Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hráči na hostování

Na hostování v České republice a na Slovensku má momentálně Slavia 26 hráčů, kteří mají ve Slavii smlouvu. Kteří to jsou a kde hostují?

Všech 26 hráčů hostuje do 30. 6. 2016 a jejich počet v první a druhé české lize je poměrně vysoký. Je evidentní, že s některými kluby má Slavia užší spolupráci, protože hned ve čtyřech z nich hostuje po třech slávistech.

1. liga: Vošahlík Jan (1. FK Příbram), Prošek Václav (Bohemians 1905), Švec Michal (Bohemians 1905), Červenka Marek (FC Baník Ostrava), Dostál Martin (FC Baník Ostrava), Hrubý Robert (FC Baník Ostrava), Bazal Josef (FC Vysočina Jihlava), Voltr Radek (FC Vysočina Jihlava)
   
2. liga: Linhart Zdeněk (FC MAS Táborsko), Peterka Jan (FC MAS Táborsko), Valenta Tomáš (FC MAS Táborsko), Mysliveček František (FC Slavoj Vyšehrad), Vyhnal Pavel (FC Slavoj Vyšehrad), Tusjak Luboš (FK Slavoj Vyšehrad), Prosek Jan (FC Slavoj Vyšehrad)

ČFL: Sodoma Jiří (FK Dobrovice), Šimeček Viktor (FK Kolín), Batka Lukáš (FK Štěchovice), Verner Miroslav (FK Štěchovice), Kodr Marek (FK Viktoria Žižkov), Salašovič Nikolas (FK Viktoria Žižkov), Soukup Lukáš (FK Viktoria Žižkov)
   
Divize: Otáhal Martin (SK Český Brod)

Krajský přebor: Bejbl Ondřej (Sport.sdružení Ostrá)

Slovensko: Hrubeš Karel (FC Slovan Bratislava), Baez Aldo (FC Spartak Trnava)

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hráči na hostování

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 17:03 |  
    0 0

    Jenom se chci ujistit, protože jsem to nikde nenašel potvrzené: Robert Hrubý je v Baníku na hostování BEZ opce, že jo?

    • Re: Hráči na hostování

      Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 17:06 |  
      0 0

      Ano, hovoril jsem s vedením Baníku, mělo by to tak být.

      • Re: Hráči na hostování

        Sedrousek     před 9 lety 14.03.2016 17:11 |  
        0 0

        S kym Jiri nehovoril?

        • Re: Hráči na hostování

          Navyseals     před 9 lety 14.03.2016 17:15 |  
          0 0

          Já u něj nikdy nevím, jestli to myslí vážně nebo je to jen sebeparodie. Já bych jednou hrozně rád poznal osobně a zjistil, co dělá.

          • Re: Hráči na hostování

            winter (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 19:20 |  
            0 0

            Nesliboval ten vocas že už sem psát nebude? Ups.. koukám že to nějak nevyšlo.. překvapivě.. :D

        • Re: Hráči na hostování

          Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 17:16 |  
          0 0

          Třeba tebe si nejak nevybavuji, ale třeba tvoříž předvoj cínského prezidenta, měl bys to jméno počínštit, třeba by byla i funkce v rezidentuře.

          • Re: Hráči na hostování

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 17:46 |  
            0 0

            Je to klasickej sparťan, který si vás tady dává a vy mu pořád skáčete na špek...

            • Re: Hráči na hostování

              Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 17:52 |  
              0 0

              To víš , že jo, už jedou kámoši , jeětě kdyý si byl v peřince tak jsem ve starém Edenu sedíval s dědkma na hlavní to mi bylo 10 -12 let a doted na ně vzpomínám s úctou, stačilo si sednout a měl si Slávii jak na dlani , ne jako dneska tak nějak po našem po Cínsku.

              • Re: Hráči na hostování

                Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 18:06 |  
                0 0

                Kdybys sedával někdy na dřevěnce a měl úctu k tamním návštěvníkům, tak se chováš úplně jinak...

