Tři vstřelené góly venku, to není něco, co by Slavii potkávalo zrovna každý týden. V této sezóně tomu tak bylo jen jednou, když na podzim červenobílí vezli všechny body z Ostravy po výhře 3:1. Slavia byla v Příbrami lepším týmem a vyhrála zaslouženě, na druhou stranu nepředvedla kdovíjak dechberoucí výkon. Ke snadnému průběhu zápasu jí hodně pomohla první branka, ke které Součkovi (již potřetí na jaře!) pomohla teč bránícího hráče a Hruška byl naprosto bezmocný. Druhý gól padl vzápětí po pěkné akci, na jejíž konci byl na hranici vápna nepochopitelně vůbec nehlídaný jediný útočník Slavie Mešanovič. Ten po delší době předvedl to, od čeho na hřišti útočníci jsou, a nekompromisně zavěsil míč do sítě. Třetí branka Baráka po střele z poměrně velké dálky zápas po půlhodině rozhodla.
Jako by právě vědomí, že zápas je již rozhodnut, zapůsobilo na hráče na hřišti tak, že už není potřeba se příliš snažit. Příbram byla dopředu velkou část zápasu úplně jalová, slávisté se nikam nehnali, takže to ve druhé půli nebyla zrovna pohledná podívaná. Trochu života do hry přinesl, jak bývá nyní dobrým zvykem, střídající Kenia a ačkoli po akcích, do kterých se zapojil, tentokrát branka nepadla, pomohl alespoň trošku vyspravit nepříliš dobrý dojem z druhého poločasu.
Na tento zápas by se asi brzy zapomnělo nebýt představení čtvrtého sudího Pilného a brankového rozhodčího Jecha, kteří byli více resp. méně viditelně opilí a především první z nich výrazně bavil diváky svým stínováním jednoho z asistentů. Liga má tak na závěr sezóny na krku pěkný skandál, který by asi v civilizovanějších zemích měl dalekosáhlé následky (pro připomenutí souvislostí a dalších afér sudích doporučuji článek Luďka Mádla na serveru aktualne.cz zde). Protože jsme ale v zemi, kde mimo jiné může být úplně bez problémů šéfem fotbalové asociace majitel jednoho z ligových klubů, nad jehož do očí bijícím střetu zájmů už se ani nikdo nepozastavuje, nelze čekat, že by úsměvná aférka s opilým rozhodčím strhla lavinu, která by smetla roky budované impérium temného lorda.
Teď už ale k hodnocení hráčů. Ti jsou jako obvykle hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Martin Berkovec - 5 - Brankář Slavie neměl příliš mnoho práce. V první půli na jeho bránu nešla jediná střela a likvidoval jen pár centrů. S inkasovanou brankou nic dělat nemohl, když nejistě vyběhl, Bednář hlavičku poslal daleko nad, Zápotočný jej ve druhé vyložené šanci prakticky trefil. Výborný zákrok předvedl proti první šanci Zápotočného, kdy rychle vyběhl a donutil soupeře jej nastřelit. Přesto však (i vzhledem k nepříliš kvalitní rozehrávce nohou) se kloním spíš ke známce pět než šest.
Jan Mikula - 4 - Mikulovi nikdo nemůže upřít snahu, málokdo v něm ale asi bude vidět fotbalistu schopného být na svém postu výrazným přínosem pro svůj tým. Směrem dozadu nemám s jeho včerejším výkonem sebemenší problém, dopředu však Mikula nepředvedl vůbec nic, minimálně jednou pak vyloženě nazdařbůh nakopl míč na soupeřovu polovinu místo rozvinutí akce po zemi s nabízejícími se spoluhráči.
Jiří Bílek - 5 - Stoperská dvojice působila docela jistě, Bílek často vystupoval k Bednářovi do soubojů při nákopech na naši polovinu, v nich se mu vedlo střídavě, sudí Marek v jeho zákrocích docela často viděl fauly. Když byl po jednom souboji ještě otřesen, sotva se zvedl a doběhl do vápna, přiletěl další centr na Bednáře, kterého pak Bílek vůbec neuhlídal a útočník soupeře hlavičkoval naštěstí nad bránu, ve které nebyl chybně vybíhající Berkovec.
Michal Frydrych - 5 - Ačkoli nastoupil ve středu obrany po delší době, neměl s tímto postem problém. Své si odbránil, nachomýtl se však k inkasované brance, když mezi ním a Bořilem prošel míč k Brandnerovi, který navíc nebyl v ofsajdu právě kvůli postavení Frydrycha. Nevidím u něj důvod posunovat hodnocení ať už směrem nahoru nebo dolů.
Jan Bořil - 5 - Dle mého názoru celé jaro ukazuje, jak přínosný bude pro tým v budoucnu. Na rozdíl od Mikuly je vyloženě ofenzivně laděný a často doplňoval Zmrhala v ofenzivní aktivitě, možná i proto Slavia táhla většinu akcí po své levé straně. Žádná jeho akce však nevedla k něčemu nebezpečnému, dostal se jednou ke střele z hranice vápna, ale ta mu příliš nesedla a Hruška s ní neměl větší práci. Přesto bych silně zvažoval vyšší známku nebýt toho, že Brandnera při inkasované brance neuhlídal právě on. Takto se dostává stejně jako stopeři na průměrnou pětku.
