Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Zítra s Jabloncem

Po delší době opět zápas v Edenu a hned s atraktivním soupeřem. Slavii se postaví před sezónou velmi ambiciózní Jablonec, kterému to však nejde úplně podle představ. Zápas nenabízí žádná televize.

Ve světle posledních událostí mohli mnozí zapomenout, že Slavia je především fotbalový klub a jako takový by měl přinášet radost a napětí především při oněch 90 minutách hry na trávníku. A tak určitě neuškodí si připomenout, že před necelým týdnem bylo několik tisíc slávistů přímými svědky nepříliš koukatelného a naopak možná až příliš defenzivního pojetí zápasu ze strany sešívaných. Vzhledem k problémům se sestavou, a tedy nakonec velmi mladé základní jedenáctce, se však musí tři body z neútulného prostředí jednoznačně brát. Kontakt se neztratil, naděje tam je. Abychom si mohli tuto větu napsat i příští týden, chtělo by to však, aby si Slavia udržela svoji prozatimní stoprocentní domácí jarní bilanci.

A proti komu jinému by se to mělo podařit než proti týmu, co naopak v roce 2016 nezískal venku zatím ani bod? Skutečně, ten Jablonec, ti El Galácticos strádají, alespoň venku. Los si však s jabloneckými trošku pohrál, a tak jim na začátek jara dal ty nejslabší soupeře na jejich hřiště (a i tak se Pelta musel kabrnět po remíze s Baníkem), zatímco venku to Jablonec měl velmi složité. Jen považte, Sparta, Boleslav, Liberec. To si dovedeme představit i lehčí los, že?

Paradoxně pokud bychom započítali i 16. kolo jako jarní, Slavia by tento los skoro kopírovala. I proti těmto soupeřům s jednou vsuvkou hrála venku za sebou, a rovněž získala z tohoto trojboje nula bodů. Tudíž zde cesta k rozřešení otázky kdo je na tom tedy lépe nepovede. Pojďme však od čísel k praxi - při porovnání výkonu Slavie a Jablonci na stejném hřišti, tedy v Boleslavi, tak by člověk bez znalosti tabulky musel jednoznačně říci, že ten Jablonec musí být o pár příček výše. Jablonecký zápas v automobilovém městě se nesl v atraktivním vyrovnaném duchu, jednoduše řečeno zápas nahoru - dolů s tím, že se nakonec to pověstné štěstíčko přidalo ke konci na stranu domácích, tak už to občas bývá. Spravit chuť si mohl Jablonec proti Zlínu, tam neměl v zásadě sebemenší problém, pohodová výhra 3:1. Znovu se do mysli vkrádá jak se s tím samým soupeřem trápila Slavia...

Zkusme se však naladit na pozitivnější notu. Marodka se konečně (skoro) vyprázdnila, trenér Uhrin tak má z čeho vybírat, navíc Jablonec a výhra v Edenu? To už je fousatá vzpomínka, však si jen zkuste vzpomenout, co jste dělali tak třeba v listopadu roku 2010. Není to tak jednoduché, že? Samozřejmě vzhledem k proměně obou týmů v posledních měsících či letech se jedná spíše jen o takový skoro bezvýznamný údaj, ale tak když už je to pozitivní, proč si to neuvést, že? Co na tom, že za tu samou periodu, tedy do teď, vyhrála Slavia jen jednou...

Zítra by měla vyhrát podruhé. Přes toto už nejede vlak, ztráta malá není, domácí ztráty si sešívaní dovolit nemohou. Jablonci sice v lize už více méně o nic nejde, semifinále poháru však daleko. K výhře nad silným soupeřem bude potřeba ještě silnější podpora. Dorazíš i ty do Edenu?

Tip na sestavu: Pavlenka - Mikula, Bílek, Deli, Bořil - Barák, Souček - Mihalík, Hušbauer, Zmrhal - Škoda

kurzy Fortuna: 2.15 - 3.40 - 3.55

24.kolo - Sobota 09. 04. 2016 17:00

Synot liga, 2015/2016
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FK Jablonec
FK Jablonec

Komentáře (113)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra s Jabloncem

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 19:16 |  
    0 0

    Místo Mikuly Bořil vpravo a nalevo Jablonský, jinak souhlas...

  2. Re: Zítra s Jabloncem

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 19:20 |  
    0 0

    Tak s touto sestavou bych se ztotožnil. Už se nemůžeme vymlouvat na marodku, nemoci, tak snad to bude povedený zápas. Moc se těším, snad bude návštěva aspoň 8t.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      sicilianbrno     před 9 lety 08.04.2016 19:43 |  
      0 0

      Tím, že to neni v televizi (pokud se nepletu), tak čekám na peltovsky mužstvo kolem 12 tisic

  3. Re: Zítra s Jabloncem

    Humessi     před 9 lety 08.04.2016 19:52 |  
    0 0

    Tím, že to není v TV, tak čekám zářez. Protože předseda

  4. Re: Zítra s Jabloncem

    Pablo     před 9 lety 08.04.2016 20:06 |  
    0 0

    Trochu doufám, že Hušbauer už hrát nebude, vůbec mě zatím nepřesvědčil, byl jsem proti jeho příchodu už v zimě a názor jsem nezměnil....pravda, ještě nenastoupil na té podhrotové pozici, ale i tak mu nevěřim, přijde mi vyčpělý, herně mu to taky tolik nejde, nikdy nebude pohyblivý a to je potřeba, jestli chceme do Evropy a posouvat vše výš...

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Boss82     před 9 lety 08.04.2016 20:23 |  
      0 0

      Gratuluji - vyhráváš cenu BLÁBOL dne!!!