                Jsi klasickej sparťan, kterýmu leží budoucí úspěch Slavie v žaludku, proto se snažíš uboze navážet do našich majitelů, kteří Slavii zachránili...

              • Re: Hráči na hostování

                Sedrousek     před 9 lety 14.03.2016 18:07 |  
                0 0

                A kdyby ho s dedkama prestehovali driv tak sme na ten novej Eden nemuseli cekat tak dlouho!

                • Re: Hráči na hostování

                  Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 18:17 |  
                  0 0

                  Tak to si mi odhalil, já Slávii závidím úpěch , tedy ten budoucí, nějak to chlapče máš popletený, ani nevíš jak mi sere ta zatím unikající šance na poháry to krásné páté místo, které bude asi na hovno.
                  Jenže jak říkají naši cinští hoši kecy , kecy , kecy.
                  No vidíte v případě stadionu si dovolím malý exkurs , už za totáče nebylo k novému stadionu daleko, ale pánové pardon soudruzi rozhodli jinak.

                  • Re: Hráči na hostování

                    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 19:03 |  
                    0 0

                    Já vím, že jsem tě odhalil a ty to víš taky...

                    • Re: Hráči na hostování

                      smely (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 07:48 |  
                      0 0

                      omlouvam se, neda mi to a musim reagovat na pripad Jir1. Ja si nemyslim, ani tak, ze je to spartan, ja bych rekl, ze ten jedinec trpi nejakou formou schizofrenie. Neni to tak davno co na techto srtrankach rozjel agitacni kampan za jim adorovaneho prezidenta ( mysleno republiky) , z ktere melo vyplynout, ze to byl prave On Veliky , ktery diky svym kontaktum v CINE (!) vlastne pomohl zachranit Slavii. Naprosto tedy nerozumim soucasne fazi vyvoje mysli p. Jiriho, ktery aktualne vse cinske hani a ostatni jemu nepohodlne prispevovatele nazyva "rozvedciky" a pod. Ja chapu, ze v tom ma asi trochu gulas, bohuzel to pak vrha na jeho ostatni , jinak v celku hodnotne prispevky, napr, o jeho jednanich s vedenim Baniku, ponekud stin jakesi "nepravdy"...ale treba se jeste budeme divit...

                      • Re: Hráči na hostování

                        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 10:33 |  
                        0 0

                        Nezapomeň, že jsou pod nickem Jiri1 dva lidi...

      • Re: Hráči na hostování

        Jachym     před 9 lety 15.03.2016 09:11 |  
        0 0

        Eriku Winkelmanne, jsi to ty? :-)

        • Re: Hráči na hostování

          AlesJa     před 9 lety 15.03.2016 09:38 |  
          0 0

          slavný Erik z idnes.cz :-)

          • Re: Hráči na hostování

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 10:38 |  
            0 0

            Jestli to není původní Katano.

            • Re: Hráči na hostování

              Jiri1     před 9 lety 15.03.2016 11:43 |  
              0 0

              Ha.ha. tak si vyjaněme dojmy a pojmy, jsem rád , že klub je zachráněn, ano nelíbí se mi, jak je řízen a nelíbí se mi ani aktuální vývoj, kdy nikdo zatím neřekl , jestli budou všechny závazky dodrženy.
              Zemanem se moc nezabývám, ale v této chvíli jde o jednoho mála lidí z této země , jehož postoje jsou čitelné a já ti rád zopakuji, že nebýt jeho , klub by se zachranil, ale bylo by to na živoření, to že sleduji a rád všechna infa o jejich záměrech, dotacích, investicích, to nemusím ani říkat, narozdíl od jiných , kteří našli ve Slávii pohodlný život z toho nic nemám.
              Mesnažím se ovlivnovat diskuzi tím, že se jako jiní a nejen sem třeba i na hlavní web píšu pod více nicky, mám své názory jasně čitelné, třeba o té mládeži , kterou ted vsichni vypodobnují jako odpad a zlatou mládež, je to docela zajímavé, že když jsem oprávněně kritizoval některé věci byla to lež.
              Plíškovi nevěřím, dobrý odborník , ale zatím hodně neviditelný a navíc neřeší problémy a nové přibývají a to nejen se smlouvami mladých hráčů.

