Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

První vystoupení pod taktovkou trenéra Šilhavého nabídlo zajímavý zápas a konečnou remízu 2:2 v Teplicích. Hráčům v základu se tolik nedařilo, o to víc ale zářili náhradníci.

Pro neutrálního fanouška šlo o pohledný zápas, který jasně patřil mezi ty lepší v naší lize. Zvláště poslední dvacetiminutovka byla špičková, protože oba týmy chtěly rozhodnout zápas ve svůj prospěch a snaha hrát dopředu hrála jasný prim proti otevřeným obranám. Já se přiznám, že mi v tomto zápase přišly herně lepší Teplice. Tým bývalého slávisty Šmejkala, který na severu Čech zatím odvádí velice dobrou práci, podal kvalitní výkon a po většinu zápasu tahal za delší konec pomyslného provazu. Paradoxem je, že obě branky domácích padly hodně šťastným způsobem - z tohoto pohledu by si vítězství zase více zasloužila Slavia, jejíž góly padly po vypracovaných akcích. Navíc bylo velkou chybou inkasovat v závěru, když se nám hlavně morální silou (o níž na tiskové konferenci po svém jmenování mluvil trenér Šilhavý) podařilo otočit nepříznivě se vyvíjející utkání. Ale bod z Teplic beru. Zvláště když nám soupeř nic neusnadnil a zahrál dobře a když šlo o zajímavý a pohledný zápas.

Jinak se podle mě paradoxně ukazuje, že hlavní problém Slavie oproti minulému ročníku je hlavně v obraně. Zatímco v ročníku 2015/16 byla útočná hra jen lehce nadprůměrná, tak nás zdobila právě vynikající obrana, která patřila k úplné špičce v rámci naší ligy. Po velkém posilování v létě asi každý fanda Slavie čekal, že to dobré zůstane a že se k tomu přidá i větší útočná síla a s ní i útok na vyšší příčky. Opak je ale pravdou. Dopředu to je stále kostrbaté, ale nikoliv katastrofální, protože jsme stále schopni vstřelit celkem dost branek. Výrazně se ale zhoršila právě obrana, což se projevuje i na horších výsledcích. Proč to tak je? Podle mě jsou zřejmé dva důvody: 1) mnohem horší forma Deliho, který byl loni nejlepším obráncem ligy, zatímco letos je sotva průměrný a za 2) velké problémy na místě defenzivního záložníka, kde hrál loni velice dobře Souček. Ten letos ztratil formu ještě více než Deli a navíc velká posila na tento post Ščuk je zatím neustále zraněná. Trenéra Šilhavého tak očividně čeká spousta práce na obou fázích hry.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 5 - Inkasované branky byly velice smolné a Pavlenka u nich neměl šanci zasáhnout. Připsal si dva dobré zákroky proti nebezpečným střelám. Na můj vkus měl obraně více pomáhat vybíháním na centry, jako to dělal na druhé straně Grigar. Jednou špatně vykopl a byl z toho nebezpečný brejk. Jsem ale rád, že byl za jedničku určen právě on, protože je podle mě spolehlivější a má větší potenciál než Berkovec. Teď jde o to, aby to potvrdil na hřišti a nabídnutou šanci využil.

Jan Mikula - 4 - V první půli byl dostatečně aktivní dopředu, když docela dobře podporoval van Kessela. Směrem dozadu měl ale s Nivaldem více než dost práce a udělal několik nebezpečných faulů. V závěru navíc odhlavičkoval míč do nebezpečného prostoru a s další polochybou Bílka z toho nakonec byl smolný vyrovnávací gól.

Jiří Bílek - 4 - Smolně se nachomýtl k oběma inkasovaným brankám. U té první měl vyloženě smůlu, možná měla obrana vystoupit dřív. U té druhé pak nestihl včas vystoupit vpřed a Vaněček kvůli tomu nebyl v ofsajdu. I celkově působila Bílkem vedená obrana spíše rozháraným dojmem, ačkoliv samotný Bílek si připsal i dobré zákroky jako při odhlavičkování nebezpečné standardky po Mikulově faulu na roh.

Simon Deli - 4 - Oproti jaru je poloviční, to je zjevné a trvá to již dva měsíce, takže nejde o nahodilý výpadek. Proti Teplicím předvedl dva výborné zákroky, když v úvodu odhlavičkoval těžký míč a později když na poslední chvíli odvrátil na roh centr mířící do gólové šance. Kromě těchto dvou výborných momentů měl ale i mnoho slabších. Často kazil rozehrávku, minimálně jednou to bylo i dost nebezpečné. Také zcela zapomněl na Vaněčka, který ve velké šanci pálil naštěstí jen do boční sítě. Dohromady opět lehce podprůměrný výkon. Měl by se rychle nastartovat, protože se mu už déle nedaří a nabízí se otázka, zda by si neměl nějakou dobu odpočinout na lavičce pro náhradníky.

Jan Bořil - 4 - Asi o trochu lepší než Mikula, ne ale o moc. Dopředu se docela snažil, byť bez výraznějšího efektu, dozadu měl ale také dost problémů s Horou, který mu několikrát vyloženě utekl. Celkově podobně jako u zbytku obrany lehce podprůměrný výkon.

Gino van Kessel - 4 - Určitě zahrál o dost lépe než v Plzni, i tak bych toho od něj čekal daleko víc a na dobrý výkon je nutné to předvést. Měl jednu vynikající akci, kdy obral o míč Kroba a naservíroval tutovku Škodovi. Jinak se snažil hrát, ale opět často jen ztrácel míče. Ocenil bych jeho větší snahu pomoci dozadu, to musí být standard, pokud bude nastupovat na místě pravého záložníka.

Michael Ngadeu Ngadjui - 4 - Na místě defenzivního záložníka jde o dosti nouzové řešení. Ngadeu je schopný docela dobře bránit, byť je náchylný k chybám, jako když proti Teplicím lacině podskočil míč. Směrem dopředu je ale téměř nulový, což v moderním fotbale není možné.

Josef Hušbauer - 4 - Měl dobré momenty dopředu i dozadu, celkově jich ale bylo málo a byl nepříliš výrazný. Mizerně zahrál i standardní situaci z téměř ideální pozice.

Jaromír Zmrhal - 4 - V první půli naprosto neviditelný, ve druhé se docela zlepšil a zvláště jeho přihrávka za obranu na Škodu měla oči. V součtu obou poločasů tak zlepšený výkon stačil na mírně podprůměrné hodnocení.

Ruslan Mingazov - 4 - Moc vidět nebyl a jeho stažení se ukázalo jako správný tah. I on si ale připsal jeden výborný centr, po němž hlavičkoval Škoda do tyče.

Milan Škoda - 4 - Na začátku se výborně prosadil ve vápně a hlavičkoval do tyče, o pár minut později ale trestuhodně zahodil loženou šanci, kterou mu vypracoval van Kessel. Ani ve druhé půli neprolomil střeleckou smůlu a pálil mimo po míči od Zmrhala. Ve hře jinak působil průměrným dojmem a se zahozenou gólovkou dostal čtyřku.

Jaroslav Mihalík - 7 - V úvodní polovině druhého dějství hru výrazněji neoživil, ale jeho momenty přišly ke konci zápasu. Nejdříve výborně zakombinoval s Mešanovičem, kterému přesně nahrál na gól, poté i sám skóroval. V závěru zápasu už byl hodně nebezpečný a předváděl výborný výkon. V nastavení byl ale sebevědomý až příliš a nebezpečně ztratil míč, z čehož vznikla gólovka Teplic. Pravdou ale je, že se měl nejspíš pískat faul na Mihalíka. Celkově podal za poločas velice dobrý výkon a jasně si řekl o základní sestavu. Teď jde o to, aby dokázal eliminovat hluchá místa ve své hře a byl stejně výborný jako v posledních dvaceti minutách na Stínadlech.

Muris Mešanovič - 7 - Další vydařené střídání trenéra Šilhavého. Mešanovič je v letošním ročníku nebývale produktivní, což potvrdil i včera. Jeho gólová akce byla vynikající po všech směrech. Menší kaňkou je jeho snaha simulovat ve vápně - není to od něj poprvé. Ale končeme pozitivně, neboť takový včerejší výkon Mešanoviče bezesporu byl - myslím, že Muris svou produktivitou důrazně klepe na dveře základní sestavy. Uvidíme, jestli se do ní dostane už proti Liberci.

Antonín Barák není hodnocen. protože hrál příliš krátce. I tak ale zanechal v utkání pozitivní stopu, když přesným centrem našel skórujícího Mihalíka.

Komentáře (141)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 15:02 |  
    1 0

    Jinak jsem si vědom, že průměrná známka je tentokrát vzhledem k výkonu možná až příliš kritická. Nicméně když jsem se podíval na jednotlivé výkony, tak mi to tak prostě vycházelo a doufám, že je to odůvodněno i v textu. Na nižší výsledné známce se podílí i to, že jsem nehodnotil Baráka, který hrál málo minut, ale jeho přínos byl určitě pozitivní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      tolsimir     před 8 lety 12.09.2016 15:12 |  
      2 1

      se známkami obecně souhlasím a vidím to podobně. Jen se ukazuje, jak je to hodnocení ošemetné, neboť včera to byl imho o dost lepší výkon jak proti Příbrami nebo Levadii, kde však známky byly řádově o dva stupně vyšší

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 15:18 |  
        2 1

        To fakt nebyly, já si to počítám. :) Proti Příbrami 5,5, proti Levadii tuším 5,15, teď pár setin přes 4,5. Jinak si stojím za tím, že proti Příbrami jsou známky v pořádku. Nedílnou součástí hodnocení je i výsledek a ne jen hra. A třeba obrana zvládla Příbram s přehledem, tady hořela, ačkoliv uznávám, že to bylo i silou soupeře. Ale pro nestranného diváka to byl včera obecně dost pohledný zápas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          kleofas     před 8 lety 12.09.2016 15:26 |  
          2 1

          Promiň, ale zásadně s Tebou nesouhlasím. Proti Příbrami ve srovnání nyní s Teplicemi to rozhodně nebylo o stupeň v průměru lepší. Kdyby Teplice nedaly v závěru haluzový gól, tak by byly známky lepší???