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 20:50 |  
        0 0

        Už by ses měl klidnit s těma tvejma útočnejma kecama. Hušbauer sice bojuje a do defenzívy platnej je, ale do bylo od něj vidět málo průnikovek, málo střel, žádnej gól. Takže zatím rozhodně nepřesvědčil.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Boss82     před 9 lety 08.04.2016 21:06 |  
          0 0

          Co bych měl nebo neměl naštěstí vůbec nazáleží na tobě.

          Pokud jde o tvé hodnocení hry Hušbauera, tak k tomu stačí uvést jediné - nemáš pravdu.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 21:28 |  
            0 0

            Spíš bohužel.

            Je pravda, že s těmi průnikovkami jsem se asi špatně vyjádřil. Snaží se jich dávat celkem dost, ale je hrozně nepřesnej a vyšlo jich naprostý minimum. Někdy mi přijde, že za každou cenu chce něco vymyslet. Souvisí to s tím, že jsme hráli často na 2 středové hráče, což Hušbauerovi a vlastně celému týmu vůbec neprospělo.

            To ale nemění nic na tom, že Pablo napsal svůj názor a rozhodně mimo není.

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Boss82     před 9 lety 09.04.2016 12:20 |  
              0 0

              Odpověz si na tyto otázky:

              Je Hušbauerova vina, když vyšle výbornou kolmici, kterou Zmrhal nepochopí, a přihrávka tak přijde vniveč?

              Je Hušbaurova chyba, když výborným způsobem najde zcela volného Mikulu 12 m před brankou, ale ten celou akci zazdí špatným zpracováním?

              Je Hušbaurova chyba, když vyšle do úniku Škodu, který ale nepřekoná brankáře?

              A takovýchto situací si vybavuji za těch pár zápasů spousty. Kdyby ostatní hráči lépe Hušbauera chápali nebo lépe nakládali s jeho přihrávkami, měl by spousty asistencí, my bychom neztráceli body, a o Hušbauerovi bychom tu básnili.

              Prostě fotbal je kolektivní sport, hraje v něm roli spoustu proměnných a nelze říci: "Tenhle hraje blbě, protože dřív dával spoustu gólů a nahrávek a teď je nedává." Vždy je třeba se na celou věc dívat z širšího kontextu a právě proto jsou názory, jako je ten Pablův, zcela mimo.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Pablo     před 9 lety 08.04.2016 20:53 |  
        0 0

        Opravdu děkuji za tvůj VĚCNÝ argument k mému příspěvku.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Boss82     před 9 lety 08.04.2016 21:09 |  
          0 0

          Na zcela nesmyslný příspěvek se dá reagovat věcně hodně těžko.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Pablo     před 9 lety 08.04.2016 21:12 |  
            0 0

            Uvedeš nějaký konkrétní důvod?

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Boss82     před 9 lety 09.04.2016 12:21 |  
              0 0

              Viz má odpověď Gulymu a viz příspěvky od Ladislava, se kterými se plně ztotožňuji.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:18 |  
            0 0

            Máš pravdu,na tvoje příspěvky se dá reagovat opravdu hodně těžko.Zapomínáš,že Slavia a slávisti mají dostatek nepřátel a nepotřebujeme si vytvářet nepřátelské vztahy ještě mezi sebou.

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Boss82     před 9 lety 09.04.2016 12:25 |  
              0 0

              Má reakce byla pouhým popíchnutím, jelikož mě nadzvedl Pablův názor. Takové popíchnutí by snad nemělo být bráno jako vytváření nepřátelslých vztahů.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Barra     před 9 lety 08.04.2016 20:31 |  
      0 0

      -:)

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 21:19 |  
        0 0

        Hušbauer je pan fotbalista, má výbornou techniku, fotbalové myšlení, umí vystřelit, dobře a důsledně brání a umí i pořádně přitvrdit – prostě komplexní fotbalista. Určitě je dobře, že jsme ho rudým vyfoukli. Zatím si na něho mužstvo zvyká a někdy jeho výborné nápady nechápe nebo reaguje pozdě (to samé bylo, když k nám přestoupil Luboš Kubík a taky to nějaký čas trvalo, než si to sedlo). Už nevím, co to bylo za zápas, Hušby dal skvělý křížný balon na levé křídlo (dopředu do volného prostoru) a Jarda Zmrhal se rozběhl až když ten balon kopl, no to je pozdě, tam musí být náběh předem, tzv. na blint. Hušby prostě dává skvělé balony, ale chce to čas, aby se mužstvo sehrálo a byly tam ty správné automatismy.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Pablo     před 9 lety 08.04.2016 21:31 |  
          0 0

          Souhlasím s tím, že to možná ještě čas chce, ale určitě neni komplexní fotbalista, kdyby byl, tak by s takovou fotbalovostí dávno hrál v zahraničí, snaží se, bojuje to ano, myšlení má, ale dělal zatim na sebe nezvykle docela dost technických chyb a pro evropský fotbal neni pro mě použitelný kvůli malému pohybu, byl bych daleko raději kdyby nastupoval Barák nebo jsem zvědav po návratu na Hrubého, těm věřím víc než Hušbauerovi.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Pablo     před 9 lety 08.04.2016 21:33 |  
            0 0

            Abych to ještě doplnil: vím, že v přípravě jsme poráželi těžké soupeře náročným stylem, ale byla to pořád jen příprava a podle mě nejde hrát v rozestavení 4-4-2 s Hušbauerem uprostřed proti lepším soupeřům, např. Sparta, Plzeň...

