To jsem byl já ale tohle je aktualizovanej článek z neděle a tamto bylo z úterý. Navíc je tenhle je pro předplatitele nebo toho kdo si jednorázově zaplatí. Každopádně nic objevného se z toho asi nedozvíme. Prostě se jedná, my tlačíme, Viktor by do toho chtěl jít a uvidí se :)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Nejkvalitnější jsou v google translator překlady do angličtiny. Dle toho by tedy článek mohl vypadat asi takto :
Slavia vzkázala Elfsborgu, že chce získat Viktora Claessona ( 24 let ) ještě do zápasu s Anderlechtem v Evropské lize, tento čtvrtek. Dle dostupných zpráv by měl být přestup dotažen v nejbližších dnech.
"Může to tak být, ale víc o tom mohu mluvit, až se kluby dohodnou." Vzkázal Claesson.
Slavia Prague Elfsborg has announced that it wants Viktor Claesson, 24, is already ready for play for the club's Europa League meeting with Anderlecht on Thursday.
And reportedly BT gets the deal done any day.
- It may be so, but I can talk more about the clubs agree, says Claesson himself to BT.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Nebuď pořád tak negativní:-). Já pořád věřím, že to půjde nahoru. A příchod ještě jednoho kvalitního hráče nám nemůže uškodit. Ačkoliv si také myslím, že zrovna na této pozici akutně posilovat nepotřebujeme. Ale pokud je tak dobrý, jaké o něm kolují zvěsti...
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Přesně tak, to se mi moc líbí. Není to žádné rozhazování peněz. Ale práce s mládeží, že to stavíme na odchovancích. To se nám v budoucnosti vrátí na jejich prodeji. :).
No, dělám si legraci. Ale vážně si myslím, že těch změn už bylo docela dost a udělat smlouvu s hráčem, který se pak nedostane ani na lavičku, No, já nevím, Ale chápu, že třeba vedení plánuje dvě družstva. Jedno bude jen pro ligu a druhé jen pro poháry.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Nevíte do kdy mají smlouvy Messi a Ronaldo? I když ono je to jedno, měli bychom na ně zatlačit, abychom to stihli do Českého poháru, ani nevím kdy začínáme. Ty jo, za poslední rok, pěkný vítr v kabině. Už se těším na ty věty typu "Máme hodně nových hráčů, musí si sednout. To může trvat i pár měsíců....".
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
taky se bojím, aby to nebylo pár let :D Přeje jen hráči budou odcházet i přicházet, možná bychom měli stoupnout odchody i příchody, aby si to sedlo konečně : )))
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
5 let se tu nadávalo, že nikdo nepřichází, teď je posil přepočet a zase to vadí. Přikláním se také k variantě postupného rozvoje, ale spokojeny tu všichni nikdy nebudou :D
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Myslim, že nejde o to, že by se někomu nelíbilo tolik nákupů. Spíš se většina fanoušků bojí, že by s tímhle (údajně) velmi kvalitním hráčem neuměl Uhrin pracovat a zazdil by ho.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
No jo, jak už platí spoustu let - kde se bojí, nesmí do lesa...
Uhrin se očividně nebojí a tak se stalo, že trénuje naší Slávinku a dokonce dostal bianko šek od vedení.. to jsou věci, když se člověk nebojí, co? :D
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Podle toho, co jsem o něm četl, tak je to výborný hráč. Myslím, že by to byla dobrá posila. Dobrých ofenzivních hráčů není nikdy dost. Já bych ho určitě bral.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
omlouvam se, jestli to zu jiz nekdo zminoval ( nevsiml sem si tedy) ale tohle je z eFotbalu.cz resp. Aktaulne.cz :
Spojení Slavie s Berbrem? Snad jen drby
Velmi zajímavě a inspirativně o tom ve svém posledním Glosáři na Aktuálně.cz píše Luděk Mádl:
„Nechme teď stranou drby, že když se neurodil čínský sponzor ligy, došlo prý k údajnému rozkolu mezi slávistickým šéfem Jaroslavem Tvrdíkem a předsedou FAČR Miroslavem Peltou, načež se snad měl boss Slavie mocensky přimknout k jiné, ještě kontroverznější figuře z vedení českého fotbalu. Dění na hřišti v Jihlavě by tomu sice nasvědčovalo, nicméně drbům (zatím) nepodléhejme.“
No, už na jaře se slávistickým fanouškům právě v Jihlavě (0:0) nelíbilo stranění již vyřazeného rozhodčího Michala Patáka klubu červenobílých. Do Edenu kvůli fanouškovské nevoli nemohl přijít ani Ivan Horník.
