Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Bohemians - Slavia 0:0

Slavia remizovala v Ďolíčku 0:0, herně nezářila ani nezklamala. Zvýšila svůj náskok nad Brnem tři kola před koncem na tři body.

Bohemians - Slavia 0:0

Slavia: Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Frydrych - Mihalík (68. Zmrhal), Hušbauer (88. Piták), Souček, Barák - Mešanovič (68. Kenia), Škoda

Trenér Dušan Uhrin vyřešil několik absencí překvapivě, postavil do základní sestavy oba zdravé útočníky Mešanoviče se Škodou, čímž mu na lavičce už žádný další útočník nezbyl. Místo Zmrhala nastoupil na levém kraji zálohy Barák, za ním pak Jablonského vystřídal Frydrych. Domácí také postavili jedno překvapení, konkrétně Michala Švece, který v Bohemce hostuje právě ze Slavie a o kterém web Bohemians ještě včera psal, že má zákaz startu proti Slavii. Od prvních minut se hrál fotbal plný osobních soubojů, ve kterých tak trochu podle očekávání měli mírně navrch domácí. Hned ve třetí minutě se k první nebezpečné střele dral Havel, Bílek jeho pokus stihl zblokovat na roh. Na druhé straně pak prověřil tečovanou střelou pozornost Zlámala Mešanovič. Slavia se prezentovala množstvím nepřesností v rozehrávce, domácí aktivním napadáním a rychlým přechodem vpřed, obraz hry byl tak přesně takový, jaké byly papírové předpoklady před zápasem. Ve 20. minutě centroval zleva Jirásek a Schick trefil tyč. Na druhé straně odebral dobře soupeři míč Frydrych, Barák vysunul do brejku Mešanoviče, jehož střelu vyrazil Zlámal před sebe, dorážející Škoda byl jednak v ofsajdu a jednak pálil vysoko nad. Do konce poločasu už se nic zajímavého nestalo a do kabin se tak šlo za zaslouženého stavu 0:0.

V druhé půli přibyly nebezpečné situace před bránou Zlámala. Hned po dvou minutách si chtěl dojít pro penaltu Hušbauer, který obešel Švece a po jemném kontaktu spadl, Jech faul neviděl. O pár minut později pěknou rychlou akci rozjeli Mešanovič se Škodou, druhý jmenovaný se na konci objevil před prázdnou bránou, v souboji se Švecem ale trefil jen břevno. Penaltu si nevykoledoval ani Škoda, který si za svůj pád po souboji s Krchem měl spíše připsat žlutou kartu, Jech ji ale nevytáhl. Dušan Uhrin pak poslal na hřiště Keniu se Zmrhalem, druhý jmenovaný jen po minutě na hřišti pěkně centroval a Havel uklidil na roh jen těsně vedle vlastní tyče. Domácí se připomněli až po půlhodině hry ve druhé půli, když po centru z přímého kopu Hušbauer trestuhodně prohrál souboj se Švecem, jehož hlavičku zblízka vyrazil reflexivně Pavlenka. V 83. minutě rozjel brejk Kenia, poslal míč do strany na Zmrhala, ten chtěl vybídnout ke skórování Škodu, k míči měl ale těsně blíž dobře vybíhající Zlámal. V závěru zápasu už si žádný z týmů nevytvořil šanci a zápas tak skončil zaslouženou remízou.

27.kolo - Neděle 01. 05. 2016 19:00

Synot liga, 2015/2016
0 - 0
0 - 0
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (153)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 18:20 |  
    0 0

    Tak má Švec zákaz nebo ne? Nehraje ale Čížek, Schick bohužel ano a Rumuni vedou 1:0.

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      bedy     před 9 lety 01.05.2016 18:20 |  
      0 0

      Švec má povoleno hrát.

      • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 18:53 |  
        0 0

        Zákaz mají ti, kterým klub neplatí z nějaké části (odhadem 50%+) plat. Proto za Baník proti nám nenastoupili naši hráči.

        • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

          zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 19:00 |  
          0 0

          Aha díky za info..

        • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

          zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 19:03 |  
          0 0

          Aha tak prý se kluby domluvily na poslední chvíli, je zajímavé, že my v Bolce jsme se nedomluvili..

          • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 19:15 |  
            0 0

            Tak nevím, jak to mají.
            Někde jsem četl, že rozhoduje, kolik klub ve kterém hráč hostuje platí. Proto proti nám mohl hrát Voltr, Koreš, ale ne Hrubý, Červenka?, Dostál?. Možná Švec je placen, třeba jen ze 40% B1905, ale Slavia i přesto nechala Švece hrát.

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 18:52 |  
      0 0

      Už je to 1:1 a dal jim gól sparťan potočný. :-D

  2. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    sasky     před 9 lety 01.05.2016 18:25 |  
    0 0

    No 4-4-2, tak uvidíme, v tomto systému se nám nějak extra nedařilo, třeba to dnes klapne.

  3. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Mike     před 9 lety 01.05.2016 18:25 |  
    0 0

    Já myslím, že Barák bude hrát ve středu, Mešanovič zprava a Mihalík nalevo. Neočekávám moc gólů, tip 1-1.
    Ještě jsem viděl rumunský gól z metrového ofsajdu.

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      heftyje (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 18:40 |  
      0 0

      To co letos sparte prochazi je nechutny...

      • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

        zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 18:52 |  
        0 0

        Rozhodčí Jílek vše zařídí gól z ofsajdu, neodpískané fauly, naštěstí spravedlnost existuje zatím 1:1.

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 18:54 |  
      0 0

      Rozestavení beru s rezervou: Barák určitě nebude hrát křídlo a Frydrych byl psaný nalevo. Hušbauer konečně na podhrota to by mu mělo sedět.

      • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

        sasky     před 9 lety 01.05.2016 19:54 |  
        0 0

        No Barák křídlo hraje a Frydrych nalevo taky... popravdě tomuhle složení moc nerozumím :/

        • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

          ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:01 |  
          0 0

          Uhrin kupoval Husbauera jako stopera???

        • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

          zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 20:01 |  
          0 0

          Myslel jsem, že je to překlep, ale je to fakt. Frydrych vcelku ok, Bořil má problémy s Acostem. Barák není křídlo a hraje tam. Těch chyb DU je docela dost a on se ještě na čáře zlobí!!no jak to postavil, tak to má.

  4. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Nascimento     před 9 lety 01.05.2016 18:30 |  
    0 0

    Náhradníci: Berkovec, Jablonský, Piták, Latka, Kenia, Černý, Zmrhal

  5. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Betynka58     před 9 lety 01.05.2016 18:53 |  
    0 0

    Teplice vyrovnaly! To je dobrá zpráva s ohledem na to, že v Brně bude asi muset Sparta pro nudržení druhého místa bodovat.

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 18:55 |  
      0 0

      Brno vyhraje, ale Rumuni určitě skončí druzí..

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      Travinho     před 9 lety 02.05.2016 08:02 |  
      0 0

      Kéž by se jí to nepovedlo.

  6. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 19:29 |  
    0 0

    Transparent: Slavia Laska k zblasneni. Kluci, trochu jazykove korektury.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Taho     před 9 lety 01.05.2016 19:31 |  
      0 0

      Úroveň dokreslují dýmovnice......

  7. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    japoko     před 9 lety 01.05.2016 19:48 |  
    0 1

    Největší průser Hušbaur!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 19:57 |  
      0 0

      A on dneska hraje?

  8. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Robinator     před 9 lety 01.05.2016 19:51 |  
    0 0

    kdybych nevěděl kdo hraje,tipl bych si tak třetí ligu plus že mají chlapci za sebou těžkou směnu v práci..

