Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslíme, ale bez stresu

Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslíme, ale bez stresu

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    Hanzwalter     před 8 lety 17.01.2017 09:01 |  
    8 0

    No to je presne ono... placnul cifru... dale pak nebudu branit... nemusim prodat... jensen asi ne. Ja z toho tedy dedukuji: chteli jsme tahat SKS za fusekle, ale oni nam na to nepristoupili a do toho nam zacal lehce stavkovat VUK takze my jim ho prodame, kdyz nam daji to co nabidli poprve, ale budeme chtit nahradu a nebo, alespon zaplatit Jense, protoze si rekl moc... tak nejak to na me pusobi;-)

  2. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    smely (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 09:13 |  
    19 0

    :-))))) " ...jen tak jsem placnul nejvyssi castku co me napadla..." a ten bolsevickej platek z toho udela 4 clanky .... jak typicke....amatersky noviny bez spetky duvery....este , ze to nekupuju....

  3. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    Fulham     před 8 lety 17.01.2017 09:15 |  
    3 0

    No...a je to . Ve finále jde o prd. Červenka ani Zdeno nejsou magoři. A že chtějí vyjednat co nej podmínky je snad normální. Ale v novinách se tu přidá tu pozmění slovíčko a vše vypadá jinak. Tudíž zůstává debata ne jestli oni, ale jestli my . Nechal bych to koňovi.

  4. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    ElBrody     před 8 lety 17.01.2017 09:18 |  
    32 0

    Shrnutí kauzy Vukadinovič:
    S: "15."
    Z: "Ani náhodou, 40."
    S: "15."
    Z: "Končíme jednání."
    S: "OK."
    Z: "Ale no tak kluci, se hned neurážejte, vždyť to byl s těma 40 jen takovej vtip..."

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      Sracken     před 8 lety 17.01.2017 09:29 |  
      3 14

      Nabídku bych snížil na 5 milionů. Reálná cena, navíc nám ho za ní Zlín ještě vnutí.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        Obr     před 8 lety 17.01.2017 09:42 |  
        2 0

        Co beres, prosim Te? :-)

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      rak (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 09:32 |  
      0 0

      Jo, i to v tom rozhovoru říká, že to jen tak plácnul. Akorát to někteří vzali vážně.

  5. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    Boo_SKS     před 8 lety 17.01.2017 09:33 |  
    12 0

    Pan Červenka to zkrátka zkusil, i s masivní mediální pomoci jedné žumpy a lokálního žumpáka Koštuříka, nicméně ačkoliv nás ona žumpa trpělivě zkouší přesvědčit o opaku, tak pan Červenka zjistil, že zkratky MKVCD a JTVCD mají své opodstatnění :-))) Tímto rozhovorem akorát přiznal neúspěch své silácké strategie a že všechny trumfy jsou rázem na naší straně. Myslím, že tady by se hodilo jen zvolat: Mr. Cervenka, you´ve been Krobed!

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      smely (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 09:35 |  
      4 1

      :-) a este breci, ze nema na Jensena, ale ze ho vlastne nehcce pac by uz mel moc cizincu , to me taky dost pobavil...

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        donford     před 8 lety 17.01.2017 11:59 |  
        1 3

        Na to jsem taky upozorňoval, když jsem psal, že v Dánsku se lehce nadprůměrný plat blíží ke 100 tisícům Kč. (mají tam šílené daně). A u fotbalisty, byť jen ze 3. ligy, si myslím, že to může být 200-250 tisíc Kč. + bonusy či premie. Takže i pro Zlín asi finanční ťafka, i kdyby přišel zadarmo. A v šatně? Při porovnávání platů pochopitelně bouře.

        • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

          Travinho     před 8 lety 17.01.2017 15:52 |  
          3 0

          Tolik si v Dánsku ve třetí lize rozhodně nevyděláš... Ta soutěž je poloprofesionální, takže tam budou mít hráči rozhodně méně než je průměrný plat v zemi. Ale asi chce po Zlínu stejně jako by měl v tamní nejvyšší lize.

  6. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    Euforak (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 09:40 |  
    11 12

    Já tady teda VV vlastně vůbec nechci. Nemůžu si pomoct, ale mám tušení, že bude stejně jalovej, jako když tu byl.

