Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (109)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

    Alanor (admin)     před 8 lety 01.12.2016 11:27 |  
    2 0

    Při letním setkání s Jardou Tvrdíkem (které bylo mimochodem skvělé) se právě náš nejvyšší zeptal přítomných fanoušků, koho by oni doporučovali za posilu. A padlo jméno Karavajeva, s čímž jsem mohl jen souhlasit a nadávat si, že mě to nenapadlo první. Nakonec skončil ve Spartě. Ale to je spíš jen taková perlička.

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 11:35 |  
      13 0

      Tvrdík se zdá být skvělej. Už tím, že dal fanouškům na výběr ze dvou dresů, se sponzorem CEFC.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        Alanor (admin)     před 8 lety 01.12.2016 11:42 |  
        22 1

        Tak myslím, že pro Slavii toho udělal jako nikdo od Korbela. Bez něj by tu CEFC nikdy nebyla. A zatím i klub skvěle vede - podle mě charakterní podržení Uhrina na jaře, jeho odvolání v pravý čas i stavění managementu na skalních slávistech (Martin Krob). Nějaká nevhodná zpráva na Twitteru je proti tomu dobrému úplné nic, navíc i v tomto se JT poučil.

        Chtěl jsem to napsat pod tu aktualitu, že do nás CEFC nalilo 300 mega, ale napíšu to tedy sem - panu Tvrdíkovi i CEFC patří můj hluboký obdiv za to, co pro Slavii dělají. Díky moc!

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 11:50 |  
          1 1

          To každopádně. Myslím, že všichni slávisti mu moc děkujeme. Přiznám se, že na začátku se mi moc nelíbil, když tam byl Šimáně, který po tom kvůli němu skončil, ale všechno zlé je k něčemu dobré. Je skvělé, že nás Šimáně zachránil, ale s ním bychom byli asi na úrovni Dukly.

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            Alanor (admin)     před 8 lety 01.12.2016 11:53 |  
            3 0

            To nevím, jestli na úrovni Dukly. Myslím, že i pod Šimáněm by to šlo oproti Řebíčkům jasně nahoru, ale takové ambice jako s CEFC bychom neměli zdaleka. Navíc kdyby tu byl Šimáně, tak by se nešlo tou cestou slávistů v klubu. Naopak by tu byl Horník, Poulíček... Brrr...

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 12:42 |  
              2 0

              Mně osobně se třeba líbí, když jsou šéfové vidět na stadionu, když hraje Slavie. (Chtěl jsem napsat na stadionu Slavie, tak snad brzy :-) Což v případě Tvrdíka, Kroba, ale hlavně i zástupců z Číny od CEFC tam zájem je. Uvidíme jak časem, ale v případě Řebíčka tam asi moc zájem nebyl, že? Často jsem četl, že když Slavia hrála třeba derby, tak byl někde v trapu.

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              Jachym     před 8 lety 01.12.2016 13:28 |  
              3 5

              Mně osobně je Šimáně jako osoba krajně nesympatický, i když Slavii třeba pomohl. Ale všichni bývalí pracovníci estébáky prolezlého PZO jako Babiš, který je mimochodem jeho velkým kamarádem, jsou pro mě krajně nedůvěryhodní. Je to od pohledu takový chladný kalkulátor bez špetky lidskosti. Jarda Tvrdík je daleko lidštější a komunikativnější. I když v éře "Luftjardy" mi byl hlavně k smíchu. Jako manažer to rozhodně nebyl žádné "éro", jak ukazuje působení v ČSA. Když ale bude pod kontrolou, může být velmi prospěšný, neboť umí komunikovat a nadchnout pro věc = sehnat peníze.

