Tohle je fakt moudro:
Hráči se neumí soustředit devadesát minut, ale nevím, čím to je. Možná kondicí nebo nezkušeností v těžkých utkáních. Hrajeme hodně zápasů v řadě a zjišťujeme, jestli to zvládneme. Tohle jsme nezvládli,“ měl jasno Dušan Uhrin.
Takže když se ho někdo zeptá,: "Dušane tak co s tím uděláme?", pak odpověď bude pravděpodobně, "Já nevím". Ale možná si to bude muset ještě analyzovat.
„Chtěli jsme hrát víc středem hřiště, tam měl Anderlecht největší problémy, nechtěli jsme útočit po křídlech,“ poodhalil trenér strategii.
To jako se Součkem a Hušbauerem středem hrát nechce? Jsem si nějak nevšiml, že bychom se tlačili do křídelních prostor když opakovaně útočíme do plných středem kde se před vápnem soupeře zhluknou střední záložníci, krajní záložníci a útočník a snaží se to tamtudy procpat, ačkoli křídla jsou úplně volná.
Jediný rozdíl včera byl ten, že Barák s Keniou byly mnohem silnější na míči a dokázali si ho pokrýt, udržet a rozdat.
Jasne misto aby jsme byli radi ze muzeme byt sehrani , rozehrani atp. Tak bude bulet na konci srpna že jsou unavení :)))) ostatne uz rozhovorem to potvrdil : nevim jestli jsou hraci nekoncentrovani nebo unaveni :)))) proboha z ceho. Misto celejch zapasu vzdy odehrajou jenom polocas. Posty mame zdvojeny coz trener chtel. A ja souhlasim , -ale proc proboha potom ty vymluvy? A kdyz trener prohlasi jestli nevi zda to bylo nedostatkem fyzicky tak to potom uz pan buh (omlouvam se za to slovo) s nami.
Já jsem se snad ani po tomhle zápase nechtěl do pana Uhrina "navážet", ale argument, že jsme nechtěli hrát po křídlech neb má Anderlecht problémy se středem hřiště je tedy opět něco naprosto neuvěřitelného!
Pokud toto byl náš záměr a "přečtená" hra soupeře, pak to tedy nějak nevyšlo, a tentokrát již ani výsledkově! No, škoda, že takové problémy se středem hřiště nemá Slavia!
Já si myslím, že největším problémem Slavie je v současné chvíli naprostý herní chaos a s ním spojené chybějící sebevědomí mužstva! Zde bych oponentům a obhájcům "úspěšných" výsledků v zatím odehraných zápasech připomněl dva nezvládnuté zápasy s průměrnými týmy naší ligy. Myslím si, že právě špatné výkony i výsledky v těchto zápasech se na sebevědomí týmu museli výrazně projevit a nelze se pak divit, že v případě obdržené branky se tým v podstatě sesype! Stalo se tak s Rio Ave, třebaže jsme nakonec výsledkově uspěli proti 10 a stalo se tak opět včera a to po dobře odehrané první půli.
Naprostý souhlas!! Uhrin je trenér bez systému. Cestu mu vyšlapal jeho tatínek na drahej fráček malej odznáček....
Bez taty by byl někde v divizi nebo u pásu ve fabryce. Já ačkoliv si hrozně moc přeju aby ho vedení vyrazilo i s fotrem, bohužel tomu moc nevěřím stejně jako v úspěch pod jeho vedením. Ale rád bych se pletl!!!
Ono to vypadnutí s RSC je možná i k něčemu dobré - Slávia se může soustředit výhradně na ligu, zatímco ligová konkurence bude „plýtvat silami" i v pohárech. To v posledních letech často rozhodovalo o mistrovi a mistr letos postupuje do LM přímo! žádná kvalifikace. Abychom o tom ale mohli dále reálně uvažovat, je nutné hrát po celý zápas úplně jiný fotbal než dosud. Vlastně by asi stačilo, jako jsme hráli druhé půle proti Jihlavě a Zlínu. Zda to půjde se současným trenérem, se ukáže už v neděli. Neporazíme-li s tak kvalitním kádrem slaboučkou Příbram, měl by se DU pakovat. Rád bych ale abychom ji porazili jasně i výkonem, né nějakou haluzí nebo darovanou penaltou. Pořád věřím, že to půjde i s DU, zvlášť když v neděli bude mít k dispozici i Hušbauera, který dle mého včera na place hrozně chyběl. Nepodaří-li se ale přejet Příbram, bude s mou vírou konec a mělo by se ozvat:„Uhrin ven"!