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 15:29 |  
            4 2

            Ano, pochopitelně by byly lepší. Minimálně Mikula a Bílek by si odpustili chybu. A říkám, jde i o výsledek. Nehraje se na krásu, ale na góly. Cílevědomé jasné vítězství je pro mě lepší než pohledná remíza. Když jsme u toho soupeře, tak je třeba taky zmínit, že Příbram hrála mnohem víc směrem dozadu než Teplice, takže k pohlednosti zápasu nepřispěla a je těžší dobývat kompaktní blok než útočit brejky do otevřené obrany.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              kleofas     před 8 lety 12.09.2016 15:42 |  
              5 5

              Chválit obranu, že nedostala gól od Příbrami, která zatím letos ani jednou neskórovala je ...jak to slušně napsat???
              Takže nehodnotíš výkon, herní projev, ale výsledek?

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 15:48 |  
                1 0

                Proč to cpeš ode zdi ke zdi? Herní projev samozřejmě hodnotím taky.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  kleofas     před 8 lety 12.09.2016 15:51 |  
                  11 1

                  Prostě proti Teplicím to podle mého bylo lepší než proti Příbrami, teda až na výsledek. Podle Tvého hodnocení je to naopak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          dauby     před 8 lety 12.09.2016 15:55 |  
          7 3

          To teda není v pořádku, protože sám říkáš, že v Teplicích to nebylo úplně špatné. Proti Příbrami jsme ale hráli strašně, byl to hrozný fotbal, hodnocení proti Příbrami bylo naprosto neadekvátní. To, že jsme vyhráli 3:0, na tom nic nemění. Ostatně že je Příbram jasně nejhorším mužstvem ligy, je snad bez diskuse. Průměrné známky ti pak vycházejí nesmyslně a nezlob se, ale odráží tvoje často dost alibistické hodnocení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            dauby     před 8 lety 12.09.2016 15:58 |  
            4 3

            Jinak sorry, ale chválit naši obranu, že hrála dobře proti Příbrami, to je dost komické, vždyť Příbram ani není schopná kopnout do míče a nedala gól přes 600 minut. Pro mě byl prostě náš herní projev proti Příbrami příšerný a dát nám známku 5.5, tedy jasně nadprůměrnou, je úplně mimo mísu. Víc už k tomu psát nebudu, ale prostě se polepši :-).

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      rybář 53     před 8 lety 12.09.2016 17:04 |  
      1 1

      Tvoje hodnocení sleduji dlouhodobě a jsou velmi výstižně napsána a přesná.Co člověk,to názor,proto se nezlob,kdyz někdo nesouhlasí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Dobi     před 8 lety 12.09.2016 17:09 |  
      7 0

      Víte, přátelé Slavie, přátelé mezi sebou... Já si se zájmem procházím komentáře, bohužel někdy i zlé, ale toto se mi líbí, že jsou od většiny diskutujících VĚCNÉ! Myslím si, že hodnocení hráčů je úloha přetěžká, ne-li až reálně nemožná a před Alanorem vždy smekám klobouk za jeho postřehy... Jsou cennější než výsledná známka, která může třeba být diskutabilní i kvůli jediné chybě nebo naopak dobrému zákroku. Hlavním pozitivem pro mě bylo trojí střídání v REÁLNÉM čase, nikoliv jako jeho předchůdce v 88., 90. a 90.+3. minutě. A "náhradníci" se Jardovi i nám všem odvděčili!

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 12.09.2016 18:05 |  
        2 0

        Řekl bych, že konečně trenér, který ví, že se dá střídat třikrát a že může vyměnit hráče ihned o úvodním hvizdu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Miky44     před 8 lety 12.09.2016 15:15 |  
    3 0

    Přijde mi to takové... monotematické :D.
    Ale s většinou se dá souhlasit.. možná Bořilovi a GvK bych dal 5, ale jinak souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 15:20 |  
      1 1

      Bohužel to takhle vyšlo. Já i přemýšlel, komu přilepšit a taky mě napadl ten Bořil a van Kessel. Ale i u nich mi ta čtyřka přišla spravedlivější, tak jsem to tak nechal, i když výkon by asi odpovídal vyššímu celkovému průměru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sedrousek     před 8 lety 12.09.2016 16:47 |  
        0 0

        A vcera ty komentatori co to komentovali Zelenka a ten druhy odbornik oznacili GVK za jasne nejhorsiho.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 17:16 |  
          0 0

          Jestli u tebe spíš není přání otcem myšlenky. Včera Zelenka van Kessela na můj pohled až překvapivě chválil, když mluvil třeba i o snaze přejít jeden na jednoho. I on si ale všiml, že se to Ginovi moc nedaří.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 17:28 |  
            1 0

            Bořil 5,superb 3 protože to co zazdil......Jinak souhlas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          rybář 53     před 8 lety 12.09.2016 17:44 |  
          0 1

          Musíte si uvědomit,že Zelenka blekota aby se udržel,i kdyz s ním dost často souhlasím,ale Vlasek je sparťanský ........Oba se ale daji{oproti jiným} poslouchat.Na Radotinskyho a jeho papouška,zásadně bez zvuku!!!!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Miky44     před 8 lety 12.09.2016 18:26 |  
          0 0

          To si nemyslím... hodněkrát ho naopak až pro mě překvapivě chválili. A ta potenciální asistence Škodovi byla parádní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        vršek     před 8 lety 12.09.2016 21:00 |  
        0 0

        Já bych porovnával a oceňoval hráče i ve vztahu k výkonu hráčů na "stejném" postu - pak si myslím, že např. Mikula a Bořil nemohou za své včerejší výkony dostat stejnou známku. Mikula propadal prakticky celý zápas a tentokrát nelze ocenit ani jeho obrannou fázi, kterou v některých předešlých zápasech poměrně dobře zvládal, navíc včera byla jeho poziční hra velmi špatná a myslím si, že to vedlo k problémům naší obrany, když musel jeho "absence" řešit Bílek v prostorech, kde měl být právě Mikula.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bongor     před 8 lety 12.09.2016 19:51 |  
      2 0

      Rozhodně souhlasím,že Bořil byl v obraně nejlepší a měl tedy i dostat lepší známku než ostatní tři.Hlavně s emi líbil v první půli.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Robinator     před 8 lety 12.09.2016 15:16 |  
    9 0

    nesouhlasím jen s Hušbauerem, ten by měl mít dle mého nižší známku a s hodnocením Milana, ten by měl mít mezi 1-2. Kdyby udělal obránce dvě hrubky po kterých by padly goly věřím, že by právě takového hodnocení dostal..ale útočník ne? díky těmto hrubkám v útočné fázi nemáme tři body, to je třeba si při hodnocení uvědomit

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 15:23 |  
      3 0

      Hrubka tam byla jedna. Naopak tu tyčku hodnotím z jeho strany pozitivně, tam se výborně prosadil a i dobře hlavičkoval, těžko mohl udělat něco líp. Chyba byla i ta rána po přihrávce Zmrhala, ale tam už to přeci jen měl o dost těžší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Robinator     před 8 lety 12.09.2016 15:36 |  
        6 1

        nojo, ale díky jeho neproduktivitě přicházíme o body, takže jsem chtěl jen poukázat na to, že mu nelze furt dokola dávat průměrný známky, protože si je dle mého momentálně nezaslouží..útočník se hodnotí většinou podle gólů a ty nedává, ale ani nenahrává

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          dalislavista     před 8 lety 12.09.2016 18:40 |  
          3 1

          Zvláštní je, že kvůli neproduktivitě měl Kenia nízké známky. To by Škoda měl mít také.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        dauby     před 8 lety 12.09.2016 23:03 |  
        1 1

        Souhlas s tou tyckou, to n je spis Skodakovo plus a dobre se zorientoval, ale ty megahrubice, ktere zazdil, byly dve, ne jedna! Za to si znamku 4 nezaslouzi a rozhodne by nemel v teto forme nastupovat v soucasnosti v zakladu. Priste bych dal do utoku dvojici Muris GvK.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    donford     před 8 lety 12.09.2016 15:22 |  
    3 0

    Mingazova bych vzhledem k dalším "čtyřkařům" hodnotil o něco níž. Naopak u Bořila (mám pro něj neobjektivně slabost) o jeden stupeň výš. Paradoxem při tomto celkovém podprůměrném (ale dle mého spravedlivém) hodnocení je, že celkový "umělecký" výkon zase tak špatný nebyl. Ovšem to je velká zásluha střídajících - také zaslouženě nadprůměrně hodnocených. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bongor     před 8 lety 12.09.2016 19:54 |  
      1 0

      Rozhodně byla na Mingovi velmi znát dlouhá herní pauza,Mihalík byl zaslouženě ohodnocen
      podstatně lépe.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 08:19 |  
        0 0

        Ja bych nad tim Mingazovaem nelamal hul, asi jsem v mensine ale kdyz zapracuje na sile tak to bude dobre. Proste chtel hrat nealibisticky a snazil se HRAT! z toho vyhazeji chyby...
        GvK - za me opet jsem v mensine ale me se snad poprve ve Slavii libil. Hlavne to jak pracoval dozadu. Bud se chtel ukazat a konecne zacal aspon prvnich 20 minut behat(dozadu) nebo mu to JS vysvetlil ze tak jak to bylo do ted tak to ted ne. Zaroven jednim dechem rikam ze dvakrat jsem si u neho vsiml ze mohl nahrat spoluhraci do lepsi pozice a zaroven nebyl v takove pozici kdy risk obehrani jeden na jednoho by mel efekt vytvoreni si dobre pozice, proste to bylo ve stredu hriste... bohuzel udelal kllicku a podelal to. Tohle je podle me presne to na cem musi zapracovat, pak jeho obraz hry bude super a samozrejme se musi vracet

