Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia posílí rozpočet

Na dnešní mimořádné večerní schůzce představenstva a dozorčí rady klubu Slavia potvrdila stávající priority. Jednou z nich je příprava mimořádné valné hromady za účelem posílení rozpočtu.

Klub prezentoval na svém webu pět priorit pro nejbližší budoucnost. Jsou jimi: 

1. Plná koncentrace A-týmu na zbytek sezony a příprava hráčského doplnění na sezonu 2016/2017

2. Příprava mimořádné valné hromady za účelem posílení rozpočtu klubu

3. Zajištění přípravy fotbalové akademie a výstavby nového tréninkového centra

4. Záměr scelení klubu a stadionu

5. Důvěra vedení ve sportovní úsek včetně trenéra a realizačního týmu, který musí dostat adekvátní prostor pro vybudování špičkového týmu

Představenstvo i dozorčí rada dále vyjádřily poděkování za dosavadní práci odstupujícímu předsedovi představenstva Dr. Jiřímu Šimáněmu.

"Nastalá situace mě osobně mrzí, ale cítíme odpovědnost majoritního akcionáře a na chodu klubu se nic nemění," uvedl za vedení klubu Jaroslav Tvrdík.

Komentáře (190)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia posílí rozpočet

    Robinator     před 9 lety 04.04.2016 22:30 |  
    0 0

    kdy bude prosím zveřejněna další část rozhovoru s p. Plíškem? díky

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      (host)     před 9 lety 04.04.2016 22:38 |  
      0 0

      Jeste jsme nenasli termin se sejit, takze ted nic neslibuju. Jane

  2. Re: Slavia posílí rozpočet

    Hofo78     před 9 lety 04.04.2016 22:30 |  
    0 0

    Pro mě dobrý! Hlavní,že je tam příprava akademie a centra,na což Šimáně klad velký důraz.
    A cením i rychlé svolání mimořádné jednán představenstva.
    Slavia musí být jednotná!!!

  3. Re: Slavia posílí rozpočet

    hiker42     před 9 lety 04.04.2016 22:34 |  
    0 0

    tak je "pěkné", že obchodní vedení, které má ve standardní akciové společnosti na starosti představenstvo, je u nás takové "smíšené".

    Jsem zvědavej, jakého králíka z klobouku vytáhnou.

  4. Re: Slavia posílí rozpočet

    Hofo78     před 9 lety 04.04.2016 22:46 |  
    0 0

    Ted bylo na čt4sport ve zprávách,že představenstvo zatím rezignaci nepřijalo.

  5. Budoucnost ?

    houston (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 22:53 |  
    0 0

    Já věřím, že do kopru to nepůjde ! Je pravda, že pokud bych si měl vybrat za partnera jednoho z páru Šimáně a Tvrdík, sáhl bych po tom prvním. Teď nám holt zbyl ten druhý, ale je jasné, že směr obou byl sice stejný, ale rychlost postupu u obou byla velmi rozdílná. Vyhrál ten větší, majoritní a věřme mu tedy. Nesoulad jsem poznal při odmítnutí dr. Šimáněho vstoupit majetkově do stadiónu, to byla jasná signalizace. Teď tedy půjdeme rychleji, než si pan Šimáně přál. A snad nebudeme z té rychosti klopýtat...

  6. Re: Slavia posílí rozpočet

    homerinho     před 9 lety 04.04.2016 22:56 |  
    0 0

    Trochu mi to připadá jako když si obyčejnej chlap vezme bohatou paničku. Nejdřív mu říká, že to bude normální manželství, kde on bude plnit roli hlavy rodiny, časem začne do všeho mluvit a končí to klasickým já to platim, tak buď zticha.

    Podle některých komentářů to vypadá skoro jako konec světa ale když se podíváme na plány pana Šimáněho a CEFC, tak je to poměrně logické vyústění. Pokud se neustoupí od původní vize (akademie atd) nemusí to pro Slavii nutně znamenat nic zlého. Jen doufám, že se nebudeme snažit překročit hranice ČR. Pokud se přitáhnou hráči s na české poměry nereálnými platy a následně se CEFC rozhodne odejít, máme po Slavii.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Robinator     před 9 lety 04.04.2016 23:05 |  
      0 0

      to je právě ono,té poslední vety se bojím.přijde třeba další finanční krize,přestanou proudit prachy a celý se to rozpadne..s JS by byl sice pomalý vzestup,ale nemusel by být rychlý pád..nicméně netajim, že se tesim co přijde v létě za posily )) si zacnu dělat možný seznam :))

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 23:21 |  
        0 0

        Ano, s tím mám trochu také problém, ale když tak dlouho dokáže Křetínský ufinancovat spartu, pro CEFC jsou to proti němu jen drobné.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      malan (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 23:46 |  
      0 0

      Pokud se přitáhnou hráči s na české poměry nereálnými platy a následně se CEFC rozhodne odejít, máme po Slavii.
      Tuhle větu si zapamatuj!

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Alanor (admin)     před 9 lety 04.04.2016 23:50 |  
        0 0

        To je pravda...

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          JS (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 00:04 |  
          0 0

          No protože všichni máme v živé paměti, jak skončil ten skvělý ruský tým, za který chvíli hrál Eto'o nebo Yuri Zhirkov. Co to vůbec bylo zač? Měli žluté dresy :D

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            homerinho     před 9 lety 05.04.2016 00:09 |  
            0 0

            Taky jsem si na ně hned vzpomněl a dost mě překvapilo když jsem zjistil, že minulou sezonu postoupili zpátky do první ligy. Do teď jsem žil v domění, že zkrachovali a klub zanikl.

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 02:10 |  
            0 0

            No hlavně ne Machačkala, ale my jak jsme skončili za KJ a Rosena a Doležala, rozpočet trojnásobnej s jitotou postupu do LM, pod smlouvou 90 hráčů a lízáme se z toho doteď.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Juje     před 9 lety 05.04.2016 08:51 |  
        0 0

        Přátelé, strávil jsem část života ve světě a chtěl bych vás trochu uklidnit. Tam, kde jednou vstoupili Číňani, tak už nikdy neodešli. Ať byla politická situace jakákoli, recese nerecese. Je to jejich styl. Všude zůstávají po generace. Neznám nikoho v CEFC, ale myslím si, že se většina z nás se konce Číňanů ve Slávii nedožije.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Betynka58     před 9 lety 05.04.2016 10:41 |  
          0 0

          Nevím jak ostatní, ale mne jsi uklidnil dost. To je bezesporu dobrá zpráva.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Jachym     před 9 lety 05.04.2016 12:02 |  
          0 0

          Ano, já jsem sice toho tolik neprocestoval, ale názor mám stejný. Číňani a obecně Asiati jsou skutečně strategičtí v tom smyslu, že investice nemění jako ponožky. Z tohoto důvodu jsem jejich příchod sem přivítal. V porovnání s různými E-Sidy a nepřehlednými struktury s ptačími figurkami Slavíčky, Holoubky, Čermáky a podobnými ptáčky je to pro nás téměř požehnání.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Travinho     před 9 lety 05.04.2016 08:51 |  
        0 0

        Lépe bych to neřekl...

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Ferguss     před 9 lety 05.04.2016 08:56 |  
      0 0

      Jestli se nepletu, tak při nákupu stávajících posil poslal CEFC krom částky za přestup, taky prachy na platy po dobu trvání jejich smlouvy. Pokud je to pravda, a pokud by se to praktikovalo i nadále nemělo by zmíněné nebezpečí hrozit.

  7. Re: Slavia posílí rozpočet

    postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 23:04 |  
    0 0

    To scelení klubu a stadionu by mohlo znamenat, že těch 70 % stadionu vloží CEFC do klubu a tím JŠ naředěj. Možná ho ale vyplatěj, aby nedržkoval a nechaj mu nějakej symbolickej podíl a čestnýho fleka v dozorčí radě.

  8. Re: Slavia posílí rozpočet

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 04.04.2016 23:29 |  
    0 0

    Myslíte, že Trunda také odejde? A koho byste případně rádi viděli místo něj?

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      dubas     před 9 lety 05.04.2016 01:24 |  
      0 0

      Pokud nebude nikdo chtít, tak já se obětuji a vezmu to, co bych pro svou milovanou Slavii neudělal:-)

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 02:13 |  
      0 0

      Ve světle dění je velmi zajímavé, že na Julisce dlouho po děkovačce seděli ve VIP Šimáně s Trundou úplně sami a vlastně úplně na opačné straně podle fotografií Tvrdík s Navarem, tak nevím, jak si to vyložit. Jestli když JŠ tak i Trunda, nebo ne. Nicméně asi nikdy jsme na fotbale neviděl, že by tak blízcí členové vedení seděli takhle od sebe. To i v tom Bayernu seděli všichni vedle odsouzeného Hoenesse.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        ElvisPresley     před 9 lety 05.04.2016 07:24 |  
        0 0

        Pane Navar by mohl nyni vše vysvětlit, proc sedeli tam a tam, tuto diskuzi sleduje a pravidelně přispívá.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          alois_veliky (admin)     před 9 lety 05.04.2016 07:45 |  
          0 0

          Nevim, jestli má Navar úplně povinnost vysvětlovat s kým a proč sedí na fotbale...

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            ElvisPresley     před 9 lety 05.04.2016 10:00 |  
            0 0

            Panebože, homosexuál mě pronásleduje i tady.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              Barra     před 9 lety 05.04.2016 10:05 |  
              0 0

              Hnus.

  9. Re: Slavia posílí rozpočet

    Divizni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 06:23 |  
    0 0

    Já si myslím, že celý tenhle kolotoč vzniká na základě našich výkonů (ne výsledků) na hřišti. Tolik peněz se použilo a nás v podstatě přehraje kdekdo! A zřejmě na zlepšení situace vznikl ve vedení rozdílný názor....

