Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    donford     před 8 lety 11.01.2017 10:16 |  
    6 0

    Jestli to tak je, pak je to celý vagón nabídek najednou. Zlínští asi poněkud zblbli. Již základní cena je nad tržní nabídkou. Lze licitovat, ale nelze vydírat. Nakonec na to Zlín a bohužel i Vukadin doplatí. Takovou nabídku již nemusí vůbec dostat. Že by druhý Peltonec?

  2. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    mabr     před 8 lety 11.01.2017 10:41 |  
    5 0

    Cítím z toho trošku nátlak manažera ale tohle je tedy pěkná darda. Jestli je tohle Zlínu málo, tak ať si tam Vukiho (kterého bych jinak celkem chtěl) strčí za klobouk. Příští rok budou rádi, když ho prodají někomu za deset bez dalších benefitů.

  3. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 11:46 |  
    2 0

    A ten trubec Panik, ze pry je nase nabidka otresna a nedosahuje kvalit Vuka.... twl....

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      dauby     před 8 lety 11.01.2017 12:13 |  
      0 0

      Prý degradující nabídka...

  4. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 12:37 |  
    6 1

    me fascinuje, jak se tu tlaci pres media(teda snad krome Slavky:)) ty ceny apod. Jeden zastance Slavie(a hrace a vlastne i sebe-asi bude mit take slusnou provizi) a a ti druzi

    krasne jdou videt dva ruzne pohldy
    a) pohled Zlina davaji nam degradujici nabidku 12M(proc to vubec vykladaj na verejnost)
    b) pohled manazera 15M + bonusy za dalsi prestupy a za hrani v EL

    Nekdo lze, vypada to na Zlin a pokud to tak je tak jde o jednoznacne vydirani, coz tady vsichni vime od zacatku, ale tim si Zlin neuveritelne hloupe zazdil dalsi potencialni tok penez podobne jako Jablonec.

    Myslim, ze toto je moc neuvazene, unahlene, neprofesionalni a nekoncepcni ze strany Zlina.

    Nenazrany dvarazy trati

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      Travinho     před 8 lety 11.01.2017 18:05 |  
      0 0

      Z logiky věci na média tlačí především Zíka, který se bojí, že mu utečou provize, jelikož má s Vukadinem smlouvu jen na tuto zimu.

      • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2017 09:16 |  
        0 0

        Aha dik

  5. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 13:06 |  
    5 2

    Kde se bere ve Zlíně taková nenasytnost hraničící vlastním znemožněním? Dostali se do popředí tabulky, prodali pár hráčů a už ztrácí sebekontrolu...
    Líbí se mi jak to Slavie dělá, jeden ústřel v podobě Kessela, doufejme že se ještě zvedne, ale jinak naprosto rozumné nákupy na slabá místa a raději nižší výdaje při nákupech, o to větší motivační bonusy, s takovým týmem se pak dá solidně pracovat...

  6. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Maty22     před 8 lety 11.01.2017 13:07 |  
    4 0

    A to sem si chtěl u Baťi koupit nový polobotky.

  7. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Travinho     před 8 lety 11.01.2017 14:45 |  
    0 9

    Ony hlavy znovu vychladnou. Je třeba chápat všechny tři strany. Ve spartu jsem četl, že nabídka je výrazně nižší než to co dostal Liberec za Sýkoru. To je asi taky třeba chápat.

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 14:53 |  
      4 0

      Travinho, se vsim respektem, na denik spart se moc neodkazuj. Pisou tam blbosti. Namatkou: 30m za Sykoru - vyvraceno Navarem.

      • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

        Travinho     před 8 lety 11.01.2017 16:06 |  
        0 3

        To sice jo, ale říkal to tam v rozhovoru Páník a nevím, proč by si to vymýšleli...

        • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

          Vici     před 8 lety 11.01.2017 16:20 |  
          5 0

          Protoze to cetl v iSpartu

          • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

            Travinho     před 8 lety 11.01.2017 16:42 |  
            0 7

            Myslím si, že tito lidé mají trochu lepší informace...