  9. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    goop     před 9 lety 01.05.2016 19:53 |  
    0 0

    S takovouhle hrou nemáme šanci neprohrát. Nevím, proč zas hrajeme nefunkční 4-4-2. Máme sice dva útočníky, kteří se ale nedostanou vůbec do hry, protoze jim nemá kdo dát slušnej balon...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Robinator     před 9 lety 01.05.2016 19:54 |  
      0 0

      záloha absolutně mrtvá

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      sasky     před 9 lety 01.05.2016 19:57 |  
      0 0

      Dneska souhlas. Hrajeme prakticky jenom zády k soupeřově brance, ve hře absolutně chybí pohyb. Proč si Bořil nezkusí vyměnit míč s Mihalíkem a odtáhnout akci po křídle je mi taky záhadou. Hušbauer zatím neviditelný. Dneska velké utrpení.

  10. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    heftyje (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 19:53 |  
    0 0

    K vypichnuti je nase pohledna rozehravka. Pripomina to Jarolimovskej system (brabec-suchy-brabec-hubacek-vaniak-brabec-bum svice kamsi za pulku)

  11. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 19:55 |  
    0 0

    Očekávaný průběh utkání, zázrak, že neprohráváme, Schick zlobí, Agosta si dělá, co chce. Bílek chybuje, záloha nefunguje, útočnici odříznut, jedna střela Mešanoviče je zoufale málo. Střely 8:4 na bránu 2:2.

  12. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 19:55 |  
    0 0

    Husbauer hraje stopera?

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      heftyje (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 19:56 |  
      0 0

      Husbauer hraje?

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

        ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:00 |  
        0 0

        Pokud má pokyny stahovat se až k stoperům tak Uhrin by opravdu měl už skončit!

  13. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Pava1     před 9 lety 01.05.2016 19:58 |  
    0 0

    Klokani jsou srdcaři a bojovníci,u nich to nikdo neměl lehký,ale co nechápu,proč jak je možné,že hráče kteří nabíhají z druhé vlny po křídle vůbec nikdo nebraní a oni v pohodě centrují míče do vápna.

  14. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Edudant     před 9 lety 01.05.2016 19:59 |  
    0 0

    Zatím podle ošekávání. Bohemka ve všem lepší, někteří hráči Slávie neviditelní. Např. Mihalík nebo Hušbauer. Taky mne neustále udivují takzvaní fanoušci, kteří neustále okrádají Slávii o peníze, protože si nemohou odpustit to stupidní pyro a klub za to platí kolo co kolo pokuty.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 20:03 |  
      0 0

      Jeden z důvodů proč tam nejít. Na podzim jsem v Edenu toho z podobného důvodu 10 minut nic neviděl.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 09:59 |  
        0 0

        Tak ono "pyro" je širší pojem. Proti světlicím nic nemám, dělají hezký efekt a když ji nedrží v ruce totálně ožralý debil, tak nejsou nebezpečné. Pro ty jsem. Pak jsou dýmovnice, které moc nepobírám. Nerozumím moc jejich efektu. Strašně smrdí a není přes ně nic vidět. Bez těch bych se určitě obešel, ale přežiji je. Co je ale totální demence jsou dělobuchy. Podivný efekt, který ničemu nepřispívá, jsou strašně nebezpečné, obzvláště když je nějaký dement hodí mezi lidi. K těm jen nulová tolerance.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:04 |  
      0 0

      Uhrin po minulém zápase prohlásil že Hušbauer hraje to co si od nej představoval.Znamena to tedy že Pepu kupoval jako stopera??

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 20:20 |  
        0 0

        Jako falešného stopera asi ano.

  15. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 20:19 |  
    0 0

    Mešanovič spalovač, opět další tutovka a nedal.

  16. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

    ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:21 |  
    0 0

    BEZ CHUTI, BEZ NAPADU, HLAVNE, ZE CHODI PENIZKY..

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 20:24 |  
      0 0

      Hlavně se na to fakt nedá dívat, bolí z toho oči. A když už nejde kombinace, tak proč alespoň někdo nevystřelí z vápna??

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

        ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:27 |  
        0 0

        Vyplata prijde, tak proc se nekam hnat. Jestli se takove vykony bez jakekoliv koncepce CEFC libi...

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

          JS (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:33 |  
          0 0

          Taky si myslím, že to je v tom.

  17. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 20:27 |  
    0 0

    Jech nás nemá rád, karty jen nám a pentli nám nepískne.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Wommi     před 9 lety 01.05.2016 20:28 |  
      0 0

      a za co bys chtěl penaltu???

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

        zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 20:31 |  
        0 0

        Ta na Hušbyho byla. Na Škodu ne.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

          Wommi     před 9 lety 01.05.2016 20:34 |  
          0 0

          ....svec ho trochu chytil, ale husbauer to pak dohral. Ano piskat se da vse, ale zase fotbal je kontaktni sport, tak se da pochopit, ze to nepiskl.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

      ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:28 |  
      0 0

      Cast slavistu pred 2 mesici chtela, aby se piskala rovina. Tak se piska.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

        jiri     před 9 lety 01.05.2016 20:41 |  
        0 0

        nebyla ani jedna... trochu soudnosti. Při podobných dotecích protihráčů by se muselo pískat 10 penalt za zápas...

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

          zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 20:52 |  
          0 0

          V Plzni a na Letné určitě.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

            Travinho     před 9 lety 02.05.2016 08:05 |  
            0 0

            Ale prd, to byla spíš nechutná simulace než penalta. Pokud by sudí pískali penalty za takovéto letmé kontakty, tak je faul při každé stadardce do vápna.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 08:18 |  
          0 0

          Tak Husbaurer sel mozna k zemi hodne ochotne, ale Sgec po nem proste sahnul a z pohybu ho rozhodil. Faul to.proste byl. A penalta je za faul ve vapne, ne za faul maly nebo velky...

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 2. pol.

            zeleznik2     před 9 lety 02.05.2016 17:31 |  
            0 0

            Díky, konečně to viděl někdo podobně, faul to prostě byl, že jí Hušby přihrál, to je věc jiná, dnes se desítka píská i za menší fauly.

  18. 3 minuty nastavení???

    dalislavista     před 9 lety 01.05.2016 20:55 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit, jak může Jech nastavit jenom 3 minuty, když jen ošetření Zlámala trvalo několik minut?

    • Re: 3 minuty nastavení???

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 20:56 |  
      0 0

      Asi se na to taky nemohl koukat

    • Re: 3 minuty nastavení???

      Wommi     před 9 lety 01.05.2016 20:56 |  
      0 0

      ...asi proto, že věděl, že ani deset minut by nestačilo na gol:)

    • Re: 3 minuty nastavení???

      ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:57 |  
      0 0

      Asi proto, ze v dobe osetrovani za nim zadny slavista neprisel, aby to ohlidal. Zjevne to ale vubec nikomu nevadilo. Klidek, pohodicka, ctvrta remiza za sebou.

    • Re: 3 minuty nastavení???

      zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 21:02 |  
      0 0

      Buďme rádi, že to trápení ukončil Jech dříve, vždyť se na to nedalo dívat.

  19. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 20:55 |  
    0 0

    Víc, než bod jsem nečekal, ale i tak je ten fotbal, kterej hrajem pořádnej vopruz sledovat. Hušbauer je navíc naprosto neplodnej. Nevim, co má na hřišti dělat, ale jedinou přihrávku snad za zápas nedá, a to měl bejt tvůrce hry...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 21:04 |  
        0 0

        Kdyz ma od Uhrina pokyny hrat na urovni stoperu, jak muze potom tvorit hru??

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:12 |  
          0 0

          Co jsem od uhrina slyšel, tak na úrovni stoperů perej uklidňuje hru. A prej to plní na 100% :/

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Kurt77     před 9 lety 01.05.2016 20:58 |  
      0 0

      je to hlídač mrkve

  20. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 20:58 |  
    0 0

    Klídek pohodička 4. remíza za sebou co budeme řešit..

  21. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 21:00 |  
    0 0

    Tak díky Mešanovičovi a Pavlenkovi dnes bod. První zahodil jasnou šanci a druhý chytil dvě šance plus mu pomohla tyč. Bílek a hlavně Bořil hořeli dneska strašně. Deli a Frydrych velmi dobří, ale Pavlenka mužem zápasu. Před zápasem bych bod bral, ale dnes se mělo vyhrát.

