Zítra začíná nová sezona evropských pohárů losem úvodních předkol Ligy mistrů a Evropské ligy. Program v Nyonu začne ve 12 hodin losem prvního a hned i druhého předkola Ligy mistrů, to mohou být slávisté ještě v klidu a skočit si na oběd. Ve 13 hodin pak dojde na Evropskou ligu, konkrétně její první předkolo. Toho se zúčastní nakonec 96 týmů a vzejde z něj tedy 48 vítězů, kteří postoupí do druhého předkola. Tam doplní 18 týmů nasazených přímo do této fáze soutěže a z těchto 66 účastníků se rozlosuje 33 duelů. Los druhého předkola začne ve 14:30.
Jak už jsme psali několikrát, protože se druhé předkolo losuje před odehráním předkola prvního, v osudí bude vedle 18 jistých účastníků 48 dvojic, které se utkají v prvním předkole. Je tak docela pravděpodobné, že se Slavia nedozví svého soupeře okamžitě, ale los ji přiřadí za soupeře vítěze některého z duelů v prvním předkole.
Jak samotný los bude probíhat? Někdy v čase mezi losem prvního a druhého předkola, tedy pravděpodobně mezi 13:30 a 14:15 UEFA rozdělí 66 účastníků druhého předkola do 6 podskupin, tři podskupiny budou mít 12 týmů (6 nasazených a 6 nenasazených) a tři podskupiny budou mít 10 týmů (5 nasazených a 5 nenasazených). Posléze se vylosují dvojice soupeřů v jednotlivých podskupinách mezi sebou. Toto rozdělení je zahaleno tajemstvím, nicméně výrazně zúží počet možných soupeřů Slavie, proto budeme s napětím sledovat, kdy UEFA toto rozdělení zveřejní a okamžitě vám tuto informaci přineseme jak v článku, který budeme aktualizovat, tak také na sociálních sítích.
V jednotlivých skupinách budou týmům přiřazena čísla: nasazení 1-5 (případně 1-6) a nenasazení 6-10 (případně 7-12). Při samotném losu se pak vylosují dvojice čísel zvlášť pro desetičlenné podskupiny a zvlášť pro dvanáctičlenné skupiny. Los tedy bude vypadat například takto: 1-8, 7-3, 10-2, 6-5, 4-9 (toto je pro desetičlennou verzi, podobně to bude vypadat pro dvanáctičlennou). Tyto dvojice čísel pak určí soupeře ve všech desetičlenných podskupinách, tedy ve zmíněném příkladu by se ve všech třech desetičlenných podskupinách utkal tým číslo 1 s týmem číslo 8. Platí přitom, že tým vylosovaný jako první hraje první zápas na domácím hřišti. To však bude ještě dodatečně potvrzovat UEFA, která to může stejně dodatečně změnit, pokud by například dva týmy z jednoho města měly hrát ve stejný den domácí zápas.
Jak jsme psali již dříve zde, teoreticky se Slavia může utkat s 81 týmy (ve skutečnosti jsme psali tehdy o 82 týmech, ale týmy z Kosova nedostaly licenci a tedy se letos Evropské ligy nezúčastní). Už po losu prvního předkola EL se tento počet částečně sníží, a to konkrétně o ty nenasazené týmy v prvním předkole, které budou vylosovány jako soupeři pro týmy, které mají tak vysoký koeficient, že budou v druhém předkole nasazené. Těch je celkem 21, tedy po losu prvního předkola a před rozdělením do podskupin bude možných soupeřů Slavie 60.
Los prvního i druhého předkola EL (stejně jako los předkol LM, pokud vás zajímá), můžete sledovat v živém přenosu na webu UEFY zde.
Kromě losu předkol evropských pohárů proběhne zítra také losovací aktiv první (a druhé) české ligy. Ten začne v 10:30 v pražském Hiltonu. Budeme tak pro vás sbírat také informace o ligovém losu, které se nejspíš jako obvykle budou trousit nejprve na webech a sociálních sítích jednotlivých účastníků první ligy, než samotná liga zveřejní kompletní los. Sledujte tedy Slávistické noviny už od dopoledních hodin, ať vám nic neuteče!
Jakého soupeře byste si přáli a koho naopak nechcete? Pište své názory do diskuze. Seznam možných soupeřů najdete zde.
Komentáře (121)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Los 1. ligy
Petr9608 před 8 lety 19.06.2016 13:52 |Docela jsem zvědav. Zřejmě ale potřetí 1. kolo hrát venku nebudem, takže domácí loučení se sezónou bude už v 29. kole....
Docela jsem zvědav i na derby. Dojde k obrátce a podíváme se na Letnou už na konci září...?
Re: Los 1. ligy
glokva před 8 lety 20.06.2016 00:06 |Na to jsem taky hodne zvedav, chtel bych se taky po dlouhy dobe podivat na Letnou jak vypada na podzim.
Gen. sponzor 1. ligy
Petr9608 před 8 lety 19.06.2016 13:53 |Ten bude taky představen?
Re: Už zítra los Evropské ligy!
navzdyslavia před 8 lety 19.06.2016 14:35 |Zitra by mel byt uz i oznamen sponzor a nazev ligy namisto Synot ligy
Re: Už zítra los Evropské ligy!
PetCC před 8 lety 19.06.2016 15:28 |Mao liga. Kulturní revoluci už jsme zlehka spustili, tak by se to hodilo.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Grobar před 8 lety 19.06.2016 15:32 |Wangfeng, Air China, China Eastern, China Southern. Která z nich to bude???
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Faris (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 15:31 |Kdo to bude? Nějaké tipy? Huawei, Lobkowicz, Alibaba?
Re: Už zítra los Evropské ligy!
tantalos před 8 lety 19.06.2016 15:57 |Alibaba by bylo ideální - nomen omen.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
mats před 8 lety 19.06.2016 21:46 |Jo, Alibaba liga, to by mě taky bavilo... a samozřejmě i těch 40 loupežníků. :-)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
tomcz před 8 lety 20.06.2016 08:27 |AliBabiš! :D
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Dankys před 8 lety 19.06.2016 16:38 |Lobkowicz podle mě můžeme vyloučit, jelikož sám JT říkal, že společnost CEFC to nebude a právě Lobkowicz vlastní CEFC. Osobně bych si vsadil na Air China.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
navzdyslavia před 8 lety 19.06.2016 15:40 |China Bank?
Ještě k Latkovi
tantalos před 8 lety 19.06.2016 16:16 |Postoj Tvrdíka vůči Latymu mi připadá jako déja vu. Ještě nedávno tu byl podobný slogan a potom přišel odstřel. Jenom musíme doufat, že nepřijde stejný rozklad jako po zřejmě bezdůvodném odstavení Ericha. Povinností kapitána je být mluvčím mančaftu a když řekne něco, co se trenérovi nelíbí, má být respektován.
