Předně bych chtěl ocenit, že to mužstvo zvládlo a postoupilo. Výchozí pozice byla špatná a očekávání obrovská, ale sešívaným se nohy nepodlomily a Tallinn vyřadili. Může se zdát, že těsný postup nad o poznání slabším soupeřem není dobrým startem do sezony, nicméně já si myslím, že takový otočený dvojzápas pod velkým tlakem může týmu naopak velice pomoci. Zvlášť když nás v dalším předkole čeká velice hratelný soupeř.
Ale zpět ke čtvrtku. Výkon Slavie určitě nebyl zdaleka optimální, nicméně síla byla skutečně na naší straně a postup byl zasloužený, byť jsme si na tribunách prožili nervy až do závěrečného hvizdu. Ofenzivní snažení ještě dost skřípe a v tomto směru jsme byli podobně jako ve venkovním zápase průměrní, velký rozdíl byl však v obměněné defenzivě, která pod taktovkou kapitána Bílka pracovala naprosto spolehlivě.
A když už jsme u hodnocení, tak by se zasloužilo vyhlásit nejlepšího hráče, kterým byl ten dvanáctý, tedy fanoušci. A tentokrát ani nejde o klišé, nýbrž o pravdu. Příznivci červenobílých barev úžasně zareagovali už na ostudnou prohru z prvního zápasu, která je vyburcovala k hromadnému vykoupení vstupenek, než aby je naopak od návštěvy stadionu odradila. Atmosféra v Edenu v úvodu zápasu pak byla naprosto elektrizující a touha dohnat hráče za postupem byla doslova hmatatelná. Běhal z toho mráz po zádech a podpora byla snad ještě větší než v derby, byť se pak v průběhu zápasu přenesla nervozita z trávníku i na tribuny. Celkově šlo ale navzdory jen průměrnému fotbalu o vynikající zážitek, při němž mohl být každý hrdý, že je fanouškem právě Slavie, a myslím, že se zcela naplnilo nové heslo "Společně jsme silnější".
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jiří Pavlenka - 5 - Práce měl díky dobrému výkonu obrany jen minimum. Dvakrát si dobře došel pro centr. Z mého pohledu je správné, že k výměně na postu brankáře došlo, byť Berkovce nešlo vinit z prohry v úvodním zápase. Pavlenka ale na jaře jednoznačně ukázal, že by měl být jedničkou, pokud si udrží stejnou výkonnost.
Jan Mikula - 5 - S jeho postavením do zápasu a jeho výkonem nemám problém. Podle mě šlo o dobrý tah a Mikula hru Slavie oživil svou bojovností, kterou trenér v Estonsku postrádal. Nebál se přitvrdit hru, ačkoliv je pravda, že úzkostlivý rozhodčí mu pískal i fauly, které klidně mohly projít. Nicméně Mikula hostům jasně ukázal, kdo je tady doma. A když už se v 90. minutě řítil rozběhlý hráč do našeho vápna, tak ho právě Mikula spolehlivě zastavil. Dopředu měl i více slabších chvilek, nicméně si nemyslím, že by byl v tomto směru vyloženě špatný. Takže za mě průměrný výkon, se kterým nemám problém.
Jiří Bílek - 6 - Jeho návrat do sestavy nám hodně pomohl a celou obranu výborně dirigoval. Počínal si velice zkušeně a přesně. Vyšší známku nemá jen proto, že práce měla obrana díky neaktivitě Levadie opravdu minimum.
Simon Deli - 5 - Také nemám námitek, své si spolehlivě odvedl. S Bílkem fungovala stoperská dvojice mnohem lépe než týden předtím, i když je pravda, že tentokrát zvládli závěr i s Ngadeuem. U Deliho trochu vázla rozehrávka, ale to byl vlastně problém obou stoperů. Lepší pětka.
Jan Bořil - 6 - O mnoho lepší než v Tallinnu, ale to se dá říci o obraně celkově. Navzdory menšímu vzrůstu jistě vyhrával hlavičkové souboje a oproti Mikulovi byl lepší v podpoře útočného snažení. Výborným centrem navíc nahrál na postupový gól van Kessela.
Gino van Kessel - 7 - Pro někoho možná rozporuplné hodnocení. Herně se mu skutečně příliš nedařilo a dost kazil, na druhou stranu oceňuji jeho aktivitu a velkou snahu se o něco pokusit. Žádné vyčkávání a alibismus - tak to má být. A navzdory tomu, že herně byl asi i podprůměrný, tak van Kessel v podstatě rozhodl zápas, což je třeba ocenit. Protože fotbal se hraje na góly a ne na krásu. Při nahrávce Škodovi měl sice štěstí, protože byla tečovaná, vlastní zakončení u druhého gólu už ale zvládl s přehledem. Takže vzhledem k důležitosti zápasu i tomu, jak krátkou dobu tu Gino je, dávám sedmičku.
Tomáš Souček - 5 - Bylo to lepší než venku, ale stále se mi zdá, že Souček není v úplně optimální formě a umí hrát líp. I když je pravda, že Levadia nebyla soupeřem, proti kterému by vynikly Sukovi největší přednosti. Ve čtvrtek byl přeci jen o dost lepší směrem dozadu než v Estonsku. Párkrát i hru dobře přitvrdil přesnými skluzy. Směrem dopředu by ale měl předvést více ať už v nebezpečnosti pro soupeřovu branku, tak v kombinačních dovednostech.
Josef Hušbauer - 5 - Z komentářů mi někdy přijde, že jedni na Hušbauera nadávají, druzí ho naopak velice vyzdvihují. Já na něj mám střízlivý pohled a jdu trochu proti proudu, když mi nepřišel ani hrozný, ani výborný, nýbrž průměrný. Určitě odvedl dost černé práce a i se mu povedla jedna těžká střela, ale celkově si představuji u středního záložníka větší aktivitu hlavně směrem do kombinace na soupeřově polovině. Takže za mě normální uspokojivý výkon, na který není třeba nadávat, ale ani není důvod ho vynášet do nebes.
Levan Kenia - 6 - Náš nejlepší hráč, bohužel ale jen po vápno. Kombinačně nejaktivnější, výborně i přecházel jeden na jednoho. K čemu to ale je, když je ve finální fázi téměř nulový. Opravdu dostkrát se dokázal výborně uvolnit, z ideální pozice pro centr, ale téměř pravidelně napálil jen prvního hráče. Stejně tak zahodil dvě velké šance, když zvláště v té první si počínal hodně nešikovně. Gólový zabiják by uklidil míč z penalty, Kenia si ale míč vedl tak dlouho, až se sám vystavil do úhlu. Vyzdihnout z hlediska důležitosti pro výsledek lze u Kenii jen předfinální přihrávku van Kesselovi před Škodovým gólem. Takové Levanovi jdou, ale když má nahrát centrem na gól nebo sám zakončit, tak je to problém. Takže výkon na pohled opravdu dobrý, pro kombinaci a tlak důležitý, ale efektivita minimální. A za mě je lepší výkon van Kessela, který byl sice herně mnohem horší, ale ve vápně dvakrát rozhodl.
Jaromír Zmrhal - 4 - Za mě nejslabší hráč tohoto zápasu, ačkoliv si nemyslím, že podal nějaký tristní výkon, který by se měl hodnotit vyloženě minimálními známkami, jak občas na diskusích nebo u piva zaznívá. Několik kombinací s Bořilem a Keniou se mu povedlo, ale ta snaha o aktivitu byla z jeho strany opravdu velice nízká. Mihalík předvedl mnohem větší chuť do hry.
Milan Škoda - 7 - Týmu jeho návrat hodně pomohl a byl to velký rozdíl oproti Mešanovičovi. Škoda totiž dokázal výborně sklepávat velice těžké míče, které mu šly na hruď nebo na hlavu. Skoro vždy vyhrál osobní souboj a dostal se k balonu jako první, i když je samozřejmě pravda, že ne vždy našel spoluhráče. Ale to je v těchto pozicích hrozně těžké a jde i o pohyb ostatních hráčů v prostoru, kteří by ho měli doplnit. Takže z mého pohledu velice platný výkon, zvláště když kombinace ve středu hřiště poněkud vázla, takže si Slavia často pomáhala těmito nákopy na vysokého forvarda. Vstřelený gól je pak třešinkou na dortu, tam už to Škoda těžké neměl. Pro lepší známku by ale potřeboval být ještě nebezpečnější pro branku soupeře.
Jaroslav Mihalík - 6 - Naši hru hodně oživil a hrál velice dobře. Pokud by dostal větší porci minut a takový výkon udržel, tak by měl známku jistě vyšší. Já osobně bych ho po čtvrtku preferoval do dašlího kola do základní sestavy raději než Zmrhala.
Antonín Barák - 5 - Hrál jen chvíli, ale dobře zvládl podržet míč v posledních minutách na soupeřově polovině, takže nedošlo k většímu závěrečnému tlaku Levadie.
Michael Ngadeu-Ngadjui není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Přiznám se, že při jeho příchodu na hřiště jsem byl poněkud nervózn vzhledem ke stavu i výkonu stoperské dvojice v Tallinnu, nicméně tentokrát krátký čas na hřišti zvládl poměrně v klidu. Věřím, že se s mužstvem sžije a bude lepší a lepší.
