Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Proběhla aktualizace SN

Mnozí z vás si jistě všimlo, že došlo ke kosmetickým úpravám Slávistických novin. Dnes totiž proběhl drobný update, o novinkách vás informujeme v článku.

  • proběhla změna písma v aktualitách - na základě vašich podnětů jsme souhlasili se změnou
  • v seznamu aktualit je přidán odkaz na zdroj, přes který se můžete přímo dostat na daný článek - využili jsme doporučení od čtenářů
  • bíle pozadí pod článkem - většině z vás se nelíbil šedivý podklad přímo pod článkem, jelikož byl text poté hůře čitelný. Nyní je tedy podklad bílý, jak jste si přáli
  • odstranili jsme neustále se opakující "re" u odpovědí na komentáře, takže se to již u nových komentářů nebude množit
  • posuvník dolů po nových komentářích - funkce trošku vylepšena. Zobrazuje se jen v komentářích. Skáče jednotlivě po nových komentářích. Pokud žádný nový není, skočí na poslední vlákno
  • když reaguji na komentář, uvidím text komentáře, na který reaguji, nad formulářem - přidáno na základě zpětné vazby
  • v boxu jednotlivých týmů (A tým, juniorka, ženy) se v příštích zápasech místo textu "doma/venku" zobrazuje stadion, kde se hraje (pokud jej máme uložen v databázi)

Věřím, že tyto drobnosti zase vylepší dojem z nového webu. Rozhodně ale pracujeme na dalších vylepšeních a opravách na základě vašich podnětů. Do konce měsíce plánujeme ještě jeden až dva updaty.

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proběhla aktualizace SN

    michalm.mac (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 21:31 |  
    1 1

    Provedené změny chválím. Font novinek je nyní super :-)

  2. Re: Proběhla aktualizace SN

    DrFe     před 8 lety 12.07.2016 23:09 |  
    0 50

    Proč v záhlaví straší ten černoch ? ! Co je to za trapnou multi-kulti obsesi cpát někoho takového za každou cenu. To rozhodně není typický představitel Slávie - klubu Slovanů. Ani žádná osobnost slávistické historie. Pryč s ním !!!

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      korwin     před 8 lety 12.07.2016 23:17 |  
      8 2

      Udělej si, ty blbečku, svoje vlastní stránky, a měj v záhlaví, koho chceš. Proč by tam nemohl být nejlepší hráč loňské sezóny? I bez jedničky za nickem jsi pořád stejný kokot.

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        DrFe     před 8 lety 12.07.2016 23:22 |  
        0 28

        S "o" místo "u" jsi pořád stejný yntelygent. Nevím proč bych si měl dělat vlastní stránky. Do záhlaví patří osobnosti a ne bubáci. Kdyby bylo po tvém, tak bude v záhlaví ještě sparťan rozuměj buzerant, případně transexuál. Aby to bylo dost fríí, kchůl a in.

        • Re: Proběhla aktualizace SN

          goop     před 8 lety 12.07.2016 23:25 |  
          5 0

          To byl příspěvek z duševního suterénu.

          • Re: Proběhla aktualizace SN

            DrFe     před 8 lety 12.07.2016 23:28 |  
            0 16

            To ano. Je ubohé jak mě ten korwin napadá. Dlouho jsem zde nebyl, co je to za exota ?

            • Re: Proběhla aktualizace SN

              tirionek     před 8 lety 13.07.2016 09:21 |  
              1 1

              Tý jo, první žlutá v historii SN? :-D To chce šáňo!

              • Re: Proběhla aktualizace SN

                MichalM (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:31 |  
                0 0

                Myslím, že už tu jedna proběhla :-)

                • Re: Proběhla aktualizace SN

                  tirionek     před 8 lety 13.07.2016 09:57 |  
                  0 0

                  Ale tak tu dostal Jirka jednička jen tak preventivně ne? :-D

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 12.07.2016 23:24 |  
      1 0

      Souhlasím s tím, že mezi ostatní legendy Deli prostě nepatří. To, že byl nejlepším hráčem minulé sezony na tom nic nemění.

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        DrFe     před 8 lety 12.07.2016 23:31 |  
        0 16

        Přesně tak. Z tohoto čouhá snaha o "světáckost" jako sláma z bot. Takové čestné místo mají mít ty největší osobnosti Slávie a ne někdo, kdo koho tam dají jen pro biologickou odlišnost, která někomu přijde zajímavá.