  22. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:08 |  
    1 0

    Minule dostal Hušbauer trojku, kde jsem to viděl na 4. Jsem zvědavý, jakou známku dostane, jelikož byl dnes asi nejhorší a nafilmovat penaltu se opět snažil, i když po něm Švec sáhl....

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Wommi     před 9 lety 01.05.2016 21:09 |  
      0 0

      ...musí dostat pokárání v hodnocení:), nějak se nám to množí, dnes se k němu přidal Škoda.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        xavi     před 9 lety 01.05.2016 21:12 |  
        0 0

        penalta na něj byla jasná

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Wommi     před 9 lety 01.05.2016 21:16 |  
          0 0

          to jsme koukali na jinej fotbal, to už ta na Hušbyho, ale na Škodu?! ještě jak tam potom zamával těma rukama!

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            xavi     před 9 lety 01.05.2016 21:26 |  
            0 0

            myslel jsem tu na Hušbyho a nechápu její neodpískání

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              Wommi     před 9 lety 01.05.2016 21:29 |  
              0 0

              já myslím, že to byla ta z kolonky "obhájil by si to", ale zase tak hrozný to nebylo, prostě sem tam se pískají, na druhou stranu...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 21:09 |  
      0 0

      Husbauer jako stoper hral vyborne, hraje to, co od nej Uhrin ceka.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 21:12 |  
      0 0

      Bořil jej dneska překonal a Mešanovič za tu tutovku taky. Navrhoval bych: Pavlenka 7, Frydrych 6, Bílek 4, Deli 6, Bořil 3 - Hušbauer 4-, Souček 4, Barák 5, Mihalík 5- Mešanovič 3-4 - Škoda 5. Kenia 5, Zmrhal 5.

  23. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    pes (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:08 |  
    0 0

    Tak dnes nejhorší hrac Uhrin (dát Frydrycha na LB) a Baraka na LZ a posléze na PZ a přesto byl nejlepsi. A proto nelze pochopit jeho ignorování na začátku jara. Jak dropt předpokládal(asi Uhrin zde nečte možná profesionálnějsi rady než má jeho tatik), jiná sestava než s Keniou se nedala předpokládat, ale Uhrin to jako snad jediný viděl jinak. A Husbauer dnes priiiiiisernej. Opravdu pokud nepřijde změna, tak tu permanentku si snad na příští sezónu ani nekoupím. Jak jsem již několikrát psal, stačilo by možná se pozeptat v Plzni, jak hodnotili Uhrin tam.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 21:10 |  
      0 0

      Doufam, ze se bude hodnotit i trener, jak tady kdosi pozadoval.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        zeleznik2     před 9 lety 01.05.2016 21:15 |  
        0 0

        Hm tak Uhrun dnes 0, po zápase nebyl spokojený s nasazením v prvním poločase.

  24. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    fredydj (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:13 |  
    0 0

    Nejvic na co se tesim je to,ze si budu moci zablokovat prispevky nekterych zdejsich diskuteru.Posledni dobou se to tu fakt neda cist, pomalu ztracim chut si procitat komentare.....

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Barra     před 9 lety 02.05.2016 00:07 |  
      0 0

      Mas pravdu. Ja sice nikoho nebudu blokovat, ale na nektere diskutery musi mit clovek pevne nervy. Kazdy nazor vitam, ale deset x psat to stejne, vazne nechapu. Mam pocit ze nekteri se celkem bavi.

  25. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Tealc     před 9 lety 01.05.2016 21:13 |  
    0 0

    Remíza je víc než jsem čekal a je i spravedlivá,ale výkon byl opět tristní. Hrozně předržujeme balón, což je výrazem i toho,že nevíme co hrát. Žádná kombinace, nic. Dobře zahrál Pavlenka, jinak se mi nelíbil snad nikdo ze základu. Kenia to pak klasicky rozhýbal, ale také hodně kazil. Nemáme vůbec hráče s vítěznou mentalitou, přijde mi, že jsou to všechno takové leklé ryby.

  26. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    lassiter     před 9 lety 01.05.2016 21:17 |  
    0 0

    dobrej bod

  27. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    SLAVIESTA     před 9 lety 01.05.2016 21:18 |  
    0 1

    Kdyby se Uhrin jmenoval třeba Vodička a ne Uhrin, tak by mohl trénovat tak béčko Kobylis. Počítejte body pánové body jak chcete, ale KAŽDÝ soupeř působí fotbalověji než my. Těm, co to vidí jinak, upřímně závidím!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      SLAVIESTA     před 9 lety 01.05.2016 21:20 |  
      0 1

      Omlouvám se, ve druhé větě jen jednou body.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        JS (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:31 |  
        0 1

        Bohužel máte pravdu. Přehrává nás i vždy fotbalově tragická Bohemka. To je k pláči.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          donford     před 9 lety 01.05.2016 22:14 |  
          0 0

          Tak Bohémka zas tak fotbalově gtragická nebyla. A poslední zápasy, kdy taky pěkně dusila Spartu, to podporují. Dobře, že Frydrych přešel nalevo, s Mosquerou by si poradil hůř. Ani jindy rychlému Bořilovi dnes nesedl. Zajímavej byl Barák, výborně technický a na nezvyklém místě si věděl dík technice rady, i když křídlo to nebude. Bílek dneska špatnej, možná příště postavit Latku, taky kvůli Doškovi. Škoda sám ztracenej a Mešanovič opět jen lítal a lítal, tak nějak bez koncepce. I Souček mi přijde, že šel formou dolů. Takže dohromady nic moc. Bezva Pavlenka, Deli, slušnej Frydrych, nadprůměr Barák. Mihalík a Hušbauer, oba dnes s velkým otazníkem.To není moc. Nasazení mužstva bojovné, ale taktika, to je velký otazník.

  28. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:34 |  
    1 0

    Na druhou stranu jsme na Bohemce měli co dělat i v mistrovských sezónách a když jsme se tam před rokem nebo dvěma téměř nedostali za půlku, to byl průser.

    Dnes druhý poločas hlavně po příchodu Kenii jsme úplně tak špatně nehráli. Ale Hušbauer se Součkem spolu nejspíš hrát nemůžou.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:42 |  
      0 0

      To je pravda,každopádně remízu jsem očekával,fotbal nic moc,prostě bod dobrej,ovšem příští sezonu by to měl být jiný fičák.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      afro     před 9 lety 01.05.2016 22:03 |  
      0 0

      Ano, na Bohemce to byvalo vetsinou spise o bojovnosti nez o fotbalovosti a dlouha leta jsem Bohemku kvuli jeji prasecke hre nesnasel. Dnes to byl vyrovnany zapas, bez toho praseni. Nas vykon tak nejak v souladu s celym jarem, opet tak trochu bez zalohy. Spolehlivy Pavlenka, spokojeny jsem i s Barakem, ktery to mel tezsi vzhledem k pro neho nezvyklem postu. Naopak Husbauer strasidelny vykon a Bilek opet kiks jak blazen. Zacinam byt alergicky na Mihalika. To jeho "drbani" je k uzoufani.
      Pate misto uz asi udrzime a musime se modlit ke KJVCD.

  29. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 21:54 |  
    1 0

    Není to Uhrinovo rýpnutí do někoho.....? "Jsme pravděpodobně rarita, klub, který umožňuje hráčům, aby nastoupili proti němu, i když ho platí"

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      homerinho     před 9 lety 01.05.2016 22:25 |  
      0 0

      Taky mi to tak vyznělo. Aby si tim náhodou nepokazil tu svojí neodvolatelnost :D

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      kerim1969     před 9 lety 01.05.2016 22:25 |  
      0 0

      Každý má právo na svůj názor, ale buďme trochu pozitivní, dnes to bylo podle očekávání o bojovnosti a ta nám nechyběla. Remíza spravedlivá a čistá (ofsajdy, penalty atd.). Je zajímavé, že každý druhý má potřebu se vyjadřovat k Hušbauerovi, už je to celkem nuda. Pojďme se radovat, že se nám rozehrávají zimní posily jako Pavlenka a Barák, v létě se těším na spekulace kolem přestupů a v příštím roce budeme na "bedně".

