Droppa? Na co? Kam?! Zase tak kvalitní mi nepřijde a do defenzivnější zálohy máme Michaela, Součka a Ščuka...Droppa by byl úplně zbytečný nákup, Sýkora ještě možná, Čelůstku jsem hrát dlouho neviděl takže netroufám soudit
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
O Čelůstkovi tam píšou že hraje na podzim stabilně... A zdá se, že je to tak - v lize 12 zápasů, 1080 minut - bez vstřeleného gólů ale zdá se, že i bez karty - tedy pokud to do té databáze nedoplňují až po sezóně :-)
Ano zatím je bez karty a má i jednu asistenci. Nyní Antalya táhne sérii 4 výher (s nulou), předtím byla na chvostu tabulky. Každopádně já vždy viděl Ondru spíš jako stopera, ačkoliv momentálně hraje na krajním beku, ale tam vždy vynikal spíš poctivou prací dozadu než urputnými náběhy dopředu, což může být trochu problém.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Mě přišel tedy vždycky spíš jako bek - s tím k nám ze Zlína přicházel a tam taky v prvních zápasech nastupoval... On se tedy vzápětí vrátil Krajčík, tak začal KJ vymýšlet, jak je do sestavy dostat oba..
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
droppa by pro nas byl uplne zbytecnej nakup, take v clanku zminovany ondrasek by byl pouze na rozsireni kadru, takze toho take ne, spis se tesim na spekulace o tom udajnem zahranicnim hraci :))
To jsou zase plky. Stejně tak si mohli vycucat z prstu Petráka, Nováka a já nevim koho. Každopádně Čelůstka ok, ale myslím, že najdeme mladší, lepší a levnější varianty v zahraničí. Droppa proč? Defenzivních záložníků máme málo? Sýkora hraje zleva? Tak pouze pokud odejde Zmrhal a další krajní záložník. Ale myslím si, že to jsou zase vyšroubované peníze od Liberce (to by jim šlo)...
Raději budu doufat, že najdeme v zahrančí dva až tři megakvalitní hráče a nebudeme se spoléhat na pochybné a drahé Čechy, kteří buď kopou někde v Turecku či Polsku anebo se jim povedla jedna půlsezona.
On take muze Deli nebo Ngadui odejit. V ramci CR jsou samozrejme neprodejni... otazka za jakou castku se jejich soucasna neprodejnost zmeni... odmitla by Slavia 100-150m? :-)
Sice je to málo, ale z české ligy těžko uskutečníme přestup za více. Simon není „ozkoušený“ v evropských pohárech a česká liga nemá takovou kvalitu, aby lepší kluby dávali za hráče ze slabé soutěže výrazně víc. Bohužel.
nevim, ale myslim, ze nejsme v situaci, ze bychom museli prodavat za kazdou cenu naseho klicoveho hrace...pokud nekdo da 10 mil Eur tak asi jo, jinak bych ho neprodaval...otazka je , co na to Simon ? Jestli chce jit do Francie, tak ho asi tezko udrzime...ale o tom muzeme maximalne tak akorat spekulovat...
A proto šel Schick z Bohemky za 4 miliony, proto chodí hráči ze Srbska za jednotky milionů rok, co rok, o tom, že by byli hráči Dynama odzkoušení se asi taky moc mluvit nedá, protože výsledky Dynama v LM, když se tam dostanou, jsou naprosto žalostné. Tohle je strašně individuální, nedá se paušalizovat. V Lipsku je půlka hráčů ze Salzburku, který se léta marně snaží prodrat do LM a oni vedou Bundesligu.
Proč by měl proboha žádat o české občanství? Tyhle změny v reprezentacích mě úplně serou. Hráč by měl reprezentovat zemi, ve které se narodil a ne že si na základě toho, že někde žije 5 let změní občanství. A hlavně Simon už má starty za áčko, takže to je vyloučeno.
Tak je něco jiného mít občanství a něco jiného je reprezentovat. Občanství by měl žádat proto, aby z něj byl občan EU. Nepomůže to jenom nám se soupiskou, ale otevře mu to dveře do jakéhokoliv evropského týmu, kde řeší podobný problém s kvótami, vízy, pracovním povolením apod. O reprezentaci se přeci nikdo nebaví. :)
Od 1.1.2014 již nebude součástí právního řádu České republiky ustanovení, podle kterého čeští státní občané, kteří na základě vlastní žádosti nabyli cizí občanství, automaticky pozbyli občanství České republiky (pokud nejde o výjimku, která umožňuje i v těchto případech zachování státního občanství České republiky). Pokud tedy po 1.1.2014 nabyde český státní občan cizí státní občanství, tato skutečnost nebude mít žádný dopad na jeho české státní občanství, které mu zůstane zachováno (bude mít občanství dvojí)...
Také jsem zásadně proti tomu, a to i když se třeba jako Vukadin naučí česky a splynou s prostředím. V jeho případě se navíc nejedná o žádný zázrak, který by mohl hrát v české nebo srbské reprezentaci.
Tak to té současné bídy by zapadal, to máš pravdu...:-)) Ale chceme to? Jinak Vukadin nehrál trvale v základu ani ve Slavii, když ještě měla podprůměrný ligový tým.
Ano Sýkoru jako alternativu za Zmrhala, naprosto chápu, možná k němu i Coufala, ale vzhledem ke zkušenostem v případě (ne)příchodu Šurala bych se divil, kdyby přišel i jenom jeden z nich.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Tak já v tomhle ohledu celkem věřím trenérovi, že má jasnou představu, jak chce kádr doplnit..předpokládám tedy,že má co mluvit do přestupů..munice snad nebude problém, tak teď jen se vyhnout úplným úletům typu létající Curacao Holanďan
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Tady zalezi i na tom,kdo odejde na prestup, kdo na hostovani,kdo přijde z hostovani atd. Potom i na tom,kolik hracu chceme privest( 2-5) ? a odkad? Ceska,Slovenska liga? Ze zahranici? A poslední vec: jaka se na nákup hracu uvolni castka. 10,20 50,100 mio? Spis by me i zajímalo,jak se v současné době resi stadion a jeho odkoupeni. Melo se vic vedet v srpnu a bude tu prosinec. Libilo by se mi mit stadion koupeny jako vanocni darek pro fanousky. Snad to neni na bodu mrazu a stale se jedna.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Mně přijde, že je úplně jedno, kdo ten stadion vlastní, pokud má Slavia kvalitní nájemní smlouvu. Ve světě je daleko běžnější model, kde klub stadion nevlastní a všude to funguje. Někde dokonce stadion vlastní týmy, co tam hrají (Knicks a Rangers).
