Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (158)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 09:49 |  
    4 0

    Zajímavý článek poodhalující zákulisí velkých zimních přestupů. Data, konkrétní tvrzení. Srovnejte se Sportem. Kdepak, Mádl je o několik tříd jinde.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Jachym     před 8 lety 03.01.2017 09:57 |  
      2 5

      Mezi mediálním póvlem je těžké vybírat...

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        malan (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:01 |  
        4 10

        přesně tak, Mádl je stejnej xindl..

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          malan (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:26 |  
          4 8

          Místo mínusů byste si měli projet nějaké jeho články, kašpárci:P

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            samciz (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:48 |  
            2 0

            Já Tě sice nemínusoval, ale mám ze všech komentářů Mádlovy nejraději. Podle mě jsou trefné, přesné a výstižné. Nepočítám s tím, že by se mi u jakéhokoliv komentátora stalo, že s ním budu na 100% souhlasit, to by přeci asi taky nebylo správné a nedal by se považovat za nestranného.
            Nediv se, že máš minusy, tituluješ lidi kašpárky a nenapíšeš ani zdůvodnění proč si myslíš, že je "xindl". Tak se tedy zeptám já, proč si to myslíš, malane?

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              Jachym     před 8 lety 03.01.2017 10:51 |  
              3 0

              Jeho bulvární styl psaní se mi hnusí, a to, i když má někdy trefné postřehy. Nemám rád davové kopání do mrtvol a plivání na ně.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              malan (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:13 |  
              1 0

              Milý samcizi, děkuji za reakci. Mohu jen souhlasit s tím co napsal Jachym, ten člověk je zapšklý, nepřející a velmi často jedovatě a mimo kontext reaguje na dění ve Slavii (sleduji jeho komentáře ještě z dob předtitulových 2008-2009). Pokud se mu dostane stejné medicíny (viz nedávná přestřelka na Twitteru s několika slávisty), reaguje ješitně a bez nadhledu. Pokud jde o mínusy, jde mi věcnou argumentaci kterou se zde intellectuals ohání, ale často ji nepraktikují:)

              • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                samciz (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 12:04 |  
                0 0

                Díky za reakci. Zkusím se na nějaké starší články ještě podívat.

  2. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 09:50 |  
    0 0

    no,že bych byl z toho nějak chytrej, to zrovna ne :-)

  3. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    zeleznik2     před 8 lety 03.01.2017 09:54 |  
    0 0

    No nevím jestli je zrovna Vuky to pravé...Ale jestli nevyšly námluvy ohledně Kovaříka či toho dalšího hráče z ciziny, co o něm psal Spart, tak hledáme jinde, navíc není volným hráčem?navíc do Zlína půjde asi Železo na hostovačku...

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Obr     před 8 lety 03.01.2017 10:00 |  
      0 0

      Taky nejsem presvedcenej. Dobre se vykopal, ale mam obavy, aby sme nekupovali dalsiho lazara.

  4. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    Mr.Purple     před 8 lety 03.01.2017 10:05 |  
    10 7

    Já vám nevím... Doufám, že jsou to jen fámy a přivede se hráč, který tu nebyl ještě zmíněn.. Pokud by to byl Vukadinovič, byl bych z toho celkem zklamaný.. Vždyť se mu povede půlsezona, jeho hra je založena pouze na rychlém běhu od vápna k vápnu, pro mě to není posila hodná dnešní Slavie.

    Stačí vzpomenout na jeho hostování pár let zpátky u nás, jasně, za tu dobu nabral zkušenosti, blablabla, ale jeho netechnika se nijak nezlepšila a když jsem ho v pár zápasech viděl, připadlo mi, že mu míč spíše zavazí než že si s ním rozumí. Proto nerozumím zdejšímu nadšení, ano statistiky jsou jedna věc, ty má za půlsezonu hezké, ale není to snad vše.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Travinho     před 8 lety 03.01.2017 10:11 |  
      6 0

      No on hrál velice dobře i celou loňskou sezonu. Podle mého hra Vukadina není založena jenom na běhu, ačkoliv je to samozřejmě jeho silná stránka. Ale běhat umí i Prošek a kde je nyní, Vukadin dokáže svou rychlost díky své inteligenci i velice dobře využívat.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Mr.Purple     před 8 lety 03.01.2017 10:14 |  
        6 2

        Nemůžu si pomoct, ale mě jako osila vážně nepříjde.. Může to být pouze můj sukbejktivní pocit, ale v zápasech, které jsem viděl a v kterých nastoupil, se mi nelíbil.. Zadrbal mnoho míčů špatným zpracováním, špatnými centry, pro mě by to zase taková posila nebyla.

        Ale neberu Ti tvůj názor, myslím, že ho bude vidět takhle rozdílně spousta lidí.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:15 |  
        3 0

        Také si nemyslím, že by měl zásadní problém s technikou. Problém má spíš se zakončením.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:48 |  
          0 0

          A hlavně s bráněním, ale snad ho JŠ vycepuje, pokud tedy dorazí.

  5. Proč ne?

    Travinho     před 8 lety 03.01.2017 10:09 |  
    10 4

    - Vukadin zná prostředí
    - je to inteligentní sympaťák
    - má velkou rychlost
    - od doby co u nás hrál, šel výkonnostně dost nahoru
    Za mě určitě jo. Pokud chceme brát pravého záložníka z naší ligy, tak lepší možnost nemáme.

    • Re: Proč ne?

      TSeguinTS     před 8 lety 03.01.2017 10:20 |  
      2 1

      S posledním řádkem souhlasím, ale
      - neumí hrát do plných, jeho předností jsou protiútoky
      - v centrování míče nevyniká, chtělo by to smísit Kovaříka a Vukadina

      • Re: Proč ne?

        Travinho     před 8 lety 03.01.2017 10:26 |  
        5 0

        1. Úplně bych neřekl, že neumí, ale máš pravdu, že jeho přednosti jsou jinde.
        2. Takový hráč by hrál někde v Realu Madrid.

      • Re: Proč ne?

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:27 |  
        5 0

        Jo, chtělo by to smísit Kovaříka, Vukadina, Baráka, Deliho a prodat ho do Barcy :-)

    • Re: Proč ne?

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:24 |  
      0 1

      Taky bych ho rád viděl opět ve slávistickém dresu ! :)

  6. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    tantalos     před 8 lety 03.01.2017 10:32 |  
    3 4

    Já bych Vukyho bral bez váhání. Býval sice slabší při hře dozadu, ale je to mladý kluk stále s možností růstu. Navíc jestli Mihalík má zaječí úmysly. Vukyho chtěla i Plzeň, ale radši ať si nechají Petrželu, ať se jim celý tenhle spolek opilců rozpadá.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      petrjir     před 8 lety 03.01.2017 10:52 |  
      3 0

      Já osobně bych byl za něj taky rád. 8 asistencí v lize je velice dobrý. Nemusí se tolik aklimatizovat a může být rovnou posilou. Navíc se o něm mluví i v souvislosti s reprezentací. Nevím, jak se hráč, který má takovouto formu může kritizovat, že by nebyl přínosem. Plzeň taky tlačí stále do plných, ale mají rychlá křídla Zemana a Petrželu.

      https://www.youtube.com/watch?v=dNma2yxqXaU

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Jachym     před 8 lety 03.01.2017 10:58 |  
        3 1

        Při vší úctě ke Zlínu, je něco jiného vynikat v provinčním klubu a něco jiného v klubu aspirujícím na titul a se jménem jako je Slavia. Ostatně vzájemnou konfrontaci těchto klubů máme ještě v celkem čerstvé paměti...