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Falk     před 9 lety 05.04.2016 06:49 |  
      0 0

      Já bych to taky tak viděl,Uhrin dostal všechny co chtěl a přehrávaji nás všichni .Hra je bez koncepce a nekoukatelná.Dukla taktéž byla fotbalovějši .A jestli Uhrin plácá spolu s Tvrdíkem ,že potřebuji Mesiho nebo Ronalda,tak to stejně k ničemu nepovede.
      Obrovské platy,žádná koncepce .Jestli Tvrdík vystavuje šek na neodvolatelnost ,tak je to neprofesionální .Potom vzniká alergie na všechno,protože Uhrin s Tvrdíkem blábolí jak by se mělo,a Šimáně jako úspěšný podnikatel za svoje peníze neminil poslouchat rady mluvků,toť můj názor opřený o mini informace.Pro Šimáněho je realita,pro Uhrina výmluvy,pro Tvrdíka megalomanie

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Fulham     před 9 lety 05.04.2016 07:22 |  
        0 0

        Nebyl to náhodou pan JŠ, kdo si ještě v zimě pochvaloval, že má za jedny peníze dva trenéry? Kluci já bych byl fakt opatrnější se soudem...obrovské platy. Bez nich prostě lepší hráče nedostaneme.takže průměr za současného stavu,nebo pokus o špičku s navýšením rrozpočtu a doufat že to číňana nepřestane bavit. Jak psal Alanor - s dobrým vedením se to ukocirovat dá.při propojení klubu a stadionu je riziko pádu na hubu menší. Fakt bych tomu dal čas. A kroku JŠ je mi líto opakuju.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          patras     před 9 lety 05.04.2016 07:45 |  
          0 0

          Souhlasím s tebou. Nejsem vůbec nadšenej z toho, co se odehrává ! Jsem přesvědčenej o tom, že do budoucna to nepřinese nic dobrýho !

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Jikom33     před 9 lety 05.04.2016 07:48 |  
      0 0

      Presne tak. A me nejde o prehrani z hlediska kvality, ale z hlediska bojovnosti. Jediny nad kym jsme meli prevahu byla Ostrava a Brno. I Jihlava nebo Dukla nas pretlacily o Bolce a Sparte skoda mluvit, ty nam nastavili zrcadlo. Spekuluje se ze JS chtel Jarolima. At byl KJ jakykoli, hraci pod nim museli makat. Jakmile nekdo odevzdal mene nez 100 % tak dostal kartac. Me neskutecne sejri kdyz vidim ze hraci neodvadi maximum, ze nas pretlaci i blba Dukla. Tohle by si mel trener pohlidat..

      • Re: Slavia posílí rozpočet

            před 9 lety 05.04.2016 08:05 |  
        0 0

        Když máš půlku kádru neustále nemocnou tak že netrénují neuděláš nic. K tomu přečteš že ty posily zatím nic moc.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Travinho     před 9 lety 05.04.2016 09:45 |  
          0 0

          Posily nic moc jsou ale právě problém Uhrina.

  10. Re: Slavia posílí rozpočet

    uru100     před 9 lety 05.04.2016 07:59 |  
    0 0

    No já jsem trochu opatrný. Nikdo nemůže zpochybnit, že jsme teď v ČR nejbohatší klub. Ale peníze nejsou všechno. K čemu je Křetínskému, že do toho cpe takový peníze, když to neumí prostě řídit. Před ním Sparta měla jeden titul za druhým, hrála LM a po něm nic. Sem tam titul a LM ani jednou. Dr. Šimáněho cesta mi dávala větší smysl. Mám obavy, abychom neměli super hvězdy, ale výsledky to stejně nepřinese. Mám obavy, že sportovní cestu bude realizovat pan Tvrdík způsobem malého dítěte. Jak se mu něco zalíbí, bude to chtít a u svého velmi bohatého tatínka z Číny si to prosadí. No, uvidíme.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      uru100     před 9 lety 05.04.2016 08:04 |  
      0 0

      No, ale ještě dodám, že Karla Jarolíma bych si já osobně přál ze všech nejméně. Já jsem ho nikdy nemusel, ne kvůli tomu jaký je trenér, ale jak na mě působil jako člověk. Ale pokud se nedostaneme do pohárů, jsem zvědav na to co se bude dít. Tak jako tak čekám, že pan Tvrdík vyhlásí v létě titul.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      dubas     před 9 lety 05.04.2016 08:54 |  
      0 0

      No ale Křetínského problém právě byl, že měnil trenéry jak trenky, tak jak chtěl právě Šimáně odvolat DU po pár zápasech a nenechal čas na koncepční práci.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Edudant     před 9 lety 05.04.2016 19:29 |  
        0 0

        Zatím nikde v podání DU o žádnou koncepci nešlo, nevím proč zrovna teď by se to mělo změnit.

  11. Re: Slavia posílí rozpočet

    Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:03 |  
    0 0

    Á, koukám, že tady je to se "s"! Zřejmě lepší oddíl! :-))

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Fulham     před 9 lety 05.04.2016 08:09 |  
      0 0

      My se tady socelujem...:-))))

  12. Re: Slavia posílí rozpočet

    Fulham     před 9 lety 05.04.2016 08:22 |  
    0 0

    Po přečtení dnešního Sportu jsem se utvrdil v názoru o zbytecnem humbuku že strany JŠ. A ve Sportu si ještě prisadil. Jak zhrzena baba. I pohřeb se dá vyhlásit s noblesou....a dorazila mne rubrika ,,názory fanoušků" , citovány SN a mj......vavíček. Tři stránky onanie .

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:27 |  
      0 0

      V tech nazorech vzdycky vyberou nejvetsi mistni idioty. Nebo lidi co podle nicku vubec neznam, klasika.

  13. Re: Slavia posílí rozpočet

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:24 |  
    0 0

    Zprava mne zaskocila asi jako kazdeho z nas. rozchod to je celkem logicky. Simane jako opatrny sef, ktery jde tvrde za svym cilem vs tvrdik, ktery ma vzadech maj. vlastnika a ten ma velke plany, moznosti na to ziskat velka jmena s vidinou rychle se zviditelnit.

    to nemuze proste fungovat. z ceho mam trochu obavy je Jarda a jeho megalomanstvi. musi si k sobe najit tzv. zachranou brzdu.

    Uprimne receno cesta s Uhrinem mi spatna neprijde a v tomto bode to podporuji. sice v zapasech nemame dominanci na mici, herne to zatim neni ono, ale zmena kouce v tuto chvili by mi prisla jako velka chyba. samozrejme muj pohled je z venku a je otazka jaky fotbal chce uhrin hrat a cesta k tomu aby jsme tuto hru praktikovali. pak je take otazka jestli neni lepsi jit cestou, ze klub si urci jaky fobtal chce hrat a k tomu si privede trenera. to je dle meho nazoru jednoznace efktivnejsi zpusob. je otazkou zda by uhrin, nebo jarolim na neco takoveho pristoupili.

    v kazdem pripade doufam v pohary a v to ze v lete nebudeme na prestupem trhu blaznit. radeji dva tri super hrace, nez 5 - 6 dobrych hracu.

  14. Trenér

    Mac     před 9 lety 05.04.2016 08:36 |  
    0 0

    Dost by mě zajímalo, kterého trenéra pan Šimáně chtěl - Jarolíma, Kozla nebo Trpišovského? Pokud to někdo opravdu ví, ať napíše, teď už je to stejně pasé, tak to může prozradit.

    Jarolím by mi seděl spíš k Tvrdíkovi, pochybuji, že by byl ochoten pracovat v úsporném režimu. Spíš bych to viděl na Kozla, kterému končí smlouva a chce z Dukly pryč.

  15. Re: Slavia posílí rozpočet

    DrFe1     před 9 lety 05.04.2016 08:39 |  
    0 0

    Jestli je pravda , že chtěl Šimáně přivést Jarolíma a Tvrdík mu to zatrhnul a Šimáně proto odešel, tak nezbývá než poděkovat: Díky Jardo !!!

  16. Re: Slavia posílí rozpočet

    Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:44 |  
    0 0

    Jestli chtel p. Simane Jarolima, tak jsem rad, ze to nevyslo. I s velkym prispenim Jarolima jsme malem skoncili. Vystval spoustu dobrych fotbalistu a lidsky mi vubec nesedi. Dalsi hruzostrasne povidacky o jeho charakteru rozebirat nechci, protoze je mam z druhe ruky, ale pravdepodobne "na kazdem sprochu, minimalne pravdy trochu". Ja uz Jarolima ve Slavii nikdy videt nechci.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      DrFe1     před 9 lety 05.04.2016 08:51 |  
      0 0

      U Jarolíma chybí to nejzákladnější: důvěra. Nevěřím mu i kdyby trénoval jako pámbů, tak bych se bál jestli nám za zády nekrade peníze z kasičky.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:52 |  
      0 0

      Na druhou stranu odchod p. Simaneho z pozice predsedy predstavenstva je mi moc lito. Ale verim, ze ve Slavii dal zustane jako majitel a bude dal veci korigovat a dobre radit. Myslim, ze v teto pozici se bude citit lepe. Bude mit mene takove te bezne agendy a vice casu. Proto chci verit, ze ta jeho demise neni zadna tragedie.

  17. Re: Slavia posílí rozpočet

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:53 |  
    0 0

    Šimáně - podnikatel, kterému všechno vyšlo, ale hrůza - chce Jarolíma.

    Tvrdík - politik, který všechno zpackal, ale sláva - drží Uhrina.

    Kdo z nich je lepší? Vyberte si...

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:57 |  
      0 0

      Pro ty, kteří nerozumí nadsázce - já jsem spíše pro Uhrina než Jarolíma a rád se nechám překvapit dalším vývojem. Jen mě situace znepokojuje a docela mě zaráží, jak tady mnozí bagatelizují rizika. (Jiní je umí docela hezky pojmenovat.)

      Na druhou stranu, lze to brát tak, že kromě sehrání/pročištění hráčského kádru probíhá podobný (zákonitý) proces i ve vedení. Přijde mi ovšem, že čínský investor si nezvolil dobrého správce svých peněz.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      dubas     před 9 lety 05.04.2016 09:04 |  
      0 0

      Ano, Jarda je totální packal a neumětel, co dovedl majitele který do nás za půl roku investoval asi miliardu a půl. Škoda, že víc takových packalů nefandí Slavii.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Mac     před 9 lety 05.04.2016 09:13 |  
        0 0

        Pokud by byla situace, že by ve Slavii skončil nějaký trenér a rozhodovalo se, jestli přijde Uhrin nebo Jarolím, jsem jednoznačně pro KJ.