A údajné spojení s Berbrem? Tak by to většina citlivých slávistických fandů nevydýchala. Pokud by to byla pravda, hrozil by Edenu těžký fanouškovský bojkot, nehledě na výsledky. Ano, jak píše kolega Mádl, drbům – zatím – nepodléhejme, třeba je někdo šíří záměrně.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Ano, drbům nepodléhejme, ale v zájmu co největší prodejnosti vlastních plátků nebo sledovanosti svých serverů je vesele šiřme...:-) Jarda Tvrdík se ze své pozice chtě nechtě setkává s kdekým a mezi vrcholnými funkcionáři svazu těžko mezi partnery k jednání najde Mirka Dušína.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
souhlasim, nedaval jsem to sem jako neco, co bych podporoval nebo veril, pouze jako doplneni soucasneho stavu a medialniho obrazu SKS, ktery ocividne nekomu lezi v zaludku a nekteri jej jeste uspesne prizivuji...
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Už mi to začíná lézt na nervy, vážně jo. Když neřešíme insolvenci, tak zase řešíme sračky jinýho typu. Drby jsou vážně všude, v zaměstnání(šílený drby) na ulici,(myšlena ulice v místě bydliště) na netu, zkrátka všude... Závidíme vše ikdyž vlastně není co...
Slavia byla v očích veřejnosti za poslední léta viděna ve sračkách, spousta lidí ji rádo vidělo v těch sračkách, teď se ku.revsky otočila karta a spousta lidem to není pochuti, ale s tím nic nenaděláme. My spotřebujeme zpět získat to, co jsme za ta léta ztratily. Slavia jde dobrou cestou a chce to čas.... Náš čas přichází... Věřte tomu ! !
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Posílal jsem to jako typ na aktualitu, která neprošla. Mně je to taky divný co se píše. Vždyť Tvrdík šel proti špatnému pískání rozhodčích, že když CEFC sponzoruje svaz, tak chce dobrou reklamu a Slavia si to uhraje na hřišti. Snad se už Jílek nebude opakovat.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Doufám, že ty peníze nebude CEFC chtít nikdy zpět. Přeci jen Jarda dokázal dělat billboardové megakampaně na dluh i v době, kdy už jeho straně běžel soud s Altnerem.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
No soud s Altnerem socdem evidentně moc netrápí :D Ale jak píše starr, někdo mu na kampaň musel schválit budget. ODS v dané době také utrácela stamiliony. Pro CEFC je z hlediska návratnosti investice prakticky jediná možná šance. A to dostávat klub pravidelně do pohárů, aby byl finančně soběstačný a vybudovat takovou mládež a skauting, že od nás budou pravidelně ven přestupovat hráči za 5+ mil. EUR. Jinou šanci já osobně nevidím. Takže z tohohle pohledu jsem v klidu, protože to nějaký ten pátek potrvá.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Jen at Viktor Claesson prijde. Verim v lepsi zitrky. Snad je to opravdu kvalitni hrac a posila,kdyz ho nase vedeni chce. Jen aby to vedel i DU, na jaky post ho ma postavit. Dnes je utery, my hrajeme ve ctvrtek,tak to aby prisel a byl predstaven jeste dneska nebo zitra nejpozdejs. No nechme se prekvapit. Verim v lepsi zitrky. A co vy.