              • Re: Hráči na hostování

                dArtagnan     před 9 lety 15.03.2016 12:43 |  
                0 0

                Zase vy jste "pane Jiří" opačný extrém, kdy píše více lidí pod jedným nickem.

                • Re: Hráči na hostování

                  Jiri1     před 9 lety 15.03.2016 13:08 |  
                  0 0

                  Kraviny fakt uz komentovat nebudu.

              • Re: Hráči na hostování

                paweza (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 13:31 |  
                0 0

                "mám své názory jasně čitelné"
                to hodně pobavilo :D

                • Re: Hráči na hostování

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 13:51 |  
                  0 0

                  jo, to bylo hodne dobry :-)

                  • Re: Hráči na hostování

                    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 14:41 |  
                    0 0

                    Ať je Jiří1 co chce, ať mu zdejší pisálkové skáčí na špek či nikoli, své místo zde má(evidentně dobře placené, jinak by to nedělal) a do zdejší kultury neodmyslitelně patří...

                    • Re: Hráči na hostování

                      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 23:18 |  
                      0 0

                      Ač jsem na tohoto pána mírně alergický, jedno je jisté, když zde úřaduje on, není prostor pro vulgárnosti, extrémismus a jiné nežádoucí jevy :D

  2. Re: Hráči na hostování

    mabr     před 9 lety 14.03.2016 17:20 |  
    0 0

    Ahoj, mám takový dojem, že Honza Prosek ve Štěchovicích už není. Jestli se nepletu, tak jaro by měl strávit na Vyšehradě.

    • Re: Hráči na hostování

      jane (admin)     před 9 lety 14.03.2016 17:26 |  
      0 0

      Ano, skutečně je na Vyšehradě, už jsem to opravila. Díky za upozornění.

    • Re: Hráči na hostování

      Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 17:27 |  
      0 0

      ANO

  3. Re: Hráči na hostování

    kleofas     před 9 lety 14.03.2016 17:46 |  
    0 0

    není Martin Hurka taky na Žižkově?

    • Re: Hráči na hostování

      Stahler     před 9 lety 14.03.2016 17:48 |  
      0 0

      Je, včera nastoupil proti Mostu v 70.minutě.

      • Re: Hráči na hostování

        kleofas     před 9 lety 14.03.2016 17:56 |  
        0 0

        a hostování nebo přestup?

        • Re: Hráči na hostování

          Stahler     před 9 lety 14.03.2016 18:04 |  
          0 0

          Asi jen hostování, Viktorka na přestupy hotových hráčů nejspíše pořád nemá peníze. Ten její kádr, to je plno hostovaček a nejen ze Slavie.

        • Re: Hráči na hostování

          Travinho     před 9 lety 14.03.2016 18:18 |  
          0 0

          Střídavý start, Hurka je momentálně náš hráč.

          • Re: Hráči na hostování

            Pepino44     před 9 lety 14.03.2016 19:29 |  
            0 0

            Jsem zvědav jak to dopadne v nové sezoně, kdy nebude možné hostování ani střídavý start. Co bude s hráči, kteří jsou dnes na hostování a které nebudou kluby chtít zaplatit.

            • Re: Hráči na hostování

              Kenny     před 9 lety 14.03.2016 19:38 |  
              0 0

              V profi fotbale zůstává vše při starém. Tedy hostování, farmy by měly končit.

  4. Re: Hráči na hostování

    Stahler     před 9 lety 14.03.2016 17:52 |  
    0 0

    Toho Ondřeje Bejbla je škoda, jak nízko se propadl, přitom jednou v létě na turnaji v Čelákovicích už nakoukl do áčka. Možná i pak odehrál nějaké ty přáteláky za áčko. Na podzim hrál myslím ČFL za Zápy. Jinak jsem byl včera na farmě na Žižkově a líbil se mi jistý výkon brankáře Soukupa, udržel nulu. Pokud by bylo zranění Berkovce dlouhodobější a zranil by se i jeden z dua Pavlenka-Řehák, nebál bych se ho povolat jako záskok do Slavie. Už je trochu otrkaný v dospělém fotbale, proti klukům co hrají jen slabé juniorské soutěže má náskok.