        • Re: Proběhla aktualizace SN

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 01:29 |  
          10 0

          I kdyby to tak bylo a ty jsi schopný nazvat Deliho bubákem, pak jsi debil a raději tě tu nechci vidět

        • Re: Proběhla aktualizace SN

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 01:35 |  
          7 1

          A ještě......Sláma z bot kouká maximálně tobě....Ty musíš být jeden z těch holohlavých primitivů, za které já se osobně stydím, že fandí Slavii.

          • Re: Proběhla aktualizace SN

            DrFe     před 8 lety 13.07.2016 11:30 |  
            0 4

            Prosím aby tomuto uživateli byla za hrubé urážky mojí osoby udělena žlutá karta.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Wulfstan (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 02:07 |  
      0 0

      Správně! Jako největší osobnost současnosti by tam měl být třeba Mikula nebo Jablonský! :-))

      • Re: Proběhla aktualizace

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 06:56 |  
        1 0

        Už jsem se dlouho u SN takhle nebavil. Doufám, že to nečtou rudoši. Nevím co by si pomysleli....

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      MichalM (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 07:09 |  
      4 0

      Dobré ráno, asi trochu mimo téma aktualizace stránek, ale malá návaznost na přispěvovatele tu je. Za prvé musím říct, že i kdybych Simona za legendu Slavie nebral, a zde souhlasím s DrFe, zatím neberu, nikdy bych si ho nedovolil nazvat tím, čím jste to udělal vy. Ale to je Vaše věc a Vaše svědomí, nechť si udělá obrázek každý z nás. Má otázka k záhlaví SN je jiná: proč má Simon a Standa obráceně barvy na dresu? Je to taktéž akceptovatelná varianta? Chyba z výroby? :-)
      VŠEM Slávistům přeji hezký den.
      M

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 07:11 |  
        0 0

        Já myslim, že museli ty obrázky invertovat, aby se jakoby ti hráči koukali do středu stránky. U našich dresů to akorát nejde bez povšimnutí...

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        Jachym     před 8 lety 13.07.2016 09:24 |  
        0 0

        Ano, stejná věc mě také zarazila.

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        DrFe     před 8 lety 13.07.2016 11:33 |  
        0 3

        A čím jsem ho nazval ? To už se nesmí použít slovo "černoch" ? Vždyť je to směšné. Mám říkat, že je to Afroafričan a nebo jak si to představujete ? A že jsem použil slovo bubák, na tom také není nic závadného. Když jsem se na stránky podíval, tak první můj dojem byl úlek. Takhle se bubáci vždy zobrazovali a já se skutečně lekl.

        • Re: Proběhla aktualizace SN

          MichalM (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 11:36 |  
          0 0

          Nezlobte se, více na Vás nebudu reagovat.
          M

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      slamacek (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 07:27 |  
      3 1

      jsem pro udeleni zlute karty! ne za to ze jsi si dovolil vyjadrit nesouhlas s umistenim Deliho, ale za tu formu, kdy z tebe je patrna naklonost k obcanum jine barvy pleti. Ubohe a je mi z tebe smutno!

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        Jachym     před 8 lety 13.07.2016 09:26 |  
        0 0

        V tomto případě je to přesně naopak, o žádné náklonosti k jiným rasám se nedá mluvit :-)

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        DrFe     před 8 lety 13.07.2016 11:46 |  
        0 5

        Co je vám do mojí náklonosti k jiným rasám ? Já právě kritizuji to, že je zde někdo protlačován právě na základě rasy. Že se na stránky Slávie míchá politika, která sem absolutně nepatří. Jestli máte velkou náklonost k černochům a preferujete negroidní rasu, tak to sem prosím netahejte. Rasismus sem nepatří. Zde by mělo být měřeno všem rovně a ne aby se někdo dostal na pozici slávistické legendy z rasových důvodů.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:10 |  
      0 0

      A máme tu prvního adepta na žlutou kartu. Prosím o ještě jeden podobný koment, abychom se už nemohli s tvými názory dál potkávat.