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Jojo, jen ať přijde. Já mám, ale obavy jak s tím realizační tým naloží. Myslím s tím množstvím kvalitních hráčů a jestli dokáží vytěžit to co umí. Pamatuji si jak jsem četl, že máme kvalitu, jak může hrát kdokoli a právě proto jsme dělali tolik posil. Trenér to samozřejmě nemá jednoduché, Musí se stále vzdělávat, zkoušet vymýšlet nějaké překvapivé věci. Zároveň být asi táta/máma a psycholog. Asi po jedné nepovedené akci nemůže hned nechat hráče sedět. Na druhou stranu když mu to nejde, tak mu musí vysvětlit lavičku a hráč by mu měl asi věřit, že je to pro jeho dobro. A samozřejmě je asi důležitá situace v celém klubu. Já jen nevím, jestli je dobře aby trenér po skončení sezóny, na začátku přípravy nemluvíš s kapitánem klubu. Aby mu neřekl,: "Hele chlape, už s Tebou nepočítám, moc díky co jsi udělal.". Nebo mi přijde divný, když pan Tvrdík tvrdil :), že má Škoda morální právo odejít a pak dělá vše proto aby zůstal. Já prostě nevím jestli tohle vše podporuje dobrou atmosféru v klubu. Tak si říkám, že se to musí naučit i manažeři klubu, jak to řídit. A rozhodně věřím tomu, že nemusí šéf klubu rozumět fotbalu. Musí si vybrat správné lidi, kteří mu pomůžou.
A co Viki? Jen ať přijde, jen by měl trenér dokázat správně připravit tým. Je prostě smutný, když před utkáním všichni říkají jak je výhra povinnost (před Zlínem) a pak podají takový výkon. Pro mě je nepochopitelné, když pak trenér řekne: "V první půli jsme hráli lehkovážně, nehráli jsme co jsme si řekli". Tohle je jediné proč si myslím, že pan Uhrin není správný člověk na svém místě. Nebo je něco špatně. Výsledky mi nevadí, vadí mi to vysvětlování po zápase. Někdy se to prostě semele. Přiznám se, že víc než fotbal mě baví rugby, nevím čím to je, ale tam se maká od první do poslední minuty a je jedno jaký je výsledek.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Viktor Claesson's release delayed
Negotiations between Elfsborg and Slavia Prague drags on. Viktor Claesson affair would have been completed in the beginning of the week, so that the midfielder could be ready for tonight's Europa League meeting with Anderlecht. But according to new data to BT's clubs do not agree on the details of the transition.
BT sought Elfsborgs Club Manager Stefan Andreasson, without success.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Komentáře (59)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
tomcz před 8 lety 16.08.2016 09:59 |Myslím že k tomuhle někdo přidával nějaký překlad v diskuzi o hodnocení slávistů v Jihlavě
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 11:11 |To jsem byl já ale tohle je aktualizovanej článek z neděle a tamto bylo z úterý. Navíc je tenhle je pro předplatitele nebo toho kdo si jednorázově zaplatí. Každopádně nic objevného se z toho asi nedozvíme. Prostě se jedná, my tlačíme, Viktor by do toho chtěl jít a uvidí se :)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
JohnyPine (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 10:39 |Nejkvalitnější jsou v google translator překlady do angličtiny. Dle toho by tedy článek mohl vypadat asi takto :
Slavia vzkázala Elfsborgu, že chce získat Viktora Claessona ( 24 let ) ještě do zápasu s Anderlechtem v Evropské lize, tento čtvrtek. Dle dostupných zpráv by měl být přestup dotažen v nejbližších dnech.
"Může to tak být, ale víc o tom mohu mluvit, až se kluby dohodnou." Vzkázal Claesson.
Slavia Prague Elfsborg has announced that it wants Viktor Claesson, 24, is already ready for play for the club's Europa League meeting with Anderlecht on Thursday.
And reportedly BT gets the deal done any day.
- It may be so, but I can talk more about the clubs agree, says Claesson himself to BT.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
smely (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 10:50 |no esi zase pojedem pro posilu, tak by uz meli pomalu vyrazit, prece jenom je uz utery....
