Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů.

Komentáře (126)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    Nosorozec     před 8 lety 02.08.2016 10:16 |  
    0 0

    Stejně je to zvláštní, že se snažíme hledat hráče, kteří jsou na trhu finančně podcenění a pak najednou chceme za někoho jinýho dávat 39 milionů.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          před 8 lety 02.08.2016 10:20 |  
      2 0

      a chceme?

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      LordVoltmetr (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 13:13 |  
      0 0

      A říká snad někdo, že to byl "někdo jiný"? Pokud by ten hráč měl cenu těch odhadovaných 45-60 mio czk, tak by (hlavně při horní hranici) byl za těch nabízených 39 mio pořád podhodnocený, i když relativně drahý.

  2. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    VanDel     před 8 lety 02.08.2016 10:25 |  
    0 1

    Teda jestli jsme opravdu ochotný dát za hráče 40 mega, tak by snad neměl být problém přivézt nějakého kurwa dobrého hráče např. z Rumunska, Bulharska, Chorvatska eventuelně z Jižní Ameriky. Ale v tom se dostáváme k jádru našeho velkého problému - ne moc dobře (momentálně spíš vůbec) vybudovaný scouting. Je to ale škoda, peníze jsou, ale není kdo by nějakýho hráče vyhledal. Snad se to brzo změní, dokud CEFC sype...

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      Ravik     před 8 lety 02.08.2016 11:08 |  
      1 0

      Kdo vůbec nahradil v pozici šéfa scoutingu Dovalila?

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        VanDel     před 8 lety 02.08.2016 11:35 |  
        0 1

        no mam takové obavy že právě nikdo :(

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      bedy     před 8 lety 02.08.2016 11:10 |  
      1 0

      Slavia má momentálně tři skauty-Petr Hurych, Milan Šimůnek a Dominik Lednický.

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        TSeguinTS     před 8 lety 02.08.2016 12:56 |  
        0 0

        Pouze tři skauty? To snad nee :o

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          nacelnik (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 16:55 |  
          0 0

          Tak zatím máme dle vyjádření p. Plíška 3 výše jmenované a další dvě pozice jsou připraveny a po výběrovém řízení budou i obsazeny.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      Grobar     před 8 lety 02.08.2016 13:42 |  
      1 0

      Podívej se za kolik odchází nejlepší hráči z Chorvatska (Hajduk, Dinamo) Myslím, že trochu zainteresovaní lidé vědí, kteří hráči jsou opravdu dobří, jenže jednak na tyto hráče rozpočet určitě nemáme, navíc česká liga ve vší úctě k ní, není zrovna liga o které by balkánští fotbalisté a spol snili...

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        VanDel     před 8 lety 02.08.2016 14:06 |  
        0 1

        No tak zase každý výborný hráč z těchto destinací snad nechodí ven za 5 mega EURo a víc, ne ? Myslím, že i za těch 1,5 mega se tam dá zcela jistě najít nějaký velmi dobrý hráč. Ale na to je samozřejmě potřeba mít člověka, který se v těch krajích vyzná. A to my momentálně, bohužel, asi nemáme. ALE je tu další, s tím související, zádrhel, který nedávno v jenom rozhovoru zmínil Tvrdík. Když narazíme v zahraničí na nějakého dobrého fotbalistu který by k nám šel, tak za něj klub chce příliš moc. Anebo v druhé variantě se s klubem dá dohodnout, ale zase do naší ligy nechce ten hráč. Není to nic lehkého, to samozřejmě uznávam.

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        JS (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 14:12 |  
        9 2

        No jenže Hajduk, Dinamo nebo Partizan fungují jako u nás Sparta v 90. letech. Skupují nebo vychovávají talenty z celého Balkánu a pak je prodávají do zahraničí. Jenže jsou tu i jiné „značky“, které vychovávají dobré hráče a nemusí být jen z Chorvatska nebo Srbska.

        Slovinsko:
        Domžale, Maribor, Gorica – kvalitní týmy (Domžale porazilo doma West Ham 2:1, Maribor porazil Ludogorets tuším), které dokáží vychovat skvělé hráče oťukané předkoly, reprezentací nebo Evropskou ligou. V porovnání s ČR mají hráči tak o polovinu menší tržní hodnotu.

        Černá Hora:
        Buducnost, Sutjeska, Mladost Podgorica – Černohorský fotbal jde nahoru, jejich reprezentace už není jen Mirko Vučinić. Je to líheň talentů stejně jako Chorvatsko nebo Srbsko, ale díky malé ekonomice a vůbec nevyspělosti mladé země daleko levnější! Naposled jsem tu avizoval Andriju Živkoviće, 20 letého levého beka/záložníka, který odešel v zimě do Sevilly za hubičku. Podepsat ho o půl roku/rok dříve, měli bychom ho my.

        Makedonie:
        Vardar, Skhendija, Rabotnicki – Narozdíl od předchozích dvou zemí je Makedonie finančně v lepší kondici, tudíž i hráči z první ligy jsou dražší. V porovnání s uvažovaným švédským reprezentantem však stále za třetinovou cenu. Kvalitu Makedonský fotbal má také. Jedno jméno za všechny: Goran Popov z mistrovského Vardaru – oboustranný bek se zkušenostmi z Premier League v nejlepších letech (30). Naposledy si na Makedonsko-albánském týmu vylámala zuby Bolka.

        Albánie:
        Skenderbeu, Partizani, Flamurtari – Albánský fotbal si udělal jméno na letošním ME, ale že jde o kvalitní hráče kloubící dobrou taktickou přípravu s vrozeným balkánským citem pro míč víme už dávno. Doteď lituji, že k nám Bekim Balaj přišel „o rok dříve“ do finančních problémů, protože bychom teď měli se Škoďákem snad dva vyrovnané silné gólové útočníky a nemuseli dělat pokusy s Železníky a van Bureny. Volný je navíc Herolind Shala, jeden ze základních stavebních kamenů loni úspěšného Liberce. Pitomec Ščasný si na jeho úkor v týmu nechal letého Matějovského.

        O Bosně a Hercegovině ani nemá cenu mluvit, díky Plíškovi snad brzy budeme těžit z bosenských talentů, i kdyby se uchytil jeden z desíti, jde o dobrou investici. Všechny tyto jmenované adresy jsou daleko levnější, než Dinamo nebo Hajduk a nabízejí fotbalisty když ne stejné kvality, tak stejného potenciálu.

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Robinator     před 8 lety 02.08.2016 14:38 |  
          0 1

          hezky napsáno :)

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 16:04 |  
          0 0

          Jenom jedna technická: Makedonie opravdu není ve finančně lepší kondici než Slovinsko. I přes finanční těžkosti v posledních letech je stále Slovinsko naprosto někde jinde.

