Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

Pobřeží Slonoviny - Maroko 0:1. Slávistický obránce Simon Deli nastoupil v základní sestavě a odehrál celý zápas, Pobřeží Slonoviny však po porážce končí již ve skupině Afrického poháru národů s pouhými dvěma získanými body. Deli by se tak měl brzy zapojit do přípravy ve Slavii.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ngadeu: Chceme dojít až do finále

    TSeguinTS     před 8 lety 24.01.2017 19:40 |  
    4 0

    Náš Simon je v základní sestavě Pobřeží Slonoviny proti Maroku. Výkop za 20 minut v 20:00.

    • Re: Ngadeu: Chceme dojít až do finále

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 24.01.2017 19:44 |  
      1 0

      Super!

  2. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    asanin     před 8 lety 24.01.2017 19:54 |  
    1 0

    To je fajn... Jinak Emanuel Antwi je na zkoušce v Sigmě Olomouc... Doufám, že by v jeho případě šlo o hostování...

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      qwertz0099     před 8 lety 24.01.2017 19:59 |  
      4 0

      Nejste vy i druhý účet na SN zeleznik2 ? :)

      • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

        asanin     před 8 lety 24.01.2017 20:00 |  
        0 0

        Nerozumím... proč?

        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

          qwertz0099     před 8 lety 24.01.2017 20:05 |  
          3 0

          To je přispěvatel, který dává články o informacích zpožděně (např. o Teclovi informaoval až dnes). Byla to ironie. :)

        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

          travel (přítel SN)     před 8 lety 24.01.2017 20:07 |  
          1 0

          Jde o to,že Železník sem dává informace,o kterých se už dááávno ví a dááávno o nich diskutuje. A info o EA je něco obdobného.

  3. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    sicilianbrno     před 8 lety 24.01.2017 20:51 |  
    0 1

    nějaký link na druhou puli? diky

  4. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 24.01.2017 20:56 |  
    4 19

    Chci, aby si dal vlastnaka po kiksu. Chci, aby tu minimálně do léta zůstal. Radši do zimy. A aby byl co nejdřív s týmem a chystal se na pekelné jaro. První je klub

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      sicilianbrno     před 8 lety 24.01.2017 20:58 |  
      4 2

      Ty si zajimavej připad, chtít, aby náš hráč se znemožnil, rychle z turnaje vypadl, jen proto aby tu zustal, misto aby se zvyditelnil,udelal si jmeno a v létě odešel připadně za velký peníze....:-/ takovej blábol sem dlouho nečetl...

      • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 24.01.2017 21:10 |  
        1 2

        No ty spíš nevíš, jak má Simon postavenou smlouvu

        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

          sasky     před 8 lety 24.01.2017 22:18 |  
          0 0

          A jak má Simon postavenou smlouvu, chytrolíne? Jde o ten podíl z dalšího prodeje plynoucí do Sparty? Myslíš jako, že když tu Simon podepíše novou smlouvu, tak že tato doložka zanikne? Nebo tam má výstupní klauzuli?

          • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 08:26 |  
            0 0

            Je srandovní, když se mi vysměješ, a pak se mě vyptáváš ;)
            Ano, jde o provizi RB i o výstupní klauzuli. Jestli se mě zeptáš na její výši, tak ti odpovím, že ji neznám. Přesto ti můžu sdělit, že je směšně nízká vzhledem ke kvalitě SD

            • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

              EdCable     před 8 lety 25.01.2017 09:18 |  
              0 0

              Jak vis, ze ma vystupni klauzuli?

              • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 09:23 |  
                0 0

                Pokud je stávající smlouva ještě z dob Řebíčka, tak je klauzule někde okolo 1M €.

                • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                  EdCable     před 8 lety 25.01.2017 09:30 |  
                  0 0

                  V lete se v souvislosti se zajmem Marseille mluvilo o vylepseni smlouvy

                  • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 11:04 |  
                    0 0

                    Hovořilo, ale nikde jsem nenašel(ani na stránkách slavia.cz), že by se smlouva prodloužila/upravila.

              • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 10:52 |  
                0 0

                Říkal to GM na veřejné diskuzi

            • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

              sasky     před 8 lety 25.01.2017 11:46 |  
              0 0

              Protože evidentně víš prd, jinak bys odpověděl.

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      homerinho     před 8 lety 24.01.2017 21:08 |  
      4 3

      Kdyby mu zlomili nohu, tak ho tu budeme mít ještě třeba 2 roky...to by bylo super ne?

      • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

        TSeguinTS     před 8 lety 24.01.2017 21:11 |  
        0 4

        To jsi nemyslel vážně, že ne? :)

        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

          homerinho     před 8 lety 24.01.2017 21:20 |  
          4 0

          Samozřejmě, že ne. Myslel jsem, že sarkasmus je evidentní. Nechápu, jak si může fanoušek přát neúspěch a znemožnění vlastního hráče.

          • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 24.01.2017 21:38 |  
            3 1

            Protože fanoušek nechce, aby nejlepší stoper ligy odešel za pár šupů. Že na něm nic nevyděláme, s tím se nedá nic dělat, tak chci, aby odešel co nejpozdějc. Simonovi samozřejmě pořádný angažmá lidsky přeju, ale Slavia je důležitější. S výsledkem jsem spokojen

            • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

              homerinho     před 8 lety 24.01.2017 22:00 |  
              3 0

              To chce asi každý, aby odešel co nejpozději. Ale přát si, aby si dal vlastňáka, mi nepřijde úplně normální.

              • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 08:20 |  
                0 0

                Fandovství není úplně normální ;)

        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

          Borgetti     před 8 lety 24.01.2017 22:04 |  
          1 0

          Vždyť z toho ta ironie přímo stříká :-)

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      qwertz0099     před 8 lety 24.01.2017 21:54 |  
      0 1

      Lidi, můžu se vás zeptaat, jak to má Deli se smlouvou? Prý v ní má výstupní klauzili jsem někde slyšel (v jaké hodbotě). Aj., je pravda, že rumuni mají právo na několika procentní zisk z následujícího prodeje? (někdo tady uváděl i 50%)

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      dauby     před 8 lety 24.01.2017 22:18 |  
      1 3

      Demence...

  5. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    Obr     před 8 lety 24.01.2017 21:00 |  
    0 0

    Nemate link?

  6. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    TSeguinTS     před 8 lety 24.01.2017 21:23 |  
    0 0

    Maroko vede 1:0 a reprezentace Pobřeží Slonoviny nyní musí vstřelit 2 goly. V opačném případě Simon letí domů k nám :)

  7. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    Mates204     před 8 lety 24.01.2017 21:25 |  
    0 0

    Gól Maroka šel přes Deliho. Ale zas tak bych mu to nevyčítal, protože to byla hodně povedená rána.

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      TSeguinTS     před 8 lety 24.01.2017 21:34 |  
      2 1

      Simon udělal vše na jedničku. Chybu udělal někdo jiný z obrany + brankář byl zbytečně daleko z brány.

      • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

        VanDel     před 8 lety 25.01.2017 08:10 |  
        0 3

        Docela by mě zajímalo, kdo "jiný" konkrétně podle tebe udělal chybu z obrany ? Ten druhý stoper ? Určitě neudělal nic víc špatně než Simon, který dle mě také neudělal žádnou velkou chybu. Tenhle gól byla hlavně chytrost a perfektní provedení toho maročana. Z takové dálky vystřelit takto umístěnou ránu prakticky z kroku, to klobouk dolů. Tohle bych nevyčítal ani jednomu obránci ani brankáři.

        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 10:21 |  
          0 2

          Deli měl vystoupit, protože vracející hráč ho zajišťoval. Maročan to udělal skvěle, ale Deli chybu udělal.

          • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 10:51 |  
            3 0

            Ja si myslim,ze Deli to udelal v tu chvili spravne. Postavil se tak,aby Marocan vystrelil z nevyhodne pozice,to ze to trefil jak Beckham je nahoda. Kdyby Deli vystoupil,tak by mu udelal klicku a sel sam na branu=vetsi sance na gol. Nebo by ho fauloval a sel ven=vetsi sance ze nepostoupi,zvlast kdyz Maroku stacila remiza. V tu chvili,kdy se Deli rozhodoval byla sance,ze to takhle trefi, ta nejmensi ze vsech ostatnich..

          • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

            VanDel     před 8 lety 25.01.2017 11:35 |  
            0 1

            To si rozhodně nemyslim. Ten maročan se zastavil, nikdo nemohl čekat že z téhle pozice bude střílet. Kdyby proti němu Deli vystoupil, tak by se akorát nabízela ideální varianta aby si ho ten maročan obhodil a šel sám na golmana. Deli vybral variantu dobrou, to že potom ten maročan provedl tohle a navíc takhle ideálně je prostě smůla.

            • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 12:38 |  
              1 0

              Proboha čtete, co jsem napsal? Zkuste si to přečíst ještě jednou, jeden jak druhej. Ve fázi, kdy Maročan zpomalil, byl hned za ním v plném sprintu vracející se hráč Pobřeží Slonoviny, tudíž Deliho zajišťoval. Neříkám, že udělal velkou chybu, ale prostě dalo se to udělat určitě líp.

              • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                VanDel     před 8 lety 25.01.2017 12:49 |  
                0 1

                To vidíš ty teď v televizi, že ho zajišťoval ten vracející se spoluhráč, ale jsi si jistej, že ho v té chvíli zaznamenal i Deli ? Pochybuju. Deli se rozhodl správně, maročan se zastavil, nebyl nějaký zvláštní důvod na něj hned vyrazit. To co pak ten maročan provedl je klika, která by se mu z dalších 10-ti pokusů nepovedla ani jednou.

                • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                  Travinho     před 8 lety 25.01.2017 12:58 |  
                  0 0

                  Pokud ho neviděl, tak už to chyba samo o sobě je! Jinak si myslím, že takovýchto drobných chybiček udělají hráči v zápase spoustu. Takhle to borec trefí jednou z padesáti střel.

                  • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                    VanDel     před 8 lety 25.01.2017 15:49 |  
                    0 1

                    Pod každým gólem bez výjimky je vždy podepsaná nějaká chyba jednoho či více hráčů toho týmu, který ten gól dostane, ať už chyba větší či menší. A tohle je zrovna případ, kdy je ta chyba opravdu minimální a je docela trapné jí tomu dotyčnému vyčítat.

                    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                      Travinho     před 8 lety 25.01.2017 16:05 |  
                      0 0

                      To ne, ale ty se Simona zastáváš i za cenu nepravdivých argumentů, protože kdyby si jej Maročan obhodil, tak rozhodně nejde sám na bránu, protože byl ve stoje a vedle něj byl už rozběhnutý hráč Pobřeží Slonoviny.

                      • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                        VanDel     před 8 lety 25.01.2017 16:24 |  
                        1 1

                        Tak pokud to myslíš tak, že na něj měl vyrazit když se ten maročan zastavil, tak to je prostě hloupost mu vyčítat že to neudělal. Schválně jsem se na ten gol ted podíval znova a moment mezi tím maročanovo zastavením a střelou není ani vteřina. Takže naprosto minimální čas na nějaké rozhodnutí. A pokud by na něj měl vyrazit hned poté co ten maročan dostal balon, tak tam se právě nabízela ta možnost toho obhození a tam by ten dobíhající spoluhráč byl k ničemu, ten byl v té chvíli daleko.........a znova zopakuju, když to ten maročan zasekl, tak myslim že nikoho by v tého chvíli nenapadlo, že z tého pozice a dálky bude střílet.

