Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (189)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 06:08 |  
    13 0

    Ti, kteří tu volali po příchodu Lüftnera, se nejspíše dočkají. A proč ne. Stoper je to nadějný. S Jugasem a Pokorným nejnadějnější stoper v lize, navíc o dva, resp. rok mladší. Deli by tu měl snad ještě aspoň půl roku vydržet, ale je asi jen otázkou času, kdy na něj přijde dobrá nabídka a Simon se posune dál. A Jirka Bílek má svůj věk, takže příchod nadějného stopera docela dává smysl.

    Kovář bude náhradou za Berkovce se vším všudy, jestli je pravda, že chce Martin odejít. Co si pamatuji, tak taky dokázal za Liberec odchytat výborné zápasy a stejně tak občas udělal i nějaký ten hloupý kiks. Pokud by k té rošádě mělo dojít, tak by měl být Kovář srozuměn s rozdělením rolí, abychom tento problém nemuseli řešit za chvíli znovu.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 07:45 |  
      0 0

      100% souhlas

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:00 |  
      0 0

      A co Frydrych? Ten už timhle bude definitivně odsunutej na druhou kolej ne? Přitom potenciál má pořád velký

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 09:03 |  
        1 0

        Proc by mel byt odsunuty? Podle me se pocita s tim, ze bude postupne nova stoperska dvojka Luftner&Frydrich, az Deli odejde do zahranici a Bilek uz vykonostne na Slavii nebude mit stejne jako uz na to bohuzel nemel pak muj top oblibenec a srdcar M. LATKA;-(

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 09:06 |  
        3 0

        Jak na druhou kolej? Vždyť má normálně dobré herní vytížení. Do budoucna se s tím bude muset poprat a ukázat, že je kvalitnější než jeho konkurenti na post stopera či krajního beka. Podle mého názoru je Frydrych na ligu hodně dobrý hráč, ale ne úplně top. Luftnera vidím na stejné úrovni, ale je mladší a potenciál má teď větší. Navíc do budoucna budeme muset řešit Deliho i Bílka.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:14 |  
          0 0

          Asi máš pravdu.)

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          sasky     před 8 lety 14.12.2016 14:50 |  
          1 0

          Bohužel Deliho podle mě budeme řešit už v létě a Bílčuse nejspíš taky. Obávám se, že do nové sezóny půjdeme s kompletně novou stoperskou dvojicí. I když LM by mohla být pro Deliho lákavá :)

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:33 |  
      2 0

      Jo, to smysl dává. Jestliže ale Simon odejde nejspíše až v létě a Jirka Bílek zatím hraje tak jak hraje, tak bych možná Lüftnera nechal ještě do konce ročníku na hostování v Teplicích. V jeho věku je ze všeho nejdůležitější pravidelná herní praxe.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        jarodo57     před 8 lety 14.12.2016 11:25 |  
        1 0

        Vzpomínám si jak proti nám hořel.No tak snad .

  2. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    petrjir     před 8 lety 14.12.2016 06:35 |  
    6 0

    Sam jsem zvedav na tiskovku. Zajimalo by me, koho privedeme n kraje. Trochu se bojim, pokud kabina funguje, aby se to příliš neobmenilo, byt by odesli hraci, kteri na to nemaji. A dalsi veci je, ze se az zpetne ukazuje dobry vyber posil Jinocha a Uhrina. Kdyz mel Silhavy v Jablonci moznost neomezene volby, tak sice privedl zajimave hrace, ale moc to nefungovalo. Jinak jsem zvedav na Sykoru, zda to dopadne. Ale obchodum s Libercem moc neverim, viz Sural a Coufal. Sam bych si dost pral Vukadinovice. Aklimatizaci by mel rychlou a takovy kridelni hrac nam chybi.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Voitechus     před 8 lety 14.12.2016 07:48 |  
      1 0

      Četl jsem dnes od Sportu, že chce jít Sýkora zpátky do Plzně, protože to je prý jeho domov. Za mě dobře, že nepřijde stále toho tolik neukázal, každopádně jsem zvědavý jak se mu bude dařit v Plzni?

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 07:57 |  
        0 0

        No ja bych prece jenom ten Sport nebral jako bernou minci uplne...pockejme na ctvrtek;-)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        petrjir     před 8 lety 14.12.2016 08:08 |  
        0 0

        A to psali v dnešním?

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:14 |  
          0 0

          Yes

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:02 |  
      2 0

      Já jsme taky trošku v očekávání, že Uhrin sice nic moc trenér ale posily měl vybrat dobře a trošku se bojim, jestli to u JŠ nebude zase naopak, budem lovit v českym vyschlym rybníku, to se moc nikam neposunem. Ale samozřejme se velmi rád přesvědčím o opaku, nebo mě na konci přestup. období přesvědčí JŠ.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 09:04 |  
        0 0

        No trosku se toho taky bojim, ale otazkou je kdo ty posily vybral... uvidime no;-)

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      tirionek     před 8 lety 14.12.2016 10:58 |  
      0 0

      No, taky se připojím k těm dobrým posilám dvojice Uhrin-Jinoch. Myslím, že zrovna Jinoch posily dělat umí a Uhrin má zase ten evropský přehled (minimálně směrem na východ). Osobně bych ale rád viděl, kdyby se uplatnil například Plíšek směrem na Balkán. Teď je otázka, kdo za nás ty posily vlastně vybírá, když nemáme sportovního ředitele stále? Pro mě by nejlepší zprávou na zítřejší tiskovce bylo, kdyby přivedli nějakého osobností silného sportovního ředitele, někoho s vizí.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:07 |  
        1 0

        Myslis jako Dovalila v Teplicich??

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          tirionek     před 8 lety 14.12.2016 11:37 |  
          0 0

          No Dovalila snad radši ani ne. Prý neměl respekt v jednadvacítce, tak u nás by ho neměl asi tuplem. Rozhodně ne na postu sportovního ředitele. Ale fakt je, že bychom toho šéfa skautingu už nějak mohli obsadit. Dlouhodobě to nemá koncepci. Ale to by se asi mělo odvíjet od toho sportovního ředitele, jakou zvolí strategii ve směřování klubu. Zda jít cestou nákupů hotových hráčů, nebo talentů...

  3. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Obr     před 8 lety 14.12.2016 06:40 |  
    0 2

    Logicka volba pokud Simon odchazi. Ted uz je to asi jiste. Skoda, v boji o titul to bude velke oslabeni. Ale co se da delat, zivot jde dal.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 06:48 |  
      4 0

      Odkud máš, že Deli odchází? Já o ničem takovém nevím. Na jaro by měl zůstat, byť samozřejmě vždycky může přijít neočekávaná skvělá nabídka pro klub i hráče.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Travinho     před 8 lety 14.12.2016 08:10 |  
        3 0

        On by odchod v zimě vzhledem k Mistrovství Afriky ani nedával moc smysl a mohl by mu jen hodně uškodit...

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Obr     před 8 lety 14.12.2016 09:24 |  
        0 2

        Nemam zadny info, ale kdyz kupujeme dalsiho stopera, navic to vypada, ze do zakladu, zda se mi to logicky.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:00 |  
          1 0

          podle me je to s vyhledem na pristi sezonu, kdy budeme hrat pravdepodobne pohary a JB uz preci jen neni nejmladsi...nemyslim si , ze Simon pujde v zime pryc...nedavalo by to smysl, v pripade, ze bychom uhrali titul je tu sance hrat pristi rok dokonce LM...

  4. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    tomcz     před 8 lety 14.12.2016 06:53 |  
    1 0

    Myslím, že oba dva příchody by dávali smysl. Berkyho chápu, že v jeho věku ještě nechce vysedávat na lavičce, pokud to Kovářovi nevadí, tak to může být do budoucna pro náladu v týmu lepší. Lüftner taky dává smysl. Může nastoupit do přípravy a pokud budeme mít i tak dost stoperů ve formě (například, pokud se Ngadui vrátí na stopera), tak může jít ještě na hostování, třeba zpátky do Teplic. Přece jen Deliho už asi moc dlouho neudržíme a Bílek už není nejmladší. Tak bychom případně nemuseli akutně shánět stopera.

  5. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Sracken     před 8 lety 14.12.2016 07:01 |  
    2 10

    Kovář přichází proto, že dělal s asistentenm trenéra a trenérem brankářů - osobně se mi tenhle druh "malého klientelismu" nelíbí, ale ve fotbalu to tak prostě funguje a Berky chce prostě chytat. Nesmí se ale stát, že bude jakkoli ohrožena pozice Pavlenky, protože je to bez diskuse s Koubkem nejlepší brankář v lize, Kozáčik už tropí dost kiksů. Lüftner perfektní, ale pokud neodejde Simon, tak bych ho tam ještě půlrok nechal a do obrany nesahal. Před Uhrinem je třeba smeknout za posily, v podstatě neudělal krok vedle pokud platí, že Gino nebyl jeho práce. Gino je zatím katastrofální přestup v naší ekonomické realitě. Ještě by bylo dobré oslabit Liberec, na jaře to bude jedno z nejtěžších utkání, kdyby jim odešel Coufal a Sýkora, dynamika na krajích by jim moc nefungovala, protože tyhle hráče u nás neseženou.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 07:12 |  
      3 0

      Nevím, proč by to měl být klientelismus. Jestli se hledá dvojka, tak je logické, že si ti trenéři budou přát někoho, koho znají, už je přesvědčil a pracuje se jim s ním dobře. Navíc to není v ČR nějaký neznámý hráč, na dvojku by měl v pohodě mít.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Sracken     před 8 lety 14.12.2016 07:28 |  
        0 11

        Ano, koho osobně, podotýkám osobně, znají. Takže klientelismus, protože ani nehledají nejlepší variantu, ale vezmou koho znají. Ale nic proti němu, na dvojku je ok. Jestli tedy bude dvojkou. Ale je to stejné jako s hledáním úředníka na dobrou pozici - nehledám, výběrko vyvěsíme na nástěnku někde ve vnitrobloku a vezmem na teplé místěčko někoho, koho dobře známe a kdo zase kdysi pomohl nám. Běžný jev.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 07:36 |  
          8 0

          A jak je podle tebe tedy hledá optimální brankářská dvojka, když je klíčový právě ten aspekt loajality a vůbec osobnostním předpokladů? Klidně to mohlo být tak, že měli tři, čtyři nápady, ale roli sehrálo přesně to, že je tam ta osobní zkušenost. Klientelismus by spíš byl, kdyby vzali hráče jen proto, že jej znají a nebyla by za tím žádná rozvaha tohoto typu.

