Tak to jsme všichni viděli. Za sebe musím říct, že mě výkon Slavie zklamal, když se podívám na současnou formu obou klubu. Po nádherném výkonu v derby, v Brně, jsem očekával něco podobného od Slavie. Však se musí uznat, že Jablonec byl hodně aktivní, všichni jeho hráči byli na 100% motivovaní a chodili hodně do těla. Nechtěli dát slávistům kousek volného prostoru, jejich pressing byl hodně vysoký. Na DZ mi chyběla síla od Ngadeua, který by soupeři znepříjemnil život. Přeci jen tenhle "golem" má respekt na štítu :) Hodně jsem fandil Mešanovičovi, ale při takové hře nám tam onen Škoda hodně chyběl. Hráč, který silou umí podržet míč a umí vyhrát hodně těžkých míčů. Bod je koneckonců z toho utkání stříbrný. Zlatý není z důvodu formy Slavie, i když Pavlenka chytil 3 gólovky. Říkal sem si, že Pelta musel dát hráčům zvláštní odměnu za skalp Slavie :) Chtěl jsem si zlepšit náladu zápasem Dukla - Plzeň, kde jsem věřil ve ztrátu bodů pro "rychlokvašky" Viděl jsem ale jen druhý poločas a Dukla byla častěji na míči, ale bez větší šance. Očekávám, že Slavia to tam bude mít podobně těžké, jako v Jablonci, tak že včerejší utkání může být pro hráče varováním.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
J.Š. oprášil starý špatný časy za Dumla a ten zápas jde za ním komplet jak postavil sestavu tak jak střídal. Jedno pozitivum je a to Pavlenka zbytek vše špatně. Frydrych může být jako záskok na beku ale ne ho hrát pořád. J.Š. ho měl už dát na stopera a Michaela nechat na defendra,protože síla ve středu hřiště nám nejvíc chyběla a ten zápas opět vypadal jako přes kopírák za Dumla nekoukatelný když ve středu hráli vedle sebe Hušbauer a Suk ten hlavně. A hra našich krajních záložníků to je kapitola sama o sobě špatná i když se vymění místa prostě to neklape. Mešimu nelze až tak moc vyčítat nedostal za celý zápas vůbec nic i když on moc teda nehýřil aktivitou. U střídání bych se chtěl zastavit vůbec nechápu že na plac šel dřív Mingazov než Mihalík když potřebujeme něco vymyslet přejít přes hráče nahrát to teda Mingazov není. Mihalík je toho schopen i za cenu pár stracených balonů jinak to nejde. Na závěr zlatý bod a příště z klokany bude to lepší a vrátíme se do starých dobrých kolejí J.Š. ne z nádechem Dumla toho bylo dost.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Staré, dobré koleje :D Ty koleje tedy nejsou moc staré, viď? :D Jasně, že každý chceme vidět, jak Slavia roznese takové soupeře na kopytech, ale jsme teď prostě "rozmlsaní" po těch výborných a dobrých výkonech pod Šilhavým. Každý už tak nějak čekáme skvělé výkony automaticky, ale včera jsme viděli, že to tak rychle ještě nepůjde. Nějak rychle zapomínáme, kde Slavia byla těch 7 let zmaru. To jsou ty STARÉ KOLEJE jak píšeš. Teď se "staví" NOVÉ koleje, které budou DOBRÉ. Bude to lepší a lepší, věřím, že jo. Jinak Souček není špatný hráč, což už dokázal, ale je furt mladej a měl by hrát. Jen na tým o přední příčky ještě asi nemá. Poslal bych ho na hostování do Karviné, ať se pořádně vykope. Vždyť se loni skloňovalo jeho jméno s reprezentací.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Hostovačka by mu pomohla a Karviná hraje aspoň útoční fočus žádný odkopy bránění. Já nezapomínám ale když chválíme tak musíme být kryciký a tenhle fočus byl hrozný to se nedá okecat ničím. Jen mi nejde do hlavy že když něco nefunguje a vrací se k tomu i J.Š. to mě překvapilo.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
No tak když si rozebereme, které další možnosti JŠ měl:
1. Frydrych na stopera a následně tedy na pravého beka Mikula.... a třeba bys teď tady ve stejném tónu psal proč JŠ staví MIkulu, když si už musel všimnout, že s ním to nefunguje...