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
je a není to jedno..pokud majitel razantně zvedne nájem, tak to asi dobrý nebude (nevím, do kdy je teď nastavena nájemní smlouva). Taky to může být určitá hra/vydírání..buď koupíš, nebo zvednu nájem..opravdu by mě zajímaly majetkoprávní vztahy kolem Edenu - myslím tím, ty skutečné zájmy, ne co si najdu v rejstříku..to musí být neskutečněj bordel, ze kterýho se i Číňanům kulatí oči..
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Tak tento vycet je asi hodne nahodny. Kdyz pominu, ze Droppa byl pravidelne nejhorsi hrac v repre, kdyz ted nastupoval, tak na post defenzivniho zaloznika mame Michaela, Scuka a Soucka, kteri jsou vsichni lepsi nez Droppa.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Mimochodem, když už jsme u těch posil, tak doufám, že diskusi na SN čte skautingové oddělení Slavie. :D Naposled tu probehl výborný tip na Mihu Zajce, a já mám ještě lepšího konkurenta pro Viktora Claessona – Fredrika Midtsjø z Rosenborgu.
Jenže předtím se na něj byl jistě x-krát podívat. Nehledě na to, že to může být jen PR dělané té hře. Já tedy hráče, které jsem v životě neviděl hrát zásadně nedoporučuji... To si můžu sjet statistiky ze všech pro nás relativně zajímavých lig a doporučit desítky hráčů, ale já pevně věřím, že naše vedení pracuje lepším způsobem.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Tak tak. Ptejme se na jedno: Zaujal nás výrazně nějaký hráč ve vzájemných zápasech s našimi soupeři, kdo by nás mohl okamžitě posílit? Mne nikdo nenapadá. Náš kádr má velkou kvalitu a pokud chci někoho přivést a udržet dobrou partu, tak musí být objektivně lepší na svém postu.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Deník Spart zmapoval .... a jako vždy je z toho velké houby, kde jsou talentovaní mladíci např. ze Slovácka?určitě nebudeme kupovat Droppu či Ondráška, kteří hrají v zahraničí a mají tam zájem zůstat, navíc je momentálně ani nepotřebujeme...Sýkoru možná ano, ale určitě nebudeme s Plzní, pořádat finanční dostihy. Čelůstka by určitě nebyl marný, v případě odchodu Simona určitě velmi dobrá náhrada.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Je to stále stejné.Ke Spartanskym článkům se odmítám už vyjadřovat.Nechytejte se prosím na ty jejich priblble návnady.Věřím našemu vedeni trenérům,počkejme si!A nekupujte deník Sport.Ať zije Slavie!!!!
Tak Sport zmapoval případné posily pro Slavii... Hahaha, záslužný počin. :))))
Když si vzpomenu, jak mapoval trenéry pro Slavii... Každou chvíli jiné jméno, třikrát denně nové výmysly. Takže se vůbec nebojím, že bychom komukoliv ze zmíněných vůbec zavolali, natož aby se někdo z nich v Edenu objevil. Na 90% to budou jiná jména.
Sice občas řveme, že by vedení mohlo nějakou informaci pustit. Ale je pravdou, že ku prospěchu věci a zdárnému dokončení transferu vede spíše mlčenlivost.
Ale bavit se spekulacemi a dohady, hádat se o různých jménech můžeme, je to sranda.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Ten clanek je proste blabol, vycucany z prstu. To nema s novinarinou nic spolecneho... Btw, jak jsme na tom se sportovnim reditelem? Nejdriv by mel prijit on (idealne Nezmar), a pak bychom teprve meli zacit nakupovat, aby to melo nejakou koncepci.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Já si myslím,že hlavní slovo jací hráči by měli přijít, by měl mít trenér.Ten ví nejlíp, na kterých postech ho tlačí bota.Sportovní ředitel a spol by měli udělat maximum pro to,aby tyto hráče získali.Co se týče sportovního ředitele ,tak se samozřejmě s touto funkcí počítá,ale není stanoven žádný termín do kdy to chtějí vyřešit.V současnosti tuto funkci zastávají p. Krob a Plíšek.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Do české ligy bych po posilách nešahal, tam nic není, nějaký Sýkora za 35 mega ? To snad ne, za to by mohli přijít 2,3 nebo i 4 hráči odjinud minimálně srovnatelných kvalit se Sýkorou. Hlavně nezblbnout a nevyhazovat peníze za české hráče, u málokterého (téměř u žádného) se to vyplatí... Jít cestou opravdové kvality, tuzemští hráči nemohou náš team posunout směrem do Evropy, to je téměř nemožné. Raději 1-2 nadprůměrní hráči z ciziny.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Já tohle paušalizování nemám moc rád - z české ligy k nám přišli Pavlenka, Bořil, Deli, Barák, Frydrych, Mešanovič, či Hušbauer... to tedy abych vzal jenom ty, co se prosadili do základní sestavy...
Takže se určitě musíme koukat i po Čechách - jenom potřebujeme mít dobré oko na talenty a pracovité hráče, kteří mají chuť se zlepšovat....
Souhlasím s tím že nemá smysl brát půlsezónní hvězdičku, za kterou si současný zaměstnavatel řekne nesmyslný balík, protože v současné repre mizérii nabrala dva starty za repre áčko...