        Ale za současného stavu je lepší podržet Uhrina a dát mu šanci, ať s týmem něco dokáže. KJ by si začal stavět tým nový a vše by se zbrzdilo.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        honza_sl     před 9 lety 05.04.2016 13:18 |  
        0 0

        Miliardu a půl? Člověče, nevím, co je to matroš, na čem jedeš, ale musí to být síla :-)

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          dubas     před 9 lety 05.04.2016 13:50 |  
          0 0

          Tak si to spočítej, částka za kterou nás koupili,umoření dluhů, částka na posily, částka jako generální partner plus částka za stadion, na kolik to asi vyšlo, ty matrošu.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          dubas     před 9 lety 05.04.2016 16:55 |  
          0 0

          Matrošu, tak co bude:-)

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            honza_sl     před 9 lety 05.04.2016 17:09 |  
            0 0

            Hele, já musím taky řešit jiný věci, Matrošu :-)

            Stadion ale nebude vlastnit Slavia. Alespoň pokud jsem to pochopil, bude mít stejné akcionáře. To je velký rozdíl. To SKS přinese (doufejme) její stadion výzdobou, cítěním atd., ale určitě ne majetkově. To je, jako by měl někdo dvě firmu a přikoupil druhou. Jasný, Matrošu? (doufám, že to bereš s nadhledem a ve vtipu)

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              dubas     před 9 lety 05.04.2016 20:17 |  
              0 0

              Ty matrošu, to by ale bylo pro CEFC velice nevýhodné. Když to spojí, tak navýší jmění firmy a svůj vklad a tím i podíl a pokud by nás chtěli někdy prodat, tak se jim to bude prodávat lépe jako celek, nemyslíš? Ale s tím stadionem dohromady, jsem zase tak mimo s tou částkou nebyl, matrošu :-)

              • Re: Slavia posílí rozpočet

                honza_sl     před 9 lety 05.04.2016 20:40 |  
                0 0

                Častka seděla, ale ne pro SKS :-) Podle mě to nespojej

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              sasky     před 9 lety 06.04.2016 19:29 |  
              0 0

              Už jsem to psal víckrát. Jestli stadion bude vlastnit CEFC nebo přímo Slavia je úplně jedno. I když CEFC převede stadion do majetku klubu, stejně tak ho může zase kdykoliv vyvést ven. Žádný faktický rozdíl v tom není.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          sasky     před 9 lety 06.04.2016 19:27 |  
          0 0

          400 mil. klub, 100 mil na posily, 100 mil. 3 letá sponzorská smlouva, 1350 mil. stadion. Celkem, světě div se máš pravdu, 1950 mil. Kč, takže máš vlastně pravdu. Je to výrazně víc, než 1,5 mld.

  18. Re: Slavia posílí rozpočet

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:57 |  
    0 0

    Myslím si, že jedním z hlavních důvodů současné kontroverze mezi fanoušky je (krom samotné CEFC jakožto čínské společnosti) osoba p. Tvrdíka, který se stal v důsledku určitého zjednodušení "symbolem" CEFC ve Slavii, a který je v důsledku své minulosti jako asi každý, kdo se v České republice objevil v politice, apriorně vnímán u části fanoušků (i novinářů) negativně. Na druhé straně proti tomu pak stojí mediální obraz p. Šimáněho, kolem kterého se vytvořila jakási aura určitých vlastností a kvalit, které bez znalosti věci málokdo z nás dokáže posoudit (i když zkazky z posledních hodin ukazují, že opět nic není jen černobílé).

    Mnoho již bylo řečeno, tak se pokusím pouze stručně vypíchnout některé skutečnosti, na něž nesmíme i s ohledem na uvedené zapomínat:

    1. Pan Šimáně nezpochybnitelně zachránil Slavii v její nejtěžší chvíli před insolvencí a přivedl silného partnera CEFC. Pokud by se do toho v září minulého roku nevložil, tak už s největší pravděpodobností leží v současné době u Vrchního soudu odvolání proti rozhodnutí o úpadku a z herní stránky nás (v lepším případě) zajímají výsledky Olomouce a Jihlavy. Na přínos a jednání pana Šimáněho se nesmí nikdy zapomenout a u z tohoto titulu je třeba s ním nadále jednat s velkým respektem, což nám však na druhé straně nesmí bránit v kritickém pohledu na věc.

    2. Minoritní akcionář má zákonné nástroje na to, jak ovlivňovat dění "ve firmě" a jak chránit své zájmy, ale nelze zapomínat na to, že je stále akcionářem menšinovým. Většinový akcionář má kromě větší míry povinnosti též větší míru práv a může si ve smyslu populárního "silnější pes m..á" prosadit svá rozhodnutí a svou vizi. Pokud tedy dojde k názorovému rozkolu mezi majoritním a minoritním akcionářem, kdy je zároveň minoritní akcionář statutárem společnosti a navenek tak nese odpovědnost za rozhodnutí společnosti a vůbec za obraz společnosti jako celku na veřejnosti, nemůže to skončit jinak, než se stalo u nás (i když v našem případě zatím p. Šimáně pouze odstoupil z funkce statutára; to, jak naloží se svým podílem, je samozřejmě otázka dnů budoucích).

    3. Od počátku bylo jasné, že CEFC má Slavii jakožto nástroj (doufejme dlouhodobého) zviditelnění a sebeprezentace v Evropě, a jako taková bude za velké prostředky, které do klubu (a zde je řádově rozdíl oproti p. Šimáněmu) investuje, požadovat i odpovídající výsledky. Pokud tedy p. Šimáně razil ryze pragmatickou, kapitalistickou a řekněme i úspornější variantu, nemohlo to v dlouhodobém horizontu ve spojení s plány CEFC fungovat. Neměl bych však z tohoto obavy. Fotbalový klub dle mého názoru jednoduše nelze vést jako klasickou firmu, na to je to prostředí (a v Česku, potažmo mimo Západní Evropu zvlášť) příliš odlišné (struktura a výše příjmů - příjmy z televizních práv, vstupné, prodej dresů atd.. Úspěšný fotbalový klub nemůže být v našem prostředí z povahy věci dlouhodobě pouze v černých číslech, o tom jsem přesvědčen. A je-li tu subjekt, který prostřednictvím sponzorských darů a z titulu majoritního akcionáře (nikoliv snad tedy prostřednictvím "zápůjček" jako ENIC) chce Slavii pomoct ve sportovním růstu i ve snaze o znovuzískání společenského respektu, nebraňme se tomu. Malé cíle ještě nikdy nevedly k velkým výsledkům. Za málo peněz sice jednou za čas jistě může přijít i hodně muziky, ale opravdu chceme být pouze klubem na úrovni Mladé Boleslavi či Liberce, a to s možnostmi, které se nám nyní nabízí? S vizí vlastníka, který chce (konečně) sjednotit vlastnictví klubu a stadionu? Byl by hřích nepokusit se je využít co možná nejvíce ku prospěchu Slavie.

    Proto je na místě ve vztahu k p. Šimáněmu poděkování za vše, co pro klub udělal. Zároveň také doufám, že nadále zůstane akcionářem klubu a bude dodávat rozhodovacímu procesu určitou racionalitu. Není však třeba po posledních událostech hledět do budoucnosti s pesimismem, naopak. Mám za to, že nás čekají ještě světlejší zítřky.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      afro     před 9 lety 05.04.2016 10:27 |  
      0 0

      Dobře napsáno, vidím to podobně s tím, že riziko spojené s na naše poměry vysokými provozními náklady (klub si na sebe nevydělá a je z velkého procenta dotován), což předpokládám, může mít v případě odchodu CEFC fatální následky. Ale snad se naplní tvůj komentář, že budeme DLOUHODOBÝM nástrojem ke zviditelnění.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:17 |  
      0 0

      Tohle je nejlepší komentář, co se tu od včerejška objevil. Skvěle napsáno.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:30 |  
      0 0

      Celkem souhlasim, vidim to podobne. Navic bych rekl jeste to, ze p. Simane se do vedeni Slavie zrovna dvakrat nehrnul (coz naprosto chapu, ma svuj business a svuj vek), takze si myslim, ze mu nova role vubec vadit nebude, naopak.

  19. Re: Slavia posílí rozpočet

    Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 08:58 |  
    0 0

    Je zajimave ze tu jeste nikdo nerozebiral vetu kterou ve svem prohlaseni napsal JS

    "Myslím, že cíl, který tím sledovala,byl naplněn. "

    Jako by chtel rict ze CEFC od zacatku melo ve sve strategii plne ovladnout Slavii.

    Dame JS do vedeni ale rozhodovat ho nechame jen ve vecech ve kterych souhlasi CEFC.

    Je to jednoduche a tohle by mel NAVAR jako sprizneny Tvrdikovi(viz Dukla) a zaroven spojka s fanousky vysvetlit(Pripadne pan Tvrdik).
    Proc jste ho tam vubec davali? Proc jste rikali ze se mu do vedeni srat nebudete?

    Napriklad Nezmara vidim jako velice schopneho co dokaze s Libercem. A ikdyz chapu ze Uhrin potrebuje vice casu, tak koncepci napriklad kterou mel v priprave neudrzel(vysoky presink) jde to videt v poslednich zapasech porad dokola. Proste to nikam nevede, teda vede to za kazdou cenu projit do poharu, ale aby se Vam po tomto kroku nerozpoltila jeste kabina panove!

    Pane Tvrdiku uvedomte si uz jednou za zivot, ze se michat do veci, kterym nerozumite, nedelejte. Nerikam ze je pan Simane vysloveny odpbornitk pres vse. Ale mit trenera typu Jarolim pripadne i Petrzela je jine kafe. V Plzni to take pochopili, ze Uhrina ne a to ma vedeni ktere jedou dlouhodobou koncepci.

    Nemam nic proti Uhrinovi, ale takhle se budem placat porad dokola. Vzdyt jediny zapas na jare a bylo jiz jich pozehnane nestalo za to si rict jo libilo se mi to(aspon prohrat ale hrat poradny presink)

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 09:16 |  
      0 0

      Ty bys mohl byt bulvarni novinar,ta veta je vytrzena z kontextu:

      Chtěl bych CEFC poděkovat za to, že se společně se mnou ujala úkolu vyvést Slavii z krize a projekt podpořila. Myslím, že cíl, který tím sledovala, byl naplněn.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 09:27 |  
        0 0

        Ne to neni vytrzene z kontextu. Proc pise byl naplnen. Slovo naplnen se vztahuje k pritomnosti prave ted, prave ted kdy odstupuji

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 09:29 |  
          0 0

          TO nic nebrani tomu ze CEFC skutecne podporila Simaneho k zachrane Slavie, o to ji slo take ale take o to co jsem popsal vyse

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          jarmik     před 9 lety 05.04.2016 11:31 |  
          0 0

          Nevztahuje... To by musel říct "mým odchodem je nyní cíl, jež CEFC od počátku sledovala, naplněn". A vytržené z kontextu to je. Zpátky do lavic. ;-)

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:35 |  
            0 0

            vtipalku:) vztahuje.

            nemusel rict mym odchodem je nyni cil ..... je to blbost co pises

            Tak ci tak preji At se Slavii dari udelat TOP klub s vybornou mladeznickou akademii.
            Panu Simanemu preji at si odpocine a panu Tvrdikovi preji at se Uhrinovi dari!

