Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Již zítra první zápas s Anderlechtem!

Všechno to, v co jsme kdy věřili, stane se, a to už za chvíli... Slova bývalé slávistické hymny znovu zítra přijdou na pořad dne, neboť do Edenu přijíždí po letech znovu opravdu zvučný soupeř. Slavia, která se na začátku sezóny spíše trápí, bude mít proti druhému týmu belgické ligy těžkou, leč ne nepřekonatelnou úlohu. O tom, jak se s ní popasuje, se můžete přesvědčit také na ČT2.

Milá Slavie, co nám to předvádíš? Tak se ptá asi nejeden slávistický fanoušek. A proto si na úvod dovolím krátký povzdech. Těšili jsme se na začátek sezóny a hned první zápas v Talinnu jako by předznamenal, co se bude dít v následujících týdnech. Namísto snahy o razantnější řešení se navíc všichni, v čele s trenérem Uhrinem, skrývají za alibismus. Je myslím evidentní, že hráči nezvládají tlak, který je na ně kladen. Obdobně jako ho nezvládali v dobách pověstných slávistických jar, kdy se hrálo o titul. To byl také alibismus, křeč, strach, podivuhodné defenzivní a spíše bojovné sestavy. Je pak otázkou, zda je kádr dobře sestaven, minimálně po psychické stránce věci. Odchody hráčů jako Latka, Piták nebo i Milan Černý kabinu jistě poznamenaly. V čele s bojácným trenérem se pak nelze zas tolik divit tomu, co se na trávnících děje. 

Nyní však pojďme blíže představit našeho zítřejšího soupeře, celým jménem se nazývající Královský sportovní klub Anderlecht. Tým se slavnou minulostí, který však nestrádá ani v posledních dobách. Ačkoliv, poslední mistrovský titul přišel v roce 2014, což je pro fanoušky nejúspěšnějšího belgického klubu jistě již až příliš dlouhá doba. Podobně jako těm, co fandí klubu se stadiónem někde za kyvadlem, však jejich miláčci zlepšili alespoň náladu v loňském ročníku Evropské ligy. I přes těžkou skupinu (Tottenham, Monaco, Karabach) dokázal Anderlecht postoupit nakonec až do osmifinále, do kterého ho dostaly dvě výhry proti Olympiakosu v jarní části. Zde již poté přišel těžký direkt od Šachťaru Doněck, který možná lehce zanesl do kabiny belgického klubu trému z východních končin Evropy, neboť o pár měsícu později Anderlecht nestačil pro změnu na ruský tým, FK Rostov (ano, ten Rostov, se kterým hrála Slavia v přípravě) v předkole Ligy mistrů. I zde hrál Anderlecht první zápas na hřišti soupeře a odvezl si po naprosto vyrovnaném průběhu sympatickou a nadějnou remízu 2:2. Postup je blízko, říkal si. V mezičase si střihl ligu v Mouscronu, otočil nepříznivý stav, všechno se zdálo krásně růžové. No jo, jenže nervozita je věc tuze nepříjemná, tím spíše v předkole LM. A tak ačkoliv měl Anderlecht v odvetě optickou a vlastně i statistickou převahu, prohrál 2:0 a jejich skauti museli rychle volat manželkám, že je možná cesta i někam na východní Evropu.

Čtyři dny na to tu máme ligu a Anderlecht dostává úvodní branku. Na rozdíl od třeba Slavie však dokáže rychle přepnout na vyšší level a nakonec zvítězit 5:1. Šlo mimochodem o derniéru kapitána a veterána Defoura, který se rozhodl vydat hledat štěstí na britské ostrovy. A možná právě i jeho absence o týden později zapříčinila, že Anderlecht poprvé ztratil v letošní sezóně ligové body. Remíza 0:0, nic moc výkon proti průměrnému soupeři. Kdo ví, zda již nebyli hráči myšlenkami v Praze. Vědí, že musí postoupit, nic jiného se neočekává proti, přiznejme si, přeci jen papírově slabšímu soupeři.

Právě však vědomí, že Slavia nemá co ztratit, by mohla být pro ni přínosem. Ono sejmout ze sebe tlak proti Jihlavě, kdy musíte zvítězit, to je věc zapeklitá. Ale zítra od hráčů s pěticípou hvězdou na srdci nikdo nic čekat nebude. Tuplem ne po tom, co zatím předvádějí. A právě pod trenérem Uhrinem v minulé sezóně dokazovali, že ač proti slabým to byla vlastně pravidelně bída (bavíme se o domácích zápasech), tak proti těm silnějším již to byla jiná káva. A právě paradoxně ona herní krize může být zítra i ku prospěchu věci, hráči budou chtít jistě (tedy jistě ne, ale já v to doufám) dokázat, že fotbal hrát umějí a nebudou chtít být za otloukánky.

Problematická se může jevit absence Hušbauera, ale jelikož Souček má neotřesitelnou pozici, nemuselo by to s vědomím, jak jim to spolu nejde, zas tolik vadit. Přesto, dá se očekávat velmi opatrný zápas, kdy bude Anderlecht držet míč s touhou si odvézt například výsledek 0:1. Jak se k tomu postaví Slavia?

Tip na sestavu: Pavlenka - Mikula, Deli, Bílek, Bořil - Ngadeu Ngadjui, Souček - Van Kessel, Barák, Švento - Škoda

 

Play off - Čtvrtek 18. 08. 2016 19:00

Evropská liga, 2016/2017
0 - 3
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

RSC Anderlecht
RSC Anderlecht

49. Pavlenka (vl.)
60. Teodorczyk
71. Hanni

Komentáře (160)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 18:17 |  
    19 1

    Zítra nás čeká hodně těžký zápas a my bychom měli držet všichni pospolu, hlavně ve dvou věcech...
    1.neřešit vůbec trenéra žádným skandováním, kterým nikomu nepomůžeme
    2.nemám nic proti pyrotechnice v lize, ale když vidíte, že Slavie platí v Evropě tak vysoké částky a hrozí zavření stadionu, tak snad se to dá jeden zápas bez dýmovnice vydržet ne?

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      winter (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 18:53 |  
      6 0

      Souhlas v obou případech. Přestože jsem osobně nad Uhrinem zlomil hůl a nevěřím že je pro Slavii ten pravý trenér, skandovat Uhrin ven zítra nehodlám. Stejně tak pyro na fotbal podle mě patří, ale zítra by bylo vhodné si ho vzhledem k podmínce odpustit, protože hrozba uzavření stadionu by byla opravdu velmi nemilá. uefa je sice mafia, ale nemá cenu s ní vést boj, u něhož není šance vyhrát...

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      FanatikSKS     před 8 lety 17.08.2016 18:53 |  
      0 0

      Doufám, že takto bude smýšlet 20000 dalších lidi v Edenu

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 20:49 |  
        1 1

        Bože...

