Včerejší první poločas byl jedním z nejlepších pohárových výkonů Slavie - hráči i trenér Uhrin!!!
Jenže druhá půle proti oslabenému soupeři byla herní tragedií, na které se trenér jednoznačně podepsal. Uhrin neumí koučovat, není schopen správně reagovat na dění na hřišti! Bylo to jen čekání na konec zápasu a po vyrovnání jen odkopávaná. Postup byl hlavní, ale my jsme se nechali zatlačit a přehrávalo nás oslabené mužstvo. Naštěstí to vyšlo!!!!!
Za to nemůže Uhrin, ale hráči, kteří byli tak rozklepaní, že neudrželi míč. Chtěl bych vidět Tebe. Je vidět, že si fotbal nikdy závodně nehrál, protože já jsem pár utkání zažil, kdy to byly sakra nervy a tělo neposlouchalo a nebyl jsem jedinej na hřišti.
Dřív to byly diskuze, teď jsou to sociální sítě. Tohle bude vždy. A těch trenérů v hospodách. Ale přesně od toho to je a pokud se to vede slušně, je to zábava. Já jsem taky v hospodě chytrý jak rádio a fotbal jsem hrál tak maximálně za barákem :). Někdy se divím, že mě nikdo za trenéra nechce. Když si vzpomenu na nějaká ta svoje moudra.
Jsem jedním z těch včerejších kritiků (dle udělené žluté karty jeden z těch nejtvrdších :) ) Uznávam, že v tom článku je vcelku pravda, ale když mam mluvit za sebe, tak mě ani tak nenaštvalo samotné nasazení Ngadea (nakonec nezahrál vůbec špatně), ale ignorování určitých hráčů ! A to hlavně Kenii a Ščuka. Kdyby tam dal tyhle dva místo, v současné době naprosto bez formy hrajících, Součka a Zmrhala, tak jsem proti sestavě neřekl ani slovo. Takže NE nasazení Ngadea, ale protěžování Součka a Zmrhala na úkor v současnosti mnohem lepších Kenii a Ščuka, to je to co mě včera totálně vytočilo.
Podle možných soupeřů v dalším kole nám stejně nezbude nic jiného než se k postupu probránit. Tak jsme si to hezky nacvičili a třeba se dočkáme i fotbalu, když postoupíme do základní skupiny EL. :-)
Je to tak, třeba reprezentace na Euru v Anglii 1996 se probránila málem k titulu, zato o osm let později vedl mnohem ofenzivnější fotbal "jen" k semifinále...
Jak už ti napsal JS, myslel jsem samozřejmě Keniu za Zmrhala a Ščuka za Součka. O kvalitách Kenii nemá myslím cenu se bavit. A to že je Ščuk velmi nadstandartní hráč dokazoval v Boleslavi a hlavně mě přesvědčil v přípravě v přátelákách, kdy předváděl velmi dobré výkony a v naší záloze byl dle mě nejlepší -> vynikající defenziva plus mu vůbec nepřekáží míč, tudíž umí velmi dobře podpořit i útok, kde umí sám dobře zakončit. Takový hráč prostě MUSÍ mít místo v základu.
VanDele, sice jsem nekritizoval za žlutou, ale vidím to podobně a naprosto Tě chápu. Dušanovi protežovaní hoši jsou pro mě nepochopitelnou skutečností. Při zápase jsem slyšel spekulace, že jim zdvihá cenu atd., ale to snad může dělat i v utkáních, kdy o nic nejde. Zvlášť Suk je pro mě nepochopitelná věc. Včera společně s Kesselem (ale ten za to zčásti nemůže, trpí taktikou) asi nejhorší hráč na hřišti.
Přišlo to jen mně, nebo právě střídáním Kessla jsme to totálně zabili, zalezli a doufali, že tam Riu už nic nespadne? V 90´ ukázal Mihalík proč takoví hráči jsou vepředu platní i při údržbě - nečeká se jen na to, jestli/ až nám ho daj, ale umí podržet míč na soupeřově půlce. Přeci jen, tam je údržba bezpečnější. Navíc ta akce, která končila dvěma Barákovýma tutovkama... :)
Ale jo, akorát já podezírám Kessela, že ten balon moc udržet neumí. Jak říkal komentátor v TV, tomu hráči schází zásadní fotbalové umění na této pozici tak vyžadované: schopnost obejít protihráče.
Přišlo mi, že zabité to bylo od začátku druhého poločasu. A Gino kromě toho, že byl u naší postupové branky toho za celou dobu svého pobytu na hřišti moc nepředvedl.