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      afro     před 9 lety 05.04.2016 09:37 |  
      0 0

      Na druhou stranu se JŠ od začátku stavěl do role, že zachránit Slavii byla jeho občanská povinnost, ale že by do fotbalu, resp. Slavie vlastnicky nikdy nevstoupil, kdyby to nevypadalo na insolvenci a možný zánik. Z toho mi tak nějak vyplývá, že mě to zase až tak nepřekvapuje a očekávám, že JŠ se časem zbaví většiny akcií ve prospěch CEFC a bude nakonec spokojenej...

      Toho Petrželu nemyslíš vážně, že ne? Ale souhlasím, že jarní výkony snad vyjma Brna stojí za starou bačkoru a do jaké míry je to dáno těmi zraněními/nemocemi je otázkou...

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 12:03 |  
        0 0

        Tak já si myslím,že zakopaný pes je v koupi stadionu. Šimáně byl pravděpodobně tlačen, aby se na koupi stadionu podílel svým vlastnickým podílem a do toho se mu asi nechtělo, je to za hodně peněz. Je pravdou,že toto je asi předpoklad pro prodání těch 40%, protože ač se v této vlastnické politice akcionářů příliš nevyznám, tak navýšení vlastnického podílu asi snižuje hodnotu těch 40% a pan Šimáně je příliš dobrým obchodníkem aby v tom jel dál a hrál druhé housle.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          afro     před 9 lety 05.04.2016 13:08 |  
          0 0

          Je možné, že to je jedna z věcí, ve které panuje nesoulad. Mě by strašně zajímalo, jaké vize měly obě strany, když do Slavie vstupovaly. Protože to vypadá, že představy o směřování klubu a hlavně o tom jakými prostředky toho dosáhnout jsou tak diametrálně odlišné, že to nemůže fungovat.

  20. Re: Slavia posílí rozpočet

    Alanor (admin)     před 9 lety 05.04.2016 08:58 |  
    0 0

    Ukazuje se, že ten spor o sportovní část byl výrazně širší než jen o trenéra Uhrina.

    Šimáně blokoval příchod slávisty velice očekávané hráčské posily, protože je drahá. O zájmu CEFC také svědčí, že chce v nejbližší době prodloužit našeho top hráče a utnout tím spekulace o jeho možném přestupu.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      malan (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 09:07 |  
      0 0

      V pondělí kolem třetí odpoledne Tvrdík neshody kolem Uhrina potvrdil. „Uvedeny jsou dva důvody (Šimáněho rezignace), jeden z nich je potvrzení DU,“ zveřejnil Tvrdík prostřednictvím sociální sítě. „Tento důvod absolutně odmítám a požádal jsem Jaroslava Tvrdíka o jasné dementi v tomto směru,“ poslal Šimáně deníku Sportu esemesku na vysvětlenou.

      Více na http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/265053/co-rozdelilo-simaneho-s-tvrdikem-predrazene-nakupy-uhrin-i-tweety.html

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Mac     před 9 lety 05.04.2016 09:18 |  
      0 0

      Že by Deli? Bylo by to fajn, ale aby to s ním pak nedopadlo jako se Škodou a nebyl otrávený, přeci jen Marseille je jinde.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Falk     před 9 lety 05.04.2016 09:45 |  
      0 0

      To nevím kdo může být TOP ,snad DELI,ale všichni jsou nahraditelni.
      Zmrhal - bez komentáře,
      Škoda - už je po dvanácté

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:45 |  
        0 0

        Tím top hráčem je hádám Souček.

  21. Re: Slavia posílí rozpočet

    Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 09:10 |  
    0 0

    Zdravim Slavisti!
    Je videt, ze ve Slavii to poradne zije. Procetl jsem co se dalo (vcetne pro - spartanskych deniku) a musim rict i negativni reklama je reklama :-). Je trocho skoda, ze opet budeme cca 1 tyden za exoty, ale s tim uz nic neudelame. Ja nemam zadne interni info, skladam si svuj nazor z toho co jsem precetl. Prijde mi, ze vsichni kdo maji ke Slavii blizko nebo jsou primo jeji soucasti se postavili za pana Tvrdika. Dost pochybuji, ze by to bylo mozne, kdyby to bylo jak pan Simane pise.
    Muj nazor je podobny s nekterymi zde diskutujicimi, CEFC chce ze Slavie spickovy klub a to co nejdrive + jejich financni moznosti jsou i pro ceske miliardare prilis. Pan JS nechtel investovat, zrejme ani do zimnich posil, proto CEFC dala extra penize, aby je JS nemusel dorovnavat. Ovsem takhle to nejde naporad. Dalsim problemem bude trener, at dnes hrajeme jak hrajeme, a misto DU by tam byl skoro kdokoliv - potrebuje cas a znovu cas. Na tiskovce na podzim se reklo - pohary do 2 let. dnes je to neco pres pul roku a znovu by jsme odvolavali trenera. Dalsim a urcite ne poslednim bodem jsou tweety p. Tvrdika. Vzdy jsem chtel mit info z prvni ruky a tohle je super vec za me vitana.
    Dotaz na ty kteri vedi vice: Muzete napsat neco k bodum 2 a 4 v clanku?

    PS: chtel jsem podekovat redakci SN, za prubezne info k cele situaci a specialne Alanorovi za diskuzi s normalnimi smrtelniky :-)

    SKS4ever

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      spino     před 9 lety 05.04.2016 10:13 |  
      0 0

      Podle mě Šimáně myslel Neymara, akorát psal na anglické klávesnici. :D

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        afro     před 9 lety 05.04.2016 10:30 |  
        0 0

        Díky za osvěžující komentář. :-)

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Hektor     před 9 lety 05.04.2016 21:50 |  
        0 0

        +

  22. Re: Slavia posílí rozpočet

    Gino     před 9 lety 05.04.2016 10:13 |  
    0 0

    Všichni by si měli povinně přečíst ty články na aktuálně, efotbalu a sportu:

    http://sport.aktualne.cz/simane-chtel-udajne-privest-jarolima-s-nezmarem-tvrdik-rekl/r~0ca66034fa8b11e5884d002590604f2e/

    http://www.efotbal.cz/clanek-162201-Simane-s-poradcem-Seterlem-v-zadech-nebyl-spasitel ,-klub-financuje-CEFC.html

    http://www.efotbal.cz/clanek-162201-Simane-s-poradcem-Seterlem-v-zadech-nebyl-spasitel ,-klub-financuje-CEFC.html

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      flahertie (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 10:21 |  
      0 0

      A musím číst ten článek na e-fotbalu dvakrát, nebo stačí jen jednou?

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Jiri1     před 9 lety 05.04.2016 10:42 |  
        0 0

        Bohuzel ty clánky jsou si podobné jak vece vejci, lisi se jen podpisy autorů, cílem je bezesporu zkompromitovat p Simáněho a lidi okolo nej.
        Co mi , sle překvapuje, že nikdo nepřizná, že posily . které dorazily jsou většinou na bačkoru a vyjednával je především Jinoch, s tím že byli předražené, casto slyším nesmyslné argumenty, že posily nelze hodnotit ani po ctvrt roce, jenže posila musí zahrát okamžitě ne za púl roku, rok a podobně.
        Ono i f ty věci o kterých tady psali někteří o zakládání firem na rodiny není standartní.
        Osobně si myslím, že i Tvrdík by měl skoncit a rízení klubu by se měl uhmout skutečný odborník, dalsi změny bych viděl na místě Syrovátky a samozřejmě i na místě reditele komunikace.
        Prostě přestat s těmi kampaněmi a začít tvrdě makat, ne vykřikovat, že hráči nemají podmínky a platit jim jedny z nejvyšších platů, neco za ty peníze i chtít a to mi zatím chybí.
        Taky by mne zajímal třeba plat GR či Syrovátky, obcas mám pocit, že jde o vyhozené peníze.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          spino     před 9 lety 05.04.2016 10:47 |  
          0 0

          A kdo by teda podle vás měl v klubu ze současného managementu zůstat?

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Jiri1     před 9 lety 05.04.2016 10:55 |  
            0 0

            Trunda, financní reditel, posunout by se mohl zástupce reditele pro komunikaci, určitě by měli větší šanci dostat bývalí hráci Slávie., z hlediska majority urcitě Hrdá , rozumná ženská ne jako slibotechna.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              spino     před 9 lety 05.04.2016 11:05 |  
              0 0

              A měla by na to Hrdá čas, když řídí celou CEFC Europe?

              • Re: Slavia posílí rozpočet

                Jiri1     před 9 lety 05.04.2016 11:10 |  
                0 0

                Tak na rozhodující jednání urcite, nikdo nechce brát Tvrdíkovi jeho postavení ale popravdě srdce fanouska nelze promítat do řízení klubu.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              JS (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:06 |  
              0 0

              Jiří, já se nestačím divit. Z Vás nejenže padají docela rozumné návrhy, ale předkládáte i konkrétní návrhy. Co se stalo?

              • Re: Slavia posílí rozpočet

                Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:07 |  
                0 0

                To je ten druhej - rozumnejsi :-)

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:07 |  
              0 0

              Nechci ti kazit iluze, ale Hrdá je dlouhodobou chráněnkyní právě Tvrdíka, a to už minimálně 10 let...

        • Posila musí zahrát okamžitě?!

          Corfe     před 9 lety 05.04.2016 11:22 |  
          0 0

          Pane Jiří vypustil jste z pusy pořádnou blbost! Kolik z hvězd nedávných let se ve Slavii prosadilo až po půl až roce aklimatizace a někdy i dýl? David Hubáček, Standa Vlček měli špatné začátky ve Slavii a jakými se stali oporami! Matej Krajčík se probojoval do sestavy až na druhý pokus po hostováních a jak potom zářil! Pavel Fořt se naplno prosadil až 3. sezonu ve Slavii a v polovině té 4. odešel do Toulouse. Ze současných Simon Deli hrál první půlrok průměrně a letos je nejlepší stoper ligy.