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:03 |  
          2 0

          Tak zrovna v tomto zápase výsledek úplně neodpovídal průběhu hry a byl pro Zlín celkem krutý. A dle tvých slov by Slavia neměla posílit o žádného, byť dobrého hráče z horšího klubu a kupovat jen hráče z lepších týmů?

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          petrjir     před 8 lety 03.01.2017 11:05 |  
          5 0

          Jasný, tak dám příklad pár hráčů u nás. Mešanovič - provinční Jihlava (a to tam tolik nevynikal), Pavlenka (provinční Ostrava), Barák (provinční Příbram). V Plzni hráči jako Pilař (neberu teď jeho zranění - Hradec Králové), Řezník (Ostrava), Kovařík (Jablonec).
          Neohrnoval bych nad tím nos. Někde hráč hrát musí, beru - li naši ligu. Pokud neberu, že to není odchovanec (což teď asi dlouho nikdo nebude) tak může přijít ze Sparty, což se nikomu líbit nebude, Plzeň nikoho nám neprodá a zbytek jsou provinční.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            Jachym     před 8 lety 03.01.2017 11:28 |  
            6 2

            Takhle jsem to samozřejmě nemyslel. Vukadinovič už u nás byl, ale žádný zázrak to nebyl. Ve Zlíně se mu sice celkem daří, ale v tom klubu je pod daleko menším tlakem než u nás a podle mě půjde Zlín v tabulce dolů. Mně osobně Vuk ve Slavii nechybí a myšlenky, že by snad měl zachraňovat českou reprezentaci, jsou úplně mimo mísu. Srbská reprezentace, která není lepší než naše, ho také nijak vehementně nikdy nenaháněla...

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:33 |  
              2 2

              Nesouhlasím jen s tím, že Srbská repre není lepší, než naše. V žebříčku FIFA je sice nyní za námi, jenže jen o pozici a nějakých 24 bodů. A srbští legionáři jsou v poslední době na trochu jiné úrovni, než ty naši. Hrají v nejlepších týmech Evropy, což se o Češích s koncem generace Šmicera, Nedvěda, Baroše a Rosického říci nedá.

              • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                Jachym     před 8 lety 03.01.2017 11:41 |  
                1 0

                To je pravda. Ohledně individuálních kvalit jsou na tom určitě lépe. Nicméně jako tým to tradičně žádná sláva není. Mám ještě v paměti přátelák v Ostravě, kde jsme je celkem jasně přejeli.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              Travinho     před 8 lety 03.01.2017 12:01 |  
              1 0

              Odpovím ti takhle. Myslíš, že bychom chtěli před rokem Alvira, když nehrál ani v Domžale? Hráči se pohybují po nějakých výkonnostních sinusoidách a Vukadin se nyní dostal nahoru a já věřím, že tam může zůstat.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              petrjir     před 8 lety 03.01.2017 12:44 |  
              0 0

              Když pominu klubovou příslušnost, tak Dočkal, Kovařík taky u nás byly a neměli tenkrát na to a nyní se jedná o největší kvalitu na svých postech v lize.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            Sedrousek     před 8 lety 03.01.2017 12:02 |  
            0 0

            Deli provincni bida

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:06 |  
          4 0

          Výsledek jednoznačný, ale předvedená hra nikoli. O poločase jsme mohli klidně prohrávat 1:2, ale naštěstí jeden z hráčů Zlína by překopl branku soupeře, i kdyby stál metr od ní a neměl nikoho před sebou.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            Jachym     před 8 lety 03.01.2017 11:33 |  
            0 6

            To je opět klasické směšování jablek s hruškami. To utkání jsme jednoznačně kontrolovali. Ano, Zlín měl např. šance za stavu 1:0 pro nás a některé i ve druhém poločase za již jednoznačného stavu. Nicméně, kdybychom bývali dostali gól, přestali bychom hrát údržbu a soupeře přejeli, jinými slovy soupeř by se do dalších šancích nedostal. Ten rozdíl kvality vepředu byl výrazný. Nechali jsme soupeře hrát a kombinovat a když bylo potřeba, nasypali mu góly.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              dropt     před 8 lety 03.01.2017 11:40 |  
              5 0

              Jako trenér bych hráče asi úplně nepochválil za kontrolu hry způsobem, kdy necháme soupeře dostat se 5x osamocené před našeho brankáře. To mi připadá jako hazard a na ten já moc nejsem.

              • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                Jachym     před 8 lety 03.01.2017 11:52 |  
                0 2

                Trenér ale určitě hodnotí hru v celém kontextu. Když to přeženu, tak k čemu mu je precizní defenziva, při níž soupeř nevystřelí na bránu, když remizujeme 0:0 nebo vlastním gólem prohrajeme 0:1...? Takže jsem si jistý, že celkově převládala spokojenost díky ofenzivnímu pojetí a střelecké produktivitě.

                • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                  dropt     před 8 lety 03.01.2017 12:05 |  
                  1 0

                  O tom, že jsme předvedli velkou ofenzivní sílu žádná. Jen bych se neodvážil vyslovit větu:

                  „To utkání jsme jednoznačně kontrolovali.“

                  Já si kontrolu zápasu představuji jinak (a tím hned nemám na mysli držení míče ve stylu Barcelony).

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 10:55 |  
      9 8

      To já teda VV nechci ani náhodou. Tah na bránu ok, ale jinak to byl takový poloviční nekopa, většinou to špatně řešil, míč mu utekl atd... Ve Zlíně hrajou úplně jinak, než chceme hrát my. Za mě by to bylo zklamání.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        donford     před 8 lety 03.01.2017 11:32 |  
        4 0

        Naposled jsem viděl Vukadinoviče v televizi proti nám. A tam se mi u něj líbila jedna věc: že se nesnaží jen ufrnknout obránci rychlostí po křídle, tedy oběhnout ho, ale že i párkrát podržel míč a dělal kličku doleva, dovnitř k vápnu. Několikrát tak přece proti nám přihrál Harbovi. Že ten to nezužitkoval, to je jiná. Spíš mi vadí, že je příliš často zraněný a když tak nastupoval k zápasu, protože ho asi Zlín moc potřeboval , bez tréninku a právě vždy jen na ten jeden zápas.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        dubas     před 8 lety 03.01.2017 11:43 |  
        2 3

        8 přihrávek na gól, u nás nejlepší Hušbauer 6 a pan božský, plivající transka z druhého břehu jen 3,.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      petrjir     před 8 lety 03.01.2017 10:55 |  
      7 0

      A ještě doplním, když se tu mluví o Kovaříkovi, tak ten je moc pomalý, Vukadinovic zase moc rychlý. Jak by mělo vypadat křídlo, které by si všichni představovali, které by tu zůstalo po jednom vydařeném roce (nešel do zahraničí)? Více než osm asistencí, měl by být středně rychlý (ne málo, ne moc), raději ze zahraničí, ale současně by měl být okamžitou posilou (bez možnosti aklimatizace), mladý, ale současně by tu měl vydržet několik sezon a nejít do zahraničí.