Hezký článek, někteří fanoušci by si měli uvědomit, že fotbal není jen o útočení, ale v dnešní době hodně o taktice. Ze sestavy jsem byl také hooodně překvapený, ale nakonec se to ukázalo jako výborný tah. Zahuštění středu..
...že fotbal není jen o útočení, ale v dnešní době hodně o taktice...
A to mě děsně štve, taktika je daná penězmi. A od toho j dost často fotbal hodně nudná záležitost. A přitom mě by snad víc potěšilo dostat sedmičku a hrát fotbal než betonovat a dostat dvojku a stejně nepostoupit.
Mě hlavně některé ty hlášky v diskuzích vyloženě baví.
nad svým komentářem jsi přemýšlel jak dlouho? Fotbal je samozřejmě i o taktice jako každý týmový sport a cílem je zvítězit. Taktika pak vůbec nemusí znamenat beton a my taky žádný beton nehráli.
jojo, nehráli, protože jinak by byl posledních 30minut ještě hodně čerstvý a tekutý :D štěstí že Rio nemá útočníka.
P.S. nepopírám, že mne sestava překvapila a 50min to bylo dobré a i koukatelné.
Jasně, že je to o taktice. Jako všechno. Ale fotbal, aspoň mě, přijde nudnější čím dál víc. A máš pravdu, taktika nemusí být jen o zdržování, simulování, betonování. Ale nerozumím jak trenéři připravují taktiku a mužstvo na zápas, když po zápase řeknou. "Zbytečně jsme přestai hrát a pak jsme se strachovali o výsledek".
ano, taktika může být samozřejmě i v některých případech špatně zvolená, ale přeci jim v tomto případě trenér o poločase neřekl "hoši, buďte méně aktivní, zalezte a nákopávejte balóny". Přeci každý zápas má svůj vývoj a taky je tu soupeř, který chce také uspět a má sovje záměry. Naopak fanoušci Rio Ave by mohli hovořit ze své strany o taktickém nezvládnutí zápasů, kdy si hráči nevytvořili za 180 minut jedinou šanci a nebyli přes svoje vysoké technické kvality schopni přehrát střed zálohy a naší obranu...
Určitě s Tebou souhlasím. A taky věřím, že jim trenér neřekl. Teď už ńeútočte a máme vystaráno. Ale to samozřejme není jen problém našich hráčů. Viz. Sparťani "Trenére, když to bude 3:0, můžeme si odpočinout?" . To mě pobavilo fakt hodně. Naštěstí fotbalu fakt rozumím asi jako moje babička a tak jsem v té rovině "domácího kritika" a "generála po bitvě". Lidem co tomu fakt rozumí musí být asi někdy docela smutno. Já jsem jen ten co by to udělal lépe :).
Konstruktivní kritiku beru, ale ty nadávky - to je hnus. DU dělá co může a v podstetě z týmu vždy vytřískal maximum co šlo. Máme ještě hodně co zlepšovat, ale chce to čas. Aspoň že JT má rozum a dá mu čas na práci. Jsme na správné cestě a ten kdo na to má jiný názor, nechť ho vysloví, ale formou která má úroveň. Vzhůru Slávie!
Já hlavně nechápu, co by DU měl z toho, že údajně nasazuje horší hráče než má na lavičce. On je vidí i s asistentama každý den, drtivá většina fandů jen při zápase. Proč by si pod sebou sám podřezával větev.
Jsme holt lidi, každý jsme si určitě zažili v práci kolegu se kterým se nám nedělalo dobře a druhého se kterým byla radost dělat, i když třeba nebyl tak kvalifikovaný.
Docela by mně zajímalo co by se tady řešilo ve chvíli, kdyby někdo v 85 min. udělal podobnou minelu jako Deli a Rio Ave by dalo gól na 2:1. První půle super super super! Druhá půle jen zahrávání si se štěstím za dozoru trenéra, který nereaguje na dění na hřišti. Taktika není jen čekání na "zdržovací střídání" v 92. a 96.minutě! Myslím si, že Ščuk a Kenia jsou hráči, kteří umí podržet balon ve středu hřiště, a to bylo to, co nám ve druhé půli chybělo a proč jsme myslím všichni s obavou čekali na závěrečný hvizd. Koučování podle průběhu zápasu je největším problémem trenéra Uhrina!
Já bych třeba taky radši postavil Jasmina a Levana, jenže respektuju, že DU je oproti mě trenér (a celkem zkušený), takže chápu, že má více erudice než já. Svůj názor si držet mohu, a někdy se dokonce může ukázat - byť výjimečně - jako správnější trenérova, nicméně někoho kvůli tomu urážet, to už nemá nic společného s fotbalem, ale s obyčejnou lidskou slušností.
