Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Proběhla tisková konference Slavie před jarem

Tisková konference Slavie před startem jarní části sezóny proběhla tentokrát v centru Prahy v hotelu Le Palais Art, který patří nově majoritnímu vlastníkovi Slavie, společnosti CEFC China. Cíl pro jarní část sezóny byl stanoven jednoznačně - účast v evropských pohárech.

Jako první si vzal slovo prezident klubu Jiří Šimáně: "Přes zimu jsme podepsali 8 hráčů, což je poměrně velký počet. V teoretické rovině jsme posílili, jak to bude vypadat na hřišti, to uvidíme v sobotu. Nebudeme to mít jednoduché. Sparta a Plzeň jsou jasní lídři, před námi jsou silné týmy Liberce a Mladé Boleslavi a za námi jistě do bojů o evropské poháry promluví Jablonec. V přípravě jsme vyhráli 9 z 10 zápasů, ale prohráli jsme s Ústím. Když do toho nedáme vše, můžete prohrát s kýmkoli. Koncentrace hráčů na utkání musí být stoprocentní. S posílením jsme spokojení. Všichni noví hráči na mě zapůsobili velmi dobře. Dávali jsme pozor, aby nově příchozí měli dobrý charakter. Nemáme v kabině žádné shnilé ani poloshnilé jablko, mám z toho velmi dobrý pocit."

Na něj navázal zástupce majoritního vlastníka Jaroslav Tvrdík: "Já bych se nebál říct, že jsme extrémně spokojení. Posílili jsme zcela podle plánu. Naplnili jsme strategii sportovního úseku. Tým v kabině je výborný a to je nejdůležitější. Máme i dobrou náladu ve vedení. Úkoly, které jsme si dali v horizontu roku a tří let, se daří plnit. Bylo by chybou nebýt ambiciózní, cílem pro jaro jsou zcela jednoznačně poháry. I kdyby se to náhodou nepodařilo, tým má velkou perspektivu pro nadcházející sezóny. Těšíme se, že fotbal začíná, pauza byla hrozně dlouhá."

Trenér Dušan Uhrin pak zhodnotil nejen přípravu, ale celkovou aktuální situaci v klubu: "Já bych nechtěl mluvit jen o přípravě. Když jsem podepisoval smlouvu, byla situace úplně jiná. Věděli jsme, že to nebude jednoduché. Za ten půlrok jsme to zvládli s nějakými menšími minusy velmi dobře. V tuto chvíli klub získal úplně jiný charakter, nyní je to tu absolutně profesionální. To je velice důležité. Nakoupili jsme dost hráčů, záleží jen na nich, jak se prosadí. Všichni, co přišli, mají velice dobrý charakter, nemáme sebemenší problém v kabině. Samozřejmě, někteří hráči budou na tribuně, někteří na lavičce a někteří v základu. Máme dost soupeřů, kteří budou hrát o to samé, co my, tedy o poháry. Ve Španělsku jsme sehráli čtyři kvalitní utkání, všechny jsme vyhráli. Bylo to pro nás povzbuzení do další práce, bylo to důležité, aby se hráči naučili vyhrávat. Žádní hráči neutrpěli vážná zranění. Milan Škoda na Brno ještě nebude, ale na další zápasy už by měl být připraven."

Kapitán Martin Latka jeho slova potvrdil: "Myslím si, že tým je připravený, všichni se těší. Příprava byla velice dobrá, ale až ostré zápasy ukážou, jak na tom doopravdy jsme. Je jasně deklarováno, že se chceme poprat o pohárové příčky, v tom bude značný rozdíl oproti podzimní části a bude na nás daleko větší tlak."

Generální ředitel klubu David Trunda se zmínil o nedávno uzavřeném partnerství s Hajdukem Split: "Součástí změn v koncepci klubu je také restrukturalizace mládeže. S tím souvisí spolupráce s jinými kluby. Hajduk je s naším klubem historicky spjat. Máme spoustu společných detailů, například založení Hajduku v restauraci U Fleků s pomocí slávistů. Máme velkou možnost a příležitost se vzájemně od sebe učit, můžeme si pomáhat nejen na úrovni mládeže."

K tomuto tématu se obsáhle vyjádřil také Jiří Šimáně: "Mám z toho velice dobré pocity. Jsou to Slovani jako my. Hajduk je v Chorvatsku obrovský fenomén. Dělají spoustu věcí daleko lépe než my, zítra budou podepisovat spolupráci s obrovským sponzorem. Mají rozpočet na úrovni pražské Sparty. V zemi, která je zmítána ekonomickými problémy, je to obdivuhodné. Nabyl jsem bohužel dojmu, že na Balkáně se rodí kvalitnější hráči než u nás. Umí prodávat hráče daleko lépe než my, 18letého Vlašiče prodávají za 10 milionů Eur. Pro druhého brankáře v klubu přišla nabídka na 4 miliony Eur. Dostali jsme třeba nabídku, když budete mít dobrého hráče, pošlete ho k nám a my jej prodáme třeba za jednou tolik. Mají obrovský respekt. Domlouvali jsme se na výměně trenérů, mladých hráčů, určitě tam pošleme někoho ze Slavie, ať se podívá na jejich marketing, protože v této oblasti prostě musíme přidat. Máme z toho velmi dobrý pocit. Doufáme, že z toho něco vytěžíme, stejně tak z toho může těžit i Hajduk. Plánujeme mládežnické turnaje, v zimě tu hrály mládežnické týmy Hajduku a ti hráči byli úplně někde jinde. Prvního července chceme spustit novou akademii, kde se bude trénovat úplně jinak, než jak je tu doposud zvykem. V top ligách nemáme prakticky žádné hráče. To chceme změnit. Budeme to dělat tak, jak si myslíme, že se to dělá ve světě a že taky budeme schopni vychovávat a prodávat hráče tak, jako třeba z Hajduku. Musíme se spoléhat sami na sebe, protože v ČR nám stejně nikdo nepomůže."

Následovalo představení nových dresů Slavie pro jarní část sezóny a pak už byl prostor pro dotazy z řad novinářů. Vybíráme ty nejzajímavější odpovědi.

Jiří Šimáně odpovídal na dotaz, jak těžké bylo v týmu udržet Milana Škodu a Jaromíra Zmrhala: "Bylo těžké vysvětlit Milanu Škodovi, že je lepší, aby hrál ve Slavii, když má před sebou smlouvu na 60 milionů čistého za jeden a půl roku. Když přijde na Jardu Zmrhala nabídka, která bude ještě o trochu lepší než ta, která přišla, tak ho asi pustíme, když budeme mít náhradu. To samé platí pro Milana Škodu. Je samozřejmě těžké to v takových podmínkách hráčům vysvětlovat. Pokud bude hrát na Euru - a my jej považujeme za nejlepšího útočníka v Česku - tak nabídky přijdou. Byly nabídky z klubů z Emirátů a z Řecka."

Jaroslav Tvrdík řekl na dotaz ohledně stadionu toto: "Některé cíle jsou krátkodobé, některé dlouhodobé. Chceme budovat ze Slavie klub na mezinárodní úrovni. Máme zájem o koupi stadionu. Jednání pokročila, probíhá due dilligence. Zájem trvá, ale nedokážu říct, zda se dohodneme. Když budeme mít racionální nabídku, deklarujeme ochotu finance na ni vyčlenit."

