Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

V prvních jarních čtyřech kolech měla tipovačka dvakrát stejného vítěze s nejvíce body, a to konkrétně uživatele s přezdívkou sir. Ten je momentálně na 9. místě, vede honzah.

17. kolo Slavia - Brno 2:0

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 71
- Tipů na výhru Slavie: 66 (92.96 % tipujících)
- Tipů na remízu: 4 (5.63 % tipujících)
- Tipů na prohru: 1 (1.41 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 19x (3x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 15x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 5x
- Bodovalo: 67 lidí (94.37 %)
- Rozdáno bodů: 451 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
1:0 - 5x
3:0 - 15x
1:1 - 2x
3:1 - 13x
4:0 - 2x
2:1 - 7x
4:1 - 4x
2:0 - 19x
2:2 - 2x
0:1 - 1x
5:0 - 1x

Tipovaní střelci:
9x - Škoda Milan
25x - Zmrhal Jaromír
1x - Bílek Jiří
1x - Kenia Levan
3x - Deli Simon
3x - Souček Tomáš
3x - Vukadinovič Miljan
1x - Bořil Jan
1x - Barák Antonín
32x - Hušbauer Josef
54x - Mešanovič Muris
43x - Železník Lukáš
Nejvíc bodů: sir - 18,8

18. kolo Jihlava - Slavia 0:0

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 76
- Tipů na výhru Slavie: 71 (93.42 % tipujících)
- Tipů na remízu: 5 (6.58 % tipujících)
- Tipů na prohru: (0 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 1x (1x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 18x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 4x
- Bodovalo: 27 lidí (35.53 %)
- Rozdáno bodů: 174.2 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
2:0 - 27x
2:1 - 14x
3:1 - 12x
1:0 - 9x
3:0 - 6x
4:0 - 2x
1:1 - 4x
4:1 - 1x
0:0 - 1x

Tipovaní střelci:
56x - Škoda Milan
15x - Zmrhal Jaromír
2x - Bílek Jiří
1x - Latka Martin
4x - Deli Simon
2x - Souček Tomáš
2x - Vukadinovič Miljan
1x - Frydrych Michal
1x - Barák Antonín
17x - Hušbauer Josef
51x - Mešanovič Muris
9x - Železník Lukáš
Nejvíc bodů: puchy - 16,7

18. kolo Slavia - Ostrava 3:1

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 68
- Tipů na výhru Slavie: 66 (97.06 % tipujících)
- Tipů na remízu: 2 (2.94 % tipujících)
- Tipů na prohru: (0 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 12x (1x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 1x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 17x
- Bodovalo: 66 lidí (97.06 %)
- Rozdáno bodů: 400.2 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
4:2 - 1x
4:0 - 14x
4:1 - 3x
3:0 - 16x
1:0 - 2x
5:0 - 2x
2:0 - 11x
2:1 - 4x
3:1 - 12x
0:0 - 2x
6:0 - 1x

Tipovaní střelci:
69x - Škoda Milan
21x - Zmrhal Jaromír
1x - Bílek Jiří
3x - Latka Martin
1x - Kenia Levan
3x - Deli Simon
1x - Souček Tomáš
1x - Jablonský Tomáš
3x - Vukadinovič Miljan
1x - Bořil Jan
28x - Hušbauer Josef
12x - Mihalík Jaroslav
49x - Mešanovič Muris
11x - Železník Lukáš
Nejvíc bodů: sir - 30,4

20. kolo Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 64
- Tipů na výhru Slavie: 25 (39.06 % tipujících)
- Tipů na remízu: 32 (50 % tipujících)
- Tipů na prohru: 7 (10.94 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 6x (2x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 27x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 2x
- Bodovalo: 33 lidí (51.56 %)
- Rozdáno bodů: 210.6 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
1:0 - 6x
2:1 - 9x
1:1 - 24x
2:2 - 6x
1:2 - 6x
4:0 - 1x
3:1 - 2x
2:0 - 4x
3:2 - 3x
0:0 - 2x
0:2 - 1x