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                Gino     před 8 lety 01.12.2016 14:25 |  
                4 1

                Já se vždycky směju, když někde o Tvrďasovi čtu, že to je mizernej manažer a že v ČSA odvedl šílenou práci. Vždycky si říkám: jak vy sakra víte, že tam naopak neodvedl naprosto perfektní práci s jasným zadáním? :-)))

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  Jachym     před 8 lety 01.12.2016 14:31 |  
                  1 0

                  Tak je pravda, že v té době byli Šimáně a Tvrdík velcí kámoši a ČSA mohla být vedena tak (diletantsky), aby to co nejvíc prospělo Travel Service... :-)))

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  Ondráš     před 8 lety 01.12.2016 14:31 |  
                  2 0

                  Já si taky myslím, že tam naopak svoji práci odvedl velmi dobře a do puntíku splnil něčí zadání..

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 14:34 |  
                  0 1

                  Souhlasím.

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  bububu (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 15:21 |  
                  1 0

                  No upřímně, jestli dělal to co tam dělal s jasným zadáním, tak by to bylo ještě násobně horší než přecenění vlastních schopností, to si řekněme zcela na rovinu...

                  • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 15:29 |  
                    1 0

                    Tak Tvrdík udělal už v té době něco pro Slavii, poněvadž jsme měli ČSA na dresech a dobře firmu reprezentovali v Evropě. Kdyby tam Tvrdík nebyl, určitě by nás ČSA nesponzorovalo.

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                Crispo     před 8 lety 01.12.2016 15:37 |  
                9 0

                Chladný kalkulátor by nekoupil žádný sportovní klub, navíc v případě pana Šimáněho se jednalo o záchranu klubu jeho srdce. Nevím komu mám děkovat za to že nějaký takový člověk existuje a dokázal náš klub zachránit za minutu dvanáct. Ať působí na lidi dojmem jakým chce, prokázal že to srdce prostě má. Stejně jako pan Tvrdík, oba jsou z jiného těsta, ale žádní nýmandi...

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                sasky     před 8 lety 01.12.2016 21:01 |  
                2 0

                Ten tvůj chladný kalkulátor odpustil Slavii 50 milionů půjčku :) Viz účetní závěrka.

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          Ondráš     před 8 lety 01.12.2016 13:18 |  
          0 0

          no tak snad máš pravdu..klub zažil už tolik kotrmelců, že já jsem už se zásady vždycky trochu rezervovanej, tak doufejme, že nastane nějaké stabilní období..jinak jsem hrozně rád, že J.Tvrdík přestal s těmi šílenými tweety, to bylo nedůstojné jeho pozici, přece jen se mi víc líbí, když má vedení trochu odstup a nekomunikuje jako běžný fanoušek

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Navyseals     před 8 lety 01.12.2016 11:42 |  
      2 1

      Zrovna Karavajev zahrál dobře pouze proti týmům z chvostu tabulky, včetně gólů a asistencí. Proti týmům z popředí byl vždy jedním z nejhorších. je to ještě mladej kluk, ale o lecčems to svědčí.

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 12:36 |  
      0 3

      Karavajev je náš největší prokauč. Mít jeho, měli bychom pravou stranu vyřešenou, a to na dlouho dopředu. (Dokud by neodešel někam do Bundesligy). Škoda, přeškoda...

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        Robinator     před 8 lety 01.12.2016 12:58 |  
        0 6

        já si myslím, že Zeman

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        donford     před 8 lety 01.12.2016 13:02 |  
        1 0

        Tak pokud by se vrátil třeba Čelůstka, tak už by se o nějakém prokauči mluvit nemuselo. Ale vezměte to s nadhledem: Copak někde jinde v Evropě se další rychlý, technický a gólový bek nenajde? Přece Karavajev - všechna čest jeho fotbalovému umu - není jediný.:-)

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 14:29 |  
          0 3

          Blbý je, že Karavajevovi je 21, zatímco Čelůstkovi 27.

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 14:32 |  
            2 0

            No tak vyřešíme pravou stranu někým jiným... Nikdy to není o tom, že když jsme nepřivedli jednoho hráče, tak končí svět a teď si budeme pár let jenom drbat hlavu...