Jaroslav Mihalík - 5 - Pro Mihalíka je toto jaro dle mého názoru velmi cenné a čekám, že Slavii se jeho nasazování zúročí v další sezóně. Včera toho předvedl málo, nebyl příliš ve hře, protože Slavia hrála častěji po levé straně. Když už se dostal k míči, naznačil technické umění, které většině jeho spoluhráčů schází. Hned v několika případech mu ale chyběla rychlost při střelbě a tak jeho pokusy blokovala obrana domácích a míče ani nedoletěly na bránu Hrušky. Dozadu pak Mihalíkovi chyběla potřebná zodpovědnost a bránil dost laxně. V součtu jsem váhal mezi čtyřkou a pětkou, přiklonil jsem se k lepší známce, protože Mikula za ním v obraně hrál ještě hůř.
Tomáš Souček - 5 - Zápas nasměroval správným směrem prudkou střelou, při které měl dostatek štěstí, že trefil Treglera tak, že se míč odrazil do protipohybu Hrušky a přitom do sítě. Tentokrát se příliš nedostal ke svým výborným dlouhým diagonálním pasům, kterými uvolňuje spoluhráče na křídlech v domácích zápasech. Střed hřiště ale neznamenal pro slávisty velké nebezpečí, což byla i jeho zásluha. Protože mu k brance pomohlo víc štěstí než kvality, volím tentokrát nižší známku.
Josef Hušbauer - 6 - Hušbauerovi pomohla vstřelená branka v minulém zápase proti Slovácku. Přišlo mi, že včera hrál častěji výš než bývalo zvykem, blíž pozici, na které by jej fanoušci viděli nejraději. Přispěl výbornou přihrávkou ke druhé brance Slavie, v závěru zápasu pak po nahrávce Kenii střílel z hranice vápna do tyče. Více takových výkonů a nevraživost části slávistických fanoušků se jistě výrazně utlumí.
Antonín Barák - 6 - Barák předvedl ve středu hřiště to, co od něj fanoušci po minulých zápasech čekali. Byl aktivní, zapojoval se do kombinace a zápas prakticky rozhodl moc pěknou střelou z dálky (nicméně nemyslím, že má Hruška úplně čisté svědomí). Že svůj gól neslavil, mu vůbec nezazlívám, naopak je mi takové chování sympatické.
Jaromír Zmrhal - 6 - Jak už jsem psal výše několikrát, Slavia hrála včera většinou po své levé straně, kde byl velmi aktivní Zmrhal. Ten se podílel na všech třech brankách, když u něj začaly všechny gólové akce. Jako jeden z mála pak působil aktivně i ve druhém poločase. I u něj je však výrazný prostor ke zlepšení, jeho centry jen málokdy nacházejí spoluhráče. Rozhodně to byl od něj ale lepší výkon než ve většině ostatních jarních zápasů.
Muris Mešanovič - 6 - Mešanovič konečně předvedl to, co od útočníka ve Slavii asi všichni čekají. Když se dostal do vyložené šance, nekompromisně ji zakončil brankou. Kromě toho přihrál hrudí na gól Součkovi. Do dalších šancí se už nedostal, chválit tak můžeme jen jeho stoprocentní úspěšnost v proměňování. Výrazný posun oproti mnoha jarním zápasům, ve kterých Muris naopak působil jako spalovač a Slavia i vinou toho přišla o několik bodů.
Levan Kenia, Karel Piták a Miljan Vukadinovič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. Přesto je potřeba ještě jednou zmínit aktivitu, kterou směrem vpřed přinesl Levan Kenia, který mimo jiné v nastavení dobrým centrem hledal jednoho z ostatních dvou střídajících hráčů, Piták si ale špatně zpracoval míč, přitom nabíhající Vukadinovič by měl asi lepší pozici buď k zakončení nebo k nahrávce Pitákovi před prázdnou bránu.
Komentáře (117)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
před 9 lety 12.05.2016 11:26 |je zde zřejmá jiná optika Alanorova vidění a optika Quelhara. Nehodnocení Pitáka je velkou chybou, jistě by si zasloužil sedmičku :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Tomski před 9 lety 12.05.2016 12:26 |přesně tak...:-D
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Papol před 9 lety 12.05.2016 21:37 |Myslím, že hodnocení je velmi objektivní, bez emocí a opravdu skutečnost. Prostě mi to připadá lepší, než Alanorova hodnocení.
Akorát mi připadá, že Mikula si dovolit dopředu moc nemůže, pokud se Mihalík nevrací, což nedělá. Potom to má ten kluk těžký a hlídá si, aby neudělal chybu v obraně. Zmrhal na druhé straně se vrací, takže obránce na jeho straně si může dovolit daleko více....
Papol
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
před 9 lety 12.05.2016 22:54 |vůbec nechci hodnotit styl hodnocení. Jak Alanorovo tak i Quelharovo je plně v pořádku. Jen jsem zhodnotil rozdílnost názorů.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
spino před 9 lety 12.05.2016 11:33 |Osobně nechápu (a teď to myslím zcela vážně), proč místo Pitáka (co vlastně ten do hr přinesl?) nedostal šanci Oskar Fotr. Jednak jsme dohrávali bez útočníka a pouze odkopávali, a Fotr je přesně ten typ brejkového útočníka, který by po pár Keniových pasech mohl příbramskou bránu ohrozit.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
před 9 lety 12.05.2016 11:38 |Oskar si ještě hodně zakope. Přál bych si aby Karel proti Plzni hrál v základu.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
spino před 9 lety 12.05.2016 11:55 |Rozlučka s Karlem na posledním zápase by nebyla špatná.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
JS (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 11:42 |Já jsem také pro, v zápasech, kdy už o nich nejde (jsou rozhodnuté, ligová pozice je jistá) je prostě třeba začít zvykat mladé kluky na první ligu. Viz Švícko a Suchý tehdy dááávno.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
no-nick před 9 lety 12.05.2016 19:01 |Ač ti mívám volání po Oskarovi za zlé, teď musím souhlasit. Kdy jindy dát cuchnout mladochovi než v takovém zápase.
