Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V Edenu další zápas s Příbramí

Slavii čeká další papírově lehký soupeř. Proti dvěma předchozím jí to příliš nevyšlo, a proto na ní bude zítra zvýšený tlak. Zda-li ho ustojí, o tom se můžete přesvědčit krom samotného Edenu také prostřednictvím O2 Sport.

Slavia ukázala potenciál, ukázala také svojí naprostou herní nevyzrálost. Asi tak by se dal v krátkosti hodnotit zápas s Anderlechtem. Co naplat, týmu chybí vnitřní síla, pevné základy a do jisté míry i chuť. Je svým způsobem ironické, že největší zaujetí do zápasu nakonec ukázal až střídající Mešanovič. Lze se ptát, zda vůbec bylo možné vytvořit zdravý kolektiv, s přihlédnutím k množství příchodů (v létě navíc povětšinou cizinců). Jestli se to podařilo, můžeme vidět koneckonců zítra. V klíčovém zápase s Příbramí (kdo by to byl před sezónou řekl, že?) Slavia musí zabrat, hráči se musí rovzpomenout na to, že jim sudičky přidělily nějaké fotbalové umění a v kombinaci s enormní snahou zachránit trenéra Uhrina i srdeční rytmus fanoušků nejstaršího profesionálního klubu u nás.

Chce se říci, že si pro takový zápas nemohli přát lepšího soupeře. Dost možná nejslabší tým ligy, s hrozivou aktuální formou, který navíc z posledních 13 zápasů na Slavii hned 12x prohrál a nikdy v historii si nepřipsal vítězství. No jo, jenže podobná statistická bilance ještě nikomu zápasy nevyhrála. A již zápas se Zlínem nám ukázal, že na současnou Slavii bohatě stačí pořádná snaha soupeře. A teď si vezměte kolik asi tak bere průměrný příbramský hráč. Z toho si člověk asi moc nenašetří. A teď dostane pokutu s hrozbou další. Hypotéka na krku, auto se taky prodávat nechce, tohle už odchodit nesmím, řekne si onen průměrný příbramský hráč. Nechám na hřišti duši. A s tím se Slavia bude muset popasovat. Je to však samozřejmě dvousečné, pokud se totiž slávistům podaří vstřelit úvodní branku, může průměrný příbramský hráč propadnout ještě do větší deprese.

Deprese, kterou zatím zapříčinily tři ligové zápasy se souhrnným skóre 0:6 (pravda, dva proti těžkým soupeřům v podobě Plzně a Boleslavi, které se, ale, hrály na skromném stadionu poblíž řeky Litavky) a samozřejmě nám slávistům velmi známá ostuda, vypadnutí z domácího poháru s týmem z nižší, tentokrát z třetiligové, soutěže. Ono se není těm výsledkům asi moc co divit, nešlo to už ani v přípravě, kádr se skládá tak říkajíc za pochodu a velmi se v létě proměnil. Přesto, několik zvučných jmen v kádru našeho soupeře najdeme. Jmenovitě například ex-slávistu Trappa, Mahmutoviče a prozatím nejčerstvější posilu, bývalého reprezentanta Jiránka, který by se měl stát lídrem defenzívy. Není tak pravdou, že by do Slavie přijížděl zcela marný mančaft bez ligových fotbalistů jako byl například loni Baník (se kterým mimochodem také měla Slavia jisté problémy).

Varováním by mělo být také, že Slavii pod vedením Dušana Uhrina to zatím proti týmům z dolní poloviny tabulky moc nejde a jedná se povětšinou o trápení. Výjimkami budiž část zápasu s Baníkem a právě se zítřejším soupeřem, tedy Příbramí. V jednoznačném zápase takřka na jednu bránu se však přesto museli sešívaní klepat o výhru 2:1 až takříkajíc do posledních minut. Je třeba si však připomenout střetnutí proti Olomouci, Bohemce, dvakrát Zlínu apod.