Klasickej alibistickej článek napsanej ex post a kritizující lidi, co projevili názor před zápasem už se znalostí vývoje utkání. Plus obligátní nesmyslný klišé o týmu ze země mistrů Evropy. Za mě se ukázalo, že Hušbauer má hrát víc vepředu, než do teď hrál. Stoper na DZ mě nijak nepřesvědčil, že by to bylo lepší než kdyby tam hrál Ščuk. Postoupili jsme a to je hlavní, ale je třeba si přiznat, že zatímco v Praze jsme smůlovatě remízovali, tak včera jsme měli s tím bráněním výsledku kliku a bylo v našich silách při odvážnějším střídání je dorazit druhým gólem a byl by klid.
Při čem konkrétně jsme měli kliku? Nepustili jsme soupeře od inkasovaného gólu (který jsme mu taky nabídli na zlatém podnose, nevypracoval si ji sám) vůbec k ničemu. Pokud potřeboval vstřelit soupeř pro postup další branku a nedostal se do žádné šance, tak tým odvedl dobrou práci a nedal soupeři ani pomyšlení na zvrat. Naopak myslím, že jsme měli v celém dvojzápase dost smůly, v obou zápasech jsme měli výrazně vyšší počet brankových příležitostí a můžeme žehrat na to, že jsme dali jen jeden gól a ne čtyři. Soupeř si sám za 180 minut nevytvořil nic. Jen pár střel z dálky a jednu střelu z takového úhlu, ze kterého padají branky jen výjimečně.
Přesně jedno blbý promáchnutí jako na Tiraspolu a ty co tu teď chválej geniální taktiku, by nadávali jak špačci. Takovouhle údržbu bych chápal proti silnějšímu týmu.
Já si myslím, že celej dvojzápas ukázal, že jsme lepší a kdybychom v prvním zápase měli štěstí a ve druhým hráli odvážnějc, oba bysme vyhráli. Ten včerejší druhej poločas mi teda s prstem v nose nepřipadal a klidně jim tam něco mohlo spadnout. Uznávám, že to hráli dost blbě. Trvám, ale na tom, že proti takovýhlemu týmu v deseti jsme měli hrát na pojišťovací gól a ne hlídat remízu.
Za rok bych byl z takového konce zápasu proti stejně silnému soupeři jako Rio Ave taky rozmrzelý. Teď se učíme, hráči jsou pořád dost vyklepaní, když je na nich velká odpovědnost a jsou jen jeden gól od vyřazení. Čím víc takových zápasů odehrajeme, tím víc nám to dá do budoucna. A opět bych připomněl - měli jsme daleko větší šanci dát pojišťovací gól než měli domácí na vstřelení druhé branky. Nebylo to pěkné na pohled, ale i v té hrozné druhé půli jsme dvě největší šance měli my, ne oni.
Když soupeř potřebuje dát k postupu gól a ty mu to neumožníš, tak to z mého pohledu nelze hodnotit negativně. Je to efektivní taktika, která slavila úspěch. A jen připomenu, že před zápasem byli dle bookmakerů mírní favorité na postup domácí, přesto jsme je k ničemu nepustili. Takže hodnotit to tak, že Rio Ave byli nějací nazdárci, je dost zavádějící.
V podstatě se vším souhlasím, jen si myslím, že bezpečnější by bylo hrát na pojišťovací gól. A myslím si to právě proto, že ten tým nemá pohárový zkušenosti, jak píšeš. Jińak že to jsou nazdárci jsem nepsal a nemyslím si. jen, že bylo po prvním zápase jasný, že jsme lepší.
Kliku jsme měli pouze v tom, že jsme dohráli v 11ti, protože Mikula si o tu 2. žlutou koledoval jak o Velikonocích. Jinak jsme v tom dvojzápase měli spíš smůlu, Škoda by mohl vyprávět.
Den před naším zápasem stačil Plzni k postupu jeden vydařený útok. Stačilo jedno zaváhání stoperů a Krmenčík se trefil. My jsme od vyrovnání nadále jen odkopávali balony, nebyli jsme schopni podržet balón a čekali na konec zápasu a třeba na to, jestli zase náhodou nebude muset Deli odmazat nějaký centr pravou nohou. A pár nebezpečných centrů tam v závěru zápasu naším vápnem letělo, naštěstí bez efektu. Naštěstí!!!!