Tipovaní střelci:
38x - Škoda Milan
9x - Zmrhal Jaromír
1x - Kenia Levan
4x - Deli Simon
4x - Souček Tomáš
1x - Vukadinovič Miljan
11x - Hušbauer Josef
4x - Mihalík Jaroslav
9x - Mešanovič Muris
12x - Železník Lukáš
Nejvíc bodů: elis, polipoli - 15,8

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.04.2016 22:46 |  
    0 0

    Na plánovanou přestavbu Edenu bychom si mohli vzít příklad i z Turecka ...
    Fotbalisté Besiktase Istanbul se konečně dočkali. V pondělí pokřtili nový stadion za 100 milionů eur (2,7 miliardy korun) utkáním proti Bursasporu (Tomáš Necid). Moderní Vodafone Arena, která leží na stejném místě jako předchozí domovský stánek tureckého celku, nabízí přepychové podmínky a mluví se o ni jako o "hi-tech stadionu". Fanoušci se mohou těšit na zabudované televizní obrazovky v sedadlech, vysokorychlostní Wi-Fi a kapacitu 42 tisíc míst.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/265727/turecky-prepych-besiktas-pokrtil-stadion-s-obrazovkami-v-sedadlech.html

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      edenian     před 9 lety 13.04.2016 11:41 |  
      0 0

      Bajecne vyuzity prachy.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 13.04.2016 12:54 |  
      0 0

      Tak ty malé obrazovky v sedadlech jsou úplná blbost. Muselo to stát spoustu peněz a využití podle mého minimální (malé, blbě přístupné...). Co se týká stadionu, tak nemám rád stadiony, kde se "kotel" dělí na spodní a horní ochoz (viz třeba na Spartě). Lepší je jedna tribuna od spoda nahoru (třeba u nás v Edenu).

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Gino     před 9 lety 13.04.2016 14:14 |  
        0 0

        Asi to s toou spoustou peněz nebylo tak zlé, když to někdo byl ochoten zaplatit. Navíc je patrné, že ty obrazovky nejsou všude. A jestli jsou malé a blbě přístupné?... Už píšeš jako jiní tady hnidopiši. Vždyť jsi v tom neseděl, tak nepomlouvej ;-)

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          belmis (přítel SN)     před 9 lety 13.04.2016 17:13 |  
          0 0

          Sedačky mají hezké, ale připadá mi, že je v Edenu na fotbal líp vidět.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      PetCC     před 9 lety 13.04.2016 21:28 |  
      0 0

      Hlavně se těším, že u nás bude podobný zahajení, přijede Zerman a já pozvu kamarády, ať si po 30 letech užijeme vodní děla. Tak jako v lednu v 89.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.04.2016 21:45 |  
        0 0

        V Istambulu je to s větším konfortem, tam je to i se slzným plynem.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          JS (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 14:06 |  
          0 0

          Nechci rýpat, ale prohodil jste si "emko" s "enkem" :D

          • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 15.04.2016 01:46 |  
            0 0

            re: JS - Proč rýpat, když je to pravda.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        spino     před 9 lety 14.04.2016 06:52 |  
        0 0

        Bude tou dobou ještě prezidentem?

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 15:57 |  
          0 0

          Bude tou doubou ještě?

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        edenian     před 9 lety 14.04.2016 11:01 |  
        0 0

        Pete uz jsem se te chtel jednou zeptat jak jsi dopadl v srpnu 89 na Vaclavaku ? Jako jestli jsi vecer dorazil domu :-)

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          PetCC     před 9 lety 14.04.2016 17:17 |  
          0 0

          No už jsou to jen mlhavé vzpomínky :-)
          Šel jsem tam tenkrát sám, přišlo mi to správný se alespoň zůčastnit.
          Bylo teplý odpoledne, přišel jsem tam od Národní třídy a u pítka se občerstvovali Lidový milice :-)

          Tak jsem došel na Václavák, spodek byl vcelku zaplněnej. Za nějakou dobu tam dole vylez nějakej Maďar na bedničku a něco tam říkal.
          No pak už si vzpomínám, že jsem byl tak uprostřed davu, když nás policajti začali vytlačovat směrem k Náměstí Republiky. Tak jsem si řekl, že to zkusím nějak obejít zpátky, ale Václavák byl už ze všech stran uzavřenej.
          Tak jsem se v klidu rozešel :-)
          No byl jsem na takový akci poprvý a počítal jsem, že ne naposled. I když to naposled bylo.