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            tirionek     před 8 lety 14.12.2016 11:03 |  
            0 1

            No, vzpomeňme si, jak se hledala brankářská dvojka k Vaniakovi? Nakonec to byl myslím Vorel? Taky podle některých tragéd, který už vlastně končil a jak pak zachytal. A to i v pohárech!

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 13:12 |  
              1 1

              To bylo naopak, Vaniak přišel jako záskok na pár zápasů kvůli zranění Vorla. S tím, že až se Vorel uzdraví, bude mu Vaňous dělat dvojku... :)

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                tirionek     před 8 lety 14.12.2016 14:11 |  
                1 0

                Tak to je jiná, ale ve výsledku ještě paradoxnější situace. Kdo by si dnes vlastně vzpomněl, že Vaňous byl vybrán, jako dvojka :-)

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                JS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 16:08 |  
                0 1

                Z Vorla jsem vždycky trnul, zda si neukopne nohu při výkopu.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:24 |  
          11 1

          Ne, to opravdu klientelismus není. Používat cizí termity je někdy velké rizoto.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 07:55 |  
      3 1

      Klentismus a ohrozeni pozice Pavlenky a Gino katastrofalni..... presne tohle co pises me stve, protoze z dobre zpravy uz je hned ALARM.... no tak co, prichszi brankarska dvojka a ten hrac je o tom obeznamen a rovnou vi, ze dostat Pavlenku z branky je mission imposible a holt bude cekat na svoji chvilku..... a Gino neni nekvalitni hrac, proste mu to nejde a neni tam aklimatizace z jeho strany asi...tam muze byt plno blbosti proc mu to proste nejde... takze bych ty veci psal proste tak jak jsou a ne alarm zpusobem...

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Travinho     před 8 lety 14.12.2016 08:11 |  
      4 0

      Člověče - Kozáčik udělal na podzim teda rozhodně méně kiksů než Koubek...

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        tirionek     před 8 lety 14.12.2016 11:06 |  
        1 9

        Mezi Kozáčika a Koubka se snad ani nedá dát nějaké maličké rovnítko. Podle mého názoru je Koubek jen velmi průměrný brankář a myslím, že není hodný Sparty. Tam vždycky měli super golmany a Koubek je jen parodie. Furt mu padají míče, je nejistý v rozehrávce, balony od něj lítají na tribunu. Ale totéž musím říct jednoznačně o Pavlenkovi. Je strašně nejistý. Potřebovali bychom někoho, kdo fakt ten tým drží v těžkých chvílích. Ne, že se mu povede párkrát zákrok a když na něj jde zpětná přihrávka, tak začne jančit a pošle to v lepší případě mimo hřiště... Kozáčik je tak na naši ligu vynikající brankář. Asi to nejlepší, co v lize máme.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 11:25 |  
          8 0

          Tvůj příspěvek je ještě větší blbost než to, že Kozáčik dělá kiksy (pořád je na naši ligu top brankář). I když bych si to přál, tak Koubek fakt průměrný brankář není. Pár chyb sice udělal, ale hodněkrát Spartu podržel, třeba i v derby. A že Pavlenka nepodrží tým v těžkých chvílích? Já už fakt nevím, co by si kdo představoval za větší jistotu než Pavlenku na podzim.

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 22:12 |  
            1 0

            Pavlenka má za sebou určitě velmi povedený podzim, tým často podržel, ale úplně nesouhlasím s tím, že by byl velká jistota. Mám na mysli především výběhy, kdy často pro míče, pro které by měl ligový brankář chodit, nechodí a když ano, tak bud boxuje a nebo ještě hůř plácne před sebe viz zmatky na Dukle.

            Viděl jsem pár zápasů Karviné a z Laštůvky jsem cejtil obrovskou jistotu. Rozhodně není tak mrštnej jako Pavlenka, ale hrozně dodává klid obraně zejména tím, jak si chodí pro míče a dokáže je chytit a uklidnit tak hru, to prostě Pavlenkovi chybí.

            Vím, že se tu kritika moc nenosí, ona to vlastně ani kritika není, je to spíš popsání toho, jak to cejtím.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Boss82     před 8 lety 14.12.2016 11:28 |  
          5 1

          A jéje, další znalec. Jestli Ti na podzim připadal Pavlenka nejistý, tak by sis měl pořídit nové brýle.

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            tirionek     před 8 lety 14.12.2016 11:33 |  
            1 3

            Hele, chlapy, já jsem něco za život odchytal a i s ostatními brankáři se na tomhle shodnem. Ale je to věc názoru. Jako brankář však z Pavlenky tu nejistotu cítím hlavně ve hře nohou. Ale taky neříkám, že Pavlenka je špatný brankář. Jen mi přijde, že naše liga a hlavně česká brankářská škola měla lepší materiál.

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Boss82     před 8 lety 14.12.2016 11:48 |  
              2 1

              Hlavně, jestli chytá dobře rukama, ne? Ve hře nohou jsou určitě lepší brankáři, ale nějakých zásadních chyb v rozehrávce se dopouští minimálně.

              Lepší materiál? Vyjmenuj mi 3 brankáře v lize, kteří jsou lepší než Pavlenka.

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                tirionek     před 8 lety 14.12.2016 11:54 |  
                0 2

                Však jsem napsal, že česká brankářská škola MĚLA lepší materiál. Přijde mi, že Čechem, Drobným a Laštůvkou a možná Vaclíkem to skončilo. A lepší brankáře prostě teď delší dobu nemáme. Zkrátka za svým názorem, že je tu Kozáčik, Laštůvka a pak už jen průměr, nic měnit nebudu. Pavlenka je určitě to lepší, co máme v lize. Ale to, že je ještě někdo o něco lepší než ta ostatní tragedie v naší lize, z něj nedělá vynikajícího brankáře. Prostě opravdu si myslím, že Pavlenka i třeba ten Koubek jsou pouze nějaký průměr. A v dnešním moderním fotbale potřebuješ i právě ty nohy. Ano, Pavlenka měl několikero dobrý a překvapivých zákroků, ale některé branky šly na jeho vrub více, než je zdrávo a hlavně z něj prostě cítím nervozitu. Přijde mi vyklepanej. To je celé...

                • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                  Boss82     před 8 lety 14.12.2016 12:17 |  
                  3 1

                  Rozhodně si nemyslím, že česká liga je tragická a tím pádem si samozřejmě nemyslím, že 16 nejlepších brankářů v ČR (jedničky našich prvoligových týmů) jsou tragédi. Používáš poněkud silné výrazy. Kde si chytal Ty, že označuješ české prvoligové brankáře za tragédy?

                  Pavlenka ještě úplně nedozrál a občas se nějaké chyby dopustí, to nepopírám. Ale určitě patří do TOP 3 v české lize. Jak z něj můžeš cítit nervozitu, když na něj koukáš přes TV nebo z velké vzdálenosti na stadionu, mi není úplně jasné.

                  Ano, Čech je samozřejmě jinde, než všichni ostatní. A i on se přitom dopouští občas hrubých chyb. Jako všichni hráči na hřišti. Jen prostě u gólmana je ta chyba obvykle vidět nejvíce, protože končí inkasovanou brankou nebo obří šancí soupeře.

                  • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                    tirionek     před 8 lety 14.12.2016 12:24 |  
                    0 2

                    Neoznačuju české brankáře za tragédy, jen si prostě myslím, že jsme mívali lepší brankáře obecně. A ano i Čech dělá ty svoje chyby a proto nikdy nebude ten z nejlepších brankářů jako třeba Buffon. Přijde mi, že se Buffonovi tyhle chyby vyhýbají, ale přiznejme, že Čecha sledujeme u nás rozhodně víc, než třeba Buffona, že. A jak poznám nervozitu? Za těch let v bráně (ano, sice nejvýše krajský přebor) tyhle věci prostě poznáš, vycítíš. Blbě se to vysvětluje a je to tak pouze subjektivní, ale prostě myslím, že brankář to pozná. A opravdu nejsem sám. Sice se nepohybuju mezi brankáři, kteří chytali ligu... Ale... Prostě brankáři jsou zvláštní druh živočicha. Já tu nechci tvrdit, že mám patent na neomylnost a na pravdu, ale píšu, co cítím :-) A vlastně původně jsem se vůbec nechtěl nějak navážet do Pavlenky. Jen jsem chtěl říct, že Kozáčik je dobrej brankář a že Koubek mu nesahá ani po kotníky a že Koubek je tak nějak na úrovni s Pavlenkou. ;-)

                    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                      Boss82     před 8 lety 14.12.2016 17:47 |  
                      1 0

                      Píšeš "ostatní tragédie v naší lize", tak nevím, jak jinak to nazvat, než jako označování za tragédy.