  8. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    qwertz0099     před 8 lety 11.01.2017 15:44 |  
    0 1

    Na FB se objevil screenshot zprávy s Vukadinem Vukadinovičem. Jeho přáním je jít do Slavie, ale chce to řešit se Zlínem v klidu. Ty DEZINFORMACE SPARTU už mi lezou, čím dál, tím víc vytáčí. Jejich kreativita nezná hranic. Radši budu věřit panu Mádlovi, ketrý se ne vždy taky strefí, ale rozhodně je o několik tříd výš než pánové Podroušek nebo Konečník. Jelikož se nechci vynervovat, tak se tomu směji. :) Přeji všem krásný den a varování: z deního režimu vynechte Spart. P.S. Tento deník bych zrušil nebo vyměnil všechny redaktory.

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      qwertz0099     před 8 lety 11.01.2017 15:44 |  
      0 1

      ISport napsal, že bude VV trucovat

  9. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 17:38 |  
    3 2

    Myslim, ze pan Tvrdik to napsal zcela jasne... cena za Vuka vcetne bonusu max 15 mega....co na tom Grygera,Cervenka a Panik nechapou? Dostali dle meho super nabidku za lehce nadprumerneho hrace, kterou uz nikdy lepsi nedostanou a oni misto toho, aby premysleli tak zacnou hrat hry pres noviny a navazet se do nas, ze degradujeme Zlin a hrace... tim me ten Panik uplne rosekal..... se uplne zblaznil! Vuka poridili max za 3mega a zhodnoceni by meli 5ti nasobne tak co chteji? Tech 40 mega? Hmm, ale to se museji probudit a vyndat si ruce z nocniku.... fakt banda Klauniiii:-)

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      Travinho     před 8 lety 11.01.2017 18:10 |  
      3 8

      Tvůj lehce nadprůměrný hráč byl na podzim hodnocen jako nejlepší hráč ligy. Prodali bychom my za 15 milionů třeba Zmrhala? To si pánové pořád myslíte, že z nás bude mít každý větry a prodávat nám toho na koho si ukážeme za první nabídku, která jim přijde?

      • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

        Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 18:40 |  
        4 0

        Srovnavas Zmrhala reprezentanta, 24 let, zdravotne v poradku s 27 letym bez mezinarodnich a repre zkzsenosti .... nechapu to srovnani.... a Slavie neni Zlin.... ach jo.... porad dokola...

        • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

          Travinho     před 8 lety 11.01.2017 18:55 |  
          1 1

          Tak on se z těch dvou Jardových repre startů a pěti zápasů v předkole Evropské ligy taky nikdo neposadí na zadek. S Vukadinovičem se na podzim táhly nějaké svalové potíže, ale rozhodně to není nějaký lazar, jak si někteří myslí. Chtěl jsem tím spíš říct to, že nevidím důvod, proč by měl tým oslabovat o hráče, který je pro ně naprosto klíčový za sumu, která je rozhodně nespasí.

          • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 19:03 |  
            1 0

            Souhlasím s Tebou, nicméně vyjádření Pánika do novin nebylo úplně šťastné.

          • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

            kjandourek (admin)     před 8 lety 11.01.2017 19:45 |  
            4 0

            Chápu, že ho chtějí udržet... ovšem v tom případě mají vyhlásit, že je neprodejný ... A ne v novinách plácat něco o degradaci klubu a hráče ...

            • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

              Travinho     před 8 lety 11.01.2017 20:00 |  
              0 3

              Ale notak, to byla jedna věta. Navíc nikdo nevíme, jaká ve skutečnosti nabídka byla.

              • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

                kjandourek (admin)     před 8 lety 11.01.2017 20:07 |  
                0 0

                No tak já bych tomu, co napsal Zíka celkem věřil ...

                • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

                  Travinho     před 8 lety 11.01.2017 20:15 |  
                  1 3

                  To si právě nemyslím. Zíka má s Vukadinem smlouvu do konce ledne a chce ho udat za každou cenu.

      • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

        donford     před 8 lety 11.01.2017 18:52 |  
        3 1

        Přesto si myslím, že ani Sparta, ani Plzeň by za něj víc nedali. Plzeň z jakéhosi Pivovarníkova principu a Sparta, ta ho nepotřebuje. Takže, kdo za něj tady dá víc???? + případné bonusy (až 100% jeho ceny) + případnou hráčskou náhradu, třeba i jen dočasnou. Laskavě jmenujte a neohánějte se případně nějakými tajemnými a pofidérními Turky. Za hranicemi ho nikdo nezná.Zmrhal kupodivu hraje (hrál) za nároďák, je i mladší. A pokud byl Sportem hodnocen, jako nejlepší hráč ligy, přijde mi to ne úsměvné, jak se rádo říká, ale spíš trapné a ubohé a pro jiné hráče - Deli, Dočkal, Pavlenka, Hubník, Mešanovič, Škoda, atd., nedůstojné.