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 21:51 |  
            0 0

            Pokud je v mužstvu nějaký problém, pak to určitě není Hušbauer a náš střed, ale kraje zálohy. Jinak Tonda je velký talent, ale zatím to ještě není hotový fotbalista a potřebuje se tzv. vyhrát. Osobně bych ho v létě půjčil na hostování někam, kde bude velká pravděpodobnost, že bude pravidelně nastupovat. Hrubý neumí hrát na krev, hraje takovým svým tempem a když se snažil přidat, tak absolutně nezvládal krizové situace. Oba dva zatím na Hušbyho absolutně nemají (ale za pár let může být všechno jinak, ale taky nemusí).

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Pablo     před 9 lety 08.04.2016 22:07 |  
              0 0

              Řekl bych, že v mnoha zápasech byly problém jak kraje tak i střed, na kraji hráči hráli střídavě dobře a špatně, ale tam Mihalíkovi nebo Vukadinovicovi věřím, jsou rychlí, sebevědomí, umí s míčem, budou se zlepšovat, může tam hrát Zmrhal, ale v několika zápasech chyběl hráč ve středu, který by dělal hru dopředu, vytvořil golovky, obešel hráče a dal povedenou kolmici, např. proti Brnu, Jihlavě...tohle uměl akorát Kenia v pár zápasech na podzim, jinak nám ten hráč chybí, proto bych upřednostil tyhle mladší hráče....a minulý zápas se mi ta mladá záloha líbila ze všech zápasů na jaře suverénně nejvíc, Dukla sice letos hraje o něco hůř než v minulých sezonach, ale vždy pro nás byli nepříjemní a kombinačně nás přehrávali, to se s touhle zálohou nestávalo...

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 22:15 |  
              0 0

              Náš problém jednoznačně je střed hřiště.

            • Re: Zítra s Jabloncem

              belmis (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 23:29 |  
              0 0

              Barákovi je už 21 let! Vůbec nechápu tady to věčné české uvažování. Ve světě běhají v lepších klubech sedmnáctiletí hráči a my tady budeme mudrovat o tom, že ještě v jednadvaceti není komplexní. Ti sedmnáctiletí většinou také nejsou komplexní, tím byl Messi a možná pár jiných.

              Dal bych mu mnohem více příležitostí ve Slavii. Věřím tomu, že jí to stokrát vrátí. A to, že absolutně nemá na Hušbauera, jsem zatím dosud nepostřehl. V přípravě hrál dobře, s Duklou patřil k těm lepším.

              Pro mě byl Hušbauer velký otazník a dosud tomu tak je. Rozhodně jako velkou posilu zatím nepovažuju, ale neříkám, že není možné, že se rozehraje. Zatím jeho glorifikace není vůbec namístě.

              • Re: Zítra s Jabloncem

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 23:50 |  
                0 0

                re: belmis - to jsi se asi přehlédl, já píšu, že Tonda ještě není hotový hráč (ne komplexní) a to nesouvisí s věkem, ale se zkušenostma. Stačí se podívat, kolik Tonda sehrál zápasů v lize, on potřebuje hlavně hrát a to chce čas.

                • Re: Zítra s Jabloncem

                  belmis (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 23:59 |  
                  0 0

                  Promiň, přehlédl. Ale je to to samé. Ti sedmnáctiletí toho nemají odkopáno více. Ať hraje víc a u nás. Pokud by po pěti zápasech nepřesvědčil, nechť jde na hostování. Bez šance ale prokázat nemůže, že do týmu patří i na úkor jiných...

            • Re: Zítra s Jabloncem

              sasky     před 9 lety 09.04.2016 16:19 |  
              0 0

              Nevím, proč by Barák neměl dostat šanci přímo ve Slavii? Minule proti Dukle s Mihalíkem nejlepší na hřišti. Že by mezi ním a Hušbym byl rozdíl několika tříd rozhodně není pravda. Uvidíme dneska, budou hrát spolu a třeba to bude nejlepší varianta.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          belmis (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 23:04 |  
          0 0

          Mně spíš Kubíka připomíná právě Barák.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            kleofas     před 9 lety 09.04.2016 09:06 |  
            0 0

            Mně zase Deli

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Travinho     před 9 lety 09.04.2016 11:44 |  
              0 0

              Deli? :O V čem?

              • Re: Zítra s Jabloncem

                kleofas     před 9 lety 09.04.2016 21:15 |  
                0 0

                S hlavou nahoře a přehledem, akorát se u něj divím, že při své šikovnosti není ofenzivnější

        • Re: Zítra s Jabloncem

          bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:24 |  
          0 0

          Souhlasím s Láďou.Je výborné,že jsme naše úhlavní kamarády pěkně nasrali a souhlasím i s tím,že Hušby je určitě nadstandardní hráč.Pokud ale zrealizuje JT svoje
          vize o dalším posílení mužstva,mohl by potom mít H.problémy,udržet se v základu.
          Určitě má na víc a my to chceme vidět na place.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Jachym     před 9 lety 08.04.2016 22:07 |  
      0 0

      Zatím to velký zázrak opravdu není, ale zdá se, že si dobře vyhoví se Součkem. O to více vynikl Souček, přičemž Hušbauer byl upozaděn. Já naopak doufám, že se chytí a bude ještě platnější.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 03:25 |  
      0 0

      Ještě štěstí, že Hušbauer nepřišel přesvědčovat nějakého pablba, ale posílit Slavii, to se povedlo a je jedna z opor, která se opravdu povedla!

      Díky Hušbymu vyrostl i Souček a chce to do trojúhelníku zakomponovat ještě Baráka!

  5. Re: Zítra s Jabloncem

    lassiter     před 9 lety 08.04.2016 20:50 |  
    0 0

    Věřím, že záloha Mihalík, Souček, Barák, někdo (možná i třeba ten Josef), Zmrhal by za dva roky mohla válcovat ligu, snad tady všichni vydrží (možná i třeba ten Josef). Zítra se na ni těším, místo Mikuly bych volil Jablonského, samozřejmě na opačné straně hřiště.

