Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

Na půdě Ria Ave Slavia ukázala dvě tváře jako Jekyll a Hyde. Zatímco první poločas odehráli sešívaní s přehledem, v tom druhém ubránili postup jen zuby nehty.

Na úvod bych ale chtěl Uhrinově družině pogratulovat k postupu, který je nesporným úspěchem. A musím říct, že Slavia jde dál zaslouženě. Doma jsme měli šancí více, chybně nám nebyl uznán krásný gól. A i v odvětě jsme tahali za delší konec. Druhý poločas sice přinesl velký tlak Portugalců, ale opět jen rázu platonického - šance z toho nebyly. A když přihlédnu k tomu, jak nás fanaticky hnal zaplněný Eden, zatímco na jihozápadě Evropy přišla dosti ubohá návštěva, tak mi nezbývá než konstatovat, že dál jde správný tým.

Teď už k samotnému zápasu. První poločas odehrála Slavia velice dobře jako zkušený tým. Nejprve se sice Škody držela i nadále střelecká smůla z prvního utkání, když trefil jen tyčku, pak už ale po Mikulově přiťuknutí pěknou ránou rozvlnil síť Hušbauer! Na druhé straně byla k vidění jedna šance po zaváhání Bílka, kterou zlikvidoval Pavlenka. A vzhledem k tomu, že Slavia byla nebezpečnější, Portugalci nehráli tak dobře jako v Edenu a ještě jim byl vyloučen hráč, tak valná část fanoušků podlehla dojmu, že mohou začít spekulovat nad soupeřem pro příští předkolo (kterým se stal belgický Anderlecht).

Jenže to netušili, že před sebou mají ještě 45 minut plných zdánlivých a možná i skutečných srdečních zástav. Červenobílí vypadli z role a k postupu se rozhodli vyloženě probránit. K tomu ještě domácí posadili na koně, když se ve stejný okamžik sečetly větší chyby Deliho a Pavlenky, z čehož resultoval míč v naší síti. A před námi dobrých 35 minut, kdy jsme už další gól nesměli obdržet, aniž bychom sami skórovali. Výsledkem byla tristní podívaná našich nervozních hráčů, kteří nedokázali ani na chvíli podržet míč a jen zoufale a bez rozmyslu odkopávali míče. Jasně, pořádnou šanci nakonec Rio Ave už nemělo, ale leckdo zestárl do konce zápasu o dobrých 10 let.

A jak pak takový zápas dvou rozdílných poločasů hodnotit? Pro mě trochu prekérní situace. S postupem jsem velice spokojený, stejně tak se v prvním poločase ukázala taktika jako správně zvolená, nicméně mi moc nejde pod vousy dělat, že jsem hroznou druhou půli neviděl. Na hráčích je prostě vidět, že nemají natrénovanou kombinaci a držení míče. Ve vypjatých momentech, kterým byla inkasovaná branka, by se hráči měli uchýlit k zažitým vzorcům a se situací si poradit mnohem lépe. Bohužel se mi potvrdilo, že kontrolování zápasu s míčem u nohy moc v krvi nemají. Nicméně se známkami jsem se nějak popasoval a nakonec jsem z mého pohledu byl spíše více benevolentní než-li kritický.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 4 - V první půli předvedl velice dobrý zákrok po zaváhání Bílka, kterým Slavii podržel. Ve druhém poločase si však vybral slabší chvíli, když slabou skákavou střelu jen vyrazil na tyč, od které se míč odrazil do hry a hráč soupeře neměl problém ho uklidit do prázdné branky. Ta situace mi hodně připomněla chybu Berkovce v posledním derby při vyrovnávacím gólu Lafaty.

Jan Mikula - 6 - V úvodu sezony je v dobré formě. Velice dobře nahrál Hušbauerovi na gólovou střelu, v obraně byl velice jistý. To bylo evidentní zvláště v závěru zápasu, kdy se ho snažili hráči několikrát obejít ve snaze proniknout do vápna, ale míč vždycky bezpečně uzmul Mikula. Připsal si ale i jeden vyloženě nepovedený moment, když hloupě ztratil míč a koledoval si o druhou žlutou kartu. Rozhodčí se ale dle mého názoru legitimně rozhodl, že mu ji nedá, a tak nevidím důvod, aby se tato situace více odrazila na Honzově dobré známce.

Jiří Bílek - 5 - Po dvou velice dobrých výkonech to tentokrát bylo od Bílka jen průměrné. V první půli vážněji chyboval, když neodhadl náběh hráče a odskok míče a byla z toho dobrá šance, kterou musel hasit až Pavlenka. Také si na můj vkus vůbec nelámal hlavu s rozehrávkou a někdy až ukvapeně odpaloval míče na tribunu. Jinak byl ale spolehlivý.

Simon Deli - 4 - Ze stoperů se mi herně líbil o něco více, zvláště v první půli hrál hodně dobře a s jistotou vyhrával souboje. Známku si ale zkazil větší chybou při nepříliš obtížném odkopu, když namazal soupeři na vyrovnávací branku. Také si trochu koledoval o druhou žlutou kartu, ale ta by podle mého byla hodně nespravedlivá, protože tu první a nakonec jedinou dostal neprávem.

Jan Bořil - 6 - Naše kraje obrany fungovaly ve včerejším zápase dobře. Bořil odvedl poctivý výkon s relativně vyváženou obranou i podporou útoku. Jen jsem nepochopil jeho kličkování na půli mezi třemi hráči v samotném závěru, když jsme mohli v klidu podržet míč kombinací. Takto jsme ho samozřejmě ztratili.

Gino van Kessel - 5 - Dobře vybojoval míč pro Mikulu před brankou, která nakonec celé dvojutkání rozhodla. Měl i jiné dobré momenty, jako když si navedl do středu míč na střelu, která se pak už ale ideálně nepovedla. Na můj vkus jich bylo ale stálo dost málo. Nakonec ale na průměrnou známku dosáhl i proto, že už nebyl na hřišti v době největšího zmaru.

Tomáš Souček - 5 - Tentokrát podal uspokojivý výkon, i když to stále není ten starý dobrý Souček z minulé sezony. Měl dobré momenty v obranné práci, stejně tak si připsal i zbytečné fauly jako ten po Mikulově žluté kartě, když si také koledoval o kartu, ačkoliv hráč soupeře postupoval asi mezi čtyři naše hráče. Myslím, že to byl on, kdo dobře zasáhl při jednom nebezpečném rohu Ria Ave.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Právě jeho nasazení do zálohy vyvolalo rozladění u slávistické internetové veřejnosti, nakonec se ale ukázalo, že ho trenér Uhrin postavil oprávněně. Ngadeu odehrál slušný zápas, když byl výborný směrem dozadu a připsal si i několik zajímavých průnikových přihrávek. Na druhou stranu se mu nedařila snaha o kombinaci na krátkou vzdálenost, když lacině ztratil několik míčů. Celkově ale patřil mezi lepší hráče a nadprůměrnou známku mu dám i vzhledem k tomu, že na tomto postu nastoupil po hodně dlouhé době a v důležitém zápase nezklamal.

Josef Hušbauer - 6 - Nejdříve dobrým centrem našel Škodu, který trefil tyč, pak výbornou střelou rozhodl o našem postupu. To jsou nezpochybnitelné plusy. Na druhou stranu mě ale bila do očí jeho fyzická slabost v osobních soubojích, když padal po sebemenším kontaktu s protihráčem, což mu skotský rozhodčí samozřejmě "nežral". Takových momentů měl za zápas alespoň pět, což je na můj vkus příliš mnoho. Fotbal by se měl ubírat cestou mužů a ne baletek.

