Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    dauby     před 8 lety 13.01.2017 11:06 |  
    17 0

    Velmi rozumná vyjádření pana Tvrdíka ve všem, co řekl. Myslím, že jednáme férově a transparentně vůči hráčům i jiným klubům.

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 11:10 |  
      9 1

      Souhlas, ale kdyz ctu ty diskuze podtim, tak nevim. Oni uz fakt nevi z ty plzne ci Sparty co rict. Jardo delate to dobre a nenechte se z tohoto kurzu vychilit. (GvK dostal sanci a dostava to je dobre a je take dobre kdyz ji poodruhe nevyuzije tak hostovani- palec nahoru; JZ prodat jen za adekvatni penize a JardoZ. pokud to ctes, tak za kazdou cenu se nikde nezen, kdyz se podari dostat do poharu to pak si bude vybirat; no a k Sykorovi neni co komentovat)

  2. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 11:08 |  
    3 0

    tvl nadpis "Van Kessel má poslední šanci" úplně nekoresponduje s tím co je v článku, není - li pravda...

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      malan (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 11:18 |  
      1 0

      jj, nadpis prodává, nikoliv obsah.

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 11:19 |  
      1 1

      Nicméně poslat jej na hostování je dobrý nápad. A v létě prodat.

      • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

        soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 11:36 |  
        1 0

        poslat na hostování teď jistě dává smysl...ale pokud se chytne, nemá smysl ho prodávat a pokud se nechytne, tak o něj asi nebude zájem, žejo :-)

        • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

          Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 11:55 |  
          2 0

          Ikdyz tvrdi ze zapadl do party tak nevim, z tech fotek mi prijde ze si moc s nikym moc nerekne. TTrochu si myslim, ze to je klic k celemu problemu s GvK. Tak ci tak ikdyby byl dobrej a vratil se neznamena ze bude dobry. To je o parte.

          • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 13:23 |  
            1 0

            Provází mne uplně stejné pocity. Na většině fotkách či videích je věčně sám.

  3. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    Robinator     před 8 lety 13.01.2017 11:40 |  
    0 5

    proč se říká Tvrdíkovi Luftjarda? :D

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      kjandourek (admin)     před 8 lety 13.01.2017 12:04 |  
      0 0

      To vážně nevíš? Na jeho ředitelování ČSA se vzpomíná celkem často - viz Wikipedia....
      Jak to bylo opravdu je otázkou...

      • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

        Robinator     před 8 lety 13.01.2017 12:09 |  
        0 0

        fakt nevim :) vsude to ctu pod clanky..rikal sem si Luft jako Lufthansa...ale to mi nedávalo logiku :D

          • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

            Travinho     před 8 lety 14.01.2017 09:13 |  
            0 0

            Těžko říct, ale jsou tam v podstatě jen fakta. Nějakým názorům se autor vcelku vyhýbá. Sympatie k němu asi nemá, ale nedá se říct, že by něco z toho, co se tam píše nebyla pravda. Když se koukneš na ostatní politiky na wiki, tak to jen koresponduje s tím, co se píše u nich.

            • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

              kjandourek (admin)     před 8 lety 14.01.2017 11:39 |  
              0 0

              No tak na můj vkus je tam až přehnaně zdůrazněno, že do ČSA se dostal bez výběrového řízení a že vlastně ČSSD hledala, kam ho "upíchnout" .... Stejně tak tu nehodu beru jako rýpnutí - to s funkcí ředitele ČSA nemělo nic společného

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      honza_sl     před 8 lety 13.01.2017 12:37 |  
      7 0

      Působení Jaroslava Tvrdíka v ČSA je objektivně spojeno (nevím, zda a nakolik jeho vinou) s velkými následnými problémy a faktickým úpadkem této společnosti. Za vinu byl obecně dáván příliš ambiciózní plán (megalomanství). Stejně tak u slavné kampaně ČSSD, které šéfoval.
      Na druhé straně byl JT podle mého dobrý ministr obrany.
      Patřím z minulosti k jeho velkým kritikům a měl jsem obrovský strach, že SKS dopadne stejně. Ale musím říct, že zatím je jeho (v SKS) působení pozitivní, lze ho pochválit (kromě několika málo "úletů", ale to se občas stává) a dá-li Bůh a SKS se pod jeho vedením vrátí do české špičky a zůstane tam a současně bude pokračovat v racionálním chování i vystupování, budu mu za jeho působení ve Slavii velmi vděčný!

      • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

        Staršina     před 8 lety 13.01.2017 14:08 |  
        23 1

        Zkusím přidat svůj postřeh. Já osobně si nemyslím, že ČSA byl vyloženě problém JT. Kdo sledoval politiku, tak si mohl všimnout, že vše bylo nebo je řízeno jedním náčelníkem ( Paroubek-ČSSD, Klaus+ Topolánek-ODS, Kalousek-TOP atd.). JT musel plnit příkazy vedení na které měl největší vliv předseda strany. Běda jak se někdo vzepřel a chtěl použít rozum a objektivní řešení . Byl vyřazen z kandidátek, nebo přímo vyobcován ze strany. Proto mně fascinují různé tvrdé kritiky a nadávky na různých diskuzích. JT pracoval tak, jaká byla zadání vedení strany ( jako jiní ředitelé dosazení svými stranami). Jaké měl možnosti to ovlivnit nikdo z veřejnosti neví a hlavně do toho nevidí. A ta kampaň ? Dokud probíhala, bylo vedení nadšené. Po prohře vše hodili na JT.
        SKS. Sám jsem byl zvědavý, jak si JT povede. Já osobně jsem velmi překvapen. Mně osobně přesvědčuje, že je velmi schopný manažer. V SKS na JT nejsou vyvíjeny zákulisní machinace a politický nátlak.
        Dále z různých diskuzí. JT okrádá majitele a až ten na to přijde, tak jde SKS do kopru. Další nehorázná blbost. Opět mám z JT dobrý pocit. Jako manažer nastíní majiteli co je potřeba a za jakou cenu. Vedení CEFC situaci vyhodnotí a schválí plán s finanční rozvahou. S tímto pak JT a SKS pracuje. Takto by to mělo fungovat v každé zdravé firmě. Proto nechápu ty bláboly na sociálních sítích.
        A teď ty úlety. Já si myslím, že v tom byl JT zase trochu nevinně. Ruku na srdce. Když jsme se začali vzpamatovávat, tak většina z nás byla snad stokrát denně na SN a jiných sítích. Hltali jsme každou zprávu, odstavec, větu. A protože v té době JT viděl více do budoucnosti SKS, tak se nám vlastně snažil vyhovět a udělat nám po těch letech radost. Co bylo pro mně důležité, že tu radost s námi sdílel na sítích. Kolik majitelů nebo manažerů by to udělalo ? A to, že na začátku byla některá jeho vyjádření zneužita ke kritice a zostuzování mně zklamalo. Myslím si, že naše společnost není úplně zdravá. JT se z toho poučil a dělá vše proto, aby nedal našim nepřátelům zbraň do ruky ( asi tvrdé vyjádření, ale nevěděl jsem jak to napsat). I z tohoto úhlu pohledu opět velmi dobrá práce manažera.
        Závěrem. Jsem s prací JT velmi spokojen a již dlouhou dobu mají jeho příspěvky a vyjádření hlavu a patu.
        Omlouvám se za dlouhý příspěvek.

        • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

          kjandourek (admin)     před 8 lety 13.01.2017 14:22 |  
          4 0

          Já bych řekl, žes to shrnul velice hezky :-)

        • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

          honza_sl     před 8 lety 13.01.2017 14:59 |  
          2 0

          Zdravím Tě,

          v podstatě s Tebou souhlasím. Nikdo z nás asi neví , a pokud někdo ví, tak nepoví :-), jakou roli JT tehdy v ČSA a kampani skutečně hrál. Proto jsem psal, že je s tím spojen - což je prostě fakt, ať už úmyslně nebo ne, ať již to byla jeho rozhodnutí nebo ne a vytvořilo mu to negativní image. Jak moc to byly průšvihy jeho osobně nejsem schopen zhodnotit.
          Podstatné ale je, jak se zatím jeví v SKS a tam je to pozitivní a kultivované. Je to ještě krátká doba, uvidíme v budoucnu, ale zatím to vypadá velmi dobře.
          Ohledně oněch úletů - proto jsem psal, že se stane... Takže vlastně taky souhlas.

        • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 22:27 |  
          1 0

          Souhlas. O ČSA toho vím docela dost. Tvrdík v ČSA zase nebyla taková tragédie, jak nám to média, tehdy ovládaná ODS, servírovala. Za Lašáka (nástupce Tvrdíka) se dělali rozhodně větší divočiny. Mediální obraz Tvrdíka v čele ČSA byl velmi ovlivněn tehdejšími jednostrannými médii, kdy v tom hrála velkou roli i politika, než věcné argumenty. Nulová objektivita novinářů ve stylu "kdo chce psa bít, hůl si najde". Navíc je vidět, že i sám Tvrdík se od té doby manažersky velmi posunul.

  4. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    Gino     před 8 lety 13.01.2017 12:32 |  
    22 0

    Tvrdík pozval toho Číňana, co přijel za týmem, na derby! Součástí pozvání je letenka a pobyt v ČR! Zdroj: Tvrďasův twitter

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      malan (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 13:01 |  
      4 0

      To je správné PR, snad se tato informace bude šířit i na weibo, ne jen na twt.

  5. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    Hanzwalter     před 8 lety 13.01.2017 13:56 |  
    3 0

    Ja myslim, ze opet JT nezklamal... vyvratil hovadiny nekterych platku a jasne rika: SKS se rada rozdeli pokud budete fer a rozumny... pokud budete nenazrany tak na Vas kaslem a nebudeme se nechat tlacit do kouta... chapeme, ze kazdy rad chrochta u toho korytka, ale nesmi moc mlaskat;-)..... zaroven jasne napsal, ze GvK nejspise na 90% odejde na hostovani pokud se nestane zazrak a Zmrhi vubec nikam jit nemusi na jare, protoze nic neni na stole;-) A pokud pozval Cinana k nam tak super PRko a zaroven si myslim, ze rady Fans v cine narostou... a kdyz by to melo vliv na prodej dresu atd tak super;-)

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      Jachym     před 8 lety 13.01.2017 14:38 |  
      0 0

      "kazdy rad chrochta u toho korytka, ale nesmi moc mlaskat;-)." Trefa! :-D

  6. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    zeleznik2     před 8 lety 13.01.2017 14:49 |  
    2 2

    Naprostý souhlas s panem Tvrdíkem, nemůžeme takhle hráče přeplácet, snad tento trend také dodržíme. Bezpáteřní Grygera, který má sám máslo na hlavě, když nám slíbil přestup a šel k Rumunům, je ten poslední, co může někoho kritizovat, ale v jednom má pravdu, pokud koupíme Van Kessela a nebo Jana Sýkoru za xxx miliónů, tak např. Zlín bude chtít podobné odstupné, ikdyž vytipovaný hráč takovou cenu rozhodně nemá. Správný krok i s GVK. Také pobavil svým vyjádřením Pivarník, že za hráče nedá Plzeň, více než 15 mil. Jo možná teď, když pan Paclík utáhl kohouty, ale není to tak dávno, kdy přeplatili např. Tecla. No hodně krátkou paměť mají v Plzni, ikdyž to nebylo za koučování R. Pivarníka.

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      Crispo     před 8 lety 13.01.2017 16:11 |  
      4 0

      A to se zapomnělo na Mahmutoviče, kolik za něj Plíseň dala peněz. Naprostý propadák, ale v novinách ticho po pěšině. Mají holt ty mediální mr... dobře zmáknutý, ty se teď logicky zaměřují na nás, ale pan Tvrdík drží otěže velmi pevně, každý jeho rozhovor je ukázkou taktu, jeho slova mají hlavu a patu, jako by mi mluvil z duše (a určitě nejen mě).
      Grygera nemá pravdu, i s Pánikem se na to dívají nesmyslně, dětinsky, spíše jsou to výmluvy než aby řekli narovinu, že je pro ně Vukadin momentálně neprodejný...