          Chtěl byste po Džekovi a Wilfriedovi, aby "zahráli okamžitě" když přišli do Teplice resp. Sparty? Být vy jejich první trenér po příchodu do Čech, tak nejsou dnes hráči Manchesteru City, ale nejspíš by sekli s fotbalem kvůli Vaší nespokojenosti, že "nezahráli hned".

          Za Jarolíma jste skoro všechno ve Slavii kritizoval, za Řebíčka taky a dneska truchlíte za Šimáněho odstoupení, měl by podle Vás skončit Tvrdík, Jinoch, Vrba, Syrovátka, plat Trundy jsou podle Vás vyhozené peníze, kritizujete Plíška za práci s mládeží... Je tam podle Vás někdo aspoň částečně schopný? Téměř nikdy a nikdo Vám totiž není ve Slavii dost dobrý.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:24 |  
          0 0

          Z tech posil mam uplne stejny dojem. Podivejme se jak treba zapadli Sural a Zahustel ve Sparte...

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Barra     před 9 lety 05.04.2016 11:40 |  
            0 0

            Dovolim si poznamenat ze p. Simane psal ze je spokojeny s kazdou posilou, ze s kazdym novym hracem on sam osobne mluvil, ze se nedivali jen na vykonnost ale take aby hraci zapadli do kabiny. Odpovednost je kolektivni. Jinak jsem strasne rad ze Tvrdik se postavil proti Pekhartovi. Uprimne receno v tomto smyslu vubec nerozumim ze Simane vubec o Pekhartovi uvazoval.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          jarmik     před 9 lety 05.04.2016 11:35 |  
          0 0

          Jíří, přijal jste nabídku p. Syrovátky na navržení změn v klubu? Pokud ne, tak už zmlkněte. Díky.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Gino     před 9 lety 05.04.2016 11:36 |  
        0 0

        Proč bys to měl číst dvakrát, ty vole?

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          japhy     před 9 lety 05.04.2016 12:26 |  
          0 0

          Kdyby sis, místo nadávání, radši po sobě zkontroloval ty odkazy.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          afro     před 9 lety 05.04.2016 13:02 |  
          0 0

          Ježíš, tak si trochu rejpnul a ty jsi hned nastartovanej jak kdyby ti nadával do sparťanů. ;-)

          Za odkazy díky.

  23. Re: Slavia posílí rozpočet

    Gauteng     před 9 lety 05.04.2016 10:31 |  
    0 0

    Ad. zvažovaný příchod Karla Jarolíma. Po té, co ten člověk provedl Slávii, by mě jeho come-back opravdu zarmoutil.
    Jestliže to není hoax a Jiří Šimáně Jarolíma opravdu prosazoval, tkví pro mě jediná výhoda Šimáněho odchodu právě v tom, že Jarolím zůstane, kde je.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      JS (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 10:49 |  
      0 0

      Tak to také vidím.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Travinho     před 9 lety 05.04.2016 10:54 |  
      0 0

      Co to mění na tom, že je to o třídu lepší trenér než Uhrin a že v zimě přišly posily za stejné sumy jako za Jarolíma a hrajou úplnou tužku.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Gauteng     před 9 lety 05.04.2016 11:01 |  
        0 0

        No jasně :)

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Jalapeno     před 9 lety 05.04.2016 11:01 |  
        0 0

        No, mě by od spolupráce s Jarolímem odrazovalo třeba to, jakým způsobem zdrhnul ze Slovanu vprostřed sezóny, když zavál teplý arabský vánek a přinesl s sebou cinkot zlaťáků od zálivu :-) S takovým člověkem nemá smysl spolupracovat.. A to se nepouštím do hodnocení jeho předchozího působení u nás.. Dobrej trenér to určitě je, ale je tam spousta ALE.. Nejsem si jist, jestli je Uhrin schopen nás vést k titulu a do Ligy mistrů (můj osobní názor je, že spíše ne), ovšem pokud bych měl vybírat nástupce, tak Jarolím se u mě diskvalifikoval a DU bych ještě minimálně půl příští sezóny dal..

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Robinator     před 9 lety 05.04.2016 11:13 |  
          0 0

          Přesně tak, Uhrinovi bych dal šanci do půle přístí sezony, s tím, že pokud nebude tým mezi prvními 4 mančafty, s malým odstupem na první dvě příčky, tak to bude špatný. Samozřejmě se taky musí tým začít nějak prezentovat. Po létě už tu bude rok a čtvr a to už nebude prostor na žádné výmluvy.

          Můj názor je ten, že tu ale nevydrží. A z posil mám taky trošku obavy

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            JS (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:17 |  
            0 0

            Já bych to hlavně nepodmínil jen 4. místem, ale nějakým herním projevem. Je obvyklé, že se nastavuje i koncepce hry, jako např. "chceme hrát nakopávané míče a podle toho budeme nakupovat vhodný typ hráčů", což samozřejmě není záležitost jen trenéra, ale i vedení klubu. Pokud vedení není schopno kriticky reflektovat Uhrinovu neschopnost hrát s týmem fotbal, je také něco špatně.

            Za sebe musím říct, že pokud např. Uhrin v létě nechá odejít Keniu s tím, že "se nevrací" nebo "netrénuje", bude to pro mě jasný signál, že je u něj něco špatně. Nemám rád trenéry, kteří dají přednost hře bez systému s tím, že "se nějak ukoupou tři body, hlavně, když máme dobrou obranu". Kenia je pro mě symbol fotbalovosti a druhý takový hráč teď v lize snad není. A i když se o něm šíří pomluvy, že netrénuje nebo se nevrací, vždy je na hřišti jasně nejlepší v tom, co má v popisu práce. Vytvářet šance, vyhrávat jeden na jednoho a přihrávat.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              Guly (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:27 |  
              0 0

              Souhlas s JS.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:28 |  
              0 0

              Dobre, ale jestli odmita trenovat nebo jinak nerespektuje pokyny trenera, tak hrat nemuze, to by se pak mohl hazet marod kazdej. Nejaka disciplina musi bejt, Kenia je dobrej, ale Messi to neni.

              • Re: Slavia posílí rozpočet

                Robinator     před 9 lety 05.04.2016 11:35 |  
                0 0

                Taky souhlas.

                Messi to sice neni, ale na naše poměry to zatím Messi je :D Mně se nechce věřit, že odmítá trénovat..to snad ani není možný,ne ? :)

                • Re: Slavia posílí rozpočet

                  Edisni     před 9 lety 05.04.2016 11:50 |  
                  0 0

                  Je. Od pondělí do středy ho někde píchá, a tak nemůže trénovat. Ve čtvrtek se uzdraví, v pátek dá trénink a na zápas je připravený. A od pondělka znovu. Dlouhodobě.

                  • Re: Slavia posílí rozpočet

                    Robinator     před 9 lety 05.04.2016 11:58 |  
                    0 0

                    to jsem nevědel..to je zajímavý. Ale i tak je dle mého náš nejlepší záložník. To je docela smutný, ne? : ))

                    • Re: Slavia posílí rozpočet

                      Edisni     před 9 lety 05.04.2016 12:14 |  
                      0 0

                      Kvalitu má asi nezpochybnitelnou, ale pokud něco podobného předvádí rok a půl a stále není schopný kvůli tomu odehrát 90 minut, tak se asi nelze divit trenérovi, že takového hráče nechce. Ono to ani nedává dobrý příklad ostatním. Hráči by se měli o místo v základu rvát a ne mít půlku týdne leháro a pak mít jistý základ.

              • Re: Slavia posílí rozpočet

                Jachym     před 9 lety 05.04.2016 11:57 |  
                0 0

                Přesně tak. Ty řeči o tom, že lepší hráč v naší lize není, sice respektuji, ale jsou pro mě neuvěřitelné. Nepopírám mu určitou fotbalovost, ale takových hráčů jsou v lize desítky. Messi se vracet a dřít v poli nemusí, protože díky jeho výjimečnosti a prospěšnosti pro tým na něj mohou pracovat ostatní. Ve Slavii je řada užitečnějších hráčů než Kenia. Jsem rád, že Uhrin to vidí také tak.

                • Re: Slavia posílí rozpočet

                  homerinho     před 9 lety 05.04.2016 12:46 |  
                  0 0

                  Desítky? Já teda neznám ani jednoho. V práci s balonem nemá v lize konkurenci ale pokud nechce trénovat, pak je i takovej hráč k ničemu. Je to škoda jak pro Slavii, tak hlavně pro něj. Pořád je to poměrně mladej hráč a mohl by dojít daleko.

                  • Re: Slavia posílí rozpočet

                    Jachym     před 9 lety 05.04.2016 12:54 |  
                    0 0

                    Ano, takových už bylo. Namátkou si vzpomínám na Šimáka, údajně fotbalista od "pánaboha" (nikdy osobně mi jako takový nepřišel), kterému se také nechtělo makat a navíc měl výrazné problémy se životosprávou.

                    • Re: Slavia posílí rozpočet

                      homerinho     před 9 lety 05.04.2016 13:07 |  
                      0 0

                      Říkal jsi, že takových hráčů jsou v lize desítky. Šimák už je dávno pryč. Kdo je teda co se týče fotbalovosti z ligy srovnatelný s Keniou? Za sebe bych řekl, že se mu trochu blíží Pilař když je zdravej, ale pořád je o level níž.

                  • Re: Slavia posílí rozpočet

                    dubas     před 9 lety 05.04.2016 14:18 |  
                    0 0

                    Tak co se týče fotbalovosti, tak mu v lize nesahá nikdo ani po kotníky, ale je mu 25 let, nikde se výrazně neprosadil a s tím co umí byl rád za přestup do v té době krachující Slavie. Ono to asi nebude o DU.

              • Re: Slavia posílí rozpočet

                Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 12:21 |  
                0 0

                Já si myslím, že Kenia je na zdejším foru dost přeceňovaný, ano je to fotbalista, ale od jeho zranění (tuším s Teplicemi) ještě nezahrál tak jako před tím zraněním. Nikdo tady neví jak se chová na treninku,jak se chová v kabině a také jaký má celkový přísup ke Slávii. Kdyby odešel, já bych se s tím celkem rychle srovnal.

                • Re: Slavia posílí rozpočet

                  Robinator     před 9 lety 05.04.2016 12:25 |  
                  0 0

                  Tak já furt doufám, že se dá nějak do kupy. Ale je jasný, že trenér takhle doufat nemůže. Takže jestli sere na trenink, OK. Tak by asi měl jít hrát jinam, kde ho třeba nějaký trener zvládne..