Komentáře (152)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 20:15 |Kenia 6? Kenia byl jasně nejlepší na hřišti, byl motorem týmu, který jezdil, střílel na bránu, pokládal si soupeře na zem, rozdával přesné míče...zasluhuje minimálně 8.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Alanor (admin) před 8 lety 23.07.2016 20:20 |Po vápno, jak už jsem psal. K čemu mi je, že se 5x skvěle uvolní 1 na 1, když pak dá strašný centr, který odvrátí první bránící hráč. To samé jeho zakončení, které také bylo tristní. Koukalo se na jeho výkon pěkně, ale z hlediska výsledku byla důležitá vlastně jen ta předfinální přihrávka na van Kessela.
Bohužel je to u Kenii problém dlouhodobě. Jeho hra je možná pěkná, ale zoufale neefektivní. Vím, že to bude nepopulární názor, ale třeba Dočkal je z tohoto hlediska svou platností pro tým úplně jinde.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 20:42 |Nesouhlasím! Kenia je absolutně nejlepším hráčem co se týče myšlenky rozehrávky, umí nahrát všemi druhy přihrávky, ve správný čas, se správnou razancí a je jen na spoluhráčích aby se mu k těmto nahrávkám nabízeli, právě tak jak se mu pohybem nabízel právě Van Kessell. Myslím si, že tak komplexní fotbalista jako Kenia v naší lize není a je jen na trenérovi správně využít jeho předností. A že se mu nepodařilo vstřelit branku? To se stává. Stejně jako to, že z množství jeho nahrávek některá nevyjde. Jen doufám, že po tomto výkonu se už nemůže stát aby zůstal na lavičce, a to ani v případě, že by se mu v některém z dalších zápasu nedařilo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Alanor (admin) před 8 lety 23.07.2016 20:49 |Uhrin byl s Keniovým výkonem spokojený a co jsem zaslechl, tak se i o hodně zlepšil Levanův přístup po změně jeho smlouvy, kdy jeho výplata mnohem více záleží na jeho výkonech. Takže si myslím, že prostoru bude dostávat výrazně více než v loňské sezoně.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
dexter07 před 8 lety 23.07.2016 20:54 |Já bych jen chtěl připomenou, že i přes jeho excelentní výkon, aspoň pro pohled fanouška, bohužel neproměnil ani jednu šanci. Z toho jedna byla stoprocentní. K čemu bylo že posadil obránce na zadek, když pak nastřelil brankáře. Důležitá je efektivita. Pro představu kdyby se náhodou nepostoupilo, tak by se mu to tady vyčítalo a myslím i právem. Tím nechci vůbec hráče zatracovat. Věřím, že když se dvakrát po sobě trefí v zápasech, dostane svůj klid a může to být golový hráč, do šancí se dostává, teď už jen ta chladnokrevnost. Bohužel selhal a to pro ofenzivního záložníka není dobrá vizitka, ale je to týmový sport a převzal to někdo za něj a postoupilo se a to je hlavní. Ve čtvrtek třeba už dá gol a bude nejlepší!! :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Kenny před 8 lety 23.07.2016 21:52 |Důležitá je efektivita? V tom případě navrhuji všem, kteří neskórovali známku o stupeň dolů.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 20:47 |A s tím Dočkalem - proboha Dočkal v konsolidované sestavě Sparty nesleze ze hřiště. Kolik příležitostí, lépe minut a v jak konsolidovaném týmu dostal Kenia, navíc s tím že musí neustále přesvědčovat o své kvalitě a každá chyba je mu předhazována a to i zápase s Tallinnem!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
dexter07 před 8 lety 23.07.2016 21:09 |No vidíš, v tomhle já zas mám problém, že se zatracuje Hušbauer. Z kterýho se tady dělá divizní hráč.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 21:28 |Hodnocení Hušbauera je přesné, právě s ohledem na jeho dobrý-uspokojivý nicméně určitě ne výborný výkon. Určitě to je kvalitní ligový hráč, jenže jeho stabilně uspokojivé výkony jsou trochu málo pokud chceme vidět Slavii na vrcholu. Už se těším na Ščuka a jeho přímé herní srovnání s Hušbauerem. Stále si myslím, že Hušbauer by byl výborný podhrotový hráč, post, který by mu umožnil se dostat k přímému zakončení na úrovni velkého vápna-viz jeho perfektní střela v druhé půli. Toto je právě jedna z věcí, které mně iritují na našem stratégovi - neschopnost využít potenciálu jednotlivých hráčů pro hru týnmu - př. Hušbauer, Zmrhal, Mešanovič + nedoceněný Jablonský a v loňském roce odepsaný Štohanzl.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 21:33 |Alanore Kenia dostal snad poprve opravdovou příležitost, vždy ho Uhrin použil, když mu teklo do bot na poslední minuty...má výbornou techniku, kterou převyšuje běžné české kluky, kteří díky špatné výchově (nevím proč) přílišnou technikou neoplývají...to, že nedal gól je pravda, ale šel mu maximálně naproti a to jak si položil dva obránce a i když mu to gólman vyrazil, byla prostě paráda, kterou lidi miluji...chladný Dočkal? To raději každého našeho záložníka...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Miky44 před 8 lety 23.07.2016 22:13 |No Dočkal jak kdy... jsou zápasy, kdy má svým vztekáním, pliváním a nekoncentrací naopak záporný vliv na tým.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
sksjardab před 8 lety 23.07.2016 22:39 |osobně nesouhlásím se známkama Keiny a van Kessela. A opravdu byl Keina nejlepší,ani si nedovedu představit výhru bez něho, on nejvíce chtěl,nebojí se hrát a hlavně připravoval. van Kessel byl hodně zbrklí a nervozní,podívej jeho jednoduché centry kde skončili? byl sám na vápně a místo střely tak promáchnutí.. Nemůžu si pomoc,ale známka 6 a to díky golu, u mě 8 Keina a 6 van Kessel. A upřímně měl při brance štěstí že obránce před ním to neodhlavičkoval.. samozřejmě van Kesselovi moc přeji a fandím,ale známkovat s rozumem..
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Saul_Hudson (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 11:54 |Hlavně nesouhlasím, že by byl Kenia neefektivní. U prvního gólu si připsal druhou asistenci, navíc ta jeho přihrávka van Kesselovi byla opravdu klíčová pro celou tu akci.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
dexter07 před 8 lety 23.07.2016 20:21 |Jak bylo psáno, nejlepší hráč to byl ale jen po vápno. Kdyby dvakrát nebo aspoň jednou to v klidu uklidil, tak byl jasně nejlepší hráč. V tom je to umění jako třeba GvK, který nehrál nejlepší utkání, ale oba goly zářídil :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Alanor (admin) před 8 lety 23.07.2016 20:26 |Jsem rád, že to nevidím sám. :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Tomastu před 8 lety 23.07.2016 22:23 |To určitě nevidíte :) vaše hodnocení zápasu naprosto trefné
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 25.07.2016 21:03 |Diskutujeme, snášíme argumenty, hlavně ty, které "podporují naše názory". Jak jinak! Já bych k Vašemu názoru na "neefektivní hru Kenii po vápno" měl jednu připomínku, která zde snad ještě nepadla nebo spíš dotaz - všiml si vůbec někdo kolikrát Kenia v zápase vystřelil, kolikrát trefil branku a byl někdo v zápase pilnějším střelcem? On totiž Kenia není jen hračička, jak tady někteří tvrdí, já si na rozdíl o Vás myslím, že je i dobrým střelcem (jen málokterý z hráčů v záloze se pokouší o zakončení jako on a jeho střely nekončí "někde za tratí")
i nahrávačem (viz jeho nahrávka na gól v Tallinnu a Van Kessellovo "promáchnutí" v Edenu). Musí však mít důvěru trenéra, trenéra, který bude schopen využít jeho schopností. Co se týče nahrávek - někdy i sebelepší nahrávka neznamená gól, docela záleží na spoluhráčích. A k té efektivitě - jsou a byli také ofenzivní hráči, i útočníci, jejichž celková gólová efektivita nebyla vysoká, ale přesto jsou a byli pro hru týmu nepostradatelní a to i v zápasech kdy nebyli efektivní. Příkladem může být náš výborný útočník Zbyněk Hotový. Jeho gólová produktivita byla jeden gól na sedm zápasů, koneckonců podobná jako u Františka Veselého - jejich největším přínosem byla vždy jejich schopnost se uvolnit, nabízet se, vytvářet tlak a pohybem na sebe vázat bránící hráče, a tím otvírat prostor dalším, a hlavně, Slavia získávala plno standartních situací po faulech na ně. Myslím si, že toto Kenia ovládá jako málokdo a prokázal to i v tomto zápase.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Betynka58 před 8 lety 24.07.2016 08:34 |Co se týká prvního gólu, tak tam má právě dle mne minimálně stejnou zásluhu Kenia. Řečeno hokejovou mluvou by tady měl jednoznačně druhou asistenci, ta jeho přihrávka byla pro gólové vyústění naprosto klíčová.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
PetCC před 8 lety 23.07.2016 21:15 |Tak kdyby Kenji nebylo, tak jsme se ani k tomu vápnu nedostali. Na které straně byl, tam jsme byli nebezpeční.
