Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (130)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 08:39 |  
    3 0

    Nejvtipnější na tom je to tvrzení, že si může Liberec vybrat kohokoliv mimo tu sedmičku. Už vidím, jak tam pouštíme Hušbauera nebo jak si od nás Liberec žádá Šventa...

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Pinturichio     před 8 lety 15.11.2016 08:43 |  
      3 0

      prislo by mi take usmevne kdybychom pustili treba Mihalika + Gina a jeste vysolili 35 mega :)

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 08:53 |  
        0 0

        Je to celý nesmysl, spíš bych věřil tomu, že utvoříme naopak seznam hráčů, ze kterých si můžou vybrat (van Buren, Jablonský, Mikula, hostující hráči, nebo třeba právě Mihalík na půlroční-roční hostování bez opce apod.) Neumím si třeba představit, že by tam šel i třeba Bořil nebo Frydrych. To by taky vůbec nedávalo smysl.

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          tantalos     před 8 lety 15.11.2016 09:15 |  
          1 0

          Podezírám, že jde o hru pana Karla a/nebo Sýkorova agenta, kteří se mohou snažit vyhnat Sýkorovu cenu co nejvýš. Na druhé straně ani Bořil a Frydrych nemusí být neprodejní, pokud přijde např. Ondra Petrák nebo někdo jiný z legionářů. Fakt ale je, že odchod Frýdi i Hušbyho by mě netěšil a že třeba Švento by byl zřejmě platově pro Liberec nedostupný.

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            Jachym     před 8 lety 15.11.2016 09:24 |  
            2 8

            Já osobně jsem Petráka nikdy za žádný velký zázrak nepovažoval. Na jeho místě nás rozhodně bota netlačí.

  2. Liberec

    JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 09:39 |  
    1 1

    Mně se teda v Liberci daleko víc líbí Coufal jako univerzál na kraje obrany, vyhodit 35 mega za dalšího hráče na kraj zálohy je podobné, jako s Šuralem. Proč? Nemáme záložníků dost? Sýkora je kometa posledních měsíců. Coufal nebo Pokorný už projevují svou úroveň delší dobu. Liberec má neskutečný talent zpeněžit lehce nadprůměrné hráče... Šural také není žádné terno nakonec. Já bych byl v tomhle opatrný.

    • Re: Liberec

      Navyseals     před 8 lety 15.11.2016 09:43 |  
      0 4

      Coufal je hroznej. když jsme ho v létě chtěli, tak se fandové Liberce modlili, aby k nám šel. A Pokorný je snad ještě horší. Sice si hraje na hroznýho lídra, ale je to kopyto. Sýkora dokazuje výkonnost už od hostování v Brně a já bych bral. Sice ne na kraj obrany, ale bral.

      • Re: Liberec

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 09:58 |  
        6 0

        Říci o Pokorném, že je kopyto, je poměrně odvážné.

        • Re: Liberec

          Navyseals     před 8 lety 15.11.2016 10:01 |  
          2 3

          Hele, ten kluk je bez rozehrávky, je pomalej a třeba proti chátře byl nejhorší hráč Liberce. Ani jeden ze zde zmíněných se mi prostě nelíbí. Já bych v českým rybníčku vůbec nelovil.

          • Re: Liberec

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 10:15 |  
            3 1

            S poslední větou souhlasím. Předražený a probraný je ten domácí rybníček.

          • Re: Liberec

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 10:21 |  
            0 3

            Pokud bych do někoho investoval 35 mega z české ligy, musel by to být Baránek nebo Lüftner jako současný i budoucí lídr obrany (Bílčus už má roky) anebo Matějů jako jasný pravý kraj. Ale myslím, že Plzeňáci jsou neprodejní.

            • Re: Liberec

              Balvan86     před 8 lety 15.11.2016 11:03 |  
              1 0

              Sýkora by se mi líbil, ale za zmiňovanou cenu nebrat. Kdybych do toho samozřejmě mel co kecat.
              Coufal je marnej. Když už pravýho beka, tak pořádnýho. Matějů je teď z formy, ale do budoucna by to bylo dobrý řešení. Kdyby se prosazoval jak na začátku sezony, tak by to byla paráda. Pravýho beka pořádně nemáme. Stoper by pak nebyl třeba, páč by tam byl k dispozici Frýďa. Pak záleží na tom, jestli se bude chtít hnout Deli nebo ne. Tím by se asi zase posunulo s MNN do zadu a vznikl by prostor pro přestup někoho jako je Petrák, který by podle mýho na ligových trávnících vyčníval. Otázka je, jak by vypadal pak na evropský scéně. Ale to už je hudba budoucnosti...kam bych právě zmiňovanýho Sýkoru šoupnul. Je to alternace na kraj obrany i zálohy a i střed zálohy a řekl bych že kvalitní a na jeho věk i zkušený.

            • Re: Liberec

              klimi     před 8 lety 15.11.2016 12:33 |  
              1 3

              Tak zrovna Matějů mi přijde strašně přeceňovaný, dozadu je to tragédie a že by to dopředu byla nějaká jízda, to se mi taky nezdá...

            • Re: Liberec

              Alanor (admin)     před 8 lety 15.11.2016 14:30 |  
              4 0

              Zmínit Lüftnera a 35 mega je vyloženě úlet. Sýkora je mnohem lepší i nadějnější hráč.

          • Re: Liberec

            SKSVenca     před 8 lety 16.11.2016 14:04 |  
            0 0

            Pokorný se v zápase proti Spartě vracel po dlouhém zranění takže jeho výkon ovlivnila hlavně nerozehranost, ale v budoucnu by mohl být dost dobrý :)

  3. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    T(r)enky     před 8 lety 15.11.2016 11:04 |  
    1 3

    Souhlasím s většinou komentářů že 35 mega za Sýkoru je zbytečná investice. Trávník, Luftner nebo Matějů jsou daleko zajímavější investice.
    A pokud by se mělo stát že třeba Mešiho pošleme za tenhle zázrak n sever tak jdu fandit lampasakům :D

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Jachym     před 8 lety 15.11.2016 11:08 |  
      1 4

      Proč na to čekat? Začni jim fandit hned, když je máš tolik v srdci...

