Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (87)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

    Grobar     před 8 lety 04.12.2016 18:54 |  
    5 17

    Konate do Slavie za van Kessela. Oba tymy vyresi svuj problem a jeste si pomuzou. I pro hrace je to nova sance.

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      Arutha     před 8 lety 04.12.2016 19:08 |  
      1 0

      To bylo z toho slabšího soudku...

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      Jachym     před 8 lety 04.12.2016 20:03 |  
      0 0

      Už jsem si říkal, že tady byl dlouho od této pseudohvězdičky klid...

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        Sracken     před 8 lety 04.12.2016 20:23 |  
        3 0

        Když nám doplatěj milion EUR tak no problem. Konateho potom necháme trénovat se sparťanskou juniorkou.

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      VanDel     před 8 lety 04.12.2016 20:30 |  
      6 3

      Milý pane kolego, dal jsem ti plus, ale jenom za část tvého příspěvku. A to za toho Konateho. Sice jak tak koukam, tak se to nikomu dalšímu moc nelíbí, ale já osobně musim říct, že bych ho do Slávie bral. Ten kluk totiž je fotbalovej a to docela dost. Když by nad sebou měl rozumnýho trenéra-Šilhavýho, tak věřim tomu, že by to mohl být vynikající bombarďák na kraj zálohy............Druhá část samozřejmě nepřijatelná. Poslat Gina do tohodle vyhnanství nemůžeme, to by byl zločin proti lidskosti.

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        VanDel     před 8 lety 04.12.2016 20:34 |  
        1 1

        a ještě dodatek. Co vím, tak z přestupu Konateho do Slávie má strach hodně sparťanů. Ví totiž, že ač v hlavě to sice nemá moc srovnaný, tak fotbalista to dobrej je a děsí se toho, že by mohl následovat příklad Deliho a být u nás za hvězdu ligy.

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          Sracken     před 8 lety 04.12.2016 20:38 |  
          3 0

          Objektivně je to výborný hráč na post, kde by se nám moc hodil. Ale to co udělal - těžko k tomu zaujmout nějaké stanovisko odlišné od odmítavého. Ale asi je jisté, že už to nikdy neudělá. Nemusela by to být špatná varianta, ale musel by přijít od prvního dne přípravy. Bohužel to má i svou subjektivní, emocionální stránku a neměl by to věru jednoduché. Představit si to ale dokážu, protože fotbl hrát umí a měl by tu dva hráče, se kterými by se domluvil i mimo hřiště.

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            VanDel     před 8 lety 04.12.2016 20:43 |  
            1 1

            Tou emocionální stránkou myslíš že by přišel ze Sparty ? V tom bych neviděl problém. Zaprvé Hušbauera jsme přijali celkem v pohodě a to byl oproti Konatemu kurwa sparťan. Konate má myslim Spartu totálně u řiti, takže mu vyčítat jeho "rudost" by bylo docela nesmyslný. A správně píšeš, že jemu by u nás asi dost pomohli i Deli a Ngadeu, takže o to víc bych věřil tomu, že by u nás hodně vykvetl.

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          homerinho     před 8 lety 04.12.2016 20:39 |  
          10 0

          Fotbalista to může být sebelepší ale pokud je hráč schopný nepřijít na trénink a touto cestou se snažit vynutit přestup, pak ho do Slavie nechci. A zase takovej zázrak to taky neni.

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            VanDel     před 8 lety 04.12.2016 20:47 |  
            2 2

            Tak to je samozřejmě jeho velký škraloup, ale bylo by potřeba o tom vědět něco víc. Jak se vůbec v té době ve Spartě cítil, přijali ho vůbec Dočkal a spol. mezi sebe, nebyl totálně odstřčen mimo kabinu ? Jak bylo vidět kolikrát při zápase, tak od ostatních dosával docela čočku, takže v tom bych viděl zásadní důvod toho jeho zkratu. A další zásadní roli zřejmě sehrál ten jeho agent, o tom už se napsalo a napovídalo taky hodně že to je nějakej blázen a Konatemu natlačil do hlavy velky fantasmagorie o tom, jaká pohádka ho v tom Rumunsku čeká.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              Robinator     před 8 lety 04.12.2016 21:34 |  
              5 2

              Konate byl ve Spartě šikanovaný od trenéra,delali mu tam celkem peklo..když udělali uspech v EL, každý hráč dostal auto kromě něho, když se šel zeptat Stastnyho proč, řekl ať je rad ze tam vůbec hrsje a at jde do prdele..tech věci je daleko víc, ale ty už bych nerad rozmazaval..jelikož to mame přímo od něj..každopádně Sparta s ním jen vyjebavala..a když se odvážil otevřít ústa, hned mu je zavřeli,svine..neudělal nic a to že nepřišel na trenink,nedivim se tomu vůbec..na naší ligu je to nadstandardní hráč,rad bych ho tu viděl..ale nejspíš půjde do zahraničí

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                VanDel     před 8 lety 05.12.2016 08:44 |  
                1 1

                No tak je to tak, jak jsem psal. Děkuju za potvrzení. Takže pokud by byl v prostředí, kde by se cítil dobře, tak by problémový být neměl.

                • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                  Robinator     před 8 lety 05.12.2016 09:26 |  
                  3 1

                  je to normální, skromný kluk..k nám by se na rozdíl o nich hodil.. a pookřál by tu jako Simon

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                honza_sl     před 8 lety 05.12.2016 14:55 |  
                2 1

                Vynechám Tvé "zaručeně ověřené informace o Spartě", o které mi připadá, že v podstatě skoro jen básníš (zato vůči SKS jsi tvdrší) - ale budiž, na vlastní dítě máš větší nárok než na spratka od vedle, takže beru.
                Ale PROFÍK si prostě nemůže dovlit nepřijít na trénink a trucovat - to prostě nejde! Pokud tedy jde o šikanu typu, že mu nedali auto, jen plat. Takhle bych chtěl bejt btw. šikanovanej taky...

                • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                  Robinator     před 8 lety 05.12.2016 15:07 |  
                  0 0

                  to bych tě chtěl vidět, kdyby si jako jediný v pracovním kolektivu nedostal např. vánoční bonusy a někdo by s tebou záměrně vyjebával, jak bys takhle chtěl být "taky šikanovanej"
                  ale tak proč ne.... :D

                  • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                    honza_sl     před 8 lety 05.12.2016 15:12 |  
                    0 0

                    1. ten chlap se živí tím, co ho baví, a na své poměry se neživí špatně - i bez auta navíc.
                    2. Když už by se mnou takhle jednali, makal bych o to víc, abych měl šanci získat lepší smlouvu jinde.
                    3. Reagovat na neprofesionalitu zaměstnavatele neprofesionalitou svou znamená koledovat si průšvih - zaměstnavatel bude zkrátka vždycky silnější!

                    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                      Robinator     před 8 lety 05.12.2016 15:22 |  
                      1 0

                      hele to je prostě těžký, ses tam pod velkým tlakem..v normální práci když tě něco sere, za měsíc můžeš mít novou, ale když máš někde smlouvu na x let..nemůžeš prakticky nic..
                      živí se naopak poměrně blbě, protože prachy má špatný, smlouvu mu vylepšili jen mírně..
                      však maká teď v juniorce, a příští rok bude volný hráč
                      je tam i problém v tom, že ho Sparta nechce pustit za menší částku, protože na jeho přestupu má vysoký procento nějaká třetí osoba, tím pádem se jim to moc nevyplatí

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            Borgetti     před 8 lety 05.12.2016 00:15 |  
            2 0

            Tak udělal to jednou. Já jsem taky v životě udělal plno chyb, ze kterých jsem se poučil. Tak se určitě poučil i Tiémoko Konaté. Navíc jemu to radil ještě jeho blbější agent, který by měl z přestupu taky jisté provize. Omluvil se a to je důležité, ale chápu, že ani to spartě nestačí, pač tím by klesla morálka v klubu a zkoušeli by to takhle další.

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      SKSVenca     před 8 lety 04.12.2016 20:54 |  
      1 0

      Kdyby k nám vážně přestoupil tak by u sebe musel mít 24 hodin denně ochranku...tohle by Spartani nerozdýchali :D

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        Grobar     před 8 lety 04.12.2016 21:39 |  
        2 2

        Tento napad vznikl na foru sparty a nevzbudilo to tolik emoci jako tady. Myslim ze u nas se Gino uz neprosadi, pokud bude moznost tak ho prodame, sparta by pro nej nebyla trest, ale prilezitost. Navic z ekonomickeho hlediska je to mozna nejmensi zlo pro oba kuby. Jedine sparta mu muze nabidnout srovnatelne podminky. Bylo by to pikantni, odveci rivalove si takto vymeni hrace. To zas bude palcu dolu. Ach jo...

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          Borgetti     před 8 lety 05.12.2016 00:21 |  
          0 0

          Proč palce dolů. Jako tvůj názor něco do sebe má. Víme, že naše peníze to nejsou, oněch 35 mega, ale ta představa, jak je mohl klub lépe zužitkovat ... tak aspoň přemýšlíme jak z toho co nejvíc dostat zpět. Ale to hostování bych GvK dal, nějak tuším, že v klubu bez tlaku by se mohl rozehrát. Jenže mám i trochu obavu, aby ho nepustili zadara, jen proto, aby ušetřili aspoň nějakej milion z jeho platu.

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 08:44 |  
          3 2

          Já teda upřímně nevidím jediný důvod, proč by to Sparta dělala; Konate je ve vší úctě ke GvK fotbalově úplně někde jinde. Konateho bude chtít Sparta střelit, to je jasné... trošku se ale obávám, že v ČR se nenajde nikdo, kdo by si dobrovolně vzal přeplaceného dřeváka GvK, leda tak na hostování bez nutnosti sanovat jeho jistě nadstandardní příjem.

