Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    VanDel     před 8 lety 10.01.2017 08:27 |  
    2 1

    Beru to teda jako recesi, ale pokud to myslí vážně, tak mi to přijde přehnaný. Vlček se sice hodně nesmazatelně zapsal do naší historie, stejně jako Franta Veselý (ten dle mě víc), ale vyřazovat kvůli tomu sedmičku mi přijde zbytečný. Splnit totiž všechny tyhle podmínky je momentálně celkem nereálné.

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      JS (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 08:35 |  
      0 1

      A Šmíca... :)

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      Novi.sks     před 8 lety 10.01.2017 08:48 |  
      1 0

      No, tak až na ten poslední bod (nejlepší střelec ligy) mi to zas tak nereálný nepřijde :)

      1) Srdcem slávista - řekl bych, že Slavia přiroste k srdci hodně hráčům (viz. třeba Bílek)
      2) Kapitán alespoň v přípravném zápase - to je víceméně každá nová posila...
      3) Tři góly Spartě - náročný úkol, ale rozhodně ne nesplnitelný, ikdyž myslim že jeden by jako podmínka stačil :)
      4) Gól alespoň v překole E. poháru - aktuálně v tom nevidím problém, posledních x let ovšem ano...
      5) Nominace do repre - To bych považoval za problém taky jen poslední roky, ale nyní už ne
      6) Gól za repre - I to se hráčům daří, když jsou nominovaní, tak toho góla většinou dají (Tonda a Jarda na podzim)
      7) Nejlepší kanonýr ligy - tady mi to přijde už moc, dal bych třeba 7 gólů za ročník, nebo tak něco... :)

      Každopádně moje generace (ročník 92) má asi to spojení 7 = Vlček hodně zafixované, nebo alespoň já ano :) takže jsem rád, pokud ji nedostane jen tak někdo, byť by to bylo třeba jen po určité období (do příštího titulu?) :))

      • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

        VanDel     před 8 lety 10.01.2017 09:10 |  
        1 2

        No dle mě jsou body 3, 4, 6 a 7 hodně náročné. A splnit všechny dohromady celkem nereálné.

      • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

        malan (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 09:12 |  
        1 0

        Proč ne, ale nerozumím dvěma bodům:
        5) Je dublovaná šestkou.
        7) Vždyť to nesplnil ani Vlček.

        • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

          Novi.sks     před 8 lety 10.01.2017 09:34 |  
          1 0

          Ano, 3) bych zmírnil na ten jeden gól, 5) a 6) bych spojil do "dát gól za repre alespoň v přípravném zápase" nebo jen "nominace do repre alespoň na přípravný zápas" a tu 7) bych změnil na počet gólů, ne nejlepší střelec (nebo nej střelec Slavie, ne ligy)...

          Každopádně jak se i v článku píše, Standa by ji klidně někomu dal, jednou tu sedmu někdo dostane i bez všech "podmínek" :) a já v tom trochu fandim Železníkovi :)

          • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

            Ernie     před 8 lety 10.01.2017 18:56 |  
            1 0

            Pokud po těch patáliích prakticky od jeho příchodu zůstane ve Slavii a zvládne se časem probojovat do pozice, aby pravidelně hrával a dával góly, tak jen do toho. Taky ho mám rád.

  2. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    JS (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 08:34 |  
    3 1

    Ještě by to chtělo vyblokovat desítku. Přijde mi, že každý hráč, který měl ve Slavii na triku „10“ nenaplnil očekávání. V desítce přeci běhá ten nejlepší z nejlepších, špílmachr, kapitán.

    A kdo nosil 10? Gaúcho, M. Jarolím, Frejlach, Boudjemaa?, teď Hušbauer – ok ten tomu trochu vylepšuje pověst, ale že by někdo z těchto hráčů byl onou pověstnlu „dedítkou“, lídrem týmu, to se říct nedá.

    Sedmička je pro křídelníka nebo top útočníka a desítka pro srdce a duši týmu. A to zatím naši desítkáři nesplnili...

