Evropská liga

Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

Den před utkáním s Levadií Tallinn se k zápasu na tiskové konferenci vyjádřili trenér Dušan Uhrin a obránce Jiří Bílek.

Nejprve odpovídal novinářům Jiří Bílek: "Každýmu je jasné, že Tallinn má lepší výchozí pozici, ale my víme, že kvalitu máme, a věříme, že dva i více gólů jsme schopni vstřelit. Je dobře, že jsme v Tallinnu alespoň ten jeden gól vstřelit. Jak nám říká trenér, když dáme góly v 85. a 88. minutě, pořád to bude znamenat postup.

Jsme na zápas dobře připraveni psychicky i herně. Těšíme se, Slavia nebyla sedm let v pohárech, cítíme, že to bude jiný zápas než obvykle. Nemáme tolik zkušeností z pohárů, ale jak jsem řekl na začátku, cítím, že tu kvalita je. To, že zůstal Škoďák je určitě dobře, van Kessel na trénincích ukazuje, že kvalitu má.

Je pravda, že Tallinn doma hodně zdržoval, hráči polehávali, čekám, že tady to bude stejné. I přesto, že jsme v Tallinnu určitě nehráli ideální zápas, cítil jsem z lavičky, že jsme lepší. Oni však byli ohromně efektivní."

Poté se Jiří Bílek odebral připravit se na trénink a odpovídal trenér Dušan Uhrin: "My jsme se připravovali, abychom jednak neinkasovali a jednak dali branky. V Tallinnu jsme to nezvládli psychicky. Někteří hráči se nezapracovali tak, jak se jevili v přípravě, mistrovské utkání je něco jiného. Věřím, že zítra budeme trpěliví, máme nové hráče, věřím, že je diváci poženou dopředu. Kdybych Škodovi a van Kesselovi nevěřil, tak je nepostavím. Bude záležet na naší záložní řadě, aby neztrácela zbytečně míče, to se v Tallinnu moc nepovedlo.

Nesouhra v defenzivě byla v Tallinnu vidět. Bez ohledu na hru soupeře bude záležet především na nás. Musíme být důrazní v osobních soubojích. Myslím si, že soupeř bude hrát na rychlé protiútoky, ale před svým druhým gólem doma nás obléhali asi tři minuty a my jsme byli nedůrazní.

Dušan Švento se vrátil se zraněním z reprezentace, ale za týden nebo 10 dní by mohl být připraven. Ščuk také nebude, tam to nechceme uspěchat, Železník je pak dlouhodobě zraněný. Změny v základní sestavě uděláme, souhra je dost důležitá. V přípravě se nám stalo dost věcí, které jsme nepředpokládali, proto sestava pro Tallinn vykrystalizovala z hráčů, kteří na sebe nebyli až tak zvyklí. Věřím, že dopředu budeme silnější než před týdnem, když máme k dispozici Škodu a van Kessela.

Nechtěli jsme až tak obměňovat kádr, ale nevěděli jsme v průběhu přípravy, zda odejde Deli, zda odejde Zmrhal, zda odejde Škoda... V případě van Kessela jsme věděli, koho kupujeme. Věřím, že to ukáže.

Když jsem trénoval Mladou Boleslav, podařilo se nám otočit utkání s Marseille ze stavu 1:2. Tým, i když je nezkušený, musí udělat vše proto, abychom postoupili. Musíme tentokrát pokrýt klíčové hráče soupeře, Miranchuka a Hunta. Hráče jsme připravili na to, že to je pro nás závažné utkání. Věřím, že se hráči ze zápasu v Tallinnu poučili."

Slavia vyzvala fanoušky, aby kupovali vstupenky co nejvíce přes den a přes internet a nenechávali koupi lístků na poslední chvíli na stadion, kde se čekají fronty. V tuto chvíli je prodána více než polovina kapacity.

2. předkolo - Čtvrtek 21. 07. 2016 19:00

Evropská liga, 2016/2017
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

10. Milan Škoda
67. Gino Ronald van Kessel

FC Levadia Tallinn
FC Levadia Tallinn

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

    smely (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 16:41 |  
    1 1

    vice nez polovina kapacity ? clovek ma pocit, ze je to skoro vyprodany...

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Mates204     před 8 lety 20.07.2016 16:45 |  
      2 0

      Vždyť přece "více než polovina kapacity" zahrnuje cokoliv od 10500 do 21000:-)

      • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

        smely (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 16:49 |  
        0 0

        tak to urcite :-)

  2. Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 17:06 |  
    0 0

    Tak kdyz uz ho vzali na tiskovku tak by moh hrat :)
    Za me v tuhle chvili spravny krok a nechal bych to pro vsechna dalsi (pripadna) predkola. Pokud jde o ligu tak pokud se bude Michael jevit lip klidne at si na sebe zvykaj ale v predkolech na to neni absolutne cas.