Jiří Šimáně se přípravě A týmu věnoval opravdu pečlivě: "Já jsem přípravu sledoval opravdu bedlivě, mluvil jsem s hráči, mluvil jsem s trenérem Uhrinem. Může se stát, že se nepodaří dostat do pohárů, ale musíme mít čisté svědomí, že jsme pro to udělali vše."

Jaroslav Tvrdík odpověděl na dotaz ohledně Dušana Šventa: "Josef Jinoch má ode mě výraznou motivaci, kdyby se podařilo Dušana Šventa získat ještě toto přestupní období. Je velká pravděpodobnost, že tu bude od léta."

Dušan Uhrin odpovídal na to, kdy se hráči dozvědí, že jsou nominováni k zápasu a kdo bude hrát v základní sestavě: "Den před zápasem se hráči dozví osmnáctku nominovanou k utkání, ráno v den utkání pak kdo je v základní sestavy a kdo bude na lavičce."

A znovu Dušan Uhrin, tentokrát přímo komentář k zápasu s Brnem: "Neznám nepříznivou sérii Slavie s Brnem. Sledovali jsme jejich přípravu, dostali snad v celé přípravě jeden gól. Jejich defenziva je velmi kvalitní. Nemyslím, že budou hrát jinak než v prvním zápase, který jsme spolu sehráli na podzim. Věřím, že zápas bude jiný než na podzim, chceme vyhrát, chceme tři body, máme nějaké cíle a Brno je těsně za námi."

Jiří Vrba k tomu doplnil informaci o prodeji vstupenek, čímž odpověděl na dotaz Slávistických novin: "Návštěva na Brno by měla přesáhnout deset tisíc diváků." Jaroslav Tvrdík pak dodal: "Věříme, že kdo má slávistické srdce, bude v sobotu na stadionu a hráče v tom fanoušci nenechají." Na to navázal ještě Jiří Vrba: "Dnes zavěsíme na stadion v Edenu megaboard, který bude lákat na všechny jarní zápasy Slavie."

Jaroslav Tvrdík odpovídal na srovnání se Spartou, která zaznamenala za sezónu 14/15 ztrátu 67 milionů Kč: "Letos jsme ve vynikající finanční kondici. Ztráta za loňský rok není vůbec důležitá."

Jiří Šimáně se pak vyjádřil k tomu, zda bylo těžké vyjednávat s ostatními kluby, které větřily možnost získat za své hráče více peněz: "Je jasné, že ostatní si myslí, že peníze máme a hráče potřebujeme, takže když si řeknou o dva miliony víc, tak je zaplatíme. Ale myslím, že si ostatní už zvykají, že taky umíme počítat. Že byly snahy na nás vydělat, to nepopírám. Možná u jednoho hráče, kterého jsme přivedli, mám malý otazník. Jaroslav nechtěl, abychom byli příliš tvrdí, možná jsme ale mohli ještě trochu ušetřit."

K tomu dodal Jaroslav Tvrdík: "Potřebujeme dobré vztahy s ostatními kluby a kvalita ligy jako celku musí stoupat, pokud chce stoupat i Slavia. Řekli jsme si, že na jaře potřebujeme hrát o poháry a tomu jsme přestupovou politiku přizpůsobili."

Dušan Uhrin se vyjádřil k tomu, zda existuje v klubu bodový plán pro jaro: "Bodový plán na jaro jsem neviděl. Když jsem sem šel, chtěl jsem hrát poháry. Potřebujeme dostatečný počet bodů, abychom je hráli. Cíle jsou důležité, potřebujeme o něco hrát. Nevím, kolik bodů budeme potřebovat, ale minimálně jeden tým před námi musíme přeskočit."

K tomu dodal Jaroslav Tvrdík: "Klub naplánoval prémie pro hráče a realizační tým za určitý bodový zisk (je to více než 30) a bylo by nám velkou ctí je vyplatit."

Na závěr padl dotaz na stoperskou dvojici, na který odpověděl Dušan Uhrin stručně: "Jasno o stoperské dvojici mám."

Martin Latka tiskovou konferenci uzavřel odpovědí na svůj zdravotní stav: "Loňský rok byl náročný, měl jsem určité zdravotní výpadky, teď jsem zdravý a připraven."

Komentáře (193)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    ElvisPresley     před 9 lety 11.02.2016 12:53 |  
    0 0

    jde to někde sledovat? Na oficialkach ani ho...

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      goop     před 9 lety 11.02.2016 13:04 |  
      0 0

      Ještě to nezačlo?

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:06 |  
        0 0

        uz to jede, tak jsem zvedavej

  2. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:07 |  
    0 0

    Laty na tiskovce jako kapitán, takže základ snad jasnej,ne?:)

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      goop     před 9 lety 11.02.2016 13:17 |  
      0 0

      Škoďák na brno nebude :-(

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:24 |  
        0 0

        Řikali to jo, nějak jsem to prošvih ze začátku ? Jinak je asi lepší, když se Milan dá pořádně dohromady a Brno ještě vynechá, myslim , že alespoň na jeden zápas ho jeden z dua Mesanovič - Železník může plnohodnotně nahradit a zaskočit ho v střelbě branek :)

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          lukas8 (admin)     před 9 lety 11.02.2016 13:30 |  
          0 0

          Říkal to DU asi před 13 minutami. Můžeš si to na youtube přetočit ;)

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:32 |  
            0 0

            Třeba jenom mlžíme pořád :)

  3. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    malan (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:24 |  
    0 0

    Asi mi to uteklo, ale společnost CUONI už není mezi partnery klubu? Znáte někdo důvod? Jednalo se snad o nějaký podvod?

  4. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Komix     před 9 lety 11.02.2016 13:33 |  
    0 0

    Tak Škoda měl podle pana Šimáně nabídku na 60 milionů ČISTÉHO za rok a půl, což znamená skoRO 3.5 MILIONU měsíčně..

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Pepino44     před 9 lety 11.02.2016 14:00 |  
      0 0

      Nebylo to 16 mio ročně snad upřesní redaktoři SN

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Barra     před 9 lety 11.02.2016 14:02 |  
        0 0

        Myslim ze Simane 2 x zduraznil 60 mil kc cisteho za 18 mesicu...

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:04 |  
        0 0

        Nekolikrat zaznelo 60 mil za rok a pul v cistem. Coz je neco malo pod 3.5 mil za mesic. To mi prijde hezke. Verim, ze si Skodak vydela v cine jak rekl p. Tvrdik.

  5. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:39 |  
    0 0

    Co říkal p.Tvrdík o Dušanovi? Nějak se mi to kouslo :D

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:40 |  
      0 0

      Něco v tom smyslu, že se šance jeho přestupu k nám na jaře zmenšuje den ode dne, ale věří v to léto, že snad Dušan má zájem

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:56 |  
        0 0

        Tady me zaujalo ze veri (nebo jake slovo pouzil)ze u nas od leta bude hrat..
        To predpokladam znamena ze s nim smlouvu jeste nepodepsali (proc?) ale tentokrat nemluvil o tom ze spolu maji dohodu ze tu od leta bude..I kdyz tady si nejsem jist jestli to rikal driv prave Tvrdik ale myslim ze jo..