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
JS (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 10:48 |To bude VC čumět, do jakýho herního marastu se přišel uvrtat...
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Boss82 před 8 lety 16.08.2016 11:08 |Nebuď pořád tak negativní:-). Já pořád věřím, že to půjde nahoru. A příchod ještě jednoho kvalitního hráče nám nemůže uškodit. Ačkoliv si také myslím, že zrovna na této pozici akutně posilovat nepotřebujeme. Ale pokud je tak dobrý, jaké o něm kolují zvěsti...
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
(#58882) před 8 lety 16.08.2016 11:01 |Systematická práce pokračuje.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
uru100 před 8 lety 16.08.2016 11:49 |Přesně tak, to se mi moc líbí. Není to žádné rozhazování peněz. Ale práce s mládeží, že to stavíme na odchovancích. To se nám v budoucnosti vrátí na jejich prodeji. :).
No, dělám si legraci. Ale vážně si myslím, že těch změn už bylo docela dost a udělat smlouvu s hráčem, který se pak nedostane ani na lavičku, No, já nevím, Ale chápu, že třeba vedení plánuje dvě družstva. Jedno bude jen pro ligu a druhé jen pro poháry.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
uru100 před 8 lety 16.08.2016 11:02 |Nevíte do kdy mají smlouvy Messi a Ronaldo? I když ono je to jedno, měli bychom na ně zatlačit, abychom to stihli do Českého poháru, ani nevím kdy začínáme. Ty jo, za poslední rok, pěkný vítr v kabině. Už se těším na ty věty typu "Máme hodně nových hráčů, musí si sednout. To může trvat i pár měsíců....".
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Guly (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 11:36 |Nebo taky pár let, desítky let.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Robinator před 8 lety 16.08.2016 11:40 |taky se bojím, aby to nebylo pár let :D Přeje jen hráči budou odcházet i přicházet, možná bychom měli stoupnout odchody i příchody, aby si to sedlo konečně : )))
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Guly (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 11:48 |Přesně :D
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 11:28 |Takže Souček opravdu do Turecka a Claesson k nám? :)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Robinator před 8 lety 16.08.2016 11:43 |co kde jak??? :D Součka někdo chce do Turecka? Do jaký ligy?
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Pedro08 před 8 lety 16.08.2016 11:55 |Že by Şanlıurfaspor? To by bylo krásné angažmá.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 12:01 |Turecka hanspaulka ;)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Robinator před 8 lety 16.08.2016 12:44 |:D
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Jachym před 8 lety 16.08.2016 12:10 |K Turkovi až po žních...:-)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Balvan86 před 8 lety 16.08.2016 12:55 |Takže postoupíme do EL přes Fialky a prodáme Součka k Turkovi...nooo... :D
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
jauvajs před 8 lety 16.08.2016 13:13 |Při současném herním systému by se nám hodil spíš další obránce a defenzivní záložník :)))
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
smely (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 13:19 |volnej je Ricardo Carvahlo...a pomerne levne...je bez smlouvy....to umime...
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Jarinho před 8 lety 16.08.2016 13:37 |5 let se tu nadávalo, že nikdo nepřichází, teď je posil přepočet a zase to vadí. Přikláním se také k variantě postupného rozvoje, ale spokojeny tu všichni nikdy nebudou :D
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
uru100 před 8 lety 16.08.2016 13:46 |A to je na tom právě to krásný :)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
VanDel před 8 lety 16.08.2016 14:00 |Myslim, že nejde o to, že by se někomu nelíbilo tolik nákupů. Spíš se většina fanoušků bojí, že by s tímhle (údajně) velmi kvalitním hráčem neuměl Uhrin pracovat a zazdil by ho.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
JS (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 14:22 |Přesně tak.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 16:30 |No jo, jak už platí spoustu let - kde se bojí, nesmí do lesa...
