Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (185)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 07:40 |  
    3 39

    zrejme se spartan neprosadil ani v priprave #prumernestaci

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 09:15 |  
      4 24

      S čím nesouhlasíte? S tím, že je rudej, nebo že se neprosadil? Obojí je holý fakt:P

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Fulham     před 8 lety 20.01.2017 09:50 |  
        1 1

        Jo...a v Bolce bude leštit lávku kua.. Tetřev :-))))

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        sasky     před 8 lety 20.01.2017 10:57 |  
        0 0

        Obojí je tvoje bláznivá představa

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        afro     před 8 lety 20.01.2017 11:19 |  
        0 0

        Měl jsi to asi podat citlivěji. :-)))

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:38 |  
          1 10

          to by nebyla zábava:)

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Chali     před 8 lety 20.01.2017 14:01 |  
            0 0

            Takže schválně provokuješ a pak se divíš mínusům?

            • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

              malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:08 |  
              1 8

              Nemyslím si, že by to byla provokace a jsem na SN, takže tady se nedivím vůbec ničemu:) A na to, že jsou tu klikači bez názoru jsem si již také zvykl.

              • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:19 |  
                5 0

                Nepiš kraviny,myslím,že názorů je tu dost.

                • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                  malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:21 |  
                  0 2

                  v tomhle vlákně?

                  • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 14:23 |  
                    1 0

                    V tomhle vlákně není žádný.....

                    Tak proč se k tomu vyjadřovat jinak, než mínusy, ne?

                    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                      malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:25 |  
                      1 7

                      Ano, kde není argument, tam je mínus:)

                      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                        kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 14:28 |  
                        5 0

                        Kde není prvotní myšlenka, tam se nedá nikterak argumentovat ... To je jako bys chtěl násobit nulu...

                        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                          malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:30 |  
                          0 2

                          Myšlenka je zřejmá-vyvolat diskuzi jednoduchým postem, ale to bych chtěl moc;)

                          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                            kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 14:33 |  
                            2 0

                            Ten post byl opravdu příliš jednoduchý - cos jako očekával, že na něj může být za argumenty...

                            • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                              malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:37 |  
                              0 6

                              Na to jsem se ptal v tom následujícím příspěvku a odpovědi se mi nedostalo. Asi jsem přecenil místní komunitu.

                              • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 14:42 |  
                                8 0

                                PODcenil - na druhé straně řeky by Tě poslali rovně a dali Ti spoustu jmen - tady se zachovalo taktní mlčení ...

                                I ticho může vyjádřit názor :-)

                                • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                  malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:49 |  
                                  0 7

                                  A zač? V čem se mýlím? Tak přece - jsme původně literární a řečnický spolek, tedy očekávám nesouhlas v podobě věty, nikoliv znaku.

                                  • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                    kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:00 |  
                                    7 1

                                    No tak posmívat se frajerovi, kterej má za sebou docela těžký zranění, že se v nabitém kádru neprosadil.... Trochu nízké,ne?

                                    A téma fandění erbéčkům - no tak jim jako kluk fandil... a co? U nich se poháry nikdy nehrály, tak si v deseti letech - daleko od všeho dění - vybral na fandění tým, kterej hrál ligu mistrů ... Za to se snad nestřílí, ne?

                                    ne každý měl to štěstí jako já, že ho táta vzal v deseti letech do Edenu....

                                    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                      malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 15:13 |  
                                      0 2

                                      Jak si přišel na to, že se mu posmívám, to nevím- shrnul jsem jeho působení u nás, v zápasech co odehrál neměl jediný zajímavý moment (na rozdíl od MvB jak zde v komentářích někdo poznamenal), v hainanské přípravě trenéra nejspíše také nezaujal a to ani s výhledem do budoucna, jinak by v kádru zůstal nebo šel na hostování, tedy neprosadil se= fakt.
                                      Obdivné twíty k RB smazal když měl přestoupit do Slavie, tedy ještě sám sebe zapírá. (v komentářích to zmiňuje afro). To je chování malého kluka. Nevyčítám mu to, ale pouze konstatuji, že je sparťan= fakt.
                                      Neměl jsi štěstí, máš chytrého tátu:)

                                      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                        kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:28 |  
                                        2 0

                                        Dostal jsi přes třicet mínusů - fakt
                                        nedůstaojně škemráš, aby si s Tebou někdo povídal - další mínusy - fakt
                                        Takže ses v diskuzi vlastně taky neprosadil - fakt

                                        Konstatování "faktů" dovede být velmi nepříjemné ;-)

                                        Nic ve zlém, ale Železník se v první řadě zranil... Ne v zápase s Teplicemi, ale už v lednové přípravě. A protože nechtěl "dělat Zagorku", tak s tím hrál i přes bolest... Celkem logicky, když nastupoval s takovým handicapem, tak to muselo být znát...

                                        Můžeme se maximálně dohadovat o tom, jestli je to jeho blbost, protože to zatajil, nebo jestli udělal chybu náš doktor...

                                        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                          malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 15:44 |  
                                          0 0

                                          Fakt je prostě fakt, jestli je příjemný nebo není nehraje roli.

                                          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                            kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:53 |  
                                            0 0

                                            Faktů jako takových je spousta - některé jsou příjemné, některé jsou nepříjemné .... některé neutrální

                                            Podle toho, jak je seřadíš za sebou a které třeba vůbec nezmíníš můžeš člověka vyzdvihnout i očernit...

                                            Když máš v půllitrové sklenici 2,5dl vody... je fakt, že je z poloviny plná... a úplně stejně je fakt, že je z poloviny prázdná...

                                            Všechno jsou to fakta o jedné a té samé věci... a přece jeden z nich působí pozitivně a druhý negativně... :-)

                                            • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                                              malan (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 16:15 |  
                                              0 0

                                              popisujes vnimani faktu, ne jeho podstatu. A uz se dostaveme mimo tema.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        mudrc     před 8 lety 21.01.2017 08:37 |  
        1 0

        Za mě mínus proto, že z toho zase řve ten tvůj mindrák ze Sparty.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          malan (přítel SN)     před 8 lety 21.01.2017 09:05 |  
          0 0

          to neni mindrak, ale nenavist. Ale dik, ze jsi to oduvodnil.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            mudrc     před 8 lety 21.01.2017 10:06 |  
            2 0

            Ja Spartu nesnáším zrovna tak, ale to neznamená, že na ni ustavičně myslím.Ty snad nemas příspěvek, ve kterém bys Spartu nezmínil

  2. Zelezo

    Hanzwalter     před 8 lety 20.01.2017 07:42 |  
    4 0

    Tohle mrzi, ale neda se nic delat.... no tak uvidime... Jablonsky a Mikula to bylo jasny, ale cekal jsem, ze Zelezo pujde jen na hostovacku.....

    • Re: Zelezo

      Maty22     před 8 lety 20.01.2017 07:44 |  
      0 2

      No jestli odejde i Mikula, tak nemáme vyřešenou pravou obranu.
      Nebo už Frýďa natrvalo přesedlal na kraj?

      • Re: Zelezo

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 08:05 |  
        1 2

        Prvni volbou by mel byt vpravo Bořil. Degenzivu tam zvladne Frydrych, kterej jako stoper je dopředu stejně jalovej jako Mikula a hrát tam snad může i Sýkora
        Vlevo analogicky Flo, Švento, Bořil

  3. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    petrjir     před 8 lety 20.01.2017 07:57 |  
    3 0

    Jestliže odejde Železník, nepřijde Vukadinovič, pak by dle mého bylo dobré, aby zůstal GVK. Je to varianta jak do útoku, tak na pravé křídlo.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Fulham     před 8 lety 20.01.2017 08:05 |  
      4 0

      Yes... Gino nám (doufám) ještě hukáže zač je karibský loket...