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 21:21 |  
      0 0

      Máš recht

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Travinho     před 8 lety 21.07.2016 10:20 |  
      0 0

      No, já stoperskou dvojici ze dvou česky nemluvících hráčů nechci, ať se jeví, jak chce. Pak z toho vznikají zmatky v bránění celého týmu.

      • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 10:38 |  
        0 0

        Taky to vidim jako mozny znacny problem..na druhou stranu to bude spis o komunikaci jako takove nez o jazyku tam si vystacis s par pokynama ktery se naucis za chvili..jinak bych chtel aby se cizinci u nas cesky ucili..btw vsimli jste si jak Gino krasne vyslovuje Trenčín? To me dostalo :)

  3. Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

    Grobar     před 8 lety 20.07.2016 17:46 |  
    0 0

    To jsem opravdu zvědavý, jaká bude zítra návštěva. Víc než polovina stadionu = 11 - 12 000. Podle TP bych řekl že už je tak 15-16 tisíc lístků pryč včetně permanentkářů. Tak nevím...

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      tolsimir     před 8 lety 20.07.2016 17:51 |  
      0 1

      Je prodáno něco málo přes 10k

      • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

        Berry1892     před 8 lety 20.07.2016 17:56 |  
        0 0

        To je pro mě docela zklamání, čekal jsem větší zájem a návštěvu minimálně 15 000. Moc nevěřím, že by se do zítra prodalo dalších 4000 vstupenek :-(

      • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

        afro     před 8 lety 20.07.2016 18:03 |  
        0 0

        Vsichni tady sledujeme jak se nam tribuny utesene plni a on je to nejspis tak trochu umele vytvarenej hype. Ale na druhou stranu se tim tady docela zabavime, ze jo?

        • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

          Alanor (admin)     před 8 lety 20.07.2016 18:34 |  
          0 0

          Nemyslím si, že by bylo něco uměle vytvořeného. Je třeba počítat s tím, že reálná kapacita na takový zápas je výrazně nižší než 21k a že se ještě uvolní dost míst, které jsou drženy permanentkářům. Ale i tak předpokládám, že bude vynikající návštěva kolem 13k. Pokud bude víc, tak tím lépe.

          • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

            Artur (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 18:59 |  
            0 0

            JS to krasne rozepsal. Takze take nerozumim jak je mozne ze je jen neco pres 10 000. Vychod je plnej. Sever full. Roh plnej. Za branou dva a pul sektoru pryc... 14000 uz musi byt prodano.

            • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

              Januacek (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 19:15 |  
              0 0

              Podle mého jsou v tom započítany rezervace permanentek z minulého roku. Zítra se zase volná místa zvětší. I když by se přál tak 15 tis.

          • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

            afro     před 8 lety 20.07.2016 20:09 |  
            0 0

            Nechtel jsem, aby to vyznelo, ze mam dojem cilene vytvarene desinformace, ale pokud si jeden precte vyjadreni zde na SN, tak nebyde dojmu, ze je uz prodano o par tisic listku vice, nez kolik uvadi tolsimir (ma-li relevantni info). Kazdopadne jsem po odvete tipoval 8500 a ted odhaduju navstevu minimalne jako na Brno letos na jare, coz me tesi.

            • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 20:28 |  
              1 0

              Mě neustále uniká systém prodeje vstupenek,pořád se přidávají sektory a prodává se i druhá řada,tak že to budi dojem velké návštěvy,dle počtu prodaných lístků a pak tam bude 12 000 to mě prostě hlava nebere,proč se s tím takto čaruje.Osobně jsem se včera obsíral 80 km pro lístky abych náhodou ve čtvrtek neměl problém s jejich nákupem a jak to vypada mohl jsem si ušetřit drahej čas prachy za naftu a nechat to v klidu na zítra.Přes internet lístky já nekupuji,tak že jsem docela nasranej ,mohl jsem dělat jinou práci.

              • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

                PetCC     před 8 lety 20.07.2016 21:53 |  
                1 0

                Tak poku máš poblíž prodejní místo, tak klidně přes internet objednej a vyzvedni a zaplať tam. Já to tak dělám, protože to mám 5 minut pěšky :-)

              • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

                jufoun (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:03 |  
                0 0

                Proč nekupuješ lístky přes net?
                Já osobně jinou možnost nemám, pač to mám daleko :)

                • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

                  vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:59 |  
                  1 0

                  Protože jsem řešil ještě permice se slevami a díky tomu jak tam naskakovala ta vyprodanost,tak jsem se rozhodl do té Ph dojet ovšem kdybych věděl co je toho ještě volného,tak jsem to zařídil v klídku zítra, protože budu v Ph už ve dvanáct,jak říkám uplně na hovno pro mě ztracenej čas a peníze.