                      Hele, co se týče Pavlenky, tak předkola EL nebo LM napoví. Ale já věřím, že má potenciál být velmi kvalitním brankářem i v evropském měřítku.

                • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                  Travinho     před 8 lety 14.12.2016 14:23 |  
                  2 0

                  Mohl bys prosímtě napsat, které konkrétně branky šly na podzim na Pavlenkův vrub? Takhle z hlavy si vzpomenu na Rio Ave, ale která dál? Nevím

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            tirionek     před 8 lety 14.12.2016 11:44 |  
            0 0

            A děkuji. O nových brýlích aktuálně uvažuji. Nějaký tip na optiku v Praze? ;-)

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Boss82     před 8 lety 14.12.2016 11:49 |  
              0 0

              Alespoň víme, proč na Pavlenku špatně vidíš:-). Optiku žádnou neznám, zatím ji naštěstí nepotřebuji:-).

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                tirionek     před 8 lety 14.12.2016 11:54 |  
                0 0

                Tak už to chápu, proč občas něco vidím jinak, než ostatní ;-)

  6. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    mpik     před 8 lety 14.12.2016 07:40 |  
    3 0

    Oba tyto přestupy dávají smysl. Stopera budeme výhledově potřebovat, ale ne hned, takže bude mít čas na aklimatizaci. A brankářská dvojka musí být dobrý gólman, který nebude nespokojený krýt záda Pavlenkovi.

    Jak jsem již ale dříve psal, chtěl bych jednoho krajního záložníka a jednoho kreativního. Oba v té nejvyšší kvalitě. Do útoku a obrany posily nyní myslím nepotřebujeme.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Taho     před 8 lety 14.12.2016 07:49 |  
      7 0

      Pravý obránce by se hodil....

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:19 |  
        0 0

        On i ten levy obrance by se hodil:-)))

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Gino     před 8 lety 14.12.2016 09:08 |  
          2 1

          Ty vole vlastně zase půl týmu, co? :D :D :D Asi celej zbytek, kromě těch pěti, co je v ideální jedenáctce dle Sportu, ne? :D :D

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            Boss82     před 8 lety 14.12.2016 10:52 |  
            2 7

            Přesně tak! Tyhle kecy mi taky lezou na nervy! Všichni tu sice blekotají, jak máme super tým a jak by do toho nesahali, ale jedním dechem dodají, že vlastně krajní záložník by se hodil, kreativní záložník by se hodil, levý bek, pravý bek, stoper taky (protože Bílek už je údajně starý) atd.... Takže zameteme s půlkou týmu a budeme zase budovat tým do začátku? Fakt kupa znalců tady.

            Já to vidím poněkud jinak:

            - na co krajní záložník, když všichni doufáme, že Mihalík, Mingazov nebo GvK nám zdaleka neukázali, co v nich je?
            - na co kreativní záložník, když máme Hušbauera, Baráka a Hrubý snad také neřekl ještě ve Slavii poslední slovo?
            - na co pravého beka, když tam můžou hrát Bořil, Frydrych i Mikula?
            - na co levého beka, když tam může hrát Bořil a hlavně Švento? Ten, až se dlouhodobě uzdraví, tak věřím, že se tam skvěle zabydlí.

            To jako chceme všechny posty ztrojovat nebo vážně chceme zase vyházet půlku sestavy? Některým příspěvkům fakt nerozumím.

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              rybář 53     před 8 lety 14.12.2016 11:29 |  
              1 0

              Souhlasím s tebou ve všem.Budme rádi,že máme fungující mužstvo a po prvních chybách ho hned nerozbijejme!Souhlasim i s výběrem hráčů předešlého trenera,kromě Kessela.Ale je nutné dát vsem novým čas.Ja osobně bych neodepisoval ani Mikulu.Kdyz třeba Berkovec chce odejít,budiž,chápu,ale jinak jsem spokojen.K tomu,aby byli spokojeni všichni fanoušci,nikdy nedojde.Jsem rád za tyto stranky,kde mohou lidé vyjadrit svůj názor a jsem zde i 20 x za den.

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                Boss82     před 8 lety 14.12.2016 11:43 |  
                1 0

                Souhlas.

                Neříkám nepřivést 3-4 kvalitní hráče, když 3-4 tým opustí. Ale rozhodně to nemusí být všechno posily hned do základu (pořídil bych 2 hráče na zvýšení konkurence v kádru - viz třeba příchod Lüftnera, se kterým souhlasím, a max. 2 mimořádné hráče do základu) a rozhodně by to nemělo být na úkor rozbití fungující osy týmu.

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 12:55 |  
              4 1

              1) Ještě tam je Dušan nebo Mick. GvK - tam už je to fakt jen doufání. Za mě by současný stav byl OK, pokud přijde výborný bek, který bude dopředu lepší než Bořil.
              2) Hrubý zůstane v Jihlavě nebo půjde do Baníku. Zbytek je na ligu super, taky souhlasím, ale vedení míří výš. Zde není jisté, jestli někdo přijde.
              3) Frydrych v nouzi ano, ale není to ono. Mikula už doufám ne, i když ho mám rád a přeju mu pravidelné hraní.
              4) K Bořilovi potřebujeme druhého kvalitního beka. Švento v Plzni děsivě hořel, jak jsem ho viděl za SK repre na ME, žádná sláva, možná proti slabším soupeřům - JŠ ho tam zatím taky nevidí. Připomínám, že letos hrajeme o titul a asi i přímý postup do LM, na uzdravení a zabydlování není čas.

              Suma sumárum:
              Přichází nadějný stoper do budoucna, možná ho ještě půl roku necháme hrát v Teplicích. Náhradní brankář kus za kus - nevidím problém.
              Krajního beka potřebujeme a přijde, jak praví klasik: se stim smiř. O křídle jsem spekulace neslyšel. Do útoku nikoho nepotřebujeme.
              Kreativního záložníka chce vedení, možná letos nepřijde, v této souvislosti je nepodstatné, co si myslí fanoušci nebo gaučoví experti. Příchod 3-4 hráčů, s tím, že dva z nich jsou srozumněni se svoji roli náhradníka, to fakt není žádný průvan a JŠ něco podobného avizoval. Odchody pochopitelně nějaké budou.

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 12:58 |  
                0 1

                Teď vidím, že to vlastně vidíme skoro stejně a ono to tak bude. Experti z playstationů a football managerů neskautují a nepodepisují hráče.
                * Hrubý v Teplicích samozřejmě.

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                Boss82     před 8 lety 15.12.2016 10:10 |  
                0 0

                1) Souhlas.
                2) Uvidíme, ale bota nás na této pozici určitě netlačí.
                3) Tak já tam vidím jako první variantu samozřejmě Bořila. Vlevo pak Švento nebo případná posila.
                4) Viz bod 3. Nicméně si myslím, že D. Švento ještě určitě neřekl poslední slovo. A já ho vidím spíš právě jako beka než záložníka.

                Ano, s dosavadním posílením také určitě nemám problém, naopak.

                Já se s novým krajním bekem, pokud bude opravdu špičkový, samozřejmě rád smířím:-).

                Obecně nemám s příchodem 3-4 hráčů problém, ve výsledku si myslím, že to vidíme podobně.

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              dupy77     před 8 lety 14.12.2016 18:53 |  
              0 0

              Naprostý souhlas

  7. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Poldis     před 8 lety 14.12.2016 08:16 |  
    4 0

    Jak už tu bylo několikrát napsáno, nemůžu nic než souhlasit. Lüftner jako budoucnost za Deliho či Bílka a Kovář jako dvojka..
    Středeční rano z mého pohledu hned veselejší, teď už se jen těšit na to čtvrteční...

  8. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:18 |  
    0 3

    Ja bych klidne udelal i toho Jugase a muzem ho nechat ve Zline do konce sezony, protoze Bilek ve Slavii max 2 sezony a Deli pristi sezona na 90% odchod, tak proc nemit 2 reprezentanty a postupne je zapracovat do tymu? Jeste jsem zapomnel na Frydricha ten je taky kvalitni a tyhle 3 by bylo mit super jako adekvatni nahradu za Deliho&Bilka s vyhledem na budoucnost.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      skori (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:25 |  
      6 3

      Takže budeme mít výhled na 2 roky Jugase, Luftnera, nyní Frydrycha, Deliho a Bílka a vracíme se k Jarolímovu modelu 50 hráčů pod smlouvou :-)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:35 |  
        0 4

        To ani ne, ale kdyz budes chtit kvalitne nahradit Bilka a Deliho tak musis mit bud TOP hotoveho hrace ze zahranici na tenhle post a ten bude drahej jako prase a nebo si koupit top nadejny hrace jako je Jugas ci Luftner a nechat je hrat nekde a postupne je zapracovat do tymu... dle meho lepsi mit 5 stoperu nez 3 a pak trnout zda se ti jeden nezrani dlouhodobe a co pak? Bude tam hrat Ngadeu? To vime, ze tam mu to nejde atd... dle meho dalsi stoper ma logiku. A Jugas by mel logiku vyhledove za pul roku a kdyz ho nekoupime tak Sralta ano....