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Yester     před 8 lety 20.01.2017 08:09 |  
      1 0

      Taky jsem zvědavej, jestli Van Kessel taky odejde. Nyní budeme mít 3 útočníky, což signalizuje buď to, že trenér plánuje spíš sestavu s jedním hrotem nebo třeba tuto trojici bude doplňovat právě Van Kessel. Jsem na to zvědav. Co se týče odchodů, tak dle mě zůstávají ve hře nyní Mikula, Van Kessel a případně někdo ze zálohy Souček? Necháme se překvapit :-)

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Azor     před 8 lety 20.01.2017 08:27 |  
      12 2

      Nevím proč tady pořád protěžujete van Kessela, když van Buren je mnohem lepší a může hrát taky na hrotu i na křídle

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Kenny     před 8 lety 20.01.2017 09:55 |  
        3 2

        Podle čeho soudíš že je VB lepší? Podle jednoho nedotaženého sóla? Nebo podle půlhodiny tuším s Duklou kde nebyl špatnej? GVK nás dostal dál v poháru a i v lize bodoval. Nech to na JŠ. Zatím jsou veškeré kroky vedení logické a správné.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 10:04 |  
        3 1

        Nikdo přece neupřednostňuje GvK nad MvB.... Pro útok máme jasnou dvojku Škoda - Mešanovič, Mick van Buren je třetím v řadě .... No a pokud odchází Železník, tak k nim stejně ještě potřebujeme na záskok čtvrtého... proto je řeč o Ginovi...

  4. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    ojlodea     před 8 lety 20.01.2017 08:08 |  
    6 2

    Pokud se to potvrdí, tak já tento krok příliš nechápu. Hráče, kterého jsme před rokem s velkou slávou přiváděli a který měl tu smůlu, že se chvíli po přestupu zranil, pustíme klidně na přestup bez toho, aby dostal větší šanci v soutěžních zápasech. Chápu, že možná v tuhle chvíli by toho za nás na jaro pravděpodobně příliš neodehrál, ale proč to neřešit půlročním hostováním bez opce. Navíc když hráč opakovaně deklaruje zájem se ve Slavii prosadit. Góly dával pravidelně každou sezonu před přestupem do Slavie a myslím, že mut to půjde i dál (pokud bude pravidelně hrát). A když dá za Boleslav za půl sezony 8 gólů tak o něj v létě budeme opět usilovat a nabízet za něj 20 milionů? Navíc zápas v Boleslavi bude pro nás jeden z nejtěžších na jaře... Já bych volil půlroční hostování v klubu, kde bude pravidelně hrát a následně bych se rozhodoval, zda se mu povedlo se vrátit do původní formy a má na to nastupovat ve Slavii.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      janko (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 08:17 |  
      5 1

      Tak třeba Boleslav trvala na přestupu, co my víme. A navíc když přicházel, tak Škoďák byl jednou nohou v Číně. To samé v létě. Tím že neodešel se pozice všech útočníku změnila. Za mne OK. Přišel, zranil se a než to trápit na lavici, tak pryč s ním. Slavia se k němu zachovala férově.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      DavidM     před 8 lety 20.01.2017 08:42 |  
      9 1

      A co má říkat? Že se ve Slavii prosadit nechce? Pokud dostaneme z Boleslavi 6 m, je to dobrá cena za hráče, který rok nehrál.

      A pokud by pan Šilhavý viděl nějaký progres v tréninku nebo v přátelských zápasech, určitě bychom ho nepouštěli.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Slavistat     před 8 lety 20.01.2017 11:46 |  
      2 0

      Jo taky si myslím, že mohl být na jaro na hostování bez opce někde, kde by hodně hrál a pak dle výkonů zpět či prodej. Podle mě největší zásah do záměrů udělal Mihalík (prostě nezkousl to a nezabral, radši odešel). Na něj jsem dost sázel, že potrénuje, zabere a bude na jaře na pravé straně v základu.

  5. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Srdcar114     před 8 lety 20.01.2017 08:14 |  
    6 2

    Není mi úplně jasné,proč jsme hráče,kteří odcházejí,brali do Číny.U Železníka bych raději viděl jen hostování,ale zřejmě už nechce sedět na lavičce a Boleslav ho láká.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Yester     před 8 lety 20.01.2017 08:20 |  
      3 0

      To jsem již také zmiňoval. Mikula zůstal doma a Jablonský jel, přičemž bylo dle mě jasné, že stejně by si v jarních bojích moc nezahrál. A to neříkám proto, že bych mu soustředění v Číně nepřál, naopak. Pochopím, že vzali Mareše s mladým Součkem, aby poznali přípravu s prvním týmem a zároveň doplnili tým při absenci afrických representantů. Dle mě by bylo logičtějším krokem místo Tomáše Jablonského vzít dalšího nadějného mladíka. Třeba to vše mělo nějaké důvody, do kterých nevidíme, ale laickým pohledem se mi to jeví takto.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        DavidM     před 8 lety 20.01.2017 08:59 |  
        6 0

        Tak pokud bychom hráče do Číny nevzali, tak logicky slavia dává najevo že s nimi nepočítá, a jejich cena by byla nižší..

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 15:53 |  
          0 0

          vidíš, to je taky pravda

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 15:53 |  
      0 0

      tak předpokládám, že nabídka mohla přijít až v těchto dnech a taky asi Jarda Šilhavý chtěl mít pohromadě co možná nejsilnější tým. Taky bych byl radši za hostování, Železník není špatný hráč a věřím, že po zranění se prosadí. Nejspíš ale MB ho chtěla jen na přestup. Doufám, že jsme za něj dostali alespoň tolik kolik nás stál před rokem...

  6. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Vici     před 8 lety 20.01.2017 08:31 |  
    6 2

    Ač se mi současná politika klubu líbí tak tohle mi hlava nebere. Přestup? Nerozumím. Protože tu je hodně borců co se neprojevili ač nebyly po zranění (navíc celkem vážném) Půlroční hostování a pak se rozhodnout. Tohle se mi zdá né moc taktický. Ten kluk se neměl ani kde rozehrát. Neobstojí argument že ho bolka chtěla na přestup. Určitě byli i jiný zájemci co by ho brali naopak na hostování. A jako viz příspěvek výš proč jel tedy do Číny? Stejně jako Tomáś J. Snad né aby doplnil kádr kvůli rozložení sil na ty 2 přípravný utkáni s 3 ligou? Nebo že by herně nepřesvedčil ve dvou zápasech v plný zátěźi? A kdo přesvědčil. Moc se mi to nelíbí a doufám že tenhle sparťanskej plátek má jen dalśí ze svejch kachen. Moc se mi nezdá totiž ta přestupová částka JT jednoznaćně řekl na tiskovce źe na všechny hrácě mají vyžší nabídku než za co je kupovali. Pokud si pamatuju. Železník přišel ta 10 mega. Nechápu proč by měli najednou obrátit a skočit po 5-7 nebo kolik se v tom článku píše.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Gino     před 8 lety 20.01.2017 08:35 |  
      7 0

      A nejeli do Číny třeba proto, aby se definitivně rozhodlo, jestli v týmu zůstanou, nebo ne? Já nevím, ale ani tuto možnost bych nevylučoval.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        JS (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 08:38 |  
        3 3

        Nebo prostě za odměnu...