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Jarinho     před 8 lety 12.09.2016 15:38 |  
    2 0

    Radost koukat na fotbalovost Mihalíka, neradost na zkažené jednoduché přihrávky, které brání pro lepší přechod, kdyby měl Milan proměnit jednu tutovku chtěli by jsme moc na to kolikrát jsme soupeře okupovali na jejich půlce... Oni dali smolné góly, ale my je netlačili ... lehce podrůměrné hodnocení výstižné

  6. Hodnocení

    Jachym     před 8 lety 12.09.2016 15:47 |  
    1 0

    Asi máme stejný pohled, neboť totožně bych hodnotil i já. Takže jediné, co bych změnil, je měkké i na tvrdé v hodnocení Michalíka ...momenty přišly...:-)

    • Re: Hodnocení

      Jachym     před 8 lety 12.09.2016 15:48 |  
      2 0

      Mihalíka, samozřejmě :-) Když už tedy sám poučuji :-)

    • Re: Hodnocení

      Alanor (admin)     před 8 lety 12.09.2016 15:51 |  
      2 0

      Díky, opraveno. Máš u mě zpola ohlodanou langustu. :)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Balvan86     před 8 lety 12.09.2016 16:13 |  
    3 2

    Zdarec, včera jsem viděl jen první půli. Takže nemůžu hodnotit objektivně. Viděl jsem pak až sestřih akcí na ČT4.
    Ovšem, myslím si, že je více než nutné nechat sedět na chvíli obě naše velké opory z loňské sezony, aby potrénovali a případně naskakovali do zápasů jen jako střídající hráči. A to je Milan Škoda a Simon Deli. Minimálně na dva až tři mače bych jim dal odfrknout, ať mají možnost se z tý letargie probrat. Milanovi nelze upřít snaha, ale prostě to nejde. A Deli je prostě z formy. Potrénovat a uvidíme.
    Tudíž bych to na Liberec postavil buď 4-4-2 s Ginem a nebo 4-5-1 bez něj, a to následovně:
    4-4-2
    Pavlenka - Bořil, Frydrych, Bílek, Jablonský - Mihalík, Hušbauer, Barák, Zmrhal - GVK, Mešanovič
    4-5-1
    Pavlenka - Bořil, Frydrych, Bílek, Jablonský - Hušbauer, Souček - Mihalík, Barák, Zmrhal - Mešanovič

    PS: Je mi jasný, že za střed zálohy dostanu tady v tom 4-5-1 asi pár facek, ale prostě bych to v současný konstalaci zkusil. Kenia, Sčuk a Švento jsou zraněný, takže do tý zálohy moc variant stejně nezbývá. Toliko za mě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 16:33 |  
      6 0

      Na Liberec bych dal 4-4-2, ale musí tam být DZ. Kdo, to nevím, neb neznám zdravotní stav.
      Jinak Liberci se zranil kapitán Pokorný, stoper, takže můžeme v edenu čekat premieru M. Latky v roli soupeře..
      A ad hodnocení Alanora, nebudu srovnávat s Příbramí, ale za včerejšek bych sundal známku Škodovi na nejvýše 3.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        bongor     před 8 lety 12.09.2016 20:02 |  
        4 0

        Laty už proti Plísni pár minut stepoval za čárou,bylo mi líto sledovat jak tato naše léta spolehlivá
        ikona v téhle roli vypadá jako chudáček v cizích službách.Tento pocit ve mně zesílil ještě v Teplicích,když jsem viděl výkon středu naší obrany.Kdyby DU neudělal nic jiného špatně,tak za
        tohle si zasloužil padáka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      dauby     před 8 lety 12.09.2016 23:15 |  
      1 0

      Souhlas s komentarem, jen varianta se Souckem se mi velmi nelibi, takze bych zvolil tu 1. variantu, i kdyz o Zmrhalovi nejsem vubec presvedcen, ale pri soucasnem stavu marodky to tak asi vyjde. Hlavne nesmi hrat hraci jen za zasluhy z minule sezony: kdo je totalne dlouhodobe z formy (Skoda, Deli), mel by zacit na lavicce. Boril by mel hrat vpravo, me se tohle staveni krajnich beku na pozici, kde hraje vnitrni nohou, vubec nelibi. A Jablo nebude horsi nez Mikula...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    naplavnik     před 8 lety 12.09.2016 17:10 |  
    6 0

    Hodnocení nehodnotím, neb bych si uměl představit trochu diferencovanější bodování, ale to záleží "na vkusu každého soudruha, že". :-) Spíše ještě dovětek k zápasu, nějaké zásadní "říznutí" do sestavy JŠ neprovedl, ale hra se trochu změnila. Hlavně ve druhé půli více nasazení a bojovnosti, to nám řekl bych scházelo, ale byly tam i herní změny (kombinace v křídlech, narážečky-viz Murisův gól). Taky větší variabilita záložní řady, kdy chvílemi nebylo jasné, zda hraje střed Mingazov, Hušbauer, nebo poté Mihalík. Odtud pramenila občas zamotaná hlava bráních hráčů Teplic. Pokud se naučí hráči takto se zastupovat, bude to jen vítaným rysem naší hry. No a nebyl bych to já, kdyby si odpustil #baraknaplac

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Jachym     před 8 lety 12.09.2016 17:19 |  
      7 0

      Ano, postavit Barák(a) :-) A já bych navíc rád viděl více prostoru pro van Burena. Proti Anderlechtu ve druhé půli jako jeden z mála snesl přísnější měřítko a Škoda se trápí, jak tady všichni kvitujeme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        naplavnik     před 8 lety 12.09.2016 17:39 |  
        1 0

        O Mikovi zatím nevím, co si přesně myslet. On zatím Muris roli toho žolíka plní dost dobře. A Muris navíc dělá vše pro to, aby Škoďáka na chvíli posadil...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    japhy     před 8 lety 12.09.2016 17:32 |  
    3 0

    Jsem extrémně rád za ten první komentář. Už jsem to psal k minulému článku - ke spoustě hráčů mám výtky x hra se mi kupodivu celkem líbila. Za DU to bylo spíš obráceně. Takhle je šance, že když se pomalu vykrystalizuje základní sestava nebo alespoň kostra týmu, bude to ještě lepší. DU to mohl ke konci svého působení skládat jak chtěl, výsledkem by ale stejně byla veliká nula.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 12.09.2016 18:03 |  
    1 0

    No hodně nízké známky, ale Mikula a Mingazov 4?jako u všech ostatních z vyjímkou Pavlenky?a střídajících spasitelů M + M?No nevím.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Kunetice     před 8 lety 12.09.2016 18:15 |  
    3 15

    Nesouhlas jak může mít Hušbauer a Mikula stéjné hodnocení, jeden je nejlínější a nejtragičtější fatbalista ligy a druhý na ligu nemá fotbalově!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Travinho     před 8 lety 13.09.2016 09:54 |  
      3 0

      Možná se ta červená neměla mazat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 10:00 |  
      1 0

      Tvůj komentář je hodně mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Kunetice     před 8 lety 13.09.2016 19:22 |  
        0 2

        Podle tebe je mimo i Buri, protože nesouhlasí ze čtyřkama pro všechny. To hodnocení nemá logiku aní žádnej rozumnej základ.

  12. Hodnocení slávistů

    buri     před 8 lety 12.09.2016 18:37 |  
    2 3

    Dát všem 4 - to ne . Mikula - 2, Škoda - 3, Bořil - 5, Zmrhal - 3, Ngadeu - 5, a Baráka bych hodnotil i za krátký čas, neboť když nastoupil tak jsem předvídal, že dá branku - nevyšlo, ale nahrál na ni...Jinak souhlas a všichni střídající do základu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 18:51 |  
    5 1

    Hodnocení je dnes nepřesné. Škoda za tři spálené gólové šance, který by změnily úplně celé utkání a všichni by měli sedmičky, jen čtyřku? Byl bych přísnější. Zbylé monotónní hodnocení, kde mezi hráči přeci jenom byly zajímavé rozdíly, jak je již patrné z textu, okomentovali jiní. Proč ne všem třeba pětku, snaha, aktivita byla. A navíc bod z Teplic je plus, ne ztráta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Travinho     před 8 lety 12.09.2016 21:13 |  
      0 0

      Na druhou stranu se do těch šancí dostal. Jak bys pak hodnotil útočníka, který se do šance nedostane a že jich v lize je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        _karlik_     před 8 lety 13.09.2016 11:38 |  
        0 3

        myslím si, že tady pravdu nemáš - z pohledu výsledku (i prospěšnosti/přínosu hráče na hřišti) je to ve výsledku úplně stejné. střelec, který nedává góly, a je jedno, zda proto, že se motá kdesi v poli, nebo proto, že tutovky spolehlivě zazdí, patří na lavičku a ne na plac. pro mne tedy na hřiště nepatří ani jeden z nich...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Travinho     před 8 lety 13.09.2016 11:51 |  
          3 0

          S tím nesouhlasím. Pokud se útočník za zápas dostane do šancí a nedá je, navíc u Milana to je mnohdy dost těsně, tak je ke gólu už velmi blízko. Naopak když se útočník jen tak někde motá a nedostane se vůbec k ničemu, tak je jeho potenciál nulový a i platnost pro tým není velká. Protože do šance se taky musí umět dostat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Kunetice     před 8 lety 13.09.2016 19:20 |  
            1 3

            Ty si mimo útočník je tam od toho aby dal gól a může se tam motat ale když dá gól má odpracováno.