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Barra     před 9 lety 02.05.2016 00:21 |  
        0 0

        Souhlasim. Jinak je sice kazdy druhy prispevek o Husbauerovi, jedna se ale stal o stejne diskutery kteri maji zapotrebi se stale opakovat - rychle jsem si to opakovane precetl, je jich min nez 10. Z minulosti vime, ze cast diskuteru bude mit vzdy zapotrebi si nejakeho otloukanka najit.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          JS (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 01:00 |  
          0 0

          Tak nejspíš je to proto, že Hušbauer mezi stopery je symbolem naprosté nefunkčnosti naší hry. Proto ho tu každý omílá. Nikdo mu ale přeci nenadává, tak jakýpak otloukánek? Nač ta demagogie.

          Nevím, zda-li jsi ten zápas viděl, Barro, ale jestli ano, a teď tady přizvukuješ tomu, že bychom se měli radovat z pozitiv a z jednoho bodu, tak... co na to říci. Jsi šťastný člověk. :D

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            Barra     před 9 lety 02.05.2016 07:52 |  
            0 0

            A ted zdraham jestli mam psat ze si opet vymyslis, nebo rovnou rict ze nemluvis pravdu, abych nepouzil jeste silnejsi slovo.

            Jake "prizvukujes k tomu ze se mame radovat z pozitiv a z jednoho bodu"? Nikde jsem se k zapasu nevyjadril, jinak prosim abys mi to nasel a me citoval. Problem je ze ty vubec nectes prispevky druhych, ale rad si vymyslis a nasledne to davas tve domnenky druhym za jejich vyjadreni. Dostavas se velmi blizko k argumentaci pana Jiriho1. A pak zrovna ty tady mluvis o demagogii?

            V tydnu jsi to opet ukazal kdyz jsi psal "ze tvrdim ze je ted vsechno v pohode". Nikde jsem to nepsal, nikde jsem to netvrdil, naopak vice krat jsem se zminil ze budu ten posledni abych tvrdil ze vse je OK. Kdyz jsem te zadal aby ses drzel faktu byla tvoje obrana "ze to vicemene z me argumentace a obhajoby DU a Tvrdika cisis" ... Nejake napravy z tve strany jsem se samozrejme nedockal. Zazracne, jak nekdy umis mlcet.

            Diskutuji rad, ale diskuse mi pripada hloupa kdyz musim reagovat na vymysly druhych, ktere mi chteji pripsat za moje vyjadreni.

            Jinak ano, zapas jsem videl v reprize na CTSport. A ano, jsem rad za jeden bod, a ne, nejsem spokojeny stejne jako DU.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              JS (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 11:17 |  
              0 0

              "...Buďme trochu pozitivní...atd"

              "Souhlasím."

              Dlouhodobě tu obhajuješ kroky vedení, Uhrina atd. I když už většina diskutérů otočila a všímá si těch průserů. Třeba mě osobně to popichuje, protože si myslím, že bez kritiky není vývoje. Pořád jen něco obhajovat, omlouvat a hledat jen pozitiva, to není cesta vzhůru, ale do pekel. Chceme být lepší? Buďme na sebe (v tomto případě na kádr) nároční. Proto se mi, Barro, nelíbí Tvůj přístup. Až to bude na vzestupné cestě, budu se radovat s Tebou a budu pozitivní.

              Aneb ano, pojďme se radovat, jak se rozehrál Pavlenka, protože jenom díky němu těžíme body z upocených remíz místo proher. Sice to je pozitivní, ale tak trochu uboze pozitivní ve světle ostatních věcí, které nefungují.

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                Barra     před 9 lety 02.05.2016 12:20 |  
                0 0

                Ne, JS. Jak dnes, tak v tydnu ses mi snazil vlozit do ust veci, ktere jsem nerekl ("Kdyz tvrdite ze ted je vsechno v poradku", "Ted tady prizvukujes tomu ze bychom se meli radovat z pozitiv a z jednoho bodu"). Mam se branit a reagovat proti necemu, co jsem nepsal, ale co tobe se jak se zda hodi jako argument? Promin, ale to je na urovni detske skolky. Nevymyslej si, nefabuluj, nelzi, je to hloupe a nedustojne. Ano, mam pochopeni pro to, ze vse nejde behem par tydnu zmenit, snazim se byt realista.

                Tvym zpusobem se ale diskuse nevede, to beru jako ukazkovy podraz. Mel jsi sanci to napravit, neudelal jsi to. Tvuj problem.

                • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                  JS (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 14:36 |  
                  0 1

                  Napsal jsi, že souhlasíš s hledáním pozitiv, mimo jiné s tím, že jsme spravedlivě remizovali a že se rozehrál Pavlenka a Barák. O tři příspěvky výše v tomto vláknu. Kde si vymýšlím?

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      goop     před 9 lety 02.05.2016 12:54 |  
      0 0

      Za to, že sme nevyhráli může Míňa. Jednou za rok je na lávce a takle nám zkazí zápas!

  30. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Robinator     před 9 lety 01.05.2016 22:11 |  
    0 0

    bod s bohemkou dobrej..příští zápas bude klicovej pro patej flek..

    všimli jste ji jak přišel Levan,na ty jeho perfektní zabehy za obranu?nechápu proč takhle nehraje ještě někdo další a nenabízí se..to se musí čekat aaz prijde na plac Kenia?co se týče Pepi,tak se na něho zlobit nemůžete..chyba je za kormidlem a ne u něho,chudák se tam strašně trápí ..

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 22:30 |  
      1 0

      Hušbauer i Souček hrají moc vzadu. Zatímco některé vyspělé týmy hrají bez DZ, my snad hrajeme na dva. Potom je šílená díra mezi útočníky a naší zálohou.

      Ale problém je i v Hušbaerovi. Všiml jsem si ho už ve spartě, než k nám přišel. On si neudělá dva rychlé kroky navíc, aby se odpoutal od hráče a mohl hrát čelem k brance soupeře. Maximálně dostane míč a vrátí ho stoperům...a zase se neodpoutá po odehrání míče, aby mohl dostat míč.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        dropt     před 9 lety 01.05.2016 23:08 |  
        0 0

        Chceš po něm něco, co nejsou jeho přednosti, ale to z něj zákonitě ještě nemusí dělat špatného hráče. Klíčem je využít to, v čem je silný - dát balón z jedničky nebo druhého dotyku. K tomu je ovšem zapotřebí, aby se tolik nevracel a zúžil se mu radius a hráči kolem něho jej využívali pro rychlou kombinaci (oni musí běhat, Hušbauer na to nemá předpoklady).

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 23:15 |  
          1 0

          Myslíš, že je Barák o tolik rychlejší při startu na míč? I Hušbauer by to dokázal, kdyby chtěl. Pirlo také nebyl žádný rychlík...

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            dropt     před 9 lety 01.05.2016 23:23 |  
            0 0

            Když se podívám na pohyb těhle dvou, tak Barák je mnohem živější, agresivnější, takže ano. Jasně, že by to dokázal. Agresivitu, jakou bych od hráčů očekával v mých očích na jaře prokazují akorát Barák, Kenia, Železník a Mešanovič (obranu nezahrnuji). Vlastně ještě Vukadinovič, ale u toho potom postrádám zase jiné herní kvality.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              belmis (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 23:39 |  
              1 0

              Myslím, že je jeho problém hlavně v tom, že je chvíli mezi stopery a pak by měl být také (a občas tam také dnes byl) u vápna soupeře. Takže zařadil redukovanou dvojku a na nějaké pravidelné rychlé odstoupení od soupeře už nepomýšlí, protože by fyzicky nestíhal. Za ten zápas jsem ho viděl jednou pořádně zasprintovat. To když zkazil míč a Bohemáci šli do brejku.

  31. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    spino     před 9 lety 01.05.2016 22:20 |  
    0 0

    Může mi prosím někdo fotbalu znalý vysvětlit, proč se neustále kreativní záložník Hušbauer stahuje pro míč až na úroveň stoperů? Proč prostě nemůžou stopeři rozehrát po krajních obráncích, nebo ten míč vyvést sami?