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        T(r)enky     před 8 lety 15.11.2016 12:07 |  
        3 0

        Oukej...speciálně pro tebe za každou ironickou či sarkastickou poznámku připíšu nějakou vysvětlivku abys nebyl tak ztracenej ;)

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Alanor (admin)     před 8 lety 15.11.2016 14:34 |  
      0 1

      To trio hráčů je tvůj názor, mně to ale přijde jako naprostá hloupost. Trávník a Lüftner jsou v současnosti úplně průměrní ligoví hráči. Matějů teď zrovna nemá moc formu a navíc ho Plzeň nepustí. Sýkora minimálně první dvojici o lvl převyšuje, což ilustruje i zájem klubů o tyto hráče. Sýkoru chceme my, Sparta i Plzeň, Trávníka s Lüftnerem nechce nikdo.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 15:05 |  
        3 0

        aby ses za pár týdnů nemusel, hl v připadě Trávníka omlouvat, že si měl špatný info, že ho nechce nikdo...Trávník průměr rozhodně není, to bys pak musel napsat totéž o spoustě hráčů slavie...Luftnera neznám.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        T(r)enky     před 8 lety 15.11.2016 20:30 |  
        0 0

        Matějů beru ze ne i s ohledem na Plzeň.
        Ale Trávník s Luftnerem už nějaký pátek stabilně hrají ligový základ i základ v U21 repre, takže podle mě mají přeci jen větší potenciál.
        Ale souhlasit se mnou samozřejmě nemusíš, od toho tu je diskuze :D

  4. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 11:16 |  
    4 1

    Je uplně zbytečné přemýšlet o takových hráčích, když máme v týmu takovýho univerzála a nově i reprezentanta jako je Tomáš Souček :-) Nic proti Tomášovi, ale ten kluk je z formy a i tak dostane pozvánku do repre....Je fajn, že Jarolím zkouší hodně hráčů, aby si je ověřil, ale nemělo by se to zase přehánět a dávat tam pruměr ligy, repre není liga, kde se hraje neporovnatelně víc zápasů a je prostor na zkoušení, už by tu sestavu jarolím trochu ustalit mohl a nedávat tam vše co se hýbe :-/

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Jachym     před 8 lety 15.11.2016 11:23 |  
      0 0

      Máš naprostou pravdu. Ani já na Tomáše neplivu, ale letošní sezónu je to s bídou na lavičku náhradníků ve Slavii... Spíše by mu prospělo půlroční hostování. Jarolím, zdá se, pokračuje v trendu, kdy po titulech končil ve Slavii. To znamená mraky testovaných často sotva průměrných hráčů a výsledky samozřejmě spíše bídné...

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 11:29 |  
        0 0

        Hlavne to nemá přisun zkoušet 20,25 hráčů u repre, měl by to už na jaro ustalit. U mě zatím jistota Vaclík, Sivok, (za mě Suchý), kadeřábek, Novák, Hořava (nebo darida když je zdravej), utok Shick nebo Škoda....někdo mě určitě ješte vypadl, nechce se mě ted přemyšlet, su v práci, zbytek nechat alternativy

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 16.11.2016 10:28 |  
          0 0

          Jak mám Marka rád, tak bych v danou chvíli upřednostnil spíše Brabce. Suchý mi příjde v poslední době strašně nejistý.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Bombadil     před 8 lety 15.11.2016 11:46 |  
      2 0

      Tady se dovolím Jarolíma zastat. Pro nemoc (prý) vypadli Droppa s Pavelkou - koho jiného potom na tu pozici defenzivního záložníka vzít? Na výběr moc neměl a někoho donominovat musel. V tomhle případě nejde o zkoušení jen pro to, že může. Ačkoliv mě právě napadl ten Petrák. :) Je zdravej?

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 11:51 |  
        2 0

        kamaráde, v naší lize je x jiných hráčů, kteří sou na ten post lepší než momentálně Souček. V zahraničí určitě taky. Možná si dám prácim, mrknu na pár sestav v lize a napišu ti výčet :-/

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          Bombadil     před 8 lety 15.11.2016 11:55 |  
          3 0

          Ok. :) Zahrňme do toho předpoklad, že se Jarolím poohlíží po mladších hráčích s výhledem do budoucna a taky to, že hráč musel být k dispozici hned dnes - vychází z toho Souček, který byl na srazu s U21. Ale bez ironie - ten seznam by mě zajímal.

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 12:01 |  
            1 8

            po 3minutovým hledáním na internetu: Vácha, Mareček ze sralty, Trávník z Jablonce...a to sem projel 5 týmů ligy.

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              Bombadil     před 8 lety 15.11.2016 12:02 |  
              1 0

              Vácha po zranění. Mareček...možná, ale ta forma taky nijak úžasná. Trávník je hráč spíš ofenzivní a typově úplně odlišný.

              • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 12:18 |  
                2 3

                Trávník je spíš Defenzivní, Mareček taky, bohužel obě jsou lepší možnosti než Souček, navíc ten Petrák by si pozvánku taky zasloužil. Muže taky použit Sýkoru jako DZ, což taky hraje.

                • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                  klimi     před 8 lety 15.11.2016 12:35 |  
                  0 1

                  Tak pro Tomáše mluví věk, proč nezkusit v přípravě mladého kluka? Petráka asi nebral, jelikož než by dojel z Norimberka, tak by bylo skoro po zápase :D

                • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 12:36 |  
                  0 3

                  Souhlasím. Součka nechápu. Mohl zkusit i Havlíka.. Jako zrovna def. záložníků běhá v ČR dost a v momentální formě daleko nad Sukem.

                  • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                    Navyseals     před 8 lety 15.11.2016 12:40 |  
                    3 0

                    Tady padají jména jako Havlík, Trávník. Chlapi, to nejsou DZ, ale podhroťáci. Co se týče DZ, tak tam takhle narychlo asi nikoho neseženeš. Petrák je daleko a jinak v lize kulový. Jedině mě napadá Hanousek, ale ten taky není úplně DZ.

                    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                      sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 12:45 |  
                      1 1

                      trávník si v minulé sezoně moc nezahrál na ukor Greguše, a to je DZ, takže Trávníka neberu rozhodně jako podhrot, ale spíš univerzála na čištění středu s dobrou rozehrávkou, pořád momentálně o třidu lepší než Souček

                    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                      Travinho     před 8 lety 15.11.2016 14:19 |  
                      1 3

                      Mě momentálně napadá Breite, ten je rozhodně v lepší formě než naši kluci. Jinak souhlas, že výše jmenovaní hráči hrají poněkud výš...

              • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                T(r)enky     před 8 lety 15.11.2016 20:31 |  
                2 0

                Radši tyfus než Marečka...to kopyto nemůžou ani bolševici sami vystát

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 13:29 |  
      1 1

      Mezi námi já nechápu ani nominaci Petra Mareše. Je to ten hráč, co se u nás nikdy neprosadil, ne? A to ani v dospělejších mládežnických výběrech moc.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        vršek     před 8 lety 15.11.2016 19:33 |  
        0 0

        Ano je to náš odchovanec, hráč který doplatil na své mládí a nedostatek trpělivosti i důvěry ve Slavii. Pro jeho fotbalový rozvoj pak bylo jednoznačnou chybou snažit se z tohoto ofenzívního hráče vytvořit "moderního" beka.
        Myslím si, že tento hráč, s jeho výbornou kopací technikou, se minimálně v naší lize hodně výrazně prosadí a já ho řadím k hráčům, o které Slavia přišla naprosto špatným odhadem jeho potenciálu.
        V mládeži patřil vždy k nejlepším ofenzivním hráčům.

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          kjandourek (admin)     před 8 lety 15.11.2016 19:50 |  
          1 0

          Jako sorry, ale Petr Mareš od nás na přestup odcházel v roce 2012 - tj. v době, kdy u nás kopal každej, kdo měl alespoň jednu nohu.... a ani v téhle konkurenci se neprosadil ...
          Potuloval se po hostováních v Hlučíně, či Vlašimi a nevšiml jsem si, že by jeho odchodu do druholigové Viktorky Žižkov někdo z fanoušků litoval - tohle opravdu není o tom, že by "někdo špatně odhadl potenciál" ...

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 20:45 |  
            0 1

            Souhlasím. To není žádný hráč typu Bořka Dočkala, kterého jsme pouštěli do Liberce, kde moc dobře věděli, co z něj vytěží.

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              kjandourek (admin)     před 8 lety 15.11.2016 20:54 |  
              0 0

              Dočkal... To máš těžký - Dočkal odcházel do Liberce na hostování s opcí recipročně za Pudila, který šel na hostování s opcí k nám... V té sezóně nám Pudil k titulu dost pomohl a klidně jsme mohli opci uplatnit - bohužel KJ a spol naštvalo, když Půďa oslavoval titul tak, že mu naštvaní fandové sestupující Bohemky zlomili ruku, takže přišel o EURO...
              KJ a spol několikrát zdůraznili, že za Dočkala dostali velice slušné peníze - nečekali, že je Libe zaplatí... Jenomže Libe prodalo navrátivšího se Pudila za pade do Belgie a tak na něj měli...

              • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 21:19 |  
                1 2

                Já vím, jak to bylo. Otázka je, proč jsme si tak dobrovolně nechali nasrat na hlavu. Zlomená ruka jsou max 2 – 3 měsíce. Podle mě jsme na to stejně neměli prachy tehdy. Proto se to řešilo všechno formou hostování, ale vážně, koukněme se na to, co jsme koupili a co hostovali. Tuhle jsem tu historii procházel. Buď jsme podepisovali volné hráče nebo nám sem chodili na hostování právě. Celá „nová Slavia“ byla jedna velká naleštěná bublina. I toho Hlouška rok poté jsme šmelili s Peltou. Neměli jsme na Pekharta, co šlo se prodalo. Začala sem chodit druhá jakost (Vomáčka atd.) Fanoušci to tehdy neviděli, ale jasné to bylo ještě před tím kiksem s Tiraspolem.

                • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 15.11.2016 21:29 |  
                  0 0

                  No tak neměli - mohli jsme si ho nechat a hned prodat - nevím, jak vysoká byla opce (mluvilo se právě o padesáti), ale jestliže za něj Genk dal 50 mega Liberci, tak by je dal i nám... a podle mě ta opce vyšší nebyla... a jako důsledek toho, že by ty prachy nedostal Liberec, by se Dočkal prostě vracel...
                  Podle mého názoru tady zapracovala ješitnost KJ a spol (Doležal, Rosen), protože čekali, že Pudilova cena po EURu půjde nahoru a oni na něm vydělají... Takhle o EURO dětinskou chybou přišel, cena zůstala na padesáti, ale našemu vedení vůbec nedošlo, že neuplatněním opce přijdeme o Dočkala, na kterého najednou bude Liberec mít...

                  Ovšem na druhou stranu není to o tom, že bychom se v něm mýlili a s lehkým srdcem ho pustili... Prostě se sebou nechali KJ a kol. vyjebat...

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            vršek     před 8 lety 16.11.2016 20:04 |  
            0 0

            Ano, v té době měla Slavia na soupisce 8 a dokonce v jednom ze zápasů nastoupilo v základu 7 naprosto průměrných Slováků př. Cicman, Čonka, Bortel, Škutka...Jejich angažování jsem nikdy nepochopil a byli to právě tito hráči, jejichž nasazování bylo jedním z důvodů proč nemohl zrovna Mareš přesvědčit o svých kvalitách. Právě v té době, době propadu Slavie se dalo pracovat s našimi odchovanci poněkud lépe a dát důvěru nejlepším z nich a hlavně je podržet i v případě dílčích neúspěchů.
            Mareš má jednu z nejlepších levaček v lize, až se plně adaptuje na ligu bude patřit k nejlepším.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 16.11.2016 10:30 |  
        1 0

        Přesto včera Mareš zahrál velmi dobře.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      SKSVenca     před 8 lety 16.11.2016 14:09 |  
      0 0

      Berte v potaz, že se to Jarolím musel donominovat někoho kdo se za chvilku dostane do Boleslavi, protože zbývalo pár hodin do zápasu. Proto nedonominoval například toho Havlíka.

  5. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 11:25 |  
    3 0

    Já asi půjdu trošku proti proudu a řeknu, že bych u nás Sýkoru viděl velice rád. Za mě osobně v současné chvíli patří mezi TOP 5 nejzajímavějších hráčů ligy a myslím, že má obrovský potenciál. Navíc kvalitní univerzál se nikdy neztratí. Za mě teda rozhodně ano, i kdyby měl jít jako součást transferu někdo pod Ještěd.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 11:34 |  
      3 0

      mě se sýkora taky líbí, ale musel by přijít za adekvátních podmínek, ne přemrštěných. Z Libe bych bral jako hodně znás ješte Coufala (at se poperou o dva krajní posty v obraně) a Pokornýho, narozdíl od jednoho přispěvatele tady, mě zaujal a vidím v něm potenciál....