Jaromír Zmrhal - 5 - Tentokrát proti jeho výkonu nemám větších výhrad a průměrnou známku si zaslouží. Měl několik dobrých momentů, snažil se i o střelbu, která nebyla špatná. Samozřejmě bych byl radši, kdyby byl vidět ještě o dost více, ale to byl v tomto zápase málokdo a sám Zmrhal to těžko bez podpory nakopne.

Milan Škoda - 5 - Opět patrná velká snaha, opět smůla v zakončení, když se výborně prosadil k hlavičce, které chyběly jen centimetry. Vyhrával hodně hlaviček, ačkoliv jsme z toho příliš netěžili a odražené míče nezískávali. Postupem času se s naší upadající hrou vytratil, ale na průměrnou známku mu to nakonec stačilo.

Jasmin Ščuk - 4 - Zvláštní střídání, které vystihlo trenérovu snahu o obranný pragmatismus a rezignaci na útočení. Ščuk dorazil až ve chvíli, kdy jsme hráli vyloženě špatně, s čímž logicky nedokázal mnoho udělat. Samotnému se mu také příliš nedařilo, když dostal snad dvoje jesle a zavinil nebezpečnou standardku v začátku nastaveného času.

Antonín Barák a Jaroslav Mihalík nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

3. předkolo - Čtvrtek 04. 08. 2016 21:00

Evropská liga, 2016/2017
1 - 1
0 - 1
Rio Ave F.C.
Rio Ave F.C.

57. Rúben Ribeiro

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

22. Josef Hušbauer

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Jarinho     před 8 lety 05.08.2016 19:04 |  
    7 0

    Dokáži si představit mnohem lepší výkon, na druhou stranu mé slavistické srdíčko dostalo pocit jaký už několik let ne a to vše předčilo. Nenadávejme na hráče na trenéry tím ničemu nikdo neprospěje fanděme ať vyhráváme nebo prohráváme, nejsme Sralťani. To fakt pomůže hráčům mnohem víc než nadávky, myslím, že když si to samotní hráči čtou na důvěře jim to fakt nepřidá. SKS

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      homerinho     před 8 lety 06.08.2016 10:39 |  
      0 0

      Zároveň bychom proto, že nejsme sparťani nemuseli komolit jména soupeřů. Nevim jak ostatním ale mě to přijde dětinské až trapné.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      vršek     před 8 lety 06.08.2016 10:47 |  
      0 0

      Já jsem tady nikde nečetl žádný příspěvek o tom, že by někdo byl rozezlený z postupu! Všichni jsme určitě šťastní, že Slavia bude hrát dál v poháru! Ani jsem nikde nečetl žádné nadávky na naše hráče. Všichni fanoušci po každém zápase hodnotí hru svého týmu, každý má svůj názor, bohužel i své "oblíbence a zatracence". Na rozdíl od Vás si však myslím, že jsme zde právě proto, aby jsme diskutovali a možná, že některé argumenty mohou být pro někoho prospěšné...snad. Ta diskuse by byla k ničemu kdyby jsme tady jen plesali jak jsme "je přejeli", asi by to nikoho nebavilo, a hráčům i trenérům jsou ty naše "rozumy laiků nekopů" opravdu volný! Hráčům nejvíc pomáhá plný stadion, hlasitá podpora a reakce na na dění na hřišti a rozhodčí!

  2. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Vhoo (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 19:09 |  
    6 0

    osobně si myslím že ta střela na Pavlenku byla tečnutá Delim takže to měl dost těžké.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      dubas     před 8 lety 05.08.2016 19:49 |  
      0 0

      Podle toho, jak to vyrážel "zápěstím", to musel Deli tečovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      slimak     před 8 lety 05.08.2016 19:58 |  
      5 0

      přesně tak, z jednoho záběru ta teč byla patrná,což je pro brankáře fakt těžký. "slabou, skákavou střelou" bych to nenazval...

  3. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Ferguss     před 8 lety 05.08.2016 19:28 |  
    7 1

    V podstatě souhlas, jen bych zvednul známku Pavlenkovi, ta rána nebyla vůbec lehká, podle mého ji tečoval Deli. V první půli nás podržel.

  4. známky

    pinochet     před 8 lety 05.08.2016 19:36 |  
    8 1

    Nemyslím si, že střela na Pavlenku byla „slabá skákavá". Dle mého měla celkem slušnou razanci a k tomu byla ještě tečovaná a před Pavlenkou skočila - velice obtížný zákrok.
    Stejně jako Pavlenka si dle mého lepší známlku zaslouží Hušbauer: nahrál na šanci Škodovi, dal náš jediný gól, vyfauloval se na něm domácí hráč. Byl jednoznačně naším nejlepším hráčem a je, myslím, chybou, že to hodnocení neodráží.

    • Re: známky

      Travinho     před 8 lety 05.08.2016 19:46 |  
      5 5

      Sorry, ale měl ruce na míči a blbě jej vyrazil. Bylo vidět, jak se mu svezl po ruce. To musí chytat.

      • Re: známky

        Virgil1956     před 8 lety 07.08.2016 20:59 |  
        0 0

        Je vidět, že jsi asi nikdy nechytal. Já v mládí ano a tohle rozhodně nebyl gól, který by šel na účet brankáře. Pokud ti někdo prsama na 7 metrech před bránou takovou střelu ztečuje, tak je to opravdu velký problém. Pradoxně horší, že to ztečoval do středu branky. Pavlenka včas skákal k tyči a střelu by jinak vyrazil na roh, stejně jako ve všech ostatních případech v tomto dvojzápase. Ale on musel nataženou ruku po změně směru jakoby stáhnout k tělu a pak samozřejmě nemohl míč plnohodnotně vyrazit. Pokud má někdo za tento gól máslo na hlavě, tak Deli, ale v žádném případě ne golman.

        • Re: známky

          Travinho     před 8 lety 07.08.2016 22:52 |  
          0 0

          No, ona ta teč změnila směr míče dost minimálně. Navíc v momentu, kdy šel brankář teprve k zemi a ruce ještě natažené neměl, takže tam byla šance na to zareagovat. Jinak, pokud považuješ nějakých 150 utkání v brance za nikdy nechytal, tak ano, nikdy jsem nechytal.

          • Re: známky

            Virgil1956     před 8 lety 07.08.2016 23:02 |  
            0 0

            Aha, tak sorry :) Jsem za blbce :) Ale i tak si myslím, že to nebyl gól brankáře.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    dauby     před 8 lety 05.08.2016 19:45 |  
    3 3

    Nemyslim si, ze za gol mohl Pavlenka, naopak nas jednou dost podrzel. Podle me Pavlenka 6, Deli 2 (gol jde z 80% na jeho hlavu, takhle katastrofalni chyby proste nesmi delat). Nejlepsi obrance vcera Mikula, ten kluk se lepsi a dela mi radost. Nejlepsi nas hrac Husbauer - dal gol + paradni prihravku na tutovku Skodovi. Ngadeu vyborny defenzivne, dopredu slabota, ale on se zlepsi. Za drujy polocas si ale zadny nas hrac lepsi znamku nez 6 nezaslouzi, byla to hruza! A jelikoz i ja dost casto kritizuji Uhrina, tak za vcerejsek ho musim pochvalit, postavil to dobre, hlavne tah s Ngadeuim mu vysel. Takticky vyborne! To, ze se ve 2. polocase Slavka zakopala i proti 10 na vlastni sestnactce, je ovsem vec psychiky a je treba na ni pracovat. Mame dobre hrace, ale tym si musi sednout. Pri pristim posilovani bych kladl duraz na starsi hrace, pokud mozno se zkusenostmi z poharu. Mam pocit, ze hru nikdo nediriguje... Pristi zapas by mel hrat Ftydrych misto Deliho a Scuk misto Soucka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Jachym     před 8 lety 05.08.2016 20:14 |  
      5 0