          Ale jinak souhlas, měli bychom se zaměřit tímto směrem. Jenom bych se asi vyvaroval od toho čekat zázraky na počkání a spoléhat na Balkán jako jedinou možnost. Kvalita některých tamních lig je, kulantně řečeno, všelijaká. Že tam hráč hraje dobře ještě neznamená, že bude hrát dobře i u nás (kolik "posil" ze slovenské ligy by mohlo vyprávět - snad GvK bude výjimka). Každopádně model, kdy k nám budeme vodit nadějné hráče za rozumné peníze mi smysl dává...

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 16:47 |  
            0 0

            Osobně bych preferoval, kdybychom hráče koupili za 10M a klauzule k tomu, jako počet odehraných zápasů za A-tým / reprezentaci, počet vstřelených gólů nebo % z dalšího prodeje nebo poslat do týmu jednoho hráče na hostování (s tím, že bychom platili plat hráče a ne klub ve kterém by hostoval). Celkově bychom zaplatili víc, ale to jen v případě, že by to byl povedený nákup, ale zase na nepovedených nákupech bychom ušetřili. (zaplatili bychom třeba ''jen'' 10M za nákup, ale ani jedna z klauzulí by nebyla splněna (málo odehraných zápasů, málo vstřelených gólů))

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Dankys     před 8 lety 02.08.2016 22:34 |  
          1 0

          V první řadě chci říct, že rád bych čtu vaše komentáře a rád s vámi diskutuji, máte reálný pohled na věc. To co jste napsal, tak bych problém neměl. Druhou věcí je to, jestli balkánští hráči jsou vhodné typy pro naši ligu... Osobně s vámi souhlasím a skauting bych také mířil tímto směrem.

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            Dankys     před 8 lety 02.08.2016 23:37 |  
            0 0

            Omlouvám se, že věty občas obsahují slova, která se do nich nehodí, ale mám nový mobil s automatickou opravou textu a ještě se na něm stále učím...

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 01:03 |  
            2 1

            Díky, víte, já si myslím, že jakýkoliv zahraniční hráč je vhodný pro naší ligu, protože sem přinese „nečeský“ pohled na fotbal. Pokud byl odmala vychován např. na Balkáně, bude mít třeba lepší individuální techniku než naši hráči. A na český fotbal (fyzicky náročný a takticky svázaný) se vždy může adaptovat s tím, že pořád bude přinášet „něco navíc“. A to podle mě potřebujeme jako sůl.

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          dubas     před 8 lety 03.08.2016 11:35 |  
          0 1

          Tak pokud toužíš po tom co předvedl v kvalifikaci se Srbskem, aby to hovado hrálo ve Slavii, tak to potěš:-(((

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 11:45 |  
            0 1

            Hovado? Pak označ za nacionální hovada všechny Srby i Albánce, kteří tam ten bordel udělali. Já se tu nebavím o jeho nacionálních identifikačních potřebách a cítění, ale o tom, jaký je fotbalista.

  3. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 17:41 |  
    0 23

    Nějak se mi začíná zle nelíbit. Že Luftjarda rozhazuje peníze čínskejch kapitalistickejch soudruhů. Nic z čeho by člověk cítil nějakou hrdost.

    A zatím pořád jsme neviděli nějakej slušnej výkon.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      Alanor (admin)     před 8 lety 02.08.2016 17:52 |  
      14 0

      Čekal jsem, jak dlouho bude trvat, než se najde nějaký pošuk, kterému bude proti srsti, že sem byla a je snaha dostat evropsky zajímavé hráče.

      Jestli jsi byl na výkony Slavie hrdý, když neměla peníze a hrála holomajznu o sestup, tak prosím.

      Zatím jsme odehráli TŘI zápasy, tak těch šancí podat nějaký extra výkon zatím moc nebylo. A to je spíš otázka trenéra, ne majitele.

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:06 |  
        1 13

        V tom případě by možná bylo efektivnější těch 40 000 000 investovat do trenéra než do nějaký švédský hvězidičky, která kdoví jak by si sedla.

        A pokud jde o hrdost - tak nejvíce asi člověk mohl bejt hrdej na mančaft z jara 2011.

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:10 |  
        0 16

        No a samozřejmě - jsme ve stavu, kdy případný neúspěch vyvolá u fans konkurenčních klubů vyvolá tunu posměšků na ex-politika, který se nikdy netěšil respektu či na Číňany.

        Bohužel - my nejsme sympatický klub. Sympatický je Liberec nebo byla Plzeň před 5 lety,

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Alanor (admin)     před 8 lety 02.08.2016 18:13 |  
          20 0

          Jasně, takže se nebudeme dívat, co Tvrdík pro Slavii dělá a již udělal, ale hodíme ho do mediální škatulky, že ač bude dělat cokoliv, tak je to loser. A Číňané jsou asi na náš zaprděný český rybníček moc exotičtí, to to tady radši potáhneme s vekslákem Sisákem.

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          sasky     před 8 lety 03.08.2016 14:13 |  
          0 0

          Fans ostatních klubů jsou mi tak nějak víš kde. Ale z tvého komentáře na Tvrdíka a Číňany je mi zle.

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        Ravik     před 8 lety 02.08.2016 18:14 |  
        2 0

        Alanore čemu se divíš? Ty už si nepamatuješ ty masový demonstrace, když do PSG za petrodolary dorazil Zlatan, ten odpor fanoušků Chelsea, když začala Abramovič kupovat fotbalovou elitu Evropy nebo bojkoty zápasů ze strany fanoušků ManCity poté co jim šejkové umožnili být znovu hrdí na svůj klub a hrdě se rovnat městskému rivalovi? :-)

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:19 |  
          0 10

          Jenže ty sympatie zbytku světa nakonec jdou za Liškami z Lestru. :o)

          Prostě neni to ideální no. Jde se na to jasně přes prachy. A takovej tým si sympatie nezíská. To tak je.

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 18:32 |  
            2 0

            Hele a co ty vlastně teda chceš, aby Slavie měla sympatie a hrála hovno,nebo neměla a za prachy nakupovala kvalitní hráče a poté měla možná měla úspěchy, i když ty také nemusí příjít,ale určitě je větší naděje,že přijdou.

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:47 |  
              0 6

              No, tak líbila by se mi třeba ta plzeňská cesta 2010-11, no. Soudržnej českolovenskej tým a skvělý trenér. :o)

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                wymaz     před 8 lety 03.08.2016 10:13 |  
                2 0

                Promiň, ale tak jim fandi a nepiš takové hlouposti zde, podívej se do historie, jak to tehdy ta Plzeň poskládala. Venku nekupovala jen proto, že neměla dost kapitálu.