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        sasky     před 8 lety 17.08.2016 20:58 |  
        3 0

        Bože. co to je za bandu kreténů (i za cenu žluté se to jinak napsat nedá)? Přečetl jsem si jejich tweety a neskutečná svoloč.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Novi.sks     před 8 lety 17.08.2016 21:57 |  
        0 0

        Bože, do čeho jsi to dal duši? :(

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 23:09 |  
          0 0

          Já? Já s ničím takovým nesouhlasím. Ale narazil jsem na to na Twitteru, kde to někdo sdílel. A pak jsem viděl příspěvek Chluppa, tak jsem to sem dal, protože se to týká bodu číslo 2.

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            Novi.sks     před 8 lety 18.08.2016 08:35 |  
            0 0

            Mám samozřejmě na mysli autora těch slaboduchých Tweetů :)

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Travinho     před 8 lety 17.08.2016 20:15 |  
      11 1

      S dvojkou nesouhlasím. Pyro škodí i v lize a nechci ji vidět ani tam...Jednou je to zakázané a basta.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Alky (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:52 |  
        4 1

        S dvojkou nesouhlasím, s tebou ano. To jste opravdu někteří takoví chudáci, že to bez světýlek nevydržíte? Mně to třeba nechybí nikdy a nikde. Ale proti gustu... Jen bych vás to nechal cálovat. Když jsem na Euro proti Chorvatům viděl tu pořadatelku, jak jí to bouchlo do obličeje, tak v tu chvíli bych z toho kotle vykopal všechny. Tyhle věci na fotbal, a na hřiště tuplem, nepatří.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Kajula     před 8 lety 18.08.2016 14:17 |  
        0 0

        Souhlas s Travinhem. Na fotbalovém stadionu je pyrotechnika zakázaná, teď se dokonce hovoří o plošném zákazu užívání pyrotechniky v Praze. Ergo kladívko, je-li něco zákonem (vyhláškou) zakázáno, pak neexistuje omluva pro to to užívat...

  2. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 18:20 |  
    0 1

    Pavlenka-Švento,Bílek, Deli,Bořil-SOuček,Ngadeu-GvK,Barák,Mihalík-Škoda
    Vyhrajeme 3-1, odveta 1-1.
    Nevíte prosím, jak to vypadá se Ščukem? A kolik je prodaných permic? Navar sliboval zveřejnění po prvním kole, ale zatím jsem tu informaci nechytil.
    Super, že bude zítra Lobkowicz pivko, já jsem doufal, že budou generálním parterem ligy, neb toto pivo se dá opravdu dobře pít.
    Vyprodáno asi nebude, když zbývá 2t lístků, to mě mrzí...

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Travinho     před 8 lety 17.08.2016 20:19 |  
      0 2

      Nezlob se na mě, ale za ten Lobkowicz ti musím dát palec dolů.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Jachym     před 8 lety 17.08.2016 20:45 |  
        1 4

        Já mínus sice nedám, ale jako Budějčák musím dodat "Budvar je Budvar"...:-))

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          afro     před 8 lety 17.08.2016 21:10 |  
          1 0

          Chapu tvuj patriotismus, ale bohuzel jsem minuly tyden mel ctyri dny na festaku tu cest a desitka nepitelna, dvanactka uchazejici.

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            Novi.sks     před 8 lety 17.08.2016 22:00 |  
            2 1

            Ono co si budeme povídat, ty 10° dneska stojí za starou bačkoru skoro u všeho...

            • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

              afro     před 8 lety 18.08.2016 09:37 |  
              0 0

              Mas pravdu. Ja ji piju vlastne jen v Edenu o polocasu a kdyz maji misto ni nealkoholicky pivo, tak me to ani moc nerozhodi... ;-)

              • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                Novi.sks     před 8 lety 18.08.2016 13:17 |  
                0 0

                Já, jelikož většinou jedu do Edenu rovnou z práce autem, jsem za toho točenýho Birella někdy i rád. Koneckonců zrovna Birell je podle mě z toho pitelnějšího soudku nealkoholických piv...
                Jinak když si jdu někam sednout, tak desítka je často poslední volba... V mém oblíbeném baru točí Kozla 11° a přes léto na náplavce chodím jedině pro Únětice :))

            • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:00 |  
              0 0

              V tomhle směru šel nahoru Gambrinus. Poslední dobou mi jeho pivo chutná čím dál tím více :-)

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 08:13 |  
        2 0

        Proc? Lobkowicz Premium je skvele pivo. Ja jsem "odkojeny" Plzni, ale vloni jsem presel na Lobkowicz a jsem nadmiru spokojeny (tedy az na lehce vyssi cenu, ale stejne si dam vecer krome vikendu max. 2-3 kousky).

  3. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Borgetti     před 8 lety 17.08.2016 18:21 |  
    1 1

    Super článek, který má hlavu a patu. Nejlepší by bylo furt bránit a v 85. dát gól z protiútoku a už to udržet. Dřív by gol nevadil, ale obávám se, že pak ten jejich nátlak by byl smrtící. Snad už Slavia bude mít štěstí a vše od tyče pujde do brány a ne ven jako doposud.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      samciz (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 11:47 |  
      0 0

      Přidávám se k poděkování a pěkně napsanému článku - díky!

  4. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 18:42 |  
    1 0

    Zejtra čeká Slavii těžký zápas a hodně ukáže o síle mužstva (jestli se dokáže vzepřít a ukázat co v nich je) , to samé platí o taktice od trenéra a hlavně koho nasadí (teď ať se ukáže Uhrin!) Jsem na zápas hodně zvědavý

  5. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 19:03 |  
    2 0

    Věřím ve vítězství bez obdrženého gólu...
    Dotaz k prvnímu řádku otvíráku: jak "bývalá hymna"? Máme nějakou jinou? Respektive máme vůbec nějakou hymnu? Jak to tedy je vůbec s nějakou "hymnou"?
    Nepotřebuji ke štěstí, aby po trávníku běhalo něco plyšového v jakékoliv podobě, ale hymnu, tu bysme mít měli. A nemám na mysli soundtrack, který se hraje při nástupu.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 19:45 |  
      0 0

      Je to asi rok (ještě za Řebíčka), co jsem četl, že se chystá nová hymna. Asi to padlo... :-/

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      lucky-pilda     před 8 lety 18.08.2016 10:35 |  
      0 0

      Přesně to mě taky napadlo. Možná něco o přípravě nové hymny proběhlo, ale každopádně jsem nezaznamenal, že by se rozhodlo o jakékoli změně. "Slávie bíločervený" je podle mě tudíž stále ještě současná hymna. Navíc je celkem nová a nevidím důvod, proč ji zase měnit.

  6. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Euforak (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 19:07 |  
    2 0

    Jestli zítra Souček v základu, tak už ničemu nerozumím )

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      YuckFou     před 8 lety 17.08.2016 20:29 |  
      11 0

      To se snad bude odvíjet od toho s kolika DZ nastoupíme. Nejradši bych viděl následující sci-fi sestavu:
      Pavlenka - Švento, Deli, Bílek, Bořil - Ngadeu - Van Kessel, Barák, Mihalík - Kenia - Škoda

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 20:50 |  
        0 1

        Plně podporuju.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Byszy     před 8 lety 17.08.2016 23:39 |  
        0 0

        Tahle sestava by byla super!

