nick     před 8 lety 26.01.2017 10:25 |  
                  0 0

                  To já preferuji absolutní rým, nebo ještě lépe akustickou konstantu:)

          • Re: Off topic

            rak (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 10:17 |  
            0 0

            Výborně. To jsem rád, že to není sobota. I když zrovna ten víkend by mně to možná nevadilo.

          • Re: Off topic

            Jachym     před 8 lety 26.01.2017 12:21 |  
            0 0

            Vynikající. V sobotu mám závod a do neděle zregeneruji :-))

  47. Re: Stanislav Tecl novým hráčem Slavie

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 12:01 |  
    1 0

    Sestava na Ružomberok:

    Pavlenka - Frydrych, Bílek, Lüftner, Flo - Mingazov, Ščuk, Alvir, Sýkora - Tecl, Škoda