Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia zná další soupeře v přípravě

Hráči A týmu jsou od soboty na soustředění v Nymburce, odkud se zítra vrací na Xaverov. V sobotu je čeká první přípravné utkání proti Benešovu.

Na kondičním soustředění trénují hráči třífázově, využívají jak dvě travnatá hřiště, tak i lesopark pro výběhy. Zítra se vrací slávisté do Prahy, kde budou pokračovat v trénincích na Xaverově. 

V sobotu od 11 hodin odehraje Slavia první přátelské utkání v Benešově s místním týmem hrajícím ČFL, vstupné je 50 korun a zápas bude vysílán na youtube na Slavia TV. Za týden je čeká duel s Rožumberkem a 18. června se Slovanem Bratislava. Jsou známi i tři ze čtyř soupeřů během herního soustředění v Rakousku, Slavia se utká s rakouským mistrem Red Bullem Salzburk, bulharským mistrem Ludogorcem Razgrad a Teutou Durrës z Albánie.

Nejbližší zápasy:

Sobota 11. června, 11:00, Benešov: Benešov - Slavia

Úterý 14. června, 17:30, Čáslav: Slavia - Ružomberok

Sobota 18. června, 17:30, Kolín: Slavia - Slovan Bratislava

Komentáře (249)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    JS (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 13:44 |  
    0 0

    Kluby na soustředění mi přijdou jako velice vhodní soupeři; přesně s podobnými se pravděpodobně budeme setkávat v předkole(ch) EL.

  2. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    DavidM     před 8 lety 07.06.2016 13:48 |  
    0 0

    Nikde jsem nenašel info kdy se do přípravy zapojí Ščuk, Mireček a jak je na tom Pavlenka? Ví někdo více?

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Barra     před 8 lety 07.06.2016 13:53 |  
      0 0

      A proc nerikat jednoduse "Michael"? Jestli se jmenujes David, tak doma na tebe take volaji Pepo nebo Jardo? Ano, take pisu "Misa", coz se mi ale zda celkem logicke a v kazdem pripade vice prirozene nez nejaky "Mirecek".

      Jde prece o uctu k hraci, ktery je "nas" a ma se citit doma.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Edudant     před 8 lety 07.06.2016 14:09 |  
        0 0

        Naprostý souhlas, ten Mireček už je vážně hodně prošvihlej.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          DavidM     před 8 lety 07.06.2016 14:17 |  
          0 0

          Ok, máte pravdu pánové, to jsou ty letní dny v kanceláři:-) Každopádně na otázku jste neodpověděl ani jeden:-D

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            kjandourek (admin)     před 8 lety 07.06.2016 14:35 |  
            0 0

            No tak Pavlenka je na fotkách ze soustředění celkem zapojený do přípravy.... Ščuka na první pohled nepoznám, ale jedna z fotek mi připadala, že to je on...

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Barra     před 8 lety 07.06.2016 14:55 |  
              0 0

              A vzhledem k tomu ze Michael odehral v nedeli 29.5, tedy pred 9 dny svuj posledni zapas za Botosani, da se ocekavat ze dostal par dnu volna extra a ze se brzy pripoji.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Kara (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 14:59 |  
              0 0

              Pavlenka dával na intragram ke fotce, na níž leží na sedačce s čímsi připojeným ke kolenu, koment, že rehabilituje, trénuje a noha zatím drží. Takže je zapojen :)

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Kuliss9     před 8 lety 07.06.2016 14:17 |  
          0 0

          Musím se přiznat, že ten Mireček mě taky celkem vytáčí jakmile si to prečtu. Tak snad už nežijeme v době, kdy byl exotický hráč něčím na co jsme koukali s otevřenou pusou ne ? Pokud chceme jeho jméno počešťovat, tak snad mu budeme říkat Míšo ne ? Ať to má nějaký reálný základ....


          Jinak k soupeřům ohromné plus za 2 ze 3 soupeřů v bezprostřední blízkosti mého bydliště, k soupeřům na soustředění take poděkování, je vidět, že soupeři jsou vybírání z rozmyslem, jelikož z toho obrovského výběru v 2. předkole, je velká pravděpodobnost naražení na soupeře podobného ražení.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:02 |  
        0 0

        Rovněž se přimlouvám za Michaela, Jasminovi Ščukovi taky nebudeme říkat třeba Kopretinko ne ;)

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Arutha     před 8 lety 07.06.2016 15:07 |  
          0 0

          Ščuka už stihl přejmenovat Vlášek na Ščuky Šuka...

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:21 |  
            0 0

            aby se to ale potom nepletlo, když vedle sebe budou hrát Suk s Šukem :)

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              PetCC     před 8 lety 07.06.2016 20:19 |  
              0 0

              No co, v obraně spolu hrávali Brabec a Šourek.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            smely (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:28 |  
            0 0

            Vlasek je debil

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:42 |  
              0 0

              + 1 000 000

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Kara (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:45 |  
              0 0

              Ano

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              JS (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 16:05 |  
              0 0

              :D

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Gino     před 8 lety 07.06.2016 17:41 |  
        0 0

        Já myslím, že říkal budeme normálně "Mišel" a psát Michael, ale ani "Mireček" mi rozhodně nevadí. Při znalosti českých poměrů je každému jasné, že to není ani trochu dehonestující, naopak velmi rodinné - familiérní. Mireček byl totiž stzrašně fajn a KAŽDEJ ho měl rád. Pánové, nehledejte v tom hanění, ale přesný opak!

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 17:54 |  
          0 0

          Akorát je to "Mikel", aspoň podle toho videa, kde se tak představil ;)

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Gino     před 8 lety 07.06.2016 18:33 |  
            0 0

            Trener o nem mluvil jako o Mišelovi. Predpokladam, ze vedeni vi nejlip jak se ten hrac jmenuje :)

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              deny91     před 8 lety 07.06.2016 20:40 |  
              0 0

              Předpokládám, že hráč sám ví nejlíp, jak se jmenuje :-)

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                JS (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 23:11 |  
                0 0

                :D

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                Gino     před 8 lety 08.06.2016 06:38 |  
                0 0

                A ty ses ho na to ptal, ze jo ;) Hrac mluvil do kamery celkem zdatnou anglictinou a pro me je mozne, ze se tak snazil i sve jmeno rici tak nejak kompromisne. Dokud se ho nekdo nezepta naprimo, jak spravne se jeho jmeno opravdu vyslovuje, tak je pro me skutecne smerodatne to, jak o nem hovori vedeni. Vysmivej se mi jak chces.

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  jarmik     před 8 lety 08.06.2016 07:54 |  
                  0 0

                  Promiň, ale stačí se podívat na jakýkoli rozhovor s Uhrinem a můžeš se přesvědčit, že se pere i se svou mateřštinou, když se má k něčemu vyjádřit bez přípravy. Navíc se on a Tvrdík tuším na TK vyjádřili tak, že si sami nejsou výslovností jména hráče jistí. Pochybuji tedy, že oni "nejlépe vědí, jak se hráč jmenuje", a to dokonce lépe než hráč sám. Blbost.

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 08:36 |  
                  0 0

                  Uz to neokecavej...

                  • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                    Gino     před 8 lety 08.06.2016 10:47 |  
                    0 0

                    Nize i rytir psal, ze by to melo byt "Misel". Me je to ale v podstate jedno. Pokud nam hrac sam rekne, jak je to spravne, budu rad pouzivat spravny tvar a mluvit o nem takovym jmenem, jak si bude prat. Pointa meho puvodniho prispevku ale kazdopadne byla takova, ze "Mirecek" u nas neni nic urazliveho, nebo dokonce hanobneho, jak se desi Barra. Mirecek je proste nas :)

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      Barra     před 8 lety 08.06.2016 11:04 |  
                      0 0

                      "... pro me je mozne, ze se tak snazil i sve jmeno rici tak nejak kompromisne..."

                      To jako myslis vazne?? A jinak nejdo o jestli je neco urazlive nebo hanobne, ale vazne nechapu proc by se hraci melo rikat jinak nez se jmenuje. Tobe snad take doma rikaji Honzicku? Nezlob se Gino, pripada mi to mimoradne hloupe. Ale nic proti gustu, jinak si myslim ze Michaelovi muzou byt fandove kteri nejsou schopni si zapamatovat jeho jmeno celkem ukradeni.

                      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                        Gino     před 8 lety 08.06.2016 11:42 |  
                        0 0

                        Jo, je to možné, proč by nebylo? U Českých hráčů v zahraničí není neobvyklé, že tamní fanoušci neumí vyslovit jejim jméno a hráči se za to nezlobí a sami si "novou přezdívku" přisvojí. Proč by to řešili?

                        Ty jsi nikdy žádnou přezdívku nedostal? Řešíš to zbytečně, Mireček není urážlivá přezdívka a i kdyby mu tak někdo říkal, sám sis odpověděl - může mu to být u prdele. Tady vážně zabředáváme do úplně zbytečné hloubky.

                        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                          Barra     před 8 lety 08.06.2016 11:45 |  
                          0 0

                          Jak myslis, Honziku.

                          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                            Gino     před 8 lety 08.06.2016 12:05 |  
                            0 0

                            To je od tebe zbytečně dětinské, Barro.
                            BTW: "Barra" je asi taky přezdívka, ne? Pokud ne, tak "Gino" například ano. A vůbec mě netrápí, že mě tak oslovujete. Chceš-li mi říkat Honzíku, prosím.

                            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                              Barra     před 8 lety 08.06.2016 12:25 |  
                              0 0

                              Jak Barra tak Gino jsou prezdivky ktere jsme si snad vybrali, snad, na rozdil od tveho M....ka. A prosim te, nechme toho, zacina to byt pekne hloupe.

                              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                Barra     před 8 lety 08.06.2016 12:27 |  
                                0 0

                                Pardon: ktere jsme si snad vybrali sami.

                                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                  Gino     před 8 lety 08.06.2016 13:00 |  
                                  0 0

                                  Tak tomu v mem pripade neni. Tu prezdivku jsem dostal v mladi.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Barra     před 8 lety 07.06.2016 20:06 |  
          0 0

          Nejde vubec o to co tobe vadi ci nikoliv, Gino. Proc bychom meli prejmenovavat Michaela? Ze bychom pak ze Simona udelali Mirecka cislo 1 a z Micheala Mirecka cislo 2? Nezlob se, ale pripada mi pekne hloupe mermomoci cizincum se snazit davat nejake "rodinne - familierni" ceske jmeno. Proc? Neumis si zapamatovat jmeno Michael? Zda se ti ubohe nebo snad smesne? Nezaslouzi si nas novy hrac patricny respekt a osloveni podle toho jak se jmenuje?