Uhrin se očividně nebojí a tak se stalo, že trénuje naší Slávinku a dokonce dostal bianko šek od vedení.. to jsou věci, když se člověk nebojí, co? :D
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 13:57 |Podle toho, co jsem o něm četl, tak je to výborný hráč. Myslím, že by to byla dobrá posila. Dobrých ofenzivních hráčů není nikdy dost. Já bych ho určitě bral.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
houston (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 14:35 |A kdy by se měl dostat ke svý hlavní přednosti, tedy ofenzivě ? V zápase na posledních pět minut ? Víc na gól přeci doposud nehrajem !
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
smely (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 14:58 |omlouvam se, jestli to zu jiz nekdo zminoval ( nevsiml sem si tedy) ale tohle je z eFotbalu.cz resp. Aktaulne.cz :
Spojení Slavie s Berbrem? Snad jen drby
Velmi zajímavě a inspirativně o tom ve svém posledním Glosáři na Aktuálně.cz píše Luděk Mádl:
„Nechme teď stranou drby, že když se neurodil čínský sponzor ligy, došlo prý k údajnému rozkolu mezi slávistickým šéfem Jaroslavem Tvrdíkem a předsedou FAČR Miroslavem Peltou, načež se snad měl boss Slavie mocensky přimknout k jiné, ještě kontroverznější figuře z vedení českého fotbalu. Dění na hřišti v Jihlavě by tomu sice nasvědčovalo, nicméně drbům (zatím) nepodléhejme.“
No, už na jaře se slávistickým fanouškům právě v Jihlavě (0:0) nelíbilo stranění již vyřazeného rozhodčího Michala Patáka klubu červenobílých. Do Edenu kvůli fanouškovské nevoli nemohl přijít ani Ivan Horník.
A údajné spojení s Berbrem? Tak by to většina citlivých slávistických fandů nevydýchala. Pokud by to byla pravda, hrozil by Edenu těžký fanouškovský bojkot, nehledě na výsledky. Ano, jak píše kolega Mádl, drbům – zatím – nepodléhejme, třeba je někdo šíří záměrně.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Jachym před 8 lety 16.08.2016 15:15 |Ano, drbům nepodléhejme, ale v zájmu co největší prodejnosti vlastních plátků nebo sledovanosti svých serverů je vesele šiřme...:-) Jarda Tvrdík se ze své pozice chtě nechtě setkává s kdekým a mezi vrcholnými funkcionáři svazu těžko mezi partnery k jednání najde Mirka Dušína.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
smely (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 15:50 |souhlasim, nedaval jsem to sem jako neco, co bych podporoval nebo veril, pouze jako doplneni soucasneho stavu a medialniho obrazu SKS, ktery ocividne nekomu lezi v zaludku a nekteri jej jeste uspesne prizivuji...
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
patras před 8 lety 16.08.2016 15:58 |Už mi to začíná lézt na nervy, vážně jo. Když neřešíme insolvenci, tak zase řešíme sračky jinýho typu. Drby jsou vážně všude, v zaměstnání(šílený drby) na ulici,(myšlena ulice v místě bydliště) na netu, zkrátka všude... Závidíme vše ikdyž vlastně není co...
Slavia byla v očích veřejnosti za poslední léta viděna ve sračkách, spousta lidí ji rádo vidělo v těch sračkách, teď se ku.revsky otočila karta a spousta lidem to není pochuti, ale s tím nic nenaděláme. My spotřebujeme zpět získat to, co jsme za ta léta ztratily. Slavia jde dobrou cestou a chce to čas.... Náš čas přichází... Věřte tomu ! !
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Borgetti před 8 lety 16.08.2016 16:06 |Posílal jsem to jako typ na aktualitu, která neprošla. Mně je to taky divný co se píše. Vždyť Tvrdík šel proti špatnému pískání rozhodčích, že když CEFC sponzoruje svaz, tak chce dobrou reklamu a Slavia si to uhraje na hřišti. Snad se už Jílek nebude opakovat.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
honzah (přítel SN) před 8 lety 16.08.2016 15:25 |Doufám, že ty peníze nebude CEFC chtít nikdy zpět. Přeci jen Jarda dokázal dělat billboardové megakampaně na dluh i v době, kdy už jeho straně běžel soud s Altnerem.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
starr před 8 lety 16.08.2016 16:06 |Tak na tu kampan mel asi dane zadani a rozpocet, ne?