                  • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

                    Dankys     před 8 lety 21.07.2016 00:23 |  
                    1 0

                    Mám stejnou zkušenost... Protože jsem též myslel, že zbývá už jen pár posledních míst, tak jsem radši koupil lístky bez slev, protože jsem se bál, že než dojedu do Prahy,tak bude vyprodáno...

  4. Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

    mpik     před 8 lety 20.07.2016 20:27 |  
    7 1

    Pevně doufám, že v případě nepostupu vyvodí Uhrin osobní zodpovědnost...

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Travinho     před 8 lety 21.07.2016 10:22 |  
      1 0

      Pevně doufám, že toto nebudeme muset řešit!

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      vršek     před 8 lety 21.07.2016 14:32 |  
      0 0

      Tohle snad opravdu nemůže nastat!!!!!!!!! Bohužel však mně ani před týdnem nenapadlo, že v Tallinnu prohrajeme! Já myslel, že jsme všechno měli pro postup dělat už v Tallinnu.

  5. Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

    dauby     před 8 lety 20.07.2016 21:33 |  
    5 2

    Souhlas. Pokud nepostoupime, Uhrin musi pryc! A i v pripade, ze uspejeme,musi na sobe hooodne pracovat. Nevidim v jeho praci zadnpu koncepci, neumi asi jednat s hraci (viz Latka) a uz vubec neumi vystupovat na verejnosti. Umel bych si predstavit mnoho lepsich treneru pro Slavii...

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Staršina     před 8 lety 20.07.2016 22:20 |  
      2 0

      Problém je, že JT veřejně vyhlásil neodvolatelnost trenéra. Podle mých informací DU zachránilo pouze to, že se postoupilo do pohárů. Místo DU skončil Martin Latka, šéf kabiny. Doufám ,že se nebude opakovat situace z minulosti. Mně osobně Laty chybí. Nemusí být v základu, ale jeho role šéfa v kabině chybí.

  6. Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

    japhy     před 8 lety 20.07.2016 21:41 |  
    6 1

    Jsem z DU čím dál více "rozpačitej" a přiznávám, že si na něj už pomalu pěstuju alergii. Ale co to zase plácá? "V přípravě se staly věci, co jsme nepředpokládali, museli hrát ti, co na sebe nebyli tak zvyklí..." To je prostě život, Dušane, to už se tak stává. A jak na sebe nebyli zvyklí? Noví byli Míša, Holík a Mingazov. Všichni toho v přípravě odehráli spoustu. A že se nevědělo, jestli odejdou Deli, Škoďák a Zmrhal. Hm, no jo, no. Ale nejvíc mě vyděsilo, jak DU říká hráčům, že i když dáme oba góly na poslední chvíli, pořád postupujeme. Fajn, to má sice pravdu, ale úplně vidím laxnost mužstva už od začátku - no stress, tréňa říkal, že stačí topit pod kotlem až na konci. Chápu, že je třeba nechce přemotivovat, aby Talin nechodil pořád do brejků, ale tohle považuju za hrůzu. Přeci na hřiště musím jít trocha nahecovanej, ne? Přesně takhle jsme odehráli v lize mraky zápasů - tak nějak si to odehrajem a Škoďák to tam potom loupne. Snad.
    Ale náladu mi nezkazil, na zápas se obrovsky těším a zároveň jsem nervózní jak prase :)

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Staršina     před 8 lety 20.07.2016 22:09 |  
      0 0

      Celkem souhlas. Ale jednu pravdu měl. Již jsem to psal někde po zápase. Kraje obrany předsunutý pro tlak na soupeře. Dobrý. Proboha co však dělala záloha po nesmyslných ztrátách míče ? Takto vše při brejcích soupeře dopadlo na obranu. Nejvíc mně mrzí, že to snad nejvíc odnesl Holík. Podle mně je ten kluk náš poklad a potřebuje hrát. Věřím, že v jiné variantě sestavy a hlavně s pomocí zálohy obraně, ukáže své přednosti. Marek Suchý začínal v sedmnácti. Taky se otrkával a ne vždy všechno vyšlo.