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        1rytir     před 8 lety 07.06.2016 18:11 |  
        0 0

        Nedalo mi to a podíval jsem se na problém blíž. Ukázalo se, že v Kamerunu většina mluví francouzsky. Pak by to byl tedy Mišel. Ale na severovýchodě žije naglofonní menšina a pokud je odtamtud, pak je to Majkl. Jinak s výslovností jeho "přijmení" problém není: GADEU - GADUI. Možná by stálo za to, aby se někdo z redakce SN Michaela zeptal, jak by chtěl, aby na něj fanoušci volali :-)

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          JS (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 18:41 |  
          0 0

          S příjmením je to jako s křestním, zda je frankofonní či anglické. Francouzsky by to bylo něco jako "gadé - gadžui". Také je otázka, zda se to nepíše v originále s apostrofem za Nkama, pak by se tam vyslovilo "En" na začátku: "Engadé - Engadžui".

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Barra     před 8 lety 07.06.2016 19:40 |  
            0 0

            Francozsky by to byl Michel a ne Michael. Takze spis anglicky.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              JS (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 23:12 |  
              0 0

              Pravda. I když porodní bába třeba neuměla vyplnit rodný list správně.. :)

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 20:46 |  
          0 0

          A to není špatný nápad, nebo to koneckonců může zjistit i Navar, když už s náma zase mluví :)

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        sasky     před 8 lety 07.06.2016 21:26 |  
        0 0

        Klííííd, já bych se nad Mirečkem vážně nepohoršoval. Není to nic hanlivého. Ale originálního taky ne.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Jachym     před 8 lety 07.06.2016 15:36 |  
      0 0

      Přispěvatel Mireček místo planého tlachání tady na webu obuje kopačky a půjde nám ukázat jak se to má dělat? :-)))

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      marp (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 20:33 |  
      0 0

      On sám to vyslovuje "Mi-ka-el" (jako Essien, i když ten se píše jinak). Je frankofonní, takže ne Majkl. A Mišel taky ne.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 23:16 |  
        0 0

        Mně přijde Míša teda hodně přehnaně počeštělý a ještě zdrobnělý, nic horšího ho snad nemohlo potkat...v čem je takový problém naučit se jedno dvě slova Ngadeu Ngadjui?

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 00:18 |  
          0 0

          Buďte trochu chlapi a ne holčičky...Mišáček, plyšáček, to si snad nezaslouží...přece Ngadeu Ngadjui řeknu i když mě vzbudí v půl devátý ráno...

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 06:04 |  
            0 0

            No hlavně řešit tady jak komu máme říkat mě přijde minimálné hodně směšné, at si mu každý říká jak uzná za vhodné.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Barra     před 8 lety 08.06.2016 06:25 |  
            0 0

            Tri prispevky s stejnym obsahem behem jedne hodiny... Osobne preferuji kdyz se vola na hrace krestnim jmenem a ne prijmenim, nejsme snad na vojne. Tady na webu se muze klidne pouzit Ngadeu. Ale Vlk ma pravdu, nechme kazdemu jeho volbu. Jen mi pripada divne oslovovat hrace Michaela Ngadeu "Mireckem".

  3. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    afro     před 8 lety 07.06.2016 14:50 |  
    0 0

    Soupeře i vzhledem k potencionálním soupeřům v předkolech EL chválím.

    Rovněž mě moc potěšilo, že je vidět Pavlenka v tréninkovém "zápřahu" na soustředění. Konec jara se mu moc povedl a doufám, že v těchto výkonech bude pokračovat i v nové sezóně kapr ligy.

  4. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:11 |  
    0 0

    Ideální soupeři na přípravu, navíc Slovan, Ružomberok, Salzburg i Razgrad budou o kvalitě, bude to zajímavé srovnání...

    Jen doufejme, že v porovnání s loňským rokem, kdy jsme sehráli výborné zápasy v přípravě a úplně vybouchli v lize v Boleslavi, na Spartě atd., se nebude opakovat a Uhrin najde dost sebevědomí a odvahy pro útočnou hru i na hřištích soupeřů...

    Těžko říct, co v tom bylo, jestli nemoci, zranění, špatná kondice či taktika...ale letos by se mělo jet v úplně jiném stylu a moc se na to těším!

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:44 |  
      0 0

      Chluppe ty si Karoch ? :-)) "budou o kvalite" sory nic ve zlim, jen z tohodle vyrazu mam dost vyrazku...dlouhodobou...promin...

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Grobar     před 8 lety 07.06.2016 18:53 |  
        0 0

        Dulezita je SOUCINOST tymu a hracu:)

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 16:38 |  
      0 0

      Klimatizace za to mohla...

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 22:46 |  
        0 0

        Já ti nemůžu za tvoje vyrážky, dojdi si na kožní...

  5. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    smely (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 15:20 |  
    0 0

    neco mi rika, ze v sobotu bude Benesov idelani destinace na rodinny vylet...zena + deti na konopiste, smely na fotbal...jo to by slo...

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      afro     před 8 lety 07.06.2016 20:53 |  
      0 0

      A odkryješ karty hned nebo až v průběhu výletu? ;-)

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Pinturichio     před 8 lety 07.06.2016 21:54 |  
        0 0

        + 1

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        smely (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 09:50 |  
        0 0

        uz je to nahalseny, i kdyz s tema kartama v prubehu to je taky do pohody.... pojedme vlakem do Rostok na zmrzlinu...po prijezdu...je, vona je tu vystava veteranu...to je nahodicka, covece.... :-)

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 22:36 |  
      0 0

      vidím to podobně. Mám tu návštěvu z ciziny, ideální šance ukázat jim Konopiště a ještě ideálnější je vzít předtím na fotbal. Oni teď žijí Copa Americou, tak jim ukážu jak se hraje fotbal tady u nás v ČR. :))

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      jiri     před 8 lety 08.06.2016 14:15 |  
      0 0

      kdysi jsem takto jel na výlet do Žatce (Blšany) - krása, odkryté karty v průběhu cesty.)) Manželka s mladším synkem na kočárku korzovala po vesnici, se starším jsem potkal část redakce - richi, Jane, Jacko? nejsem si jist 100% O.)) Krásnej výlet, kapr na hřišti - jirkku? Doporučuji podobné výlety s kulturní vložkou)

  6. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    petrjir     před 8 lety 07.06.2016 20:37 |  
    0 0

    Tak jsem zvedav, zda dorazi ten Coufal. Osobne jsem ho v Liberci nesledoval, ale z libereckeho fora jdou na nej spise negativni ohlasy. Dokonce berou Nitrianskeho jako lepsiho fotbalistu. Nejhorsi na Coufalovi jsou pry centry. Tak snad se jejich fanousci pletou.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      bongor     před 8 lety 07.06.2016 21:38 |  
      0 0

      Já si ho vůbec nevybavuju,jenom doufám,že máme dostatečně kvalitní odborníky,kteří by "průměr "nebrali,natož podprůměr.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Kaston     před 8 lety 07.06.2016 21:43 |  
        0 0

        Už před týdnem se na libereckém fóru radovali, že ho prodali za 9 milionů, což se asi naštěstí nepotvrdilo.
        Přiznám se, že jsem ho nějak nesledoval. Nemyslím si, že je nějak špatný, je mladý a má zkušenosti z Evropy, to se určitě cení. Zase si ale na druhou stranu nemyslím, že je nějaký zázrak, za který bysme měli dávat nějaké velké částky.
        Já jsem pořád zastánce toho přivést zpátky Tamásze, to byl můj oblíbenec v té strašné bídě.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 22:00 |  
          0 0

          Ježíš, ty "odborníky" na Lb fóru vůbec neber doslova, když si někoho pořídí, tak jásají jaký je skvělý a když někdo odchází, tak ho částěčně haní, ale zároveň za něho chtějí velkej balík.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Barra     před 8 lety 07.06.2016 22:06 |  
          0 0

          Osobne se mi Krisztian Tamas zas tak moc nelibil. Mam ho spojeny s katastrofalni jarni casti pod Berankem. Nastoupil behem 11 zapasu, 2 x vyhra, 2 remizy, 7 proher, 8 bodu z 33.

          Tuto sezonu hral v druhe lize za Spezia Calcio - tedy lepe receno nehral. V zakladni skupine nebyl z 42 zapasech 25 x vubec selektovany, 2 x byl v zaklade, 2 x stridal, 13 x cely zapas na lavicce. V play off nenastoupil ani jednou, v Coppa Italia jednou na 13 minut. Celkem odehral v druhe lize v minule sezone jen 176 minut, pritom vubec nebyl zraneny. Nemenil bych ho za Jablonskeho.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 22:54 |  
            0 0

            Barro já nevím, jestli to víš, ale fotbal nejsou jenom statistiky...

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Komix     před 8 lety 07.06.2016 23:25 |  
              0 0

              Takže si myslíš, že to o ničem nevypovídá, když si skoro nekopnul ani v 2. Italské lize? :)
              Souhlasím s tím, že na poměry Beránkova kádru nehrál zle, ale jak se říká: mezi slepými jednooký králem.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Barra     před 8 lety 08.06.2016 00:53 |  
              0 0

              Nerikej, ale diky za pouceni. Nekdy ale neni spatne si trochu osvezit pamet. Ja si jinak dodnes pamatuji jak jsme jeste v 26. kole trceli na 14. miste v tabulce a flirtovali s sestupem, jak vedeni klubu jeste koncem dubna 2015 se zabyvalo otazkou jestli se ma trener Beranek na posledni zapasy odvolat ci nikoliv, abychom se vyhnuli sestupu.

              A jak psano, statistika ukazuje ze Tamas i bez zraneni odehral v minule sezone jen nejakych 176 minut z 50 moznych zapasu sveho klubu v druhe lize, tedy z 4,500 moznych minut. Podle tebe neni takovy udaj vypovidajici? Jasne ze si treba nesednul s trenerem, atd. Pro me je to ale alarmujici fakt.

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 10:04 |  
                0 0

                Pro mě osobně jsou statistiky jen pomocný údaj. Na 1. místě je to, jak se mi hráč líbí na hřišti. A Tamás byl rychlej, lehkonohej, s velice dobrou levačkou, podle mě měl velkej potenciál. Teď upřímně nevím, co se s ním stalo, jestli neshody s trenérem nebo zranění, protože jsem ho nesledoval. Jen vím, že ten hráč to měl v sobě a pokud je problém v hlavě nebo někde, to nevím.

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  Barra     před 8 lety 08.06.2016 10:41 |  
                  0 0

                  Tak statistiky napriklad take rikaji ze Tamas ani pred jeho prichodem do Slavie si moc nezahral. V 2014-15 byl zapujceny do Serie B, Varese, kde 4 x naskocil jako stridajici hrac na 8, 18, 1 a 27 minut, celkem tedy 54 minut a to v 24 zapasech. Celkem 13 x stravil cely zapas na lavicce, 7 x nebyl vubec selektovany, jak receno 4 x si mohl na par minut zahrat. Ze by i tady vyjimka potvrdila pravidlo? Anebo ze by nebyl dost dobry pro druholigove Varese a v teto sezone Spezia Calcio, ale naopak dobry pro Slavii, kde tehdy prumer stacil? Jen pro osvezeni pameti - v obrane hrali mimo jiné stridave Nitriansky, Fialka, Mikula, Kodr, v podzimni casti jeste Juhar. Nemeli jsme moc na vyber.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Pinturichio     před 8 lety 07.06.2016 21:53 |  
        0 0

        já si ho vybavuju jenom z Fantasy, že ho tam lidi docela často dávali :-)

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        petrjir     před 8 lety 07.06.2016 22:03 |  
        0 0

        Taky v to doufam, ale ne vzdy to s posilama vyjde. Ale koho prodejneho z ligy na praveho beka?

