Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

Sotva skončil zápas v Bruselu, již se chystá další. Slavia v neděli nastoupí proti mistrovské Plzni, favoritem pak jistě není. Jestli dokáže potěšit po delší době své fanoušky, se můžete přesvědčit také prostřednictvím O2 Sport.

Slavia předvedla další nebojím se říci ostudný výkon a její zápasy dávají vzpomenout na dobu temna. Tehdy jsem psal o tom, že o Slavii debatujeme a chodíme na ni už spíše z povinnosti, ze zvyku, neboť se jedná veskrze o ztrátu času. Kdo by to byl řekl, že po mnoho drahých posilách, sebevědomých vyjádření se začnou dostavovat stejné pocity. Tým nemá duši, žádnou tvář a, jak trefně poznamenal Strašák, když se vás někdo zeptá, jakým stylem se Slavia prezentuje, jednoduše nebudete vědět, co na to říct.

Podobnou krizí, alespoň to tak působilo, procházela i Plzeň, tedy náš zítřejší soupeř. Nepůsobivý výkon v Jihlavě, domácí remíza Bohemkou, dokonce porážka se Zlínem a do toho špatné výkony v Evropě. Začalo se spekulovat, zda je trenér Pivarník vhodnou volbou pro plzeňský kádr. A hle, pak přijde odveta s Razgradem a najednou člověk začíná poznávat ten tým, který si připsal 4 mistrovské tituly. Plzeňský tým trpí klasickým syndromem ztráty motivace. Ono získat titul je hezké, obhájit ještě hezčí, ale když už vyhrajete 4, nemá to takovou šťávu a chuť po tom pátém není logicky taková. I proto došlo k náhlému okysličení kádru. Proti Slavii tak již nenastoupí ani Kolář, ani Rajtoral, naopak obranu již budou možná větrat Martin Zeman, o kterého měla údajně Slavia zájem v zimě, a dále albánský reprezentant Kace.

Slavii se na Plzeň dlouhodobě daří. Ano, poslední dva zápasy na Štruncových sadech prohrála, pokud si však vzpomenete na průběh oněch zápasů, tak skutečně nešlo o výkony podobné tomu na Anderlechtu, naopak, slávisté vždy sahali alespoň po bodu. Pokud si nedokážete úplně zřetelně vzpomenout na tyto zápasy, tak lepší to jistě bude při vzpomínce na ten úplně poslední, který spolu tyto dva týmy sehrály. Řeč je pochopitelně o pěkném vítězství 5:0, avšak proti, řekněme si to na rovinu, odevzdanëmu soupeři.

Jinak je však plzeňská půda poměrně horká. V úvodních dvou domácích zápasech této sezóny ztratili viktoriáni stejně bodů jako za celou loňskou sezónu, kdy jediná porážka navíc přišla již úplně na konci proti Jablonci. O motivaci plzeňských k těmto zápasům již byla řeč. Vzhledem k neformě a nepohodě Slavie proto nepřekvapí kursy kolem 1.6 na domácí. Pokud se ještě krátce zastavíme u venkovních zápasů proti silným soupeřem pod Uhrinem, tak se loni krom již zmíněného výkonu v Plzni podařil ještě zápas v Liberci. No jo, ale naproti tomu zápasy na Letné nebo v Boleslavi byla čirá tragédie.

Jak se bude hovořit o zítřejším utkání? Slavia potřebuje nutně minimálně bodovat, jinak bude negativní atmosféra z Edenu příští domácí zápas vyzařovat až někam k Čakovicím. Jistojistě nenastoupí trojice Kenia, Železník a Šcuk.

Tip na sestavu: Berkovec - Frydrych, Deli, Bílek, Bořil - Van Kessel, Souček, Hušbauer, Ngadeu, Švento - Škoda

5. kolo - Neděle 28. 08. 2016 19:30

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
3 - 1
0 - 1
FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

48. Petržela
65. Hejda
86. Krmenčík

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

13. Jiří Bílek

Komentáře (151)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    lassiter     před 8 lety 27.08.2016 18:45 |  
    3 0

    Plzeň je sice silná na míči, což by podle smýšlení trenéra svádělo k hlubokému bloku, ale já pevně věřím, že se představíme odvážným a aktivním výkonem a rozdáme si to s nimi jako rovný s rovným. Hlavně se chlapci prosím ničeho nebojte, nejhorší pohled je na neodvážné chudáčky, co se bojí i popoběhnout, aby nedej bože nedostali míč.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      malan (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 23:41 |  
      3 0

      silny na mici...dalsi idiotska fraze rozsirujici uz tak pocetny seznam obsahujici legendarni "utocit do plnych,tak urcite,jak rikam aj."

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        dalislavista     před 8 lety 28.08.2016 08:00 |  
        5 0

        To jednou jeden vocas vymyslí nějakou takovou blbost jako "silný na míči", "rozdílový hráč" nebo to úplně zbytečné cizí slovo, když hráč předvídá , ani si na něj teď nevzpomenu (něco jako anticipuje). A kdekdo aby vypadal jako odborník, tak je začne používat taky. Pro mě je hráč silný s míčem (na míči nestojí ani na něm nevzpírá činku nebo nedrží balanc), hráč je pro mě výjimečný, nadprůměrný-ne rozdílový (ale chápu termín rozdílový gól), anticipovat (předjímat, předvídat něco, co ještě nebylo prokázáno, přijato) je pro mě hovadina, když máme obyčejné a vystihující české předvídat). Holt jsem asi stará konzerva, ale tyhle novotvary a "odborná" cizí slova za každou cenu mě taky vadí...

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          bongor     před 8 lety 28.08.2016 09:24 |  
          5 0

          Tam správně mělo být,že je hráč silný na píči.Potom se nelze divit,že je při zápasu beze sil.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          Sedrousek     před 8 lety 28.08.2016 11:14 |  
          0 0

          Me nejvic dostava prunikova prihravka v podani Hyskyho. Ten to mele porad dokola a mlel by to i kdyby moderoval treba modni prehlidku

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        dauby     před 8 lety 28.08.2016 08:19 |  
        2 0

        A nejradeji mam: "ono si to sedne"... :-)

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          bongor     před 8 lety 28.08.2016 09:25 |  
          10 0

          A co vniknout do šestnáctky,to už skoro zavání pornem.

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Hektor     před 8 lety 28.08.2016 09:39 |  
            1 0

            Ty jsi dneska nějakej divokej, aby ti nedali kartičku. Ale jinak je to dobrý, dám ti paleček.

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              bongor     před 8 lety 28.08.2016 11:12 |  
              1 0

              ale ne,já to chci jenom nějak odlehčit.Jak říkal Barra,jsou i důležitější věci na světě.Tak nemá cenu,abysme se tady navzájem pomlátili,občas je potřeba se trošku zasmát.A nepřátel,těch měla a má naše Slavie vždycky víc než dost.
              Stačí ,podívat se přes řeku.

              • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

                Kajula     před 8 lety 28.08.2016 13:26 |  
                0 0

                Taky mi to už trochu zavánělo východoněmeckým pornem :D :D Ale co, ona ta naše hra poslední zápasy připomíná "baroko" :D :D :D

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        dalislavista     před 8 lety 28.08.2016 09:45 |  
        1 0

        A hlavičkář je "silný na hlavě". Krásný termín je také "příhra" (přihrávka), odkop by mohl být nově "odhra", odkop do zámezí by mohla být "záhra"

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          malan (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:11 |  
          1 0

          "prihra", to uz je vylozene karochovina:-)

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        donford     před 8 lety 28.08.2016 15:03 |  
        0 0

        a nezapomeň ještě na krásné fotbalové sousloví - být hladový

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          jarodo57     před 8 lety 28.08.2016 16:36 |  
          0 0

          diagonální přihrávka s přesným tamingem

  2. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Fulham     před 8 lety 27.08.2016 19:13 |  
    4 0

    Normálně je šmiknem 3-1 a bude... Jedna poznámka k článku - ona to v Bolce loni až taková tragédie nebyla. Zaříz nás tam sudí jak podsvinče poté co se protestovalo proti tomu že nám v Jihlavě pomohl...:-))

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      Borgetti     před 8 lety 27.08.2016 19:23 |  
      2 0

      Máš recht. Vzpomínám na toho simulujícího Chramostu ve vápně. Pak si to ale u mě vyžehlil ve finále poháru :-)

  3. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 19:17 |  
    2 0

    Já bych na hrot dal Burena, mě se v Belgii líbil (bojoval a byl nebezpečný pro soupeřovu bránu) a taky si myslím, že Plzeň má dost vysoké stopery, takže Milan to bude mít sakra těžké.

  4. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Hanussen     před 8 lety 27.08.2016 19:24 |  
    15 0

    Není pravda že tým nemá žádnou tvář...ta tvář je naprosto konkrétní, přímo neodvolatelná...

  5. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    adams89 (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 19:28 |  
    0 0

    Napíšu to sem ještě jednou. Kdyby se tu náhodou našel člověk, co má k nám do kotle lístek nebo si ho zítra jde koupit, o jeden bych moc prosil. Jsem Plzeňák a nestihl jsem si lupen včas zařídit. (adams17@seznam.cz)

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 21:11 |  
      0 1

      Nechci ti radit,ale co třeba taky napsat na fb TS,pokud už si tak neučinil.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        adams89 (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 10:21 |  
        0 0

        Po úporných jednáních jsem tam nakonec jeden sehnal. Díky za tip :-)

  6. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    JS (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 19:38 |  
    1 0

    Haha, zrovna sedím v Čakovicích a zatím je tu nádherně (tedy na Čakovice...). Tak uvidíme po zítřku.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      no-nick     před 8 lety 27.08.2016 21:21 |  
      0 0

      Šel jsi prohlédnout proslulý čakovický prak?

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      spino     před 8 lety 27.08.2016 22:00 |  
      0 1

      Nesetkali jsme se dneska náhodou po nohejbale? :D

  7. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        před 8 lety 27.08.2016 20:00 |  
    1 1

    Zítra musej na hřišti nechat duši. Jestli ne, sáhnout jim na peníze. grrrrrr

  8. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Travinho     před 8 lety 27.08.2016 21:21 |  
    2 1

    Nu, doufám, že střed zálohy bude vypadat poněkud jinak. Při tomto složení se bojím, že by to měla Plzeň značně usnadněné.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      no-nick     před 8 lety 27.08.2016 21:23 |  
      1 1

      Zrovna jsem to chtěl napsat - Barak místo Suka, Svento na beka, do základu Mihalik nebo Zmrhal a do brány Pavlenka

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Travinho     před 8 lety 27.08.2016 21:27 |  
        1 0

        Ty zbylé pozice by podle mého byly docela fajn, ale uprostřed musí být někdo, kdo bude tvořit hru.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          dubas     před 8 lety 27.08.2016 22:08 |  
          0 0

          A koho bys navrhoval jako tvůrce hry?

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Travinho     před 8 lety 27.08.2016 22:23 |  
            9 0

            Tonda Barák. A argumenty, že se mu nedaří neberu. Nedostal pořádně čuchnout a když hrál, tak tehdy, když se nedařilo nikomu. Mít uprostřed Součka a Ngadeu je podle mého cesta do pekel, protože ani jeden z nich potřebné míče na rychlá křídla nedá.

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              dubas     před 8 lety 28.08.2016 07:40 |  
              0 1

              Problém je v to, že Tonda má stejně mizernou formu jak Suk, takže je jedno kdo bude hrát, já nechápu proč museli v době přípravy jet někam s U21, měli jsme svaz poslat do píp. To stejný skrz repre ještě nejsou v top formě, plus zranění a jsme tam kde jsme. Prostě to ME a ten pohár nám byl čert dlužen i když ten pohár byl po tolika létech krásný.

              • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

                Travinho     před 8 lety 28.08.2016 09:54 |  
                0 0

                To si úplně nemyslím. Tonda skoro nehrál a když, tak tehdy kdy to bylo mizerné téměř od všech. Navíc v Jihlavě nebo v první půli proti Anderlechtu tam byly záchvěvy. U Tomáše nevidím ani to, ale hlavně teda dát vedle sebe dva totálně defenzivní záložníky, kteří nevymyslí nic, to by bylo čekání na smrt. To by si pro míče musel chodit až Hušbauer a ten pak chyběl v podpoře útoku. Ještě je pak možnost Michael s Josefem a na podhrot Mingazov, Zmrhal, či Gino.

              • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

                bongor     před 8 lety 28.08.2016 11:15 |  
                0 0

                My jsme nějaký experti na dobrý hráče,co u nás náhle ztrácej formu.A taky samozřejmě na dlouhodobá zranění,to nám jde snad ještě líp.

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            bongor     před 8 lety 28.08.2016 09:27 |  
            1 0

            Nikoho na tvůrce nemáme.Tak nikoho.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          donford     před 8 lety 27.08.2016 22:09 |  
          2 0

          Napravo možná bude hrát Kopic, který je v dobré formě a na něj by mohl platit rváč Bořil. Vlevo už Zeman? Tomu by Frydrych měl stačit a zachycovat jeho centry. Šventa bych nechal na křídle. Zmrhal by si proti Matějů asi nekopl. Jen ten Souček mi tam nesedí. Snad místo něj Ngadeu? Už aby mohl hrát Ščuk. A ještě nějak "zakomponovat" Mv5. Ale to by nás asi muselo hrát 12. :-)

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            dubas     před 8 lety 28.08.2016 07:20 |  
            0 0

            Dušan každý druhý poločas šlape vodu a to hraje v obraně a vy ho cpete do zálohy.

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              dauby     před 8 lety 28.08.2016 08:12 |  
              0 0

              Bohuzel musim souhlasit Svento je zatim bez fyzicke kondice a nestiha...

              • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

                bongor     před 8 lety 28.08.2016 09:30 |  
                1 0

                Bohužel,je to tak,Můj oblíbenec Duško je zatím jen stínem toho našeho Duška.Z toho je vidět,že hráči mohou vyniknout právě jen v kaprlize,kdežto v západních imperialistických ligách se jen kazí.

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              Travinho     před 8 lety 28.08.2016 09:55 |  
              1 0

              Já si nemyslím, že je to špatný tah. V záloze se mi zatím líbil nejvíc. Navíc případné střídání v obraně je vždy nepříjemné, kdežto na kraji zálohy ho případně může zaskočit Zmrhal či Mingazov.

              • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

                tomcz     před 8 lety 28.08.2016 10:35 |  
                2 0

                to by nesměl hrát Mingazov za juniorku

                • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

                  Travinho     před 8 lety 28.08.2016 11:12 |  
                  0 0

                  Jasně, v tu chvíli jsem to ještě nevěděl.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 22:20 |  
      2 2

      A kdo má být ten špílmachr, na kterého tolsimir zapomněl?
      Kenia a Ščuk jsou ze hry a Tonda Barák, i když bych ho tam taky asi radši viděl, poslední zápasy nic moc nepředvádí, tak mám pocit, že na tu tvorbu hry bude muset stačit Pepa. Pokud se nějaká snaha o hru z naší strany bude konat. Spíš půjde o to, nedat ve středu hřiště Plzni prostor ke kombinaci.
      Problém je spíš, že Souček s Hušbauerem jsou pomalí, rychlého středního záložníka k nim nemáme. Snad jedině dát tam van Kessela (doma proti Anderlechtu tak chvíli hrál a nebylo to špatné) a na kraj dát zodpovědněji bránícího halva.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        TSeguinTS     před 8 lety 27.08.2016 23:31 |  
        0 0

        Nahlížím na to tak, že Tonda nemůže být tvůrce hry. Respektive jeho nejsilnější pozice je úplně stejná jako pro Hušb - tj. podhrot. A také bych rád viděl Mv5 hrát :)

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          Travinho     před 8 lety 27.08.2016 23:35 |  
          4 0

          Může, nemůže, z našich zdravý záložníků je jednoznačně nejkreativnější.