2. Frydrych na stopera, na pravého beka Bořil, levého Švento, levou zálohu Mihalík .... určitě zkousnutelná varianta, ale dosud úspěšnou základní sestavu kvůli jedné absenci boří hned na třech místech
3. MNN na stopera, na jeho místo Ščuk... ve středu podle mého názoru ovšem byl Souček lepší Ščuka...
Kterou variantu bys zvolil ty?
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Tak já bych preferoval hru z Mikulou a toho teda vůbec nemusím ale ať je to jak chce sví povinosti si pomalu vždycky splnil co se týče o hru do zadu. Fríďu stopér a Michaela střed. Tak bych to dal a hlavně bych preferoval Mihalíka než běžce Mingazova bez přihrávky nápadu. Protože Mihalík umí jeden na jednoho a to nám zoufale chybí protože tady se pořád preferuje bourání a bránění. Jinde ve světě je to na opak protože já vím neumí bránit zkazí plno balonů ale to se naučí důležitější je obejít hráče něco vymyslet. Ale z bránícího a bouracího hráče to nejde udělat aby obcházel hráče. Pak to naše hra vypadá jak to vypadá.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Preferoval bys Mikulu i před zápasem, nebo jenom na základě toho, že už teď víme, že to včera nefungovalo? A co kdyby to nefungovalo i tak?
Preferoval bys technicky zdatnějšího Mihalíka .... i kdybys viděl, že soupeř díky své agresivitě má převahu v soubojích a zatlačuje nás? Já bych třeba v té chvíli asi preferoval rychlejšího a přímočařejšího hráče před šikulou, co umí jeden na jednoho
Podle mého názoru jsou tohle jenom detaily a jádro pudla je jinde:
Jarda Šilhavý zatím splnil pouze první úkol: naordinoval nám nějaký systém hry a pro něj zvolil ideální základní sestavu. Podařilo se mu najití alternativ - ve středu jsme hráli úplně stejným stylem jako proti Karviné, přestože na každém postu nastoupil hráč č.2... Chápu, že Litoměřicko není měřítkem, ale o tom to není - bylo vidět, že náhradníci "umí" ten samý styl jako "Áčková" sestava, takže čistě teoreticky, každý kamínek z béčkové by měl vědět, co hrát, když je nasazen do zápasu....
jako problém vidím to, že stopeři č.3 a 4 se chytili v áčkové sestavě na jiných postech.... Takže když nám vypadne stoper, musí se měnit dvě místa v sestavě (hráč z béčkové sestavy hraje na stoperu a buď na pravém beku, nebo na defenzivní záloze) ... řešení je nasnadě - buď v zimě seženeme lepšího pravého beka, než je Frydrych, (případně defenzivního záložníka lepšího než je MNN) a ten bude plnit roli náhradního stopera, nebo si řekneme, že tihle dva už jsou na svých nových pozicích etablovaní a toho náhradního stopera přivedeme...
Ovšem hlavní je, že zatím za sebou máme jenom ten první krok... Tak jako my na tribuně jsme si všimli, jakým hrajeme herním stylem, tak si toho všímají i trenéři soupeřů a protože to také nejsou žádní malí blbci, tak se na něj dokáží připravit...
To nám v první řadě předvedl o víkendu Jablonec... a teď je zase na JŠ a spol, aby dokázali zareagovat.. herní styl číslo jedna, který dosud platil máme...., teď musíme mít ještě herní styl číslo 2 pro případ, kdy nás soupeř přečte a dokáže eliminovat... a nestačí jenom poslat do hry druhého útočníka...
Velký tým se prostě dokáže prosadit i ve chvíli, kdy mu soupeř zdvojí a tím pádem odřízne dva nejkreativnější záložníky - třeba tím hraje víc po křídlech, nebo to urve silou "nakopáváním na Kollera"...