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:38 |  
        0 0

        První žlutou dostal už nějakej vajgl včera

        • Re: Proběhla aktualizace SN

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:40 |  
          1 1

          Tohle je evidentně ten stejnej blbec...

          • Re: Proběhla aktualizace SN

            DrFe     před 8 lety 13.07.2016 11:34 |  
            0 3

            Nenechám si nadávat do blbců a vajglů. Žádám o objektivitu a žlutou kartu pro bubáka - tedy přispěvatele bububu

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Tealc     před 8 lety 13.07.2016 08:13 |  
      8 1

      Deli není osobnost naší historie, ale je to náš nejlepší fotbalista současnosti a jestli Vám vadí barva jeho pleti, tak jste ubožáků král.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Horis     před 8 lety 13.07.2016 09:00 |  
      9 1

      Tak za "fanouška" jako jsi ty (DrFe) se stydím... Takhle rasistický příspěvek, to je něco neskutečného. To není na žlutou, ale na červenou kartu!!!

      Simon Deli není slávistická legenda... Ty legendy v záhlaví představují minulost naší milované Slavie, zatímco Simon představuje současnost. Vždyť je to naše největší opora, respektive v minulé sezoně určitě byl. Jsem rád, že v záhlaví je. Jen mě mrzí, že jsou jeho fotka i fotka Standy Vlčka invertované... S naším dresem to vypadá hrozně.

      Jinak ale nové Slávistické noviny chválím, jsem z nich nadšený... Již 14 let je čtu a budu je číst dál a rád.

      Díky všem, kdo se na nové podobě podíleli...

      Příspěvky "kolegy" DrFe bych z diskuze smazal, je to skutečně žumpa, to co tady předvádí!!!

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:06 |  
      2 1

      Díky redakce, žlutá karta za tenhle hnus je uplne namístě. Skoro bych ji videl tmavě oranžovou..

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Eluin (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:15 |  
      5 1

      Jediné co se mi na Vašem příspěvku přijde dobré, je ten počet zamítavých palců dolů. Jsem rád, že podobně hloupé texty s rasistickým zaměřením urážející naše hráče zde mají takřka nulovou odezvu.
      Hodně smutné mi přijde, že S. Deli je pro někoho primárně černoch a až poté (možná) solidní fotbalista. To je myšlení jako z amerického jihu z předminulého století, můžete být "v práci" nejlepší, ale prostě jste pořád černoch, bubák,..

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Jachym     před 8 lety 13.07.2016 09:22 |  
      4 1

      Simon Deli (zatím) není klubovou legendou, ale tyto stránky nejsou jen o slavné historii Slavie, ale zejména také o její přítomnosti a doufejme že i o její slavné budoucnosti. A Deli patří aktuálně k tahounům týmu, takže vůbec nechápu smysl tohoto příspěvku. A když už tady máš plná ústa slávistických tradic, tak právě tvoje agresivní výkříky jsou vším jiným než něčím typickým pro tradičního slávistu.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Boss82     před 8 lety 13.07.2016 11:41 |  
      3 0

      Je smutné, že Slavii Praha fandí i takováto spodina!!!

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 12:31 |  
        1 0

        Bohužel, nevýhoda jakékoli masové zábavy je, že se na ni nabalí lidé z různých koutů názorového spektra.
        Ale také mě ten příspěvek docela šokoval. Od vzniku nové podoby webu tu byla diskuse vedena korektně.
        Redakci bych chtěl poděkovat za zavedení systému žlutých a červených karet, jen bych netušil, že se použijí tak brzy.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      CyWilly     před 8 lety 13.07.2016 12:56 |  
      2 0

      Ta červená kartička vedle jména tohoto primitiva je vysloveně potěšující. Krásná nová funkce, za kterou velmi děkuji, neboť je hned na první pohled zřejmé, že podobní dutolebové prostě nejsou archetypem fanouška Slavie.

      • Re: Proběhla http://www.slavistickenoviny.cz/user/default/58400aktualizace SN

            před 8 lety 13.07.2016 13:08 |  
        0 6

        Žádám admina o objektivitu a o červenou pro hrubého uražeče CyWilli

        • Re: Proběhla http://www.slavistickenoviny.cz/user/default/58400aktualizace SN

          marp (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 13:42 |  
          2 0

          Znovu te vyzyvam, abys prestal zaplevelovat a otravovat diskusi a zakladat nove a nove nicky.