      Hušbauer včera jednoznačně náš nejlepší hráč. Ngadeu střídal dobré okamžiky se slabšími, takže celkem průměr. Krajní beci dobří, ale Bořil se mi dlouhodobě líbí víc. Je fotbalovější. Nejméně se dařilo Delimu. Byl zralý na střídání už o půli, měl jsem strach, že vyfasuje červenou. Zklamáním byl pro mě výkon van Kessela i přes jeho podíl na našem gólu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 20:43 |  
        1 0

        Podle mě je GvK specifický hráč,bude potřeba se naučit využívat jeho klady tj. rychlost a kvalitní zakončení.Nikdy asi nebude udivovat slalomem přes víc hráčů poté zakončením.Každopádně to nebude mít lehké v české lize mu budou obránci sakra šlapat na paty.Když bude mít,ale v každém zápase podíl na golech nebo je sám vstřelí a přitom nebude většinu zápasu vidět, tak mě to nebude vadit,takových hráčů bylo dost,prostě být ve správný čas na správném místě.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Robinator     před 8 lety 05.08.2016 20:52 |  
      3 4

      k tomu Mikulovi nevím no..je pravda, že při bránění je dobrej,ale na druhou stranu svými výkopy a nepřesností v rozehravce strašně škodí týmu, protože téměř vdycky nahraje soupeři..To samy Souček..My potřebujeme především konstruktivní krajní beky..jinak ta souhra obrana -záloha-utok prostě fungovat nebude..

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        vršek     před 8 lety 06.08.2016 09:43 |  
        2 0

        Hráči jsou hodnoceni za ten, který zápas! Pokud tady někteří píší o jeho špatné hře v ofenzivě, pak bych jim rád připomněl, že v Rio Ave nahrál na naši postupovou branku! Jeho obrannou fázi už snad musí hodnotit všichni soudní fandové jako výbornou.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    bramburek (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 20:49 |  
    1 1

    po tý otřesný druhý půli proti oslabenýmu soupeři opravdu hodně benevolentní hodnocení, ale budiž...

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      donford     před 8 lety 05.08.2016 21:50 |  
      0 0

      Věřím tomu, že ta druhá půle byla z naší strany opravdu především záležitostí psychiky, nezkušenosti v takových zápasech, kdy se všichni podvědomě stahovali po obdržené brance do obranného bloku a odkopávali. Tomu lze pomoct právě jen takovými zápasy.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    dupy77     před 8 lety 05.08.2016 21:13 |  
    1 0

    Pepa 7 Pavlenka 5 jinak souhlas

  8. Bořil

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 21:16 |  
    4 0

    Mně se nejvíc včera líbil Bořil a Mikula, naopak vůbec mě zatím nespřesvědčuje Van Kessel, ale chce to čas, věřím že to v sobě má a ještě se ve Slavii ukáže .

  9. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    kleofas     před 8 lety 05.08.2016 21:19 |  
    1 1

    Trenér hodnocen nebude?

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 05.08.2016 21:31 |  
      1 0

      Číselně určitě ne. A když mám něco na srdci, co bych na toto téma chtěl sdělit, tak to napíšu do textu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        vršek     před 8 lety 06.08.2016 10:29 |  
        4 0


        První poločas: trenér Uhrin a jeho překvapivá sestava i skvělé pohárové vystoupení týmu zaslouží vynikající vysvědčení!!!!!!!!!
        Druhý poločas: bohužel, strašidelný risk se snad "udržovací" taktikou proti oslabenému soupeři, a to hlavně po vyrovnávacím gólu soupeře - my jsme měli v druhé půli držet balon, i za cenu přihrávek mezi obránci a ne nechat hrát soupeře a čekat jestli nepřijde další podobná chyba Deliho nebo nějaký zbytečný faul. Na to,, co se v druhé půli na hřišti dělo, musí trenér reagovat a ne jen doufat, že to nějak dokopeme bez obdrženého gólu. Naštěstí to vyšlo!!!!
        (Já mám pořád v hlavě trenéra Uhrina a zápas Boleslavi se Spartou, kde Boleslav vedla cca 15min před koncem o gól, dva hráči Boleslavi měli křeče, ale trenér Uhrin střídal prvního hráče po vyrovnání a druhého za stavu 1.2 pro Spartu! - to jen pro vysvětlení toho co mi na něm jako trenérovi nejvíc vadí a stále se to opakuje)

  10. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 21:34 |  
    1 0

    Ot : Matus Bero nakonec do Turecka za cca 2M br.liber...

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Travinho     před 8 lety 05.08.2016 22:32 |  
      2 0

      To už je čtrnáct dnů stará informace. Částka by měla být 3,2 milionu Euro, což i v Trenčíně to nepřímo potvrdili.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        houston (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 12:10 |  
        1 0

        A Letná si myslela, že ho koupí za 0,5 éček...

  11. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    alois_veliky (admin)     před 8 lety 05.08.2016 21:38 |  
    9 0

    V zásadě s Alanorem souhlasím, ale přidal bych se k těm, kteří volají po lepší známce pro Hušbauera. Podle mě včera odehrál nejlepší zápas za Slavii. Dal gól, připravil další šance, vykartoval se na něm hráč soupeře, bojoval od první do poslední minuty. O to víc mě mrzí žlutá karta, kvůli které nebude moci nastoupit v dalším zápase. Bude to bez něj o hodně těžší.

    To, co mu, Alanore, vyčítáš, tedy přílišná ochota jít k zemi, mně při zápase samotném taky párkrát naštvalo. Opakované záběry ale v několika případech ukázaly, že byl Pepa faulován a rozhodčí chybně nezapískal. Nicméně i tak přiznávám, že se občas poroučí k zemi trochu ochotně. Přesto bych mu za to ale nesnižoval známku a dal mu minimálně 7. Přijde mi to podobně účelové jako nedávno u Kenii - najít jednu věc, kterou mu vyčíst a na základě toho snížit jeho jinak skvělý výkon.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 05.08.2016 21:44 |  
      5 2

      Z mého pohledu tam v součtu s tím druhým poločasem nebyl nikdo, kdo by si zasloužil známku lepší než 6. A i Hušbauer byl při té bídě na hřišti. A ta ochota padat není nic, co bych účelově hledal. Naopak mi to přišlo natolik výrazné, že jsem si toho všiml.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 22:40 |  
      9 0

      Hušbauer hrál konečně na postu, který mu sedí nejvíc.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Khadgar     před 8 lety 05.08.2016 22:04 |  
    4 0

    Tady se řešilo, že na lavičce seděli kvalitní a lepší hráči. Jenže tohle tvrzení lze v současné situaci aplikovat na téměř jakoukoliv variantu sestavy. A já si to strašně užívám!!! Mnozí už zřejmě zapomněli, jak jsme se ještě nedávno modlili, aby se ten nebo ten nezranili, protože za ně není náhrada.

    A co se týče taktiky, tak náš pan generální říkal, že by to vzhledem ke schopnostem soupeře nejspíš postavil stejně. Takže ten Dušan možná přece jenom ví, co dělá, ačkoliv jeho anti-fanklub je zřejmě velmi početný.