Na titul můžeme myslet až v okamžicích, kdy dokážeme vyhrávat právě takovéhle zápasy - v tom má před námi Plzeň náskok... ta dokázala vyhrát na Dukle i když na tom po vyloučení Petržely vůbec nebyla dobře....
Jarda Šilhavý to také pořád opakuje - je před námi ještě dlouhá cesta... :-)
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
nejde o to roznést každého na kopytech, ale aby se ustalil herní styl, který se celkem slušně vykristalizoval po 6ti zápasech a včera po našem herním stylu ani vidu....což je zarážejici, protože hlavní osa týmu zůstala. Máme na to tým, aby soupeře přehrál kombinační hrou a ne proboha nakopavanýma mičema na náhodu ...
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Co mám na to říct. No máš pravdu, i já jsem byl včera nepříjemně překvapen. Všechno bylo najednou pryč a vzpomněl jsem si na zápasy za Uhrina, ale co ... Říká se, že všechno zlé je k něčemu dobré. Uvidíme co přinesou další 4 složité utkání. Doma snad budou výhry a venku aspoň remízy. Na Dukle a ve Zlíně to bude moc těžké a Boleslav doma nebo příští derby, to taky nejsou jisté body.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Tak tohle je přesně ono o to jde! Ale tady lidi to nechápou proč to nešlo když před tím jsme hráli slušně. Nekoukatelný zápas takhle odehrát. Stačí napsat že ten nebo ten hrál špatně a je zle ale když se vyhrává tak se tleská ale hráč se pozná právě když to nejde a kdo to vezme na sebe ne když to jde.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Tady vůbec nejde o brečení protože všichni máme ještě v paměti kdo za nás hrál a jak to vypadalo ale že prostě k tomu sklouzne i J.Š. to je zarážející když to nefunguje ze Součkem tak to tak postaví znova. A bylo to několikrát vyzkoušeno jednou dvakrát ale víckrát. Pak je otázka jestli ty hráči na to mají? Náš tým ani z daleka hotoví a dotvořený jak psal J.Š. že v zimně by měli přijít 3posily a to by měli protože když fakt budeme soudný kdo dneska může hrát venku tak 3/4hráči víc ne. A to není brečení ale realita
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Souhlasím, že Souček nemůže hrát s Hušbym, protože Hušby se pak stahuje až ke stoperům pro míče.
Nějak jako za Dumla. Podle mě měl zůstat uprostřed MNN, a na stopera jít Frydrych.
A hlavně nehrát nakopávanou, když tam není Škoda. Muris tam byl úplně zbytečný.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
místo objektivního názoru či odpovědi, sem hodíš takovej blábol o sedmi slovech, kterej ze sebe muže vyblejt každej...jestli si utkani viděl, tak napiš svůj komentář, budem za to rádi
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Jednoduchá odpověď viděl se a nemáme tým na to aby jsme přehrávali soupeře kombinační hrou ani náhodou. a to nemyslím konkrétně teťka Jablonec ale víc mančaftů.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Takový názor neberu.......soupeř hrál na hraně svých současných možností a nám se to úplně nepovedlo. Střídání nevyšlo, ale to se někdy stává......být chytrý vždy, když se něco nepodaří po zápase svědčí o silném pesimizmu a amatérskému pohledu na věc !