      Bohužel ne vše jde a byl bych za Vukadina rád.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Travinho     před 8 lety 03.01.2017 12:04 |  
        0 0

        Krásně jsi to vytihl.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      bongor     před 8 lety 03.01.2017 11:53 |  
      5 0

      Já taky,proto souhlasím s tantalem.Lepší křídlo jsem v naší lze poslední dobou neviděl.S Meššim a Škodovkou by to byl útok snů.Ale snad abychom to nechali na kompetentních.Věřím tomu,že JŠDVCD pro srandu králíkům by ho určitě nebral.Navíc pokud ho chce KJ do repre,je tady názor dvou největších odborníků v Čechách a ten je pro mě mnohem víc než nějaké výkřiky do tmy co tady čtu.

  7. Vukadin

    JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:17 |  
    5 3

    Vůbec ne. Chytil se ve Zlíně, kde hrají na brejky a umožnuje mu to využít jeho velké rychlosti jako největší přednosti. Jak se ale bude asi prosazovat proti totálnímu betonu a destrukci, kterou proti nám půlka ligy hraje? Odpověď máme už v týmu v podobě GvK: blbě.

    Já teda doufám, že v letadle máme místo pro na konci článku zmiňovaného Španěla, a ne Vukanidoviče.

    • Re: Vukadin

      Jachym     před 8 lety 03.01.2017 11:37 |  
      0 0

      Souhlas. Pouze dodám, že pokud někoho nutně potřebují, aby zaplnili místo v letadle, tak to tedy beru...:-)

    • Re: Vukadin

      Grobar     před 8 lety 03.01.2017 11:42 |  
      2 0

      V Lize mistru se nam na brejky bude hodit.

      • Re: Vukadin

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:44 |  
        1 4

        V Lize mistrů je jeho rychlost většinou standardem.

        • Re: Vukadin

          Travinho     před 8 lety 03.01.2017 12:35 |  
          1 2

          Takže raději někoho pomalého, aby nestíhal už vůbec?

          • Re: Vukadin

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 13:11 |  
            0 1

            To jsem řekl?

            • Re: Vukadin

              Travinho     před 8 lety 03.01.2017 13:42 |  
              1 0

              Ne, ale pokud je jeho rychlost standardem a on je rychlejší než většina našeho týmu, tak asi někoho, kdo alespoň tu stadartním úroveň splňuje potřebujeme.

              • Re: Vukadin

                JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 14:00 |  
                2 1

                Jenže rychlost není jediný předpoklad pro konkurenceschopnost v Evropě...

                • Re: Vukadin

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 03.01.2017 14:12 |  
                  2 0

                  Jenomže rychlost je věc, kterou prostě v sobě musíš mít - všechno ostatní se dá vylepšit a natrénovat...

    • Re: Vukadin

      Travinho     před 8 lety 03.01.2017 12:06 |  
      9 2

      Mně se líbí, jak spousta lidí chce raději hráče, které nikdy hrát neviděli, protože si je můžou idealizovat...

      • Re: Vukadin

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 13:13 |  
        2 1

        Vedle jak ta jedle. Já jen říkám, že Vukadinović je v mých očích na stupnici 1 – 5 (od zbytečného hráče po megaposilu) někde tak na 2,5. A my bychom se měli poohlížet tak od 3,5 minimálně dál.

        • Re: Vukadin

          Travinho     před 8 lety 03.01.2017 13:40 |  
          1 0

          Tak to by mě v tom případě zajímalo hodnocení dalších našich posil a jestli je vůbec v naší lize někdo výše než na trojce, když ne její možná nejlepší hráč podzimu.

          • Re: Vukadin

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 13:54 |  
            2 1

            Škoda 4, Deli 4.5, Ngadeu 3, Mihalík 2.5, GvK 1.5, Mikula 2... Orientačně. Vukadinović kromě té rychlosti nic jiného nenabízí. Což už u nás jednou prokázal. To, že se mu teď půlrok dařilo, nic neznamená. To je jen další půlroční kometa, kterých tu bylo už nezčetně mnoho...

            • Re: Vukadin

              Travinho     před 8 lety 03.01.2017 14:42 |  
              0 1

              Kolik bys tedy dal Alvirovi?

              • Re: Vukadin

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 16:01 |  
                3 0

                Jak má hodnotit hráče, když ho ještě nikdy neviděl hrát...

                • Re: Vukadin

                  Travinho     před 8 lety 03.01.2017 16:02 |  
                  0 1

                  Protože pokud mu na Vukadinovičovi vadí, že je údajně půlroční kometa, tak se divím, že si nestěžuje u hráče, kde to platí dvojnásob.

                  • Re: Vukadin

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 16:29 |  
                    2 1

                    Alvira jsem v životě neviděl. Vukadinović běhá po ligových trávnících už dost dlouho.

            • Re: Vukadin

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 17:44 |  
              2 0

              Narozdíl od GvK umí tu rychlost využít a umí obejít hráče. Mně GvK rychlej teda nepřišel, ani si nejsem vědom toho, že by někoho přesprintoval a jestli ano, tak naprosto minimálně.

              • Re: Vukadin

                JS (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 19:01 |  
                0 1

                Asi jednou jo, možná právě s Talinnem, nicméně pak neodcentroval, takže to bylo k ničemu. :)

  8. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    Pepibican     před 8 lety 03.01.2017 11:20 |  
    6 4

    Tak to radši snad půjdu do toho letadla já pokud tedy je tam to místo volné.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 11:25 |  
      6 0

      Neblbni, to je kondiční soustředění. Počkej si až na herní. Zbytečná makačka hned na začátku roku.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Borgetti     před 8 lety 03.01.2017 11:26 |  
      2 0

      Vočumovat letušky, to víš že jo :D

  9. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    dropt     před 8 lety 03.01.2017 11:59 |  
    7 0

    Osobně si pokládám dvě otázky:
    Jaký chceme hrát fotbal?
    Co lze očekávat od našich zápasů, resp. soupeřů?

    ad 1)
    Generál říkal, že chceme na hřišti dominovat. To si překládám jako být silní a kvalitní na míči.

    Přes zimu můžeme nacvičit ledacos jiného, ale dosavadní zápasy (především domácí) ukazovali, že nehrajeme zrovna stylem hurá do útoku. Auty i standardky se rozehrávají pozvolna a dost se drží míč u obránců.

    ad 2)
    Kdo s námi kromě Litoměřicka (:-D) bude chtít hrát v Edenu otevřenou partii? Resp. kdo má takovou sílu, abychom mu to vůbec dovolili?

    Vukadinovič je v prvé řadě rychlík. Míč mu není úplně cizí, ale že by oplýval kdoví jakou kvalitou, to zase ne. Jeho hra je založená na tahu vpřed. Většinu gólů a asistencí zaznamenal z brejků, nebo rychlým útokem, kdy se dostal za obranu a přihrával před brankaře, kam se ještě nestihli vrátit stopeři. Občas předržuje balon, občas se ukopne s centrem a má hodně dotyků s míčem.