Opravím tě, mistr ještě letos nepostupuje přímo. Pouze za určité shodě náhod by postoupit na přímo měl. Přímý postup přijde až pro vítěze příští sezóny.
Plzeň podle všeho sehraná je a stejně prohrála o dvě branky. Mě se docela líbilo to co jsme praktikovali první poločas. A kdo ví jak by to vypadalo, kdyby jsme o poločase vedli třeba 2:0. Šance jsme na to měli. Ale to nemění nic na tom, že do druhého poločasu jsme vstoupili strašně nekoncetrovaně stejně jako v Rio Ave jen s tím rozdílem, že včera toho soupeř využil a potvrdil svou kvalitu na rozdíl od portugalců.
Mimochodem, abychom nehanili pouze Slavii, vysledky ceskych klubu v poharech ukazuji jak spatne na tom nas fotbal je! Pokud nebudeme absolvovat tezke zapasy mezi sebou, nemuzeme byt dobre pripraveni na soupere typu Anderlecht, Razgrad aj., uz vubec nemluvim o silnejsich klubech. Reforma soutezi je naprosto nezbytna jinak budeme stale za otloukanky. Takze zvyseni poctu zapasu v lize je jen ku prospechu veci. Odpadavat herne i fyzicky po 45ti minutach proste nejde.
mělo by se udělat play-off jak je tomu v Belgii například. Naštěstí, výchova mládeže se trochu mění, jde to k lepšímu.. za deset let můžeme být na úrovní Belgie
Pojďme hledat jen pozitivní věci. Patřím spíš k těm naladěným kriticky tak pojďme.
„Třetí gól pak Hanni krásně trefil,“ uznal. - super, dokážeme ocenit soupeře. Hezké sportovní gesto.
"Říkali jsme hráčům, aby hráli stejně jako v prvním poločase. " - takže nechtěli hrát na 0:0 a fakt je, že se první poločas i docela povedl.
"Musíme to zvládnout a vyhrát s Příbramí. Musíme doma porazit Příbram, pak nás čeká odveta v Belgii ." - tak snaží se burcovat, to je super.
Meli bychom Pribram porazit, je to zapas o 6 bodu, jinak hrajem od dalsiho kola opet o zachranu. Sice u nas nic noveho, ale prece jen za tu ctvrt miliardu ci kolik by aspon to 12. misto sluselo vic.
Komentáře (33)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
uru100 před 8 lety 19.08.2016 10:24 |Tohle je fakt moudro:
Hráči se neumí soustředit devadesát minut, ale nevím, čím to je. Možná kondicí nebo nezkušeností v těžkých utkáních. Hrajeme hodně zápasů v řadě a zjišťujeme, jestli to zvládneme. Tohle jsme nezvládli,“ měl jasno Dušan Uhrin.
Takže když se ho někdo zeptá,: "Dušane tak co s tím uděláme?", pak odpověď bude pravděpodobně, "Já nevím". Ale možná si to bude muset ještě analyzovat.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
dropt před 8 lety 19.08.2016 10:55 |Mě zarazilo spíše tohle:
„Chtěli jsme hrát víc středem hřiště, tam měl Anderlecht největší problémy, nechtěli jsme útočit po křídlech,“ poodhalil trenér strategii.
To jako se Součkem a Hušbauerem středem hrát nechce? Jsem si nějak nevšiml, že bychom se tlačili do křídelních prostor když opakovaně útočíme do plných středem kde se před vápnem soupeře zhluknou střední záložníci, krajní záložníci a útočník a snaží se to tamtudy procpat, ačkoli křídla jsou úplně volná.
Jediný rozdíl včera byl ten, že Barák s Keniou byly mnohem silnější na míči a dokázali si ho pokrýt, udržet a rozdat.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
uru100 před 8 lety 19.08.2016 11:36 |Ano, dalo by se říct. Bylo tam pár momentů, musíme na nich stavět.
Jo a moc jsem nepochopil tu větu, že máme nejvíc zápasů ze všech v lize. Je to pro nás proti Příbrami výhoda nebo nevýhoda?