    Tohle jednu dobu dělal ve Spartě pod Lavičkou Matějovský a já si klepal na hlavu, jak moc je to neefektivní. Bohužel k tomu přistoupil i Uhrin.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Falk     před 9 lety 01.05.2016 22:39 |  
      0 0

      Já vám nevím ,je to pořád dokola ,Hušby asi nebude tahoun,
      posily průměrné a nic víc ,trenér bez daru poskládat tým ,
      začínám být velmi nespokojený a kašlu na sliby ,perspektiva ,potenciál ,je jasné ,že trenér tápe a tak tápe celý tým ,má důvěra v některý hráče a trenéra je u konce.
      PRŮMĚR NESTAČÍ

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        spino     před 9 lety 01.05.2016 22:49 |  
        0 0

        Já bych tady až tak nesouhlasil. Posily nejsou špatné, ale prostě to nelepí, hráči si nevyhoví, hrají alibisticky a netýmově. Důvod musí najít vedení a odstranit ho.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      dropt     před 9 lety 01.05.2016 22:40 |  
      0 0

      Důvodů může být několik. Tím prvním a nejpravděpodobnějším je, že to po něm chce Uhrin (bohužel). Druhý může přirozeně vyplývát ze hry a může být o tom, že se Hušbauer snaží alespoň o nějakou rozehrávku a vzhledem k tomu, že Bílek ani Deli se do rozehrávky, či vyvezení míče nehrnou, musí si někdo ze středové řady dojít pro balón.

      Problém je v tom, že to většinou dělá defenzivní záložník, jenže mi máme ve středu pole dva hráče, jejichž pohyb absolutně postrádá dynamiku. V praxi se to projevuje tím, že se nedokáží odpoutat od středních záložníků soupeře. Popravdě pokrýt takového hráče je strašně snadné a jediná jeho šance jak se uvolnit, je opustit běžný prostor.

      Výsledkem v našem podání je, že Souček svým pohybem odláká hráče a vytvoří prostor Hušbauerovi nebo naopak, ovšem oba se dostanou příliš hluboko a při následném nákopu dopředu se nestíhají přesunout a doplnit útok.

      Odpověď na druhou otázku zní: Můžou, ale museli by v naší hře začít fungovat trojúhelníky a potřebujete na tu kombinaci dynamické hráče (je to o pohybu). Z pohledu obránce či bránícího hráče je velmi snadné zachytit plynulý a předvídatelný pohyb bez zrychlení. Proti tomu zachytit hráče, který umí dynamicky změnit směr a je schopen udělat 5 velmi rychlých a nepředvídatelných kroků je mnohem větší oříšek.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        spino     před 9 lety 01.05.2016 22:48 |  
        0 0

        Dík za vysvětlení. Mě to prostě už pije krev, jak se vždycky Hušbauer stáhne ke stoperům, vymění si 3-4 míče (nejlépe i s brankářem) a pak následuje odkop dopředu, kde to sice Škoda sklepne, ale nemá na koho. Křídelní hra nefunguje už vůbec.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          dropt     před 9 lety 01.05.2016 23:03 |  
          0 0

          Přečti si můj čerstvější komentář, ve kterém se snažím vysvětlit, proč Hušbauerovi tato role nesvědčí. Mimochodem to tvoje "vymění si 3-4 míče" přesně odpovídá tomu, co jsem napsal.

          P.S.: Křídla nemáme a nikdy jsme je neměli. Krajní záložníci mají evidentně naordinováno stahovat se do středu.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      dalislavista     před 9 lety 01.05.2016 22:55 |  
      0 0

      Nejsem fotbalu znalý, jen do něj amatérsky asi 30-35 let fušuju, ale tohle je přešně to, co mě sere. Někdo je dobrej v něčem, ale my budeme (rozuměj ve Slavii) z něj dělat něco jinýho. Dva příklady z minulosti. Hogen z Blšan- super útočník- hlavičkář, ale u nás mu chodily balony na nohu, skoro nic na hlavičku. Prostě Slavie.
      Dostálek. Super ofenzivní záložník Brna, ovšem u nás z něj udělali Bejbla II. Sám byl nešťastný, že jediné co neumí je bránit, a musel hrát defenzivního... Ale v základu hrál, protože byl drahej.
      Jenže když ho nově Beránek konečně postavil na jeho místo ofenzivního záložníka, byl najednou herně úplně jinde. Jenže to není náhoda! Prostě každý je na nějaké místo předurčen!!!
      A u Hušbauera -to není stoper, ani rozehravač odzadu. To chápeme asi všichni kromě Uhrina. Prostě musí hrát tam, kde se jasně ukázalo, že je platný - podhrot. Prostě není náhoda, že u bídy dal jako podhrot 18 gólů za sezónu, prostě na tom postu je dobrej.
      Tak proč z něj budeme ( Uhrine) dělat něco jinýho???
      A kašlu Ti na kecy, že jseš s tím, co po něm chceš, spokojenej. My ostatní nejsme!
      My bychom radši viděli nějaké góly z jeho herně nejlepšího prostoru. Podhrotu!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Karlsson (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 01:17 |  
      0 0

      Zápas jsem neviděl, ale stahování středního obránce při rozehrávce mezi stopery je dnes standard. Musí na to ale navázat vysunutí beků na pozice záložníků. Ač si ze zkušeností s Tottenhamem myslím, že je tento způsob zakládání útoku vysoce efektivní, není však dle mého názoru vhodný pro hru se dvěma útočníky a už vůbec ne pro hru se dvěma útočníky a Součkem v roli CM.
      Nemyslím si, že by nemohl fungovat střed Souček-Hušbauer, jen by roli falešného obránce měl plnit Souček. Z této pozice nevychází žádné geniální pasy, v podstatě se většinou jedná jen o postrkávání míčů dále do středu nebo do krajů na vyběhnuté beky.
      Hlavně musíme přestat hrát na dva útočníky. Pokud bude společně na hřišti čtveřice Souček, Hušbauer, Škoda, Mešanovič, nikdy imo nebudeme úspěšní.

  32. Tak zase nic

    dropt     před 9 lety 01.05.2016 23:00 |  
    0 0

    Ze zápasu jsem útržkovitě viděl jen pár minut na konci a podle místních ohlasů se na něj ani nemám chuť podívat. Uhrin nezklamal, vydoloval jediného hráče, kterým mohl rozbít mnou navrhovanou sestavu a povedlo se mu to.

    Rád bych se vyjádřil k místní velké kritice Hušbauera. Aniž bych se ho chtěl nějak zastávat, rád bych zmínil, že v jeho případě dochází k silnému nepochopení správné role v týmu.

    Hušbauer je typologicky narážeč. Tzn. dostat přihrávku a z jedničky nebo z druhého dotyku jí vrátit nebo přenést na třetího. Jeho pozice je ve středu pole, případně pod útokem. K efektivnímu působení na hřišti potřebuje relativně omezený radius (jelikož je pomalý a na velkém prostoru se nestíhá přesouvat) a dynamické hráče kolem sebe (takové, kteří dokáží udělat rychlých pět kroků a on jim narazí).

    Průšvih nastává, když máte ve středu hřiště dva pohybově totožné hráče a navíc nikoho dalšího. Už jsem to říkal několikrát a stále si na tom trvám - dvojice Hušbauer, Souček nefunguje a fungovat nebude, protože zkrátka ze své podstaty fungovat nemůže.

    • Re: Tak zase nic

      ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 23:07 |  
      0 0

      Pokud bys viděl zápas viděl bys mi že Husbauer hrál na místě stopera.

      • Re: Tak zase nic

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 23:23 |  
        0 0

        Kolikrát to ještě napíšeš?

    • Re: Tak zase nic

      ElvisPresley     před 9 lety 01.05.2016 23:07 |  
      0 0

      Pokud bys viděl zápas viděl bys mi že Husbauer hrál na místě stopera.

  33. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    JS (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 23:28 |  
    0 1

    K té Uhrinově "raritě": "Vole Dušane, koukej radši připravit kádr uchazeče o poháry tak, aby tě nemusel nějakej Švec na hostování znepokojovat."