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      Ernie     před 8 lety 13.01.2017 18:55 |  
      1 9

      Hlavně Pivarník vůbec neřekl, že Plzeň za hráče nedá víc jak 15 milionů. Ne že bych se tady chtěl zrovna Plzně zastávat, ale nedalo mi to.

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      Travinho     před 8 lety 14.01.2017 09:16 |  
      0 3

      Nicméně rozhovor zhruba potvrzuje spekulace médií, že za Sýkoru jsme dali sumu mezi 25-30 miliony.

      • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.01.2017 10:59 |  
        1 0

        Jak jsi na to z toho rozhovoru přišel?

        • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

          Travinho     před 8 lety 14.01.2017 12:31 |  
          0 1

          Je tam zdůrazněno, že Plzeň šla v nabídce nad jakýsi Pivarníkův strop 15 milionů a určitě by to nebylo zdůrazněno, kdyby ta částka byla vyšší o milion nebo dva. Takže nabídka Plzně musela být suma sumárum minimálně o pět milionů vyšší. Jelikož jsme pak nabídli ještě více než Plzeň, tak se dá předpokládat, že ta suma mohla nějakých 25 milionů být.

          • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.01.2017 13:06 |  
            2 0

            No já z toho tedy spíš chápu to (s porovnání s dalšími rozhovory a dementování ze strany Navara), že Plzeň nabídla v hotovosti mnohem menší částku, těch dejme tomu 10. Pivarník řekl: "Z trenérského pohledu je dvanáct patnáct milionů maximum." A já bych se vsadil bych se, že Pivarník je tak "inteligentní", že si do toho nezapočetl Vůcha jako hráčskou kompenzaci.
            Takže ve finále podle mě ty nabídky mohly vypadat takhle:
            Slavia: 20 mega plus 5% z dalšího prodeje
            Plzeň: 10 mega plus Egon Vůch plus 15% z dalšího prodeje - ve výsledku tedy cca 17-18 mega??

            A to znamená jednak potvrzení Pivarníka, že 12 - 15 mega by dal jenom za hotového hráče ale nezapočetl si tam to ostatní, což odpovídá tomu, co říká Tvrdík i včetně toho, že informace v medií (30 mega) nejsou pravdivé a zároveň to odpovídá tomu, co napsal Navar, že reálná cena se těm 30 mega ani neblíží (20 mega je pro Liberec dost ale je o třetinu míň než se spekulovalo).

            • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

              Travinho     před 8 lety 14.01.2017 15:51 |  
              0 0

              Nemyslím si, že by se Tvrdík takto vysmíval Pivarníkovi, kdyby částka za přestup byla o 2 miliony vyšší, než je podle něj strop. Tam muselo být o dost víc.

              • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.01.2017 16:34 |  
                0 1

                Ale právě ten finanční rozdíl v té mé rozvaze je 10 mega a to přesně odpovídá tomu co Tvrdík říká.
                "Kdyby byly zveřejněny nabídky naše a Plzně, tak by bylo vidět, že nejsou tak daleko od sebe, jen mají jinou strukturu."
                Celý ten kontr Tvrdíka je právě o tom, že částky jsou si dost podobné jen Pivarníkovi nedošlo, co všechno se do toho ve finále započítává. A tím "nedaleko od sebe" asi nemyslí rozdíl 5 mega, ale určitě méně.. protože v těch relacích o kterých se mluví, i třeba za Vukadinoviče je 5 mega dost velká suma..

                • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                  Travinho     před 8 lety 15.01.2017 00:23 |  
                  0 0

                  Píše tam, že Pivarník evidentně nezná jejich nabídku na Sýkoru. Myslíš, že by to psal, kdyby nabídka byla pod 20 milionů?