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 15:02 |  
              1 5

              Matějů...

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 15:33 |  
                5 0

                Matějů je jeden ze silně přecenovaných hráčů. Viděl ho v hodně zápasech a dojem na me moc dobrý nezanechal....

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  Crispo     před 8 lety 01.12.2016 15:40 |  
                  1 0

                  Souhlas, ani mě nepřipadá jako nějaká velká naděje...

                  • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                    sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 15:48 |  
                    3 0

                    Klidně napišu, že Bořil je na stejné urovni jako matějů a myslím, že tím neurazím ani jednoho znich...navíc Plzeň by si tohoto hráče cenila na hodně a to už by vubec smysl nedávalo.

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            Miky44     před 8 lety 01.12.2016 15:38 |  
            4 0

            Tak to pořád může Čelůstka hrát minimálně 5 let na top úrovni. Takže bych to neviděl jako nevýhodu, nemůžeme stavět celej tým z hráčů do 21 let.

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              Crispo     před 8 lety 01.12.2016 15:42 |  
              1 0

              A kdo přišel s tím, že je nějaká šance na přestup Čelůstky? Není to jen výplod pár neschopných novinářů? Proč by se sem v 27 letech vracel?

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 15:50 |  
                1 0

                neschopných? Pokud to vypustil nějakej póvl novinář, který si to vycucal z prstu, tak se mu docela povedlo rozvířit diskuzi s pomale výsledkem, že je to už hotový hráč do slávie :-)

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 16:09 |  
                  0 0

                  Já si taky myslím, že to je blbost - někdo si spojil, že nám chybí nadprůměrný krajní obránce, Čelůstka je náš bývalý hráč a tak to vypustil... a jedním dechem tam dodal, že teď momentálně na podzim nechyběl v Turecku ani minutu a domů se vracet nechce :-)

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  Crispo     před 8 lety 01.12.2016 16:34 |  
                  1 0

                  Možná nám to někdy i pomáhá když vyplodí takové nesmysly, vedení má potom klid na jednání s hráči, o kterých média moc neví :)

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                Miky44     před 8 lety 01.12.2016 16:36 |  
                0 0

                Já jen reaguju na věk, vůbec si nemyslím, že by byl reálnou posilou.

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  Crispo     před 8 lety 01.12.2016 16:45 |  
                  0 0

                  Rozumím. Taky souhlasím s tím, že v týmu radši uvidím hodně dobrého obránce ve věku 26-28 let než dalšího mladíka, který potřebuje čas na rozvoj a ve 24 letech přestoupí do zahraničí..

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            chrobak     před 8 lety 01.12.2016 15:59 |  
            1 0

            Je otázka, zda je 21 lepší než 27. 21 bude přemýšlet kdy odejde za lepším, 27 už ne.

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 16:14 |  
              0 0

              No právě, proto může mít o motivaci míň se ukázat světu

  2. Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

    Alanor (admin)     před 8 lety 01.12.2016 11:48 |  
    12 0

    A co se týče Ngadeua, tak je skvělý. Doufám, že mu forma vydrží a bude se ještě zlepšovat. Nechci tím kopat do Martina Latky, který patří k mým nejoblíbenějším hráčům, ale znovu se ukazuje, že ten humbuk a nadávky na Uhrina kvůli tomuto byly fakt mimo - šlo o správné rozhodnutí. Přestup nejde hodnotit po třech kolech, polovina sezony teď už dost napovídá. Sám Martin je bohužel opět zraněný, na podzim už poněkolikáté a Liberci nemůže pomoci, i když by ho potřeboval. Ale to není žádná novinka, minulý rok to bylo u nás to samé a i na základě jeho zdravotního stavu se vyvodil správný závěr, že se bude stavět na jiných.