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 11:51 |  
        1 3

        Já bych si dovolil adekvátnost podmínek ponechat na vedení. Beztak větší provar než GvK se nám už (snad) nikdy nepovede.

        Na Coufalovi nevidím vůbec nic zajímavého, nebrat. Naopak Pokorný mě zaujal a myslím, že může růst do skvělého hráče.

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 11:53 |  
          1 0

          Já nad Ginem nelámu hůl, podle mého nazoru mu Uhrin nevybral dobrej flek, krajní záložík není jeho post a neukaže přednosti, a bohužel momentální dlouhodobej systém rozestavení mu moc nenahrává na lepší změnu...

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 12:55 |  
            4 2

            GvK bohužel vůbec nemá fotbalové myšlení. Jestli není schopný se přizpůsobit hře týmu a může hrát pouze na jednom postu a v jednom systému, je nám naprosto k ničemu a potom je jeho stropem nutně málo kvalitní soutěž typu slovenské ligy. Obávám se, že skutečnost, že v půlce případů má problém zpracovat balon a poslat smysluplnou přihrávku není otázka postu; u Gina je to asi především o hlavě, ale nedá se svítit, i to je (resp. především) nutnou výbavou skutečně kvalitního fotbalisty.

            Spousta lidí má tendenci Gina omlouvat a vidět v něm něco, co v něm asi vůbec není, kvůli té vynaložené částce, a já tomu rozumím. Já si ale odmítám nadále lhát do kapsy a nasazovat si růžové brýle, ikdyž bych se snad nikdy nepletl raději než v tomto případě.

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              kerim1969     před 8 lety 15.11.2016 14:48 |  
              0 1

              Naprostý souhlas, pod každé slovo se podepisuji. :-)

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              Gino     před 8 lety 15.11.2016 16:42 |  
              2 0

              Nemyslím si, že by to bylo kvůli vynaložené částce jako spíše tomu, že viděli, že na to má a umí to... kdyby byl debil, nepovede se mi nikdy nic, ale on prokazoval dlouhodobou úspěšnost /proto ho taky tolik týmů chtělo).

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            fredydj (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 13:01 |  
            0 0

            mě by teda zajímalo, jakej je podle tebe jeho post.

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              afro     před 8 lety 15.11.2016 13:44 |  
              1 0

              Na lavičce? :-)

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 13:44 |  
              3 0

              V systému 4-4-2 utočnik, v systému 4-4-3 ten vpravo, podhrot, s málo možnostma kombinovat jako záložník a přecházení jeden na jednoho, což mu nejde ale s dobrý výběrem místa. Muj názor.

              • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 13:44 |  
                0 0

                * sorry, v systému 4-3-3

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          Travinho     před 8 lety 15.11.2016 14:17 |  
          2 0

          Pokorný - Deli .... To by byla dvojka skoro pro Ligu mistrů

  6. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    VanDel     před 8 lety 15.11.2016 11:43 |  
    2 1

    Sýkora je kvalitní hráč, myslím že nákup by to byl hodně dobrej. Ale ta cena je hodně natažená. Reálně bych to viděl na 20 mega + půl roční hostování van Burena (ten by tam zcela jistě hrál a mohl by se dobře chytit) + nějakýho beka (Mikula / Jablonský)

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      donford     před 8 lety 15.11.2016 12:13 |  
      5 0

      Myslím, že jedna věc je už definitivně jistá. Po nákupu GvK a Kadlece do Sparty doba levných nákupů slibných hráčů i z naší ligy skončila. Finanční hranice se prolomila a ani dosud levnější kluby už levné nebudou. I když se nebudeme přibližovat přemrštěným cenám top klubů venku, 1 milion euro asi už nebude výjimečným. Jen silní přežijí na špici.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        rybář 53     před 8 lety 15.11.2016 12:45 |  
        0 0

        Ceny hráčů půjdou určitě nahoru.Po Suralovi,Ginovi a Kadlecovi se ceny zvednou.Ale tak jako vždy, to začíná stejně.Rudá banda se snaží prostřednictvím svého uboheho plátků zvedat ceny všech u nas za něco stojících hráčů.Je jen na lidech o tom rozhodujících,zda se poučili z minulosti.Smrt Spartě!

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Travinho     před 8 lety 15.11.2016 14:44 |  
      0 0

      Já si teda úplně nemyslím, že by tam Van Buren hrál. On ten Komličenko není špatný a Baroš už tím tuplem ne. No a už vidím, jak je Liberec celý nedočkavý, aby si od nás vzal Mikulu nebo Jablonského, který rok skoro nekopl do míče...

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        VanDel     před 8 lety 15.11.2016 15:34 |  
        0 2

        No ten Komličenko tam rozhodně nic světobornýho nepředvádí. Věřim tomu, že van Burena by v Liberci brali všema deseti. A co se týče Mikuli a Jablonského, tak při pohledu na sestavu Liberce, by tam tihle dva hráli úplně v klidu.

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          Travinho     před 8 lety 15.11.2016 16:32 |  
          1 1

          Předvádí, nepředvádí... On Van Buren toho snad ukázal víc? Nemyslím si, že to by byl hráč o kterého by primárně stáli. Názoru, že by Mikula s Jablonským v pohodě hráli se musím jen pousmát. Možná by dostali šanci díky zraněním, která Liberec momentálně kosí, ale určitě nejsou lepší než Coufal ani než Bárty.

  7. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 12:56 |  
    2 0

    Podle twitteru JT jde o čistou kachnu.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      homerinho     před 8 lety 15.11.2016 13:30 |  
      2 0

      Nečekaně...iSport.cz - největší chov vodní drůbeže v ČR.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 13:30 |  
      1 1

      Alespo%n rozpoutali diskusi. :D

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 14:25 |  
      2 0

      Jen bych tě rád poupravil. Dle příspěvku co napsal Tvrdík vyplývá, že Slavia nemá vypsaných 7 jmen, které nepustí a ze zbytku si Liberec může vybírat. Spíš Slavia nabídne peníze + pár hráčů Slavie ze kterých si Liberec může vybrat.

      @tolsmir: Článek @jakub_konecny je blábol, jen těžko si lze představit situaci, kdy by Slavia kompenzačně pustila Bílka, Hušbauera nebo Šventa.
      @JaroslavTvrdik: @tolsimir_ @jakub_konecny Zcela souhlasím. Sport ví zase vice než majitele klubu. Normalní kachna.