Síla kádru je jednoznačně na straně Slavie, je ale otázkou, kolik psychických a fyzických sil našemu týmu vzal zápas s Anderlechtem. Dle slov našeho trenéra totiž ještě náš tým není na tento "anglický" model připravený. Nedá se předpokládat podobně odfláknutý zápas jako se Zlínem (to již by bylo něco špatně), ale nervozita bude patrná na obou stranách. O příliš koukatelný zápas tedy pravděpodobně nepůjde, tím spíše pokud uvážíme, kdo sedí na trenérské židličce soupeře.

Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Deli, Bílek, Bořil - Van Kessel, Ščuk, Hušbauer, Švento - Kenia - Škoda

4. kolo - Neděle 21. 08. 2016 15:00

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
3 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Muris Mešanovič
65. Milan Škoda
90. Josef Hušbauer

FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:44 |  
    3 0

    Mame info,ze uz Scuk muze hrat? Jinak diky za clanek,akorat nesouhlasim s tim,ze by nas Zlin potrapil jen diky enormni snaze. Videl jsem tam od nich dost fotbalovosti minimalne v prvni puli..

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:59 |  
      0 0

      No a koukam,ze v Plzni jim to taky docela jde.. Jinak Holik (ten co nam vymetl sibenici) se jevi zatim velmi dobre..

  2. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    Petr9608     před 8 lety 20.08.2016 18:47 |  
    3 3

    Buď výhra nebo výpověď na hodinu.

  3. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    Grobar     před 8 lety 20.08.2016 18:52 |  
    0 6

    Je to sice nesmysl, ale pral bych si dva hlavni trenery. DU a k nemu Trpise, Panika, nebo Kozla.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      Travinho     před 8 lety 20.08.2016 20:05 |  
      5 0

      První čtyři slova vystihují vše. Jen bych dodal, že se nejedná o nesmysl, ale zcela absolutní nesmysl. Použitelné snad ve smyslu mladý progresivní trenér + starý praktik a jeho mentor. Ale duo Uhrin + Trpišovský? Tomu sám nevěříš.

  4. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:56 |  
    3 0

    Že by konečně Jasmin? Paráda! Ngadeu je pochroumaný a Souček z formy (ač toho kluka mám nesmírně rád!) tak by to bylo složité vymýšlet koho tam dát. Předpokládám nehezký zápas s prvky boje, kde se nadřeme na gól. Budu rád za vítězství, avšak si myslím, že nám to do budoucna moc nepomůže.... :(

  5. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 19:25 |  
    1 1

    Jen marně přemýšlím, jestli jsme zahráli pod Uhrinem za celou dobu nějaký pěkný zápas ve stylu jo to byla jízda a krásnej zážitek...zápas s Příbramí, zřejmě nejslabším týmem neznamená vůbec nic, potom nás ale čeká pikantní série a tam se bude teprve lámat chleba...

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 19:46 |  
      0 0

      Slovacko,Plzen,Sparta doma?

      • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 20:35 |  
        4 1

        Slovácko? Myslíš ten hnus do 60. minutě a až pak, když nám tam padl 2. a 3. gol tak se to rozjelo? Plzeň? Ta Plzeň, která byla po kalbě? Sparta doma souhlas, ale to bylo na podzim. Od začátku jara nebyl jedinej fakt hezkej zápas z naší strany (pouze výborné úseky).

  6. Zápas s Příbramí

    houston (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 19:48 |  
    0 2

    Můj sen : Ve šturmu - MvB, MM a GvK. Je mi jasný, že nesplnitelný, ale bylo by to hezký...

    • Re: Zápas s Příbramí

      houston (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 20:07 |  
      1 1

      Vukadinovic, říká vám to něco ? Proč je ve Zlíně ? Omyl ?

      • Re: Zápas s Příbramí

        Travinho     před 8 lety 20.08.2016 20:15 |  
        0 0

        Kromě utkání s Libercem, které jsem neviděl je to jeho 3. vynikající výkon. Na jednu stranu by se mi u nás líbil, na druhou je pro styl hry který praktiujeme naprosto nevhodný.