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
sasky před 8 lety 16.08.2016 18:24 |No soud s Altnerem socdem evidentně moc netrápí :D Ale jak píše starr, někdo mu na kampaň musel schválit budget. ODS v dané době také utrácela stamiliony. Pro CEFC je z hlediska návratnosti investice prakticky jediná možná šance. A to dostávat klub pravidelně do pohárů, aby byl finančně soběstačný a vybudovat takovou mládež a skauting, že od nás budou pravidelně ven přestupovat hráči za 5+ mil. EUR. Jinou šanci já osobně nevidím. Takže z tohohle pohledu jsem v klidu, protože to nějaký ten pátek potrvá.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Borgetti před 8 lety 16.08.2016 15:32 |Jen ať přijde, protože kvalia v záloze bude tak velká, že by se mohlo hrát na 2 útočníky.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Robinator před 8 lety 16.08.2016 15:49 |to zní zvláštně ohledně té zálohy..přitom to je právě to, co nám funguje nejmíň .)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Borgetti před 8 lety 16.08.2016 16:13 |Formaci 4-4-2 mužeš hrát, když je v záloze nadstandartní kvalita, kde 2 středový hráči přehrají 3 u soupeře a s tim švédem by to snad šlo.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
navzdyslavia před 8 lety 16.08.2016 16:12 |Jen at Viktor Claesson prijde. Verim v lepsi zitrky. Snad je to opravdu kvalitni hrac a posila,kdyz ho nase vedeni chce. Jen aby to vedel i DU, na jaky post ho ma postavit. Dnes je utery, my hrajeme ve ctvrtek,tak to aby prisel a byl predstaven jeste dneska nebo zitra nejpozdejs. No nechme se prekvapit. Verim v lepsi zitrky. A co vy.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Borgetti před 8 lety 16.08.2016 16:23 |Pokud prijde, tak bude az na odvetu. 2 dny je hrozne kratka doba. Vzdyt nezna spoluhrace, potencialni. Proste nic.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Robinator před 8 lety 16.08.2016 16:26 |kdy končí přestupové období?
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Dresco před 8 lety 16.08.2016 16:31 |Zitra o pulnoci je deadline na soupisku pro play off EL, takze by musel dorazit behem zitrka, aby mohl nastoupit byt treba jen v odvete.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
uru100 před 8 lety 16.08.2016 19:20 |Jojo, jen ať přijde. Já mám, ale obavy jak s tím realizační tým naloží. Myslím s tím množstvím kvalitních hráčů a jestli dokáží vytěžit to co umí. Pamatuji si jak jsem četl, že máme kvalitu, jak může hrát kdokoli a právě proto jsme dělali tolik posil. Trenér to samozřejmě nemá jednoduché, Musí se stále vzdělávat, zkoušet vymýšlet nějaké překvapivé věci. Zároveň být asi táta/máma a psycholog. Asi po jedné nepovedené akci nemůže hned nechat hráče sedět. Na druhou stranu když mu to nejde, tak mu musí vysvětlit lavičku a hráč by mu měl asi věřit, že je to pro jeho dobro. A samozřejmě je asi důležitá situace v celém klubu. Já jen nevím, jestli je dobře aby trenér po skončení sezóny, na začátku přípravy nemluvíš s kapitánem klubu. Aby mu neřekl,: "Hele chlape, už s Tebou nepočítám, moc díky co jsi udělal.". Nebo mi přijde divný, když pan Tvrdík tvrdil :), že má Škoda morální právo odejít a pak dělá vše proto aby zůstal. Já prostě nevím jestli tohle vše podporuje dobrou atmosféru v klubu. Tak si říkám, že se to musí naučit i manažeři klubu, jak to řídit. A rozhodně věřím tomu, že nemusí šéf klubu rozumět fotbalu. Musí si vybrat správné lidi, kteří mu pomůžou.