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          dauby     před 8 lety 20.01.2017 08:52 |  
          1 0

          To si nemyslím. V době, kdy se rozhodlo, kdo pojede do Číny, nebyl jistý ještě ani Sýkora (který nasedl do letadla za 5 minut 12, ani Vuk), a navíc u některých hráčů si JŠ evidentně udělal definitivní úsudek až tam. Navíc jeli i dva mladí, co nejsou vůbec v kádru (Mareš, D. Souček)... Náklady na celé soustředění jsou stejné, ať jede 24 nebo 26 hráčů...

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 10:21 |  
            5 0

            Já bych řekl, že to bylo trochu i divadýlko na Zlín - počítali jsme s tím, že ho pustíme jako kompenzaci za Vuka, tudíž to muselo na první pohled vypadat, jako že s ním počítáme... Nabídka od Bolky u nás mohla ležet už dlouho - nebude asi úplně náhoda, že jsme na přestup kývli den potom, co Zlín definitivně stopnul přestup Vukadinoviče...

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Vici     před 8 lety 20.01.2017 08:52 |  
        2 1

        Jako jo. Gino. Pochopit by se to dalo. Nicméné myslím že oba věděli že to mají na hraně a proto neveřím že by tomu nedali všechno. Ale pokud nepřesvědčili herně tak si myslím že od toho kondiční soustředění není. Nicméně pokud nehodlají přivést nějakou pecku a vědí kde jsou železníkovi limity tak to chápu. Jinak si myslím źe prostě tohle přestup neměl být. Ale jak píšu. Není to oficiální. Nechci se tu do něčeho pouštět když to napsal isport. Taky ta častka nemusí být 5-7 ale 15. Doufám že nešel pod cenou. :) víme jak to bylo se 40 mega za Vuka (podle isportu) a jaká byla realita.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          dauby     před 8 lety 20.01.2017 08:56 |  
          4 0

          Sport bez s rezervou. Nicméně těžko jsme ho prodali se ziskem. K nám šel jako hvězda ligy (na podzim ve Zlíně 8 gólů), u nás hrál málo a pak marodil. Takže jestli jsme ho fakt prodali, tak nevěřím, že se ziskem. Navíc mám pocit, že se přestup upekl dost narychlo, Boleslav ho prostě chtěla, hostování ve Zlíně nevyšlo (kvůli Vukovi), tak ho hned prodali. Možná trochu ukvapeně, ale to se uvidí.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 15:57 |  
            1 0

            na druhou stranu, pokud se nepletu ve Zlíně mu měla končit smlouva, takže bych se nedivil, kdyby nás nestál tolik, kolik se všude uvádí... Pustili jsme jim, ale Diopa (předpokládám, že to byla kompenzace), který se tam parádně rozehrál

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Travinho     před 8 lety 20.01.2017 09:51 |  
          5 0

          15 milionů za hráče, který rok nehrál? Já nevím, kde to někteří žijete.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Vici     před 8 lety 20.01.2017 21:09 |  
            0 0

            Nevidiš tam smajlík?

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        DavidM     před 8 lety 20.01.2017 09:01 |  
        1 0

        Jak jsem psal výše, pokud by hráč do číny nejel, slavia dává najevo že s tím hráčem nepočítá a jeho cena by potom byla výrazně nižší...

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      ervin     před 8 lety 20.01.2017 09:19 |  
      0 0

      Článek vyšel v i.sportu takže ta suma z rezervou,můžou tam byt různé bunusy atd. Cena se k těm 10 mega může vyšplhat. Určitě je dobře ze bude hrát,ve slavii by to měl momentálně těžké .

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 10:53 |  
      1 0

      Dle mého si pamatuješ špatně. Lukáš rozhodně 10mil. nestál.

  7. Železo

    JS (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 08:37 |  
    4 3

    Bohužel i vinou zranění se nedokázal prosadit. Nyní, poté, co Škoda zůstal, už pro něj není místo. Tipoval jsem, že půjde na hostovačku, ale vedení si nejspíš myslí, že do budoucna přivede stejně hráče jiné kvality.

    Jediné, co by mě na přestupu mrzelo, je ta údajná cena. Podle mě by měl rozehraný Železník stát o trochu víc. Ale když si za rok do míče moc nekopl, je to těžké. Navíc ten rudej plátek si ty sumy cucá z prstu...

    • Re: Železo

      bongor     před 8 lety 20.01.2017 08:50 |  
      3 1

      Vždyť to víme,že bolševikovi se nedá věřit ani pozdrav.Prostě je to jejich styl a nikdy jiný nebudou.

  8. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    stromovous (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 08:39 |  
    13 3

    Odchod Jara Mihalíka jsem nechápal po fotbalové stránce, ale prosákly informace, že u něj byl problém jinde, takže OK.
    Odchod Jabla mě zas může mrzet z lidského hlediska (pohodář, srdcař, držák kabiny), ale z fotbalového dává smysl, takže OK.
    Ale přestup Železníka - pokud se info potvrdí - nedává smysl ani z lidského hlediska (chtěl se rvát za Slavii, v kolektivu oblíbený) ani z toho fotbalového, jelikož se nejedná o půlroční kometu, jak zde i jinde někteří tvrdí, ale je to dlouhodobě kvalitní střelec, který není špatný ani do kombinace a špatně není vybaven ani rychlostně. Myslím že nepřeháním, když ho zařadím mezi deset top útočníků v české lize. Jen měl velkou smůlu, že se po vydařené přípravě zranil. Za mne - pokud se info potvrdí - zklamání a považuji/budu to považovat to za krok vedle. Ale snad JŠVCD, JTVCD a MKVCD.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 10:35 |  
      3 0

      To je celkem rozšířený omyl - že se zranil po povedené přípravě... On se zranil už daleko dříve a šel "přes bolest"... čímž si ten kotník odrovnal ještě více... JŠ už loni na podzim o něm prohlásil, že to po tom zranění "není ono"

      To zranění jsem si přivodil už na lednovém soustředění a od té doby s tím hrál. Šel jsem přes bolest, ale chtěl jsem dokázat, že na to prostě mám. Bohužel při utkání s Teplicemi mi v kotníku prasklo a šlacha se urvala. Samozřejmě mě to hrozně mrzelo, dělal jsem všechno pro to, abych se do té sestavy dostal a dopadlo to takhle. A teď už s tím nic nenadělám."

      http://www.epojisteniliga.cz/clanek/12074-luk-eleznk-zrann-m-mus-poslit-abych-se-vrtil-jet-silnj.html

  9. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Alanor (admin)     před 8 lety 20.01.2017 08:47 |  
    11 1

    Za mě je to také uspěchané. Čekal jsem, že se Železník na hostování rozehraje do formy a pak tu dostane šanci. Ale zásadní ztráta by to pro nás neměla být ani do budoucna. Věřím, že na ligu může být opět velmi dobrým hráčem, my ale asi chceme mířit výš.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.01.2017 08:53 |  
      3 1

      Taky mi nepřijde úplně šťastné posilovat Mladou Boleslav, která patří mezi top 5 týmů. Na druhou stranu asi nikdo tak dobrou částku nenabídl a my se chceme poměřovat se Spartou a Plzní s tím, že Boleslav bychom měli porážet i tak.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Jachym     před 8 lety 20.01.2017 09:08 |  
        12 0

        Je to stejně legrační. V listopadu jsme Boleslav po řadě let dokázali porazit a teď je srovnávání s ní pod naši úroveň...:-)

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Kenny     před 8 lety 20.01.2017 09:18 |  
        3 0

        Je otázka jestli je posílí kluk,co u nás nehrál. Ačkoliv za to zranění nemohl.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        spravnej_jezedak     před 8 lety 20.01.2017 10:06 |  
        1 0

        V klidu... Kluci z MB se vcera posilnili az az..:-D jednomu dokonce nestacila litrovka kapitana(a tim nemyslim Magerovu litrovku mineralky), tak si dal na koštovačku druhou:-))

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      chrobak     před 8 lety 20.01.2017 09:58 |  
      2 0

      Železník přicházel za situace, kdy se počítalo, že téměř jistě odejde Škoda. Tím, že k tomu naštěstí nedošlo, se situace radikálně změnila a držet hráče jako Železníka na lavičce asi není dobré a vůči němu už vůbec ne. A podle tohoto kroku se zdá, že trenér staví výš Murise nebo Burena. Pak je ten krok logický a férový. A do MB je to zřejmě také proto, že Železník nechtěl z Prahy.