    Osobně si myslím, že by to žádná hitparáda nebyla, resp. jsem přesvědčený, že by se nějak prosadil (v lize určitě), ale myslel jsem si, že míříme výš. Např. jak Schick v rozhovoru říkal, že po něm chtějí hru na 1-2 doteky.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      deny91     před 8 lety 03.01.2017 12:09 |  
      2 1

      Souhlas, pro mě by to bylo podobné jako s Kovaříkem - hráč na rozšíření kádru... Pokud má být kádr zkvalitněn, ne pouze rozšířen, musíme podle mě lovit v cizině. Česká liga je notně přebraná. Navíc mi Vukadinovič nepasuje do herního stylu Slavie, která chce být na hřišti dominantním týmem, hraje do plných, a ne na protiútoky, jako Zlín. Myslím, že to s ním může dopadnout podobně jako s GVK a vůbec bych se nedivil, kdyby byl Gino ve Zlíně podobná hvězda jako teď Vukadin, ne-li větší.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Travinho     před 8 lety 03.01.2017 12:36 |  
        1 0

        Jasně, v cizině jo. Jenže když budeme posilovat ze soutěží slabších než je ta naše, tak to asi taky nebude pravé ořechové.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          deny91     před 8 lety 03.01.2017 12:44 |  
          3 0

          Tak třeba konkrétně na Balkánu jsou všechny ligy jako soutěže slabší, než ta naše, ale najdeš tam fotbalisty bud s velkým potenciálem (mladé talenty), nebo i hotové hráče, které bychom si možná ani nemohli dovolit. Slabší liga neznamená, že tam hrají jen slabší fotbalisté, než u nás. Je ale potřeba dobrý scouting.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Vici     před 8 lety 03.01.2017 14:46 |  
        1 1

        No tak zrovna Kovařík je úplně jinej typ. A právě na to dobívání v Edenu by se hodil díky jeho přesnosti centrovaných přihrávek.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          deny91     před 8 lety 03.01.2017 15:19 |  
          0 0

          Tak proč teda nehraje aspoň v té Plzni, když oni to tak taky mají, jelikož obhajují titul a jsou i letos první? Proti nim taky každý betonuje a Kovařík i tak sedí...

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            dropt     před 8 lety 03.01.2017 15:36 |  
            2 0

            Protože Plzěn má v kádru hned dva hráče s famózní levačkou (možná úplně TOP v ČR). A Zeman má ještě navíc tu rychlost a dynamiku.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              deny91     před 8 lety 03.01.2017 15:53 |  
              0 0

              Právě že to já vím, byla to spíš řečnická otázka. V tom případě bych spíš čekal, že budeme hledat v zahraničí někoho typologicky podobného Zemanovi, abychom mohli Plzni konkurovat. A ne že budeme chtít hráče, kterého tam Zeman posadil na lavici.

              • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                dropt     před 8 lety 03.01.2017 16:02 |  
                0 0

                Já si myslím, že jsme o Kovaříka nikdy nestáli. Evidentně chceme jednoho hráče na kraj (a troufám si říci, že hotového fotbalistu, resp. někoho, kdo už prokázal své kvality). Plus chceme mít náhradu, když přijde nabídka na Zmrhala. Tzn. 1+1.

                No a adepti:
                Sýkora (je ve hře od začátku)
                cizinec
                Vukadinovič
                Kovařík

                Možná, že jsem trefil i pořadí z hlediska našich priorit.

  10. Vukadinovič

    mpik     před 8 lety 03.01.2017 12:04 |  
    5 6

    Mnoho lidí zde Vukadinoviče nepovažuje za posilu. To mi přijde hodně z podivem. Spekuluje se, že by mohl být hráčem reprezentačního áčka, ale pro Slavii není dost dobrý?
    Jeho výkony jdou poslední sezóny poměrně strmě nahoru. Vzpomeňte, jak vypadal kádr Slavie, když zde hrál. Tehdy se hrávalo o záchranu! Těžko se vyniká v takovém týmu. Ve Zlíně byly jeho výkony skvělé. Kulhá srovnání s Van Kesselem. Vukadinovič umí zpracovat míč i přihrát a co jsem viděl, tak výrazně zlepšil i centry. Pokud bude hrát v současné Slavii, budou jeho výkony ještě o třídu lepší.
    Pevně doufám, že tento hráč Slavii posílí!

    • Re: Vukadinovič

      smely (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 12:08 |  
      5 0

      ni ve zlem proti nikomu, ale hracem A repre je i Tomas Soucek a vsichni vime jakou ma u nas pozici...

      • Re: Vukadinovič

        Jachym     před 8 lety 03.01.2017 13:06 |  
        2 0

        Chtěl jsem napsat, že v základu tam hraje Droppa, nad nímž tady ohrnujeme nos v podstatě všichni, ale Souček je ještě lepší příklad. Oprávněně vypadl ze základu Slavie, a přesto se ocitl v jarolímovské reprezentaci. Aby bylo jasno, Tomášovi přeji jako každému Slávistovi jen to nejlepší, ale jeho nominace do reprezentace vypovídá spíše o tragickém materiálu, který má KJVCD k dispozici...

    • Re: Vukadinovič

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 12:16 |  
      1 0

      Mně se na něm líbila max ta spontálnost při slavení gólu. Jak jsem psal výše, určitě bych z něj nebyl nadšený. Průmer nestačí.

    • Re: Vukadinovič

      deny91     před 8 lety 03.01.2017 12:22 |  
      1 1

      Podle něj je důležité, aby nejlepšímu ligovému nahrávači lépe fungovalo tělo. To má rychlonožka chatrné, málokdy odtrénuje kompletní týden. „Na zdravotní stav kluby v cizině hodně dají,“ vidí možný problém. „Na druhou stranu má Vukadinovič plus, že i když vynechá dva tři dny, dokáže hned poté naskočit do zápasu. Jiní hráči se po zranění skoro bojí kopat,“ dodává Valášek.

      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/286648/odola-zlin-o-vukadinovice-se-zajima-plzen-kluby-z-nemecka-a-nizozemska.html

      Jen aby to zdravotně nebyl další Kenia...
      Já nevím, Pánik o něm mluví často skoro v superlativech, že může být hvězda ligy, má potenciál se hodně zlepšovat atd. Jenže jak se dokáže prezentovat ve stylu hry Slavie, který je úplně odlišný od toho zlínského?

  11. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    Sracken     před 8 lety 03.01.2017 12:17 |  
    3 8

    Scouting na špičkové úrovni. Scouting znamená, že přijde pan Zíka a řekne tady máte Ondráška, Floa a Vukadinoviče. Koho z nich chcete? Mě to je jedno, ale provizi chci takovou. Až budete zase bez peněz, tak se o vás zajímat nebudu, ale teď jste tady ti hejlové vy. Proč nejdeme po opravdové kvalitě, ale po hráčích, které nám vnucují agenti. Tenhle hráč nemá Slavii v tuto chvíli co dát. Jedině pokud si Slavia dala za cíl financovat pana Zíku a Zlín.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Fulham     před 8 lety 03.01.2017 12:22 |  
      1 0

      Odpustím si jizlivou poznámku a vyzvu tě - dej tři typy na hráče místo Vuka. Čímž neříkám, že přijde.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Fulham     před 8 lety 03.01.2017 12:23 |  
        3 0

        tipy - pes aby mi nohu jebal...