Ale stejně musíme hledat další "Baráky" - mladé kluky, kteří jsou ochotní na sobě makat ... tím vytvářet stálý tlak na základní sestavu a následnou šanci chytit za pačesy - bez jejich stálého přísunu to také nepůjde.... Nadprůměrní hráči z ciziny musí být už jenom takovou tou třešničkou na dortu...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
A já bych si trochu zapaušalizoval. Např. takové Slovensko je pro nás vyloženě ztrátové. Sice ještě pořád doufám, že se Mihalík třeby v přípravě chytí, ale naprostá většina hráčů odsud se u nás neprosadila. V posledních letech.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
neprodá jen tak.., sparta má určitou představu, pod ní nechce jít a jelikož je tam ještě třetí strana která má z přestupové částky velkou část, radši ho nechají rok v juniorce...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Je mi jasné, že si to tu teď asi nepřečte někdo, kdo by poté mohl jakkoliv tímto směrem konat, ale přesto se tu trochu zasním - kamarád mě upozornil na totohle krajního beka z Aalborgu: http://www.transfermarkt.com/jakob-ahlmann/profil/spieler/48803. Kámoš dánskou ligu sleduje velmi bedlivě a podle něj je to suverénně nejlepší krajní bek dánské ligy, umí podpořit útok a dozadu je spolehlivý. Navíc je v ideálním věku. Obecně by mě zajímalo, jestli jsme v tuto chvíli schopni přivést takového hráče a jestli by k nám rád šel z průměrného týmu dánské ligy. (Slavia je rozhodně lepší tým než Aalborg, ale přeci jen je to přestup ze "západní Evropy" do české ligy)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Zdá se, že je to opravdu tak: V sezónách 12/13 a 13/14 odehrál takřka vše (vynechal pár zápasů, patrně za karty), v sezóně 14/15 jenom první dva zápasy, tam je zřejmě dlouhodobé zranění... v další sezóně tam jsou na podzim "paběrky" na jaře trochu větší vytíženost a v téhle sezóně tam jsou na začátku sezóny tři zápasy vynechány, potom čtyři celé, pak zase pauza pět utkání... potom naskakování na pár minut a poslední zápasy opět celé...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Já ti nevím - Nic ve zlém, ale občas (zjevně tedy podle ní) jako posilu navrhneš hráče, který za poslední rok víc proseděl na tribuně, než odehrál na hřišti :-)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Asi budu malinko v opozici, ale už jsem tu jednou psal a píšu to znovu, že si myslím, že by se do toho kádru zas tak moc sahat nemělo. Konečně se vybudovala nějaká pevná osa, našla se stabilní jedenáctka která šlape jak hodinky a podle mého by nějaké razantní změny mohly akorát uškodit. Samozřejmě nevím co padlo na schůzce s vedením, ale já bych to viděl tak na maximálně dvě opravdové posily a maximální snaze udržet všechny důležité hráče! Víc bych do toho rozhodně nesahal! Ale je to jen můj názor no.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
a s tímto kádrem chceš bojovat o jaké mety a mít jaký cíle? ( myšleno hlavně v Evropě). Ustálil se kádr, zaplnil se kvalitními fotbalisty, ale co dál? myslíš, že nás majitel kupoval na přední přičky v české lize a možná občas dostání se přes předkolo evropské ligy?
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Ale teď momentálně v Evropě nehrajeme, všiml sis? Prioritní je, se teď hlavně pokusit o titul. A přílišný řez do mančaftu, by se nemusel vyplatit. Pokud by se nám povedl vyhrát titul, tak pak v létě bude daleko více prostoru pro nějaké větší posílení, abychom v Evropě sehráli důstojnou roli. Ale teď to prostě nevidím jako dobrý nápad. Mimo jiné Souhlasím s Bejblem, že kvalitou máme kádr minimálně srovnatelný s Plzní. Takže nějaké větší posilování bych začal až v létě, teď tak dvě opravdu kvalitní posily budou úplně stačit. A ani v létě bych ten řez kádrem nedělal nijak velký, současným hráčům věřím!
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Pokud posílíš v létě mohutně, sme tam kde pišeš ty, a to, že by přilišné zasahování do kádru nemuselo mít užitek, ale naopak. Jak už jsem dřív psal, odted už by se mělo zaměřovat pouze na top hráče, hned do základu, tj 2-3 v zimě i v létě. A to konkretně posty střední záložník- tvůrce hry (při uctě k Tondovy a Hušbymu takovýho nemáme už x let. Ať se o ten jeden flek (systém 4-4-2), nebo dva fleky (systém 4-2-3-1) zdravě poperou.
Potom krajní záložník, nejlepe obounohej a krajní obránce.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Myslím si, že není dobré hodně obměňovat tým. Před příchodem čínských investorů měla Slavia tým slabý a bylo potřeba nakoupit hodně posil. Já něco podobného zažil za Borise Korbela, Slavia taky nakoupila hodně hráčů a všichni čekali, že uděláme titul. Chce to ale trpělivost. Hodně fotbalistů Slavia už nakoupila a bylo to opravdu potřeba, ale teď už by se měl klub zaměřit jen na kvalitu. Teď by to chtělo opravdu jednoho nebo maximálně dva fotbalisty na posty, které jsou podle trenéra nebo vedení potřeba posílit. Opravdu hráče do základní sestavy.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Ohledně mladých posil jsou mými vysněnými posilami Ladislav Krejčí z Brna (pravý záložník) a Ondřej Mihalík z Jablonce-podle mě bude kapitán následujícího výběru do 21 let.
K hotovým hráčům bych si přál po jeho vyjádření Viktora Claessona. Na pravé křídlo bych ponechal skautech v zahraničí a pravého obránce též (i když mým přáním je Čelůstka)...případně by mohl přijít i levý.
Co se týče odchodů, měl by jít asi na přestup Tomáš Jablonský a Jan MIkula na hostování s opcí na přestup.