          Na 17.listopadu jsem nešel, protože co bych chodil na akce pořádanou svazáky z humanitních vysokých škol.
          Já v ně neměl moc velkou důvěru. Zvlášť právníci pro mě byli lidi, kteří se zásadní spoluprácí s režimem museli počítat a na školu se zadarmo nedostali. A hned za nimi byli z ekonomky a ze zahraničního obchodu zvlášť :-D

          • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

            edenian     před 9 lety 14.04.2016 19:12 |  
            0 0

            Jo ja si pamatuju zes to tady jednou trochu schytal, myslim zes to nejak nesikovne pouzil, uz nevim. No to neni dulezity, ptam se jen tak, ja jsem bohuzel to odpoledne skoncil v klepetech / ty milicionari, to uz na me bylo opravdu moc :-) tak na me ukazali / a pres noc nekde u Kutny Hory. Potom soud atd., ale nakonec po 17. amnestie, tak jsem se Ryzuni vyhnul :-).
            Nicmene potom co nedavno predvadeli cinani po Praze neni nikde psano, ze uz jsme v duchodu :-))))))

  2. Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 12.04.2016 23:23 |  
    0 0

    Teda to je nádhera!!!

  3. Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

    Robinator     před 9 lety 13.04.2016 22:43 |  
    0 0

    ja už to vidím ty wole,Bolka je ve finále, takže si to dá s Jabloncem a jak to asi dopadne...musí se zabojovat přes ligu,pohár je podle mě jasnej :(

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Betynka58     před 9 lety 13.04.2016 23:02 |  
      0 0

      Nic není jasné. I kdyby nakrásně Ščasný nasadil na semifinále proti Jablonci juniorku (čemuž já osobně nevěřím), myslíš, že Bolka nebude chtít ten pohár urvat? Výkonnostně je teď někde jinde než Jablonec. Tohle automatické kalkulování s nějakou levotou je možné snad jen u nás a přiznám se, že už mne to docela štve. Samozřejmě nevylučuji, že to nakonec dopadne, jak předjímáš, ale pořád mi přijde pravděpodobnější jiný scénář.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Robinator     před 9 lety 13.04.2016 23:14 |  
        0 0

        uvidíme..

        dle mého nám toho moc do karet nehraje..

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          Travinho     před 9 lety 14.04.2016 08:40 |  
          0 0

          Ale prd. Jarolím je slávista nebude nás chtít potopit. Kdyby jim o pohár nešlo, tak dnes nepostaví v Plzni to nejsilnější. Navíc v lize nemají zdaleka tak jasné třetí místo a pro čtvrtého je připraveno v Evropě předkolo navíc. To už si spíš myslím, že by to vypustila Plzeň, která pokud by rupla na Spartě, tak se bude soustředit hlavně na ligu. Ale pozor, Jablonec ještě nepřešel ani přes Spartu a Křetínský je milovník trofejí, takže i pohár by rád a pokud by Sparta vyduněla s Plzní, tak se může Sparta soustředit na pohár.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

            Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 08:50 |  
            0 0

            Presne. Sparta ma podle meho v lize uz jen minimalni sanci vyhrat titul. Takze pohar pro ni bude jedina moznost, jak nezustat bez trofeje, proto si myslim, ze pohar nevypusti. Kazdopadne by nam pomohlo,kdyby dnes vypadla z Evropske ligy...

            • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

              Robinator     před 9 lety 14.04.2016 09:00 |  
              0 0

              právě to je ono, když postoupí dnes dál, tak liga i pohár už řešit téměř vůbec nebudou...

              • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

                Robinator     před 9 lety 14.04.2016 09:01 |  
                0 0

                já neříkám, že to Bolka vyloženě pustí, ale prostě finále se hraje na neutrálním stadionu, pro jablonec jediná sance jak se dostat do poharu, tu budou bojovat na 1000%..dnešek trochu napoví no.

            • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

              lassiter     před 9 lety 14.04.2016 09:02 |  
              0 0

              Sparta má podle mě pořád docela reálnou šanci titul získat, pokud Plzeň porazí. Nám by pak myslím stačilo, pokud bychom kolegům z druhé strany řeky před jejich zápasy s Jabloncem neformálně připomněli pořad posledního kola, aby si rozmysleli, zda hrát s Jabloncem naplno, jak se sluší a patří :-)

              • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

                Robinator     před 9 lety 14.04.2016 09:19 |  
                0 0

                to je pravda, dobrej postřeh..vlastně i díky poslednímu kolu může brát sparta titul :)) to poslední kolo hraje i liberec s bolkou, to bude strašně zajímavý kolo

              • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

                koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 11:17 |  
                0 0

                Hlavně, aby jsme My v posledním kole případně nepřišli o 5. místo :-)

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Boss82     před 9 lety 14.04.2016 13:51 |  
        0 0

        +1000

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      zeleznik2     před 9 lety 14.04.2016 22:15 |  
      0 0

      Plzeň to nechala Bolce za ligu normální kupčení s výsledky. Jablonec přes Spartu půjde. Bolka bude favoritem, ale abychom nakonec neutřeli nos. Měli jsme to ve svých rukách a nyní spoléháme na druhé....

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Travinho     před 9 lety 15.04.2016 00:07 |  
        0 0

        Proč by to Boleslav riskovala a navíc stavěla nejlepší možnou sestavu?

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          zeleznik2     před 9 lety 15.04.2016 13:15 |  
          0 0

          Možná proto, aby to nebylo tak nápadné. Jinak kupčení mezi týmy nic nového pod sluncem. Boleslav ztrácí 16 bodů a to už nemůže dohnat, Plzeň bude potřebovat body, logická úvaha.

  4. Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

    lassiter     před 9 lety 14.04.2016 15:09 |  
    0 0

    Za tím Štohanzlem je jako jaký příběh? My tady lepíme sestavu každý zápas a pro jistotu ho tedy šest kol před koncem dáme pryč, zvláštní. Jedině že by byl konečně identiifkován jako ten neznámý bacilonosič, tak uvidíme jestli neochoří celá juniorka...

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 15:53 |  
      0 0

      Tak končí mu hostovačka a na ty kraje je tam lidí docela dost, bych řekl

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 15:58 |  
      0 0

      Taky mi to přijde jako docela nefér jednání. To, že je Štohanzl neperspektivní, je fakt. To, že ho nekoupíme, mi přijde jako správné. Ale nechápu, proč nemůže posledních 6 kol zůstat v áčku...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Grobar     před 9 lety 14.04.2016 16:07 |  
        0 0

        pomalu připravujou místo pro nové posily...

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          PetCC     před 9 lety 14.04.2016 17:20 |  
          0 0

          Tak my těch mladých hráčů na kraje máme teď dost, on by se do hry stejně nejspíš nedostal. Na druhou stranu, když měl šanci, tak se mu to extra nevydařilo. Čekal jsem víc.
          Ale mrzí mě to a přeju mu ještě nějaké pěkné místo.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Travinho     před 9 lety 14.04.2016 16:35 |  
      0 0

      To že zde Štohanzl nebude příští rok bylo de facto jasné, ale tohle přeřazení? Myslím si, že v tom bude něco jiného.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 17:44 |  
        0 0

        Nevím podle mé hloupost,tohle mohl řešit Uhrin po vykopání poháru,co kdyby nám štohy zrovna k tomu pomohl,zkušenosti na to má.Kecy o perspektivě si mohl odpustit není to zrovna fér jednání,ještě toho Uhrin u nás moc nedokázal,ovšem odpovědnost nese on sám.Mě tedy zklamal,všeobecně z něho ztrácím dobrý pocit,snad to přejde díky dobrým výsledkům v budoucnu.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        ph65     před 9 lety 14.04.2016 17:52 |  
        0 0

        Taky mi to přijde divné. Na druhé straně oceňuju jeho vyjádření, že píše korektně a nekope kolem sebe, nedává najevo uraženost, i když mu to asi jedno není...