  8. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Ondráš     před 8 lety 15.11.2016 13:09 |  
    0 0

    Když pominu fakt, že ten článek psal autor na základě konzultace se štamgasty u výčepu, tak v souhrnu je hlavně hodně nešťastnej. Jako nedělám si iluze, že hráči nečtou noviny. Já kdybych se nenašel na seznamu "nedotknutelných" hráčů, tak tedy krajně znejistím:) Tak jen doufám, že to trenér v kabině uvede na pravou míru (že to je totální blábol) a pojede se dál..protože teď je potřeba se maximálně koncentrovat a dobře dojet ligu do zimní přestávky a nenechat se rozptylovat spekulacemi o odchodu hráčů (to ať si pak vyhodnotí trenér)

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Indurain     před 8 lety 15.11.2016 19:25 |  
      0 0

      Tohle mě dneska ráno hned napadlo, Konečný to takhle píše úmyslně....

  9. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Fulham     před 8 lety 15.11.2016 13:16 |  
    8 0

    Malá poznámka k reakcím na Tomášovu donominaci k repre. Fakt jsou tady některý lidi divný. Prostě někdo vypadl a Karel potřeboval zdvojit flek. Zeby Toma třeba doporučil Lavička? Nebo se tam typově hodí? Frajerů co stabilně nehrajou v klubu a jsou v repre je všude jak nasráno... jen tady si pár lidí bude notovat s trotlama s fcb. Já mám radost i s vědomím, že přes MNN to momentálně u nás nepůjde. Jenže to je na postu DZ špička a asi nejen v naší lize. A jestli si dnes TS kopne, tak pro nás jen dobře. A ještě sorry ale napsat že by tam měl být raději Vácha je od ( předpokládám) slavisty úlet hodný hodně pozdního pátečního večera.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 14:15 |  
      2 7

      Proč? Když svou roli na hřišti zvládá očividně lépe, než Suk, tak proč by to mělo být tabu vyslovit jeho jméno? Ať je to sebevětší kokot, tak herně je lepší, bohužel.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        Alanor (admin)     před 8 lety 15.11.2016 14:38 |  
        8 1

        Vácha je hlavně zdravotně úplně v háji a v současnosti nepoužitelnej. Takže psát jeho jméno v souvislosti se Součkovou nominací je idiocie.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        Fulham     před 8 lety 15.11.2016 14:39 |  
        3 0

        Vácha z poslední doby je lepší než Suk ? Tomu se říká hyperkorektnost...možná ultrahyper..

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Travinho     před 8 lety 15.11.2016 14:46 |  
      2 0

      Na druhou stranu, když si vzpomenu těch urážek na adresu Vrby, když povolal Marečka a ten měl oproti Tomovi superformu.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 15:02 |  
      1 6

      Psal sem Váchu pouze jako možnosti na post DZ, to že je zraněnej mě uteklo, nejak kádr sparty nesleduju..to že je lepší herně než Souček přizná asi každý soudný člověk a jen proto že je to kokot ještě neznamená že se nemuže tu napsat jeho jméno, neplet te si to s fanatizmem, to by se tu rovnou mohlo za spartanský jméno dávat žluté karty :-)

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        Travinho     před 8 lety 15.11.2016 15:14 |  
        2 0

        To sice jo, ale on je zraněný snad už dva měsíce... To není věc posledních dnů.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 19:30 |  
        0 4

        Souhlasím, tady zase některým přispělovatelům rudá mlha zatemňuje racio.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        kjandourek (admin)     před 8 lety 15.11.2016 19:55 |  
        3 0

        No tak nejprve byly plné noviny toho, že pro Váchu kvůli operaci kolena skončila sezóna, potom dlouhé litanie, jak se nebohé rudé bídě rozšířila marodka na deset lidí... a teď oslavné články že "Kefalín už behá!" ... a tak možná stihne poslední podzimní kolo... Fakt moc nedává smysl, že by to člověk sledující fotbal alespoň okrajově, nezaznamenal....

        Stejně tak je s podivem, že tedy soudíš, že je Vácha momentálně lepší, než Souček a přesto ti není divné, že už přes dva měsíce jsi neměl možnost ho vidět hrát... Z čeho tedy tvoje posouzení formy vychází? Jenom z toho, že se Sukovi momentálně nedaří?

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 16.11.2016 10:35 |  
      0 2

      Když budu objektivní a pominu fakt, že Váchu absolutně nesnáším, musím uznat, že kvalitně je uplně jinde než Tomáš S.

  10. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 13:48 |  
    1 0

    Beztak skonci ve Sparte. Tak co resite :-)

  11. Sýkora

    Travinho     před 8 lety 15.11.2016 14:21 |  
    1 0

    Já bych ho tedy bral. Zase tolik kvalitního křídelních hráčů nalevo nemáme a Sýkora navíc umí hrát i na druhé straně. Pokud už chceme posilovat z naší ligy, tak zde mnoho kvalitnějších borců nevidím.

  12. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 14:26 |  
    5 0

    Pokud by Slavia měla někoho poslat do Liberce, tak bych volil Mingazova.

  13. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    kerim1969     před 8 lety 15.11.2016 14:54 |  
    1 7

    Za tyhle prachy jedině Vukadina Vukadinoviče.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 15:07 |  
      1 0

      Myslíš toho čecha co za pár týdnů výletne jeho cena rapidně nahoru díky pozvánce pana Jarolíma do repre?

  14. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    lassiter     před 8 lety 15.11.2016 15:10 |  
    2 0

    No nezlobil bych se za něj, za rozumné peníze. Vzhledem k předkupnímu právu Sparty předpokládám, že z Plzně to bude jen snaha trochu podojit Letnou.
    Z Liberce by se mi nejvíc líbil ten Nezmar... Běží u nás stále výběrové řízení na sportovního ředitele?

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      rybář 53     před 8 lety 15.11.2016 15:28 |  
      0 0

      Právě vedeme takovou zajímavou debatu na téma Vácha.Nedokážeme si představit,že by se někdy ten manekýn vrátil do Slavie,to same Dočkal.Zcela určitě bychom přestali navštěvovat zápasy Slavie.Fandit urcite nemohu přestat,po 55 letech,ale ta představa........Fuuj!!

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        afro     před 8 lety 15.11.2016 15:54 |  
        2 1

        Myslím si, že je to zcela nereálné, a to jak ze strany případného zájmu Slavie, tak i ze strany těch dvou rumunskejch šlapek. Tak neboj... ;-) Ale jinak je podle mě je Dočkal jeden z nejlepších, ne-li úplně nejlepší ofenzivní hráč naší ligy.