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Jachym     před 8 lety 01.12.2016 13:32 |  
      2 0

      Souhlasím. Na hřišti mi Latka nechybí, možná ale chybí jeho vůdcovské schopnosti. Nicméně kolektiv i tak funguje dobře.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        Alanor (admin)     před 8 lety 01.12.2016 13:37 |  
        2 1

        A jak si ty vůdcovské schopnosti představuješ? Tým má jednoznačně dobrého týmového ducha i vůli, o čemž svědčí dění ve druhých poločasech. Mně tam v tomhle směru nic nechybí.

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          biggris (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 14:23 |  
          5 0

          Presne tak. Doted vzpominam na polocasovej hvizd v derby na Letny, jak se vsichni sebehli k Murisovi, aby ho povzbudili. Mne tim ukazali, ze ten tym je zdravej a drzi pri sobe. Byla to pro me asi nejpozitivnejsi, co jsem ve Slavii za podlednich par let videl

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          Gino     před 8 lety 01.12.2016 14:27 |  
          0 0

          Přesně tak a naopak - mohlo by se říci, že tam ten správný duch je evidentně až nyní, když tu Martin není. Takže je to z fanouškovské strany vždycky jenom velmi subjektivní.

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            Hektor     před 8 lety 01.12.2016 15:39 |  
            1 0

            Nebo když už tu není Uhrin.

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              Sracken     před 8 lety 01.12.2016 18:28 |  
              1 0

              Ono se stačí zeptat někoho známého zevnitř, kdo devastoval atmosféru v kabině a rozjebával psychiku hráčů. Jednalo se o člověka, od jehož odchodu jako zázrakem hrajeme lepší fotbal a máme lepší výsledky. A nebylo třeba roční koncepční práce, kdy by se měly tolerovat horší výsledky, ale šlo to lusknutím prstu. Ukazuje se, že Uhrin měl čich na hráče, ale neuměl trénovat, neuměl komunikovat a neuměl v hráčích vzbudit týmového ducha a porpořit jejich psychiku. Takže pan Uhrin se hodí na jiné funkce než na trenéra.

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          Jachym     před 8 lety 01.12.2016 14:42 |  
          3 0

          Nejsme v rozporu. Já jsem jen napsal, že nemáme na hřišti typický vůdcovský typ, ale že to nahrazuje fungující kolektiv. Takže já jsem spokojen.

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          celtix     před 8 lety 01.12.2016 15:29 |  
          1 0

          Myslím, že největší vůdci týmu jsou teď Škoda, Bílek a Bořil.

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 13:46 |  
      1 2

      Ngadeu je skvělý, ale hl jako DZ, i když přichazel na stopera...tam sem h viděl parkrát a podle pohybu pusobil nejistě. neříkám, že by se časem na tomto postu nezlepšil, ale pro mě má smysl hl na DZ a to ješte při systému 4-2-3-1. Při utočnejším systemu proti slabým týmům 4-4-2 bych upřednostnil techničtejšího Sčuka.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        quelhar (admin)     před 8 lety 01.12.2016 14:05 |  
        11 0

        No nevím, zrovna proti Boleslavi jsme teprve před pár dny hráli 4-4-2 s MNN v základní sestavě a byl to jeden z jeho nejlepších výkonů ve Slavii vůbec.

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 14:12 |  
          0 1

          ..mluvil sem proti slabším soupeřům, kde potřebujeme zjednodušit a zrychlit rozehrávku ve středu pole. Boleslav ke slabším soupeřum neřadím. V jablonci, první poločas doma s Bohemkou ( a pár poločasů u dalších domácích utkání) byl střed zbytečně narvanej a kombinace byla pomalá, zdlouhavá, proto jsem zastánce systému 4-4-2 na témeř všechny domácí utkání. Hráče na tento systém máme...a v tom připadě vidím větší předpoklady pro Sčuka. uvidime co v zimní přestávce...ale je to jen muj názor.

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 14:20 |  
            0 0

            Preferuješ hráče, o jehož formě toho moc nevíme - Ovšem proti Litoměřicku zase tolik nevyčníval ...