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 22:27 |  
          0 0

          řekl bych, že s příchodem Dušana nemusíme ani pravého beka tolik řešit...díky tomu může napravo hrát Bořil, dále je tu Mikula, Frydrych (který příchodem "Míši" bude mít na stoperu větší konkurenci), je tu mladý Holík, který by taky mohl dostat šanci (zvlášť proti slabším týmům). Přijde mi zbytečné kupovat stejně tak dobrého hráče, jako jsou ti, které tu máme. A radši uvidím našeho odchovance Mikulu než Coufala. To si radši připlatit za dobrého útočníka. A pokud získáme natrvalo Miljana, budu naprosto spokojen.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 00:31 |  
            0 0

            Toho 'Míšu' si nechte už pro panenky a říkejte mu normálně...když nezvládnete obě jména, tak alespoň Ngadeu...

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 10:13 |  
              0 0

              Ježiš každej si snad může říkat hráčům jak chce pokud to není sprostý a nebo urážlivý..
              My jsme v partě Tavaresovi taky řikali Míša..

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                Gino     před 8 lety 08.06.2016 11:44 |  
                0 0

                Tohle jestli si přečte Barra, tak tě ukamenuje :-))

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  Barra     před 8 lety 08.06.2016 11:57 |  
                  0 0

                  Hele Gino, uklidni se. Je tady rec o Misovi a ne Mireckovi. Co si o "tvem rodinne - familiarnim Mireckovi kterej mel kazdy rad" myslim jsem napsal. A hlavne ty nevycitej prosim te nize Petrovi nejake spamovani.

                  • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                    Gino     před 8 lety 08.06.2016 12:10 |  
                    0 0

                    My spolu ale vedeme diskuzi, i když zbytečnou a taky by ji někdo mohl označit za spam. Pořád je to ale něco uplně jiného, než dole předvedl Petr. Co si myslíš ty o Mirečkovi, to bereme na vědomí a dokonce se na tebe ani nezlobím, že to nechápeš. Možná jsi prostě jenom ty básníky neviděl :-) Já tě za tvé vidění věci nekamenuju, jako ty mě. A řeč je i o tom, že "každý si může říkat hřáčům jak chce" - je velká škoda, že když to potřebuješ, dokážeš citovat slovo od slova i měsíce staré příspěvky, ale když se ti to nehodí, tak vidíš klidně jenom půlku.

                    Kdo by to byl řekl, že tě ten "Mireček" tak vyvede z míry.

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 16:25 |  
                      0 0

                      Otázka je, proč někoho označovat podle třicet let starého braku.

                      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 22:28 |  
                        0 0

                        +1
                        Také jsem to chtěl napsat.

                      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                        Gino     před 8 lety 09.06.2016 06:00 |  
                        0 0

                        Otazka je, proc se vztekat, kdyz to nekdo jiny udela?

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 23:13 |  
                      0 0

                      Jestli mu náhodou nechybím. :)

  7. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    violence     před 8 lety 07.06.2016 22:50 |  
    0 0

    Zdravím Barru,

    v neděli jedu do Belgie, konkrétně Bruselu... kde pobýváš ty? :-)

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Barra     před 8 lety 08.06.2016 00:24 |  
      0 0

      V Antwerpach.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        violence     před 8 lety 09.06.2016 10:31 |  
        0 0

        Ahoj, v Antwerpách budu také..v pondělí a úterý. Odpoledne máme cestu do Maseiku? a od 19:00 tam máme přátelský zápas s výběrem Belgie.

  8. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    Petr9608     před 8 lety 07.06.2016 22:52 |  
    0 0

    Suchopárek, Suchopárek - JAN, JAN!

  9. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    malan (přítel SN)     před 8 lety 07.06.2016 22:52 |  
    0 0

    Právě běží na čt sport zápas Slavia vs. Rusko-EURO 1996.

  10. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    Petr9608     před 8 lety 07.06.2016 23:06 |  
    0 0

    Ti Ivani jsou na ručník. Jim dáme bůra, uvidíte!

    Ale řekl bych, že Helmuti to těm makarónům pustěj. Co naděláme. :-(

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Ravik     před 8 lety 07.06.2016 23:16 |  
      0 0

      Návštěva jako v Příbrami a atmosféra jako v Jablonci

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Petr9608     před 8 lety 07.06.2016 23:24 |  
      0 0

      Hm, pěkný břevno. Ale za tohoho stavu to tak nebolí.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Petr9608     před 8 lety 07.06.2016 23:31 |  
        0 0

        A Berger tyč, ty jo, To jsou věci.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      naplavnik     před 8 lety 07.06.2016 23:47 |  
      0 0

      Něco by se s tím protikurackym zákonem dělat melo,nebo s tím ruský trener Romancev ani na lavici nedá pokoj :-)

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Petr9608     před 8 lety 07.06.2016 23:48 |  
      0 0

      No to snad neni pravda. 2:2 :-(

      Ještě, že ti Němci nás držej.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Petr9608     před 8 lety 07.06.2016 23:55 |  
      0 0

      hm, Šmíca, tak to jsem zvědav, co ukáže...

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Petr9608     před 8 lety 07.06.2016 23:57 |  
      0 0

      Tak nám Pavel Nedvěd polechtal nervíčky :-D

      #PavelCapekKlasik

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Petr9608     před 8 lety 08.06.2016 00:06 |  
      0 0

      Ten Poborák snad tu tyč musel rozlomit.

      Kurnik!

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Petr9608     před 8 lety 08.06.2016 00:12 |  
      0 0

      Tak to je konec :-(((

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Petr9608     před 8 lety 08.06.2016 00:14 |  
        0 0

        A už to mohlo bejt 2:4 :-/

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Petr9608     před 8 lety 08.06.2016 00:16 |  
      0 0

      ŠMÍÍÍÍÍÍCA!!!!!!!!!!!

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        alois_veliky (admin)     před 8 lety 08.06.2016 06:34 |  
        0 0

        díky za strhující a užitečnou reportáž

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 09:36 |  
          0 0

          strhující a užitečnou reportáž 20 let starého zápasu :-D :-D :-D

          Za mě definice spamu.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            spino     před 8 lety 08.06.2016 09:43 |  
            0 0

            :DDD

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Barra     před 8 lety 08.06.2016 10:13 |  
            0 0

            Myslim ze Petr byl pravem nadseny hrou Slavistu Suchparka, Poborskyho, Bejbla, Smicera a na lavicce Novotnyho a samozrejme Pavla Kuky - kde muzstvo vedl nas sef poradce DU senior. Nebyt branky Smicera by Cesko vypadlo a rada hracu by se mozna ani nedostalo do zahranici. A neni krasne ze vsechny 3 branky dali Slaviste? A ze Petr to prizoval mu neberu za zle. Jestli je rocnik '96 jak napovida jeho nick tak stezi tento zapas tehdy videl v primem prenose. Ja vcera take koukal, a uzival jsem si to.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Barra     před 8 lety 08.06.2016 10:15 |  
              0 0

              Prizoval = prozival, samozrejme

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                steev (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 11:33 |  
                0 0

                :)))))

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Gino     před 8 lety 08.06.2016 11:45 |  
              0 0

              Být nadšení může, byl to skvělý zápas, ale spamovat s tím tady nemusí, že ne.

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                kjandourek (admin)     před 8 lety 08.06.2016 12:22 |  
                0 0

                Jistě že nemusí - nikdo ho k tomu nenutí, je to z jeho strany čistě dobrovolné...

                Ale stejně tak může.... Zase tak moc komentářů to nebylo a mě to třeba přišlo vtipné, já jsem se jeho hláškami bavil..

                Pokud to někomu vtipné nepřipadá, je to jeho boj...

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 12:26 |  
                0 0

                Mně to přišlo docela vtipné...

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  steev (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 16:37 |  
                  0 0

                  Chtelo by to brzdit s chlastem,jinak pohoda. Jak by rekl klasik,komentare o repre jsou korenim tehle diskuze. Jen skoda ze to nepsal pred dvaceti lety :)))))

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  Gino     před 8 lety 09.06.2016 08:56 |  
                  0 0

                  Nedokážu říci, jestli je horší to, že jeho nadšení někdo chápe, ale označí za spam (Thorklaer), nebo to, že to někomu přišlo vtipné a vpodstatě se mu tak vysmál (ty a kjandourek).

                  Osobně si ale myslím, že taktnější je ta první varianta.

                  • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 10:43 |  
                    0 0

                    Že zrovna ty se staráš o takt nějakých komentářů. Za břicho se popadám.

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      steev (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 11:22 |  
                      0 0

                      Gino,tak radsi nic nerikej.Clovek,kterej tady jeden obhajuje repre diskuzi a druhy den sam se sebou komentuje dvacet let starej zapas,je bud nalitej nebo padlej na hlavu. Vzhledem k nocnim hodinam se priklanim k prvni moznosti. A tomu se fakt smeju. A ty si delej co chces.

                      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                        Gino     před 8 lety 09.06.2016 11:37 |  
                        0 0

                        Však dělám, co ti na tom vadí? Já tě přece nikde nehaním, nepomlouvám. O co ti tedy jde? Já přece nikoho nehodnotím, píšu svůj názor.

                        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                          steev (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 14:36 |  
                          0 0

                          Tak jinak,starej se o sebe a ne o moje komentare.

                          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                            Gino     před 8 lety 10.06.2016 06:45 |  
                            0 0

                            steeve, krucinal, co jsi pil?! Vzdyt ja na tebe nikde nereagoval, ty sis zacal!

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      Gino     před 8 lety 09.06.2016 11:38 |  
                      0 0

                      Vyjadřuji se ke konkrétní situaci a nehodnotím ostatní - píšu svůj názor. To se přece nevylučuje s tím, že taky někdy ujedu.

  11. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    Barra     před 8 lety 08.06.2016 10:01 |  
    0 0

    Zda se ze Michael Ngadeu-Ngadjui ma vedle sveho mistniho dialektu francouzstinu jako hlavni jazyk. Nasel jsem na webu prispevek z jeho doby u 1.FC Nürnberg, kde odpovida na dotazy fandu. Takze vyslovnost bude Mi-ka-el (Mi-cha-el).

    http://www.fcn.de/news/artikel/mini-cluberer-fragen-michael-ngadeu-ngadjui-antwortet/

    Pochazi z mesta Bafang, kde je uredni jazyk francoustina, zacal hrat na ulici, jeho prvni klub byl v meste Maroua, kde se take pouziva francoustina. Michael tam zacal jako brankar (!), preskolili ho nasledne na obrance. Takze v pripade ze by jeden z hracu musel zaskocit za zraneneho/vykartovaneho brankare, mame postarano.