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 10:25 |  
                  1 1

                  Přesně, brala nechtěnné hráče ze Sparty, nechtěnného Kozáčika, (kterého u nás zaříznul KJ) a noname Slováky. Kdyby jim nevyšla ta první LM, tak po nich za rok dva nikdo ani neštěkne.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      Grobar     před 8 lety 02.08.2016 18:09 |  
      5 1

      Petře mám takový dojem, že tu někdo závidí Slávii čínský kapitál konglomerátu CEFC a Jardu Tvrdíka, který odvádí skvělou práci pro náš klub. Ty budeš určitě fanoušek z druhé strany Vltavy...

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:14 |  
        0 7

        Já se na to nechci dívat skrz růžový brejle.

        Kdyby Luftjarda byl fanoušek jinýho týmu a v něm by se i tímto způsobem angažoval, rozhodně bychom k němu nechovali nějaký sympatii nebo spíše respekt.

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Alanor (admin)     před 8 lety 02.08.2016 18:18 |  
          8 0

          A ke komu bys choval respekt v českém fotbale? Tvrdík je člověk, kterému se v minulosti nějaké věci nepovedly, nicméně mezi všemi těmi mafiány, zloději, bezskrupulózními korupčníky apod. je ještě zlatý.

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:26 |  
            1 5

            Hele, ty nohy jsou hliněný. Něco se v té velké říši na východě změní a jsme v hajzlu. Toho se celkem obávám.

            A už snad máme zkušenosti, jak strašně rychle se můžou změnit věci k horšímu.

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              no-nick     před 8 lety 03.08.2016 02:01 |  
              2 0

              V hajzlu jsme byli, než se nás vzal JT do parády. Rychle zapomínáš. Van Kessel ti taky vadí?

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 03:35 |  
                0 4

                Jenže Tvrdík ty prachy nemá, narozdíl třeba od Křetínskýho. On je jen správce těch čínskejch peněz. A jak řikám - něco se v tý tajemný říši na východě zmení a....

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  AlesJa     před 8 lety 03.08.2016 12:30 |  
                  0 0

                  pan Kabela Křetínský je jeden z nejzadluženějších lidí v Evropě, všechny jeho kšefty jdou na úvěr a půjčky :-). Až mu jednou jeden velký kšeft nevyjde bude v zadní části a končí i RUDÁ BÍDA

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            Kajula     před 8 lety 03.08.2016 11:21 |  
            2 0

            Já Vám, Petře, celkem rozumím, taky rád koukám na pohádky. Ale na druhé straně, neměla by ta fantazie a emoce zastínit zdravý úsudek.
            Několik faktů pro srovnání:
            Baník - titul 2004, úspěch v evropských pohárech? Nula, za dalších dvanáct let jedna, možná dvě relativně úspěšné sezony, teď pád do 2. ligy
            Plzeň - 2x postup do LM, 4 tituly - minimálně od 2012/13 rozpočet kolem 300 milionů - viz: http://fotbal.idnes.cz/plzen-zverejnila-hospodareni-za-sezonu-2012-2013-je-ve-ztrate-pz8-/fotbal.aspx?c=A140401_175129_fotbal_min
            A přestupy Tecla, Wágnera, Kopice kolem 20 milionů... Takže jejich úspěch v první titulové sezoně, kdyby nebyl podpořen navýšením rozpočtu (nejen na nákupy, ale taky na platy), pak by byla zase provinčním klubem.
            Liberec - možná neopakovatelný úkaz - kvalitní trenéři, čuch na hráče, ale taky obrovské výkyvy - jednou titul, pak pád do boje o záchranu, v Evropě taky jak na houpačce, někdy klika jako s Udine, jindy vypadnutí i po kontumační výhře 3:0 venku (Dinamo Bukurešť - http://fotbal.idnes.cz/liberec-je-zase-bliz-evropske-lize-uefa-mu-prirkla-kontumacni-vyhru-3-0-1kn-/fot_pohary.aspx?c=A090825_145029_fot_pohary_min)
            A na závěr jsem si nechal Leicester a jeden odkaz z roku 2014 po jeho postupu do PL:
            http://www.denik.cz/fotbal/nejdrazsi-nakup-anglicky-novacek-leicester-dal-za-ullou-osm-milionu-liber-201407.html
            A jedno srovnání, jak utrácel Leicester před titulovou sezonou:
            http://www.fotbalportal.cz/anglie/premier-league/45860-kdo-vyhraje-titul-bude-to-leicester-nebo-tottenham/
            V létě 33 milionů liber a v zimě skoro 9 milionů!!! To je v přepočtu pomalu miliarda a půl - co byste na to říkal v našich podmínkách? To by mě vážně zajímalo.

            Abych to shrnul - srovnávejme srovnatelné.
            Co je cílem Slavie? a) Hrát sem tam o titul, nebo b) pravidelně o titul a důstojnou roli v pohárech? Vybudovat stabilně kvalitní mužstvo, nebo čekat výkyvy? A kde na to brát hráče? Kolik těch opravdu nadprůměrných je v naší juniorce momentálně? A kolik je jich v naší lize?
            Pokud je odpověď b), pak se musíme poohlédnout i v zahraničí, a to bude zkrátka něco stát. Pořád posloucháme, jak je český fotbalový rybník přebraný, jak je tady kvalitních hráčů málo. I manažeři říkají, že tady hráč za 20 mil. není. Kvalitní hráč ze zahraničí může mít cenu milion euro - možná i více. Pokud se hodí do koncepce, pokud má výkonnost, pak proč ne - to je ale záležitost scoutingu... A holt, jak říkám, za kvalitu se platí... A v porovnání s některými výše zmíněnými nákupy (Plzně) mi těch 39 milionů za Viktora Claessona nepřijde přemrštěných a nějakým vyhazováním peněz..

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Nosorozec     před 8 lety 02.08.2016 18:31 |  
          13 0

          Mě je jedno, jestli k nám fanoušci jinejch týmů chovaj sympatie. Důležití jsme v tomto případě my - fanoušci Slavie, protože jde o náš klub! Fandili jsme i když se nedařilo, fandíme i teď, když je v klubu kapitál. Že je z Číny mi vůbec nevadí. A jsem rád, že se v klubu angažuje takový srdcař, jakým je Jaroslav Tvrdík. Pro mě je to 1000x lepší člověk než byl Sisák.

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:38 |  
            0 4

            Já myslim, že se to dá srovnávat. To spíš sronávat Tvrdíka s Řebíčkama, Rosenem nebo Doležalem.

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:39 |  
              0 4

              Resp. nedá. Prostě Sisák nebyl žádnej oficiální představitel klubu.