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 14:27 |  
              1 0

              Preferuju hráče, kterýho znám docela dobře z pusobení z Boleslavi. Jakou formu má jeho momentální forma nevím ani já ani ty, proto pišu, že se ukaže v zimní přestávce.

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 14:29 |  
                1 0

                No já raději preferuji hráče, o nichž vím, jak hrají teď.... Předpoklady jsou hezká věc, ale forma je mrška kolísavá...

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 15:36 |  
                  0 0

                  viz. Deli, loni suverén, na záčátku letošní sezony (pro většinu nechapavě) pokles formy, neveřil si absolutně, ta suverenost pryč, a pak se zase postupně vratila a ted opět dominuje lize...jak pišeš, forma je mrška kolísavá...

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 14:14 |  
          1 3

          ps- v brně sem videl jeho největší využití, ve středu hřiště dominoval, čistil to tam s naprostou jistotou, odrážel pár začínajících utoků Brna, dařila se mu i rozehrávka..holt podle mě nedokáže tak zrychlit rozehrávku bez zbytečných chyb jako třeba Sčuk,.

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            smely (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 15:13 |  
            0 0

            nazory nekterych diskuteru jsou velmi usmevne....Scuk je aktualne tak cca na 50% urovne MNN , nic proti Jasminovi...

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 15:46 |  
              2 1

              PČCPAPO...jako fanatický používač zkratek si to určitě dokážeš přeložit. Potřetí a snad naposled nepíšu, že by měl Sčuk ted měnit Ngadeua, ale že je zdravej, tak zimní přestávka dá oba na stejnou uroveň, a pokud se vrátí Sčuk do své formy tak si ho umím představit víc pri utočnějším rozestavení 4-4-2.

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                smely (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 16:03 |  
                0 2

                fanaticky se tu projevujes akorat ty s prosazovanim Jasmina na misto MNN ( tyhle zkratce snad rozumis...) ...

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 16:40 |  
                  2 0

                  pokud jeden článek a dvě moje reakce považuješ za fanatický prosazování jasmina, a ne za normální názor, tak by sis měl zjistit třeba na wikipedii co znamená slovo "fanatický" .

                  • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 16:58 |  
                    0 0

                    :-) HSN

                    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                      sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 17:29 |  
                      0 0

                      ...Holt sem negramota? :-)

                      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                        smely (přítel SN)     před 8 lety 02.12.2016 08:48 |  
                        0 0

                        :-)) jo ty by slo taky...

  3. Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

    vršek     před 8 lety 01.12.2016 13:03 |  
    8 1

    Pánové Vacek a Konečný odvedli "opět skvělou novinařinu"!!!!
    Uvést jako nejhorší posilu Van Kessela je dle uváděných kritérií nehoráznost!
    Ve srovnání s Kadlecem nastoupili oba v 7 zápasech, ale Van Kessel vstřelil 2 góly zatímco jen 1! Cena Kadlece byla dvojnásobná!
    Co je však naprostý hnus je uváděná statistika Van Kessela - prý nastoupil ve 2 - slovy "dvou" zápasech a gól nedal!!!!!
    Sakra, opravte mu prosím, zde na Slavistických novinách uváděné statistiky dle deníku Sport.............

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      vršek     před 8 lety 01.12.2016 13:07 |  
      0 0

      ...vstřelil dva góly zatímco Kadlec jen jeden...

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 13:48 |  
      0 1

      Tak nesrovnávají jen ligovou účast?

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        vršek     před 8 lety 01.12.2016 14:03 |  
        1 0

        No jistě, ale to srovnání jim nějak nevychází!
        Nebo se góly Zlínu a Jihlavě nepočítají do ligových statistik?