    Mozna ze by i redakce SN mohla napiklad jednou mesicne udelat nejaky rozhovor s hraci, abychom je lepe poznali? Novych tvari bylo a bude dost, jak se zda, ale vubec by mi ani nevadily rozhovory s hraci kteri patri k "staremu nabytku" Slavie, jako Jaromir Zmrhal, Jiri Bilek, jestli u nas zustane Milan Skoda a spol. Poznat cloveka za hracem.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      violence     před 8 lety 08.06.2016 12:18 |  
      0 0

      S Jaroušem Z. můžu něco domluvit :-)

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Pepino44     před 8 lety 08.06.2016 13:31 |  
        0 0

        Tak pokud jej znáš, tak pohovoř a napiš.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          violence     před 8 lety 08.06.2016 14:23 |  
          0 0

          Více než dobře :-))

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            malan (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 14:47 |  
            0 0

            Jo? Tak mu řekni ať pořádně maká, ne jako tu bídu co hrál letos. Jinak ho Duško vyšoupne ze sestavy.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Barra     před 8 lety 08.06.2016 15:04 |  
              0 0

              Teprve se uvidi kdo koho vysoupne, rekl bych. Jinak tuto sezonu 4 branky a 4 asistence - a uz jen za ten gol v derby si zaslouzi nas velky dik.

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                malan (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 15:13 |  
                0 0

                No nebude to mít snadné pokud bude předvádět to co uplynulou sezonu (ano, Tebe zajímají statistiky, mě zajímá co ten hráč předvádí na hřišti a byla to bída). Na jeho místě mohou hrát Mihalík nebo Dušan, tedy značná konkurence a Uhrin nemá problém ho posadit. Každopádně tím gólem bolševikovi mi udělal radost(komu ne?), o tom žádná.

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  Barra     před 8 lety 08.06.2016 15:24 |  
                  0 0

                  Ale prd s tvymi statistikami. Samozrejme ze i tuto sezonu mel konkurenci, presto si sve místo udrzel. Nerikam ze ma za sebou dokonalou sezonu, byl ale jeden z piliru. A jsem rad ze DU sleduje hrace "jinou cestou", tedy presnou analyzou jejich hry. Zajiste to neplati jen na mozne posily, ale take na stavajici hrace kteri jsou rozebrani do detailu. At je to Dusan Svento nebo Jaro Mihalik ci kdokoliv jiny, budou muset ukazat ze jsou lepsi nez Zmrhal. Jinak mam pocit ze na Zmrhala plati tady jiny metr a jina kritika nez na hrace, kteri byli transferovani. Ale o tom by mohli predchudci Zmrhala vypravet. Osobne take neocekavam Dusana v zaloze, ale uvidime.

                  • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                    malan (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 15:34 |  
                    0 0

                    Mými statistikami? Já hráčům nepočítám góly a asistence:-)
                    Oni chlapci budou muset podávat jiné výkony než v předešlé sezoně, kdy o moc nic nešlo. Sice je oficiálně oznámeno umístění do 3. místa, ale myslím si, že interně se kalkuluje s jiným místem. Uvidíme také kdo ještě přijde. Říkám jen, že to nebude mít snadné a pokud bude podávat podobně nevyrovnané výkony, v základu nebude, toť můj názor.

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      Barra     před 8 lety 08.06.2016 15:40 |  
                      0 0

                      "Tvymi" protoze je opet proti me vytahujes. Samozrejme ze goly a asistence nejsou nejdulezitejsi, jde o celkou uzitecnost hrace pro muzstvo. A verim ze DU a spol sve hrace peclive analyzuji (predstav si, delaji podrobne statistiky, dokonce podle toho posuzuji mozne posily!). Jinak nevidim vubec rozpor mezi tim, co jsem napsal a tvoji reakci. Kazdy bude muset zabrat, konkurence bude obrovska.

                      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 16:04 |  
                        0 0

                        Uff, že jsem vůbec reagoval...:-)

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Barra     před 8 lety 08.06.2016 14:58 |  
            0 0

            Tak me by celkem zajimalo kdo je ten (na první pohled plachy) clovek, co nosi jako hrac cislo 8, a ktery od svych 19 let v A-cku zazil snad vse, co se v klubu zazit da. Vzdyt jeste hral spolu s Lukasem Jarolimem, kde jsou ty casy. Jaromir je ve Slavii nepretrzite od svych 10 let, od roku 2003, snad nejdele ze vsech hracu A-cku.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 15:19 |  
              0 0

              A přesto nenaplnil svůj potenciál.

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                Barra     před 8 lety 08.06.2016 15:27 |  
                0 0

                Take musel 3 sezony tahnout muzstvo, ktere neustale flirtovalo s degradaci. Zadna sranda pro 19-leteho kluka.

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 15:41 |  
                  0 0

                  přesně tak, řekl bych, že Jarda neměl vůbec špatnou sezónu. Měl mnohem lepší podzim než jaro, ale berme v úvahu, že je to pořád ještě mladý hráč, s kvalitními spoluhráči poroste. Pokud bude hrát s Dušanem, věřím, že si krásně vyhoví a dopředu to bude paráda. Zmrhal, Souček, Barák - to je naše budoucnost a třeba i budoucnost repre. :) Nevím proč, ale přijde mi, že na odchovance (tím spíš na mladé kluky) jsou tu pokládány mnohem vyšší nároky než na hráče kupované.

                  • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 15:51 |  
                    0 0

                    To mi tedy nepřijde. A mladý hráč to není, je mu 22 let, brzy 23 (v srpnu). Mladý hráč je takový, kterému je 18, 19. Má více než dvouletou zkušenost s ligou. Prosím, pojďme se domluvit, že o třiadvacetiletých hráčích nebudeme říkat, že jsou mladí a mají potenciál na rozvinutí. Jsou totiž na vrcholu fyzických sil.

                    Podle všech to byl velký talent, ale není to žádný tahoun. Osobnostně nevýrazný. Fyzicky nedůrazný. Pokud má tak velký talent, jak o něm všichni tvrdili, touto dobou by se měl už chystat někam na západ. Ale on ho (kromě Krasnodaru) nikdo nechce. To o něčem svědčí.

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 16:05 |  
                      0 0

                      22 není mladý hráč?? A co je pak třeba 30-letý Škoda? 22-letý hráč rozhodně není na vrcholu svých fyzických a už vůbec ne psychických sil...tak tomu může být ve věku 26-30 let. Řekl bych, že se do pozice tahouna týmu pomalu dostává...není to možná na hřišti taková vůdčí osobnost jako je Latka, Bílek nebo Piták, ale i oni museli do této pozice dozrát. Řekl bych, že má solidní rychlost, techniku, zlepšil centry i vidění hry. A že ho nechtěl nikdo ze západu....víme to určitě?? Navíc si vem, jak jsme poslední roky hráli a jakých patrech tabulky jsme se pohybovali...není to žádný div.

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      Barra     před 8 lety 08.06.2016 16:07 |  
                      0 0

                      Tak Zmrhal nehraje 2 roky v A-cku, ale uz 4. Je ale sakra rozdil jestli hraje u nas a musel se snazit tahnout muzstvo v boji proti degradaci, nebo jestli by hral v Plzni nebo Sparte, kde meli, budme uprimni, lepsi kvalitu hracu nez v Slavii. Kde se asi hraje lepe?! Jinak vubec nechapu tvoji poznámku o "vrcholu fyzickych sil". To nema absolutne nic spolecneho s potencialem na rozvinuti. Zajimave ze kluby jako Ajax neustale piluji a vylepsuji sve hrace tim, ze se soustredi na kazdou moznou pozici na hristi a podle toho hraci dostavaji i ve zralem veku specificky trenink, jim sity na miru, kde jako treneri jsou byvali spickovi hraci kteri prave na te pozici hrali. Vzdy se da strasne moc vylepsovat. V tom mame jeste co dohanet. Kde byl jinak Milan Skoda ve veku Zmrhala?

                      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                        JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 16:19 |  
                        0 0

                        Ale pánové, já vás nechci označovat za demagogy, tak budu předpokládat, že jsme si nerozuměli.

                        1) Napsal jsem „více než dvouletou“. Tudíž, 4 roky, o to více už by měl být naplněný talent.

                        2) Muži (europoidní) rostou a nabývají fyzickou hmotnost zhruba do 20. roku svého života, tudíž ano, ve 22 by měli být na vrcholu svých fyzických možností. Fotbalové zkušenosti jsou něco jiného, ale po 4 letech v lize už bych jich měl mít docela dost, že? Zvlášť, když, jak jste připomněli, prožil boje o sestup i o poháry.

                        3) Zajímavé kluby jako Ajax nechávají hrát ligu 17 leté odchovance! To jsou talenti. Ve 23 letech je prodávají do evropských velkoklubů jako hotové hráče. Souvislost poznámky kolegy výše o Škodovi s tímto tematem nechápu. Zásadní chyba české ligy je, že týmy nedávají šanci opravdu mladým hráčům, dokud je okolnosti nedonutí (letos Baník nebo Olomouc). Pak tu o 23 letých hráčích mluvíme jako o zajímavých talentech.

                        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                          Barra     před 8 lety 08.06.2016 16:26 |  
                          0 0

                          Mluvit o fyzicke sile je nesmysl, to nemá nic spolecneho s vývojem hrace. Ajax nechava hrat 17 lete kluky, protoze vychova mládeze je uplne jinak postavena nez ta v Cesku a ti mladici jsou 100 let před Ceskem. Vzpomen si na moudre slova Jiriho Simane pri jeho nastupu. Nastesti to Slavie pochopila a zda se ze pujde s akademii spravnym smerem.

                          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                            JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 16:53 |  
                            0 0

                            Fyzička má s vývojem hráče společného všechno, na co fotbalista potřebuje fyzičku a ne psychické schopnosti. Tak tady neříkej nesmysly, Barro. Právě, a protože je u nás výchova mládeže postavená špatně, tak budeme říkat 23 letým hráčům talenti? Z pohledu evropského fotbalu to už žádný talent není zkrátka. Pokud někdo hraje 4 roky od 19 ligu, tak má bambilion zkušeností, které by měl nějak výrazně projevovat. Ale o Zmrhalovi se nemluví jako o „rozdílovém hráči“, nýbrž jako o hráči, „který by mohl být jednou rozdílový“. A tady vidím zakopaného psa. Stejně tak se mluvilo o Petru Jandovi, Milanu Černém, Štěpánovi Korešovi apod. Nikdo z nich to nepotvrdil. V určitém věku ten svůj potenciál musí hráč přetavit do nějaké trvalé výkonnostní kvality. Pokud toho není schopen, uvadne. Jardovi se za 4 roky v lize povedla jedna půlsezona. Mě nepřesvědčil.