  14. a

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 19:31 |  
    2 1

    Já jsem viděl jen sestřih ale co mě šokovalo bylo chování našich hráčů u prvního gólu. Hráči se vraceli se svými hráči ale pak se na to najednou úplně vys..kaslali. když se na to podíváme tak kdyby se ta tecovana střela odrazila skoro kamkoli tak tam byl hráč soupeře protože Ngadeu a Zmrhal si naprosto nepochopitelné ty hráče nechali (skoro až) ujít. Takže byli dva volní hráči na hranici vápna a pak jeden hráč od kterého nebyl asi 40 metrů hráč který by ho měl hlídat. Předpokládám že to měl být Kessel ale těžko říct protože vůbec nebyl v záběru.
    Jinak pro mě je Muris ideální zolik kterej když hraje od začátku nikdy moc kdovijak dobře nezahrál a preferoval bych Burena

    • Re: a

      japhy     před 8 lety 13.09.2016 09:12 |  
      0 1

      Dík za upozornění. V reálu jsem nadával na Deliho, kdy on je schopnej to útočníkovi na 3 metry odcouvat snad až do brány, stejně jako před tuším druhým gólem Zlína.
      Ale teď se moje zloba přelila na pány Mingazova, Ngadeua a Zmrhala. Protože to, co nám předvedli byl normální škandál :) Každý jeden z nich si nechal utéci svého hráče a z přečíslení 4 na 5 se stalo 7 na 5. A to ještě měli lepší výchozí postavení. Jako chápu, že byl konec poločasu, ale sakra PRVNÍHO. Doufám, že tohle trenér zaznamenal a dá jim to pocítit, já jim přeju lavici.
      To i takovej Mikula, kterej hrál spíš špatně, jakmile zmerčil nebezpečí, se hned vrátil na svoje místo a ani nemusel sprintovat.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Fulham     před 8 lety 12.09.2016 20:23 |  
    11 0

    Dovolím si pozastavit se nad Hušbym. Včera když na začátku ukopl ve skluzu balón Adminovi i s nohama tak jsem se zasmál a řekl si - jo ,to je náš Pepa...ale také mne poprvé za dobu svého působení u nás rozpálil do běla..a to zahráváním rohů a přímáků. Teda , není sám (Hrubý blahé paměti) ,ale kdo je kujwa učí , nutí, trénuje kopat ty bochánky!!?? Frajer kterej má ránu jako kůň to mazlí do vápna, že jsem se bál aby během letu balónu nezhasly světla...úplně nejvíc v první půli, pravák kope zleva, místo aby to tam smahnul ,tak Grigar půl hodiny čeká až mu to spadne do ruky... strašný. To ukopnutí v druhé půlce se stane,navic zeď stala dost blízko,ale centry do vápna máme šílený . Ve světě se kope rána, buď to někdo lízne, nebo to propadne rovnou,ale takový anihovnoanifík to je běs . Pepo, čekám!!! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Fulham     před 8 lety 12.09.2016 20:28 |  
      2 0

      ukopl AdmiRovi....ne Adminovi...nic osobního Alanore atd..:-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 22:11 |  
      2 1

      Naprosto zásadně nesouhlasím. Hrubý je podle mě důvod proč jsme dávali tolik gólů ze standardek a teď prd. Jedinéj trochu schopnější hráč je ten co nehraje prakticky a to Barak

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        dauby     před 8 lety 12.09.2016 23:24 |  
        5 0

        Souhlas, Hruby me nikdy herne neoslnoval, ale kopat standardky umel!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Fulham     před 8 lety 13.09.2016 05:57 |  
          0 0

          Kucí ale já netvrdim ,že je Robert neumí kopat. Ale kope (kopal u nás )taky vysoký , dlouholetící..proto dumám,jestli to není záměr.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    vršek     před 8 lety 12.09.2016 20:47 |  
    7 0

    Já doufám, že po včerejším výkonu Hušbauera skončí jeho "nepostradatelnost". Tento hráč, i přes neoddiskutovatelnou snahu, za celý včerejší pobyt na hřišti, dal jedinou opravdu dobrou přihrávku (bohužel Zmrhal nebyl schopen ji na vápně zpracovat). O jeho zahrávání standartních situacích se zde již psalo výše. Vyvrcholilo to naprosto směšným trestným kopem, kterému chyběla jak přesnost tak razance-hrůza!
    Při jeho hodnocení bych však zdůraznil dvě situace, kdy nesmyslně zakončoval cca 5-10 před vápnem (opět bez razance a přesnosti) a to ve chvíli, kdy napravo od něho nabíhal naprosto neobsazený spoluhráč do zcela odkrytého soupeřova vápna! Tohle není hráč, na kterém by měla být postavena hra naší zálohy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      tolsimir     před 8 lety 12.09.2016 20:59 |  
      3 1

      Messi kopl o víkendu trestný kop z ještě lepší pozice prakticky stejně. Neobhajuji Hušbauera, ale tohle se prostě stane i těm úplně nejlepším

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        vršek     před 8 lety 12.09.2016 21:13 |  
        5 0

        To jistě, já však jsem přesvědčen, že on standardky kopat nemá a neumí, protože všechny takové situace zahrává jako "podkopnuté", bez patřičné razance. On totiž nemá "potřebný cit" pro zahrávání standartek a stejný "cit mu chybí i při snaze o překvapivou a efektivní rozehrávku. Za dobu co je u nás by se jeho výborné nebo "průnikové" nahrávky dali spočítat na prstech rukou. Trochu málo na hráče takového "kalibru" a zkušeností. Je třeba dát šanci Barákovi!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Fulham     před 8 lety 12.09.2016 21:36 |  
          1 0

          Tak já jsem zase přesvědčen, že kopat umí - a včerejšek co se týče střel byla výjimka kdy mu to prostě nelepilo...psal jsem o centrech a taky o tom, že to může být trénovaný záměr. Nevím jak je to . Jen bych si přál aby všichni!! kopali rány a ne ty bochany. Třeba někdo znalejší vysvětlí,proč je to jinak.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            vršek     před 8 lety 12.09.2016 21:53 |  
            1 0

            Když on je u těch "střílených" centrů jeden velký problém - kopací technika a cit!

  17. Jankto

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 20:49 |  
    2 0

    OT: O Jakuba Jankta se zajímá Leicester, lítá tam částka cca 250 mio Kč, nevíte někdo, zda tam máme nějaký podíl? Ono by stačilo 10%, super. A pokud by bylo 20%, Claesson je zaplacený:-)

    • Re: Jankto

      kalex     před 8 lety 12.09.2016 21:37 |  
      3 0

      Hned by sice nebyl, ale tvůrce hry je třeba. I tak ale máme kádr slušný. Akorát nechápu, že se nestaví Barák. Ten borec potenciál ukázal. Stejně tak kdysi naskočili Piták, Skácel a Vachoušek. Dost mladí, ale dokázali nahradit Ulicha, Horvátha, Dostálka a Kuchaře. Takže jen se nebát. Tu pořád brečíme, jak talent nepřestupuje třeba jako hvězda ligy svého času Rosický ve dvaceti do BL, ale nedáme jim šanci. Na borcích, co jim je 25 a víc moc nezbohatneme a starého psa,... Blbé je i to, že mi i nedokážeme stáhnout jednoho hráče od dob Šmicra, co něco dokázal jak v repre, tak měl sešívanou minulost. Tím posledním byl Latka, který v cizině terno nebyl, ale vedení ho pustí ke konkureci

      • Re: Jankto

        tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 21:48 |  
        2 0

        taky jsem nad tím přemejšlel - rudá bída posiluje o odchovance z ciziny, a mě kromě necky vlastně nenapadá, koho by slavia mohla přivést - sucháč ten pude eště nahoru, a jinak? jen mlaďoši (jankto, simič) a nebo ztracený talenty (janda z druhý turecký, odrodilec pekhart, a pak už nikdo - leda naplaveniny typu pudil, hloušek, čelůstka)... ještě že máme toho šventa, je to holt na něm a příštích pět let bude. pak, jak doufám, přijde ten sucháč.... ale v celku je to bída (s respektem ke zmiňovanejm plejerům, a s despektem ke slávistickýmu odchovu)

        • Re: Jankto

          dalislavista     před 8 lety 13.09.2016 12:44 |  
          2 0

          Petrák třeba...

      • Re: Jankto

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 22:18 |  
        2 3

        Já to celkem chápu protože Barak je jedinéj hráč schopnější nastoupit na pozici Husbauera jenže..Husbauer je jeden z mála hráčů co si aspoň průměr odehraje skoro vždycky. Snad nikdy vyloženě nepohorel. Už to je víc než mnoho dalších. A pak ta nejzásadnější věc je ta že Barak sám (stejně jako mnoho dalších) naprosto nepochopitelné nemá formu. A co chápu este min je že se do ní za ty dva měsíce nedostali..

        • Re: Jankto

          dauby     před 8 lety 12.09.2016 23:30 |  
          4 0

          To je silne tvrzeni, ze nema formu, protoze kolik toho odehral v zakladu? Nedostal poradne sanci, zatimco jini, i kdyz se kopou kazdy zapas za usi, ji dostavaji porad znova a znova a znova...

          • Re: Jankto

            Thane (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 00:26 |  
            0 0

            Já bych si taky přál aby hrál..jen poukazují na to že spousta hráčů je úplně mimo herní formu a hodně i fyzickou. A já tomu nerozumím že se do ní za dva měsíce snad nikdo nedostal..a že Husbauer je jedním z těch kteří fyzicky neodešli ani v náročném programu je fakt. Pravda mohli by hrát spolu že by se Pepek posunul víc nahoru..