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 14:15 |  
          2 0

          Evidentně berou jenom éru pod Jardou Šilhavým :-)
          A i tak jim to hapruje - hrál pod ním třikrát - dvakrát základu a jednou proti Bohemce střídal :-)

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          Boss82     před 8 lety 01.12.2016 18:24 |  
          0 5

          Buď neumíš číst nebo to pak dodatečně opravili (což ale pochybuju, když je to ofoceno z tištěných novin), ale každopádně to tam mají teď správně.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        sasky     před 8 lety 01.12.2016 15:58 |  
        0 0

        To jsou potom dobrý statistiky. To pak můžu přidat ke srovnání statistiku zápasů SKS - Hradec 3.5.2012, konkrétně 53. minutu a prohlásit, že je Hubáček lepší než Kadlec, protože dal branku, zatímco Kadlec nebyl ani na lavičce :)

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Boss82     před 8 lety 01.12.2016 18:21 |  
      0 8

      Vždyť to tam mají správně - 7 zápasů, 2 góly, 0 asistencí. Tak co to tady zase šíříš za krávoviny?

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        vršek     před 8 lety 01.12.2016 19:14 |  
        6 0

        Deník Sport jsem kupoval dopoledne v trafice, je to tam tak , jak jsem uvedl! Díky za Váš opakovaný kompliment!

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          Boss82     před 8 lety 01.12.2016 20:02 |  
          1 3

          Tak to bude chyba tisku, na iSport to mají totiž správně. Hledat za tím nějaký úmysl je celkem slušná paranoia.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        vršek     před 8 lety 01.12.2016 19:37 |  
        0 0

        Tak pokud to "už" mají správně, a hlavním srovnávacím kriteriem je cena vers. přínos týmu, sakra proč je Van Kessel horší než Kadlec? Nebo to pořadí také opravili?

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          Boss82     před 8 lety 01.12.2016 20:13 |  
          0 0

          Tady to mají správně: http://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/293293/nejlepsi-a-nejhorsi-posily-ligy-zari-karavajev-zklamal-kace-i-van-kessel?foto=0

          Pořadí neměnili, proč, to nevím, a upřímně to vůbec nepovažuji za důležité. Překvapilo mě, že tam vůbec Kadlece dali. Protože ten odehrál jenom 7 zápasů proto, že se zranil, zatímco GvK proto, že hrál mizerně. Z tohohle pohledu je GvK opravdu horší posilou než Kadlec.

          Ale ještě nad ním hůl nelámu, pořád doufám, že po zimní přestávce se ještě probere.

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          TSeguinTS     před 8 lety 02.12.2016 16:46 |  
          0 0

          Nevím jak s tím poměřováním cena-výkon, ale že je kadlec lepší než Gino je jasné. kadlec se už možná nikam neprosadí, stál neodpovídající cenu (stejně jako GvK) a jeho cena půjde navzdory snaze iSprt dolů, ale i když stál 85 milionů (ano zkouším to samé, co novináři o ceně GvK), je to narozdíl od Gina použitelný hráč.

          Stále se ale modlím, aby JŠ s Ginem ''něco'' udělal.

  4. Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

    SKSVenca     před 8 lety 01.12.2016 13:50 |  
    0 0

    Slavia má prý zájem o Denise Graněčného! Co byste na něj říkali? :)

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2016 14:16 |  
      0 0

      pro pár lidí, kteř í sou v práci, jen tak tak stíhají natajno číst slavisticke noviny a nemají čas hledat info o tomto hráči, napiš kdo to vlastně je :-) dik

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        SKSVenca     před 8 lety 01.12.2016 14:19 |  
        0 0

        mladý talentovaný levý bek z Baníku Ostrava :)

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 14:18 |  
      3 0

      Co můžeme říkat na osmnáctiletéo kluka, který na jaře naskočil do devíti zápasů mateřské školky k sestupu odsouzeného Baníku a teď celý podzim promarodil?
      Všichni o něm víme houby... Leda by sem chodil nějaký expert na dorosteneckou ligu ....