Z týmu zároveň mizí i ikony týmu jako Švícko a Míňa. Byli skutečně tak špatní? Nevěřím.
Re: Ještě k Latkovi
brekekeSKS před 8 lety 19.06.2016 16:30 |Neuveritelny, tady se jeste najdou exoti, ktery budou plakat nad odchodem Cernyho? Co se tyce nasazeni asi nemel konkurenci, ten kluk ale od svyho navratu neodehral snad jedinej zapas slusne, tak proc ho tu drzet??
Re: Ještě k Latkovi
Artur (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 16:38 |Ze na tyhle plky reagujes :-)
Re: Ještě k Latkovi
Grobar před 8 lety 19.06.2016 16:39 |Latka zaslouží obrovské poděkovaní za všechno co pro Slávii udělal, ale vzhledem k nové koncepci týmu už nemají výše zmiňovaní ve Slávii co dělat. Nebuďme včerejší a nenechávejme v týmu hráče za zásluhy. To se už dneska nenosí. Martin Latka to zvládne, navíc bude nadále pobírat slušné peníze. Je to krok vpřed.
Re: Ještě k Latkovi
Dankys před 8 lety 19.06.2016 16:42 |Naprosto souhlasím. Martin si zaslouží velké poděkování za to, že byl při klubu ve zlých časech, ale musíme jít dopředu. Je to těžké, ale jinak to asi nejde...
Re: Ještě k Latkovi
tantalos před 8 lety 19.06.2016 17:29 |Bojím se déja vu. Představuji si, jak Laty přestoupí na pár měsíců do Německa a v zimě se vrátí do Čech, ale do Sparty. A nejenže se tam chytne, ale my ho ještě budem rudejm platit. Je mu 31 let a má před sebou pět, šest let kariéry .
Je strašně jednoduché někoho odepsat, že je to stoper č. 5. Jenže Simon může za měsíc odejít, Michael potřebuje dost času, aby se tu aklimatizoval, Bílčus byl velmi vážně nemocný, a tak zbývá jen Frydrych.
Představa, jak Laty v rudém řádí v našem vápně a nikdo ho nedokáže odblokovat, mě děsí.
Re: Ještě k Latkovi
Vhoo (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 17:40 |jen u málo hráčů slávky bych dal ruku do ohně za to že do Sparty nepůjdou, vedle Necida bych si to dovolil říct přávě o Latym. Nicméně souhlasím s tebou že jeho odepsání je chyba, nehraje za zásluhy , pořád je to kvalitní stoper, pořád je ve věku kdy může pár dobrých sezon ještě odehrát, pořád je to odchovanec a hráč který Slavii nenechal padnout i když se k němu už dříve nechovala dobře, už jednou jsme se ho zbytečně zbavovali. Vážím si ho pak i proto že je jako jeden z mála né li vůbec jediný slavista "tvrdák" ze kterého jde respekt. Nemusí být kapitánem ale pořád by měl zůstat platným členem týmu.
Re: Ještě k Latkovi
EdCable před 8 lety 19.06.2016 18:03 |Latka není náš odchovanec, je to odchovanec Českých Budějovic, hrál za ně i jednu sezónu v lize, než k nám přestoupil.
Re: Ještě k Latkovi
hamlo1 (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 19:07 |kdysi a kdesi o něm někdo prohlásil,když byl ještě v budějcích, že je to mladší a lepší sivok
Re: Ještě k Latkovi
japoko před 8 lety 19.06.2016 20:57 |Taky se řikalo, že naši bafuňáři jelo do Budějic pro Lafatu, ale k překvapení všech přivezli Latku!
Re: Ještě k Latkovi
Dankys před 8 lety 19.06.2016 19:33 |Jde o to, jestli on sám je schopný přijmout roli hráče, který půjde na hřiště jen v poháru a nebo jen nepravidelně. Druhou věcí je jeho vysoký plat...
Re: Ještě k Latkovi
tantalos před 8 lety 19.06.2016 21:23 |Taky věřím, že Necka by nikdy do Sparty nešel - vydělal si dost, aby ho to nikdy nelákalo. Laty si vydělal mnohem míň a bude rád, když mu jeho milovaná choť nechá po soudních tahanicích alespoň košili.
Re: Ještě k Latkovi
Slawek před 8 lety 19.06.2016 23:18 |Slavia se k Latkovi někdy chovala špatně? Zkus to popsta, nějak si nevzpomínám.
Re: Ještě k Latkovi
mpik před 8 lety 19.06.2016 21:35 |Německo spíš ne, chce zůstat v dojezdu Prahy. Pokud by nakonec ale cizinu vybral, tak jen na rok.
Re: Ještě k Latkovi
Jachym před 8 lety 20.06.2016 11:17 |Dokázal bych si ho představit u nás v Budějcích, kde by coby odchovanec vytáhl tým zpět do ligy.
Re: Ještě k Latkovi
Alanor (admin) před 8 lety 19.06.2016 17:35 |Co s tím má co dělat Tvrdík? To je snad rozhodnutí trenéra.
Re: Ještě k Latkovi
Arutha před 8 lety 19.06.2016 18:41 |Kdo chce psa bít...
Re: Ještě k Latkovi
tantalos před 8 lety 19.06.2016 21:17 |Tvrdík převzal roli pana doktora a je tedy tím, kdo činí hlavní rozhodnutí. Odchod hráče si může trenér vyžadovat, ale rozhoduje šéf klubu. Tudíž vinu vidím u JT.
Re: Ještě k Latkovi
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:10 |Takže kdyby za tebou přišel trenér, řekl ti,že nechce nějakého hráče v týmu, tak by jsi mu řekl, že má smůlu a ať si s tím nějak poradí? Riskoval by jsi, že v týmu proti sobě postavíš dva lidi a můžeš rozeštvat kabinu? A že se budeš plést do kompetencí trenéra?A mohl bych pokračovat v dalším výčtu docela dlouho..
Tohle by jsi opravdu tantale udělal být v roli Tvrdíka?
Jestli jo, tak bych nikdy nechtěl být tvůj podřízený..
Že vidíš vinu u JT mi přijde úplně mimo..
Re: Ještě k Latkovi
tantalos před 8 lety 19.06.2016 23:05 |Jako šéf bych mu řekl: Dobrá, ať je po tvém, jenže já mu budu muset doplácet plat za dva roky - a to je asi pět melounů. Jestli na tom trváš a nedokážeš s ním vyjít, strhnu polovinu z těch pěti melounů tobě. Nerozmyslíš si to?