  10. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    dauby     před 8 lety 20.01.2017 08:48 |  
    2 0

    Tenhle krok mě mrzí. Zatímco u Jabla je to logické - vůbec nehrál a je mu už 29 let, Železníka bych já osobně dal spíše na hostování bez opce. Každopádně mu přeji v Bolce hodně štěstí a jsem přesvědčen, že pokud se zase nezraní, bude pro Boleslav velkou posilou!

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      bongor     před 8 lety 20.01.2017 08:58 |  
      1 0

      To určitě bude,o to víc se mi to zdá neuvážené.To ho rovnou mohli vyměnit za Vuka a doplatit.
      Tohle mi přijde tak trochu jako menší šprajc ,samozřejmě si to Zlín zaslouží,jejich přístup se mi vůbec nelíbil ,stejně jako Jardovi.Nevím,na co si to ševci chtěli hrát,ale mrzet to může spíš nás,jestli se Železo chytí.No nic,zatím skore dobrých rozhodnutí proti špatným je vysoce pro dobrá.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        chrobak     před 8 lety 20.01.2017 10:17 |  
        0 0

        Řekl bych, že tam hrálo roli přání hráče. Alespoň podle toho, jak se Železník k situaci vyjadřoval, se mě to tak jeví.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:22 |  
          0 0

          Stačilo by dát do smlouvy pojistku, že si za rok můžeme hráče za stejnou cenu koupit zpět, ale je otázka, zda by na to Dufek přistoupil.

  11. Palic7

    smely (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 09:03 |  
    3 0

    zdravim, zatim beru tuhle informaci s rezervou...v kazdym pripade to vypada, ze odchazeji 2 oblibenci kabiny, snad tam neklesne nalada...jinak pro Palice7 (Zeleza) asi nejlepsi mozna varianta, nekde sem cet, ze se mu nechce z Praglu, pac si tam manzelka nasla pro ni velmi zajimavou praci, takze Bolka asi z tohodle pohledu v poho a sanci na restart by mel asi dostat taky...jen doufam, ze nam neda nakou dulezitou branku, ktera nas treba bude stat titul :-))

      • Re: Palic7

        smely (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 09:18 |  
        17 0

        dokud neda zelznik2 odkaz tak neuverim :-)

        • Re: Palic7

          homerinho     před 8 lety 20.01.2017 10:58 |  
          2 0

          Tak to si ještě tak 3 dny počkáš :D

          • Re: Palic7

            Jachym     před 8 lety 20.01.2017 11:11 |  
            2 0

            4 dny, za 3 dny tady totiž bude odkaz, že Vuk k nám nepřijde :-)

  12. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 09:08 |  
    1 0

    Potvrzeno od Tvrdíka. To mě mrzí, doufala jsem, že se půjde někam rozehrát a pak zabojuje...

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      petrjir     před 8 lety 20.01.2017 09:19 |  
      0 0

      a co píše?

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 09:24 |  
        2 0

        "Kazdy hrac, ktery prosel Slavii, v ni nechal kus srdce. Odchod Lukase Zeleznika (Palice) vsak boli. Zaslouzi si hrat. Lukasi, at se Ti dari! (2. tweet) tohle je nejlepsi reseni pro hrace i pro klub. Palice zdravi zastavilo v rozletu. Zaslouzi si byt v klubu, kde bude hrat."

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Fulham     před 8 lety 20.01.2017 10:03 |  
          6 0

          Neskutečný rozdíl proti minulosti..... žádné dveře se neuzavírají. JT všechny palce hore!!!

  13. ..

    Robinator     před 8 lety 20.01.2017 09:23 |  
    11 1

    já to chápu, pravděpodobně budeme preferovat 4-5-1, máme tři útočníky, trenér bude chtít dávat více příležitostí van Burenovi, ve kterím vidí potenciál..Nakonec Železník chtěl hrát pravidelně a proto odešel..logický krok..4 útočníky na půl sezónu nepotřebujeme..dokoupíme si nějakého šutera v létě, na poháry..který bude mít daleko větší kvalitu než Železník...

    • Re: ..

      Rudolfonc (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 09:32 |  
      1 1

      Souhlasim a ještě si řikám, že se to u nás teďka dělá tím stylem, že neprodáváme okamžitě, když je nabídka za pár mukionů.... probere se to s hráčem a pokud chce, tak jde... tak asi chtěl :-)

      • Re: ..

        Jachym     před 8 lety 20.01.2017 09:39 |  
        1 0

        Také souhlasím. Železník určitě chce větší vytížení a zároveň kvůli manželce zůstat v Praze nebo co nejblíže. Nicméně i v Boleslavi se bude muset "otáčet". Jsou tam jako konkurenti do útoku, pokud vím, Chramosta, Magera a Mebrahtu...

        • Re: ..

          Robinator     před 8 lety 20.01.2017 10:15 |  
          0 0

          to je pravda, tam taky nebude mít jisté místo..ale teda všechna čest, pokud se s nimi chce poprat o místo..určitě mohl jít někam, kde by to měl jistější..přes tyhle tři hráče to bude mít opravdu těžké

          • Re: ..

            Novi.sks     před 8 lety 20.01.2017 12:43 |  
            0 0

            Na druhou stranu Magerovi už je 34, taky nebude hrát věčně... A navíc MB to vepředu docela točí, myslím si, že u nich bude mít o dost větší šanci dostat se na hřiště alespoň jako střídající hráč, než u nás.

            • Re: ..

              kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:31 |  
              0 0

              Navíc tam přišel nový trenér, takže teoreticky jsou všichni útočníci na stejné startovní čáře...

  14. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Philliip     před 8 lety 20.01.2017 09:34 |  
    3 0

    Kdyz jsme Zeleznika nakonec pustili na prestup, tak by me zajimalo, proc jsme ho nenabidli na prestup i v ramci jednani o Vukadinovice. Mozna bychom ho ziskali.

    Jinak i ja jsem cekal spise hostovacku. Na druhou stranu mam duveru ve vedeni klubu i v trenera, tak snad vi lepenez my, jaky prinos by Zeleznik jeste mel. V tuhle chvili mame 3 kvalitni utocniky, s GvK ctyri. Do dalsi sezony treba privedeme nejakeho snajpra ze zahranici. S ambicemi, ktere Slavia ma je potreba ziskavat kvalitu i mimo nasi nebo slovenskou ligu.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      smely (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 09:43 |  
      7 0

      uz sem to psal vyse, Palic chtel byt v dojezdove vzdalenosti z Prahy kvuli manzelce, ktera si tady nasla zajimavou praci... hraci nejsou zbozi, aby se prodavali jak se komu zachce, predpokladam, ze se na jeho nazor bere ohled...takze asi tak...