Moje hodnocení
Mike před 9 lety 12.05.2016 11:47 |Já jsem byl včera spokojený, u Jardy se za 100 Kč servírovalo pěkné menu:
1/ Vyhrálo se venku, úplně s přehledem, se 3 vstřelenými brankami
2/ Výkon byl v 1.poločasu slušný
3/Co mě nejvíce těší- nesnížili jsme se k žádné levárně, protože asi by oběma vyhovoval bod, ale zcela suverénně jsem ovládli 1.poločas, a dali k ledu všechny spekulace tipu- moravská mužstva si vzájemně pomáhají, proč si nepomoci v Čechách.
4/Hráli jsem bez 3 nejlepších hráčů, a přesto jsme vyhráli. To Ščasný by určitě nezapomněl zdůraznit, jak byli oslabeni.
5/ V posledních 2 zápasech jsme dali 8 branek, z toho 6 ze hry, vesměs po pěkných kombinacích.
6/ Disciplína-poslední 2 kola odehrána bez žluté karty
7 Tonda Barák- výborný nákup, velká možnost se ještě zlepšovat a být do budoucna stěžejním hráčem
8/ rozhodčí- skvělá třešnička na dortu- vidět ho ,,běhat" 30 metrů pode mnou- neopakovatelné.
Re: Moje hodnocení
AlesJa před 9 lety 12.05.2016 12:00 |jeden bývalý sudí, mi tak před rokem vyprávěl, že do středočeského Palerma jezdil hrozně rád, že se tam vždy pořádně najedl a napil, pak dobře vzpomínal na Moravu a na České Budějovice a naopak na spartě to byl jen psychologický tlak a zastrašování :-)
Re: Moje hodnocení
Mike před 9 lety 12.05.2016 12:03 |Já jenom nechápu, proč ho zbylí rozhodčí nespacifikovali už v kabině.
Mohlo se to svést třeba na žaludeční nebo střevní problémy, a byl by klid. Já nejsem žádný pijan, ale po 3 pivech nebo pánákách bych se takhle určitě nemotal.
Re: Moje hodnocení
AlesJa před 9 lety 12.05.2016 12:10 |určitě to museli zbylí rozhodčí vědět, možná mysleli, že si tam sedne a bude v klidu, jenže on si myslel, že je lajnovej :-). A Starka řekne, že si chlast přivezli, že po nich v kabině lahev slivovice.
Re: Moje hodnocení
sicilianbrno před 9 lety 12.05.2016 12:28 |Přesně, stačilo ho aspon usadit, pomoct mu mačkat čisilka na tabuli a možná by se to nějak skrylo...ale nechat ho parodovat pomezního a neříct mu, že dneska není lajnovej to bylo předem odsouzeno k prozrazení :-)
Re: Moje hodnocení
vavicek před 9 lety 12.05.2016 12:42 |Jech byl taky opilej. Těžko je mohlo napadnout, že si bude hrát na pomezního.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
mart01 před 9 lety 12.05.2016 12:06 |Zmrhalovu šestku naprosto nechápu. Celé jaro je naprosto tragický. Vždyť on už hraje ligu 4 roky! On by nás měl teď táhnout. A když to porovnám s Tondou Barákem, tak to snad ani není k porovnání. Zrovna včera jsem se na Zmrhala opět zaměřil detailně, on snad každý souboj prohraje. Přál bych mu, aby se zvedl, ale bohužel, momentálně je to velice průměrný fotbalista. Pokud se chceme posunout výš, potřebujeme kvalitnější křídlo a ne fotbalistu, který se dokáže 90 minut schovávat.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 12:18 |zmrhal ma 6 zrejme pro to, ze se nehodnoti jeho pusobeni posledni 4 roky, ale vcerejsi povedeny vykon. Pral bych Vam mene zasti vuci hracum nasi Slavie, neni to dustojne...