Na rozdíl od něj van Kessel se zásadně zarazil o prvního bránícího hráče, skoro pořád byl mimo hru, přihrávka na gól šla přímo na brankáře, nebýt teče, tak z toho nic nebylo a kdyby nedal ten gól, tak je to tak na 4.
Takhle bych Kenju viděl na 7 a van Kessela na 6.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 21:48 |Co se týká Hušbauera, přišel jako velká hvězda, kolem které se ostatní hráči poskládají a budou se učit, nyní se začíná situace měnit, výborný Kenia, Ščuk, Kessel, zlepšující se Barák a Mihálik, spolehlivý Souček ...no bude na sobě muset chlapec tvrdě makat, aby držel krok.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Hektor před 8 lety 24.07.2016 10:18 |Ten bude hrát i kdyby přišli Messi s Ronaldem.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Guly (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 21:55 |Přesně tak. Bez Keniového skvělého výkonu, byť jen po vápno, tak si troufám tvrdit, že by to byla totální zoufalost a v EL bychom končili. Protože i tak jsme podali pouze průměrnej výkon. Samozřejmě je to spekulace, třeba jo, ale jk píšeš, byl prakticky u všeho nebezpečnýho. Věřím, že až mu tam něco spadne, chytí se i střelecky a zlepší centry, pak bude úplně TOP.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
bongor před 8 lety 23.07.2016 21:59 |Souhlas s Chluppem,Kenia byl nejlepší na hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
reggaebabicka před 8 lety 23.07.2016 22:59 |Již jsem to zmínil pod článkem s hodnocením Spartu, ale musím znovu. 100% souhlas s nejvyšší známkou z utkání pro Keniju. Většinou s Alanorovým hodnocením souhlasím a často i na jeho základě lehce měním svůj pohled na věc, ale za mě Kenija min. 7 a jestli ji dostal Škoďák i Gino, pak ji měl mít i Kenija. On byl důvod, proč oni dva mohli být vidět a zapsat se do statistik. A právě proto, že spálil ty šance a hodnocení 8 bez gólu nebo asistence je hodně vysoké, přikláněl bych se k 7 a to pro všechny tři zmíněné.
BTw. všimli jste si, jak tam ještě na samotným konci utkání chrtil a presoval od obránce k obránci? Šel příkladem!!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
jirfil před 8 lety 24.07.2016 16:36 |Keniovi bych aspoň sedmičku dal. Je fakt, že nedal gól, ani neměl finální přihrávku, ale jeho aktivita v celém zápase byla vynikající a výborně rozhýbal celou zálohu. Chuť něco vymyslet měl největší na place.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Jožin před 8 lety 25.07.2016 18:51 |Souhlasím
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Faris (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 20:18 |Já se pod toto hodnocení můžu podepsat, oceňuji především nepodlehnutí tlaku pořádně sejmout Mikulu, naprosto klidná 5 a jak už jsem psal i u minulého článku o GvK, nezboštění Levana a "ocenění" jeho nízké efektivity. Děkuji
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Faris (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 20:19 |nezzboštění, pardon..
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
warhammer (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 20:56 |Tou opravou jsi to spíš zhoršil :).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
donford před 8 lety 23.07.2016 21:02 |Myslím, že správně je napsat nezbožštění (tedy s jedním z a do kmene slova přidat naopak ž). Je to dost krkolomné slovo a snad i nepříliš používané. :-)
U Keniji (se známkou za mě souhlas) bych ještě přidal jedno +. A to je jeho rvavost, houževnatost, neústupnost, zarputilost. Možná, že tím také strhává spoluhráče.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Faris (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:07 |Máš pravdu, je to nezbožštění:-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Alanor (admin) před 8 lety 23.07.2016 20:25 |Jo, na ten tvůj komentář jsem tam reagoval. Taky jsem to viděl naprosto stejně, i když vím, že to tu bude prostě nepopulární názor. Ale stačí si bez emocí projít nejen ten zápas, ale i Keniova čísla za celé působení tady. Na tom, jak dobře jeho hra vypadá, tak ta skutečná efektivita je neúměrně nízká.
Ale tím nechci nějak Keniu hanět. I tak je to pro nás důležitý hráč a ze středních záložníků byl ve čtvrtek nejlepší. Jen mi přijde hrozná škoda, když člověk vidí, jak úžasný hráč by to byl, kdyby k tomu všemu měl ještě ty chladné nervy ve vápně. Ale ta chladnokrevnost ve vápně je u útočných hráčů možná ta nejžádanější vlastnost a kdyby ji Kenia měl, tak by asi i s těmi jeho problémy s přístupem a se zraněními byl dál než ve Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 22:28 |Možná by stačilo si vzpomenout na první zápas v Tallinnu. Doufám, že do produktivity může být Keniovi zaznamenána nahrávka na Vámi označené ukopnutí se Mešanoviče při gólu na 1:1. Kenia nahrál na možná rozhodující branku vedoucí k postupu Slavie!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
PetCC před 8 lety 23.07.2016 21:20 |Souhlasím, že Mikulův důraz byl velice vhodný. Svojí stranu držel dobře a pokud se občas něco úplně nezvládnul, tak alespoň útok soupeře dostatečně zdržel.
Slušnej výkon, bez nějakých výrazných plusů nebo mínusů, takže 5.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 21:53 |No nevím, aby to na Portugalce stačilo, tam to bude chtít někoho rychlého, Mikula je bojovník, ale rychlost bude důležitá...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 00:20 |já nikde nevidím, že mikula bude hrát s portugalci. v jeho nasazení doma proti tallinu však je vidět logika. bylo třeba vyztužit defenzivu, zvýšit nasazení a agresivitu. to mikula do hry přinesl. splil svůj úkol. jeho postavení v základu proti rio ave ale nečekám, tam doufám už v dušana :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 20:31 |K Vašemu popisu i hodnocení nelze vlastně nic vytknout, souhlasím vyjma hodnocení Keniji. Myslím si, že bez jeho nasazení a kreativity, hlavně v prvním poločase, by se ten zápas mohl odvíjet zcela jinak. Možná, že i výkon Van Kessella bez Kenijovi rozehrávky by vypadal jinak. Chtěl bych vyzdvihnout Vaše hodnocení výkonu Hušbauera, naprosto přesné. Bohužel mně pak hodně mrzí výkon Jaromíra Zmrhala, já si stále myslím, že to není krajní hráč, není to jeho post, ale jeho zaujetí, lépe nezaujetí pro hru je naprosto trestuhodné. A ještě jednu poznámku k výkonu brankáře Berkovce v Tallinnu - myslím, že první gól padá i na " jeho hlavu ", jednoznačně měl ten centr zneškodnit, vůbec nereagoval na míč, který letěl volným prostorem malého vápna cca 2m od něho.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Alanor (admin) před 8 lety 23.07.2016 20:41 |Jak už jsem psal, tak nechci zpochybňovat výkon Kenii, který byl dobrý a určitě obrazu hry z našeho pohledu pomohl. Ale pro vyšší hodnocení mi tam chyběla právě ta efektivita. Kdyby dal gól a měl asistenci jako van Kessel, tak by při jeho výkonu klidně padla 9.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 20:52 |Nerozumím! Takže pokud někdo předvede perfektní výkon a nedá branku (třebaže ji skutečně asi měl dát) sráží to jeho hodnocení? On je na hřišti také brankář, který "sem tam" něco chytí. I nejlepší střelci zahazují některé své jednoznačné příležitosti - to je fotbal.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Alanor (admin) před 8 lety 23.07.2016 20:54 |K čemu je perfektní výkon v poli, když vede k minimu vytvořených šancí?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 21:14 |Jenže jeho výkon umožnil vytvořit tlak, nejde přece jen o finální nahrávky, ale i o podržení míče když je třeba, správné načasování přihrávky podle pohybu spoluhráčů, jeho pohybu při ztrátě míče-makal,makal,makal. Tvrdím, že bez jeho výkonu jsme mohli mít velké problémy, i s tak podceňovaným soupeřem. A proboha netvrďte, o Kenijovi, že to je hráč po vápno!!!!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vlados před 8 lety 23.07.2016 21:27 |Nesouhlasím.Bez jeho aktivity,pohybu a nasazení by jsme asi opravdu taky nemuseli ty dvě potřebný branky vstřelit. Přece je jedno kdo branku vstřelil.Myslím že by měl dostat sedmičku.Mnohdy dá branku hráč ,kterému se celý zápas nedaří a to by podle toho měl dostat o stupeň nebo dva lepší známku?Jinak s hodnocením souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Alky (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 21:45 |Taky nesouhlasím. Pokud to tedy vezmeme čistě statisticky, tak efektivita Kenia vs. van Kessel byla dost podobná. vK nedal ANI JEDEN přesný centr (ten gólový "udělal" jeden z bránících hráčů, což jsem na stadionu nezaznamenal) a na gól mu nahrál právě Kenia, jestli se nepletu. A těch nejméně patnáct (ne)centrů, to bylo co? Jestliže tedy Kenia dostane 6 za neefktivitu, tak by neměl vK dostat lepší známku za efektivitu. Protože ať to nazýváme jakkoliv, tak to při pohledu z druhé strany vyjde pro oba stejně. Cítím tady protekci. :-D
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
rybka před 8 lety 23.07.2016 21:21 |Mikula 4,van Kessel 6,Kenia 7,Škoda 6 a Zmrhal ?U ostatních s hodnocením souhlas.Rozdíl mezi Mikulou a Keniou byl rozhodně větší než jeden bod!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
afro před 8 lety 23.07.2016 21:25 |Jen mala pozn. ke Keniovi. Jak ho bylo zejmena v prvnim pol. plne hriste smerem dopredu, tak si i prikladne plnil def. ukoly, resp. nevypustil snad zadnou moznost napadat nebo prevzit hrace Levadie po nasi ztrate v utoku. U te nepromenene sance v prvnim pol. bych ocenil, ze to nenapral do prvniho hrace, jak by to udelalo 90% hracu Kaprligy, ale udelal dalsi klicku ve vapne. To, ze nedal bych mu nevycital. To bychom pak mohli strhnout nejaky bodik i Van Kesselovi, kdy se v pekne sanci ani netrefil do balonu... #keniovec :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
celtix před 8 lety 23.07.2016 21:28 |Byl to Hušbauer ne Bořil, kdo nacentroval na rozhodující goal.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
warhammer (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 21:36 |Byl to Bořil.