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      Borgetti     před 8 lety 11.01.2017 00:53 |  
      1 0

      tak Boudjemaa k tomu měl taky blízko. Škoda zranění, které se mu pak stalo

      • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

        JS (přítel SN)     před 8 lety 11.01.2017 01:20 |  
        0 1

        Souhlasím. Byl tu bohužel ve špatný čas, nehráli jsme fotbal, ale (o)kop(áv)anou... Nyní by nám vyřešil třeba ten pravý kraj naprosto nadstandardně. On a Levan byli v tom marasmu vždy hráči, na které jsem se těšil.

  3. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    Maty22     před 8 lety 10.01.2017 08:36 |  
    1 0

    Ty podmínky nesplnil ani Vlček. Nebo někdy byl nej střelcem ligy?
    A bejt nominovanej do nároďáku a dát za něj gól je jedna podmínka, né dvě.

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      smely (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 09:04 |  
      0 1

      lze predpokladat, ze se jedna o postupne kriterium...tedy jakasi motivace, ze kdyz ses nominovanej abys mel zvysenej zajem vstrelit branku...tedy dve podminky, ne jedna... :-)

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 09:11 |  
      3 1

      Pokud se nepletu, tak Standa ani nedal gól v nároďáku... a ani nedal tři góly chátře.... :-)

      • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

        Jachym     před 8 lety 10.01.2017 10:42 |  
        0 0

        Myslím, že máš pravdu. V repre určitě. V lize si pamatuji jeho gól z voleje levačkou při výhře 4:1 na Strahově a poté možná ještě jeden na Letné, kde jsme ale prohráli 2:1... Nic dalšího v paměti nemám.

  4. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    sksjardab     před 8 lety 10.01.2017 09:26 |  
    2 0

    Myslím že Standa říkal v jednom rozhovoru že 7 dá až někdo vystřelí postup do ligy mistrů

  5. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    marp (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 09:48 |  
    2 0

    Nejblíž k tomu má Necid. Až se jednou vrátí a stane se nejlepším střelcem ligy, sedmička bude jeho.

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 09:59 |  
      1 0

      Ten už nejlepším střelcem ligy byl.... po podzimu 2008 vedl střeleckou tabulku .... nebylo tam vysloveně napsáno, že musí být nejlepším střelcem ligy po třicátém kole, ne? ;-)

  6. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    verpánek     před 8 lety 10.01.2017 10:36 |  
    2 0

    Problém je hlavně poslední podmínka, protože v samostatné ČR lize jsme nikdy nejlepšího střelce neměli. To je asi jediná podmínka, která by chyběla Pavlu Kukovi.

    Jinak já jsem měl za to, že sedmička může být i pro ofenzivní zálohu a že číslo pro typického hrota je spíše devítka (desítka je pro špílmachra). Pokud mne paměť neklame, tak míval sedmičku i Ivo Ulich. Je-li ale podmínkou být nejlepším střelcem, pak záložníci prakticky nemají šanci.

    Navíc v poválečných dějinách Slavie by splnil všechny podmínky asi jenom Bican. Předpokládám, že kapitánem byl a že dal gól ve Středoevropském poháru.

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      Jachym     před 8 lety 10.01.2017 10:53 |  
      1 0

      Hušby se už stal králem střelců jako záložník. Letenskejm žebrákům dá na jaře v derby hattrick, v té euforii se stane zapřísahlým slávistou a sedmička je jeho, pokud ji tedy bude chtít vyměnit za desítku... :-) Ostatní podmínky splňuje nebo jsou formalitou (kapitánování)...

      • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

        afro     před 8 lety 10.01.2017 11:16 |  
        2 1

        To je krásný - splnil jednu z podmínek v dresu Sparty, ufff.
        #jdublejt

      • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

        malan (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 11:55 |  
        0 0

        Tak tenhle příspěvek jsem popravdě očekával od jiného experta. Ten familiérní "Hušby" ovšem nesplňuje hned první podmínku...

        • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

          Jachym     před 8 lety 10.01.2017 12:42 |  
          3 0

          Však je to všechno jen legrace a o splnění první podmínky jsem psal v souvislosti s případným hattrickem v derby. A familérní oslovení? Odvádí tady, myslím, dobré služby a maká za Slavii.