  6. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 13:59 |  
    0 0

    Pro me je kazda tiskovka zdrojem az nadseneho ocekavani dnu budoucich..

    Zajimavy bodovy predpoklad. Pochopil jsem spravne ze nakonec o tom planu na vic nez 30 bodu mluvil uz vazne ze jo? To je dost vic nez predpoklada quelhar (26)..

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Alanor (admin)     před 9 lety 11.02.2016 14:02 |  
      0 0

      To je plán pro vyplacení mimořádných prémií. ;)

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:03 |  
        0 0

        Ach tak :)

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:08 |  
        0 0

        Nechci slovickarit, ale na vydajove strance klub vyclenil nejake penize na premie za ziskane body. V tomto financnim planu se pocita se ziskem 30+ bodu :-)

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 18:51 |  
          0 0

          Jsou to prostě cílové prémie za celý podzim pro mužstvo jako celek.

  7. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    tirionek     před 9 lety 11.02.2016 14:03 |  
    0 0

    Nevíte, zda bude někde záznam? Nestihl jsem přenos :-(

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 16:12 |  
      0 0

      předpokládám, že to je stejně jak se zápasy a velkou tisknovkou k příchodům. tedy po jejím skončení si ji můžeš na youtube pustit znovu, pauzovat, vracet... na youtubku SlaviaTV

  8. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    mpik     před 9 lety 11.02.2016 14:03 |  
    0 0

    Mě by zajímalo víc k té mládežnické akademii od července. Co a jak se změní, kterých ročníků se to dotkne, co to přinese.

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Barra     před 9 lety 11.02.2016 14:11 |  
      0 0

      Myslim ze vsech rocniku, od tech nejmensich hracu zacinaje az po juniorku. Skvela zprava, navazuje to na predchozi informace. V mych ocich absolutni priorita pro Slavii, za 5 let se davaji ocekevat vysledky. Jinak me take potesilo jak JS zminil ze se Slavie ma co ucit od Hajduku co se tyka marketingu, pouzivani socialnich siti, atd. Ja ocekavam ze ze Slavie bude do roku 2020 klub ktery bude vzbuzovat velky respekt a bude vzorem pro ostatni klubu v stredni Evrope. Jinak se mi jen mozna zda, ale p. Jiri Simane na mne pusobil velmi unavene, uz trochu dedecek misto toho vitalniho sedesatnika jak byl v zari. Doufam ze se pletu. Drzim mu palce at mu slouzi zdravi, snad aby se naucil take vice delegovat ukoly jinym a myslet na sebe - budeme ho jeste dlouho potrebovat.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        mpik     před 9 lety 11.02.2016 14:15 |  
        0 0

        No jo, ale co se má změnit? Mě to zajímá dost osobně, když mám v jednom mladém týmu syna :-)

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Barra     před 9 lety 11.02.2016 14:30 |  
          0 0

          Tak se snaz at jde cestou Milana a vydela 60 mil netto - muzes byt jeho manazerem -;) JS se ohanel vychovou v Nemecku, kdysi byl Ajax vzorem. Myslim ze by se mohla take sledovat 'belgicka' cesta. Vice krat jsem o tom psal, jedna se o uniformitu ve vychove od 6letych kluku az po juniory. Ale o tom nekdy vic. Jsem si jisty ze Jiri Plisek se ucil od cizich lig a pristupu klubu v zahranici, ze vybral do sve koncepce to nejlespi co se je.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Robinator     před 9 lety 11.02.2016 14:43 |  
          0 0

          já tam mám bráchu, taky by mě zajímalo více informací, vzhledem k tomu, v jakým stavu mládež je..

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Barra     před 9 lety 11.02.2016 15:39 |  
        0 0

        Robinatore, Mpiku, dovolim si tady dat odkaz na clanek v anglictine ohledne belgicke cesty.

        http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2411916/A-BELGIAN-BLUEPRINT-Story-Michel-Sablon-changed-Belgium-team-today.html

        Jinak se da na webu stahnout 111-strankovy manual, kde architekt belgickeho fotbal popisuje v klicovych bodecha obrazkach v anglictine jeho metodu. Da se to stahnout, neumim to ale ulozit a pridat jako odkaz. Kdo ma zajem at zkusi dat do googlu 'The Belgian FA over thw last 10 years'. Mezi odkazy/clanky ktere se objevi by melo byt
        [pdf] 2/2 nv.fotbal>komise>komise-fotbal

        Rozkliknete si to, jestli mate zajem.

        Preji vasim klukum at se jednoho dne z nich mozna stanou hraci A-cka, ale hlavne at je fotbal bavi!

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Barra     před 9 lety 11.02.2016 15:44 |  
          0 0

          Zapomnel jsem dodat ze to samozrejme nemusi byt cesta kterou pujde Slavie, ze je to jen overeny koncept ktery poslal za poslednich cca 5 let nejakych 18 nasich hracu do Premier League a diky kteremu se Belgie od rijna drzi na prvnim miste FIFA-zebricku. Nektere prvky se urcite najdou take zpet v konceptu Jiriho Pliska.

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            PetCC     před 9 lety 12.02.2016 09:07 |  
            0 0

            Hele, nemám v tom přehled, ale nebyla velká část těch úspěšných hráčů z rodin imigrantů?
            Mě totiž přijde, že většinou tyhle systémy výchovy nejvíc dokáží využít právě tyhle skupiny a na domorodce to zase až tak velký vliv nemá. Pro jejich rodiny to není dostatečně motivační.

            • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

              Barra     před 9 lety 12.02.2016 09:51 |  
              0 0

              Jen z hlavy - Courtois, Hazard, Mignolet, Alderweireld, Vertonghen, De Buyne, Mirallas co se tyka Premier league, Mertens a Napoli, Lombaerts a Zenit, Vermaelen a Barca - nepochazi z rodiny migrantu. A kdo je vlastne migrant? Kdyz 1 rodic je Belgican(ka) a druhy ne? Jsou moje dcery migrantky protoze maji jako mamu Cesku? Ne, samozrejme. A v stejne situaci jsou Witsel, Radja Nainggolan, Kompany, Dembele - matky Belgicanky. A co kdyz jsou rodici uz dlouhe dekady v Belgii a deti se tady narodily? Pro me to jsou Belgicane jako kazdy jiny, nebo o kolik generaci by se melo jiz zpet, nez je nekdo 'pravym' Belgicanem? Pripad Chadliho, Januzaije jejich rodici byli Gastarbeiter a v Belgii zustali, Lukaka, Origi a Fellaini jejich otec hral belgickou ligu. Vsichni se narodili v Belgii a neciti se jako migrant. Jediny ktery se narodil mimo Belgii je Benteke, jehoz rodici dostali v Belgii azyl a naturalizovali na Belgicana. Pri tom vsem by se nemelo zapomenout ze Belgie mela az do zacatku '60 let minuleho stoleti jako kolonii Zaire (Congo) a ze moc Belgicanu zilo tam a obyvatel Konga naopak v Belgii. Ze pred 50, 60 lety byli Gastarbeiteri velmi vitani - napred chudi Italove, pak Marokani a Turci, kteri delali praci o kterou bezny Belgican nemel moc zajem. Tyto rodiny maji jiz druhou, treti generaci deti ktere se narodily v Belgii, domov svych (pra)rodicu neznaji, jsou Belgicane jazykem, mentalitou a zvykem jako poleno. Az na to, ze maji odlisnou barvu pleti.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Robinator     před 9 lety 11.02.2016 20:35 |  
          0 0

          díky moc :) a urcite na to mrknu.. až budu trošku klidnější,dneska nas sfoukla Sparta 3:0 v pratelaku : ))