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                Nosorozec     před 8 lety 02.08.2016 19:04 |  
                7 1

                Ok, uděláme srovnání.
                Rosen, Doležal:
                + postup do ligy mistrů
                + 2x titul
                - megapodfuk na ENIC
                - Doležal, ač ekonom, nebyl schopný vytvořit vyrovnaný rozpočet. V roce 2009 se nepostoupil do ligy mistrů a on přesto nastavil rozpočet tak, jako bychom tam postoupili
                - málem nás dovedli k zániku

                Řebíčkové:
                + zachránili klub před jistým krachem
                - za celou dobu jejich působení nepřišlo žádné sportovní zlepšení
                - měli příšerné vystupování a jejich chování nebylo hodné značky Slavie
                - o tom, kde na Slavii vydělali radši nebudu ani spekulovat

                Tvrdík:
                + přivedl do klubu CEFC, což je finančně velmi silný akcionář
                + má rozum a myšlení slavistického fanouška a tak např. včas zarazil přestup Pekharta do Slavie a nemusíme se obávat, že by u nás jednou skončili hráči jako Sivok, nebo Vácha

                Mínusy zatím u Tvrdíka žádné nevidím. Nicméně je tu teprve rok a tak je moc brzo na to, aby se dalo jeho působení ve Slavii nějak komplexně hodnotit.

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 19:53 |  
                  0 0

                  Kdyby nebyl poslední - u Řebíčka, tak by Slavia už nemusela pár let existovat.

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 20:32 |  
                  0 5

                  Já nevim, ale nepřijde vám, že má Tvrdík sklony až příliš utrácet? Což by mohla být cesta do pekel?

                  A že o tom něco víme...

                  • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                    Thane (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 22:14 |  
                    5 0

                    Je dost velkej rozdil jestli utracis a mas z ceho nebo utracis a nemas z ceho..

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 18:58 |  
              1 0

              jsem napnutý jak struna, kdo z tohoto srovnání vzejde vítězně

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 18:30 |  
      7 0

      a proč řešíš, jestli jsme pro nějaký burany a buzíky sympatický? Mluvíš o hrdosti, ale podle výplodů tipuju, že právě s hrdostí na klub jsi na štíru. Jestli sis nevšim, tak českej fotbal je min 40 let hnusná žumpa plná odpornejch primitivů a evropský vlak nám dávno ujel. Milion euro jsou "nějaký" peníze jen v týhle díře. Všude za hranicema na západ i(!) na východ, kde má fotbal nějakou úroveň, je milion eur minimální cenovka za slušného hráče. Že se tady z toho dělá věda a všichni maj oči navrch hlavy ukazuje jenom, jak jsme v hajzlu. Bez prestiže, bez zájmu, bez fanoušků, bez peněz. (jen na okraj, zítra přijde na Steau 40.000 lidí ... my tady učuráváme, když přijde milostivejch 15)

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:41 |  
        0 1

        Mne to přijde zcela přirozený. Aby prvky, kvůli kterejm mi byla třeba Plzeň 2011 sympatická, byly i u nás. Ale to nejsou.

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:44 |  
          0 4

          A to ještě dodám, že teď už Pilseň je u mne skoro na úrovni rudejch.

          Loni jsem třeba tady jasně psal o tom, že bych byl mnohem raději, kdyby titul vyhráli rudí, než kdyby se ve 30. kole stal náš stadion místem pils oslav.

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 18:52 |  
            3 0

            nedovedu si představit, že bych kdy fandil RB. víc k tomu nemám. zkus o věcech víc přemýšlet a nesedej na lep nálepkovačům a populistům

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 18:59 |  
              0 1

              Takže by ses radši díval v Edenu na to, jak točvolant šaškuje s pohárem?

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                kjandourek (admin)     před 8 lety 03.08.2016 10:19 |  
                5 0

                A že ten točvolant se v Edenu našaškoval, co? Podle mě konec ligy byla ideální varianta: Bídě zbyly oči pro pláč a Plzni jsme v posledním kole tak vyprášili kožich, že místo nějakých oslav lítaly v jejich kabině pokuty....

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          Nosorozec     před 8 lety 02.08.2016 18:51 |  
          1 0

          Slavia se z toho bahna snažila dlouhá léta dostat sama. Kupovali se různí Juharové, Vošahlíkové a další hráči, který jinde nechtěli. Ale pořád jsme byli někdy průměrnej a někdy podprůměrnej klub. A takhle by to mohlo pokračovat třeba dalších 20 let, pokud bysme mezitím nesestoupili. Bohatý majitel nás může posunout mnohem výš. Takový je prostě kapitalismus.

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 19:02 |  
            0 1

            Na druhou stranu - Liberec, Baník, Plzeň - dokázali vyhrávat tituly bez nějakýho velkýho pumpování prachů

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 19:05 |  
              0 1

              A nakonec ani v roce 2007, pokudsi dobře vzpomínám, u nás nějaký velký prachy taky nebyly.

              Naopak - když už ty prachy byly, tak to byl začátek konce.

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                kjandourek (admin)     před 8 lety 03.08.2016 10:21 |  
                0 0

                Ale ony ty prachy nebyly ani v roce 2009... Jediný období, kdy byly prachy byl rok 1991 s Korbelem... a to jenom na dva roky... A potom chvíli v roce 1996 po prodeji Bejbla a Poborskýho... a to se vždycky položil jakýs takýs základ pro budoucí úspěchy...

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                sasky     před 8 lety 03.08.2016 14:27 |  
                0 0

                Jenže, to, co se povedlo Slavii v roce 2008 a následně Plzni je víceméně dílem velké náhody. Totiž podařilo se z ničeho postavit tým. Můžeš se o to snažit 30 let a povede se ti to jednou. Pro dlouhodobou výkonnost (a na evropském poli obzvlášť) prostě peníze potřebuješ. Ano, Plzni se zatím celkem daří, ale stále hrají s víceméně jednou generací hráčů. Kdyby nebyla štěstěna včera utahaná jako prase, tak dostali v Karabachu 5 gólů a bylo po všem. Připouštím, že Liberec má nějaký patent na hráče nebo já nevím.

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              Nosorozec     před 8 lety 02.08.2016 19:06 |  
              1 0

              Plzeň kdyby neměla Berbra, tak tolik titulů nevyhraje. Baník vyhrál jeden titul a pak zapadl zpátky mezi ligový průměr a dotáhl to po čase až do druhý ligy. Liberec má obrovský výkyvy. Pokaždý sestaví mistrovský kádr, který rozprodá a pak musí na další podobný úspěch několik let čekat.

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 19:15 |  
                0 1

                Jasně, u Plzně spíš mám na mysli začátek její éry.

                A pokud jde o Baník, tak je třeba říct, že v roce 2010 od toho titulu byl kousíček. Takže to neni tak, že by od roku 2004 zapadl a nikdy se už nepodíval zase trochu nahoru.

