Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistický kouč Šilhavý

Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistický kouč Šilhavý.

Komentáře (97)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

    mpik     před 8 lety 01.01.2017 22:26 |  
    3 2

    "Myslím, že během pár dnů se vyřeší, kdo zůstane a kdo odejde. Zvláště, když někteří hráči odejít chtějí, protože se necítí patřičně vytížení."
    - a já zase myslím, že bychom měli přivádět jen kvalitní hráče a jen v rozumném množství. Nemá smysl jedno období hráče nakoupit, nechat ho sedět a další období hráče zase pustit. Osobně vidím jako logické uvolnění hráčů z před CEFC éry s nižší kvalitou (např. Jablonský, Mikula), případně na hostování pustit hráče mladé, perspektivní bez šance na základ (Souček, Železník, Kessel). Případnou další posilu jen pokud by měl někdo ze základu odejít (Zmrhal?)

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      TSeguinTS     před 8 lety 01.01.2017 23:05 |  
      10 1

      - a já zase myslím, že přivádíme jen kvalitní hráče v rozumném množství :-) Vše samozřejmě ukáže čas, k přehmatům dochází ve všech klubech, ale jak už tu někde rozepisoval deny - po odchodu hráčů širšího kádru a hostování hráčů, kteří se potřebují rozehrát, budeme jaro začínat vlastně s užším kádrem, než se mnozí domnívají.

      Z našich zahraničních posil jsem zatím nadšený, zvlášť z Marka a těším se zítra na první fotky.

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 10:49 |  
      6 1

      Já si tedy troufnu trochu oponovat:
      Každý klub - i ten nejlepší na světě - přivádí nové hráče. Snaží se, stejně jako my, najít větší kvalitu, než v kádru má. To, že nám na podzim vykrystalizovala nějaká základní sestava, která hrála dobře, ještě neznamená, že by nemohla být ještě lepší...
      Kádr fotbalového klubu není šatník, abychom si řekli, že ten starý kabát je ještě dobrý, tak nemá smysl kupovat si nový...
      Z některých komentářů mi přijde, že vidíme naše stávající hráče jako "chudinky", kterým "zlé vedení" přivedením konkurence ubližuje.

      Stejně tak nesouhlasím s tvrzením, že hráče nakoupíme a necháme sedět... Každý hráč v kádru musí na každém tréninku přesvědčovat trenéra, že chce hrát a že na to má! V každém klubu se může stát, že přijde hráč a trenéra během tréninků a přáteláků prostě o svých kvalitách nepřesvědčí... Na tom není nic divného a zavrženíhodného...

      Snad se shodneme na tom, že klub aspirující na titul a evropské poháry by měl mít k dispozici minimálně 22 zcela vyrovnaných hráčů, kteří mohou kdykoliv a za jakéhokoliv stavu naskočit do zápasu....

      A teď počítejme: z kádru "léto 2015" na boj o titul mělo tak šest hráčů (Bílek, Deli, Zmrhal, Škoda, Frydrych a s přivřenýma očima Berkovec), loni v zimě přišlo šest konkurenceschopných borců (Hušbauer, Bořil, Barák, Mihalík, Pavlenka, Mešanovič - Linhart byl úlet, Železník holt smůla na zranění), v létě také šest (MNN, van Buren, Ščuk, Mingazov, Švento a dejme pořád šanci van Kesselovi) ... to je 18 borců - pořád tam vidím čtyři volná místa - teď přišli Lüftner, Flo a Alvir + Kovář jako náhrada za Berkovce , tj kus za kus...

      A to se bavíme stále o tom "šatníku" - klidně můžeme přivést frajera, který bude lepší, než někdo z výše uvedených a prostě ho z téhle dvaadvacítky vytlačí ....

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 11:03 |  
        4 1

        S tím se dá vcelku souhlasit, nicméně je zde několik "ale":

        1) Dosti podstatnou složkou úspěchu v jakémkoliv týmovém sportu je vnitřní alchymie, která se netvoří pouhým součtem kvalitativních atributů jednotlivých členů kádru; kdyby to bylo tak jednoduché, tak Leicester nikdy nevyhraje titul a hvězdami nabytý Real Madrid by 7 let v řadě nevypadával v osmifinále LM.

