Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Teplice - Slavia 2:2

Slavia nastoupila v Teplicích poprvé pod trenérem Šilhavým a utkání skončilo zaslouženou remízou 2:2. Zvláště ke konci zápasu se hrál oboustranně velice pohledný fotbal.

Trenér Jaroslav Šilhavý poskládal základní sestavu do rozestavení 4-5-1, když překvapil především zařazením Jaromíra Zmrhala do středu zálohy. Na pravém křídle opět nastoupil Gino van Kessel, na levém křídle pak Ruslan Mingazov.

Úvodní desetiminutovka byla oťukávací, kdy náznak šance měly domácí Teplice. Krob poslal velice dobrý centr do našeho vápna na dva nabíhající spoluhráče, nicméně všechno z pohledu Slavie uhasil Deli těžkým zákrokem hlavou. První skutečnou gólovku tak měli sešívaní po jedenácti minutách hry. Mingazov centroval do vápna, tam se dokázal v souboji prosadit Škoda, ale jeho hlavička jen orazítkovala tyčku za bezmocným Grigarem! Dorážet se pokoušel van Kessel ale z těžké pozice pálil jen nad. Velká škoda pro sešívané! A ještě více se za hlavu mohl držet Milan Škoda za pět minut. Van Kessel výborně předběhl Kroba a obral ho o zdánlivě ztracený míč, Škodovi pak naservíroval míč na hranici malého vápna. Náš kanonýr ale v jasné pozici trestuhodně přestřelil! Divokou druhou desetiminutovku završil na druhé straně Jeřábek, ke kterému propadl míč po rohovém kopu, ale ve skluzu a z velkého úhlu nedokázal stoper Teplic dostat míč do naší branky, když trefil jen boční síť. Střední část první půle byla klidná a dění se odehrávalo hlavně v prostředku hracího pole. Závěr poločasu ale patřil žlutomodrým. Rány Hory i Filla ještě Pavlenka dobře vyrazil, když ale ve 43. minutě tečoval ránu Vondráška Bílek, tak byl i náš brankář bez šance. Do šaten se tak šlo za nepříznivého stavu 0:1 z pohledu našich barev.

I druhý poločas začal ve vysokém tempu, ve kterém skončil ten první. Nejdříve pálil jen doprostřed branky Hušbauer, z následné akce měl po přesném centru Nivalda dobrou pozici na zadní tyči Vaněček, ale napálil jen boční síť. V 50. minutě střílel ze zajímavé pozice po standardní situaci Zmrhal, ale mířil o kus vedle a Grigar jeho střelu jistil. O pár minut později pak Zmrhal hezkým pasem za obranu hledal Škodu, který ale zkoušel pálit z první a míč poslal o hodně mimo. Teplice pak kontrovaly centrem z naší levé strany, na který po teči jen těsně nedosáhl Nivaldo. Poté se v nepřehldné situaci v našem vápně nedokázal prosadit ani Vaněček. 71. minuta přinesla možnost velice zajímavé pozice pro střelu ze standardní situace. Hušbauer ale z téměř ideální pozice pálil hodně mimo. Příliš ho to však mrzet nemuselo, protože hned o pár chvil později skóroval Mešanovič! A šlo o krásnou akci dvou střídajících hráčů. Mešanovič sklepl míč na Mihalíka, obtočil se kolem obránce a krásnou rybičkou si naskočil na Mihalíkův přesný centr. Hlavou trefil míč přesně k tyčí a bylo vyrovnáno! Touto brankou byla odstartována vynikající pasáž zápasu, kdy chtěli oba týmy vstřelit rozhodující gól a hrálo se nahoru dolů. V několika dobrých možnostech se ocitl Vaněček, ale když je prováhal, tak přišel trest. Další střídající hráč Barák přesným centrem našel Mihalíka a tomu nedělalo problém uklidit míč do opuštěné branky - 2:1 pro Slavii! Otevřený fotbal ale pokračoval i dál a Slavia o vedení záhy přišla. Odvrácený centr nastřeloval do vápna Krob a míč krásnou patičkou ztečoval mimo Pavlenkův dosah Vaněček - 2:2. V nastaveném čase sudí Královec ještě hodně diskutabilně pustil zákrok Ljevakoviče na Mihalíka, po němž mířil sám na branku z mírného úhlu Vaněček. Druhou branku ale naštěstí nepřidal, když razantní střelu poslal o dost mimo. Atraktivní zápas tak skončil zaslouženou dělbou bodů.

Komentáře (210)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    JS (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 17:16 |  
    0 1

    Zajímavé, Zmrhal opět v základu (ale stejně není koho jiného tam dát, pokud se chceme vyhnout Součkovi), a Kessel opět na křídle. Zdržím se komentářů do konce zápasu a nechám se překvapit, co Šilhavý vymyslel. Ono by to takhle i mohlo fungovat, kdyby si hráči nějak naučili přihrávat, ale po týdnu tréninku to ještě neočekávám.

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Alanor (admin)     před 8 lety 11.09.2016 17:19 |  
      1 0

      Souček je zraněný.

      • Re: Teplice - Slavia před zápasem

        JS (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 17:22 |  
        0 0

        Aha, díky. No a vlastně ještě je tu Barák...

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 17:20 |  
      1 0

      Ja doufam, ze to bude 4-4-2. Kraje zalohy Mingazov a Zmrhal, Skoda s GvK utok

  2. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 17:21 |  
    1 0

    Zajímavé, snad to budou tři body nebo alespoň nějaký posun k hezčí a povedenější hře :)

  3. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Fridleifsson     před 8 lety 11.09.2016 17:21 |  
    0 0

    Kde je Švento? Zranění nebo únava? Pokud ani jednoho z toho, tak proboha PROČ tam není?

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 17:23 |  
      1 0

      ...svalové zranění nepustí do hry na poslední chvíli ani Dušana Šventa. Viz oficiálky

      • Re: Teplice - Slavia před zápasem

        Fridleifsson     před 8 lety 11.09.2016 17:27 |  
        0 0

        A sakra :(

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      JS (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 17:23 |  
      0 0

      Není ani na střídačce.

  4. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Shav0     před 8 lety 11.09.2016 17:22 |  
    0 0

    Švento neni ani na lavičce, nevíte co s ním je?

  5. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    pinochet     před 8 lety 11.09.2016 17:27 |  
    5 0

    Že bude hrát Mingazov, jsem počítal, byl to Šilhavého kůň už v Jablonci. Dle mého je naším nejlepším pravým bekem Frydrych, ale počkám na výkon.

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      goop     před 8 lety 11.09.2016 17:36 |  
      5 0

      Souhlas s Fryďou na beku. Taky bych ho tam dal. Ale třeba to chce dnes postavit na urputnosti a v tom je samozřejmě Mikulova přednost.

  6. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Shav0     před 8 lety 11.09.2016 17:30 |  
    3 0

    Co jsem se tak díval na různé komentáře pod představením sestavy na dnešní zápas, je to opět samá vulgarita, že systém se nezměnil, že je to stejné jako za pana Uhrina a pomalu výkřiky Šilhavý ven. Nestačím se divit a to ani zápas nezačal.
    Nemyslím si, že chyba byla ve špatném rozestavení. Spíše hlavně v tom (nebo to tak vypadlo), že hráči nevěděli co mají hrát. Takže i kdyby hráli 4-3-3, tak by to mohlo vypadat stejně.
    Jsem zvědav na Mingazova, konečně má šanci se ukázat. Gino opět na kraji, uvidíme. Předpokládám, že trenér s ním podebatoval i o tom kde se cítí dobře na hřišti.
    Ale je to první zápas, příprava týmu i vzhledem k repre absencím nebyla dlouhá ani jednoduchá, tak nemůžeme očekávat agresivní presing, hru na 3 útočníky a rychlý moderní kombinační fotbal. Už mi zase přijde, že bychom toho chtěli moc.

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 17:55 |  
      2 0

      A přitom to na hřišti může klidně vypadat jako 4-3-3, když Gino i Ruslan budou hodně vpředu a stahovat se do vápna... Honza Bořil by se pak s Jardou vysouval na strany, uprostřed by byl Hušby s Michaelem a vzadu trojice Deli - Bílek - Mikula...

      Ono tohle kádrování ještě před zápasem (pokud tam teda není 8 defenzivních hráčů) je děsnej zlozvyk... Vždyť všichni vědí prd, jak to nakonec bude na hřišti vypdat, koneckonců soupiska je jen kus počmáranýho papíru :)

  7. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    valkys     před 8 lety 11.09.2016 17:35 |  
    0 0

    Vcelku se dalo čekat, že trenér vsadí na Honzu Mikulu, pač to bezesporu vítězný typ je, jen jsem trochu překvapen, že hraje od začátku Gino. Čekal jsem spíš, že začne pod Jardou na lavičce, ale snad předvede úplně jiný výkon než v předchozím utkání. Jsem taky zvědavý, co přinese Jarda Zmrhal naší záloze, protože, když tam ještě hrával pravidelně, tak se mi tam moc nelíbil, ale asi tam chce mít JŠ nějakého běhavého hráče. Snad se nebude schovávat, ale naopak se bude co nejvíc nabízet a bude chtít hrát pořád s míčem. Věřme, že JŠVCD a dejme mu čas, i kdyby se to třeba dnes úplně nepovedlo, což věřím, že se nestane. :-)

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Falk2     před 8 lety 11.09.2016 17:39 |  
      0 0

      Zmrhal do brány ,náš nejlepši stínový hráč
      Šilhavko nenech si do toho kecat a podívej se na statistiky ,více odvahy

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      zeleznik2     před 8 lety 11.09.2016 17:58 |  
      0 0

      No po té kritice v médiích jsem taky dnes čekal Kessela na lavičce. Ale je stále jeden z mála schopný hráčů, dát branku. Taky systém rozestavení 4-5-1 nic nového. Tak uvidíme.

  8. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    zeleznik2     před 8 lety 11.09.2016 17:54 |  
    0 0

    Tak mne Jarda překvapil, ale spíše negativně. Že chytá Pavlenka to je ok, ale jinak je to prakticky stejné. Zase hrajeme s Ginem na křídle. Na jeden hrot a přehuštěný střed. Aspoň, že nehraje Souček a Zmrhal po dlouhé době ve středu. Po pěti dnech tréninku se toho asi moc dělat nedalo. No snad to dnes klapne, ale spíše to vidím na plichtu.

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:07 |  
      0 0

      Nemáš jedno jestli hrajeme 4-5-1 nebo 2-3-5? Jde o taktiku a ne rozestavení. Rozestavení se během zápasu vůbec nemusíme držet.

  9. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    murena     před 8 lety 11.09.2016 17:55 |  
    0 0

    Pavlenka Mikula Bílek Deli Boril Ngadjui Mingazov Husbauer Zmrhal Van Kessel Škoda To by šlo

  10. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:06 |  
    3 0

    On to zas komentuje Vlášek, to je snad naschvál

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Miky44     před 8 lety 11.09.2016 18:24 |  
      0 0

      Jojo... Když dá špatnej centr Mikula, tak "tam ale nikdo nebyl"... když ho dá Nivaldo, tak "dokázal odcentrovat!"

  11. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    goop     před 8 lety 11.09.2016 18:17 |  
    0 0

    Nemáte někdo link na stream?