    Pokud dvojzápas s Anderlechtem odehraje tým důstojně a nepostoupí, může z letošního účinkování v EL i tak odejít se vztyčenou hlavou. Šest těžkých zápasů dá klukům hodně zkušeností. Postup do skupiny by pak byl vzhledem ke stavu klubu před rokem naprostá pecka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Travinho     před 8 lety 05.08.2016 22:39 |  
      9 0

      Já to všechno chápu. A beru, že účel světí prostředky. Ale bohužel pan Uhrin mě přesvědčuje o tom, že je to především defenzivní trenér a já chci ve Slavii někoho, kdo by soupeře chtěl prioritně přehrát a ne především ubránit. Vůbec netvrdím, že je to špatný trenér, ale já mám mnohem raději trenéry, kteří preferují ofenzivní kopanou a to při vší úctě pan Uhrin není. Zatím se na to letos nedá absolutně koukat a to bohužel včetně utkání s Tallinnem. Chápu i to, že se mužstvo hodně změnilo. Ale tím, že budeme aplikovat podobný styl hry svou tvář směrem dopředu nedostane.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        dauby     před 8 lety 05.08.2016 22:51 |  
        2 0

        Souhlasim jen castecne. Vsichni bychom tadi videli atraktivni utocny styl. Ale budovani muzstva musi zacit od zabezpecene obrany, zvlaste po hruznem vykonu cele defenzivy v Tallinnu. Ja se taky radeji divam na Baraka a Mihalika nez treba na Mikulu, jenze zatim proste na to, abychom Portugalce prejeli na jejich hristi nejakou ofenzivni smrsti, nemame.

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          Travinho     před 8 lety 05.08.2016 22:55 |  
          8 0

          To ne, ale my jsme nějakou extra ofenzivu nehráli ani proti Tallinnu. Ještě beru i to, že jsme nastoupili s velmi defenzivní sestavou, protože jsme se alespoň snažili hrát na nebezpečné brejky. Ale střídání, které poslalo na hřiště třetího defenzivního záložníka a neoživení týmu, kterému to dopředu v druhé půli vůbec nešlo, nechápu. V podstatě došlo ve druhé půli k úplné rezignaci na útok a to je špatně.

          • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

            fredydj (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 08:06 |  
            0 2

            ...Ale střídání, které poslalo na hřiště třetího defenzivního záložníka....tím je myslen kdo?

            • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

              JS (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 09:20 |  
              0 0

              Jasmin?

              • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

                fredydj (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 11:16 |  
                0 1

                Jasmin je def. záložník? :O

                • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 12:58 |  
                  4 0

                  Jasmin byl vždy a všude def. záložník. Že má dobrou střelu a rozehrávku je skvělá nadstavba.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

            před 8 lety 06.08.2016 08:31 |  
        3 0

        Ani bůh nestvořil svět za jeden den :-) a říká se, že s trpělivostí nejdál dojdeš....

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          JS (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 09:21 |  
          0 0

          Také se říká, že s maďarštinou nejdál dojdeš. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

                před 8 lety 06.08.2016 11:25 |  
            0 0

            protože to pravdou býti #MrYoda

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          vršek     před 8 lety 06.08.2016 10:54 |  
          0 0

          No, někdy mi přijde, že při té tvorbě nasekal docela dost chyb.

          • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

                před 8 lety 06.08.2016 11:24 |  
            0 0

            tady by se hodilo, že "Nikdo není neomylný" :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        spravnej_jezedak     před 8 lety 06.08.2016 09:42 |  
        6 3

        Úplně mi mluvíš z duše.. Myslím, že stejně tak uvažuje hodně dalších fandů..
        Já když jedu do Edenu, tak tam nejedu hazet petardy a mavat s dymovnicemi. Já se tam jedu dívat na fotbal. A hra, kterou DU předvádí je zkrátka nekoukatelná a bohužel nevidím náznaky, že se to v dohledné době změní:-(

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        Jachym     před 8 lety 06.08.2016 16:12 |  
        2 0

        Uhrinova práce nese zatím výsledky. Samozřejmě jsme bývali mohli hrát na tři útočníky a neustále presovat a prohrát v atraktivním zápase 3:5 a skončit. Samozřejmě, pokud budeme hrát doma defenzivně proti Příbrami a Karviné, bude mi to vadit. Ale v evropském poháru jde v případě postupu do dalších kol o velké peníze a po jednom nebo dvou zpackaných zápasech není nápravy jako v dlouhodobé ligové soutěži. To, že to umíme i dopředu, ukázala poslední ligová kola poslední sezóny. A určitě to ukážeme letos také. V Evropě ale ofenzivní smršť neočekávám a proti Anderlechtu nebo případným dalším soupeřům bych ani nedoporučoval.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Gino     před 8 lety 06.08.2016 09:29 |  
    14 7

    Ono se krasne ukazuje, jak se rychle zapomina a ze kdyz se rika "hlavne postup, za tyden si nikdo nebude pamatovat jak" je fakt pravdive rceni.

    Nekteri tu totiz kopou do sveho klubu at se deje co se deje. Ze pry jsme vybouchli s Tallinem, coz je nase treti liga. Ze pry jsme nepresvedcili s Rio Ave, coz je max tak v pulce nasi ligy. Nekteri, nez aby si uzivali, stale plivou jed (obrazne receno, neuchylute se hned k defenzive) a snizujou nas vykon bud primo: "hrali jsme strasne", nebo neprimo "souper byl slabej". Mam toho uz nekdy dost :(

    Rekapitulace:
    Naprosto jsme PREJELI Tallin. Meli jsme kontrolu nad hrou, vetsi drzeni mice a asi 10x (!!!) vice sanci/strel, nez souper. Ze jsme si to v prvnim zapase podrbali, to bylo vinou nekolika infividualnich chyb, ktere Tallin okamzite potrestal, coz mimojine svedci o jeho kvalite (!). Jinak jsme hrali s prehledem.

    Ve dvojzapase s Rio Ave, sestym tymem potrugalske ligy, ktery se pravidelne utkava se souperi fotmatu Porto, Sporting, Benfika (co my bychom za to dali?), jsme soupere dobrou defenzivou naopak do niceho poradneho nepustili. Ani doma, ani venku. Ac byli lepsi na mici a fotbalovejsi, jsme to my, kdo dokazal postoupit (to se treba Tallinu s nami nepovedlo, i pres vyhru 3:1).

    Takze proti relativne papirove slabsimu (nenasazenemu) jsme hrali nadherne ofenzivne a proti nasazenemu (silnejsimu) naopak zodpovedne defenzivne. A zvladli jsme oboji!!

    Ja gratuluju a tymu (vsem, i trenerovi) dekuju. Anderlecht je nad ocekavani. Postup jsem necekal ani pres RA. Dekuju jeste jednou. Barra by byl hrdy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      vršek     před 8 lety 06.08.2016 09:59 |  
      3 5

      My jsme Tallinn opravdu nepřejeli! V prvním zápase jsme díky Berkovcovi naštěstí nedostali čtvrtý gól a doma by nám pak ještě jeden gól chyběl - teď se mi to píše, jistě. Já bych po "pohárovém propadáku" v Tallinnu spíše hodnotil naše pohárové vystoupení proti Rio Ave. Ovšem až na druhý poločas v Portugalsku, kde jsme si koledovali od jeho začátku o vyřazení. Přijde mi nepochopitelné jak po skvěle odehrané první půli může ten samý tým proti oslabenému soupeři takhle "odejít" a nepokračovat ve stejném stylu jako v půli první. Budu se opakovat - tohle není jen o hráčích, na to musí reagovat trenér! A jen na vysvětlenou píšu o druhém poločase, ten první se Uhrinovi vydařil neskutečně!