        2) 22 naprosto vyrovnaných hráčů je sice představa hezká, ale nemusí to v týmu vůbec dělat dobrotu, a to zvlášť v soutěži s tak nízkým počtem zápasů jako je česká liga, ve které prakticky není potřeba dělat jakoukoliv rotaci. Jestliže se týmů vyhnou ve větším počtu zranění, tak je schopen vyhrát titul prakticky s 12-13 hráči (Plzeň 2010/2011, Liberec 2011/2012). Už teď je vidět, jak kvalitní hráči typu Mešanovič těžko kousají menší herní vytížení.

        Závěrem, souhlasím s tím, že kádr by se měl pravidelně okysličovat a posily přivádět. Na druhou stranu se to musí dělat mimořádně citlivě a je potřeba mít v týmu i některé méně fotbalové dříče (ukázkový příklad Mikula), který zkousne, že nehraje a v případě potřeby je připraven zaskočit.

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 11:35 |  
          2 0

          K bodu 1 - ano, fotbal je nádherný právě v tom, že může vyhrát i tým s papírově slabším kádrem.... Ale to bývá spíše výjimka, než pravidlo... I ten Liecester už v této sezóně je zase v dolních patrech tabulky... a to s tím Realem - já to vidím obráceně, Real se díky nabitému kádru pravidelně dostává do vyřazovací části LM... na rozdíl třeba od Liecesteru...
          Ostatně právě LM ukazuje největší příklad: už hodně dlouho ji nevyhrál nějaký neočekávaný outsider - pravidelně se ve finálových bojích objevují ti samí... ti s nejnabitějšími kádry

          Bod 2 s tím předchozím hodně souvisí: ano, dá se udělat titul, nebo vůbec nějaký úspěch s 12-13 hráči, ale zase to není až takové pravidlo... Počet zápasů závisí trochu i na naší formě - můžeme se dostat do finále poháru a můžeme postupovat do vyřazovacích bojů evropských pohárů .... Mě by se právě rotace hráčů celkem líbila - moci si dovolit v lize nechat odpočinout hráče (ne všechny někoho), šetřit je na Evropský pohár ... a nemít z toho vítr

          Herní vytížení - vždyť ti hráči mají denně trénink... Ti by měli každý den makat a do postele chodit "po čtyřech" - zápas by pro ně měl být "třešničkou na dortu" na konci týdne :-)

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 11:39 |  
          1 0

          Jenom tak mimochodem - Real zase tak pravidelně v osmifinále LM nevypadává - z posledních tří ročníků vyhrál dvakrát ;-)

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:13 |  
            0 0

            Mluvil jsem o období od 2004 do 2011; Real v té době, ačkoliv pořád se skvostným týmem, každý jeden rok vypadl v osmifinále. Jistě uznáš, že u týmu typu Real s tím může vládnout spokojenost jen těžko, v Madridu si asi neříkali "pohoda, furt jsme na tom líp než někdo z Anglie, kdo se do LM ani pravidelně nedostává".

            V zásadě byl celý můj komentář jemnou korekcí tebou nastíněného přístupu, jelikož z tónu tvého příspěvku mi trošičku připadalo, jako by k úspěchu stačilo nakoupit pouze kvalitu.

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 13:31 |  
              0 0

              V pohodě - je to diskuze, tak diskutujeme....

              Já jsem pochopil jak to myslíš, jenom holt až po odeslání příspěvku :-)

              Ale vlastně to navazuje, ne? Real se nespokojil s tím, že vypadává v osmifinále a svůj už tak nabitý kádr stále vylepšoval (například o Balea) a s posledními třemi ročníky už musí být spokojený... tak to má být :-)

              Bavíme se tu o nakupování, nebo tedy spíše o posilování kádru, tak můj příspěvek byl o něm.... Jinak samozřejmě vím (nebo tedy si myslím), že nakoupení kvality je základním, ovšem nikoliv jediným předpokladem :-)

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          Jachym     před 8 lety 02.01.2017 11:42 |  
          0 0

          Velmi správné postřehy, pouze ten "nabytý" Real bije do očí...:-) I já kladu velký důraz na fungující chemii v mužstvu. Nicméně si nemyslím, že by současné posilování bylo nějakým extrémem. Podle mě jediný Flo, pokud se samozřejmě trenérovi bude jevit dobře v přípravě, může vyřešit nějaké problémy v základní sestavě. Kovář sem jde s tím, že bude krýt záda Pavlenkovi. Lüftner podle mě není lepší než naši současní stopeři, ale je perspektivní a Deli možná po sezoně odejde. Totéž se týká chorvatské posily. Myslím, že jsme při těchto nákupech finančně nevykrváceli.