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:59 |  
      3 0

      Přesně tak. Zdá se mi, že Uhrin hrozně za ten rok vyměknul. Když jsem přišel, tak byl ambiciozní, kladl si vysoké cíle a i dobře hodnotil utkání. A teď? Proti slabému Tallinnu mu stačí vyhrát 2-0 v posledních minutách. Místo aby řekl, že na ně vlítnou, hráči budou jezdit po zadku nebo něco v tom smyslu. Nepamatuju si, kdy Uhrin byl schopnej nahecovat hráče od začátku. Zápas co zápas (kterej se výsledkově nepovedl) slýchávám, že by si u hráčů představoval větší bojovnost, nasazení blablabla. Samozřejmě, není možný bejt na každej zápas nahecovanej, ale když se poslední zápas, dva nepovedly, tak se na ten další musí vlítnout. Jenže to se Uhrinovi nějak nedaří.

      • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

        chrobak     před 8 lety 21.07.2016 12:17 |  
        1 0

        S tím 2 : 0 v posledních minutách měl podle mě pravdu. Přišlo mě, že kdyby byli hráči v Tallinu trpělivější a nechtěli to urvat teď hned, tak jsme tam neprohráli.

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      vršek     před 8 lety 21.07.2016 14:27 |  
      0 0

      Ty moudra, která z našeho trenéra vypadávají mně fascinují! Abych se dozvěděl, že mužstvo musí v odvetě udělat vše pro postup, že soupeř bude hrát na protiútoky, že naše záloha by neměla ztrácet míče, a že vyřadil s Boleslaví Marseille...!!!! Věřím, že Slavia postoupí, ale jsem přesvědčen o tom, že Uhrin není schopen dosáhnout výrazných úspěchů. V Tallinnu opět prokázal, že není schopen určit úspěšnou herní strategii a sestavu podle soupeře i soutěže, a že není schopen v průběhu zápasu efektivně reagovat na dění na hřišti!

  7. Lajkovací systém

    JS (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:06 |  
    0 2

    Musím říct, že ty lajky a dislajky jsou docela zlo. Když se někomu nelíbil dřív cizí názor, většinou napsal, proč s ním nesouhlasí. Teď, když se tu objevují hlasy, že DU nemá žádou koncepci, dostane to -1 jen to frkne, ale proč, to už se nedozvíme.

    Mě osobně by zajímalo, za co ty -1 jsou, protože se sám ztotožňuji s názory kolegů výše, také v té hře nevidím nic, co by nás někam posouvalo.

    • Re: Lajkovací systém

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.07.2016 22:29 |  
      2 2

      No člověče, když máš potřebu psát hovadinu typu, jak Tvrdík pošle rozhodčím kapříky, tak se nemůžeš divit, že dostáváš minusy.

      • Re: Lajkovací systém

        JS (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:39 |  
        1 1

        To byla nadsázka. A jak říkám, nedivím se dostávání mínusů, ale uvádím, v čem to "zjednodušuje" komunikaci a zároveň nás to ochuzuje o diskuzi.

      • Re: Lajkovací systém

        Travinho     před 8 lety 21.07.2016 10:26 |  
        0 1

        Ty se zase nediv, že ti dávám minus, když místo toho abys reagoval na jeho příspěvek, tak reaguješ na něco úplně jiného.

    • Re: Lajkovací systém

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 23:01 |  
      1 1

      V tomhle souhlasím. Já pokračuju ve stylu starých SN, když s něčím nesouhlasím nebo naopak souhlasím, tak to napíšu a kašlu na lajky.

    • Re: Lajkovací systém

      Gino     před 8 lety 21.07.2016 10:46 |  
      2 1

      Myslím, že nám to všem zjednodušuje orientaci. Navíc like jsme chtěli... to "+1" na starých SN se začínalo zbytečně množit. A když dáš like, je fér dát i dislike. Více zvažuj, co napíšeš a zda-li to není zcela zbytečné a nebudeš dostávat tolik mínusů (i když jak říkáš - nevadí ti to).

      Na některé příspěvky totiž není vůbec potřeba reagovat komentářem - proč? Musí snad člověk slovně soupeřit o nějakou blbinu? Nemusí - dám dislike a tím to pro mě končí. Další boj je boj pouze toho, co příspěvek napsal. Umožňuje to mimojiné redukovat zcela zbytečné diskuze.

  8. Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 10:54 |  
    0 2

    Pavlenka - Bořil, Deli, Bílek - Husbauer, Souček - Mingazov, Kenia, Mihálik, Van Kessel, Škoda (60.min Barák, 70min Zmrhal)

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Travinho     před 8 lety 21.07.2016 12:47 |  
      1 1

      V útočné fázi se dá hrát bez vyzkoušení mnohé, ale hrát tříobrancový systém v tak důležítém utkání, když jej hráči v životě nehráli, tomu říkám opravdový hazard.

    • Re: Dušan Uhrin: "Uděláme pro postup vše."

      Travinho     před 8 lety 21.07.2016 12:56 |  
      0 1

      V roce 1934 by to jistě fungovalo, ale teď?