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          Falk     před 9 lety 14.04.2016 18:11 |  
          0 0

          Doufám,že v tom bylo něco jiného,jinak od Uhrina divné,nepochopitelné,zákeřné.Štohanzl profesionální a lidský přístup.
          6.kol před koncem přeřazení ,před kým se předvádí a proč?

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 18:22 |  
      0 0

      Nedovedu si ani představit, že by byl přeřazen do juniorky jen na základě toho, že se s ním nepočítá. Vždyť liga končí za měsíc a je jedno kde neperspektivní hráč trénuje.
      Za tím musí něco být. Takhle se přece k hráčům nelze chovat.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      zeleznik2     před 9 lety 14.04.2016 22:10 |  
      0 0

      Podle mne je za tím toho víc, určitě konec hostovačky dále výkon v derby a možná něco s DU. Do toho nevidíme, každopádně kraje budou na seznamu posil určitě nejvýše. Krom Mihalíka to fakt potřebuje. Na Zmrhala nemůžeme spoléhat.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Pepino44     před 9 lety 15.04.2016 09:29 |  
        0 0

        A nedopadl Štohanzl takto i v MB - přeřazení do juniorky? Ono v tom opravdu bude něco víc než konec hostovačky.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Khadgar     před 9 lety 14.04.2016 22:50 |  
      0 0

      Pokud se nám zraní 2-3 krajní hráči, což při našich zdravotních problémech není nereálné, bude to dobrá komedie.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

            před 9 lety 15.04.2016 08:14 |  
        0 0

        to že Štohanzl tohle píše na facebook hovoří jen a pouze o jeho uraženosti a nezvládnutí situace. Jestli někoho 6 kol před koncem přeřadí do juniorky myslím, že to značí asi trochu jiné důvody než, že se s ním nepočítá. Klasicky ale fanoušek urychlené názory a kopání okolo sebe.
        Tvrdík to okomentoval takto "bohuzel i tohle k fotbalu patri. Shoda sportovni rady klubu. Hracovi to klub ferove rekl naprimo i s duvody. Honzo, hodne stesti."

        Myslím, že to hovoří za vše.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Gino     před 9 lety 15.04.2016 10:22 |  
      0 0

      Jý zase žasnu nad tím, jak tu někteří nespokojenci opět kydaj hnůj na náš klub a píšou, žeje to nefér atp. - nedokážu si, vážení přátelé, představit více fér postup, než klukovi rovnou oznámit, že s ním nepočítáme... tak, aby měl dost času se s tím srovnat a začít plánovat jinou budoucnost. Takže ještě jednou - není férovějšího postupu, než mu to naprosto otevřeně a v klidu oznámit včas.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Barra     před 9 lety 15.04.2016 11:01 |  
        0 0

        Klid Gino, hlavne to nechce z toho delat nejakou novou aferu. Vyrazy jako "kydat hnuj" atd muzou tady zbytecne rozpoutat dalsi hloupe debaty. Urcite je ferove ze Slavie vcas svuj umysl zdelila, na druhe strane, alespon podle mne, mohli Stohanzlovi klidne ted rict ze po konci sezony nebude jeho hostovani prodlouzeno a nechat ho u A-cka na zbyvajici zapasy. Alespon tak bych to udelal ja, Stohanzl by se nam jeste mohl hodit, kdo vi co se jeste v prubehu tech 6 tydnu muze stat. Nikdy jsem moc nepochopil takove to prerazovani do juniorky, beru to jako trest, ponizovani hrace. Mozna ze nezname vsechny zalezitosti proc a jak, tak v tom ale nechci moc stourat. V kazdem pripade Jan Stohanzl na me pusobil sympaticky a urcite to nepokazil svym twitterem - chova se gentlementsky. A dekuji mu ze byl soucast nasi rodiny.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 15.04.2016 11:33 |  
          0 0

          Souhlas.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          Gino     před 9 lety 15.04.2016 12:15 |  
          0 0

          Ja jsem v klidu. To jini v tom hned hledaji problemy.
          A ze bude trenovat s juniorkou prece neznamena, ze kdyby to bylo potreba, nemuze za acko jeste naskocit.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

            Barra     před 9 lety 15.04.2016 23:21 |  
            0 0

            No... tak proc tedy hned mluvis o kydanim hnoje na Slavii?