Na klasické hostování bychjinak poslal GvK, Tomáše Součka a Jaroslava Mihalíka.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Mihálik není vůbec špatný nápad, zatím podle mě předvedl víc než jeho skorojmenovec Jaro (to zas bude mínusů). Velmi rád bych ho v našem dresu do budoucna viděl.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
V jabkách sem sledoval vždy jiné hráče, a přiznám se že ten Mihalik jejich me zaujal jen temeř stejným jmenem jak Jaro a myslím zrzavým hárem. Jaký je to vlastne typový hráč a přednosti? Díky za info
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Takový menší tonda barák:) asi o 5cm...pravák,silný v osobních soubojích, není špatný hlavičkář a přišel mi, že patří mezi rychlejší hráče v lize. Může navíc hrát vútoku, na obou křídlech a na postu ozenzivního záložníka.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Komentáře (88)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Hanzwalter před 8 lety 29.11.2016 12:20 |Droppa, Sykora a Celustka plus zahrnicni hrac ANO ostatni nein
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
T(r)enky před 8 lety 29.11.2016 12:28 |Droppa? Na co? Kam?! Zase tak kvalitní mi nepřijde a do defenzivnější zálohy máme Michaela, Součka a Ščuka...Droppa by byl úplně zbytečný nákup, Sýkora ještě možná, Čelůstku jsem hrát dlouho neviděl takže netroufám soudit
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
kjandourek (admin) před 8 lety 29.11.2016 13:05 |O Čelůstkovi tam píšou že hraje na podzim stabilně... A zdá se, že je to tak - v lize 12 zápasů, 1080 minut - bez vstřeleného gólů ale zdá se, že i bez karty - tedy pokud to do té databáze nedoplňují až po sezóně :-)
http://www.eurofotbal.cz/hraci/ondrej-celustka-2874/kariera-klub/?data=292-2064-100
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Travinho před 8 lety 29.11.2016 15:45 |Ano zatím je bez karty a má i jednu asistenci. Nyní Antalya táhne sérii 4 výher (s nulou), předtím byla na chvostu tabulky. Každopádně já vždy viděl Ondru spíš jako stopera, ačkoliv momentálně hraje na krajním beku, ale tam vždy vynikal spíš poctivou prací dozadu než urputnými náběhy dopředu, což může být trochu problém.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
kjandourek (admin) před 8 lety 29.11.2016 16:10 |Mě přišel tedy vždycky spíš jako bek - s tím k nám ze Zlína přicházel a tam taky v prvních zápasech nastupoval... On se tedy vzápětí vrátil Krajčík, tak začal KJ vymýšlet, jak je do sestavy dostat oba..
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Travinho před 8 lety 29.11.2016 19:32 |Jojo, původem to bek je, ale mně se víc líbil na stoperu.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
smely (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 12:30 |clanek s vypovidajici hodnotou -1 .... to sesmoli i moje sestileta dcera.... (promin Pepco, vim , ze mas na vic...)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Pinturichio před 8 lety 29.11.2016 12:40 |droppa by pro nas byl uplne zbytecnej nakup, take v clanku zminovany ondrasek by byl pouze na rozsireni kadru, takze toho take ne, spis se tesim na spekulace o tom udajnem zahranicnim hraci :))
Plky, plky
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 13:38 |To jsou zase plky. Stejně tak si mohli vycucat z prstu Petráka, Nováka a já nevim koho. Každopádně Čelůstka ok, ale myslím, že najdeme mladší, lepší a levnější varianty v zahraničí. Droppa proč? Defenzivních záložníků máme málo? Sýkora hraje zleva? Tak pouze pokud odejde Zmrhal a další krajní záložník. Ale myslím si, že to jsou zase vyšroubované peníze od Liberce (to by jim šlo)...
Raději budu doufat, že najdeme v zahrančí dva až tři megakvalitní hráče a nebudeme se spoléhat na pochybné a drahé Čechy, kteří buď kopou někde v Turecku či Polsku anebo se jim povedla jedna půlsezona.
Re: Plky, plky
smely (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 14:13 |v podstate souhlas, jenom musime dat pozor, protoze uz ted mame naplnenou kvotu hracu mimo EU a mohl by bejt problem se soupiskou...
Re: Plky, plky
Artur (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 14:17 |On take muze Deli nebo Ngadui odejit. V ramci CR jsou samozrejme neprodejni... otazka za jakou castku se jejich soucasna neprodejnost zmeni... odmitla by Slavia 100-150m? :-)
Re: Plky, plky
smely (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 14:18 |Ngadeu si nemyslim, ze odejde, Za Simona je 150 mil. malo... :-)
Re: Plky, plky
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 14:34 |Sice je to málo, ale z české ligy těžko uskutečníme přestup za více. Simon není „ozkoušený“ v evropských pohárech a česká liga nemá takovou kvalitu, aby lepší kluby dávali za hráče ze slabé soutěže výrazně víc. Bohužel.
Re: Plky, plky
dalislavista před 8 lety 29.11.2016 14:51 |No ale je odzkoušený v repre...
Re: Plky, plky
Travinho před 8 lety 29.11.2016 15:47 |Tam toho v ostrých zápasech zase tolik neodehrál.
Re: Plky, plky
Jachym před 8 lety 29.11.2016 15:15 |Pro mě naštěstí:-) Já bych si tady oba naše černoušky velmi rád ponechal.
Re: Plky, plky
smely (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 15:44 |nevim, ale myslim, ze nejsme v situaci, ze bychom museli prodavat za kazdou cenu naseho klicoveho hrace...pokud nekdo da 10 mil Eur tak asi jo, jinak bych ho neprodaval...otazka je , co na to Simon ? Jestli chce jit do Francie, tak ho asi tezko udrzime...ale o tom muzeme maximalne tak akorat spekulovat...
Re: Plky, plky
Sracken před 8 lety 30.11.2016 07:58 |A proto šel Schick z Bohemky za 4 miliony, proto chodí hráči ze Srbska za jednotky milionů rok, co rok, o tom, že by byli hráči Dynama odzkoušení se asi taky moc mluvit nedá, protože výsledky Dynama v LM, když se tam dostanou, jsou naprosto žalostné. Tohle je strašně individuální, nedá se paušalizovat. V Lipsku je půlka hráčů ze Salzburku, který se léta marně snaží prodrat do LM a oni vedou Bundesligu.