Ono by to šlo třeba i obrátit. Kdyby nastoupil místo stopera Ngadeu (já vím, před pěti lety hrál DZ) na DZ třeba Ščuk, který má tuto pozici zažitou a nebojí se i dopředu (jestli je tedy komplexně připraven), nehráli jsme druhou půli proti 10 tak ustrašeně (z části jistě souvisí s malými zkušenostmi v pohárech), Van Kessela kdyby třeba střídal ofenzivnější hráč mající zažitější hru na křídle než Ščuk, tak bychom možná nemuseli mít skoro celý druhý poločas stažený půlky. To jen tak pro úplnost, protože takových článků si po zápase vycucám z prstu deset. A aby nedošlo k mýlce, nejsem nějak výrazný kritik DUVCD.
ve tvém textu je samé "kdyby" či "možná", čímž obhajuješ svůj pohled. Ale jak říkala moje babička "Kdyby byly v p**** ryby, nemusely by být rybníky". Fakta jsou ale jinde a to ve včerejším postupu a v taktice, která vyšla...
Ale jo, jenže aby někdo rozsoudil, co by byla lepší taktika, tak by se museli hrát zápasy dva, takhle to jsou jen dohady (proto ta kdyby). Ovšem na můj vkus byla hranice mezi postupem a nepostupem druhý poločas hodně tenká, což je pro mě vzhledem ke vstupům z poločasu prvního není moc dobrá vizitka. Ale jinak se raduju z postupu, určitě jsme si ho v součtu obou zápasů zasloužili a těším se na Maribor nebo klidně i na někoho jinýho. :-)
Apropo, reagoval jsem na článek, který je psaný v duchu "po bitvě každý generálem".
Ten včerejší fotbal měl dva naprosto odlišné poločasy. Proč jsme nepokračovali v tom výborném výkonu i ve druhém poločase proti oslabenému soupeři. Já si tedy "udržovací - postupovou taktiku" představuji jinak!
S clankem souhlas. Take casto Uhrina kritizuji, ale vcerejsi smrst dementnich komentaru zde na SN jeste pred vykopem neberu. Trochu ucty! A hlavne hodnotit trenera podle sestavy hodinu pred zapasem a posilat ho do p....e, to mi hlava nebere.
Komentáře (50)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Borgetti před 8 lety 05.08.2016 09:10 |Hodně dobrý článek. Aspoň ti rozumbradové vidí, že to oni nerozumí fotbalu a trenéři ano. Není to naopak, jak si myslí :-)
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
vršek před 8 lety 05.08.2016 16:04 |Včerejší první poločas byl jedním z nejlepších pohárových výkonů Slavie - hráči i trenér Uhrin!!!
Jenže druhá půle proti oslabenému soupeři byla herní tragedií, na které se trenér jednoznačně podepsal. Uhrin neumí koučovat, není schopen správně reagovat na dění na hřišti! Bylo to jen čekání na konec zápasu a po vyrovnání jen odkopávaná. Postup byl hlavní, ale my jsme se nechali zatlačit a přehrávalo nás oslabené mužstvo. Naštěstí to vyšlo!!!!!
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Borgetti před 8 lety 06.08.2016 13:00 |Za to nemůže Uhrin, ale hráči, kteří byli tak rozklepaní, že neudrželi míč. Chtěl bych vidět Tebe. Je vidět, že si fotbal nikdy závodně nehrál, protože já jsem pár utkání zažil, kdy to byly sakra nervy a tělo neposlouchalo a nebyl jsem jedinej na hřišti.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
uru100 před 8 lety 05.08.2016 09:14 |Dřív to byly diskuze, teď jsou to sociální sítě. Tohle bude vždy. A těch trenérů v hospodách. Ale přesně od toho to je a pokud se to vede slušně, je to zábava. Já jsem taky v hospodě chytrý jak rádio a fotbal jsem hrál tak maximálně za barákem :). Někdy se divím, že mě nikdo za trenéra nechce. Když si vzpomenu na nějaká ta svoje moudra.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
VanDel před 8 lety 05.08.2016 09:24 |Jsem jedním z těch včerejších kritiků (dle udělené žluté karty jeden z těch nejtvrdších :) ) Uznávam, že v tom článku je vcelku pravda, ale když mam mluvit za sebe, tak mě ani tak nenaštvalo samotné nasazení Ngadea (nakonec nezahrál vůbec špatně), ale ignorování určitých hráčů ! A to hlavně Kenii a Ščuka. Kdyby tam dal tyhle dva místo, v současné době naprosto bez formy hrajících, Součka a Zmrhala, tak jsem proti sestavě neřekl ani slovo. Takže NE nasazení Ngadea, ale protěžování Součka a Zmrhala na úkor v současnosti mnohem lepších Kenii a Ščuka, to je to co mě včera totálně vytočilo.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Gino před 8 lety 05.08.2016 09:29 |Tak to neber tak vážně. Trenér se rozhodl jinak a vyšlo to. Užij si postup a vzpomeň si na slova Barry...