                        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                          Travinho     před 8 lety 25.01.2017 19:20 |  
                          0 0

                          Jak jsem psal. Simona z gólu neobviňuju, ale je nesmysl tvrdit, že to nešlo vyřešit lépe, protože to šlo. Maročan neměl v momentě kdy byl ve stoje de facto jinou možnost, protože borec, který dobíhal měl takovou rychlost, že než on by se rozběhl, tak dávno o míč přijde.

                          • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

                            Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 19:42 |  
                            0 0

                            Přesně tak.

  8. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 24.01.2017 21:55 |  
    4 1

    Tak Simona tu máme za pár dnů zpátky... Škoda. Teď držet pěsti MNN.

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      qwertz0099     před 8 lety 24.01.2017 22:09 |  
      10 0

      MNN přeji atˇ to s Kamerunem klidně vyhraje. Stejně nebude hrát 1. jarní kolo, tak když tu nebude, tak to tolik nevadí.

      • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

        Hanzwalter     před 8 lety 25.01.2017 07:18 |  
        0 0

        Taky si myslim, ze by mohli;-)

        • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

          Robinator     před 8 lety 25.01.2017 08:43 |  
          2 1

          myslím, že Senegal je skoro neporazitelný

  9. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    homerinho     před 8 lety 24.01.2017 22:13 |  
    1 0

    Musím říct, že jsem byl úrovní zápasu poměrně zklamaný. Viděl jsem sice jenom druhý poločas ale na to, že sestavy oba týmů tvořili většinou borci z evropských lig to byla bída. Hlavně od tria Wilfried, Kalou, Zaha jsem čekal mnohem víc.

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      JS (přítel SN)     před 8 lety 25.01.2017 10:55 |  
      0 1

      Souhlasím. Byl to jak nároďák pod Radou...

      • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

        Fačín     před 8 lety 25.01.2017 19:38 |  
        1 1

        Ten Africký pohár celkem sleduju na streamech a obecně ta kvalita je celkem nízká, se mi zdá. A ty zápasy ve skupině samá remíza, 0:0,1:1.. Snad bude playoff zábavnější.

  10. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    Nosorozec     před 8 lety 24.01.2017 22:36 |  
    1 0

    Za mě dost velký překvapení, že Pobřeží slonoviny vypadává už v základní skupině. Bral jsem je jako jedny z největších favoritů africkýho poháru a čekal jsem, že svojí skupinu suverénně vyhrajou.

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      Maty22     před 8 lety 25.01.2017 02:11 |  
      0 0

      To čekalo víc lidí.
      Teď dostane tak tejden volno a alou do práce.

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      deny91     před 8 lety 25.01.2017 12:50 |  
      0 0

      Byli favorité stejně jako Alžírsko, ale tak nějak to nepotvrdili a vypadli už ve skupinách...

  11. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    kolik     před 8 lety 25.01.2017 11:35 |  
    0 0

    Doufam, ze Simon se i pres vyrazny neuspech zapsal dobre. Sloni maji velkou sanci jet za rok a pul na mistrovstvi sveta a to bych mu moc pral. Nejlepe porad v cervenobile!

  12. Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

    donford     před 8 lety 25.01.2017 14:51 |  
    2 5

    Vůbec nechci být jedovatý, no, možná trochu jsem, ale v novinách byl šíleně chválený útočník Konate z Pobřeží slonoviny. Dokonce i někomu dal góly. Proč ten nehraje jako vskutku zázračný útočník za Slony, když i velmi úspěšný Deli tam dělá spíš náhradníka.Že by tam jeho sparťanská sláva a pochvala vůbec nedolétla? Požáre, Holoubku, málo se činíte. To je P.R.?

    • Re: Simon Deli nastoupil za Pobřeží Slonoviny

      VanDel     před 8 lety 25.01.2017 15:43 |  
      6 1

      Ne že bych se chtěl nějak zastávat jakéhokoliv sparťana, ale ten Konate teď v těch zimních přátelákách hraje opravdu parádně. A proč není na tom šampionátu ? No tam mohl být těžko, když celý podzim hrál pouze za juniorku.