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Obr     před 8 lety 03.01.2017 12:41 |  
        0 0

        Tak na tipy jsou agenti a na vyber hrace je nase vedeni. To snad musi zhodnotit, jestli jim agent cpe odpad, a nebo kvalitu :)

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 14:02 |  
      2 0

      A ja myslel,ze my jsme prisli za panem Zikou a rekli mu jestli by nam nepomohl sehnat leveho beka. Ondrasek? O Vukadinovicovi vi asi kazdy bez Ziky. Nebudes ty ten typ,co se nabali az kdyz to vypada dobre? Tvoje projevy tady tomu maximalne odpovidaji. "Chci vsechno hned a samozrejme nejlepsi a jestli to tak nebude tak zacnu kricet - Bééé).
      Ano,nesouhlasit se muze ale ten tvuj plac co tu uz nejakou chvili predvadia je fakt ostuda..

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Hanzwalter     před 8 lety 03.01.2017 15:04 |  
        1 0

        Sracken zase vypustil sr.... nema cenu reagovat ani....

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      sasky     před 8 lety 04.01.2017 12:52 |  
      0 0

      Tak až na to, že Ondrášek už je dávno dementovaný, o Vukadinoviče nestojíme jenom my, ale i Plzeň a požadavek na sehnání levého beka měly všechny top týmy (my, Plzeň i Sparta). Takže tam skauting udělal Zíka za nás, ale na náš požadavek! Takže se zase uklidníme.

  12. denik Spart

    smely (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 12:26 |  
    0 0

    tohle je taky docela vtipny...vynatek ze clanku naseho renomovaneho sportovniho platku : „Je docela možné, že ho Slavia chce. Docela by mi to dávalo smysl a nic proti tomu nemám. ,“ reagoval zlínský boss Zdeněk Červenka. " Ale musí dojít k dohodě klubů, což nebude jednoduché,“ prohlásil Zíka pro iSport.cz.

    • Re: denik Spart

      deny91     před 8 lety 03.01.2017 12:30 |  
      3 0

      Jak nebude jednoduché? Neměla náhodou teď v zimě končit Vukadinovičovi smlouva? Každopádně je dobrá poznámka, že už jednou se pod Šilhavým neprosadil v Jablonci, tak úplně nevím, proč by to mělo vyjít teď, když konkurence je oproti Jabkám ještě větší...

      • Re: denik Spart

        Obr     před 8 lety 03.01.2017 12:36 |  
        3 0

        Presne. Ja i pochybuju, ze by ho JS chtel a zaroven si i preju, aby to nevyslo. Podle me se moc nehodi pri hre do plnych a navic je nachylny na zraneni.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      smely (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 12:40 |  
      0 1

      jo to dava smysl, sam JSVCD rikal, ze jedname s vice hraci, tzn., ze pripadne VV je bran jako nahrada za JZ8 a ten hrac, ketry ma opravdu prijit je nekdo jiny o kterym nemaj novinari ( ani my) sajna... :-)

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        sicilianbrno     před 8 lety 03.01.2017 13:04 |  
        0 4

        MSNJT

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          smely (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 13:38 |  
          5 1

          zacinas bejt trapnej jak brno...

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            sicilianbrno     před 8 lety 03.01.2017 14:25 |  
            2 2

            a ty se třeba naučiš psát jednou normálně celý slova, aby ta věta dávala smysl, věřím, že tě to ve škole naučili.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              smely (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 14:41 |  
              0 0

              opakuju, neztrapnuj se...verim, ze to nemas zapotrebi...

              • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                sicilianbrno     před 8 lety 03.01.2017 15:08 |  
                1 2

                opakuju: nauč se psát normálně a ne trapně zkratky, které tu použiváš nejvíc. JSVCD je skoro tak dlouhé jako Šilhavý nebo trenér. Bejt já v jeho kuži, raději než trapnou zkratku bych bral své přijmení. Taky bych ti nepsal PT, ale Prokop Tunel, kdyby ses tak jmenoval. JSVCD, VV, JZ8...odpust si už ty nesmyslný zkratky a piš jejich skutečné jmena. děkuji

                • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 15:10 |  
                  2 3

                  trhni si, budu psat jak se mi chce a ty se treba pretrhni vejpul, hnjupe ...

  13. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    helmajstr     před 8 lety 03.01.2017 12:35 |  
    0 0

    Z blízkýho zdroje mám info, že o něj měla ještě mezi svátky eminentní zájem Sparta a naťukávačka proběhla i od Plzně a zájem byl i od týmů z druhý Bundesligy...ale pokud si ho naše sportovní rada vybrala a opravdu ho chceme, tak věřim, že trumfy jsou na naší straně

  14. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    dřevěný     před 8 lety 03.01.2017 12:40 |  
    4 1

    Vukiho jsem na podzim viděl ve Zlíně 4x (proti Karviné, Spartě, Dukle, Slavii), tak si dovolím napsat pár svých poznatků z těchto zápasů.
    Proti Karviné, která hrála se Zlínem otevřeně, jsem z něj byl nadšený. Proti Dukle, která si to po rychlém vedoucím gólu hlídala, se mu dařilo nejméně (ostatně jako celému Zlínu). Ale jinak v každém zápase byl minimálně jedním z nejvýraznějších hráčů zápasu, vždy nějaké šance vytvořil nebo šly od něj, přes něj apod., směrem dopředu se neschovával, chtěl míč, není to alibista, který by byl jen do počtu. Že je pekelně rychlý, dynamický a má výborný start na míč víme, když nahrál, šel často hned do pohybu na narážečku nebo náběh. Taky bylo vidět, že si věří, dost mluvil na spoluhráče, ukazoval jak to chce hrát, chodil jeden na jednoho s mnohem lepší úspěšností než GvK :) A jestli tu někdo píše, že neumí centrovat, tak si dovolím říct, že to není pravda. Umí, velmi dobře.
    Záporem byla zbytečná zbrklost ve zpracování, v kličce, centru, myšlenka byla někdy rychlejší něž nohy, občas prostě zbytečně nevynuceně kazil :) Zasprintovat a pomoct zpět umí, horší je obranná poziční hra a vykrývání prostorů, tam se mu moc nechtělo do pohybu, mnohdy jen stál na místě. S Duklou, kdy to Zlínu moc nešlo, se mi zdál trochu otrávený, chyběla mi tam zarputilost (ale to je jen můj pocit).
    Jestli trenéři hledají pravou zálohu co umí hlavně do útoku, tak Vuki v této formě je hodně slušná varianta. Jen mě osobně mrzí, že toto stejné nehraje Mihalík.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      wiesinger7     před 8 lety 03.01.2017 13:31 |  
      6 0

      Mihalik by mohl byt nejlepsi kridlo v lize. Tak dobry centr u nas ma uz snad jenom Svento. Ale to by musel prestat drzet mic 10 sekund pokazdy kdyz ho dostane.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Obr     před 8 lety 03.01.2017 13:41 |  
        3 0

        Ona mu i trosku chybi rychlost. Ze to furt drbe, to mas pravdu.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Hanzwalter     před 8 lety 03.01.2017 16:11 |  
        0 3

        Hlavne je dle meho strasne slabej ve hre jeden na jednoho stejne jako GvK... porad to zkouseji a pritom maji uspesnost 1:10... oba by meli hrat na jeden max 2 dotyky.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          dropt     před 8 lety 03.01.2017 16:42 |  
          6 0

          To je vtip, že jo? Srovnávat Mihalíka a GvK ve hře na jednoho je stejný jako srovnávat úrodnost černozemě a pouště.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            sasky     před 8 lety 04.01.2017 12:56 |  
            1 0

            To mě taky pobavilo. Mihalík je jeden z mála hráčů v kádru SKS, který právě 1-1 umí a hlavně se to nebojí zkoušet. Jestli opravdu odejde na hostovačku a vrátí se ještě silnější, bude to hráč jak víno. Osobně bych ho ale do základu stavěl už nyní.