https://www.youtube.com/watch?v=PX5nRpvf18Y
čas: 1:28
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
jufoun (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:07 |Komentátor sice řekl Hušbauer, ale hráč s číslem 18 je Bořil...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Pedro08 před 8 lety 23.07.2016 21:41 |Tak doufejme, že minimálně stejné hodnocení si hráči vyslouží i po Rio Ave. A výsledek 2:0 by také nebyl k zahození. Ideálně před 16 000 fanoušky.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
donford před 8 lety 23.07.2016 21:56 |Pánové, což pro DU vymyslet takovou sestavu, aby oba, Kenia i Hušbauer, mohli hrát podhroty zároveň (kam zřejmě nejvíc hráčsky patří) a máme vystaráno. :-) Oba se budou svorně vracet a za nimi bude tvrdit muziku Ščuk. Na křídlech pak Mihalík a GvK. Čili 4 - 1 - 4 - 1.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Romino před 8 lety 23.07.2016 22:43 |To opravdu ten průměrák ze sralty musí hrát za každou cenu ?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Hektor před 8 lety 24.07.2016 10:22 |Nemusí, ale bude. Raději bych dal šanci Barákovi, ale to DU neudělá.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Boss82 před 8 lety 24.07.2016 16:19 |Jdi s těmahle kecama do hajzlu!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:06 |Já tipuji před 17tis...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
bramburek (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 21:45 |kriste pane, já už nevim jakej výkon by měl hráč podat, aby dostal lepší známku než šestku...
ten kluk byl celej zápas jasně nejlepší na hřišti, prakticky všechny útočný akce přes něj, skvěle režíroval ofenzivu, dělal si tam s nima co chtěl, prakticky nezkazil zpracování nebo přihrávku, dřel celej zápas do úmoru...
třeba první půli předložil nádhernej balon do loženky van Kesselovi, kterej promáchl stoprocentní gólovou šanci, asi za to může taky Kenia že... fakt trochu objektivity, to je strašidelný ta šestka
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Guly (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:01 |Souhlasím, vidím to úplně stejně.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 22:04 |Mně by ani tak nevadila známka jako spíš její vysvětlení - nízká nebo spíš žádná produktivita Kenii. Ono i ve fotbale platí, že pro vytvoření šance důležité její založení (to co je v hokeji druhá asistence).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
bramburek (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:12 |no mně to nevysvětluj, samozřejmě že to tak je... mně přijde, že se tady při tom hodnocení buď někdo zbláznil, a nebo prostě je těžce zasedlej... jiný vysvětlení není
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Guly (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:26 |Podle mého názoru Alanor klade až moc velký důraz na efektivitě. Hráč kterej odehraje špatný utkání, má lepší známku, než ten, co je jednoznačně nejlepší na hřišti. A to není jen dnešní případ. Jinak se mi ale jinak Alanorovo hodnocení hodně líbí a velice často se s ním shoduji, dneska je výjimka.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
bramburek (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:58 |já si i myslím, že tomu fotbalu trochu rozumí (když neberem v potaz tyhlety vyloženě mimoňský věci jako dneska), ale měl by pochopit, jak důležitá je ve fotbale ta mezihra, že bez ní bysme se ani k tomu vápnu nedostali, neměli bysme bez ní tlak v zápase, ale naopak soupeř atd. atd.
kdyby měl každej hráč v každým zápase dávat gol, tak ty fotbalový zápasy končej min. 11:0 apod. a ne 1:0, 1:1, 2:0... a nehledě na to, že každej hráč má v týmu určitou úlohu a popis práce... takhle skvělej výkon od hráče už jsem na našem trávníku neviděl docela dlouho, a to hodnocení je úplně mimo mísu
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Miky44 před 8 lety 23.07.2016 21:52 |Většinou s hodnocením souhlasím, ale tohle?
Kenia 6? To je kravina. Založil spoustu akcí, které ostatní zahodili. Kdyby po jeho solu - kdy měl dát gol - Van Kessel proměnil naprostou tutovku, tak má asistenci a dal bys mu osmičku? Někdy je fotbal o štěstí, a to tenhle zápas Kenia neměl, naopak GvK ho měl až až (naštěstí).
Naopak to jak Kenia oproti minulé sezoně vydržel fyzicky, to kolik míčů vybojoval v prostorech, kde se měli pohybovat (a nepohybovali) Souček s Hušbauerem a to kolikrát poslal křídelní hráče do šancí z něho udělalo jednoznačně hráče zápasu! Takže pokud GvK 7, tak Kenia minimálně 8 i přesto, že gol nedal. Protože kdyby takhle hrála celá záloha, tak jsme vyhráli 5:0, protože to štěstí se k někomu vždycky přikloní.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
dauby před 8 lety 23.07.2016 21:55 |Dlouhodobe nejvice precenovany hrac je Kenia. Jeho efektivita je temer nulova, a to temer vzdy, kdyz nastoupi. Zadna finalni prihravka, zadny gol. Van Kessel je o level vys - mozna "herne nic moc", ale da hned gol a prihravku, a to je podstatne. Naopak dlouhodobe jsou tu podcenovani hraci jako Mesanovic a Husbauer. Jejich cas jeste prijde. Dlouhodobe mizerne hraji Zmrhal a bohuzel i Soucek. Priste by mel misto Suka hrat Scuk.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
afro před 8 lety 23.07.2016 22:04 |Nezlob se, ale argumentaci, ze Kenia je precenovany, protoze ma temer nulovou efektivitu a vzapeti nazorem, ze je Mesanovic podcenovany jsi to trochu zazdil, protoze ten toho spali nevidane...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 22:15 |Srovnávání záložníka a útočníka ve vztahu k produktivitě je vždy velmi diskutabilní. Když se podíváte na minutové vytížení Mešanoviče za poslední tři roky v lize vyjde Vám produktivita těsně pod dva góly za zápas - (počet odehraných minut/90min./gólová úspěšnost) Mně strašně mrzí, že tento hráč nemá více důvěry a je jedním z těch, kterých není využíváno správně jejich předností. Jeho pohyb, výběr místa a zakončení v Tallinnu nám umožnilo postoupit. Navíc na ten gól nahrál právě Kenia jehož produktivita je zde rovněž zpochybňována!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
afro před 8 lety 24.07.2016 08:52 |Jasne, souhlasim, ale jako priznivce 4-5-1 a setrvani Skody vidim Mesanovice "jen" jako prvniho stridajiciho utocnika za Skodu, pripadne kdyz nam bude horet koudel u zadku a budeme potrebovat vyrovnat/dat vitezny gol jako druheho utocnika.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Travinho před 8 lety 25.07.2016 12:04 |Dva góly na zápas a dva zápasy na gól je krapet něco jiného.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 25.07.2016 20:04 |Jo. Jistě. Správně mělo být JEDEN GÓL NA DVA ZÁPASY! Omluva a dík.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Travinho před 8 lety 25.07.2016 21:52 |Už jsem si říkal, že si pleteš s Josefem. Josefem Bicanem.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
bramburek (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:15 |já bych na takovýhle "duchaplnosti" snad ani nereagoval... to je trochu pod úroveň
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
jufoun (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:10 |Souček přihrál Bořilovi, ten centroval na gól, má tedy jakoby druhou assist. :D
Za mně nehrál až tak zle.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 23.07.2016 22:41 |A kdo nahrál na vyrovnávací gól Mešanoviče v Tallinnu??? KENIA!!! Takže o nulové produktivitě nelze ani uvažovat. Nebo se gólová nahrávky střídajícím hráčům nezapočítávají??? I kdyby na jiný gól nenahrál, nulovou produktivitu Kenia opravdu nemá!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Boss82 před 8 lety 24.07.2016 16:23 |Tak tenhle komentář je totálně mimo. Kenia byl proti Tallinnu z ofenzivních hráčů nejlepší, mimo jiné má tvz. druhou asistenci při prvním gólu. A v Tallinnu přihrával na gól Mešanovičovi - tolik k jeho údajné nulové efektivitě.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Guly (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:06 |6 pro Keniu je podle mě velkej úlet, nejlépe to vystihl Bramburek, to bych podepsal.