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:37 |  
          3 0

          My vime ze mu to tam nejde? Aha :)

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:42 |  
            0 3

            To Kmotr: ty jsi uprimne videl Ngadea na stoperu zahrat dobre? Ja teda ne.... sorry

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 08:49 |  
              7 0

              Když zaskakoval v Jablonci za nemocného Deliho? Tam zahrál velice dobře a držel nás. Myslím si, že by na stoperu byl s Bílkem podobně dobrý jako v záloze. Na začátku sezony šlo jen o sehrání se s týmem a o to, že on i Deli k sobě spíš potřebuje nějakého dirigenta.

              Ale stoper se nám bude hodit, Ngadeu je teď nepostradatelný v záloze.

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:54 |  
                0 0

                No proste se shodneme na tom, ze sice prisel jako stoper, ale jako def. Zaloznik je pro nas TOp variantou a ze dalsi stoper a kort do budoucna progresivni se nam hodi;-)

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          skori (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:42 |  
          0 0

          Vždyť jsme ho jako stopera kupovali z toho Rumunska, kde hrál velmi dobře. A že mu nevyšlo utkání v poháru, tak to bych ho ještě neodstřelil. Nicméně je pravda, že v současnosti je pro nás jako DZ asi nepostradatelný. I když Souček určitě ještě neřekl poslední slovo.

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:44 |  
            0 3

            Jako stoper prisel to ano, ale na te pozici neni lepsi nez Deli, Bilek ci Frydrich a i JS vi stejne jako to vedel DU, ze jako def. Zaloznik je TOP a Soucek podle meho pujde na hostovacku a nebo jako kompenzace...

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              no-nick     před 8 lety 14.12.2016 09:26 |  
              0 0

              Tak viděli jsme ho hrát na stoperu úplně na začátku, kdy to od něj ještě nebylo ono. Věřím, že dnes by byl na stoperu výrazně lepší

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:34 |  
              2 0

              Opravdu na te pozici neni lepsi nez tebou vyjmenovani hraci? jakz takz bych souhlasil s Delim,protoze jeho prekonat je tezke ale u tech dalsich dvou.. no nic,bavi me tahle tvoje jistota a jasnovidnost :)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:44 |  
        2 1

        Můžu tě uklidnit, nevydáme se rudou cestou koupit půl ligy. 4 nadstandardní stopeři, co by měli jistý základ ve 13 týmech ligy, nám budou stačit. :)
        A KJ to měl trochu jinak, kupoval skoro výhradně průměrné, ale drahé záložníky.

  9. Lüftner

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:36 |  
    7 1

    Jak jsem min. týden naznačoval, jde k nám. Zítra bude oznámen.
    Brankáře neznám, ale určitě je to lepší volba i pro Berkyho. Tomu přeju hodně štěstí,
    Ještě by měl přijít hráč na kraj obrany a snad i kreativní střední záložník, jeden z nich z bývalé Jugoslávie.

    • Re: Lüftner

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:41 |  
      1 3

      Ja si tim brankarem nejsem uplne jistej.. je to takova sazka na to,ze jirka zustane profikem i bez konkurence.. no mam radsi kdyz,jsou dva na podobne urovni a jeden druheho zene k maximalnim vykonum.. ale uznavam,ze Kovare neznam a treba bude tlacit na Jirku stejne jako Berky..

      • Re: Lüftner

        Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 08:50 |  
        1 0

        Ja bych se toho golmana nebal, ma kvalitu, odchytal si v zahranici a nebude mit ambice odejit uz asi tolik treba jako Berky.

      • Re: Lüftner

        Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 08:52 |  
        11 0

        To je blbost. Kovář je podobně dobrý jako Berkovec, takže konkurence zůstane stejná. Jen je o 3,5 roku starší než Martin, takže spíš snese pozici náhradníka.

        • Re: Lüftner

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:35 |  
          1 0

          Kdyz rikas,budu rad verit :)

      • Re: Lüftner

        Balvan86     před 8 lety 14.12.2016 13:20 |  
        1 0

        Já si naopak říkám, že Kovář je dobrou volnou. Je mu už přes třicet, může předávat zkušenosti, kterých má ze zahraničních angažmá a Evropské ligy v dresu Liberce dostatek. Zároveň bude kdykoliv připraven nastoupit, kdyby se Pavlenka zranil nebo šla jeho forma dolů. Navíc máme i Řeháka, který je kvalitní a potřebuje se ještě vyhrát a učit. Takže Kovář má smysl na dvě a tři sezony, potom přijde čas mladších. Může to být už jmenovaný Řehák nebo, a na toho nezapomínejme, Karel Hrubeš.

    • Re: Lüftner

      petrjir     před 8 lety 14.12.2016 08:45 |  
      0 0

      A to by mělo být vše z posil? Ne, že bych chtěl nějakou extra obměnu kádru, ale chybí mně tam nějaký hráč na kraj zálohy. Mingazov zatím nic moc, GVK už vůbec ne, Mihalík zahraje jeden ze dvou a u JZ je otázka času, jak tu dlouho bude (když by odešel, tak dva krajní hráče). Kreativní záložník mně tam přebývá, na druhou stranu při zranění Hušbauera a Baráka tam není nikdo. Tam bych bral Trávníka nebo Pospíšila, ale obchody s Jabloncem....

      • Re: Lüftner

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:52 |  
        1 1

        Nejsem vševěd :)
        Ale bylo avizováno, že žádné kolotoče nebudou, proč taky.
        Taky se to dá hrát se silnou zálohou á la KJ, že se halv stahuje do středu a lajnu brousí bek. Což asi JŠ chce, ale do hlavy mu nevidím.

        • Re: Lüftner

          petrjir     před 8 lety 14.12.2016 08:57 |  
          1 0

          Tak faktem je, že se to ukázalo v posledních dvou zápasech, kdy hrál vlastně křídlo Tonda Barák.

      • Re: Lüftner

        Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 09:00 |  
        0 0

        Vzdyt je teprve 14. Prosince.... ted se teprve roztaci prustupy takze si myslim, ze tim nekoncime...dle meho prijde krom stopera jeste levy bek a asi tusime vsichni kdo a mozna 1 ci 2 zaloznici a tim to smerem k nam konci.... a ven pujdou na prestup ci kompenzaci ci hostovani asi tedy Berky, Mikula, GvK a ten nas pianista ted si nevzpomenu na jeho jmeno.... ve hre jeste bude Zeleznik, Mingasov, Rehak a tim to asi konci.

        • Re: Lüftner

          Fulham     před 8 lety 14.12.2016 09:50 |  
          0 0

          Jaro půjde hostovat. Téměř na tuty.

        • Re: Lüftner

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:02 |  
          11 1

          Už jsme si skoro odvykli, že normální klub podepisuje dlouho vytipované hráče ještě před vánoční pauzou a má jasno před zimní přípravou. :-)
          Za mě rozhodně lepší než KJovy předražení záložníci, nákupy podle DVD a dorostenci s platem 7000 euro. Vůbec nemluvě o svrabu za Platila s jeho třetiligovými Cicmany a Böhmy. Nebo za Řebíčka, kdy jsme do poslední chvíle čekali, který invalida se bude chtít rozehrát, jestli někde nevyhodí nějakého notorika nebo jestli si nic nenajde Skácel.

          • Re: Lüftner

            TSeguinTS     před 8 lety 14.12.2016 11:13 |  
            1 0

            Dal jsem plus, jen s tou výtkou ke Skácelovi nesouhlasím, jeho odchod mne tenkrát mrzel.

            • Re: Lüftner

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:51 |  
              2 1

              A který? Ten třetí, po kterém rok nebo dva nehrál? Co s ním vlastně bylo?
              Taky jsem ho měl rád, ale Petrouš měl asi pravdu, když mluvil o jeho fyzičce a přístupu. Ten kluk neabsolvoval fyzickou přípravu asi 6 let v kuse. A Slavia pro něj byla jen záložní varianta, když mu nevyšlo Skotsko.

              • Re: Lüftner

                TSeguinTS     před 8 lety 14.12.2016 13:37 |  
                0 0

                Ano ten třetí, poslední. Protože si tenkrát pamatuji, že to byl náš nejlepší hráč na hřišti (hlavně v derby). Neobhajuji, že flákal tréninky, jen jsem chtěl zmínit, že v té době mě jeho odchod mrzel, protože fotbalistů jsme v kádru mnoho neměli.

  10. tiskovka

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 08:58 |  
    0 0

    Nevíte někdo v kolik ma byt tiskovka? Nikde jsem to nenasel díky :)

    • Re: tiskovka

      Hanzwalter     před 8 lety 14.12.2016 09:01 |  
      1 0

      Nekde nekdo psal tusim, ze v 9:00

    • Re: tiskovka

      Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 09:08 |  
      2 0

      Bude to v 9. Budu na místě, ale předpokládám, že Slavia stejně bude vše vysílat online.

      • Re: tiskovka

        Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:22 |  
        2 0

        Doufam, verim, musi vysilat zive, od pondeli pocitam hodiny do tiskovky, v praci jsem si vyhradil hodinu v kalendari :-). Opravdu rad bych videl potvrzeni o prevzeti stadionu nazivo.

        • Re: tiskovka

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:50 |  
          0 1

          Vi tedy někdo jestli bude tiskovka zive a od kolika? :)

          • Re: tiskovka

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 09:56 |  
            0 0

            Jak pise Alanor, tiskovka bude zitra od 9 00 to je jiste. Vysilat by ji meli zive stejne jako vsechny predtim. (ovsem to na 100% potvrdit nemuzu).