  15. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    petrjir     před 8 lety 03.01.2017 12:55 |  
    2 0

    Ono vyjednávání se Zlínem může být taky pěkně na dlouho (viz Železník před rokem), kór, když jsme ještě nepodali nabídku a navíc k nim zatím nepůjde Železník. Otázka, zda je Vuk onen hráče, který by se mohl dořešit do odletu.
    Na druhou stranu si nejsem jist, zda ho trenér skutečně chce - níže dávám úryvek, který měl Šilhavý, když se na Sportu volil rychlík ligy.

    „Věřím, že Gino tuhle schopnost ještě náležitě uplatní. Z Vukadinoviče mám rozporuplné pocity. V Jablonci, když se pral o místo, zklamal. Ve Zlíně na sobě zapracoval. Nebo to byla záležitost psychiky.“

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      petrjir     před 8 lety 03.01.2017 13:08 |  
      0 0

      Taky ten Vuk může souviset s tím, že asi neletí Mihalík do Číny, níže dávám spekulaci z eurofotbalu.cz.

      "Povedal to Kozák (tréner repre SR) na tlačovke. Že nerozumie celkom prečo Slávia neuvolnila Mihálika na aktuálny repre zraz (hráčov pôsobiacich v SR,ČR,PL) a pritom ho ani neberú do Číny. "

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 13:56 |  
        5 0

        Doufám, že Jaro odejde maximálně na hostování bez opce. Pokud se kdy bavíme o potenciálu našich hráčů, právě v Mihalíkovi jej vidím největší. Mám toho kluka strašně rád. Nezapomenu, kdy po vítězném utkání v Edenu šel na kraj kotle a fotil se s jednotlivými fanoušky.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      deny91     před 8 lety 03.01.2017 13:49 |  
      0 0

      Ta citace JŠ mě překvapila. Potom by mi to už vůbec nedávalo smysl... Pravdou ale je, že Šilhavý říkal, že se jedná s více hráči, takže mají rozjednáno několik adeptů a prioritou je asi někdo jiný, ale pokud nedopadne, tak zkusí nějakou záložní variantu (třeba toho Vuka).

  16. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    kerim1969     před 8 lety 03.01.2017 13:40 |  
    3 0

    Tak to je paráda, Vukadin je můj favorit, Mihalík jeho kvalit zatím nedosahuje.
    Mihalík má větší perspektivu do budoucna, ale momentálně je na pravé straně nejlepší Vukadin,
    snad to dobře dopadne.

  17. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    japhy     před 8 lety 03.01.2017 13:41 |  
    5 0

    Já bych tedy VV bral všemi deseti, pokud ovšem nebude překážkou jeho zdraví. Když hrál teď proti nám, tak jsem viděl úplně jiného hráče, než byl ten VV u nás. Tehdy byl pevně spjat s lajnou a všem ukazoval záda a zároveň velikou dávku zbrklosti. Nyní mi přišel mnohem "celoplošnější", o dost více sebevědomý, jasná osobnost týmu, část té zbrklosti mu ale zůstala. A to si uvědomte, že rozhodně nehrál do otevřené obrany.
    Celkem by mě zajímalo, kdo z nás by k nám bral takového Jardu Zmrhalovic, když hrajeme furt do těch zatažených obran a takový hráč se k tomu nehodí. Abychom se pak nedivili, až nás slušnější týmy budou větrat - už takhle naše záloha není nejdynamičtější.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Maty22     před 8 lety 03.01.2017 13:45 |  
      1 0

      Já ho v tom Zlíně, myslim VV, neměl moc šancí vidět, a kanadský bodování neni všechno.
      Když byl u nás, přišlo mi, že bafnul balon a pak už jak Forrest Gump jen běžel a běžel a běžel až na tramvaj.

  18. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    afro     před 8 lety 03.01.2017 13:46 |  
    5 1

    Úplně se mi nechce přehodnocovat názor z doby, kdy hrál Vukadinovič u nás, že by se měl spíše než fotbalu věnovat atletice... ;-) To se jako za rok a půl naučil dělat kličky, centrovat a sem tam třeba zaseknout a neběžet jak smyslů zbavenej po lajně až do úplného skonání?
    Letos jsem ho viděl jen v zápase s námi a jo hrál celkem dobře a i ta splašenost ho trochu přešla, ale na druhou stranu jsou moje představy o posile na pravou zálohu v aktuální Slavii poněkud jinde. A ano, píšu to navzdory jeho asistencím a ano, souvisí to s plným měšcem JT.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Maty22     před 8 lety 03.01.2017 13:48 |  
      0 0

      Přesně si ( mnohem líp než já ) zformuloval moje myšlenky. Plašana už máme Mingazova.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        afro     před 8 lety 03.01.2017 14:02 |  
        0 0

        Díky, ale postnul jsi to dřív než já. :-)
        #neopisovaljsem

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      dřevěný     před 8 lety 03.01.2017 14:34 |  
      1 0

      Tehdy to ale byla úplně jiná doba, jiný tým, jiná hra, jiné výkony. Dle mého těžko srovnávat i v nadsázce... Jako každý má i Vuki své přednosti i nedostatky, fotbal hrát umí i uměl, jen to tehdy vzhledem k okolnostem nebylo tak vidět :)) Je často jen otázka jaký post vlastně trenéři hledají, jakou hru si představují od kraje zálohy a taky co hrají spoluhráči. To, co po něm teď chtějí ve Zlíně mu evidentně sedí...

  19. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    Horis     před 8 lety 03.01.2017 13:49 |  
    3 2

    Musím říct, že bych u nás Vukadina viděl velice rád. Když u nás hrál, byl jsem nadšený z jeho bojovnosti, rychlosti a fotbalového myšlení... Byl vždy zapálený do hry a na hřišti mi nikdy nepřipadal, že by zápas odchodil... Nikdy... Ano, míval velké problémy ve finální fázi, ale to už dnes podle mě není jeho problém. Včlánku se uvádí, že má za podzim 2 góly, 8 asistencí a 19 nahrávek do gólové šance, to je podle mě velice slušná statistika finální fáze... Jasně, není zde zmíněno, kolik toho zadrbal... Ale na druhou stranu, je to hráč, který se nebojí hrát, není alibistou a takoví hráči vždycky něco zkazí... Kdo nechce hrát, nic nezkazí... Vukadin není ten případ.