        • Re: Proběhla http://www.slavistickenoviny.cz/user/default/58400aktualizace SN

          CyWilly     před 8 lety 13.07.2016 13:54 |  
          4 0

          A čímpak jsem tě urazil ty chudáčku? Tím, že jsem tě nazval pravými jmény? Člověk schopný napsat takové rasistické bláboly jako ty není nic jiného než dutoleb a primitiv. Sám admin ti tady napíše důvod, proč tam ta Deliho fotka je a ty pořád dokolečka opakuješ nesmysly o multi kulti, protěžování jedné rasy atd. Tak buď jsi sparťanský troll, nebo primitivní dutoleb. Běž si svoje frustrace vyzvracet někam, kde to někoho zajímá.

  3. Re: Proběhla aktualizace SN

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 07:56 |  
    2 0

    Tak Simon není ani bubák a zatím ani legenda,místo něj tam má být Plánička,to je nebo byl možná známější hráč než Pepi.Proti tomu nemůže nikdo nic namítat.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      afro     před 8 lety 13.07.2016 08:27 |  
      2 0

      Ono je to asi myšleno tak, že to mají být hráči řekněme vyčnívající kvalitou v určitých obdobích, a to Deli minulou sezónu byl. Osobně jsem se v zápasech těšil zejména na jeho hru. A doufám, že na to naváže, protože zatím je to podle referátů nebývalá kumulace kiksů...

      Legendou není samozřejmě ani náhodou, to by tu musel odehrát o hezkých pár sezón víc.

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:54 |  
        1 0

        V tom případě bytam ten Pláničkq právě měl být kvůli meziválečnému období,Pepi k nám přestoupil v 1938 a ten rok skončil Plánička tak se vlastně nesetkali na hřišti v té době.Když zabrousíme do období před 1 světovou válkou tak by tam měl být Košek za tu dobu.To byl v té době fenomenální hráč na urovni Pepiho.

        • Re: Proběhla aktualizace SN

          afro     před 8 lety 13.07.2016 09:15 |  
          1 0

          Jasně souhlasím, ale ber v potaz, že cílem asi nebylo "spravedlivě" pojmout všechna časová období a přesně jim přiřadit nejvýraznější hráče.
          Každopádně bych hlavně řešil ty zrcadlové dresy, to je nepěkný pohled.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Richi (admin)     před 8 lety 13.07.2016 10:39 |  
      0 0

      Pláničku jsem chtěl, ale nenašel jsem vhodnou fotku :-(

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        Jachym     před 8 lety 13.07.2016 11:35 |  
        1 0

        Chtělo by to možná "fotomontáž" toho jak se Bican, Puč a Plánička dívají z nebe jak Slavia válí...:-)

        • Re: Proběhla aktualizace SN

          Richi (admin)     před 8 lety 13.07.2016 15:45 |  
          0 0

          když zajistíš, budu rád :-)

          • Re: Proběhla aktualizace SN

            Jachym     před 8 lety 13.07.2016 15:57 |  
            0 0

            Pánové, to já umím bohužel jen nadhodit téma:-) Vrcholem mé tvořivosti na PC jsou primitivní excelovské tabulky a powerpointové prezentace...

  4. Re: Proběhla aktualizace SN

    marty9     před 8 lety 13.07.2016 08:29 |  
    6 0

    Změny jsou super! jinak napadla mě jedna věc, štvalo mě to už u starých stránek: proč, když někdo dá v komentářích nějaký odkaz na stránky, proč ten odkaz není aktivní a nelze na něj kliknout? Takhle se odkaz musí kopírovat a třeba na mobilu je to docela vopruz :/

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Gino     před 8 lety 13.07.2016 08:51 |  
      1 0

      Souhlas a též se přimlouvám.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 10:08 |  
      0 0

      Také se přimlouvám!