Re: Plky, plky
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 14:27 |Mám takový pocit, že Simon by mohl zažádat o české občanství, už splňuje podmínku délky pobytu v ČR.
Re: Plky, plky
Guly (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 14:59 |Proč by měl proboha žádat o české občanství? Tyhle změny v reprezentacích mě úplně serou. Hráč by měl reprezentovat zemi, ve které se narodil a ne že si na základě toho, že někde žije 5 let změní občanství. A hlavně Simon už má starty za áčko, takže to je vyloučeno.
Re: Plky, plky
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 15:04 |Tak je něco jiného mít občanství a něco jiného je reprezentovat. Občanství by měl žádat proto, aby z něj byl občan EU. Nepomůže to jenom nám se soupiskou, ale otevře mu to dveře do jakéhokoliv evropského týmu, kde řeší podobný problém s kvótami, vízy, pracovním povolením apod. O reprezentaci se přeci nikdo nebaví. :)
Re: Plky, plky
kjandourek (admin) před 8 lety 29.11.2016 15:49 |A nepřišel by tím náhodou o občanství Pobřeží Slonoviny? Něco jiného byl Pavel Srníček, který měl po mámě automaticky i francouzský pas ....
Re: Plky, plky
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 15:57 |Ne, je možné mít dvoje... :P
Re: Plky, plky
kjandourek (admin) před 8 lety 29.11.2016 16:12 |No.... U nás ano:
Od 1.1.2014 již nebude součástí právního řádu České republiky ustanovení, podle kterého čeští státní občané, kteří na základě vlastní žádosti nabyli cizí občanství, automaticky pozbyli občanství České republiky (pokud nejde o výjimku, která umožňuje i v těchto případech zachování státního občanství České republiky). Pokud tedy po 1.1.2014 nabyde český státní občan cizí státní občanství, tato skutečnost nebude mít žádný dopad na jeho české státní občanství, které mu zůstane zachováno (bude mít občanství dvojí)...
ale Ty víš, jak to mají v Pobřeží Slonoviny?
Re: Plky, plky
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 16:22 |Vím. Je to povolené.
Re: Plky, plky
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 16:29 |https://en.wikipedia.org/wiki/Multiple_citizenship
Hledal jsem to i na stránkách Ivorijské ambasády ve Francii atd. Je to povolené.
Re: Plky, plky
sasky před 8 lety 29.11.2016 17:05 |Tak zrovna africké země to budou mít zřejmě v drtivé většině stejně. Budou mít vlastní a koloniální občanství :)
Re: Plky, plky
Jachym před 8 lety 29.11.2016 15:17 |Také jsem zásadně proti tomu, a to i když se třeba jako Vukadin naučí česky a splynou s prostředím. V jeho případě se navíc nejedná o žádný zázrak, který by mohl hrát v české nebo srbské reprezentaci.
Re: Plky, plky
Travinho před 8 lety 29.11.2016 15:51 |To si nemyslím, že by repre byl k ničemu. Když se podíváš na způsob hry, kterým reprezentace hraje, tak by do něj ideálně pasoval...
Re: Plky, plky
Jachym před 8 lety 29.11.2016 16:05 |Tak to té současné bídy by zapadal, to máš pravdu...:-)) Ale chceme to? Jinak Vukadin nehrál trvale v základu ani ve Slavii, když ještě měla podprůměrný ligový tým.
Re: Plky, plky
Travinho před 8 lety 29.11.2016 19:31 |To je rok a půl zpět.... Od té doby je trochu jinde...
Re: Plky, plky
knl66 (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 19:14 |Podmínku délky pobytu splňuje, to jediná. Ale ono těch podmínek je trochu víc.
A Simon si třeba česky neřekne ani o rohlík v krámě.
Re: Plky, plky
zeleznik2 před 8 lety 29.11.2016 17:51 |Ano Sýkoru jako alternativu za Zmrhala, naprosto chápu, možná k němu i Coufala, ale vzhledem ke zkušenostem v případě (ne)příchodu Šurala bych se divil, kdyby přišel i jenom jeden z nich.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Ondráš před 8 lety 29.11.2016 14:23 |Tak já v tomhle ohledu celkem věřím trenérovi, že má jasnou představu, jak chce kádr doplnit..předpokládám tedy,že má co mluvit do přestupů..munice snad nebude problém, tak teď jen se vyhnout úplným úletům typu létající Curacao Holanďan
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
navzdyslavia před 8 lety 29.11.2016 14:53 |Tady zalezi i na tom,kdo odejde na prestup, kdo na hostovani,kdo přijde z hostovani atd. Potom i na tom,kolik hracu chceme privest( 2-5) ? a odkad? Ceska,Slovenska liga? Ze zahranici? A poslední vec: jaka se na nákup hracu uvolni castka. 10,20 50,100 mio? Spis by me i zajímalo,jak se v současné době resi stadion a jeho odkoupeni. Melo se vic vedet v srpnu a bude tu prosinec. Libilo by se mi mit stadion koupeny jako vanocni darek pro fanousky. Snad to neni na bodu mrazu a stale se jedna.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 15:05 |Stadion je na bodu mrazu. Psal jsem to pod některým z minulých článků. Asi v preview před Boleslaví.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Ondráš před 8 lety 29.11.2016 15:21 |Tohle nikdy neskončí:)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Sracken před 8 lety 30.11.2016 07:52 |Mně přijde, že je úplně jedno, kdo ten stadion vlastní, pokud má Slavia kvalitní nájemní smlouvu. Ve světě je daleko běžnější model, kde klub stadion nevlastní a všude to funguje. Někde dokonce stadion vlastní týmy, co tam hrají (Knicks a Rangers).