  15. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    rybář 53     před 8 lety 20.01.2017 09:38 |  
    3 0

    Do fotbalu city nepatří,je to kruté.,ale vyzkoušené.Zeleznika je mi líto,ale to je fotbal.Verim vedeni.Ten chlapec měl smůlu,to tak nekdy je,mohl bych vyprávět.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      smely (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:54 |  
      7 1

      "Do fotbalu city nepatří" ...koukam, ze skalni fanousek United.. :-)

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 13:27 |  
        0 0

        :-))

  16. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 10:08 |  
    4 0

    Jsem velice spokojený s rozumným chováním na přestupovém trhu, i s ohledy na hráče. Vedení také snižuje náklady, což se mi líbí. Železník má na to hrát ligu a zatraktivnit jí, a jak by napsal Jiří Tetřev "ne, leštit lavičku kua". Jediné čeho se trochu děsím jsou zranění, ale pořád jsou tři útočníci dostateční a ještě zbyde místo pro juniora/dorostence.

  17. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Khadgar     před 8 lety 20.01.2017 10:08 |  
    10 1

    Pánové, vy si to tady někteří představujete fakt jako Football Managera - že měl jít radši na hostovačku nebo výměnou za Vuka apod.
    Hráči jsou živé bytosti, nelze je umisťovat jak zboží do regálu, Jde taky o jejich přání a rozhodnutí...

    Železník je určitě fajn kluk a potenciál měl, ale Slavie teď asi nemůže čekat, jak se její třetí útočník prosadí po zranění.
    Mimochodem, v MvB bych tolik nadějí nevkládal. Je rychlý, to jo, ale hádám, že už teď probíhá hledání dalšího útočníka.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Sracken     před 8 lety 20.01.2017 10:14 |  
      2 7

      Kozák - pokud bude mít štěstí na zdraví, tak tam, kde se rozhraje budou velmi spokojeni.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        fredydj (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 10:51 |  
        0 0

        nebo Toma Pekharta :O vtip

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:31 |  
      0 0

      Khadgare, ve Slavii to tak je a to určitě kvitujeme, ale jsou jině "nejmenované" kluby, kde se z hráči absolutně "nemazlí"...

  18. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Euforak (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 10:23 |  
    6 1

    Asi to byl fajn kluk, ale mně tedy chybět určitě nebude.

  19. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Fulham     před 8 lety 20.01.2017 10:29 |  
    2 0

    Jinak Podroužek dnes ve Sportu rozumný rozbor ,že když přijde Vuk v létě tak se nic neděje. Včetně výhledu kádru k pohárům. Nakonec Vuk ještě zatopí naší konkurenci a v létě přijde s ovacema..:-))

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 10:56 |  
      1 0

      To je v podstatě to samé, jako Petrákovo video ne?

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Fulham     před 8 lety 20.01.2017 11:54 |  
        0 0

        To jsem neviděl. Ale od Podroužka to má patu i hlavu...

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Kenny     před 8 lety 20.01.2017 12:31 |  
          1 1

          Hmm,pátek a samý p*delky,co?

  20. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 10:37 |  
    0 1

    Tak odejde ok, je to škoda, ale pokud Boleslav zaplatil 7 a víc mil., tak to byl dobrý obchod. V nejhorším případě na čtvrtého útočníka stáhneme z hostování nebo povoláme třeba Telnara.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Travinho     před 8 lety 20.01.2017 17:30 |  
      2 0

      Že těch útočníků zralých na ligu na hostování máme...

  21. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Borris     před 8 lety 20.01.2017 10:48 |  
    0 0

    Prooooč? :-(

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Jachym     před 8 lety 20.01.2017 11:02 |  
      1 0

      Protože lezník :-)

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        smely (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:07 |  
        1 0

        bohuzel Eznik...

  22. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    afro     před 8 lety 20.01.2017 10:49 |  
    14 1

    Mě by to nijak neranilo, protože jsem nebyl zrovna nadšen už z jeho příchodu a přiznávám, že v tom jistou menší roli sehrála i jeho latentní rudá minulost a zejména to trapné mazání tweetů. Tehdejší konstelace na postu útočníků, kdy hrozil odchod Škody nabádala k posílení, ale že bych měl od tohoto příchodu nějaká velká očekávání, to ne.
    Myslím, že na jaře budeme praktikovat převážně hru na jeden hrot, kdy je útočníkem číslo jedna Škoda a sem tam budeme v průběhu zápasu hrát 4-4-2 nebo kdyby měl extra dobrou formu Mešanovič/Van Buren, tak možná i od začátku. Takže tři útočníci podle mě stačí a nemyslím si, že by nám chyběl.
    Co se týče varianty hostování, tak by to byl jistě rozumný krok, ale když se naskytla příležitost ho celkem slušně prodat (i když zřejmě se ztrátou), tak asi JŠVCD a vedení usoudilo, že chybět nebude a potenciál není bůhvíjaký.
    Mimochodem, moc nechápu čím si Železník zasloužil u některých fanoušků tolik náklonnosti...

  23. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:05 |  
    3 0

    Abych řekl pravdu, jsem trošku překvapenej, že odchází na přestup, ale ani mě to nevadí. Nebyl jsem nadšen z jeho přestupu k nám. V přípravě ukázal, že čich na goly asi má, charakterově to je velkej bojovník, ale tenhle přestup je asi ideální pro obě strany. Budeme tým pro Evropu, a jak psal Alanor, Železník mi přijde jako dobrej útočník na naší ligu, do Evropy si tím tak jistej nejsem. A Železo může zůstat s rodinou v Praze a bude dojíždět. Takže nezbývá než dodat hodně štěstí (kromě zápasu s námi :))

  24. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 11:11 |  
    0 0

    Tvl, o MNN se prý zajímá a snad i jedná Olympic Lyon.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:14 |  
      0 0

      OL se zajimal i o Deliho. Kazdopadne si myslim, ze bude dost slozite oba dlouhodobe udrzet.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 11:16 |  
        0 1

        Ono se i snad jedná...

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:22 |  
          1 0

          kde to čteš?

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 11:25 |  
            0 0

            fotbalový insider, podle jinýho zdroje se moná i jedná

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Jachym     před 8 lety 20.01.2017 11:28 |  
            1 0

            Je dost možné, že za chvíli to bude na iDěsu nebo na iPortu včetně veškerých zde vyjádřených spekulací. Tak si dávejte pozor na "jazyk"...:-))

            • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

              qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 11:28 |  
              1 0

              Nebojte, Konečníkovi už jsem psal :)

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        smely (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 12:59 |  
        1 0

        u Simona to sice byl taky Olympique , ale Marseille...

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:32 |  
          0 0

          Pravda :)

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      JS (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:15 |  
      1 1

      Zas by to byl kauf, koupit ho za nějakých 15 mil. CZK a prodat za 100 do Lyonu... :)

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 11:19 |  
        0 9

        V létě až. Celkově v létě bych 2-3 hráčm dovolil přestoupit do zahraničí.
        Z U21 ČR si budeme moci vyhlédnout dostatečné náhrady (odešel by Barák, přišel Mašek/Trávník) nebo některé hráče ze zahraničí.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          JS (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:27 |  
          1 2

          Jako Deliho a MNN asi dlouhodobě neudržíme. Budou chtít za lepším do frankofonní země... Já bych vůbec v U21 nehledal. To dobré už máme. Ostatní dobré už je za hranicemi (Černý, Sadílek, Simič, Jankto). Já bych ze současné U21 bral jedině Matějů, ale to bysme museli dát Plísni tak 100 mega, aby ho pustili.