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          mpik     před 9 lety 11.02.2016 22:47 |  
          0 0

          Díky za přání. Každopádně před námi je ještě dlouhá cesta. Ale jak píšete, pro mě je hlavní, aby je to bavilo. A rozhodně není důležité, aby někde vyhrávali.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 16:16 |  
        0 0

        Taky se mi zdál unavený, doufám, že šlo o momentální únavu a cítí se fit. Přece jen znám ze svého okolí případy vrcholných manažerů, co padli v 45, 50 a pan Prezident už není junák... Tak ať mu to zdravíčko slouží aspoň tak jako Berlusconimu.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 20:16 |  
        0 0

        Když už si dovolíš mluvit o dědečcīch,nejsi takle náhodou podobný ročník?

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Barra     před 9 lety 11.02.2016 20:42 |  
          0 0

          Ne, ty jo?

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 23:02 |  
            0 0

            Tak to jsem Barro mýlil v odhadu i já. Dedukoval jsem z těch indicií co tu byli, že ti k té 60ce bude...

            • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

              Barra     před 9 lety 11.02.2016 23:21 |  
              0 0

              To sice ano, ale jeste nejsem v duchodovym veku jako Jiri Simane -;)

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        golfer     před 9 lety 11.02.2016 23:02 |  
        0 0

        Souhlasím s tím, že únava je znát nejen na JŠ, ale měl jsem možnost mluvit za poslední měsíc s dalšími lidmi buď z vrcholných funkcí nebo sportovního úseku Slavie a přetížení je znát víceméně ze všech. Jediný JT vypadá stále "vysmátě jak lečo", což je asi proto, že je více fanoušek než ten zodpovědný za výsledek aktuální činosti funkcionářů klubu.

  9. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Pepino44     před 9 lety 11.02.2016 14:03 |  
    0 0

    Neslyšel jsem jak tam někdo nakonec hovořil o nějakém problému týkajícího se hráče nebo Slávie. Pokud někdo rozuměl dobře ať se podělí.

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      birkin     před 9 lety 11.02.2016 14:17 |  
      0 0

      to nebyl problem s hracem, ale s jeho cenou, za ktery ho Slavia koupila, Simane chtel jeste ztlacit cenu.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Pepino44     před 9 lety 11.02.2016 14:52 |  
        0 0

        Tak po pátrání jsem zjistil, že se asi jednalo o ty kartičky.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 16:20 |  
          0 0

          jj. novinář říkal něco v tom smyslu že prý tam byla špatná zkušenost ze Slovenska a Rapidu Vídeň...? Nevím, víc sem se po tom nepídil. Doma ji stejně máme, firma je členem.

  10. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Jikom33     před 9 lety 11.02.2016 14:04 |  
    0 0

    No tak dresy predstaveny, tak sup s nima do fanshopu :) do soboty ho musim mit :)

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:05 |  
      0 0

      Ja bych taky potreboval 2x detsky, ale to asi jeste nebude.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        (host)     před 9 lety 11.02.2016 18:34 |  
        0 0

        Bude ;) jane

  11. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    malan (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:05 |  
    0 0

    Slova Šimáněho by se měla tesat do kamene, vše komentuje s nadhledem, přímočaře a pravdivě. Ať mu slouží zdraví a je se Slávií co nejdéle, protože po letech mám pocit, že je tu CHLAP co stojí za svým slovem a myslí to s klubem dobře, chce přispět k jeho růstu a ne se z něj napakovat. Jsem za něj rád!

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Malvin     před 9 lety 11.02.2016 14:08 |  
      0 0

      +1 , naprostý souhlas. Z pana Šimáněho jsem nadšený , právě z výše uvedených důvodů.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        bongor     před 9 lety 11.02.2016 19:04 |  
        0 0

        Já taky a přeju mu hodně zdraví a trpělivosti.S tou únavou to je tak,že my ,starší pánové ,pociťujeme ještě víc než mladíci,deficit slunečního světla a způsobuje to celkovou únavu,vidím to rapidně i na sobě.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 23:06 |  
          0 0

          Tak to aby nás raději řídil z kanceláře na Kanárech, ne? :) Jinak dnes tu bylo nádherně, tak sem vytáhl drahou polovičku na procházku a užívali si to jarní počasí v únoru...

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      hiker42     před 9 lety 11.02.2016 18:49 |  
      0 0

      souhlasím, obrovský respekt panu Šimáněmu, to je na úrovni zázraku :)

  12. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:07 |  
    0 0

    Jeste jsem si vzpomnel jak jsem sem moc nechtel Uhrina kvuli jeho vystupovani (zejmena pod tlakem) v predchozich klubech..
    Ale co je u nas tak ho posloucham velice rad. Mluvi tak ze to ma hlavu i patu nemluvi ve frazich a je casto i pomerne otevreny a kriticky cimz zaroven ale neurazi a neshazuje jak to delal treba Jarolim..
    Rad jsem se v nem zmylil (i kdyz pod tim tlakem zatim porad jeste nebyl ale uz je tu prece jen pul roku)

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      smely (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:25 |  
      0 0

      uvidime, do tedka moh, od ted zacina pomalu muset...

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      golfer     před 9 lety 11.02.2016 23:23 |  
      0 0

      Jde o to, pokud je jeho šéf JŠ normální, má logické myšlení, koncepci, fin.zdroje a správnou vizi, nechá se i DU rád trošičku strhnout tou euforii a s nadšením se nejen on, ale i ostatní vrhnou "do boje". Jde jen o to, abychom to my fanoušci nezm.rvili svojí nedočkavostí, kritikou a primitivními komentáři a po případném prvním neúspěchu jim blbými reakcemi nebrali sílu dosáhnout stanovených cílů. Takže je jasné, že i jeho to nyní MUSÍ bavit pracovat pro Slavku.

  13. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    alois_veliky (admin)     před 9 lety 11.02.2016 14:17 |  
    0 0

    " Možná u jednoho hráče, kterého jsme přivedli, mám malý otazník. Jaroslav nechtěl, abychom byli příliš tvrdí, možná jsme ale mohli ještě trochu ušetřit."

    O kom Šimáně mluvil? O Mihalíkovi?

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:21 |  
      0 0

      Taky si mylsim, byl asi nejdrazsi. Mluvi se tu o cca 20M. Tak tady jsme asi do rizika sli.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Alanor (admin)     před 9 lety 11.02.2016 14:25 |  
        0 0

        Já bych řekl, že může jít o Železníka, protože jednání se Zlínem se nejvíc táhla a my jsme měli trumfy v ruce. Navíc Šimáně mluvil o vztazích v rámci ligy a aby šla její úroveň nahoru, což na Žilinu moc nesedí. U Mihalíka zas tolik manévrovacího prostoru, ač šlo o výrazně vyšší částku, asi nebylo - byl o něj výrazný zájem z Turecka.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Navyseals     před 9 lety 11.02.2016 14:37 |  
          0 0

          Železník stál 6 mega, říkal to dneska na idnes Červenka.