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:09 |  
            0 0

            Ježiš to jsem vůl :D Jinak souhlas.

  2. Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 01.01.2017 23:57 |  
    0 0

    Zvlastni,je to ten samy rozhovor co poskytl JS pro ispart.tv ale vlastne je trosku jinej.. zvlast ta informace,ze jsou hraci,kteri by chteli odejit..

  3. Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

    Nascimento     před 8 lety 02.01.2017 00:47 |  
    1 0

    Těší mne, že se byl osobně podívat na zápas Alvira ve Slovinsku. :)

  4. Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 02:54 |  
    1 0

    Snad nebude chtít jít pryč např. van Buren,u van Kessela by bylo nejlepší hostování. Ale řekl bych, že mluvil trenér o Železníkovi, Jablonském...

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      mpik     před 8 lety 02.01.2017 07:27 |  
      3 0

      Taky by měl mrzelo, kdyby chtěl Van Buren odejít, protože u něj cítím velký potenciál!

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 08:34 |  
        1 0

        Van Buren zůstane, to se týká Voltra (Karvina, Teplice, Liberec), Součka (asi Jihlava), Železníka (velmi pravděpodobně Zlín), pak Jablonského a Bazala. Kenia je pořád mimo a změna může být i u Linharta.

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          sasky     před 8 lety 02.01.2017 09:04 |  
          2 0

          Všichni pro současnou Slavii postradatelní. Souček a Železník zatím hostování, ostatní asi klidně přestup (Voltr, Jabko, Bazal, Linhart) a u Kenii hádám už další smlouva nebude.

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:17 |  
            1 0

            Přesně, ta dvě hostování samozřejmě bez opce, oba můžou být za čas ještě platní.

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 11:47 |  
          1 1

          Nedokazu rict presne proc ale u Linharta vidim velky potencial a nezbavoval bych se ho. Otazkou samozrejme je jak na tom je..
          V tomhle smeru je otazka jestli pri nasich soucasnych moznostech funguje v klubu nekdo na pozici "mentalniho kouce" ci zkratka nekoho kdo se o jednotlive hrace dle potreb stara i mimo oficialni program klubu.. nevite nekdo?

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:09 |  
            1 1

            Linhartovi bude v březnu 23 let, ten jeho velký potenciál utopil v automatech a hospodách, což Ti řekne půlka Budějičáků, kteří tamní fotbal sledují. A v třiadvaceti má s velkým potenciálem už čtyři roky hrát ligu nebo být v zahraničí (viz. Schick, Černý a podobný, kteří mají opravdu velký potenciál) a potvrzovat ten svůj talent. Já v Linhartovi nevidím nic, je to hráč do počtu. Možná se chytne někde v Brně nebo Teplicích a dá za sezonu pět šest gólů, ale že by to byl nějaký nový Kuka nebo Šmicer (to byl hráč s velkým potenciálem), to už s největší pravděpodobností fakt ne.

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:37 |  
              1 1

              Hale podivej se na Martina Zemana.. dost podobny pripad. Ale nebudu te presvedcovat ale ja vidim v Linhartovi velky potencial ale musel by se nekdo jeho hlave poradne venovat.. a nebo to proste prijde az s vekem,jestli se do te doby uplne nezakope...

              • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:06 |  
                2 1

                Martin Zeman je Necidova generace a v té době, kdy u nás zářil Necid, zářil i Zeman na druhém břehu Vltavy. Dokonce vyhrál i nějakou cenu talent roku nebo tak něco. Linhart nikdy v juniorském věku takto nezářil. To za A. Za B nevylučuji, že se může někdy v sedmadvaceti uklidnit. Budeme ho kvůli tomu držet v kádru a čekat, jestli se náhodou někdy jeho talent neprojeví?