                            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                              violence     před 8 lety 08.06.2016 18:08 |  
                              0 0

                              Jarda má velikou smůlu, že co je ve Slavii v "A", hrál se Slavií o udržení... kdyby byla éra titulů, hrál poháry...byl by někde jinde :-)

                              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 19:32 |  
                                0 0

                                Třeba na lavičce. :-) (něco na odlehčení a teď něco vážně)
                                Rozhodně mu věřím a myslím si, že si zahraje v zahraničí a ani tam nebude hrát druhé housle. Hodně to bývá o hlavě a právě na Zmrhalovi to jde snad nejvíc vidět.(z aktuálního týmu) Když je v pohodě, tak odvádí solidní výkony, ale pokud to nejde týmu, tak není ten rozdílový hráč, který by vynikl, ale spíš zapadne, ne do průměru týmu, ale podprůměru. V tom vidím jeho největší problém, pokud by na tom zapracoval, tak je jen otázka času, kdy nás opustí.

                              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                AlesJa     před 8 lety 09.06.2016 09:36 |  
                                0 0

                                nejsi náhodou ty Jarda ? :-)

                            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                              mats     před 8 lety 08.06.2016 20:18 |  
                              0 0

                              To mě přivedlo k otázce, kdo z naší ligy disponuje rozdílovým hráčem ve věku cca 19 - 23 let. Nepovažuju se zrovna za extrémního znalce všech našich ligových týmů, ale, upřímně... moc mě jich nenapadlo a i u těch, na který jsem si vzpomněl, si nejsem úplně jistej, jestli bezezbytku splňujou to, co si pod termínem rozdílový hráč lze představit... :-)

                              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 20:43 |  
                                0 0

                                Určitě bych se nebál označit Tomáše Koubka, který držel Liberec, a Čermák táhnoucí ofenzivu Bolky. Jakub Brabec ve Spartě je ve 22 základním "stavebním kamenem" obrany. Krejčí také, ať na něj jdou negace jakékoliv, na českou ligu je to výrazný nadprůměr. To samé bych se nebál říci o Barankovi z Plzně. Karavajev také, ačkoliv není původně z české ligy. U nás to je Simon Deli. :)
                                Z minulosti se mi vybaví třeba Pilař, ten vtrhnul do ligy jako velká voda. Škoda ho.

                                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                  mats     před 8 lety 08.06.2016 22:05 |  
                                  0 0

                                  No vidíš, na Čermáka bych málem zapomněl. Pár zápasů byl celkem hodně vidět... Jinak Koubek, Baránek a Karavajev mě napadali taky. Simon je už, tuším, ročník 91, takže jsem ho bral jako těsně za "hranou intervalu". Chvíli jsem uvažoval o Schickovi v Bohemce... Na svůj věk byl vidět celkem dost. Akorát nevím, jestli "rozdílový hráč" není pro něj moc silný výraz. Nás chvíli táhnul Tomáš Souček, ale bylo to "pár" zápasů... Krejčí na ligu asi ano (i když i tam je určitá nevyrovnanost výkonů), nakonec ten Brabec možná taky, ale oni maj "nad Strossmayerákem" takový celkem nevýrazný stopery... ;-)

                                  Pilaře je škoda určitě, to byl zajímavej fotbalista, a sem by "historicky" asi taky zapadal - při té jeho první sezóně v Plzni mu snad bylo akorát těch 23.

                                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                  warhammer (přítel SN)     před 8 lety 10.06.2016 01:47 |  
                                  0 0

                                  Jako vtip docela dobrý. "Stavebnímu kameni" Brabcovi není 22 let (za necelé 2 měsíce mu bude 24, je skoro přesně o rok starší než Zmrhal) a kvalitou určitě Jardu nepředstihuje. Zkus se příp. na jeho kvality zeptat jakéhokoliv sparťana.

                            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                              Barra     před 8 lety 09.06.2016 00:36 |  
                              0 0

                              Cituji: "Prosím, pojďme se domluvit, že o třiadvacetiletých hráčích nebudeme říkat, že jsou mladí a mají potenciál na rozvinutí. Jsou totiž na vrcholu fyzických sil." Na to jsem reagoval, nic vic, nic min. Jestli si vazne myslis ze hrac ktery je "na vrcholu fyzickych sil" = hrac ktery se uz fotbalove nemuze zdokonalit, tak nemame o cem diskutovat.

                              Ja jsem nikde nepsal o ´psychickych schopnostech´, takze mi to nepodsouvej. Naopak jsem rikal ze nemuzes porovnat Jardu Zmrhala s stejne starym hracem, ktery prosel mladezi Ajaxu. Kazdy trenink se tam nataci s ruznych stran, provadi se video-analyza, hracum se ukazuje ktere chyby delaji, stale se piluje na detailech. Trenuje se do nekonecna na automatizmech, treninky senioru maji stejny zaklad jako ty mladeze. Hrac s cislem 6 vi perfektne co se od neho ocekava,vi naslepo kde bude jeho spoluhrac v okamziku kdy se dostane k mici, at je mu 12 let ci 25 let. Stejne tak plati pro veskere ostatní posty na hristi.

                              Vaclavu Cernymu bude 19 let. Kolik toho v Ajaxu odehral? Minulou sezonu odehral celkem 267 minut, a to hlavne diky tomu ze v posledních 2 zapasech byl celkem 153 minut na hristi. V Cesku talent cislo 1, u Ajaxu jen jeden z mladiku, ktery dle vedeni Ajaxu stale nema na to aby si zaslouzil pevne místo v muzstvu. Kdyby neprisel do Ajaxu ve veku temer 17 let, mel by to lehci,mel by skoleni u Ajaxu za sebou. Ted hlavne nastupuje v druhe lize za rezervy Ajaxu.

                              Obranci tam mají jine trenery nez zalocnici a ti jine nez utocnici. Zajimave je ze vseobecne se bere za samozrejmost ze brankari mají svého trenera, byvaleho brankare. U ostatních hracu to neplati, i kdyz ma obrance samozrejme uplne jine ukoly nez utocnik a potrebuje jiny, prispusoby treninkovy program.

                              A o to jde. Technicky se da neustale pilovat a vylepsovat, to ma 0,0 % spolecneho s tim ze dle tebe je hrac v 21 letech na vrcholu svých fyzickych sil. Ale budis, nemusim te presvedcovat, vypada to ze mame ponekud jiny pohled na fotbal.

                              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 10:31 |  
                                0 0

                                Já jsem nikde nenapsal, že hráč na vrcholu fyzických sil se nemůže dśle rozvíjet. Já tvrdím, že 23 hráč se čtyřletou zkušeností z ligy s bojem o záchranu i o poháry není žádný „talent“, ale je dostatečně vyhraný a zběhlý na to, aby se od něj dala očekávat nějaká stálá výkonnost. A ne si pořád malovat, že „jednou“ z něj něco pořádného bude. Pak skončí jako Petr Janda, Koreš a spol. Howg

                                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                                  malan (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 10:49 |  
                                  0 0

                                  +1

    • Re: All Stars Cup

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 11:39 |  
      0 0

      Myslím, že 15/16-ti letý Mexičan u nás ani skončit nemůže...

      • Re: All Stars Cup

        JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 11:48 |  
        0 0

        Ne no, stejně tak jako Srb. Země mimo EU nemají dohodu o volném prac. trhu atd., a svoje fotbalisty pouští ven až v 18. Pokud se to nějak legislativně neobejde.

      • Re: All Stars Cup

        Barra     před 8 lety 08.06.2016 12:21 |  
        0 0

        Hraci mimo EU musi dle pravidel FIFA a UEFA povinne podepsat svoji první smlouvu u klubu kde byli vychovani a muzou tak teprve od dne kdyz jim je 16 let. Smlouva musi byt na trvani pet let a az ve veku 18 let muze zahrnicni (evropsky) klub toho hrace transferovat, tedy odkoupit.

        Ale da se to samozrejme obejit. V pripade mexického mladika staci aby rodice se prestehovali do Evropy, pak maji pravo vzit sve deti sebou. Napriklad nejaka prazska mexicka restaurace muze prohlasit ze potrebuje mexickeho kuchare nebo cisnika, ktery autenticky umi varit nebo lepe muze hostum poradit pri vybere jidla. Muze se jednat o obchod kde se prodavaji mexicke speciality, souveniry atd. a kde je nutne zamestnat Mexicana, napadaji me jazykove skoly ktere nabizi kurzus mexicke spanelstiny (v Mexiku se pouziva karaibska spanelstina, centralne-americka spanelstina a yucatanska spanelstina, jedna se o jinou vyslovnost a castecne jine slova nez v bezne spanelstine). A tak muze otec/matka nadejneho hrace pozadat o pracovni povoleni a povoleni k pobytu v Cesku a vzit syna sebou, ktery se pak muze upsat Slavii. Z Afrika znam priklad kde salon krasy z Brusselu specializovany na Africany potreboval kadernici, ktera umela specifickym zpusobem uplest dredy. Matka dostala povoleni, otec a syn ktery byl hracem mohli pricestovat s ni.

        Chce to trochu kreativity.

        • Re: All Stars Cup

          JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 15:18 |  
          0 0

          Díky za podrobné rozepsání toho samého, co jsem napsal.

          • Re: All Stars Cup

                před 8 lety 09.06.2016 10:35 |  
            0 0

            mám rád krátké texty - díky za tvůj příspěvek

  12. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    sicilianbrno     před 8 lety 08.06.2016 12:18 |  
    0 0

    Nevíte jestli hrál Kenia vítězný zápas proti Španělsku a připadně jak dlouho?

    dik

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Arutha     před 8 lety 08.06.2016 12:20 |  
      0 0

      nehrál

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Pepino44     před 8 lety 08.06.2016 12:42 |  
      0 0

      Byl na lavičce, ale nedostal ani minutu.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            před 8 lety 09.06.2016 10:34 |  
        0 0

        a to měl prý natrénováno :-)

  13. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    jiri     před 8 lety 08.06.2016 13:33 |  
    0 0

    Navare, strašně velké díky Tobě, p.Tvrdíkovi a CEFC za kluky HC 2002. Snad vše vyjde tak jak má a kluci udělají čest našemu klubu. Kluci, rodiče jsou z akce nadšeni a moc se na reprezentaci klubu těší!!!!