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  Nosorozec     před 8 lety 02.08.2016 19:23 |  
                  1 0

                  Já tě chápu, představoval jsi si, že Slavia vstane z popela a díky čistě vlastní práci se opět stane velkým a silným klubem. Podobně jako to dokázal Leicester, nebo Plzeň při první mistrovský sezoně. Jenže tohle se nepodaří vždycky. Většina klubů, která se ocitne v bahně v tom bahně už zůstane. Nám snad pomůže zpět na vrchol nový majitel. Příběh Slavie tak nebude pohádkou, ale non-fiction. Příběh ze současného světa, v kterém prostě důležitou roli hrají peníze a kapitál. Někomu se to nemusí líbit, ale je to prostě tak. Důležitý však je, že se s námi opět musí počítat!

                  • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                    Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 21:25 |  
                    0 3

                    Ale tak jasně, že bez peněz to nejde. Ale tak nějak všeho s mírou. A je otázka, zda tady na míra je. Tu Van Kessel, tu nějakej Švéd. 30 mega žádnej porblém...

                    Ono možná zda nás nemělo trochu varovat to rozkmotření Šimáněho s Tvrdíkem. Bo za Šimáněm tedy rozhodně něco hodnotného je. Rozhodně si myslim, že je to člověk, kterému termín "rozumné hospodaření" řiká více než Luftjardovi. Co mu vlastně hrozí, když to podělá? Čínani ho vyhoděj, zhorší si osobní reputaci? Co on dává všanc?

                    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 21:57 |  
                      3 0

                      asi sis nevšim, že Švéd tu není. takže žádný tu Kessel, tu Švéd. byl to kus za kus. nezbývá než znovu připomenout, abys víc popřemejšlel, než něco napíšeš

                      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                        Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 22:04 |  
                        0 3

                        Ok, ok. Přiznávám se, to mi ušlo. Jednoduše mne nenapadlo, že by to vyšlo na povrch až s takovýmto zpožděním. Myslel jsem, že se to peklo v poslední době.

                        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 22:09 |  
                          1 0

                          jo deník sport je blesk..

                        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                          kjandourek (admin)     před 8 lety 03.08.2016 10:27 |  
                          1 0

                          Četl jsem článek ve švédských novinách, z nichž čerpá i blesk... psalo se tam, že klub, který má zájem, prohrál v Tallinu 1:3 .... Takže to bylo někdy v půlce července... A taky, že jeho současný zaměstnavatel ze něj chce daleko více peněz, takže přestup padl.
                          Tzn.: Že ani Tvrdík nerozhazuje přes míru.

                          A to nemluvím ani o tom, jestli měl vůbec zájem ten hráč..
                          Jedna věc je hráče si najít a vytipovat a druhá je přesvědčit ho, aby měl zájem hrát u nás... Já si třeba vůbec nedovedu představit, že by někdo, kdo výkonnostně přerostl dejme tomu Švédskou ligu, bude chtít jít hrát ligu českou... proč by to proboha dělal?

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 19:20 |  
              3 0

              - prosimtě kdy tu byli prachy? naposled za Korbela a to byla jiná situace a rozhodně to nebyla jeho vina, že ho tu okradli
              - Baník vyhrál jeden a skoro druhej, ok, ale kde je teď? Prostě se jim to sešlo. Plzeň - to vidíme, jakým stylem vyhrává tituly. Liberec - ano několik titulů vyhrál a dělají to tam low cost dobře, po zásluze požívá respektu. ALe to není model pro Slavii. Jestli ti vadí, že tu chce někdo investovat peníze no tak nevim no ... to je tvoje věc.
              PS. ano, nějakej šašek točvolant je mi natolik volnej, než abych kvuli svýmu egu přál bídě

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 19:33 |  
                0 2

                No a taky jsme titul vyhráli až po něm.

                Tak min. u toho prvního titulu ta kvalita byla. V 2011/12 se to v kvaldě o LM ukázalo....

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 19:37 |  
                0 3

                No, já zas z rudejch takový komplexy nemám. A je mi skoro jedno, zda vyhraje titul nesympatická sparta nebo nebo o malý fous méně nesympatická Plzeň. A když by k tomu byl "bonus" v podobě slavících pils-vidláků v Edenu, tak pak je jasný, k čemu bych se přiklonil.

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 19:53 |  
                  1 0

                  komplexy :D:D tak určitě. fandi si komu chceš a nevypisuj tu blbosti

                  • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                    Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 20:28 |  
                    0 1

                    Tak každej máme jiný priority. Někomu je více solí v očích titul rudých, nekomu zase to, že by cizí klub s místy nesympatickými hráči a buranskými fans slavil v našem svatostánku před našimi zraky titul.

                    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                      edenian     před 8 lety 02.08.2016 21:14 |  
                      2 4

                      Nechci se do tyhle debaty nejak zapojovat, uz tady tyhle hovory nevedu, uz jsem tady s tim lezl lidem na nervy. Ale asi trochu rozumim tem pocitum o kterych jsi psal, mam nejaky podobny. Jenom proste musis vzit jako fakt, ze drtivou cast fandu zajima jenom jak vyhrat. Cena, kterou kdokoli zaplati / ted nemyslim penize / je vubec nezajima. A co se penez tyka, bohaty majitel s pozadavkem uspechu proste bohate investuje. Tak to chodi. Horsi je puvod tech penez. To je v pripade Slavie, je-li pro tebe trochu vic nez jen fotbalovy klub zdrcujici. Ale jak rikam, tohle vicemene nikoho nezajima. Po pravde receno, u fandu kteri maji " jdu na fotbal" jako jediny program na vikend je to pochopitelne, u jinych to ale nekdy cloveka prekvapi. To je zivot :-)

                      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                        postovni (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 22:42 |  
                        1 4

                        Mám to podobně, ale představuju si ideální scénář, kdy JT urychlí krach rudý číny napumpováním peněz do Slavie. Zkušenosti na to má :-)

                        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                          Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 23:17 |  
                          0 2

                          Jako že Slavie bude mít rozpočet ve výši tak 75% čínskýho HDP?

                          A to by vás jako bavilo? Kurzy na titul 1,001? Každýmu dávat 10:0 a končit sezonu s 90 bodama? To by byla smrtící nuda!

                      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                        future     před 8 lety 02.08.2016 23:17 |  
                        6 0

                        Ježiš to jsou fakt úplný canci. Promiň, ale jaký je původ u ostatních majitelů? Ty víš jaký je původ peněz u p. Šimáněho, Křetínský a další a další.

                        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                          edenian     před 8 lety 03.08.2016 11:27 |  
                          0 1

                          Neni nijak tezke byt v obraze. Z verejnych zdroju.

                          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                            sasky     před 8 lety 03.08.2016 14:31 |  
                            0 0

                            Jaký je tedy rozdíl mezi penězi od CEFC, Šimáněho, Křetínského, Brabce (Baník) apod? Původ je VŽDYCKY stejný - business. Já osobně v tom nevidím žádný rozdíl.