Komentáře (20)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Borgetti před 8 lety 31.10.2016 08:59 |Tak to jsme všichni viděli. Za sebe musím říct, že mě výkon Slavie zklamal, když se podívám na současnou formu obou klubu. Po nádherném výkonu v derby, v Brně, jsem očekával něco podobného od Slavie. Však se musí uznat, že Jablonec byl hodně aktivní, všichni jeho hráči byli na 100% motivovaní a chodili hodně do těla. Nechtěli dát slávistům kousek volného prostoru, jejich pressing byl hodně vysoký. Na DZ mi chyběla síla od Ngadeua, který by soupeři znepříjemnil život. Přeci jen tenhle "golem" má respekt na štítu :) Hodně jsem fandil Mešanovičovi, ale při takové hře nám tam onen Škoda hodně chyběl. Hráč, který silou umí podržet míč a umí vyhrát hodně těžkých míčů. Bod je koneckonců z toho utkání stříbrný. Zlatý není z důvodu formy Slavie, i když Pavlenka chytil 3 gólovky. Říkal sem si, že Pelta musel dát hráčům zvláštní odměnu za skalp Slavie :) Chtěl jsem si zlepšit náladu zápasem Dukla - Plzeň, kde jsem věřil ve ztrátu bodů pro "rychlokvašky" Viděl jsem ale jen druhý poločas a Dukla byla častěji na míči, ale bez větší šance. Očekávám, že Slavia to tam bude mít podobně těžké, jako v Jablonci, tak že včerejší utkání může být pro hráče varováním.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
davidovky1 před 8 lety 31.10.2016 09:56 |J.Š. oprášil starý špatný časy za Dumla a ten zápas jde za ním komplet jak postavil sestavu tak jak střídal. Jedno pozitivum je a to Pavlenka zbytek vše špatně. Frydrych může být jako záskok na beku ale ne ho hrát pořád. J.Š. ho měl už dát na stopera a Michaela nechat na defendra,protože síla ve středu hřiště nám nejvíc chyběla a ten zápas opět vypadal jako přes kopírák za Dumla nekoukatelný když ve středu hráli vedle sebe Hušbauer a Suk ten hlavně. A hra našich krajních záložníků to je kapitola sama o sobě špatná i když se vymění místa prostě to neklape. Mešimu nelze až tak moc vyčítat nedostal za celý zápas vůbec nic i když on moc teda nehýřil aktivitou. U střídání bych se chtěl zastavit vůbec nechápu že na plac šel dřív Mingazov než Mihalík když potřebujeme něco vymyslet přejít přes hráče nahrát to teda Mingazov není. Mihalík je toho schopen i za cenu pár stracených balonů jinak to nejde. Na závěr zlatý bod a příště z klokany bude to lepší a vrátíme se do starých dobrých kolejí J.Š. ne z nádechem Dumla toho bylo dost.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Borgetti před 8 lety 31.10.2016 10:38 |Staré, dobré koleje :D Ty koleje tedy nejsou moc staré, viď? :D Jasně, že každý chceme vidět, jak Slavia roznese takové soupeře na kopytech, ale jsme teď prostě "rozmlsaní" po těch výborných a dobrých výkonech pod Šilhavým. Každý už tak nějak čekáme skvělé výkony automaticky, ale včera jsme viděli, že to tak rychle ještě nepůjde. Nějak rychle zapomínáme, kde Slavia byla těch 7 let zmaru. To jsou ty STARÉ KOLEJE jak píšeš. Teď se "staví" NOVÉ koleje, které budou DOBRÉ. Bude to lepší a lepší, věřím, že jo. Jinak Souček není špatný hráč, což už dokázal, ale je furt mladej a měl by hrát. Jen na tým o přední příčky ještě asi nemá. Poslal bych ho na hostování do Karviné, ať se pořádně vykope. Vždyť se loni skloňovalo jeho jméno s reprezentací.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Jachym před 8 lety 31.10.2016 10:50 |Proč posíláš Součka zrovna do Karviné:-)
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Borgetti před 8 lety 31.10.2016 10:54 |No protože jsem četl, že Karviná má být blízký klub Slavii. Je tam už Voltr a Holík na hostování, tak by tam mohli jít další :)
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
davidovky1 před 8 lety 31.10.2016 11:06 |Hostovačka by mu pomohla a Karviná hraje aspoň útoční fočus žádný odkopy bránění. Já nezapomínám ale když chválíme tak musíme být kryciký a tenhle fočus byl hrozný to se nedá okecat ničím. Jen mi nejde do hlavy že když něco nefunguje a vrací se k tomu i J.Š. to mě překvapilo.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
kjandourek (admin) před 8 lety 31.10.2016 11:46 |No tak když si rozebereme, které další možnosti JŠ měl:
1. Frydrych na stopera a následně tedy na pravého beka Mikula.... a třeba bys teď tady ve stejném tónu psal proč JŠ staví MIkulu, když si už musel všimnout, že s ním to nefunguje...