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Ondráš před 8 lety 30.11.2016 09:17 |je a není to jedno..pokud majitel razantně zvedne nájem, tak to asi dobrý nebude (nevím, do kdy je teď nastavena nájemní smlouva). Taky to může být určitá hra/vydírání..buď koupíš, nebo zvednu nájem..opravdu by mě zajímaly majetkoprávní vztahy kolem Edenu - myslím tím, ty skutečné zájmy, ne co si najdu v rejstříku..to musí být neskutečněj bordel, ze kterýho se i Číňanům kulatí oči..
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Dresco před 8 lety 29.11.2016 15:10 |Tak tento vycet je asi hodne nahodny. Kdyz pominu, ze Droppa byl pravidelne nejhorsi hrac v repre, kdyz ted nastupoval, tak na post defenzivniho zaloznika mame Michaela, Scuka a Soucka, kteri jsou vsichni lepsi nez Droppa.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
tantalos před 8 lety 29.11.2016 15:21 |Když je článek neozdrojovaný, je to jako šílený výmysl rádobyredaktora
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Travinho před 8 lety 29.11.2016 15:49 |Kdyby jenom jako...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 17:00 |Mimochodem, když už jsme u těch posil, tak doufám, že diskusi na SN čte skautingové oddělení Slavie. :D Naposled tu probehl výborný tip na Mihu Zajce, a já mám ještě lepšího konkurenta pro Viktora Claessona – Fredrika Midtsjø z Rosenborgu.
https://www.youtube.com/watch?v=ji7FeOB7aqc
Jeho devizou je, že nemusí hrát jen CAM, ale jde použít i na pravém křídle a alernativně na beku. Navíc je o špetku levnější (podle TM) a mladší: http://www.transfermarkt.cz/fredrik-midtsjo/profil/spieler/136180
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 17:04 |Tady profil ve FIFA 17 pro ilustraci, jak na tom zhruba je: http://sofifa.com/player/198658
A pro porovnání vzývaný Claesson: http://sofifa.com/player/207554
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
knl66 (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 19:17 |A máme vůbec nějaké skauty? Máme vůbec sportovního ředitele?
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Travinho před 8 lety 29.11.2016 19:33 |Kolikrát jsi ho viděl hrát?
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 23:21 |Nulakrát, ale ve Football Manageru mi ho vyfoukl Espanyol Barcelona a za rok za ně v lize nasázel asi dvanáct gólů a na dalších iks nahrál. :D
Pro mínusovače: S nadhledem, přátelé, s nadhledem....
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
SKSVenca před 8 lety 29.11.2016 23:29 |Tak jako Football Manager je dobrá hra a objeví řadu dobrých hráčů, pomocí té hry například Hoffenheim objevil Roberta Firmina...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Travinho před 8 lety 30.11.2016 07:15 |Jenže předtím se na něj byl jistě x-krát podívat. Nehledě na to, že to může být jen PR dělané té hře. Já tedy hráče, které jsem v životě neviděl hrát zásadně nedoporučuji... To si můžu sjet statistiky ze všech pro nás relativně zajímavých lig a doporučit desítky hráčů, ale já pevně věřím, že naše vedení pracuje lepším způsobem.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Sracken před 8 lety 30.11.2016 07:46 |Tak tak. Ptejme se na jedno: Zaujal nás výrazně nějaký hráč ve vzájemných zápasech s našimi soupeři, kdo by nás mohl okamžitě posílit? Mne nikdo nenapadá. Náš kádr má velkou kvalitu a pokud chci někoho přivést a udržet dobrou partu, tak musí být objektivně lepší na svém postu.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 11:11 |Mně se líbil Gil Dias z Ria Ave ;) Ale ten tam hostuje z Monaka, takže...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 11:11 |Jo a ta jejich Chorvatská desítka, Krovinović.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
zeleznik2 před 8 lety 29.11.2016 17:48 |Deník Spart zmapoval .... a jako vždy je z toho velké houby, kde jsou talentovaní mladíci např. ze Slovácka?určitě nebudeme kupovat Droppu či Ondráška, kteří hrají v zahraničí a mají tam zájem zůstat, navíc je momentálně ani nepotřebujeme...Sýkoru možná ano, ale určitě nebudeme s Plzní, pořádat finanční dostihy. Čelůstka by určitě nebyl marný, v případě odchodu Simona určitě velmi dobrá náhrada.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
rybář 53 před 8 lety 29.11.2016 17:55 |Je to stále stejné.Ke Spartanskym článkům se odmítám už vyjadřovat.Nechytejte se prosím na ty jejich priblble návnady.Věřím našemu vedeni trenérům,počkejme si!A nekupujte deník Sport.Ať zije Slavie!!!!
Jasně!
knl66 (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 19:26 |Tak Sport zmapoval případné posily pro Slavii... Hahaha, záslužný počin. :))))
Když si vzpomenu, jak mapoval trenéry pro Slavii... Každou chvíli jiné jméno, třikrát denně nové výmysly. Takže se vůbec nebojím, že bychom komukoliv ze zmíněných vůbec zavolali, natož aby se někdo z nich v Edenu objevil. Na 90% to budou jiná jména.
Sice občas řveme, že by vedení mohlo nějakou informaci pustit. Ale je pravdou, že ku prospěchu věci a zdárnému dokončení transferu vede spíše mlčenlivost.