    Teď vážně, já jsem rád, že necháváme hráče na hostování hrát. 1) Jsou odejiti, protože pro ně není využití, tudíž se předpokládá, že zůstalí hráči jsou lepší. 2) Alespoň dostanou šanci se ukázat, aby zaujali proti vlastnímu týmu. Tzn. buď se potvrdí, že je nepotřebujeme, anebo si je vezmeme zpátky s vidinou nějakého využití.

    Co nechápu je stěžující si Uhrin. Myslím, že by měl radši sakra zapracovat na herním projevu, protože teprve až budeme hrát jako Plzeň, a náhodou nás sestřelí hráč na hostování, tak pak budeme moci říkat, že to není trenérova chyba.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Kunetice     před 9 lety 02.05.2016 19:55 |  
      0 1

      Uhrín je jeden velký omyl minulého vedení a Tvrdík se ho bohužel chytil jak hovno košule!

  34. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 01.05.2016 23:36 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit proč, když máme míč na kopačkách někde kolem poloviny hřiště, stojí 5 hráčů na hranici ofsajdu? Zdaleka to nebylo jednou, z dálky jsem viděl že tam stáli oba útočníci oba krajní záložníci a jeden střední. To znamená, že 5 hráčů je úplně mimo hru, protože nemaj zájem si sběhnout pro míč a jen čekaj na nákop. Když se tohle děje, tak se opravdu nedá hrát kombinační fotbal a tohle je věc trenéra.

    Ještě jsem nepochopil proč, Mihalík hrál zprava, když Zmrhal nehrál a Mihalík je výrazně lepší zleva? A Barákovi je evidentně jedno, jestli hraje tam nebo tam. Ale musím říct, že Barák si svoje odehrál, na to, že pro kraj není typologicky stavěnej, tak to nebylo špatný

    A dneska nebudu tak kritickej a je to hlavně proto, že jsem od tohodle zápasu nic neočekával. Začátek jak jsem očekával, ale postupem času jsme začali Bohemku mírně přehrávat. Ale myslím si, že jsme měli štěstí, že jsme Bohemku chytli teď, kdy podle mě půjde s formou dolů. Už minule v Jihlavě hráli celkem tužku a dneska jsem od nich čekal o trochu víc.

  35. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    DrFe1     před 9 lety 01.05.2016 23:40 |  
    0 1

    Nevím, jestli je dobré každou chvíli měnit trenéra, ale Uhrin je u týmu už celkem dlouho a k ničemu to nevede. Nerýsuje se zlepšení. Kdybysme remizovali a třeba i prohrávali a člověk přitom viděl herní progres, tak neřeknu. Lecos překousnu. Ale ten progres vidět není. Tohle je pořád takové plácání se od ničeho k ničemu, podobně jako za Beránka. Ach jo.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 07:52 |  
      1 0

      první věta a zase výkal dál to už nečtu.....

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        SLAVIESTA     před 9 lety 02.05.2016 11:21 |  
        0 1

        To není výkal, to je fakt!

  36. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Petr9608     před 9 lety 02.05.2016 05:15 |  
    0 0

    No a co tedy? Přijde v létě Luboš? Pořád si řikám, že by byla hrozná škoda, aby se to nestalo... někdy.

    Tak proč ne nyní?

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Divizni (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 06:23 |  
      0 0

      Opravdu si myslíš, že tohle mužstvo má v současné době na víc? Máme pár mladých hráčů, kteří by se měli zlepšovat, ale bez opravdových posil to podle mě hned nepůjde.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Faris (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 06:39 |  
        0 0

        Nesouhlasím, podle mne máme kádr na úrovni 4-5 místa, jasné lepší než Bohemka. Je pravda, že kádr je mladý, jeho vrchol může být za tři roky, ale i tak by něco vidět být mohlo.
        Loni na jaře Liberec, kde jsme vyhráli 3-1, po třech kolech na sestup, pak místo dua Csaplar, Kotrba přišel, viděl a zvítězil Vavruška. Zachránil ligu, vyhrál pohár a na podzim vyhráli v Marseille. Tím neříkám, že má DU jít, jsem fanda ne odborník. Ale dívat se na to na jaře nedá. Nepropadal bych panice, ale rozhodně bych nezavíral oči před tou hrou.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 06:32 |  
      0 0

      A co ten Luboš dokázal? Jako trenér průměr s Duklou..dnes v glosáři Luďka Mádla informace o tom, že nabídku dostal Šádek na pozici reditele, uvidíme. Ten se s DU asi moc nemusí...ke vcerejsku, jsem nadšený z Pavlenky, ze začátku angažmá trochu nejistý, pak ale shodil banikovskou deku a exceluje. S Koubkem jasně největší talenti..

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Ferguss     před 9 lety 02.05.2016 09:16 |  
        0 0

        Já taky nechápu, co na Kozlovi kdo vidí. Vždyť to hrajou pořád stejně, jednou dobře jednou špatně. Je to takový ten klasický trenér pro klidný střed, nikdy netrénoval pod tlakem, nikdy netrénoval v týmu, který má jinou ambici než nehrát o sestup. Když už se bavíme o naší lize, tak si myslím, že vyzvednout zaslouží Trpišovský. Odejdou mu klíčový hráči a Liberec hraje snad lépe než na podzim. Nebo minimálně efektivněji. Škoda, že jsem ho nezískali, evidentně to šlo i bez bonusového Horníka.

  37. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Fulham     před 9 lety 02.05.2016 06:44 |  
    0 0

    Řekl jsem, že ze do konce této sezóny nebudu kritizovat, jen mám potřebu vyjádřit svůj amatérský dojem. Přijde mi, že proti týmům třeba z EL (LM neberu, to je jiná galaxie) hrajeme takové statické a úzkostlivé dodržování postů. Na hrotu pořád Milan a když není Jarda, že tak se v náběhu na úrovni stoperu nikdo neobjeví. Jaro hodně (hodně!) zlepšil vrácení za balón, ale tím méně rozšiřuje útočnou variabilitu a když už, tak dostává balón ne do běhu, ale do nebo za nohu, že což je ostatně věc, která nas omezuje proti Evropě dlouhodobě. Neumím to vyjádřit, že ale takové to ťuk, ťuk kriz/kolmice, stažení hrotu a prolnutí se zaloznikem, krajním bekem. Prostě mi přijde, že ze hrajeme lajny a je to snadno branitelne. Soupeřův bek hlídá našeho útočníka a má téměř jistotu, že za něj nikdo jiný nezabehne. Snad to bude další fáze. V létě ostrý kraj naproti Honzovi, útočníka se stovkou za 11, a prosím netrenovat styl po kterém všichni fyzicky odpadnou po půli, páč v soutěžních zápasech se nedá vystřídat půl mančaftu. Ono to půjde.

  38. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    smely (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 07:46 |  
    0 0

    zdravim, asi si nabehnu, ale me to vcera vubec neprislo tak strasny, jak tady nekteri pisou, na bohemce se nehraje lehce, priste doma uz to bude za 3, vcera dulezitej bod na brno, jak pise dulehar...takze dobry, ne ? Pome Slavia !