          Bohužel, je to smutné, ale je to tak - GvK je jedním z nejhorších přestupů do SKS v její historii.

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            Boss82     před 8 lety 05.12.2016 10:29 |  
            7 6

            Nejsi v případě GvK poněkud příliš radikální? Dřevák? Tolik toho u nás zase neodehrál, abychom ho mohli objektivně posoudit. A na Slovensku o něm básnili a góly tam dával, tak to zase asi takový dřevák nebude, ne?

            Mohla mu chybět fyzička, sebedůvěra, souhra se spoluhráči atd... Pokud ho v zimě neprodáme, tak bych počkal s definitivními soudy až po zimní přípravě na základě jeho výkonů na jaře.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              Robinator     před 8 lety 05.12.2016 10:41 |  
              2 0

              však ten trenér Trenčína říkal, že je příliš velký narcis a že má problém s adaptací v novém týmu, že u nich se začal prosazovat taky až později..nevím co s ním no, dal bych mu šanci v přípravě ještě a pak by se vidělo..

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                Boss82     před 8 lety 05.12.2016 11:06 |  
                0 0

                Souhlas.

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                sasky     před 8 lety 05.12.2016 13:00 |  
                0 0

                Taky souhlas. Spoustě kluků to chvíli trvá než si zvyknou, naučí se nový systém apod. Určitě bych ho nepustil na přestup. Možná lepší hostovačka, aby aspoň hrál pravidelně.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              JS (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 10:48 |  
              9 7

              Bossi, to si vážně tak slepej, nebo jsi v létě nebyl ani na jednom zápasu v Edenu? „Mohla mu chybět fyzička, souhra se spoluhráči...“ Kamaráde, to mu chybět jistě mohla, ale když má někdo práci s balonem na úrovni přeboru, nemyslím si, že jeho hlavní starost je souhra. Nebo jsi neviděl, že si ani nedovede zpracovat míč?!

              Btw. fyzička mu rozhodně nechyběla, když vydržel v úvodních zápasech EL i eLigy na hřišti většinu herního času. Souhru se spoluhráči měli všichni stejnou, když přišli na začátku přestupního období a absolvovali stejnou přípravu.

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                Boss82     před 8 lety 05.12.2016 14:01 |  
                5 7

                Slepej na rozdíl od Tebe nejsem a viděl jsem všechny zápasy Slavie v této sezoně, většinu z nich dvakrát.

                Tvůj příspěvek je přesně v duchu všeobecně nízké úrovně všech Tvých příspěvků a slabých argumentačních schopností. Jako vždy spíše rýpeš a vyhledáváš konflikt, než aby ses pokoušel seriózně diskutovat.

                Řeči, že GvK neumí zpracovat míč a že má práci s balonem na úrovni přeboru, jsou totální kraviny! Kdyby tomu tak bylo, tak by se neprosadil ani na Slovensku, nedal by za nás ani těch pár gólů, které dal a rozhodně by nevynikal ani v zápase s Litoměřickem, které se mu povedlo, přičemž to byl soupeř třetiligový, nikoliv přeborový.

                Že má špatnou fyzičku bylo v mnoha zápasech vidět a hlavně to říkal i J. Šilhavý, že je to jeden z problémů GvK a že ho to značně limituje. Nemám jediný důvod J. Šilhavému nevěřit, že tomu tak skutečně bylo.

                A pokud jde o souhru se spoluhráči, tak si jaksi přehlédl, že GvK nepřišel na začátku přestupního období a neabsolvoval stejnou přípravu jako ostatní - ve skutečnosti přišel už v rozehrané sezoně a rovnýma nohama skočil rovnou do odvety s Levadií Tallinn a to prakticky bez jakékoli přípravy a tréninku se zbytkem týmu.

                Obecně se mi jeho výkony samozřejmě také nelíbily, ve většině zápasů patřil k nejhorším hráčům na hřišti. Což je vzhledem k jeho pořizovací ceně samozřejmě tristní. Ale za svou pořizovací cenu GvK nemůže a myslím, že ještě zimní přípravu a několik šancí na jaře by dostat měl.

                • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 16:24 |  
                  4 4

                  To se mi líbí, že hodnotíš příspěvek jako nízké úrovně, protože při diskusi s Tebou používám Tvůj styl psaní a diskutování (ono se o nějakém zdvořilém diskutování moc mluvit nedá většinou).

                  Ano, chyba, přišel později. Nicméně to, že neumí kopnout do balonu, není chyba souhry ani fyzičky.
                  Howg

                  • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                    Boss82     před 8 lety 05.12.2016 16:54 |  
                    1 5

                    Koukám, že došly argumenty. Nic překvapivého.