            • Re: Jankto

              Romino     před 8 lety 13.09.2016 12:37 |  
              1 1

              Pořád budeme vymýšlet jak toho Pepka zapojit, aby se necítil špatně, když k nám přišel z velkoklubu jako hvězda. S ním nikdy hru nezrychlíme a nezkreativníme. To je prostě fakt, nejlepší by bylo ho s díky vrátit, třeba je ještě v záruce.

              • Re: Jankto

                dalislavista     před 8 lety 13.09.2016 12:49 |  
                1 0

                Proč aby se necítil špatně? Proč ne, abychom využili jeho předností- střely? Kupovali jsme ho snad proto, že umí vystřelit, ne aby tvořil hru. To od něj chtěl akorát Duml. A ten tu už naštěstí není.

                • Re: Jankto

                  Romino     před 8 lety 13.09.2016 14:43 |  
                  1 0

                  A na koho úkor si ho tam budeme pěstovat na ty střely ? Na úkor 1 útočníka nebo středního záložníka ? To je moc "drahý" střelmistr - to může jít dělat do lomu, tam také střílí 2 x za směnu.

      • Re: Jankto

        Petr9608     před 8 lety 12.09.2016 22:28 |  
        0 1

        nestaví Barák :-D

    • Re: Jankto

      Jachym     před 8 lety 12.09.2016 21:44 |  
      0 0

      Upřímně řečeno. Je to taková hvězda, že by mohl se mohl uplatnit v naší lize? To není znehodnocování, jen se ptám, protože tohoto hráče nikdo neměl moc šancí vidět.

      • Re: Jankto

        afro     před 8 lety 12.09.2016 22:03 |  
        0 0

        To je obdoba naseho chteni Van Kessela, taky jsme ho vetsina z nas chtela a videli jsme tak maximalne nejakej sestrih a dva fiky bolsevikovi v priprave.
        Mimochodem, podle sestrihu co jsem videl hraje Claesson spis AMC, coz neni moc idealni pozice pro tvurce hry.

        • Re: Jankto

          Gino     před 8 lety 13.09.2016 08:31 |  
          1 0

          Na druhou stranu... GvK ty dva fíky RB skutečně dal a byly to pěkné góly. Ten kluk to prostě v Trenčíně uměl nejen v rámci slovenské ligy, takže otázka je jenom jak to v něm probudit i u nás.

    • Re: Jankto

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 11:05 |  
      0 0

      Nemyslite si, ze by cena hracu, který kupujeme, mela byt tak nejak umerna tomu, jakou soutěž hrajeme a o jaky peníze hrajeme? Když uz pominu věc, ze ziveho Claessona jsem nikdy nevidel, ale to je zrejme jen muj problem a moje neznalost:). Nemyslim, ze by nam pomohlo, kdybychom Baraka, Keniu a Husbauera preradit do becka a poridili "skutecne" tvurce hry za xxx mega.

  18. Berkovec

    Petr9608     před 8 lety 12.09.2016 22:30 |  
    0 2

    Je mi ho horzně líto. Co on dokáže udělat někdy za zákroky. Žel si to podělá občas nějakou volovinou. Pokud by měl u nás leštit lavici, tak raději asi měl jít jinam. Bo aby si zachytal leda proti třetiligistum z Chrudimi, tak to nemá cenu...

    • Re: Berkovec

      dauby     před 8 lety 12.09.2016 23:32 |  
      5 0

      Jenze Pavlenka je lepsi. A solidni dvojku potrebujeme! Kdyby mel byt dvojkou Rehak, nevim nevim... Navic riziko zraneni je vzdy u brankare hodne velke!

    • Re: Berkovec

      Jachym     před 8 lety 13.09.2016 12:22 |  
      0 0

      Přesně jak píše kolega, Pavlenka je o něco jistější. Každopádně šanci Berkovec ještě určitě dostane. Doposud brankáři odchytali podobné porce zápasů.

  19. Hodnocení herního projevu a hráčů

    deny91     před 8 lety 13.09.2016 00:06 |  
    29 1

    Přátelé, než se pustím do hodnocení, musím předem varovat, že se na následujících řádcích trochu rozepíšu. Ne snad proto, že bych se potřeboval vypsat, ale proto, že podle mého názoru nelze jinak komplexnější hodnocení napsat a pojmenovat nešvary/klady naší hry (o tu komplexnost se tedy aspoň pokusím). Taky budu rád za konstruktivní diskuzi, pokud bude mít někdo odlišný názor nebo další postřehy.

    A začnu hned tím pozitivním: velice mě potěšilo rozestavení 4-3-3 v útočné fázi s tím, že do obrany se přecházelo na 4-5-1. Podle mě máme do tohoto systému dobře pasující hráče. Při útočení to opravdu bylo o 3 útočnících, kdy i ti 2 krajní byli více u vápna soupeře a ne přikovaní k lajně. Prostory po stranách měli obstarávat krajní obránci. Myslím si, že je to velmi perspektivní varianta (v případě správného výběru základní 11ky).
    Za největší současnou slabinu však vidím obsazení středu hřiště, kde máme paradoxně snad nejvíce hráčů na tyto posty. Vyjádřím se ke trojici Ngadeu - Hušbauer - Zmrhal. Včerejší zápas jen potvrdil známou skutečnost, a sice že nám zoufale chybí tvůrce hry a dále že snaha předat tuto roli Hušbauerovi je při vší dobré vůli lichá. Vím, že má Hušbauer velké zastání mezi některými fanoušky a asi také u trenérů (DU si bez něj nedovedl představit fotbal), avšak já se kriticky ptám, proč? Proto, že si odvede nějaký svůj standart? To opravdu stačí? Já myslel, že průměr nestačí (občasná povedená střela z dálky to nemůže zachránit).
    Nemylte se, opravdu to není nic osobního, ale dát na pozici playmakera jednu slušnou přihrávku za zápas... Hušbauerovi chybí kreativita, odvaha otočit se s míčem a jít do kombinace po zemi, cit pro tvorbu a dirigování tempa hry a také dynamika - zkrátka taková ta fotbalovost... Musím se přiznat, že mě dost nadzvedávalo ze židle, když od Hušbyho letěly míče ve většině případů vzduchem dopředu na náhodu a do souboje. Následně když útočník nevyhrál souboj, byl okamžitě míč zpátky na naší polovině, akorát ho měl soupeř, protože jsme byli u odražených míčů podle mého odhadu minimálně tak ze 2/3 případů pozdě (ne-li víc). V těchto situacích se v plné nahotě ukázala potřeba chybějící dynamiky a rychlého startu na míč (stejně tak u Ngadeua, který je prostě stoper a ne záložník). S takovým "tvůrcem" hry není možno pomýšlet na nějakou líbivou, nátlakovou hru s výraznějším držením míče, protože k tomu jsou potřeba hráči s citem pro kombinaci, kreativní a dynamičtí. Zmrhal je na tom podobně s Hušbym, akorát má lepší pohyb a menší sebevědomí. Byl nevýrazný až neviditelný, hraje alibisticky (chce se mi napsat "jako obvykle"). Kdyby s ním nebyl rozhovor a nedal jeden povedený centr za zápas, tak ani nevím, že hrál. Ngadeu je, jak už jsem řekl, stoper a ne defenzivní záložník. Záložníci pro moderní fotbal prostě musí být pohybově a rychlostně nadaní (až na výjimky, kdy je fotbalovost tak výrazná, že dokáže eliminovat absenci rychlosti/dynamiky - viz např. Pirlo, Xavi, ... I na ně však museli ostatní tak trochu pracovat).
    Předchozí odstavec je pak odpovědí na to, proč hra vypadala tak upracovaně a ne příliš uhlazeně (vyjma některých pasáží zápasu). Byl to jeden souboj za druhým, míč často měnil majitele. To ale není styl, kterým se chceme prezentovat, a proto nemůžeme počítat s tím, že ti stejní hráči začnou hrát úplně jinak (byť se mohou herně zlepšit, to jim neupírám). Vůbec však neříkám, že za to může JŠ, ten to akorát zdědil po svém předchůdci a reálně to nemohl za 5 dní nějak dramaticky změnit.
    Pro mě je jednoznačnou prioritou do středu zálohy přinést kreativitu, fotbalovost a pohyblivost (zrychlení, dynamiku). Tohle by mohlo přinést složení zálohy v podobě Ščuk - Barák - Kenia (podhrot) s tím, že si jsem vědom i u Baráka nedostatků v dynamice. On to ale zase nahradí svou fotbalovostí a kreativitou, navíc by měl vedle sebe další dva rychlé hráče. Podle mě je ale Barák lepší Hušbauera, Kenia lepší Zmrhala. Jinak snad se dají Kenia se Ščukem co nejdříve zdravotně do pořádku, protože nám opravdu hodně chybí.

    Jsem také přesvědčen, že s lepší hrou středních záložníků by šel přímo úměrně nahoru i výkon GvK. Ten byl na to zvyklý z Trenčína, který měl hru založenou na RYCHLÉ KOMBINAČNÍ HŘE PO ZEMI a dominanci v držení míče, nikoli soubojové hře. A věřím, že takto se chce prezentovat i Slavia. Navíc si myslím, že se oproti minulým zápasům zlepšil a jeho výkony budou mít vzestupnou tendenci. Za mě pak dále jednoznačně patří do základu Mihalík a to primárně na levou stranu v praktikovaném systému 4-3-3. Sice se napravo taky neztratí, ale nalevo je "doma" s tím, že si může navádět míč do středu hřiště pro další kombinaci nebo střelu. Ten kluk je jeden z nejlépe technicky a rychlostně vybavených hráčů, které máme k dispozici (ne-li nejlepší). Nebojí se odvážné a rychlé kombinace (viz gól Murise), nebojí se soubojů 1v1 nebo i 1v2. Je to prototyp fotbalisty, kterých bychom tady měli chtít mít co nejvíce, co se ofenzívy týče. A ne že ho budeme střídat jak DU ve 30. minutě, protože mu párkrát nevyšla klička. Měl by cítit důvěru, protože on má v sobě obrovský potenciál. Dokonce bych se nebál říct největší potenciál ze všech ofenzivních hráčů v současném kádru.