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 15:35 |  
                  0 0

                  Ty jsi me asi nepochopil. Moje myslenka je o tom,ze tenhle hrac,mimo jine mladeznicky reprezentant,ma z meho pohledu velky talent na to byt na nasi ligu velmi uspesny. Ten talent si uz dlouhodobe kazi mimofotbalovymi aktivitami. Proto nadhazuji myslenku,ze by se s mladymi hraci,melo pracovat v sirsim rozsahu a ne se jich hned zbavovat.. samozrejme pokud ted ta praxe neni a naopak Linhrat tu je,tak to pujde dost tezko.. ale presto neni pozde..

              • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                sasky     před 8 lety 02.01.2017 14:50 |  
                0 0

                Zeman je takový talent, že v 27 letech (na vrcholu kariéry) kope v Plzni. Jo, je to dobrý hráč, ale rozhodně ne špičkový hráč. Od Linharta neočekávám ani to.

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:09 |  
            0 0

            Kmotře, ty mi čteš myšlenky, ne ? Linhart má v sobě takovou dravost a drzost, prostě se tam nacpe a to umí málokdo. Na to musí být nátura, ale jeho problém je hlava a my nemáme čas čekat. Bohužel.

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:44 |  
              1 0

              Ja s tebou souhlasim,ted neni cas ale i presto by me zajimalo,jestli nekdo nema info z klubu,jestli se nejake takove pozici neuvazuje.. byla by uzitecna predevsim u tehle mladych kluku..

              • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:54 |  
                3 0

                V Česku berou většinou trenéra jako mentálního kouče. Snad se jednou dočkáme nových funkcí ve Slavii jako mentální kouč nebo nutriční specialista. Je to docela levná sranda, když si vezmeme, že to může zcela ovlivnit výsledky v náš prospěch.

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:06 |  
                  0 1

                  Naprosto souhlasím.

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  sasky     před 8 lety 02.01.2017 14:55 |  
                  2 0

                  Já naprosto nechápu, proč kluby u nás tyto funkce nevyužívají už dávno. A co už absolutně nechápu je, že některé (a tuším, že je to většina) kluby nemají ani kondičního trenéra. Sportovní trénink a atributy sportovního výkonu jsou dnes tak komplexní, že to jeden (dva s asistentem) trenéři nemohou obsáhnout na dobré úrovni všechno. A samozřejmostí by mělo být zapojení specializovaných poradců u mládeže.

  5. Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

    Srdcar114     před 8 lety 02.01.2017 08:30 |  
    0 0

    Myslím si,že trenér nebude v prvním zápase příliš měnit sestavu,která vyhrávala na podzim.Možná jen Bořil vpravo a Flo vlevo,místo Míši/4 karty/,bude potřebovat defenzivního záložníka.Proti Jihlavě by asi bylo dobré hrát na dva útočníky.To jsou ale jen úvahy,mohou přijít zranění,možná ještě někdo ze základu odejde,nebo někdo trenéra přesvědčí,že do základu patří.První čtyři jarní zápasy budou klíčové,3x doma/ z toho jeden zápas s Plzní/ a venku jen v Příbrami.

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 08:47 |  
      0 0

      Defenzivní štít v pohodě zvládne Jasmin a taky Hušby. A ze základu teď určitě nikdo neodejde a pokud skončíme do 2 místa, což je baráž o Champions League, tak si dovolím napsat, že ani v létě nikdo ze základu nepůjde, protože to je motivace jako hrom a nejen pro hráče ...

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        petrjir     před 8 lety 02.01.2017 09:24 |  
        0 0

        Ani nyní Zmrhal, o kterém se spekulovalo?

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 09:32 |  
          0 0

          Zůstane, titul je obrovská motivace.

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            petrjir     před 8 lety 02.01.2017 09:38 |  
            0 0

            Tak tím asi padá Sýkora??? Což snad tolik nemusí mrzet.