Gvk max 6
Mikula 4
Škoda 6
Jinak asi souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
xavi před 8 lety 23.07.2016 22:20 |Bez gólu nebo asistence proti soupeři jako Talin je šestka přiměřená,Gino nás poslal do dalšího kola tak má lepší známku,u ofenzivního záložníka je dost důležitá efektivita,parádičky to je nadstavba
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Guly (přítel SN) před 8 lety 23.07.2016 22:23 |Jak se to vezme no. První gol padl, po skvělé narážecce Gvk a právě Kenii. To byla ta rozdílová přihrávka do volnýho prostoru. A jak už jsem psal někde výše, tak jen díky Keniovi jsme odehráli alespoň průměrné utkání.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
xavi před 8 lety 23.07.2016 22:53 |To je právě ta slabá produktivita,takhle slabého soupeře už v sezoně těžko potkáme,Levanova hra je po vápno výborná,ale když má dát finální přihrávku,nebo vymyslet nějaký zajímavý řešení,tak to většinou končí špatně
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
lassiter před 8 lety 23.07.2016 23:48 |No tak produktivita...byl to Kenia, kdo poslal GvK do úniku, když šel sám na bránu, míč měl skončit v síti, skončil u praporku. Podobně když Levan svou šanci neproměnil, tak i po ní dokázal nahrát do gólový šance, GvK promáchnul div se nezranil. Na druhé straně Gino pošle čtyři z pěti lehkých centrů do kytek a poslal by tam i ten pátý, kdyby ho nezablokoval obránce a neodrazilo se to ke Škodovi... Holt někdy záleží i na spoluhráčích a štěstí.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Miky44 před 8 lety 24.07.2016 00:11 |Naprostej souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
vršek před 8 lety 24.07.2016 00:20 |Další slávista, který neviděl vyrovnávací gól Mešanoviče po Keniově průniku a centru v Tallinnu!
Známky
pinochet před 8 lety 23.07.2016 22:34 |Já nejvíce nesouhlasím se stejnou známkou pro Mikulu, Baráka, Součka a Hušbauera. Ten dle mého hrál minimálně o jeden známkovací stupeň lépe, než ostatní tři. Obstarával veůliký prostor - odebral soupeři hodně balonů a přitom se lépe než ostatní zapojoval i do útočení, viz. jeho střela ve druhé půli, kterou kvalitní estonský brankář s vypětích všech sil vytlačil nad břevno. Dělá černou práci, kteří mnozí nevidí, vážený Alanor by ale jako zkušený pozorovatel dle mého vidět a ocenit měl.
Re: Známky
vršek před 8 lety 23.07.2016 22:51 |Pokud to berete takto pak má Alanor pravdu. Kenia nedal gól - nemůže mít vyšší hodnocení a to samé Hušbauer. Ale vážně, myslím si, že přínos pro hru týmu v tomto zápase u výše zmiňovaných hráčů byl zhruba na stejné úrovni. Snaha, snaha, snaha, dozadu dobré, dopředu nic excelentního. A právě v tom, by měl Hušbauer ty tři ostatní svými zkušenostmi a neustálou mu dávanou důvěrou značně převyšovat!
Re: Známky
pinochet před 8 lety 23.07.2016 23:29 |To je o způsobu hodnocení. Dle mého by mělo být hodnoceno, jak kdo hrál v jednom konkrétním zápase a nikoliv dle toho, jaký má dle autora hodnocení potenciál.
Re: Známky
vršek před 8 lety 24.07.2016 00:16 |Souhlasím, jednoznačně - hodnocení se musí týkat toho kterého zápasu!
Já si myslím, na rozdíl od Vás, že ti čtyři podali srovnatelný výkon.
S omluvou - neodpustil jsem si tu poslední větu o Hušbauerovi, myslím to jako povzdech nad jeho přínosem pro hru Slavie a podle mého neopodstatněnou důvěrou trenéra v jeho nepostradatelnost a schopnosti.
Re: Známky
pinochet před 8 lety 24.07.2016 09:15 |Ono nás rozsekne, až v jednom zápase Hušbauer nenastoupí. Myslím, že se to stalo už na jaře, ale nepamatuji si ve kterém utkání. Co si však pamatuji, je, že hra bez něj byla o dost horší než hra s ním.
Re: Známky
afro před 8 lety 24.07.2016 10:09 |V zapasu na Dukle hral misto Husbauera Barak a i kdyz jemu se celkem darilo, tak celk. vykon tymu nebyl moc dobry. To se tezko podle jednoho zapasu posuzuje...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
pinochet před 8 lety 23.07.2016 22:45 |Je to off topic, ale nevím, kam to dát:
http://aktualnizpravy.cz/details/24302537-Slavia-pomohla-klokanum-k-posile.-Fotbalista-Levadie-zustal-v-Praze-a-miri-k-Bohemians
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 08:44 |Však oni tě přesunou -> článek pro diskuzi off-topic
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Thane (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 00:28 |No nestava se to casto le k hodnoceni nemam co dodat. Zejmena bych podepsal hodnoceni Kenii a Kessela.
Jedinou pripadnou upravu bych provedl u znamek Bilka a Skody kde bych je prohodil ale to je podruznost a mozna ses bliz ty :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Fridleifsson před 8 lety 24.07.2016 02:15 |Já ty uvedené argumenty sice částečně chápu, ale proboha, rozdíl mezi Mikulou a Keniou jeden bod? To fakt ne...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Petr9608 před 8 lety 24.07.2016 07:37 |Tak to vidíte. Kritizoval jsem před časem Zmrhala, že svou stupidní chybou v zápase proti Dánsku na ME U21 zazdil sobě a všem lvíčatum šanci si zahrát pod pěti kruhy a nakonec paradoxně on jako jedinej teď v srpnu do toho Ria skutečně poletí. :o)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
jufoun (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 08:46 |Jasně, za vše může Zmrhal.
Kalas v 55. minutě nedůrazně odvrátil míč nad sebe a jeden z nejlepších hráčů utkání Schulz prostřelil Koubka.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 08:53 |Zmrhal už po několikáte podal horší výkon, ta jeho fotbalová vyrovnanost je bídná, radši bych místo něj viděl Šventa .
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 08:52 |Se slovním hodnocením souhlasím . + dávám Škodovi, který snad opravdu vyhrál každý hlavičkový souboj, Kenia tu fotbalovost má v hlavě, Van Kessel může být nejlepší, pokud trochu potrénuje, bude opravdu nejlepší v lize . Zmrhal se mi(opět, po kolikáté už) nelíbil, Mihaík byl lepší , ale až bude zdravej Švento, tak bych ho rád viděl právě místo Zmrhala, Mikula nehrál špatně, jenom by měl bránit proti hráči, ne couvat , držet se na místě ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Grobar před 8 lety 24.07.2016 09:41 |Já bych raději viděl Šventa místo Mikuly a Mihalíka místo Zmrhala. Sestava na Rio Ave by mohla vypadat takto: Pavlenka - Švento, Bílek, Deli, Bořil - Ščuk, Hušbauer - Van Kessel, Kenia, Mihalík - Škoda Útok by podporovali oba krajní beci Ščuk a Hušbauer by hráli defenzivněji, nějaká jejich střela z poza šestnáctky by se mohla ujmout. Krajní záložníci (van Kessel, Mihalík) + tvořivý Kenia by maximálně podporovali útok a Škodovka by to tam uklízel. Suma sumárum Slavia - Rio Ave 2:0 branky Ščuk, Škoda
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
afro před 8 lety 24.07.2016 10:00 |Vidim to stejne a domnivam se, ze pokud bude uz pouzitelny Svento, postavi to tak i DUVCD.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
T(r)enky před 8 lety 24.07.2016 11:11 |Zmrhal dolů souhlas (bohužel). Ale ne za Dušana...v Jarovi Mihalíkovi vidím obrovský potenciál a ve spolupráci s GvK z druhé strany bychom mohli mít hodně útočná křídla, když nám chybí podpora ve středu zálohy.
Raději bych Dušana viděl vlevo na beku a Honzu Bořila vpravo...tam jedině mi zatím chybí nadstandardní ligový fotbalista (a modlit se EL, aby si tam zahrál i Holík)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 13:22 |je pravda , že oproti Zmrhalovi Mihalík hru oživil a celkem se mi líbil místo něj
Moje hodnocení slávistů
dropt před 8 lety 24.07.2016 10:07 |Pavlenka - 6
Mikula - 4
Bílek - 7
Deli - 5
Bořil - 6
van Kessel - 5
Hušbauer - 5
Souček - 4
Kenia - 7 (hráč zápasu)
Zmrhal - 4
Škoda - 5
Re: Moje hodnocení slávistů
dropt před 8 lety 24.07.2016 10:12 |Mihalík - 6
Barák - 5
Re: Moje hodnocení slávistů
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 11:04 |Škodovi bych dal 6, neprohrál jediný souboj hlavou. I když dost těch míčů pak spoluhráče nenašlo. To bude ale i o souhře týmu, aby věděli kam si na jeho míče naběhnout...