    A nakonec se dostávám k Murisovi, který se mi jako žolík opravdu líbí. Byl bych i pro jeho start od začátku, ale to se musí již zmiňovaná hra odklonit od nákopů na Škodu, protože tak by Muris úplně vyhořel. On potřebuje stejně jako Mihalík či GvK rychlou kombinaci po zemi s finální přihrávkou do běhu/prostoru tak, aby mohl uplatnit svou rychlost a dravost. Milan Škoda je teď opravdu mimo formu, a proto bych se nebál dávat více prostoru i van Burenovi.

    Ještě se vrátím oklikou k obraně. Tam je snad jasné, že Mikula na Slavii s jejími vysokými ambicemi herně nemá, stejně jako např. svého času Dostál. Jsou to určitě kluci pracovití a srdcaři, ale žel to nestačí. Při absenci Šventa bych viděl jako lepší variantu s Frydrychem napravo, nebo Jablonským nalevo s tím, že druhý kraj by obstarával Bořil. Co se týče středu obrany, asi bych ho zatím nechal stejný, i když stopeři mají také daleko do loňské formy. Nutno ale dodat, že jim situaci hodně stěžuje mnou už tak podrobně probíraný střed zálohy + Mikula, když (ne)hraje. Stopeři nejsou jediní, kdo má bránit.

    Nakonec jen dodám, že prioritou v zimním přestupním období by měl být ještě jeden kvalitní krajní obránce a k němu nějaký kvalitativně výrazný tvůrce hry pro střed naší zálohy. Pokud chce někde vedení investovat do kádru Slavie vysoké částky, tak potom primárně na tomto postu. Nyní už raději přivést výraznou kvalitu, nežli kvantitu. Zvláště v tomto případě bych doporučil cizinu (např. Secunda Division?), nebo třeba Čermáka, který by možná mohl být dostupný, jelikož si s ním Ščasný doposavad doslova vytírá zadnici. U něj ale nevím, jak moc zarytý Sparťan to je a jestli by to bylo dobře, aby šel do Slavie. Ještě mě napadá Pospíšil, s Šilhavým se zná, tak možná proč ne...

    Pro nejbližší zápasy pak platí urgentní potřeba rozpoznat nejlepší základní sestavu a vštípit týmu nový systém, nové herní návyky a automatismy. Věřím, že poslední zápas JŠ v mnohém napověděl. Je jasné, že po pár trénincích toho nechtěl moc měnit oproti minulým zápasům, ale teď by už mohl. Podle mě by v ideálním případě měla být úvodní jedenáctka bez trojice hráčů: Mikula, Zmrhal, Hušbauer.

    Za mě ideální jedenáctka vypadá takto (v systému 4-3-3):

    Pavlenka - Švento, Delli, Bílek, Bořil - Ščuk, Barák, Kenia - Mihalík, Škoda (Muris), GvK

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 06:18 |  
      2 1

      Naprosto perfektni analyza. Vysoce prevysuje naprostou vetsinu prispevku zabyvajicich se nasi hrou (vcetne droptovych, ktery tak rad ctu). Fakt klobouk dolu.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      marty9     před 8 lety 13.09.2016 08:39 |  
      3 1

      Podepisuji, pěkná, věcná analýza!
      Hlavně jsem rád, že se tu konečně (kolikrát bohužel až po tomto povedeném zápase) začíná doceňovat Mihalík, u kterého já osobně vidím velký potenciál a myslím, že by mohl být do budoucna tahounem a klíčovou osobou naši ofenzivy. A samozřejmě velký souhlas se Ščukem, myslím, že to bude v současné chvíli pro nás rozdílový hráč, až se uzdraví.

      • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

        deny91     před 8 lety 13.09.2016 10:26 |  
        5 0

        Já byl z Mihalíka nadšený hned, jak jsem se dozvěděl o jeho příchodu. O to víc mě štval DU, když někdy protěžoval Zmrhala na jeho úkor, resp. nedokázal využít naplno Jarovy přednosti. A nejvíc mě dopálil tím střídáním proti Zlínu. Tehdy jsem si prostě říkal, že tohle je jasný důkaz, že není trenér pro Slavii, pokud sundává ještě v prvním poločase jednoho z mála hráčů, kteří chtějí hrát fotbal a umí to.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      JS (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 08:45 |  
      2 1

      Kdybych mohl, dal bych tomu snad deset „thumbs up“. S tím se nedá neztotožnit.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      celtix     před 8 lety 13.09.2016 09:00 |  
      1 0

      Možná bych zkusil Keniu prohodit s Barákem, mohl by mít podobnou roli jako Cazorla v Arsenalu

      • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

        naplavnik     před 8 lety 13.09.2016 09:42 |  
        1 0

        Zajímavá úvaha, on ale Santi si to docela slušně odběhá i směrem dozadu. Cože nevím, jak by Levan plnil, navíc při jeho kondičce... ;-)

      • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

        deny91     před 8 lety 13.09.2016 10:23 |  
        0 0

        Ano, úvaha zajímavá. Já to tak napsal kvůli Levanovým rychlostním přednostem, kdy dokáže svým pohybem otevřít obranu soupeře. Barák ji zase dokáže otevřít skvělou přihrávkou/centrem. Taky nevím, jak by to dával Kenia dozadu, ale třeba by to zvládal, to těžko říct. Klidně bych se nebál vyzkoušet obě varianty, jak se osvědčí v praxi.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      Travinho     před 8 lety 13.09.2016 10:00 |  
      3 0

      Já si ale nemyslím, že by se zrovna Trenčín prezentoval hrou s velkým držením míče. V některých pasážích zápasu ano, ale Kessel byl platný hlavně tehdy, když se vysoko presovalo a Trenčín vyrážel do drtivých protiútoků. I u nás jsme se už několikrát přesvědčili o tom, jak je Kessel při odebírání míčů dobrý.

      • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

        deny91     před 8 lety 13.09.2016 10:20 |  
        2 0

        Je pravdou, že jeijch samotná hra nebyla na tom založená, tedy že chtěli za každou cenu držet míč. Ale z jejich stylu hry to nakonec tak vyplývalo, protože soupeře převyšovali technicky a hlavně kombinačně. V Evropě hráli často na protiútoky, v tom máš taky pravdu. Co jsem ale nezmínil, a ty ano, je právě ten vysoký pressing, který je opravdu dobře vystihuje a který by měl i GvK vyhovovat. Přál bych si, aby se praktikoval i u nás, protože to je současnost i budoucnost fotbalu (mluví o tom často i Hřebík).
        Jen je potřeba jej dobře nacvičit, dostat do hráčů a přesvědčit je o jeho účinnosti, aby byli ochotní napadat, co jim budou síly stačit. Jedině náročným, moderním fotbalem se posuneme vpřed.

        • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

          Travinho     před 8 lety 13.09.2016 11:48 |  
          1 0

          Oni tak hráli i v lize. Ne, že by hráli na protiútoky, ale na soupeře se tlačili vysoko na jejich půlce a snažili se ihned získat míč do své moci a hned rychle zaútočit do zavřené obrany. Ano, byly i zápasy, kde Trenčín držel míč, protože soupeř jen nakopával a do jejich typické hry je nepustil, ale právě top byly zápasy, kde nepřišly moc dobré výsledky. Sice jsem nesledoval celé utkání (asi jen 2 ligové + poháry), ale viděl jsem všechny desetiminutové sestřihy a tam to šlo docela dobře vypozorovat. Přeci jen pro Trenčín mám slabost, protože jsem tam za mladých let jezdil na fotbal a tak se jej snažím sledovat.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      Travinho     před 8 lety 13.09.2016 10:04 |  
      2 0

      Jinak zcela souhlasím. Zrovna nyní proti Liberci bych zkusil Murise, protože si myslím, že Laty by s ním měl větší problémy než s Milanem . Docela zajímavý je i návrh na příchod Pospíšila. Šilhavý ho zná a fotbalový potenciál má ten kluk obrovský, navíc v týmu nikoho podobného nemáme.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      japhy     před 8 lety 13.09.2016 10:06 |  
      1 0

      Hezky se to čte a všechno se dá podepsat. Snad jen, že bych tomu, co bylo v první půli, asi rovnou neříkal 4-3-3. Možná chvílemi rozestavením, ale hrou moc ne. Ono u nás by nebylo úplně jednoduché přejít na tento systém, chce to naprosto jiné myšlení, přístup k fotbalu. Nátlak už na soupeřově polovině nám nikdy nebyl moc vlastní a navíc DU jim rok vštěpoval myšlení naprosto opačné.
      Hráče, co jsi vybral do ideální jedenáctky bych taky bral, ale dal to 4-4-2 s tím, že by levé "křídlo" hrál Barák nebo Kenia. Ale bylo by to křídlo asi jak ho hrával MJ svého času - cpal se do středu a lajnu brousil Krajčík.
      Rozhodně bych stavěl Baráka a Mihalíka. Na něm se mi líbilo, jak rozvracel obranu primitivními kličkami do středu a nedržel se jako klíště lajny. Pokud na to nebude vyloženě dlabat, tak nechat sedět hráče s na naše poměry tak nadstandardním pohybem je hřích.
      Teď je ale problém, že naši jediní běhaví střeďáci jsou zranění a Zmrhal se tam taky neosvědčil. Tohle bude oříšek.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 10:28 |  
      3 1

      Naprosto souhlasím. Podle mě je Hušbauer jednou ze základních příčin, proč poslední půlrok hrajeme tak jak hrajeme. Bohužel ani po více než půl sezoně mě nedokázal přesvědčit, že by byl jakkoliv přínosným hráčem.