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        honza_sl     před 9 lety 15.04.2016 13:32 |  
        0 0

        Souhlas, z toho, co víme, to vypadá férově. Ostatně myslím, že v juniorce bude alespoň hrát, ne sedět na lavici - pro něj líp. A kdyby byla nouze, lze ho z juniorky povolat zpět?

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      afro     před 9 lety 15.04.2016 11:19 |  
      0 0

      Pokud se něčím neprovinil proti disciplíně, životosprávě apod., tak to nemá logiku.

  5. Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 21:53 |  
    0 0

    Koukám na spartu a musím uznat, že i když dostali 3 góly do poločasu, je to pro ně krutý poločas.

    Klobouk dolů před Šcasným.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Mike     před 9 lety 14.04.2016 21:57 |  
      0 0

      Je to obráceně, tam měli dostat 5, tady 3 za poločas ze 3 střel.
      Takže vlastně dohromady je to spravedlivé.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 22:00 |  
        0 0

        Souhlasím. Ale první poločas hráli výborně. My bychom tu diskutovali, jestli nasadit jednoho útočníka, při absenci Škody možná bez útočníka a Ščasný hraje se třemi.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Dobi     před 9 lety 14.04.2016 21:58 |  
      0 0

      Ve Španělsku měli Rumuni neskutečnou kliku a mimo ten kiks bohovského Bičíka, teď se holt karta obrátila. V přírodě musí být vše vyrovnané a tady se ukazuje, že to (někdy) platí i ve fotbale!

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        malan (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 22:04 |  
        0 0

        bublina splaskla.Stesti si ta chamrat vybrala uz v minulem zapase a to na nekolik mesicu dopredu.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          zeleznik2     před 9 lety 14.04.2016 22:12 |  
          0 0

          Už na Laziu. Tam jim spadlo snad všechno...

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          malan (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 22:19 |  
          0 0

          ou *chamraď

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      zeleznik2     před 9 lety 14.04.2016 22:05 |  
      0 0

      Uf už jsem si myslel, že Lafata nebo Krejčí promění šance, jinak Villareal v obraně dost ležérní, jinak by Rumuni šance prakticky neměli. Chovanec zase perlí nesmysly Villareal prý mel jen ty tři střely.a co ty dva zahozené samostatné průniky?spravedlnost není dnes slepá 0:5, by to mohlo skončit ne?

      • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

        Mike     před 9 lety 14.04.2016 22:08 |  
        0 0

        Já myslím, že už moc gólů nepadne, ale těch 5 v brance Bičíka bych bral taky. Ale Španělé už do toho asi nepůjdou naplno.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          belmis (přítel SN)     před 9 lety 14.04.2016 22:11 |  
          0 0

          ještě 4 a budou mít rekord -)

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          zeleznik2     před 9 lety 14.04.2016 22:16 |  
          0 0

          Asi tak...jestli budou chtít ještě hrát.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

          bongor     před 9 lety 14.04.2016 23:04 |  
          0 0

          Ty už na to kašlou,postoupili a ty chudáky nechaj žít.Ten Frýdek,to je čuně.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      tomcz     před 9 lety 14.04.2016 22:14 |  
      0 0

      Teď by se mohli soustředit na pohár, vyřadit Jablonec a prohrát finále :D

    • Re: Statistiky tipovačky 17. - 20. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 15.04.2016 21:45 |  
      0 0

      Už jsem se bál, že zde nebude od tebe nějaká zpráva z isportu. :-)