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      Kenny     před 8 lety 11.01.2017 18:24 |  
      2 1

      Čistě hypoteticky. Kdybys byl majitelem Zlína a neměl jsi potřebu prodávat oporu mužstva, ty bys to udělal? Rozboural bys tým, kterej má velkou šanci něčeho dosáhnout?

      • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

        Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 18:37 |  
        3 1

        Hypoteticky ano, ale trosku soudnost by jim neuskodila, ne? 40 mega? Sigi stejna uroven jako Vuk? Degradace hrace a klubu??? S cim z toho ze Zlinakama souhlasite z toho???

        • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

          Travinho     před 8 lety 11.01.2017 18:48 |  
          0 2

          Na rovinu - Vuk hrál na podzim určitě lépe než Sýkora, obecně je kvalitativně hodnotím stejně vysoko.

        • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

          Kenny     před 8 lety 11.01.2017 18:57 |  
          1 0

          Nesouhlasím s ničím. Ačkoliv výkonnostně na tom byli na podzim oba zhruba podobně (oba byli nad ligovým průměrem, VV možná pro svůj tým důležitější ), s přihlédnutím k faktorům určujícím cenu Zlín samozřejmě silně přestřelil. Já spíš myslel, že kritizuješ, že ho nechtěj prodat.

          • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

            Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 19:06 |  
            1 0

            Chapu, ze prodavat nechteji, ale proboha at se nechaji ty reci o tom, ze degradujeme Vuka ci jejich klub.... to je ustrel jako prase od nich... a ANO Vuk mel TOP podzim, ale dle meho je to lehce nadpeumerny hrac ligy a nema takovou pwrspektivu jako Sigi ci Zmrhal.

      • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

        donford     před 8 lety 11.01.2017 18:56 |  
        2 0

        To je pravda, nechtějí prodávat, neprodají. Ale nebudu tvrdit o naší nabídce, že je nedůstojná, špatná, jakoby ponižující. Stále si myslím, že lepší od nikoho v naší lize nedostanou. Znovu, není to jen cena, ale i bonusy 100% a hráčská náhrada. Myslím, že Železník by jim i na půl roku byl více než užitečný.

        • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

          Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 19:07 |  
          0 0

          Presne tak!

  10. :-)))

    Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 17:41 |  
    4 6

    A nejvetsi radost mam, ze jim repre 21 slovak golman utekl a zacal jednat s Duklou.... hosi ze Zlina zde se da napsat jen jedno slovo: Karma:-)))) Ps pro pana Panika: Karma ne tu co mas doma na hajzliku, chapes "trenere"????

    • Re: :-)))

      Travinho     před 8 lety 11.01.2017 18:12 |  
      6 8

      Možná by ses měl zamyslet nad stylem, kterým píšeš své příspěvky. Pan Pánik dovedl Zlín do ligy a mančaft bez velkých posil dovedl až do bojů o poháry. Snad žádný hráč nehraje ve Zlíně hůř než v předchozím angažmá. To není trenér v uvozovkách, ale trenér s velkým T.

      • Re: :-)))

        Hanzwalter     před 8 lety 11.01.2017 18:36 |  
        7 5

        Zamyslet se nechci... a jako clovek neni nic co by mne sedelo a rozhodne si z jeho prace a jeho nazoru nesedam na zadek jako ty... a u tebe je smesny jak jsi vzdy v opozici:-)

        • Re: :-)))

          Travinho     před 8 lety 11.01.2017 18:47 |  
          0 4

          Rozhodně nejsem vždy v opozici, jen mi nedělá problém říct vlastní názor, ačkoliv nemusí být populární.

  11. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Maty22     před 8 lety 11.01.2017 18:39 |  
    3 6

    Vuka je mi líto.
    Zlín sou asiati a ať se klidně poserou.
    Beztak budou rádi když zůstanou do 8. místa.

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      Jachym     před 8 lety 11.01.2017 21:46 |  
      3 0

      Nějak jsem nepochopil tu poznámku s Asiaty. To je poněkud zvláštní od fanouška týmu s čínskými majiteli, který si právě pochvaluje tamní soustředění...