      Zkrátka a jednoduše se do své repre formy, jak jsme si všichni přáli, nedostal. Mnohem více připomíná toho matného Hušbauera ve Spartě po návratu z Itálie.

      Nikdy jsem nebyl jeho zarytým kritikem, vždy jsem odmítal jeho glorifikaci. Jedná se podle mého o zcela průměrného hráče, za kterého jsme utratili (vzhledem k jeho kvalitě a přínosu pro tým) zbytečně moc peněz. Zkrátka nepovedený přestup, to se stane. Teď je ale důležité, ale Pepa pokud možno hned v zimě odešel a uvolnil místo někomu jinému; někomu, kdo bude skutečně rozdílovým hráčem, playmakerem sedícím do stylu, jakým se chceme prezentovat. Nám nezbývá než doufat, že při nákupu takového hráče se vedení bude řídit tím, čím se neřídilo u Hušbauera - průměr nestačí!

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      afro     před 8 lety 13.09.2016 11:01 |  
      2 0

      Mluvíš/píšeš mi z duše. Bohužel ta naše záloha je taková jaká je a podle mě by příchod hráče typu Pospíšila změnil hodně, a to pozitivním směrem. Střed zálohy Ščuk, Pospíšil (nebo podobný typ, ale třeba ještě lepší :-)) - Kenia (Hušbauer, Barák) by prostě nemohl nehrát dobře. ;-)
      Škoda, že Barákovi chybí ta dynamika/zrychlení. Třeba v zápasu doma s Anderlechtem se to strašně projevilo, i když na jeho obranu musím dodat, že měl zápasové manko.

      • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

        bongor     před 8 lety 14.09.2016 20:34 |  
        0 0

        Já mám dojem,že jsme Pospíšila chtěli,ale skončilo to na prasátkově přemrštěných finančních požadavcích.Ale radši bych se přece jen podíval ještě někam výš,nebo vzít Pospi a ještě alternativu k němu,jeden tvůrce nestačí.

        • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

          dalislavista     před 8 lety 15.09.2016 10:39 |  
          0 0

          Jo, chtěl prý 25M, což je blbost. Třeba mu brzo bude končit smlouva (to nevím) a třeba ho dohodneme po vypršení... A prasopsa by obešli

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      urs (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 14:57 |  
      2 0

      děkuji za obšírnou rozborku - za mě je tedy tím pravým na místo Hušbyho jednoznačně Barák - kreativní, silný na míči a s elánem hrát dopředu na nabíhající spoluhráče :)
      děkuji ještě jednou za kvalitní a objektivní počtení!

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 15:43 |  
      1 0

      Už dlouho mám úplně stejný názor na složení středu zálohy a pohled na hru nepostradatelného Hušbauera. Ještě před měsícem jsem za tento názor po zápase s Anderlechtem sklidil asi deset mínusů :-) Myslím si, že to tak stejně po nějakém týdnu vyhodnotí i JŠ.

    • Re: Hodnocení herního projevu a hráčů

      sauvignon     před 8 lety 13.09.2016 17:34 |  
      2 0

      Díky, moc dobře napsané, vidím to stejně.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Staršina     před 8 lety 13.09.2016 01:11 |  
    4 0

    Tak jsem projel komentáře. Docela zajímavé a v širším záběru. Zkusím to shrnout za sebe. Škoda, Mikula, Mingazov za 3. Možná i Hušbauer. U něj si nejsem žádný zápas jistý. Jednou tak a jindy onak, ale ani jednou super a nebo propadák. A Mikula mně hlavně naštval nesmyslným faulem, kdy jsme měli vhazovat aut. Už si nepamatuji, jestli z toho byla jen šance a nebo před gólem Teplic.
    Moc nepřispívám z nedostatku času. Vzhledem k této diskuzi, ten širší záběr, zhodnotím to málo z mých příspěvků.
    Opět se ptám, proč Barák nedostává více příležitostí? Proč pravý bek Holík hraje dobře za Karvinou. Je snad horší než Mikula ? Nevím co je s Frydrychem, ale na pravém beku se mi docela líbil. Jablonského jsem dlouho neviděl, tak nevím.
    Samostatnou kapitolou je Latka. Kdysi jsem tu psal o problému kabina versus DU. Šlo tam tenkrát o to, co si dnes hráči vesměs chválí. Tréninky, jejich pestrost a nácvik určitého herního stylu. Myslím si, že něco málo jsme viděli už v Teplicích. Chce to jen trpělivost. Za týden to prostě nejde překopat. No a dle mého názoru se to Latka jako lídr a mluvčí kabiny pokoušel řešit. Tak šel.
    A teď trenér. Byl jsem docela překvapen z mnoha zklamání na této diskuzi. Já jsem proti jiným jménům byl rád. JŠ byl velmi dobrý a hlavně férový hráč. Také sleduji jeho trenérskou kariéru a i v této pozici mně přesvědčuje, že je to velmi slušný a nearogantní člověk. Sám jsem zvědavý jak si ve Slavii povede. Najde odvahu posadit Škodu a dát šanci van Burenovi ? Nebo je zkusí spolu ? A co Hušbauer nebo Barák ? Atd. Čeká ho hodně těžká práce a rozhodování.
    A na závěr ? Jak jsem již psal, chce to hlavně trpělivost. Nic nejde ze dne na den a já osobně vnitřně stále věřím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Travinho     před 8 lety 13.09.2016 10:09 |  
      3 0

      Jen k Holíkovi. Já si myslím, že jeho působení v Karviné je pozitivem. Přeci jen u nás by hrál stejně jako Mikula málo a zde dostává pravidelné herní vytížení v lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 11:22 |  
      0 0

      Zajimave je, jak si hraci chvali tréninky pod JS. Skoda ze se nedozvíme, jestli je to tim, ze DU nemeli radi a chteji mu to natrit nebo tim, ze tréninky s DU nestaly za nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Chali     před 8 lety 13.09.2016 12:34 |  
        0 0

        Že má Duml špatný tréninky jsem se před nějakou dobou doslechl, hráči to potvrzujou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        deny91     před 8 lety 13.09.2016 12:48 |  
        0 0

        Nevím, ale podle mě DU neměl nijak skvělé tréninky. Podle mě se to projevovalo na nedostatečné kondici, pak mě udivovala také velmi častá zranění. Navíc mi ani nepřišlo, že by se nějak hráči rozvíjeli a zlepšovali individuálně i kolektivně. Ale přiznávám, že nevím, těžko říct...

  21. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Slawek     před 8 lety 13.09.2016 07:51 |  
    1 0

    Jenže Ty jsi Alanore dával známky poprůměrné a tak zlé to zase nebylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 11:19 |  
      1 0

      Taky mi prijde. Byla tu debata, jestli ma byt hodnoceni podle hry nebo podle vysledku. Samozrejme každý to citi jinak, respektuju, ze Alanor spis hodnoti podle vysledku, a ze kolikrat 1 - 2 chyby znamenaji u nej snizeni znamy o 1 - 2 stupne. Ja to citim trochu jinak, fotbal je zabava, a když se 90 minut nudim, tak me vyhra promarneny cas nevrati. Chybu ve hre udela každý, ale tym by mel hrat tak, aby 1 nebo 2 chyby nerozhodly zapas, proto by ty chyby nemely mit takovou vahu.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    mcora     před 8 lety 13.09.2016 07:56 |  
    3 0

    Hodnocení výborné, z mé strany souhlas, plus mínus, ale to je normální.
    Za to jaký jsou hráči na střed hřiště, že chybí tvůrce hry a lídr, tak to je odpovědnost Uhrina a Jinocha. Velká slabina je Bílek. Byl u mnoha našich branek, pak má další nedostatky (víme jaké). Martina Latku (Dumla ho vyhodil) prostě nedokáže nahradit.
    Máme sice dost hráčů, co umí dávat branky, ale jim to musí někdo připravit. To nám chybí. Je málo tvořivých hráčů. Když se zraní, tak vzniká problém, kdo je nahradí.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Lord_Edmund     před 8 lety 13.09.2016 13:08 |  
    3 1

    Škodovi bych dal 3. Tohle neproměnit je obrovská hrubka. Ani jinak mi nepřišel moc platný. Jedna hlavička do tyče je za zápas moc málo. Je naprosto z formy, nezatracuji ho, může se to stát každému hráči, ale je na trenérovi, aby se nebál i dříve klíčového hráče posadit na lavičku. GvK byl mnohem platnější a na něj se snáší kritika ze všech stran. Mrzí mě to hlavně od fanoušků, protože jsem ty Slávistické považoval za poměrně inteligentní a nový hráč si zaslouží trochu trpělivosti. To, že si ho vychutnává deník Spart mě nepřekvapuje, komentátoři, jako Zelenka a podobní, také mě to nepřekvapuje u trenéra bych čekal více diplomacie. Jestli by měl trenér někoho okázale posadit ze základu na lávku, tak Zmrhala, Škodu a možná i Hušbauera.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      TSeguinTS     před 8 lety 13.09.2016 18:29 |  
      1 1