                    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 16:59 |  
                      4 4

                      Nebudu argumentovat o něčem, co vzniklo tak, že plácneš nějakou volovinu a pak se jí snažíš obhajovat. Ačkoliv sám (níže) už druhým dechem přiznáváš, že byl GvK tragický. Znovu se Tě ptám: Tys neviděl, že nedokáže obejít hráče? Že nedokáže nacentrovat ani zpracovat míč tak, aby mu neuskočil k soupeři? Nebo proč furt vytahuješ nějaké domněnky o možné nesouhře a o možné chybějící fyzičce, když jasný důvod, proč se neprosadil v první řadě do základu, máme všichni přímo před očima a všichni jsme to viděli?

                      Zároveň by mě zajímalo, jak podle Tebe si myslíš, že by se měl chytit, když tu zůstane? Myslíš, že přes zimu se nějak zázračně naučí pracovat s míčem, když se to nenaučil do svých třiadvaceti let mimo jiné v akademii Ajaxu, kde s talenty asi pracují jinak, než kdekoliv u nás? Místo abys přiznal, že GvK je šlápnutí vedle, tak se tu pokoušíš vymýšlet nějaké zástupné důvody, proč by měl dostat další šanci. Zkus se na to podívat realisticky.

                      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                        Boss82     před 8 lety 05.12.2016 18:17 |  
                        5 2

                        S Tebou je opravdu těžká nějaká normální diskuze. Slabiny GvK totiž neskutečně zveličuješ, zatímco zcela opomíjíš jeho přednosti.

                        Nebyl si náhodou jeden z těch, kdo odsud před třemi lety vyháněli M. Škodu s tím, že takový dřevák nám nikdy k ničemu nebude?

                        Možná, že GvK bude šlápnutím vedle, stát se to může. Ale rozhodně na hřišti nepůsobil zase tak tragicky, aby nemohl dostat ještě zimní přípravu a část jara na to, aby nás přesvědčil, jestli na Slavii má.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 11:04 |  
              7 3

              Já se bojím, že příliš radikální nejsem a označení "dřevák" je v případě GvK ještě mírné. Neodehrál toho tolik právě proto, že s výjimkou prvního zápasu kdykoliv hrál, tak byl naprosto tragický. A závěrem, slovenská liga není absolutně žádné měřítko.

              Neměl bych to až tak za zlé Ginovi, ten za to, že má malé fotbalové myšlení a dokáže hrát pouze v jediném systému, až tak nemůže. Mnohem více to zazlívám tomu, kdo ho přivedl, ačkoliv se do našeho systému od začátku absolutně nehodil. Jestli se chceme podobným přestupovým lapsům do budoucna vyhnout, tak zkrátka nemůžeme kupovat posily hurá stylem "podívejte na ty statistiky/podívejte kolik dal gólů v nějaké podřadné lize".

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                Boss82     před 8 lety 05.12.2016 14:07 |  
                2 0

                Ano, skauting očividně v případě GvK neproběhl na takové úrovni, na jaké by proběhnout měl.

                Slovenská liga samozřejmě měřítko je! I když připustíme, že je slovenská liga na úrovni mezi spodkem naší první a vrchem druhé ligy, tak hráč, který v takové soutěži mimořádně vyniká (a to GvK vynikal), může mít předpoklady vynikat i v soutěži kvalitnější. Nebo snad chceš říct, že když nějaký hráč mimořádně vyniká v naší druhé lize, že se nemůže stát oporou nějakého prvoligového celku? Může a už se to také mnohokrát stalo.

                Zbytek viz má odpověď JS o komentář výše.

                • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                  bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 15:07 |  
                  2 0

                  Kolik zápasů Trenčína jsi viděl? Vynikal GvK i v něčem jiném než v proměňování brejkových situací ve specifickém systému Trenčína? Proč jsme ho kupovali, když hrajeme něco jiného?

                  Samozřejmě, může se to stát a také se to stává, že se každý přestup nepovede. Stalo se to i v případě větších hvězd. Zrovna u GvK mělo být varováním, že se již neprosadil v předchozím angažmá v druhé francouzské lize. Obávám se, že je pro nás a ostatně pro jakýkoliv další klub s ambicemi nepoužitelný; zjevně se nedokáže adaptovat a snášet tlak.

                  • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                    Boss82     před 8 lety 05.12.2016 16:16 |  
                    2 1

                    Přiznávám, že jsem neviděl žádný zápas Trenčína. GvK jsem znal pouze z referencí a ze sestřihů. A doufal jsem, že naši skauti si ho dobře proklepli, než jsme za něj vysolili 35 milionů nebo kolik to vlastně bylo.

                    Nicméně teď hodnotím na základě toho, co GvK předvedl v našem dresu. Ano, byla to slabota. Ale ne zase taková, abychom ho úplně odepsali a psali o něm jako o dřevákovi na úrovni přeboru. Myslím si, že v zimní přípravě by prostor dostat měl, a pokud to vezme za dobrý konec, tak mu dát šanci v pár zápasech na jaře. Ať se tedy ukáže, jestli na to opravdu má, nebo nemá.