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 14:25 |  
        0 1

        Přesně, pokud ho kupujeme pro Juniorku s tím, že se do áčka podívá nejdříve za rok, tak pohoda. Ale nevím, jestli nás vytáhne nějaký dorostenec z druholigového týmu.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 18:07 |  
        3 0

        Nejsem expert na dorosteneckou ligu, ale spolužák proti němu několikrát hrál (mládež) a říkal, že byl vždy úplně jinde než ostatní.

        • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

          kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 19:55 |  
          0 0

          V tom případě je expert na dorosteneckou ligu ten spolužák.... :-)

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 20:02 |  
            0 0

            Jen bych doplnil, že Granečný hrával o 2 ročníky výš než byl jeho věk.

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2016 21:00 |  
              1 0

              Já předpokládám, že asi bude extrémní talent, jinak by v osmnácti nehrál ligu (i když v Baníku těsně nad propastí).... o tom žádná - jenom mi přijde úsměvné chtít tady po nás názor, co si o něm myslíme, když ho sotva někdo z nás mohl opravdu pořádně zaregistrovat

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Travinho     před 8 lety 01.12.2016 22:31 |  
      0 0

      Sice jsem ho viděl hrát jednou v životě, ale kámoš, který fandí Baníku mi tvrdil, že je to největší talent, který tam momentálně je. Jenže to zranění...

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        Ernie     před 8 lety 02.12.2016 09:22 |  
        0 0

        Taky mám od fanouška Baníku podobnou informaci, a tedy že je Granečný jejich největším talentem.

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Alanor (admin)     před 8 lety 02.12.2016 10:44 |  
      1 0

      Granečný měl na jaře v lize výborné zápasy a je to opravdu talent. Ale byl by to hráč do budoucna, něco jako Holík. Plus tam je samozřejmě to zmiňované zranění, které je vždy otázkou, jak se z něho hráč dokáže oklepat a vrátit na původní úroveň.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        kjandourek (admin)     před 8 lety 02.12.2016 12:14 |  
        0 0

        Pokud jsem dohledal nějaké články stránkách Baníku, tak měl zranění dvě: nejprve zlomené prsty na noze a potom problémy s třísly ...

  5. Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

    Ravik     před 8 lety 01.12.2016 21:04 |  
    2 0

    Co zkusit udělat Lavickýho?

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Tchue22     před 8 lety 01.12.2016 21:06 |  
      0 0

      Ted jsem dokoukal, super serial :D super byla narazka na Berbra.

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        Makii     před 8 lety 02.12.2016 12:42 |  
        0 0

        Můžu se zeptat, o jaký seriál jde? :) Díky.

          • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

            Makii     před 8 lety 02.12.2016 13:23 |  
            0 0

            Děkuju.

            • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

              afro     před 8 lety 02.12.2016 13:56 |  
              0 0

              Za málo, ale jsou tam asi jen dva díly...

              • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                Makii     před 8 lety 02.12.2016 14:06 |  
                0 0

                Zatím jsem zkoukla první.. :) sparťany to docela vystihuje, bych řekla.. Ale řeči o "rejžožroutech" se mě poněkud dotkly.. :D I když už jsem teda slyšela horší. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet, jako oddychovka ok.

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  afro     před 8 lety 02.12.2016 14:51 |  
                  0 0

                  Jo, je to takové osvěžující. :-) Mimochodem, herec hrající Laviho je kovanej sparťan...

                    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                      afro     před 8 lety 02.12.2016 15:30 |  
                      2 0

                      Viděl jsem a krásně zapadá do mé představy sparta intellectuals. Ze seriálu je patrné, že určitě občas nahlédne do kabiny Sparty, zajde s klukama na kafíčko a má tzv. nakoukáno.... :-)

                      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                        malan (přítel SN)     před 8 lety 02.12.2016 17:23 |  
                        0 0

                        Takhle nejak to asi bylo v pripade Matusovice nebo libereckeho Blazka...A to nemluvim o tech bezejmenych, co svuj talent radeji nahazeli do forbesu nebo ho hledali na dne flasky:)

                • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

                  Tchue22     před 8 lety 02.12.2016 23:22 |  
                  0 0

                  Druhy díl je podle mě lepší. Tam je zas narážka na skleničku :D

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      Ferky     před 8 lety 01.12.2016 22:26 |  
      1 0

      První díl mi přišel vydařenější, ale je to opravdu pecka. Spolu s Okresním přeborem nutnost pro každého fotbalového fandu. Super hlášky i herecké výkony. Ty role jim sedí neskutečně.