  6. Re: Zítra s Jabloncem

    slavistou50let     před 9 lety 08.04.2016 21:44 |  
    0 1

    Ahoj kluci, Hušby je totální průser, a milion následujících nic neříkajících keců je na hovno. Je to prostě tak. Barák, Souček atd., Hušbauer je na lavčku do Ostravy. Ahoj

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Jachym     před 9 lety 08.04.2016 22:09 |  
      0 0

      Ahoj. A zítra na značce.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Barra     před 9 lety 08.04.2016 23:17 |  
      0 0

      Tak kdyz tak ostentativne rikas ze "je to proste tak", tak asi jo. Tvuj nazor a tvoji pravdu ti nikdo nebere -:)

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 03:45 |  
      0 0

      Kdyby šel Hušbauer do Ostravy, tak tam vymaže Hrubýho a co potom?

      • Re: Zítra s Jabloncem

        steev (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 08:01 |  
        0 0

        Kdyz uz jsme u tech pravd od slavistou50let... Kdy uz za nas nastoupi ten Masek? :)))

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Fulham     před 9 lety 09.04.2016 09:43 |  
          0 0

          Je to prostě tak...:-))

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Boss82     před 9 lety 09.04.2016 13:08 |  
      1 0

      Slávistou50let - totální průser je spíš drtivá většina vašich příspěvků! Obvykle kecy zcela mimo realitu, že člověk neví, jestli se má smát nebo brečet.

  7. Re: Zítra s Jabloncem

    Zdendanek     před 9 lety 08.04.2016 21:45 |  
    0 2

    Nějak mě udivuje, že se tady nekomentuje sebedosazení Tvrdíka na post nejvyššího. Odpočet do zápasu s Jabloncem by asi byl na místě odpočet do konce Slavie. To co se stalo, je to nejhorší co se s námi moho stát.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Grobar     před 9 lety 08.04.2016 21:49 |  
      0 0

      Nic lepsiho nas potkat nemohlo! Kdo ma pravdu ukaze az cas. Moji duveru ma. Ty bys mu mohl dat aspon nejaky cas na praci ve Slavii, nez ho odsoudis.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 22:07 |  
      0 0

      Jsi ze Sportu nebo navedenej?

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Jachym     před 9 lety 08.04.2016 22:12 |  
      0 0

      Někdo za vším zlým vidí Klause, Zemana, Putina (popř. všechny dohromady), ty máš Tvrdíka. Proč tady zase "zasírat" diskusi?

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Zdendanek     před 9 lety 08.04.2016 22:27 |  
        0 2

        Jste tak naivní? No nic. Měl jsem chvíli dobrý pocit, že měci mají pozitivní vývoj. Tvrdíkova palácová revoluce mě vrátila do reality. Podle Jáchyma "zasírám diskusi". Aby "zasraný" nebylo něco jinýho.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          spino     před 9 lety 08.04.2016 22:55 |  
          0 0

          Tvrdík je ten, který zatím Slavii přinesl téměř všechny peníze a udělal několik kroků, které si fanoušci přáli (Horník, Pekhart). Nechápu, proč ho pořád má někdo potřebu kritizovat.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            SLAVIESTA     před 9 lety 08.04.2016 23:42 |  
            0 1

            Nebýt p. Tvrdíka, není dnes už pravděpodobně ani Slavia! Kdo si myslí něco jiného, neumí počítat do pěti. Nebo páni kritici, měli jste připraveny stovky milionů na její záchranu?! Pokud vím, nebyl ochoten je dát ani p. Šimáně(jeho zásluhy mu ale nikdo neupírá). Tak prosím, jestli to dokážete, nechte už těch keců.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Barra     před 9 lety 08.04.2016 23:31 |  
          0 0

          Palacova revoluce? Copak Tvrdik ostranil Simane? Asi mi neco uteklo. A jake "sebedosazeni"? Kdyz Jiri Simane uz nema zajem o tuto funkci, tak co jineho asi zbyvalo? A jeste jednou - mam pocit ze strasne moc lidi se pletou a vubec nevi jaky obsah ma funkce "predseda predstavenstva". Tvrdik bude jeden z 6 clenu predstavenstva a mit 1 hlas z 6. Kde je problem? A ano, jedna se o zasirani diskuse, protoze to se uz siroko daleko probiralo pod clankem J. Simane a J. Tvrdik se dohodli. Tady to opet rozebirat mi pripomani caste vytahovani pani Lomove z klobouku.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 03:41 |  
            0 0

            Zdendanek se teda povedl, to tady chybělo:))...pánové je to provokatér a s takovými se musí zatočit po bolševicku, nezbývá než jít do zákopu po boku pana Tvrdíka a dát mu neomezenou podporu! Máme výborného velitele a stojíme za ním!

            • Re: Zítra s Jabloncem

              edenian     před 9 lety 09.04.2016 10:26 |  
              0 1

              No, jako velitel je zda byt opravdu trida :-)))))

            • Re: Zítra s Jabloncem

              bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:40 |  
              1 0

              Včera jsem o tom psal,nyní je Slavie pro leckoho velmi nebezpečná,a to teprve začíná!Je naprosto logické,že se i na SN objevuje několik soudruhů,kteří by nadšeně uvítali ,abychom se soustavně mezi sebou napadali a zvláště abychom co nejdříve
              vyštípali Jardu Tvrdíka.Vždyť u nás existuje dost klubů,které by stamiliony CEFC
              uvítaly s otevřenou náručí a jejich fandové by Ti Jardo neřekli křivého slova!

              • Re: Zítra s Jabloncem

                japoko     před 9 lety 09.04.2016 11:03 |  
                0 1

                Tradičně úplně mimo!