Re: Ještě k Latkovi
JS (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 23:27 |Ještě, že nešéfuješ fotbalovému klubu.
Re: Ještě k Latkovi
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 09:37 |Super,tak to ja bych mu asi radsi shanel jine angazma, tak jak se to normalne dela.. Kazdopadne to jaksi stejne neresi,ze by za to mel nest vinu JT..
Re: Ještě k Latkovi
Barra před 8 lety 20.06.2016 13:47 |? Mysleno jako vtip, predpokladam.
Re: Ještě k Latkovi
JS (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:50 |Tantale, jsi úplně mimo. Už poněkolikáté.
Re: Ještě k Latkovi
Alanor (admin) před 8 lety 20.06.2016 09:14 |To je názor úplně mimo realitu. Prostě kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Dobře vím, jak tady lidi psali, že Tvrdík nesmí zasahovat do sportovních věcí, což je logické. A nyní se najdou tací, kteří mu vyčítají, že to dodržuje.
Re: Ještě k Latkovi
sasky před 8 lety 19.06.2016 18:14 |Jako deja vu mi to nepřipadá, onehdá byla na EB postavena celá kampaň. Takhle by se za deja vu dal považovat jakýkoliv odchod dlouholetého hráče. Nicméně k věci. Ačkoliv jsem na hřišti raději viděl jiné stopery (Deli-Bílek) zejména kvůli rychlosti Latyho a jeho významnému pomáhání si rukama (ty souboje velmi často smrděly žlutou), tak jeho odchod mi připadá velmi uspěchaný. Jednak je to jeden z mála starších hráčů navíc s obrovským respektem jak mezi soupeři, tak u rozhodčích a s rozhodujícím slovem v kabině. Souhlasím s tvými argumenty níže (Deli může odejít, Michel se nemusí chytit a na dva stopery se prostě hrát nedá. Takže za mě je odchod z výkonnostních důvodů OK, ale minimálně po předkolech EP, až budeme vědět, jestli budeme hrát 20 nebo 30 soutěžních zápasů. Pak je ještě druhá možnost a sice, že ještě nějaký stoper přijde. Odchod OK, ale timing špatný.
Re: Ještě k Latkovi
soudek82 (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 21:08 |Já mám k Latymu ohromný respekt a moc si vážím, v jaké době se do Slavie vrátil. Zároveň si ale vzhledem k tomu, jak často je zraněný a jak je u něj zrovna vidět stárnutí rychlejc (začíná bejt fakt moc pomalej a musí hodně prasit), tak pro mě je v současné době stoper na lávku (bílek hraje to co on, ale je o něco rychlejší a míň prasí, frydrych má budoucnost, Ngadeu minimálně parametry a fyzické proporce, Laty je "jen" ikona) a chápu, že by rád hrál.
U nás by toho podle mě odehrál na jeho vkus fakt málo a asi s tím (aby nebyl tolik vytěžován na hřišti) souhlasím
Re: Ještě k Latkovi
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 21:51 |Laty je obrovská osobnost a věrný slávista, tak doufám, že až jednou ukončí kariéru, tak mu JT nabídne nějaké uplatnění v klubu.
Re: Ještě k Latkovi
před 8 lety 19.06.2016 22:28 |Už aby se začala vytvářet ta umělá místa. Nosič vody, nosič piva, nosič míčů, nosič ..... Před Latkou smekám ale přeci nemůže klub každého "slávistu" zaměstnávat.
Re: Ještě k Latkovi
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 23:30 |Každého určitě ne, ale někoho, kdo prošel Německem i Anglií, je jazykově vybavený a dělá sám sobě agenta, tzn. má příslušné kontakty, bych si určitě dovedl představit třeba jako našeho skauta pro tyto země.
Re: Ještě k Latkovi
Hesmir (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 23:34 |Souhlas. Ale má to něco do sebe, kdyby měl kurz a bavilo ho pracovat s mladýma, tak jej mít třeba u mladších kluků jako trenéra obránců. Viz. ajax, kde si Černý pochvaluje, jak mají za trenéry - asistenty bývalé ikony klubu. Ti hráči mají praktické zkušenosti, které čistě na tom postu mohou aplikovat. Samozřejmě na to musí mít trochu hlavu a schopnost učit či vysvětlit.
Re: Ještě k Latkovi
glokva před 8 lety 20.06.2016 00:28 |Presne tak, pokud chceme zlepsit praci s mladezi, a to my chceme, tak se musi prijit tyto osobnosti k mladezi. Latka, Pitak a jini se tam musi dostat.
Jsem zvedav jak to dopadne.
Re: Ještě k Latkovi
JS (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 02:04 |Dětství a dospívání je nejdůležitější část lidského života, protože doslova "co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš." A slušelo by se dodat: "a už se toho nezbavíš". Proto, ať je Latka jak dobrý fotbalista chce a slávistický "srdcař", nerad bych viděl u dětí někoho kdo mlátí ženu. Bez ohledu na to, jestli to udělal jen jednou v nějakém afektu, kdo ví, do toho nám nic není. Ale o něčem to svědčí.
Ti kluci neoddělují chování na hřišti a v normálním životě. Manýry z fotbalových šaten u nich zůstanou všude. Já Latku uznávám jako nadprůměrného stopera, který tahal nejednou Slavii ze sr... Ale učit děti bych ho nenechal.
Re: Ještě k Latkovi
smely (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 07:29 |mozna bys mel min cist ty svoje blesky a isporty a vic premejslet, pak bys tu nepsal takovyhle kokotiny...sory,ale todle uz bylo fakt za hranou, proste sem si to secet...
Re: Ještě k Latkovi
travel (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 09:29 |Souhlas smely.Je to smutný,když fanoušek Slavie odsuzuje Latku na základě článků z Blesku , isportu a sám o tom nic neví.Toto je typický příklad,jak se můžeme nechat médii ovlivnit.
Re: Ještě k Latkovi
Pepino44 před 8 lety 20.06.2016 09:29 |Pánové, někteří zde chtějí, aby Latka byl trenérem mládeže. Nevím, zda Latka má předpoklady pro tuto práci, neznám jej po jeho charakterové stránce. Ale - pokud by Latka na toto místo nastoupil za stávajících platových podmínek pro trenéry mládeže, asi by moc spokojen nebyl. Pokud by trénoval mládež se stávajícím platem, jak by to asi působilo na ostatní trenéry? Je možnost namítnout, že je Latka stále pod smlouvou a že mu budeme muset stále platit. Nikdo ale neví, zda a kam Latka přestoupí a jakou zde bude mít smlouvu, čímž by se měla snížit částka,kterou budeme dorovnávat jeho plat. Latky si velmi vážím, udělal toho pro Slávii opravdu hodně, ale na Slávii to nyní opravdu bohužel nebude. Chtělo by to důstojné rozloučení a poděkování, třeba nějaký benefiční zápas, ale to se asi ve Slávii moc nenosí. Po Pitákovi už taky neštěkne ani pes. Bohužel je to tak a je to velká škoda.