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        no-nick     před 8 lety 06.08.2016 12:31 |  
        1 0

        Kdyby kdyby... Kdyby jsme jim dali bura, nikdo nemohl říct taky nic. V prvním zápase jsme je pustili 5x za půlku a byly z toho tři góly. Souhlasím s Ginem, herně jsme je přejeli. V obou dvojzapasech jsme spravedlivě postoupili. Některé věci se nepovedly, ale celkově jsem spokojen.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        sasky     před 8 lety 06.08.2016 18:33 |  
        1 0

        Ani Tallin, ani Rio Ave zaslouženě nepostoupili. To je fakt. Jak píše Gino, proti Tallinu jsme měli 5x tolik šancí jak Tallin a Rio Ave mělo za oba zápasy asi 2 šance. Ale když vás to baví, furt být negativní a hledat jenom zápory, váš problém. Já si užívám postup, těším se na Zlín a na Anderlecht. A kritici ať se užíraj sami, já už na ně dlabu. Hezký den.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      bongor     před 8 lety 06.08.2016 10:30 |  
      6 0

      Postoupili jsme do play off.Já jsem to popravdě nečekal.To je velký bonus už teď,přes Anderlecht přejít můžeme,ale se štěstím.Mužstvo se buduje od obrany,tedy od bránění.Od Portugalců jsme za 180 minut dostali jeden gol a nesmíme zapomenout,že to bylo mužstvo ze země mistrů Evropy,takže zřejmě to budujeme na správných základech.
      Velmi dobrých útočných hráčů máme dost,takže věřím že až se to sehraje,což trvá déle než souhra v obraně,tak půjdeme nahoru i tam vepředu.
      Ngadeu bránil hodně dobře a navíc je to hráč,který u soupeře budí respekt,což potřebujeme proti rabijákům,nebo rádobyrabijákům na kterého si zkouší hrát třeba Frýdek.Snad alespoň částečně zacelí díru po Latym.Gino prostě potřebuje přihrávky do běhu,nejlíp za obranu,zatím je nedostává,nevím proč trenér tuto věc věc nenatluče ostatním do hlavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          před 8 lety 06.08.2016 11:27 |  
      1 0

      s radostí ti dávám palec nahoru.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        Gino     před 8 lety 06.08.2016 13:29 |  
        4 0

        Diky, ale je videt, ze ti i nichz hovorim, jsou spravne potrefenou husou a uz mi davaj minusy :) A pritom mam tak pozitivni komentar :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          Virgil1956     před 8 lety 07.08.2016 23:09 |  
          0 0

          Tak jsem ti dal plus, aby se to vyrovnalo. Jinak absolutní souhlas s tvým příspěvkem.

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 09:10 |  
          0 0

          Mně spíše vadí, že jsi to napsal stylem "Každý, kdo kritizuje, tu není vítaný a měl by se nad sebou zamyslet".

          • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

            Gino     před 8 lety 08.08.2016 10:20 |  
            0 0

            To jsi tam asi viděl jenom ty (respektivě několik dalších asi taky).

  14. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Laduk     před 8 lety 06.08.2016 10:00 |  
    3 0

    Pavlenkovi to vůbec nezazlívám
    van Kessel mě trochu zklamal
    Škodovi to zase bude padat, je to slibný
    snad se probudí Hušbauer, mohl by
    Ngadeu čte výborně hru soupeře ale ne naší
    závěr ... asi budeme mít ze Slávky radost, opravdu

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Obr     před 8 lety 06.08.2016 11:10 |  
      3 1

      Me Kessel nezklamal, neni to zadnej dribler, ale hrac do tahu. To,ze ma od DU takovouhle roli - klasickej pravej halv - neni jeho chyba. Ja doufam, ze DU prozre a zacne ho vyuzivat jak ma a dostane z nej jeho prednosti. I kdyz moc tomu neverim, kdyz sleduju, jak zabil Husbauera....

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        no-nick     před 8 lety 06.08.2016 12:32 |  
        2 1

        Co přesně dělá v případě GvK Uhrin špatně?

        Husbauer mi nepřijde zabitý, naopak týmu velmi prospěšný.

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          Obr     před 8 lety 06.08.2016 13:06 |  
          0 0

          Husbauer by mel hrat vejs, protoze umi vystrelit. To, ze hraje takhle hluboko je vec trenerovo taktiky. Nerikam, ze hraje spatne, to vubec. Posledni tri zapasy se mi libi, ale je to skoda, protoze je to hrac vic dopredu. Van Kessel by mel mit vetsi prostor pro nabehy za obranu a pro uplatneni svoji rychlosti, urcite by mel hrat min zady k brane. To je taky veci taktiky. Ve vyuziti prednosti hracu a vubec ve vyberu vhodnych hracu na jednotlive posty se pozna kvalita trenera. Prostor pro vyuziti prednosti GVK se necha vytvorit posouvanim hracu, jejich spravnym postavenim a vcasnou a presnou prihravkou.

          • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

            no-nick     před 8 lety 06.08.2016 15:05 |  
            1 0

            On teda GvK moc náběhu za obranu nezkoušel. Pochybuju, že je má od Uhrina zakázané.

            Mně trochu vadí, že se napíše Uhrin ordinuje špatnou taktiku, přitom nikdo neví, jak opravdu ordinuje. Navíc je to celé často takové hurvinkovskovalkovske... Když je ten fotbal tak jednoduchý, tak jednoduše stačí říct ty stůj tady a ty to kopni sem, proč je na světě jen pár klubů, který jsou schopni takřka bezchybné geniální hry a všichni ostatní dělají chyby?

            • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

              Obr     před 8 lety 06.08.2016 21:10 |  
              0 2

              Ja tedy o jeho trenerskych kvalitach trochu pochybuju. Rad se budu mylit, protoze to bude v tuhle dobu dobre pro Slavii. Presvedcuje me o tom predvadena hra, stridani i rozhovory po zapasech....

              • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

                no-nick     před 8 lety 06.08.2016 23:08 |  
                2 0

                Částečně souhlasím, například střídání, to bych často taky dělal jinak. Ale nevíme, jak by to dopadlo, kdyby to nastavil jinak, jen spekulujeme. Hodnotit tedy můžeme především výsledky, a ty jsou zatím velmi dobré.

          • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

            dubas     před 8 lety 07.08.2016 08:39 |  
            0 0

            Obr pokud bude hrát Hušbauer vejš, tak bude Kenia sedět na lavičce, protože nemůžeš hrát na dva podhroty. Přitom je evidentní, že musel DU Pepovi říct, že bude hrávat víc vzadu už před příchodem, podle toho jak to akceptoval.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        Laduk     před 8 lety 06.08.2016 12:34 |  
        0 0

        van Kessel to může ukázat i na týhle pozici
        Hušbauer se možná rozehrává a půjde nahoru
        ale počkejme, ještě ani nezačala liga, každopádně hráči jsou dobrý a je vidět, že chtěj

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          Virgil1956     před 8 lety 07.08.2016 23:15 |  
          0 0

          Gino to může ukázat i na této pozici, ale proč? Každý hráč má své slabé stránky (u GvK je to technika a hra jeden na jednoho) a své přednosti (u GvK je to rychlost, dynamika a kvalitní zakončení). Měly by se využívat přednosti hráče pro tým a stavět ho tam, kde může být nejvíc prospěšný. Krajní záložník nebo křídlo musí na prvním místě umět obejít hráče. Gino by měl hrát na hrotu spolu se Škodou, aby se využil jeho potenciál. A pokud Dušan Uhrin nechce hrát 4-4-2, pak prostě Škodu a Gina střídat.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    th     před 8 lety 06.08.2016 10:09 |  
    1 10