                  • Re: Slavia posílí rozpočet

                    japhy     před 9 lety 05.04.2016 12:33 |  
                    0 0

                    Klidně můžu souhlasit s tím, že celkově to třeba je fotbalista naprd (přístup k tréninku, atd.), ale když si vezmu čistě fotbalové schopnosti, tak prostě já, narozdíl od Jáchyma, nevidím v naší lize ty desítky fotbalistů na jeho úrovni.

                  • Re: Slavia posílí rozpočet

                    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:34 |  
                    0 0

                    Karel by ho nechal nabírat fyzičku s Densem

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      AlesJa     před 9 lety 05.04.2016 12:44 |  
      0 0

      mám dojem, že někdo ze zdejších tvrdil, že to bylo již domluveno(v zimě nejsem si jist), že Karlův bratr to dával jako hotovou věc.

  24. Re: Slavia posílí rozpočet

    smely (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 10:41 |  
    0 0

    jako zastupce prazske uderky a fanousek basketbalu musim konstatovat, ze se teda neprestavam divit...

  25. Re: Slavia posílí rozpočet

    lukas8 (admin)     před 9 lety 05.04.2016 10:57 |  
    0 0

    Pro mě smutná zpráva. Ačkoliv do pozadí klubu nevidím, tak se mohu leda dohadovat nad příčinami rozchodu.
    Pan Šimáně tedy skončil jako předseda představenstva, ale jako prezident klubu nadále zůstává, ne?

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Barra     před 9 lety 05.04.2016 11:08 |  
      0 0

      Mas pravdu. A priznavam se ze jsem to prehlednul. Predseda predstavenstva je sice krasna funkce, nema ale zadny vliv na denni vedeni Slavie.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Jiri1     před 9 lety 05.04.2016 11:12 |  
        0 0

        Simáně uvažuje o odchodu z klubu a prodeji minority.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:17 |  
          0 0

          Coz znamena 1 majitel = 1 vize.

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Jachym     před 9 lety 05.04.2016 11:50 |  
            0 0

            Nejsem proti tomuto principu.

  26. Re: Slavia posílí rozpočet

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:25 |  
    0 0

    Uff.. tedy to jsou veci.. Alanor me presvedcil, ze je lepsi zachovat chladnou hlavu, nemusi byt vsechno cernobile. Zrejme se stretly dve cesty, Simane nechtel klub jako cernou diru pro sve penize, ale chtel ho budovat jako jakoukoli svoji firmu, CEFC naopak nema problem do klubu investovat, zatim tedy. Mne osobne je sympatictejsi cesta pana Simaneho, samozrejme otazkou je, nakolik muze byt fotbalovy klub vydelacna firma v nasich podminkach. Taky mi moc nesedi nektere preference Simaneho, Hornik, Jarolim, Pekhart. Nicmene, byt tedy cesta CEFC ted zvitezi, doufam, ze bude Tvrdik a spol. dbat na to, aby klub mel poctivy zaklad, dobry management, profesionalni fungovani. Jinak totiz pujde jen o cernou diru pro cizi penize, coz drive nebo pozdeji povede opet k zahube. Nejsem si jist, zda pan Tvrdik ma zrovna takove manazerske schopnosti, aby byl schopen ze slavie dobre rizeny klub udelat, aby se cinila ta spravna sportovni rozhodnuti. Uz ted vypluly nejake pochybnosti o tom, zda na prestupech nevydelavaji nekteri clenove sportovni rady. Pokud Tvrdik pripusti neprofesionalni rizeni klubu, budou se ve slavii jen utapet penize a az se privod penez zavre, budeme opet pred prusvihem.

  27. Re: Slavia posílí rozpočet

    1rytir     před 9 lety 05.04.2016 11:31 |  
    0 0

    Rozumím tomu, že mnozí zdejší přispěvovatelé vynášejí závažné soudy proti té které straně na základě mediálního obrazu obou zúčastněných stran, tedy v důsledku propagandy. Tomu se vzpírám. Jako drtivá většina z vás nemám relevantní informace. Zároveň mi ale vadí spekulace typu co by bylo, kdyby...kdy zde někteří mudrují nad tím, co se stane, až Číňané "utáhnou kohoutky". Pánové i dámy, je to jen půl roku, co Věčná Slavia utekla hrobníkovi z lopaty. Díky JŠ a hlavně kapitálu CEFC. Věc si sedá, vše se za pochodu krystalizuje. Vyčkejme tedy v klidu věcí příštích a za mě především přejmě šťastnou ruku při výběru osobností do vrcholového managamentu fotbalové Slavie i jeho sportovního úseku! V sobotu hrajeme s Jabloncem. Důležitý zápas. Pro fanouška, dosavadní realizační tým i hráče samotné možná důležitější, než zda bude JŠ generálním ředitelem nebo nebude! Nemyslíte?

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Gino     před 9 lety 05.04.2016 11:39 |  
      0 0

      +1
      slávisti mají prostě ve zvyku strašně panikařit... a některým se to navíc hodí do krámu - rádi ukazují, že to věděli a říkali :-))

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:51 |  
        0 0

        Pratele, to bychom tu nemohli mluvit o nicem a k jakemukoli tematu se vyjadrovali jen tak, ze nic nevime a uvidime.. samozrejme, je to korektni..:)

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Robinator     před 9 lety 05.04.2016 11:40 |  
      0 0

      To je normální - říká se tomu diskuze

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Corfe     před 9 lety 05.04.2016 11:52 |  
      0 0

      +1

  28. Re: Slavia posílí rozpočet

    ElvisPresley     před 9 lety 05.04.2016 11:32 |  
    0 0

    Určitě souhlasím s panem Jiřím, ze GŘ Trunda by měl zůstat, vyměnen by měl být ředitel komunikace Vrba (dinosaurus, stará struktura), komuniukace vázne, mládí vpřed. Býček to dělá dobře, nicméně nelze stíhat rozhovory, obsluhovat facebook, twitter a instagram, to vše dělá p. Býček. Finanční ředitel souhlasím, ostatní posty hlavně na marketingu ještě posílit, možná i s cílem zaměřit se na čínské st. příslušníky žijící v Praze a okolí, poté by se dalo uvažovat o tom, že bude každý zápas vypridáno, čili 20 tisíc, pardon p. Syrovátka by snížil o tři tisíce, tedy 17 000 diváků.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Tomski     před 9 lety 05.04.2016 11:37 |  
      0 0

      otázkou je proč komunikace vázne, když jí mají na starosti za celý klub dva lidi a na případné posily na tento úsek nechtěl někdo pustit chlup...

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        ElvisPresley     před 9 lety 05.04.2016 11:41 |  
        0 0

        Z tohoto důvodu je nutno personálně vyměnit lidi zodpovědné za komunikaci, mediální obraz klubu je navýsost důležitý. Ondra zlámal už to zpátky vzít necjce, je tedy nutno hledat dále. Šimáně chtěl myslím Poulíčka.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          ElvisPresley     před 9 lety 05.04.2016 11:42 |  
          0 0

          Ondra Zlámal

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Edisni     před 9 lety 05.04.2016 11:46 |  
      0 0

      Jasně, zůstane ten, který blokuje jakékoli posílení mediálního týmu a díky kterému hromadu věcí dělají dobrovolníci (téměř) zadarmo a vyhodíme toho, který se to v těchto bojových podmínkách snaží nějak uřídit, protože to dělá blbě a komunikace vázne. Proč asi vázne? Protože nejsou lidi, kteří by ji dělali! A proč nejsou lidi? Protože Šimáně, resp. Trunda. Ach jo... :o/

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        ElvisPresley     před 9 lety 05.04.2016 11:50 |  
        0 0

        Jaké bojové podmínky, jací dobrovolníci? To můžou dělat kluby typu Jihlava apod, nějaké dobrovolnictví. Pokud chce Slavia nahoru, musí se v mediálním týmu obklopit plnou profesionalizací. Kdo blokuje posílení mediálního týmu?

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Edisni     před 9 lety 05.04.2016 11:52 |  
          0 0

          No kdo asi? Generální ředitel, který nedovolí žádné personální posílení mediálního týmu (ani marketingového, když už jsme u toho), protože to by byly provozní náklady navíc, které by musel zaplatit pan Šimáně. A ten nic platit nehodlal.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 11:58 |  
      0 0

      Popravde nevim vlastne nic o schopnostech pana Trundy, takze nevim, proc by mel zustat on a ne Vrba. Ze obe strany si jednostranne vydavaji prohlaseni bez konzultace s partnerem, to je problem Tvrdika i Simaneho, ani od jednoho to neni spravny postup. Ostatne tohle je moc pekny clanek http://www.czech4sport.cz/blog/slavisticke-odchazeni/59.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:17 |  
      0 0

      Musím říct, že je pro mě docela překvapující, že prvoligová hokejová Slavie s násobně menším rozpočtem má (podle mého názoru) marketing mnohem kvalitnější než fotbalová (zcela určitě minimálně v působení na sociálních sítích). Vůbec jsem se přistihnul, že poslední dobou si chodím do garáže zlepšovat náladu po mdlých výkonech fotbalistů. Minimálně v neděli bylo těch 5:0 krásná náplast na to, co jsme předvedli na Julisce.