            • Re: tiskovka

              fredydj (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:03 |  
              0 0

              aha, já myslel že má být dnes, špatně jsem si to přečetl :)

          • Re: tiskovka

            Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:11 |  
            0 0

            Měla by být živě na youtube. Už asi předevčírem někdo na Slavii založil ten stream a ukázalo se mi to na chvíli v youtube feedu jako (zatím neaktivní) přenos začínající ve čtvrtek od 9.00.

        • Re: tiskovka

          sicilianbrno     před 8 lety 14.12.2016 10:08 |  
          0 0

          A copak máě za práci, že si mužeš vyhradit hodinku volna? Takovou bych chtěl taky :-) Pokud ti teda ta firma neříká pane....

          • Re: tiskovka

            VanDel     před 8 lety 14.12.2016 10:13 |  
            11 1

            Tak vzhledem k tomu, že tu teď serfuješ, tak taky zřejmě netrpíš v práci pod nějakým velkým bičem :)

          • Re: tiskovka

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:17 |  
            2 0

            Tak, uz nejaky ten patek do prace chodim. Nemam zadne normy a kdy si svoji praci udelam je na mne :-).

          • Re: tiskovka

            Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 10:50 |  
            2 0

            Dělám v laborce 5 minut od Edenu. Tady mi práce neuteče, je jedno, jestli budu dělat pokusy ve dne, nebo v noci. :)

      • Re: tiskovka

        Borgetti     před 8 lety 14.12.2016 11:00 |  
        0 0

        Bude z tiskovky nějakej preview? Já budu jen na mobilu a refrešovat zprávy na isportu, tak se ptám, jestli někde nebude nějakej koment minuta po minutě. Live si nedám, mám omezená data na mobilu, tak ji shlédnu až ze záznamu.

        • Re: tiskovka

          Indurain     před 8 lety 14.12.2016 23:46 |  
          0 0

          Doporučuji sledovat Twitter Ondry Zlámala, určitě lepší jak iSpart :)

  11. Posily

    Jachym     před 8 lety 14.12.2016 09:42 |  
    3 0

    Kovář není špatný a Berky potřebuje chytat. Pavlenka je jasnou jedničkou, takže OK. Pokud jde o stopery, Bílka bych ještě zdaleka do starého železa neházel. Pokud nepůjde pryč Deli, tak nás tam bota momentálně netlačí. Lüftner je celkem pespektivní, ale lepší než Frydrych mi nepřijde. Ze začátku bych ho asi nechal na hostování v Teplicích, dokud neodejde Deli. Nemá cenu, aby stál a nám střed obrany v současném složení funguje velmi dobře. Jako akutnější vnímám jako mnozí ostatní spíše kraje obrany. A ještě mimochodem: Když jsme u těch posil, tak pseudohvězda světového formátu Konaté začne opět přípravu u konkurence. Což je dobrá zpráva, neboť se snad přestane řešit, zda by se nám hodil...:-)

    • Re: Posily

      afro     před 8 lety 14.12.2016 09:57 |  
      1 0

      Pro mě by bylo největší zimní posilou, kdyby nepřišel Konaté... :-)

      • Re: Posily

        smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:09 |  
        3 0

        konate byl vzat na milost a zacina pripravu s RB, taze asi v poho...jinak Dovalil de do Teplitz...to me pride kapku hajzlarnicka...noale kazdy sveho stesti strujcem...

        • Re: Posily

          afro     před 8 lety 14.12.2016 10:41 |  
          1 0

          Ten Dovalil... fakt zvláštní...

  12. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    quelhar (admin)     před 8 lety 14.12.2016 09:53 |  
    9 0

    Ohledně Lüftnera bych jen připomněl, že Deli (a Ngadeu) budou celý leden na Africkém poháru národů, takže budeme mít v přípravě o dva defenzivní hráče méně. U Ngadea to zas tolik nevadí, protože máme (aspoň v této chvíli) Ščuka a Součka, ale jít do přípravy jen se dvěma stopery prostě nejde. Takže i kdyby měl Lüftner ve Slavii strávit jen přípravu a pak se po návratu Deliho na jaro zase vrátit do Teplic, pořád to bude pro Slavii výrazná pomoc (a to nemluvím o tom, že to je hráč do budoucna, jak tu už mnozí napsali).

  13. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Robinator     před 8 lety 14.12.2016 09:56 |  
    4 0

    Doufám, že oznámíme i nějaké velké překvapení, hotového fotbalistu nejlépe evropských parametrů

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Fulham     před 8 lety 14.12.2016 09:58 |  
      8 0

      JS už oznámil tři. Kevina , Prince a Boatenga...

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Jachym     před 8 lety 14.12.2016 10:09 |  
        1 0

        To, že ohlásil příchod Prince, není nic proti 6. lednu, kdy možná ohlásí rovnou příchod tří králů... :-))

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Liborekk_SKS     před 8 lety 14.12.2016 10:24 |  
        0 0

        Ty oznámí až v předvečer 6. ledna...:-)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        afro     před 8 lety 14.12.2016 10:41 |  
        7 0

        Prince je mrtvej...

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Fulham     před 8 lety 14.12.2016 10:46 |  
          1 0

          A Džon Debil taky ....a kanárek

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Jachym     před 8 lety 14.12.2016 10:06 |  
      0 0

      Já jsem zaslechl něco o Messim, ale ve skutečnosti prý šlo o to, že zde zůstává Mešanovič... :-))

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Robinator     před 8 lety 14.12.2016 10:14 |  
        0 0

        jen aby se neoznámil příchod samozvaného prince Kušníra z Dukly :D

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:44 |  
      7 0

      Letos už snad konečně vyjde ten Kazenga LuaLua. Jeho spolupráce na křídle s Jamesem Densem, který už snad po těch 7 letech v béčku nabral dostatečnou fyzičku, bude postrachem všech obran a přinese nám na jaře kýžený titul!

  14. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    KOTYS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:07 |  
    0 10

    Hm, tak proti Luftnerovi nic nemám a asi OK, ale čekal jsem tedy nějakou zahraniční posilu, né my pořád budeme hrabat na českém písečku. Nejsem si jistý, ale myslím, že sám pan Šimáně, říkal něco o hráčích z 2.španělské ligy, kteří by byly kvalitní v českém fotbalu a za rozumnou cenu. Tak proč to sakra nezkusíme? Pořád koukáme po českých hráčích. To samé, že přivedeme Sýkoru, já ho nechci, moc toho zatím neukazuje, nicméně určitě potencionál má, ale můžeme si vzpomenout na Šurala co dokázal ve Sraltě? Máme údajný systém na výběr hráčů, na tyhle hráče není potřeba žádný systém, ty dokáže vybrat sám člověk. Toť můj názor............ Pokud Sýkora, přece jen půjde do Plzně, obávám se, že se tam zadrbe, lepší pro něho, ať zůstane v Liberci, a Liberec, že oslabí případným odchodem zmiňovaného Sýkory a Coufala, neřekl bych, za peníze by opět nakoupili kupu hráčů a mohli by být teprve silní. A myslím si, že je dokážeme porazit i s nimi v základu i, když uznávám v Liberci to bude boj... K brankáři Kovářovi, přestup jako dvojka dobrý, za předpokladu, že odejde Berkovec, ale nechtěl bych, aby přestoupil, maximálně zatím hostovačka, Berky by mohl za nás ještě někdy v budoucnu chytat, Pavlenka je samozřejmě pro mě jasná jednička......

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      quelhar (admin)     před 8 lety 14.12.2016 10:14 |  
      14 0

      Neměl bych strach o to, že nepřijde nikdo ze zahraničí. České posily samozřejmě novináři vyšťourají dřív, ale věř tomu, že Slavia se dívá i do zahraničí a hledá tam kvalitu. Vyšší kvalitu než je druhá španělská liga...

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:50 |  
        1 0

        To zní dobře, už se moc těším.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:51 |  
        1 0

        Lu Wei...ted uz to musi vyjit....jedem si pro nej v lednu na Hainan....a budeme se vsichni divit...

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:00 |  
          1 0

          tvl ...magor sem disgrafickej... :-) je to Wu Lei ..pochopitelne... letos v lize 30 zap. 14 branek + 11 asistenci - pravy ( nebo levy ) kridlo.....to kdyby treba JZ8 odesel....

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            afro     před 8 lety 14.12.2016 11:16 |  
            1 0

            Lu Wei určitě taky existuje a třeba je i dobrej... ;-)
            #nebudnasebetakprisnejjavimprumernestaci

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:48 |  
              1 0

              za trest si odpoledne nedam doutnik...