        • Re: Zápas s Příbramí

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 20:36 |  
          0 1

          Teď mi prosím vysvětli, proč by se do našeho "systému" nehodil, to by mě zajímalo. :-)

          • Re: Zápas s Příbramí

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 20:51 |  
            3 1

            Protože nepraktikujeme žádný styl, proto se nehodí... :)

            • Re: Zápas s Příbramí

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 21:03 |  
              1 0

              Právě proto si myslím, že by se hráč, kterej dokáže utéct a nacentrovat docela hodil. Druhé věc je, že na jeho postu hraje nestřídatelnej GvK.

              • Re: Zápas s Příbramí

                pinochet     před 8 lety 20.08.2016 21:12 |  
                2 1

                Když u nás byl, tak sice dokázal utéct, ale s přesnou přihrávkou/centrem potom to byla havárie.

                • Re: Zápas s Příbramí

                  Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 21:34 |  
                  0 0

                  Myslím, že na finální fázi celkem zapracoval.

                • Re: Zápas s Příbramí

                  PetCC     před 8 lety 20.08.2016 21:49 |  
                  4 1

                  To je klasická slávistická slepota, která se vyskytuje v komentářích tak v 80 % neustále.
                  Většina lidí zkrátka nedokáže kvůli emocím hráče posoudit a vidí bU´d jen jejich kvality, nebo chyby.

                  Takže V.Vukadinovič byl jeden z hlavních hráčů, díky kterým jsem se v lize vůbec zachránili. Teď je na tom líp jen o ty zkušenosti, jinak hraje pořád to samý. Ale v diskuzích byl kritizován neustále za naprosto podružný věci.

                  A v současnosti je to v diskuzích skoro neustále, naprosto nesmyslná hodnocení, na která mi už dávno nestojí za to reagovat. Jen je mi z toho špatně to vůbec číst.

                  • Re: Zápas s Příbramí

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 22:44 |  
                    0 0

                    Mně osobně tyhle průniky prostě u nás chyběj, křídla vůbec, ale vůbec nefungujou.

                    Párkrát jsem Zlín viděl a proti nám i proti Plzni po úniku přihrál na gol, když větší část golu šla na něj. A měl tam i další zajímavý průniky a opravdu co jsem měl možnost vidět, tak to nebylo jako u nás, že by se mu povedl 1 centr z 10. Teď je to tak 2-3/5,

          • Re: Zápas s Příbramí

            Travinho     před 8 lety 20.08.2016 21:02 |  
            2 0

            Protože hrajeme příliš pomalu. Přesně to co podle mě překáží Van Kesselovi, aby naplno prokázal svůj potenciál. Jsou to hráči, kteří hned po zisku míče jdou do sprintu a říkají si o míč, ale náš přechod do útoku je celou dobu do nás trénuje Uhrin zoufale pomalý. A když někdo takhle rychle do předu jde, tak je jen minimálně doplňován spoluhráči, takže to vyzní k ničemu.

            • Re: Zápas s Příbramí

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 22:48 |  
              0 0

              No teď nevím, jak to myslíš. Jestli tak, že máme hrozně pomalej střed zálohy a nebo tak, že celkovej náš přechod je pomalej. Pokud je to ta první varianta, tak souhlas. Hušbauer a Souček jsou hrozně pomalí. Pokud druhá, tak s tím nesouhlasím, protože jestli nám něco jde, tak je to přechod do útoku do otevřený obrany. Pokud teda nedostane míč Kessel, kterej ho 9/10 ztratí.

              • Re: Zápas s Příbramí

                Travinho     před 8 lety 20.08.2016 23:22 |  
                2 0

                To tedy nesouhlasím. Podívej se, kolik hráčů jde ve sprintu dopředu, když získáme míč? 1? 2? A další je možná volně doplňují. Kolik jsme v posledním půl roce dali po takovém přechodu gólů? Já si nevzpomenu snad na žádný. Viděl jsi, jak hrál dnes Zlín v Plzni? V momentě, když vybojovali míč, tak 4 hráči byli okamžitě ve sprintovém náběhu směrem dopředu a přesně tak dali branky. To v naší hře není.