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              Maty22     před 8 lety 02.01.2017 09:51 |  
              0 2

              Chtělo by to nějakýho Robena na pravou stranu. Aby měl stovku pod 10 a přitom si nevyvrknul kotníky o balón.
              Takovej Biabiany by byl v pohodě. Inter stejně stojí za bačkoru, když pad i s rudochama.

              http://www.transfermarkt.com/jonathan-biabiany/profil/spieler/45567

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:08 |  
              1 0

              zdravim, to ze snad neprijde dalsi Sural, minen Sykora, je pro mne pozitivni signal, ze opravdu vime co chceme....To, ze snad zustane JZ8 je pro mne pozitivni signal, ze chlapec opravdu vi co chce....jinak jsem si nejak myslel ( spis pral) , ze jsme vstoupili znovu do jednani s VC , ale podle dostupnych informaci to u nej vypada spis na Ajax nebo PSV.... i kdyz treba skonci u nas, coz by znamenalo pozitivni signal , ze vsichni opravdu vime vo co nam na jare de... #mychcemetitul :-) ... tak vse nejlspesi do 2017, pratele Slaviste ! ( p.s. a kdyz nevyjde ten VC, tak porad este muzem s Cinska privezt toho Wu Leie ! )

              • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:14 |  
                0 0

                S Claessonem se nejedná od konce září.

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:17 |  
                  0 0

                  mam jine informace, ale jestli mas lepsi, tak se omlouvam....

                  • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:26 |  
                    0 0

                    Já jsem teď někde četl vyjádření přímo Claessona a tam říkal, že zájem přijít do Slavie má.

                    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                      petrjir     před 8 lety 02.01.2017 10:31 |  
                      0 0

                      Ale to je už staré (z léta) vyjádření, ne?

                      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:39 |  
                        0 0

                        Právě, že ne, tak týden, ještě jsem si říkal, že se dost nabízí, což před tím nedělal. Ale asi má smůlu, protože do zálohy přišel ten Chorvat a teď děláme už jen útočníka.

                        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                          Maty22     před 8 lety 02.01.2017 10:39 |  
                          0 0

                          Máš odkaz na ten rozhovor?

                          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:50 |  
                            0 0

                            Zrovna to hledám na netu, protože jsem si to samozřejmě neuložil.

                            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 11:13 |  
                              1 0

                              Zatím se nedaří, ale zase jsem našel norské noviny, kde reagují na naši tiskovku a Slavia je pro ně top klub, což potěší. A podle článku je jasně vidět, že norští novináři absolutně netušili, že Per-Egil jde k nám.
                              www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Er-Per-Egil-Flo-pa-vei-til-Tsjekkia-227484b.html

                            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                              Travinho     před 8 lety 02.01.2017 11:30 |  
                              0 0

                              V historii to snad mít musíš ne?

                              • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 11:42 |  
                                0 0

                                Je to ono, článek co dohledal Smely, za což mu děkuji.

                            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                              SKSKali     před 8 lety 02.01.2017 11:21 |  
                              0 0

                              Na druhou stranu když byl blízko k přestupu v létě, tak by bylo divný, že bysme to nyní nezkusili, zvlášť, když sám hráč má zájem. A JŠ by zájem určitě zájem měl, ikdyž jsme ho chtěli ještě za Uhrina.

                              Je ještě varianta, že jednáme s dalšími, třeba z té Kodaně, kdyby jeden nevyšel, tak ať je v záloze další, jak někdo včera psal. Ale nevim, jak by to pak řešily, kdyby oba přestupy se vyvijely dobře.

                              • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 11:53 |  
                                1 0

                                na jinym svedskym fotbalovym servru pisou, ze temer 100% v zime odejde, ve hre je Ajax a PSV viz moje info vyse. o SKS se tam nepise nic, coz ale taky nemusi znamenat, ze s nim ( resp. s Elfsborgem) nejedname... :-)

                                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                  SKSKali     před 8 lety 02.01.2017 12:00 |  
                                  1 0

                                  Tak kdyby dal Slavii přednost před Ajaxem, nebo PSV, tak to by byla hodně slušná vizitka pro SKS, lepší než Legia v případě Per-Egila.