    Jen k Michael Ngadeu Ngadjui, hrál velmi slušně dozadu, i když chvílemi trochu zmateně, dopředu sotva pár slušných přihrávek, většinou ale rozehrávka hrůza a katastrofa. Dalo by se na to dívat jako nezvyk ze (staro)nové pozice a hodnotit ho kvůli tomu s přimhouřenýma očima, ale můj dojem je spíše takový, že odehrál svůj obvyklý slabý výkon, ostatním hráčům se ale jeho kiksy podařilo s vypětím všech sil tentokrát uhasit, na rozdíl od předešlých zápasů, kdy hrál jako poslední na stoperu s Delim a zachránit to už neměl kdo. Ale hodnotím kladně úvahu Uhrina, když už tedy musí hrát, tak tato pozice se jeví jako prospěšnější pro zdar týmu. Proto i mnohem více nouzových odkopů Bílka, jinak hrál výborně. Stejně tak Škoda a Hušbauer, všíchni tři o třídu lepší než Ngadeu Ngadjui.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      no-nick     před 8 lety 06.08.2016 12:37 |  
      13 0

      Před zápasem jsem byl rudý vzteky, co dělá Misa v záloze. Stále si myslím, že by to Scuk odehrál dobře, že by byl prospěšný, to nemění ale nic na těm, že hrál Ngadeu dozadu skvěle a dopředu měl taky velmi slušné momenty. Jeho přihrávka před naší tyckou, to většinou nevidíme ani od takových es jako je Husbauer ci Levan. Několikrát to blbě zadrbal, ztratil, to je pravda. Ale propadak to rozhodně nebyl.

      Napsat, že odehrál svůj obvyklý slabý výkon, když hrál za nás druhý zápas, to je fakt k smíchu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        vršek     před 8 lety 06.08.2016 12:54 |  
        5 0

        Už v přípravě ukázal, že má fotbalové myšlení, vyhrává osobní souboje a navíc dobrou rozehrávku, chyby udělá každý zvlášť když nastoupí na postu, který hrál snad po pěti letech. Ta nahrávka Hušbauerovi před tyčí Škody byla naprosto excelentní! Až se aklimatizuje v týmu bude z něj nový "Latka".

  16. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    marty9     před 8 lety 06.08.2016 13:26 |  
    6 2

    S Alanorovým hodnocením souhlasím, nicméně pro mě osobně byl Souček na 4. Poslední dobou jsem na něj možná trošku zasedlej, nicméně připadá mi jako úplně jiný hráč oproti podzimu a jaru a zápas v Riu se mu dle mého nepovedl, měl tam sice několik dobrých obraných zákroků, ale co se týče čtení hry a rozehrávky, to je opravdu špatné. Doufám, že dostane od začátku příležitost Ščuk, který se mi narozdíl od Alanora poměrně líbil, navíc hrál na pro něj nezvyklé pozici (hlavně oceňuji jeho skvělou přihrávku na Baráka ke konci utkání).

    Četl jsem tady hodně názorů ohledně předváděné hry a myslím si, že spoustu lidí si tady neuvědomuje psychickou stránku věci. Že naši hráči umí fotbal hrát a umí ho hrát velmi pěkně a efektivně (viz poslední tři kola ligy), o tom nemá cenu diskutovat. Ale hodně je to o hlavě a jde o to, co jim hlava dovolí.
    V Tallinu hrála Slavia dobře, přesně tak jak měla, bohužel s nulovou efektivitou a děravou obranou - 1:3
    V odvěte doma jsme Tallin jasně přestíleli, zase jsme dopláceli na špatné proměňování šanci a "klid" jsme mohli mít už o poločase, kdy to mělo být 3:0. Doma proti Riu jsme si také vypracovali plno šancé a mělo to skončit 2:0, rozhodně to nebyl špatný fotbal ani pro nezaujatého diváka. Ale i hráči jsou jen lidi a v odvěte se projevila hlavně nezkušenost s podobnými zápasy. Máme mladý tým, hodně hráčů hrálo před rokem, dvěma za juniorku nebo nějakou druhou ligu, teď kopou o postup do EL, musí si to vybrat daň v podobě nervozity a nejistoty. Ale každým dalším zápasem to bude lepší a lepší. Plno lidí tady píše o holomajzně a že se na to nedá koukat - myslím, že bychom měli počkat na první kola ligy, kde hráči budou uvolněnější a budou vědět, že když nedejbože prohrajou, tak to nemusí nutně znamenat konec.
    Mě se druhý poločas v Portu také nelíbil a klepal jsem se při každém jejich dotyku s míčem, ale PROBOHA, zkusme se trošku vžít do jejich kůže! Až budeme hrát poháry (snad tu Ligu mistrů :)) příští rok, tak ty zkušenosti z takových zápasů budou k nezaplacení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      lassiter     před 8 lety 06.08.2016 14:06 |  
      2 2

      Tak asi jediný, kdo hrál před rokem dvěma "za juniorku nebo nějakou druhou ligu", byl Souček na Žižkově. Naopak v tom týmu je Bílek, Hušbauer, Bořil, Škoda, Ščuk, Kenia - hráči, co mají zkušenosti ze zahraničí, pohárů nebo reprezentace a zápas v Rio Ave před třemi tisícovkami diváků by je neměl psychicky nijak zvlášť rozebrat, zvlášť, když jsme měli výrazně zkušenější tým než Rio Ave, kde bylo většina hráčů ročník 93-96.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 14:15 |  
        1 0

        Podle mě jedinej opravdu zkušenej co se týká pohárových utkání je Hušby nevím sice kolik toho nahrál v pohárech Bílek,ale třeba Škoda hrál akorát pár zápasů za repre.

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        marty9     před 8 lety 06.08.2016 14:28 |  
        4 1

        Souhlas, máme hráče, kteří hráli poháry (Hušbauer, Ščuk, Bořil), ale na place nemáme jen hráče s pohárovými zkušenostmi, ale 11 hráčů. Jde o celý tým, že třeba Bořil hrál poháry neznamená, že všem řekne "jen klid, nebudeme blbnout, musíme hrát aktivně" a všichni si řeknou "TAK JO" a budou tak hrát a nebudou nervózní, musí si těmi zkušenostmi projít. Nehledě na to, že to, že někdo má pohárové zkušenosti neznamená, že je robot a nemůže na něj dolehnout tíha okamžiku. Já neobhajuju výkon, jen říkám, že se to za této konstelace dá pochopit, ten postup všichni moc chtěli. Myslím, že s Andrlechtem možná paradoxně budou hrát ve větší pohodě, protože postoupit "nemusí".
        Zajímalo by mě, kolik lidí by tu nadávalo na taktiku, kdybychom druhý poločas po obdrženém gólu hrálu aktivně a snažili se útočit a oni nám tam ten jeden gól nakonec dali (jelikož naše obrana by byla otevřenější) a prohráli 2:1. Pochybuju že by někdo říkal "no jo, tak jsme nepostoupili, ale hráli jsme aktivně a pěkně útočili.. naopak to by tu všichni říkali "proč to ten Uhrin nezavřel"..

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      vršek     před 8 lety 06.08.2016 15:26 |  
      3 2

      Mně to neustálé klišé o zkušenostech v pohárech a psychice hráčů fascinuje. "Pohárová matematika" je snad jednoznačná. Kvalitní hráč, tedy s alespoň základním fotbalovým myšlením a základní psychickou odolností, by měl vědět jak si počínat na hřišti podle vývoje zápasu a to v jakékoli soutěži. Zatím jsme opravdu nehráli proti týmům, ze kterých by se měla našim hráčům klepat kolena. Navíc taktiku stanovuje trenér, měl by hráče takticky připravit na soupeře a hráči jsou od toho aby stanovenou taktiku plnili. Pokud se to obrátí - k čemu byly pohárové zkušenosti Plzni v její loňské pohárové sezoně?
      Podobným klišé je "nefaulovat" - jenže fotbal bez faulů je nesmysl, navíc, někdy se prostě faulovat musí, včasné a smysluplné přerušení akce soupeře faulem je jedním ze základních herních prvků a kvalitní hráč by měl vědět kdy, kde a jakého faulu použít. Použít tak, aby to bylo přínosné pro úspěch týmu.
      Napsat, že Slavia hrála v Tallinnu dobře a přesně tak jak měla je tedy docela na pováženou. Zde bych právě s ohledem na "pohárovou matematiku" čekal zcela jiný přístup k zápasu a efektivní herní projev ve vztahu k odvetě. Přijet na první soutěžní zápas s nosem nahoru, v hlavách jen to, kolik těm nazdárkům nasypeme, a "ono se nezadařilo"????