  12. Vuk x Sykora

    dauby     před 8 lety 11.01.2017 19:13 |  
    6 1

    Pri vsi ucte, kdyz uz se tu srovnava Vuk a Sykora: Sykora je urcite hodnotnejsi hrac. Mel taky dobry podzim, je v repre, je mladsi a navic se zviditelnil i v poharech. A hlavne, je mnohem univerzalnejsi! Muze hrat vlevo, vpravo i uprostred zalohy, i na krajich obrany. Z techto duvodu si troufnu rict, ze jeho realna cena je cca dvojnasobna oproti Vukovi. Ten uz navic ve Slavii byl a moc se neprosadil. Chtel bych ho taky, ale Sykora je vyssi level a jsem rad, ze ho tu mame. Cili to, jak ve Zline placaji o degradujici nabidce ve srovnani se Sykorou je dost mimo misu. Jednak to neni pravda, a pak jim ty castky nesedi...

    • Re: Vuk x Sykora

      Borgetti     před 8 lety 11.01.2017 20:24 |  
      0 0

      Tohle by si měl pan Pánik přečíst na dobrou noc, aby se nad tím zamyslel. Ráno moudřejší večera

    • Re: Vuk x Sykora

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 21:39 |  
      3 0

      Hlavně by se měl podívat jaký styl praktikuje Zlín a jaký Slavia. Hrají stylem, kdy právě Vukadinovič vyniká... u nás by proseděl jaro.
      Sice dal 8 asistencí, ale kolik z nich spadlo z protiútoku? Já bych tipl, že snad všechny. Buď stylem přihrávka za obranu a někdo z útočníků Zlína dal gól nebo centr ze strany, kdy dostal Vukadinovič přihrávku do běhu a pak do rozhozené obrany vyslal centr, kdy to ve vápně mohlo klidně být 3 obránci na 2 hráče Zlína. Věřím tomu, že kdyby stejné míče dostával van Kessel, tak ty statistiky má stejné, ne-li lepší.

      • Re: Vuk x Sykora

        kjandourek (admin)     před 8 lety 11.01.2017 22:14 |  
        1 0

        S tímhle si troufnu nesouhlasit... Všechny renomované a úspěšné kluby si vybírají rychlé hráče... Rychlost je vlastnst, která se nedá naučit - dá se rozvíjet, ale pokud ji hráč v sobě nemá, tak už jí jenom tak tréninkem nenabere....

        I když jdeme do zápasu jako favorit, soupeři nezůstávají jenom zalezlí na vlastní půlce a i když ano, tak pořád je důležitá schopnost na křídle si hráče obhodit, utéct mu a odcentrovat - to Vukadin ve Zlíně ohromně vylepšil a to v této chvíli až tak nemáme..

        I Gino se může zlepšit v technice - zatím je to dost o tom, že neumí obejít protihráče - běží rychle, ale pořád rovně... "Forreste běž!" ... a centry tedy zdaleka nemá exkluzivní... Suma sumárum si myslím, že Gino by se v týmu typu Zlín mohl zadaptovat na naši ligu a zlepšit... ale nevěřím tomu, že současný Gino by měl v podzimním Zlíně stejnou úspěšnost jako Vuk...

        • Re: Vuk x Sykora

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 22:27 |  
          0 0

          S tím, že se rychlost nedá naučit bych trošku polemizoval, protože velkou roli v rychlosti běhu hraje, jak vlastně běháš a jestli běháš správně. Ano, nebudeš po změně stylu běhu běhat 100 metrů pod 10 sekund, ale ta rychlost se ti může zvýšit třeba o 20%. (je to samozřejmě individuální)
          Tak Vukadinovič ty hráče většinou obíhá zeširoka, ale kdyby šel 1v1, tak by měl asi vyšší úspěšnost než van Kessel, protože ten hraje 1v1 docela naivně a čitelně. S centry jsem narážel na to, že centrovat do rozhozené obrany je mnohem snazší než když je obrana plně zformovaná.

          • Re: Vuk x Sykora

            kjandourek (admin)     před 8 lety 11.01.2017 22:42 |  
            2 0

            A tak ve fotbale nejde o 100m ... většinou je důležité přesprintovat protihráče na dvaceti, třiceti metrech...