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
mart01 před 9 lety 12.05.2016 12:28 |Není v tom žádná zášť. Jen mě jeho neviditelné výkony jako fanouška Slavie ničí. A myslím, že po takové době si už nemá cenu nic nalhávat, bohužel. Jak píšu, potřebujeme kvalitnější křídlo. A Zmrhalovi samozřejmě přeji ať se zvedne, možná, že pořádná konkurence by mu prospěla.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
sicilianbrno před 9 lety 12.05.2016 12:29 |No za včerejšek mu křivdíte, 6 si zasloužil, byl jeden z nejaktivnějších slavistů, ale respektuju váš názor, toto je také jen můj.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
AlesJa před 9 lety 12.05.2016 12:34 |to máš těžké, někteří produktivní hráči např. Nitrianský nebyli elegantní, jejich chyby byli hrozně vidět. Ale zrovna včera nelze Jardovi upřít snahu a podle mě dobrý pohyb, na druhou stranu lehce kazí a mám pocit, že při hře nepřemýšlí.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
quelhar (admin) před 9 lety 12.05.2016 12:45 |On je Zmrhal tak neviditelny, az u nej zacina drtiva vetsina akci, ktere skonci golem. Za poslednich pet zapasu 1 gol, 4 asistence a u dalsich tri golu hokejovovou terminologii druha asistence, neboli predfinalni prihravka. Timhle zpusobem byl u osmi z poslednich 11 vstrelenych branek Slavie.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
utrzeny_ze_retezu před 9 lety 12.05.2016 12:55 |To má z toho, že u toho nepřemýšlí :-))
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
AlesJa před 9 lety 12.05.2016 13:09 |ano při některých situací nepřemýšlí, viz. včerejší možné brejky, vím, je to těžké v rychlosti vše vyřešit nejlepším řešením, ale mě přijde, že on má šablonu a podle té jede. Někdy to účinné je někdy ne. Jsem jeden z těch, kdo ho chce v základní sestavě vidět a věřím, že se bude zlepšovat.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
martyni (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 14:49 |Presne tak. A kdyz nehral nebo byl z formy, nemohli jsme dat gol. Rekl bych dulezity hrac..:)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
vavicek před 9 lety 12.05.2016 12:46 |Zmrhal má čtyři goly a čtyři nahrávky. V součtu druhý nejlepší.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 12.05.2016 13:14 |Smely, jak Zmrhy hrál? Zápas jsem neviděl.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Malvin před 9 lety 12.05.2016 13:25 |Tak rozbor od Smely by mě taky hodně zajímal.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 13:37 |sem netusil , ze sem tak popularni, hral dobre :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Malvin před 9 lety 12.05.2016 13:47 |Nezklamal. :o)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 13:58 |misty az velmi dobre
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Dobi před 9 lety 12.05.2016 15:42 |Mě Zmrhal příjemně překvapil po té bídě jinak na jaře. Zvláště v první půli, když hrál pod námi (proti hlavní tribuně), tak jsem párkrát příjemně žasnul!
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 15:55 |chvilkama az opravdu velmi dobre :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
JS (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 13:44 |"Zažil jsem toho ve fotbale hodně, ale tohle překonalo všechno. Mám povahu řešit vše diplomatickou cestou s klidnou hlavou, ale v tomhle případě je škoda, že nemáme trest smrti, ale jen doživotí," řekl novinářům předseda FAČR Miroslav Pelta.
http://sport.aktualne.cz/miroslav-tulinger/r~a7426d58181e11e68d00002590604f2e/
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
AlesJa před 9 lety 12.05.2016 14:00 |vždyť by byl již několikrát po smrti :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Jachym před 9 lety 12.05.2016 14:20 |Věděl jsem, že je to lump, ale nemyslel jsem si, že je takový blb...
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Jiri1 před 9 lety 12.05.2016 15:07 |Ono je to tezký , rozhodci se Damkové v zavesu s Bebrem bali, Tulinger je sice povazovan za protekcní sv........, ale jakousi sedou mys, cim více terorizoval jako ligový delegát vsechny okolo a zkousel to i na rozhoci , tím více je neoblíbený a je témer jisté , ze i s Dasou v zádech to bude mít spíse na odchodnou.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
donford před 9 lety 12.05.2016 15:10 |Tak Pelta to konečně řekl přesně. To co si myslí většina fotbalové veřejnosti .... nesmíme být bandou alkoholiků (a podvodníků především). Ovšem pokud nevyrazí ze letošní "výkony" Královce, Kocourka, Ardeleana, Patáka a Lercha, pokud si vzpomínám jen na některé, kteří zařezávali především Olomouc a Zlín, není šance. Prostě plevel Berbra a Damkové se rozšířil už příliš a teď můžeme být Evropě jen pro smích. Škoda, opravdu škoda, že si hlavní rozhodčí nezvrtnul včera kotník. A nastoupil by ten 4. rozhodčí. Sice by se zápas nedohrál, ale ten kabaret by byl na jakousi fotbalovou Nobelovku.Byli bychom světoví.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Jiri1 před 9 lety 12.05.2016 15:25 |Opravim te, zápas by se dohrál, sel by na to zrejne ten druhy brankovy rozhodci, nebo dalsi rozhodci, který by byl přítomen a podle vseho tam chlapci nebyli sami, zrejme to melo nekde po utkání pokracovat.
Tak tebou jmenovani rozhodci z ligy nezmizí , mají podporu nekterých týmu z ligy a neni jich málo, staci jen zmínit pragocentrizmus a je to.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Dobi před 9 lety 12.05.2016 15:39 |On stačil i ten malý kabaret, než ho "uklidili". My jsme seděli na protější tribuně a dohadovali se, co to je zač. Tam je dost široká zatravněná dráha, takže byl mimo hřiště a domnívali se, že je to natáčení jakési grotesky... A nebo, že to je místní neškodný blázen, že o něm vědí, ale že nijak neovlivnil hru, když běhal podle pomezního a opičil se gesty... Bože, to je úroveň!!!
A Pe pe Pelta je je najednou rozhodný a chtěl by trest smrti... Bože, to je úroveň!!!