                    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 23:56 |  
                      1 2

                      Proč jsi teda před pěti měsíci skákal radostí až do stropu, že přišel k nám? Od té doby přeci za Trenčín žádný gól nepřidal a všechny góly, které jsi shlédl před měsícem šly i před těmi zmiňovanými pěti měsíci.

                      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                        JS (přítel SN)     před 8 lety 06.12.2016 00:15 |  
                        2 2

                        Tak za A) jsem do stropu neskákal. B) jsem byl spokojený asi jako 99,9 % diskutujících, že jsme koupili hráče, o němž šly zvěsti, že je to nadstandardní hráč, který dělá z obran na Slovensku trhací kalendář. C) jsem si sestřih jeho působení v Trenčíně pustil až při psaní analýzy v říjnu, kdy běžela diskuse, zda mu dát víc času na aklimatizaci, do té doby jsem viděl jen jeho góly z přáteláku se Spartou a nějaké střípky z Trenčína (asi jako většina diskutujících zde).

                        Při jeho příhodu jsem doslova napsal: „Snad se v daleko takticky náročnější české lize prosadí. Co si budeme povídat, na Slovensku, kde jsou obrany děravé jak cedník, to muselo jít jedna báseň pro trochu nadstandardně vybaveného fotbalistu. Ale škola Ajaxu snad znamená automaticky zajímavé předpoklady.“ Očividně se to tedy nepotvrdilo a škola Ajaxu automaticky zajímavé předpoklady neznamená. Což je pro mě doteď s podivem.

                        Očekávání byla vysoká a bohužel se nenaplnila.

                        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                          Balvan86     před 8 lety 06.12.2016 11:12 |  
                          1 0

                          To JS: Většinou s tvými komentáři souhlasím a nedá se říct, že v tuto chvíli s tebou nesouhlasím stoprocentně, ale myslím si, že by ještě šanci v nejlepším dresu moh dostat. Aklimatizovaný by měl být. Pokud v zimě nabere fyzičku, tak minimálně rychlost má a tím pádem by mohl hrát aspoň jako Vukadinovič. Každopádně bych ho ještě úplně nezatracoval. Obzvlášť když unás všichni většinou i tu druhou šanci dostali. Namátkově Škoda - využito beze zbytku. Mikula bohužel, tam opravdu nic není a tak tam ani smrt nebere - na lávku dobrý. Petr Janda - ten těch šancí měl mraky a žádnej zázrak a navíc o něm už vůbec nic nevím...máte někdo nějaké info? A tak bych jaro GvK ještě obětoval, abychom byli schopni objektivně posoudit, zda-li je možné s ním počítat dále či nikoliv.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              Jachym     před 8 lety 05.12.2016 11:35 |  
              5 0

              Jenže to je klasika: z extrému do extrému. Toho, koho nemáme, chceme všemi deseti, aniž bychom ho pořádně viděli hrát: Claesson, Bero, dříve právě van Kessel... Konatého si někteří zbožšťují, ale mně ani ve Spartě nikdy nepřišel jako bůhvíjaký zázrak... Pořád věřím, že ve van Kesselovi něco je. Ostatně i u nás měl některé vynikající záblesky. Ještě bych z něho zkusil něco vytřískat...

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                slamacek (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 12:07 |  
                1 0

                jen abychom az ho vyhodime, si pak jednou nedrbali hlavu. je to golovy hrac. nadstandartni zakoncovatel. neni to komplexni hrac a je otazkou kde mu najit misto v sestave a jestli jej vubec hledat, ale min. pul rok bych mu jeste dopral. chtel bych na nem videt vetsi zapal do hry. to mi pozdeji u nej chybelo a to musi i on sam v sobe najit.

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                Boss82     před 8 lety 05.12.2016 14:07 |  
                0 0

                Přesně tak, souhlas.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              zeleznik2     před 8 lety 07.12.2016 16:44 |  
              0 0

              Ale ale Bossi, fakt opravdu nevím, jak už by tě měl GVK přesvědčit, že není vhodným fotbalistou pro Slavii. Šancí dostal poměrně dost, aby se předvedl, možná jej mohl někdo z trenérů(DU a JŠ), ještě zkusit na hrotu, ale zda by tam uspěl, je otázkou. Tvé bránění tohoto fotbalisty není na místě, srovnání se Slovenskem, kde je úroveň fotbalu ještě o třídu horší než u nás, není srovnatelným měřítkem, podívej se třeba na Depetrise, na Slovensku hvězda a v Olomouci s vyjímkou dvou zápasů nic. Ne, že by bylo jeho angažování, jako např. v případě Bortela propadákem, ale čekalo se dalo víc, navíc, když stál tolik peněz. Navíc se mohlo vedení poučit z angažování Škutky nebo Baéze, hvězd Slovenské ligy, které se nepovedli. Pokud v zimě odejde, taková ztráta pro klub to nebude. A že mu chyběla fyzička či sebedůvěra?takovým dojmem rozhodně nepůsobil...