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 14:02 |  
                0 0

                nebylo to viržinko? :-)

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:21 |  
      2 0

      A proto jsme minule prestupove obdobi privedli ze zahranici 5 hracu(MNN, van Buren, GvK, Švento, Antwi) ... rozumis tomu jak koza petrželi (neplést s Milanem)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Jachym     před 8 lety 14.12.2016 10:23 |  
        2 0

        A neplést ani s Kozlem :-)

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      kjandourek (admin)     před 8 lety 14.12.2016 10:23 |  
      2 0

      Co ti k tomu říct?
      Za prvé tedy asi to, že přestupní termín ještě ani nezačal, takže určitě ještě dorazí i někdo zpoza hraničí, ne jenom z českého písečku..
      Za druhé si myslím, že se snadněji a rychleji domluví přestup mládežnického reprezentanta z Teplic, než někoho, koho nikdo z nás neviděl z klubu o kterém většina z nás ani netuší, že existuje...
      Za třetí - hrajeme českou ligu a tudíž musíme do kádru doplňovat hlavně hráče, o nichž bezpečně víme, že na českou ligu mají... Zahraniční hráč musí být takovou třešničkou na dortu, ale základ si podle mého názoru musíme tvořit z domácích zdrojů...
      Za čtvrté - nestačí jenom hráče vytipovat, musíme ho i něčím přesvědčit, aby k nám šel - opravdu si tu někdo myslí, že největším snem hráče ve druhé španělské lize je přestoupit do Česka?
      A za páté, což s tím souvisí - pokud takový hráč opravdu na nabídku kývne, bývá to proto, že o něj nikdo ve Španělsku nestojí a ten se tu nechytí, stejně jako se nechytil tam - vzpomeneš si na nějakého španěla, který by někdy v české lize prorazil? Já si na první ťuknutí vybavím jenom Pablo Gilla a to byl pro erbéčka docela průšvih :-)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:51 |  
        1 0

        Tak ten Néstor z Dukly, který jde do Sparty, nevypadá úplně marně. Nicméně je podle mě velká pravděpodobnost, že ho Sparta pohřbí stejně jako velké "hvězdy" typu Pablo Gil, Sergio Peter nebo Ludovic Sylvestre.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          kjandourek (admin)     před 8 lety 14.12.2016 11:04 |  
          3 0

          Já vím no, ale: je v Dukle už tři roky a zaregistrovali jsme ho až teď, když se trefil pětkrát za půl sezóny.... V prvním půlroce dal čtyři branky, ale jinak bilance gól, za sezónu 13-14, gól za sezónu 14-15 a tři za sezónu 15-16... To není nic zázračného... Navíc je věčně zraněn - promarodil jaro 2014, jaro 2015, půlku podzimu 2015 - jeho maximum je 18 zápasů za sezónu...
          Měli bychom s někým trpělivost tři roky?

          K erbéčkám jde z Dukly, tudíž i tohle už je "nákup na českém písečku" ... a do Dukly šel až ze třetí španělské - ano,vím, že tak otázka nestála, ptal jsem se jestli se u nás vůbec někdy prosadil španěl

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:07 |  
            0 0

            tak si myslim, neco jako Harba v Jihlave...#prumernestaci

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 12:28 |  
              2 0

              mě spíš docela baví, že rudoši pustěj hušbyho a matějáka jako pomalý, nedynamický etc... a pak zjistěj, že dynamický a rychlý zahustelové z kopaný fotbal neudělaj a koupěj nestora, kerej podle mě je sice dynamičtější v práci s balonem a má skvělou techniku, ale silově, střelbou a rozehrávkou a nakonec i rychlostně je horší než hušby s matějákem (aspoň to tak na dukle vypadalo)

  15. Dovalil

    Grobar     před 8 lety 14.12.2016 10:20 |  
    0 0

    Dovalil se vrací z Emirátů, nikoli do Edenu, ale do Teplic jako sportovní ředitel.

    • Re: Dovalil

      Boo_SKS     před 8 lety 14.12.2016 10:25 |  
      2 0

      musim rict, ze tomu vubec nerozumim. To byl odejit, nebo jakto, ze nabidka od (pod)prumernych Teplic je pro nej atraktivnejsi nez nabidka, kvuli ktere opustil probouzejiciho se obra? Nevidim do jeho hlavy, ale tipl bych si, ze pri pohledu na aktualni situaci snad i trosicku lituje, protoze dnesni Slavia je tym, kde by se kvalitni skaut mohl v dobrem slova smyslu vyradit a nemusel by vyhledavat jen odlozene hrace druhe garnitury.

      • Re: Dovalil

        Fulham     před 8 lety 14.12.2016 10:28 |  
        0 0

        Třeba ho JT vytrejdoval za Luftnera a ještě tam pohlídá Dana...:-)

        • Re: Dovalil

          Fulham     před 8 lety 14.12.2016 10:31 |  
          0 0

          A nebo ví něco víc, když sport píše o ,, transparentni struktuře,, .....to je zase podprahové info kurva už s nima.

    • Re: Dovalil

      mabr     před 8 lety 14.12.2016 10:35 |  
      9 0

      Dostane další nabídku - dejme tomu třeba z Ruska - a zase uteče. Ze začátku jsem mu věřil ale jsem rád, že už tu není.

    • Re: Dovalil

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 10:49 |  
      0 0

      Jak uz psal vyse Smely, kazdy je strujcem sveho stesti.

    • Re: Dovalil

      Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 10:56 |  
      21 0

      Dovalil je vajgl. Aby utekl za prachama od rozdělané práce a za necelý rok byl zpět v Teplicích, tak to se nedělá. Doufám, že si sem zabouchl dveře jako Kozel. I s ohledem na to, že podle mě profesně není top a dají se sehnat schopnější lidi do sportovního vedení. Nakonec nejvýraznější stopou, kterou tu zanechal, je Linhart, což mluví samo za sebe.

      • Re: Dovalil

        sicilianbrno     před 8 lety 14.12.2016 11:00 |  
        0 4

        Já zas doufám, že Kozel si sem nezabouchl dveře...respektuju tvůj i když sním nesouhlasim.

        • Re: Dovalil

          malan (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:03 |  
          5 0

          Kozel dokázal, že je ze stejnýho těsta. #nikdyvic

        • Re: Dovalil

          Alanor (admin)     před 8 lety 14.12.2016 11:09 |  
          1 0

          Neříkám, že by sem měl mít zavřené dveře navždy. Ale v bližší době si jeho příchod dost dobře představit nedovedu.

      • Re: Dovalil

        malan (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:00 |  
        6 0

        bod, tak nějak odpovídá charakteru I.Haška. Buďme rádi, že jsme se ho zbavili.

        • Re: Dovalil

          donford     před 8 lety 14.12.2016 11:11 |  
          4 0

          Takže možná v budoucnu příští dvojice - Frydrych, Lüftner. Ovšem Deliho v naší současné lize nikdo plnohodnotně nenahradí. MNN bych ponechal na pozici defenzivního záložníka, tam je vynikající. Chápu Berkovce, že lavičku ještě leštit nechce. Kovář zase ví, co ho čeká. Stále se mi to jeví, že potřebujeme ještě jednoho krajního beka a možná budeme řešit také alespoň jedno křídlo. Při případném hostování Mihalíka nebo GvK. Baráka, i když dík svým fotbalovým schopnostem na křídle hrát může, je tam škoda. Jeho úlohu vidím na hřišti jinde.

          • Re: Dovalil

            belmis (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 17:39 |  
            1 0

            Naprostý souhlas s celým příspěvkem. A poslední souvětí.....Barák je schopen hrát i z kraje, ale ve středu je prostě ještě o level lepší.

      • Re: Dovalil

        Jachym     před 8 lety 14.12.2016 11:08 |  
        8 0

        Prosím nesrovnávat se skutečnou osobností docenta Weigela (Divadlo Járy Cimrmana)... :-))

  16. Lüftner, Dovalil

    JS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 11:22 |  
    9 1

    Výborně, vypadá to, že skautingové odd konečně začíná fungovat na přijatelné úrovni. Neboť právě Lüftner bývá jednou z mých prvních posil v FM, a pokud to tak půjde dál, vyhrajeme do roku 2020 Champions League a Lüftner půjde za 300 mega do Barçy. :D

    Teď vážně: je dobré, že kupujeme z Čech kvalitu a potenciál. Investice do čehokoliv jiného by neměla smysl. Což předvedl Dovalil, který sem dotáhl Linharta, a za pár měsíců zdrhnul do SAE. Upřímně nechápu, proč je ani ne po roce zpět. V provinčním klubu, kde se bude jeden rok prát v první polovině tabulky a druhý o sestup. Mohl mít stabilní zaměstnání a udělat si velké jméno na ambiciozním projektu v Edenu. Ale dokázal, že o to nestojí, a tím ztratil jakoukoliv auru nějaké odborné kvality i příznivce Slavie. Ať se zahrabe někde v Teplicích, dobře mu tak.

    • Re: Lüftner, Dovalil

      Borgetti     před 8 lety 14.12.2016 11:47 |  
      0 0

      No vida, až teď jsem si všimnul, že ty máš FM, máš 17? Jak tam na tom je. Zajímá mě viz.odkaz níže :-)

      • Re: Lüftner, Dovalil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 15:48 |  
        0 1

        Mám, dám večer.

  17. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Borgetti     před 8 lety 14.12.2016 11:44 |  
    2 4

    Vy kdo máte Football Managera 17, tak dejte sem prosim jaké má Lufter hodnocení (obr.zákroky, odvaha, poziční hra, přihrávky, týmová hra atd...) Dále by mne zajímal potenciál, preferované pohyby hráče a šatna. Jako jaký to je typ hráče povahou. Díky :-)

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      Jachym     před 8 lety 14.12.2016 12:03 |  
      2 1

      I na tomto je vidět, že se svět zbláznil, respektive zvirtualizoval :-))

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 12:06 |  
        5 0

        me teda nejvic pobavila ta "satna"....

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          afro     před 8 lety 14.12.2016 13:38 |  
          9 0

          ERbéčka jako jediní mají oproti ostatním hráčům ještě dvě provázané dovednosti navíc - "sprcha" a "mýdlo".

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            smely (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 13:56 |  
            0 0

            a preferovane pohyby hrace u tyce.... ( mysleno pri rohu, pochopitelne) ...

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Borgetti     před 8 lety 14.12.2016 12:08 |  
        3 1

        To je fakt, ale ty pravdivá, nevygenerovaná čísla maj něco do sebe a mě to baví sledovat. Třeba jeden kouč Evertonu, už nevim kdo, tak si hledal posily přes FM :-) úsměvné, ale docela mu to vycházelo.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        JS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 15:59 |  
        2 1

        Já bych nad tím moc rukou nemával a nos neohrnoval. Armády používají simulaci jako přípravu na bojové situace běžně. Mimochodem český software je v tomhle nejlepší na světě a donedávna ho používali např. Američané.