              • Re: Zítra s Jabloncem

                utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 09.04.2016 15:02 |  
                0 0

                Tradičě úplně IN!

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Travinho     před 9 lety 09.04.2016 09:10 |  
          0 0

          Máš pravdu, ale některé lidi, kteří už mají vyvěšený portrét Tvrdíka nad postelí o tom nepřesvědčíš. Ale třeba se oba mýlíme, nicméně já se bojím, že tomu tak není.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 10:28 |  
            0 0

            Mě vůbec nepřekvapuje, že se Travinho něčeho bojí, není to zdaleka poprve a určitě taky naposled...takovej věčnej posera.

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Travinho     před 9 lety 09.04.2016 11:46 |  
              0 0

              Lepší je se bát, než být potom překvapen.

              • Re: Zítra s Jabloncem

                Gino     před 9 lety 09.04.2016 15:03 |  
                0 0

                Lepsi zit jeden den jako lev, nez sto let jako ovce.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:46 |  
            0 0

            Já ho Travi nemám ani nebudu mít vyvěšeného.Mám nad postelí vlajku Slavie a budu ji tam mít navždy.Obavy můžeme mít vždy,v tom Ti dávám za pravdu,nikdy se nedají vyloučit problémy.Ale my musíme hlavně věřit,že ty naše obavy jsou velmi nepravděpodobné a věřit v úspěšnou Slavii a taky pro to něco udělat.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          japoko     před 9 lety 09.04.2016 11:02 |  
          0 1

          Velmi správný a kvalitní názor! Bohužel zde nenajde podporu, neboť je málo naivní a optimistický!

    • Re: Zítra s Jabloncem

      bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:31 |  
      0 0

      Ty jsi se Zdendo praštil do hlavy?Neboj se,to přejde.Faktem je,že odkoupení stadionu
      pro Slavii,nákup Slavie za stamiliony a nákup posil za sto Mega,není nic moc.
      Připadáš mi toho bezdomovce co dostal od kolemjdoucího deset korun a ještě mu vynadal,že čekal pět stovek.Krásnej přístup.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Barra     před 9 lety 09.04.2016 10:51 |  
        0 0

        Ahoj Bongore. Mne hlavne neni jasne co konkretne se p. Tvrdikovi tady vycita. Ja jsem si vzdy vazil p. Simane, a budu i nadale, rozbusku pod celou kauzou dal ale on. Jeho pondelni rezignaci kterou pustil do sveta bez toho, ze napred jednal se svym partnerem a pritom meli dohodnutou schuzku na nasledujici den, povazuji za velky faux pas, ktery nesmirne ublizil Slavii na verejnosti a zajiste privedl i nervozitu jak mezi hrace, tak realizacni tym. Myslim ze p. Simane je na to zkuseny obchodnik aby vedel ze majorita je jednou majorita a ze ten kdo financuje urcuje pravidla hry. Sam se urcite v jeho firmach nechova jinak. Ale ani tak mi neni jasne co ho natolik rozcililo mimo to prohlaseni p. Tvrdika ze Dusan Uhrin bude i v nasledujici sezone mit klid a prostredky aby vybudoval nove muzstvo, ze tak radikalne jednal. Jak se ukazalo, k nicemu to nevedlo, jen pospinilo veskerou praci kteri nasi majitele od zari 2015 odvedli. S postojem p. Tvrdika co se tyka DU mimochodem souhlasim, byli jsme dost na posmech s nasimy prumerne 2 trenery rocne za poslednich 6, 7 sezon.

        Ja si myslim ze p. Simane selhal, ze byl moc impluzivni, ale nikdo neni dokonaly. Ted jde o to naladit spolecne housle a pokracovat dal v zajmu Slavie. A prestanme se tady umele rozdelovat na Simanovce a Tvrdiky. Ani jeden neni dokonaly, oba dost pro Slavii udelali - a at ten kdo ma pocit ze Tvrdik poskodil nejak Slavii rekne s cim konretne.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 13:23 |  
          0 0

          Nepovažuji přemet dr.Šimáněho za poškození Slavie, ale naopak s odstupem času za nejlepší možné řešení. Byla to dvoudenní tragedie, která vylolala smutek, zoufalství a u soupeřů veselí...navíc se ukázalo, že Slavie není nikomu lhostejná, to bylo nejvíc a ukázalo se o jaký klenot se jedná. Díky rychlosti se velmi rychle vyčistil vzduch, rozdělily kompetence a to, že si pánové rozdělili úkoly a budou se doplňovat a ne si překážet je přímo dokonalé!

          Pokud by se neshody pomalu tiše prohlubovaly, bylo by to to nejhorší co by se Slavii mohlo stát a je dokonalé, že Slavie není závislá na jednom mecenáši, ale je tvořena týmem, díky kterému bude hodně silná a já se na to moc těším!

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Barra     před 9 lety 09.04.2016 19:08 |  
            0 0

            Myslim ze p. Simane mel 1,5 mesice, do konce sezony pockat a pak konat. Jestli byla na nasledujici den dojednana schuzka, jak obe strany potvrdily, tak o to min chapu tuto jednostranou akci.