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Richi (admin)     před 8 lety 13.07.2016 10:37 |  
      2 0

      Tuto vec mame v dalsim vyvoji webu a nakonec to tam taky budu chtit mit, spolecne se zakladnim formatovanim. Takze prosim trpelivost :-)

  5. Re: Proběhla aktualizace SN

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 08:42 |  
    3 1

    Admini: Bohužel nám sem leze neustále rudý tro(t)ll, který trousí rasistické cinty (včera pod nickem vajgl), dnes pod včera založeným nickem DrFe. Což je o to horší, že evidentně nemá s dlouholetým uživatelem DrFe1 vůbec nic společného. Je možné dát nějaký ban na IP? Ikdyž i to samozřejmě není samospásné. Leda banovat, banovat a banovat, dokud to toho ubožáka nepřestane bavit. Dík

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      Gino     před 8 lety 13.07.2016 08:51 |  
      2 1

      Nebo povolit příspívání do diskuze třeba až po dvou dnech - omezí to trochu chuť některých hlupáků zakládat si nové nicky.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      DrFe     před 8 lety 13.07.2016 11:40 |  
      0 5

      Já jsem dlouhodobý uživatek DrFe1 a ne žádný vajgl ! Žádám červenou pro bububu, protože jednoho faulu na žlutou už se na mě dopustil a pokračuje v tom. Akorát mi potvrzovací email na přezdívku DrFe1 odešel na neplatnou adresu a nemám jej jak aktivovat. Připadám si tady jako na schůzi anarchistů z Kliniky a ne na stránkách Slávie. Jakákoliv výhrada vůči vašemu preferování černochů je tady považována za rasismus. proberte se ! A do záhlaví dávejte slůávistické legendy a ne lidi podle svých zvrácených rasových preferencí.

      • Re: Proběhla aktualizace SN

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 12:34 |  
        3 0

        Nejsem si jist, zda má cenu s někým jako jste Vy vůbec diskutovat, ale nedá mi to.
        Nikdo tu nepreferuje S. Deliho proto, že je černoch, ale proto, že je to patrně nejlepší hráč současné Slavie. Pokud máte potřebu do toho nějak tahat jakési "rasové teorie", tak je to jen Váš nevyřešený problém.
        Zkuste se zamyslet sám nad sebou, třeba proč máte tolik negativních reakcí a proč tolika lidem na SN (což jsou jedinci, kteří se snaží profilovat politicky nevyhraněně, koneckonců ryze politická debata nemá na těchto stránkách co dělat) Vaše názory vadí.

  6. Deli

    Alanor (admin)     před 8 lety 13.07.2016 08:53 |  
    26 1

    Dát Deliho do úvodní fotky byl můj nápad a podle mě tam jasně patří. Na SN jsme vždy měli i aktuální hráče a koho jiného vybrat za symbol současného kádru? Škoda byl na odchodu a chce pryč, Latka už tu není, navíc myslím, že valná většina bude souhlasit, že loni se lidi chodili dívat hlavně na umění Deliho. Legenda to samozřejmě ještě není, ale jde tam o ten kontrast mezi bývalými legendami a současnými hvězdami. Ať už staří nebo mladí, v tomto případě i černí nebo bílí, tak jde o to, že je všechny spojuje Slavie. A jsem o to radši, že jsme tam toho Simona dali, když se kvůli němu odhalí rasističtí hlupáci.

    • Re: Deli

      JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:02 |  
      1 0

      Za mě naprosto v pořádku. Jsem pro, aby mezi legendami byl i hráč ze současného kádru. Ideálně nejlepší hráč ze současného kádru. A všichni jsme si odhlasovali, že je to Deli.

    • Re: Deli

      mabr     před 8 lety 13.07.2016 09:02 |  
      3 0

      Tohle vyvážení hráčů z dob minulých a současných je výborný nápad. Nenechte se odradit. Klidně bych tam uvítal i některou z "legend" dívčího týmu :-)

      • Re: Deli

        afro     před 8 lety 13.07.2016 09:20 |  
        2 0

        To se mi líbí, ale otázkou je, že bude problém najít nějakou fotku v bikinách, když je to léto. Snad ten komentář není nějak dehonestující vůči k ženám nebo tak něco, abych se hned nežlutil...

    • Re: Deli

      Horis     před 8 lety 13.07.2016 09:04 |  
      2 0

      Přesně tak, Deli symbolizuje současnost Slavie a tak do záhlaví patří.

    • Re: Deli

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:10 |  
      3 1

      Vždyť tam může být kterýkoli slávista. Jasně, Deli není leganda slavie, ale je to nejlepší hráč minulého ročníku, tak proč by tam být nemohl. Že je někdo alergickej na to, když se někde objeví černoch, je jeho hanebny problem.