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        lucky-pilda     před 8 lety 18.08.2016 10:38 |  
        1 0

        Souhlas. Jenom bych dal GvK na podhrot, případně do útoku a Mihalíka do základu spíš ne. Leda ho vystřídat případně o půli Mešanovičem.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        YuckFou     před 8 lety 18.08.2016 18:14 |  
        0 0

        Tak se sestavou na zápas jsem docela mile překvapen. Ale stejně bych asi Dušana využil na beku a do zálohy nasadil Mihalíka nebo Zmrhala. Teď už jen uhrát nějaký nadějný výsledek pro odvetu.

  7. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 19:14 |  
    9 0

    Tolsimire nakousl jsi jednu věc, odchod Latky, kápa. Já v současném týmu nemůžu najít někoho kdo by jej nahradil co se týče pozice lídra kabiny, takového toho buřiče, ten kdo v těžkých dobách zvedne hlas, povzbudí... My prostě máme opět moc hodný tým, není tam ten vítězný typ, který chce (skoro) za každou cenu vyhrát. To mi tam chybí! Trenér je připo...(mám žlutou kartu tak nebudu provokovat:)), to jo ale když se prohrává, tak se všichni jen koukají jeden na druhého kdo to povzbudí, kdo to seřve, vyburcuje... Na tom by se mělo zapracovat, na psychice!

    • Re: Zdarec

          před 8 lety 17.08.2016 19:20 |  
      6 6

      zejména bych vyzdvihl odchod Milana Černého, myslím, že hned jak odešel padla na hráče deka.

  8. Souček

    JS (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 19:32 |  
    3 1

    Už i v zájmu jeho samého by neměl hrát. Potřebuje si na pár zápasů sednout a srovnat si hlavu, nelze neustále prodlužovat agonii. Nehledě na to, pod jaký tlak je uvrtaný sám pro sebe, pokud řeší, že mu to zrovna nejde? Znám to ze svého sportu – jakmile se nacházím v období, kdy se nevezu na vlně „všechno jde“, výkony jdou rapidně dolů. To samé podle mě musí cítit Souček. Ten kluk musí sedět.

    Proč někdo kompetentní neřekne, co je se Šćukem a jak dlouho ještě bude mimo?

    • Re: Souček

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 19:35 |  
      0 0

      Jasmin je divoká karta na Anderlecht, takový žolík, neboli černý kůň.... ☺

      • Re: Souček

        Tchue22     před 8 lety 17.08.2016 20:01 |  
        1 0

        Tento zápas ještě bude chybět: Kéžby by byl připraven na utkání už další týden...

    • Re: Souček

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:52 |  
      0 0

      Omilas porad jednu věc dokola. Myslis snad, ze všechny problémy slavie se vyresi tim, ze nebude hrat jeden hrac? To je velky omyl, hlavni problémy jsou nekde jinde, myslim, ze moudrejsi je zkusit se zamyslet nad dulezitejsimi vecmi, nez tu šikanovat jednoho hrace.

      • Re: Souček

        JS (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:09 |  
        0 1

        Myslím si, že další a důležitější a dlouhodobější problémy jsem tu zmínil já i jiní mockrát. Kdyby byly řešeny, třeba bychom se nebavili o propadajícím Součkovi ve středu zálohy.

        Mimochodem nevím, co je na tom šikanózního. Vždyť je to fakt, žádnej hejt vycucanej z prstu. Doufám, že si to uvědomí i DU.

        • Re: Souček

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:23 |  
          0 0

          Nerikam ze hraje dobře, nehraje, ale nehrajou dobře i jini a herni projev celého tymu je rozpacity. Každý den psat o Souckovi timhle stylem je podle me sikana. Asi zalezi, jak to kdo citi.

          • Re: Souček

            marty9     před 8 lety 18.08.2016 12:50 |  
            1 0

            Máš pravdu ohledně neformy i jiných hráčů, jenže Souček je na velmi důležité pozici jak z ofenzivního, tak i defenzivního hlediska, a bohužel jeho neforma se na týmu podepisuje fatálněji než u jiných.

  9. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Tchue22     před 8 lety 17.08.2016 20:02 |  
    2 1

    „Mám v hlavě dvě sestavy. Budou hrát ti, kteří mají formu," říká kouč Slavie.

    Tak zítra v 18.00 se dozvíme, co si Uhrin myslí o Součkovi :-)

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 20:23 |  
      4 3

      :D
      Každopádně – to říká vždycky, že má v hlavě dvě sestavy, nebo možnosti. Zajímavé je, že zatím vždy asi vybral tu špatnou...

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Tchue22     před 8 lety 17.08.2016 20:56 |  
        0 0

        Doufejme, že zítra to bude konečně sestava, že každý bude hrát tam, kde má hrát a s Anderlechtem to bude vyrovnaná partie.
        Rozhodně by bylo zajímavé, kdyby zveřejnily i tu druhou variantu :D

  10. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 20:08 |  
    3 1

    Souhlas s prvním odstavcem.
    Sestavu vidím stejně, ale trochu mě to dopředu štve. Kdybychom hráli zanďoura jeden zápas proti extra silnému soupeři, bral bych to v pohodě, ale po tom, co jsme se hnědýma trenkama prezentovali v Portu a Jihlavě a zahráli tužku v Tallinu a se Zlínem... Psychologicky to jde proti DU. Jediná šance je, že se chytneme po nějaké standardce nebo Gino tradičně zavěsí z ničeho. Tlak na trenéra by tak mohl na chvíli přestat a tým by získal sebevědomí a klid.
    A "Odchody .... poznamenaly.", abych byl za gramanácka :)

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 20:10 |  
      0 0

      A já češtinář si toho nevšiml... :D

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Kajula     před 8 lety 18.08.2016 14:26 |  
        0 0

        Ona je tam chyba i v neužití čárek - Je, myslím, ..... Ale nebuďme hnidopiši :) Jako učitel si to porejpnutí odpustím :)

  11. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Robinator     před 8 lety 17.08.2016 20:16 |  
    13 0

    Zahazuji negativismus a nedůvěru vůči DU a zitra věřím a fandim z celeho srdce..všichni se musíme spojit, i ty co nebudou na stadionu a fandit

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 20:49 |  
      3 2

      Já taky. Uhrin ven až před Příbramí ;D

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Jachym     před 8 lety 17.08.2016 20:50 |  
      4 0

      Ta neúčast se týká výjimečně i mě. Poběžím ve slávistickém dresu závod v Drážďanech:-) Ale moje nepřítomnost na zápasech Slavie často znamená její velmi dobrý výsledek. Jsem si jistý, že tomu bude i tentokrát. Fanděte i za mě. Slavia do toho!