  9. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    kerim1969     před 8 lety 27.08.2016 22:05 |  
    4 0

    Musíme nasadit všechny defenzivní hráče a hrát s maximální bojovností, padat do střel, nastavovat proti míči prsa,hlavu,záda atd. Po ojedinělém útoku nebo po prvním rohovém kopu v devadesáté minutě za stavu 0:0 rozvlní
    síť domácí branky jeden z pěti defenzivních záložníků :-) .

  10. Fakt až do Čakovic?

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 22:59 |  
    3 1

    Jak jsem k Uhrinově práci kritický, tak bych brzdil s ultimáty, že bod je minimum. A když nebude, asi z toho nebude za tři týdny na Liberci velké mrzení, mezi tím hrajeme ještě v Teplicích.
    Po Příbrami zde Alanor psal, že výkon ovlivnila únava a nervozita z nutnosti zisku 3 bodů po vysoké prohře a dvou plichtách. Teď na tom jsme psychicky i fyzicky stejně a čeká nás jeden ze dvou nejtěžších zápasů ligy.
    Takže věřím v naše vitězství a mám vsazeno, ale jestli prohrajeme se ctí, tak to přežiju. A Uhrin taky.

    • Re: Fakt až do Čakovic?

      Kurt77     před 8 lety 27.08.2016 23:06 |  
      2 0

      Obávám se, že to bude opět ustrašený, bezkrevný výkon. A byl bych velmi potěšen, kdyby to tak nebylo.

    • Re: Fakt až do Čakovic?

      donford     před 8 lety 27.08.2016 23:14 |  
      0 0

      Měli bychom být psychicky o něco uvolněnější, když máme už fialky za sebou. Zbývá liga. Fyzicky to bude docela horor, pokud Plzeň bude hrát s takovým úsilím jako v úterý. Mají o 48 hod. víc na odpočinek. Tak uvidíme. Jen se předem nepodělat.

      • Re: Fakt až do Čakovic?

        malan (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 23:43 |  
        6 2

        Vzhledem k tomu, ze ve ctvrtek zadny z nasich ani nepropotil dres, myslim, ze budou odpocati dost a reci o 48 hodinach navic jsou jen vymluvy.

        • Re: Fakt až do Čakovic?

          donford     před 8 lety 28.08.2016 09:47 |  
          1 0

          Tak já jsem ten zápas v Bruselu neviděl. Ale vzhledem k tomu, jak říkáš, že jsme ho vlastně pojali jako drobnou rozcvičku (na Plzeň), pak mi spadl kámen ze srdce. Hoši tedy nastoupí svěží, rozdovádění, s entuziasmem a předvedou pořádný kvapík. Už by se Plzeň měla třást. :-) Že?

          • Re: Fakt až do Čakovic?

            malan (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:05 |  
            1 0

            No kez by. Zavidim Ti, ze jsi to nevidel. Ver, ze tve oci Ti za tu sluzbu dekuji, me to same rici nemohou..

            • Re: Fakt až do Čakovic?

              donford     před 8 lety 28.08.2016 11:16 |  
              3 0

              Mě třeba budou bolet oči večer. Co je ale průšvih - včera nastoupil za Brno Jan Polák - 35 let, po zranění, s minimem tréninku, nerozehraný, nesehraný, a byl údajně nejlepší a dal jediný gól v zápase. Hodnocen jako jediný č. 8. Nic proti němu, ale i toto svědčí o strašně nízké až ubohé úrovni naší kaprligy. Protože takových Poláků běhá v evropských ligách stovky a lepších, rychlejších, protože i mladších. Tenhle se vrátil už sem jen dokopávat.. Ale včera byl pro ostatní vzorem fotbalového umu, progrese a střelecké pohotovosti. A my - Slavia - máme přitom 10 hráčů v různých reprezentacích. Není to pro nás ostuda, jak hrajeme? Jaký máme přístup?

              • Re: Fakt až do Čakovic?

                malan (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:35 |  
                0 0

                Pokud není na lavici někdo kdo to z těch hráčů vytříská (jako kdysi KJ), tak si evidentně dělají co chtějí. Ale jak píšeš, ten přístup vypovídá o celkové úrovni naší soutěže a fotbalu jako takového-nízká.

      • Re: Fakt až do Čakovic?

        bongor     před 8 lety 28.08.2016 11:20 |  
        1 0

        Já když to beru podle sebe,tak za tři dny musí být člověk odpočatej a zpátky ve své formě.A to jsem o trochu starší než naši kluci.

    • Re: Fakt až do Čakovic?

      rybka     před 8 lety 27.08.2016 23:14 |  
      6 0

      Maedene,prohru se ctí nemám problém překousnout.Ale pokud se na to nebude dát dívat a já pak budu poslouchat tísíce výmluv na tlak,poháry atd.,tak to neberu.Mám obavy,že to dopadne jak čekám.

    • Re: Fakt až do Čakovic?

      bongor     před 8 lety 28.08.2016 09:34 |  
      1 0

      Řekl bych,že nás čeká zcela nejtěžší zápas,doložím to výkonem Plísně proti Bulharům/jestli tam nějakej Bulhar vůbec byl/.Několik roků jsou o třídu lepší,než ten Tebou míněný druhý z nejtěžších.Ti se dají a naopak musí porazit,

  11. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Mates204     před 8 lety 27.08.2016 23:26 |  
    0 0

    Pro zájemce dávám odkaz na video šarvátky fanoušků sks s policií v Bruselu. Co tomu předcházelo nevím, nebyl jsem tam, ale nedivil bych se, kdyby byla policie v právu. Ale zdůrazňuju, že nechci nikomu stranit nebo křivdit. https://www.youtube.com/watch?v=F9ViCu8GrE0

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      malan (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 00:01 |  
      9 0

      Banda zvirat co se neumi chovat..Jeden z duvodu proc se poradatele na jinych stadionech chovaji ke vsem fandum Slavie bez rozdilu, coz odrazuje lidi kteri se chteji pouze divat na fotbal a ne nicit vybaveni stadionu.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      jindra7 (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 07:59 |  
      3 0

      Byl jsem tam a bylo to vyvoláno fans Slavie, Belgická policie byla v pohodě... vůbec nezasahovala do našeho pochodu, až později reagovala na provokace některých Slávistů, později i jednoho zatkla (zástupce Krasoně), toho pak šli někteří zachránit od zatčení.
      Nejvíc smutné bylo poslouchat některá hesla během pochodu, která bych o Slávistů nečekal...

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        tomcz     před 8 lety 28.08.2016 09:52 |  
        3 0

        smutné :/

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Kajula     před 8 lety 28.08.2016 13:40 |  
        4 0

        Budu ironický a nemohu si odpustit poznámku: "Neměli byste je tu kritizovat, protože se dozvíte, že nejste ti správní fanoušci, jste gaučáci apod..." Jinak souhlas. Vždycky jsem se hrdě hlásil ke Slavii jako klubu vázanému na určitou intelektuální úroveň oproti "dělnické" RB... A předesílám, že proti dělníkům nic nemám (oba rodiče jimi byli)... Ale tahle zvěř mě nutí se občas zastydět, kdo všechno se ke Slavii hlásí...