    • Re: Hráči na hostování

      Travinho     před 9 lety 14.03.2016 18:01 |  
      0 0

      Bejblův strop je podle mého divize. Viděl jsem ho hrát snad patnáctkrát a ani jednou mě nepřesvědčil, že by z něj mohl být ligový hráč.

    • Re: Hráči na hostování

      Travinho     před 9 lety 14.03.2016 18:01 |  
      0 0

      Bejblův strop je podle mého divize. Viděl jsem ho hrát snad patnáctkrát a ani jednou mě nepřesvědčil, že by z něj mohl být ligový hráč.

      • Re: Hráči na hostování

        Stahler     před 9 lety 14.03.2016 18:07 |  
        0 0

        Asi souhlasím, také jsem z něj nikdy neměl pocit, že by z něj měl vyrůst ligový hráč, i když jeho táta to dotáhl daleko, geny má dobré. Přesto mi ten sešup až do páté ligy přijde hrozný. Ještě je mladý, snad se ještě chytne v nějakém klubu alespoň ze třetí ligy a bude tam oporou.

        • Re: Hráči na hostování

          Travinho     před 9 lety 14.03.2016 18:16 |  
          0 0

          Mně to fakt hrozné nepřijde. Vem si, že pátá liga je tak o jeden stupeň níž než liga juniorská a tam byl stabilně jeden z nejhorších, tudíž to zhruba odpovídá.

          • Re: Hráči na hostování

            Grindery     před 9 lety 14.03.2016 18:21 |  
            0 0

            Navíc je to sice pátá liga, ale ten tým má nakročeno do divize.

            • Re: Hráči na hostování

              jarodo57     před 9 lety 14.03.2016 20:35 |  
              0 0

              A výborného trenéra

              • Re: Hráči na hostování

                AlesJa     před 9 lety 15.03.2016 09:35 |  
                0 0

                ano Jirka Kafka je fakt super trenér, který by se uplatnil i mnohem výše

  5. Re: Hráči na hostování

    Travinho     před 9 lety 14.03.2016 18:10 |  
    0 0

    Kodr, Soukup i Salašovič jsou na Žižkově formou střídavého startu. Další kluci co hostují jsou třeba tito Doležal, Zámečník(oba Zápy), Čepelák (Jirny) Pelikán (Brozany), Brož (Český Brod). Nemají někteří z nich u nás smlouvu?

    • Re: Hráči na hostování

      jane (admin)     před 9 lety 14.03.2016 18:21 |  
      0 0

      Podle podkladů, které jsem dostala, nemají.

      • Re: Hráči na hostování

        Travinho     před 9 lety 14.03.2016 18:29 |  
        0 0

        Jojo díky. Vím, že jak byly podklady pro insolvenci, tak tam většina z nich byla, ale zřejmě jim smlouva skončila.

  6. Re: Hráči na hostování

    navzdyslavia     před 9 lety 14.03.2016 18:17 |  
    0 0

    Mimo tema. Myslite si,ze uklid Key investmens se pomalu smeruje k nasi koupi a jejich prodeje? Nebo se to zas jen nejak zamotava. Diky za nazory.

    • Re: Hráči na hostování

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 19:13 |  
      0 0

      Trochu se bojím, že narychlo advokátama založená nová firma CEE Collect Retail, která skupuje dluhopisy stadionu, je kupuje za účelem navyšování ceny bo vědí o zájmu Slavie...otázka, jestli by bylo možné tomu zabránit a kupovat dluhopisy rovnou, tím by mohl stadion vyjít levněji, ale jsou to samozřejmě jen spekulace, třeba je vše jinak...