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 17:11 |  
          2 4

          Dočkala bych ješte zkousl, tam je jak u věznů šance na nápravu, ale Vácha je beznadějný případ.
          Jinak Dočkal a pro mě Hořava a i Pospíšil (pro mě pořád) považuju v naši lize za top techniky.

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            Travinho     před 8 lety 15.11.2016 17:57 |  
            5 0

            Věř tomu, že Dočkal je ještě větší hovado než Vácha. On Vácha se ani nikdy nějak negativně o Slavii nevyjdřoval, spíš se celkově chová jako debil, kdežto Dočkal se o nás otřel a ne jednou.

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              dauby     před 8 lety 15.11.2016 19:49 |  
              0 0

              Dockal je mozna hovado, ale je to pan fotbalista, coz bych se o Vachovi neodvazil tvrdit. A prosazovat na slavistickem foru Vachu do repre...nenapada me slusny vyraz, kterym bych to popsal...

              • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                kjandourek (admin)     před 8 lety 15.11.2016 19:57 |  
                5 0

                No tak Vácha ten alespoň prohlásil, že "Slavia je pro něj jako první holka, na kterou se nezapomíná" ... což je podstatně lepší, než Dočkalovo prohlášení, že "Slavia pro něj nikdy nic neznamenala..."

                • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                  Krkovice     před 8 lety 15.11.2016 21:11 |  
                  0 2

                  Tak ja si ty komentáře těch dvou jelit pamatuji přesně obráceně. A jeste si pamatuji tu hlášku Váchy jak je Slavie jak slon na stromě. Nikdo neví jak se tam dostala ale taky určitě spadne ( to jsme byli chvilku i první ) jak ja bych ho s chuti nakopal.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      vršek     před 8 lety 15.11.2016 19:45 |  
      1 0

      Nezmar! Souhlasím, také podle mého by to byl pro posílení současné Slavia krok velmi prospěšný. Jeho dosavadní práce ve vedení Liberce je obdivuhodná.

  15. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Borris     před 8 lety 15.11.2016 15:44 |  
    4 1

    Tak jestli smím i já přihodit pár centů.... Podle mě nás na žádném postu vyloženě bota netlačí. A nic nás vysloveně nenutí k tomu, abychom vytahovaly tak horentní sumy. Už jsem zde nedávno jednou psal, že podle mě máme hodně kvalitní kádr a není nutné do něj nějak drasticky zasahovat. Nejprve bych počkal, jak se to vyvine s odchody. Přičemž svolení bych dal akorát jen Škoďákovi, který si to už dlouhodobě zaslouží ( ale i jeho bych se nejdříve pokusil udržet, svolení bych mu dal až když by na tom trval ). A pak až bych eventuálně přiváděl posily. Za stávajícího stavu, by podle mě stačily akorát 1-2, opravdu kvalitní a hotové posily.

    A k té samotné spekulaci. Nevěřím že je pravda, že bychom nechali údajně Liberec vybrat jakéhokoliv hráče s výjimkou těch zmiňovaných sedmi. Neumím si absolutně představit, jak Liberci pouštíme Hušbyho, Frýďu, Jirku Bílka ( o kterém pan Šilhavý řekl, že je pro něj velmi důležitý ) a nebo Dušana, kterého jsme v létě s velkou pompou přivedli. Nedávalo by to smysl a ani bych nikoho z těchto hráčů za Sýkoru neobětoval! Jsou to všechno naše opory, hráči co nás pozvedli a hráči co nám mají hodně co dát! A neobětoval bych třeba ani Jaro Mihalíka, Murise, Micka a nebo Jasmina! Ani náhodou! Zas takový zázrak Sýkora teda není. Když pominu rumuny a Plzeň, tak že zbývajících týmů podle mě nemá ani jeden hráč cenu přes 30 milionů! To ať se na mě nikdo nezlobí. A třeba v naší lize nemám nějakého vysněného hráče, kterého bych si k nám vyloženě přál. A Plzeň a rumuni nám navíc nikoho nepustí.

    Takže jak říkám, Sýkora je kvalitní hráč který by pro nás posilou byl, ale není to až takový zázrak, abych za něj obětoval kohokoliv z našeho základu a nebo z hráčů kteří jsou na pomezí základu a lavičky. Maximálně bych za něj dal 25 milionů, fakt maximálně. Radši bych vsadil na náš současný kádr, všechny udržel a doplnil ho jen o 1-2 opravdu hotové fotbalisty schopné být ihned posilou. Toť můj názor.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      smely (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 16:05 |  
      1 0

      naprostej souhlas, akorat bych prived Wu Leie....

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      kalex     před 8 lety 15.11.2016 16:26 |  
      1 0

      Ale tak jednoho by rumun střelil.
      Je to rebel,...
      Ale teď ani nevim, jestli bychom ho potřebovali.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      sicilianbrno     před 8 lety 15.11.2016 17:19 |  
      4 0

      nesouhlasím s tím, že máme hodně kvaitní kádr. Možná tak na naši ligu do top trojky. Ale my se chceme výhledově prosadit i v Evropě a k tomu tento kádr ROZHODNĚ nestačí. Zahustili sme ho a doplnili hodně dobrými hráči, vtomto jsem nejen já spokojen. Ale podle mě je na čase už v zimě doplnit kádr 3,4 top hráči do základu. V tomto duchu hovořil někde i kouč Šilhavý....Opravdu bych se toho nebál, sem štastnej, že se slavia dostala z nejhoršího, štastnej, že sme velmi dobře doplnili kádr a budu štastnej, když se slavia zvedne na další uroveň. Prostředky a chuť na to určitě je.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      dauby     před 8 lety 15.11.2016 19:51 |  
      0 0

      Nesouhlasim, podle me potrebujeme nejmene jednoho krajniho beka, ne-li dva, a tvoriveho zaloznika.

  16. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    zeleznik2     před 8 lety 15.11.2016 15:55 |  
    2 0

    A už zase střelecké závody?a co Coufal?že bychom je koupili oba zatřeba 50 mega? Cena 35 miliónů se mi zdá hodněje nadhodnocena.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Sracken     před 8 lety 15.11.2016 23:06 |  
      0 0

      Položil bych si otázku: Koupil by ho za 35 milionů někdo z venku? Ne. Tak proč bychom to měli dělat my. Koupil bych Mihu Zajce z Lublaně, pravého běka Matějů nebo Coufal a to podle mne stačí. Škoda, že jsme místo Kessela nevzali Bera.