            • Re: Zápas s Příbramí

              zeleznik2     před 8 lety 21.08.2016 14:26 |  
              0 0

              No asi taky Van Kessel není na křídlo, hráč za 39 mega neobejde protihráče, zkusit jej na hrot, tam to pro něj bude, to pravé ořechové. Střed souhlas tam to chce zdravého Ščuka a před něj Hušbyho. Při hře na dva DZ Baráka. Bohužel Ščuk je mimo a Barák zatím není tím hráčem z jara. Tak hraje stále Souček, který je naprosto příšerný, ale DU kůň.

      • Re: Zápas s Příbramí

        andre-21     před 8 lety 20.08.2016 22:26 |  
        1 0

        Vukadinovič je ve Zlíně protože hrál u nás na hostování velmi dobře, a proto nám ho Pelta nepustil. Jenže pak se neprosadil (nevím jestli neměl ještě zranění) a pak chtěl prostě hrát a vybral si Zlín, kde předtím hostoval místo Slavie, která o něj měla zájem s tím, že tam byl spokojenější. Byl s ním tuším velký rozhovor na IDnes...

  7. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    slavistou50let     před 8 lety 20.08.2016 20:04 |  
    0 13

    Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      slavistou50let     před 8 lety 20.08.2016 20:05 |  
      0 1

      Oprava - ne DZ, ale pochopitelně DU

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      Travinho     před 8 lety 20.08.2016 20:08 |  
      1 0

      Docela odvážné tvrzení na to že máš žlutou.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      Mates204     před 8 lety 20.08.2016 20:10 |  
      1 0

      Nejsem žádnej grammar nazi, ale za "Keci" s měkkým i by měla být okamžitě červená:) (berte s nadsázkou)

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      malan (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 21:19 |  
      4 0

      Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

      • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

        afro     před 8 lety 20.08.2016 22:18 |  
        1 0

        Podle me si tady nekdo dela jakoze legraci (hloupou, samozrejme) a je to nejakej alter nick. Neni prece mozny, aby takovyhle vyrony psal pricetnej clovek schopnej registrace...

        • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

          malan (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 22:42 |  
          0 0

          No kdyz si projedes jeho stare prispevky, hned vis s kym mas tu cest. Tyhle dusevne omezeny kverulanty bych rovnou banoval, zadny karty..

          • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

            japoko     před 8 lety 21.08.2016 01:00 |  
            0 1

            No zato ty Tvoje příspěvky jsou úplný výkvět inteligence! Ty musíš být silně jednoduchá existence, ale s rozbujelým egem! Naprostý prototyp MIPSe! (abych to nemusel psát naplno, zase by jsi chtěl banovat!)
            Podobný nemehlo jak "BOSSnevím už kolik"!

            • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

              malan (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 01:42 |  
              0 0

              Vubec bych se nedivil tomu, ze ty a ten exot nade mnou jste jedna a tataz osoba. Mate velmi podobne schizofrenni videni sveta.

            • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

              Kunetice     před 8 lety 21.08.2016 10:31 |  
              0 1

              Zlatá slova japoko vidím že máš s Bossem podobné zkušenosti!

              • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 13:19 |  
                0 0

                Boss je dobrej, má skvělý názory a vždy s ním souhlasím.

          • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

            malan (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 10:34 |  
            0 3

            Co je to tady za cenzuru?:-)To jsem za vyteckovany vulgarismus dostal kartu? Priste se alespon podepis hrdino,at vim ktery z adminu tu dava postihy za nazor.

            • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

              sasky     před 8 lety 21.08.2016 11:24 |  
              0 0

              To je sranda, japoko, malan a Kunetice se dohaduji kdo je vetsi exot. Ja vas rozsoudim, jste na tom vsichni tak nrjak stejne spatne ;) hezky den

            • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

              malan (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 11:28 |  
              0 0

              V mobilu jsem si nevšiml soukromé zprávy od quelhara, takže pokorně beru zpět svá předcházející slova. Pardon quelhare.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      no-nick     před 8 lety 20.08.2016 21:28 |  
      3 0

      Situace má jednoduché řešení - vyser se na to;)

  8. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 20:33 |  
    4 0

    Zítra nic jiného nez vyhra nemůže existovat,btw jak vidno z prilozeneho remíza se Zlinem, zase nebyl takovej propadák :-)

  9. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    Petr9608     před 8 lety 20.08.2016 20:46 |  
    0 1

    No, Zlín za to vzal. 10 bodů po 4 kolech, z toho 3x proti TOP 5... hm.... hm...

    Plzeň doma s BOH + ZLI = 1 bod. Dost dobrý. xD

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      winter (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 21:22 |  
      1 1

      Abychom na tom po ZLI + PB nebyli stejně...

  10. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    (#58882)     před 8 lety 20.08.2016 20:55 |  
    2 2

    Vysvětlování toho,proč hráči Příbrami v zápase se Slavií nechají na hřišti duši je tedy hodně pod pás.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 21:04 |  
      0 0

      Nějak jsem se nikde nedočetl proč... Tak tedy proč?

      • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 23:05 |  
        0 0

        No taky mi to přijde dost zvláštní. Chvíli jsem myslel, že jsem na stránkách ultras, kde se podobná rýpnutí občas objevují. Ale na stránky sn.cz mi to moc nesedí...

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      tolsimir     před 8 lety 20.08.2016 23:19 |  
      0 1

      Je to myšleno samozřejmě tak, že když dostane třeba Limberský pokutu ve výši dvou platů, tak se ho to prakticky nijak nedotkne, zatímco pokud někdo bere 50 tisíc měsíčně a teď o tu mzdu přijde, tak ho to zabolí mnohonásobně více. Není v tom žádná nadřazenost či posměch, ale jen reálný popis situace

  11. Last chance

    dauby     před 8 lety 20.08.2016 21:51 |  
    0 6

    Zitra ma Uhrin posledni sani, jinak konecna... Do branky bych dal Berkovce a doufam, ze uvidim dva utocniky! Levana bych poslal na hriste jako tolika v 60. minute, jeho kondice je zoufala... Nadeje umira posledni, treba se to zitra zlomi...anebo nas to zlomi? Slavie go!

    • Re: Last chance

      dauby     před 8 lety 20.08.2016 21:52 |  
      0 1

      Jako zolika, pardon...

    • Re: Last chance

      Alanor (admin)     před 8 lety 21.08.2016 12:34 |  
      0 0

      Tenhle komentář má sice hodně minusů, ale třeba bude prorocký. :)

  12. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    HRockets     před 8 lety 20.08.2016 22:02 |  
    6 1

    Příbram nás nemá čím překvapit a utkání by mělo být jasnou záležitostí. Její oslabený kádr měl problémy prakticky od počátku přípravy, odchod Zápa to dorazil. Nemají sílu ani kondici, aby nám vzdorovali. Navíc jsou ve hře patrné prvky, že si to sedá a tým hraje to, na čem od přípravy pracuje, 1. poločas s Anderlechtem je toho důkazem. Myslím, že Škodovka protrhne střeleckou smůlu a budeme moc spokojení jak se hrou, tak s výsledkem a ustanou zde nemístné kritiky na samém začátku sezony, kdy si vše sedá, což musí každý rozumný člověk chápat.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      dubas     před 8 lety 20.08.2016 22:20 |  
      0 0

      Já jsem dal do tipovačky 5:1 protže to bude zítra ukrutná jízda.

      • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

        Sedrousek     před 8 lety 20.08.2016 23:27 |  
        0 1

        A to mame tu obranu tak deravou ze dostaneme gola i od Pribrami? Tak to bude opravdu jizda

  13. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    Grobar     před 8 lety 21.08.2016 07:04 |  
    5 0

    Plzenska era pomalu konci, klasicky to odnasi na plzenskych forech nejvic trener. Dneska musime vyhrat a odstartovat postupnou vymenu pozic s regionalnim klubem s Plzne. Stale vice premyslim nad DU. Vzdy jsem byl pro dlouhodobe setrvani trenera v muzstvu a porad doufam, ze DU je ten pravy, ale pokud se nas herni projev do konce podzimu vyrazne nezlepsi, ktery bude podlozeny tretim mistem v tabulce musi odejit. Ma velke zkusenosti a umi komunikovat s hraci ze zahranici, ale ve vetsine klubu vydrzel maximalne rok. Uz delsi dobu povazuju za velkeho odbornika Panika ze Zlina, Trpis je pry Spartan a odmitl i Plzen, podle me skonci ve Sparte. DU se muze podilet na chodu klubu. Potrebujeme posilit i realizacni tym, skauty a mozna i jednoho zkuseneho manazera, ktery dela do fotbalu dlouhou dobu. JT by se mel obklopit top odborniky v ceskem fotbale, preci jen jeste nema tolik zkusenosti s rizenim klubu. Doufam ze se povede jeste jedna posila, cim drive prijdou novi hraci, tim rychleji budou zapracovani do muzstva. Potom muzem posilovat po jednom hraci za pul roku, tam kde nas bude tlacit bota. Dokud budeme mit v zadech CEFC a Jardu Tvrdika je jasne ze se na vrchol dostanem, otazka je jen kdy. Ja uz zacinam byt netrpelivy. Doufam ze pristi sezonu budeme hrat zakladni skupinu evropske ligy. To by bylo uzasne.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      bongor     před 8 lety 21.08.2016 07:38 |  
      0 0

      Nejsi sám Grobare,myslím že jsme netrpěliví skoro všichni.Souhlasím s názory,že s naším kádrem musíme hrát o titul,zvláště když Plzeň je evidentně na sešupu.Sraltu neberu jako vážného soupeře,když za sebou nemají zákulisí,takjsou poloviční.Mám obavu,aby nevyhodili nešťastníka a nevzali Trpiše,když je to jak tady čtu jejich příznivec,protože ten by je dokázal pozvednout,jsou to s KJVCD podle mého názoru,dva nej trenéři v Česku.K DU se nevyjadřuju protože na něj nemám vyhraněný názor,ale kdybych ho měl známkovat na SN,dal bych mu horší 4.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      Borris     před 8 lety 21.08.2016 11:06 |  
      0 0

      Pokud je Trpišovský fakt vůbec rumun, tak to s tím jeho sparťanstvím rozhodně nebude tak horký. On sám jasně říkal, že s náma po odvolání Beránka jednal a měl by zájem. Ale vedení nakonec dalo přednost Dušanu Uhrinovi. Takže tolik asi k tomu jeho sparťanství.

      • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

        Malvin     před 8 lety 21.08.2016 11:26 |  
        0 0

        Když měl hrát loni Liberec na Spartě, byl s Trpišovským rozhovor a tam psal , že se na zápas moc těší, protože Letná je fotbalový svatostánek , kam ho táta od mala bral na fotbal.
        Myslím, že dřív by možná o nabídce Slávie přemýšlel. Teď si je vědom, že je považován za TOP trenéra v našich vodách a myslím, že si počká až vyrazej plačku Ščasnýho a hoděj mu laso.

        Ale v našich vodách TOP trenér NENÍ NIKDO.
        chce to trenéra ze zahraničí, se zkušeností s opravdovým velkým klubem. Jako kdysi John W.Madden. Ten dostal Slávii na jiný level.