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Jiri1 před 9 lety 12.05.2016 15:50 |Tak postih ano, vyrazeni z listiny rozhodcich pro profesionalni souteze pro vsechny rozhodci, protoze ostatni to minimalne vedeli, / alkohol v lednici je v podstate na kazdém utkání, nekterí rozhodci bez nej nejsou schopni ani vybehnout k utkaní/, ale nechal bych je na urovni okresu pískat ty nejhorsi sracky, kam se nikomu nechce treba po dobu nekolika let, tim by dokazali snahu se napravit, tomuhle trestu se vysmejí, zacnou to delat jako chrestys a stanou se nepostradatelni v zákulisí.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
sicilianbrno před 9 lety 12.05.2016 16:32 |Vyřazení z listiny pro všechny rozhodčí v žádném případě, nevidim důvod. Sám starka řekl, že na Jechovi nic divného neviděl, tudíž toho by si nemusel všimnout ani hlavní. Ten čtvrtý rozhodčí byl vyřešen delegátem, který jeho úkony zastal společně s asistentem (kvuli střídání) ve zbytku utkání dobře....to už by si chtěl těch objetních beránků až příliš. Já vím taky u mě v práci, že se dva kolegové většinou v práci flákají, až jim na to přijdou tak mám letět taky??
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
vavicek před 9 lety 12.05.2016 16:44 |Nadýchali všichni kromě Jecha, který odmítl. Letět měl samozřejmě i delegát. Na Západě by v takovém případě letěla i celá komise rozhodčích.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
sicilianbrno před 9 lety 12.05.2016 16:51 |To, že nadýchalo 5 lidí sem četl jen v "pravdivvým" blesku, kdyby nadychali všichni tak jsou logicky bez milosti vyškrtnuti komplet všici a ne pozastavenou činnost do konce sezony.
Jestli máš zdroj, tak sem hod, rád si přečtu
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
vavicek před 9 lety 12.05.2016 16:56 |Dle policajtů nadýchali čtyři lidé. Což odpovídá. Podle denikusport měli kolem 0,1. Akorát čtvrtý měl víc. Dát si pivo dle Pelty můžou, takže neletěli.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 20:49 |0,1 může nadýchat kdokoli i abstinent.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
vavicek před 9 lety 12.05.2016 16:58 |např. tady
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/268929/pilny-mel-asi-pres-dve-promile-na-sudi-jsem-na-ranej-rekl-starka.html
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 16:52 |''A třeba i proti čtyřem zbývajícím rozhodčím, kteří v Příbrami účinkovali, ale u nichž dechová zkouška přítomnost alkoholu v těle neprokázala.'' Píšou, že neprokázala, tím pádem nadýchal jen Marek Pilný.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
dubas před 9 lety 12.05.2016 21:44 |Rozpustit komisi rozhodčích, když je před náma už jen poslední kolo a finále naMol Cupu, když od nového ročníku má být nová KR, takové zbytečné a nic neřešící gesto.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 12.05.2016 16:58 |jiří máte pravdu, alkohol nezůstává jen v lednici, ale je to vlastně nějaký folklór, že si rozhodčí nejednoho panáka dávají i na nejvyšší úrovni. málokdy se ale stává, že vyběhnou ale takto pod parou, myslím, že pilný totiž ani netuší, co se včera vlastně dělo :D
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Papol před 9 lety 12.05.2016 21:41 |A ještě by měl vyhodit sebe, podvodník peltovskej.
Papol
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
japhy před 9 lety 12.05.2016 16:28 |Bože, to je játro ten Pepepelta( díky, Dobi).
Prej trest smrti, ohrozit produkt českého fotbalu...Asi byl taky nalitej. Si zase nevidí do pusy a snaží se bouchnout do stolu, když už konečně může a Berbr není proti.
Ostuda to sice je, trest jasnej, ale radši uvidím takový komedianty, než střízlivýho profíka, co v Jihlavě pískne konec, jen aby domácí nešli sami na gólmana. Tohle je ten pravej sajrajt, co ničí "produkt českého fotbalu", a ne pár vožralů, s kterýmá se udělá krátkej proces.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Fulham před 9 lety 12.05.2016 16:31 |Tak Cauley po zranění opět v nominaci U21 Anglie. No kdyby odešel ten Milan (což bych nerad) a byla ta EL, tak bych o jednom útočníkovi věděl... :-) kolik asi stojí takovej mlaďas z jednoho podprůměrného druholigového klubu? Honzo?!? :-) na Rosse asi nemáme. Neberte to moc vážně hlavně.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 17:51 |Jestli myslíš Cauleyho Woodrowa, tak podle Transfermarktu je jeho hodnota 750.000 liber. Ovšem vzhledem k faktu, že angličtí hráči jsou na ostrovech vždycky docela horké zboží a dále neskutečnému množství peněž, které mají k dispozici týmy PL, bych se nedivil, kdyby za něj někdo vysázel z fleku klidně milionů 10...v librách samozřejmě.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Fulham před 9 lety 12.05.2016 18:26 |Myslím, že se je to v eurech, ale to je jedno. Viděl jsem ho párkrát v TV a živě proti naší 21 před eurem a líbil se mi. V FFC se přes Rosse moc nedostane, jestli tedy ten nepůjde za lepším, což je dost pravděpodobné. Samozřejmě psáno s vědomím, že hráče anglické 21 sem těžko dostaneme. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Karlsson (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 01:05 |V sobotu jsem navštívil zápas Fulhamu. Craven Cottage je nádherná, ale je normální, že domácí fanoušci téměř vůbec nefandí? Třikrát za zápas coyw a jinak nic moc.