Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

V Plzni předvedla Slavia další velice slabý výkon a svému soupeři po zásluze podlehla 1:3. Tento zápas byl pro vedení poslední kapkou a byl po něm odvolán trenér Uhrin.

Vzhledem ke změně na trenérské lavičce asi není třeba zápas příliš rozpitvávat a post mortem vynášet nějaké větší rozsudky. Ke změně trenéra situace směřovala už delší čas a vedení zasáhlo asi ve správný okamžik. Potvrdil se tak můj názor, že úvahy některých čtenářů o tom, že Jaroslav Tvrdík radši obětuje celou sezonu, jsou zcela mimo. Bohužel ani nedělní zápas nevybočil z tendence stále horších a horších výkonů Slavie. Slávisté přitom začali dobře a brzy skórovali. Od té doby se už ale jen zoufale bránili, v podstatě nebyli schopni přejít půlící čáru a udržet míč na soupeřově polovině a nakonec zaslouženě prohráli. Místo krásného souboje dvou kandidátů na nejvyšší příčky tak šlo vlastně o souboj kočky s myší. Bylo tak logické, že vedení praštilo do stolu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 3 - K čemu jsou všechny dobré zákroky, které předvedl hlavně v první půli, když předvede na začátku té druhé tak ohromný kiks, který se v lize v podstatě nevidí a kterým nastartuje obrat Plzně. Navíc se jedná o druhý Berkovcův nepochopitelný zkrat - velice podobně nesmyslně vybíhal už na jaře proti Baníku. Je škoda, že tím zcela devalvoval jinak velice slušný výkon, kdy zvláště reflexivní zákrok proti tečované ráně z přímáku byl výborný.

Jan Bořil - 5 - Spolu s výborným Bílkem po většinu zápasu držel naši přetíženou defenzivu. Bojoval a bránil velice dobře. Dobrý výkon a dobrou známku si poněkud pokazil v závěru, kdy vstřelil Krmenčík třetí branku po jeho chybě.

Jiří Bílek - 6 - Navzdory celkově chabému týmovému výkonu musím hru Bílka vyzdvihnout, protože zahrál velice dobře. Vsítil naši úvodní branku a i jistým výkonem držel nad vodou naši obranu, která byla pod neustálým tlakem Viktorie. Jen v první půli odvrátil dvě nebezpečné situace - jednou ztečoval přihrávku do malého vápna těsně nad, podruhé zablokoval nebezpečnou střelu. Lepší šestka.

Simon Deli - 4 - Nedařilo se mu tolik jako Bílkovi, ale ani u Deliho se nedá říct, že by propadl. Připsal si některé dobré zákroky a celkově si poradil s velkým tlakem a množstvím těžkých situací ještě relativně dobře. Střelec vítězné branky Hejda se ale nacházel právě mezi Delim a Ngadeuem.

Dušan Švento - 4 - Nebyl tak důrazný jako Bořil na druhé straně a měl problémy s velice dobře hrajícím Petrželou. Celkově ale ani on nepropadl tak jako hra naší zálohy. V první půli odvracel nebezpečný míč v našem vápně po tom, co Berkovcovi vypadl centr.

Gino van Kessel - 2 - Byl nejhorším hráčem na hřišti a měl být vystřídán. Dopředu nepředvedl skoro nic, nechtělo se mu makat ani dozadu. Druhá branka jde z velké části na jeho triko, když se nechal snadno obejít ve vápně. Vyhnul bych se ale ostrým soudům na Ginův účet. Třeba v první půli měl dva výborné náběhy za obranu, ale nic z nich nebylo, protože si toho naši hráči nevšimli. Je třeba brát v potaz, že van Kessel je naprosto nekomplexní hráč, který má na jedné straně vynikající atributy (rychlost, zřejmě i zakončení ve vápně) a na té druhé obrovské nedostatky (hlavně zoufalé bránění, nic moc kombinace a kličky). Proto je třeba určit jeho roli v týmu tak, aby vynikly jeho přednosti, díky nimž může být velice platným hráčem. Když se to nepovede, tak naopak může být eliminován už předem a na hřišti působit téměř směšně, což se stalo i v neděli.