Re: Ještě k Latkovi
sasky před 8 lety 20.06.2016 10:29 |Bylo by fajn, aby klub zorganizoval nějaké benefiční utkání (např. příští rok v létě) coby rozloučení s odcházejícími hráči, kteří zanechali významnou stopu ve Slavii (Laty, Míňa, Karel, Švícko, i ten Dostál...). Myslím, že by se pár tisícovek lidí na tento zápas našlo. Nakonec by to mohl být zápas ve stylu ex hráči proti současným hráčům. Samozřejmě by se mohli zůčastnit i Šmíca, Vaniak, Krajčík, Tavares, Belaid. Rád bych tyto hráče ještě jednou v krásném sešívaném dresu ještě jednou viděl :)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Dankys před 8 lety 19.06.2016 16:40 |Je mi líto, že se to vše nahrnulo do jednoho dne (Los ligy, představení generálního sponzora, los EL), zrovna když mám v 10 dopoledne zkoušku :/ Tak snad toho stihnu co nejvíc...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
tomcz před 8 lety 19.06.2016 20:18 |no vidíš, já ji mám až v 13:00, tak jsem na tom ještě hůř :D
Re: Už zítra los Evropské ligy!
JS (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 18:40 |Tak Pelta začal výprodej. 50 mega za Greguše je docela dost. Zároveň to byl asi jejich nejzajímavější hráč. My na jeho post ale máme nahuštěno hráčů dost, takže bychom pro něj stejně neměli uplatnění.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2016-17/272635/balik-pro-jablonec-reprezentant-gregus-prestupuje-do-kodane.html
Re: Už zítra los Evropské ligy!
lassiter před 8 lety 19.06.2016 18:56 |OT - naše U16 postoupila do finále All Stars Cupu, za chvíli začínají, tak kdyby se chtěl někdo podívat, na oficiálních stránkách běží přenos. Je to myslím celkem úspěch, jakkoli to dnes byla trošku haluz, zejména proti těm Mexičanům jsem byl z naší hry dost zklamaný, žádná snaha o mezihru, všechny útoky začínající dlouhým výkopem brankáře, fakt nic moc. S Dánama už to bylo mnohem lepší. Pokud jste tam náhodou někdo byl, můžete mi říct, kdo byl ten náš hráč s číslem devět, takový menší útočník nebo podhrot, velmi zajímavý hráč.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
glokva před 8 lety 20.06.2016 00:44 |Nebyl to ten Zinhasovič Nedžad, co daval jeden gol v nejakym zapase? Nevim jestli prestoupil tedka nove nebo byl jenom na testech, ale mel by byt z Motorletu.Asi Klimi bude vedet, to je expert na mladez :)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
oboj před 8 lety 19.06.2016 19:58 |Na ČT teď Trpišovský prohlásil, že budou pokračovat "doufejme i s Coufalem".
Re: Už zítra los Evropské ligy!
mirecek1111 před 8 lety 19.06.2016 20:18 |Možná už to není tak horké, zvláště když se začal na pravém beku zase stavět Bořil.
Já osobně bych Bořila nechal hrát jako č.1 na levém beku, Šventa dal na levou zálohu, kde by si konkurovali se Zmrhalem a vůbec nepřiváděl Mingazova. Místo něj přivedl opravdu kvalitního pravého obránce. No ale všechno je jinak :) Ale nerozumím tomu, zvlášť když i sám Uhrin prohlásil, že Bořilovi sedí lépe levá strana.
Ale třeba se Mingazov prosadí, tak jak se až překvapivě nelichotivě vyjadřovali liberečtí o Coufalovi tak zase jablonečáci až podezřele "brečí" po Mingazovi :)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Lovver před 8 lety 19.06.2016 20:36 |Já si myslím, že u Bořila bude obrana vpravo jen o zvyku a taky o sehrání se. Ono jde taky o to, že napravo v záloze hrál Mihalík a ten se tolik nevracel, takže si Bořil nemohl dovolit tolik výletů dopředu. Zatímco Zmrhal se vracel častěji a pak Bořila nalevo vzadu zastoupil. Já bych to spíš zkoušel se Šventem a Mihalíkem nalevo a Bořila s Mingazovem napravo. Mihalíkovi se vlevo hraje líp, sám to říkal a Mingazov hrál v Jablonci spíš zprava, ne? Pak je tedy otázka, jestli zůstane Zmrhal. Pokud ano, tak ten napravo moc hrát nemůže, což by zkomplikovalo situaci. Tím nechci říct, že si nepřeji, aby zůstal, jen že má trenér fakt složitou situaci. A to na mnoha postech.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
petrjir před 8 lety 19.06.2016 21:34 |Nekde jsem cetl (mam pocit na libereckem foru), ze ten prestup padl. Faktem je, ze na jejich foru Coufala az neuveritelne kritizovali, ale dle me by se pravy bek hodil.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
quelhar (admin) před 8 lety 19.06.2016 21:52 |Tak Coufal není jediný pravý bek na světě, dokonce i v české lize jich pár běhá. Když nepřijde on, třeba přijde někdo jiný...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Guly (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:01 |Náznaky? :)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
petrjir před 8 lety 19.06.2016 22:20 |Je mne to jasny. Napsal jsem to spatne. Spise jsem sam zvedav, zda nekoho na praveho beka vubec jeste shanime. Treba budeme opet lovit zadarmo z Jablonce (Romera)?
Re: Už zítra los Evropské ligy!
JS (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:49 |Já to říkám pořád – pro mě je no.1 Karavajev. Ale otázka je, jestli by ho CSKA pustili.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Mates204 před 8 lety 19.06.2016 23:44 |V noci mě budí noční můra, že ulovíme zdarma z Plzně Limberskýho :D
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Marwek23 (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:21 |doufejme i my. Máme Bořila, který by měl být na pravém beku jedničkou. Dále tu je dobře hrající Mikula, event. Frydrych a Holík.Byly by to zbytečně vyhozené prachy.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
JS (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:48 |Dobře hrající Mikula? :D A co Dostál, ten neměl odcházet, ne? Taky dobře fungující hráč!