  12. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    valkys     před 8 lety 28.08.2016 02:16 |  
    0 0

    Věřím, že v tomhle kole konečně zabereme a z Plzně si odvezeme minimálně bod. Na hráče by neměl být takový tlak, pač nejsme favorité a do Plzně jedeme v naší formě spíš jen překvapit. Sestava bude asi stejná, jakou tipuje tolsimir, možná jen bude hrát Tonda Barák místo Suka, za což bych byl rád. Tenhle zápas nám myslím dost ukáže, jsem na to zvědavý.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      TSeguinTS     před 8 lety 28.08.2016 12:34 |  
      1 0

      Tonda nastoupil za juniorku.

  13. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Kunetice     před 8 lety 28.08.2016 09:02 |  
    2 0

    Viděl jsem zápas Plzeň - Zlín a Zlín hrál fakt dobře a ještě promrhal dva nájezdy na bránu. Tak že takhle nějak by jsme se měli prezentovat i my. Ale po výrocích o útočné hře DU a jeho taktickém vedení utkání se budeme takticky zakopávat na vlastní půli a odkopávat míče na bezradného Škodu, no co hlavně nedostat góla co pane Uhrín.
    Jsem těžký pesimista!

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      afro     před 8 lety 28.08.2016 11:31 |  
      1 0

      Spise: Hlavne nedostat vic jak tri...

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      dauby     před 8 lety 28.08.2016 12:55 |  
      0 0

      Hlavne Zlin hral krasne po stranach, treba Vukadinovic. To my vubec neumime, misto toho DU postavi 2 DZ a budeme nakopavat na Skodu...

  14. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    HRockets     před 8 lety 28.08.2016 10:12 |  
    9 0

    Po pravdě řečeno, nevím co napsat. Jsem značně zklamán obrazem utkání. Že nás poškodil rozhodčí není žádná výmluva, tým neodvedl to co měl a zde připouštím, že došlo k velkému selhání Dušana Uhrina, protože to vypadá tak, že proti němu jde kabina, takže to, co vidíme na hřišti není odrazem ani schopností hráčů ani schopností trenéra, respektive je to obrazem nezvládnutí enormního nárůstu kvality mužstva a možností, variant jak hrát, jak přitlačit ty slabé a jak hrát vyrovnaně s těmi silnějšími, jak to zvládal například pan Vrba nebo, jak to loni zvládal v mnoha částech sezony pan Ščasný. Navštívil jsem jsem zápas v Liberci a musím se podivit nad tím, jak ten tým jede i za stavu 3:0 hrají jak se říká "na hranici sebeobětování" byť je to naprostá blbost, jen hrají dle pokynů trenéra Trpišovského a chovají se jako profíci, kteří jsou skvěle fyzicky připraveni, k tomu mají podobně hodnotný byť užší kádr, než Slavia, hráči jako Sýkora, Pokorný, Coufal, Latka, Folprecht (byl označován za supertalent a ono to v něm i bude), Baroš, Vůch, Komličenko mají evropské parametry, přitom všechny získali doslova za hubičku - a pro letošek mají téměř splněno.
    K dnešnímu utkání: Plzeň sáhla po dlouhé době sáhla k radikálnějšímu řezu a je vidět, že pan Šádek je schopen se podívat realitě do očí a udělat rázné kroky, aby se vrátil na správnou cestu. Pokud Plzeň naváže na svůj výkon s Razgradem, můžeme čekat spíše debakl Slavie, nějaká ta únava z cestování a zápasu v Belgii tam bude. Pokud by poté přestal být pan Uhrin hájen, je nyní ideální čas pro jeho uvolnění, neboť následuje reprezentační pauza, kde by mohl nový trenér zahájit svou práci. Pokud by k tomu došlo, doufám, že přijde skutečný odborník a stratég, který se bude schopen obklopit vhodnými lidmi, zejména se mi zdá, že by hráči potřebovali kvalitnější kondiční přípravu jak ve směru k výbušnosti a síle, tak co se vytrvalosti týče a dále psychologa. Něco jako dokázal pan Pešán s hokejisty Liberce. Jsem zvědav, jak s tím pan Tvrdík naloží a po pravdě řečeno mám z utkání v Plzni velký strach.
    V této diskusi jsem z velké části získal zpětnou vazbu ke svým názorům a musím za ni podkovat, určitě se rád zamyslím, byť si stále myslím, že pískot a volání Uhrin ven psychicky labilním klukům jako Jarda Zmrhal, Mihalík, Souček atd. spíše uškodí a Uhrinovi je to stejně jedno, protože to buď "neslyší", nebo má stejně opačný názor než křičící fanoušci. Tribuně sever patří dík, že se k tomu neuchyluje a vytrvale fandí.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      HRockets     před 8 lety 28.08.2016 10:23 |  
      16 0

      Trošku bych to přirovnal osobnímu zážitku: Jsem vlastníkem poměrně nové VW Golf kombi a měl jsem při cestě do Liberce možnost řídit Audi A6 allroad. Je to paráda, avšak jako defenzivní nepříliš zkušený řidič, jsem nebyl schopen využít potenciál toho krásného vozu a jel jsem s tím jako se svým golfíkem 2.0 Tdi. Podobně to zřejmě bude s Dušanem Uhrinem a Slavií, byť až do utkání v Bruselu, jsem myslel, že dokáže šlápnout na plyn, když mu pan Tvrdík koupil lepší motor a natankoval vysoce aditivované palivo. Pan Uhrin s tím ale bohužel pořád jede jako čepičář na dušičky na hřbitov s platem vajec pod zadním oknem

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 10:28 |  
        2 0

        Oceňuji sebereflexi. Mám z toho stejné pocity.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        rybka     před 8 lety 28.08.2016 10:48 |  
        0 0

        Nevím,jaký byl důvod,že jsi najednou tak otočil?

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        MarcoDomi     před 8 lety 28.08.2016 11:00 |  
        0 0

        Úžasné přirovnání. Přesné a výstižné.. Hlavně ta poslední věta... Naprostý souhlas!!

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        bongor     před 8 lety 28.08.2016 11:29 |  
        0 0

        Máš pravdu rakeťáku,chtěl jsem použít podobný příměr a to nůž a samopal.S nožem si člověk když je nejhůř poradí,může se s ním zachránit.Ale se samopalem,když se v něm nevyzná a neumí navíc mířit,bude mít problém.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Kajula     před 8 lety 28.08.2016 13:44 |  
        0 0

        Musím říct, že smekám klobouk za takovou sebereflexi... A také za to, jak slušně a výstižně je to napsáno... Za mě palce nahoru :)

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      TSeguinTS     před 8 lety 28.08.2016 12:39 |  
      2 0

      Já jsem doposud nabyl dojmu, že Mihalík není nijak labilní, spíš naopak zdravě sebevědomej. I když lze na něm pozorovat zklamání a negativní reakce, když se mu nikdo nenabídne a nemá si to s kým dát.

  15. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Travinho     před 8 lety 28.08.2016 10:16 |  
    7 0

    Takže Mingazov a Barák nic. To je pro mě velké zklamání a abych pravdu řekl, nechápu proč jsme v tom případě neposlali Tondu hostovat, tohle paběrkování v juniorce ho zničí.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      Khadgar     před 8 lety 28.08.2016 10:18 |  
      8 0

      Tohle mě hodně překvapilo. Takže buď budeme hrát na dva útočníky nebo budeme bez možnosti střídání do středu zálohy. Zajímavý, že se Uhrin před důležitým zápasem takhle připraví o hráče.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 10:27 |  
        10 0

        Tyvado tak my máme do středu zálohy 3 (slovy TŘI) hráče, kteří mohou nastoupit, a jeden z nich jde hrát za juniorku. Takže střed zálohy výborná dvojice Hušbauer - Souček na 90 minut.