  12. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    mihaly     před 8 lety 11.09.2016 18:19 |  
    4 1

    Gino má v 6. minutě o jeden úspěšný obranný zákrok víc než ve zbytku sezony :)

  13. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Rudolfonc (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:27 |  
    7 0

    Nechci být příliš optimista , ale občas to vypadá i jako fotbal :-)

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Rudolfonc (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:55 |  
      0 0

      ahhhh ... už je tam... postupně jsme vytratili

  14. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 18:29 |  
    0 0

    Milane Milane :(

  15. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Dazbof     před 8 lety 11.09.2016 18:31 |  
    6 0

    Nechci nic zakřiknout ale GVK zatím nepůsobí vůbec špatně, snad mu to vydrží celý zápas

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      JS (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:52 |  
      2 12

      Já bych ho střídal. Těch laciných ztrát je prostě moc. Míč pro GvK = míč pro Teplice.

      • Re: Teplice - Slavia před zápasem

        Dazbof     před 8 lety 11.09.2016 19:24 |  
        4 0

        Nepřijde mi dnes horší než ostatní a je na něm konečně vidět i chuť

  16. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:32 |  
    1 0

    Kurňa Milan je teď s koncovkou hodně špatný.

  17. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:39 |  
    6 0

    Tak dalsich min. 150 000 Kc prave docoudilo..

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Obr     před 8 lety 11.09.2016 18:52 |  
      7 0

      Pri venkovnich zapasech je to fakt des. Nechapu, proc to delaj, kdyz vi, ze za to platime pokuty?!

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      JS (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:58 |  
      3 1

      Hlavně, že byla atmoška.

  18. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:52 |  
    5 0

    No tak zatim nam to individualne teda jde:
    nas elitni zakoncivatel Skoda netrefim branu ze 3 metru
    nas superrychlej hrac nepredbehne jejich stoper
    a nas obavany strelec ze stredni vzdalenosti nikym neatakovan vystreli jak dite v mladsich zakach..
    No jo,tak snad z toho budou aspon nejake body..

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 19:00 |  
      1 0

      Ja to vedel,ze jak napisu o tech bodech,hned nam to tam spadne.. Skoda tyc,mega sance a nic a my si srazime mic rukou do vlastni brany.. Ach jo..

  19. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:56 |  
    0 0

    My snad nedostaneme normální gól.

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 18:59 |  
      3 0

      Je to neskutečně k vzteku, co za šance nedáme a jaká haluz nám pak propadne do brány...

  20. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 18:57 |  
    1 1

    Teď sledujte, jak se psychicky zhroutěj

  21. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Robinator     před 8 lety 11.09.2016 18:58 |  
    0 1

    furt ta stejná písnička

  22. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    deny91     před 8 lety 11.09.2016 18:59 |  
    12 0

    Zmrhal opět spolehlivě neviditelný. Popravdě nechápu, co na něm pořád ti trenéři vidí, že ho pravidelně stavějí. Ten střed zálohy je snad největší slabina, paradoxně máme nejvíce hráčů na tyto posty, ale ani Hušbauer ani Zmrhal nejsou žádní tvůrci hry, natož tak Ngadeu...

  23. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Borris     před 8 lety 11.09.2016 19:03 |  
    3 0

    No nevím co na to mám říct.... Jarda Zmrhal ty jo ten kdyby teď nedával rozhovor, tak bych ani nevěděl že je na place. Totálně zbytečný hráč v první půli. První dvacetiminutovka docela ušla, pak zase přestaneme hrát, ubereme na tempu a po dvou zahozených šancích nás Teplice totálním náhoďákem potrestají. Achjo.... No jestli dneska nevyhrajeme, tak už nebereme na první trojku docela slušnou ztrátu.

  24. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 19:04 |  
    0 0

    No tak prvni polocas teda hodne opatrnej kdyz to rek u opatrne..
    Co je ale strasny,jak nam dlouho trva nez vymyslime co s balonem a nez to provedeme. Mikula prihravka po lajne,kam by stihnul dobehnout a sebrat ji i muj deda..
    Mingazov pred vapnem 2 vteriny cumi na Husbaera a kdyz to po tech 2 vterinach dojde i Teplickymu,tak mu to kopne primo na nohu..
    Zatim je to teda hodne marny, a ze by tam bylo nejaky extra nasazeni a touha po vitezstvi jsem si taky nevsiml.. Sem
    Zvedav jak se budou prezentovat v deuhe puli..

  25. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    jirfil     před 8 lety 11.09.2016 19:04 |  
    0 17

    Je to hnus. Přechodová fáze neexistuje. Všechno je to na náhodu, nebo nákopy na Škodu. Žádnej rozdíl oproti Uhrinovi.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 19:09 |  
      7 0

      Sakra a co jsi čekal, během pěti dní? Už to, že jsme tam nepřijeli ubránit 0:0 je obrovskej pokrok! Ta poznámka o Uhrinovi je úplně mimo...

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        jirfil     před 8 lety 11.09.2016 19:13 |  
        0 5

        Proč by měla být mimo?

        • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

          Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 19:17 |  
          3 0

          Tak asi proto, že tam rozdíl každopádně je. Ale pokud ho nevidíš, tak o tom asi nemá cenu diskutovat...

          • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

            jirfil     před 8 lety 11.09.2016 19:25 |  
            5 2

            Já si naopak myslím, že o tom má cenu diskutovat. Od toho tady taky ta diskuze je. Přece tu nemůžou mít všichni stejný názor. Pokud má někdo názor jiný, je potřeba ho rozebrat, podložit nějakými argumenty. Samozřejmě ho můžeš zpochybnit, podložit svými argumenty a já možná svůj názor změním, ale to je právě diskuze. Napsat máš jiný názor než já a jdi do hajzlu, nebo nemá cenu s tebou diskutovat je argumentace alá Babiš.

            • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

              Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 19:36 |  
              2 0

              Viz moje první reakce: "Už to, že jsme tam nepřijeli ubránit 0:0 je obrovskej pokrok" a pokud chceš slyšet nějaký další argument, tak třeba ten, že po obdrženém gólu jsme se začali cpát dopředu a nečekali před vlastním vápnem na konec poločasu s myšlenkou "hlavně nedostat ještě druhej"

              • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

                jirfil     před 8 lety 11.09.2016 20:16 |  
                3 0

                Z mýho pohledu jsme začali hrát fotbal, který stál za to až od 65 minuty. A to zapříčinily 2 věci.
                1. s příchodem Mešanoviče jsme změnili rozestavení a konečně jsme měli více hráčů ve vápně.
                2. začali jsme více hrát po zemi. Předtím většina míčů létala dopředu vzduchem a míče se vepředu nepodařilo udržet.
                Záloha dneska do 65 minuty na pytel. Podle mě je zbytečné mít 5 záložníků. Jasně měli by vytvářet převahu ve středu hřiště a nezáleží na tom, kolik je záložníků, ale kolik se zapojuje hráčů do útoku, ale to prostě u nás v reálu nefungovalo. Škoda byl na hrotu sám a než ho někdo doplnil, tak o balon přišel. Taky si myslím, že Van Kesselovi by měl někdo vysvětlit, že se musí rozeběhnout dříve, než na něj letí míč. To jsem u něj dneska postrádal, ačkoliv v jeho prvních dvou zápasech to rozbíhal skvěle.
                Ačkoliv jsme na konce měli fakt smůlu, tak si myslím, že dneska to byla zasloužená remíza.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      patras     před 8 lety 11.09.2016 19:12 |  
      1 9

      Sorry ! ! Běž dohajzlu...

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        jirfil     před 8 lety 11.09.2016 19:14 |  
        9 3

        ??? To jsme to dopracovali, když tu nemůže člověk napsat svůj názor na vývoj zápasu, aniž by ho někdo urážel.

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        japoko     před 8 lety 11.09.2016 19:34 |  
        4 5

        Ty budeš taky velkej myslitel a z gruntu objektivní kluk, viď?

        • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

          patras     před 8 lety 11.09.2016 19:46 |  
          1 0

          co jako čekáš ? ! Po dnešním zápase zase tady budou vykřiky , že Dušan měl zůstat, že byla chyba ho odvolat... Nečekám ze dne na den nějaký změny, budete to travat, takže nějáký plky o tom, že hrajeme to či ono je teď uplně mimo mísu ! !

  26. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 19:05 |  
    1 0

    Nevim no, je to takový zvláštní zatim, měli jsme tam super pasáže, jenže ty jsou k ničemu, když bohužel nedáme loženky. Milan má zatim v sezoně velkou smůlu, ale ono mu to tam snad padne v druhý půli, už by to fakt potřeboval. Trochu mě udivujou ty naše přihrávky na krátkou vzdálenost, dáváme je nepřesně a strašně pomalu a když je dáme přesně, tak si je zase nezpracujeme dobře. Trochu jsem se zaměřil na Deliho a zatim se teda zapomněl v minulé sezoně, je takovej míň obratnej, přihrávky dává nepřesně, pomalu, neni vůbec tak dominantní jak dřív, což si myslim, že naší hře hodně chybí. Snad to ještě urveme, Teplice zas nejsou nějak extra lepší.

  27. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    valkys     před 8 lety 11.09.2016 19:11 |  
    6 0

    Lidi, zkuste taky hledat trochu pozitiva. Gino oproti předchozímu zápasu velmi aktivní a je cítit, Teplice se zatím k žádné šanci nedostali a my jsme zatím lepší. To jste si mysleli, že s novým trenérem najednou začneme okamžitě hrát jako Barcelona? Věřím, že to dneska dopadne dobře a nějaké body ještě vydolujeme, nejlépe 3.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 19:14 |  
      5 0

      Souhlas s Ginem, on nemůže za to, že po hezké přihrávce do 1000% šance to Milan nedá.
      Vrací se i do obrany, za mě slušný výkon.
      Zmrhal? ten se snad první poločas chystal na ten rozhovor, nechápu.

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        mihaly     před 8 lety 11.09.2016 19:42 |  
        1 1

        Když na ten rozhovor přišel dost zpocený, tak mě to taky trochu zarazilo :D

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        bongor     před 8 lety 11.09.2016 20:33 |  
        3 0

        Gino dneska o 100 % lepší než několik posledních zápasů,asi dostal sodu od Jardů,ne asi,ale určitě.

  28. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Grobar     před 8 lety 11.09.2016 19:17 |  
    0 1

    Pomaly prechod do utoku, malo hracu si nabiha. Chtelo by to vetsi nasazeni. Stridat mel o polocase Zmrhal.

  29. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    malan (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 19:19 |  
    24 3

    Primitivni neonazi luza opet dela bordel...Lepsi na vyjezdy nejezdit nez sdilet sektor s takovym povlem.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 19:31 |  
      3 3

      no já byt ted v Jihlavě a na venkovní krom derby snad už nepůjdu.... jak se tam chvali nějaký děcka to bylo k neuvěření takle se nechovají ani opice!

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        milos2     před 8 lety 11.09.2016 20:56 |  
        2 1

        Moc prosím, a neberte to špatně, co alespoň přibližně znamená v češtině váš příspěvek? Nebo v libovolném světovém jazyce. Opravdu o tom přemýšlím, ale stále to přeložit nedokážu. "Vy být v Jihlavě"? (jak a s čím to souvisí?) "Máte teď byt v Jihlavě"? (dtto). Být (v Jihlavě, nebo kdekoliv jinde) člen ochranky, vyhodnotil bych vás jako bezpečnostní riziko - těžko říct, co udělá, ultras zapálí maximálně prskavku a pár strejdů to pohorší, ale tady???

        • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

          TKutnik (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 22:45 |  
          0 0

          V Jihlavě to bylo tragický i loni... "Naštěstí" jsem nesehnal lupeny do kotle, tak jsem stál za plotem. O tři řady pode mnou stáli tři kluci a vypadalo to následovně: 90 minut provokací proti čemukoli a vrcholem bylo, když jeden z těch primitivů v našich barvách proběhl pod první řadou tribuny a rozdal tam pár ran...

        • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

          Gino     před 8 lety 12.09.2016 10:19 |  
          0 1

          Ty seš dobrej pošuk. Zesměšňuješ tu druhýho a přitom jsi tak pomalej, že nedokážeš pochopit a tolerovat překlep? Bože, to jsou lidi tady...

        • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:25 |  
          0 0

          Promňte mi milosi2, že jsem si dovolil zaměnit písmeno "té" za "el", moc mě to mrzí pokud se Vás to dotklo.

  30. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    deny91     před 8 lety 11.09.2016 19:30 |  
    2 0

    Oni se s Mihalíkem nebaví, nebo proč mu ještě snad od začátku poločasu nenahráli? Achjo...

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      deny91     před 8 lety 11.09.2016 19:33 |  
      5 0

      A sotba jsem to napsal, tak si je tam Mihalík začal vodit, jen prostě potřeboval ten míč

  31. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    vlastim     před 8 lety 11.09.2016 19:45 |  
    1 3

    To je šílený co tam zase předvádíme. Pochodující panáci. Vypadá to, že jim zakázali rychlejší pohyb. Tedy až na Murise.......

  32. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    deny91     před 8 lety 11.09.2016 19:50 |  
    8 0

    Výborně Mihalík s Murisem!! Konečně někdo, kdo se tam hýbe a chce běhat a navíc umí něco udělat s míčem. Ať to aspoň tomu Mihalíkovi nahrávají, když to tam sami udělat neumí...

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 19:55 |  
      4 0

      Mihalík dneska skvělej!

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        vršek     před 8 lety 11.09.2016 21:08 |  
        2 0

        Mešanovič opět skvělej!!! Patří do základu a to za kohokoli!!!

  33. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    eomer (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 19:54 |  
    0 0

    goooooooooooooooooooooooooool

  34. Že bychom vedli zaslouženě ...

    red_dwarf19     před 8 lety 11.09.2016 19:56 |  
    0 0

    se asi říct nedá. Pískej konec! :-)

  35. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Boo_SKS     před 8 lety 11.09.2016 19:57 |  
    11 0

    Yes! Krasny priklad, jak JSVCD dokaze reagovat na utkani. Oba goly zaridili vsichni stridajici hraci. DU by stridal jen jednou a to v 80.minute

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      postovni (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 20:02 |  
      5 0

      Doufám, že příště všichni 3 v základu.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Kenny     před 8 lety 11.09.2016 20:14 |  
      1 0

      A to by šel Frydrych místo Škody....

  36. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Janty     před 8 lety 11.09.2016 20:03 |  
    12 0

    No vida, najednou se po prvním inkasovaném gólu psychicky nehroutíme, ani ještě více nebetonujeme - toť příjemná změna!

    Pořád je teda dost co zlepšovat, ale dneska se na to aspoň dalo koukat :) .

  37. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Jikom33     před 8 lety 11.09.2016 20:03 |  
    2 1

    Co ta obrana předvádí, to je tragédie. Ale vůbec celá naše defenzivní hra je strašná. Jestliže říkáme, že naše hra dopředu je na náhodu, tak dozadu to platí minimálně stejně. Jakmile má soupeř míč, tak stojíme, čumíme na něj a čekáme až udělá chybu. A pak z toho vznikaj takový šance a goly jako jsme viděli dneska....soupeř se strašně snadno dostává do našeho vápna a tam to hasíme kolikrát na poslední chvíli....

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 20:07 |  
      3 0

      Ve druhé půlce tam myslím dvakrát Ngadjui propadl, jednou hlavička a podruhé přihrávka na Deliho, která byla mimo.
      Jinak Bílek asi nejlepší z obránců.
      Jen je škoda, že když už urveme vedení, tak si zase necháme dát takový divný gól, žádná extra vyložená šance, ach jo.
      Každopádně pod Šilhavým tam vidím změny k lepšímu.

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        Jikom33     před 8 lety 11.09.2016 20:09 |  
        2 0

        No jenom ten Vaněček šel ve druhý půli 3x skoro sám na bránu a dopadlo to dobře jen díky tomu, že to naši uhasili na poslední chvíli. Pokud by to byl někdo, kdo je trochu lepší fotbalista, tak by to potrestal. Navíc potom ve druhým poločase asi další dva závary před brankou, jedna střela do boční sítě, lacinej gól......Prostě na jeden poločas hrozně moc. Lepší tým by nás nemilosrdně trestal

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      vršek     před 8 lety 11.09.2016 21:12 |  
      5 0

      Mikula dnes naprosto strašidelnej.
      Ale nejhorší pro naši obranu je bohužel forma Deliho, ten hráč jakoby ztratil zájem hrát, bojovat a dřít!
      Je třeba ho důrazně srovnat!

  38. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Jikom33     před 8 lety 11.09.2016 20:07 |  
    2 0

    Jestli něco vystihuje dnešní zápas z našeho pohledu, tak je to "nekvalita". Nevím, jestli to bylo trémou nebo čím, ale tolik zkažených přihrávek co máme....hrůza. Byla tam vidět snaha, OK, ale to vůbec nepřeceňuju. Dneska se snažit museli, a možná se měli snažit i víc, vzhledem k tomu, že je dost kritizovalo vedení a navíc přišel novej trenér. Až další týdny ukážou, jestli budou naši hráči teď budou už konečně makat nebo zase budou hrát jako lajdáci. Dneska asi bod dobrej, ale snad už se probereme, máme zatím bodů žalostně málo.
    Jsem rád, že Mihalík a Mešanovič ukázali takovej záblesk fotbalovosti. Podle mě to jsou naši dva nejfotbalovější hráči, akorát to neukazujou tolik jak by mohli.

  39. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Petr9608     před 8 lety 11.09.2016 20:07 |  
    5 1

    Neutrální divák se bavil, remíza je spravedlivá, byť samozřejmě ztracené vedení bude mrzet. V Teplicích se zkrátka nevyhráváme příliš často. Budem muset sejmout Liberec, který je z formy a navíc bude po zápase EL!

  40. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    spivi     před 8 lety 11.09.2016 20:09 |  
    1 14

    nějak jsem měl za to, že nový trenér bude chtít něco změnit.... a nic , pokračuje se v zajetých koko..inách .... vážně osvěžení....hrát na jednoho útočníka od začátku to je změna, mikula krásněpředvdruhým golem teplic hlavičkuje zpět na vápno, zmrhal byl na hřišti? Škoda bez formy nepostradatelnej jako deli ....

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 20:14 |  
      3 0

      Za sestavu, krom Zmrhala na středu zálohy, bych trenéra nekritizoval. Byl to první zápas, tým teprve poznává. Teď je ale důležitý, aby jej co nejrychleji poznal a začal stavět hráče, kteří mají hrát a ty, který hrát nemaj, dá ven. Takže trenéra po jednom zápase hodnotit fakt nebudu.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Miky44     před 8 lety 11.09.2016 20:18 |  
      2 1

      Jestli tam nevidíš změny, tak jsi zaujatej.

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        spivi     před 8 lety 11.09.2016 20:39 |  
        1 4

        Jaka změna? Mikula zpět? Zmrhal na středu? Super ale hra od začátku opět defenziva.... místo hry na dva opět vše ka škodu.... v čem je to jiný?

        • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

          spivi     před 8 lety 11.09.2016 20:45 |  
          0 1

          To neni na líbí a nelíbí.... ale aby mi někdo rozumně řekl v čem to bylo jinýbkrom přístupu hráčů.... taktika furt stejná...

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Slawek     před 8 lety 12.09.2016 13:56 |  
      1 0

      A Ty sis vazne myslel, ze JS prijde a hned to bude vsechno jinak? Tak to Te lituju. Je u muzstva 5 dni, tak to prosim akceptujte, vzdyt naostro videl muzstvo hrat poprve. Ted si teprve muze udelat prvni usudek.

  41. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Jikom33     před 8 lety 11.09.2016 20:11 |  
    15 0

    Mešanovič 5 zápasů, tři góly ..... Škoda příště prostě MUSÍ začínat na lavičce. Dneska v druhým poločase totálně vymizel a byl k ničemu

  42. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Novi.sks     před 8 lety 11.09.2016 20:12 |  
    8 2

    Kdyby jsme dostali nějakej normální gól, tak řeknu, že to byla zasloužená remíza. Jenže my dostali 2 naprostý haluzáky, naopak jsme dali dva pěkný góly a Škoda spálil dvě tutovky... Podle mě to mělo dopadnout 2:1 pro nás...

    Každopádně pozitivní je ta změna v přístupu hráčů k zápasu - bylo vidět, že chceme vyhrát, ne že jedeme ubránit 0:0, po gólu jsme se nesložili, ale chtěli vyrovnat, po vyrovnání jsme nebránili remízu, ale zase šli za výhrou... Na tom se rozhodně dá stavět!

  43. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Travinho     před 8 lety 11.09.2016 20:13 |  
    4 4

    Liberec z formy? Včera prohráli s Plzní po tom co byli lepší, poněkud rozdíl oproti nám, které stejný soupeř přejel rozdílem několika tříd.

  44. Ale jo

    Miky44     před 8 lety 11.09.2016 20:13 |  
    6 0

    Za mě se na to dalo koukat. Trochu nepochopitelně jsme přestali hrát posledních 10 minut v první půli. Střídání se povedlo maximálně, oba góly moc hezký. Moc se mi nelíbí Deli, možná bych už ho nechal odpočinout s Libercem a zkusil bych Frydrycha. Ale nevypadalo to dneska zle.

  45. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    japoko     před 8 lety 11.09.2016 20:14 |  
    9 19

    Notak jediná naděje pro hru je, že snad J.Š. pozná, že Hušbaur je hráč úplně na hovno! Přesto že tu má "Chráněnou dílnu" svých obdivovatelů!

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Liborekk_SKS     před 8 lety 11.09.2016 21:15 |  
      5 2

      Spíš bych řekl, že "chráněná dílna" je sbor těch, kdo na Hušbauera v jednom kuse flušou.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      vršek     před 8 lety 11.09.2016 21:19 |  
      5 2

      Naprostý souhlas.
      Podle reakcí na Váš názor to vypadá, že to tady bude opět přestřelka o Pepíka stejně jako byla o Uhrina.
      Hušbauer není v žádné herní činnosti hráčem převyšujícím dobré ligové hráče. Je třeba dát důvěru Barákovi!

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Romino     před 8 lety 12.09.2016 12:49 |  
      0 0

      Souhlas, z toho klubu z Letné bych kupoval pouze mimořádné hráče typu Rosický ve 30 letech, pokud by to samozřejmě bylo možné, jinak ne. Dnes alespoň naděje, že je Hušby střídatelný, rozhodně nechyběl. Střed zálohy je prostě největší slabina týmu, to musí trenér vyřešit, aby se hra trvale zlepšila.

  46. Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Robinator     před 8 lety 11.09.2016 20:14 |  
    12 0

    tak mám takový smíšený pocity,první půlka špatná..záloha vůbec nepracovala dobře,po vzoru minulých měsíců..ve druhé půlce a hlavně ve druhé puli druheho poločasu šla nahoru..co osobně mně dnešní zápas prinesl, je to, že Husbauer by měl dostávat daleko méně prostoru,je fakt hodně špatný,vůbec se mi nelíbí..Škoda by si měl na čas vyměnit roli s Mesanovicem...a pro Mihalika a Baráka více prostoru..posledních dvacet minut pěkný fotbal,trenér dobře reagoval na zápas,KONECNE! ale měl i stastnou ruku :) ale to je třeba :)

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 20:19 |  
      12 1

      Hlavně si všimni, kolikrát nakopl míč dopředu úplně na náhodu. Někdy to jinak než odkopem řešit nejde, ale rozhodně to nebyly ty situace. Kdyby chtěl, šlo to vyřešit fotbalově a míč rozehrát, místo toho několikrát přišel akorát nákop a samozřejmě ztráta míče. Když se podívám na Baráka, tak i když se mu to ne vždy povede, tak chce hrát fotbal, chce to řešit fotbalově, narážečkou, vyvezením míče atd. Samozřejmě je to riskantnější než to nakopnout nazdařbůh dopředu, ale takový fotbalisti mě baví, Hušbauer ne.