      #Konec hokejového OT

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        ElvisPresley     před 9 lety 05.04.2016 12:26 |  
        0 0

        Ano, hokejky mají toto výrazně lepší, fotbal léta stagnuje. Přitom v dnešní době inspirací milion.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          spino     před 9 lety 05.04.2016 12:46 |  
          0 0

          :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  29. Re: Slavia posílí rozpočet

    Barra     před 9 lety 05.04.2016 11:58 |  
    0 0

    Lukas8 spravne upozornil na to, ze p. Simane jen odstoupil z pozice predsedy predstavenstva, nikoliv jako prezident klubu. Staci si precist jeho vcerejsi prohlaseni. Ludek Madl opet ve svym clanku ktery je vyse uvedeny, pise o rezignaci p. Simane na funkci prezidenta. Ne, tedy. I kdyz si myslim ze nejaka rozumna spoluprace uz nebude snadna a ze by bylo lepsi aby p. Simane tedy i odstoupil z funkce prezidenta a zustal jen minoritni akcionar, zustava prozatim ve sve hlavni funkci a reprezentuje nadale Slavie na venek. P. Simane rika ze jeho pozice nebyla uplne respektovana, ale vsude ve svete je tomu tak ze ten kdo ma penize a vliv, rozhoduje, at se to libi p. Simane ci nikoliv. Ve jeho firmach zajiste plati stejny princip ze majorita rozhoduje. A dovolim si jeste jednou pripomenout ze kdyby p. Simane rozhodoval sam a bez Tvrdika, bychom ted tady meli Hornika a Pekharta.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Jachym     před 9 lety 05.04.2016 12:13 |  
      0 0

      Já si také myslím, že by Šimáně neměl mít v klubu žádnou funkci. Vztahy jsou narušeny a způsob rezignace to ještě vyostřil.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        rak (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:52 |  
        0 0

        Je to tak. Absolutně chápu, že ho Tvrdík svými komentáři s nikým nekonzultovanými hrozně štval. Nazvat to neprofesionálním je slabé slovo. On má zřejmě naprosto chorobnou touhu ukázat, že je to on, kdo nosí dobré zprávy, v lepším případě jen touhu je dávat. Myslím ale, že kdyby vždy vyčkal na uzavření a oficiální stanovisko, tak by se vůbec nic nestalo a my bychom to přežili. Někdo by mu měl ten účet zablokovat.
        Na druhou stranu udělat mu něco podobného je spíše reakce malého dítěte (pokud za tím není nějaká spekulace), která poškodí klub i vztahy partnerů. Šimáně to měl třeba i tvrdě sdělit nejdříve partnerům a pak teprve veřejnosti. Nakonec musím říci, že se yrochu se u mně tím shodil.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 12:53 |  
        0 0

        Podle mne asi nebude pan Šimáně dlouho v jaké-koli funkci, on asi prodá těch svých 40%, neboť jak je vidět CEFC hodlá stále nějakým způsobem navyšovat kmenové jmění Slávie a to se asi panu Šimáněmu nelíbí a nechce se na tomto navyšování podílet v rámci svých 40%. Pokud by se na navyšování nepodílel, ztrácel by jeho podíl na hodnotě v rozhodování a byl by prostě odstaven na druhou kolej. Proto asi svůj podíl prodá (asi CEFC), něco na tom vydělá a bude se dále věnovat svým firmám. Svůj cíl splnil a Slávii zachránil, velký dík ať to dopadne jakkoliv.

  30. Re: Slavia posílí rozpočet

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:24 |  
    0 0

    Mně se líbí, že po včerejší hysterii s nadávkami, je dnes diskuze věcná. Už to není tak černobílé. Já děkuji Jiřímu Šimáně za záchranu klubu a umím si představit, že by on byl 100% vlastníkem Slavie. Vedl by jí po svém i s těmi kontroverzními postavami. Měli bychom tu Horníka, Jarolíma, Pekharta, nebyl by tu Uhrin, Jinoch, Škoda, Zmrhal, Mihalík ..., atd. Já neumím říct, co je lepší, ale věřím, že by postupně svojí cestu našel jako ve svých firmách a že by za ty 3 roky někde nahoře hrál. Možná o titul možná ne. Tu ambici měl, ale chtěl jít tou českou low cost cestou (proti spartě s min. 2násobným rozpočtem a plzni se soudcovskou mafií v zádech by to měl sakra těžký)
    Pro tuto chvíli zvítězila rychlejší cesta. Zařadili jsme dvojku, pánové a dámy, držte si klobouky, jedeme z kopce. Já si Jardy Tvrdíka vážim, že je to slávista. Je to on, kdo má nyní v rukách spojení stadionu s klubem (s a.s.). Jen on jediný to teď může dotáhnout a zajistit Slavii svůj domov pro mnoho příštích generací a to bych rád zdůraznil. To je důležitější než titul za 2, za 3 nebo 4 roky. Jestli to tak dopadne, bude pro mě hrdina.
    Aktuální problém č. 1 je management. Manažerský tým se musí budovat stejně jak ten sportovní. Teď ta úloha vybrat ty správné lidi leží na JT. Modlím se, aby vybral správně. Jak správně napsal Jiří1, klub nejde řídit srdcem fanouška.
    Tohle skončí něčím velkým. Buď velkou výhrou, nebo velkým průserem. Jestli se zas jednou dostanem na krach, může nastoupit Šimáněho cesta ;)

    Rád bych se ještě zeptal, omlouvám se, jestli už o tom šla řeč, ale co znamená, že CEFC je 50% majitelem J&T? Ohledem SKS/acs?

    A ta věc Basic for stars je nějaká divná a zatím se k ní nikdo odpovědný nevyjádřil ...

    Priority podle mne:
    - profesionální management od shora dolu, zleva doprava, bez kamarádíčků, bez protekce
    - dokončit akvizici stadionu
    - vybudovat tréninkové zázemí s akademií
    - dál citlivě budovat tým
    - nepodléhat panice

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Tomski     před 9 lety 05.04.2016 12:29 |  
      0 0

      Uhrina sem dosadil místo Beránka také on...stejně jako Trundu...věc s BFS mi až tak divná nepříjde...prostě zastupují a objevili Mešanoviče a náležela jim provize...na tom není nic divného, ale jestli je morální je otázka jiná...

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:39 |  
        0 0

        proto mi to přijde divný, že ho sem před létem prosadil a už v zimě tu kolovaly zákulisní klepy s Jarolímem.
        Trunda musí logicky skončit. Když se klub dělí na šimáňovce a tvrdíkovce, nemůže přeci šimáňovec mít nejvyšší výkonnou funkci.
        Já nikde nečetl, že ho BFS zastupuje jako agent. Kdyby to bylo tak jednoduché, to už by to dávno zveřejnili ne? Tuhle věc by měl rychle klub jasně veřejně vysvětlit. Co to je a co to dělá ve Slavii.

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      quelhar (admin)     před 9 lety 05.04.2016 12:36 |  
      0 0

      JaT maji ve Sparte realne naprosto minoritni podil a absolutni vetsinu ma samotny Kretinsky. Ano, vim, ze oficialne tomu tak neni, ale realne je to tak, jak pisu. Tedy angazma CEFC v JaT by nemelo byt na prekazku nicemu.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:41 |  
        0 0

        ale UEFA se divá na ta reálná čísla a ne na české představy o nich :)
        takže to nebude problém pro poháry, až se kvalifikujem?

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Edudant     před 9 lety 05.04.2016 20:07 |  
          0 0

  31. Re: Slavia posílí rozpočet

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 12:55 |  
    0 0

    Odvolávám, co jsem slíbil aneb, co ten Jarda teda blbne ?

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:06 |  
        0 0

        Jestli ovšem neblbne Šimáně...jak mi byl velice sympatický, tak tady začínám mít čím dál větší pocit, že tohle včerejší a dnešní "bouchnutí sazí" je docela neprofesionální, i kdyby byly v zákulisí jakékoliv velké spory...

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:09 |  
          0 0

          Já si myslím, že pokud se mu něco nelíní, tak mohl počkat do konce sezóny a hlavně by si to měli vyřikat mezi sebou, ne trucovat a dožadovat se toho , či onoho...

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Kara (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:12 |  
            0 0

            Tak tak, špinavé prádlo se na veřejnosti nepere...Slavii to poškozuje tutově a to v polovině slibné sezóny není dobře.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              Fulham     před 9 lety 05.04.2016 13:20 |  
              0 0

              Nevím jestli úplně věřit serverům, ale podle nich se chová jak hysterka ..... Jsem z toho čím dál viac volaký zmetěný .....

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          malan (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:14 |  
          0 0

          Alanor, quelhar a spol. Ti řeknou jak to je:-)

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:17 |  
          0 0

          pan simane se odvolal ok, duvody popsal ok

          pan Tvrdik napsal duvody znam a rekl ze Uhrin. Tohle mi prijde jako bouchnuti sazi

          pan Simane si to nechce nechat libit a bohuzel ted si to vyrikat mezi sebou nemohou.

          Z toho vyplyva ze mel nejdriv tvrdik se zeptat Simaneho proc odchazi a ne si domyslet ze to je Uhrinem, tohle mi prijde neprofesionalni.

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Tomski     před 9 lety 05.04.2016 13:19 |  
            0 0

            je úplně bezpředmětné říkat kdo je profesionální a naopak...nikdo z nás jim nesvítil u jejich komunikace...o tlaku ze Šimáněho strany na Uhrina se mluvilo déle...

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Kara (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:24 |  
            0 0

            Nebudu se s Tvrdíkem bavit, dokud neodvolá, že jsem odešel kvůli Uhrinovi - to je to bouchnutí sazí, na které odkazuji. Ve finále to klidně může být komunikační šum, jak psal Barra - Šimáně něco napsal a Tvrdík si v souvislosti s dalším dovodil. Tak či onak trvám na tom, že se to z obou stran mělo řešit soukromě (nejsem ani na jedné, ta situace je prozatím příliš nepřehledná) a ne přes média.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:30 |  
              0 0

              take souhlasim ze vubec nez melo dojit k odstoupeni mel si to pan Simane s panem Tvrdikem vyjasnit a ne resit to pres media.

              Tohle je hodne nestastne pro oba a vlastne pro celou Slavii.

              Jde tady kasne videt tvrdohlasvost, pycha detinsknost

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              afro     před 9 lety 05.04.2016 13:40 |  
              0 0

              On ten tweet pana Tvrdíka byl taky dost nešťastný, ale to už byla reakce na způsob rezignace pana Šimáně. Proč to nevyprali doma je mi záhadou.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          mirecek1111     před 9 lety 05.04.2016 13:27 |  
          0 0

          Spíš s panem Šimáněm všichni (včetně nás fanoušku) pěkně vydrbali. Dopadl podobně jako kdysi Enic. Ale asi to nemá cena dále rozebírat. Každý by měl mít svůj rozum. Alanor tady včera tu diskuzi nasměroval svou aktivitou myslím zcela jasným směrem.

          Je k smíchu si tady číst rádoby inteligentní příspěvky, které začínají tím, jak musíme být věcní, a hned ve druhé větě se na Šimáně házejí nepodložené špíny. Jako o pár příspěvků výše.

          Ale jak jsem řekl, každý by měl mít svůj rozum. Před pár měsíci jsme mu málem stavěli pomník, a teď jeho odstavení ospravedlňujeme nepodloženými věcmi. Btw. dával vás Alanore Šimáně v té dnešní žádosti vůči Tvrdíkovi "do kopie"?..