  17. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    lukas8 (admin)     před 8 lety 15.11.2016 19:35 |  
    3 0

    Sýkora je bezpochyby hodně kvalitní hráč, navíc univerzál. Jemu věřím, že se v budoucnu výrazně prosadí. Nicméně za takové peníze, navíc, když sparta má předkupní právo..
    Nevím, jak moc se moje informace opírá o reálný základ, ale jeden z bývalých zaměstnanců klubu mi vyzradil, že v zimě budeme zužovat kádr, protože někteří hráči nemají dostatečné herní vytížení - prý má odejít na přestup, či hostování 7 hráčů a přijít mají 2 hráči. Ta informace už je nějaký týden stará, takže nevím, nakolik je současný plán vedení totožný s tím, co nastiňuji.
    V poslední řadě menší OT: v létě se sparta snažila získat jednoho našeho odchovance, momentálně hrající v zahraničí, do svých řad. Hráč ale spartu důrazně odmítl se slovy, že by za spartu nikdy nehrál.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 19:51 |  
      1 0

      Zúžení je logické vyústění situace, protože mít 5 útočníků (Škoda, van Kessel, Mešanovič, van Buren a Železník) na 1 post je přeci nesmysl. Dále je spousta hráčů, kteří si za Slavii na podzim kopli minimálně a to jsou Mikula, Jablonský, Kenia a Ščuk. Doufám, že Ščuka si ponecháme a pošleme na hostování Součka a i Mingazov by klidně mohl být součástí obchodu za jiného hráče.
      Osobně bych se divil, kdyby ke zúžení kádru nedošlo.
      K našemu odchovanci... Je to fajn číst, že někteří ex-Slavisti nezapomínají. Doufám, že ho jednou v našem dresu uvidíme pobíhat i za A-tým. :-)

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 20:48 |  
        3 1

        Jestli pustíme Šćuka, tak jsme největší idioti....

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      kalex     před 8 lety 15.11.2016 20:06 |  
      0 0

      Myslím, že by se nikomu nic nestalo, kdybys pověděl o kterého šutéra se jednalo. :D
      Určitě to zajímá nejen mne.
      A taky OT: ikdyž je dnes ČR Dánsko totálně zbytečný zápas, tak 3 slávisti v základu + Sucháč + 2 hráči, co ve Slavii byli - flusbrok.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      travel (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 20:10 |  
      1 0

      Suchý,Necid?

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        travel (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2016 20:11 |  
        0 0

        To byla reakce na lukas8.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      lukas8 (admin)     před 8 lety 15.11.2016 20:17 |  
      2 0

      Hráč, o kterého sparta stála, je Stefan Simić. Náš odchovanec, momentálně kmenový hráč AC Milan, teď na hostování v Belgii.

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Ferky     před 8 lety 15.11.2016 20:18 |  
      1 0

      Mám podobnou informaci přímo ze Sparty. Jedná se o Necku, který dostal nabídku, ale odmítl.
      Druhá informace už není tak radostná. Prý Sparta sondovala u Petráka a ten by se prý nebránil přestupu na Letnou. Ale u té druhé to nemám nijak jistě, nevím jak moc tomu věřit. S Neckou je to 100%, informace o Ondrovi jistá není a ani jí věřit nechci.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        kalex     před 8 lety 15.11.2016 20:39 |  
        0 0

        Díky kluci. Já takové infa samozřejmě nemám, ale Petrákovi bych se dost divil, kdyby šel k rudým. Přeci jen už Slavia není zubožený klub, který se s díky odmítá. Jako ještě pochopím, ty dva, co se upsali rumunovi kvůli profesnímu růstu a hlavně době, kdy tam šli, ale toto by byl zcela jiný případ, kdy Eden je prakticky jedna z top adres a to hlavně pro odchovance. Dodnes jsem neoochopil ten zkrat u Dočkala. On měl snad i nabídky z bundesligy a šel do kokotova. Jako jestli čekal na LM a že pude výš, tak to mohl raději do týmu středu BL a po dvou letech výš.

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          Sracken     před 8 lety 16.11.2016 06:19 |  
          0 0

          Dočkal tam bere peníze srovnsatelné s horší bundesligou pokud se započte směšné zdanění fotbalistů u nás, navíc za méně práce a menší tlak, menší náklady, jistota základu. Ve srovnání s Váchou je to zaprodanec a žoldáj, Vácha si Slavie váží, Dočkal na ní jen plive obrazně i skutečně.

  18. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    smely (přítel SN)     před 8 lety 16.11.2016 07:40 |  
    3 2

    zdravim, tak sem se na toho Sykoru vcera soustredil a , panove, tohle neni hrac za 35 mega ani smykem...u nas by sedel...takze nebrat....

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Alanor (admin)     před 8 lety 16.11.2016 09:42 |  
      3 2

      Rozhodovat o možné posile podle jednoho zápasu je fakt scouting jako prase, smely...

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 16.11.2016 10:44 |  
        2 0

        Je to samozřejmě nesmysl, posuzovat ho na základě jednoho zápasu. Ale musím souhlasit s tím, že se mi včera taktéž nelíbil.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        smely (přítel SN)     před 8 lety 16.11.2016 13:37 |  
        4 3

        chapu a priznavam, ze me odborne znalosti nedosahuji potrebnych kvalit clenu zdejsi redakce , nicmene dekuji za moznost zverejneni sveho nazoru...nastesti o nicem nerozhoduju, pouze jsem vcera sledoval hrace , kterej byl dle meho nejhorsi na place...

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          japhy     před 8 lety 16.11.2016 13:58 |  
          2 0

          :))

        • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 17.11.2016 14:36 |  
          0 1

          Nevim proc do toho tahas redakci? Alanor pridal uplne obycejnej prispevek za jednu osobu a zcela urcite to je legitimni prispevek ci (proti)nazor..
          Akorat ty se tady zrejme z nejake averze,ohrazujes jak nejaka hysterka..
          Jinak opravdu si myslis,ze na zaklade jednoho zapasu a jeste tak specifickeho (narodak), je moudre takhle striktne hodnotit?

          • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

            smely (přítel SN)     před 8 lety 18.11.2016 10:02 |  
            0 0

            dekuji za nazor, za 1. neshledavam na svym prspevku nic hysterickyho, myslim, ze by se to spis dalo alpikovat na tvuj komentar. 2. mozna jsem si jen spatne vysvetlil jistou nezpochybnitelnou jizlivost, redaktora Alanora 3. zadnou averzi vuci nikomu netrpim a to ani zde na tomto foru ani v soukromem zivote, tva domnenka se nezaklada na pravde. 4. zverejnil jsem svuj nazor na hrace, ktereho jsem sledoval primo na stadionu a byl nejhorsi na hristi, neprohlasoval jsem to za zadny skauting ani se nepovazuji za zadneho skauta, pridal jsem jen svuj pohled na aktualni zapas, ktery pravdepodobne vetsina sledovala v TV... prijde mi, ze jsi zbytecne k Alanorovi servilni...diky

            • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2016 15:50 |  
              0 0

              Jasně, neprohlašoval jsi nic.. jenom jsi nám všem v jednom příspěvku sdělil: 1) že by jsi tohohle hráče k nám nebral 2) jakou ten hráč (ne)má reálnou hodnotu 3) a dokonce jsi stihl vypozorovat, jak by se dlouhodobě popral s konkurencí v našem týmu.
              A to všechno na základě jednoho zápasu..

              Možná kdyby jsi tohle všechno vynechal a napsal prostě jenom, že se ti v tomhle zápase zdál nejhorší a nepronášel další soudy vesměs o jeho budoucnosti, nedostalo by se ti takové reakce..

              • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

                smely (přítel SN)     před 8 lety 21.11.2016 09:27 |  
                0 0

                dekuji za radu, vemu si ji k srdci...

  19. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    qwertz0099     před 8 lety 16.11.2016 14:42 |  
    0 0

    Sýkora je ns poměry kapr ligy nadprůměrný hráč, ale maximálně bych dal za něj 25 mil. a navíc nás spíš tlačí bota na pravé straně (obrany) než na levé, střed je stabilizovaný...kdo jsou vaše tipy na zimní posily a případné odchody? za mě:líbil by se mi příchod Čelůstky na pravý kraj obrany (i když je spíše stoper) a nějaký běhavý křídlo, např. jan navrátil (neznám ho moc), kopic nebo někdo ze zahraničí a hodně kreativní záložník- claesson/havlík/trávník/josip mišič/mašek odchody: škoda (zahraničí), zmrhal (zahraničí), jablonský/mikula/kessel hostování

  20. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Pepibican     před 8 lety 17.11.2016 08:55 |  
    0 1

    V Česku nemá absolutně význam jít do nějakého šroubování cen za hráče nad nějakých 10 milionů, to je absolutně nevratná investice. Pokud je řeč o Sýkorovi a částce 30 mega či více, někdo by se měl jít nechat vyšetřit. Za to mohou přijít 2,3,nebo více hráčů někde z Balkánu či Afriky a z nich by mohl nějaký talent vypadnout. Náš fotbal talenty má, ale nejvýše tak na druhou bundesligu či druhou tureckou ligu. Hráči, co nic nedokázali a mají ztěží 50 ligových startů, už se vidí nejpozději tak ve 22 letech v cizině, kde stejně vesměs leští v lepším případě lavičku, v horším sedadlo na tribuně a v šesta sedmadvaceti jsou zpět a nemají ani na tu naši slaboučkou ligu. Takže tuzemské hráče za desítky milionů rozhodně nekupovat !!!

  21. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    qwertz0099     před 8 lety 17.11.2016 10:07 |  
    0 0

    citace Jaroslava Tvrdíka (z Twitteru:) ): deník Sport ví zase víc než majitelé klubu. Normální kachna.

  22. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Borris     před 8 lety 17.11.2016 11:45 |  
    0 0

    Úryvek z rozhovoru se Zíkou.

    Do jaké míry je vzhledem ke svému kapitálu pro agenty zajímavá Slavia?

    „Slavia je specifi cká. Co se týče jednání, která jsou u Plzně, Sparty, Mladé Boleslavi či Liberce naprosto jasná, tak u Slavie je to jiné. Je tam sportovní komise, která o všem rozhoduje. Komunikoval jsem s Pepou Jinochem, ale podléhalo to schválení dalších osob ve vedení. Vždycky to bylo takové kostrbaté. Jednou nohou už byl ve Slavii Vláďa Coufal, nakonec se to zadrhlo, ani vlastně nevím, kde. Situace ve Slavii se v posledních týdnech vyjasnila, všechno se řeší s generálním ředitelem Martinem Krobem.“

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      Sracken     před 8 lety 17.11.2016 11:51 |  
      0 0

      To je dobrá zpráva. Znám situaci v Hamburku, kde o všem rozhoduje zkostnatělý kolektivní orgán a klub to poslalo naprosto do kopru. Pro fotbalový klub je nejlepší osvícený diktátor. Jak třeba Sparta šlapala za Košťála a co tam bylo za kádr a ty finanční toky, to už tu nikdo nezopakuje.. Vtip dne: Shodou okolností jsem se dozvěděl, že zlosyn Károlyi, který si nás léta neskutečně vychutnával (kauza Smrt Spartě, kauza Liberec atd atd.) dělá OMBUDSMANA Českého olympijského výboru.

      • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.11.2016 12:29 |  
        0 1

        ČOV je pytel plný sr..., čemuž se není co divit, když přes to tečou státní peníze a veřejností nekontrolovaný orgán je rozděluje.

  23. Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

    Sracken     před 8 lety 17.11.2016 13:07 |  
    1 0

    http://fotbal.idnes.cz/sparta-ziskala-z-liberce-univerzala-frydka-fkd-/fotbal.aspx?c=A150702_130827_fotbal_min

    Krásný případ přestupů Sparty a Liberce. Kdo umí, ten umí, Liberec by obral i ty nejprotřeleší arabské obchodníky. Za Váchu získali Frýdka, Pavelku a peníze. Za Pavelku dostali 35 milionů, za Frýdka Sýkoru a peníze, za Sýkoru teď chtějí 35 milionů. Navíc všichni tři hráči z Letné jim pomohli k dvoum účastem v EL, což jim přineslo dalších minimálně 150 mega. Navíc tam mají prakticky za dara velmi dobrého Hovorku a Folprechta. Liberec umí. Nezmar do Edenu!

    • Re: Boj o Jana Sýkoru! Plzeň nabízí Liberci 35 milionů, zájem má i Slavia

      tomcz     před 8 lety 17.11.2016 15:38 |  
      0 0

      jj, Liberec musí rád obchodovat s rb, vždycky je slušně oberou :D