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Navar (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 21:13 |  
      0 0

      My se take těšíme. Budou tam kluiby NHL, tak to bude jistě super

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        jiri     před 8 lety 08.06.2016 22:17 |  
        0 0

        Vážně? Máš nějaké podrobnosti? Byl bych vděčný za info pro kluky.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        jiri     před 8 lety 09.06.2016 10:47 |  
        0 0

        tak už nic, předešel jsi mě zasláním emailu na HCS O:); díky moc

  14. Miky!

    tantalos     před 8 lety 08.06.2016 14:23 |  
    0 0

    Dal jsem si trochu práce, abych zjistil, jak se vlastně vyslovuje jméno naší posily z Kamerúnu. Jasné je jen jméno křestní - ano, Michael je křesťan, který slaví Vánoce i Velikonoce. Vyslovuje se Mikael a přátelé mu říkají Miki, tedy česky Miky. Výraz Míša se mi moc vzhledem k jeho postavě nelíbí a odstatně ani Tavares nebyl moc rád, když se mu tak říkalo.
    Mnohem větší problém jsem měl s hledáním výslovnosti jeho příjmení. Vychází totiž z jeho rodného jazyka, ale nevím z kterého. V Kamerunu jsou jich totiž desítky, ne-li stovky, a jelikož nevím, ze kterého národa vlastně pochází, těžko se dopátrat blíže. Nicméně v zemi se mluví hlavně francouzsky a anglicky, přičemž sám Michael používá na ksichtknize franštinu.
    Měl by se tedy vyslovovat francouzsky, jenže máme problém s dvojhláskou NG na začátku.
    Jak mi to vychází, měla by se vyslovovat jako nasalizované (tedy vyslovované přes nos) G.
    Ovšem naprosto nejlepší by bylo, kdyby si někdo na Slavia TV dal trochu práce, pozval ho k rozhovoru a zeptal se ho, jak se vlastně jmenuje a jak mu správně říkat. Snad by se s tím nikdo moc nenadřel.

    • Re: Miky!

      bongor     před 8 lety 08.06.2016 19:43 |  
      0 0

      ahoj tantale,souhlasím s názorem,že nejlepší je zeptat se přímo jeho,jak se vyslovuje.Je to jediná možnost,jak se dobrat pravdy.

      • Re: Miky!

        AlesJa     před 8 lety 09.06.2016 07:33 |  
        0 0

        myslím, že zde dával někdo odkaz na stránky z jeho dřívějšího působiště a tam to bylo. Pokud si vzpomínám bylo to Mikael Gadeu

  15. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    Sedrousek     před 8 lety 08.06.2016 17:01 |  
    0 0

    Zdravim. Nevi nekdo kdy se zacnou prodavat permice na novou sezonu? A budou mit stavajici drzitele svoje misto rezervovany? Ja jen aby mi moje misto neobsadil nejakej NOVODOBEJ SLAVISTA kdyz budu treba na dovoleny. Dik

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 18:55 |  
      0 0

      Na to, že ho Vrba pravděpodobně vypustí na trávník na +/- 20 minut, tak to je docela nízký kurs. :-)

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Travinho     před 8 lety 08.06.2016 20:28 |  
        0 0

        Já tam rupl za kilo Sivoka. Budou rádi, když dají jeden gól a to ještě po rohu.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          AlesJa     před 8 lety 09.06.2016 09:33 |  
          0 0

          vím, že to je repre, ale sázet na sivoka :-/. Musím uznat, že to má hlavu a patu a on je opravdu nebezpečný při rohu.

  16. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 08.06.2016 21:15 |  
    0 0

    Tak kdy prijde slibena tajemna posila ze zahranici. Co ten Coufal a jednani. Vim,ze p Tvrdik rikal,ze prestupove obdobi konci 22.09.2016. Tak nevim no.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      JS (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 21:55 |  
      0 0

      Vím, že nic nevím.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Boss82     před 8 lety 09.06.2016 01:09 |  
      0 0

      Neptej se na debility.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 09:36 |  
        0 0

        By mě zajímala motivace takové reakce, ty který píšeš každou chvíli nějaký blábol o ničem, tady osočíš kluka za dotaz, který zajímá většinu slávistů...

        Pokud tě jeho otázka neoslovila, proč vůbec vynakládáš energii, abys za každou cenu něco plácnul do éteru?

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Boss82     před 8 lety 09.06.2016 11:14 |  
          0 0

          Napiš mi prosím tě jeden jediný blábol o ničem, který jsem sem já napsal, milý Chlupe.

          Jinak k reakci mě vyprovokoval hloupoučký příspěvek od navzdyslavia, a je snad jasné proč:

          - před pár dny nám byl představen většinou fanoušků vysněný D. Švento, ale navzdyslavia už zase nenasytně touží po další posile.
          - sám uvádí, že přestupové období končí 22. 9., ovšem již 5. 6. by chtěl info ohledně tajemné posily a ohledně Coufala.
          - navíc se ptá nesmyslně na info, které nikdo z nás prostě nemůže mít. A možná ho nemá zatím ani samotný J. Tvrdík, pokud jsou jednání stále v chodu a zatím není nic dohodnuto.

          Před cca 14 dny byla tisková konference, kdy jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací ohledně změn ve vedení, ohledně nákupu stadionu a ohledně nových posil (představeni byli J. Ščuk a M. Ngadeu Ngadjui). Před pár dny byl navíc definitivně potvrzen příchod D. Šventa...

          Tak prosím trochu skromnosti, trpělivosti a pokory. Myslím, že informováni o dění v klubu jsme ze strany vedení více než dostatečně.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            flahertie (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 11:36 |  
            0 0

            Nerad se pletu do diskuse, ale odpovědět na nevinnou otázku "Neptej se na debility," je dost dost drsné. Žádáš od jiných skromnost, trpělivost a pokoru. Nebývá špatné začít sám u sebe.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 11:40 |  
              0 0

              Drsné to je a možná poněkud zbytečné. Ačkoliv kdo z nás si nepomyslel to samé po přečtení "dotazu" od navzdyslavia? :)

              Samozřejmě, že nikdo z diskutujících nemůže znát odpověď a že si navíc navzdyslavia na svůj dotaz sám odpoví, že od 5.6. do 22.9. je dost času. Logická otázka "proč to sem vůbec psal?" je pak dost nasnadě.

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                flahertie (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 11:44 |  
                0 0

                Proč to sem vůbec psal, to ano, ale že je to debilita? Nechápu, proč hned snaha o konfrontaci a nadřazenost, každý z nás je někdy dětinský a nedočkavý, co na tom! Jsme snad slávisti, proboha, a měli bychom ctít každého dalšího slušného slávistu. A navzdyslavia nic tak děsnýho nenapsal. Tvrdík a DU naznačili něco o podepsaným reprezentantovi a nějakých dalších, tak se prostě nevinně zeptal kolegů a dostal kartáč. Boss je tu a tam moc boss.

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                Gino     před 8 lety 09.06.2016 11:59 |  
                0 0

                Pomyslel si to skoro každý, ale pokrytectví vládne světu a proto ti, co si to jen myslí, křičí na ty, kteří našli kuráž to i napsat :-))

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 12:09 |  
                  0 0

                  Pro někoho pokrytectví, pro někoho obyčejná slušnost nebo vychování. Ti zase projevili kuráž to nenapsat a chovat se slušněji a shovívavěji, což je v dnešní době snad větší výzva, než si na někoho "otevřít pusu". Viď, Gino? No a o tom se tu teď diskutuje. Že by někdo na někoho křičel, to jaksi na diskusním foru ani není možné.

                  • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                    Boss82     před 8 lety 09.06.2016 12:42 |  
                    0 0

                    Ale no tak, já myslím, že (vzhledem k Tvému příspěvku výše) se mnou v zásadě souhlasíš. A pokud jde o formu, jak druhému sdělit, že se ptá na ptákovinu, na kterou si navíc sám odpoví..... možná jsem mohl slovo "debility" nahradit třeba právě třeba slovem "ptákoviny".

                    Ale na faktu, že navzdyslavia tímto příspěvkem rozšířil své nezanedbatelné množství diskuzních "perel", kterými nás pravidelně obohacuje (viz např. jeho spekulace o příchodu Hamšíka v rámci akce "jedemeproposilu"), to nic nemění.

                  • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                    Gino     před 8 lety 09.06.2016 12:44 |  
                    0 0

                    Stejně jako Boss se divím tvé reakci, protože tou svou jsem tě přece v podstatě podpořil :-)))

                    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 13:38 |  
                      0 0

                      V pohodě. Zvítězila touha si do Tebe rýpnout, Gino. Sorry, Bossi. :) Byls obětován.

                      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                        JS (přítel SN)     před 8 lety 10.06.2016 07:41 |  
                        0 0

                        Dobře, jakékoliv pochybnosti zahozeny. Je to fakt vůl. Viz diskusní vlákna níže.

                • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                  Boss82     před 8 lety 09.06.2016 12:34 |  
                  0 0

                  +1 ... Zdá se, že v některých věcech máme podobné vidění světa.

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              bongor     před 8 lety 09.06.2016 21:13 |  
              0 0

              Ono je určitě dobré,občas se plést do diskuse.Máme tady některé přispěvatele,kteří si o sobě z nějakého zcela nejasného důvodu myslí,že kromě nich sem píší samí debilové.To tady nebývalo,vždycky jsme se snažili jeden druhého tolerovat.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 11:40 |  
            0 0

            Chce to trochu nadhled, kdybys mu odpověděl jako teď, je to úplně jiná káva a navíc jak můžeš s takovou jistotou vědět, že někdo něco neví?
            Nemá cenu se kamenovat za zájem o Slavii, daleko horší by bylo, kdyby se nikdo neozýval...

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              Boss82     před 8 lety 09.06.2016 12:45 |  
              0 0

              Zájem o Slavii lze projevovat i mnohem inteligentněji, než vkládáním hloupostí do diskuze.

              S tím nadhledem souhlas.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        mabr     před 8 lety 09.06.2016 09:50 |  
        0 0

        A tady se běduje nad úrovní diskuze na oficiálkách....

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 10:11 |  
          0 0

          Tak to jsi tady správně...

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 12:54 |  
        0 0

        Myslim, ze to tady jediskuze. Nechapu proc by to mela byt debilita? Me to treba taky zajima, a pod timto prispevkem o tom muzeme ve vsi slusnosti komunikovat.

        Abych pridal neco k diskuzi. Tech cca 12 utocniku co jsme poptavali, myslim, ze se budeme opet divat na Slovensko a to do Trencina ten GvK by mohl opravdu stat za to. Ikdyz co jsem ho videl hrat (cca 3x) min sezonu jeho navrat do obrany je jeste 10x horsi nez byl po prichodu u Mihalika.
        Z ceskych luhu a haju, uz vubec nevim koho, Tecla dementovali dalsi mi neprijdou dost dobri pro Slavii.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        japoko     před 8 lety 09.06.2016 13:08 |  
        0 1

        No dle Tvého nicku i vyjadřování k ostatním budeš fakt boreček! Jestli ta číslovka v nicku je rok narození, tak bys mohl už mít rozum!

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Boss82     před 8 lety 09.06.2016 14:32 |  
          1 0

          Tak od tebe to fakt sedí!