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      Boo_SKS     před 8 lety 17.01.2017 09:49 |  
      17 0

      Ja jsem jsem ho taky do posledního podzimniho kola nechtel, protože jsem ho mel stále zafixovaného jako toho naprosto neefektivního zbrklíka, tedy tak, jak se jevil během svého pusobeni u nas, nicmene svým vykonem proti nam mi docela vyrazil dech a zavrel hubu naraz :-)) Po cely zapas neskutecne aktivni, vždy v pohybu, nabehu, ohromna chut hrat, neustale nabizeni, technicka kvalita s micem, klamave pohyby, rychle narážečky (jednou dokonce ukazkove vysachoval božského Simona!!!), sbihani si do stredu a caste pokusy o zakonceni. Mnoho z nas ma problém s tim, ze na Vuka koukáme optikou jeho pusobenim u nas, ale on od te doby ohromne vyzral a verim, ze diky vyse uvedenym faktum (hlavne tedy tomu aktivnimu virivemu pohybu a neustálému nabizeni se do sprintu ci narážečky), pro nas muze byt posila a uplatnit se i proti zatazenejsim soupeřům.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        TSeguinTS     před 8 lety 17.01.2017 10:41 |  
        6 0

        Vuk vyspěl a zlepšil se v mnoha herních projevech. Podle sportovní stránky bych ho teď bral všemi deseti. Jen mne trochu děsí jeho chatrnější zdraví, pokud sám říkal, že často ani netrénuje a hraje jen zápasy.. to může stačit ve Zlíně, ale u nás třeba ne.

        • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

          Maty22     před 8 lety 17.01.2017 11:07 |  
          1 1

          Ale chápu to správně, že je ten přestup pořád svázanej se Zmrhalovím odchodem?

          • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

            Borris     před 8 lety 17.01.2017 11:22 |  
            4 0

            Já myslím že jsem někde četl, že příchod Vukadina ne Jardův odchod nemá návaznost. Já to beru tak, že by byl Vukadin v podstatě náhrada za Jaro Mihalíka.

            • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

              donford     před 8 lety 17.01.2017 11:47 |  
              2 0

              A možná taky jako náhrada za GvK, kdyby odešel, byť jen na hostování. Nebo dokonce na prodej? Rázem by bylo o 2 pravé křídelníky míň.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        vršek     před 8 lety 17.01.2017 11:28 |  
        8 0

        Podle mého velmi výstižné.
        Já jsem byl jedním z těch, kteří Vukadinoviče "posílali na tartan" stanici od Edenu.
        Těch osm gólových nahrávek za podzim však nemůže být náhoda, ale jednoznačný doklad jeho herního vzestupu, překvapivé, ale nezpochybnitelné! S jeho přístupem, nasazením, rychlostí, zlepšením kombinačních schopností a veřejně deklarovanou touhou hrát za Slavii, si myslím, že jeho angažování by nemělo být omylem, a že se ofenzivní síla Slavie v rámci naší ligy stane již naprosto dominantní.
        Jediné, co je snad diskutabilní, je plnění defenzivních úkolů, bez kterých se hra krajního záložníka neobejde.

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      donford     před 8 lety 17.01.2017 11:54 |  
      2 0

      Tak mít tušení, ještě není 100% jistota. Já jsem měl zase tušení, jak vynikající u nás bude GvK, ale to se po půl roce mění u mě v neblahou jistotu.:-) Nemám z toho radost. Ale fakt je, pokud si Vukadin přestup i trochu vytrucuje, určitě bude ve vlastním zájmu chtít přesvědčit. A udělá pro to vše možné i nemožné. Jinak by se nad ním zavřela voda a to on moc dobře ví. Kde jinde by pak ještě měl šanci na poháry? Proto si myslím, že pokud přijde, že spíš mile překvapí.

  7. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    Ernie     před 8 lety 17.01.2017 11:32 |  
    10 0

    Sympatickej rozhovor. Snad Zlín na jaře nevyhoří, potřebujeme, aby obírali týmy z čela.

  8. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    Jardiiis     před 8 lety 17.01.2017 12:06 |  
    1 3

    (Můj názor) Dle mě k nám Vukadinovič přestoupí. Zlín nebude riskovat že by k nám šel v létě zadarmo,tohle může být jedna z posledních možností jak ho zpeněžit.