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Novi.sks před 8 lety 19.08.2016 11:51 |To je příprava na rozhovor po Příbrami:
Prohra, remíza: Byli jsme unavení - moc zápasů
Výhra: Byli jsme rozehranější - víc zápasů
:))
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Vici před 8 lety 19.08.2016 12:10 |Jasne misto aby jsme byli radi ze muzeme byt sehrani , rozehrani atp. Tak bude bulet na konci srpna že jsou unavení :)))) ostatne uz rozhovorem to potvrdil : nevim jestli jsou hraci nekoncentrovani nebo unaveni :)))) proboha z ceho. Misto celejch zapasu vzdy odehrajou jenom polocas. Posty mame zdvojeny coz trener chtel. A ja souhlasim , -ale proc proboha potom ty vymluvy? A kdyz trener prohlasi jestli nevi zda to bylo nedostatkem fyzicky tak to potom uz pan buh (omlouvam se za to slovo) s nami.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
vršek před 8 lety 19.08.2016 12:43 |Já jsem se snad ani po tomhle zápase nechtěl do pana Uhrina "navážet", ale argument, že jsme nechtěli hrát po křídlech neb má Anderlecht problémy se středem hřiště je tedy opět něco naprosto neuvěřitelného!
Pokud toto byl náš záměr a "přečtená" hra soupeře, pak to tedy nějak nevyšlo, a tentokrát již ani výsledkově! No, škoda, že takové problémy se středem hřiště nemá Slavia!
Já si myslím, že největším problémem Slavie je v současné chvíli naprostý herní chaos a s ním spojené chybějící sebevědomí mužstva! Zde bych oponentům a obhájcům "úspěšných" výsledků v zatím odehraných zápasech připomněl dva nezvládnuté zápasy s průměrnými týmy naší ligy. Myslím si, že právě špatné výkony i výsledky v těchto zápasech se na sebevědomí týmu museli výrazně projevit a nelze se pak divit, že v případě obdržené branky se tým v podstatě sesype! Stalo se tak s Rio Ave, třebaže jsme nakonec výsledkově uspěli proti 10 a stalo se tak opět včera a to po dobře odehrané první půli.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Robinator před 8 lety 19.08.2016 12:46 |tak snad nedostaneme první branku s Příbramí :D
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
MarcoDomi před 8 lety 19.08.2016 13:38 |Naprostý souhlas!! Uhrin je trenér bez systému. Cestu mu vyšlapal jeho tatínek na drahej fráček malej odznáček....
Bez taty by byl někde v divizi nebo u pásu ve fabryce. Já ačkoliv si hrozně moc přeju aby ho vedení vyrazilo i s fotrem, bohužel tomu moc nevěřím stejně jako v úspěch pod jeho vedením. Ale rád bych se pletl!!!
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Borris před 8 lety 19.08.2016 14:01 |Tak tohle už snad trošku přeháníš ne? Taky už začínám ztrácet důvěru v Uhrina a nejsem spokojený, ale takováhle slova už jsou fakt moc!
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
pinochet před 8 lety 19.08.2016 11:03 |Ono to vypadnutí s RSC je možná i k něčemu dobré - Slávia se může soustředit výhradně na ligu, zatímco ligová konkurence bude „plýtvat silami" i v pohárech. To v posledních letech často rozhodovalo o mistrovi a mistr letos postupuje do LM přímo! žádná kvalifikace. Abychom o tom ale mohli dále reálně uvažovat, je nutné hrát po celý zápas úplně jiný fotbal než dosud. Vlastně by asi stačilo, jako jsme hráli druhé půle proti Jihlavě a Zlínu. Zda to půjde se současným trenérem, se ukáže už v neděli. Neporazíme-li s tak kvalitním kádrem slaboučkou Příbram, měl by se DU pakovat. Rád bych ale abychom ji porazili jasně i výkonem, né nějakou haluzí nebo darovanou penaltou. Pořád věřím, že to půjde i s DU, zvlášť když v neděli bude mít k dispozici i Hušbauera, který dle mého včera na place hrozně chyběl. Nepodaří-li se ale přejet Příbram, bude s mou vírou konec a mělo by se ozvat:„Uhrin ven"!