Re: Moje hodnocení slávistů
Tonda před 8 lety 24.07.2016 11:04 |Pavlenka - 5
Mikula - 5
Bílek - 5
Deli - 5
Bořil - 6
Van Kessel - 7
Hušbauer - 5
Souček - 5
Kenia - 7 (hráč zápasu)
Zmrhal - 4
Škoda - 6
obrana neměla moc práce, proto průměr, a na můj vkus proti tak slabému soupeři si to vzadu rozehrávali krkolomně a dlouho. Střed zálohy - my jsme neměli v tom prostoru nikdy převahu. jakoby se tam hráči báli chodit, Hušbauer byl zatažený a v tom prostoru podle mě chyběl. Kenia byl naopak dost vysunutý. V podstatě jsme hráli po krajích a vzadu, ale ve středu hřiště prakticky vůbec. Takovou podkovu. :) nevím, možná to byl záměr. Pokud ano, asi to vyšlo. Ale pro diváka na stadionu to vypadá divně když soupeř ovládá ten středový prostor. Závěrem ke Zmrhalovi - podle mého názoru je z formy, dělá na mě dojem jakoby se schovával. Hraje tak nějak nezáživně a protihráči nemají důvod mít z něj respekt, bohužel. V podstatě mohou být v klidu že přes jeho stranu a jeho centry nic moc nehrozí. Mihalík je jiný typ hráče, a pro soupeře je méně čitelný a nevyzpytatelnější.
Jinak jsem rád že jsme nepokazili vstup do sezóny. o postupu přes Rio Ave budou rozhodovat maličkosti a asi chyby jedinců. Proto od tohoto duelu nemám takové očekávání a pokud se nepovede, nebudu zklamaný jako bych byl v případě Levadie. Myslím si že to takto budou vnímat i hráči a nebudou mít tím tlakem že jsou favoriti tolik svázané nohy - protože favority v současnosti opravdu nejsme. Nakonec stejně na ligu se těším asi více než na Rio, přece jenom s tím pohárem to letos nebude tak žhavé, tým je ve fázi budování - sehranost zatím moc není, zkušenosti taky moc nemáme. To musíme "zesouladit" v průběhu ligy, a věřím že v příštím roce budeme předvádět jiný válec s papírově srovnatelnými soupeři.
Re: Moje hodnocení slávistů
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 14:42 |Vážně byli tak slabí, když nám týden před dali trojku, a dle těch co tam byli, hráli u nás lépe? Navíc dát Bílkovi stejnou známku jak Mikulovi, když bez něj ta obrana týden před hořela... Už jen za to vedení obrany bych dal Bílkovi o +1 lepší známku.
Re: Moje hodnocení slávistů
koudys2 (přítel SN) před 8 lety 25.07.2016 12:35 |Dá se ale říci, že i bez Mikuly před týdnem obrana hořela :-)
Re: Moje hodnocení slávistů
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 25.07.2016 16:25 |Pravda, však jinde píšu proč mi nasazení Mikuly přišlo logické. Jenom vidím ještě ne nepatrný rozdíl v tom, odehrát si to svoje a řídit obranu. Ono možná je v individuálních statistikách Ngadeu lepší hráč než Bílek, ale fotbal je týmový sport a tak má dle hodně lidí zde na diskuzi stále veký náskok do základu právě Jirka. Mikula tam tyto vlivy nemá..
Re: Moje hodnocení slávistů
dauby před 8 lety 24.07.2016 21:43 |Van Kessel 5? To je snad zert, diky nemu jsme hlavne postoupili...
Re: Moje hodnocení slávistů
Travinho před 8 lety 25.07.2016 12:05 |Kolik našich hráčů mimo Škodu by Bořilův centr proměnilo? Pro mě je naprosto nepochopitelné hodnotit hráče, který má v utkání 1+1 známkou 5.
Re: Moje hodnocení slávistů
dropt před 8 lety 25.07.2016 13:53 |A co jinak předvedl? Fotbal se hraje 90 minut (hrál jen 65 minut). Za ty stihl kromě omýlaných 1+1 zazdít únik v 5. minutě, promáchnout ve vyložené příležitosti, poslat všechny centry až na jeden do míst, kde s nimi nikdo nemohl nic udělat a třikrát narazit do obránce v souboji 1na1. Bez gólových akcí bych mu za jeho výkon dal známku 3. Další bod si zaslouží za aktivitu, že se do těch situací dostával. Přihrávka na Škodu byla šťastná a za pěkný a těžký gól další bod nahoru.
Re: Moje hodnocení slávistů
Travinho před 8 lety 25.07.2016 21:50 |Ne, rozhodně nehrál na 3. Byl mnohem aktivnější na druhé straně Zmrhal. Možná mu spousta akcí nevyšla, ale na rozdíl od jiných se neúnavně nabízel, což přineslo kýžené ovoce. Nehledě na to, že neměl skoro žádnou podporu zezadu od Mikuly a většinu věcí musel řešit sám. K centrům, ono se těžko centruje, když máš ve vápně jen Škodu a 4 Estonce.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Voitechus před 8 lety 24.07.2016 11:02 |U Pepy Hušbauera: ale celkově si představuji u středního záložníka větší aktivitu hlavně směrem do kombinace na soupeřově polovině.
--> Nojo, ale v zápase několikrát musel zběhnout až k bekům někdy stoperům a rozvíjet hru odzadu, tohle by spíš měla být práce Součka a když ne tak musí plnit práci Hušbauera nahoře a to se nestalo....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
FanatikSKS před 8 lety 24.07.2016 11:54 |Pokud budou už k dispozici Dušan s Jasminem, sestavu bych volil : Pavlenka - Švento - Deli - Bílek - Bořil - Sčuk - Hušbauer - Mihalík - Kenia - van Kessel - Škoda. Pokud budou oba stále mimo, nechal bych sestavu ze čtvrtka, s výjimkou Zmrhala, tam bych samozřejmě postavil Mihalíka. Mikulu bych zatim nechal. Vím, že to není kdoví jaký fotbalista, ale musíme brát, že za Ginem ty díry v obraně budou a Mikula je dokáže zavřít.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
koudys2 (přítel SN) před 8 lety 25.07.2016 12:38 |Na Vámi volenou sestavu je opravdu radost se dívat. Neuvěřitelné, kam jsme se během jednoho roku dostali.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
zdenek_prachar před 8 lety 24.07.2016 12:01 |Myslím, že se tu jasně ukazuje problém číselného známkování. Obecně problém, kdy kvantifikujeme kvalitu. Nutně totiž srovnáváme nesrovnatelné a nivelizujeme. Úkolem GvK je nahrávat na góly a góly střílet. To splnil, i když jinak udělal spoustu chyb. A dostal vysokou známku. Ale úkolem Pavlenky je neinkasovat. To splnil a chybu neudělal. Že moc práce neměl přeci nejde brát jako jeho chybu. Přesto dostal známku relativně nižší (a samozřejmě všichni cítíme, že vysokou dostat nemohl, když vlastně moc práce neměl)... I když v logice argumentu použitého u GvK a Levana by měl dostat naopak známku vysokou. Možná by stálo za to hodnotit pouze slovně. Neberte to prosím jako kritiku, jen názor či spíše podnět.
K hodnocení obránců bych jen možná dodal, že jsme hráli vpodstatě 4-3-3, protože v obraně nevypomáhal ani Zmrhal a už vůbec ne GvK. Zatímco Bořil velký prostor relativně zvládl pokrýt a hrál pozičně dobře, Mikula vcelku často propadal a vypomáhal mu Souček a Bílek, což otvíralo střed. Tohle je podle mne nutné řešit, kvalitnější křídla by z nás v takto bráněných prostorech udělala trhací kalendář. Myslím, že DU to viděl a že se na tom bude pracovat, ostatně u Mihalíka se na tom zapracovalo viditelně a důkazem byl i jeho snad šedesátimetrový sprint zpět a zbrždění protiútoku, když oba s Bořilem propadli.
Na Levana bych tak přísný naopak nebyl. Svou aktivitou vytvářel prostor ostatním, byl neustále v pohybu, nabízel se do kombinací a narážeček, nebál se 1 na 1. A ano, lze se na jeho výkon dívat jako na neefektivní. Ale podle mne byl sice neefektivní, ale neefektivitu nahradil jinými kvalitami.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
no-nick před 8 lety 24.07.2016 13:27 |Z těch čísel pak ale můžeš dělat statistiku, což ze slovního neudelas.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 14:46 |Perfektní, trefné. Mluvíte mi z duše. Děkuji. Jinak k číslům to za mne dodal kolega, holt jde o možnost statistického srovnání výkonu za časové období. Za mne bych zavedl i známkování od vanoušků, aby bylo možno srovnat, případně v sezoní bilanci zohlednit, srovnat s bilancí od fans či z iSport.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Eluin (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 12:28 |Tento způsob hodnocení, se vším respektem, který k Alanorovi chovám, se mi bohužel moc nezamlouvá. Uznávám, že Levan tu gólovou situaci mohl vyřešit mnohem lépe, ale zároveň se domnívám, že to byl právě on, kdo svým výkonem strhával hru na naši stranu a podstatnou měrou tak vytvářel tlak na soupeře.