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
YuckFou před 8 lety 05.08.2016 09:37 |Podle možných soupeřů v dalším kole nám stejně nezbude nic jiného než se k postupu probránit. Tak jsme si to hezky nacvičili a třeba se dočkáme i fotbalu, když postoupíme do základní skupiny EL. :-)
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Jachym před 8 lety 05.08.2016 11:25 |Je to tak, třeba reprezentace na Euru v Anglii 1996 se probránila málem k titulu, zato o osm let později vedl mnohem ofenzivnější fotbal "jen" k semifinále...
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
před 8 lety 05.08.2016 09:38 |účel světí prostředky.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
no-nick před 8 lety 05.08.2016 10:51 |Nejen prostředky, ale i kraje zálohy!
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
před 8 lety 05.08.2016 19:30 |já jsem spokojen. Jsi spokojen?
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
no-nick před 8 lety 06.08.2016 12:39 |Nejsem slunickove založen, ale po postupu jsem ten nejspokojenejsi:)
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Pepino44 před 8 lety 05.08.2016 09:57 |Docela by mne zajímalo, kdy Tě Ščuk přesvědčil, že je lepší než Jarda Zmrhal, nehledě na to, že hrají na rozdílných postech.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
JS (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 10:13 |VanDel má asi na mysli Součka za Šćuka a Keniu za Zmrhala, víš? ;)
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
VanDel před 8 lety 05.08.2016 10:44 |Jak už ti napsal JS, myslel jsem samozřejmě Keniu za Zmrhala a Ščuka za Součka. O kvalitách Kenii nemá myslím cenu se bavit. A to že je Ščuk velmi nadstandartní hráč dokazoval v Boleslavi a hlavně mě přesvědčil v přípravě v přátelákách, kdy předváděl velmi dobré výkony a v naší záloze byl dle mě nejlepší -> vynikající defenziva plus mu vůbec nepřekáží míč, tudíž umí velmi dobře podpořit i útok, kde umí sám dobře zakončit. Takový hráč prostě MUSÍ mít místo v základu.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
JS (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 10:15 |VanDele, sice jsem nekritizoval za žlutou, ale vidím to podobně a naprosto Tě chápu. Dušanovi protežovaní hoši jsou pro mě nepochopitelnou skutečností. Při zápase jsem slyšel spekulace, že jim zdvihá cenu atd., ale to snad může dělat i v utkáních, kdy o nic nejde. Zvlášť Suk je pro mě nepochopitelná věc. Včera společně s Kesselem (ale ten za to zčásti nemůže, trpí taktikou) asi nejhorší hráč na hřišti.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 10:52 |Přišlo to jen mně, nebo právě střídáním Kessla jsme to totálně zabili, zalezli a doufali, že tam Riu už nic nespadne? V 90´ ukázal Mihalík proč takoví hráči jsou vepředu platní i při údržbě - nečeká se jen na to, jestli/ až nám ho daj, ale umí podržet míč na soupeřově půlce. Přeci jen, tam je údržba bezpečnější. Navíc ta akce, která končila dvěma Barákovýma tutovkama... :)
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
JS (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 11:18 |Ale jo, akorát já podezírám Kessela, že ten balon moc udržet neumí. Jak říkal komentátor v TV, tomu hráči schází zásadní fotbalové umění na této pozici tak vyžadované: schopnost obejít protihráče.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
YuckFou před 8 lety 05.08.2016 12:47 |Přišlo mi, že zabité to bylo od začátku druhého poločasu. A Gino kromě toho, že byl u naší postupové branky toho za celou dobu svého pobytu na hřišti moc nepředvedl.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 13:03 |Čili snad se s tebou i JS shodneme, že za Gina měl přijít Mihalík, který ten balon podržet umí ;)
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Zelik před 8 lety 05.08.2016 09:53 |Hezký článek, někteří fanoušci by si měli uvědomit, že fotbal není jen o útočení, ale v dnešní době hodně o taktice. Ze sestavy jsem byl také hooodně překvapený, ale nakonec se to ukázalo jako výborný tah. Zahuštění středu..