                  • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 15.01.2017 00:41 |  
                    0 0

                    No prave to je ono!!! :-) vycita mu,ze bud tu nabidku vubec nevidel a nebo se v tom nevyzna,protoze do cekove nabidkyse zapocitavaji jak hraci tak procenta a ta Plzenska proste mela nizsi sumu (to je to s cim operuje Pivarnik) ale zase dalsi bonusy,ktere my jsme v takove mire nenabidly..
                    Ja uz nevim jak to jinak napsat,proste vsechny publikovane rozhovory a komentare naznacuji,ze to 30 mega nebylo. Jediny,kde tahle silena castka padla je Spart..

                    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                      Travinho     před 8 lety 15.01.2017 09:46 |  
                      0 0

                      Zcela jasně je tam řečeno, že asi nezná Plzeňskou nabídku, když si myslí, že je jejich strop 15 mega. Kdyby ho překročili o milion nebo dva, tak to takhle neřekne. Tam to i s bonusy muselo být minimálně 20 mega, spíš potom víc.

                      • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 15.01.2017 10:31 |  
                        0 1

                        Hale to nemá cenu, už jsem ti to rozebral z hora z dola a nevím už jak jinak ti to vysvětlit. Nevím proč by nemohla být jejich nabídka 18 miliónů a naše 20 a zároveň to nesplňovalo to, co Tvrdík řekl. Nechápu tvojí nechápavost zvlášť, když to veřejně potvrdil i Navar. Takže spíš než tvých 25 - 30. Prostě je to špíš kolem dvaceti a s procenty navíc se to může vyšplhat výš.
                        Tímto tuhle pro mě už bezvýznamnou debatu končím :-)

              • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.01.2017 16:38 |  
                0 0

                A ještě jsem zapomněl k tomu dodat, že tam jsou pořád ty bonusy. Když budeš počítat, že prodáš dejme tomu Sýkoru za 80 mega tak u nás jsou to 4 mega navíc a pro ně 12. Čili pro ně 22 mega a pro nás 24 mega..

                • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                  Travinho     před 8 lety 15.01.2017 09:47 |  
                  0 0

                  Kdy naposled odešel hráč z české ligy za takovou částku?

                  • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                    SKSVenca     před 8 lety 15.01.2017 10:29 |  
                    0 0

                    Před půl rokem šel za podobné prachy Schick do Sampdorie :)

                  • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

                    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 15.01.2017 10:34 |  
                    1 0

                    To je vtip ne? :-)
                    Zrovna nedávno Schick a Krejčí?

  7. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    Fulham     před 8 lety 13.01.2017 16:57 |  
    8 1

    Pěkně si Pivarníka natřel na krajíc....ale s noblesou. JT je borec!

  8. Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

    Ernie     před 8 lety 13.01.2017 18:42 |  
    1 2

    V článku JT mluví jak o nabídce Plzně za Sýkoru, tak pak o částce, za kterou Zlín pustil Plzni Hájka. Jak to funguje při jednáních, máte někdo ponětí? Jak se zástupce Slavie dozví přesnou částku, kterou nabízí jiný klub za hráče, o kterýho se Slavia zajímá (Sýkora)? A jak se může dovědět o částce, za kterou přestoupil hráč mezi dvěma kluby, když do toho Slavia není nijak zainteresovaná? Když jde třeba o Sýkoru, tak nevidím nejmenší důvod, proč by se to měla Slavia dovědět od Plzně. No a ze strany Liberce pak nevidím důvod, proč by se Slavia měla dovědět opravdovou nabídku Plzně a ne třeba o několik milionů zvýšenou.

    Jinak samozřejmě znovu pěkný rozhovor, postoje Tvrdíka i způsob vyjednávání našich přestupů se mi líbí.

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 22:05 |  
      2 0

      Nevím co tě na tom udivuje v Čechách se všechno vykecá, jak je známo.

    • Re: Tvrdík: Van Kessel má poslední šanci, nabídku za Vukadinoviče nemíníme zvýšit!

      davidovky1     před 8 lety 13.01.2017 22:17 |  
      1 2

      Tak to není nic těžkého snad se dozvědět!To mu řekne manegr né!!! Hlavně kdy ho zastupuje a má z toho provizy!!! Lehce krátce stručně