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          Jachym     před 8 lety 05.12.2016 09:09 |  
          7 1

          Co furt máte s nějakými palci nebo prostředníky dolů/nahoru? To jsi pětiletý kluk, kterýmu jde o to, aby měl víc skleněnek než spolužák? Já tady Konatého nechci ani zadarmo a vůbec mi nevadí, zda to někdo ohodnotí nějakým záporným znaménkem. Než mít jednotvárnou diskusi se stejnými palci, hvězdičkami nebo smajlíky je lepší ji raději zrušit:-)

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            slamacek (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 12:08 |  
            2 0

            dal jsem ti palec nahoru! :)

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            zeleznik2     před 8 lety 07.12.2016 16:46 |  
            0 0

            Jasně Konaté rozhodně ne. Nemusíme brát, každého nechtěného sparťana...

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      afro     před 8 lety 04.12.2016 20:58 |  
      3 3

      Vždyť ten Konaté se nevejde ani na lavičku týmu co se nám v lize dívá na záda... :-)

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        spravnej_jezedak     před 8 lety 05.12.2016 11:41 |  
        3 0

        No jeste 2 kola a uz si dle teto logiky nebudeme moci v CR koupit nikoho;-)

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          afro     před 8 lety 07.12.2016 07:40 |  
          0 0

          Trošku ti to hapruje, protože těch podmínek tam mám víc, ale jinak beru... :-)

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            spravnej_jezedak     před 8 lety 07.12.2016 10:36 |  
            0 0

            V poho.. to mela byt jen sranda:-))

  2. Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

    navzdyslavia     před 8 lety 04.12.2016 22:06 |  
    6 3

    Tak ja bych Konateho bral. Myslim,ze je hodne fotbalovej. Hrajeme ligu,Mol cup,budou i pohary. Dost kvalitnich hracu neni nikdy dost. A konkurence je take zdrava.

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 15:02 |  
      1 0

      Bereš v potaz počet hráčů mimo EU, nevím kolik je limit, ale aktuálně jich máme 5, Ngadeu, Deli, Ščuk, Meši, Mingazov. Asi by mi nevadil (kdyby naopak odešel třeba Mingazov), předpoklady, především co se fyzické stránky týče, má skvělé, fotbalově je na tom taky slušně.

  3. Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

    Robinator     před 8 lety 04.12.2016 22:13 |  
    5 1

    Konate je podobný příběh jako Deli, nevyužitý potenciál ze strany Sparty...Na jeho místě museli hrát ti, od kterých byli velký tlaky, agenti Krejčího,Surala apod..atd...

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      tomcz     před 8 lety 05.12.2016 07:35 |  
      2 0

      Taky bych ho bral, je tam potenciál, že budou litovat :)

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      lukas8 (admin)     před 8 lety 05.12.2016 11:37 |  
      4 0

      Problém u Konatého je ten, že hraje jako na houpačce. Jeden zápas skvělý, potom tři neviditelný. Nejlépe hrál vždy, když nastoupil na posledních několik minut. Navíc, docela zarážející je, že i přes to, jak dlouho tu je, neumí skoro vůbec česky. To taky o něčem vypovídá. Zadarmo by nebyl, nejmladší už také není, takže se nějaký velký výkonnostní posun už čekat nedá. Za mě tedy ne.

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        Robinator     před 8 lety 05.12.2016 11:41 |  
        1 0

        když nebudeš cítit důvěru trenéra a budeš vědět, že spoluhráči berou statisíce a ty oproti ním almužnu..jinak je o půl roku starší než Simon...a ten je furt lepší a lepší

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          lukas8 (admin)     před 8 lety 05.12.2016 13:35 |  
          1 0

          To, že bere oproti nim almužnu s tím přeci nemá co dělat. Na podmínkách se museli dohodnout všechny strany. To, že třeba Konatého agent není tak schopný, je pak už jen jeho chyba.
          U Simona je vidět nějaký postupný progress. Konaté, se mi zdá, hraje skoro celou dobu stejně, bez nějakého většího zlepšení, ať už tam byl jakýkoliv trenér.

  4. Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

    Dresco     před 8 lety 04.12.2016 23:45 |  
    3 0

    Ja bych Gina neprodaval a poslal ho do konce sezony nekam na hostovacku, kde bude hrat. Dukla, Bohemka, Teplice...

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 00:59 |  
      0 1

      Za a) kdo by na hostování platil jeho astronomický plat? b) k čemu by to bylo, kdyby pak stejně nehrál ve Slavii?

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        Dresco     před 8 lety 05.12.2016 01:21 |  
        4 0

        Plat by normalne platila Slavia. Jestli ho platime a sedi na tribune nebo hraje treba v Dukle vyjde nastejno a ten hrac se alespon rozehraje. A bylo by to k tomu, ze by odehral 14 zapasu a videlo by se jestli na to ma nebo ne. Ve Slavii toho moc neodehraje.