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Marwek23 (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 00:12 |Dostál za nás svého času odehrál solidní zápasy. Nebyl to tahoun, ale své si na hřišti vždy odkopal. Právě i proto jsem ho měl vždycky radši než lempla Nitrianského. V současné Slavii by neměl místo, nicméně nikdy nic nevypustil a proto mu v Bohemce přeji jen to nejlepší. A jinak ano - dobře hrající Mikula, kterého považuji za lepší ligový nadprůměr na pozici pravého beka...jako střídající hráč nám bohatě stačí, jeho problém je, že nepodává vyrovnané výkony. Nicméně i tak je lepší hráč než Coufal. ;) Dále je tu ještě Frydrych...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
JS (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 02:07 |Za mě je Mikula jedna velká tragédie. Podle mě se musíme zbavit nazírání na kádr v intencích: "Mikula nadprůměr" nebo "Dostál si svoje odehrál", protože to platilo pro kádr pohybující se v druhé polovině ligové tabulky. V Evropě bychom s nimi byli za šašky (i když spíše nebyli vůbec). Věřte mi, Mikula není žádný nadprůměr. Je to hráč s dobrou fyzičkou, ale přihrávka, zpracování nebo centr mu vůbec nic neříkají, nemluvě o timingu nebo nějaké invenci. My potřebujeme na beky alespoň hráče typu Krajčíka.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
sasky před 8 lety 20.06.2016 06:04 |Já tedy Mikulu považuji za ligový podprůměr. Na lavici snad OK, ale jako 1. pravý bek holt někdo musí přijít.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 20:41 |Tady jsou ještě všechny termíny Evropské ligy - nejen hrací dny, ale i losovací dny. Finále se hraje 24.května 2017 ve Stockholmu.
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2017/competitionformat/
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Borgetti před 8 lety 19.06.2016 21:32 |Termín finále, ten nejdůležitější :D
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:25 |Už mám na tento den nastaveno upozornění ''Slavia - finále EL'' :-)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Marwek23 (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:30 |Nevěřím svým očím...loni to byl jeden z nejlepších obránců ligy, furt se řvalo Latka do repre a najednou je na odstřel? A to i od místních fanoušků... Až pátý stoper, který na současnou Slavii nemá?? Já ho pořád vidím jako druhého našeho nejlepšího stopera (po Delim samozřejmě). S Bílkem jsou podle mě herně na stejné úrovni, ale Martin je tvrdší a lepší leader. Frydrych jednou může být super, v současné době ale kvalit Latky nedosahuje a Michael je zatím velká neznámá. 2 přípravné zápasy nám jeho kvality určitě ještě neukážou a měl by se aklimatizovat postupně. Odešel nám Piták, asi odejde Škoda...kdo bude šéfovat kabině?? Doufám, že jsou to jen hloupé spekulace jednoho hloupého deníku a Laty nás potáhne za titulem!!
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Karlsson (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 22:49 |Latka neměl na Slavii ani v minulé sezóně. Herně šel hodně dolů, při každém souboji jsem se bál faulu, které byly často v jeho podání celkem zákeřné. Jako srdcař a lídr bude chybět, ale už na to opravdu nemá. Ve větě "Laty nás potáhne za titulem" je reálnější ta druhá část.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Boss82 před 8 lety 19.06.2016 23:13 |Souhlas! Něco podobného jsem sem chtěl napsat také. Když čtu ty kecy od místních "odborníků", že Latka na současnou Slavii nemá, tak se mi otevírá kudla v kapse.
Rychle tito "experti" zapomněli na to, že ještě nedávno ho většina místních viděla v repre, a že na podzim vytvořili s Delim nejlepší stoperskou dvojici v lize.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 23:24 |V Kolíně jsem se na Latyho ptal toho nejpovolanějšího a podle jeho reakce soudím, že je to osobní, prostě se mezi nima něco stalo a proto ho DU v kádru nechce.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Boss82 před 8 lety 20.06.2016 12:56 |To je ovšem velká škoda, pokud to tak opravdu je.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Karlsson (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 23:44 |Mluvím-li za sebe, v repre jsem ho viděl v sezoně 2013/2014. Jeho výkony ve Slavii jsem kritizoval celou minulou sezónu již od prvního utkáni v Plzni. Pakliže máš odlišný názor než já, zkusím nabídnout statistiku, byť je samozřejmě velmi jednoduchá a o přínosu hráče pro tým může vypovídat více ale i méně.
"...na podzim vytvořili s Delim nejlepší stoperskou dvojici v lize."
Na podzim odehrál Latka 10 zápasů, Bílek na pozici stopera 7, přičemž v jednom zápase střídal Bílek ve 33. minutě právě Latku.
Přepočteme-li bodový zisk a inkasované branky za dobu hráčova pobytu na hřišti na jeden zápas, dostaneme následující čísla:
Latka 1,601 bodu a 0,961 inkasované branky,
Bílek 2,045 bodu a 0,787 inkasované branky.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Boss82 před 8 lety 20.06.2016 13:14 |Čísla, která uvádíš mají určitou váhu. Ovšem jak známo, tak bránění a výsledky jsou práce celého mužstva, nikoliv jednotlivce. Navíc ta statistika vychází z dost malého počtu zápasů, takže není zase tak vypovídající.
Hodnotíme-li jednotlivce, pak jsou podle mne důležité statistiky jednotlivce. A dle nich byl M. Latka na podzim 3. nejlepší hráč ligy v úspěšnosti vyhraných vzdušných soubojů (70% vyhraných), což si myslím, že je u stopera jedna z klíčových statistik. I v ostatních sledovaných parametrech si vedl slušně.
Můžeme se na to dívat z různých úhlů pohled, ale podle mě M. Latka do současné Slavie patří jak výkonnostně, tak jako přirozený lídr a slávista.
Jediná otázka je jeho zdravotní stav.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Barra před 8 lety 20.06.2016 07:46 |Nezlob se Bossi, mi se zase otvira kudla v kapse kdyz pises takovym ponizujicim tonem o "mistnich odbornikach" a "expertech". Odlisny nazor musi byt zesmesneny? Nechapu te.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Boss82 před 8 lety 20.06.2016 13:17 |Barro, dobře víš, že na rozumné argumenty reaguji věcně a nikoho neponižuji. Ale když někdo píše blbosti, tak považuji za nutné na to poukázat.
Odlišný názor nemusí být zesměšněný, ale stupidní názor ano.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
honza_sl před 8 lety 20.06.2016 14:10 |Ahoj Bossi,
v řadě věcí s Tebou souhlasím, v tomto ne. Nikdo z nás nemá právo rozhodovat, že to, co píše jiný "jsou blbosti" - vynechám-li tedy ilumináty, židovská spiknutí, rasové nauky apod. Ale i kdyby - není třeba reagovat tak povýšeně a tvrdě. Lze použít ironii nebo napsat "podle mě je to blbost a to proto a proto..." Podle mě by pak na Tebe mnozí reagovali vstřícněji.