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:53 |  
            0 0

            á to bylo asi na mne. Horníka potvrdil sám JŠ. Škoda, Zmrhal jsou jasní. A není to házení špíny, jen ilustrace rozdílnosti přístupů.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          dubas     před 9 lety 05.04.2016 15:21 |  
          0 0

          Ona je otázka, zda to včerejší bouchnutí sazí, není jen rituální taneček. Pokud CEFC koupí stadion a navýší tím logicky jmění, tak by byl JŠ v nevýhodě a pokud by ho CEFC tlačil do investic které on nechce, tak musí prodat podíl a čím máš výhodnější pozici na startu jednání, tím je větší šance, že lépe dopadneš. Ono jak jsem to napsal zní hrozně škaredě, ale určitě to tak není, prostě normální obchod.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        Barra     před 9 lety 05.04.2016 13:09 |  
        0 0

        Nevim jestli v mailu ktery Tvrdik dostal od J. Simane byly uvedene jeste nejake podrobnosti, nebo jestli byl jen preposlan jeho rezignacni dopis, ktery zname. Oba akteri vedi nejlepe co se v poslednich dnech, mozna hodinach mezi nimi delo a ktera neshoda presne panovala. V dopise mluvi Simane o tom, ze jeho pozice nebyl plne respektovana, dale ze meli odlisne nazory na vedeni klubu. Nevim jestli podle Tvrdika prave 'afera' Uhrin nezapadava pod tyto dva duvody o kterych p. Simane pise a jestli slova Tvrdika v jeho twitteru "ze v mailu uvadi dva duvody" nejsou tedy spatne vynalozena.

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          Robinator     před 9 lety 05.04.2016 13:20 |  
          0 0

          Je teda fakt, že to co se teď všude dočítám je blbý. Teď máme bojovat o poháry a ne řešit takovýhle sračky. Jablonec tam to musí být jasně za tři body, i když já tipuju plichtičku

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        afro     před 9 lety 05.04.2016 13:20 |  
        0 0

        Bóže můj, jak malí kluci...

        • Re: Slavia posílí rozpočet

          rak (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:23 |  
          0 0

          Bohužel. Je to tak. U Šimáněho mě to ale překvapuje.

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            Robinator     před 9 lety 05.04.2016 13:27 |  
            0 0

            podle mě to je jen otázka času kdy to zabalí JŠ úplně

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              afro     před 9 lety 05.04.2016 13:36 |  
              0 0

              Přesně tak a vzhledem k aktuálnímu vývoji by to asi bylo dobře; to nemůže klapat. Ale docela by mě zajímalo jak si notuje JŠ s CEFC v Travel Service, i když tam je myslím stále ještě většinovým vlastníkem JŠ a fotbal je přeci jen lehce atypický business.

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:28 |  
            0 0

            No me to asi prekvapuje.. ale je to tedy hruba chyba od obou panu, vzkazovat si veci pres media.

            • Re: Slavia posílí rozpočet

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:44 |  
              0 0

              Jako kreténi z politických partaji ty si taky vše vzkazují přes media, pro mě obrovský zklamání z jednání obou,nejdřív se líbají navštěvy ze sajůzu a pak tohle.

          • Re: Slavia posílí rozpočet

            twisp     před 9 lety 05.04.2016 13:39 |  
            0 0

            jj není to jeho styl. Vypadá to, že Harpagon má velký osobní problém nikoliv s DU a Jinochem, ale s Luftjardou :-)

  32. Re: Slavia posílí rozpočet

    podol (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:36 |  
    0 0

    Přiznávám, je mi trochu smutno. Oba pánové, možná každý jinak pomohli Slavii. Za to vůči nim cítím vděčnost a to velikou, protože již jsem pomalu ztrácel naději. Domnívám se, Slavia je absolutní prioritou, kdy nějaké osobní rozepře mají jít stranou. To se týká nejen vedení , ale i nás slávistů. Proto uvedený stav přijímám jako fakt, bez nějakých připomínek. Ale přeci jen, zůstaňme u skromnosti, jak již mnozí napsali - peníze nejsou všechno. Uvědomme si, že pan Šimáně byl pro nás takovou garancí, či jistotou pro možnou budoucnost. Majitelé získali Slavii, a dík jim za to, samozřejmě ne s nějakou láskou ke klubu. Ale s jistým podnikatelským záměrem. Ať již to je proniknutí do Evropy, kontakty na fotbal, výchova mládeže či organizace špičkových fotbalových klubů a soutěží. Proto je důležitý úspěch Slávie ve všech oblastech. Protože neúspěch může znamenat konec podpory. Ale to je pesimistický náhled, daný historickými zkušenostmi. Jinak přehled priorit i posílení rozpočtu je předpoklad úspěchu.
    Podol

  33. Re: Slavia posílí rozpočet

    deny91     před 9 lety 05.04.2016 14:02 |  
    0 0

    K tématu CEFC, jejich kapitálu, ochotě investovat a možnosti rychlého odchodu a následného krachu Slavie:

    Někteří diskutující zde na fóru se bojí velkých investic do klub ze strany CEFC, protože se může stát, že za nějaký ten rok se firma z klubu vypaří a nákladné závazky zůstanou na krku zase Slavii a tím pádem se bude opakovat kritická situace z dob minulých. Říkají, že takovému jednání Číňanů by se ani moc nedivili, vždyť přece oni mají Slavii jen jako nástroj ke svému zviditelnění a propagaci na českém, potažmo evropském trhu. Jde jim jen o vlastní PR, prostě se rychle dostat do povědomí lidí...
    Toť ve zkratce a zjednodušeně k obavám této skupiny diskutujících.

    Nicméně si myslím, že tento scénář není pravděpodobný a uvedu hned důvody proč. Vlastně do jisté míry si odpověděli tito lidé sami:
    Jestliže je Slavia PR projektem pro CEFC Europe, jestliže je to nástroj, skrze který se chtějí dostat do povědomí lidí v Česku a za jeho hranicemi, pak si nemohou nic takového jako lehkovážné zacházení se Slavii dovolit. Vždyť jaké by to bylo pro jejich investiční firmu PR, jestliže by se o nich nesla pověst nespolehlivého a neseriozního partnera/investora, pověst, která by byla založena na osudu SK Slavia Praha? Že pokud někdo s nimi půjde do společného byznysu, tak s velkou pravděpodobností skončí jako Slavie, do které také chvíli investovali a pak ji nechali padnout na hubu?
    Čím víc je Slavia veřejnosti na očích, tím víc si můžeme být jistí, že si ji budou hýčkat. Vždycky musí být vystavováno na odiv to nejlepší k prezentaci firmy, jinak si sami ubližují a podřezávají větev.
    Naopak chápu důvody, proč je CEFC ochotná investovat nemalé prostředky do klubu. Špičkové zázemí, nejmodernější a nejlepší stadion v ČR, hvězdný tým s těmi nejvyššími ambicemi - to jsou atributy a ambice, kterými se chce CEFC prezentovat ve svém byznysu, kdekoli vstoupí. Takto si vytvoří mediální obraz, o který usilují a který odpovídá jejich ambicím.
    Proto také do jisté míry chápu jejich názorový nesoulad s Dr. Šimáněm: oni se nechtějí prezentovat cestou, kterou razí on - low cost provoz, postupné krůčky, zdrženlivost, ... Takové PR neodpovídá ambicím a strategii firmy.
    Nicméně si myslí, že byť mají Číňané velké ambice, nejedná se o žádné nepromyšlené kroky bez myšlenek na budoucnost a udržitelnost jejich projektů. Podle mě nakonec uvažují podobně, jako Šimáně (jedná se konec konců o úspěšné byznysmeny na obou stranách), nicméně jejich vize se pravděpodobně odehrává v násobně větších číslech a objemech, než ta Šimáněho. Vždyť i jejich byznys je násobně větší, než pana JŠ, jedná se tedy o přímou úměru.
    Pokud mají být ale velkolepé plány naplněny, alfou i omegou bude naprosto špičkový a profesionální management celého klubu od hlavy až k patě. Bez něj mohou mít peněz, kolik chtějí, ale k ničemu to nakonec nebude. jen doufejme, že jsou schopní takovýto management dát dohromady. Už kvůli nim a jejich financím, ale samozřejmě hlavně kvůli Slavii.

    Samozřejmě tímto vším netvrdím že se nemůže nikdy stát, že CEFC opustí Slavii. Jen si myslím, že jejich jednání není lehkovážné (už pro jejich vlastní zájem).
    Pokud je nějaká obava opodstatněná, tak to je možnost výskytu další finanční krize, která by CEFC nějak silně zasáhla. V tom případě je jasné, že každá firma přehodnocuje priority a přepíná na úsporný režim, což by se mohlo zákonitě dotknout právě Slavie.

    PS. jak se nynější neshody řeší/neřeší přes media, veřejně, to je nanejvýš nešťastné a nikomu to neprospěje. Nechápu to vůbec...

    • Re: Slavia posílí rozpočet

      Edudant     před 9 lety 05.04.2016 20:19 |  
      0 0

      Haha, ten hvězdný tým jsi viděl kde? V budoucnu? Taky mívám hezký sny.

      • Re: Slavia posílí rozpočet

        deny91     před 9 lety 05.04.2016 20:40 |  
        0 0

        Samozřejmě pojmem "hvězdný tým" nemám namysli sestavu kalibru Man City nebo PSG. Podle mě chtějí vytvořit hvězdný tým na naše poměry, tedy srovnatelný se Spartou a Plzní, ne-li silnější. Samozřejmě toto je otázka budoucnosti. Současnost za touto vizí pokulhává, možná právě i kvůli zdrženlivější vizi Dr. Šimáněho.

        Jestli se to podaří, nebo ne, to nevím, ale samozřejmě bych si to moc přál :-)

  34. Re: Slavia posílí rozpočet

    Edudant     před 9 lety 05.04.2016 19:24 |  
    0 0

    Teď ještě mít ten sportovní úsek, trenéra a realizační tým schopný vytvořit špičkový tým. Obávám se, že to vše nám mimo jiné také chybí. Zdá se, že je v naší milované Slávince stále něco shnilého.

  35. Re: Slavia posílí rozpočet

    zeleznik2     před 9 lety 06.04.2016 12:18 |  
    0 0

    3. a 4. bod palec nahoru. Bod 1 žádné zběsilé nákupy a prosím jen zdravé hráče. 5 bod uvidíme po sezóně, páté místo asi nebude pro majitele úspěch. 2. bod už se těším na valnou hromadu.