  7. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    tirionek     před 8 lety 10.01.2017 11:10 |  
    7 0

    Teda mám pocit, že získá-li někdo všechny body ze "sedmera" tak se spíš dočká přestupu do zahraničí než té vytoužené sedmičky :D

  8. Příští "7" - Tonda Barák

    majklinho (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 11:23 |  
    3 1

    Pěkný nesmysl, který nemůže nikdo splnit. Za mě by stačily tři podmínky - 50 zápasů ve Slavii, 5 v reprezentaci (i gól, ať nežeru) a vyvolávání pozápasové děkovačky v zaplněném Edenu. A příští rok bych ji dal Tondovi, až naplní podmínky...

  9. Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

    Vici     před 8 lety 10.01.2017 12:28 |  
    2 0

    Trošku mě zaráži to srovnání. F.Veselého a Standy. Nic proti němu. Ale Franta zasvětil slavii celej život. Pro mě je jsou slávisti jiný borci. Bican , Veselý Řehák ale třeba Kuka ,Šmicer atp. Není to nic proti Standovi. Vůbec. Ale trošku se ty 2 góly přeceňujou. Měl holt šteěstí na super ročník ve Slávii. Souhra okolností. Někdy to tak je. Ale taky si pamatuju co všechno uměl spálit :)))

    • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

      Jachym     před 8 lety 10.01.2017 12:46 |  
      0 0

      Na druhé straně Šmicer měl to štěstí v roce 1996 ještě větší. A když už jsme o toho, tak se dnes už moc neví, že když ještě byl v zahraničí, tak se vyjadřoval v tom smyslu, že by po návratu rád hrál za Bohemku na jejich útulném stadiónku. Takhle nějak to řekl.

      • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

        afro     před 8 lety 10.01.2017 12:53 |  
        0 0

        Ty jsi dáreček. Nejdřív mi "pokazíš" Latku a teď i Šmicera. To musíš mít paměť jako slon? :-)

        • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

          kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 13:01 |  
          1 0

          Já tedy mám dojem, že to neříkal Šmicer, ale Koler ....

          • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

            Vici     před 8 lety 10.01.2017 13:06 |  
            0 0

            Taky mi to připomíná Kollerova slova. Ten to totiž opravdu řekl. Pokud i Šmíca tak jsem to nezaregistroval.

          • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

            Jachym     před 8 lety 10.01.2017 13:12 |  
            1 0

            Koller za ně dokonce nastupoval v plážovém fotbale, ale to mě tak nezaujalo a je mi to u něj jedno. A paměť mám, myslím, dobrou a zrak také ještě slouží, takže Dina a Šmícu rozeznám :-))

              • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

                JS (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:25 |  
                2 2

                Rok nato byl ve Slavii... Jak málo chybělo, aby vedle „jidáše“ Poborského a Bergera byl ještě Šmíca... :D

              • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

                Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 10.01.2017 13:26 |  
                2 1

                Jachyme, nejdriv Latka, ted Smica, prosim te, uvedom si, ze pro nektere jsou tady za bohy :-) a tohle jim kazi svatozar :-). Jinak pamet opravdu slusna.

              • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

                kjandourek (admin)     před 8 lety 10.01.2017 13:33 |  
                3 0

                No....

                Jenomže to řekl v létě 2006 - tedy rok potom, co Bohemka zkrachovala a vůbec nebylo jisté, že ještě někdy bude hrát nejvyšší soutěž...

                Takže větu "Hrozně jí fandím" ... beru tak, že fandil snaze fanoušků vybrat peníze a postavit Bohemku zase na nohy ....
                V tom samém rozhovoru taky říkal, že si určitě ještě za Slavii zahraje, ale nejspíše za staré pány... hodně se tam opíral do tehdejšího vedení... a tvrdil že na návrat do české ligy ještě nemyslí... a za rok už nám pomohl do Ligy mistrů :-)

              • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

                Vici     před 8 lety 10.01.2017 20:31 |  
                0 0

                Mas muj like :) tohle jsem fakt nezaznamenal. Nic to ale nemeni na tom ze v cz jinde nez na slavii nehral.

                • Re: Roky neobsazená sedmička. Získá ji ten slávista, který splní sedmero

                  DomeCZek     před 8 lety 10.01.2017 23:15 |  
                  0 1

                  To ze malem podepsal rude bide, coz i sam priznal, asi uz zminovat nebudem,ze? :)