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Fulham před 9 lety 13.05.2016 06:00 |Ono po té sezóně je div, že se tam přijde 18tis viděno naší optikou.... jinak máš recht, obecenstvo je takové klasické na hru reagující, což někdy ale znamená pěkný hukot. Kotel dle nás mají v Londýně snad jen na Crystal Palace...a Chalupa je magická :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Romino před 9 lety 12.05.2016 17:42 |U nás je ve fotbale opravdu možné všechno, nejvíce mě fascinuje Pelta a jeho výroky, ten člověk nemá vůbec žádnou sebereflexi, kdyby byl trest smrti ve fotbale, tak by se nedožil ani konce hráčské kariéry. Opravdu obdivuji, že do tohoto spolku může někdo dávat vlastní peníze, vůbec bych se nedivil, kdyby CEFC ze spolupráce s FAČR vycouval.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
martyni (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 18:22 |No je zajimavy, jak se tady Pelta rozpovidal o opilcich, ale zatim v tichosti presel ten zarez Olomouce na Slovacku. Je moc pekny, ze se rozciluje, ze se poskozuje dobry jmeno fotbalu, ale jaksi zapomina, ze nejvic se poskozuje uplne jinymi vecmi. PRedpokladam, ze v sobotu proti Pribrami nasadi becko a bude se usmivat, jak dava mladym sanci.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
rak (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 19:43 |Naprostý souhlas. Je to ostuda, ale to je asi tak všechno. Různé zářezy jsou neskonale horší.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
japoko před 9 lety 12.05.2016 18:31 |Naopak ti nakouřený sudí je pravej obraz naší slavný ligy! prostě komedie, říznutá trapárnou! Asi jako v celý společnosti!
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Fallen (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 18:54 |+1
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 12.05.2016 22:56 |OT: R. Hrubý a Z. Linhart nominování do reprezentace U20 https://repre.fotbal.cz/nominace/nominace/93
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Fallen (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 06:01 |Můžu se zeptat, jak je možný nominovat 22 letého hrubého a linharta do reprezentace do 20 let?
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Fulham před 9 lety 13.05.2016 06:24 |No....ono to spíš vypadá na výběr pod hlavičkou U20.... :-))
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
klimi před 9 lety 13.05.2016 09:04 |Ano, je to turnaj v Toulonu, kde mohou hrát hráči ročníku 93 a mladší.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Travinho před 9 lety 13.05.2016 07:09 |http://www.profutbal.sk/euro_2016/clanok207723-V_nominacii_na_pripravne_zapasy_aj_Skriniar_Bero_ci_Zrelak.htm?utm_content=neprehliadnite__titulka
Dušan Švento v nominaci, Jaro Mihalík mezi náhradníky. Ten se na EURO asi nepodívá, ale je fajn, že je aspoň tam.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
AlesJa před 9 lety 13.05.2016 08:52 |Šádek k možnému odchodu do Slavie.
http://fotbal.idnes.cz/fotbal-plzen-sadek-0np-/fotbal.aspx?c=A160506_165718_fotbal_rou
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
mirecek1111 před 9 lety 13.05.2016 09:00 |A neco cerstvejsiho :) Dneska je rozhovor s Trundou kde zmiňuje plánováne posilovani s tim, že se diváme predevsim do zahranici. A do scautingu je skutečne zapojen Uhrin st. Pokud postoupíme do pohárů, mohl by byt rozpočet 250 mega.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Barra před 9 lety 13.05.2016 09:02 |Kde to najdu, Mirecku? Diky -:)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
mirecek1111 před 9 lety 13.05.2016 10:08 |V dnešním deníku sport je s nim rozhovor na jednu stránku.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
slamacek (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 11:19 |a nemoh lby jsi to prefotit a dat nekam? tady u nas na vsi uz je sport rozebran.. diky
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 13.05.2016 09:25 |No na léto jsem opravdu zvědavý, a na ty případné zahraniční hráče se těším, je to vždy pro fandy velká neznámá. Sice tam bývá trochu delší adaptace, než u československých hráčů, ale tak základ mužstva už je (Pavlenka, Bílek, Frydrych, Bořil, Souček, Barák, Hušbauer, Mihalík), takže je na čem ty posily stavět. 250 mega? Tak to už bychom byli na úrovni Sparty, ne? Kolik mají na letné, 300?
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
AlesJa před 9 lety 13.05.2016 09:31 |snad nám někoho ukáží již v Čelákovicích :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
sicilianbrno před 9 lety 13.05.2016 10:04 |Tak zahraniční hráči sou i slováci a mě by nevadilo jít po stopách let minulých, nebo jít příkladem Plzně. Ten Lászlo Bénes ze žiliny nevypadá věru zle, viděl ho nedávno v ligovém zápase a mrkl i na sestřich o něm (chápu že v sestřihu vypadá každej dobře),.
Takže záloha Bénes, Bero, Mihalík, Švento a hned by měli přezdívku Slovenská strela :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Ravik před 9 lety 13.05.2016 10:59 |myslím, že hráči jako Bero, Benes, Lobotka atd. musí do Slavie přijít tak v 17 letech. Nyní už je to finanční sci-fi.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 09:13 |Z diskuze na eurofotbal.cz:
"Ivorian defender Simon Deli of Slavia Prague is being tracked by Lille, Marseille, Stoke City and Southampton."