Ale bavit se spekulacemi a dohady, hádat se o různých jménech můžeme, je to sranda.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
dauby před 8 lety 29.11.2016 23:06 |Ten clanek je proste blabol, vycucany z prstu. To nema s novinarinou nic spolecneho... Btw, jak jsme na tom se sportovnim reditelem? Nejdriv by mel prijit on (idealne Nezmar), a pak bychom teprve meli zacit nakupovat, aby to melo nejakou koncepci.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
travel (přítel SN) před 8 lety 29.11.2016 23:38 |Já si myslím,že hlavní slovo jací hráči by měli přijít, by měl mít trenér.Ten ví nejlíp, na kterých postech ho tlačí bota.Sportovní ředitel a spol by měli udělat maximum pro to,aby tyto hráče získali.Co se týče sportovního ředitele ,tak se samozřejmě s touto funkcí počítá,ale není stanoven žádný termín do kdy to chtějí vyřešit.V současnosti tuto funkci zastávají p. Krob a Plíšek.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Pepibican před 8 lety 30.11.2016 09:22 |Do české ligy bych po posilách nešahal, tam nic není, nějaký Sýkora za 35 mega ? To snad ne, za to by mohli přijít 2,3 nebo i 4 hráči odjinud minimálně srovnatelných kvalit se Sýkorou. Hlavně nezblbnout a nevyhazovat peníze za české hráče, u málokterého (téměř u žádného) se to vyplatí... Jít cestou opravdové kvality, tuzemští hráči nemohou náš team posunout směrem do Evropy, to je téměř nemožné. Raději 1-2 nadprůměrní hráči z ciziny.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
kjandourek (admin) před 8 lety 30.11.2016 09:44 |Já tohle paušalizování nemám moc rád - z české ligy k nám přišli Pavlenka, Bořil, Deli, Barák, Frydrych, Mešanovič, či Hušbauer... to tedy abych vzal jenom ty, co se prosadili do základní sestavy...
Takže se určitě musíme koukat i po Čechách - jenom potřebujeme mít dobré oko na talenty a pracovité hráče, kteří mají chuť se zlepšovat....
Souhlasím s tím že nemá smysl brát půlsezónní hvězdičku, za kterou si současný zaměstnavatel řekne nesmyslný balík, protože v současné repre mizérii nabrala dva starty za repre áčko...
Ale stejně musíme hledat další "Baráky" - mladé kluky, kteří jsou ochotní na sobě makat ... tím vytvářet stálý tlak na základní sestavu a následnou šanci chytit za pačesy - bez jejich stálého přísunu to také nepůjde.... Nadprůměrní hráči z ciziny musí být už jenom takovou tou třešničkou na dortu...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
japhy před 8 lety 30.11.2016 13:13 |A já bych si trochu zapaušalizoval. Např. takové Slovensko je pro nás vyloženě ztrátové. Sice ještě pořád doufám, že se Mihalík třeby v přípravě chytí, ale naprostá většina hráčů odsud se u nás neprosadila. V posledních letech.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
navzdyslavia před 8 lety 30.11.2016 11:44 |Jedno jmeno hrace,ktery by se mi u nas libil uvedu: Michal Skoda z Brna.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 12:47 |Průměrný ligový fotbalista s dostatečnou fyzičkou a nedostatečnou fotbalovostí.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
travel (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 13:59 |Doufám,že bude platit to,co bylo řečeno na VH OP Slavie.Přijdou posily a ne hráči na doplnění kádru.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
sicilianbrno před 8 lety 30.11.2016 14:02 |Pokud bysme hledali hráče na pomezí lavičky, tak proč ne, ale su rád, že tímto směrem se rozhodně ubírat již nebudeme.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Robinator před 8 lety 30.11.2016 13:02 |určitě bych bral Konateho, ale ten pujde za rok pravdepodobne do zahranici, odkud ma docela dost super nabídek..
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
kalex před 8 lety 30.11.2016 17:51 |Kdyby měl asooň jednu, tak ho sparta hned v lednu prodá.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Robinator před 8 lety 01.12.2016 09:10 |neprodá jen tak.., sparta má určitou představu, pod ní nechce jít a jelikož je tam ještě třetí strana která má z přestupové částky velkou část, radši ho nechají rok v juniorce...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Fridleifsson před 8 lety 30.11.2016 13:38 |Je mi jasné, že si to tu teď asi nepřečte někdo, kdo by poté mohl jakkoliv tímto směrem konat, ale přesto se tu trochu zasním - kamarád mě upozornil na totohle krajního beka z Aalborgu: http://www.transfermarkt.com/jakob-ahlmann/profil/spieler/48803. Kámoš dánskou ligu sleduje velmi bedlivě a podle něj je to suverénně nejlepší krajní bek dánské ligy, umí podpořit útok a dozadu je spolehlivý. Navíc je v ideálním věku. Obecně by mě zajímalo, jestli jsme v tuto chvíli schopni přivést takového hráče a jestli by k nám rád šel z průměrného týmu dánské ligy. (Slavia je rozhodně lepší tým než Aalborg, ale přeci jen je to přestup ze "západní Evropy" do české ligy)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 13:52 |Mě takovéto věci baví. :)
Podle poslední aktualizace databáze FM má vysokou náchylnost ke zraněním:
https://sortitoutsi.net/football-manager-2017/team/483/aab
Podle FIFy žádný zázrak:
http://sofifa.com/player/194726
Nicméně je dobrá otázka, zda jsme schopni přivést hráče z vyspělejší země. Zájem o Claessona minimálně napovídá, že si to myslíme. :)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
sicilianbrno před 8 lety 30.11.2016 14:04 |Teda, tebe bych chtěl mít jako sportovního ředitele ve slavii, a nebyl bys drahej :-/
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
kjandourek (admin) před 8 lety 30.11.2016 14:29 |Zdá se, že je to opravdu tak: V sezónách 12/13 a 13/14 odehrál takřka vše (vynechal pár zápasů, patrně za karty), v sezóně 14/15 jenom první dva zápasy, tam je zřejmě dlouhodobé zranění... v další sezóně tam jsou na podzim "paběrky" na jaře trochu větší vytíženost a v téhle sezóně tam jsou na začátku sezóny tři zápasy vynechány, potom čtyři celé, pak zase pauza pět utkání... potom naskakování na pár minut a poslední zápasy opět celé...