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            Alanor (admin)     před 9 lety 11.02.2016 15:35 |  
            0 0

            Já to vím, to na věci nic nemění.

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      lassiter     před 9 lety 11.02.2016 14:24 |  
      0 0

      Myslím, že to byl někdo, komu končila smlouva a my jsme toho mohli využít a tlačit na cenu pro jeho klub, tipnul bych pro Zlín nebo Jihlavu...

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Alanor (admin)     před 9 lety 11.02.2016 14:27 |  
        0 0

        Myslím, že půjde o Zlín. S Jihlavou byla jednání rychlá a i jsme k nim odklonili Voltra.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:30 |  
          0 0

          Asi ma Alanor pravdu, ja jsem nepostrhl ten komentar k nasi lize. Respektive jsem si to nespojil. Dalsi vec, ktera to podporuje je prestup Voltra - vsichni jsme tu psali, ze uz je ve Zline a ejhle Jihlava.

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 18:49 |  
            0 0

            Taky si myslím, že má Alanor pravdu, logicky to do sebe krásně zapadá.

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      golfer     před 9 lety 11.02.2016 23:33 |  
      0 0

      Není to vlastně fuk? Je už ve Slavii a Železník to rozhodně není. Proč ale na toho kluka vyvíjet zbytečně tlak, když za to může manažer a jeho bývalý klub a my na to přistoupili ? Těšme se na fotbal a buďme rádi, pokud se naplní naše očekávání.

  14. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    bedy     před 9 lety 11.02.2016 14:26 |  
    0 0

    Jakého sponzora myslel novinář,že si na něj fanoušci mají dát pozor?

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      Arutha     před 9 lety 11.02.2016 14:41 |  
      0 0

      Lyoness, řekl bych

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:43 |  
        0 0

        Včera o nich někdo mluvil v souvislosti s EET a s tím, že mají nějaké nestandardní praktiky...nevím, co je na tom pravdy.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          bedy     před 9 lety 11.02.2016 14:45 |  
          0 0

          Já že jsem se u Lyoness zaregistroval a nechal si poslat slavistickou kartičku.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          JS (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 14:58 |  
          0 1

          Včera o nich mluvil poslanec Petr Bendl z ODS. Zmínil jen, že Lyoness je připraven dodávat hardware obchodníkům výměnou za připojení se do jejich systému. Že se takto dostane k soukromým datům, které by měly být jen ve státní správě.

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            bedy     před 9 lety 11.02.2016 15:05 |  
            0 0

            Tak to jsem se tam radši registrovat neměl.

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            Navar (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 16:20 |  
            0 0

            Nesmysl

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 08:40 |  
            0 0

            promin ale to je zcela smesna predstava! :) pan Bendl je asi odbornik... neco jako ta Katerina pred lety s tim biomasem :)

            • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

              PetCC     před 9 lety 12.02.2016 09:11 |  
              0 1

              To, že je někdo sponzor Slavie, neznamená, že to nemůže být svině, že :-)

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          hajnej     před 9 lety 11.02.2016 15:48 |  
          0 0

          Je to i tištěný na stránkách parlamentnílisty, stačí zadat Bendl a objeví se to.

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            urs (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 22:36 |  
            0 0

            pro mě osobně je pan Bendl modrej, tudíž zřejmě fandí liberci nebo sigmě, a tím je pro mě tedy nezajímavej.. důsledkem je, že na jeho citové výlevy prdim :)

    • Re: Video - nove dresy

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 16:46 |  
      0 0

      Hodně pěkný :)

  15. Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

    Hrubas (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 15:19 |  
    0 0

    Ty dresy jsou boží. Moc se mi líbí. Chtělo by to nějaké info, kdy budou v prodeji.

    • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

      travel (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 15:36 |  
      0 0

      Tak jsem samozřejmě tu tiskovku sledoval a musím říci,že to je oproti těm minulým letům úplná pohádka a velmi krásně se to poslouchá.Vůbec se nedivím rumunům,že z nás mají neskutečně staženej zadek. Ještě, aby to vyšlo s tím stadionem.

      • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

        JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 09:56 |  
        0 0

        Dresy jsou pěkné, jen mají za mě jednu kaňku na kráse a to je logo Lyoness na zádech. Do poslední chvíle jsem doufal, že budeme mít na dresu jen jedno logo sponzora a ne jako za doby úpadku, kdy jsme těch reklam měli asi 5.
        Třeba se toho ještě někdy dočkám.

        • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

          Barra     před 9 lety 12.02.2016 10:18 |  
          0 0

          Osobej se mi Lyoness libi vice nez Prostor, ktery tam byl, ale ten se ted hned na 2 x prestehoval na trenyrky. Takze mame CEFC, Synotliga na jednim rukave, na ramenu Kristenssen, na zadech Lyoness a na trenyrkach vpredu M&T a vzadu 2 x Prostor... celkem tedy 5 firem, 6 reklam plus k tomu Synotliga na rukave. Brr... Ale mozna je to dano smlouvami ktere se uzavrely pred vstupem CEFC.

          Mas pravdu, skoda ze nemame jen CEFC a jmena hracu nad cislem. Snad do budoucnosti.

          • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

            Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 12:06 |  
            0 0

            A nevymýšlíme si už moc? Ještě na podzim byl dres sešívaný, k tomu MODRÁ čísla, ZELENÝ Prostor, JINAK zelený v bílém rámečku na červeném rukávu Kristensson...
            TEĎ? Lyoness je v barvě čísla dresu. Kristensson je bíle na červeném rukávu... prostě všeci sponzoři jsou barvě PERFEKTNĚ a citlivě umístěni na dresu v barvách, které náš dres měl i bez nich.

            Jestli si někdo myslel, že dostanem 100M od vlastníka, jako gen. sponzora a na další finance z jiných zdrojů se vykašleme je bláhový a byla by to hloupost. Chceme být špička? Chceme. Rozpočet na příští sezonu má být snad 200M, 30-35M máme z generálního sponzora. Kde vezmete zbylých 160-170M když nechcete jiné sponzory???! Nebo si někdo myslí, že nám nasypou takovou pálku a řeknou "to je dobrý, nikde mne neuvádějte"? Navíc. Taková smlouva s CEFC je závazek. Něco jako "tady máte pořádnou pobídku a teď ukažte že umíte sehnat love aj vy". Nechci, aby si náš vlastník musel šahat do kešeně každý půlrok, jen proto že MY nechceme víc sponzorů na dresu. Už tak sem pořád nabručený z té hulvátské reakce na to, že jsme si mohli VYBRAT jak chceme mít zpracovaného sponzora na dresu... :(

            • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

              Barra     před 9 lety 12.02.2016 12:51 |  
              0 0

              Na tvuj prvni dotaz - asi ano. Penize jsou zapotrebi, jiste, rikam jen ze dle menu vkusu mame az moc reklam, hlavne na trenyrkach. M&T vpredu jeste jde, 2 x Prostor na zadni strane se mi moc nelibi. Jsem asi stara skola, zvykly na casy kdyz hraci nevypadali jako bezici poulicni reklamy a hrde nosili sve jmeno ve velkych pismenech na ramenech.

              • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

                Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 12:57 |  
                0 0

                Omlouvám se, že jsem tak reagoval zrovna na Tebe. Až po odeslání sem se koukl na koho sem vlastně reagoval. Ber mé možná lehce emoční vyjádření ne na Tebe jako na otázku té reklamy a jisté "věčné nespokojenosti". Prostě mi přijde že sami hledáme, kde v tom nádherném snu jsou nějaké trhliny :)

                • Re: Probíhá tisková konference Slavie před jarem

                  Barra     před 9 lety 12.02.2016 13:12 |  
                  0 0

                  Ahoj Hesmire - vubec jsem nemel spatny pocit z tve reakci, klid -:) Vubec netusim kolik nam napriklad Prostor a.s. nebo M&T s.r.o. plati, urcite to ale bude v ocich vedeni dost. Jestli za to jsme schopni zaplatit cast z posil nebo mimoradnou premii za eventualni treti misto na konci sezony, tak je to dobry kauf. Jestli chceme doopravdy prekopat vychovu mladeze a udelat z akademie nas fokus, tak se nam cizi zdroje budou vice nez hodit. Mas pravdu, nemuzeme jen spolehat na to ze (spolu)majitel do nas bude nalevat penize, musime se snazit byt co nejvice samostatni. A do toho mi take zapadaji avizovane odchody Milana Skody a Jardy Zmrhala na konci sezony. Teoreticky bychom je nemuseli prodat, maji jeste smlouvu, ale na nektere nabidky se neda odolat, i kdyz majitel by si mozna mohl dovolit oba udrzet. Jak rika JS, musime za ne poridit adekvatni nahradu, presto nam urcitite jeste zustanou penize na dalsi investice,ktere prospeji Slavii. Mozna je muj nazor na reklamu take dany tim, ze jsem u nas zvykly na 1 sponzora, ktery ma exkluzivitu a za to take plati.

  16. Škoďák

    heftyje (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 15:37 |  
    0 0

    Doufám, že má u nás Škodovka prémie za gol tak milion, aby se mu aspoň trošku kompenzovalo těch 60 mega co si mohl vydělat.. :))

    • Re: Škoďák

      malan (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 15:50 |  
      0 0

      Škodnej nebude, bude si je vydělávat od léta...

      • Re: Škoďák

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 22:22 |  
        0 0

        Nikdy nevis..zrani se a je po vsem..:(

        • Re: Škoďák

          malan (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 22:54 |  
          0 0

          Milan není žádný tvaroh,věří že se mu nic nestane a v létě si půjde ke spokojenosti všech stran vydělat nějaký ten peníz na důchod. Jen asi východněji než by to bylo teď...

          • Re: Škoďák

            Thane (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 14:02 |  
            0 0

            Nejde o to jestli je sklenenej nebo ne..jen si vzpomen jaky prasarny na nej (vetsinou beztrestne) sly. Jsem se kolikrat divil ze ty zapasy dohral..

  17. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    Kuliss9     před 9 lety 11.02.2016 16:05 |  
    0 0

    OFFTOPIC: Dotaz ? Jak na ticketportalu využít studentskou slevu ? Při výběru lupenu lze využít pouez plnou cenu nebo dětskou, na podpoře mi řekli, že studentskou musím zažádat na výdejním místě, tudíž místo tisku lupenu doma jsem jel na výdejnu, kde mi bylo řečeno, že si musím studenstkou slevu zvoli při volbě sám a oni to nedokáží udělat. Vzal jsem tedy lupeny za plnou cenu, ale pro příště by stálo za to nějak to pořešit lépe :) ..... Není přeci problém jako je to jinde zadat studentskou slevu následně kód ISIC a portál už bude vědět, zda je ISIC platný a slevu uplatní nebo nikoliv.

    Je to jen taková maličkost, ale i maličkosti můžou ubrat pár lidí na stadionu :)

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      heftyje (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 16:29 |  
      0 0

      Stalo se mi něco podobnýho. Na vánoce sme brali permice pro mě a bráchu a normálně přes ticket portal si vyjeli vouchery, no a když sme je teď byli vyměnit za permice, tak jsou najednou obě na stejný jméno. Prej s tim ticketportal nemůže nic dělat a měli sme si to nastavit při objednávce, no ale já si žádnou možnost nastavení jmen nepamatuju i když přiznávám, že nás to asi trknout mělo...

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      (host)     před 9 lety 12.02.2016 09:05 |  
      0 0

      Ja si nemyslim, ze je to tak jednoduche, to by musel mit Ticketportal k dispozici databazi drzitelu ISICu a to bude narazet na ochranu osobnich udaju. Kde jinde muzes tu slevu na ISIC na webu uplatnit? Jane

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Kuliss9     před 9 lety 12.02.2016 09:45 |  
        0 0

        Ahoj Jane, napriklad alza nebo vitaland, zada se jen cislo ISICu :)

  18. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    SLAVISTA86     před 9 lety 11.02.2016 16:08 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jak jsou na tom zdravotně marodi (Štohanzl,Kuchta, Linhart ),ale hlavně Mihalík? !Díky

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 16:17 |  
      0 0

      Mihalík už normálnš trénuje.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        SLAVISTA86     před 9 lety 11.02.2016 16:19 |  
        0 0

        super, díky

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 23:09 |  
        0 0

        Děkuji. Tak snad do zápasu s Brnem naskočí aspoň z lavičky, jsem na něj hodně zvědavý!

  19. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    quelhar (admin)     před 9 lety 11.02.2016 16:46 |  
    0 0

    Ačkoli mi Navar na tiskovce s úsměvem říkal, že zase nesmím hned na Twitter napsat, že to stálo za houby (sorry, že tě takhle nabonzuju ;o)), tak tentokrát nemám nic než jen slova chvály. Prostředí naprosto reprezentativní, před tiskovkou videa z přípravy, během ní krásné video s dresy (a naživo neméně krásné modelky, které je oblékly), prezentace megaboardu na Edenu, ... Samotné odpovědi aktérů ten pocit začátku něčeho pozoruhodného jen potvrdily. A na závěr raut pro novináře odpovídající místu, kde se tisková konference konala. Celé to působilo tak, jak už jsem ve Slavii hodně dlouho nezažil (pokud vůbec někdy). Doufám, že se podařilo tu super atmosféru přenést i na čtenáře a diváky streamu.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      quelhar (admin)     před 9 lety 11.02.2016 16:51 |  
      0 0

      *"nesmím zapomenout" na prvním řádku...

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Thane (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 22:20 |  
      0 0

      Podarilo :)

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 23:09 |  
      0 0

      Rikas ze chlebicky dobre jo? :-) je super ze se vraci profesionalismus. Tak snad i herni uspechy prijdou.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 23:11 |  
      0 0

      Zcela jistě. TK hodna Slavie. Taky jsem hned chválil na FB.

  20. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    Gino     před 9 lety 11.02.2016 17:25 |  
    0 0

    Super, super, super!