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        Robinator     před 8 lety 11.09.2016 20:31 |  
        0 0

        jojo je to tak Guly :)

      • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

        vršek     před 8 lety 11.09.2016 21:28 |  
        3 0

        Nikdo určitě nemůže Hušbauerovi vyčítat, že by nebojoval a nesnažil se, ale dát za celý zápas jen jednu opravdu výbornou přihrávku (bohužel Zmrhal ji nezpracoval) je hodně málo. Mně nejvíc vytočil dvěma nesmyslnými a nepovedenými pokusy o střelu ve chvíli, kdy mu po straně nabíhá úplně volný hráč, který by v případě přesné přihrávky byl sám ve vápně! A ten jeho naprosto tragický trestňák - takhle to snad nemůže kopnout ani dorostenec!

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Tchue22     před 8 lety 11.09.2016 20:21 |  
      1 0

      Naprostý souhlas!

    • Re: Teplice - Slavia 1:0 po 1. poločase

      rybář 53     před 8 lety 11.09.2016 20:22 |  
      13 0

      Každopádně můžeme být všichni rádi,že Šilhavý přišel.jednoznačně posun dopředu.Práce bude ještě hodně,ale za dnešek palec nahoru!!!!

  47. Re: Teplice - Slavia 2:2

    valkys     před 8 lety 11.09.2016 20:19 |  
    4 0

    Nakonec podle mě pro nás dost smolný zápas, Teplice daly jeden blbější gól než druhej... No co se dá dělat, jedeme dál, byla tam dneska vidět změna k lepšímu. Remíza v Teplicích není zase nic tak hrozného, snad příště už zabereme doma za 3 body a odrazíme se k světlejším zítřkům.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      bongor     před 8 lety 11.09.2016 20:42 |  
      3 0

      A hlavně na toaletný musíme pokazit bídě jejich růžové sny

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        milos2     před 8 lety 11.09.2016 21:15 |  
        1 0

        Tak to je jasně klíčový pro celej podzim. Souhlas. Především porazit tým s nejlépe placeným invalidním důchodcem na světě, je věc červenobílé cti.

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          Thane (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 22:57 |  
          3 0

          Jsou hráči co si respekt zasloužej a on je jeden z nich..navíc co se psalo tak zas tak královský placenej neni. I kdyby oodehral za půl sezónu tři zapasy tak to bude víc než Micola u nás za dva roky..

  48. Re: Teplice - Slavia 2:2

    mudrc     před 8 lety 11.09.2016 20:20 |  
    8 0

    Líbilo by se mi, kdyby dal JŠ proti Liberci odpočinout Delimu a vedle Bílka postavil Frýdka. V Simonovi to je, žel momentálně to nemůže najít. A jistě by si základ zasloužilo dnešní sřídající trio Mihalík, Mešanovič, Barák. Fotbalovost a chuť, to je prostě to, pro co člověk dokáže přimhouřit oko nad výsledkem. Jsem si jist, že se blýská na lepší a lepší časy.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Petr9608     před 8 lety 11.09.2016 20:29 |  
      12 3

      Zas nějaký kšefty s rudejma se chystaj, jo?

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Robinator     před 8 lety 11.09.2016 20:32 |  
      0 0

      ale zase tam dnes Deli zabránil dvěma golovkam..

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      afro     před 8 lety 11.09.2016 20:36 |  
      17 0

      Frýdek je na stopera malej a jestě k tomu rudej... :-)

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      mudrc     před 8 lety 11.09.2016 20:48 |  
      2 0

      Samozřejmě jsem měl na mysli Frydrycha, díky za vtipné upozornění :-)

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        afro     před 8 lety 11.09.2016 21:24 |  
        2 0

        Vzdyt my vime, ale na tohle nezasmecovat by byl snad hrich. :-)

  49. Re: Teplice - Slavia 2:2

    malan (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 20:23 |  
    5 0

    Velka skoda ze to dnes nebyly tri body. Narozdil od Teplic jsme dali goly z vypracovanych sanci, coz se o souperi rici neda. Ale musim uznat, ze nas tam obcas pekne vetrali. Videl jsem pouze 2.polocas a za me dobry, priste to chce jednoznacne 3 body a verim ze budou, konecne jsem totiz po dlouhe dobe videl to co nam chybelo, bojovnost!

  50. Re: Teplice - Slavia 2:2

    xavi     před 8 lety 11.09.2016 20:50 |  
    6 1

    Bílek smolařem zápasu,první gól nešťastná teč,ale druhý jde jednoznačně za ním,stoper musí tlačit hráče ven z vápna a ne se tam zapomenout.Muris dokazuje,že patří do základu,to platí i pro Mihalíka,jakej rozdíl proti neviditelnýmu Zmrhalovi,na toho kluka už začínám být alergickej.Tři nejlepší hráči zápasu Mihalík,Mešanovič,Ngadeu,tři nejhorší Mikula,Zmrhal,Hušbauer

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Jachym     před 8 lety 11.09.2016 21:03 |  
      3 1

      Každý má svého obětního beránka, svůj hromosvod. Já jsem si třeba všiml, že Zmrhal parádně vyslal do šance Škodu. Kdyby ten svoje šance proměňoval, tak máme o dost bodů víc...

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        vršek     před 8 lety 11.09.2016 21:35 |  
        2 2

        Jenže oni ti tři byli opravdu nejhorší!
        Nejvíc mně to mrzí právě u Zmrhala, jemu bohužel chybí dravost a bojovnost, takhle nemá v základní sestavě co dělat!

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        navzdyslavia     před 8 lety 11.09.2016 22:16 |  
        2 0

        No jo ale sance pali.a nedava tutovky.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Oskar98     před 8 lety 11.09.2016 21:07 |  
      3 0

      upřímně, Bílek se mi vůbec nelíbí. V osobních soubojích odpadává jako papír, konstruktivní rozehrávka nula, čehož využily všichni dosavadní mužstva, která proti nám nastoupila, kdy stačí vysunout dva hráče a počkat až to dostane náš kapitán. Konstruktivně nerozehraje, pouze odkopává. Nevím na co tam zůstali předchozí asistenti, když nedokážou přesvědčit trenéra, že Zmrhal je ve středu marnej, dávno ověřený. Mihalík výborný, nebál se podržet míč a hned to vypadalo jako fotbal.

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 21:40 |  
        3 0

        O tragický rozehrávce Bílka jsem psal už dávno a je to prostě fakt.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      bongor     před 8 lety 11.09.2016 21:40 |  
      1 4

      Mikula dneska nebyl špatnej

  51. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Pava1     před 8 lety 11.09.2016 21:02 |  
    1 1

    Naše oba góly po dlouhé době po nádherných akcích.
    Je vidět,že je potřeba jen to s těch hráčů dostat.
    Myslím,že dnešní zápas panu Šilhavému hodně napověděl a jsem zvědavý na změny v dalším utkání.
    Dneska my tam chyběl Švento.Né že by podával nějaké extra výsledky,ale tu lajnu umí rozhýbat.

  52. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Ravik     před 8 lety 11.09.2016 21:04 |  
    5 3

    Jak se Vám líbil výkon Mikuly? Viděl jsem tedy zejména 2.poločas,ale od něj mi to přišlo jako jeden z jeho nejsmutnějích výkonů.To že naši beci neumí podpořit útok jsem si zvyknul,ale ta dnešní Mikulova prakticky nulová úspěšnost při bránění,korunována odvrácením míče do zakázaného prostoru (byl z toho vyrovnávací gól ), za což jsou plísněni i děti v přípravce, se jen tak nevidí. JŠ dnes skvěle reagoval na vývoj zápasu,ale nasazení Mikuly a to že dohrál se mu myslím nepovedlo.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Quentin     před 8 lety 11.09.2016 21:16 |  
      2 0

      Mně dnes nepřišel tak špatný, to smolné odvrácení míče před vyrovnáním jde samozřejmě za ním. Ale to se holt občas někdy stane, že v maximální snaze zasáhnout balon a odvrátit tak bezprostřední nebezpečí, soupeři ještě víc "namažeme". Chyba by nebyla vidět, kdyby z ní nebyla branka. Od Pavlenky šel v prvním poločase míč taky zpátky na vápno, přitom měl jednoznačně skončit vyražením na roh. To je jen příklad.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Robinator     před 8 lety 11.09.2016 21:21 |  
      4 0

      taky už jsem od něj viděl horší zápasy..to že z něj nebude nikdy moderní bek víme asi všichni,bohužel...

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      vršek     před 8 lety 11.09.2016 21:39 |  
      5 4

      Dnes byl Mikula naším nejhorším hráčem. To, že není moderním bekem je zcela zřejmé, jenže dnes naprosto propadal i při bránění.

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        Thebigo     před 8 lety 11.09.2016 23:10 |  
        2 0

        Podepisuju. Paradoxne dnes dva dobry momenty dopredu, kdyz nic nevymyslel a daval mic z prvni do stredu. Dozadu ale tragedie. Snazi se, to mu neberu, ale dneska snad jedinkrat dobre nevystoupil a horel tam jak papir. Je mi to lito, ale takovy hrac ve Slavii proste nema co delat, ani na lavici.

  53. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Quentin     před 8 lety 11.09.2016 21:10 |  
    3 0

    Je škoda, že jsme to vedení neudrželi. Ano, Teplice měly šance, ale obě branky byly hodně šťastné. Při brance na 2:2 jsme byli nedůrazní, hoši už se viděli se třemi body na cestě domů. Nechci hodnotit po jednom zápase pod trenérem Šilhavým, v zápase jsme střídali momenty dobré i špatné. Takže na těch prvních zapracovat, ty druhé ze hry odstranit. Snaha častěji kombinovat byla vidět už od obránců, dlouhých míčů na Milana bylo míň, než dřív. Možná jsem to ale viděl jen tak, jak jsem to vidět chtěl, nevím... Bohužel jsem neměl příležitost sledovat zápas úplně v klidu, třeba příště.

  54. teplice - Slavia

    buri     před 8 lety 11.09.2016 21:11 |  
    0 5

    V první půli jsem byl spokojen, konečně se snažili hrát fotbal.Takové šance nedat se nevyplácí... Škoda by měl pustit Mešanoviče a mohl by střídat v 60 min. Obrana je špatná. Dal bych tam Frydrycha a Jablonskýho. Deliho bych zkusil v záloze, umí s míčem. Ngadeu je dobrej. Mihalik musí být v základu. Do brány Berkovce, dnes by aspoň jeden chytil.Hušbauer dnes kazil, ale bojoval. Zmrhal dal dva centry za celý zápas...
    Zkusil bych - Berkovec- Bořil-Bílek-Frydrych-Jablonský(Švento)- Mihalík-Ngadeu(Sčuk)-Deli-Barák-GVK(Škoda)-Mešanovič

    • Re: teplice - Slavia

      afro     před 8 lety 11.09.2016 21:19 |  
      6 1

      "Do brány Berkovce, dnes by aspoň jeden chytil." To nemyslis vazne, ze ne? Jinak se da s mnohym v komentari souhlasit, i kdyz sestava, kde by byli v zaloze Ngadeu i Deli za predpokladane absence Scuka se mi nelibi.