      • Re: Hráči na hostování

        sasky     před 9 lety 15.03.2016 06:24 |  
        0 0

        Spíš to vidím trochu jinak. Slavíček (Pražákův kůň) vlastní stadion. Pražák založil CEE Collect Retail, aby skoupili dluhopisy za poloviční cenu. Z toho mi tak nějak vyplývá, že se tak zbaví břímě 750 milionů zaplacením 375 milionů. Tomu říkám dobrý kšeft. Spláčou samozřejmě investoři, ale pro ně zase možná lepší než čekat ještě 8 let a pak třeba taky nedostat nic.

        • Re: Hráči na hostování

          Barra     před 9 lety 15.03.2016 08:33 |  
          0 0

          Myslim ze mas pravdu, zni to logicky. Jinak, byt na miste CEFC, bych mozna delal stejne a kupoval stavajici dluhopisy. Posililo by to jeji pozici.

      • Re: Hráči na hostování

        Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 14:13 |  
        0 0

        Já myslím, že to je dobře, že to skupují. Může to být náznak, že by byli ochotní stadion Slavii prodat a to půjde vždy lépe, když budou mít vyřešené všechny věci okolo, tzn. včetně dluhopisů. A ano, důvodem může být i to, že nakonec na tom vydělají více (aktuální cena může o něco narůst), ale pro kupce to může být nakonec paradoxně v dlouhodobém horizontu méně, než koupit aktuálně sice levněji stadion, ale dlouhodobě s většími dluhy. Takže nakonec to může být takové win-win řešení.

        • Re: Hráči na hostování

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 15:11 |  
          0 0

          Kdyby skupovala dluhopisy CEFC, byl bych klidnější. ..minimálně pro lepší vyjednávací pozici...pokud to kupují lidi kolem Pražáka a Slavíčka, nevím nevím jak se naplnit optimismem, zdá se mi, že nemají moc velkou vůli to Slavii prodat a dělají celou dobu zvláštní naschvály...když byla Slavie před krachem, spěchali za insolvenčnim správcem mezi prvními.

  7. Re: Hráči na hostování

    navzdyslavia     před 9 lety 14.03.2016 18:21 |  
    0 0

    Mimo tema. Myslite si,ze uklid Key investmens se pomalu smeruje k nasi koupi stadionu a jejich prodeje? Nebo se to zas jen nejak zamotava. Diky za nazory.

  8. Re: Hráči na hostování

    navzdyslavia     před 9 lety 14.03.2016 18:22 |  
    0 0

    Mimo tema. Myslite si,ze uklid Key investmens se pomalu smeruje k nasi koupi stadionu a jejich prodeje? Nebo se to zas jen nejak zamotava. Diky za nazory.

    • Re: Hráči na hostování

      PetCC     před 9 lety 14.03.2016 18:38 |  
      0 0

      Tak zdá se, že už se to stává hlavním tématem diskuze :-)

    • Re: Hráči na hostování

      bongor     před 9 lety 14.03.2016 19:04 |  
      0 0

      To ani není mimo téma.Ale situace je hodně zamotaná,těžko říct,jestli to směřuje k dobrému konci,navíc zase má problémy Klokan,tak aby nakonec nepřiskákali do Edenu.

    • Re: Hráči na hostování

      Sedrousek     před 9 lety 15.03.2016 14:17 |  
      0 0

      Divim se ze Jiri1 nam k tomu nerekne vic :-(

  9. Re: Hráči na hostování

    Mac     před 9 lety 14.03.2016 21:39 |  
    0 0

    A co ten Štěpán Koreš? Měl jsem dojem, že je ještě pořád náš. To už patří Zlínu?

    • Re: Hráči na hostování

      Travinho     před 9 lety 14.03.2016 23:13 |  
      0 0

      Koreš je náš hráč...