Uvidíme co přinese víkendový ligový zápas :)
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
uru100 před 8 lety 05.08.2016 10:12 |...že fotbal není jen o útočení, ale v dnešní době hodně o taktice...
A to mě děsně štve, taktika je daná penězmi. A od toho j dost často fotbal hodně nudná záležitost. A přitom mě by snad víc potěšilo dostat sedmičku a hrát fotbal než betonovat a dostat dvojku a stejně nepostoupit.
Mě hlavně některé ty hlášky v diskuzích vyloženě baví.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
slimak před 8 lety 05.08.2016 10:27 |nad svým komentářem jsi přemýšlel jak dlouho? Fotbal je samozřejmě i o taktice jako každý týmový sport a cílem je zvítězit. Taktika pak vůbec nemusí znamenat beton a my taky žádný beton nehráli.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 10:54 |jojo, nehráli, protože jinak by byl posledních 30minut ještě hodně čerstvý a tekutý :D štěstí že Rio nemá útočníka.
P.S. nepopírám, že mne sestava překvapila a 50min to bylo dobré a i koukatelné.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Zelik před 8 lety 08.11.2016 15:00 |dostat sedmičku? ne, děkuji.. To jsem v Edenu zažij jednou s Teplicemi a vydržel jsem to až do konce a nikdy už to zažít nechci...
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Robinator před 8 lety 05.08.2016 10:21 |tak můžeme být rádi, že tato super taktika vyšla..protože mě skore 4:4 nikterak nepřesvědčilo..se zatím vezeme ani nevíme jak..
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
uru100 před 8 lety 05.08.2016 10:34 |Jasně, že je to o taktice. Jako všechno. Ale fotbal, aspoň mě, přijde nudnější čím dál víc. A máš pravdu, taktika nemusí být jen o zdržování, simulování, betonování. Ale nerozumím jak trenéři připravují taktiku a mužstvo na zápas, když po zápase řeknou. "Zbytečně jsme přestai hrát a pak jsme se strachovali o výsledek".
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
slimak před 8 lety 05.08.2016 10:59 |ano, taktika může být samozřejmě i v některých případech špatně zvolená, ale přeci jim v tomto případě trenér o poločase neřekl "hoši, buďte méně aktivní, zalezte a nákopávejte balóny". Přeci každý zápas má svůj vývoj a taky je tu soupeř, který chce také uspět a má sovje záměry. Naopak fanoušci Rio Ave by mohli hovořit ze své strany o taktickém nezvládnutí zápasů, kdy si hráči nevytvořili za 180 minut jedinou šanci a nebyli přes svoje vysoké technické kvality schopni přehrát střed zálohy a naší obranu...
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
uru100 před 8 lety 05.08.2016 11:36 |Určitě s Tebou souhlasím. A taky věřím, že jim trenér neřekl. Teď už ńeútočte a máme vystaráno. Ale to samozřejme není jen problém našich hráčů. Viz. Sparťani "Trenére, když to bude 3:0, můžeme si odpočinout?" . To mě pobavilo fakt hodně. Naštěstí fotbalu fakt rozumím asi jako moje babička a tak jsem v té rovině "domácího kritika" a "generála po bitvě". Lidem co tomu fakt rozumí musí být asi někdy docela smutno. Já jsem jen ten co by to udělal lépe :).
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Grobar před 8 lety 05.08.2016 10:12 |Konstruktivní kritiku beru, ale ty nadávky - to je hnus. DU dělá co může a v podstetě z týmu vždy vytřískal maximum co šlo. Máme ještě hodně co zlepšovat, ale chce to čas. Aspoň že JT má rozum a dá mu čas na práci. Jsme na správné cestě a ten kdo na to má jiný názor, nechť ho vysloví, ale formou která má úroveň. Vzhůru Slávie!
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Lukavo před 8 lety 05.08.2016 10:27 |Já hlavně nechápu, co by DU měl z toho, že údajně nasazuje horší hráče než má na lavičce. On je vidí i s asistentama každý den, drtivá většina fandů jen při zápase. Proč by si pod sebou sám podřezával větev.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Robinator před 8 lety 05.08.2016 10:40 |tak je to zaměstnání jako každé jiné, které můžeš dělat bud dobře nebo špatně. a to, že mají trenéři svoje 'oblíbence' je taky běžný..