                                  • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                    smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:07 |  
                                    1 0

                                    a mimochodem, neska ma narozky...25...by moh dostat jako darek nejhezci dres na svete... :-)

                                    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:19 |  
                                      0 5

                                      Pokud by přišel další střední záložník, ted Claessonova formátu, byl by to konec buď pro Baráka, nebo zde zbožňovaného Hušbyho... Zvlášť, když máme nového ještě Alvira.

                                      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                        smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:25 |  
                                        1 1

                                        nemyslim si, nezapominejme, ze pristi rok budeme hrat LM i na jare a to chce mit proste dostatecne sirokej kadr.. :-)

                                      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                        TSeguinTS     před 8 lety 02.01.2017 12:47 |  
                                        0 0

                                        Snad se na to nezapomene, máme Tonda a Hušb, kteří jsou nejlepší na podhrotu, ted přišel Alvir, v zápase, který jsem viděl hrál ZS ale velmi často se vysouval skoro až na hrot. Případná posilu musí být na kraj.

                                      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                        JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 14:03 |  
                                        0 3

                                        Jasně, mínusovači, jasně, podle vás může hrát v základu deset středních záložníků, co? Nebo jste si nevšimli, že JŠ NEROTUJE základní sestavu?!

                                  • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                                    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:20 |  
                                    0 0

                                    Tak to asi nehrozí, ale rád bych se mýlil. A když zmiňuješ Per-Egila, tak byl vyhlášen nejlepším hráčem Molde za rok 2016.
                                    www.rbnett.no/100Sport/fotball/Flo-kan-havne-i-Ost-Europa-227447b.html

                        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                          petrjir     před 8 lety 02.01.2017 10:54 |  
                          1 0

                          To víš, že děláme jen útočníka nebo odhaduješ? Já si myslel, že hledáme spíše ofenzivní kraj zálohy. Útočník mně teda přijde nesmysl. Samozřejmě pokud to bude univerzál, o to lépe.

                          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                            Mates204     před 8 lety 02.01.2017 11:35 |  
                            0 0

                            Mě to dává smysl, pokuď chce Šilhavý pokračovat v tom, co jsme hráli to konci podzimu. Takže 4-4-2 - na to se 4 útočníci hodí.

                        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 10:55 |  
                          1 0

                          Útočníka? Neděláme spíš krajního záložníka?

                          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 11:26 |  
                            1 0

                            Tak samozřejmě to nemusí být čistokrevný útočník, spíš je otázka, co nakonec dopadne. Vždycky se na jeden post sleduje víc hráčů.

                            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                              Jachym     před 8 lety 02.01.2017 11:49 |  
                              3 0

                              Když bude dávat gól každý zápas, tak ať je to třeba gólman...:-))

                        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:11 |  
                          0 0

                          Ten rozhovor je ale stary uz vice jak mesic.. to uz tady na SN probehlo..

                          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                            smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:18 |  
                            1 0

                            ale tady snad nikdo nezminoval, ze je to horka novinka...

                            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:30 |  
                              0 0

                              V prispevku na ktery jsem reagoval se hned na zacatku uvadi tyden,tak jsem si jen dovolil uvest to na pravou miru pro ty,kteri se treba nepodivaji u clanku kdy byl vydan..

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              dupy77     před 8 lety 02.01.2017 15:33 |  
              0 0

              To doufám že Sýkora nepřijde taková kvalita to není

              • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                Sracken     před 8 lety 02.01.2017 16:08 |  
                1 12

                Je pravda, ze Alvir je ve 22 letech s cca. 30ti zápasy v profifotbalu (slovinské lize) supertalent. Zkušenějšího hráče než Alvir jsme teď prodali to Ostravy. Sýkoru kvalitativně lze srovnat s Floem (i zde by asi vyhrál Sýkora), ale s Alvirem vůbec. Hráč, kterému nenabídlo smlouvu Dynamo a s klidem ho odeslalo do pracovního procesu dle jeho uvážení, potom několik let nikde nehrál dospělý fotbal na přijatelné úrovni, nemůže být ani ve snu prohlášen za posilu a vidět vedle toho komentáře, že Coufal, Sýkora aj. nejsou kvalita mi přijde strašné přezírání reality. Alvir je prostě tlačenka přes několik lidí, nic víc. Doufám, že se na hřiště moc nedostane, protože téměř všichni v současném kádru jsou lepší než on. Jen z naší ligy jsou lepší a ve většině případů zkušenější než on než on zhruba stejně staří hráči Trávník, Havlík, Holzer, Čermák, Hromada, Zmrhal, Barák, Mašek, Masopust. Jeho příchod je na úrovni Vasiljeviče. Růžové brýle dolů, děje se něco, co není úplně dobře.