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      afro     před 9 lety 02.05.2016 08:50 |  
      0 0

      Přiznej si, že už jsi za ta léta, co hrajeme tužku trochu slevil z nároků na kvalitu naší hry, že jo? :-) Mně náš výkon nijak nepřekvapil, tedy kromě výkonu Hušbauera. Většinou patří k těm lepším hráčům, ale včera podal tragický výkon. Ale máš pravdu, že na Bohemce to není lehké vlastně nikdy...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Ferguss     před 9 lety 02.05.2016 09:21 |  
        0 0

        Hušbauer je evidentně psychicky hodně dole. "Novináři" ze Spartu čekají na každou jeho chybu aby o tom mohli napsat, v minulém kole nedal penaltu, která by nám velmi pravděpodobně zajistila páté místo a navíc hraje v prostoru, který mu nesedí. Jediné co mu jde, je kopání standardek , proto mě krká, když je po svém příchodu kope všechny Kenia a to tak že příšerně.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          afro     před 9 lety 02.05.2016 09:27 |  
          0 0

          To asi je, protože po tom vystřídání měl hodně tragickej výraz a v zápase bylo vidět, že se bál udělat kličku nebo riskantnější přihrávku a situace řešil většinou nákopem na jistotu. To, že s objevuje mezi stopery vede samozřejmě k tomu, že pak chybí vepředu, kde je podle většiny z nás jeho místo. To ale v systému se dvěma útočníky prostě nemůže fungovat.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          smely (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 09:34 |  
          0 0

          souhlasim, nema to jednoduchy a meli bychom ho podporit ... je to hrac SKS a tak bychom se k nemu meli chovat...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        smely (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 09:31 |  
        0 0

        no, mozna, ze se spis snazim zbytecne nenasirat a porad beru nase, ted jiz jiste nejhur 6. misto, jako ohromny (!!!) posun oproti lonske a predlonske sezone. a tak se na to snazim divat...taky sme klidne (naprosto realne) mohli bejt v pozici baniku...coz tady spouste lidem zrejme nedochazi...takze asi tak... :-)

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          afro     před 9 lety 02.05.2016 09:46 |  
          0 0

          Jasně, já tuhle sezónu taky vnímám pozitivně. Zejména na podzim jsem z týmu cítil velkou chuť a v sobě zase nezvyklou sounáležitost s týmem. Přiznávám, že k tomu asi hodně přispělo i podzimní vyhrané derby. Ovšem "hype", co jsme zažívali v zimní přestávce vedl k tomu, že už tak trochu pokukuju po pěkným fotbálku... ;-)

  39. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 08:31 |  
    0 0

    Z toho co jsem videl, nemam dobry pocit. jako mame bod a ani prubeh zapasu jsem netrefil ve sve predpovedi, takze bych mohl rict dobry. v prvni puli lepsi o 5 - 10% klokan ve druhe pak o 5 - 10% my. Dost mi ale zacina vadi, ze nase presovani je takove lajdacke, ze hraci zacinaji simulovat (Skoda, Husbauer), ze hraci nehraji na svych postech.
    dle meho nazoru a podle toho jak vidim hrace behem zapasu bych to postavil malinko jinak.
    Pavlenka zda se byt jistejsi berkovce -
    Boril ikdyz celkem chybuje a zbytecne odkopava balony, snazi se podporovat utok, Bilek/Latka (tady si neumim vybrat),
    Deli
    Jablonsky prestoze Frydrych zahral slusne, tak smerem dopredu je nulovy -
    Soucek jako jediny def. stit. hralo se tak drive, tak nevidim duvod proc by to nemelo stacit dnes
    Mihalik se mi na pravo libi a protoze je nas tak at hraje, Vukadinovic je otazka zda o nej budeme stat. ten kluk se mi taky libi a Bara by nam jiste spocital kolik jsme s nim ziskali bodu
    Kenia protoze to je hrac evropeskeho formatu a je potreba hru postavit na nem
    Husbauer vedle jako podhrot at strili a strili
    Zmrhal ikdyz si myslim ze jeho misto je jinde, tak na leve kridlo neni dle meho v soucasne dobe lepsiho hrace
    Skoda
    tedy rozestaveni 4 - 1 - 4 - 1, z toho se da prejit na 4 - 3 - 3, i na 4 -2 - 3 - 1 a hlavne neodkopavat ale resit to fotbalove. jenze... v kazdem pripade z toho jak hrajeme nemam dobry pocit. neco nam tam skripe :(

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      afro     před 9 lety 02.05.2016 08:58 |  
      0 0

      Jako základní sestavu bych to stavěl stejně, ale asi bych místo Kenii už teď preferoval Baráka, protože tak nějak tuším, že Kenia už má pomalu sbaleno.

  40. Nový trenér - spasitel?

    honza_sl     před 9 lety 02.05.2016 09:41 |  
    0 0

    Vážení přátelé,


    nedá mi to, ale musím napsat něco k neustálé kritice DU a vzdychání po novém trenérovi:

    A) Náš tým hraje posledních několik zápasů v podprůměru, ale zase byl výrazně nadprůměrný na podzim. Celkově mi současné umístění přijde v podstatě odpovídající kvalitě hráčů a možnostem sehrání. A to včetně výkonů skvělých (JBL), tak i špatných (např. Dukla). Tým je zatím nevyrovnaný, zejména psychicky (tradiční problém SKS od doby, co sleduju fotbal - cca od r. 2000).

    B) DU je solidní trenér. Není to žádné supereso, ale je to trenér solidní, na SKS v pohodě má! Já chápu, že je lidské paměti přirozené zapomínat dříve špatné, ale faktem je, že máme lepší výsledky než co byly od posledního titulu. A také je pravda, že hrajeme lepší a koukatelnější fotbal než dřív. Pořád to není hitparáda, taky bych si to dokázal představit hezčí, nicméně: Hra za Miroslava Beránka byla ZÁSADNĚ lepší než za Alexe Pastoora a hra pod DU je ZÁSADNĚ lepší než za Miroslava Beránka! Že to pořád není konkurenceschopné špičce ligy? A co jste čekali při hrabání se ze stoky, v níž jsme byli? Z takového průseru se dá dostat jen dvěma cestami: 1. Masivními investicemi (řády stamilionů) - pak je možné vidět efekt hned, ale je to totální risk a hra vabank, protože to taky může skončil velmi velmi špatně NEBO 2. Postupný doplňováním týmu, sehráváním a systematickou prací na několik let. K tomu je ovšem třeba, aby těch několik let zůstal realizační tým. Kouzelní dědečkové či zlaté rybky, aby udělali Ivánku cink a vše šlo jako po másle nejsou. Nebo na ně nevěřim...

    C) Koho místo DU? Padají tu jména jako trenéři Kozel, Trpišovský apod. Trenéři, kteří dokáží týmy s menším rozpočtem a horšími hráči naučit koukatelný fotbal. Je tu však jedno zásadní ALE: Nikdo z nich nemá zkušenost (Trpišovský je v Liberci necelý rok a je to podle mě dost shoda okolností - tedy nikoli náhod! - s tím, jak dělají dlouhodobě fotbal v Liberci) z týmu hrajícího o špici! Pochopte, že prostředí Žižkova, Dukly, Příbrami, apod. je totálně odlišné - fotbalisté i trenéři hrají de facto bez nervozity (pokud tedy nehrozí sestup) a samozřejmě pak podávají lepší výkony. Když bych to - byť poněkud násilně - přirovnal, tak v zimě taky přišli hráči, co byli ve svých týmech (Zlín, Jihlava atd.) za hvězdy a u nás jsou průměrem. Proč myslíte, že by to s trenéry bylo jinak?

    D) Jak psal Barra, nebylo by lepší pro změnu nechat DU rok či dva, ať se ukáže? Změny trenérů jak ponožek a volání fanoušků po další změně mi připomíná člověka v kasinu - nevyšlo to desetkrát, po jedenácté už určitě... Sorry, nevyjde, jedinou smysluplnou cestou je odejít z kasina - v našem případě nechat trenéra pracovat. Samozřejmě ovšem souhlasím, že by měla být nastavena výsledková minimální kritéria (např. umístění po podzimu na nejhůře pátém místě a s odstupem max. 6 bodů za 4. místem - to ale prosím berte jako hausnumero vycucané z prstu, je to příklad).

    Jinak jsem omlouvám zadelší příspěvek, ale jako vědec mám schopnost sdělovat prostou věc na tři stránky či půl hodiny :-)

    • Re: Nový trenér - spasitel?

      Robinator     před 9 lety 02.05.2016 10:00 |  
      0 0

      určitě je lepší nechat DU rok či dva pracovat, ale 1) teméř rok už tu je 2) není dva roky hodně, pokud to nikam nepovede. Sám nevím, ale jinak víceméně souhlasím

    • Re: Nový trenér - spasitel?