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Robinator     před 8 lety 17.08.2016 21:41 |  
        0 0

        mám to podobne :)

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      aligator     před 8 lety 17.08.2016 21:09 |  
      0 0

      Maximálně správný přístup, palec nahoru

  12. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    dauby     před 8 lety 17.08.2016 21:07 |  
    1 0

    I vy taskari, to si opravdu myslite, ze Suk hrat nebude? A ze v zaloze nastoupi Barak i Kenia? A jeste bychom mohli hrat na dva utocniky :-). No to uz je sci-fi. Ale tesim se, treba to nejak dopadne. Cervenobila sila!!!

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Robinator     před 8 lety 17.08.2016 21:42 |  
      0 0

      mě docela překvapila ta Plzeň že hraje s Bakošem i Durišem..

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 23:09 |  
        4 1

        A 2:0 rupli... To se nám nestane, když DU bude hrát se zálohou Mikula, Ngadeu, Souček, Frydrych, Jablonský. Sichr je sichr ;)

  13. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    murena     před 8 lety 17.08.2016 21:28 |  
    0 0

    Nechme byt trenéra a přípravme se na zitrek vsichni budou hrát za Slavii tak pojďme fandit a užijeme si ten zápas před rokem se nám o tom ani nezdálo buďme za to rádi

  14. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 21:29 |  
    4 0

    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Švento - Barák, Ngaduji - Van Kessel, Kenia, Mahalík - Škoda

  15. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Tchue22     před 8 lety 17.08.2016 21:59 |  
    1 0

    DU: Máme informace, že v posledních 14 dnech odešli dva stopeři. Tam měli velkou slabinu a možná budeme hrát na dva útočníky.

    Tak to by trenér mile překvapil.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 23:36 |  
      1 1

      To by byl náš konec, viz otevřená hra na Arsenalu. Co kdyby jednou přestal vymýšlet kraviny a soustředil se spíš na nácvik jednoho rozestavení a herních situací a automatismů, místo toho, aby furt bádal, jestli postavit dva útočníky nebo dva defenzivní záložníky?

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Tchue22     před 8 lety 17.08.2016 23:51 |  
        2 0

        Jak se to vezme, pokud by dal Kessela konečně na hrot a hráli jsme na dva útočníky, bylo by to perfektní na brejky. Pravda ale, že s otevřenou hrou nemáme proti takovým týmům momentálně šanci. No, sem dost zvědavej jak to nakonec postaví.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 09:37 |  
        2 0

        Víš, pokud dá dva útočníky, 50% lidí si bude stěžovat, že hrajeme moc útočně, pokud dá jednoho, tak si bude stěžovat ten zbytek. Pokud dá 3 tak si budou stěžovat všichni, protože si budou myslet, že se zbláznil :D To si nevybereš...

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 11:04 |  
          1 0

          Spis jde o to, abychom drzeli stred pole, 2 utocnici nemusi byt nutne utocnejsi taktika, když zaloha nebude propadat a bude schopna soupere prehravat a utocit, pak je uplne v poradku, ze je jen jeden utocnik.

  16. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Pinturichio     před 8 lety 17.08.2016 22:04 |  
    0 0

    Zdravím, bohužel s časových důvodů nebudu moct být na stadiónu. Nabízím dva lístky, sektor 114, řada 20, celkem 600 CZK, pište na email petr.bella77@gmail.com

  17. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    pinochet     před 8 lety 17.08.2016 23:02 |  
    0 0

    Podle mého bude hrát určitě Zmrhal a budeme hrát spíše na brejky. Pavlenka- Bořil, Bílek, Deli, Švento - bojím se, že Mikula, Souček, Ngadeu, Zmrhal - GVK, Škoda s tím, že nepostaví-li DU Mikulu, bede v záloze hrát nejspíše Barák, ale možná Kenia.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Robinator     před 8 lety 17.08.2016 23:17 |  
      0 0

      co by dělal Mikula v záloze? to je risk to neudělá si myslím..

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        pinochet     před 8 lety 17.08.2016 23:51 |  
        1 0

        Bránil - to, co umí. Nevěřím, že mávnutím kouzelného proutku naordinuje DU mužstvu útočnou taktiku. Přitom by mohla vést k úspěchu. RSC bude slabší spíše v obraně než v útoku. Ale to by byl risk a ten dle mého DU nemá v genové výbavě.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 17.08.2016 23:34 |  
      1 2

      Jojo, Zmrhal a brejky, vražedná kombinace... Ale ne vůči soupeři.

  18. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Petr9608     před 8 lety 18.08.2016 00:23 |  
    3 0

    Tak myslím, že se můžeme pomalu přestat bát, že by jedný konkurenci spadlo do klína pár set mega....

  19. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 04:34 |  
    2 0

    nemohl jsem dospat, mám takové mrazení, že vyhrajeme 3 : 0

  20. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 07:35 |  
    0 0

    Pěkné postřehy v prvním odstavci Tolsimire. Já jen doufám, že dnes za těch 450 uvidíme krásný fotbal nahoru dolů a je mi jedno, jestli prohrajeme nebo ne (samozrejme verim, ze vyhrajeme :)) ).

  21. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Petr9608     před 8 lety 18.08.2016 07:55 |  
    2 1

    Vůbec nevim, co si o tom myslet. Ale je fakt, že by nám pozice mírného outsidera mohla vyhovovat než "must win" zápas, jako byl se Zlínem, v Jihlavě nebo bude s Příbrami (pokud by z tohoto zápasu nebyly tři body, tak osobně Uhrina šoupnu do pytle a pošlu nákladní lodí na Ďábelský ostrovy).

    Byl bych spokojen s remízou 0:0. Divácky nic moc, ale gólová remíza doma je prakticky prohra. Osobně bych to pravidlo o gólu na hřišti soupeře konečně zrušil, ale asi neni vůle.

  22. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Pedro08     před 8 lety 18.08.2016 08:08 |  
    2 5

    Doufejme v dobrý výsledek, který zavře pusu všem samozvaným odborníkům, autorům žlučovitých nenávistných komentářů, kteří častují trnéra i hráče po povedeném úvodu sezony nemístnou kritikou. Vyprodaný Eden zažije velký zápas, ze kterého bude červenobíle oděný lid odcházet v němém úžasu a rozzářenými tvářemi a vysvětlovat si právě předvedený výkon tím, že do aktérů utkání snad duchové Bicana, Puče, Pláničky a především Maddena sestoupili. Již teď lituji fialek.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      vršek     před 8 lety 18.08.2016 12:39 |  
      2 0

      V dobrý výsledek doufáme všichni.
      Žlučovitě nenávistný komentář vůči těm, kteří mají jiný názor než máte Vy jste právě dodal Vy sám!!!
      A pokud je tohle vydařený úvod sezóny v lize, pak jsem zvědavý jak to v lize bude vypadat až se Slavii přestane dařit!