Za mě zkrátka - s Tvými názory ve velké většině případů souhlasím, s formou podání ne.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Boss82 před 8 lety 20.06.2016 16:07 |Zdravím,
předně - jsem samozřejmě rád, když se najdou rozumní přispěvatelé, kteří s mými názory souhlasí. A samozřejmě chápu, že forma, kterou někdy reaguji, může někomu vadit. Ale stojím si za tím, že na rozumné argumenty a názory nereaguji nijak útočně.
V čem s Tebou zásadně nesouhlasím, je toto: "Nikdo z nás nemá právo rozhodovat, že to, co píše jiný "jsou blbosti"
Pokud by toto platilo, nikdy bychom se nikam nedostali. A to ani jako lidstvo obecně. Dám extrémní příklady. Když tu někdo bude hlásat názory typu:
- hovno voní
- Hitler byl fajn člověk
- Sparta je sympatický klub s mírumilovným fanouškovským jádrem bez extrémních fašistických názorů
...tak mám plné právo mu napsat, že jeho názory jsou pěkné sračky! Koneckonců si sám uvedl příklad názoru, který už považuješ za extrémní, a tedy jej lze označit za blbost ("vynechám-li tedy ilumináty, židovská spiknutí, rasové nauky apod...").
A teď: kde je tedy ta hranice, kdy musím názor druhého respektovat, byť ho považuji za úplnou hloupost, a kdy už jej za hloupost označit smím?
Já tvrdím, že taková hranice neexistuje, hloupý názor je prostě hloupý názor, a jeho zastánce (tedy ten, kdo jej vyjádří, ať už v diskuzi nebo třeba tady na fóru) na to má být upozorněn. Předpokladem samozřejmě je, aby ten, kdo názor druhého označí za kravinu, měl dostatečně silné argumenty, aby naopak podpořil ten svůj. Já mám argumenty připraveny vždy.
Na druhou stranu, pokud protistrana přednese dostatečně silné argumenty, jsem ochoten připustit, že jsem se mýlil. Naštěstí se to moc často nestává:-).
Re: Už zítra los Evropské ligy!
honza_sl před 8 lety 20.06.2016 16:25 |Také zdravím,
právě i v případech, které považuješ za blbost, je asi vhodné zmírnit projev, být trochu "kulantnější". Ironie, nesouhlas - jasně, to má místo.
Jinak věta "jsem samozřejmě rád, když se najdou rozumní přispěvatelé, kteří s mými názory souhlasí" je legenda. :-) Jsem rád, že je tu někdo další jako já, kdo odstranil poslední osobní nedostatek, a to zbytečnou skromnost. :-)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Boss82 před 8 lety 20.06.2016 17:32 |Souhlas s tím, že co se týče formy, je na čem pracovat.
Pravda je, že se zbytečnou skromností se opravdu nezabývám. Pokud si tak učinil rovněž, pak přijmi mou gratulaci:-).
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Guly (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 23:20 |Naprostej souhlas. Latka pro mě taky stoper n. 2, přesně z těch důvodů, co jis vypsal. Latka si počíná dost tvrdě, ale i to je potřeba a hlavně mu to u rozhodčích prochází. Za co by jinej dostal žlutou, tak Laty ji nedostane (většinou).
Je to opět lavinovej efekt. Nepamatuju si, že by Laty prohrál chybou zápas (narozdíl od zde většinou do nebe vynášejícího Bílka). A hlavně Laty je velkej slávista, Bílek je odchovanec sparty. Ano jsem zastáncem toho, aby hrál ten lepší, ale Bílek prostě lepší není, to mi nikdo nevymluví.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Marwek23 (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 00:16 |přesně tak, má respekt na hřišti nejen u spoluhráčů, ale i protihráčů a rozhodčích. Laty musí zůstat, potřebujeme ho.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
dubas před 8 lety 20.06.2016 10:37 |Latka je slávista a je mě líto, že odchází. To že má respekt u rozhodčích a že mu prochází hodně je pravda ale když to stejné prochází Váchovi, Matějovskému nebo Costovi, tak nám může prasknout cévka. Potom se všichni diví, že je chátra nejtrestanější mužstvo EL. To co jim prochází u nás v lize, to jim v Evropě neprochází a stejně by to neprocházelo i Latkovi a to bude asi kámen úrazu.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
samciz (přítel SN) před 8 lety 19.06.2016 23:35 |Naprosto souhlasím. To, že odchází Latka je mi líto.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Hajsi před 8 lety 19.06.2016 23:40 |Pod tohle se mohu jednoznačně podepsat. Laty zpět do sestavy!
Re: Už zítra los Evropské ligy!
tantalos před 8 lety 19.06.2016 23:48 |Vždycky, když čtu názory v této diskusi, že tenhle slávista je k ničemu a že máme radši koupit někoho odjinud, začnu přemýšlet, proč to napsal. Je to opravdu jen hlad po novém mase? Nebo nějaký agent zaplatil pár korunek nějakému študákovi, aby vytvářet "mediální tlak"? Když uvolníme někoho z jeho klientů, agent dostane za přestup svých 100 K nebo taky 1000 K provize. A když Slavia nakoupí za přestupní termín deset hráčů, nadělá to sice v týmu bordel, protože se bude zase čtvrt roku sehrávat, ale pár agentů si přijde na svou "libru masa". Proto doufám, že nikdo odpovědný tyto "komentáře" nečte.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
glokva před 8 lety 20.06.2016 01:07 |Presne tak, pripada mi ze nekteri radi sbirali pokemony. Ze kazdy tyden prijde 1-2 posily.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Barlblog před 8 lety 20.06.2016 02:00 |Ahoj, nesouhlasím s konspirací, to si úplně neumím představit. :-)
S čím souhlasím, je rychle se vytrácející pokora. Mít peníze je někdy dost škodlivé, zvlášť pokud se neumí používat. U hráče musí rozhodovat charakter, kvalita a cena. Rozhodně nechci, aby se z našeho klubu stal sice úspěšný, ale žoldácky kolos plný hráčů, kteří o Slavii nic nevědí a zajímá je jen pravidelná výplata a s trochou štěstí sportovní úspěch.
Další stránka věci je nutnost mít v kádru jak hvězdy, tak pracovité hráče, kteří nebudou roze... kabinu, pokud je někdo pošle na hřiště v 75. minutě.
Pokud Latka odejde, tak je to veliká škoda, hlavně z toho důvodu, že během jednoho přestupního období odešli hráči, kterým nebylo jedno, co se s klubem děje a díky tomu jim nikdy nemohli lidi vytknout, že se nesnaží a nebojují, i když třeba nedostali zaplaceno - Latka, Piták, Černý, Švec...