    • Re: Hráči na hostování

      (host)     před 9 lety 15.03.2016 12:59 |  
      0 0

      Koreš je kmenovým hráčem Slavie, ale smlouva ve Slavii mu podle všeho vypršela v létě 2015, takže proto není uveden mezi hráči, kteří hostují jinde a zároveň mají platnou smlouvu ve Slavii. jane

  10. Re: Hráči na hostování

    tirionek     před 9 lety 15.03.2016 10:33 |  
    0 0

    A to sem si myslel, že Baez na Slovensko přestoupil. Jak se mu tam vlastně daří? Ten kluk měl neuvěřitelnej elán a energii, ale je to víc řezník, než fotbalista. Vlastně jsem moc nepochopil, proč jsme ho tenkrát koupili? Kvůli fotbalovosti ne, to možná kvůli tomu, že na rozdíl od jiných jezdil po zadku. Ale zato na nohou moc času netrávil... :-)

    • Re: Hráči na hostování

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 12:24 |  
      0 0

      Mě se ten kluk fotbalově líbil, trochu se svezl s mužstvem :o) ale místní kaučové asi nebudou souhlasit.

      • Re: Hráči na hostování

        Jiri1     před 9 lety 15.03.2016 12:33 |  
        0 0

        Nebyl ve Slávii v dobré době, nebral peníze a tak hrál často tužku, v Trnavě taky nemá ustláno na růžích, hraje sice, ale pernamentně je střídán jako první.
        Pokud bude i Uhrin v letě ještě trenérem Slávie , v klubu šanci nemá.

      • Re: Hráči na hostování

        Navyseals     před 9 lety 15.03.2016 12:42 |  
        0 1

        Já ho považuju za velký omyl. Nebyl zápas, kdy by zbytečně nedostal žlutou nebo pravidelně nevytvářel standartky pro soupeře. Chyběla mu rychlost a ty jeho skluzy bych za bojovnost nepovažoval. Dělal je, protože nestíhal. Jeho návrat je v současnosti sci-fi.

    • Re: Hráči na hostování

      dArtagnan     před 9 lety 15.03.2016 12:41 |  
      0 0

      Inu protože tehdy patřil mezi nejlepší hráče Corgoň ligy a u nás ve Slavii se neustále drží mylná představa, že to stačí i na naší ligu. A nepoučíme se nikdy, viz Michalík. Přitom skoro vždycky se stanou lepšími posilami nepotřební hráči týmů před námi, ale ne, my budeme pořád dovážet levnou pracovní sílu z dálného východu typu Slovensko, Ostrava a Zlín :-(
      Pro pobavení [www.slavistickenoviny.cz]
      Jinak díky jane za článek, i když trochu děsivý. Pořád tolik nepotřebných hráčů pod smlouvami...

      • Re: Hráči na hostování

        dArtagnan     před 9 lety 15.03.2016 12:47 |  
        0 0

        pardon, Mihalík.

        • Re: Hráči na hostování

          Jiri1     před 9 lety 15.03.2016 12:56 |  
          0 0

          Vzpomente si prosím na to kdyz jsem psal, vezměte raději obránce, reakce je to 2 nejlepší záložník Slovenské ligy, prostě dobrá investice, ale do cí kapsy alespon prozatím.

          • Re: Hráči na hostování

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 10:43 |  
            0 0

            V žádném případě bych nikoho po dvou měsících neodepisoval, protože adaptace je u každého individuální, chce to čas.

            • Re: Hráči na hostování

              Barra     před 9 lety 17.03.2016 07:24 |  
              0 0

              +1

  11. Re: Hráči na hostování

    Robinator     před 9 lety 15.03.2016 12:54 |  
    0 0

    Když se na to koukám, tak je to fakt seznam hrůzy. Dle mého názoru tam nefiguruje ani jeden hráč, který by měl nějaký extra potencional

    • Re: Hráči na hostování

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 14:17 |  
      0 0

      :-)) Tak to je trochu kruté k těm hráčům na seznamu... Osobně myslím, že třeba takový Hrubý nebo Bazal potenciál mají a ještě o nich můžeme slyšet...