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 10:57 |Jsme holt lidi, každý jsme si určitě zažili v práci kolegu se kterým se nám nedělalo dobře a druhého se kterým byla radost dělat, i když třeba nebyl tak kvalifikovaný.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
vršek před 8 lety 05.08.2016 16:21 |Docela by mně zajímalo co by se tady řešilo ve chvíli, kdyby někdo v 85 min. udělal podobnou minelu jako Deli a Rio Ave by dalo gól na 2:1. První půle super super super! Druhá půle jen zahrávání si se štěstím za dozoru trenéra, který nereaguje na dění na hřišti. Taktika není jen čekání na "zdržovací střídání" v 92. a 96.minutě! Myslím si, že Ščuk a Kenia jsou hráči, kteří umí podržet balon ve středu hřiště, a to bylo to, co nám ve druhé půli chybělo a proč jsme myslím všichni s obavou čekali na závěrečný hvizd. Koučování podle průběhu zápasu je největším problémem trenéra Uhrina!
DU
Eluin (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 10:29 |Já bych třeba taky radši postavil Jasmina a Levana, jenže respektuju, že DU je oproti mě trenér (a celkem zkušený), takže chápu, že má více erudice než já. Svůj názor si držet mohu, a někdy se dokonce může ukázat - byť výjimečně - jako správnější trenérova, nicméně někoho kvůli tomu urážet, to už nemá nic společného s fotbalem, ale s obyčejnou lidskou slušností.
článek o ničem
postovni (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 11:18 |Klasickej alibistickej článek napsanej ex post a kritizující lidi, co projevili názor před zápasem už se znalostí vývoje utkání. Plus obligátní nesmyslný klišé o týmu ze země mistrů Evropy. Za mě se ukázalo, že Hušbauer má hrát víc vepředu, než do teď hrál. Stoper na DZ mě nijak nepřesvědčil, že by to bylo lepší než kdyby tam hrál Ščuk. Postoupili jsme a to je hlavní, ale je třeba si přiznat, že zatímco v Praze jsme smůlovatě remízovali, tak včera jsme měli s tím bráněním výsledku kliku a bylo v našich silách při odvážnějším střídání je dorazit druhým gólem a byl by klid.
Re: článek o ničem
quelhar (admin) před 8 lety 05.08.2016 11:48 |Při čem konkrétně jsme měli kliku? Nepustili jsme soupeře od inkasovaného gólu (který jsme mu taky nabídli na zlatém podnose, nevypracoval si ji sám) vůbec k ničemu. Pokud potřeboval vstřelit soupeř pro postup další branku a nedostal se do žádné šance, tak tým odvedl dobrou práci a nedal soupeři ani pomyšlení na zvrat. Naopak myslím, že jsme měli v celém dvojzápase dost smůly, v obou zápasech jsme měli výrazně vyšší počet brankových příležitostí a můžeme žehrat na to, že jsme dali jen jeden gól a ne čtyři. Soupeř si sám za 180 minut nevytvořil nic. Jen pár střel z dálky a jednu střelu z takového úhlu, ze kterého padají branky jen výjimečně.
Re: článek o ničem
afro před 8 lety 05.08.2016 11:52 |Souhlasím, ale proč jsem se tedy skoro celou druhou půlku proti deseti nervozitou klepal jak ratlík? Asi moje chyba. :-)
Re: článek o ničem
Arutha před 8 lety 05.08.2016 11:56 |Protože Šachtar, Tiraspol... Holt špatný zkušenosti :)
Re: článek o ničem
postovni (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 11:59 |Přesně jedno blbý promáchnutí jako na Tiraspolu a ty co tu teď chválej geniální taktiku, by nadávali jak špačci. Takovouhle údržbu bych chápal proti silnějšímu týmu.
Re: článek o ničem
postovni (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 11:57 |Já si myslím, že celej dvojzápas ukázal, že jsme lepší a kdybychom v prvním zápase měli štěstí a ve druhým hráli odvážnějc, oba bysme vyhráli. Ten včerejší druhej poločas mi teda s prstem v nose nepřipadal a klidně jim tam něco mohlo spadnout. Uznávám, že to hráli dost blbě. Trvám, ale na tom, že proti takovýhlemu týmu v deseti jsme měli hrát na pojišťovací gól a ne hlídat remízu.
Re: článek o ničem
quelhar (admin) před 8 lety 05.08.2016 12:20 |Za rok bych byl z takového konce zápasu proti stejně silnému soupeři jako Rio Ave taky rozmrzelý. Teď se učíme, hráči jsou pořád dost vyklepaní, když je na nich velká odpovědnost a jsou jen jeden gól od vyřazení. Čím víc takových zápasů odehrajeme, tím víc nám to dá do budoucna. A opět bych připomněl - měli jsme daleko větší šanci dát pojišťovací gól než měli domácí na vstřelení druhé branky. Nebylo to pěkné na pohled, ale i v té hrozné druhé půli jsme dvě největší šance měli my, ne oni.