    • Re: teplice - Slavia

      Quentin     před 8 lety 11.09.2016 21:22 |  
      8 0

      Tak z Pavlenky jistota úplně netryskala, ale branky mu vyčítat nemůžeš. Na dvě teče, které úplně změnily směr střel, prostě reagovat nemohl. Berkovec by je možná měl, kdyby tam stáli s Pavlenkou oba. Ale to pravidla naštěstí nedovolují... :-)

    • Re: teplice - Slavia

      Robinator     před 8 lety 11.09.2016 21:24 |  
      3 0

      na takovéto experimenty není čas..teď si musí trenér najít co nejdříve nejvhodnější základní 11 a tu ustálit a pilovat..brzy tu máme derby a zkoušet tohle by se nemuselo vůbec vyplatit

  55. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Yester     před 8 lety 11.09.2016 21:11 |  
    11 0

    Nemuzu si pomoct, ale ja se dneska proste bavil. Samozrejme to nebyla mistama zadna hitparada, ale to jsem ani necekal, kdyz je trener u tymu par dni. Na druhou stranu misty z nasi strany super akce, oba goly moc hezky. Ono to pujde, ne ze ne. Vykony jednotlivych hracu tu rozebirat nebudu, to ucini jini. Ale kratce k GvK, dle me hral celkem dobre. Bylo videt, ze nelita jen po lajne jako za Uhrina, ale stahuje se ke Skodovi jako druhy utocnik. Uvidime co trener vymysli dal, rozhodne Mesanovic a Mihalik si rekli o zaklad. Verim, ze casem se vse vypiluje, pokrok je evidentni.

  56. Re: Teplice - Slavia 2:2

    pinochet     před 8 lety 11.09.2016 21:13 |  
    6 0

    Škoda se zřejmě vrátil do časů, kdy k nám z Bohemky přišel. Měl by si zase dát nějaký závazek a plnit ho, jinak by měl být na lávce on a Muris v základu.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      doctorex (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 21:15 |  
      0 3

      Fotbal není pětiletka, aby si musel dávat závazky...

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        Pava1     před 8 lety 11.09.2016 21:28 |  
        5 0

        Milan je pan útočník,to co opět předvedl při první šanci,když mu to spadlo na tyč bylo neuvěřitelné kam se tou hlavou dostal,ale myslím,že by si měl na pár zápasu odpočinout.Nese si sebou do zápasu v hlavě,že on to musí rozhodovat a že to od něj každý chce.Pokud se ta zátěž rozhodí mezi více útočníků bude zase v pohodě.Na pár zápasů bych z něj udělal žolíka na posledních 25 minut.Další věc,ale je že on s tou svojí hlavou pomůže hodně obraně při standartkách.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Robinator     před 8 lety 11.09.2016 21:27 |  
      7 0

      hele tohle se stává i daleko lepším útočníkům,že za žádnou cenu nedají gola i z největší tutovky..zase to protrhne doufejme..na druhou stranu by měl dostat Muris čas od začátku..Milana tam pustit na pár zápasů od třeba 70 minuty..mohlo by to prospět..

  57. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Liborekk_SKS     před 8 lety 11.09.2016 21:21 |  
    9 3

    Tady se polemizuje nad tím, že 3 body by byly ne/zasloužený. Pro rozřešení tohoto rébusu bych rád poukázal na to, že oba teplický góly byly z kategorie "klika jako prase", zatímco oba naše góly byly krásné po vypracovaných akcích. Z tohoto pohledu si troufám tvrdit, že plichta je nakonec pro nás ztráta a smůla, ale vidím v tom velký potenciál do budoucna.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      andre-21     před 8 lety 11.09.2016 21:40 |  
      4 1

      To si úplně nemyslím. První gól Teplic byl po dvou, třech jejich akcích, které smrděly brankou a ta druhá byla po dalších akcích, kdy jsme Vondráška ve vápně zastavili na poslední chvíli. Za mě remíza určitě spravedlivá.

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        andre-21     před 8 lety 11.09.2016 21:46 |  
        0 0

        Pardon, myslel jsem Vaněčka, ale to na tom moc nemění...

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        vršek     před 8 lety 11.09.2016 21:47 |  
        2 0

        Myslím si to také. Vaněček zazdil snad tři tutovky po výborných a rychlých akcích Teplic. Kdyby dal aspoň jednu asi bysme nebyli tak optimističtí. Ale i když jsem velký skeptik - já jsem přesvědčen, že Slavia se pod Šilhavým zvedne, a rychle, viz dnešní zásahy do sestavy během zápasu. Jak "slastné" po "koučování" pana Uhrina!!!

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        Jachym     před 8 lety 11.09.2016 21:59 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Remíza byla spravedlivá. My jsme měli výraznější šance (Škoda), ale Teplice byly celkově aktivnější.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      helmajstr     před 8 lety 12.09.2016 08:31 |  
      0 0

      oba góly, co jsme dostali byli sice nešťastný, ale lví podíl na nich mají naši obránci...u prvního proti vondráškovi nikdo nevystoupil, takže si to mohl směle pelášit až k vápnu...a u druhýho to mikula vrátí přímo na jejich hráče před vápno...hrubky našich obránců

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        andre-21     před 8 lety 12.09.2016 11:10 |  
        1 0

        Souhlasím, že branky byly po chybách celé obrany, ale vztáhl bych do toho i zálohu. Kritizuje se tu třeba Mikula, že neodehrál míč někam lépe v těžkém souboji, který podstoupil (nepolemizuji nad tím, že to odvrátil do špatného prostoru), ale že třeba Barák nepokryl a nedostoupil hráče, který střílel se tu už nezmiňuje.

        Občas mi to přijde jako averze vůči některým hráčům, kterou samozřejmě takové výkony jako předvedl Mikula přiživují.

  58. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Borris     před 8 lety 11.09.2016 21:25 |  
    10 1

    Zápas zhodnotím až s denním odstupem, jako vždycky. Ale co mě momentálně celkem dost straší, je počet bodů na našem kontě. I navzdory tomu, že máme zápas k dobru. Chceme být do třetího místa a na třetí Bolku ztrácíme už sedm bodů! Na to že nejsme ještě ani v půlce podzimu, to je docela dost. Teď už si prostě nemůžeme dovolit ztrácet, bodů už se doteď poztrácelo víc než dost! Ztráty už jsme si vybraly na samém začatku a s týmama, se kterýma se absolutně ztratit nemělo. Takže teď už se prostě musí vyhrávat! A to platí nejen pro příští zápas doma s Libercem, ale i pro následné derby! Žádně plichty mě nezajímají, už se musí začít vyhrávat, už na to není prostor ani tolerance!

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Robinator     před 8 lety 11.09.2016 21:29 |  
      2 2

      já si myslím, že letos budeme 5-6..viděl sem pár zápasů ostatních tymu a máme na čem makat..a zas tak vynikající tým nemáme..podle mě se dost přeceňuje..dneska jsem třeba viděl Bohemku a paráda..

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        Borris     před 8 lety 11.09.2016 21:42 |  
        2 0

        V tomhle s tebou zase úplně nesouhlasím Robinatore, podle mého máme kvalitativně srovnatelný mančaft třeba s Plzní. Rozdíl je ale hlavně v tom, že Plzeň už má zažité automatismy a ví co má hrát. My se k tomuhle teprve snažíme kostrbatě dopracovat. Naší povinností musí být usilovat aspoň o ten třetí flek za Plzní a rumunama. To prostě jinak nejde! A rozhodně už si nesmíme dovolit dál ztrácet vyhrané zápasy! A už vůbec ne ztrácet s týmama jako Jihlava, Zlín ( při vší úctě, tenhle klub zase nejpozději na jaře spadne do druhé půlky tabulky ) nebo Teplice.

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          Robinator     před 8 lety 11.09.2016 21:56 |  
          3 0

          já tam vidím u spousty hráčů otazníky(Husbauer,Mingazov,GVK),plus hráči bez formy(Škoda,Soucek) + zraněný(Scuk, jaká bude jeho formy nevíme) a z tohodle všeho mám obavy,že bude opravdu těžké udělat 3 nebo 4 flek..rád bych se pletl..A s těmi body souhlas,jestli uděláme z následujících 2 zápasu třeba jen jeden bod..bude to opravdu dřina..

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          Thane (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 23:12 |  
          3 1

          Nemyslím si že máme kvalitativně srovnatelný tým..když už nic jiného tak oni mají hráče na posty my nemáme ani to. Defenzivního záložníka z nouze lepime stoperem a jsme z toho skoro nadseny máme maximálně jednoho dalšího hráče do středu a k tomu nesmyslne 4 dobrý stopery 4-5 krajních záložníků a 4 útočníky..Ten tým je prostě postavenej špatně

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        vršek     před 8 lety 11.09.2016 22:12 |  
        0 0

        Já myslím, že máme hodně nadprůměrný kádr. Pavlenka, Bílek, Ngadeu (stoper), Deli( pokud ho někdo srovná), Bořil, Škoda, Mešanovič, Barák (pokud dostane důvěru), Mingazov (první zápas po delší době), i Van Kessel (potřebuje trochu času - dnes mu už snad nikdo nebude předhazovat, že nahrávka Škodovi byla náhodná), snad i Mihalík a hlavně pokud budou zdraví, tak Ščuk s Kenijou. Plus další hráči, kteří by v jiných ligových týmech, vyjma Sparty a Plzně, nastupovali v základu - Zmrhal, Hušbauer, Frydrych, Železník, Jablonský, Berkovec...Jde jen o to, vytvořit efektivně fungující tým. Snad to Trenér Šilhavý zvládne rychle, věřím.

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          vršek     před 8 lety 11.09.2016 22:14 |  
          0 0

          Sakra, zapomněl jsem na Součka, který se snad dostane do formy z loňského podzimu.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      bongor     před 8 lety 11.09.2016 21:50 |  
      2 0

      Vyhrát s Libe se dá ,to souhlas.Vyhrát s bídou je povinnost slávisty.Rozhodně hrajou kulový,o tom svědčí fakt,že jejich hlavními esy má být sice šikovný,ale věčně zraněný Rosa a vykulenej VK,kterej si v bundeslize moc nekop.

  59. Re: Teplice - Slavia 2:2

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 21:28 |  
    0 0

    Bodík jsem tak nějak očekával,hodnocení výkonů jednotlivých hráčů nechám na místních odbornících.Já co chci vidět u hráčů je bojovnost aspoň takovou, jakou dnes předvedli hráči bohemky po celý zápas.

  60. Re: Teplice - Slavia 2:2

    andre-21     před 8 lety 11.09.2016 21:36 |  
    1 1

    Dneska jsem čekal možná trochu více bojovnosti a agresivnější napadání. Remíza je spravedlivá, i když ty góly Teplic byly možná šťastné, tak měli rozhodně více šancí. My jsme měli v podstatě 2 tutovky Škody, asi dva zaváry a jinak nic. Někdo to popisoval výše, v záloze nás soupeř mírně přehrával a několikrát jsme měli štěstí, při jejich špatném finálním řešení, chybějícím půl kroku u nehlídaném centru na neobsazeného hráče apod.

    Každopádně zázraky jsem nečekal a možná jsem doufal v ještě větší důraz a to že budou kluci ještě o trochu víc jezdit. Hra naší obrany byla hodně špatná a často to bylo na velké riziko, což je s podivem, protože dopředu hrál max. Bořil. Škoda bohužel několikátý zápas, kdy nedal šance a stejně jako Kessel se postupem času se oba vytráceli. Špatný výkon dle mě opět od Mingazova a Zmrhal také nic moc, ale postupně se zlepšoval. Hušbauer spíš podprůměrný, přišlo mi, že byl často pozdě u hráče a daleko od míče.