            Pokud si vzpomínám na TOP sprinty v našem dresu, tak si vzpomenu na Pekharta v Jablonci, kde na půlící čáře ztrácel na stopery tak deset metrů, ale za odkopem Jardy Černýho se vrhnul tak, že je před vápnem oba vzal a vystřelil nám výhru 2:1...

            A to jsme byli ve stejné situaci jako teď - útočili jsme na titul, čili soupeři teoreticky měli před námi hrát zanďoura...

            A ještě si vzpomenu na krásný gól Jardy Zmrhala za Beránka doma proti Liberci - taky na 2:1, kdy na vlastní půlce rozjel akci pasem na Balaje....a potom si nasprintoval do vápna na jeho přízemní přihrávku - první dotykem zpracoval, druhým pálil...
            V situaci, kdy jsme hráli doma a stav byl nerozhodný - teoreticky jsme taky měli hrát do zatažené obrany soupeře...

            Chci tím naznačit, že rychlý hráč dokáže svou rychlostí pomoci svému týmu, i když ten nehraje na brejky...

            Když se podíváme do světa, vidíme, že všechny TOP kluby si pořizují rychlé hráče - rychlost je velký předpoklad pro prosazení se...
            Třeba Real koupil Balea a ten se tam samozřejmě prosazuje - přestože přicházel z Tottenhamu, který nebyl v Anglii úplně největší favorit na titul, takže tam hráli více na brejky, než hraje ve Španělsku Real

  13. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    qwertz0099     před 8 lety 11.01.2017 21:37 |  
    0 0

    Mně by se líbili hlavně posily-jedni z největších talentů dostupných v české kaprlize (mimo sraltu a SLAVII) tedy Ondřeje Mihálika Z Peltonce Ladislava Krejčího od mluvek Habance a Bartoňka z Brna (i když mi je Brno sympatické jako klub, který do špičky české ligy patří místo Boleslavi).

  14. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    Slavistat     před 8 lety 12.01.2017 00:36 |  
    0 0

    Přemýšlím, různě se tu dohadujeme o Vukovi, jestli nemá Zlín velké požadavky, ale proč je to celé? Podle mě celé to vlastně nastartovaly dvě věci - špatný nákup Van Kessela a asi i špatný nákup Mihalíka (hodně zklamal). Od toho jsem čekal, že jaro bude jeho, pořádně potrénuje a konečně začne hrát co se od něj čekalo a na co měl mít předpoklady (které náznakem občas ukazoval). Bohužel zklamal, najednou chtěl pryč a vedení ho pustilo. Asi nějaký problém v něm, protože je to s opcí. Takže místo kvalitního pravého křídla máme prázdno. A najednou je potřeba někoho vzít. Začalo se jednat o Vukovi, který by normálně (kdyby se chytil Mihalík) přicházel v úvahu až v létě, jestli vůbec, podle výkonů Mingazova a Kessela, případně dalších. A jestli odejde Zmrhal, bude kraj skutečně hodně potřeba. A co Zlín - mně je to sympatické mužstvo a Páník je hodně dobrý trenér. Pustili už 2 hráče, Vuk je pro ně důležitý, tak se snaží získat co nejvíc. prodávat zrovna nemusí a ještě jsme jim trochu cukli se Železníkem, tak se jim ani nedivím, že se to trochu hrotí. Bohužel my vyšli vstříc Mihalíkovi a Zmrhalovi, a nakonec bude mít problém Vuk. Snad se to uklidní, najde se vhodná kompenzace pro Zlín (nakonec oni fakt můžou hrát o poháry, když se jim nerozuteče mužstvo).
    A ještě mě napadá co poslat na hostování do Karviné Součka - na stopera (na DZ se mi zdá pohybově pomalejší) - odešel jim Dreksa?!?

    • Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

      smely (přítel SN)     před 8 lety 12.01.2017 07:59 |  
      0 0

      GvK mel ( podle on-line) vcera 2 golove prihravky a 1 samostatnej brejk, kterej nepromenil...budu asi nepolpularni, ale ja ho rozhodne jeste nehodil pres palubu, myslim, ze se budeme jeste vsichni divit...

  15. Re: Slávistická nabídka na Vukadinoviče obsahuje pohádkové bonusy.

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 12.01.2017 06:22 |  
    0 0

    Vuk neni Sýkora a ta částka taky nesouhlasí