        Proč mě před prakticky každým zápasem musí DU totálně nasrat?

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          Khadgar     před 8 lety 28.08.2016 11:05 |  
          1 0

          Jestli on nenastoupí ten Claesson :D

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      vršek     před 8 lety 28.08.2016 11:06 |  
      3 1

      UHRIN VEN!!!!!!! UHRIN VEN!!!!!! UHRIN VEN!!!!!!

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      helmajstr     před 8 lety 28.08.2016 11:13 |  
      1 4

      Nám prostě chybí do zálohy typy hráčů jako byli Grajciar, Abrahám, Jarolím...ty nevěděli co to je defenziva, techniku měli výbornou, střelu z dálky taky...potenciálem by to mohl být Hušbauer, ale zdaleka se jim ještě nevyrovná...a v systému 4-4-2 ani nebyl prostor pro vyloženýho defenziváka

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        jarmik     před 8 lety 28.08.2016 11:34 |  
        2 0

        No nevím, ale Grajciar a Abrahám že měli výbornou techniku? Já si tedy výborné techniky představuji trochu jinak.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          JS (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:47 |  
          0 0

          Grajciar byl skvělý. Akorát k nám přišel již ve chvíli, kdy to celé šlo do kopru, herně i ekonomicky. Škoda ho.

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Travinho     před 8 lety 28.08.2016 13:14 |  
            2 0

            A pak ho zastavila zranění, ale pamatuju, že centry a střelu měl luxusní.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Travinho     před 8 lety 28.08.2016 11:53 |  
        1 0

        No, asi si některé hráče pamatujeme poněkud jinak.
        Abrahám za Slavii nikdy nehrál. Pokud myslíš Abrahama (zřejmě jo), tak říct o něm vyloženě soubojovému hráči, že nevěděl co je to defenziva, je trošku mimo mísu.
        Grajciar měl výbornou kopací techniku, to jo, ale že by to byl nějaký driblér s míčem, tak to opravdu ani náhodou a dozadu toho taky odmakal spoustu.
        U Jarolíma nevím kterého máš na mysli. Karla? Lukáše? Marka? Davida? Josefa?

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          JS (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:58 |  
          2 0

          Abraham byl magor ve stylu Řepky /taky byl Řépa jeho hlavní idol/, který nejlée zvládal souboje a jinak nic.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          helmajstr     před 8 lety 28.08.2016 14:43 |  
          0 0

          Myslel jsem Marka i Lukáše Jarolímovi...nicméně jsem tim chtěl říct, že ty hráče, který jsem jmenoval, neměli problém se zpracovánim, neztráceli míče, dokázali vystřelit z dálky dávat góly, vytvářet vyložený situace...nevim proč, ale to mi prostě u těch našich kluků momentálně chybí...věřim tomu, že to v sobě mají, ale nechápu, proč to do teď nedokázali prodat

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Travinho     před 8 lety 28.08.2016 14:51 |  
            0 0

            Já ti nevím, ale zrovna Abraham mi jako hráč, který by vytvářel šance fakt nepřišel. Lukáš Jarolím taky ne, spíš řídil hru zezadu.

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              helmajstr     před 8 lety 28.08.2016 15:14 |  
              0 0

              Abrahama jsem možná neuvedl úplně nejlíp, ale Lukáš góly dával i je dokázal připravovat...techniku měl výbornou...ale o ty hráče z minulosti až tak nejde, ty jsem uváděl jen pro příklad...spíš jsem chtěl upozornit na to, co mi u našich hráčů momentálně chybí

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        dauby     před 8 lety 28.08.2016 13:00 |  
        2 0

        Nechybi nam zadne typy hracu, chybi nam lodivod! Protoze s tim nasim by se potopila kazda lod i na velmi klidnem mori...

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          Travinho     před 8 lety 28.08.2016 23:25 |  
          0 0

          Také si myslím...

  16. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Jarinho     před 8 lety 28.08.2016 10:17 |  
    7 0

    Tak s juniorkou MIngazov a překvapivě Barák. U Mingazova chápu, že mu chybí herní praxe a dlouho nehrál, ale Tonda minimállně na lavku podle mě patří. SIce teď nemá takovou formu, jako na jaře, ale je to jediný dynamičtější typ do zálohy.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      tomcz     před 8 lety 28.08.2016 10:30 |  
      5 0

      taky mě to šokovalo, kor když je další hráč do pole Kenia zraněný, tak už tam snad fakt máme jen Součka a Hušbauera. Plus teda Ngadeua

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 10:33 |  
        4 0

        Přesně. Nyní nám zbývá do středu zálohy jen tato dvojice. Jak vypadá hra, když spolu nastoupí, víme všichni. Doufám, že dostaneme totální výprask a DU potáhne okamžitě po zápase, protože už toho bylo dost.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          tomcz     před 8 lety 28.08.2016 10:39 |  
          5 0

          už jsem změnil tipovačku z remízy na prohru, tohle nedopadne dobře

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:12 |  
            5 1

            Dejte mi prosím nějakou naději, že ten pán je zdráv. Neříkám, že Barák má formu, ale kromě něj máme 2 použitelné CM a pak 2 stopery, kteří to můžou taky hrát (Ngadeu a v nouzi Bílek).
            Logicky tedy buď nebudeme střídat CM, nebo DU dostal nápad a pod hrotem bude Gino nebo Mick, nebo budeme hrát na dva útočníky. A možná se ještě budeme všichni divit, což je asi naše jediná naděje.

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            malan (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:13 |  
            0 0

            A dej to se zolikem at si alespon nahrabes body:-)

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          MarcoDomi     před 8 lety 28.08.2016 11:10 |  
          2 0

          No já bych si přál aby jsme byli celý zápas svinsky bití, poměr střel 22:1, držení míče 81-19, rohy 16:1 a z toho posledního by ho tam v 93 min Škodovka zatloukl. No ale to asi neklapne!! Nebo?

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Hektor     před 8 lety 28.08.2016 13:40 |  
            0 0

            Obávám se, že jedna část ti klapne. Ta, že budeme svinsky biti.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      MarcoDomi     před 8 lety 28.08.2016 11:05 |  
      6 0

      Tím nám bylo jasně naznačeno, že to dnes bude Dušínova klasika se šesti defenzivňáky!!!

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      afro     před 8 lety 28.08.2016 11:11 |  
      5 0

      Ja uz tomu vubec nerozim. Takze kdybychom ciste nahodou prohravali (ha-ha), tak nasi predpokladanou zalohu Ngadeu, Soucek, Husbauer posilime jak? Asi rovnou utocnikem nebo krajnim zaloznikem jako s Anderlechtem, kdy tam dal chudaka Mingazova...