                            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 14:50 |  
                              0 0

                              ''Neexistujou žádný špinavý nebo čistý peníze. Co to kurva vůbec je? Jsou jenom peníze. Tečka.'' Mamon

                              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                                edenian     před 8 lety 03.08.2016 16:19 |  
                                0 0

                                Hm.

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  malan (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 20:00 |  
                  6 0

                  smrt sparte!

                  • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                    edenian     před 8 lety 02.08.2016 20:57 |  
                    1 0

                    Proto nechodim na derby.

  4. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    Fulham     před 8 lety 02.08.2016 19:43 |  
    10 0

    Hoši, tady se čile diskutuje s někým, kdo naše majitele nazývá, cituji ,, Luftjarda a čínský kapitalistický soudruzi''...nevim...

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      malan (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 20:03 |  
      2 3

      Na druhou stranu,oba uvedeni si takove oznaceni svymi ciny vyslouzili...

  5. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    reggaebabicka     před 8 lety 02.08.2016 20:44 |  
    4 0

    Díky, Alanore, ovdivuji ten Váš elán při nekončícím boji s naším národním nešvarem. Aneb "Kdo si nestěžuje, není Čech. Hop! Hop! Hop!"

    Hezky to vyjádřil Ringo Čech, ač má už asi trochu z piva kostku, tak doporučuji přečíst: http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/nejsme-hrdy-narod.html

  6. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 21:39 |  
    0 5

    Já nevim - a to tady fakt nemůže člověk prakticky jen říct to, že nemá dobrej pocit z toho, že se tu hází prachama jak o závod? Po těch všech zkušenostech?

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 21:49 |  
      3 0

      Dokážeš pochopit, že máme silného majtele, kterému nedělá problém pustit nějaký chlup?
      Prostě mají nějakou vizi a jdou za tím. Za mě jenom dobře pokud se nám podaří už v letošní sezóně urvat nějaký podium.
      A jen tak mimochodem co by dělali třeba citizens, kdyby jim skončil sponzor? Radši neprodlužme smlouvu Agüerovi, co kdyby Etihad odešli....

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        Petr9608     před 8 lety 02.08.2016 22:06 |  
        0 3

        Já myslim, že se s těmito kluby se nemá vůbec cenu nějak srovnávat.

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          jufoun (přítel SN)     před 8 lety 02.08.2016 22:18 |  
          6 0

          To je jedno s kým se srovnává, tady jde o to, že máš strach že se utrácí a přitom nevíš vůbec nic o vizích majitelů, jejich možnostech.
          Prostě zřejmě na to mají, tak proč by do toho nešli?
          Taky můžeme čekat na odchovance...možna za 10 let se půlka kádru ukáže, že má na to hrát v lize.cz :D o titul.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      edenian     před 8 lety 02.08.2016 22:09 |  
      0 3

      Taky na to muzes koukat tak, ze komousi razi heslo " kazdemu co potrebuje " :-)))))

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      Fulham     před 8 lety 03.08.2016 10:52 |  
      5 0

      Takhle to říct je určitě v pořádku. To je názor. přidávat k tomu ty kecy na JT a CEFC je mimo. Názor ti mohu vyvrátit tím,ze spousta hráčů přišla jako volných a do toho jedna velká rána za peníze. Než koupit dva průměrné , raději jeden nadprůměr. Teda doufám a tady byl takto GvK prezentován mnohými. Přijde mi to jako logické.

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 10:54 |  
        8 0

        a hlavně se tu po tomto brečelo - místo 5 linhartů kupte jednoho pořádnýho :DD ups a zase špatně (Češi)

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      sasky     před 8 lety 03.08.2016 14:45 |  
      0 0

      Takhle ti to napíšu. Investice do Slavie je pro 342. největší firmu na světě (Fortune 500) s ročním obratem 35 mld. USD naprosto minoritní záležitost. I kdyby doposud (včetně stadionu) investovali, no ať nežeru, 2 miliardy, tak je to 0,2% jejich ročního obratu v roce 2014. Takže nějaký Claeson za 1,6 mil. USD je pro ně rozhodnutí lehčí než jaký koupit pro CEO vánoční dárek. Jejich manažeři obvykle uvažují v desítkách (no spíše stovkách) milionů dolarů, nikoliv v jednotkách milionů korun na což z českého fotbalového rybníčku nejsme zvyklí.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      kjandourek (admin)     před 8 lety 03.08.2016 15:50 |  
      1 0

      Hází prachama? V létě jsme koupili za půl milionu Eur stopera v okamžiku, kdy to vypadalo, že odejde Deli a za milion něco útočníky, když se zdálo, že odejde Škoda... Když k tomu připočítáme bonus Škodovi za podpis nové smlouvy, tak nás letos nové nákupy přišly na nějaké dva miliony a něco v Eurech...
      Jinak se podepisovali hráči bez smlouvy: Van Buren, Švento, Ščuk, Mingazov.... Takže je to právě naopak - až na van Burena, o kterém toho moc nevíme, se podařilo přivést zadarmo borce, o nichž víme, že na naši ligu mají... Můžete namítnout, že jejich výplata klub něco stojí - máte pravdu, ale zase jsme přestali platit hráče, jimž smlouva skončila, nebo šli na hostování - kádr je co do počtu stále stejný...
      Z toho vyplývá, že místo toho, abychom koupili šest hráčů každého po pěti až deseti milionech, tak jsme koupili jednoho za třicet - Když nevyšel ten Švéd, došlo na van Kessela... podle mého to není vyhazování peněz, ale naopak velice rozumná finanční politika.

  7. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    Fulham     před 8 lety 03.08.2016 09:09 |  
    5 0

    Když jsem si přečetl ty slinty na letácích kolem Edenu o JT, CEFC a že Navar je lhář, tipoval jsem na nějakou špínu, nebo rudýho. Vidím, že vlastní řady nelze vyloučit... :-(

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      naplavnik     před 8 lety 03.08.2016 09:50 |  
      0 0

      Oč se jedná? Nějaké slinty se motají ve Vršovicích? No, každopádně to bude asi tak, že "... karavana jede dál."

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        mabr     před 8 lety 03.08.2016 10:57 |  
        0 0

        Bohužel jsem si těch letáků také všiml. Jeden je na kontejneru, který se nachází u té lávky k NC Eden.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 10:57 |  
      2 0

      ? tak to musí být ti jediní nejryzejší, hrdí odpalovači pyra, kterým nikdo nebude diktovat, jak mají fandit, že?

  8. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    afro     před 8 lety 03.08.2016 10:00 |  
    8 0

    Ještě pár připomínek k tomu pláči, že jako rozhazujeme...