  17. Hodnocení

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 06.08.2016 13:59 |  
    3 2

    S hodnocením musím tentokrát docela výrazně nesouhlasit. Sám to vidím takto:

    Jiří Pavlenka - 4 - dejme tomu souhlas, jednu šanci chytil, na gólu měl svůj díl viny.

    Jan Mikula - 4 - Šestka ani omylem, nebylo to zlé, každopádně před týdnem zahrál Mikula podstatně lépe. V druhém poločase mohl velebit benevolenci sudího, kdy naprosto nepochopitelně po stupidně ztraceném míči předvedl faul na druhou žlutou.

    Jiří Bílek - 5 - Průměr.

    Simon Deli - 3 - Tady bych šel klidně na 3, v prvním poločase sice suverénní, ale jeho kiks před gólem byl pro mě nepochopitelným. Jestli se dává za gól nějaká vina Pavlenkovi, tak z 80 % za něj může Deli, protože nebýt jeho lapsu, tak by vůbec k takové situaci nedošlo.

    Jan Bořil - 6 - souhlas

    Gino van Kessel - 5 - průměrný výkon, každopádně lepší než v předchozím zápase

    Tomáš Souček - 5 - to samé jako u Kessela, průměrný výkon, každopádně zatím nejlepší v dosavadním průběhu sezony.

    Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - max. 5. Michael byl sice dozadu perfektní, svoje taktické úkoly si také splnil a dokonce přidal i nadstavbu v podobě zajímavých kolmic v prvním poločase, častokrát však byla jeho snaha o kombinaci naprosto zoufalá. Postupem času navíc odešel fyzicky, což je ale čistě chyba Uhrina, že ho tam nechal tak dlouho. Jeho postavení do středu zálohy byl nakonec dobrý tah, každopádně přístě radši uvidím Michaela zpátky na stoperu.

    Josef Hušbauer - 6 - Váhal bych mezi 5 - 6, ale nakonec proč ne, dal gól, byl na něj faul za druhou žlutou pro Portugalce. Dobrý a spolehlivý výkon.

    Jaromír Zmrhal - 6 - Teď se mnou bude asi místní Zmrhalův antifanklub ostře nesouhlasit, ale pro mě byl Jarda nejlepším hráčem utkání. Jeho známku bych viděl mezi 6 - 7. Pro mě osobně Zmrhal předvedl výkon, který od něj chci vidět a k němuž nemůžu mít moc výtek. Aktivní, chtěl hrát, platný do kombinace, několik skvělých přihrávek, bojovnost, kupa faulů na něj. Kdyby hrál Jarda takhle každý zápas (což je jeho největší problém, že zkrátka takhle zahraje jeden z 5 zápasů), tak má jasné místo v základu.

    Milan Škoda - 6 - Neskutečně platný, neprohraje hlavu, dokáže zpracovat a podržet míč. Jenom díky smůle neskončila jeho hlavička v síti. Nechápu, jak mu mohl Alanor dát nižší známku než Mikulovi!

    Jasmin Ščuk - 5 - na kraji byl poněkud nevyužitý, jeho výkon stoupl se zařazením do středu zálohy ke konci utkání. Rozhodně nezahrál hůř než Souček.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Petr9608     před 8 lety 07.08.2016 03:43 |  
    1 3

    Proti Anderlechtu bude šance jen v případě, že se nám ten zápas jednoduše řečeno POVEDE.

    Zatím nemůžem žádný ze 4 zápasů hodnotit jako povedený od 1. do 90. minuty. Z tohoto pohledu je vlastně zázrak, že jsme v tom 4. předkole.

    No ale asi nepůjde čekat nic ofenzivního. Cesta do skupiny zřejmě půjde jen přes domácí nulu. Ale myslim, že případná opětovná plichta 0:0 by se asi musela brát. I když byl by to pak ten mnou vyzdvihovaný "povedený" zápas?

  19. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Pedro08     před 8 lety 07.08.2016 10:27 |  
    3 0

    Přátelé, měl jsem tu možnost v minulé sezoně sledovat 6 zápasů Anderlechtu, z toho 2 zápasy na živo. S papírově horšími soupeři měl obrovské problémy, dokonce se nechával i přehrávat. Je tam kvalitní Defour, který má ovšem čas od času blikaneček. Jsem přesvědčen, že přes ně můžeme jít a to i s podstatně sebevědomějším výkonem než doposud. Když si vzpomenu, jak jsme hráli proti Leedsu sebevědomě, prostě na férovku, Ivo jim to tam dvakrát fouknul... Chce se mi z dnešního předposraného výkonu brečet. Ale účel světí prostředky a věřím, že tým začne hrát sebevědomě i se silnými - podívejme se na Quabalu, Brondby, Beer Shevu, Dundalk a další - rozhodně ten postup neuhráli stylem jako my, na tom musíme zapracovat, věřím, že budeme hrát sebevědoměji.
    Šance vidím 40/60, zejména kvůli sebedůvěře hráčů, jinak na Anderlecht opravdu máme, není to žádný mega zázrak, je to soupeř na úrovni Steauy, Razgradu nebo Karabachu - o něcoc lepší než my v tuto chvíli, ale vyřaditelný. Proto vyprodejme Eden a vyřaďme je.
    A propos: z porevoluční Slavie je můj největší oblíbenec právě Ivo Ulich, který mne vždy dokázal skvěle pobavit a mám tu čest vlastnit 3 jeho originální dresy. Kdo Váš? Stejně je zajímavé, že v době Ivo Ulicha jsme s evropskými týmy do toho šli s tím, že budem hrát a ne že budem bránit a uvidí se...

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Borris     před 8 lety 07.08.2016 13:19 |  
      0 0

      Iva jsem měl taky rád. A kromě něho ještě útočníky Karla Váchu a Roberta Vágnera. A taky Sladjana Ašanina, to byl fotbalista jak netvor! Parádní! Vždycky si vzpomenu na jeho šibenici na Old Trafford, to byla lahůdka!