    Střídající hráči nakonec super, ale Mihalík nebyl dlouho vůbec vidět a nepřišlo by mi, že bychom se nějak zvedli. Ale kladně hodnotím nějakou reakci na vývoj utkání a vystřídání 3 hráčů do 85. minuty. To se mi líbí a ostatní snad přijde...

    Trochu se obávám, že los je trochu proti nám, protože Liberec sice výsledkově ještě horší než my, ale herně byl daleko lepší, takže to chce výkon na hraně možností a pak derby...bude potřeba skutečně bojovat!

  61. Hodnocení zápasu by dropt

    dropt     před 8 lety 11.09.2016 21:53 |  
    13 2

    Ahoj,

    máme za sebou první zápas pod taktovkou Jaroslava Šilhavého. Jaký byl? Byly vidět změny oproti dob Uhrina a kam bychom se mohli dále ubírat? Zde je můj názor.

    Byl jsem velmi zvědavý v jakém rozestavení a s jakými hráči nastoupíme. Zatímco rozestavení 4-5-1 mne nepřekvapilo, protože Šilhavý je konzervativní a jednoznačně naznačoval, že se ze začátku bude držet spíše vyzkoušených a zaběhlých věcí, než okamžitě vše překopávat, sestava mne příliš nepotěšila. Chyběli mi v ní především dvě jména (kdo mne čte častěji, určitě ví).

    Hned od začátku zápasu byla vidět jedna podstatná změna. Přestože jsme na první pohled hráli 4-5-1, bylo tomu tak pouze směrem dozadu. V útočné fázi to bylo spíše 4-3-3, naše kraje se stahovali do středu ke Škodovi a krajní beci se vysunovali po lajně. Defenzivní záložník se stahoval mezi roztažené stopery a střední záložníci operovali spíše zezadu. Osobně se mi to velmi líbilo, jen jsme na to neměli na hřišti ty správné hráče. Bohužel. Díky tomu, že náš střed nebyl schopen podržet a klidně rozdat míč, přechodová fáze vázla a my se často uchylovali k nakopávaným míčům, které na Teplice vůbec nefungovali. Osobně bych do příštího zápasu udělal minimálně tři změny v sestavě (Škoda => van Buren, Mingazov => Mihalík, Zmrhal => Barák) a zkusil v tomto stylu pokračovat. Dále by mohl Ščuk nahradit Ngadeua a Jablonský nebo Švento Mikulu.

    Do druhé půle přišel Mihalík (1+1) a my jsme přešli na 4-4-2. Hra byla ke konci dost nahoru dolů a především v obraně nám vůbec nefungovala organizace a až na výjimky sebeobětování. Opět mi přišlo, že nám došli síly, což způsobilo, že naši obránci odvraceli míče naslepo bez snahy najít své spoluhráče, což zapřínilo i druhý gól.

    Shrnutí
    Bod jsem očekával. Gino van Kessel ukázal, že by v tomhle systému mohl být platný, ačkoli některé věci z jeho hry úplně nezmizí a při jiném složení sestavy můžeme předvádět velmi slibné výkony. Trenér Šilhavý nám ukázal, že i za 5 dní lze týmu vtisknout, za to mu tleskám a těším se na pokračování.

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      YuckFou     před 8 lety 12.09.2016 09:38 |  
      1 0

      Souhlas, jen v útoku bych určitě upřednostnil Mešanovič s jeho momentální formou.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        dropt     před 8 lety 12.09.2016 09:44 |  
        0 0

        Rozumím ti, ale nejsem si tím tak úplně jistý. Přeci jen v přechodové fázi se stále velmi často ubíráme k dlouhým nákopům (na Škodu) a narozdíl od van Burena, Mešanovič je ve vzduchu marný, akorát fauluje.

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          Thane (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 10:10 |  
          0 0

          Mne přijde že Mesanovic je naprosto ideální žolík. Vsadil bych se že kdyby hrál od začátku tak si ho obránci v pohodě pokryjou..

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:12 |  
          2 0

          To je pravda, Mesanovic se mi opakovane nelibil jako jediny utocnik, který musí hrat často zady k brane. Ma problem vyhravat souboje. Zatímco ve dvojici utocniku je často ten aktivnejsi a pohyblivejsi, tezici z toho, ze druhy mu udela prostor a vyhraje pro nej nejaky souboj.

  62. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Divizni (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 22:01 |  
    5 7

    Alanore, tentokrát nesouhlasím, že je výsledek spravedlivý. Měli jsme víc vyložených šancí a Teplice dali dva velice náhodné a šťastné góly. Podle mě jsme si jednoznačně zasloužili vyhrát.

  63. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Hofo78     před 8 lety 11.09.2016 22:03 |  
    3 0

    Za mně fotbal dobrej,první půle slušná,byla tam při šancích smůla, druhá půle prvních 15-20min nás Teplice přehrávali,ale po vystřídání byl na hřišti jen jeden tým.
    Ale co já nejvíc chválím,to je pozápasoé hodnocení trenéra,oproti DU nebe a dudy

  64. Re: Teplice - Slavia 2:2

    afro     před 8 lety 11.09.2016 22:12 |  
    3 0

    Tak dneska tak nejak stridave oblacno, ale myslim, ze prehnana ocekavani jsme mit ani nemohli. Kolik JSVCD absolvoval s tymem treninku? Dva? U hracu byla znat zvysena bojovnost, snaha "hrat fotbal" a zejmena se mi libil pristup tymu po nasem vyrovnani, kdy to kluci chteli urvat. Vzadu to byl od nas docela pruchodak, a to nejenom diky obrane ctverici. Nase goly po peknych akcich, Teplaky meli naopak pri jejich golech kopec stesti.
    Libil se mi ve druhe polovine druhe pule Mihalik a Mesanovic to hned po prichodu pekne rozhybal. Ale co zase ten teatralni pad ve vapne? To melo parametry pana č. Lafaty. Ngadeu slusne, az na te kiks ve druhe puli. Skoda by si mel dat pauzu, i kdyz treba to reseni sance, ze ktere byla nakonec tyc bylo perfektni. Doufam, ze se probudi na Letny. Mingazov strasne mekkej, necha se strasne jednoduse odstavit od mice. Docela me zklamal Husbauer, ktery hral tak nejak alibisticky.

  65. můj pohled

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 11.09.2016 23:04 |  
    9 1

    1) Fotbal je o golech. Aby se gol dal, musí mu většinou předcházet asistence. V loňské sezoně nejvíc asistencí Mihalík (5), Zmrhal (4), Hrubý,Jablonský,Hušbauer (3). Mihalík tu byl půl sezony. Ano, pomohl si zápasem s Plzní (2 asistence a gol), ale přesto je to pro mne klíčový ofenzivní hráč. Nebojí se, něco sice zadrbe, ale to mu prominu (narozdíl od zbytku sektoru 115 v Edenu). Dnes to potvrdil. Ten hráč je dle mého klíčový. Příště základ.
    2) Fotbal je o tom, nedostat těch golů mnoho. Loni jsme byli třetí nejlepší, letos jsme tak na 12. místě (máme zápas k dobru). Co za tím vězí netuším, hráči stejní, buď něco v systému nebo forma. Snad to p. Šilhavý dá do kupy, na obraně loni DU postavil vše, což se mi i líbilo. Bez kvalitní obrany nemáme šanci. Pravdou je, že Deli je tak 30% Deliho z loňska a Bílek taky není top, rozehrávka nula.
    3) V létě jsem si strašně přál, ať udržíme kádr. Názor jsem změnil, pokud na kohokoli přijde smysluplná nabídka, jsem pro prodat. Asi to bude rouhání, ale myslím, že bez Škody, Deliho a Zmrhala bychom na tom byli lépe.
    4) Goly nepadají jenom ve vápně od útočníků po pěkných akcích, ale taky ze standardek a střelami zpoza vápna. Nechci se plést, ale myslím, že v této sezoně jsme nedali ani jeden gol z těchto dvou činností. Naprostá nutnost zlepšení.
    5) Pořád se mi nelíbí náš střed zálohy. Snad to JŠ dá nějak do kupy, abychom byli dominantní.
    Obecně k dnešku: první půlka nic moc, druhá se mi moc líbila, až na tu obranu. Pozitivum je, že jsme hráli fotbal. Rozmýšlel jsem, ale musím ještě bohužel napsat, že ta dýmovnice a petardy prostě Slavii dělají ostudu, v TV (na rozdíl od loňska jsem letos nejel) fanoušky za všechny venkovní zápasy sepsuli. Těm klukům je to jedno, myslí si, že oni to můžou. Pokud se toto nezlepší, můžeme se rozloučit s plným Edenem. Prostě 20t diváků nepřijde, přitom derby loni bylo super, tam bylo to pyro, co nebouchá a nesmrdí, jinak nic (po zápase dýmovnice, ale to bylo až po konci). Nevím, proč by to nešlo bez dýmovnic a petard a rozkopaných toalet. Opět se budu rouhat, ale myslím, že pokud se toto nespraví, mělo by vedení zakročit. Ale tady nečekám zlepšení, jelikož by vedení muselo "říznout" opravdu do živého. Pro někoho totiž jsou dýmovnice vášní, jak bylo třeba vidět na fotkách z "nejmenované společenské akce", odkud novináři čerpali info o novém trenérovi.

    • Re: můj pohled

      Žďárečák     před 8 lety 12.09.2016 09:56 |  
      0 0

      Já myslel, že ty slávističtí stewardi, co byly zmíněni v článku: http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=14069 tam byli kvůli šacování, aby se tam ty světlice nedostaly.. Ale asi jsem to blbě pochopil..

  66. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Thebigo     před 8 lety 11.09.2016 23:36 |  
    8 0

    Nekolik poznamek:

    - opakovane jsem se tu drive docital, ze Zmrhal je moderni box-to-box zaloznik; dnes byl na hristi takovy fotbalista jediny, Admir Ljevakovic. Uz aby se uzdravil Scuk.

    - Pokud ma nadale nastupovat Husbauer, musi mit kolem sebe kreativni hrace typu Kenii, Mihalika nebo Baraka. Bez nich je jen prumernym ligovym zaloznikem s nadprumernym ligovym platem.

    - Podobne potrebuje kreativni spoluhrace Van Kessel. Kdyby je mel, hral by dnes jeste lepe.

    - S ohledem na soucasnou formu jednotlivých hracu bych priste volil system 4-4-2, coz ale nejde dohromady s Husbauerem a Zmrhalem.

    - Mikulu, Mingazova a Zmrhala povazuji za nejvetsi omyly sestavy. Verim v usudek Silhaveho a v to, ze tito hraci priste v hrat nebudou.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 07:29 |  
      1 5

      Mikula určitě hrát nebude, pokud už bude Dušan ready. Mingazov bude taky sedět, protože Mihalik. Jen z toho Jarina mám strach. Za mě je nepochopitelný, jak může bejt takovej podprůměrnej hráč tak často v základu, jeho výkony jsou strašidelný. A přidám ješte Ngadeua, to je taky hroznej omyl.

  67. Re: Teplice - Slavia 2:2 - nač ty nadávky

    uru100     před 8 lety 12.09.2016 07:45 |  
    7 0

    Chlapci a děvčata. Fotbalový fanoušek je velmi zvláštní stvoření. Fanoušek, milující svůj klub až za hrob ho poškozuje nesmyslnými a sprostými pokřiky a čmoudíky, protože to bez nich přeci nejde. Pak jiný fanoušek si na tohle stěžuje, ale i když je na stadionu tak proti tomu nijak nezasáhne. A co už mi hlava fakt nebere, jsou nadávky jinému fanouškovi stejného klubu. Protože má prostě na věc jiný pohled.Palec dolu.