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 08:48 |  
          3 0

          Z tohoto pohledu by bylo nejvhodnější GvK někam pustit na přestup, klidně za symbolické odstupné, aby tento nepovedený experiment neskončil ještě větší finanční ztrátou. Na druhou stranu zde jistě bude určitá averze ke ztrátě, přecejen vstupní investice byla na naše poměry astronomická. Jsem zvědavý, jak to celé dopadne, za sebe to ale vidím tak, že GvK už náš dres neoblékne.

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            Dresco     před 8 lety 05.12.2016 10:06 |  
            1 0

            Ja bych se ho prave nezbavoval, na Slovensku to taky chvili trvalo nez to tam zacal pravidelne sazet. Ale tam byl prvni stridajici hrac. U nas kdo vi kolikaty az je. Potrebuje hrat a nez se ho zbavit definitivne, mel by dostat sanci a treba tam hodi za jaro deset fiku a pak se muze v lete vratit.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 11:14 |  
              2 0

              Nesrovnávej prosím slovenskou ligu s českou, kvalitativně naprosto rozdílné soutěže. Slovenská liga má při vší úctě kvalitu asi jako spodek první české a horní polovina druhé ligy.

              Podle mě se ukazuje, že Ginův strop je Trenčín, nebo zkrátka jiný provinční klub, kde dostane kopec trpělivosti a přizpůsobí se mu herní systém. Ukazuje se, že Kesselovo neprosazení v druhé francouzské lize v Arles nebylo náhodou. Hráč, který na to nemá mentálně, nikdy nemůže být skutečně úspěšný.

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          Jachym     před 8 lety 05.12.2016 11:55 |  
          0 0

          Já měl tedy logicky za to, že významnou částkou na plat musí příspívat klub, kam jde hráč na hostování. Jinak by to nedávalo smysl, abychom někomu půjčovali vlastní majetek zadarmo. I kdybychom půjčovali někomu zaparkovaný Mercedes, nebylo by to zadarmo:-)

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            TSeguinTS     před 8 lety 05.12.2016 12:19 |  
            1 0

            Vždy se v procentech sjedná do jaké výše se bude klub, v němž hráč hostuje, podílet na jeho mzdě.

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              Jachym     před 8 lety 05.12.2016 13:48 |  
              1 0

              Ano, takto jsem si to laicky představoval a takto by mi to dávalo smysl.

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      Travinho     před 8 lety 05.12.2016 06:27 |  
      0 2

      Zrovna v systému Dukly si ho fakt představit nedovedu...

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        lassiter     před 8 lety 05.12.2016 09:31 |  
        0 0

        Myslím, že by se jim trocha přímočarosti hodila :-)

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        Dresco     před 8 lety 05.12.2016 10:03 |  
        0 0

        Naopak, vzdyt hrajou 4-3-3, coz je pro nej idealni na kridle.

      • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

        kjandourek (admin)     před 8 lety 05.12.2016 10:04 |  
        1 0

        Proč ne? Podle mého názoru je to právě naopak:

        1. Dukla hraje styl 4-3-3 ... tedy přesně ten, co hrál Trenčín a v něm se GvK dařilo - mohl by hrát křídlo bez nutnosti se vracet.
        2. Dukla je málokdy favoritem, takže nehraje tolik do plných...Určitě by se hodil rychlík, který dokáže od půlky zdrhnout... a nemusí při tom nikoho obcházet...
        3. V Dukle hraje hodně cizinců. Sice je pravděpodobné, že minimálně Nestor odejde, ale určitě by tam ve společnosti Olayinky a spol nebyl úplně ztracený

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          Travinho     před 8 lety 05.12.2016 11:59 |  
          1 0

          Jenže Dukla hraje styl, který je založený na držení míče. A Van Kessel je spíš typem pro takový hurá fotbal, kde se rychle přenese míč a utíká se k bráně, případně založený na vysokém presingu. Ani jedno z toho Dukla nehraje.

        • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

          Travinho     před 8 lety 05.12.2016 12:00 |  
          1 0

          Ještě k prvnímu bodu. Trenčín hrál taky 4-3-3, ale ono je ne vždy 4-3-3 to samé 4-3-3. Styl Trenčína a Dukly se nepodobá vůbec v ničem.

          • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

            sicilianbrno     před 8 lety 05.12.2016 22:39 |  
            0 0

            Vůbec v ničem? Ty máš nastudovaný podrobně zrovna hru Dukly a Trenčína? Silně o tom pochybuju, to bud nemáš práci a nudíš se, že sleduješ většinu týmu po evropě a nebo nemužeš po nocích spát a nebo tu jen plácneš toto, mě z laickeho hlediska (sestřihy Trenčina kde byl van Kessel a styl dukly, kdy sem videl cca 3 zapasy v sezoně) totiž ty jejich styly přijdou podobné...

            • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

              Travinho     před 8 lety 06.12.2016 10:22 |  
              1 0

              No, zrovna tyto dva týmy mají tak charakteristický herní styl, že ho zná i spousta laiků, mezi které řadím i sebe a podobné mi nepřijdou vůbec v ničem. Trenčín jsem viděl například ve všech utkáních předkol LM, takže si troufnu říct, že ho jakžtakž nastudovaný mám.
              Dukla - Styl založený na zdlouhavém držení míče a snaha prostrkávat přihrávky mezi beky.
              Trenčín - Absolutní snaha o zisk míče hned po jeho ztrátě. Vytažený presing a při zisku míče pokus co nejrychleji zaútočit.
              Tobě tyto styly přijdou podobné?

              • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                Sracken     před 8 lety 07.12.2016 09:45 |  
                1 0

                Neviděl jsem, ale mohu se zeptat, jak Gino spolupracoval v Trenčíně na tom brutálním presinku. Nedokážu si to vůbec představit.

                • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

                  Travinho     před 8 lety 07.12.2016 16:59 |  
                  0 0

                  Co je na tom tak nepředstavitelného? Jistě jsi viděl, jak vybojoval míč před brankou v Rio Ave nebo totéž při gólu v Teplicích.

    • Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

      Balvan86     před 8 lety 06.12.2016 11:33 |  
      0 0

      To je dobrej nápad...hostování GvK + nějakej ten bakšiš výměnou za přestup Maška nebo Havla od klokanů.

    • Re: OT Dušan v Bolce

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 11:15 |  
      2 3

      Přál bych mu to, věřím, že by to i mohlo fungovat. Horší než Kalvoda být nemůže.

      • Re: OT Dušan v Bolce

        Travinho     před 8 lety 05.12.2016 12:01 |  
        1 0

        Tak poslední zápasy trochu odešli, ale to se může stát leckomu. Kalvoda minimálně v úvodu angažmá ukázal, že je to velmi kvalitní trenér. Což ostatně mnohokráte potvrdil ve druhé lize.

        • Re: OT Dušan v Bolce

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 05.12.2016 12:24 |  
          1 1

          Ono je s otazníkem, zda netěžil především z dobré Jarolímovi práce + efektu nového koštete. Imho, skutečně kvalitní trenér se pozná podle toho, že svou kvalitu prokazuje dlouhodobě; což se při vší úctě o Kalvodovi, ale třeba i DU, opravdu říct nedá.

          • Re: OT Dušan v Bolce

            Travinho     před 8 lety 05.12.2016 12:32 |  
            0 0

            Jasně, ale to z něj pořád nědělá nějak šíleného trenéra, kdy už to horší být nemůže. Z mého pohledu patří mezi ty lepší trenéry, kteří v lize momentálně jsou.

    • Re: OT Dušan v Bolce

      Jachym     před 8 lety 05.12.2016 11:58 |  
      1 5

      Tak ať se mu daří, samozřejmě hlavně proti Spartě a ne proti nám...:-) Určitě je to kvalitní trenér, což ostatně dokazoval i po většinu slávistického angažmá.

      • Re: OT Dušan v Bolce

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.12.2016 13:31 |  
        2 0

        Že, je to kvalitní trenér je dost odvážný prohlášení po tom, co předváděl cca od půlky svého angažmá. Pokud by se z chyb poučil, tak z něj kvalitní trenér opravdu bejt může, ale nevěřím tomu, protože u nás se z těch chyb nepoučil a pořád dělal stejné chyby. Nicméně nejde mu upřít, že má čich na hráče. Ideální pro funkci sportovního ředitele.

  5. Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

    zeleznik2     před 8 lety 06.12.2016 16:24 |  
    2 2

    35 nebo 40 mil. za hráče, který za půl roku možná odejde, tomu se říká dobrý obchod. Že by návrat do Trenčína, třeba formou hostování?velké poučení pro skauting...

  6. Re: Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

    pevek     před 8 lety 08.12.2016 14:43 |  
    0 0

    Me osobne neprisel zpocatku van Kessel spatny. Je treba z nej jeho schopnosti vyrazit, kdyz uz se za nej ty penize daly. Ono ostatne neni asi nic prijemneho, kdyz vas media propiraji v jednom kuse, ze jste nejdrazsi posila a proto mate delat to nebo ono. Vzhledem k investovanym milionum bych ted byt vedeni Slavie vzal par kacek, ty bych investoval do psychologa, ktery van Kesselovi vrati sebevedomi a dovede ho motivovat k tomu, aby jezdil jak motorova mys. Totez se podle me melo udelat u Fenina, ktery mohl hrat skvele, kdyby si dal dohromady kontrolu emoci. Ok, nepromenil jsem sanci, tak ale musim zabrat a ne se jeste 15 minut pote vztekat, coz Fenin delal...