  23. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Kuliss9     před 8 lety 18.08.2016 08:44 |  
    3 0

    Už se to blíží Slávisti všichni do Edenu, lístku ještě dostatek, až mě to mrzí, kolik jich ještě zbývá na největší zápas za takovou dlouhou dobu.

    Mé přání na večer je jedine středová trojice ve složení Michael-Tonda-Levan, ale na to jsem asi velký snílek.

  24. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    marty9     před 8 lety 18.08.2016 09:19 |  
    4 0

    Už se nemůžu dočkat a moc se těším na dnešní zápas. Povinnost v podobě postupu z 2. předkola se splnila, příjemné překvapení v podobě postupu ze 3. předpokola taky, tak tohle je opravdu nadstavba a bonus, tak si pojďme všichni užít to, že k nám zajede konečně zvučný a šikovný soupeř. Anderlecht je favoritem, bezesporu, nicméně doufám, že nedáme svou kůži lacino a ukážeme, že umíme hrát fotbal. Myslím, že pozice řekněme outsidera by nám mohla vyhovovat a Anderlecht se asi taky bezhlavě do útoku vrhat nebude, tak snad tam jednoho nebo dva fíky šoupneme :)
    Moje přání na sestavu (i když vím, že to tak nebude):
    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Švento - Ngadeu - Barák, Kenia, Mihalík - Škoda, GvK.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      smely (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:12 |  
      1 0

      pekna sestava....

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:33 |  
      2 0

      Tak když už ses tak hezky zasnil, přidám i svou vysněnou sestavu, kterou bych jednou rád viděl na trávníku:
      Pavlenka - Bořil, Deli, Bílek, Švento - Ngadeu, Barák, Kenia - Van Kessel, Škoda, MIhalík

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        marty9     před 8 lety 18.08.2016 10:46 |  
        0 0

        Ano, s tímhle se taky ztotožňuju! I když přece jen po těch řekněme 5 zápasech bych asi radši viděl GvK jako podhrot nebo hrot, na tom křídle mu to přece jen herně moc nejde..

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Kuliss9     před 8 lety 18.08.2016 10:33 |  
      1 0

      Toto je sestava, kterou si pravděpodobně přeje valná většina Slavistické obce, jsem tedy zvědav, zda D. Uhrin bude blízko, či si nadále pojede tu svoji.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        marty9     před 8 lety 18.08.2016 10:45 |  
        2 0

        Já osobně s tím nepočítám a myslím, že DU v dobrém slova smyslu "nepřekvapí" podobnou sestavou, ale třeba se mýlím :) na druhou stranu, před odvětou s Rio Ave když jsem viděl sestavu tak jsem myslel že puknu vzteky, ale musím uznat, že byla zvolená dobře!

  25. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 09:34 |  
    7 0

    Já myslim, že na to, jak jsme se letos do pohárů dostali, tak 4. předkolo EP je vlastně už sám o sobě takový bonus. Vžádném případě nečekám, že bychom postoupili někam dál. Takže moje jediné přání je padnout se ctí - nedat jim to zadara, občas nepokazit finální přihrávku nebo dát centr, který neskončí na prvním obránci, dát dva, nebo tři góly...

  26. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:05 |  
    0 0

    Na Ticketportalu zbývá, jestli jsem dobře počítal, ještě 1803 lístků..

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      lassiter     před 8 lety 18.08.2016 10:12 |  
      0 0

      No jo, evidentně 16-17k je limit slávistů, kteří jsou ochotni do Edenu dojít na Slavii... Holt i tohle bude chtít víc času.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        malan (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:24 |  
        0 0

        alespon ma clovek jistotu, ze vetsina z nich jsou Slaviste a ne cumilove co prijdou na silna zahranicni jmena.

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:31 |  
          1 0

          To je pro mě taková slabá útěcha.. radši ať těch 17 doplněj čumilové, vyprodáno táhne a příště si ty slávisti, co si to třeba chtěli rozmyslet až těsně před, jestli budou koukat v tv nebo na stadion, koupí lístky dřív a bude tam plnej dům slávistů ;-)

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            malan (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:57 |  
            2 0

            To mas mozna pravdu, ale 15tisic skutecnych fanousku udela mnohem lepsi atmosferu nez 10 tis, doplnenych 10 tisici cumily. To nemluvim o tom,ze tito lide se dost casto prozradi tim, ze vubec netusi jak to na stadionu chodi(specialne TS) a mnohdy cely zapas sedi na prdeli a jeste maji tu drzost buzerovat, ze pres Tebe nevidi:-) Jsem radsi kdyz tam jsou verni nez naplava.

            • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 11:00 |  
              0 0

              Jo tak tohle znám ale, tak to je jen o TS, protože tam jsou levné lístky. Teď když je navíc otevřenej Jih. Už dlouho se mi tam tohle nestalo, aby mě někdo okřikoval.. Jinak jsem psal, že když je tam 17 slávistů a zbytek klidně čumilů, protože ten poměr je už přeci jen jednoznačně na straně "slávistů" (než 10 na 10), takže už to atmošku nepokazí.. ;-)

              • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                Novi.sks     před 8 lety 18.08.2016 13:25 |  
                0 0

                Tak zrovna se Zlínem jsem na takovej případ natrefil, dva borci přišli s lístkama do 107 a začali vyhazovat týpky hned vedle mě... I přes protest ostatních, že tady to takhle nechodí si nedali říct a kluci radši ustoupili, než aby se hádali... Jeden z nich celej poločas seděl (vždyť ani nemohl nic vidět) a druhej stál, ale mlčel... Co s nima bylo druhou půli nevím, šel jsem po tom poločase hrůzy na Jih :)

                • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                  Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 14:12 |  
                  1 0

                  Tak nový fans musí chodit, ať se to plní. Vždy se najde někdo novej. Já bych za 1. jasně upozorňoval, že jde o lístky do kotle (dřív to bylo jasně dáno - vlajkonoši domácí. A za 2. zrušil bych do minimálně sektorů 107,108 a 109 označení místa na vstupence. Jen pořadové číslo lístku. Aby to bylo jasné a k těmhle zbytečnostem nedocházelo.

                  • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                    Novi.sks     před 8 lety 18.08.2016 15:19 |  
                    0 0

                    Označení sedadla na vstupence bude určitě podmíněno nějakou legislativou... Ale to označení alespoň 107-109 jako "vlajkonoši domácí" všude tam, kde se číslo sektoru uvádí by mohlo spoustu takových omylů eliminovat, to je pravda. Tuplem, když je otevřená ta jižní tribuna, kam jsou lístky za stejnou cenu...

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        kobo (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:38 |  
        2 2

        Bohužel se na "nevyprodání" stadionu výraznou měrou podílí DU, spoustě lidem posledníma sestavama a pozdníma střídáníma nenodal optimismu.

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          lassiter     před 8 lety 18.08.2016 10:40 |  
          6 0

          Hm, myšlení ve stylu "ten vůl ale pozdě střídá, to na ten Anderlecht nepůjdu" je trochu mimo mé chápaní.