S GVK jsem nakonec relativně spokojen, ano, dal 1+1, nicméně čekal jsem od něj asi více. Otázkou je, jestli i do budoucna jeho pozitiva převýší negativa. Tím si tak jist nejsem (ale palce mu pochopitelně držet budu, je to velmi snaživý a sympatický hráč).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
JS (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 12:40 |To je snad poprvé, kdy je Alanor hodně, hodně mimo. Vyčítat Keniovi neefektivitu ve vápně?! Kdyby nebylo Kenii, nebyla by žádná neefektivita, protože by to NIKDO nedostal kloudně ani za půlku, nebyla by žádná narážečka na křídle a žádná přihrávka za obranu.
Takže Kenia, který odtáhnul a odbojoval celý zápas, vracel se, byl u prvního gólu a sám tvořil snad 80 % naší útočné snahy, dostane zdrba za neefektivitu. Snažil se úplně stejně jako Kessel, ale ten za snahu dostal 7, protože jsi sám napsal že to byl jeden z faktorů jeho známky.
Většinou s Tvými názory souhlasím, ale tentokrát těžce ne. Nebýt Bílka (ditigent defenzivy) a Kenii (dirigent ofenzivy), tak jsme se pakovali v druhém předkole z Evropy.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
xavi před 8 lety 24.07.2016 13:03 |Zase nebýt Gina tak jsme nepostoupili a celá Keniova hra by byla k ničemu a nebýt Hušbyho tak by nebylo Kenii,protože by jsme vůbec nevyjeli do kombinace,ale zase by jsme nakopávali balony na Škoďáka,a Levanovo kopání rohů,kdy z toho je spíš ohrožení naší branky po protiútoku,to je taky hit
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Sedrousek před 8 lety 24.07.2016 19:09 |Tak se nekdy podivej jak to kope Husbauer.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Boss82 před 8 lety 24.07.2016 16:27 |Souhlas, u hodnocení Kenii a van Kessela tentokrát Alanor opravdu ulétl. Kenia měl dostat 7-8, van Kessel max 5, nebýt postupového gólu, tak klidně 3-4 - hrubě se mu totiž nedařilo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Sedrousek před 8 lety 24.07.2016 19:07 |Presne vzdyt i ta prihravka na prvni gol byla tecovana tudiz stestena byla pritomna v Edenu
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
MarcoDomi před 8 lety 24.07.2016 13:24 |Asi nejhorsi hodnoceni co jsem zatim od Alaonora cetl. Zrejme jsem se dival na uplne jiny zapas.
1. Kenia 6 a Zmrhal 4. To jako fakt? Vzdyt to byl rozdil jako prase! Jestli Kenia 6( za mne 7), tak Zmrhy max 2.
2. Mikula 5, dalsi drevak v tymu co by zaslouzil max 2.
Podle mne Zmrhal a Mikula nejsou fotbalisti pro Slavii a meli by odejit. Jako chyba se ted jevi ze jsme Zmrhala do te Kazane neprodali.
Ale spatnych vykonu v tomhle zapase bylo vic na to s jak spatnym souperem jsme hrali....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Travinho před 8 lety 25.07.2016 12:07 |Říkat o Mikulovi, že je dřevák, může tak Messi nebo Bale, ale určitě ne někdo, kdo mu fotbalově nesahá ani po kotníky. To si zapamatuj!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Janty před 8 lety 24.07.2016 13:35 |,,Michael Ngadeu-Ngadjui není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Přiznám se, že při jeho příchodu na hřiště jsem byl poněkud nervózní"
... jo no, jeho příchod na chvíli ještě celý zápas zdramatizoval.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Jachym před 8 lety 24.07.2016 14:07 |Já s hodnocením a vlastně i celým článkem (zejména vypíchnutím výborné atmosféry ženoucí tým za postupem) souhlasím. Je jasné, že kdyby býval Levan jednu ze svých příležitostí proměnil, měl by nejlepší známku on. Totéž v opačném gardu platí pro van Kessela. Ten by býval vyfasoval sotva pětku nebýt bilance 1+1. Každopádně je příjemné, že se s ohledem na náš postup do dalšího kola můžeme hádat o prkotiny... :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
navzdyslavia před 8 lety 24.07.2016 14:27 |Husby krásně nahral GvK,ktery dal hlavickou gol na 2:0. Nebyt přihrávek Husbyho,tak Kenija nevynikne.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Tchue22 před 8 lety 24.07.2016 15:13 |To nahrával Honza Bořil :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Sedrousek před 8 lety 24.07.2016 19:04 |Tak to jsi byl asi na jinym fotbale
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Hanzwalter před 8 lety 24.07.2016 14:44 |NO tak ted koukam na to hodnoceni jako blazen... Mikula, ktery hral hrozne 5 stejne jako Deli??? Nebo Kenia 6 a Skoda 7??? ..... ostatni mozna ANO ale tohle mne prijde fakt uplne mimo... ale co fanousek to jiny nazor no...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
kjandourek (admin) před 8 lety 24.07.2016 22:21 |Podle mého názoru Mikula nehrál hrozně - hrál přesně to, co bylo potřeba...
Srovnávat Mikulu s Delim je úplně mimo - stoper a krajní bek, to jsou dva zcela rozdílné posty... Mikulu můžeme srovnávat maximálně s Bořilem na druhé straně a i tady srovnání bude značně pokulhávat...
Honza Bořil měl před sebou Zmrhala.. hráče, se kterým je na hřišti už půl roku, určitá sehranost tu musí být a on věděl, že když se vytáhne dopředu, Jarda to za něj vezme... Oproti tomu Honza Mikula měl před sebou van Kesela... hráče, který je tu týden a o němž se tak nějak tušilo, že se dozadu mocvracet nebude... Takže Mikula měl logicky zy úkol hlavně bránit - moc nepřelézat půlku a balón co nejjednodušeji odvzdávat kreativnějším hráčům.. a to plnil měrou vrchovatou.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 14:44 |Zdarec, pro mne je hodnoceni v pohode az na Keniu, ten by mel byt hod ocen stejne jako GvK a Skodak, chapu, ze byl nebezpecny po vapno, ale byl skoro jediny, kdo neco vymyslel a tvoril tak tlak na soupere. Beru to tak ze kdyby dal 2 goly a 2 asistence tak by mel mit hodnoceni 10 takhle mu uberu 3 body za neefiktivitu a mel by mit stejne jako ti dva. Sory za slohosled a diakritiku - mobil...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Chowi před 8 lety 24.07.2016 14:54 |Tak nějak jsem tajně doufal, že by se i čtenáři mohli podílet na hodnocení výkonů hráčů, například pomocí nějakého bodového hodnocení hráčů uvolněné hned po zápase (bez možnosti sledování průběžného hodnocení hráče - aby nedocházelo k ovlivňování hodnotitele) a uzavřené po uveřejnění článku s hodnocením redakce ... plus porovnání názoru diskutující a redakce - myslím si, že by to byl celkem zajímavý pohled na názor většiny ....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Jachym před 8 lety 24.07.2016 15:05 |Ale to by pak nešlo "zpucovat" autora hodnocení, maximálně tak označit ostatní za hlupáky a nebo nadávat na podvodné kliky...:-))
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Chowi před 8 lety 24.07.2016 15:41 |Tak to můžeš i tak :D To nemá být bič na autora hodnocení, naopak čtu to velmi rád, protože mám rád názory ostatních lidí ... takhle by to bylo i s názory nás ostatních ....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Grobar před 8 lety 24.07.2016 16:28 |Skvělý nápad. Hodnocení všech čtenářů to jest velice spravedlivý a objektivní způsob. Redakce by klání hodnotila taktéž, ale zároveň by se zveřejnilo i celkové hodnocení ostatních.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
1rytir před 8 lety 24.07.2016 17:07 |Velice sympatický nápad. Přimlouvám se za jeho realizaci.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
pinochet před 8 lety 24.07.2016 23:14 |Jsem všemi deseti pro. Na Sl může pak být zveřejněno hodnocení čtenářů i Alanora, který by ale hodnocení čtenářů při psaní známek neměl brát v potaz.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
jane (admin) před 8 lety 25.07.2016 22:16 |To je fajn nápad, vymyslíme :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Sedrousek před 8 lety 24.07.2016 19:01 |Kenia jasne nejlepsi a pro nas mlady tym jeden z nejdulezitejsich. Jestli si nekdy hral fotbal tak musis urcite veder ze se ti bude hrat lip kdyz si nekdo vezme balon a umi s nim neco vymyslet. Tobe samemu to pak musi hrozne pomoc. A to ze neda ⚽️. Nevadi jsou tam prece i ostatni hraci. Takze ve srovnani s Dockalem o prospesnosti pro tym si uplne vedle
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Artur (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 19:22 |Zlamal skoncil v Bohemce, to by tam mohl jit mladej Rehak na hostovacku :-) ale predpokladam ze budou hledat nekoho zkusenejsiho.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Steve2924 (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 20:46 |Kenia by měl mít stejnou nebo lepší známku jako GvK.