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 14:52 |  
      0 0

      Ivo byl pan hráč. Mně utkvělo v paměti, jak si to ve starém Edenu vždy uměli s Horváthem a s někým v trojici dát u pravé lajny. Pár narážeček, uvolnění a centr nebo postup do vápna. Ivo měl i skvělý technický zakončení. Horváth taky i bombu. Před nimi byla slavná generace 94, 95, 96. Po nich jsem měl rád trio Skácel - Piták - Vachoušek. Ještě po jich titulové sezony Švento, Krajčík,. Tavares, Vlček, Necid. No a teď pevně věřím, že na ně naváží současní borci a že po létech budeme na jejich jména vzpomínat s úctou.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    birkin     před 8 lety 07.08.2016 13:23 |  
    1 2

    s hodnocenim moc nesouhlasim...podle meho nazoru nejslabbsi hrac na hristi byl Kessel, na ktereho jsem mozna trochhu prisnejsi, ale hrac porizeny za danou cenu si prisnost zaslouzi. GVK nemel prakticky nic, krom te prihravky na Mikulu pred golem Husbauera. Trochu me strasi, ze za cely zapas GVK nepredvedl jedinou klicku...snad pujde vyrazne nahoru... nejlepsi byl naopak Husbauer a Skoda...jako jedini dva mi prisli, ze nejsou strachy potento... S Mikulou take nesouhlasim, nejlepsi hrac? Do zadu byl dejme tomu spolehlivy...ale ze by popdoril utok? to ani omylem....akce u nej naopak casto skoncili....mrzi me to, Mikula je sympatak, odchovanec, ale na pravym beku ma Slavia podle myho nazoru nejvesti slabinu... Pavlenkovi bych taky nedal ctyrku...chytil v prvnni puli jisty gol a ten obdrzeny gol byla chyba Deliho...myslim, ze mu i tecoval tu strelu, proto ji Pavlenka jen vyskrab na tyc.
    Obecne bych asi dal hracum vyssi znamky, jen bych je jinak rozdelil, viz predchozi text. Jinak je to bomba, ze jsme presli presdve predkola EL...kdyby to nekdo predpovidal loni, byl by za blazna...

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      birkin     před 8 lety 07.08.2016 13:25 |  
      0 0

      akce samozrejme "koncily" a "dozadu":-/ priste si to po sobe nejdriv prectu... a jeste jsem zapomnel, ze mi zavanela ta situace pred prihravkou od GVK na Mikulu faulem ze strany GVK, proto jsem se v prvni chvili i bal radovat z golu:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

        heftyje (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 15:22 |  
        0 0

        Presne jak rikas, sice jsem taky zarval gol, ale okamzite kontroloval hlavniho i caroveho...myslim ze takovy ten hacek tam urcitr byl a pisknout to mohl. Na druhou stranu podobny faul nefaul piskli v edenu skodovi pri golu, takze spravedlnost :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

          Borris     před 8 lety 07.08.2016 15:56 |  
          0 0

          Žádný háček tam ani při té největší vůli nebyl :-) to už by byla fakt trapnost, kdyby pískl faul.... Na vlas stejná situace jako při Škoďákově gólu u nás. Taky naprosto regulérní gól a žádný faul. Marně lovím v paměti, abych si vzpomněl na nějaké mužstvo, které by tak moc simoluvalo a padalo, jako právě Rio Ave.... Ty byli na zemi snad při každém byť sebemenším kontaktu. Předváděli to v první zápase a v odvetě taky. Jestli v něčem byli silní, tak právě v tomhle. To bylo neskutečné divadlo a jako žánr bych to zařadil, trapná komedie!

          • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

            heftyje (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 16:23 |  
            0 0

            Tak dobre, ze nas piskal skot a nezral jim to. Btw Kuchta sam na Kozacika a nedal, skoda.

            • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

              Pedro08     před 8 lety 07.08.2016 16:28 |  
              0 0

              Myslím, že to nebyl Kuchta, ten byl v tu chvíli ošetřován. To se jen spletl konferenciér pořadu.

            • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

              Arutha     před 8 lety 07.08.2016 16:49 |  
              0 0

              To byl Hašek...

            • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

              Tchue22     před 8 lety 07.08.2016 16:50 |  
              0 0

              Jojo, Kuchta zrovna ležel v křečích na půli....Humus od komentátorů, jak pak každá druhá věta byla o tom jak Kuchta zahodil stoprocentní šanci a že to se nesmí stávat, když přitom odehrál celkem dobrej zápas a měl i pomyslnou druhou asistenci.

    • Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

      Karel13     před 8 lety 07.08.2016 17:34 |  
      2 0

      Ať je Van Kessel klidně nejslabší hráč na hřišti, když zařídí v každém zápase aspoň gol, budu spokojený - proto byl koupený. A Mikula? Klidně ať u něj každá útočná akce skončí ... jako při-hrávkou na gol Hušbauerovi - jak jsi sám napsal !

  21. Kuchta

    miru     před 8 lety 07.08.2016 14:14 |  
    0 0

    Kuchta v základu u klokanů proti Plzni.

    • Re: Kuchta

      Pedro08     před 8 lety 07.08.2016 16:27 |  
      0 0

      Katastrofální výkon Plzně, měli by přemýšlet o radikálních změnách, z jejich hry se zcela vytratila rychlost, kombinace, nápad. Co se to děje s českými pohárovými zástupci?

      • Re: Kuchta

        miru     před 8 lety 07.08.2016 17:46 |  
        1 0

        Je to tak, mají tam u moc hráčů 30+ a nemají tam mladou krev do 23 let je tam jen Matějů Baránek a horšovský jinak samej 30+ chce to mladý dravý kluky. Ale to je jejich problém. Kuchta podal solidní výkon jen si říkám proč nehrál s dospělými dřív.

        • Re: Kuchta

          Travinho     před 8 lety 07.08.2016 22:57 |  
          0 0

          A to ještě Matějů s Hrošovským jsou všechno jen ne dynamičtí hráči. To Plzni začíná chybět. Na míče je neustále strašně silná, ale jak Limberský, tak Petržela už nemají tak rychlé nohy jako dřív. Kolář už taky rychlejší nebude a ta dynamika tam prostě chybí.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Rio Ave - Slavia 1:1

    Slavistat     před 8 lety 07.08.2016 23:27 |  
    0 0

    Můj názor na zápas a výkony - první půlka dobrá, druhá otřesná, z toho bolely oči. Pavlenka - celkem dobrý, u gólu asi i jeho podíl, když už měl míč na rukách. Ale gól jednoznačně jde za Delim. Mikula - dozadu hodně ubránil, ale měl dost faulů a dopředu nic moc, zbrklost a pár "akcí co hlava nepobere", říkám tomu zatmění v mozku hráče. Ale na gól nahrál s rozvahou a soustředěně přesně. Bořil hrál dobře a spolehlivě. Bílek celkově dobře, Deli, hroznej kiks a pak ještě pár zbytečných falů a divení se, diskuse a málem šel ven. Zmrhal odjezdil poctivě, centry mizerné. Souček dost pomalý a musel si pomáhat fauly, je fakt mimo formu, ale zase pořád toho v defenzivě dost uhraje. Ngadeu - zvláštní tah, dozadu poměrně dost ubránil, ale dopředu děs a hrůza. Tolik lehkých zkažených přihrávek a ztrát! To v podstatě byl i hlavní důvod (spolu se zbytečně zkaženými jednoduchými přihrávkami Mikuly a občas dalších), proč se to na nás ve druhé půli pořád valilo. Sice vybojoval míč (hlavně hlavičkové souboje), ale pak zbytečná ztráta a už zase hráli Portugalci (naštěstí ne přímočaře na bránu, ale s nadbytečnou kombinací). Tenhle hráč bude muset ještě hodně trénovat, aby mohl hrát v základu (a mrzí mě, že asi i kvůli němu musel odejít Latka). A myslím že Ščuk měl hrát místo jednoho z dvojice Souček Ngadeu - lepší hra dopředu a méně ztrát. Kessel bída, je rychlý, ale technika nikde a děsí mě, že nedá kličku. Snad se do budoucna psychicky srovná a zlepší. Hušbauer velmi dobře, až na pár zbytečných simulování. Asi i vliv pozice na hřišti. Škoda taky velmi dobrý. Také mě překvapila zbrklost Baráka v poslední šanci - gólovka, nedal a zatmění mozku při dorážce, kdy to stačilo dát doleva na 3 volné hráče. Místo toho prásk tribuna. Nevyzrálost hráče, ale je mu 22 let! Závěr - dobrý konec, vše dobré? Jsem rád za postup.