          Z českých mladých hráčů bych udělal v létě jen Chaluše z Příbrami.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 11:31 |  
            0 1

            Trávník myslím by měl na to za nás hrát nebo v zahraničí.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          qwertz0099     před 8 lety 20.01.2017 11:27 |  
          1 0

          Za co mínusy? Za blbej názor, že U21 má dobré fotbalisty?

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            sasky     před 8 lety 20.01.2017 12:41 |  
            9 0

            Za to, že pustit 2-3 hráče ze základu před podzimními poháry by byl totální nesmysl.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Fačín     před 8 lety 20.01.2017 18:28 |  
            0 1

            Za to, že Trávníka zbytečně přeceňuješ a cpeš nám hráče do středu zálohy, která je přeplněná jak metro ve špičce.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Travinho     před 8 lety 20.01.2017 12:42 |  
          2 0

          Zato, že Tonda je o level výš než dva jmenovaní.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Kenny     před 8 lety 20.01.2017 11:58 |  
        3 0

        To je pravda, ale vzhledem k tomu, kolik do toho CEFC sype , nemyslím že si z toho sednou na zadek.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        bongor     před 8 lety 20.01.2017 18:28 |  
        0 0

        Jenže my budujeme tým pro Evropu,nejraději pro LM a neměli bychom prodávat jednoho ze zcela nejlepších hráčů kvůli pár desítkám mukionů.Jinak ale,pokud budou Míša nebo Simon opravdu chtít odejít,neudrží je tady asi nic.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      afro     před 8 lety 20.01.2017 11:18 |  
      1 0

      #reprejezlo :-)

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Jachym     před 8 lety 20.01.2017 11:18 |  
      0 0

      Tak doufám, že JT řekne, že až po žních...

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      mpik     před 8 lety 20.01.2017 11:30 |  
      7 1

      Je vidět, že hráč výkonem zaujal a jeho cena vzrostla. Slavia není koncový klub. To jsou Barcelona, ManUtd, Bayern, PSG, atd. Budoucnost Slavie je ve zhodnocvání hráčů pro kvalitní ligy. To znamená levně nakoupit, herně posunout a výhodně prodat. Samozřejmě vždy prodávat jen tolik hráčů, aby nedošlo k ohrožení sportovních cílů. A hlavně vždy záleží na nabídce. Nabídka může být také neodmítnutelné. Když a teď plácnu řekne Olympic, že za hráče nabídne 150 mio, když půjde hned, je dobré odmítnout? Vždy je to otázka víc faktorů. Peníze, čas, situace. A na klubu je, aby to správně vyhodnotil. Lze očekávat, že s roustoucímy výkony Slavie poroste i zájem o naše hráče. Máme raději kupovat méně kvalitní? Ne, raději se radujme, že můžeme dobře prodat.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Robinator     před 8 lety 20.01.2017 11:35 |  
        0 0

        nikdy! neprodávat, až příští rok..Deli pujde na konci sezony, to je asi jasny..ale Michael by nam mel jeste pomoc v poharech

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:36 |  
        10 1

        Asi mě za to umlátíte, ale pokud by Lyon nabídl za MNN 150 milionů, tak jim ho tam klidně sám odvezu...za mě je to dobrej hráč, ale pokud se prosadil do velkýho fotbalu ve 24 a teď mu je 26, sotva bychom za něj kdy dostali víc...a já počád věřím tomu, že Jasmin je hráč, kterej dlouhodobě do toho, jak bych byl rád abychom hráli, zapadá líp...

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 12:26 |  
          3 4

          Nepociťuji touhu Tě zrovna umlátit, ale proč teď v situaci jaké jsme uvažovat ve stylu: "Víc už za něj nikdy nedostaneme" ... Chceme budovat klu, který bude sportovně úspěšný.... ne nakupovat hráče za účelem co nejvyššího zisku .... To dělali Rudoši pod Košťálem, který byl klidně schopný koupit desátého středního záložníka, jenom proto, že mu to přišlo výhodné a za měsíc ho za dvojnásobek střelit do Ruska ...

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            JS (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 12:43 |  
            0 2

            Kromě sportovních úpěchů je třeba mít na paměti i finanční stránku. Klub musí být soběstačný, nemůže být stále závislý na dotacích od majitele, které se promítnou do rozmělnění hodnot akcíí atd. A vzhledem k tomu, že české kluby nemají příjmy z TV práv, suvenýrů atd., je významnou složkou v příjmu prodej hráčů. Vlastně tou nejvýznamnější. Už jenom kvůli Financial FairPlay atd. si nemůžeme dovolit stále se zadlužovat. Viz tu rudoši, když užs je tak mimo mísu zmínil. Protože o Tvém extrémním příkladu tu nikdo nediskutuje.

            • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 12:58 |  
              2 1

              Myslím, že s finančním fair play se zatím starosti dělat nemusíme...

              V Edenu ale zatím mohou zůstat klidní. "Pokud v bilanci hospodaření klubu, kterou sledujeme, padne hranice ztráty pět milionů eur (135 milionů korun), jsou nastoleny měkké sankce jako napomenutí či zvýšený dohled nad ekonomikou daného klubu," vysvětluje Stanislav Rýznar, licenční manažer, jehož kancelář sídlí v budově Fotbalové asociace České republiky. Rýznar je přímo od UEFA certifikován a pověřen, aby kontroloval plnění přísných norem a hospodaření českých fotbalových klubů. "Tresty typu vyloučení ze soutěží se pak spojují až s problémy, které v tříletém období kumulovaně přesahují hranici 30 milionů eur (810 milionů korun). Do tohoto ranku se žádný český klub nikdy nedostal a já pevně věřím, že ani nedostane," pokračuje Rýznar. Komentovat konkrétní situaci Slavie či jiných klubů Rýznar z principu odmítá, popisuje pouze obecný stav věcí.

              http://archiv.ihned.cz/c1-65588080-hra-ludka-madla-ceske-kluby-zatim-hraji-financni-fair-play

              jako já beru pustit hráče ven, když ten hráč o to vehementně stojí, když je to pro něj posun v kariéře.... ale hlavně když se s tím výhledově počítá - tj. když už máme vytipovanou podobnou náhradu... a v té chvíli si za to nechat pořádně zaplatit....

              Ale jinak primárně kvůli financím s myšlenkou, "za rok už za něj tolik nedostaneme" ... to prostě pro nás teď není nutné ....

              • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 13:22 |  
                1 0

                Já hlavně tohel absolutně nechápu, hlavně ze strany médií, i když už jsme si na leccos zvykl. Ale Sparta tady dlouhodobě utrácí neuvěřitelný sumy za hráče, naposled Kadlec za 70, je každoročně ve ztrátě, a v životě je média tak nepropírali za tuhle jejich rozhazovačnou politiku, jako imrvére propáraj nás za to, že jsme teď utratili větší obnos za poslední rok. Přijde mi to úplně šílený někdy ta neobjektivita a neznalost médií resp novinářů

                • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 13:44 |  
                  0 0

                  Zase to ber tak, že rudoši prodali v minulém přestupním období tři hráče základu za 100 mega každého - takže v těch součtech příjem mínus výdej jsou teoreticky v plusu .... navíc si vždycky celkem dost v posledních letech vydělají v EL .... takže an první pohled to může vypadat, jak moc jsou na tom dobře...