Zakončil bych to tak, že by náš klub neměl ztratit svou tvář a vždy by se měl opírat o klubisty a odchovance + kupovat hráče, kteří za to stojí. Zatím jsou přestupy promyšlené a z větší části "zadarmo", za to tleskám. V případě neudržení Škody jsem zvědav, co realizační tým vymyslí.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Falk před 8 lety 20.06.2016 06:50 |Cítím to hodně podobně ,mládež je špatná ,
posun z juniorky žádný ,kromě Součka všechny odchovance odstaví,
doufám ,že aspoň hra a výsledky budou přesvědčivé ,
a s Latkou pěkně zatočil
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Falk před 8 lety 20.06.2016 06:50 |Cítím to stejně
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Gino před 8 lety 20.06.2016 08:22 |Někteří jsou tady jak spadlí z višně... a teď myslím trochu i tebe, Barlblogu...
Píšeš, že by měl rozhodovat i charakter - není tohle snad od začátku "nové" Slavie jedno ze zakladnich hesel, které slyšíme od vedení, když se jedná o novém hráči? Takže to nám snad nechybí, ne?
Píšeš, že je potřeba mít i pracovité hráče, kteří ale nebudou roze... kabinu - jak sakra můžeš vědět, že právě tohle Laty teď nedělá?
Já ho mám hodně rád a rád bych jednou viděl jeho velkoformátovou fotku v útrobách stadionu - třeba v "koridoru hvězd", ale pokud chce hrát víc, než by teď hrál u nás, není snad sakra právě to nejuctivější, co lze udělat, dovolit mu, aby si hledal jiné angažmá?
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Barlblog před 8 lety 20.06.2016 11:09 |Ahoj,
je to sice základní heslo, "rozhoduje charakter", ale to se teď nedá posoudit z hlediska fanouška, který ty hráče nezná. V poslední větě jsem napsal, že se posílilo velice dobře. Konkrétně proč? Z hlediska osobností tu bude Švento, mám dres s jeho jmenovkou - takže jenom za něj bych byl spokojen, a dále Ščuk, opora a kapitán MB. Ngadjui taky vypadá na dobrou investici a hlavně na něj jdou dobré reference z Rumunska. Twitter lidí z Botosani, fanouškovské reakce, jeho videa(o) na youtube.
Vím, že je můj příspěvek takový šedivý a dnes se nosí vyhraněnost. Líbí se mi přestupní politika klubu - zatím, nelíbí se mi postupné odchody Slávistů, kteří by v týmu odvedli kus práce v kabině, mládeži a pár minut na hřišti. Pokud by se s tím lidi jako Latka, Piták, ... nesrovnali (což teď nevíme), tak bych je taky nechal jít a tady bych nic nepsal.
Zase, čeho se obávám konkrétně? Jsem fanouškem CF Valencie. Tamní klub se ocitnul ve finanční tísni a byl postaven na dlouhodobě tipovaných hráčích, odchovancích a kluků, co se podařilo přetáhnout z juniorky Realu a Barcy. Tým nemohl nikdy dosáhnout na TOP 2 ve Španělsku, ale pravidelně byl do 4. místa a hrál ligu mistrů, pak evropskou ligu. Valencie byla v problémech i z důvodu stadionu, který stavěla (Jaká to paralela...) + ji zpravovali lidé, napojeni na společenství fanoušků a města. Přišel nový majitel - Peter Lim z Asie, nakoupili se hráči za desítky milionů Euro, vyměnil se management klubu, několikrát trenér a celá anabáze skončila 11. místem v Primera Division, i když má Valencie 3. nejdražší kádr. Skončila 11. zatímco mnoho jejich odchovanců hrálo jinde a mělo lepší výsledky týmové i individuální.
Jediné co chci, abychom tu netvořili českou Valencii a nekupovali za draho hráče, které si můžeme vychovat, nebo kteří již v klubu jsou...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Alanor (admin) před 8 lety 20.06.2016 09:07 |Kvalitou bych Latku taky neodepisoval. Jenže pravda je taková, že je každou chvíli zraněný. A hráče s velkou smlouvou, co ti nepomůže na hřišti, nepotřebuješ. Zvlášť když je zvyklý na roli vůdce a sezení na lavičce mu nevyhovuje.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
tantalos před 8 lety 20.06.2016 09:47 |Vidíš, kolik lidí by si přálo do klubu Rosu? Slavia stejně bude muset mu doplatit plat do konce smlouvy, takže velkou smlouvou bych neoperoval. A že je zvyklý na roli vůdce? To tým potřebuje. Máme nové hráče z Kamerunu, Holandska, Slovenska, Bosny a Turkmenistánu. Nemyslíš, že tým potřebuje i někoho zkušeného, kdo by je usměrňoval? Duško nikdy nebyl lídr a chtít to od Deliho, Mešanoviče nebo Mihalíka nemůžeš. A Frydrych - nebude taky sedět na lavičce a bude mu to vyhovovat?
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Gino před 8 lety 20.06.2016 09:48 |Proč by mu doplácela smlouvu, pokud si najde nové angažmá?
Re: Už zítra los Evropské ligy!
soudek82 (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 10:05 |Já si myslím, že v současné době je (i po započtení vůdcovských schopností) Bílek prostě o fous vejš, je rychlejší, skoro nechybuje a míň fauluje. Když k tomu připočteš Latyho chatrné zdraví, a fakt, že na lavičce sedět nechce (což naprosto chápu), řešení je bohužel nasnadě...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
tupoleff (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 10:42 |předem - bílka mám rád, výbornej pozičně, povahou pozitivní, mrštnej v soubojích, dobře si řídí obranu i hráče před sebou, ale říct o něm, že nechybuje, se mi zdá trochu nadsazený:) zejména když vystoupí do souboje a prohrajeho - z toho sme pár fíků dostali (to se zase latymu nestávalo, ten měl jiný špeky)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Alanor (admin) před 8 lety 20.06.2016 11:11 |Nezlob se, ale je vidět, že nevíš, jak určité věci ve fotbale fungují. Nejdřív nesmysl s tím, že by měl doplácet Latkovi smlouvu Uhrin, který mu ji přeci nedával a přišel až po něm. A teď že Slavia bude muset doplácet celou smlouvu... Tak to samozřejmě není, pokud se dohodnou na ukončení smlouvy.
Rosický podle mě není vůbec téma. Neumím si představit, proč by měl chodit do Slavie.