      Posadit Zmrhala souhlasím, Hušbaura možná také. Ale se Škodou nesouhlasím. Pořád je to náš nejnebezpečnější hráč, obrany soupeře si na něj dávají největší pozor - myslím, že v lize není útočník, na kterého by se týmy nepřipravovali více, kolikrát stáhne s sebou i dva hráče. Má famózní hru hlavou, dostane se do šancí, jen těch posledních pár zápasů je nedává. Ale pokud si tam představím od začátku Murise, vzpomenu si hned na to jeho pálení tutovek když v základu nastupoval, jako dynamickej žolík je bombastickej, ale Škodovka je stále náš útočník číslo jedna, protože Mv5 se nám doposud nemohl předvést.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        dauby     před 8 lety 13.09.2016 21:51 |  
        1 2

        Sorry, ale Skoda nas nejnebezpecnejsi hrac rozhodne neni. A v zakladu je jen za zasluhy. Kolik dal golu? A to hraje porad v zakladu. Tvoje teze se proste naprosto miji s realnym stavem. A neni to nahoda, uz mame odehrano tusim 11 utkani. Neni mozne, aby v zakladu neustale nastupoval nekdo s tak katastrofalni formou, zatimco van Buren nedostane sanci vubec. Porad taky nechapu, proc nas nejvetsi ofensivni klenot sedi na lavici nebo dokonce hraje za juniorku. Mam samozrejme na mysli Baraka...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 22:49 |  
          0 0

          Přesně tak. Kdyby ho trenér na 2 zápasy nechal na lavici náhradníků a v případě špatného výsledku ho tam dal na 20-30 minut asi by udělal lépe. Ale Šilhavý není moc trenér, který by rotoval sestavou. Vždyť s Libercem vyhrál ligu s 13-ti hráči.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          TSeguinTS     před 8 lety 13.09.2016 22:51 |  
          0 0

          Stále jsem toho názoru, že od začátku je lepší Škoda než Muris. Že Mv5 zatím nedostal šanci je jiná věc.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 13.09.2016 16:21 |  
    0 1

    Z rozhovoru s trenérem Šilhavým:

    Téma Pavlenka:
    Mezi tyče se vrátil Jiří Pavlenka. „Pavlenka měl výborně zákroky a dostal dvě nešťastné branky. Neočekáváme, že by měla nastat změna,“ okomentoval post brankáře trenér.

    Téma Van Kessel:
    Pozornost přítomných žurnalistů se obrátila také na Gina van Kessela. „Hrál slovenskou ligu, kde sázel gól za gólem, viděl jsem ho osobně. Možná si musí ještě zvyknout. Nechci snižovat kvality slovenské ligy, ale myslím, že je níž než ta česká. Všichni jsme tu za klub, což je na prvním místě. Nebudu mít problém nějakého hráče nepostavit. Budeme se snažit, abychom byli úspěšní,“ hlásí Jaroslav Šilhavý.

    zcela jasné, že Pavlenka zatím na pozici jedničky, u Van Kessela zatím lavička asi nehrozi.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    JS (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 17:58 |  
    4 0

    Po dlouhé době jsem se nějakým klikáním dostal náhodou na záznam zápasu s Ajaxem, tak jsem shlédl úvod a říkám si: Tohle by si měli hráči pouštět, aby viděli, jak se hraje fotbal. Že by se z Ajaxu někdo po...? Ani náhodou! Hned snaha o rychlé přihrávky do prostoru, po ztrátě míče okamžitý presing (hned na začátku utkání 4:36 ve videu)... A to jsme měli tým, co za sebou měl jednu letní přípravu a pár předchozích zápasů.

    https://www.youtube.com/watch?v=FLBcTEgBWh4

  26. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    buri     před 8 lety 13.09.2016 20:02 |  
    0 2

    Zmiňujete tady Holíka. Podle mě je to druhá chyba Dumla. První byla - Latka. Holík má na základ u nás a ne v karviné...Kraje obrany Holík - Bořil - paráda... Stáhnul bych ho z hostování - jestli to jde ?nevím...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Arutha     před 8 lety 13.09.2016 20:12 |  
      3 0

      Já bych raději viděl kraje obrany Bořil, Švento. Podle mě bude jedině dobře, když Holík odehraje sezonu v základu Karviné a vrátí se zkušenější. Ve Slavii je přeci jen ten tlak na hráče větší a bude se hodit mít už sezonu v první lize za sebou...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        dauby     před 8 lety 13.09.2016 21:57 |  
        3 0

        Souhlas. Ono to Holikovi neuskodi, navic si polepsil - hraje porad a navic v lepsim klubu :-). Boril by mel hrat napravo, tam je jistejsi, nevim, proc ho treneri cpou vlevo. Nalevo mame Sventa, pripadne Jablonskeho, ktery nevim proc nehraje, podle me urcite lepsi nez Mikula. Do obrany bych se vubec nebal postavit dvojici Frydrych-Ngadeu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 20:21 |  
      2 0

      jojo všechno špatně, za všechno muže Uhrin :)))))))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        japhy     před 8 lety 13.09.2016 22:02 |  
        2 0

        To určitě ne, ale případ Holík bych mu taky vyčetl. Ovšem uznávám, že nejsem objektivní, neb jsem si na DU vypěstoval alergii. Vůbec mi nevadí, že je na hostování, ale cesta, jak k němu došel. V přípravě z něj byla vlastně jednička na pravém beku, pak první ostrý start, který mu nevyšel a jak jsem předpokládal, znamenal jeho konec. Je to na můj vkus moc ode zdi ke zdi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 22:46 |  
      1 0

      Je tam jen na podzim. Z krajních obránců musel někdo odejít, když hrajeme jen ligu + národní pohár (očekával jsem i jednoho z útočníků, že půjde někam hostovat). Nikomu by neprospělo, kdyby Holík dostal třeba šanci ve 2-3 zápasech od začátku a zbytek by odseděl na lavici nebo by naskakoval na poslední minuty. Musí hrát a to mu Karviná umožní.

  27. Tipovačka - Teplice

    JS (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 20:29 |  
    0 0

    Btw je nějaký problém s tipovačkou, nebo jej mám jen já? Poslední zápas v Teplicích stále není započítán..?

    • Re: Tipovačka - Teplice

      dauby     před 8 lety 13.09.2016 21:59 |  
      0 0

      Taky bych rekl, ze to dost trva, nekdy to bylo spocitano uz v den utkani a ted zatim nic, jsem celej napnutej :-)

      • Re: Tipovačka - Teplice

        JS (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 22:01 |  
        0 0

        Já to právě trefil, tak jsem zvědavej... :D

        • Re: Tipovačka - Teplice

          TKutnik (přítel SN)     před 8 lety 13.09.2016 23:27 |  
          0 0

          Já i oba střelce, taky čekám :D

  28. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Borris     před 8 lety 13.09.2016 23:31 |  
    9 0

    Šmíca ve studiu s takovým lehce ironickým úsměvem : Kdyby třeba Sparta Schicka podržela a dostala se s ním do LM, mohla být cena dvojnásobná. Ale samozřejmě s tím absolutně nemůžou počítat, když už se tam tak dlouho nedostali :-D :-D taková lehký rýpanec :-) to se Čapkovi asi moc nelíbilo řekl bych

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Fulham     před 8 lety 14.09.2016 05:40 |  
      1 0

      No ...a s Celticem máme partnerství ale úplně cele...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bongor     před 8 lety 14.09.2016 20:47 |  
      3 0

      Já myslím,že rumun má letos poslední šanci.Od příštího roku je to na tak pět let mimo realitu.
      Jardové to rozjedou,v zimě koupíme tvůrce hry,krajního obránce,vykoupíme Latyho a papa bído.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    japhy     před 8 lety 14.09.2016 21:37 |  
    0 0

    Tady tedy chípl pes, chtělo by to asi nějakej skandál anebo minimálně jobovku :)
    Mám tedy jeden dotaz. Vzpomenete si někdo, kdy jsme naposledy dali gól rovnou z přímáku? Snad to nebylo nedávno, abych tu nebyl za sklerózu, což ale nakonec stejně jsem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 14.09.2016 22:03 |  
      0 0

      Snad za Tijaniho Belaïda nebo Petera Grajciara...?

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 00:11 |  
        0 1

        Před Keniou ještě Kisel minimálně 1 proti Sigmě, taky Juhar v Brně za Rady, ale to si ho dal spíš brankář.
        Kolik jsme jich za tu dobu dostali, se mi ani nechce počítat...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 14.09.2016 22:10 |  
      0 0

      Minulou sezónu jsem žádný gól rovnou z přímého kopu nedali. Je škoda, že tady nikdo nespekuluje o pozici Sportovního ředitele, která je z dlouhodobého hlediska důležitější než pozice trenéra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Robinator     před 8 lety 14.09.2016 22:28 |  
      2 1

      já se dnes koukal na Ostrava VS Opava . to byl dost velkej skandál :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 14.09.2016 23:05 |  
      2 0

      Pamatuju Keniu na jare 2015 proti MB.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 11:48 |  
        0 0

        To byl ten zápas kde stejným způsobem v zápětí vyrovnal Skalák?

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 15.09.2016 12:15 |  
          1 0

          jj, prohra 3:4 po vedení 2:0

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Jachym     před 8 lety 15.09.2016 09:26 |  
      0 0

      To byl snad ještě Karel Jarolím v derby... :-)

  30. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    urs (přítel SN)     před 8 lety 16.09.2016 15:45 |  
    0 0

    S hodnocením Alanora se dá víceméně souhlasit. Pokud jsem to coby laik vysledoval dobře, tak JŠ to chce hrát moderně, tj. do obrany 4-5-1 a do útoku 4-3-3.. To se mi každopádně líbí a určitě na tento styl máme použitelné hráče - jen ten pohyb po hřišti si musí ještě více někteří vštěpit. Ono se to možná nezdá, ale správný pohyb v prostorech udělá z taktického i herního hlediska určitě hodně. Mno.., tak alou na Liberec, nemůžu se dočkat jak je sfouknem :o)