    Já bych byl taky rád, kdyby se Slavia romanticky zvedla z popela, z čista jasna by se zjevil majitel čistej jak lilie, slávista tělem i duší a nějakým zázrakem se z v juniorce našel 2xSuchý, 3xDočkal (kvalitativně myslím ;-) ) a 1xNecka. Pak bychom po vzoru Hollywoodských filmů všechno vyhráli a postoupili do LM. Jenže takhle to v reálném životě nefunguje. Ukažte mi nějakýho kluka s velkejma hodinkama, který má peníze na rozhazování, je slávista a ještě k tomu má prokazatelně tzv. čistý morální rejstřík? Jak by řekl Franta Straka: "Nevím, neznám".
    Takže se musíme aktuálně "spokojit" s J. Tvrdíkem, který jasně za ten půlrok prokazuje, že mu na Slavii záleží, CEFC, která sice vychází z čínské oligarchie, ale pumpuje do nás peníze na české poměry nevídaným způsobem a spoustu nových nadprůměrných hráčů, mnohdy cizinců, kteří zatím nemají a ani nemohou mít silný vztah ke Slavii, protože prostě není kde brát (odchovanci nula, češi použitelní do bojů o horní příčky a prodejní, aby jeden hledal lupou).
    Nejistota, jestli to CEFC nezabalí a nám zůstanou na krku platy Van Kessela a spol. je oprávněná, ale s jakým majitelem by nebyla?
    Já vám nevím, ale já jsem teda s tímto stavem navýsost spokojen a do budoucna očekávám zapojení našich odchovanců, protože těch cizinců v týmu podle mě máme skoro až nadlimitní počet, ale bude to holt trvat. Zatím to milerád překousnu.

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      naplavnik     před 8 lety 03.08.2016 10:16 |  
      1 0

      Majitel i fanoušci požadují rychlý úspěch, a ten bez vynaložení nemalých prostředků nepůjde. Rád bych s nákupem hotových a perspektivních fotbalistů (van Kessel, Mingazov, van Buren, Ščuk atd.) viděl i vklady do budoucnosti, jako byli Barák, Holík, možná Linhart. Klidně, ať ti kluci hrají dál ve svých klubech, v rámci každé přípravy bychom si je pozvali, jak na tom jsou, jaký je progres, a pak ty nejlepší přesunuli do áčka. Určitě i u nás, či na balkáně se najde dost hráčů, kteří mají potenciál pro moderní fotbal a jsou v klubech, kde mládež umí. U nás např. Příbram, svého času Ostrava.

  9. Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

    JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 10:17 |  
    4 0

    Může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že Plzeň nemá v Evropských pohárech jednobarevná záda a nikoho to nepálí?

    • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

      malan (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 10:46 |  
      0 0

      Barcelona to samý...

      • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 10:49 |  
        0 0

        Já nevím, kdo má ve Slavii na starost styk s UEFOU, ale pokusil bych se vyjednat výjimku.

        • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 10:59 |  
          2 0

          ono taky půjde o kontrast a čitelnost. ruku na srdce, naše čísla na sešívaném na dálku moc vidět nejsou

          • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 11:08 |  
            0 0

            Tak to se dá vždy řešit bold písmem apod. Ta bílá záda jsou vážně zvláštní. Vím, jaké jsme měli všichni Vánoce, když Umbro poprvé udělalo dres se sešitými zády (do té doby byla vždy bílá) a je škoda z toho ustupovat. Popř. by se to dalo vyřešit pouze bílým čtvercem pod číslem, ale to je třeba zase náročné na výrobu...

            Jinak když jsme u té Plzně, včera jsem jedním okem sledoval asi 60 minut zápasu a bylo to příšerné. Asi mě to nějak poznamenalo, protoe dneska v noci se mi zdálo, že prohráli dva ligové zápasy za sebou a hned na začátku ligy jsme jim odskočili o šest bodů. :)

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              Grobar     před 8 lety 03.08.2016 11:24 |  
              2 0

              To byl krásný sen, kéž by se stal realitou. I přes hroznou hru Plzně si zaslouží respekt za postup. V play off už budou mít soupeře na podobné úrovni jako Karabach. K tomu třeba Slávka, Sparta a Liberec v EL a je to úspěch nevídaných rozměrů. Teď je velká příležitost nastartovat sérii pravidelných účastníků v LM i EL. Snad to uefa nezhatí fatalní změnou formátu ligy mistrů. Neboť brzy příjde čas na účast Slávie v nejprestižnější klubové soutěži.

              • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                Jachym     před 8 lety 03.08.2016 12:17 |  
                0 0

                Jsem rád za tento příspěvek, který nepřenáší žabomyší války (a nic jiného než žáby a myši naše tými v Evropě nejsou) na evropskou úroveň. Často tady spíše čtu, že úspěchy ostatních českých týmů v pohárech jsou pro nás spíše špatnou zprávou.

                • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                  Jachym     před 8 lety 03.08.2016 12:18 |  
                  0 0

                  "týmy" samozřejmě :-)

                  • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

                    Grobar     před 8 lety 03.08.2016 14:09 |  
                    0 0

                    Souhlas. Když bude kvalitní liga, můžeme vytvořit evropě konkurence schopné týmy. Nechci aby Slávka byla mistr, protože ostatní týmy jdou s kvalitou dolů, progres musí být patrný hlavně v našem týmu. Pak už to jde ruku v ruce s reprezentací, sponzory a především plnými stadiony...

            • Re: Slavia lákala na rekordní sumu! Za švédského šikulu nabízela 39 milionů

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 11:30 |  
              0 0

              tohle se bold písmem nevyřeší. modrá na bílé vypadá dost jinak než modrá na červené. ad čtverec - mě nevadil, ale živě si pamatuju ty stesky a nářky, že čtverec je odporný. měli jsme ho na adidasech.
              kontrastní pruhovaný dresy jako Juventus, Partizan mají čtverec (a vypadá to dobře)
              nekontrastní pruhovaný Inter, Barcelona jednotný podklad nepotřebují
              náš půlený dres má opticky nevýhodu v tomto proti pruhovaným. Feyenoord má čtverec. někdo to řeší podkladem ve tvaru "erbu"

  10. Libor Holík

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 11:41 |  
    1 7

    No hezky Uhrin odrovnal Holíka. Respektive jeho sebevědomí určitě. Sám naprosto posral sestavu v Tallinnu, když postavil dva černochy na stopery, kdy ani jeden neumí česky tak, aby řídil celou obranu, včetně Holíka, pro kterýho to byla ostrá premiéra a bejt snad nejvíc řízenej stopery. A jak to dopadlo, totálně vyhořel, logicky... A nejvíc to právě odnese ten kluk. Co si teď asi myslí, když se ani nevešel do nominace aspoň jako náhradník? Další velkej fail Uhrina, jinak se to nedá nazvat.

    PS: Nechte si kecy, že jsem na Uhrina vysazenej, protože jsem byl jako jeden z mála tady na SN rád, když přišel do Slavie a vkládal jsem do něj naděje, že by to konečně mohl být trenér pro Slavii. Bohužel jsem se spletl.