2. Frydrych na stopera, na pravého beka Bořil, levého Švento, levou zálohu Mihalík .... určitě zkousnutelná varianta, ale dosud úspěšnou základní sestavu kvůli jedné absenci boří hned na třech místech
3. MNN na stopera, na jeho místo Ščuk... ve středu podle mého názoru ovšem byl Souček lepší Ščuka...
Kterou variantu bys zvolil ty?
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
davidovky1 před 8 lety 31.10.2016 14:12 |Tak já bych preferoval hru z Mikulou a toho teda vůbec nemusím ale ať je to jak chce sví povinosti si pomalu vždycky splnil co se týče o hru do zadu. Fríďu stopér a Michaela střed. Tak bych to dal a hlavně bych preferoval Mihalíka než běžce Mingazova bez přihrávky nápadu. Protože Mihalík umí jeden na jednoho a to nám zoufale chybí protože tady se pořád preferuje bourání a bránění. Jinde ve světě je to na opak protože já vím neumí bránit zkazí plno balonů ale to se naučí důležitější je obejít hráče něco vymyslet. Ale z bránícího a bouracího hráče to nejde udělat aby obcházel hráče. Pak to naše hra vypadá jak to vypadá.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
kjandourek (admin) před 8 lety 31.10.2016 15:51 |Preferoval bys Mikulu i před zápasem, nebo jenom na základě toho, že už teď víme, že to včera nefungovalo? A co kdyby to nefungovalo i tak?
Preferoval bys technicky zdatnějšího Mihalíka .... i kdybys viděl, že soupeř díky své agresivitě má převahu v soubojích a zatlačuje nás? Já bych třeba v té chvíli asi preferoval rychlejšího a přímočařejšího hráče před šikulou, co umí jeden na jednoho
Podle mého názoru jsou tohle jenom detaily a jádro pudla je jinde:
Jarda Šilhavý zatím splnil pouze první úkol: naordinoval nám nějaký systém hry a pro něj zvolil ideální základní sestavu. Podařilo se mu najití alternativ - ve středu jsme hráli úplně stejným stylem jako proti Karviné, přestože na každém postu nastoupil hráč č.2... Chápu, že Litoměřicko není měřítkem, ale o tom to není - bylo vidět, že náhradníci "umí" ten samý styl jako "Áčková" sestava, takže čistě teoreticky, každý kamínek z béčkové by měl vědět, co hrát, když je nasazen do zápasu....
jako problém vidím to, že stopeři č.3 a 4 se chytili v áčkové sestavě na jiných postech.... Takže když nám vypadne stoper, musí se měnit dvě místa v sestavě (hráč z béčkové sestavy hraje na stoperu a buď na pravém beku, nebo na defenzivní záloze) ... řešení je nasnadě - buď v zimě seženeme lepšího pravého beka, než je Frydrych, (případně defenzivního záložníka lepšího než je MNN) a ten bude plnit roli náhradního stopera, nebo si řekneme, že tihle dva už jsou na svých nových pozicích etablovaní a toho náhradního stopera přivedeme...
Ovšem hlavní je, že zatím za sebou máme jenom ten první krok... Tak jako my na tribuně jsme si všimli, jakým hrajeme herním stylem, tak si toho všímají i trenéři soupeřů a protože to také nejsou žádní malí blbci, tak se na něj dokáží připravit...
To nám v první řadě předvedl o víkendu Jablonec... a teď je zase na JŠ a spol, aby dokázali zareagovat.. herní styl číslo jedna, který dosud platil máme...., teď musíme mít ještě herní styl číslo 2 pro případ, kdy nás soupeř přečte a dokáže eliminovat... a nestačí jenom poslat do hry druhého útočníka...
Velký tým se prostě dokáže prosadit i ve chvíli, kdy mu soupeř zdvojí a tím pádem odřízne dva nejkreativnější záložníky - třeba tím hraje víc po křídlech, nebo to urve silou "nakopáváním na Kollera"...
Na titul můžeme myslet až v okamžicích, kdy dokážeme vyhrávat právě takovéhle zápasy - v tom má před námi Plzeň náskok... ta dokázala vyhrát na Dukle i když na tom po vyloučení Petržely vůbec nebyla dobře....