  8. Re: Zítra s Jabloncem

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.04.2016 22:05 |  
    0 0

    Už delší dobu se mi dost líbí Keresteš z Brna a dnes to jen utvrdil, výbornej výkon, skvěle kope standartky. Má 26 let, takže v nejlepších letech. Kvalitních levých beků u nás rozhodně moc neběhá a nebál bych se do něj v létě jít.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Pablo     před 9 lety 08.04.2016 22:11 |  
      0 0

      Na jaře nehraje špatně, ale myslím, že i v naší lize jsou lepší hráči na tenhle post, mně se v některých zápasech líbil Sýkora z Liberce.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Travinho     před 9 lety 09.04.2016 09:11 |  
        0 0

        To je Sparťan a pochybuju, že nám jej pustí.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Pablo     před 9 lety 09.04.2016 09:36 |  
          0 0

          Srdcem to Sparťan neni, byl převážně v Plzni, pravda je, že Sparta má předkupní právo.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      spino     před 9 lety 08.04.2016 22:27 |  
      0 0

      Mně by se líbil Ondřej Vrzal z Dukly. Hodně podceňovaný bek podle mě. Navíc v letošní sezóně i poměrně gólový.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      sicilianbrno     před 9 lety 08.04.2016 23:11 |  
      0 0

      mě se líbí Švento :-) ale komu ne....

      • Re: Zítra s Jabloncem

        houston (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 09:51 |  
        0 0

        Promiň, ale mně už ne. Čas nejde zastavit a jsou tu mladší. Ale možná se pletu a budu překvapenej !

        • Re: Zítra s Jabloncem

          TZRJ1     před 9 lety 09.04.2016 09:54 |  
          0 0

          já bych bral na kraj ještě Karavaeva z Jablonce. ale ani nevím, je tam pořád na hostování z CSKA, nebo už na přestup?

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Pepino44     před 9 lety 09.04.2016 10:44 |  
        0 0

        Já mám Švenťáka taky rád, ale obávám se, že už to není ono. Vždyť čas se nedá zastavit. Mám strach,že lidé, kteří si to neuvědomují a nyní jej vzývají na něho budou po případném přestupu a když nebude hrát jako za starých časů, budou na něho nadávat jako nyní na Pitáka.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Jachym     před 9 lety 09.04.2016 12:56 |  
          0 0

          Je to tak. Vlčák se po návratu z Anderlechtu také víceméně jen trápil.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:48 |  
        0 0

        Bude tady,neboj se.

        • Re: Zítra s Jabloncem

          bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:50 |  
          0 0

          Myslím to tak,že tu Duško za 3 měsíce bude určitě.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        japoko     před 9 lety 09.04.2016 10:58 |  
        0 1

        Švento už je jak paní Columbová: nikdo ho nejmíň 10 let neviděl pořádně hrát ale přesto je prý nejlepší !

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Travinho     před 9 lety 09.04.2016 11:52 |  
          0 0

          To jsou dost zvláštní komentáře. Já jej na podzim viděl ve dvou duelech za Slovenskou reprezentaci a v obou odvedl kvalitní práci. Nic na své rychlosti ani práci s míčem neztratil. Pořád je to reprezentant země, která má možná lepší mančaft než my. To si uvědomme.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Pablo     před 9 lety 09.04.2016 13:30 |  
            0 0

            Přesně tak, neříkám, že jsme poslední rok sledoval Šventa pravidelně, ale když sem ho viděl, rozhodně nebyl horší než jak ho známe, naopak mi přišel ještě lepší. Bude mu sice už 31, ale myslím, že on na téhle své úrovni ještě nějaký čas vydrží hrát a on by nebyl ten případ, že jsem jde, protože tam už by ho nechtěli, protože by na to neměl, Dušan by nám hodně pomohl.

  9. Re: Zítra s Jabloncem

    Dobi     před 9 lety 08.04.2016 22:41 |  
    0 0

    Viděl jsem "yntelygentňý" fotku Pelty a hned jsem si přeříkal básničku z dětství: "In Gablonz an der Neisse, dort schwamm ein Stückchen Scheisse. Das sah der junge Nowak, er dachte - es ist Tabak. Er steckt es in die Pfeife - Pfuj Teufel - es ist Scheisse!" (v Jablonci nad Nisou/na Nise plaval kousek hovna. Viděl to mladý Nowak, mysle si, že to je tabák. Strčil si to do fajfky - fujtajfl, vždyť je to hovno!!!"
    Prý to vymysleli Liberčáci a já jim za to tleskám. A snad ty symbolické fajfky Peltonce teď náležitě naplníme my!!!

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Falk     před 9 lety 09.04.2016 09:23 |  
        0 0

        Já vám nevím ,já bych asi nechal sedět Zmrhala i Hušbauera,když hraji tak nás všichni dost jasné přehrávaji ,je jasné ,že máme problémy se středem.Na ofenzivního bych dal Keniu,vlevo Mihálika ,ale vpravo nevím koho (Vuky ,Štohanzl ).
        Nemůžeme pořád dávat šanci někomu,kdo už odehrál 100 zápasů.
        Naše hra musí jít nahoru každý zápas a né pořád ti stejní ,za posledních 5 roků je to pořád dokola

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Artur (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 09:41 |  
          0 0

          Zmrhal na Dukle jeden z tech lepsich. A po zdravotnich problemech tymu v obdobi derby bylo napsano dost. Husbauer a Jarda jsou jasna volba. Dnes je potreba bodovat neni cas na experimenty. Tak se to snad podari ! Vsichni do Edenu!

    • Re: Zítra s Jabloncem

      bongor     před 9 lety 09.04.2016 10:52 |  
      0 0

      Ty jsi ale Dobi pěknej sprosťák,ještě že soudruh P.nečte SN.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Dobi     před 9 lety 09.04.2016 13:45 |  
        0 0

        Nevím, jestli kouří fajfku, ale docela bych mu ten připluvší tabáček přál....

  10. Moje ideální sestava

    dropt     před 9 lety 09.04.2016 09:43 |  
    0 0

    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Jablonský - Souček - Barák, Hušbauer - Kenia, Škoda, Mihalík

  11. Re: Zítra s Jabloncem

    Fulham     před 9 lety 09.04.2016 09:46 |  
    0 0

    Tak karamádi - pomalu začněme s omluvama doma ,, Promiňte ženy, Promiňte rodiny..." protože jestli víte , co to znamená..