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            fredydj (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 17:35 |  
            0 0

            +1, jinak ja chápu Bosseosmdesátdvojku, i když to mohl napsat opatrněji. Nic ve zlým, ale občas je fakt někdy na hlavu probírat se tu těma dětinskejma až naivníma a nesmyslýma příspěvkama....

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              sasky     před 8 lety 09.06.2016 21:42 |  
              0 0

              Co je prosimtě na dotazu na posily dětinského? Chceme se zeptat naprosto všichni. A budem se tu okřikovat, když se někdo opravdu zeptá. Jsou tu přispěvatelé, kteří občas nějaké kusé insider info mají (např. Hubacek,...), tak nevidím důvod tu dotaz nepoložit. Od toho tu ta diskuse je. Rozhodně ne od toho, aby mě tu někdo okřikoval jako malýho haranta.

              • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

                fredydj (přítel SN)     před 8 lety 10.06.2016 11:53 |  
                0 0

                nikdo te tu neokřikuje. Pokud tě pořád dokola baví číst žvásty jako že koupíme Hamšíka, Škrtela a nejlíp oba dohromady tak to tě potom chápu...

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Borgetti     před 8 lety 09.06.2016 13:40 |  
      0 0

      Taky jsem napnutej a čekám, čekám, každým dnem. Každopádně, když si vezmeme jaké platové vylepšení je nabídnuto Delimu a Škodovi, tak to opravdu může být hvězda pro Českou ligu, která bude hlavní tváří České ligy a Slavie, i když nevím. Škoda, Deli, Švento ...

      Už teď si myslím, že příchodem Šventa, by měly být návštěvy v Edenu, aspoň o 2 - 3 tisíce vyšší.

      Kdyby udělali takovou hru pro fanoušky, jako se Šventem, tak by to byla bomba, pokud ta bomba bude samotný přestup a v médiích o tom hráči nebude ani zmínky. Prostě nikdo nebude nic tušit. Pak by ty otázky mohli vylepšit: Z jaké je hráč ligy, z jakého klubu, jaký post, národnost atd ....

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Pepino44     před 8 lety 09.06.2016 14:15 |  
        0 0

        Tak já se nedivím, že někdo projeví zájem o další jména posil, které byly přislíbeny. Je sice pravda, že přestupní termín končí až 22.9., ale musíme si uvědomit, že naše mužstvo zahajuje pohár podstatně dříve. Proto by snad každý chtěl mít ty přestupy uzavřené co nejdříve. Chápu, že jednání o přestupech je složité, ale nedej bože aby ty posily byly potom jenom na ligu.

  17. Re: Slavia zná další soupeře U19v přípravě

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 08.06.2016 22:14 |  
    0 0

    V dnešních prvních utkáních baráže starších dorostenců byly tyto výsledky: Hlučín U19 - Liberec U19 4-1 (1-0) a Chrudim U19 - Pardubice U19 1-1 (0-1). Zvláště odveta v Lb může být víc než zajímavá a stačilo málo a mohli jsme hrát baráž i my.

  18. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    violence     před 8 lety 09.06.2016 10:51 |  
    0 0

    Zdravím Barro,
    v Antwerpách budu také..v pondělí a úterý. Úterý odpoledne máme cestu do Maseiku? a od 19:00 tam máme přátelský zápas s výběrem Belgie.

  19. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 12:30 |  
    0 0

    jak jsme pred casem resili koho muzeme dostat a koho bychom si nemeli prat, tak tu zaznelo ne bychom nemeli chtit nordsjolund. ja rikal ze bych si jej naopak velmi pral. cekal jsem ze jejich nejvetsi hvezdy pujdou pryc a jeden uz je v dortumundu...

  20. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 14:35 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, jestli v Sobotu(nebo prostě v přípravě) přivedeme někoho na testy... P.S.: Bekim Balaj přestoupil z Rijeky to Tereku Groznyj

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Borgetti     před 8 lety 09.06.2016 17:12 |  
      0 0

      To je možné, ale při testech by měli dostat šanci také junioři. Jen škoda, že Jankto tenkrát ze Slavie odešel, tuším za 20 mil. Bylo to za Řebíčka a Slavia na tom nebyla finančně dobře, tak ho pustili, ale dnes by tomu tak nemuselo být. Stejně se v Itálii zastavil v rozvoji. Ve Slavii by to mohl být jeden z nejtalentovanějších hráčů z juniorky, když ho koupilo Udine.

      http://www.transfermarkt.de/jakub-jankto/profil/spieler/319160

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Arutha     před 8 lety 09.06.2016 17:37 |  
        0 0

        "Stejně se v Itálii zastavil v rozvoji."

        To je docela troufalé tvrzení, vzhledem k tomu, že si Jankto v Ascoli vedl velice dobře...

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 17:55 |  
          0 0

          dříve se tu občas objevil soupis slávistů na hostováních - do přípravy, jak jsem zaznamenal, šli zatím borci z ligy (bazal et al.), asi i proto, že nižší soutěže stále běží. Zajímalo by mne, jak si vedli Kodr, Fialka, Prosek a další, a zda některý z nich "zazářil" natolik, že se uvažuje o jeho zařazení do přípravy. Nechtělo by se redakci, až nižší soutěže skončí, připravit takovéto obvyklé summary? kdo jak moc hrál atd.. Možná i s vyjádřením někoho odpovědného z vedení (Plíšek?)?

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 19:00 |  
            0 0

            taky se připojuji

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 19:00 |  
            0 0

            taky se připojuji

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            jane (admin)     před 8 lety 10.06.2016 07:58 |  
            0 0

            Přehledy odehraných minut slávistů na hostováních jsem dělala asi pět let a za těch pět let byl jediný hráč, který se prosadil zpět ve Slavii, Necid. Ať se nám to líbí nebo ne, tak 95 % těch hráčů na hostováních už ve Slavii neuvidíme. Nedává mi to pak smysl věnovat tomu tolik času. Ono těch hráčů bylo na jaře docela dost a udělat přehled za celé jaro je na mnoho hodin. Pokud se ale do toho chcete někdo pustit, budu ráda, zdroje jsou úplně stejné, jako bych používala já. Já na to teď bohužel nemám úplně čas.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          AlesJa     před 8 lety 10.06.2016 13:12 |  
          0 0

          přesně tak, vyptávají se na něj velkokluby a byl hodnocen jako jeden z nejlepších hráčů celé druhé ligy.

  21. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 09.06.2016 18:06 |  
    0 0

    Ahoj. Dekuji vam vsem za vase nazory na me: zbytecne otazky. Dekuji za vase nazory. Nejsem ani mlady a ani stary. Jsem jen vice zvedavy na vse co se tyce naseho klubu. Nasi SKS. Trochu rozeberu svuj dotaz ohledne posil. Snad se tim vse ujasni.: Pan Tvrdik na tiskove konferenci slibil posily. Jedna,ktera je uz podepsana a druha,ktera ma byt zahranicni posila a treti je Coufal se kterym se stale jedna. Bral jsem to tak,ze Svento je jiz nás a ten podepsany. A v akci jedem proposilu jsem si MYSLEL,ze se jedna o nejake prekvapko,toho zahraničního hrace. Proto jsem tipoval Bera,Hamsika a Skrtela. U me Sventik byl hotovou veci a cekal jsem asi vic. Za dalsi jsem se ptal,jak to vypada se Coufalem. A proc takova nedockavost?? Za prve pristi mesic hrajem pohary a zacne liga. Chtel jsem mit hrace uz pohromade kvuli sehranosti. Budeme hrat EL,Synot liga a domaci pohar. Proto je potreba rozsirit kadr. Snad toto moje cysvetleni nekomu pomohlo a pochopi me: DETINSKE OTAZKY. Diky.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 18:17 |  
      0 0

      Hamšíka a Skrťela myslíš vážně ? :D

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        jiri     před 8 lety 09.06.2016 18:35 |  
        0 0

        ani mladý ani starý možná, ale mimo realitu určitě))) Hamšík, Škrtel? no twl. ))

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Borgetti     před 8 lety 09.06.2016 19:33 |  
        0 0

        Tak já jsem v koutku duše taky trochu doufal toho Hamšika, i když to je vážně hodně padlé na hlavu, jelikož má cenu 35 mil. € a nejdražší v České lize je snad kolem 4 mil. €

        No ale proč takhle někteří přemýšleli? To proto, že pan Tvrdík naznačil, že Slavia usiluje o ŠPIČKOVÉHO hráče, OSOBNOST, která v České lize ještě NEHRÁLA. Tak proto. Nikdo jiný mě nenapadal ze Slovenska jako osobnost, která v ČR ještě nehrála. Švento je každopádně osobnost, ale už hrál v ČR.

        Nakonec jsem si stejně říkal, že Hamšik má tzv. sparťanskou vizáž, takového frajírka, že by se do party Slavie nehodil po téhle stránce.

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          navzdyslavia     před 8 lety 09.06.2016 19:46 |  
          0 0

          Ahoj. Jsen rad,ze takhle nepremyslim jen já. Diky.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 19:58 |  
            0 0

            Ahoj. Jsem rad,ze takhle premyslite jen vy dva. Diky.

            :-)

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 23:14 |  
              0 0

              +1 :D

            • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

              JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 23:37 |  
              0 0

              :D

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      kobo (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 18:43 |  
      0 0

      Vrať se do reality
      Hamšík = 950 milionů Kč
      Škrtel = 270 milionů Kč
      A jaké jsou jejich platy...
      Možná za pár let. :-)

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      TSeguinTS     před 8 lety 09.06.2016 19:09 |  
      0 0

      Věcně a slušně se dá odpovědět takto: Pokud ještě nejsou prosáklé žádné zprávy o přestupech, tak se jednání nepohnula, anebo se je daří za nějakým účelem utajovat a budeme si muset jednoduše ještě pár dní počkat. Tvou nedočkavost chápu a věřím, že všichni ostatní ji sdílejí. O nutnosti posílit z důvodu účasti ve 3 soutěžích s tebou souhlasim.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      malan (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 19:11 |  
      0 0

      Hele Dusane, jestli chces mit hrace pohromade, tak to musis s otazkama za Jardou, tady na SN ti s tim nepomuzem.Kazdopadne cilis vysoko, to se mi libi, snad ma Jara naditou prkenici aby privedl Tebou vytipovane posily,nebude to levny;-)

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        ElBrody     před 8 lety 09.06.2016 19:26 |  
        0 0

        :D

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      sasky     před 8 lety 09.06.2016 21:37 |  
      0 0

      Nenech se otrávit ;) Normálně jsi položil otázku, která tu beztak zajímá všechny, vždycky se zde čile spekulovalo a nevím proč někteří mají potřebu rozjíždět nesmyslný flamewar ohledně vhodnosti tvé otázky, natož tě okřikovat. Pokud se zde nikdo nebude ptát, mohou SN diskuse uzavřít úplně. Za mě dobrý. Hamšík se Škrtelem jsou momentálně úplně jiná liga, ale ten Bero by nebyl špatný (i když cenově je také pravděpodobně mimo naše možnosti). Já bych spíš tipoval nějakého útočníka, přeci jen z posil jsou dva obránci (Švento, Michel) a jeden záložník. Jedná se o Coufalovi (obránce), takže mi tak nějak vychází to zahraniční eso na útočníka. Navíc při předpokládaném odchodu Škody.