Vyčítat Keniovi, že je efektivní jen po vápno je velmi hloupé. Díky jeho efektivitě ve středu hřiště jsme si často drželi tlak a dostávali se do šancí. Byl to on kdo táhnul hru zálohy. A jak víme, když nebude hrát záloha tak se hrát nedá. To jsme i ve Slavii viděli mockrát. Takže za mě 7 nebo 8.
GvK nepřišel jako technik ale jako zakončovač. Dal gól a se štěstím nahrál na náš první. Vynikal hlavně snahou a bojovností. Zde se zastavím u té první akce. Kde Kenia dobře narazil GvK, který pak dobře s hlavou nahoře se štěstím našel Milana.
Když porovnám efektivitu "ve vápně"
GvK jde sám na brankáře a nepřesnou přihrávkou celou akci zabil.
Kenia se dobře uvolnil na hranici vápna a dobře vystřelil k bližší tyči, kde ale byl připravený brankář. O moc lépe to řešit nešlo.
Kenia se uvolnil přes několik hráčů a trestuhodně v zakončení trefil přímo brankáře. Míč se odráží k volnému GvK a ten ho promáchl (a pak byl sražen ve vápně bez balonu, podle mě penalta ale to je fuk).
GvK dostává dobrý centr probojuje se přes chybujího obránce a skóruje.
Kenia dostal nečekanou přihrávku do vápna, dobře si zpracoval podíval se, zamířil a dobře vystřelil. Ale brankář předvedl velmi dobrý zákrok.
Já to tedy vidím dost podobně. Dokonce bych řekl, že i přes gól GvK byl Kenia v zakončení lepší.
GvK předvedl tregickou přihrávku a promáchnutí balonu, na druhou stranu 1+1 při skóra 2:0, tam ta 7 sedí.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
JS (přítel SN) před 8 lety 24.07.2016 22:44 |Tak jsem s odstupem shlédnul televizní přenos zápasu s Levadií, abych se podíval, jak to vypadalo z kamery bez nervů a emocí. A znovu mě to utvrdilo, že nebýt Kenii, nemáme výhru. Zejména v prvním poločase šel útok jen přes něj. Byl u každé narážečky a zrychlení hry dopředu (kromě průniku Bořila), a první nepovedenou (Alanorovým termínem neefektivní) akcí byl špatně vyřešený centr po narážečce se Zmrhalem někdy v 22. minutě. Což nic nemění na tom, že bez něj by byl útok jalový. Hušbauer několikrát zkoušel přenášet hru, bohužel nepřesně. Trošku ve mne zraje podezření, že Alanor hodnotil zápas jen podle dojmů z návštěvy stadionu, aniž by jej viděl ještě jednou v TV? Protože v přenosu je Keniova aktivita a tvorba zajímavých akcí do očí bijící.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
bramburek (přítel SN) před 8 lety 25.07.2016 01:24 |Už bych se v tom furt nebabral... nečekám, že to bude přepisovat a opravovat, ale myslím že on sám moc dobře ví (tedy pokud má nějakou soudnost), že tady opravdu hodně těžce ustřelil... a doufám, že podobných vyloženě úletů už tu bude co nejméně... pokud soudnost nemá, tak nepomůže ani když si pustí pět záznamů
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Karel1 (přítel SN) před 8 lety 25.07.2016 09:09 |Nechci tady psát dlouhé komentáře, protože tu bylo téměř vše napsáno. S podstatnou většinou hodnocení Alanora souhlasím, tak jen stručně v bodech k těm nejdiskutovanějším hráčům:
1. S hodnocením Mikuly a Hušbauera souhlasím
2. Keniovi bych dal minimálně 7, raději 8. Jeho podíl na výhře je neoddiskutovatelný.
3. U Van Kessela se sedmičkou souhlasím díky jeho postupové hlavičce (u přihrávky na gól měl štěstí, že jeho bek upadnul a druhý mu to tečoval na Milana).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
petrjir před 8 lety 25.07.2016 09:55 |Nevíte, proč nejsou v prodeji na ticketportalu ostatní sektory - např. 227? Vyprodáno to není, nebylo to od začátku v prodeji. Chtěl bych koupit 2 vstupenky a stále nic.
Děkuji za odpověď.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Guly (přítel SN) před 8 lety 25.07.2016 10:09 |Taky tomu nerozumím, ale na druhou stranu nerozumím taky tomu, proč bazírujete na sektoru, který je nejdražší (310 Kč) a je z něj maximálně stejně dobrý výhled, jako na východě za 260 Kč.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
petrjir před 8 lety 25.07.2016 10:24 |No prave, ze na Talinn byly listky za 160 Kc do tohoto sektoru. A vyhled nebyl spatny...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
dropt před 8 lety 25.07.2016 11:10 |Domnívám se, že ze sektoru 227 byl už při prodeji na Tallinn vynuceně vytvořen další sektor pro rodiče s dětmi. Ty se online neprodávají a cena by tomu odpovídala.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Wommi před 8 lety 25.07.2016 14:46 |ja jsem byl na Tallinn v 227 kupoval jsem listky online; pravdou je, ze tam deti všude byly a i dal v 228 - listek stal 160 - skoro bych řekl, ze to byla chyba - spletli cenu. Uz tenkrat jsem si rikal, ze je divny, ze všude okolo jsou jiny ceny.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
martyni (přítel SN) před 8 lety 25.07.2016 11:22 |Není důležité, aby byl efektivní jednotlivec, ale tym. K tomu myslim Kenia prispel v obou zápasech, i když to mohlo byt i lepsi. A nevycital bych mu tu sanci, musel delat klicku a pak byl se dostal uz do nevyhodneho uhlu, nakonec ještě dobře prihral Kesselovi. Z jeho akci ale mohli vic vytezit spoluhraci, pripravil několik sanci. Kenia je tvorivy hrac, Husbauer nebo Barak jsou lepsi zakoncovatele. Každý ma něco, dulezity je, aby to fungovalo. Zatím asi DU uplne nenasel idealni slozeni stredu zalohy, Když Hraje Husbauer vzadu, malo se dostava do zakonceni, jako podhrot zas ale není tak kreativni jako Kenia, taky mu na tenhle post chybi rychlost. Nevim, jak by fungoval Levan, kdyby byl stazenejsi, mozna by to taky stalo za pokus. Jsem zvedav, jak si s tim DU poradi, kvalitni hraci tu jsou, otázka je, jak nejlíp vyuzit jejich potencial, ja to nevim..:).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Mirek15 před 8 lety 25.07.2016 13:48 |Malý komentář k Levanu Keniovi - za mě to bylo tak někde mezi 6 a 7 (více určitě ne), takže mně Alanorovo hodnocení nijak zvlášť nevadí a rozumím mu. Jde totiž o to, že jsme ve čtvrtek viděli v Levanovi skoro až dva odlišné hráče. Skvělý výkon v rozhehrávce, spousta výborných narážeček a uvolnění spoluhráčů - ukázal se jako vynikající tvůrce hry. Jenže je tu jedno velké ALE. V momentě, kdy se sám dostal do finální fáze (a měl zakončit nebo dát finální přihrávku), jako by se objevil úplně jiný hráč a tyto situace řešit snad pokaždé špatně. Asi bych mu nakonec dal 7, s ohledem na "druhou asistenci" před prvním gólem, ale Alanor má rozhodně pravdu v tom, že u ofenzivních hráčů (ve čtvrtek Milana, Gina, Levana a Jardy - Pepu nepočítám, protože jeho úkoly byly zjevně smíšené-nehrál klasického ofenzivního hráče jako Levan), je klíčovým parametrem produktivita (zápas se hraje přeci jen na góly) a z tohohle pohledu dává smysl, že má Levan nižší hodnocení než Milan s Ginem, jejichž góly nás nakonec před Levadii dostali.
Kenia
honza_sl před 8 lety 25.07.2016 14:40 |Levan je podle preferencí zjevněvelmi adorován či velmi zatracován. Podle mě je to hráč s (na českou ligu) brilantní technikou a vedením míče, silný v soubojích, věří si. Slabý naopak v zakončení (včetně asistencí), v tom má Alanor pravdu, za tu dobu u nás je jeho hra HROZNĚ neproduktivní. Kdyby byl ale k tomu, co umí, i produktivní, tak je navzdory skleněnosti v lepší lize, jak už tu zaznělo.
Otázka je, kam s takovým hráčem?
Na podhrot či křídlo je neproduktivní, na staženého záložníka (pokud používám správný termín, je to "tvořivý defenzivní záložník" - něco jako kdysi Galásek, když tak mě opravte) asi nezvládne bránění.
Co to hrál v systému Plzně Horváth? Nebyla by taková úloha pro Keniu optimální?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Levadia 2:0
Dobi před 8 lety 26.07.2016 19:18 |Kenia už byl tady mockrát diskutován. Podle mě jeden z klíčových hráčů, který ví, co se má hrát a umí to. Asi zde byla nejistota - "skončím / neskončím". Vydržel, jak jsem napsal, celý zápas a odehrál určitě ne podprůměrný zápas.
A Ein Kessel Buntes? Omllouvám se mladším, ale bývalo to pěkné show TV NDR sledované celou východní Evropu. A u něj si myslím, že se potřebuje sehrát a bude to taky dobré. Držím oběma palce!