A co Viki? Jen ať přijde, jen by měl trenér dokázat správně připravit tým. Je prostě smutný, když před utkáním všichni říkají jak je výhra povinnost (před Zlínem) a pak podají takový výkon. Pro mě je nepochopitelné, když pak trenér řekne: "V první půli jsme hráli lehkovážně, nehráli jsme co jsme si řekli". Tohle je jediné proč si myslím, že pan Uhrin není správný člověk na svém místě. Nebo je něco špatně. Výsledky mi nevadí, vadí mi to vysvětlování po zápase. Někdy se to prostě semele. Přiznám se, že víc než fotbal mě baví rugby, nevím čím to je, ale tam se maká od první do poslední minuty a je jedno jaký je výsledek.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
uru100 před 8 lety 16.08.2016 19:56 |Jinak, hodně od fotbalistů slyším, jak tam nechají všechno, Měli by si vzít příklad:
https://sport.aktualne.cz/olympijske-hry/dostal-v-cili-plival-krev-malem-zkolaboval-nechal-jsem-tam-d/r~b6e6fd7063c611e6b597002590604f2e/
Dostál je borec a velká gratulace. Hlavně place nahoru "...Kamarádům ze čtyřkajaku totiž před dnešním závodem slíbil: "Nechám tam duši, ale na čtyráka si ji vyzvednu. Abych ji tam mohl položit znovu."
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
bedy před 8 lety 17.08.2016 08:42 |Jestli chtěji,aby to stihnul do play off,tak by měl přijít ještě dneska.Jsem na to zvědavej. :)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
mabr před 8 lety 17.08.2016 13:53 |Tak to vypadá, že z tohoto přestupu zřejmě sešlo. Škoda.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 17.08.2016 14:03 |Asi budes mit pravdu. Skoda, mohl byt dobra posila.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Jachym před 8 lety 17.08.2016 16:43 |Co máte všichni s tím Škodou? Potřebuje se jen chytit střelecky.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
mabr před 8 lety 17.08.2016 17:24 |:-))) Hned jak jsem to poslal, uvědomil jsem si, jak se to přímo vybízí.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Tchue22 před 8 lety 17.08.2016 15:11 |Je to opravdu škoda. (Ale chtěli mít jasno do konce týdne, tak třeba se ještě uskuteční, ikdyž pravděpodobnost stále klesá...)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Rudolfonc (přítel SN) před 8 lety 17.08.2016 17:07 |Podle mě to stále běží, protože bych někde čekal (alespoň na jejich stránkách), že zůstavá. Nic tam není :-)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Rudolfonc (přítel SN) před 8 lety 17.08.2016 17:08 |Třeba už to dopadlo, jen to tají před Anderlechtem do poslední chvíle :-)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
tomcz před 8 lety 17.08.2016 17:48 |no museli by ho dopsat do půlnoci na soupisku pro EL, pokud se nepletu :)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Rudolfonc (přítel SN) před 8 lety 17.08.2016 17:52 |Přesně tak. Doufám, že dělají trapáky a čekají na poslední chvíli :-)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Fridleifsson před 8 lety 17.08.2016 19:12 |Tak snad nebudeme spoléhat na fax pár minut před půlnocí, abychom nedopadli jako Real, když jednal s United o De Geovi. :)
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Borgetti před 8 lety 17.08.2016 23:58 |Tlačila, ale nedotlačila.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 18.08.2016 10:10 |http://www.bt.se/sport/viktor-claessons-overgang-drojer/
Viktor Claesson's release delayed
Negotiations between Elfsborg and Slavia Prague drags on. Viktor Claesson affair would have been completed in the beginning of the week, so that the midfielder could be ready for tonight's Europa League meeting with Anderlecht. But according to new data to BT's clubs do not agree on the details of the transition.
BT sought Elfsborgs Club Manager Stefan Andreasson, without success.
Re: Slavia tlačí na Elfsborg ohledně Viktora Claessona
tomcz před 8 lety 18.08.2016 11:02 |no tak aspoň tušíme na čem jsme