Obávám se, že Simona v létě opravdu neudržíme :(
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 13.05.2016 09:20 |Nevím, zda by k udržení pomohly ty poháry, ale já osobně se jdu s Delim v sobotu prakticky rozloučit. Což platí v bleděmodrém i o Škoďákovi. V jeho případě však věřím, že jej za 2-3 roky máme zpět a pomůže nám v té době vykopat skupinu LM.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
AlesJa před 9 lety 13.05.2016 09:25 |:-/ máš pravdu a mám to podobně, jen si nemyslím, že se Milan bude za 2-3 roky v takové formě.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 13.05.2016 09:28 |To asi ne, záleží kam půjde a jak moc/málo bude hrát. Ale s jeho stylem si myslím, že až tak stárnout nebude. To se týká hlavně těch rychlostních/brejkových útočníků (Baroš, Vlček, Kuka). Tam to stárnutí je markantnější.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 09:27 |Musím věřit tomu, že náš Klub se bude snažit finančně hrát podobnou roli jako Kyjev, Šachtar, apod. které taky neprodávají TOP zboží západním průměrákům... Alespoň ne hned. Simon je právě ten poklad, který nám může pomoc klidně do skupiny EL. Max. jeden odchod za přestup, víc ne. A to má už rok slíbeno Superb :(
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
AlesJa před 9 lety 13.05.2016 09:33 |měli ho zde oženit :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Liborekk_SKS před 9 lety 13.05.2016 09:37 |:-)))
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 13.05.2016 09:40 |Před tím jej samozřejmě rozvést... ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
JS (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 09:34 |Tak zase těžko bránit hráči ve vytouženém angažmá "doma" ve Francii. Co jako chcete dělat? Nutit ho zůstat? Přestane podávat výkony, přeřadíte ho do béčka a co pak? Akorát devalvuje svou tržní hodnotu, a nakonec ho prodáme za desetinu nebo nakonec rozváže smlouvu zadarmo. To je snad lepší ho prodat třeba za 150 mega. Za to můžeme koupit tři Luftnery.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 13.05.2016 09:39 |Je to jak píšeš, dá se mu to vysvětlit tak, že má pro nás hodnotu 100 mil, takže pokud ji někdo nedá na stůl, tak bohužel, ale jakmile to na stole bude, tak poděkovat, popřát hodně zdaru a rozloučit se. Gor pokud je tu fakt Deli bez rodiny, to není dobrý.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Alanor (admin) před 9 lety 13.05.2016 09:39 |Je utopie si myslet, že si ze Slavie někdo vytáhne hráče do základu top klubů. Naopak Lille, Marseille, Stoke a Southampton jsou všechno velice dobré adresy, které představují asi maximum, kam se dá ze současné Slavie dostat.
A je třeba na to koukat i z pohledu hráče, který ligu jednoznačně přerostl a pokud chce udělat velkou kariéru, tak potřebu co nejdřív takovýto mezipřestup jako Bony do Arnhemu.
Ale co se týče vedení Slavie, tak si jsou vědomi, jak skvělým hráčem pro nás Deli je. Ale vždycky to záleží na tom, jak je postavena smlouva. Když má hráč podepsáno ještě na několik let, tak záleží na klubu, jestli ho pustí. Když má hráč ve smlouvě klauzuli, že je za x mega automaticky volný, tak s tím klub nenadělá nic.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Jachym před 9 lety 13.05.2016 09:48 |Já si vzpomínám na Tavarese. Ten měl ještě elegantnější projev než Deli, ale v zahraničí zcela zapadl. Ale třeba Bony nebo Džeko udělali díru do světa, tak snad bude následovat spíše jejich příklad.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Travinho před 9 lety 13.05.2016 11:09 |No Tavares byl možná elegantnější, ale mnohem pomalejší, kdežto Deli je na tom rychlostně famózně a právě rychlost je to, co zahraniční kluby zajímá nejvíc.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 10:49 |Souhlas, naopak se jedná o neskutečně dobré adresy, na hráče hrající českou ligu až neobvykle prestižní.
Věřím, že pro jakýkoliv z těchto klubů by nebyl problém zaplatit za Deliho 100+, trošku se ale bojím klauzule v přestupové smlouvě Deliho ze Sparty k nám. Mluvilo se o 50% z dalšího přestupu pro Rudé, což by mě popravdě dost nasralo.
Každopádně nemám nejmenších pochyb, že Simon to jednou dotáhne hodně daleko, umím si ho klidně za 5 let představit v nějakém velkoklubu.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
afro před 9 lety 13.05.2016 10:16 |To se mi nelíbí. Taky se nemusel na jaře tak předvádět, sakra...
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 10:53 |OM uz kolem nej krouzili v zime...byla by to pecka kdyby zustal, ale davam tomu tak 10%...