        Závodní jezdci (GT, sport speciály) běžně používají k přípravě software R-Factor, protože trénovací časy a kola atd. jsou pekelně drahé. Je naprogramované to do takového detailu, jako je např. prohýbání pneumatik v závislosti na odpružení, huštění, směsi...

        Chápu, že FM je primárně komerční, ale myslím, že jako zdroj věrohodných informací může sloužit dost dobře.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Borgetti     před 8 lety 14.12.2016 16:33 |  
          1 0

          Konečně hlas rozumnýho :-)

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      lukas8 (admin)     před 8 lety 14.12.2016 12:25 |  
      3 0

      Vzhledem k tomu, že jsem před lety na tvorbě databází pro ČR participoval, vím, že ta hodnocení, která jsou ve hře nastaveny v "méně známých" ligách, bývají nepřesné. V západních ligách bývají dosti přesné, tam ale mají tvůrci mnohem více pozorovatelů.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Borgetti     před 8 lety 14.12.2016 12:51 |  
        0 0

        Díky za info :-)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        JS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 15:50 |  
        0 1

        Přesto si Lüftner už od FM15 drží stabilně vysoký potenciál, což se u různých jiných komet říci nedá..

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Travinho     před 8 lety 14.12.2016 20:57 |  
          0 0

          Tak to snad každý kdo trochu sleduje naši ligu a mládežnické repre ví i bez FM.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      TSeguinTS     před 8 lety 14.12.2016 13:39 |  
      2 0

      V databázích FM to občas bývá tak, že méně známí hráči mají pevně stanovenou třeba jen třetinu atributů na základě sledování a ty zbylé se na začátku hry generují, s tím, že hráč má nastavenou pouze celkovou kvalitu (resp. počet bodů), která se promítne do výše vygenerovaného zbytku

  18. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    lukas8 (admin)     před 8 lety 14.12.2016 12:20 |  
    3 0

    S příchodem Lüftnera plně souhlasím. Jsem bytostně přesvědčen, že přivézt stopera musíme, vzhledem k blížícímu se Deliho odchodu - když odejde v létě, bude dobré, že tu budeme mít za něj hráče, který už bude zvyklý na prostředí. Navíc, je to asi nejlepší možnost na tuto pozici i vzhledem ke svému věku - stálý člen mládežnických reprezentací, dlouholetě prověřen ligou, stálé a stabilní výkony. Pro Michaela pozitivum, že se posune o stupínek výš, protože se mi zdálo, že v Teplicích už stagnoval. Co mě dále těší je to, že vedení se snaží přivézt dalšího, charakterově vhodného hráče. Michael je kluk, který by zapadl asi do každé kabiny na světě - žádná primadona, prostě normální mladý kluk, co vychází dobře s každým.
    Kovář je už zkušený brankář, ligou prověřený. Jako dvojka velmi kvalitní a jestli Martin skutečně chce odejít, tak ideální posila. Ze společného působení v Liberci se zná s JŠ - samotného by mě zajímalo, jestli si ho trenér do týmu přál.
    Shrnuto, pokud by tito dva skutečně přišli, bral bych to jako dobrý začátek přestupáku.

  19. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    tantalos     před 8 lety 14.12.2016 12:50 |  
    1 0

    Sdílím -droptův- názor, že Slavii by dnes stačil příchod Trávníka a opravdu ostrého kraje z ciziny. To ovšem za předpokladu, že vše zůstane tak, jak je. A v tomto případu jde možná o škatule hejbejte se víceméně druhořadé agentury Global Ballgames, která "vlastní" Lüftnera, Berkyho, Přemysla Kováře i Jablonského. Akvizice LÜftnera by pro nás teď znamenala spíš rozšíření než opravdové posílení současného kádru. nicméně by mělo jít o investici do budoucna.
    Dost se tady píše o tom, že by mělo jít náhradu za Deliho, nicméně nepovažuji za jisté, zda si Simon na tom Africkém poháru vůbec zakope. Má totiž docela slušnou konkurenci - Kolo Tourého, Erika Baillyho z ManU, Koneho ze Sunderlandu, Kanona z Haagu, Diarrassoubu z Adanasporu a možná ještě někoho, třeba Yaya Tourého. Simon zatím hrál za nároďák jen přáteláky, kterých se některé hvězdy vůbec neúčastnily.
    A tak doufám, že pan Tvrdík zapracuje na udržení Simona jako v případě Škoďáka. Ostatně z prodeje by zřejmě polovina šla do kapsy Křetínskému

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      japhy     před 8 lety 14.12.2016 21:15 |  
      2 0

      Tak prodáme Deliho jako svýho času Sparta prodala Nedvěda do Itálie přes Košice :)

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        JS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 22:06 |  
        0 1

        Přesně to bych také udělal. Ale nevíme, jak je ta klauzule napsaná. Třeba se to vztahuje na jakýkoliv zisk Slavie, ve kterém figuruje přestup hráče Simona Deli.

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        malan (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 22:08 |  
        0 0

        presne tak, ti levaci si nic jineho nezaslouzi. Jen at okusi vlastni medicinu...Nicmene, doba ponekud pokrocila a tezko rict jestli by to dnes bylo mozne. Tipuji ze ne.

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Travinho     před 8 lety 15.12.2016 08:25 |  
          0 0

          Samozřejmě že ne! Vždyť ona i Sparta musela Plzni nakonec zaplatit.

  20. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Pepibican     před 8 lety 14.12.2016 15:49 |  
    1 1

    Do české ligy bych asi vůbec nesahal. Všude prohlašujeme, že chceme zpět do Evropy a být tam pravidelně, to ale s "posilami" z naší ligy nepůjde. Pokud do té pohárové Evropy fakt chceme, musíme přivést opravdové posily, ne ty, které vyhrají zápas někde v Příbrami nebo Hradci. Takže raději za takové 3-4 posily - neposily pošetřit a přivést jednu až dvě opravdové posily pro evropský fotbal, a takových hráčů v naší lize prostě není. Momentální kádr na naši ligu bohatě postačuje, nepotřebuje další průměrné české hráče, pohárová Evropa by ale u něj odhalila jistě mnoho slabin. Bez cizinců - a samozřejmě kvalitních - to prostě nepůjde.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      JS (přítel SN)     před 8 lety 14.12.2016 15:53 |  
      3 1

      Lüftner je (a v budoucnu bude) těžkej nadprůměr, věř mi..

      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

        Pepibican     před 8 lety 14.12.2016 16:29 |  
        0 1

        Netvrdím, že ne, ale kolik opravdových talentů schopných prosadit se ve vyspělé fotbalové Evropě (ne v 2. turecké lize) má náš fotbal současnosti ? Dva až tři hráči ?

        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

          Travinho     před 8 lety 14.12.2016 21:00 |  
          0 1

          Maluješ si to poněkud růžově. Myslíš si, že hráči schopni prosadit se ve fotbalové Evropě, někde čekají v zástupu na to, až budou moci jít do Slavie? Ono to není tak jednoduché a když už takové borce přitáhneš, tak je musíš náležitě zaplatit (ne-li přeplatit) a to pak nemusí dělat zase dobře v kabině.

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            Crispo     před 8 lety 15.12.2016 03:15 |  
            0 0

            Takže nekupovat lepší zahraniční hráče protože by jim půlka týmu záviděla výplatu? Pokud sem někdo takový přijde tak je na ostatních aby si ty větší výplaty zasloužili, nebo se spokojili s tím co mají, nebo přestoupili někam kde jim požadovaný plat nabídnou když tady budou nespokojení. Na vedení a na realizačním týmu zase je, aby k takovým problémům nedošlo. A když ti draze zaplacení zahraniční hráči vykopou Ligu mistrů nebo díky nim postoupíš ze skupiny EL, tak jejich hůře zaplacení spoluhráči asi nebudou zas tak moc naštvaní. Nebo nám ty úspěchy vykope Sýkora, Vůch, Malínský a Trávník? Máme tady prokázanou kvalitu v podobě Pavlenky, Deliho, Bílka, Hušbyho, Zmrhala, Baráka, Škody a Mešanoviče, v česku kromě jedné či dvou vyjímek ve spartě a Plísni lepší neběhají, a z toho navíc dva jsou pravidelně na odchodu, tak proč jen doplňovat tým horšími hráči než jsou tito když potřebuješ posílit? Velké platy k tomu patří a proto na prachy a dobré zázemí bude slyšet dost dobrých fotbalistů, kteří vědí že odsud se dá odejít do Bundesligy, Francie nebo Itálie.

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Travinho     před 8 lety 15.12.2016 08:23 |  
              0 0

              Ono jde o to, že u zahraničního hráče asi jen stěží můžeš odhadnout jeho mentalitu a když mu už nabídneme víc než kdekoliv jinde, tak se taky může stát, že tu bude jen kvůli prachům a nedá tomu všechno. Já bych se prozatím spokojil s tím, když tu přivedeme hráče, kteří tu hrát chtějí a ne ty, kteří tu půjdou kvůli penězům. A ano, úspěchy nám můžou vykopat i hráči, kteří přijdou z naší ligy, která na tom není zase tak zle, jak si někteří myslíme. Ostatně odkud přišli Pavlenka, Barák, Deli nebo Mešanovič?