    • Re: Libor Holík

      Alanor (admin)     před 8 lety 03.08.2016 11:51 |  
      6 0

      Ale prosím tě, když nic nevíš, tak můžeš snadno docházet ke špatným závěrům. Uhrin měl s Holíkem po Tallinnu pohovor, kde ho ujistil, že ho neodepisuje a že když na sobě bude dál pracovat, tak šance přijde. Takže Holík ví na čem je a je hovadina, že by byl odrovnanej.

      Situace je prostě taková, že na pravém beku dvakrát dobře zahrál Mikula a na lavičku je lepší vzít z obránců Frydrycha, který může hrát stopera i pravého beka. Fakt miluju tyhle soudy lidí, kteří o dění v klubu nic neví.

      • Re: Libor Holík

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 11:59 |  
        0 1

        Ať je to jak chce, tak je fakt, že Uhrin sestavu totálně pokazil a Holík na to doplatil. Pohovor, nepohovor.

        • Re: Libor Holík

          Alanor (admin)     před 8 lety 03.08.2016 12:02 |  
          2 0

          A kdo to vyvrací? Ale byl to právě Uhrin, kterému se Holíkova hra líbila a vytáhl ho rovnou do základu. Tak asi po jednom zápase mladého kluka neodepíše. Ale teď se prostě vsadilo na zkušenost v podobě Bílka a Mikuly a ukazuje se, že to byl dobrý krok. Tak si Holík zkrátka chvíli počká, s čímž je i srozuměný. Nevím, co kde vidíš za odepisování a za skandál.

          • Re: Libor Holík

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 12:06 |  
            0 0

            No jsem na to upřímně zvědavej.

            • Re: Libor Holík

              Alanor (admin)     před 8 lety 03.08.2016 12:08 |  
              1 0

              Já to fakt nechápu. Uhrin sestavení obrany v Tallinnu podělal a oprávněně se to kritizovalo. Teď ale obrana dva zápasy fungovala a ty nadáváš stejně. Tak co bys chtěl? A chápu, že si trenér na lavičce nechá univerzálnějšího Frydrycha. Navíc Holíkovi to bylo vysvětleno.

              • Re: Libor Holík

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 13:02 |  
                0 0

                Jestli sis nevšiml, tak já nekritizuju sestavení obrany v posledních dvou zápasech. Pouze se mi nelíbí, že za prohru v Tallinnu to odskákal hráč, kterej sice hořel, ale právě díky trenérovi a jeho zvolené sestavě. Ty říkáš, že spolu měli pohovor a Holík to chápe, to je fajn. Ale proboha byl by tak velkej problém vzít místo 2 náhradníků 3? Čistě jen kvůli psychice toho kluka.

                • Re: Libor Holík

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 03.08.2016 15:41 |  
                  0 0

                  Omlouvám se, ale na mě to dělá dojem, že chceš "psa bít a tak si hůl prostě našel".... Kdyby ho vzal s sebou a posadil na tribunu, tak se budeš ptát, co tomu klukovi proboha dá zbytečná cesta letadlem a sezení na tribuně někde za sedmero horami, proč ho radši nenechal v klidu trénovat s juniorkou... Vzal s sebou dva náhradníky navíc - jedním z nich je třetí brankář, protože kdyby se na předzápasovém tréninku někdo z prvních dvou brankářů zranil, tak máme problém - sotva bychom pro Řeháka poslali taxík... Stejně tak jeden hráč do pole, víc už je zbytečné - nevěřím tomu, že by se za ten den, co tam budeme zranili dva.
                  Prohru v Tallinu neodskákal jenom Holík - od té doby toho moc neodkopal i Ngadeui.
                  Tak to prostě ve fotbale je - postavil jednu čtveřici, té to nevyšlo, tak vyměnil dva lidi a od té doby jsme nedostali gól. Ti dva si holt musí na další šanci počkat do doby, až se někdo zraní, vykartuje, či přijde pokles formy. A pokud to někoho z nich psychicky srazí, tak stejně nemá co dělat v klubu, který má nějaké ambice....

        • Re: Libor Holík

          Grobar     před 8 lety 03.08.2016 12:08 |  
          0 0

          Rodiní příslušníci se na tyto situace těžko dívají s nadhledem:) Holík je mladá naděje a je rád za každý start za Ačko. Jeho chvíle ještě příjdou, má dost času. Jeho kariéru to určitě nějak nepoznamená. Co se týče DU, je to trenér, který má opravdu propracovaný defenzivní systém, útok zatím pokulhává, škoda že se nám nedáří rychlé přechody do útoku, jako tomu bylo v první polovině minulé sezóny. Prosím hodnoťme trenéra až na konci této sezóny, tahle práce potřebuje čas.

      • Re: Libor Holík

        afro     před 8 lety 03.08.2016 12:15 |  
        2 0

        No, my tady tak v 95% částečně vaříme tak trochu z vody, takže bych se Gulyho zastal, protože prostě nemá komplexnější vstupní info. a neláduje se ve VIPce langustama. :-) Přiznám se, že mně taky blesklo hlavou, že to asi Holíkově psychice a sebevědomí neudělá moc dobře, když jsem se dočetl, že nejede... Akorát jsem to nenapsal, no... ;-)

        • Re: Libor Holík

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 12:55 |  
          0 0

          Přesně tak, ne každej má info z první ruky.

        • Re: Libor Holík

          Jachym     před 8 lety 03.08.2016 16:19 |  
          0 0

          Mimochodem už dlouho tady nebyl (možná od spuštění nového webu) Elvis a další zákulisní expert Jiří the No. 1. Nebo se pletu?

          • Re: Libor Holík

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 16:59 |  
            0 0

            Rozdvojená osobnost asi nezvládla přeregistraci. :(

    • Re: Libor Holík

      Jachym     před 8 lety 03.08.2016 12:07 |  
      0 0

      Další "fail" Uhrina? Opravdu se to nedá jinak nazvat...? Souhlasím s tebou, že dva černoši spolu hrát neměli. Ne kvůli mým rasistickým pohnutkám, ale protože zatím neumí dost dobře česky, což je na dirigování obrany českého týmu důležité. Nemyslím si ale, že by trenér Holíka automaticky odepsal. Dal mu čuchnout k evropským pohárům, ale konkurence je velká. Holíkův čas ještě přijde. Obrana v novém složení navíc fungovala celkem spolehlivě.

      • Re: Libor Holík

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 13:17 |  
        1 1

        Upřímně takový čuchnutí bylo spíš kontraproduktivní, jak pro klub, tak hlavně pro samotného hráče.

        • Re: Libor Holík

          hollyhb     před 8 lety 03.08.2016 14:00 |  
          3 0

          Řekl bych, že je to silně individuální, některé povzbudí ta zkušenost a začne na sobě ještě více pracovat a někoho naopak.