    Ale jednu výtku mám... bylo opravdu nutné vytahovat tu částku, kterou měl Škoda brát v Emirátech? Vždyť už o tom píšou všude... takhle sypat sůl do ran, to mi přijde maličko škoda.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 23:13 |  
      0 0

      Souhlasím s tvou výtkou. Myslím si, že i na Lafatu chodí podobné pobídky, ale řeší se to za řekou víc interně a hráč to pak tolik nevnímá...

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        golfer     před 9 lety 11.02.2016 23:49 |  
        0 0

        Tak to si snad děláš prd.el. Na tu lůzu od rudé bídy chodí nabídky tak na hajz.lbábu. V jeho věku mu snad každý nabídne nejvýše trafiku. Srovnávat Milana a lopatu - promiň, to mě vytočilo. Jo aha, nabídky by mohly být při jeho oblibě k myslivosti ještě na místo lišky. Taky bych si strýčkovu brokovnici možná ......

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          sasky     před 9 lety 12.02.2016 06:59 |  
          0 0

          Trocha respektu k hráčům soupeře by neškodila.

          • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

            mabr     před 9 lety 12.02.2016 11:13 |  
            0 0

            Já například, jsem k tomu hráči ztratil veškerý respekt po jeho teatrálním pádu a dětinským výmluvám. Momentálně k němu chovám stejný respekt, jako k Robbenovi :)

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 12:14 |  
          0 0

          Obsahem nebylo řešit Lafatu, ale poukázat na to, že je v ČR jistě víc hráčů na které podobné pálky chodí a není z toho takové haló. Sorry, napadl mne jako první, je to podobný post, branky dává pravidelně. Jo, teď už asi ty nabídky nemá, ale rok, dva zpět jistě ještě byly.

  21. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    no-nick     před 9 lety 11.02.2016 17:45 |  
    0 0

    V sobotu razime z Plzne v malém předstihu, ať stihneme i kus juniorky, máme jedno nebo dvě místa volná (uvidí se zítra), zpátky valime na Rakovnik a Kralovice. Kdyby se někdo chtěl svézt, 608989798

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      WarszawskiMuranow     před 9 lety 11.02.2016 22:24 |  
      0 0

      Ahoj diky za nabidku. Za starych casu bych ji rad vyuzil, ale v novem zamestnani jsem potkal kovaneho slavistu a v sobotu spolu vlakem bereme z Plzne smer EDEN

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        no-nick     před 9 lety 12.02.2016 07:55 |  
        0 0

        Jasný. Třeba někdy jindy, jezdíme pravidelně a zpravidla i zpět směr Plzeň, jen zítra to je komplikované. V Edenu zdar;)

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        adams89 (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:49 |  
        0 0

        Ahoj, kdy jedete vlakem z Plzně? Možná bychom se s kolegou přidali, kdyby byl zájem. Kdyžtak se ozvi na adams17@seznam.cz.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          WarszawskiMuranow     před 9 lety 12.02.2016 19:18 |  
          0 0

          Ahoj kluci tak změna nakonec pojedeme autem tam i zpět. Z Plzně odjíždíme v 15:00, chceme zajít na pivko. Jedeme 2 tak pokud někdo bude mít zájem napište na kadra-polonii@seznam.cz v Edenu zdar

  22. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    petrjir     před 9 lety 11.02.2016 19:31 |  
    0 0

    Nezaznela nahodou na tiskovce (nebo po ni) otazka ohledne te posily, ktera by nebyla do zakladu (Masek)?

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 19:49 |  
      0 0

      Nezazněla, ale např. Pepa Jinoch se vyjádřil, že na hostování možná Slavia pustí mladého útočníka Linharta. "Potřebujeme, aby někde pravidelně hrál."

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        petrjir     před 9 lety 11.02.2016 20:49 |  
        0 0

        Dekuju. To jsem cetl, ale nikde jsem nezaznamenal, zda byl dotaz k teto eventuelne posledni posile...

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 21:06 |  
          0 0

          Je ticho, tzn., že se to asi zaseklo na holandské straně.

          • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

            Arutha     před 9 lety 11.02.2016 21:22 |  
            0 0

            Já mám pocit, že tam skončil trenér, takže to by taky mohlo změnit situaci...

            • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

              Barra     před 9 lety 11.02.2016 22:16 |  
              0 0

              Mas pravdu, Henk De Jong se vcera rozhodnul ze sam rezignuje, chtel tim dat muzstvu novy impuls. Jedna se jinak o trenera, ktery mel nejlepsi uspechy vsech dob s Cambuurem. Od zari dostaval pravidelne vyhruzne maily od fandu klubu, kde se hlavne vyhrozovalo jeho 4 detem. Vedeni klubu respektuje rozhodnuti De Jonga, ale velmi to lituje.

              • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

                malan (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 22:50 |  
                0 0

                Kdo by řekl, že jsou ve "vyspělém" Nizozemí fandové stejní, ne-li větší idioti než tady...

                • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

                  Barra     před 9 lety 12.02.2016 08:39 |  
                  0 0

                  Vyspelem? Blbci se najdou vsude na svete.

                  • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

                    PetCC     před 9 lety 12.02.2016 09:16 |  
                    0 0

                    Počet blbců v poslední době roste geometrickou řadou.

                  • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

                    malan (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:22 |  
                    0 0

                    To byla ironie Barro, narážel jsem na kecy různých mediálních pisálků, že podobné chování by se ve vyspělé západní Evropě nedělo, jak nám tu často a rádi (když nastane nějaký problém) předhazují.

                    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

                      Barra     před 9 lety 12.02.2016 10:35 |  
                      0 0

                      Ja vim, byl to z me strany povzdech. Pred tydnem vtrhl trestni komando 7 maskovanych muzu do bytu Marko Vejinovice, hrace Feyenoord. Klub nehraje posledni dobu dobre. Vyhrozovali mu, manzelce a detem a radili aby tahnul z klubu. Svedek popsal jedno podezrele auto, policie stejnou noc zatkla 7 mladiku ve veku 18 az 20 let, registrovane "fandy" Feyenoordu (spolek fandu ma 20tis clenu).. Momentalne jsou na svobode, soud je ceka. Feyenoord je chce dozivotne vyloucit. Pravem.

                      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

                        smely (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 12:34 |  
                        0 0

                        no vidite a Strakovi stacilo jen pocmarat barak...(vtip, humor atd...)

  23. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 11.02.2016 21:09 |  
    0 0

    Co dnešní Slavia? V zimě přišlo osm nových hráčů, co od červenobílých čekáte?

    "Viděl jsem je několikrát v přípravě a byl jsem z nich nadšený. Praktikují velmi náročnou hru, vysoký presink, jsou tam pracovití hráči, ochotní makat. To, co nacvičují, je ohromná dřina, podle mě se to nedá hrát 90 minut. Ale poskládané to mají dobře, nepřišlo sice kromě Hušbauera žádné velké jméno, ale pasovat do týmu by ti kluci mohli, má to hlavu a patu."