      Jinak Lavi mi připomíná spoustu hráčů, kteří svůj talent utopili v džusu :D

      • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 02.12.2016 15:25 |  
        0 0

        A ještě se nesmí zapomenout na film Kožené slunce s Jiráskovou a Tokošem

    • Re: Nej posily podzimní části: Zářili sparťan Karavajev i slávista Ngadeu

      TSeguinTS     před 8 lety 02.12.2016 12:06 |  
      0 0

      Lavi je geniálním prototypem mladého fotbalisty sparty :D Díly jsou velmi krátké, ale rozhodně to považuji za lepší variantu, než čekat několikanásobně delší časový úsek na stejný počet vtipů. Pobavila, krom dalších, hláška ze začátku ''jaká rosa ty vole'', která mi připomněla díl Tele Tele, ve kterém zpívali Rosa na kolejích a ke konci klipu byl záběr na komparzistu podobného Rosickému, jak leží přejetý na kolejích :))

    • Re: eFotbal analýza drahých akvizic

      afro     před 8 lety 02.12.2016 14:49 |  
      1 0

      Díky za odkaz.

      Tady se něco nepěkného naznačuje: "Těch přes třicet sedm milionů korun za Gina van Kessela zdaleka neskončilo jenom v Trenčíně."

      • Re: eFotbal analýza drahých akvizic

        JS (přítel SN)     před 8 lety 02.12.2016 15:02 |  
        0 1

        Taky mě to zarazilo. O tom ale můžeme pouze spekulovat, ale soudě odchod páně Jinocha... Kdo ví?

    • Re: eFotbal analýza drahých akvizic

      TSeguinTS     před 8 lety 02.12.2016 16:39 |  
      0 0

      Práce to je kvalitnější, ale nevím, zda je pravda, a kolik z nás by místo Šventa raději vidělo v kádru ''hned několik mládežnických příslibů do budoucna''. Někoho více zkušeného jsme potřebovali, jeho přínos je daleko vyšší, než to, co vidíme na hřišti.
      Za Gina jsme zaplatili 30M, 33M, pak 35M a ted čtu, že dokonce 37M. Bojím se, že až budeme na prvním místě, přečteme si, že ''současné výkony Slavie na hřišti jsou poskvrněny velkou kaňkou v podobě neúspěšného výkonu slávistické sportovní rady, která přivedla posilu za (téměř) 40 milionů korun, která tráví všechny zápasy na tribuně''. Nikdo tu nezapírá, že to byl přehmat, pouze se obávám, aby GvK za chvíli nestál víc než kadlec.
      Také marně přemýšlím, co vlastně chtěl autor v odstavci o Mickovi sdělit.

      • Re: eFotbal analýza drahých akvizic

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.12.2016 18:24 |  
        0 0

        Otázka jestli do toho také zahrnují bonus za podpis a peníze pro agenta, které nemusí být úplně nezanedbatelnou částkou.
        Jinak s tím článkem souhlasím i se Šventem, ale beru fakt, že Slavia má mladý kádr (druhý nejmladší mužstvo) a musí tam mít pár hráčů 30+ let, kteří musí ty mladé trošku ukočírovat.
        Poslední bod se týkal van Burena, stačí se podívat, kde se nachází Esbjerg teď... (na 13. pozici z 15, naposledy porazili soupeře, který se aktuálně nachází na 14. pozici, kdyby nevyhráli, tak jsou poslední), proto se od van Burena v Dánsku nemohly očekávat nějaké gólové hody, když kádr není dostatečně kvalitní.