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      homerinho     před 8 lety 17.01.2017 12:21 |  
      2 0

      Ve Zlíně má smlouvu do léta 2018.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        Jardiiis     před 8 lety 17.01.2017 12:40 |  
        0 0

        Aha,tak to sorry.Já četl do léta 2017

  9. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    qwertz0099     před 8 lety 17.01.2017 14:05 |  
    2 0

    Fotbalový Martin Graciar, o kterého jsme měli zájem, přestoupil Z Plzně do Liberce. Myslím si, že Libe udělal dobrej tah.

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      lassiter     před 8 lety 17.01.2017 14:20 |  
      1 0

      Proč ho Plzeň prodala, to neměl smlouvu?

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        Robinator     před 8 lety 17.01.2017 14:37 |  
        3 0

        nechtěl tam podepsat, plzeň mu dělala zle a tak odešel..Liberec mu dá šanci do ligového fotbalu, pro něj super

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        TSeguinTS     před 8 lety 17.01.2017 15:01 |  
        1 0

        V minulosti ho velmistři v plzni velmi velmi nešetrně šikanovali. .

  10. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:06 |  
    1 3

    Tak po tomhle zlínském přemetu asi Vuk dorazí. Odhaduju, že JT se svou velkorysostí přihodí 1 mega a oni budou šťastný jako blecha a rychle to vezmou, aby neztratili tvář. Ale Železníka bych jim nepouštěl, protože velmi pravděpodobně půjde GvK hostovat do Polska a jít do ligy jen se 3 útočníky je moc velký risk.

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:16 |  
      3 3

      Německo vzalo na MS2014 jen jednoho klasického útočníka a vyhráli to s přehledem vyhráli.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:32 |  
        0 0

        *... a vyhráli to s přehledem. (dvakrát se mi tam vloudilo 'vyhráli' :-))

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:22 |  
      9 6

      Absolutně nesouhlasím s tím, že jít do jara se 3 útočníky je risk. Je to maximálně dostačující.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:31 |  
        3 6

        Čeká nás 14 ligových zápasů a (doufejme) 3 pohárové zápasy. I kdyby se jeden z trojice hned zranil a na jaro už nenastoupil, tak máme stále dva kvalitní útočníky a je velmi nepravděpodobné, že by se zranil další. V juniorce/dorostu máme snad dostatečně kvalitní hráče, kteří by byli schopni sekundovat. Alespoň by si vyzkoušeli ''dospělý'' fotbal. Pokud nebudeme praktikovat rozestavení 4-3-3, 4-4-2, 4-2-4 nějak často, tak 4. útočník je úplně zbytečný.
        Stačí se podívat, kolik minut na postu útočníka odehráli van Kessel, van Buren a Železník.

        • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:37 |  
          4 1

          Ono je to právě o tom, přemýšlet přesně naopak, tzn. počítat s tím nejhorším, pak nás nemůže nic překvapit. Ale váš názor vám samozřejmě neberu.

          • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:45 |  
            4 5

            Pak je otázka, proč si v týmu nedržet 12 záložníků, 10 obránců a 4 brankáře... Už jen z ekonomického hlediska je to blbost, hráči za celou půl sezónu odehrají necelé tři zápasy a nikomu to nepomůže. Jak hráči v rozvoji, tak ani klubu(platí plat aktuálně nadbytečným hráčům, hráči svým vysedáváním ztrácí na své hodnotě).

            • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

              Kenny     před 8 lety 17.01.2017 17:59 |  
              4 2

              Z ekonomickýho hlediska to mužem všechno odehrát s juniory. Jen asi nic nevyhrajem.

        • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 17:46 |  
          5 2

          Tak esli budem hrat o titul se sekundantem, co si bude zkouset dospely fotbal, tak to urcite neco vyhrajem..

          • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

            donford     před 8 lety 17.01.2017 18:05 |  
            3 0

            To je ale mudrování. Kolik útočníků? Nechme to na vedení.

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 18.01.2017 09:50 |  
      4 4

      Zcela zásadně nesouhlasím. Vukadinović může hrát v systému 4-4-2 rovněž v útoku (několikrát tak na podzim nastoupil a byl stejně platný jako na kraji). Čili pořád budeme mít 4 útočníky.

      Hrajeme všehovšudy max. 17 zápasů (v případě, že se dostaneme do finále poháru), nevidím tedy důvod držet si tu hráče, kteří nebudou mít prakticky šanci nastupovat. Samozřejmě můžete argumentovat tím, že se někdo zraní... ale ad absurdum bychom tedy museli mít v kádru 100 hráčů, protože co kdyby se náhodou zranil i ten 7. stoper?