  12. Re: Zítra s Jabloncem

    Kunetice     před 9 lety 09.04.2016 09:51 |  
    0 1

    Já to co se stalo jen kvituji dávaj nejvíc tak ať taky rozhodujou. Já bych se nebránil kdyby chtěli Číňani vybudovat mančaft tak na úrovni Basileje a víš a na to musí koupit velmi kvalitní a drahé fotbalisty v zahraničí a proč ne, peníze mají a dost a Tvrdík říkal že nedávají do Slavie peníze aby hráli druhé housle tak uvidíme!?

    • Re: Zítra s Jabloncem

      deny91     před 9 lety 09.04.2016 16:08 |  
      0 0

      Přesně stejně uvažuji i já. Je nesmysl si myslet, že ze Slavie bude další Man City nebo PSG, ale podle mého má určitě potenciál, aby z ní mohl být tým podobné úrovně, jako Basilej. Fanouškovskou základnu na to má určitě a peníze nyní taky.
      Líbilo by se mi, kdyby Slavia hrála pravidelně evropské poháry (LM, popř. EL) stejně často a ve stejné/podobné kvalitě, jako oni. Určitě to nebude hned, ale myslím, že podobný cíl by si měli majitelé a fanoušci před sebe klást...

  13. Re: Zítra s Jabloncem

    Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 09:59 |  
    0 0

    Tak neřekl bych, že Jablonci už v lize o nic nejde. Pořád to páté místo uhrát můžou.
    A já myslím, že na Jablonec máme. Kdyby to byl přátelák, tak je sfoukneme. Jen mám trochu obavu, že naši borci budou mít svázaný nohy, zvlášť po včerejší výhře Brna (už jsme to viděli s Duklou). Myslím, že tohle je přesně ten zápas, kdy se ukáže jakej je Dušan Uhrin "psycholog" a jak dokáže připravit mužstvo psychicky, když už o něco opravdu jde.. Protože to podle mě bude ten nejdůležitější faktor rozhodující o úspěchu.
    Mimo to bych znovu zopakoval, že podle mě byla chyba vyhlásit útok na poháry. I když to v hlavách a v srdcích všech má být, měli to navenek prezentovat tak, že tuhle sezónu o nic ještě nejde. Takticky tak sejmout tlak jak z hráčů, tak z realizačního týmu. Všem by se pracovalo lépe.

    Taky se dneska trošku bojím návštěvy, přitom se to vzhledem k tabulce vykrystalizovalo jako jeden z nejdůležitějších zápasů jara a každý hlas bude potřeba.

    Tak na viděnou v Edenu!

    • Re: Zítra s Jabloncem

      bongor     před 9 lety 09.04.2016 11:00 |  
      0 0

      Jen tak trochu mimo.Brno-Klokani jsem včera chvílemi pozoroval,byl to fajn fotbal.
      Ten druhej gol Brna byl ale zářez.Řezníček držel Havla za dres a pochopitelně upadnul/byla by škoda,nevyužít školení ze sralty/.Sudí to ale odpískal proti Klokanovi a z přihrávky poblíž vápna dali brňáci góla.Takže jsou za námi na dostřel a dnes musíme vyhrát.Ono i Slovácko nás docela dotahuje.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Jachym     před 9 lety 09.04.2016 12:58 |  
        0 0

        Řezníček je hlava vygumovaná a zákeřná...

  14. Re: Zítra s Jabloncem

    Kuliss9     před 9 lety 09.04.2016 10:28 |  
    0 0

    Vim, ze se terminem nelze prizpusobit vsem, ale aby byl takto zajimavy zapas nasazen v sobotu v 17:00, kdyz uredni vykopy nizsich soutezi jsou od 16:30 je proti fanouskum, vzdyt valna vetsina fans je aktivnimi hraci. Ja vim spoustu lidi bude namitat, ze je to idealni termin v sobotu odpoledne, ale proste pro aktivni hrace je to faul.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      ashley     před 9 lety 09.04.2016 11:08 |  
      0 0

      Na jednu stranu to chápu, ale na druhou s tím nesouhlasím. My třeba hrajeme v neděli od pěti, pokud by jsme k tomu přistoupili takhle, tak by se o víkendu nedalo hrát vůbec. A s čím bych teda hodně polemizoval je, že valná většina fans jsou aktivní hráči, a to i v rámci TS. Naopak bych se přiklonil k tomu, že je to ideální termín, a to hlavně pro nepražské fanoušky, s čímž mám vlastní zkušenost, než jsem tu začal studovat. Spousta lidí si rozmyslí jet, když se hraje od 7 nebo ještě líp od čtvrt na devět. Ono pokud nemáte k dispozici auto a jste odkázáni třeba na vlak, který jede poslední v 11 nebo když máte sebou ty pověstné děti :D, tak ty návraty kolem půlnoci nebo jedný hodiny se taky každému nelíbí. V neděli vůbec a v sobotu je to taky těžké, ne každému se chce zabít kvůli fotbalu půlku neděle. A to mluvím o vzdálenosti, dejme tomu 80 km... Ze zkušenosti si troufám tvrdit, že právě tihle fanoušci dělají vyšší návštěvu, ten základ zhruba 4 - 5 tisíc lidí z Prahy a okolí dorazí vždycky, ale pokud se chceme trvale pohybovat někde nad 10 tisíci, tak musíme hrát dobrý fotbal a jít trošku na ruku těmhle přespolním. Hrát od 8 třeba kvůli nějakým 3 - 5 stovkám (odhad) lidí, kteří hrají nějakou nižší soutěž je podle mě v konečném výsledku kontraproduktivní. A le je to můj názor. :)

      • Re: Zítra s Jabloncem

        ashley     před 9 lety 09.04.2016 11:10 |  
        0 0

        *bychom

        • Re: Zítra s Jabloncem

          Grobar     před 9 lety 09.04.2016 11:31 |  
          0 0

          Souhlas. Ja jsem z Valasska a jezdim na Slavku zejmena kdyz hraje v sobotu okolo 15te hodiny. Jinak je to velice problematicke. Myslim ze lidem v Praze a okoli je kazdy termin dobry. Kdo opravdu chce tak prijde. Ti ostatni uz to maji horsi a Slavisti jsou po cele republice zastoupeni v hojnem poctu.