    Já bych ho bral, ale vyjádření trenéra Šilhavého na jeho adresu v anketě deníku Sport o rychlíka ligy na mě nedělá dojem, že by o něj zrovna JŠ nějak stál.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Kenny     před 8 lety 03.01.2017 14:25 |  
      0 0

      S rychlostí nemám problém, když přivřu jedno oko tak ani s bojovností. Ale co se týče fotbalového myšlení, že ty si z nás tady děláš šoufky? I když uznávám, že je to slovíčkaření a každý může mít na mysli něco jiného.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 14:35 |  
      2 0

      Popravdě já bych tu hráče, který na 100% nechce za Slavii hrát nechtěl. Jestli přijde jen kvůli prachům a srdce bude mít v Plzni, tak to radši ať ani nechodí.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Poldis     před 8 lety 03.01.2017 14:40 |  
        0 0

        Jsem stejného názoru, jak se píše " podpis a razítko" :-). Jen narážím na fakt, že za poseldní dva dny, dle všech těch expertů od novin májí přijít minimálně další 3 hráči. Poměrně usměvné jak všichni vaří z vody.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Maty22     před 8 lety 03.01.2017 14:41 |  
        0 0

        Za půl hodiny napíšou, že k nám de Lafata s Váchou.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        petrjir     před 8 lety 03.01.2017 14:43 |  
        0 0

        Na druhou stranu nikdo neví, kam skutečně Sýkora chce a můžou to být mediální kachny od začátku.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Borris     před 8 lety 03.01.2017 14:46 |  
        2 1

        Přesně tak, naprosto s tebou souhlasím. Já chci ve Slavii jedině hráči, kteří opravdu chtějí hrát za Slavii a chtějí za ní na hřišti bojovat do roztrhání těla. Ale zase na druhou stranu, nerad bych Sýkorovi křivdil, třeba to jsou fakt všechno jen novinářské výplody. Na druhou stránku už se mi moc nelíbí, jak to Sýkora protahuje, až moc nápadně mi to začíná připomínat kauzu Šural. Bývalý hráči Liberce jsou na tohle zřejmě specialisti. Ať mi nikdo nevykládá, že se Sýkora za více než měsíc, skoro dva měsíce, nebyl schopen konečně rozhodnout. Pořád tu létají nová a nová jména, novináři se předhánějí kdo vycucá z prstu lepší jméno a nakonec bych se vůbec nedivil, kdyby to dopadlo tak, že přijde někdo úplně jiný a nečekaný. Uvidíme.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          Travinho     před 8 lety 04.01.2017 08:32 |  
          1 0

          A na co jiného než na peníze jsme myslíš nalákali Alvira a Floa? Pochybuju o tom, že by odmala snili, že budou hrát v Česku za Slavii...

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Obr     před 8 lety 03.01.2017 14:53 |  
        0 3

        Presne, at si tahne do Plzne, frajirek. A jestli je pravda, za nabizime 30mega plus Voltra na prestup a hostovacka Suk, tak se kluci nahore museli uplne zblaznit.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          petrjir     před 8 lety 03.01.2017 15:04 |  
          2 0

          Nevěřil bych všemu, co se píše. Na druhou stranu Voltra škoda nebude a když by Souček hrál v Liberci v základu (bez opce, navíc se zná s Trpišovským ze Žižkova), tak je to oboustranně výborný. Třeba taky to může být tak, že Zmrhal naznačil, že by chtěl zahraničí zkusit již nyní a hledáme za něj o to intenzivněji náhradu.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            Obr     před 8 lety 03.01.2017 15:18 |  
            1 0

            Nejsem dnesni, neboj. Ale tohle je proste moc za nekoho, jako je Sykora - nechci sem vypisovat posty, kde hral a kolik minut, uz se to tu pretrasalo. Jim nasypeme takovy prachy a jeste jim k tomu dame dva hrace pomalu do zakladu. Svet se zblaznil...

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              Travinho     před 8 lety 03.01.2017 16:03 |  
              0 0

              Na druhou stranu, z mého pohledu je to minimálně stejně dobrý hráč jako Zmrhal a peněz by nám ještě zbylo.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          sicilianbrno     před 8 lety 03.01.2017 15:05 |  
          2 1

          Reakce na víc uživatelů ale dám odpověd u tebe:
          "Kde bylo přímo napsané že sám hráč řekl, že do slavie nechce, že spíš do Plzně? To, že si to někdo mohl vycucat z novinářských prstů, ješte neznamená, že je to pravda"
          Z herního hlediska bych za sebe upřednostnil cizince klidně ze španělska, pak Kovaříka, který se mě vždy libil, pak Sýkoru a až na závěr Vukadinoviče,...realitu se asi dovíme dnes či zejtra.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            Obr     před 8 lety 03.01.2017 15:12 |  
            0 0

            Rekl to osobne. Asi bych to nekde nasel, ale hledat to rozhodne nebudu.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              VanDel     před 8 lety 03.01.2017 15:57 |  
              3 1

              Ten jeho rozhovor jsem četl, ale nevybavuju si, že by tam řekl přímo že k nám nechce. Jenom prohlásil, že by nejraději do Plzně, protože odtamtud pochází a má tu rodinu. A na tom nevidim nic špatného. Nijak se proti Slávii nestranil, takže bych mu rozhodně nenasazoval nějakou psí hlavu a neviděl v něm antikrista.

              • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                Obr     před 8 lety 03.01.2017 16:55 |  
                1 0

                Ja bych to zas nejak nezvelicoval. Proste chce radsi do Plzne, tak at tam jde..

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          Hanzwalter     před 8 lety 03.01.2017 16:16 |  
          2 0

          To Obr: ty si myslis, ze Volter ma na to hrat ve Slavii??? Uprimne? No ja myslim, ze na to nema a Suk na hostovacku ideal.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            Obr     před 8 lety 03.01.2017 16:54 |  
            0 0

            U nas ne, ale u nich mozna jo. Nevim, tezko rict. Zalezi, kdo jim odejde a prijde. Kazdopadne Suk u nich hrat muze.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        donford     před 8 lety 03.01.2017 17:55 |  
        0 0

        Dnes mají bohužel hráči většinou srdce tam, kde jsou peníze. Ty dnes vládnou. Klubismus? No, nevím.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 18:59 |  
          0 0

          Kdyby ti konkurence nabídla dvojnásobný plat oproti současnému, tak bys zůstal u stávajícího zaměstnavatele?