Jarda Šilhavý to také pořád opakuje - je před námi ještě dlouhá cesta... :-)
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
sicilianbrno před 8 lety 31.10.2016 12:16 |nejde o to roznést každého na kopytech, ale aby se ustalil herní styl, který se celkem slušně vykristalizoval po 6ti zápasech a včera po našem herním stylu ani vidu....což je zarážejici, protože hlavní osa týmu zůstala. Máme na to tým, aby soupeře přehrál kombinační hrou a ne proboha nakopavanýma mičema na náhodu ...
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
Borgetti před 8 lety 31.10.2016 13:43 |Co mám na to říct. No máš pravdu, i já jsem byl včera nepříjemně překvapen. Všechno bylo najednou pryč a vzpomněl jsem si na zápasy za Uhrina, ale co ... Říká se, že všechno zlé je k něčemu dobré. Uvidíme co přinesou další 4 složité utkání. Doma snad budou výhry a venku aspoň remízy. Na Dukle a ve Zlíně to bude moc těžké a Boleslav doma nebo příští derby, to taky nejsou jisté body.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
davidovky1 před 8 lety 31.10.2016 13:47 |Tak tohle je přesně ono o to jde! Ale tady lidi to nechápou proč to nešlo když před tím jsme hráli slušně. Nekoukatelný zápas takhle odehrát. Stačí napsat že ten nebo ten hrál špatně a je zle ale když se vyhrává tak se tleská ale hráč se pozná právě když to nejde a kdo to vezme na sebe ne když to jde.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
fredydj (přítel SN) před 8 lety 31.10.2016 13:25 |tady se bude prostě brečet furt....neskutečný
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
davidovky1 před 8 lety 31.10.2016 14:00 |Tady vůbec nejde o brečení protože všichni máme ještě v paměti kdo za nás hrál a jak to vypadalo ale že prostě k tomu sklouzne i J.Š. to je zarážející když to nefunguje ze Součkem tak to tak postaví znova. A bylo to několikrát vyzkoušeno jednou dvakrát ale víckrát. Pak je otázka jestli ty hráči na to mají? Náš tým ani z daleka hotoví a dotvořený jak psal J.Š. že v zimně by měli přijít 3posily a to by měli protože když fakt budeme soudný kdo dneska může hrát venku tak 3/4hráči víc ne. A to není brečení ale realita
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
jufoun (přítel SN) před 8 lety 31.10.2016 16:36 |Souhlasím, že Souček nemůže hrát s Hušbym, protože Hušby se pak stahuje až ke stoperům pro míče.
Nějak jako za Dumla. Podle mě měl zůstat uprostřed MNN, a na stopera jít Frydrych.
A hlavně nehrát nakopávanou, když tam není Škoda. Muris tam byl úplně zbytečný.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
sicilianbrno před 8 lety 31.10.2016 14:16 |místo objektivního názoru či odpovědi, sem hodíš takovej blábol o sedmi slovech, kterej ze sebe muže vyblejt každej...jestli si utkani viděl, tak napiš svůj komentář, budem za to rádi
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
davidovky1 před 8 lety 31.10.2016 14:21 |Jednoduchá odpověď viděl se a nemáme tým na to aby jsme přehrávali soupeře kombinační hrou ani náhodou. a to nemyslím konkrétně teťka Jablonec ale víc mančaftů.
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
sicilianbrno před 8 lety 31.10.2016 14:42 |* to byla reakce na nick fredydj
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
spravnej_jezedak před 8 lety 31.10.2016 14:41 |Bohužel asi ano. Konečně tvůj komentář je toho řádným příkladem..:-(
Re: Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, uvědomuje si trenér
samop před 8 lety 31.10.2016 17:38 |Takový názor neberu.......soupeř hrál na hraně svých současných možností a nám se to úplně nepovedlo. Střídání nevyšlo, ale to se někdy stává......být chytrý vždy, když se něco nepodaří po zápase svědčí o silném pesimizmu a amatérskému pohledu na věc !