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 14:32 |Já pořád říkám, že ta hra má něco do sebe :))
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
kjandourek (admin) před 8 lety 30.11.2016 15:06 |Já ti nevím - Nic ve zlém, ale občas (zjevně tedy podle ní) jako posilu navrhneš hráče, který za poslední rok víc proseděl na tribuně, než odehrál na hřišti :-)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
JS (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 23:57 |občas = jednou ;)
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
kalex před 8 lety 30.11.2016 18:00 |Tak si hraj a nezlob. :D
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Borris před 8 lety 30.11.2016 16:02 |Asi budu malinko v opozici, ale už jsem tu jednou psal a píšu to znovu, že si myslím, že by se do toho kádru zas tak moc sahat nemělo. Konečně se vybudovala nějaká pevná osa, našla se stabilní jedenáctka která šlape jak hodinky a podle mého by nějaké razantní změny mohly akorát uškodit. Samozřejmě nevím co padlo na schůzce s vedením, ale já bych to viděl tak na maximálně dvě opravdové posily a maximální snaze udržet všechny důležité hráče! Víc bych do toho rozhodně nesahal! Ale je to jen můj názor no.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
sicilianbrno před 8 lety 30.11.2016 16:34 |a s tímto kádrem chceš bojovat o jaké mety a mít jaký cíle? ( myšleno hlavně v Evropě). Ustálil se kádr, zaplnil se kvalitními fotbalisty, ale co dál? myslíš, že nás majitel kupoval na přední přičky v české lize a možná občas dostání se přes předkolo evropské ligy?
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Borris před 8 lety 30.11.2016 18:22 |Ale teď momentálně v Evropě nehrajeme, všiml sis? Prioritní je, se teď hlavně pokusit o titul. A přílišný řez do mančaftu, by se nemusel vyplatit. Pokud by se nám povedl vyhrát titul, tak pak v létě bude daleko více prostoru pro nějaké větší posílení, abychom v Evropě sehráli důstojnou roli. Ale teď to prostě nevidím jako dobrý nápad. Mimo jiné Souhlasím s Bejblem, že kvalitou máme kádr minimálně srovnatelný s Plzní. Takže nějaké větší posilování bych začal až v létě, teď tak dvě opravdu kvalitní posily budou úplně stačit. A ani v létě bych ten řez kádrem nedělal nijak velký, současným hráčům věřím!
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
sicilianbrno před 8 lety 30.11.2016 18:55 |Pokud posílíš v létě mohutně, sme tam kde pišeš ty, a to, že by přilišné zasahování do kádru nemuselo mít užitek, ale naopak. Jak už jsem dřív psal, odted už by se mělo zaměřovat pouze na top hráče, hned do základu, tj 2-3 v zimě i v létě. A to konkretně posty střední záložník- tvůrce hry (při uctě k Tondovy a Hušbymu takovýho nemáme už x let. Ať se o ten jeden flek (systém 4-4-2), nebo dva fleky (systém 4-2-3-1) zdravě poperou.
Potom krajní záložník, nejlepe obounohej a krajní obránce.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
Borris před 8 lety 30.11.2016 19:37 |Tohle mimo jiné píše Šmíca:
Myslím si, že není dobré hodně obměňovat tým. Před příchodem čínských investorů měla Slavia tým slabý a bylo potřeba nakoupit hodně posil. Já něco podobného zažil za Borise Korbela, Slavia taky nakoupila hodně hráčů a všichni čekali, že uděláme titul. Chce to ale trpělivost. Hodně fotbalistů Slavia už nakoupila a bylo to opravdu potřeba, ale teď už by se měl klub zaměřit jen na kvalitu. Teď by to chtělo opravdu jednoho nebo maximálně dva fotbalisty na posty, které jsou podle trenéra nebo vedení potřeba posílit. Opravdu hráče do základní sestavy.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
sicilianbrno před 8 lety 30.11.2016 18:57 |* nikde sem nepsal o přílišným řezu do mančaftu, ale jak pišeš ty, 2,3 hráče v zimě i v letě.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
qwertz0099 před 8 lety 30.11.2016 17:05 |Ohledně mladých posil jsou mými vysněnými posilami Ladislav Krejčí z Brna (pravý záložník) a Ondřej Mihalík z Jablonce-podle mě bude kapitán následujícího výběru do 21 let.
K hotovým hráčům bych si přál po jeho vyjádření Viktora Claessona. Na pravé křídlo bych ponechal skautech v zahraničí a pravého obránce též (i když mým přáním je Čelůstka)...případně by mohl přijít i levý.
Co se týče odchodů, měl by jít asi na přestup Tomáš Jablonský a Jan MIkula na hostování s opcí na přestup.
Na klasické hostování bychjinak poslal GvK, Tomáše Součka a Jaroslava Mihalíka.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
bububu (přítel SN) před 8 lety 30.11.2016 19:25 |Mihálik není vůbec špatný nápad, zatím podle mě předvedl víc než jeho skorojmenovec Jaro (to zas bude mínusů). Velmi rád bych ho v našem dresu do budoucna viděl.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
sicilianbrno před 8 lety 30.11.2016 19:38 |V jabkách sem sledoval vždy jiné hráče, a přiznám se že ten Mihalik jejich me zaujal jen temeř stejným jmenem jak Jaro a myslím zrzavým hárem. Jaký je to vlastne typový hráč a přednosti? Díky za info
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
qwertz0099 před 8 lety 30.11.2016 19:42 |Takový menší tonda barák:) asi o 5cm...pravák,silný v osobních soubojích, není špatný hlavičkář a přišel mi, že patří mezi rychlejší hráče v lize. Může navíc hrát vútoku, na obou křídlech a na postu ozenzivního záložníka.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
fredydj (přítel SN) před 8 lety 01.12.2016 09:35 |já jsem Jablonec taky několikrát viděl a Mihálik mě vubec nezaujal, připadal mi jako nemotora.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
travel (přítel SN) před 8 lety 01.12.2016 10:15 |Upřímně,já bych v životě s peltou do žádného obchodování nešel.
Re: Po kom touží Plzeň a Slavia? Boj o Sýkoru, ve hře Droppa i posily z ciziny
SKSVenca před 8 lety 30.11.2016 19:27 |Z Brna bych vzal i Přichystala který se také jeví jako velký talent.