      Pravděpodobnost souběžného zranění 2 a více útočníků je podle mého velmi, velmi malá. A když už by se to náhodou přihodilo, tak můžeme změnit rozestavení a hrát s útočníkem jedním. Radši uvidím Železníka na hostování s pravidelným herním vytížením než aby proseděl jaro na lavičce a zahrál si všehovšudy pár minut.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        JS (přítel SN)     před 8 lety 18.01.2017 10:44 |  
        1 3

        Konečně střízlivě popsáno. Úplně zírám, jak tu s každým nákupem 5 hráčů v každém minulém přestupovém období, lidé ztrácí soudnost.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        kjandourek (admin)     před 8 lety 18.01.2017 12:33 |  
        2 2

        Já tedy nesouhlasím s Tebou - nejde jenom o zranění, nebo o karty, ale i o formu... Samozřejmě, v ideálním světě si Mešanovič i Škoda udrží stejnou fazónu celé jaro, ale tak to samozřejmě nebude... vůbec není od věci mít k dispozici větší variabilitu a mít možnost nechat mimo sestavu hráče, kterému se momentálně nedaří a poslat tam stejnou kvalitu...

        • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 18.01.2017 12:48 |  
          1 2

          A že jsem tak smělý, ten náhradník nabere formu přesně kde? Na lavičce, na tribuně? Ona forma většinou není otázkou pár týdnů, ale delšího časového období. Proto bude pro všechny lepší, když se nám hráči, kteří by měli na jaře minimální vytížení, právě do té formy před podzimem (kdy těch zápasů bude o dost víc) dostanou pravidelnou herní zátěží na hostování než aby chytali formu na tréninku.

          Případná čtveřice Škoda, Mešanovič, Van Buren a Vukadinović je svým složením naprosto optimální, každý se prezentuje trošku jiným herním stylem a každý může být jinak platný v jiných zápasech/jiných fázích zápasů. Držet tu kohokoliv nad tento počet jen proto, že by někdo mohl hypoteticky ztratit formu/vykartovat se/zranit se je vyloženě kontraproduktivní, protože i v takovém případě máme hráčů pořád dostatek.

          • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

            kjandourek (admin)     před 8 lety 18.01.2017 12:56 |  
            2 2

            Zcela mylně (tedy podle mého názoru - netvrdím, že musím mít "pravdu") vycházíš z předpokladu, že formu hráč může nabrat jenom při zápase... Tak to platí v amatérském fotbale, kdy se na tréninku sejde dvakrát týdně deset kluků, takže si chvíli kopou na bránu a potom si to můžou šoupnout pět na pět...
            Ale my se bavíme o profesionálním klubu, kde jsou ti hráči pětkrát týdně na hřišti - tam makají, tam nabírají formu, tam v modelových zápasech musí trenér vidět, že dosavadní útočná jednička se kope za ušima a nedá gól ani z metru, zatímco dosavadní náhradník má co střelu to gól...

            nezlob se na mě, možná se pletu, ale mám pocit, že to vidíš příliš optikou hráče nižších soutěží ...

            • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

              JS (přítel SN)     před 8 lety 18.01.2017 13:02 |  
              1 3

              Tak to je uplně liché. Už od včerejška pozoruji, jak tu neustále vytahuješ rozdíl mezi Hanspaulkou a profi fotbalem. Promiň, kjandourku, ale ona ta zápasová zkušenost funguje i v profi fotbale. Nezáleží, kolikrát na tréninku trefíš břevno, kolik proběhneš kuželů nebo jaké dáš centry. Dělám také sport, ve kterém se třeba 3 týdny připravuji na soutěž, ale příprava a ostrá soutěž je něco úplně jiného. Mimo jiné je to i v hlavě. Takže když postavíš hráče, který půlrok seděl, do ostrého zápasu, neočekávej od něj nějaké nadpozemské výkony.

              • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

                kjandourek (admin)     před 8 lety 18.01.2017 13:10 |  
                1 0

                Ale ten hráč přece půl roku neseděl.... ten hráč se půl roku den co den připravoval s týmem (To den co den zdůrazňuji) .... S týmem, který zná, který má svou kvalitu a den co den se snažil dokázat, že je lepší, než jeho konkurent.... To není o tom, že jenom sedí na tribuně, na lavičce, nebo leží na gauči...