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 10:11 |  
      0 0

      Celkem dobře napsané. Hodně se s tím ztotožnují v té části: když DU pryč, tak koho za DU? Myslím, že moc na výběr není. Kozel i Trpišovský vypadají nadějně i sympaticky lidsky, ale co opravdu dokázali dlouhodobě v týmu hrajícím o titul, který je každý den pod obrovským tlakem? Jarolíma do Slavie už nikdy. Jeho dlouhodobé výsledky nejsou špatné, ale zase úplné zázraky to taky nejsou a po lidské stránce fakt už ne. Vrba je finančně mimo realitu a navíc je to strašně arogantní trenér a měl bych problém se s ním lidsky ztotožnit. Navíc ta jeho éra s Plzní byla fantastická, ale to bylo i dost o velké souhře pozitivních okolností. V repre žádné zázraky zrovna nepředvádí. Takže koho?

      • Re: Nový trenér - spasitel?

        vavicek     před 9 lety 02.05.2016 10:48 |  
        0 0

        Od toho se pozná kvalitní manager, že si dokáže přivést kvalitní lidi. Kdo věděl, že Klopp má nato vyhrát s Dortmundem ligu a udělat z něj jeden z nejlepších týmů na světě? Představ si, že před tím nic takového Klopp nedokázal.

        • Re: Nový trenér - spasitel?

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 11:06 |  
          0 0

          Vidíte, to mě nenapadlo, to máte pravdu.

          • Re: Nový trenér - spasitel?

            Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 11:07 |  
            0 0

            Ale bohužel, kolik takových "Kloppů" se opravdu povede a kolikrát je to špatné rozhodnutí...

            • Re: Nový trenér - spasitel?

              vavicek     před 9 lety 02.05.2016 11:16 |  
              0 0

              Ano, tak to je. Otázka je jestli v době, kdy jsou úspěšné týmu jako Dortmund, Atletico, Leicester u nás částečně Liberec s velmi podobným stylem hry a s malým rozpočtem oproti konkurenci. Jestli není větší riziko spoléhat se, že číňan naleje miliony a bafuňáři s bolševickou-lampasáckopu mentalitou přivedou Slavii k úspěch.

    • Re: Nový trenér - spasitel?

      vavicek     před 9 lety 02.05.2016 10:39 |  
      0 0

      Ale DU se ukázal. Stejně jako se ukázal jinde. Umí zlepšit defenzivu a hraje bojovný fotbal. To ukázal u nás i jinde. Nic víc nic míň. V Plzni ho vyhodili a veřejně prohlašovali, že se s ním ztrácela "odbornost".

      Upřímně, který hráč se pod ním inviduálně zlepšil? Pod Beránkem se zjevně zlepšil Škoda a Zmrhal a díky tomu mohl klub inkasovat údajně více než 100 milionů korun. Tolik potencionálně vydělal Slavii Beránek peněz. Neustále dával příležitost odchovancům. Samozřejmě je otázka co vedení od týmu chce. Nějaké velké zlepšení se dle mého nedá očekávat. Na podzim jsme ztráceli na třetí místo 3 body. Na jaře zatím ztrácíme bodů devět. Před nás se dostalo Brno a máme stejně bodů jako Bohemians a Slovácko.

    • Re: Nový trenér - spasitel?

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 10:50 |  
      0 0

      Srovnáváš nesrovnatelné, tým byl v zimě doplněn o hráče, kteří stali desítky milionů a tento tým by měl předvádět tomu odpovídající výkony. To se bohužel neděje; herně bychom měli většinu soupeřů přehrávat - rozpočet máme větší, hráči dostávají plat včas, podmínky máme mnohem lepší, viz třeba sousředění atd. Místo toho neustále posloucháme, jak jsou hráči nemocní, mladí apod.
      Pro mě je předváděná hra velkým zklamaním, od zimní přípravy se výkon zhoršuje a tomu odpovídá i místo v tabulce, v její jarní části jsme až šestí...

    • Re: Nový trenér - spasitel?

      SLAVIESTA     před 9 lety 02.05.2016 11:33 |  
      0 1

      S hodnocením Uhrina zásadně nesouhlasím. Současný problém Slavie se nejmenuje Hušbauer (jak by se z diskuze mohlo zdát), ale Uhrin. Nakonec ho i ten Tvrdík bude muset pod tlakem, který bude narůstat, vyrazit. Jde jen o to kolik času ještě ztratíme. V Plzni měli jasno rychle, my jsme pomalejší.

      • Re: Nový trenér - spasitel?

        AlesJa     před 9 lety 02.05.2016 11:59 |  
        0 0

        třeba ještě Tvrdík bude litovat, že DU nenechal vyhodit Šimáněm.

  41. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    japhy     před 9 lety 02.05.2016 10:06 |  
    0 0

    Barák byl včera hodně dobrej, na první pohled jde vidět, že to je FOTBALISTA, i když hrál na zvláštním místě. Bavilo mě na něj koukat, stejně tak na Pavelnku - ten snad chytá líp a líp.
    Abych byl in, vyjádřím se k Hušbauerovi. Myslím, že můžu, jelikož ho většinou spíš chválím a nejsem tedy v klatbě s těmi, co do něj jen rejpou :) Jednoznačně jsem v týmu dropta, když to zjednoduším, Huš by se měl motat zhruba tam, co teď, ale zrcadlově obráceně. Ovšem DU to vidí jinak. A jsme u shnilého jablíčka.
    Tím je samozřejmě můj otloukánek trenér. Neřekl bych, že dělá všechno špatně, např. prohození beků mělo svůj smysl (Mosqueru by Frydrych asi těžko hlídal), ale asi zapomněl prohodit i křídla. Když už začíná mít Bořil útočnější choutky, tak mu je zabije na lajně přilepený Mihalík a na druhé straně by zrovna Barák potřeboval, aby mu někdo(bek) brousil lajnu. Součinnost stř. záložníků a útoku neexistuje, recept už tu byl mnohokrát naznačen.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      vavicek     před 9 lety 02.05.2016 10:29 |  
      0 0

      Hušbauer je původně defenzivní záložník. Hrál to v Příbrami a v Baníku. V Baníku moc nehrál a šel do Sparty, tam byl pod Chovancem jejich nejlepší hráč, následně ho Hřebík jako nový trenér vystřídal Holkem. Lavička z něj poté udělal ofenzivního záložníka.

      Není tedy pravda co se tady píše, že to co hraje není jeho post. Hrál to i v minulosti a hrál to dobře. Stejně tak hrál v minulosti dobře ofenzivního záložníka. Po přestupu do Itálie šla jeho výkonnost dolů. Nechytil se ve Spartě a tady taky nijak nezáří. Je klidně možné, že by hrál lépe jako ofenzivní záložník. Není ovšem možné argumentovat, že tohle není jeho post.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        japhy     před 9 lety 02.05.2016 10:40 |  
        0 0

        Sice nesouhlasím, ale i kdybych na to přistoupil, znamenalo by to, že hrajeme na dva DZ? I DU ho chtěl jako mozek mužstva. Jinou věcí je, co asi tak mozek vymyslí z pozice mezi stopery.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          vavicek     před 9 lety 02.05.2016 10:51 |  
          0 0

          Ano. V systému 4-4-2 jsou v zásadě dva defenzivní střední záložníci. Ostatně "vynálezce" dnešního fotbalu Sacchi tvrdí, že 4-2-3-1 je pouze kvůli tomu, že hráči jako Zidane nechtí bránit, takže se kvůli nim mírně předělal systém, aby nemuseli tolik bránit.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Rottax (přítel SN)     před 9 lety 02.05.2016 10:44 |  
        0 0

        V Baníku hrál a až když chtěl jít do Sparty, tak ho přestali stavět. Uhrin po přestupu Hušbauera sám tvrdil, že chce aby zvýšil produktivitu střelců branek, ale těmi pokyny, které mu dává mu to vlastně znemožňuje.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          vavicek     před 9 lety 02.05.2016 10:52 |  
          0 0

          Pokud si to dobře vybavuju tak přestal hrát s příchodem Malury, který ho neměl rád.