      • Re: Hráči na hostování

        Jiri1     před 9 lety 15.03.2016 14:21 |  
        0 0

        No speciálně na Hrubého jsem zvědav , měl by se v létě vrátit, ale prý má zájem v Baníku zůstat a oni mají velký zájem o něj.
        To by byla velká škoda , ale faktem je , že je další v řadě kterej u Uhrina nemá nárok.

      • Re: Hráči na hostování

        Robinator     před 9 lety 15.03.2016 14:38 |  
        0 0

        já nevím, ten Hrubý je takový strašne slabý, budu za něho samozřejmě rád, ale zatím to je tak maximálně na klub, který hraje na konci tabulky.. Jak tak na ten seznam furt koukám, mám z toho rostě pocit, že je to prostě málo..

      • Re: Hráči na hostování

        Robinator     před 9 lety 15.03.2016 14:43 |  
        0 0

        tady furt slyšíš, nadějný odchovanec, nadějný odchovanec..ale těm klukům už je 22,23 let. Kdyby to byli talenti, hrajou ti už 2-3 roky v zakladu..

        • Re: Hráči na hostování

          JS (přítel SN)     před 9 lety 15.03.2016 14:51 |  
          0 0

          Přesně, to je to, co říkám. Suchý začínal v 18, Švec v 17, Necid v 17. Pekharta chtěl v 17 Tottenham. Hráči, kterým je nad jednadvacet, už nejsou žádní "nadějní talenti".

          • Re: Hráči na hostování

            PetCC     před 9 lety 15.03.2016 15:06 |  
            0 0

            No někdo zůstane nadějný talent až do důchodu :-)

            • Re: Hráči na hostování

              Jiri1     před 9 lety 15.03.2016 15:15 |  
              0 0

              Jen malá poznámka, bohužel takových vámi jmenovaných talentů je dnes skutečně pomálu a speciálně u tohoto hráče vidím ještě potenciál, vezměte tzv talenty z poslední doby Kuchta , Holík pořízené výměnou i nákupem, zatím velká nula.
              Jediný kdo se může vyrovnat těm ročníkům z konce 90 let je Souček.

              • Re: Hráči na hostování

                honza_sl     před 9 lety 15.03.2016 16:47 |  
                0 0

                Tenhle text prostě nemohl psát Jiří1 :-)

              • Re: Hráči na hostování

                Robinator     před 9 lety 15.03.2016 16:52 |  
                0 0

                To máte pravdu Jirko a proto je to celkem smutný..ne? I když tedy Holíka jsem viděl hrát v přípravě dva zápasy a celkem se mi líbil.Upřímně vůbec nevím, jak je na tom nyní.. ?

                • Re: Hráči na hostování

                  gurman99     před 9 lety 15.03.2016 22:02 |  
                  0 0

                  Hlavně by jsi se měl jít podívat někdy na ty ,tebou zatracované hráče.
                  Jak se měli prosadit v době ruské vlády ve Slávii? Nebo v době kralování Kysela?
                  Právě z té doby jsou všechny ty nákupy typu Baez .....atd. Třeba z toho ročníku 94,co vyhrál juniorskou ligu nedostal šanci nikdo a byli tam dobří hráči (Salasšovič,Verner,Zámečník......).

    • Re: Hráči na hostování

      Gino     před 9 lety 16.03.2016 14:15 |  
      0 0

      Tvrdíkovi klobouk dolů. Zcela s přehledem. Škoda, že se o tom nediskutuje.

  12. Re: Hráči na hostování

    Pepino44     před 9 lety 16.03.2016 14:15 |  
    0 0

    Tak jsem se byl podívat na zápas ČFL, Štěchovice - Tachov (2-1) a byl jsem zvědav na naše hráče,kteří jsou ve Štěchovicích na hostování (Verner a Batka), kteří se mi vždy líbili v naší juniorce. Batka sice dal gol po samostatném úniku, ale jinak nic moc. Verner,který v juniorce jezdil jak motorová myš také nebyl moc vidět. Výkonnost obou opravdu tak na tu ČFL, výš asi zatím ne. Pokud Míra Verner už není náš, tak se omluvám.