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            Tchue22     před 8 lety 18.08.2016 11:28 |  
            4 0

            Presne tak, jsou to strašný výmluvy, mam to dveste kiláku a snažím se jezdit každý zapas, zrovna sedím v autobuse. Kdo chce jet - proste jede a sestavu ci střídání neresi.... :-)

            • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

              heftyje (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:15 |  
              0 0

              Odkud jezdíš Tchue?

              • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                Tchue22     před 8 lety 18.08.2016 13:37 |  
                0 0

                Z Moravy - nedaleko Znojma. Ale studuji v Praze, tak přes školní rok to mám jednodušší.

                • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                  koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 13:48 |  
                  0 0

                  Sakra jednodušší :-)

                  • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                    Tchue22     před 8 lety 18.08.2016 13:55 |  
                    1 0

                    Přiznávám, ze fotbal byl asi hlavni důvod, proc jsem se rozhodl pro školu v Praze :D

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:51 |  
        0 0

        A to za pár let bude kapacita stadiónu 30 000.

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          malan (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:57 |  
          1 1

          nebude..

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        lucky-pilda     před 8 lety 18.08.2016 10:52 |  
        0 0

        A tak když zbývá 1.800, znamená to, že už je prodáno dost přes 16k. Já bych to tak viděl na něco kolem 18k.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 10:58 |  
      4 0

      Tak uvidíme, zda překonáme návštěvu s Anderlechtem v roce 2015, kdy na Strahov (!) přišlo 17216 diváků.

      Jinak si myslím, že kdyby nebylo výsledků (a výkonů) s Jihlavou a Zlínem, tak teď zbývají maximálně tak dvě stovky lístků, a ne dva tisíce (a kdyby chtěl někdo šťourat, tak já lístek už od minulého týdne mám).

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:24 |  
        2 1

        Také si to myslím. Hra je největší reklama.

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:32 |  
          1 0

          Hra je sice fajn, ale když nejsou výsledky, tak pak ani zápasy s Anderlechtem nemusí být...

  27. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Žďárečák     před 8 lety 18.08.2016 10:54 |  
    0 0

    Myslím, že to bude letošní typický zápas: V prvním poločase dostaneme branku a pak se budeme snažit s tím něco udělat. To, jestli se nám to povede, bude záležet na odvážnosti jednotlivých hráčů slávie. Očekávám kvalitní fotbal hraný převážně uprostřed s výrazným držením míče pro Anderlecht a s minimem šancí pro obě mužstva.

  28. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Makii     před 8 lety 18.08.2016 11:00 |  
    0 0

    Líbí se mi tip na sestavu ;) Posunout Šventa do zálohy a na beku Mikula. Tak uvidíme.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Travinho     před 8 lety 18.08.2016 11:36 |  
      1 0

      Já bych si tam místo Mikuly dovedl představit Jablonského, ale vzhledem k rychlosti hráčů hostů bych možná zůstal nejraději u Dušana, protože mám strach, že by oba mnou výše jmenovaní měli problémy.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Makii     před 8 lety 18.08.2016 12:08 |  
        1 0

        To odstavení Jablonského taky moc nechápu, nemyslím, že by hrál úplně špatně. Mně se zas naopak líbí to posunutí Dušana do zálohy, protože solidně podporuje útok a myslím, že Mikula by to mohl zvládnout odbránit. Už v Jihlavě jsme si říkali, jak by vypadalo, kdyby stáhnul Zmrhala, za něj poslal právě Mikulu a Dušan by se posunul nad něj.

  29. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:16 |  
    2 0

    Znamena to ze je Mingazov konecne zdravej nebo na nej jen Uhrin zapomnel?

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:19 |  
      3 0

      Je zdravý, včera trénoval jako ostatní. :-)

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:20 |  
        2 0

        Vytecne z toho mamn radost

  30. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    uru100     před 8 lety 18.08.2016 12:18 |  
    2 1

    "Byl bych spokojený, kdybychom doma nedostali branku," konstatoval kouč. Takže do toho tipu na sestavu bych přidal pár betonářů, ubral útočníka a ofenzivního záložníka. Nebude hrát Van Kessel, protože ten se hrne moc dopředu.
    Nadsázka, samozřejmě. Ale bylo by fajn, kdyby trenér řekl. "Chceme postoupit, proto si musíme připravit dobrý výsledek pro odvetu. Tedy vyhrát. "

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:24 |  
      0 0

      Je to tak, ta nadsázka je bohužel velmi lehka.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      quelhar (admin)     před 8 lety 18.08.2016 13:24 |  
      0 0

      Doma neinkasovat je naprosto základní předpoklad postupu. Naopak, kdyby trenér řekl, že jdeme hrát otevřenou hru a když nám soupeř nasází pár branek, tak se nic neděje, chceme taky nějaké vstřelit, tak by to bylo špatně.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        uru100     před 8 lety 18.08.2016 13:53 |  
        1 1

        To je právě to co nechápu. Hrajeme doma, musíme dát gól a ne hrát na 0:0 s tím, že to pak nějak dopadne. A jak pak budeme hrát v Bruselu? Pokud to tak chceme dělat, nemáme podle mne nárok hrát v Evropě. Abychom hráli ve skupině jen zanďoura?

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          quelhar (admin)     před 8 lety 18.08.2016 15:30 |  
          0 0

          To je o prioritách. Pohárová matematika velí (alespoň z mého pohledu), že v prvním domácím zápase je důležitější neinkasovat než vstřelit branku. 0:0 je lepší než jakákoli jiná remíza se vstřeleným gólem. Navíc proti nám nestojí žádný nazdárek, ale poměrně velký favorit. V takové chvíli tím spíš platí, že neinkasovat = dobrý výsledek.

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 16:10 |  
            1 0

            Jde o to, s jakym mentalnim nastavenim se do zapasu jde. Samozrejme, ze je nutny hrat dozadu poctive a soustredene. Ale pokud trenér nemluvi o tom, ze chceme byt nebezpecni dopředu, chceme hrat tak a tak, vyuzit domácího prostředí, jsou to desne defenzivni nastaveni a bez alespon trochu odvazne hry nelze přes těžkého soupere prejit. Nelze se spoléhat, ze gola dame v Bruselu, tam bude uplne jiny prostředí nez v Portugalsku, bude se nam hrat mnohem hur a bude sakra tezky vyhrat. Zato ted hrajem doma, před plnym Edenem a ted je nase sance vetsi, Prijde mi to proste jako typicky ceska fotbalova mentalita, hlavne neinkasovat, v odvete třeba nahodou vyjde jedna standardka a pak to snad nejak ukopem, protože gola ze hry fakt nedáme, to bychom museli dat vic jak dve prihravky za sebou a to je riziko.. Nechci to specialne vycitat Uhrinovi, v ceskym fotbale to proste tak chodi, ale je to skoda.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        afro     před 8 lety 18.08.2016 14:03 |  
        0 0

        A nemel by byt DUVCD treba v te predzapasove prezentaci spokojeny, kdybychom vyhrali a treba jako dodatek neinkasovali? Ja vim, ono se to uplne nevylucuje a k tomu nesporna kvalita Anderlechtu, ale...