Uzavřel bych to tak, že Latka se vzhledem ke svému zdraví na hřiště neprobojuje, což je myslím objektivní fakt, který málokdo zpochybňuje. A on není tím hráčem, který by neřešil, že nehraje, takže by nakonec mohlo být kontraproduktivní si ho nechávat. A myslím, že i vzhledem k Martinovi je férovější ho pustit, aby hrál, než aby vysedával na lavičce.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
honza_sl před 8 lety 20.06.2016 14:17 |Konečně to tu zaznělo - nechávat si v týmu Latku proto, aby v jeho letech a s jeho schopnostmi seděl na lavičce nebo tribuně, je neúcta k němu a jeho potenciálu. Pokud má chuť hrát první ligu, ať to zkusí jinde, kde není tak našlapáno (mimo ACS doufám). Po pár letech, pokud bude mít pořád výkonnost a bude smířen s rolí náhradníka, se k nám může vrátit a jistit mlaďase! Podle mě je zcela fér dát ML šanci hrát.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 11:18 |Já jsem psal o Martinovi jako 5. stoperu snadno odvoditelné z jeho nasazování. Deli-Bílek-Frydrych-Latka. Teď přišel Michael a asi nepřišel dělat posledního. To uvidíme později. Kvalitou herní je Latka na úrovni Bílek, Frydrych, ale jsou i další důvody, o kterých tu nikdo neví NIC. Do kabiny nevidíme. Roztáčí se tu nesmyslná hysterie.
Pokud odejde Deli, měl by Martin zůstat. Pokud z různých důvodů nemůže, budem potřebovat stopera. Ideálně mladého.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Grobar před 8 lety 20.06.2016 08:18 |Tipy:
2. předkolo EL Slavia - KS Cracowia Krakow
1. kolo Wangfeng ligy doma s MFK Karviná na rozehrání
9. kolo sparta - Slavia
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Mac před 8 lety 20.06.2016 08:49 |Odchod Latky mě taky mrzí, po odchodu Pitáka, Švece a Černého mizí další věrný slávista. Po sportovní stránce tyto odchody chápu, ale je to velký zásah do kabiny. Pokud odejde i Škoda, dojde v podstatě k rozmetání původního jádra týmu.
Otázka je jasná - kdo bude kapitán a lídr nového týmu? Na C se nabízí Bílek, ale kdo bude zástupce při jeho očekávaných absencích? A má Bílek povahu vůdce a lídra? Kdo strhne a vyburcuje tým, až se nebude dařit? Mám obavu, že současná Slavia je opět příliš hodná.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Grobar před 8 lety 20.06.2016 09:07 |A co třeba Dušan Švento? Taky by se nelíbil jako kapitán?
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Grobar před 8 lety 20.06.2016 09:11 |Možná že hodná, ale hlavně fotbalová! Vyhrávali jsme bojovností, teď budeme soupeře přehrávat. Já si nemůžu pomoct, ale Latka není zrovna moderní stoper. Do síně slávy ano, do nově tvořícího se týmu ne.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
martyni (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 10:59 |Souhlasim s tantalem a Barblogem, pokud jde o Latku. Fascinuje me, jak se tady siri pomluvy, ze na to uz nemá, ze je az 5. stoperem podle vykonu (přitom málokdo videl hrat Michaela, vykonnost Latky, Bilka a Frydrycha je minimalne srovnatelna). Dole někdo nahodil otázku, kdo bude kapitan.. tymu hodne bude chybet lidr a slavista, který ma ke klubu vztah. Pro srovnatelne vykonnosti by bylo racionalni volit slavistu a člověka, který ma v kabine i na hristi respekt. Jedine opravnene pochybnosti se tykaji zdravotniho stavu.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
honza_sl před 8 lety 20.06.2016 14:21 |Josef Hušbauer. Za těch pár sparťanskej mrtvic a infarktů by to stálo, ne? :-)
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Travinho před 8 lety 20.06.2016 09:59 |Přiznám se, že odchod Latyho mě mrzí, protože to byl důležitý článek do kabiny a podle mého na ligu pořád nadstandardní stoper. Druhá věc je, že bohužel zdravotní problémy se u Martina ozývají čím dál častěji a na stopera máme nyní 4 jiné lidi (ačkoliv vidím Martina kvalitativně furt na 2. místě). Každopádně doufám, že případně rozloučení proběhne ve slušném duchu!
Re: Už zítra los Evropské ligy!
soudek82 (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 10:14 |Docela mě mrzí, že Vuk nepřijal nabídku smlouvy od SKS a vrací se do Bolky...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
jiri před 8 lety 20.06.2016 10:18 |každý svého štěstí strůjcem...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Falk před 8 lety 20.06.2016 10:21 |Kapitán je jasný Berkovec nebo Souček
Re: Už zítra los Evropské ligy!
sasky před 8 lety 20.06.2016 10:35 |Berkovec z lavičky a Souček s nejistou pozicí podle mě nejsou vhodní kapitáni. A Souček je sice velmi dobrý hráč, ale není to taková osobnost, aby si v 21 letech zasloužil post kapitána (není to Crosby v Pittsburghu). Za mě Bílek, Škoda (bohužel asi odchod), Dušan. Jinak moc nevím no :(
Re: Už zítra los Evropské ligy!
tomcz před 8 lety 20.06.2016 10:30 |přitom to vypadalo, že by tu chtěl zůstat, minimálně podle toho rozhovoru, jestli se dobře pamatuju
Re: Už zítra los Evropské ligy!
smely (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 10:33 |zrejme mu nabizeli podobnej model jako ma ted Levan, tedy dle odehranych minut a MV si vyhodnotil, ze vzhledem k pretlaku v zaloze se mu vyplati zabojovat v priprave MB, kde bude pravdepodobne cesta na soupisku jednodussi...nebo pude za brachou...
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Falk před 8 lety 20.06.2016 10:47 |Ohledně kapitána ,jestli zůstane Škoda - jasný kapitán ,pokud ne Souček - je lídr ,je mladý ,je slávista ,umí hrát fotbal ,chce to taky trochu odvahy a reality ,poslední slávista ,který asi bude v základu
Re: Už zítra los Evropské ligy!
soudek82 (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 11:00 |suk není lídr ani povahou, ani věkem, za mě kapitán asi Dušan (i když ani ten není klasický vůdce) nebo Bílek bude li hrát
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Guly (přítel SN) před 8 lety 20.06.2016 11:01 |Na Miljanovi bylo vidět, jak moc by chtěl hrát ve Slavii, ale sám usoudil, že dostat se do sestavy pro něj bude hodně těžké, tak smlouvu odmítl a asi půjde někam na hostování.
Re: Už zítra los Evropské ligy!
Grobar před 8 lety 20.06.2016 10:57 |Hráči přicházejí a odcházejí Slavia je věčná!