Tomáš Souček - 3 - Snaha se mu upřít nedá, což bylo vidět i při několika skluzech, kdy se snažil Souček hasit útočnou převahu Plzně. Celkově ale nejde jeho výkon hodnotit jinak než záporně, protože naše záloha nebyla absolutně schopna podržet míč. Souček se navíc nachomýtl i ke třetí brance v naší síti, byť si myslím, že u Krmenčíka měl být spíše Bořil.

Michael Ngadeu Ngadjui - 3 - Podobně jako u Součka, i Ngadeu předvedl několik dobrých obranných zákroků, které ale v součtu nejsou nic platné, když pak v záloze stejně odevzdával míče soupeři. Spolu s Delim byl i nejblíž při gólové střely Hejdy.

Josef Hušbauer - 3 - Tento zápas se mu nepovedl. Stejně jako zbytek zálohy předvedl velice slabý výkon, kdy jsme absolutně nebyli schopni hrát vlastní hru a předvést něco směrem dopředu.

Jaromír Zmrhal - 4 - Platí to co pro zbytek zálohy, nicméně jsem se rozhodl zohlednit výborný Zmrhalův centr při naší brance. Navíc se směrem dozadu snažil o dost více než van Kessel na druhé straně. Horší čtyřka.

Milan Škoda - 4 - Co říci k jeho hodnocení, když dostal asi dva rozumné míče za celý zápas... V podstatě se do hry nedostal, ale nebudu mu to příliš klást za vinu a i díky tomu, že dobře vrátil Zmrhalův centr na skórujícího Bílka mu dám jen lehce podprůměrnou známku. Ačkoliv je pravda, že Škoda ve hře v podstatě celý zápas nebyl.

Muris Mešanovič, Mick van Buren a Jaroslav Mihalík nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (26)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Alanor (admin)     před 8 lety 31.08.2016 11:07 |  
    8 0

    A dovolím si ještě jednu poznámku pod čarou, která už sice nemá vzhledem ke změně trenéra větší výpovědní hodnotu, ale uvedu ji pro zajímavost.

    Zkusil jsem sondovat tu spekulaci o tom, jak Uhrin na hřáče řve atd. A hráčem mi bylo řečeno, že vztahy mezi kabinou a trenérem byly standardní, stejně tak že nejsou nějaké rozbroje v kabině mezi hráči. V tomhle tedy problém dle všeho nebyl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 11:13 |  
      4 0

      Neví za co jiného se dává 1 než za to co předvedl van Kessel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 12:14 |  
        0 0

        Za 1 dostal Hubáček při onom nepovedeném derby, jestli se nepletu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jachym     před 8 lety 31.08.2016 11:18 |  
      1 0

      Díky za sondáž. Pokud tomu tak je, jsem za to rád. Nastartování týmu by to ulehčilo. Hodnocení očekávané, takže mě osobně nejvíc zaujal termín "rozumné míče" pro Škodu...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 11:29 |  
      2 0

      #StandardNestaci :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Boss82     před 8 lety 31.08.2016 11:51 |  
      1 0

      Zajímavá informace, která je ale poněkud v rozporu s tím, co zde tvrdilo několik přispívajících, a nutno říct, že jejich informace působily celkem věrohodně.

      Je také možné, že některým hráčům sedl DU více, jiným méně, každý ho mohl vnímat jinak. Každopádně - že něco není v pořádku zápasy s Anderlechtem a Plzní celkem jasně naznačovaly. A naznačoval to i podivný Latkův konec v týmu.

      Jak přesně to ve skutečnosti bylo se už asi nikdy nedozvíme. Bohužel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      TSeguinTS     před 8 lety 31.08.2016 12:09 |  
      1 1

      Vyvodil bych z toho to, že DU měl s některými hráči standartní vztahy (Hušbauer, Souček,...?) a někteří mu zase příliš nesedli (Kenia, Mihalík, Barák?,..). Těžko se ale takto domýšlet.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 12:15 |  
      1 0