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        afro     před 8 lety 28.08.2016 11:13 |  
        0 0

        nerozumim

  17. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Yester     před 8 lety 28.08.2016 10:59 |  
    7 0

    Tak toho Baraka za juniorku nechapu... Jedine ze budeme fakt na 2 utocniky nebo na 3 (vtip). Uhrin prohlasoval, ze se ma tym sehravat, ale bez Scuka, Kenii a dobrovolne bez Baraka to asi moc dobre systemove nepujde. A ze by jako primarni rozestaveni zvolil hru na 2 utocniky se mi moc nezda. Dnes tedy role tvoriveho zaloznika zbyva na Husbauera. Ja bych se mozna ani nedivil, ze Uhrin na podrot misto nej souone Van Burena :-D Kazdopadne to zase bude slepenec, kterej s nejakym zamerem sehrani tymu do budoucna nebude mit nic spoleneho.... Abych se uprimne priznal, uplne jsem uz dnes ztratil chut ten zapas sledovat, a to je smutny :-(

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      vršek     před 8 lety 28.08.2016 11:10 |  
      5 0

      Pak se tady můžeme dohadovat o tom, proč hráči hrají bez formy a zápalu!
      Ten "pán na lavičce" je schopen jen "čistit kádr" a hledat výmluvy proč to nefunguje! A ani ty výmluvy mu nejdou!

  18. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    davidovky1     před 8 lety 28.08.2016 11:08 |  
    3 1

    To ten fotbal bude zase vypadat za juniorku hraje Barák a Minzagov!Ten člověk co sedí na tý lavičce a říká si trenér to opět postaví ze Součkem,Hušbauerem,Ngadui to bude krásný beton!Tak na to musí mít člověk náturu a pak se nemá rozčilovat když to ani nezačalo.Normálně do smlouvy bych dal trenérovi že musí hrát útočně jinak pápá!!!To bude fotbal.

  19. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    japoko     před 8 lety 28.08.2016 11:10 |  
    2 10

    Dopadlo do tak, k čemu to směřovalo: DU+JT dělají ze Slavie frašku.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      bongor     před 8 lety 28.08.2016 11:37 |  
      7 0

      Zase plácáš nesmysly japoko.JT dělá ze Slavie frašku?Víš o nějakých jiných sponzorech,co by do Slavie nacpali alespoň polovinu peněz co CEFC,zvláště kdyby viděli,že mezi slávisty jsou takoví jako ty?

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      tomcz     před 8 lety 28.08.2016 13:26 |  
      6 0

      DU dělá ze Slavie frašku, to souhlasím, ale s JT souhlasit nemůžu, ten podle mě dělá co může.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Robinator     před 8 lety 28.08.2016 14:08 |  
        0 0

        jestli dělá a bude dělat JT maximum se ukáže teprve v následujících několika týdnech :)

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          tomcz     před 8 lety 28.08.2016 14:43 |  
          0 0

          Tak já chápu, že se snaží držet svého názoru, že trenéru se má dát dost času. Za tím taky stojím ve většině případů. Ale občas je názor nutné změnit názor. Další blbá věc asi je, že je DU i ve vedení klubu.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          jarmik     před 8 lety 28.08.2016 18:08 |  
          0 0

          Jak se to jako ukáže? Myslíš, že přivede dalších 5 posil, aby tě uspokojil? Ach jo...

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Robinator     před 8 lety 29.08.2016 09:01 |  
            0 0

            ne, tak jsem to nemyslel..Myslel jsem to tak, že se pravděpodobně dostáváme do vetší či menší krize a tím pádem se ukáže, jak je Tvrdík schopný manager.

  20. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Jarinho     před 8 lety 28.08.2016 11:15 |  
    1 3

    Kamarádi co myslíte? je to moc veliká blbost? já být trenérem nemám co ztratit :D ale tím nejsem tak můžem jen polemizovat
    4-3-3 aktivní napadání, presink jak minulém zimnim soustředeni
    Pavlenka - bořil-ngadeu(bílek)-deli-frydrych ---- švento-hušbauer-mihalík ---- mešanovič-škoda-van kessel (zmrhal-van buren)

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:27 |  
      1 1

      Trenér rozhodně má co ztratit. Když prohrajeme 2:1, těžko mu někdo bude vyčítat ztrátu bodů na půdě Plzně. Když to bude průser a ještě po nějakých hokus-pokusech se sestavou, tak ta negativní energie bude tryskat ze Štruncových sadů až do těch Čakovic...

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Jarinho     před 8 lety 28.08.2016 11:30 |  
        3 1

        Prohrajeme - bude se nadávat
        Vyhrajeme - bude se nadávat na hru :)

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:50 |  
          0 1

          Když jsme dali Palermo po té holomajzně, byly ohlasy "důležitý jsou body a je jedno jak" vs. "vám se ten fotbal jako líbil?" cca 50:50. Jestli ukopeme plichtu po nechutném betonu, tak převládne názor, že to vlastně DU dobře vymyslel a poskládal, navíc v kabině určitě zase řádil průjem. ;)
          Systém 4-3-3 by byla riskantní sázka na jednu kartu. DU ji nemusí hrát. Ale co má v plánu, to asi netuší ani Jiri1.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          slamacek (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 12:31 |  
          3 0

          a tobe se hra s pribrami jako libila? me ne. byl jsem otraven ale hlavne nevidel jsem nic, co by naznacovalo ze tu pan uhrin je uz rok, ze kostru tymu ma stejnou dobu k dispozici, proste zadny rad, vubec nevime co mame hrat. to je duvod, proc mam vazne pochybnosti. na druhou stranu hrat proti plzni, sparte atd, je jednodussi. nebudeme muset hru tvorit a tedy snad nebudeme hrat takovou holomajznu. dulezity jsou ted body a proto dejme mu klid na tyto zapasy a neshazujme tym pochybnostmi. Treba se hosi rozehraji a konecne i ta hra dostane konecne nejaky rad a smysl. no vecer se divat budu a doufam ve vyhru!

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Yester     před 8 lety 28.08.2016 11:43 |  
        1 0

        Kdyz prohrajeme po dobrem vykonu, hraci budou jezdit a bojovat, bude videt nejaky smysluplny herni obraz, tak se nikdo moc zlobit nebude. Ok, prohrali jsme, souper byl lepsi, ale my odevzdali maximum. Bohuzel se obavam, ze to bude jasna prohra po otresnem vykonu :-(

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        dauby     před 8 lety 28.08.2016 13:06 |  
        2 0

        A proto to zabetonujeme a prohrajem o gol. DU bude spokojen a nejakou vymluvu si zas najde, na to on je expert. Nemel jsem ho rad, ale ted uz mam na nej vylozenou alergii. Jen doufam, ze Tvrdik je schopen sebereflexe a tvrde s nim zatoci!

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      Grobar     před 8 lety 28.08.2016 11:31 |  
      2 1

      Přesně tad tímhle systémem jsem uvažoval už delší dobu, myslím že tohle by bylo úžasné, konečně by jsme využili ten útočný potenciál týmu, ale s DU tohle není možné. Tento systém snad ani nikdy nehrál ani hrát nebude.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Travinho     před 8 lety 28.08.2016 11:58 |  
        2 3

        Takže hrát s jedním středním záložníkem je podle tebe úžasný systém? Tak se hrálo naposled v 19. století.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      MarcoDomi     před 8 lety 28.08.2016 11:37 |  
      3 0

      jj tak na tohle by jsme potřebovali mít trenéra a ne jen parodii na něj...

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      Travinho     před 8 lety 28.08.2016 11:57 |  
      2 3

      Má cenu takové příspěvky vůbec komentovat? To si jako myslíš, že Hušbauer bude uprostřed sám proti tříčlenné záloze Plzně? Nebo mají hrát uvnitř pole Švento a Mihalík, kteří tam nikdy nehráli? Presink je věc hezká, ale musí se nacvičit a my ho evidentně natrénovaný nemáme. Navíc při této sestavě by to v podstatě pokaždé, když by nám Plzeň utekla z napadání, smrdělo gólem. Ngadeu s Delim také opakovaně ukázali, že defenzivu mužstva řídit nemohou. Takto fakt ne kamaráde.