  68. Re: Teplice - Slavia 2:2

    smely (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 08:24 |  
    2 0

    zdravim, tak me se to vcera docela libilo, az na usek cca 35. - 45. minuta to melo hlavu a patu. GvK odehral nejlepsi zapas u nas, dle meho, kdyby Skodovka promenil tu 100% sanci tak mel Gino nadhernou asistenci. Stridani se taky povedla, Mihalik velmi dobrej, Muris je proste Joker :-) , koncovka dramaticka, trochu smolna, nicmene celkove za me dobry, melo to atributy po kterejch tu vetsina volala, hrali jsme na vitezstvi a kluci dreli...tudiz nevidim uplne duvod si na neco stezovat. Jedeme Slavia !

  69. Re: Teplice - Slavia 2:2

    zeleznik2     před 8 lety 12.09.2016 09:19 |  
    0 4

    Tak jsme dva body ztratili. Bohužel opět naše klasické chyby: neproměňování šancí a nedůslednost v obraně. Když otočíme konečně výsledek, tak jej udržíme sotva tři minuty. Nebyl to takový zápas, jako v Jihlavě, ale vyhrát se mělo. Byla asi chyba udržet v týmu Deliho, který předvádí naprosto příšerný výkon. Doufám, že protřeli všichni jeho obdivovatelé, stejně jako Zmrhalovci, který opět předvedl další ze svých tragických výkonů, s jednou dobrou přihrávkou. Ještě horší MIngazov(krom jednoho dobrého centru) a Mikula, ten vynikal nade všemi. Škoda opět zahazoval tutovky, je na čase dát jej na lavičku. Nebýt Murise a Mihalíka, tak jsme snad ani neremizovali. Pro zápas s Libercem, je třeba hodně přidat v obraně, vedle Bílka asi postavit Frydrycha, ikdyž napravo hraje moc dobře, ale horší než Deli nebude, zleva tedy Dušana, pokud bude zdravý. Van Kessel opět na křídle, proč proboha není na hrotu?ale určitě jeden z jeho lepších výkonů. Ngadeu nebyl na něj Královec nějaký nabroušený?dva odpískané zákroky během minuty. Bílek, Hušbauer a Bořil klasika.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Robinator     před 8 lety 12.09.2016 09:28 |  
      1 0

      Deli tam hasil dvě golové tutovky včera a aspoň se snaží konstruktivně rozehrávat(i když to někdy nevyjde) zatímco Bílek má rozehrávku fakt špatnou, když už tak bych posadil Bílka

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        zeleznik2     před 8 lety 12.09.2016 09:48 |  
        1 0

        Bílka asi Jarda neposadí, rozehrávku má opravdu strašidelnou. Ale Simon, není tím hráčem z loňska, už v přípravě to nebylo ono.

  70. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 10:05 |  
    3 0

    Ale jo, ono se na to dívat dalo (což platí zejména pro druhou půli). Teplice nejsou úplně marným soupeřem (obrali Spartu). Jen tak dál.
    Co mě více zklamalo bylo ale dění v hledišti.

  71. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Boo_SKS     před 8 lety 12.09.2016 10:20 |  
    5 0

    Musim se panu Silhavemu omluvit, ihned po jeho jmenovani jsem reagoval krapet unahlene a oznacil jeho angazovani za velke zklamani. Po prvnim zapase samozrejme nejde vynaset nejake soudy, nicmene musim rict, ze poprve po hodne dlouhe dobe jsem se u naseho zapasu opravdu bavil a sledoval ho se zajmem, protoze se bylo na co divat. At se na me DU nezlobi, ale JSVCD do znacne miry prokazal, ze ty vecne reci o potrebe casu na sehrani byly z velke casti vymluvou na neadekvatni praci s tymem. Stacilo par treninku s neuplnym kadrem a hned byly videt diametralni rozdily v nasi hre. Byla videt chut do fotbalu, vetsi aktivita smerem dopredu, snaha o dominanci a dosazeni vyhry aktivnim zpusobem. Hodne me potesila nova role GvK, ktery uz nebyl zcela utopeny a odriznuty na lajne. JS v pozapasovem rozhovoru rikal, ze ho nekolikrat videl za Trencin a ze hral vyborne, takze verim, ze vi, v jakych mistech se Gino potrebuje pohybovat, aby dokazal uplatnit svoje kvality. Dale me ohromne potesilo vcasne a spravne reagovani na vyvoj zapasu, s DU bychom se v nezmenene sestave i taktice trapili az do 80. minuty, nez by jednou, ale maximalne dvakrat vystridal, kdezto pan Silhavy stridal na nase pomery nezvyklo brzo a stridajici hrace se hned projevili a ihned se cely zapas vyvijel uplne jinak. Samozrejme, nebylo vse idealni, ale samotna skutecnost, do jake miry se nase hra i reagovani naseho trenera na ni, zmenila po pouhych par dnech, me do budoucna opet naplnuje optimismem. Videl jsem mnoho hezkych kombinaci, nabehu, tlaceni se do zakonceni i snahy o vysunutou obranu a aktivni napadani. To je JS urcite nestihl behem te chvile naucit, takze jen stacilo trochu pozmenit takticke pokyny a hned bylo videt, ze nasi hraci nejsou takovi nekopove, jak se mohlo zdat v minulych zapasech. Nevyhralo se, to se stava, dostali jsme hrozne smolne goly, ale zapas to byl pekny, dalo se na nej koukat a uz jen to, ze jsme byli lepsi a meli vice sanci nez Teplice, ktere jsou doma hodne silne, mi rika, ze JS snad opravdu VCD. Tento zapas ve mne vyvolal pocity, ktere jsem po nasem zapase uz pekne dlouho nemel - tesim se na pristi zapas! A snad s Jarem, Murim i Tondou v zakladu. SKS!

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      smely (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 10:35 |  
      1 1

      podle me Murisovi vyhovuje role zolika, pokud nastupuje v zakladu , tak to byva od nej horsi, to samy Mihalik...me to vcera prislo opravdu dobre vodkoucovany, skoda toho zaveru, ale zase je dobry , ze sme to nezavreli a chteli porad hrat, to me bavilo....

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        Boo_SKS     před 8 lety 12.09.2016 10:40 |  
        3 0

        podle me oba potrebuji jen trochu duvery trenera, protoze treba takovy Mihalik snad nikdy nebyl dva zapasy po sobe v zakladu. To same Muris. Vzdy, kdyz nastoupili v zakladu a vylozene neexcelovali (jako napriklad vcera), tak hned putovali zpet na lavicku. Jaky rozdil oproti takovemu Zmrhalovi...Tohle nikomu na klidu a herni pohode neprida, proto bych byl rad, kdyby tito hraci, kteri se NEBOJI HRAT a nejsou alibisticti, dostali poradnou sanci misto alibistictejsich hracu

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          JS (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 10:59 |  
          1 0

          Také bych podepsal. Chce to fotbalové hráče, a trochu je podržet, a netrestat je sundaváním v prvním poločase.

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          smely (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:20 |  
          0 0

          uvidime... treba se konecne zacnem divit...

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      donford     před 8 lety 12.09.2016 11:00 |  
      0 0

      Velmi mi potěšilo toto hodnocení a moc se s ním ztotožňuji. Jsem rád za střízlivý optimismus a ve víru "v lepší příští." Včera jsem se fotbalem Slavie dost bavil a jen jsem nešťatně kňučel nad neproměněnými šancemi Škody. Líbila se mi užitečná střídání hráčů a výkony Kessela, (již rozumně často zabíhal do středu, "do své vody") Mešanoviče a Mihalíka směrem dopředu. Obě branky z naší strany byly fotbalové a ukázkové. Obě branky do naší sítě naopak velmi nešťastné (šťastné pro soupeře). Očekávám, že i Deli půjde nahoru. Včera hrál již o něco lépe než v nedávných představeních. Teplice hrály své současné maximum, přesto si myslím, že jsme mohli vyhrát a to dost zřetelně. Věřím, že při nastoleném hracím trendu, kdy se mi i zdá, že z hráčů padá jakási pomyslná deka a naopak probouzí se víra a jistota, co vlastně hrát, měli bychom doma Liberec přehrát. Kvalita u nás je, jen ji jako Šípkovou Růženku probudit. Zkušený trenér JŠ by měl být toho zárukou. Na pomyslné cestě vzhůru, až tam, kde se třeba fotbalově jednou dotkneme nebes. Jeho rozhodování, jeho volba má jak se říká hlavu a patu.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      jarmik     před 8 lety 12.09.2016 13:11 |  
      0 0

      Chtěl jsem dnes napsat svůj komentář, ale nejdříve jsem jako obvykle pročetl stávající a zjistil, že už není třeba. Naprosto souhlasím s tebou a mám tytéž pocity z naší hry. Půjdeme nahoru!

  72. Re: Teplice - Slavia 2:2

    Pepibican     před 8 lety 12.09.2016 10:26 |  
    4 0

    Zápas jsem neviděl, pouze sestřih nejdůležitějších momentů. Góly v naší síti byly hodně smolné, hlavně ten první. Už mi trochu vadí, že stále hraje Zmrhal a Škoda, ti kluci by momentálně měli jít od válu, kádr je natolik široký, že jsou absolutně bez problémů nahraditelní. Chtělo by to zkusit něco jako totální ofenzívu vepředu s trojicí Kessel, Buren, Mešanovič, v naší lize není přece co ztratit, stejně to na první trojku není, ztrácíme body zápas od zápasu, tak se aspoň prezentovat ofenzivním pojetím hry. Kessela konečně dát na post, kde bude moci ukázat, jestli je gólový hráč nebo není, Buren loni 4 góly v evropské lize a my ho luxusně necháme zápas co zápas na lávce, to mi hlava nebere, Mešanovič jde skoro vždy na hřiště až prohráváme a má to tam zachraňovat. Připokakaný styl se záložníky, kteří ani zapíchnuté vidle neobejdou, natož aby vymysleli něco konstruktivního směrem dopředu. Škoda dlouhodobě ( od neuskutečněného mnohamilionového kontraktu v cizině v zimním přestupovém období ) mimo mísu.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      JS (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 10:59 |  
      0 0

      Máte pravdu, předsedo. Vidím to dost podobně.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Jachym     před 8 lety 12.09.2016 16:55 |  
      0 0

      No jo, Pepi. Máš v podstatě pravdu, ale ti jmenovaní hráči zdaleka nedosahují a nikdy nedosáhnou tvého formátu...:-)

  73. Re: Teplice - Slavia 2:2

    dArtagnan     před 8 lety 12.09.2016 11:17 |  
    2 0

    Náš nejlepší střelec Mešanovič má průměr 67 minut na gól, přesto leští lavičku na úkor Škody, který nemá oproti němu produktivitu ani šestinovou. Smutné.