      Zajímavá informace, Alanore. Asi podobně jako lidé v komentářích nade mnou si myslím, že prostě s většinou hráčů to bylo "celkem ok", menšině byl pak trnem v oku (z různých důvodů).
      Pak je ale otázka, kde ten problém je (nebo byl)? Moc mě toho nenapadá, peníze určitě chodí v pořádku,... Snad jen frustrace některých hráčů z toho, že nehrají, nebo (což považuji za asi nejpravděpodobnější variantu) DU nedokázal využít potenciál hráčů a v jemu svěřeném čase nenašel optimální rozestavení na hřišti a potažmo ani správnou sestavu, což dle mého názoru bylo asi nejkřiklavější při využívání GVK.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 13:01 |  
        0 0

        Prostě bych vyvodil, že Duml neumí pracovat s nadprůměrnými hráči a zřejmě nemá žádný herní systém, neví kam koho zařadit. V tom bych řekl že je zakopaný pes.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 13:08 |  
      0 0

      Mohl by mi nekdo prosim rict o jakou spekulaci se jednalo? Nic jsmem nezaznamenal tak aspon clanek pod kterym to je..dekuju

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Gino     před 8 lety 31.08.2016 13:45 |  
        0 0

        Že je problém v kabině a a že hráči nemají rádi Uhrina. To ti z toho Alanorova příspěvku nedošlo? Vždyť to tam píše...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Thane (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 13:49 |  
          0 0

          Moc si mi pomohl dekuju

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    fafhrd     před 8 lety 31.08.2016 11:28 |  
    2 0

    Co jsem naprosto nechápal že všechny naše auty jsme odevzdávali soupeři.

    Náš aut byl vždycky výhoda pro Plzeň, to už bylo lepší když ho měli oni, aspoň tam byl jeden hráč v poli navíc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Borgetti     před 8 lety 31.08.2016 12:12 |  
      0 0

      Pobavil :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        jarodo57     před 8 lety 31.08.2016 18:35 |  
        0 0

        My bysme se dokonce měli samovolně vzdát vhazování autů ve prospěch soupeře,protože každý náš vhozený aut je pro soupeře ideální gólová šance.A taky proto,že si kluci vždycky potřebují odpočinout a při tom vhazování je vždycky někdo otravuje a chce aby si šli pro balón.Nový trenér by se na to měl podívat,ke to určitě k zamyšlení.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 11:29 |  
    2 0

    Odcházet se má v pravý čas tj. na vrcholu. I díky tomu (samozřejmě nejenom) se Slavia neposunuje nahoru tak rychle jak by mohla (měla?). Škoda, Deli a vlastně i Zmrhal měli již dle přestupových spekulací hrát jinde a na jejich postech se měli postupně zapracovávat noví hráči (a že jich na máme). Nevím jak vám, ale mně se výkony právě hráčů Škody a Deliho v novém ročníku nepozdávají.

    Mimo téma: na oficiálních stránkách je pěkný článek o hráčích na hostovaní. Palec nahoru za tuto novinářskou činnost.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 11:32 |  
    2 0

    Vzhledem k tomu, co jsem v neděli viděl, mi přijdou známky nadsazené. Za mě:

    Martin Berkovec - 2
    Jan Bořil - 3
    Jiří Bílek - 5
    Simon Deli - 4
    Dušan Švento - 3
    Gino van Kessel - 1
    Tomáš Souček - 3
    Michael Ngadeu Ngadjui - 3
    Josef Hušbauer - 3
    Jaromír Zmrhal - 3
    Milan Škoda - 3

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Slawek     před 8 lety 01.09.2016 10:25 |  
      0 0

      S tímto hodnocením téměř souhlas. Jen bych ještě snížil o stupeň známky u Deliho a Bílka a to za jejich taneček kolem Petržely, při gólu, kterým jsme Plzni darovali brzké vyrovnání.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 12:12 |  
    2 0

    Byla to bída, bez náznaku fotbalovosti a známky mi prijdou ještě dost vysoký.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 13:03 |  
      0 0

      Taky bych řekl, že je to ještě mírné, ale už se mi k té bídě, co jsme předvedli ani nechce vracet.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 13:02 |  
    0 0