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  Citymat     před 8 lety 02.01.2017 16:26 |  
                  1 0

                  Tak mam tušení ,že čtu hodnocení odborníka!

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 16:35 |  
                  3 0

                  panáček stále ještě nepřekousl, že ze Slovinské ligy jsme nepřivedli Mihu Zajce, že?

                  A při tom v komplexním hodnocení slovinské ligy byl Alvir na třetím místě, zatímco dražší Zajc na čtrnáctém....

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  dupy77     před 8 lety 02.01.2017 17:16 |  
                  0 0

                  Kdo se tady baví o nových hráčích, já jen píši že pro mě Sýkora není žádná hvězda. Alvira ani Floa jsem nikdy neviděl tak nemůžu soudit na rozdíl od tebe asi to máš nastudované odborníku. Já věřím vedení že ví co dělá. SKS OLE

                • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

                  Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 17:17 |  
                  1 0

                  Dopředu říkám, že o něm nic nevím a už vůbec bych si nedovolil tvrdit jako ty, že ostatní jsou lepší. Možná ho máš nastudovaného dobře.
                  Pro ty ostatní sem dávám link na reportáž ze zápasu s Westhamem. Marko hraje v systému 4-3-3 toho pravého v záložní řadě ale jak sami uvidíte pohybuje se téměř všude. Akci před první gólem zakládá on jako střední záložník (39. vteřina). Dále pak zakončuje těsně vedle hlavou na pozici útočníka a ve zbytku jsou vidět jeho sprinty jako ukázkový box to box záložník připravený přepnout z obranné činnosti a za pár vteřin se nabízet k zakončení ve vápně soupeře.
                  Nejsem odborník ale na 22 letýho kluka, který toho moc neodehrál docela pěkné vystoupení v evropském poháru proti West Hamu.. Samozřejmě to může být jeho jediný povedený zápas, co já vím..

                  https://www.youtube.com/watch?v=E5Zuv_UvkGU

  6. Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:31 |  
    1 1

    Inu, také bych si nějakou trofej přál, to by nebylo určitě na škodu :). Šance na titul je sice velká, ale Plzeň to podle mě letos (opět) nepustí a my budeme mít co dělat k udržení druhé příčky před Spartou. Moc rád bych se samozřejmě mýlil...

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 12:43 |  
      1 0

      Pokud na jare vyhrajeme vsechny zapasy, tak verim, ze titul urveme...

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:11 |  
        1 0

        Teoreticky to sice nemusí stačit, ale asi jo, protože Plzeň hraje na toaletné a ve Zlíně.

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:31 |  
          2 0

          a hlavne u klokana, tam bude horet trava :-))

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:40 |  
            0 0

            Ještě hrají v Jablonci, Karviné, HK a Brně. No, mají slušné rozlosování, ti moc bodů neztratí.

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            Robinator     před 8 lety 02.01.2017 13:46 |  
            2 0

            a v bráně náš golman, který vychytá nulu :))

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              smely (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 13:53 |  
              1 0

              s tim nepocitali....sizunkove :-))

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 14:03 |  
        0 0

        Pokud vyhrajeme všechny zápasy, tak Národní pohár je náš a v lize doufat ve 2 ztráty Plzně včetně prohry proti Slavii.

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 14:19 |  
          5 0

          Pokud my vyhrajeme všechny zápasy, tak Plzeň s námi prostě prohrát musí.... to jinak nejde ;-)

          • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 17:06 |  
            0 0

            S tím se počítá, že Plzeň dáme, ale pokud by taky vyhráli všechno (mimo toho zápasu v Edenu), tak jsme o bod druzí ... To máme ale starosti ;-)

            • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

              TSeguinTS     před 8 lety 02.01.2017 17:11 |  
              1 0

              Ztrácet budou všechny týmy.