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Dankys před 8 lety 19.08.2016 11:34 |Opravím tě, mistr ještě letos nepostupuje přímo. Pouze za určité shodě náhod by postoupit na přímo měl. Přímý postup přijde až pro vítěze příští sezóny.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kajula před 8 lety 19.08.2016 11:25 |Zajímavé: https://sport.aktualne.cz/fotbal/glosar/ne-slavii-nechybelo-stesti-ale-sehranost-a-system-hry-treba/r~6251e84e659011e682470025900fea04/
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
YuckFou před 8 lety 19.08.2016 15:33 |Plzeň podle všeho sehraná je a stejně prohrála o dvě branky. Mě se docela líbilo to co jsme praktikovali první poločas. A kdo ví jak by to vypadalo, kdyby jsme o poločase vedli třeba 2:0. Šance jsme na to měli. Ale to nemění nic na tom, že do druhého poločasu jsme vstoupili strašně nekoncetrovaně stejně jako v Rio Ave jen s tím rozdílem, že včera toho soupeř využil a potvrdil svou kvalitu na rozdíl od portugalců.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Socrates (přítel SN) před 8 lety 19.08.2016 11:47 |Oni jsou furt z něčeho překvapení a spoustu věcí nevědí, jak je možný, že se to mohlo stát ... mám pocit, že "tam to musí vypadat" :-(
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
malan (přítel SN) před 8 lety 19.08.2016 12:56 |Mimochodem, abychom nehanili pouze Slavii, vysledky ceskych klubu v poharech ukazuji jak spatne na tom nas fotbal je! Pokud nebudeme absolvovat tezke zapasy mezi sebou, nemuzeme byt dobre pripraveni na soupere typu Anderlecht, Razgrad aj., uz vubec nemluvim o silnejsich klubech. Reforma soutezi je naprosto nezbytna jinak budeme stale za otloukanky. Takze zvyseni poctu zapasu v lize je jen ku prospechu veci. Odpadavat herne i fyzicky po 45ti minutach proste nejde.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Citymat před 8 lety 19.08.2016 13:39 |souhlas.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Robinator před 8 lety 19.08.2016 15:29 |mělo by se udělat play-off jak je tomu v Belgii například. Naštěstí, výchova mládeže se trochu mění, jde to k lepšímu.. za deset let můžeme být na úrovní Belgie
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
donford před 8 lety 19.08.2016 17:42 |To mám tedy smůlu. Za 10 let už budu v rakvi. :-) Ale zase jsem se aspoň dožil 4. kola kvalifikace do EL.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kunetice před 8 lety 20.08.2016 10:31 |Tak to se mi líbí protože komentovat naše výkony potažmo výroky DU nemá smysl!
Je daleko lepší si z toho dělat jundu.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
uru100 před 8 lety 19.08.2016 13:57 |Pojďme hledat jen pozitivní věci. Patřím spíš k těm naladěným kriticky tak pojďme.
„Třetí gól pak Hanni krásně trefil,“ uznal. - super, dokážeme ocenit soupeře. Hezké sportovní gesto.
"Říkali jsme hráčům, aby hráli stejně jako v prvním poločase. " - takže nechtěli hrát na 0:0 a fakt je, že se první poločas i docela povedl.
"Musíme to zvládnout a vyhrát s Příbramí. Musíme doma porazit Příbram, pak nás čeká odveta v Belgii ." - tak snaží se burcovat, to je super.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 19.08.2016 14:55 |Jinak po palermu máme celkem zabijáckej los venku prádelníky a pak tepláky jsem zvědavej kolik získáme bodů.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Robinator před 8 lety 19.08.2016 16:16 |a pak liberec a spartu
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 19.08.2016 18:07 |Mozna se bude rozhodovat o osudu DU
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kunetice před 8 lety 20.08.2016 10:33 |Ten půjde po Příbrami neb ji nedáme a já se z radostí vožeru.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 20.08.2016 10:57 |Tak ja doufam,ze vyhrajeme,ja se s radosti vozeru a ty budes smutnej abstinovat doma nebo se ozeres s depkou..
Takhle uvazovat,to je fakt strasny..
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kunetice před 8 lety 20.08.2016 11:16 |No co já jen chci aby Uhrín šel co je na tom špatného!
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 20.08.2016 11:25 |Asi nic.. nebo mozna to spojeni "radost po nevyhre Slavie"
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kunetice před 8 lety 20.08.2016 11:29 |Já nemám radost že slavie prohraje ale co mu zlomí větev?
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 20.08.2016 11:32 |Ja nevim,kazdopadne nadrazujes svuj zajem nad zajem klubu..
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Citymat před 8 lety 20.08.2016 11:33 |přesně tak mít radost,že prohrajem nám fanouškum nepomuže,otázka trenéra není na nás.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 20.08.2016 12:22 |At si každej přeje co chce,ale zítra je povinnost vyhrát,kádr na to máme dost široký,jestliže toho nebudeme schopni tak to bude opravdu na pováženou.
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Robinator před 8 lety 20.08.2016 20:07 |Tak Pivarnik to ma za par
Re: Uhrin: Musíme se vzchopit na nedělní ligu
Pepibican před 8 lety 21.08.2016 13:57 |Meli bychom Pribram porazit, je to zapas o 6 bodu, jinak hrajem od dalsiho kola opet o zachranu. Sice u nas nic noveho, ale prece jen za tu ctvrt miliardu ci kolik by aspon to 12. misto sluselo vic.