                Jaký sport děláš? A na jaké úrovni? Jako zaměstnání?

                • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 18.01.2017 13:25 |  
                  1 3

                  Tak znovu: je rozdíl mezi zápasovou a tréninkovou zátěží. Tréninková se jí blíží, ale nekopíruje jí. Nehledě na to, že zápasovou zkušenost nabereš pouze v zápase, ne na tréninku. Neříkám, že sedí půl roku v gauči.

                  • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 18.01.2017 14:28 |  
                    1 0

                    Zřejmě se neshodneme, ani nedokážeme jeden druhého přesvědčit... Na tom není nic špatného - nemusíme přece definitivně najít, kdo má pravdu ne?

                    Já tvrdím, že každodenní trénink v profesionálně vedeném klubu Tě musí připravit na zápas - i kdybys měl půl roku pauzu... myslím pauzu v sestavě, nikoliv pauzu zaviněnou zraněním... Tréninky přece nejsou jenom o trefování břeven, nebo o přeskakování kuželů - k dispozici je dost široký kádr, aby se ve finále hrálo na dvě, potažmo na půlce hřiště na útok proti obraně... Vždycky je to "jenom fotbal" .... Vedle toho tu máme přáteláky, hráč může jít hrát za juniorku...
                    Jediné, na co se na tréninku nedá připravit je divácká kulisa...

                    V pohodě - uzavřeme to a uvidíme, co se bude dít na jaře :-)

                • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

                  bububu (přítel SN)     před 8 lety 18.01.2017 13:54 |  
                  1 2

                  Promiň, ale z principu nikdy nenahradí trénink zápasovou praxi, to ti řekne naprosto každý fotbalista. Já zkrátka tvrdím, že půlroční hostování i v průměrném ligovém týmu, kde hráč bude pravidelně hrát, mu dá násobně víc, než kdyby u nás trénoval. To je zkrátka a dobře fakt!

                  • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 18.01.2017 14:40 |  
                    1 0

                    Prosím tě, všeobecně platí, co jsem napsal výše k JS - zřejmě se neshodneme a nedokážeme druhého přesvědčit... Nic s tím nenaděláme a není nutné se kvůli tomu rozčilovat - nesoutěžíme ;-)

                    Abych odpověděl konkrétně - to je právě to: mě ani tak nezajímá, co by k tomu řekl KAŽDÝ fotbalista... mě by zajímalo, co by k tomu řekl špičkový fotbalista, který prošel těmi nejlepšími kluby...

                    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 18.01.2017 14:45 |  
                      0 2

                      To samé. Je prostě vidět, že sport na vyšší úrovni nemáš za sebou. Dlouhodobá zápasová, závodní nebo soutěžní zkušenost je zkrátka nenahraditelná. A simuluje se velice těžko.

                      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

                        kjandourek (admin)     před 8 lety 18.01.2017 15:00 |  
                        1 0

                        A ty jsi s nějakým na této úrovni mluvil?
                        Vzpomínám třeba na Vladimíra Šmicera, který v sezóně, kdy Liverpool vyhrál ligu mistrů odehrál v lize 333 minut v lize - celý podzim nic (předpokládám zranění), na jaře jednou v základu, jinak to sbíral po minutách .... a najednou pomohl rozhodnout finále ligy mistrů... jak se do té formy dostal? No jedině na tréninku...

  11. Utocnici

    dauby     před 8 lety 17.01.2017 19:38 |  
    2 2

    4 utocnici rozhodne neni moc. Navic Zelezo muue nastupovat i v zaloze. Na jare budeme hrat casteji na 2 hroty, musime mit nekoho v zaloze...

  12. Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

    qwertz0099     před 8 lety 17.01.2017 20:23 |  
    1 0

    Mám otázku, kam budou směřovat kroky Zdeňka Linharta (což asi nebyl 1 z nejlepších přestupů) a Pepy Řeháka?

    • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

      bedva (přítel SN)     před 8 lety 17.01.2017 21:48 |  
      1 0

      Řehák by měl být ve Vítkovicích a Linhart v Příbrami.

      • Re: Zlínský boss Červenka: Nebudu Vukadinoviče lámat proti jeho vůli. Na poháry myslí

        golfer     před 8 lety 17.01.2017 22:55 |  
        2 0

        Aha. Linhart jde na vychování tvrdou rukou :D. Uvidíme, jestli mu to pomůže.