  14. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    JS (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 10:18 |  
    2 0

    Tak dneska výhra nebo odchod, pane DUmle. Ale ne upachtěná holomajzna se štěstím na 2:1 nebo tak něco..

  15. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 10:50 |  
    1 0

    Tak dneska by se měli hráči ukázat a vyhrát vyšším výsledkem. jeslti nevyhrajeme ani nad Příbramí, musí DU skončit. Osobně čekám ale bídu , rád bych se mýlil .

  16. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    Robinator     před 8 lety 21.08.2016 10:59 |  
    0 0

    Muj dnesni tip je tri nula

  17. Re: V Edenu další zápas s Příbramí

    HRockets     před 8 lety 21.08.2016 11:13 |  
    1 3

    Můj tip je 6:0 a odvolávači Dušana půjdou domů kanálama. Pro Dušana i Jardu Tvrdíka to bude satisfakce. Fotbal se hraje na výsledek a Dušan přetlačil velice kvalitní tým ze země mistrů Evropy. A se Zlínem to bylo rozhodně dobré utkání, když vezmu v potaz včerejší zlínské vítězství v Plzni.

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      JS (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 11:16 |  
      0 0

      LoL, i kdyby to bylo 6:0 s tragickou Příbramí na sestup, tak to určitě hodně vypovídá o naší kvalitě ...

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      dauby     před 8 lety 21.08.2016 11:23 |  
      0 0

      To teda nevim, jde se bere tvuj optimismus. Ja to dnes vidim prave na tech upachtenych 2:1, gol dame az v zaveru. Ale velmi rad se budu mylit a pogratuluji ti k memu omylu :-).

    • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

      dauby     před 8 lety 21.08.2016 11:26 |  
      1 0

      A se Zlinem dobre utkani? Videl jsi prvni polocas? Takove prohlaseni si nedokazu vysvetlit. A neni DU tvuj strejda, kmotr nebo tak neco???

      • Re: V Edenu další zápas s Příbramí

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 12:53 |  
        1 0

        Kluci venku je hezky. Chytte slecnu za ruku vemte ji na Slavii a netravte tolik casu na SN, vas pocet prispevku kde musite zduraznit svuj nazor presahuje rozumnou mez.

  18. V Edenu zápas s Příbramí

    Grobar     před 8 lety 21.08.2016 11:32 |  
    0 0

    Pokud vyhrajeme dnes a v dohrávce v Brně jsme bod před Plzní. Zatím je ta hranice úspěchu velice tenká, nesmíme už ztácet zbytečně body. Letos to vypadá na vyrovnanou ligu, překvapit může kdekdo. Třeba my...

    • Re: V Edenu zápas s Příbramí

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 21.08.2016 12:49 |  
      0 0

      Tak otázka je zdali bude liga vyrovnanější kvůli vyšší kvalitě v kádrech, nebo tím, že ta kvalita jde dolu.
      Myslím si, že potřebujeme trochu víc času, přece jen průvan v kádru, změny, je jich moc a ten tlak ve Slavii bude vyšší, než třeba ve Zlíně, ačkoliv musím říct, že právě Zlín hraje docela hezký fotbal.
      Myslím , že Slavii by prospěl nějaký psycholog, který by hráčům "nalil" do hlavy víru ve vlastní schopnosti a s tím přijde i sebevědomí. Pak můžeme hrát určitě o titul.

      • Re: V Edenu zápas s Příbramí

        Grobar     před 8 lety 21.08.2016 13:00 |  
        0 0

        Psychika nás trápí snad celá staletí, je to nějaký slávistický syndrom či co. Tady by nepomohl ani Sigmund Freund. Co se týče naší ligy , tak Plzeň i Sparta minimálně stagnují, ale nejsem pesimista. Neboť koeficient držíme na dvánácté příčce, což je velký úspěch. Tohle nám může závidět celý Balkán, celá Skandinávie, Rakousko, Holandsko, Polsko a spol. Tohle je pro mě ukazatel úrovně naší ligy. Není to tak špatné, jak to vypadá...