          • Re: Zítra s Jabloncem

            mirecek1111     před 9 lety 09.04.2016 12:58 |  
            0 0

            Z kama z Valašská? Já taky :) A na fotbal je to skutečně daleko no:)

            Vzpomínám, jak jsem byl např. jednou na zápase, kdy jsme doma hráli s Brnem (ještě na Strahově). Celý zápas na pytel...prohrávali jsme 0:1, a protože musel spěchat na bus směr Brno, musel jsem už deset minut před koncem zápasu utíkat ze stadionu, abych se stihl dopravit na Florenc. A ještě naštvaný, že prohrajeme.. no všechno na pytel.

            No a když jsem vyběhl ze stadionu ven, tak jsem jen slyšel obrovský hukot ze stadionu :) No a tak si celou cestu tramvají na Florenc lebedil, že to aspoň skončí 1:1... i když to neviděl :) no a když potom už seděl na Florenci v buse, tak tam dorazil brblající hlouček starších fanoušků Brna a já se dozvěděl tu šťastnou novinu, že jsme nakonec vyhráli 2:1 :D

            • Re: Zítra s Jabloncem

              Eluin (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 13:06 |  
              0 0

              Tak na ten zápas si pamatuju! Tenkrát za nás dával jednu z branek nějaký Costa, nebo jak se jmenoval :).

              • Re: Zítra s Jabloncem

                mirecek1111     před 9 lety 09.04.2016 13:11 |  
                0 0

                Tady to je :)
                http://fotbal.idnes.cz/fotbal-online.aspx?online=7039329

                v 78. minutě jsem se musel z časových důvodů zvednou z místa, v 79. minutě jsme se ocital někde před stadionem, a v 85. minutě v tramvaji směr Florenc :) A stejně jsem byl potom celý happy :)

                btw. podívejte se, jak zajímavé hráče z pohledu dneška jsme měli tenkrát na lavičce.

                • Re: Zítra s Jabloncem

                  belmis (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 14:45 |  
                  0 0

                  Stejně je to ale pech...Jet z Valašska na Slavii, odkoukat skoro 80 minut, nezařvat si gól -).

          • Re: Zítra s Jabloncem

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 14:12 |  
            0 0

            Přesně, já to mám 350km, takže v těch 15hodin je výkop nejlepší. :-) Každému se holt nezavděčíš.

    • Re: Zítra s Jabloncem

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 12:16 |  
      0 0

      Nikomu nikdy se nelze zavděčit,jen by mě zajímalo zda to takto mají postavené třeba fandové v Německu kde spousta fanoušků kope nižší soutěže.Jinak asi ideální je neděle kolem 17.00 nebo sobota 18.00.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Kuliss9     před 9 lety 09.04.2016 13:34 |  
        0 0

        Máte pravdu borci nelze se zavděčit všem, beru to jen z pohledu svého, že za normálních okolností mimo náš zápas, jsem schopen naplnit 9ti místné auto a jet na Slavii..... Jinak mě osobně jako středočechovi vyhovují výkopy pátek, sobota ve 20:30, mám to cca hoďku a půl ke svatostánku, ale chápu u nás není moc zvykem pro fans chodit ve večerních hodinách.

        Nicméně ten poměr aktivních fans by mohl značit první 2 domácí zápasy kdy se ještě nehralo, pak začala divize a níže a návštěvnost klesla, ale to může být i spíše velkým hypem před sezónnou a pak navrácení se k pohodlí gauče a tv.

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 13:39 |  
        0 0

        Vážím si všech fandů, kteří jezdí na Slavii z venkova, jiných měst a takové dálky, to zasluhuje uznání, to je prostě paráda!

  15. Re: Zítra s Jabloncem

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 11:25 |  
    0 0

    A funkce prezidenta klubu je zrušena bez náhrady?

    • Re: Zítra s Jabloncem

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 13:46 |  
      0 0

      Pan dr.Šimáně ale o nic nepřišel, zůstává minoritním akcionářem, tudíž spolumajitelem Slavie a pouze v rámci Slavie přechází budovat mládež a doufejme vyhledávat talenty a nadále tvoří s panem Tvrdíkem silný tandem, který potáhne Slavii k výšinám! Já vám říkám, že jednou ten stadion pro 30000 nebude stačit!

      A teď všichni do Edenu, do toho našeho ráje!

      • Re: Zítra s Jabloncem

        Grobar     před 9 lety 09.04.2016 14:01 |  
        0 0

        +1

  16. Re: Zítra s Jabloncem

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 11:25 |  
    0 0

    A funkce prezidenta klubu je zrušena bez náhrady?

    • Re: Zítra s Jabloncem

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 12:18 |  
      0 0

      Myslíš asi,že pan Simáně nedostane žádnou náradu,snad nějaké peníze ještě má :-)

  17. Re: Zítra s Jabloncem

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 09.04.2016 15:19 |  
    0 0

    JT na Twitteru: '' Milan Skoda - viroza, teplota. Milane, drzime moc palce, at se das co nejdrive dohromady! Potrebujeme Te ve forme a v plne sile. ''