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          uru100     před 8 lety 18.08.2016 18:25 |  
          0 0

          Díky, to je přesně to co myslím. Plný Eden, může to hnát hráče dopředu, podpoří je to. To je bez diskuze. Ale budeme hrát tak a tak. A zrovna si myslím, že by nám mohlo pomoci 1:1 než 0:0.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Robinator     před 8 lety 18.08.2016 14:16 |  
        1 1

        předpoklad je dát doma góly Quelhare, především s ohledem na velikost soupeře, protože musíme počítat s tím, že u nich nevyhrajeme ani omylem. Tudíž doma rozhodně nehrát na 0:0 a na náhodný gól..ale hrát tak, abychom vsítili dva góly a vyhrát ideálně dva nula, případně 2:1 a když už, tak si jet do Bruselu pro remízu..a ne spoléhat na to, že tam zázračně vyhrajeme, protože jsme doma udělali nula nula..

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 14:24 |  
          0 0

          Ano, ale ne vše je ideální a ne vše jde podle plánu. Proti Rio Ave domácí remíza 0:0 stačila, protože venku jsme remízovali výsledkem 1:1, tak proč by stejný scénář nemohl být i proti Anderlechtu, i když je bezesporu kvalitnějším mužstvem než Rio Ave.
          Pokud bychom první zápas uhráli na 0:0 a v Bruselu první vstřelili gól, tak Anderlecht musí vsítit 2 branky a žádný neinkasovat, aby měl jistotu postupu a pak budou muset otevřít obranu, apod..

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            Robinator     před 8 lety 18.08.2016 14:30 |  
            0 0

            jasný, jsou to jen úvahy..

            a proč by stejný scénář nemohl platit, to sis odpověděl právě v té kvalitě obou týmu, Anderlecht je úplně někde jinde než Rio, o kterým až teď zpětně vím , jak bylo slaboučké..Ale zase, klidně to může mít stejný scénář, to ví jen bůh zatím :)) já osobně jsem si vsadil dvojitou šanci 0-0, s tím, že první poločas bude bez gólu, a druhý se to rozjede, doufám, že naším směrem :D

            • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

              quelhar (admin)     před 8 lety 18.08.2016 15:31 |  
              0 0

              Anderlecht je úplně někde než Rio, úplně někde než my a přesto do toho půjdeme s tím, že musíme vyhrát 2:0? To prostě nědává žádný smysl, sorry... 0:0 doma s Anderlechtem v prvním zápase bude pro Slavii dobrým výsledkem.

              • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                Robinator     před 8 lety 18.08.2016 15:44 |  
                1 0

                no dobře, nemusíme, ale mohli bychom, pokud chceme pomýšlet na postup..Já prostě v 0:0 nevěřím, to vyšlo proti Riu, který byli dopředu fakt strašidelný..Dneska věřím, že nás DU překvapí a bude to trochu ofenzivnější..

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            Kajula     před 8 lety 18.08.2016 14:37 |  
            0 0

            Nemohu souhlasit. V situaci, kdy se gol na hřišti soupeře počítá "za dva", je opravdu lepší hrát doma 0:0 než dostat gol.. Je to někde na úrovni vítězství 2:1... Prostě doma hrát s nulou. Anderlecht prohrál s Rostovem doma 0:2... Ale hlavně. Pokud bychom v útoku byli produktivní, pak je možné si to rozdat "na férovku". Ale v době, kdy se na každý gól šíleně nadřeme je strategie nedostat gól pochopitelná...

            • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

              Robinator     před 8 lety 18.08.2016 14:51 |  
              1 0

              gól za dva, to se jen tak říká..ale furt je přece lepší vyhrát 2:1,3:2 atd a dostat tím soupeře pro odvetu pod tlak..a pak například remizovat, ne? Než udělat 0:0, to je prostě výhodný výsledek pro oba týmy, kdežto o jakékoliv prohře to Anderlecht říct nemůže, že je výhodná.. Pak se začne obávat a to už je pro nás plusový bod..Jet tam s výsledkem nula nula.. nevím no, možná tady v poháru českým na hřiště Příbrami, ale takhle..

              Ale jak říkám, jsou to jen úvahy, rozhodne se na hřišti

            • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

              Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 15:02 |  
              3 0

              A není to spíš záměna příčiny a následku, tedy, když použiju tvoje slova, že se "na každý gól šíleně nadřeme, protože vycházíme ze strategie nedostat gól"? A to už vůbec nerozebírám tu hloupost, že domácí výsledek 0:0 je na úrovni výhry 2:1....právě tohle je ten typ myšlení DU, který tu tolik lidí štve...

              • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

                Thane (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 16:39 |  
                0 0

                Ono to tak ale vpodstate je..pokud necekas ze bysme venku prohrali 3:2 a vys a to mi neprijde moc realne..

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          quelhar (admin)     před 8 lety 18.08.2016 15:33 |  
          1 0

          0:0 taky znamená jet si do Bruselu pro remízu.

  31. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Borris     před 8 lety 18.08.2016 12:33 |  
    7 0

    Vážení pojďme dnes zapomenout na rozdílné názory v různých tématech, kritici Uhrina na něj na chvíli zapomeňte a pojďme se celá slávistická obec spojit a hnát kluky do boje. A snad budou kluci s naší pomocí dneska trhat fialky dynamitem! :-) SKS!

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 13:36 |  
      0 0

      souhlas

  32. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    JS (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 12:59 |  
    0 1

    Jinak já bych zkusil místo Kessela na kraj Mingazova a místo Zmrhala určitě Mihalíka nebo snad i Keniu. Šćuka je škoda, protože uprostřed zálohy teď máme díru, Ngadeu nemá rozehrávku. Ale přesto bych mu asi dal přednost.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      sasky     před 8 lety 18.08.2016 13:24 |  
      1 0

      GvK bych i nechal, ale s Mihalíkem místo Zmrhala souhlas. Já bych mu obecně dával přednost před Zmrhalem. Mihalík je dynamičtější a řekl bych i šikovnější.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 13:27 |  
        0 0

        Mně Mihalík hráčským typem připomíná C.Ronalda. Myslím tím, že je relativně vysoký, dobře fyzicky zdatný, nebojí se práce s míčem a chození do soubojů a zároveň je velmi rychlý. Také mu nevadí se vracet. Takže bych mu také dával přednost. Kdyby dostal tolik prostoru, kolik alibista Zmrhal, možná bychom měli jistotu na křídle.

        Kdybych měl říct, jaký hráčský typ je Zmrhal, netušil bych, ke komu jej přirovnat.

        • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

          sasky     před 8 lety 18.08.2016 14:00 |  
          0 0

          Juhar - atlet se solidní střelou :D Ne, Jarda umí zahrát, rychlostně je na tom dobře, technicky vcelku taky a levačkou má solidní střelu. Nicméně jak píšeš, děsnej alibista. Kdyby na něm byla trochu víc snaha hrát (nabízet se pro balóny, chodit do narážeček s Keniou, Hušem nebo Dušanem), tak by levá strana byla luxusní. Mihalík spíš hraje tak, že dostane balón na křídle a hned se s ním cpe doprostřed. Na tom je vlastně dobrý, že by se každý z nich dal využít v jiných zápasech.

          • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

            Travinho     před 8 lety 18.08.2016 17:07 |  
            0 0

            Jarda ani není alibista, ale přijde mi, že nedokáže udržet stabilní výkonnost a když mu to nejde, tak mu to většinou nejde fest a nevěří si.

  33. Prodám lístek na Východ

    hvojt     před 8 lety 18.08.2016 13:06 |  
    0 0

    Ahoj, mám jeden lístek na Východ do 113, který nakonec nevyužiju. Rád bych ho prodal. Napište mi na vojtech.hnevkovsky@gmail.cz, jestli ho někdo chcete.

    • Re: Prodám lístek na Východ

      hvojt     před 8 lety 18.08.2016 13:07 |  
      0 0

      gmail.com samozřejmě.

  34. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    smely (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 13:14 |  
    0 0

    zdravim, sesly se nam navic 2 lupeny na dnesek do 111 puvodni cena 350 nechame za 300. kdyztak dejte vedet na soukromou zpravu, muzem se sejit v 18,15 pred Edenem...

  35. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    mpik     před 8 lety 18.08.2016 15:04 |  
    3 0

    V pohárech je správná taktika neinkasovat doma. 0:0 je lepší než 2:2.
    K výsledku 0:0 ale nemusí vést jen přísně defenzivní taktika. Naopak. Jen bránit bývá ošidné. Bránit lze i pressováním, včasným napadáním rozehrávky, aktivitou ve středu pole. První variantu jsme viděli na ME v podání našeho národního týmu proti Španělsku. Byla to ostuda a stejně to nedopadlo. Tudy prosím rozhodně ne.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Petr9608     před 8 lety 18.08.2016 17:27 |  
      0 0

      Ostuda..... Sice jsme byli zatažení, ale klidně jsme mohli vést...

  36. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    mpik     před 8 lety 18.08.2016 15:33 |  
    0 0

    A ještě jedna "veselá"...
    Jak budou dnes v 19h fandit fanoušci Sparty?
    https://youtu.be/rbyNFO5MzP4

  37. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    doctorex (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 16:29 |  
    0 0

    Dneska v noci se mi zdálo, že jsme vyhráli 1:0, gól dal chvilku před koncem Škoda hlavou. Tak uvidíme, jestli jsem měl vsadit úspory. Ale jinak nás mačkali jako blázen...

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      dauby     před 8 lety 18.08.2016 16:47 |  
      1 0

      Mně se minule zdálo, že vyhrajeme v Jihlavě 3:0. Ale přál bych si, aby se Tvůj sen splnil :-).

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        doctorex (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 16:59 |  
        0 0

        Kéž by, ale i potom by byla odveta zatraceně těžká.

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Vici     před 8 lety 18.08.2016 18:40 |  
      0 0

      Tak mam v tipovačce 2:1. Jen jsem ted jeste vymenil husbyho jako strelce a misto nej dal dusana kdyz hraje výš. Gina jsem nechal. To je jistota

  38. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    dauby     před 8 lety 18.08.2016 16:49 |  
    0 0

    Tak jsem na to dnes zvědav. Samozřejmě nejlepší by bylo vyhrát 5:0, ale jinak myslím, že výsledek 0:0 by vůbec nebyl špatný, stejně jako minule s Rio Ave. Dušanovi dám dneska den hájení... :-) Slavie go go go!

  39. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    navzdyslavia     před 8 lety 18.08.2016 17:04 |  
    0 0

    Lepsi je doma vyhrat 2:0 nebo 3:0 a do Anderlechtu si jet pro remizu 1:1. To by bylo super.

  40. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Fridleifsson     před 8 lety 18.08.2016 17:07 |  
    0 0

    Podle ČT v základu Souček se Zmrhalem...#budouhráttisformou #DUMLVC...

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      malan (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 17:53 |  
      0 0

      DUVCD..

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      Vici     před 8 lety 18.08.2016 18:01 |  
      1 0

      Uz je sestava. Svento v zaloze. Bez zmrhala a soucka. A s tondou a levanem uprostred. Michael defensivni.

  41. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 18:01 |  
    0 0

    Jsem nervozní jak prase a to si jdu jen sednout na nejlepší stadion v republice. Trému našim borcům nezávidim, ale zároveň jim přeju takový zápas. Kromě Šventa a Škody nikdo z našich takový zápas ještě nehrál. Buďme všichni dnes pozitivní, ať to bude vypadat jakkoli. Přeju Milanovi, aby se konečně trefil v ten nejlepší moment

  42. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Vici     před 8 lety 18.08.2016 18:03 |  
    0 0

    Sestava: Pavlenka- Mikula. Bilek, Deli ,Boril. -michael- gino, tonda, levan, dusan- Skodak

  43. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    marp (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 18:07 |  
    3 0

    Parádní sestava, těším se na ten uragán!

    • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 18.08.2016 18:14 |  
      1 0

      Poprvé jsem mile překvapen. Jenom škoda, že jsme v létě neudělali pořádného pravého beka.

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        sasky     před 8 lety 18.08.2016 18:17 |  
        3 1

        Jo, to je jediný post, který máme obsazený pouze náhradníkem. Tím se nesnažím Mikulu urazit, to je prostě fakt :)

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        Vici     před 8 lety 18.08.2016 18:19 |  
        1 0

        Skoda ze je takhle nepostavil i v jihlave. Mohli se trochu sehrat takhle pujdou rovnou na ostro. A urcite to bude chvilku trvat. Jinak sestava super. A jo. Souhlas. Pokud jde dusan do zalohy tak by se jeste bek hodil. I kdyz ja proti Mikulovi nic nemam. Def si odmaka. Snad bez karet at nejsme s kazdym zakrokem nervozni :))

      • Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

        YuckFou     před 8 lety 18.08.2016 18:24 |  
        0 0

        Nemyslím si, že byl úplně potřeba nějaký pravý bek. V případě, že Švento nastoupí na levém kraji obrany, tak z pravé strany může hrát Bořil a alternovat můžou Mikula nebo Frydrych. V Karviné se může navíc rozehrát Holík, který je tam na hostování jen do konce podzimu.

  44. Re: Již zítra první zápas s Anderlechtem!

    Travinho     před 8 lety 18.08.2016 18:27 |  
    1 0

    Sestava hezká, ale hlavně v záloze takhle kluci snad ještě nehráli, což může být problém. Ale jak se říká - Dobří fotbalisté si na hřišti vždycky rozumí. Věřím v úspěch.