Když soupeř potřebuje dát k postupu gól a ty mu to neumožníš, tak to z mého pohledu nelze hodnotit negativně. Je to efektivní taktika, která slavila úspěch. A jen připomenu, že před zápasem byli dle bookmakerů mírní favorité na postup domácí, přesto jsme je k ničemu nepustili. Takže hodnotit to tak, že Rio Ave byli nějací nazdárci, je dost zavádějící.
Re: článek o ničem
postovni (přítel SN) před 8 lety 05.08.2016 17:53 |V podstatě se vším souhlasím, jen si myslím, že bezpečnější by bylo hrát na pojišťovací gól. A myslím si to právě proto, že ten tým nemá pohárový zkušenosti, jak píšeš. Jińak že to jsou nazdárci jsem nepsal a nemyslím si. jen, že bylo po prvním zápase jasný, že jsme lepší.
Re: článek o ničem
Tealc před 8 lety 05.08.2016 15:00 |Kliku jsme měli pouze v tom, že jsme dohráli v 11ti, protože Mikula si o tu 2. žlutou koledoval jak o Velikonocích. Jinak jsme v tom dvojzápase měli spíš smůlu, Škoda by mohl vyprávět.
Re: článek o ničem
vršek před 8 lety 05.08.2016 16:32 |Den před naším zápasem stačil Plzni k postupu jeden vydařený útok. Stačilo jedno zaváhání stoperů a Krmenčík se trefil. My jsme od vyrovnání nadále jen odkopávali balony, nebyli jsme schopni podržet balón a čekali na konec zápasu a třeba na to, jestli zase náhodou nebude muset Deli odmazat nějaký centr pravou nohou. A pár nebezpečných centrů tam v závěru zápasu naším vápnem letělo, naštěstí bez efektu. Naštěstí!!!!
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
afro před 8 lety 05.08.2016 11:49 |Ono by to šlo třeba i obrátit. Kdyby nastoupil místo stopera Ngadeu (já vím, před pěti lety hrál DZ) na DZ třeba Ščuk, který má tuto pozici zažitou a nebojí se i dopředu (jestli je tedy komplexně připraven), nehráli jsme druhou půli proti 10 tak ustrašeně (z části jistě souvisí s malými zkušenostmi v pohárech), Van Kessela kdyby třeba střídal ofenzivnější hráč mající zažitější hru na křídle než Ščuk, tak bychom možná nemuseli mít skoro celý druhý poločas stažený půlky. To jen tak pro úplnost, protože takových článků si po zápase vycucám z prstu deset. A aby nedošlo k mýlce, nejsem nějak výrazný kritik DUVCD.
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
slimak před 8 lety 05.08.2016 12:02 |ve tvém textu je samé "kdyby" či "možná", čímž obhajuješ svůj pohled. Ale jak říkala moje babička "Kdyby byly v p**** ryby, nemusely by být rybníky". Fakta jsou ale jinde a to ve včerejším postupu a v taktice, která vyšla...
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
afro před 8 lety 05.08.2016 12:47 |Ale jo, jenže aby někdo rozsoudil, co by byla lepší taktika, tak by se museli hrát zápasy dva, takhle to jsou jen dohady (proto ta kdyby). Ovšem na můj vkus byla hranice mezi postupem a nepostupem druhý poločas hodně tenká, což je pro mě vzhledem ke vstupům z poločasu prvního není moc dobrá vizitka. Ale jinak se raduju z postupu, určitě jsme si ho v součtu obou zápasů zasloužili a těším se na Maribor nebo klidně i na někoho jinýho. :-)
Apropo, reagoval jsem na článek, který je psaný v duchu "po bitvě každý generálem".
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
vršek před 8 lety 05.08.2016 16:36 |Ten včerejší fotbal měl dva naprosto odlišné poločasy. Proč jsme nepokračovali v tom výborném výkonu i ve druhém poločase proti oslabenému soupeři. Já si tedy "udržovací - postupovou taktiku" představuji jinak!
Re: Uhrin vs. Facebook 1:0
dauby před 8 lety 05.08.2016 19:57 |S clankem souhlas. Take casto Uhrina kritizuji, ale vcerejsi smrst dementnich komentaru zde na SN jeste pred vykopem neberu. Trochu ucty! A hlavne hodnotit trenera podle sestavy hodinu pred zapasem a posilat ho do p....e, to mi hlava nebere.