                  Ostatně v článku je, že je taky vyšetřovali.... ale české kluby se pohybují příliš nízko - dostat se tři roky po sobě do mínusu 810 mega? To bychom si opravdu museli hrát na Rotschildy....

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Ferky     před 8 lety 20.01.2017 13:04 |  
          1 0

          Těch 150 milionů by byla hodně dobrá cena. Ale myslím, že v tomhle přestupáku neodejde. Spíš počítám v létě s odchodem Deli+MNN v případě, že nebude Liga mistrů nebo poháry. Za Simona máme Frydrycha s Lüftnerem, za MNN tu je Ščuk, Suk a asi i Alvir. Plus může někdo přijít, takže bych se té výměny tolik nebál, i když mě to samozřejmě bude mrzet.

          Odchody hrozí podle mého nejvíce u těchto dvou a Jardy Zmrhala. Naopak Tonda si myslím počká minimálně rok a odešel by po MS, pokud se na něj dostaneme. Asi by jsme byli všichni rádi, kdyby tu ti nejlepší hráči zůstávali, ale to je prostě nereálné. Holt naše liga nikdy nebude jako Bundesliga, La Liga nebo Premier League.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:42 |  
        8 0

        Já bych volil politiku takovou, že už při příchodu hráče bych mu oznámil, že ho nekupujeme primárně proto, abychom ho dráže prodali. Nejdřív si musí u nás něco odkopat třeba 2 roky, prokázat klubu nějakou službu a pak se můžeme bavit o odchodu. Takhle jim to vysvětlit, aby se nestalo u nás něco jako Zlínu ohledně Vuka, kterej tam je celkem krátce a trucuje.

        Samozřejmě, pokud by teď přišla na stůl extrémní nabídka na prodej zrovna MNN za 100 mega +, hráč by tam chtěl, tak by se dalo jednat. Je potřeba jednat pružně a specificky a porovnat hodně faktorů, vyhodnotit, zda-li ten hráč bude ještě růst nebo jen měl TOP formu a půjde spíše dolů, jestli není před námi nějaká velká akce typu MS, jestli máme adekvátní náhradu na ten post atd.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          mudrc     před 8 lety 20.01.2017 15:24 |  
          0 1

          Nabídka za 100 mega +, tak by se dalo jednat??? Co bys na tom chtěl ještě tak jednat? To jsou takový prachy, že by tam ten MNN v tu ránu byl, jakypak jednání!

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        bongor     před 8 lety 20.01.2017 18:35 |  
        1 1

        Rozhodně CEFC není v situaci,kdy by potřeboval vydělávat na prodeji nejlepších hráčů.Stačí,podívat se za kolik čínské kluby nakupují,nebo kolik nabízejí.Tam peníze rostou na louce,hlavně jim záleží na tom ,aby se patřičně zviditelnili a získali patřičný respekt.Spotřebitelů tam navíc jsou desítky milionů,snad nikde není takový silný trh.

  25. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Novasinho     před 8 lety 20.01.2017 11:20 |  
    2 0

    Zajímavá zpráva. Teď jde o to, zda je pravdivá... Je vidět, že naše vedení se chová opravdu zodpovědně, ne jak ve druhé části Jarolímova působení, kdy jsme měli pod smlouvou asi sto hráčů. Zkrátka si po soustředění vyhodnotili, že Železo by měl malou šanci na základ, víc bych to neřešil, věřím vedení. Jinak Železo sympaťák, škoda ho, mozna mohl dostat víc sanci, ale jak píši, pokud je zpráva pravdivá, přeji mu v dalším fotbalovém životě vše nejlepší!

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 14:19 |  
        1 0

        V článku se píše, že za nás odehrál "pouze jeden ligový mistrák" :-)

        Jestli ten frajer, co jim ty stránky dělá, fotí podobně, jako má načtené statistiky nových hráčů, tak se není co divit, že i když vybral tu nejpovedenější fotku, tváří se tam Lukáš, jako by kousl do šťovíku .... :-)

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:41 |  
          0 0

          Jsou to trubky, to platí jen za tenhle půlrok v lize.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 14:43 |  
            1 0

            Chtěl jsem namítnout, že letos přece naskočil jenom do poháru.... málem bych zapomněl, že vlastně odehrál pár minut ve Zlíně :-)

  26. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    mpik     před 8 lety 20.01.2017 11:36 |  
    6 0

    Dostat se kádru Slavie není v rámci naší ligy už tak snadné. Kvalitní a široký kádr, ambiciozní sportovní cíle. Lukáš měl bohužel smůlu, že se zranil v nejméně vhodnu dobu. Znám mnoho dalších hráčů Slavie, kterým zranění zkazila kariéru. Ve Slavii nyní není prostor na experimenty a dohánění ztraceného času. Odchod Lukáše je smutný, ale zcela logický. A nikde není dáno, že se za rok nemůže vrátit jako posila zpět. S týmem byl na soustředění, trenér měl dost času hráče vidět a jistě ví co dělá. Přeji mu úspěchy v další kariéře.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      bongor     před 8 lety 20.01.2017 18:37 |  
      1 0

      To mu přeju i já,ale stejně bych raději viděl hostování bez.

  27. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 11:40 |  
    3 0

    Naprosto si užívám ten pocit, že pánové Tvrdik, Krob a Jarda Šilhavý společně vědí co dělají, rozumí tomu a chtějí pro Slavii to nejlepší, proto když usoudí, že je někoho lepší prodat, jiného poslat na hostování, případně dalšího koupit a za kolik, tak jim to můžeme věřit a má to pro Slavii a celý kádr smysl....

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 14:49 |  
      3 1

      Ale sranda je, že LŽ mohl jít před odletem na Hainan hostovat bez opce do Zlína, tam se vykopat a v létě se vrátit do Slavie na poháry, ale na jeho intervenci dostal ještě další šanci a odletěl do Číny a teď byl natvrdo prodaný do MB. Jo, to jsou ty životní paradoxy.

  28. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    dArtagnan     před 8 lety 20.01.2017 12:26 |  
    15 0

    Ta situace už byla holt neudržitelná. Ve Slavii může být jen jeden Železník, a to zeleznik2 :-)

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Kenny     před 8 lety 20.01.2017 13:08 |  
      2 0

      Však to s ním taky v únoru probereme.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      zeleznik2     před 8 lety 20.01.2017 13:51 |  
      6 0

      Hm děkuji...

  29. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    honzaccc     před 8 lety 20.01.2017 12:40 |  
    21 0

    Železník / Buren ... někdo musel pryč... Jsem rád, že zůstal M.V. Buren ;)

  30. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 13:56 |  
    1 0

    Na jednu stranu je to škoda, protože Lukáš potenciál má, ale zase na druhou stranu ho zatím u nás neukázal, samozřejmě i vinou zranění. Ale platí naprosto zásadní věc, mužstvo si vybírá trenér a JŠ má teprve první přestupní okno na změny, takže ok.

  31. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    zeleznik2     před 8 lety 20.01.2017 14:03 |  
    0 1

    Že Lukáš odejde na hostování se asi čekalo, ale že rovnou na přestup a do Boleslavi?Tak to je trošku překvapení. Něco podobného se asi bude opakovat i s jinými hráči: Např. s GVK, proč držet a platit hráče, který odehraje za jaro osm a na podzim jedno utkání a střelecky se neprosadí?Navíc podle Spartu: "Pět nebo šest mil.Kč" je dobrá cena.

  32. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    ojlodea     před 8 lety 20.01.2017 14:54 |  
    0 0

    Za mě je to škoda, ale až budoucnost ukáže... Každopádně se dle mého dalo jinými kroky minimalizovat riziko potencionální chyby.