  22. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 09.06.2016 19:09 |  
    0 0

    No jo no. Tak jsem si trochu zafantaziroval no. Pri postupech do zakl.casti LM by se neco mohlo vratit. Ale chce to mit ty hrace a nebyt casem v LM pro smich. Viz Arsenal vs SKS 7:0.Chtelo by to byt trosku konkurence schopny hrace na bezny kluby z Nemexka,Ruska atd. Vim,ze Real a Barcu porazet nebudem. Ale aby nebyl postup a vysledky nulovy.

  23. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 09.06.2016 19:09 |  
    0 0

    No jo no. Tak jsem si trochu zafantaziroval no. Pri postupech do zakl.casti LM by se neco mohlo vratit. Ale chce to mit ty hrace a nebyt casem v LM pro smich. Viz Arsenal vs SKS 7:0.Chtelo by to byt trosku konkurence schopny hrace na bezny kluby z Nemexka,Ruska atd. Vim,ze Real a Barcu porazet nebudem. Ale aby nebyl postup a vysledky nulovy.

  24. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    Kaston     před 8 lety 09.06.2016 19:35 |  
    0 0

    Neměl by někdo rozhovor s Lukášem Železníkem, který si přidával na svůj Twitter? Docela by mě zajímal.

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        Kaston     před 8 lety 09.06.2016 20:34 |  
        0 0

        Děkuji, když jsem to psal, tak to tam ještě nebylo. Ta netrpělivost je asi nakažlivá :-D

        • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 20:51 |  
          0 0

          Je mi sympatické to odhodlání, snad se Železo ještě probudí a začne sázet góly.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            sasky     před 8 lety 09.06.2016 21:46 |  
            0 0

            Přesně. Ono jestli měl tedy celé jaro problémy s kotníkem, tak se nedivím, že v zápasech moc nenastupoval a když, tak nebyl moc vidět. Tak snad se dá brzo dokupy a stane se z něj zabiják.

          • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

            Kaston     před 8 lety 09.06.2016 21:52 |  
            0 0

            Taky se mi líbí jeho zápal a nadšení. Nehází flintu do žita a to je dobře. Pořád si pamatuji na jeho parádní gol z voleje ze zimní přípravy. Dostat šanci si rozhodně zaslouží.

  25. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 09.06.2016 20:28 |  
    0 0

    No tak ted jen doufat,ze na EL,Synot ligu a Mol Cup se nam hraci nezrani,nevykartuji,neonemocni atd Aby pak nebyla vynluva: nemame hrace. S tim se nepocitalo atd. Ted jeste uvolnit Skodu.a Deliho a hura do evropy.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      warhammer (přítel SN)     před 8 lety 10.06.2016 01:17 |  
      0 0

      "Ted jeste uvolnit Skodu.a Deliho a hura do evropy" zní dost zvláštně.

  26. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 09.06.2016 22:46 |  
    0 0

    ANKETA: Rad bych se chtel optat zde mistnich diskujicich: Kdo nebo co je u vas: Spickovy zahranicni hrac. Nase budouci posila. Dekuji

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      malan (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 22:51 |  
      0 0

      Na 95% pocitam s prichodem Zlatana!

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 22:54 |  
        0 0

        A já čekal Messiho.... :(

      • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

        JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 23:39 |  
        0 0

        :D

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.06.2016 23:38 |  
      0 0

      Milan Bortel.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Borgetti     před 8 lety 10.06.2016 00:11 |  
      0 0

      Hráč z kvalitnější ligy než je ta naše a ten hráč je v té lize nadprůměr, a nebo hráč ze stejné kvalitní ligy jako ta naše a ten hráč je tam za hvězdu, a nebo z horší ligy než je ta naše a ten hráč je tam za legendu legend.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      ElBrody     před 8 lety 10.06.2016 06:40 |  
      0 0

      Pro mě do té kategorie rozhodně patří i Švento, takže budu asi "moc realista". A budoucí posilu tipuju hroťáka nebo křídlo z ligy, která je o něco horší než ta naše, ale ten hráč je tam za hvězdu, takže to už jsem pro tebe asi vyloženě zpátečnickej přizdisráč :))

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      slamacek (přítel SN)     před 8 lety 10.06.2016 08:42 |  
      0 0

      mozna Giorgi Kvilitaia, Nemanja Nikolics, Giorgi Kharaishvili.
      u tech gruzincu to je ovsem s velkym otaznikem

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      AlesJa     před 8 lety 10.06.2016 13:30 |  
      0 0

      aleksandar-katai(CZ Bělehrad)
      Dániel Böde (Ferencvárosi TC)
      Florin Andone (Córdoba CF)

  27. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 10.06.2016 05:58 |  
    0 0

    Tak jsem asi naivni no. Cekal jsem asi o trochu vic. Chtel jsem spickove hrace a team do evropy. Snad tam tedy pokud se dostanem do zakladni casti nebudem: jen podprumer vuci dalsim teamum Timto koncim tohle tema.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      sicilianbrno     před 8 lety 10.06.2016 09:33 |  
      0 0

      Prej podprůměr. Připomínáš mě nick jiři1, schválně negativní vzkazy, abyste na sebe jen upozornili a četli si reakce. Tohle většinou dělají 13ti leté školačky na socialních sítích.
      Tímto končím reakci na tebe.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 10.06.2016 09:36 |  
      0 0

      Díky za příspěvky a naivity se neboj. Sny o velkých hráčích ničemu neuškodí.

  28. Koho Slavia potřebuje?

    tantalos     před 8 lety 10.06.2016 10:37 |  
    0 0

    1. Především udržet Simona Deliho a Milana Škodu - jsou to naši nejlepší hráči. Tady se diskutuje, jestli třeba koupit toho Beroa za 50 M a běžně jsou nám slušní domácí hráči nabízeni po 20 milionech. Přišlo by mi fair nabídnout oběma novou smlouvu s tím, že dostanou 20 -28 M za podpis, vysoký plat a speciální premie za výsledky.
    2. Nekupovat reprezentanty. Potíž je, že pokud získáme člena stálého kádru reprezentace třeba Moldávie, nebude zcela soustředěný na to, aby se prosazoval ve Slavii a pracoval pro ni, často bude jezdit někam na různé kvalifikace a šampionáty, bude si upravovat optimální způsob hry na různých soustředěních, aby to vyhovovalo jeho nároďáku a ne Slavii a docela možná se tam zraní kvůli přetížení. Současná situace, kdy v Nymburce se sešlo snad jen 12 hráčů, kteří by se měli připravovat na EL, je vážné varování.
    3. Nestát o hvězdy. Je-li někdo opravdu skvělý, Slavia mu stejně bude brzy málo. Co bychom dnes dělali s Messim a CR7? Brzy by je to tady - na maloměstě (pardon, jsem rodilý Pražák) -přestalo bavit.
    4. Kupovat omezený počet hráčů - vždy maximálně tři nebo čtyři. Na podzim měla Slavia dobré výsledky i úroveň, potom přišla do kádru fůra nových kluků a než se sehráli, bylo skoro celé jaro jen o málo lepší - spíš občas horší než na podzim. Důvod je potřeba sehranosti a koherence týmu, která je často důležitější než kvalita jednotlivců, potíže s aklimatizací a zabydlením v Praze, zapadnutím do týmu atd.
    Proto:
    5. Dnes bych uvažoval nanejvýš o jednom hráči na post pravého záložníka nejraději Francouze, Portugalce, Brazilce případně Chorvata ve věku kolem 22 let, který má potíže dostat se do základní sestavy ve skutečně špičkovém týmu, třeba v Miláně.
    6. Pokud bychom neudrželi Deliho a Škodu, tak pokud možno vyrovnanou náhradu za ně - hlavně za Milana.
    7. Vzal do širšího kádru dva, tři nejnadějnější odchovance, aby se ukázalo, jestli budou charakterově a pracovitostí stačit na ligu.
    8. Uvažovat o Petrákovi, Simičovi a Janktoovi, aby přišli v zimě..

    • Re: Koho Slavia potřebuje?

      Gino     před 8 lety 10.06.2016 12:12 |  
      0 0

      1/ souhlas - nebál bych se příliš velkých rozdílů v platech, ale pravdou je, že se to dá ošmelit i tak, že ty miliony dostanou za podpis
      2/,3/ nesouhlas (ty jseš "navzdyslavia"?) :-)
      4/ napůl - sehrání se naopak na soustředění pěkně povedlo. Trápila nás marodka a zranění
      5/ nesouhlas, i když bych si to taky přál (opět - nejsi navzdyslavia?) :D
      6/ jasan
      7/ tohle přece už je
      8/ hmm... asi jako s pětkou - přál bych si, ale nevidím to reálné. Proč by to dělali (především ti hráči)?

    • Re: Koho Slavia potřebuje?

      kalex     před 8 lety 10.06.2016 15:30 |  
      0 0

      To ale podle tvé logiky bychom se tedy neměli snažit o reprezentanty? Fajn, ale podle té samé logiky bychom se tedy těch reprezentantů co máme museli zbavit, to je bod jedna, kvůli bodu dva. Bod tři: všem je jasné, že i ty nejlepší chtějí hrát v ligách hlavně na západě, ale pro Slavii to může být perfektní reklama, že se tady ti borci vykopou. Takto se zmenší pochybnost zrovna těch mladých, o kterých píšeš v jiném bodě, proč jit zrovna do Slavie.
      Jinak souhlas.

    • Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

      AlesJa     před 8 lety 10.06.2016 13:14 |  
      0 0

      neznám, ale dle statistik je snad lepší i ten Linhart

  29. Re: Slavia zná další soupeře v přípravě

    navzdyslavia     před 8 lety 10.06.2016 18:03 |  
    0 0

    Jsem tu asi za hlupaka,ale nevadi mi to. Vazne ne. Jsem jen optimista ne pesimista. Vubec jsem neuvazoval o hracich jako je Messi,Ronaldo,Ibra atd. Jen jsem zafantaziroval nad Hamsikem,Bero,Skrtel. Pravda,ze stoji hodne penez. ALE!!! Velká hvezda ze zapadni ligy by k nam ani hrat neprisla i kdyby penize byli!!! Jen jsem chtel pri pripadnem postupu za rok,dva,tri do zakladni casti LM byt konkurence schopnym teamem treba proti napr. Borussia, Schalke, CSKA,Porto atd vyrovnanym soupeřem a postup z druheho mista. Samozrejne to zalezi i na tom na koho narazime. A ne,ze se kvalifikujeme a se vsemi vyhorime. Napr. posledni ucast v LM. Chci myslet na postupy, ne postoupit, oslavit a hned vypadnout.