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        Jarinho     před 8 lety 28.08.2016 13:43 |  
        1 0

        A má cenu zase tebe číst? nevím na co si hraješ ... s ostatníma se jde o tom bavit normálně ale ty jsi znalec nejvyššího kalibru a momentálně máš asi rozjednanej Real Madrid.... nevím co to meleš o reagování, na co ty diskuze tady jsou ? nikde nepíšu, že to tak má být jen prostě se mi líbí útočnej fotbal a jestli si myslíš že system 4-3-3 je z doby opic, tak se podivej třeba na barcelonu ty "experte"

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          Travinho     před 8 lety 28.08.2016 13:55 |  
          1 5

          Nehraju si tu na nic, ale přijde mi, že poslední dobou se tu dost rozmáhá věc, která mi dost vadí. A to, že tu píšou své výstřely do tmy lidé, kteří vůbec nerozumí fotbalu. Jak se s tebou asi mám bavit normálně, když tu napíšeš úplnou zhovadilost. Jasně, systém 4-3-3 je úplně normální, ale víš jak jsou v tomto systému rozestavěni hráči na hřišti? Trojce záložníků vyplňuje především střed hřiště. Ovšem jak Dušan, tak Jaro jsou hráči na kraj hřiště. Nemůžeš jen tak z ničeho postavit doprostřed, ještě proti Plzni. To prostě nejde. Vždycky jsem si o této diskusi myslel, že je to diskuse na úrovni, ale bohužel poslední dobou se zde z toho začíná stávat spíš diskuse na úrovni oficiálek či facebooku Slavie.

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            Jarinho     před 8 lety 28.08.2016 14:54 |  
            0 1

            Promin, zbytečně jsem asi vyjel .. podle mě nemůže říct člověk zhovadilost, když to tak nikdy neviděl... já sám hrál fotbal v divizi a za fotbalového odborníka se nepovažuju, jen by se mi to líbilo hrát do plnejch a bez taktikty ... takový fotbal je stejně nejlepší... a myslle jsem že by pepa ten středa zvladl jako rozehravku a dušan a jaro na krajich ..dolu pod škodakem by hrali mešanovic s van kessel takže není tam pepa úplně sám.. jen prostě nemám rád, když někdo něco odpálí aniž by se o tom pobavil... sestavu jsem zde vyřkl poprvé...

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              Travinho     před 8 lety 28.08.2016 23:24 |  
              0 0

              Tak sorry, ale to chceš hrát na jednoho středního záložníka? Tak se fakt fotbal nehraje... Ani na okresní úrovni ne.

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              Travinho     před 8 lety 28.08.2016 23:40 |  
              0 0

              Takže bys hrál na jednoho středního záložníka?

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            vršek     před 8 lety 28.08.2016 15:04 |  
            1 0

            Nebudu se tady hašteřit o herním systému a rozestavění hráčů, mně je systém ve své podstatě jedno, důležité jsou předváděná hra a její efektivita!

            Ale k Vaší argumentaci - proč se dohadujete o tom, že Švento a Mihalík nejsou střední záložníci? Proč tedy dnes nedostane příležitost hrát ve středu zálohy Barák a je zcela nesmyslně poslán do juniorky?
            Zřejmě další hráč, kterého pan Uhrin "vyhodnotil" jako nepotřebného pro A tým Slavie!

            Navíc by mně zajímalo, jakým právem si dovolujete hodnotit úroveň ostatních diskutujících!

            • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

              Travinho     před 8 lety 28.08.2016 23:22 |  
              0 1

              Tak sorry, jen nechci, aby tu za chvíli diskutoval každý debil, co nerozumí fotbalu. To to tu můžeme rovnou zabalit.

  21. světlo na konci tunelu

    Grobar     před 8 lety 28.08.2016 11:28 |  
    15 0

    Ještě před pár měsíci jsem byl plný nadějí a těšil jsem se na každý zápas jako malý Jarda. Ale postupem času ztrácím víru. Dneska vůbec nevěřím v body a na zápas se ani pořádně netěším, což už se mi dlouho nestalo. Od rána se mi honí v hlavě, že příjde od CEFC a JT nějaký impuls. Například oznámí, že se podařilo dotáhnout koupi Edenu, nebo představí novou posilu, nebo nedej bože navýší rozpočet, že chtějí mít ze Slávie klub, který bude hrát pravidelně každý rok ligu mistrů. Prostě si tak sním, protože ztrácím naději. Bojím se, že DU už nemůže nic nového vymyslet a už se nikam neposunem. Nevím jestli mě dostala ta celková momentální nálada ve slávistickém táboře, nebo je to reálný odraz hry našeho týmu. Ale nemůžu se zbavit dojmu, že je něco špatně. Potřebujeme nový impuls a v první řadě je to výměna trenéra. Děkuju DU za to, že nás dovedl do pohárů, je to jednoznačně skvělý trenér do nepohody, jeho brilantí práce co se do defenzívy týče mu nemůžeme nikdo upřít. Nepochybně pozvedne ještě mnoho týmů, které mají menší ambice. My již máme mnohem větší hráčský potenciál, než před rokem, a týmy musíme přehrávat a snažit se hrát rychlý útočný fotbal a na to již DU očividně nestačí. Věřím že SN a názory fanoušků čtou i mnozí lidé ve vedení našeho slavného klubu, a i když nejsem žádný odborník a můj názor nemá žádnou váhu, tak věřím, že si tento názor či přání nebo jak to nazvat z vedení někdo přečte a trochu ho nahlodá k přemýšlení o výměně trenéra. Jinak se dál neposunem, již nevidím žádnou jinou cestu. Chci věřit zase v lepší zítřky...

    • Re: světlo na konci tunelu

      davidovky1     před 8 lety 28.08.2016 11:32 |  
      0 1

      Líp bych to ani nenapsal!Přesně bez chuti zápalu!!!To si vystihl úplně přesně

    • Re: světlo na konci tunelu

      bongor     před 8 lety 28.08.2016 11:42 |  
      2 0

      Řekl bych,že Tvůj názor Grobare je rozumnej,až na tu obranu.Ta fungovala,ale podle mě už taky přestává.Moc na pochvalu to tedy nevypadá.

    • Re: světlo na konci tunelu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 11:44 |  
      0 1

      Já nesouhlasím jen s „můj názor nemá žádnou váhu“. Myslím si, že každý názor má váhu. My, fanoušci, sledujeme fotbal (a Slavii zvlášť) třeba daleko déle, než JT. Můžeme si troufnout tvrdit, že tomu rozumíme daleko více. I když nejsme profíci. Už jsme prožili mraky scénářů, kdy klub stoupal, klesal. Viděli jsme dobré trenéry kazit svou práci (Jarolím), viděli jsme špatné trenéry nakopávat mužstvo z ničeho (Petrouš). Viděli jsme, jak to dopadlo, kdy k nám někdo nalil nehorázné prachy a výsledek se nedostavil. Čekali jsme půlstoletí na titul. Vidíme, jaký průser, co se financování a vlastnictví týče, byla stavba nového Edenu, prostě se v tom trochu orientujeme. Nemyslím si, že by náš názor nebyl validní.