    Kdyz to vezmu hodne zjednodusene tak nam zapas prohral Berkovec a Kessel. Tim nechci ani nahodou omlouvat to co jsme predvedli a kdyby to nezkazili oni tak bysme nakonec asi stejne prohrali.
    K hodnoceni.
    Berkovec podle me ukazal ze nema byt jednicka. Pravda Pavlenka nas zatim nepodrzel ale aspon nedela chyby a to je zaklad. Potrebuje se konecne chytit nejakym super zakrokem a pak si myslim muze jit hodne nahoru a byt oporou.
    Jsem rad ze si ohodnotil pozitivne Bilka. Ja bych mu krome vykonu a golu dal jeste pochvalu za naprosto presne a nezbabele zhodnoceni jak prvniho polocasu tak celeho zapasu. To je neco ceho nikdo moc nebyl schopen a je v naprostem kontrastu s tim co tvrdil Uhrin.
    Deli se ukazuje dost mimo formu a doufam ze ted dostane na jeho miste prednost Ngadeu. Na nem je videt ze ma prehled a je celkem konstruktivni ale v zaloze na to nema techniku a na stoperu by to mohl predvest.
    Boril byl chudak. Aby se kvuli Kesselovi rozkrajel. Libi se mi jeho bojovnej styl ale dost me mrzi ze celkem pravidelne nejakou tu chybu dela. Vetsinou pri braneni standardek.
    Kessel - tady je podle me cokoli jineho nez zdrcujici kritika za tento vykon nemistne. Boril aby se z nej zblaznil. Vsevypovidajici je ze ho spoluhraci na hristi jebou za to jak nehraje. A to u nas v tymu vazne neni obvykle. Nebranil kolikrat ani nestinoval. Nekdo by mu mel vysvetlit jak se brani rozehrany roh na kratko. (pravda jednou ho tam nechali samotnyho cimz akorat vyniklo jeho zoufalstvi a vlatne i to ze je mu to vlastne u zadku). Kdyby proti nemu hral Limbersky s formou pred tremi ctyrmi lety tak dostanem bura do polocasu. Proto bych s jednickou nevahal a s dvojkou pomerne zasadne nesouhlasim (mozna je to dano i mou frustraci z neho). Pises o dobrych nabezich ale minimalne jeden si zabil sam naprosto nesmyslnym nabehem kdyz mu to Skoda proste nemohl dat i kdyby se zblaznil coz muselo byt kazdymu kdo fotbal nekdy hral nebo videl jasny. A ze z nej rost i Skoda je dalsi strep do mozaiky. Presto stale verim ze ho dokazeme vyuzit lip ale nejdriv musi ze hriste aby se vzpamatoval a aby mu vyjasnili co ma hrat.
    Tezko neco psat k zaloze. Trojka pro Soucka mi prijde jak zbytecne prisna protoze vypada ze se zacina trochu zvedat (coz neni tak tezky po predchozich vykonech) ale chapu to. Jak hodnotit hru zalohy ktera za celej zapas nehrala? Tezky.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    kerim1969     před 8 lety 31.08.2016 13:33 |  
    1 0

    Po výkonu GvK bych zavedl známkování do mínusových hodnot, snad si s ním nový trenér poradí
    a budeme ještě všichni zírat, jak sází jeden gól za druhým.
    Už se těším na Teplice :-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    japoko     před 8 lety 31.08.2016 13:50 |  
    0 5

    1.gol jde z 50 % za Delim. Velmi přecěnovaný hráč, nevím za co 4. Michael Ngadeu Ngadjui rozhodně hůře nehrál, přesto 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      TSeguinTS     před 8 lety 31.08.2016 15:45 |  
      3 0

      První gól jde pouze a jedině za Berkovcem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 31.08.2016 17:30 |  
        0 0

        Upřímě, přesto jak šílenou hrubku vyrobil Berky, Simon měl několik možností ten balon ukopnout. Ale ono je to těžký, když nikdo před obrannou linií nepodrží míč, tak se na naše obránce valí útok za útokem... To je hlavní kámen úrazu. Mě by spíš zajímalo, proč nikdo toho Petrželu nezachytil. Je to úkol stojícího obránce, nebo záložního štítu?

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    mcora     před 8 lety 02.09.2016 07:24 |  
    0 0

    V podstatě s Tebou souhlasím, to jestli dáš někomu trojku, dvojku a jiný by dal o stupeň menší, tak to je detail. Prostě hráči hráli trapně. Rozdíl by byl, kdyby si dal někomu 6 a on hrál špatně.
    Ano, tentokrát mužstvo držel Jirka Bílek.