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 10:49 |Tak doufám, že budeme mít i nějakou klauzuli z dalšího prodeje, protože teď z něj moc nezískáme, když 1/2 z prodeje půjde na letnou.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
afro před 9 lety 13.05.2016 11:00 |To by mohl být docela smutný prodej, když by si mohl pěkně namastit kapsu bolševik. Jsem doufal, že u nás Deli zůstane celý fotbalový život a slavně v 35 i zakončí kariéru. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 11:49 |Ale nevím přesně, jak to je, kdyby v prodeji byla klauzule na další prodej / určitý počet odehraných zápasů za A-tým / repre a další. Jestli i potom by šla 1/2 spartě nebo by šlo vše k nám. Proto by nebylo od věci ho prodat hotově za menší obnos, ale mít větší bonusy.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Jachym před 9 lety 13.05.2016 12:54 |I vy spekulanti...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
afro před 9 lety 13.05.2016 13:09 |Osobně bych to prodal přes nějakej slovenskej tým, jako svého času Rezeš Nedvěda. I když ono se mu to tehdy tak úplně nepovedlo...
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Aloha před 9 lety 13.05.2016 09:58 |Nevím jestli to tady už bylo, ale prý chceme Coufala z Liberce
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Alanor (admin) před 9 lety 13.05.2016 10:04 |To se tu setká se snad větším pochopením než Costa. :)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Betynka58 před 9 lety 13.05.2016 10:06 |Zrovna jsem sem chtěl dát odkaz, předběhl jsi mne. Dle mého - ten Coufal by nemusel být špatnej, ale ten zájem o něj by napovídal, že se příchod Šventíka nějak zadrhává. Ačkoli teď si nejsem jistej - je to levý nebo pravý bek?
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Malvin před 9 lety 13.05.2016 10:08 |Ostravský odchovanec vstoupil do seniorského fotbalu v dresu Hlučína, odkud na začátku roku 2012 zamířil na půlroční hostování do Opavy. V létě ho testovala Sparta, zájem měl i Liberec, ale zranění jeho přestup oddálilo. Nakonec v září podepsal smlouvu v Liberci.
Krajní obránce, který může hrát na obou stranách hřiště, použitelný je i v záloze.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
malan (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 10:12 |Průměr stačí? Myslel jsem, že heslo znělo jinak.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
JS (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 10:16 |Zrovn Coufal je docela mladý lehce nadprůměrný hráč. :)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
afro před 9 lety 13.05.2016 10:15 |To to vzal zase do svých rukou Šimáně nebo co? Já chci Boatengy... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 10:48 |hele, a uz je potvrzeny, ze de ten Zlatan k nam misto Skodaka ? mimochodem neska slusne zaperlil na TWTR zase : "My last geme tonight at Parc des Princes. Came like a king, left like a legend" , strasnej borec.... i bez psychologa... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
afro před 9 lety 13.05.2016 10:55 |Já ti nevím, chybí mi u něj pokora (copyright Lavička). V kabině by to myslím nedělalo dobrotu. Takovej Jaromír Z. by z toho jeho přístupu mohl být docela vykulenej.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 10:57 |ale zase je to docela viteznej typ (copyright Csaplar)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
afro před 9 lety 13.05.2016 11:02 |Už mlčím... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Jachym před 9 lety 13.05.2016 12:52 |A rozdílový hráč... Že by i zde copyright Csaplár? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
afro před 9 lety 13.05.2016 13:05 |Tak určitě (copyright 90% vysolárkovanejch a vykafíčkovanejch modelek s kopačkama).
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
smely (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 13:45 |hovno (copyright Pelta).... (omlouvam se ua expresivni vyraz, ktery jsme pouzil teprve podruhe v zivote a to pouze z duvodu citace)...
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
naplavnik před 9 lety 13.05.2016 11:22 |:D chudák Jarda
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
homerinho před 9 lety 13.05.2016 10:17 |Já bych byl teda za Coufala rád, líbí se mi už delší dobu. Navíc je to poměrně univerzální hráč.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
fredydj (přítel SN) před 9 lety 13.05.2016 11:53 |kde to čteš?
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
homerinho před 9 lety 13.05.2016 11:57 |Samostatnej článek jsem nikde neviděl, tady je krátká zmínka.
https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/776334-liberec-pred-bitvou-o-bronz-depta-hrozba-vyprodeje-snad-nezustanu-sam-desi-se-trener.html#hp-artcl
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
parabolus před 9 lety 13.05.2016 12:55 |Dneska je ve Křetínsko-spartanském sportu rozhovor s Trundou, jelikož jsem v mimo, rád bych si rozhovor přečet. Mohl by někdo rozhovor publikovat zde. Moc díky
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
zeleznik2 před 9 lety 13.05.2016 16:10 |Ano Alanore, pro mne očekávané a správné hodnocení, nikdo extra nevyčníval a nikdo výrazně nerupnul, Mikula asi opravdu nejhorší, ikdyž Berky mne taky zrovna nepřesvědčil a správně si zmínil Bořilovo nepohlídání Brandnera, slušný výkon si Bořil tímto zbytečně pokazil, jinak pokud bude zdravý, tak pravý okraj obrany bude jeho, pokud podepíšeme Šventa. A Frydrych ukazuje velké zlepšení, na stoperu nezklamal, takže ho můžeme postavit na dvou postech, to se taky vždycky hodí, jinak konečně jsme snad po deseti letech zlomili Příbramské prokletí, dali tři branky, takže jsme si zase o něco zlepšili střelecký průměr, pojistili si definitivně páté místo a konečně se zase trefil Mešanovič. Ještě porazit Plzeň a mít slušných 52 bodů.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Barra před 9 lety 13.05.2016 18:42 |Az na to, ze tentokrat hodnotil Quelhar a nikoliv Alanor -:)