    • Re: Deli

      homerinho     před 8 lety 13.07.2016 09:29 |  
      2 1

      Proč se podobné komentáře, kromě udělení žluté karty autorovi, také nemažou? Akorát tu dělají ostudu...

    • Re: Deli

      Jachym     před 8 lety 13.07.2016 09:34 |  
      1 0

      Ten kontrast se v případě Deliho opravdu povedl :-) Ano, jinak souhlasím, ať černí nebo bílí, hlavně ať je spojuje červenobílá :-)

    • Re: Deli

      Boss82     před 8 lety 13.07.2016 11:52 |  
      3 1

      Deli na úvodní fotce je naprosto v pořádku. Vůbec se nenech rozhodit jedním ubohým hlupákem, který nás tu oblažuje svými rasistickými světonázory.

      • Re: Deli

            před 8 lety 13.07.2016 13:06 |  
        0 1

        To jsi leda ty sám

        • Re: Deli

          Boss82     před 8 lety 13.07.2016 13:18 |  
          1 0

          Tak určitě...

    • Re: Deli

      goop     před 8 lety 13.07.2016 14:43 |  
      0 0

      Myslím, že kádrovat, koho dát a koho nedat do záhlaví webu je pitomost. Já bych si Deliho vůbec nevšim, pokud by tu o tom nebyla diskuze. Pro mě je OK, že jsou to všichni slávisti a nějakým způsobem se podíleli a podílejí na kvalitní hře týmu. Např. kdyby tam někdo dal Míňu neměl bych proti tomu nic. Jsou jistě určité výjimky aktuálně se nacházející na toaLetné, ale jinak pro mě slávista jako slávista.

    • Re: Deli

      dubas     před 8 lety 14.07.2016 13:29 |  
      0 0

      Mohl si tam Alanore dát Hušbauera, to by ta diskuze byla daleko výživnější, jen tak na okraj, na jiných webech to jde, že se ukazuje kdo dal palec nahoru nebo dolů.

  7. Re: Proběhla aktualizace SN

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 09:11 |  
    1 0

    Jinak ten bílý podklad je fajn, šedivá s šedivým písmem vypadala sice hezky, ale přeci jen se to trochu špatně četlo.

    • Re: Proběhla aktualizace SN

      PetCC     před 8 lety 13.07.2016 09:37 |  
      0 0

      Ona ta šedá masivně používaná v současnosti na webech je mor. Někde je to funkční, ale ve velkých plochách je to jen matoucí a rozptylující.

  8. .

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 10:12 |  
    0 0

    Palec nahoru. Rychlá reakce a oprava snad všech věcí, kterých jsem si všiml.

  9. Re: Proběhla aktualizace SN

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 12:25 |  
    0 0

    Jste nejlepší!

  10. Re: Proběhla aktualizace SN

    JS (přítel SN)     před 8 lety 13.07.2016 12:47 |  
    0 0

    Jenom poznámka k nějaké "kosmetice" – je škoda, že nové logo SN vlevo nahoře je v příliš malém rozlišení. Když prohlížím stránky na vysoce jemném monitoru, není ostré jako fonty atd. Kvůli těmto retina a jiným displejům bych zvážil dvakrát větší rozlišení, nebo spíše jemnost pix/inch. A co se toho headeru s hráči týče, to bych vážně nechal na nějakém profíkovi, co umí s PS. Vsadím boty, že se takový mezi čtenáři SN najde (kéž bych to byl já, ale bohužel pouze amatéřím :) ).

  11. Re: Proběhla aktualizace SN

    ctute     před 8 lety 13.07.2016 13:30 |  
    0 1

    Provedené změny určitě k lepšímu, poděkování.
    Co mně dnes ještě vadí je že téma "Synot liga" pro většinu z nás stěžejní téma, je v nabídce např. rubrik řazeno podle abecedy, a zrovna vychází až dole po rolování na posledním místě. A navíc na domovské stránce toto téma není vidět vůbec. Dle mého názoru, když si otevřu "Slávistické noviny" tak mně musí do očí udeřit na domovské stránce bez listování články "Synot liga" popř. "Evropské poháry" či "Přípravné zápasy"