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:04 |  
      0 0

      Je mu sedmadvacet, má za sebou těžší zranění ... a když v něm trenér ten potenciál nevidí ...
      Je klidně možné, že na hostování bez opce by ho stejně nestavěli, protože proč by mu dopřávali zápasovou zátěž, když není jejich...

      Myslím, že teď už jsme zase v pozici, že útočníka jeho kvalit dokážeme sehnat, když ho budeme potřebovat ...

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 17:07 |  
        0 0

        Tak hřešit na to,že si vždy někoho koupíme,není uplně dobře.Vnitřně se mě jeho odchod pranic nelíbí,určitě bych to řešil jinak,ale samozřejmě je věc kompetentních lidí,že rozhodla tak jak rozhodla,jen doufám,že nebudeme litovat.

  33. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Crispo     před 8 lety 20.01.2017 14:56 |  
    5 3

    A je to tu zas. Proč jel do Číny ten a nejel tamten? Proč to není hostování? Proč máme přetlak v záloze? Proč nemáme přetlak na pravé obraně? Proč proč proč...Protože to tak trenér chtěl, proto...

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:01 |  
      8 1

      A proč si o tom na diskuzním fóru nepopovídat, ne?

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 15:06 |  
        11 3

        Neoficiální pravdilo zdejší diskuse je, že se zde nesmí kritizovat.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:07 |  
          2 1

          Ale houby... jenom musí být kritika podložena argumenty ...

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            VanDel     před 8 lety 20.01.2017 16:21 |  
            3 4

            Žádné houby, je to pravda. Jakákoliv, byť drobná kritika, je tu okamžitě osázena velkým počtem mínusů, aniž by tam ti mínusáři napsali nějaký argument, co se jim na té kritice nelíbí. A myslím tim samozřejmě i kritizování, které je podloženo celkem rozumnými agrumenty. Prostě jakákoliv výtka je tu okamžitě kamenována, tak to prostě je.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Sracken     před 8 lety 21.01.2017 07:02 |  
            1 1

            Ale i za takovou, pokud se týká hráče, koupíš obrovské množství mínusů.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Jachym     před 8 lety 20.01.2017 15:10 |  
          1 6

          Dnešním dnem díky události v USA oficiálně začíná konec veškeré politické korektnosti, takže časem vezme i zde toto pravidlo za své :-)

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Kenny     před 8 lety 20.01.2017 15:38 |  
            0 0

            Politická korektnost? Vždyť ta dvě slova si odporují navzájem.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Crispo     před 8 lety 20.01.2017 15:14 |  
        0 5

        Nemám nic proti diskuzi, ale nelíbí se mi aktuální tendence, byť i jemně, kritizovat rozhodnutí trenérů a vedení. Je to jen živná půda pro mediální mr... . To aby potom JT s Navarem pořád něco vysvětlovali a obhajovali...

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:18 |  
          4 1

          A jak by sis představoval diskuzi, kdyby nikdo nikoho nekritizoval? Jako že bychom se všichni plácali po zádech? To by byla houby diskuze :-)

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            Crispo     před 8 lety 20.01.2017 15:29 |  
            0 0

            Ano, v případě kauzy Železníka a obsazení hráčů pro soustředění v Číně by bylo plácání po zádech více na místě :) Železník trenéra nepřesvědčil a dle videí a fotografií se soutředění v Číně povedlo. I diskuze může mít úroveň. Ale je to na každým, nechal jsem se asi unést...

            • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 8 lety 20.01.2017 15:40 |  
              4 0

              V pohodě ...
              Já to vnímám tak, že každé rozhodnutí vedení je možné vidět negativně i pozitivně....
              Sám pro sebe se nad každým snažím zjistit, co k tomu asi vedlo ...
              nic není černobílé, a tak žádné rozhodnutí asi není jenom dobré, nebo jenom špatné... tak proč si o tom nepokecat a nezjistit, co si myslí druzí :-)

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Jachym     před 8 lety 20.01.2017 15:20 |  
          2 0

          Přečti si, prosím, po sobě první větu a snad tě "trkne" ten protimluv. Ačkoli já jsem zrovna z těch, co zde spíše jen chválí, nepovažuji kritické názory za méněcenné, pokud nejsou sprosté a urážlivé. A takové jsem tady dnes žádné nezaznamenal, i když třeba nad některými pobaveně kroutím hlavou.

          • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

            afro     před 8 lety 20.01.2017 15:28 |  
            0 0

            "Pobaveně" nebo i tak trochu "významně"? :-)))

            • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

              Jachym     před 8 lety 20.01.2017 15:31 |  
              3 0

              Významně opravdu ne, protože zase takový význam nemám:-))

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Jachym     před 8 lety 20.01.2017 15:03 |  
      2 0

      Máš samozřejmě pravdu, ale zde se (naštěstí) o všech těchto věcech nerozhoduje, ale o to zasvěceněji se z tepla a pohodlí od klávesnice hodnotí :-)) A to se snad stále může.

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Crispo     před 8 lety 20.01.2017 15:22 |  
        0 0

        Souhlas, jen to tady začíná více přípomínat diskuze na jiných serverech, nemyslím ty blitky na idnesu od fanoušků konkurence, ale spíše ty názory založené na oblíbenosti hráčů, než na předváděných výkonech...

    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 15:34 |  
      1 0

      a proč to tak trener chtěl?

  34. Lukáš

    dupy77     před 8 lety 20.01.2017 17:04 |  
    1 0

    Tak to mě mrzí že jde Lukáš na přestup tak at se ti daří

  35. Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 19:11 |  
    3 4

    Za me z pohledu toho co mame v kadru jasny krok. Preji Lukasovi hodne stesti, vsichni vime ze si chtel se s maximalnim nasazenim prosadit. Bohuzel ne vzdy vsechno jde tak jak chcem, ale neves hlavu Lukasi a ober Spartu a Plzen o body. Nezanevri na Slavii, nikdy nerikej nikdy:)


    Ted k uvaham diskutujicim nize mam takovy nazor
    1) pro klub ctvrty utocnik ktery by se vubec pravdepodobne nedostal do hry bylo za pet dvanact ho prodat, jeho cena by se stale snizovala
    2)To ze jel do Ciny je z mnoha duvodu.. na jedne strane posledni sance se prosadit a ukazat a na te druhe nedat ostatnim klubum najevo ze je nepotrebny. Reakce typu ze tam mohl jit nekdo jiny(ale kdo?) pripadne ze to stoji navic penize(velke) jsou liche
    3) Hostovacka pulrok? nesmysl, ikdyby dal deset golu za Zlin ci Teplice, tak stejne by se do zakladni sestavy nedostal a to hlavne z duvodu sehranosti pred pohary a kvality nasich utocniku
    4) Proc posilovat ty nejsilnejsi a proc ne slabsi? No protoze se vsadim ze proti nam za boleslav stejne nebude hrat a za druhe nejvetsi sanci obrat Spartu a Plzen ma silny tym jak je treba MB


    • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 21:47 |  
      1 0

      Proč proti nám za Boleslav hrát nebude?

      • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 22:51 |  
        1 0

        Asi si myslí, že dostanou příležitost jiní útočníci Mladé Boleslavi.

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.01.2017 23:03 |  
          0 0

          Aha :))

        • Re: Lukáš Železník míří na přestup do Mladé Boleslavi

          Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 21.01.2017 08:14 |  
          0 0

          tak uvidime

  36. .

    iwanowicz     před 8 lety 20.01.2017 21:32 |  
    1 0

    To chce klid, JŠVCD.