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Hanzwalter     před 8 lety 03.01.2017 15:06 |  
      1 0

      Twl co to zase jeeeee? Groteska blba Podruzka a Blbu ze Sportu pokracuje po prvni frasce zvane: Trener.... fraskou number two: Sykora a Vukadinovic... uz toho fakt mam plne zuby a vlastne asi ani ne.... uz se tomu tak smeju a nakonec si preju, aby to nebyl asi ani jeden, aby uz vsem bylo jasny , ze jsou to Klauniii:-)

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      qwertz0099     před 8 lety 03.01.2017 15:13 |  
      0 0

      Vemte si to takhle, třeba se ním počítá na levou stranu společně se Zmrhalem, na levého obránce s Floem a Šventem (Jablonský půjde asi pryč). Z ostaních křídelních hráčů (počítám i van Kessela) v případě příchodu Vukadinoviče nebo někoho jiného by šli na hostování 2 a měli bychom na pravé straně 2 křídelníky (posila/Mingazov/Mihalík/van Kessel).
      .
      .
      .
      Je to samozřejmě teorie

  20. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    Grobar     před 8 lety 03.01.2017 15:34 |  
    5 1

    Vukadinoviče jsem si přál, je to ověřený hráč. Je to nejlépe hodnocený hráč naší ligy. Navíc umí jazyk a dobře to tady zná. Sledují ho kluby z Itálie a 2. německé ligy, Sparta i Plzeň podle všeho taky. Je rychlý a dynamický. Viděl jsem spoustu zápasů Zlína v této sezóně a vždy udělal dobrý dojem. Byla by to dobrá posila.

  21. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 16:00 |  
    4 4

    hmm...řekl bych, že v minulém přestupním období nám nevyšel jen jeden přestup a to sice příchod Gino van Kessela. Hráče, který stál hodně peněz a je akorát velmi rychlý...nevím co by se muselo stát abychom po půl roce totožnou chybu opakovali. Vukadinovič je naprosto totožný typ hráče, navíc docela lazar. Určitě máme v týmu lepší možnosti v podobě Mihalíka, Mingazova nebo i Baráka. Vuki je vyzkoušený a i když nezklamal, nijak extra rozhodně nezářil a když jsme měli možnost ho koupit za 2 mega nevyužili jsme toho. Nyní by stál alespoň 20 a to se mu povedl jen poslední půlrok. To už raději bych u nás viděl toho Kovaříka! Určitě tu zase dostanu hodně mínusů, ale napsat jsem to musel.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Travinho     před 8 lety 03.01.2017 16:06 |  
      4 0

      Viděl jsi hrát na podzim Mingazova a viděl jsi hrát Vukadinoviče? Já si troufnu říct, že Vukadin už pod Beránkem předváděl víc než zatím Mingazov a od té doby šel hodně nahoru...

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 16:25 |  
        4 2

        viděl a máš pravdu, neoslnil mě, čekal jsem víc. Podle mě je Vukadin typický hráč pro malé kluby, tam má šanci se chytnout a zazářit. Nemyslím si, že by pro nás byl posilou a zlepšil by naší hru. Tím víc by mě mrzelo, pokud by kvůli němu odešel Mihalík, kterého považuji za mnohem lepšího a hlavně komplexnějšího fotbalistu.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          Travinho     před 8 lety 03.01.2017 16:37 |  
          4 0

          Já si Mihalíka dovedu představit na hostování, přeci jen potřebuje herní praxi, ale do budoucna mu také věřím.

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 16:56 |  
            0 0

            mluvíš mi z duše

          • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

            TSeguinTS     před 8 lety 03.01.2017 18:53 |  
            4 0

            Je pravda, že Mihalík šel ze všech našich hráčů po výměně trenérů nahoru nejméně a také si ho dovedu představit na hostování bez opce. Ale stále je v mých očích lepší než Mingazov a Gvk a rád bych, kdyby pod ním na jaře hořela tráva u nás.

            • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

              Travinho     před 8 lety 03.01.2017 19:01 |  
              0 0

              Těžko říct. Každopádně se zřejmě shodneme v tom, že na přípravu by měl dostat šanci u nás a uvidíme.

              • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

                hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 19:15 |  
                0 0

                asi tak

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 17:11 |  
      1 0

      20 mega Vukadin rozhodně stát nebude. Už jen z toho důvodu ho nelze srovnávat s GvK.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 22:20 |  
        0 0

        není to tak dlouho co jsem se někde dočetl, že mají o něj zájem kluby z první rakouské a druhé německé ligy a Zlín by se jeho prodeji nebránil. Ovšem pouze v případě, že by za něj někdo chtěl dát 1,5 mega euro...pochybuju, že zrovna nám by Zlín slevil na polovinu + třeba nějaká procenta...

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          deny91     před 8 lety 03.01.2017 23:18 |  
          1 0

          Pokud by někdo byť jen uvažoval dát jim za něj takové prachy, tak bych ho poslal na vyšetření. 10 Mio v českých + někdo na hostování a můžou být rádi. Pokud by jim za něj dalo vedení nějakou pálku, tak to by mě hodně zklamali. Navíc u hráče, který je dobrý snad jen na brejky v týmu jako je Zlín... Ale věřím, že se to nestane, protože nejsou blbí.

        • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 04.01.2017 09:38 |  
          0 0

          Tak ono se toho nakecá... jedna věc jsou očekávání klubu a druhá skutečný trh. Nevěřím, že by dal z ligy někdo za Vukadinoviće víc než tak 12 mega, spíš bych to viděl maximálně na 10 + hostování Železníka.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Hanzwalter     před 8 lety 03.01.2017 19:39 |  
      0 0

      Presne myslim si, ze Mingazov, GvK a Mihalik jsou hodne za ocekavanim a jak se rika: prumer nestaci.... Vuk, Sykora,Spanel ci Kovarik asi nejsou super top vysnene posily, ale uprimne si myslim, ze jsou lepsi nez ta nase trojka, alespon v momentalni forme a psychickem a fyzickem rozpolozenim;-)

  22. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    Hanzwalter     před 8 lety 03.01.2017 19:43 |  
    1 2

    A jeste jedno info... kdyz prisel Barak do SKS tak mne jeden exspartansky kamarad rikal: to je playerek libovej, dobrej kauf.... kdyz prisel Linhart do Slavie tak rikal: twl to je sek vedle jako prase, to je hodne spatenka hrac.... a dneska Bohemka sdelila, ze Linharta uz nechce.... skoda rudoch mel pravdu

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 22:14 |  
      2 0

      tak Linhart nás snad příliš nestál..byl to risk, který (zatím) nevyšel. Pořád je to ale mladý hráč, který by se v jiném klubu (Karviná, Příbram) mohl chytnout. Víc se ale divím, že v Bohemce víc šancí nedostal Kuchta, přál bych si, aby se prosadil. V dnešním Deníku se píše, že Bohemka se rozloučila s Mikušem a shánějí útočníka, tak snad obě naše mladé pušky dostanou víc šancí.

      • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

        Travinho     před 8 lety 04.01.2017 08:34 |  
        0 0

        Pochybuju, při vší úctě ke Kuchtovi si myslím, že kvalit Maška ani Holendy rozhodně nedosahuje. Asi by bylo lepší, kdyby šel hostovat spíš do druhé ligy, kde by hrál, ale bohužel ta hostovačka je snad ještě na rok a půl.

    • Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 04.01.2017 01:03 |  
      0 0

      Nevim jestli se nepletu protoze se na to ted nepodivam ale nebyl on vetsinu casu zranenej?

  23. Re: Slavia má v letadle místo pro Vukadinoviče

    TAdyas (přítel SN)     před 8 lety 03.01.2017 23:53 |  
    1 0

    Dle mého skromného názoru je Vukadinovič nejlepší pravé křídlo v epojišťovácké lize, a proto pakliže opět oblékne nejkrásnější dres, budu to jen kvitovat.