  74. Re: Teplice - Slavia 2:2

    tantalos     před 8 lety 12.09.2016 11:27 |  
    4 0

    Vcelku jsem byl s výkonem mužstva spokojený - hlavně se mi líbilo, že od všech jsem viděl vůli hrát a že pan Šilhavý dělal co umí a zdá se, že ve srovnání s DUmlem je to rozhodně krok dopředu.
    Druhá věc je síla či slabost kádru. Trenér samozřejmě musel pracovat s tím, co má, jenže bohužel mančaft byl poskládaný podle receptu pejska a kočičky, když vařili dort. A jedna posila by to teď nevyřešila.
    Ztratili jsme dva body, protože:
    1. ukázalo se, že mužstvo není dost dobře kondičně připraveno. Bylo vidět, že v závěru mnoho hráčů mlelo z posledního a nebylo schopno udržet míč.
    2. v obraně chybí lídr typu Latky, který by pomohl vymáčkout z Deliho a Ngadeua poslední zbytky sil, Bílek dělá, co může, ale i on má v práci "díry"
    3. Deli a Ngadeu mají řadu předností, ale nejsou to opory, zvlášť Simon, jak se zdá, se uspokojil razantním zvýšením platu a zřejmě polevil ze své "hladovosti".
    4. Od Hušbauera se nedá očekávat, že sám bude dominovat středu pole. U Součka jako od jiných mlaďochů se projevila nevyrovnanost formy, Ščuk je zraněný a dalšího schopného rozehrávače Hrubého jsme idiotsky pustili na hostování.
    5. Škoda je nadále jednou z mála opor, ale zřejmě by potřeboval posílit sebevědomí.
    6. JŠ měl na první tréninky snad jen polovinu týmu, reprezentace v cizině vlastně mužstvo oslabuje a třeba Duška Švento se vrátil nepoužitelný.
    Přesto si myslím, že skoro všichni hráči základního kádru jsou dobří fotbalisté a strašně mně štvou všichni radílkové, které si žádají toho a onoho vyhodit. Teď musí trenér se všemi pracovat a využívat jejich silné stránky. Pan Šilhavý je k tomu velmi vhodná volba.
    Na druhé straně náš kádr není dost kvalitní, aby dokázal v lize dominovat.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:02 |  
      1 0

      Hezke shrnuti, tantale. Hrace mame dobre, ale kadr není dobre slozeny. Pocitalo se s odchodem Deliho a Skody, tak se koupili nahrady za ne, jenze oni zustali a mame prebytek utocniku a stoperu. Mezi stopery ovšem chybi osobnost jako byl Latka. Mame plno strednich zalozniku, ale všichni maj problémy v pohybu nebo kondici, jsou to trochu podobne typy. Chybi stredni záložníci, kteří by byli behavi a prehravali soupere ve stredu pole. Z tohoto pohledu chápu JS, ze dal doprostřed Zmrhala, který je o pohyblivejsi typ.

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        smely (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:19 |  
        0 0

        :-) a prtoto se ptam...kde je sakra ten Claesson ?

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:22 |  
          1 0

          ..a KDO ze je ten Claesson, je to realna postava nebo je z nejaky pocitacovy hry? :)

          • Re: Teplice - Slavia 2:2

            smely (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:32 |  
            0 0

            :-) ne, to byl Bjorn Cyborg

            • Re: Teplice - Slavia 2:2

              martyni (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:53 |  
              0 0

              ja si je furt pletu :)

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        flahertie (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:27 |  
        4 0

        Dovolím si oponovat - střed zálohy netvoří obdobné typy hráčů. Jediný schopný box-to-box je Ščuk. Suk se o to jen snaží, limituje ho ale malá pohyblivost i rychlost (v rychlosti jsou si opravdu mnozí - bohužel - podobní). Hušby je typologicky podhroťák, u rudochů se pohyboval kolem vápna a odtud střílel většinu gólů, sám ale v podstatě nic nevymyslí, jen se zapojoval do kombinace (u nás z něj Duml udělal sice pracovitého záložníka, který nestíhá ani pořádně bránit, ani útočit). Tonda je asi nejtvořivější, jeho prostrkávačky do vápna jsou luxusní, ten by mohl být tvůrcem hry (kdyby dostal důvěru), musí ale mít s kým si to dát! Levan je fotbalista, někdy mám ale pocit, že (pokud není zraněný a hraje) běhá v záloze sám. Celkově chybí v záloze ochota pohnout zadkem, takový ten vířivý pohyb, kdy hráči chtějí hrát a neustále se nabízejí, mění místa a tím otevírají defenzívu soupeře. U nás zatím (uvidíme, jak JŠ) hru dopředu táhla křídla, což bylo snadno čitelné, tím spíše že hra křídel trpěla chybějící součinností se středem zálohy.

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:36 |  
          1 0

          Mas pravdu, jasne ze je kazdej jinej, spatne jsem se vyjadril, chtěl jsem rict ze jsou si podobni v tom, ze maj nedostatek v pohyblivosti (Husbauer, Soucek, ale i Barak) nebo kondice (Kenia, Barak - oba když jsou v zakladu, tak konci v krecich do 70 min). Najit dobrou variantu stredu zalohy je při tomhle seskupeni fakt tezky. Tesim se, ze snad Scuk nam hodne pomuze a verim, ze třeba dvojice Scuk - Barak by mohla jednou byt moc dobra.

          • Re: Teplice - Slavia 2:2

            flahertie (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:44 |  
            4 0

            Přesně! Taky věřím ve dvojici Ščuk - Barák a kdyby vepředu kouzlil Kenia... Taky mě napadla varianta Škoda na podhrot - góly stejně nestřílí a když to takhle hrával s Balajem, ze zadní pozice vbíhal do vápna a měl daleko víc prostoru. Myslím, že Škoďák kromě ztráty formy trpí i tím, že bývá zapíchnutej ve vápně a obránci na něm visí.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      xavi     před 8 lety 12.09.2016 12:16 |  
      2 4

      Hrubého jsme idiotsky pustili na hostování?Hrubý je minimálně o třídu horší než jakýkoli náš záložník,podle mě se ve Slavii nikdy neprosadí a jestli ano tak to bude s kádrem ve Slavii hodně špatný

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        andre-21     před 8 lety 12.09.2016 13:56 |  
        0 0

        Určitě si nemyslím, že Hrubý je o parník horší než jakýkoliv náš záložník. Typově celkem odpovídal Hušbauerovi - není to žádný extra rychlík, ale má poměrně slušnou rozehrávku i střelu. Nedělal bych z něj "hvězdu" jako někteří, ale úplně bych ho nezatracoval. Bohužel jako u Zmrhala měl dost nevyrovnané výkony a potřebuje si na ligu zvyknout a hlavně stabilně hrát. Myslím, že mu hodně pomohla v tomhle směru Ostrava a to, že jsme ho poslali do Teplic je super, věřím, že se ještě zlepší. Pod Uhrinem by si nezahrál a v Teplicích může hrát pravidelně (zatím hrál každý zápas v základní sestavě) a předpokládám, že proti nám nehrál jenom kvůli dohodě klubů. Pevně věřím tomu, že se k nám po ročním hostování vrátí plně připraven a začne se prosazovat.

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          lassiter     před 8 lety 12.09.2016 14:02 |  
          3 0

          No tak už si na tu ligu zvyká čtvrtým rokem...

          • Re: Teplice - Slavia 2:2

            tantalos     před 8 lety 12.09.2016 14:18 |  
            0 2

            Žádný div, když začal hrát na postu pro velmi zkušeného hráče v 18 letech. Nicméně přesto byl v 21 letech lídrem v probuzené Ostravě. Chytil se i v Teplicích. Tvůj názor mi připadá jako projev nenávisti vůči slávistovi. Přitom Hrubý patřil mezi nejlepší nahrávače a exekutory standardek. Jeho by nejvíc potřeboval Škoda.

            • Re: Teplice - Slavia 2:2

              Jachym     před 8 lety 12.09.2016 14:45 |  
              0 0

              Pro Hrubého (stejně jako pro Voltra, Bazala atd.) je hostování jedině přínosem. U nás by na základ neměl. V Baníku hrál pravidelně a byl tam mezi slepými jednookým králem. Není možné ponechat si kádr čtyřiceti nebo padesáti hráčů...

            • Re: Teplice - Slavia 2:2

              lassiter     před 8 lety 12.09.2016 15:43 |  
              0 0

              Projev nenávisti :-), to fakt ne. Já proti němu nic nemám a fandím mu, jako každému slávistovi. Jen si myslím, že za ty čtyři roky měl ujít mnohem delší cestu. V Teplicích se chytil do základu, za šest zápasů má nula gólů a nula asistencí, teď udělali Kučeru z Plzně, tak jsem zvědav, jak bude pokračovat.

  75. Re: Teplice - Slavia 2:2

    mpik     před 8 lety 12.09.2016 12:46 |  
    0 1

    Trenéra bychom měli.
    Nyní je čas začít se věnovat hráčům.
    Včera chyběla na hřišti kvalita - Ščuk, Švento, Kenia.
    Kdo alespoň bojuje a má na základ jsou Deli, Barák, Mešanovič, Mihalík a Škoda.
    Zbytek by měl myslím přidat...

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 12:58 |  
      3 0

      Jestli by měl někdo hodně přidat pak zrovna Deli se Skodou

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        Robinator     před 8 lety 12.09.2016 13:01 |  
        0 0

        Deli to tam fakt nemá lehký v té obraně, nevím co všichni blázníte ale furt je to nadstandardní stoper, i když nemá formu z minulé sezony..

        • Re: Teplice - Slavia 2:2

          marty9     před 8 lety 12.09.2016 13:06 |  
          1 0

          Já mám Deliho hodně rád, nadstandartní stoper to bezesporu je, ale forma je strašidelná, dělá hodně kiksů. Včera asi 4x špatně přihrál (a to se nejednalo o rozehrávku dopředu, ale na druhou k Bílkovi) a z toho 2x namazal přímo hráči Teplic..

  76. Re: Teplice - Slavia 2:2

    navzdyslavia     před 8 lety 12.09.2016 13:44 |  
    2 4

    Ja bych posadil Skodu. Je to stale dokola co mu dava golovky GVK a ten je trestuhodne prekopava nebo mine o 4 metry. Skoda od podzimku patri do B taemu nebo ma hrat max.poslednich 10 minut. Mesanovic je o dva levely lepsi. Snad to videl a pochopil JSVCD. Vcera nejlepsi posledních 30 minut. Ta hra mela hlavu a patu. My meli tlak a Teplaky vyrovnaji velkym nahodackem. Kazdopadne remiza je spravedliva. Uvidime zlepseni v dalsich zapasech.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 12.09.2016 14:21 |  
      4 0

      Nejsem si jistej, esli Mesanovic muze Skodu nahradit. Není to stejnej hrac, zady k brane neuhraje tolik souboju jako Milan. Je vybornej, když se hraje na dva utocniky. Když hral sam na hrotu, tak me moc nepresvedcil.

      • Re: Teplice - Slavia 2:2

        japhy     před 8 lety 12.09.2016 14:44 |  
        0 0

        Asi nikdo z našeho kádru nedokáže nahradit Škoďáka, snad jen Mick, ale to si můžu jen domýšlet. Proto si myslím, že bychom měli zase zkusit hrát vepředu na dva, ať už s Milanem nebo bez. O to víc by si ale museli máknout obránci, a to jak dopředu, tak i dozadu, kde by to často zůstávalo chlap na chlapa (a s tím měl včera Mikula docela problémy).
        Ještě se musím mrknout na záznam, z toho zastrčenýho sektoru je prd vidět, ale co mě oproti hře pod DU potěšilo, bylo to, že ač jsem měl k hodně hráčům výhrady( Mikula, Zmrhal, Mingazov, Huš, rozehra černoušků), tak se na to prostě o hodně líp dívalo. Za mě tedy zatím dobrý.

    • Re: Teplice - Slavia 2:2

      Robinator     před 8 lety 12.09.2016 14:59 |  
      4 0

      přeřazovat Milana do b - týmu je blbost..ty bys nebyl dobrý trenér :D tím bys hráče pěkně odrovnal