Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

Slavia zveřejnila první informace týkající se fanoušků, kteří chtějí podpořit hráče v Bruselu. Vzhledem k napjaté bezpečnostní situaci je mimo jiné zaveden adresný ticketing.

Bezpečnostní situace v Bruselu

Vzhledem k teroristickým útokům v Bruselu v březnu letošního roku je bezpečnostní situace ve městě napjatá. V platnosti je třetí ze čtyř bezpečnostních stupňů, zahrnuje i rozmístění vojáků v ulicích města. Zástupci Anderlechtu i náš zastupitelský úřad nás upozornili, že jakékoliv porušení pravidel chování jak na stadionu, tak i v samotném městě, může být trestáno vzetím do vazby a následným zrychleným soudním řízením. Prosíme proto všechny fanoušky, aby ve vlastním zájmu dbali pokynů níže uvedených i dalších instrukcí, které budeme prostřednictvím webu a sociálních sítí dále zveřejňovat.

Na všech místech ve městě je přísný zákaz používání jakékoliv pyrotechniky. Její použití je v současné době vnímáno jako velmi vážný delikt, který podléhá vyšetřování. Problémy mohou vzniknout i při skandování xenofobních a rasistických pokřiků a při projevech jakékoliv netolerance.

Sraz fanoušků před utkáním

Doporučujeme, aby se před zápasem slávističtí fanoušci shromáždili na jednom místě v centru Bruselu, odkud by se všichni společně přemístili k Constant Vanden Stock stadionu. Konkrétní místo bude ještě upřesněno.

Bezpečnostní kontroly na stadionu

Před vstupem na stadion budou dvojité bezpečnostní kontroly, první kontrolu provádí armádní složky. Na stadion je striktně zakázáno vnášet batohy, kabelky a další zavazadla, a dále nebezpečné předměty jako jsou tyče k vlajkám, lahve, spreje, pyrotechnika apod. Na stadionu není k dispozici úschovna zavazadel.

Na zápas je povoleno vnášet vlajky a transparenty pouze po předchozím schválení podoby vlajek. Pokud si chcete vzít svou vlajku, pošlete její fotografii do neděle 21. srpna na email jana.kaufnerova@slavia.cz. Vlajky a transparenty, které nebudou předem schváleny, nebudou do sektoru vpuštěny!

Prodej vstupenek pouze na jméno

Na stadionu je pro slávisty vyhrazen sektor hostů o celkové kapacitě 1051 míst. Horní sektory S14 – S17 budou v prodeji za 25 euro a spodní sektory S5 a S6 za 15 euro.

Vstupenky do sektoru hostů se budou prodávat pouze v Praze ve fanshopu Slavie v Edenu, na stadionu Anderlechtu nebudou vůbec v prodeji! Spuštění prodeje očekáváme příští týden, jakmile budeme znát bližší informace, budeme vás informovat.

Vzhledem k bezpečnostní situaci a rizikovosti zápasu je z rozhodnutí organizátora utkání zaveden adresný ticketing. Znamená to, že u každého prodaného lístku budou požadovány informace jména a příjmení držitele, telefonický kontakt, informace o tom, jakým způsobem bude cestovat do Bruselu a kde bude v Bruselu ubytovaný. Bez poskytnutí těchto informací nebude vstupenka prodána. Zároveň upozorňujeme, že před vstupem na stadion proběhne kontrola, zda se jméno na vstupence shoduje se jménem uvedeným v občanském průkazu nebo cestovním pasu.

Spolupráce s naším zastupitelským úřadem v Bruselu

Na základě ne zcela standardní situace, která v Bruselu bohužel panuje, se Slavia obrátila v předstihu na náš zastupitelský úřad, se kterým jsme v úzkém kontaktu a v případě potřeby budeme dále spolupracovat ve smyslu přenosu informací k aktuální bezpečnostní situaci a případné konzulární pomoci.

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 19:12 |  
    6 0

    Je smutne ze obcan EU musi hlasit kde bude bydlet v Bruselu a jak tam jede...

    • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

      postovni (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 19:38 |  
      5 0

      Lístek na jméno chápu, ale ten zbytek je byrokratickej nesmysl. Zajímalo by mě, k čemu jim bude, když řeknu, že pojedu na kole a spát budu pod stanem v lese.

  2. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 19:19 |  
    1 0

    Steven Defour (kapitán) přestoupil z Anderlechtu do Burnley.

  3. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    steev (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 20:25 |  
    6 0

    To je nejaka sranda ne? Telefon,zpusob dopravy,misto kde budu spat? WTF! Co kdyz bych chtel po zapase odjet domu?tzn. Neuvedu hotel kde budu spat. Nedostanu listek?! A ze maji jejich fanousci stejne podminky. No a co?! Kdyz prijedou s hovnem na hlavne tak i my si na ne naserem a hura do Bruselu. Tohle se mi vazne nelibi.

  4. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    Bukovina     před 8 lety 12.08.2016 20:36 |  
    3 10

    Takovéhle opatření bych zavedl i na naší ligu, sympatické, dávám palec nahoru!!!

    • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

      steev (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 21:24 |  
      4 2

      Ty na fotbal moc nechodis,ze?!

    • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

      Boss82     před 8 lety 13.08.2016 22:04 |  
      1 4

      Souhlas! Předešlo by se tím tolika průserům, které někteří jedinci svým klubům způsobí (viz např. poslední kauza rozmlácené hajzly v Brně, věčné postihy za pyro, agresivita některých hovad atd.), že by to za to stálo. Slušný člověk s těmito opatřeními problém mít nebude.

      • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

        subHuman     před 8 lety 14.08.2016 12:25 |  
        1 0

        Souhlasím, je to výborný nápad!
        U nás v ulici včera někdo cestou z restauračního zařízení rozbil dopravní značku. Navrhuji, aby všichni návštěvníci restaurací všeho druhu museli povinně při vstupu do restaurace vyplnit podobný formulář, doplněný o kolonky "Kolik vypijete piv?" a "Po kolika pivech chodíte močit?"

        Slušným lidem, kteří nevyvrací značky, takové opatření vadit nebude.

        • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

          Boss82     před 8 lety 14.08.2016 21:24 |  
          0 3

          Slušná demagogie!

  5. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    Jachym     před 8 lety 12.08.2016 21:14 |  
    1 0

    Adresný ticketing není pro mě hlavním problémem. Kdo není gaunerem, nemá co skrývat. Ale chudáci, co přijedou na otočku. Batohy a deštníky aby si nechali v úschovně na nádraží...

  6. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    malan (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 21:41 |  
    0 0

    no alespon mi usnadnili rozhodovani jestli jet nebo ne:-)

    • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

      Bukovina     před 8 lety 12.08.2016 22:10 |  
      3 4

      buď rád že taková opatření jsou...po tom co se tam odehrálo se není čemu divit..spíš bych si začal zvykat

      • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

        malan (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 00:37 |  
        5 1

        Jo Belgicani at si klidne zvykaj, ale tyhle moresy at sem nikdo netaha..

  7. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 22:13 |  
    5 3

    Původně jsem chtěl s pár lidma vyrazit,ale abych se bruselským buzerantům zpovídal pomalu i o tom kam chodím na hajzl,tak to ani náhodou.Sice je trochu chápu,ale nejsem žádnej čmoud abych jim tam něco vyhazoval do povětří.Celkem by mě zajímalo zda i takové podmímky mají i fandově fialek,mezi kterými by ten tmavší terorista mohl být daleko pravděpodobněji,protože oni si je tam přímo pěstují svojí politikou.Buzerace podobného druhu už jsem si jako mladej zažil od našich bolševiků celkem dost.

    • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

      Socrates (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 00:39 |  
      2 1

      Tak tak ;-)

    • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

      jane (admin)     před 8 lety 13.08.2016 08:26 |  
      8 6

      Já na jednu stranu chápu, že jsou slávisté zaskočeni tím, co se po nich požaduje. Ale tohle už není provinční klub z Tallinnu nebo Villa do Conde, ale velkoklub, který se snaží minimalizovat všechna rizika. Na druhou stranu všichni fanoušci Anderlechtu mají nastaveny podmínky úplně stejně, na stadion si nesmí přinést tašku ani lidi ve VIPce, fanoušci Anderlechtu cestující do Prahy mají ještě přísnější pravidela než slávisti, a prostě to chápou, údaje poskytnou a jedou svůj tým podpořit. Jenom my Češi máme tisíc připomínek o buzeraci, byrokracii a děláme ramena o tom, jak jim tam ukážeme, že se nenecháme buzerovat a chceme jít hlavou proti zdi. Obávám se, že na taková prohlášení ale v Bruselu v současné situaci není absolutně nikdo zvědavý.

      • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 09:27 |  
        6 6

        Milá Jane,mám celej Brusel i s jejich buzerováním u prdele,ja jim nic ukazovat nechci a žádné ramena nedělám, prostě nejedu a tečka tudíž na ně taky nejsem zvědavej Nevím v jaké době jsi vyrůstala,já mám prostě své zásady z jisté doby,věř že je jedno kdo mě chce nebo chtěl buzerovat .Navíc ty belgičani zase nejsou takovej super klub možná historicky ano,ale to je i naše Slavie.Opravdu to co se u nich děje a kvůli čemu jsou tyto omezení si bohužel z velké části zavinila Belgie sama.

        • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

          edenian     před 8 lety 13.08.2016 11:45 |  
          0 0

          Z cehoz vyplyva, ze nevyhazujes nic do povetri ze zasady, protoze nejsi zadnej cmoud :-)

          p.s. jen to jen chytani vlka za slova :-), tak se toho prosim nechytejte vazne nikdo jiny.

          • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 12:09 |  
            0 1

            a taky nejsem terorista tmavsi pleti a nikdo si me nepestuje v hen ty ony Belgii

      • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 09:47 |  
        3 0

        Na stadionu pravidlum rozumim. Proti tomu asi nikdo nic nema. Ale vsechno ostatni buzerace je, normalne se do Belgie dostanu bez hlasen cehokoliv a jen kdyz jedu za fotbalem musim hlasit ubytovani a jak? Co kdyz jeste ani nevim kde budu a jak pojedu... budu se rozhodovat tesne pred podle nabidky..airbnb, nebo u kamose,flixbus,letenka nebo s fanklubem?

      • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 10:00 |  
        5 5

        To se mi snad zdá. No tak hlavně že jedeme na VYSPĚLÝ západ. Vono natahat si tam davy přistěhovalců (rozuměj čmoudů) a pak se divit, že maj problémy s terorismem, to je něco. A to nemluvím o drobný kriminalitě, která tam je na denním pořádku. A aby po mě klub, potažmo fízlové, chtěli vědět, kde budu ubytovanej, jak tam jedu a ještě když si chci vzít vlajku, tak jí musím poslat na schválení, tak to je opravdu moc. A jestli to někomu přijde normální, taky je asi padlej na hlavu, jinak si to nedokážu vysvětlit.

      • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

        Boss82     před 8 lety 13.08.2016 22:08 |  
        0 4

        Souhlas s Jane v plném rozsahu!

  8. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 22:24 |  
    7 2

    Upřímně se mi chce zvracet.

    • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

      Boss82     před 8 lety 13.08.2016 22:16 |  
      0 3

      Čekal jsem, že zrovna Ty se ozveš, nezklamal jsi. Ta opatření jsou naprosto v pořádku. Nelíbí se Ti? Tak nikam nejezdi, nikdo Tě nenutí.

      • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 22:52 |  
        3 0

        Tak je mi jasný, že tobě je to úplně jedno, respektive to ještě schvaluješ, když snad nikdy nikam za Slavii nevyjedeš no.

        • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

          Boss82     před 8 lety 14.08.2016 12:00 |  
          0 2

          a) Je mi to jedno proto, že nemám co skrývat, tudíž mě ta opatření nijak netrápí.

          b) Jak můžeš vědět, jestli za Slavií vyjíždím, nebo nevyjíždím? Neuvěřitelné, jak často docházíš k mylným závěrům, protože neznáš zásadní fakta.

          • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 14.08.2016 12:38 |  
            2 0

            Tak si nech srát na hlavu, je mi to fuk. Až tam budou chtít číslo bankovního účtu a PIN a já napíšu, že se mi to nelíbí, tak mi na to taky napíšeš, jestli se mi to nelíbí, ať nejezdím? I když ty asi jo, na to jsi dementní dost.

            • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

              Boss82     před 8 lety 14.08.2016 21:27 |  
              0 1

              Neboj, já si na hlavu opravdu srát nenechám. Ovšem nevšiml jsem si, že by po tobě někdo chtěl číslo bankovního účtu a PIN. Pokud jde o demenci, tak o té bych na tvém místě raději pomlčel.

          • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 14.08.2016 12:40 |  
            1 0

            Podle toho, jaký píšeš komentáře, tak vyjedeš maximálně tak jednou za rok do 50 km vzdálené Boleslavi maximálně. Protože pokud bys za Slavii jezdil pravidelně ven, tak nepíšeš takový sračky, co tady jsi schopnej pravidelně vyplodit. A jestli jezdíš ven a píšeš to, co píšeš, tak je to snad ještě horší, než jsem si myslel.

            • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

              Boss82     před 8 lety 14.08.2016 21:28 |  
              0 2

              Sračky tu píšeš akorát tak ty. Ale nebuď z toho smutnej, časem i ty dospěješ, a pochopíš, jak hloupý si za mlada byl.

          • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

            Vajgl     před 8 lety 14.08.2016 13:03 |  
            0 1

            Na tebe nemá cenu ani reagovat, to je blbost vedle blbosti. Naštěstí většina takových kecálů jako jsi ty, na Slavii vůbec nejezdí, tady si vypisuj co chceš.

            • Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

              Boss82     před 8 lety 14.08.2016 21:29 |  
              0 2

              Tak určitě, vajgle!

  9. Češi v Bruselu

    Jachym     před 8 lety 13.08.2016 20:28 |  
    0 0

    Jen tak mě napadlo, že známí, kteří pracují v Bruselu, se v žádném případě nemohou dostat do hostujícího sektoru, neboť lístky se prodávají v Praze. Samozřejmě, pokud nepověří koupí jiné Slávisty v Praze...

  10. Re: První informace pro fanoušky mířící do Bruselu

    Vajgl     před 8 lety 14.08.2016 13:23 |  
    0 2

    Co mě spíš udivuje, je neschopnost Slavie a především pana Syrovátky vyprodat domácí zápas. A není to první zápas, kdy nebude naplněno očekávání. Zkuste ke vstupence přidat zdarma nůž, hned se třeba zvedne zájem. Přece jenom pan Syrovátka to musí vědět nejlíp.