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                Crispo     před 8 lety 15.12.2016 09:47 |  
                0 0

                Viz. Pepibican níže...

          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

            Pepibican     před 8 lety 15.12.2016 06:50 |  
            3 1

            Ale my chceme - aspoň to všude prohlašujeme - hrát první housle ve středoevropském fotbale, a to prostě s českými hráči z české jalové ligy je utopie stejná, jako když řekneš, že naše repre bude na příštím MS nebo ME minimálně v semifinále. Česká mentalita není vítězná, hráči si vystačí s průměrností, za kterou jsou mnohdy královsky přepláceni a vesměs jim stačí, když jim nějaký bafuňář (neboli "agent") sežene "teplé místo" někde na fotbalové periferii v Turecku či ještě někde hůře, hlavně když to nasypalo víc než u nás. "Hlavně se zabezpečit", s tím jde drtivá většina hráčů do ciziny, sportovní hledisko je upozaděno někam daleko dozadu. Chce to hráče z ciziny, ti mají daleko větší potenciál než české rádoby hvězdičky. Viz pravidelné docela tristní výsledky českých týmů v Evropě. Vesměs s tuzemskými a slovenskými hráči.

            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

              Travinho     před 8 lety 15.12.2016 08:20 |  
              0 1

              Máš sice sympatický nick, ale píšeš tu naprosté hovadiny. Uvědom si, že ve světě prostě není zástup hráčů, kteří by čekali na to, až půjdou do Česka. My můžeme koupit hráče s potenciálem nebo někde zapadnuté hráče, ale borec s potenciálem hrát Bundesligu nebo Premier League k nám prostě nepůjde. Tak to je. U nás alespoň o kvalitě hráčů máme dostatečný přehled.

              • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                Pepibican     před 8 lety 15.12.2016 09:19 |  
                1 0

                Deli, Ngadeu nebo Mešanovič taky nemají potenciál na bundesligu nebo premier league a přesto jsou o 2 levely jinde než drtivá většina českých hráčů a nebyli vůbec drazí. Já nechci reprezentanty top zemí, ty by nikdo nezaplatil, ale také nechci lehce nadprůměrné či médii nafouknuté české hráče, kteří na aspoň průměrný evropský fotbal nemají absolutně potenciál. Takových teď Slavie má v kádru dostatek, když už má někdo přijít, tak by měl být na české poměry dost nadprůměrný, tento kádr na naši ligu bohatě stačí. Toť vše.

                • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                  Travinho     před 8 lety 15.12.2016 09:46 |  
                  0 0

                  To si piš, že Deli má potenciál na Bundesligu. Jinak zrovna Sýkora nevím, proč by neměl potenciál. Je rychlý, silný jeden na jednoho, do míče kopnout umí, vysvětli mi to?

                  • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                    Pepibican     před 8 lety 15.12.2016 10:16 |  
                    0 0

                    Sýkoru neřeším, jde do Plzně, já bych chtěl opravdovou posilu do Slavie, ne rozšíření kádru, ten je široký až dost momentálně.

                    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                      Travinho     před 8 lety 15.12.2016 10:25 |  
                      0 0

                      Já chci taky opravdové posily, ale ty se dají najít i v Česku. Generalizování typu (Cizinec - super, Čech - hrozné) je zcela nesmyslné.

                      • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                        Crispo     před 8 lety 15.12.2016 11:03 |  
                        0 1

                        Jaké posily pro boj o titul chceš v Česku hledat? Kromě Plísně a sparty tu kvalita na úrovni našich SOUČASNÝCH hráčů není. Kdo v Čechách mimo ty dva kluby je schopný vytvořit konkurenci pro Hušbyho, Bořila, Škodu nebo Murise? Trávník, Coufal, Michal Škoda a Železník? Se vší úctou k nim, ještě nic extra nepředvedli, povedený půlrok má každou sezonu pět hráčů, to bychom se propadli do průměru kdybychom měli kupovat pokaždé nějakou takovou "rychlokvašku". České hráče mají činovníci dobře naskautované, kdyby tady pobíhalo tolik borců tak tu není Ngadeu, Van Buren, Mihalík a Mešanovič.
                        Kdyby lidem v klubech nebylo jasné, že je potřeba zahraničních hráčů tak tu nemáme taky Deliho a Ščuka a tyto hráče včetně Mešanoviče jsme museli vyhledat v jiných českých týmech, protože tam hleděli za hranice. Kdo z českých hráčů by tyto hráče plnohodnotně nahradil? Všichni patří k ligovému nadprůměru, kromě Burena s Mihalíkem, kteří na to mají velký potenciál...

                        • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                          Travinho     před 8 lety 15.12.2016 11:30 |  
                          0 0

                          Uvědom si, jak dlouho jsou v Česku Muris nebo Jasmin. Ti zde přišli ještě v mládeži. Samozřejmě je český trh přebraný, ale zajímavých hráčů je tu spousta od Trávníka, přes Vukadinoviče, Michala Škodu až po Sýkoru, Živuliče nebo Malinského.

                          • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                            Crispo     před 8 lety 15.12.2016 22:20 |  
                            1 1

                            Ale oba přišli ze zahraničí, o tom je řeč. Nepotřebujem zajímavé hráče, potřebujem hotové hráče pro boj o titul a poháry. Vukadinovič, Michal Škoda, Malínský i Sýkora hrají dobře půl sezony, maximálně sezonu, takových tu bylo milion a milion jich tu ještě bude.
                            Tipuju že vedení i my chceme v týmu hráče, kteří jsou schopni převyšovat nebo vyrovnat se hráčům Plzně, protože před náma je Plzeň a ne Hradec Králové.
                            Naříklad Ngadeu. O tom tady nikdo nevěděl, v lize mu stačilo pár zápasů a je to neprostupná zeď jako Deli. Okamžitá posila po pár zápasech. Kým z hráčů české ligy by jsi ho nahradil? Je to hráč, který schopnostma ligu převyšuje a to je tu úplně nový. Vukadinovič potřeboval plácnu tři roky aby tady předváděl výkony na úrovni nejlepších hráčů. Jestli máme bojovat o titul tak nejlepší kvalitu potřebujeme hned, protože o titul bojujem teď...

                            • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

                              Travinho     před 8 lety 16.12.2016 07:25 |  
                              0 0

                              Ngadeu ligu rozhodně kvalitativně nepřevyšuje. Ano, patří mezi dejme tomu 20 procent nejlepších hráčů, ale o převyšování nemůže být ani řeč. Sýkora, Malinský nebo Vukadinovič jsou pohybliví techničtí hráči, tedy přesně ten typ, který má možnost konkurovat i hráčům ze zahraničí. Nemůžeme si myslet, že když přivedeme borce z Norska nebo Chorvatska, tak bude okamžitou posilou a oni ne, protože naše liga není horší než ty jejich, ačkoliv si to možná myslíš.

  21. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    Slavistat     před 8 lety 14.12.2016 23:38 |  
    1 0

    Tak spekuluje se nad Luftnerem, já si spíš přál Jugase (a NNG klidně může taky na stopera). Kovář - jestli chce Berky hrát a kvůli tomu i odejít, je to rozumné řešení. Po pravdě pořád ale zůstává problém na kraji obrany - spíš levá strana - Bořil je přes nohu, Švento mě docela zklamal (samá zranění a není to ono co jsem od něj čekal) a na beku tak na slabé soupeře, kde se bude hrát hodně dopředu a nemusí důsledně bránit, takže spíš levého beka (vpravo může být Bořil i Frydrich a do budoucna i Holík - ten ať se ještě rok nechá hrát pravidelně v lize a pak bude ve 20 skoro hotový hráč). Sýkoru v podstatě za víc jak 12 mega nechci :o) a kor když se ani moc na Slávku netváří. Zase takový zázrak to není. Kdyby měl být pravý bek - viděl jsem 2x (proti nám a Liberci) Masopusta a hrál hodně dobře, rychlost, postava, kombinace, centry občas kazil a občas i chybka v rozehrávce, ale celkově se mi líbil a lepší než průměr ligy a to beka nehraje dlouho, takže se může lepšit. Ovšem taky tak za max 12 mega, víc nedat! Ale budete asi proti :o). Jinak bych viděl vhodnou konkurenci pro Hušbaera doprostřed - dynamičtějšího, kvalitního hráče, tam nemáme variantu a Hrubý nehrál nakonec ani v Teplicích. Krajní zálohu máme kvalitní, jen se s hráči musí dál pracovat. GvKessel - dal bych mu max rok, individuální péči trenérů, podle toho jak bude pracovat, jestli se zlepší - věřím, že nějaké místo v týmu najde (trochu trpělivost, aby z toho nebyla taková finanční ztráta), jinak pryč sním. Útok taky OK. Trochu nevím co se Součkem, jestli ho nevrátit na stopera - na zálohu málo dynamický, na stoperu hrál. Asi zkusit někde hostování na stoperu.

    • Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 15.12.2016 00:06 |  
      1 0

      NNG je asi nejlip zkomolena zkratka, co jsem tu kdy videl :-)

  22. Re: První posily pro Slavii: Nadějný stoper a zkušený brankář z Bulharska

    zeleznik2     před 8 lety 16.12.2016 17:41 |  
    0 0

    Tak pro mne docela překvapení, Lüftnera, chtěla prý i Sparta, takže aspoň někoho jsme jim zase vyfoukli. Určitě příslib do budoucna 22 let, náhrada za případný odchod Simona. Přemysl Kováč jako zkušená dvojka za Jirkou Pavlenkou, takže odchod Berkyho.