  7. Moc posil?

    dauby     před 8 lety 02.01.2017 13:05 |  
    7 0

    Zase brekot nekterych, ze moc posilujeme? To si snad dotycni delaji legraci. Vzdyt jsme koupili de facto 3 hrace, protoze Kovar k nam jde jako jasna dvojka misto Berkovce. A ze soucasneho kadru je Kenia mimo a Zeleznik, Jablonsky, GvK (?), Mikula tipuju ze odejdou, i kdyz treba jen na hostovani. Takze, minimalne co se tyce poctu hracu, potrebujeme jeste posilit! Idealni by byl pravak na kraj zalohy ci obrany. A hraci holt musi byt silni i psychicky, a s konkurenci v kadru se musi poprat, jinak tu nemaji co delat!

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      Fačín     před 8 lety 02.01.2017 16:28 |  
      0 1

      Škoda:) Ale Brondby by nám ho asi stejně nepustilo, jejich jedinej produktivní útočník. Nepůjde k nám třeba Kliment?:)

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        bedy     před 8 lety 02.01.2017 16:34 |  
        0 0

        Scháníme křídelního hráče.

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          bedy     před 8 lety 02.01.2017 16:36 |  
          0 0

          Sháníme. :-)

        • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

          TSeguinTS     před 8 lety 02.01.2017 16:36 |  
          0 0

          Ano, sháníme. Kliment je hrot a uvedený je u něj také pravý ofenzivní záložník.

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      deny91     před 8 lety 02.01.2017 16:34 |  
      0 0

      Díky za info a upřesnění. Byla to jen spekulace a zároveň asi i přání, kterého se někteří až nesmyslně chytli :-)

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 14:16 |  
      1 2

      Zvlášť, když tam hoděj Costu. Co s ním furt všichni maj? Takový vlasatý hovado...

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      Borris     před 8 lety 02.01.2017 14:28 |  
      7 0

      Jako vynechat nejlepšího stopera naší ligy, to je teda fakt slušný úlet.... Ten kdo to sestavoval, tak snad nerozumí fotbalu, to se snad jinak fakt říct nedá. Jako při vší úctě třeba k Harbovi, Ljevakovičovi nebo Nestorovi, tak ani jeden z nich na Djanga nemá. No a hovadu jménem Costa, nebo jak se vlastně jmenuje, snad ani nemluvím.

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        knl66 (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 14:42 |  
        0 0

        Top 10 bez Deliho = nesmysl!
        A ani se mi nechce věřit, že jsme podle toho článku o Costu nějak projevili zájem.

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      Fačín     před 8 lety 02.01.2017 16:31 |  
      2 1

      Deli ligu převyšuje o parník, včetně všech cizinců zde vyjmenovaných. Popravdě se divím, že je ještě u nás. To je hráč, na kterého je opravdu radost se dívat a to hraje stopera. Z útočníků dělá kašpary:)

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      kjandourek (admin)     před 8 lety 02.01.2017 16:36 |  
      1 0

      Deli tu jejich vybranou desítka tak převyšuje, že tvůrce tabulky tak vysoko asi nedohlédl :-)

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        Tchue22     před 8 lety 02.01.2017 16:40 |  
        0 0

        Přesně tak, nemám jim to za zlé. Holt ho nemohli do výčtu TOP cizinců zahrnout, protože Deli je ExtraTOP cizinec. :-)

  8. Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 17:39 |  
    0 0

    Tak by měl přijít pravý záložník a do Číny letí i obránce Vojtěch Mareš z dorostu, Bazal asi Příbram a Nitranský je u klokanů.

    • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

      TSeguinTS     před 8 lety 02.01.2017 17:49 |  
      0 1

      Bazal je na 14denní zkoušce v Příbrami.

      • Re: Titul je ještě daleko, zisk jedné trofeje by se mi ale líbil, přiznává slávistick

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 02.01.2017 17:53 |  
        1 0

        Pepa Řehák jde na hostovačku.