    • Re: světlo na konci tunelu

      jarmik     před 8 lety 28.08.2016 11:48 |  
      2 3

      Někdo z vedení to určitě čte, minimálně pánové Tvrdík a Syrovátka. Naštěstí ale jistě nejednají jen podle toho, co kdo napíše v diskusi na SN. Tvůj příspěvek je hezky napsaný, bez zbytečné agresivity, ale taky trochu naivní a hodně přehnaně pesimistický. Sezona teprve začala, v lize jsme neprohráli, v uvozovkách nám pouze nařezal Anderlecht, ale z některých příspěvků cítím téměř obrazně sebevražedný tón. Jako by byla Slavia na pokraji sestupu a bankrotu zároveň. Kritiku si za poslední výkony tým i trenér zaslouží, z různých důvodů, ale taková beznaděj, co číší z aktuálních diskusí... té já prostě nerozumím. Já neustále cítím nadšení z počátku nové Slavie a nějaká špatná hra v úvodu sezony mne od něj tedy neodradí. Nyní přichází série těžkých zápasů a pokud je hráči neodmakají a trenér bude dál hýřit výmluvami, nechť přijdou pokuty a ultimáta, ale teď k nim prostě není důvod. A ani potenciální dnešní prohra s fotbalově nejsilnějším týmem ligy na jeho půdě můj názor nezmění, přestože mě neskutečně naštve, jako jakákoli prohra Slavie.

    • Re: světlo na konci tunelu

      pinochet     před 8 lety 28.08.2016 11:51 |  
      3 0

      Dnešní zápas ohledně reality napoví asi více než všechny předchozí. Dle mého bude hrát stejná sestava jako v Rio AVE, jenom místo Mikuly bude vpravo Frydrych. Jestli budem hrát jako první půli tam, bude to dobrý, jestli jako druhou, dostaneme pytel a DU by se měl pakovat.

  22. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    uru100     před 8 lety 28.08.2016 12:33 |  
    0 0

    Chtěli jsme postoupit přes Andrlecht. A ten je jistě lepší než Plzeň. Pak bychom měli věřit v dnešní výhru. Hráče na to, abychom neprohráli rozhodně máme. Jen mám trošku obavy, že to je asi tak vše. No, uvidíme. Zatím jsme v letošní sez=oně a v přípravě snad neodehráli pořádný zápas. Pokud je cíl třetí místo, měli bychom hrát s týmy jako je Jihlava a Zlín jinak. Každopádně já nějak věřím, že neprohrajeme, v Tipovačce jsem dal plichtu 1:1.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      hajnej     před 8 lety 28.08.2016 13:13 |  
      0 0

      Taky věřím že neprohrajem, na utkání budu s kamarádem Plzeňákem, tak doufám že to dopadne dobře, už se týden navzájem hecujeme .

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        uru100     před 8 lety 29.08.2016 07:15 |  
        0 0

        Tak jak to dopadlo? Kdo vyhrál? :)

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          hajnej     před 8 lety 29.08.2016 09:14 |  
          0 0

          Tak o poločase jsem ještě byl na koni, ale říkal jsem mu, že teď budem jen bránit výsledek a klidně můžem dostat tři góly. Po zápase byl na koni on a smál se mi, že i ta Bohemka a Zlín tam hráli mnohem líp než my. Však já mu to doufám někdy zas vrátím !!!

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            uru100     před 8 lety 29.08.2016 10:23 |  
            0 0

            Já jsem byl úplně mimo, takže jsem sledoval jen výsledek na mobilu. V době přestávky (netušil jsem jak dobře nebo špatně hrajeme) jsem v dobré víře ten výsledek hlásil na všechny strany. A heslo večera bylo "Tak a teď se rozjíždíme.". Při 1:1 jsem říkal, že určitě Plzeň nevyhraje, ale my ještě gól dáme. A pak už jsem jen strčil hlavu do písku :).

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      dauby     před 8 lety 28.08.2016 13:18 |  
      4 0

      Ale no tak, trochu soudnosti! Ty mluvis ja DU. V cem se to nase "chteni" projevilo? DU se snazi ohromit bojovnou retorikou pred utkanim a pak skutek utek, po zadnem chteni na hristi ani pamatky. A bude nasledovat vymluva, pripadne "nevim, proc jsme hrali tak odevzdane" apod. Plzen opravdu chtela postoupit pres Razgrad, hrala uzasne. Ze to nevyslo, je jina vec, ale takove nasazeni jsem u nas nikdy nevidel. Kdyby takhle hrala Slavia proti Anderlechtu a prohrala by, rad bych ji zatleskal! Ale to se nestane. My totiz na hristi ani nechceme vyhrat, chteni vypada uplne jinak. Treba prvni polocas s Pribrami se nekteri nasi hraci ani nezpotili. Jedna vec je, ze se herne nedari, to se da odpustit, ale pristup se odpustit neda. Uhrin ven!

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        uru100     před 8 lety 28.08.2016 14:03 |  
        0 0

        Také si nemyslím, že budeme hrát skvěle. Ale tu remízu nějak odkopeme.

  23. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 14:36 |  
    0 0

    V podstatě vidím pár aspektů,abych byl rád za bod,prádelna hrála už v uterý má tedy dva dny víc na odpočinek,navíc vyhrála po dobrém výkonu,tak že i psychicky na tom bude lépe.Bude nám chtít stoprocentně vrátit debakl z jara,dále ani nepamatuji,kdy prohrála dva domácí ligové zápasy za sebou.Sudí jsou otazníkem,ale víme své.Tak že opravdu bod bude zlatý.

    • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

      vršek     před 8 lety 28.08.2016 15:11 |  
      4 0

      Tak nějak jako bych slyšel hodnocení "pana" Uhrina po zápase...

      • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 15:47 |  
        0 0

        Já vím chtěl by jsi výhru minimálně tři nula pro nás po exelentím utočném výkonu celé jedenáctky.

        • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

          vršek     před 8 lety 28.08.2016 16:31 |  
          1 0

          Sakra to jste trefil přesně !!!
          Já bych si opravdu přál výhru Slavie 3 : 0 po excelentním výkonu celé jedenáctky, střídajících hráčů a taktické vyspělosti trenéra, a to v každém zápase. Vždycky jsem na Slavii chodil s nadějí, že tak nějak to bude na hřišti vypadat a já se budu radovat a fotbal si užívat.
          No, asi jsem naivní nepoučitelný snílek, který za mák nerozumí fotbalu a nerespektuje soupeře. "Sakra proč já pořád a znova na tu Slavii chodím a nervuju se s ní, když se zrovna nedaří, snad, že asi pan Načeradec"......

          • Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 17:52 |  
            0 0

            Jo to by chtěl každej sešívka,ale realita za ty desetiletí co na slavku chodím je povětšinou jiná,no když se daří, tak nadáváme stejně na něco :-)

  24. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Jarda66     před 8 lety 28.08.2016 18:09 |  
    0 0

    Já osobně bych chtěl vidět v sestave vedle sebe v útoku Škodu a Van Kessela... Tak že můj tip na sestavu

    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Švento - Mihalík, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Van Kessel

    Pak alespoň budou mít ty naše dlouhý koule smysl, když Škoda bude vyhrávat hlavy a Van Kessel bude utíkat Hubníkovi...

  25. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    davidovky1     před 8 lety 28.08.2016 18:36 |  
    0 2

    Za takovou sestavu bych toho netrenéra zavřel!!!Všichni víme jak ten zapas bude probíhat je on pořád to nepochopil!!Nekoukatelný a po zápase musíme se sehrát po19zápasech!!!To je šikula na tohle přijít když to nefunguje!!!Nebo se sehrajeme o repre přestávce když je 10hráčů na repre a 3zranění možná z juniorkou!!!

  26. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Yester     před 8 lety 28.08.2016 18:57 |  
    0 0

    Tak dnes bude Uhrin sehravat venkovni sestavu :-D Ze to asi zase fungovat nebude, je nam asi vsem jasne. Na druhou stranu tahle sestava uz nastoupila a neni to zase neco noveho :-D

  27. Re: Slavia se utká s úřadujícím mistrem ligy

    Kunetice     před 8 lety 28.08.2016 21:24 |  
    0 0

    Já na to kalím klidně ať mi daj červenou
    KURVA UHRÍNE TÁHNI DO PRDELE!!!!