    Z včerejšího rozhovoru s Miroslavem Koubkem na http://sport.aktualne.cz/ligu-rozsekne-mac-sparta-plzen-mini-koubek-ktery-tym-vic-pij/r~24a38310cf0c11e59e52002590604f2e/

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      quelhar (admin)     před 9 lety 12.02.2016 08:38 |  
      0 0

      K tomu poměrně malému počtu na facebooku - to je jednoznačně dáno tím, že Slavia začala mít oficiální profil na fb docela pozdě a dřív než ona vznikl profil neoficiální, který se jmenoval stejně (SK Slavia Praha). Ještě donedávna prakticky nebylo možné rozeznat, že tento profil je neoficiální. To se naštěstí podařilo opravit, nyní se jmenuje SK Slavia Praha - neoficiální ( https://www.facebook.com/slaviapraha/). Nicméně má skoro 50 tisíc sledujících, zatímco oficiální profil má 63 tisíc. Jsem bytostně přesvědčen, že mnoho z těch, kteří by oficiální profil sledovali, prostě jen špatně kliklo a sledují místo něj ten neoficiální. Samozřejmě nelze obě čísla sečíst a myslet si, že 113 tisíc lidí by sledovalo Slavii, hodně lidí sleduje obě dvě stránky. Ale pro neoficiální stránku je 50 tisíc naprosto unikátní číslo - žádná ze sparťanských neoficiálních stránek na fb nedosahuje ani vzdáleně na 10 tisíc lidí.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      PetCC     před 9 lety 12.02.2016 09:23 |  
      0 0

      Být vpředu v těchto tabulkách považuju za ostudu. A investice klubu do těchto záležitostí jsou z dlouhodobého hlediska vyhozené peníze.
      Ale byl bych spokojen, kdyby se odtud hodně lidí vrátilo do diskuzí buď na oficiálkách, nebo na FB a tady by se zase dalo diskutovat normálně.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:08 |  
        0 0

        To jsi mě vyloženě pobavil.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Boss82     před 9 lety 12.02.2016 13:49 |  
        0 0

        Být vidět na sociálních sítích považuješ za ostudu? Co je to za kec, proboha? A oslovovat tímto způsobem mladší generaci fanoušků, považuješ za vyhozené peníze? Tento komentář si doufám nemyslel vážně, že ne?

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 13:58 |  
        0 0

        Investice klubu do sociálních sítí je tou nejlepší investicí, kterou může udělat. Kromě koupě druhého Messiho v 15 letech :-)

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Boss82     před 9 lety 12.02.2016 14:09 |  
          0 0

          Tak tak, naprostý souhlas, Navare.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Barra     před 9 lety 12.02.2016 14:38 |  
          0 0

          +1, samozrejme. Rekne to kazda firma, politicka strana, atd. A nezminil se vcera p. Simane o tom v souvislosti s Hajdukem - ze se ohledne toho mame co od nich ucit?

  24. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 09:32 |  
    0 0

    Myslím si, že pokud chceme pravidelně mít návštěvu kolem 10 000, měly by se od příští sezony slevit lístky. Na zápasy se Spartou, Plzní, Libercem a Bolkou bych cenu nechal, ale na zápasy s neatraktivními soupeři typu Brno, Příbram, Slovácko atd je nejlevnější lístek za 160 Kč prostě moc. Osobně bych si na tyto zápasy představoval třeba za 100,- za brány, 200 východ a třeba 250 hlavní. Je to samozřejmě o penezích, určitě by to znamenalo nějakou ztrátu, ale podle mě by to určitě další lidi přilákalo.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 09:45 |  
      0 0

      Zdravim Guly, myslim, ze tento problem resi pernamentka na sezonu. Rozpocitej si to a jses pod 100 kc na zapas. Dalsi vec pomuzes tim Slavii.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Jalapeno     před 9 lety 12.02.2016 10:02 |  
        0 0

        To je pořád dokola.. Pro mě jako dvě hodiny jízdy mimo Prahu žijícího a každou návštěvu dlouho dopředu plánujícího otce dvou dětí nemá permanentka smysl do doby, dokud neodehrajeme, ať nežeru, aspoň polovinu domácích zápasů v našem oficiálním herním termínu.. Momentálně je permice tak k naštvání, protože prostě nepojedu v pátek večer, v sobotu večer a nepřeorganizuju program svůj a dalších x lidí, když si televize čtyři dny před výkopem vzpomene, že se bude hrát jindy.. Jinak cena vstupenky pro mě moc téma není, podle mě to ovlivní počet návštěvníků minimálně.. Jelikož protopím víc než pět stovek v naftě, tak nějaká padesátka za vstup už je podružná..

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:06 |  
          0 0

          To já si zase myslím, že to ovlivní celkem dost.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 11:30 |  
          0 0

          K té permici. Já taky nedám všechny zápasy za sezónu, ale beru to tak, že je to i podpora klubu a určitá forma drobného "sponzoringu". Mám permici už asi 15 let a teď samozřejmě tu 5letou. Vím je to velký výdaj najednou, ale když si to propočtu, tak ten jeden zápas vyjde už hodně zajímavě. Navíc ten neskutečný komfort nemuset řešit každý zápas kdy a jak koupit lístek. Vždy přijet a jít rovnou ke vstupu. Paráda. Pro mě je permici jasná volba.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:04 |  
        0 0

        Mně to neříkej... Mám permici 5 let. Ale pro ty, co nechodí pravidelně a koupí si lístek na východ nebo na hlavní a dají za zápas s Brnem 260, respektive 310 Kč je fakt celkem smutná. Když si vezmu, že sparta nastavila cenu lístků na vyřazovací kolo Evropské ligy tak, že nejlevnější lístek do kotle stál tuším 200, za brány 350, na hlavní 500, respektive 700. A podle ticketportalu jim k vyprodání moc nechybí. Cena lístků dělá prostě hrozně moc, jestli fanoušek půjde na stadion nebo si to pustí na netu.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:12 |  
          0 0

          A Kdyby sparta nastavila "klasickou" cenu na evropu, což znamená, že nejlevnější lístek asi 400-500, tak tam na Krasnodar přijde 12 000 lidí.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:12 |  
          0 0

          Ja jezdim cca 1 hod 30 min a taky mam 2 deti (4 a 6 let), neda se dostat na kazdy zapas, proto jsem napsal bod 2, ze pomuzes Slavii. Na druhou stranu takovejch nas bude par co jezdi s celou rodinou... jinak by bylo porad plno :-)

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:03 |  
      0 0

      Nevím, mě by to přišlo dost levný. Zvláště v době, kdy jdeme ve všech ohledech nahoru. A dá se očekávat pár zajímavých letních posil a útok na příčku nejvyšší. Spíše se obávám, aby se ceny v případě jarního úspěchu nezaokrouhlovali nahoru.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:05 |  
        0 0

        *nezaokrouhlovaly. Sorry

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        smely (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:13 |  
        0 0

        podle me by to udelalo na zapas cca + 2k lidi, tudiz by ten prijmovej rozdil nebyl az takovej a bylo by vic lidi. Jsem spise toho nazoru, ze cena nad 100 Kc lidi odrazuje. Tim nerikam, ze je to muj pripad, pochopitelne, aby mi tu nekdo nezacal vysvetlovat jak to je. Vim jak to je, pouze konstatuji...

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:17 |  
          0 0

          Je to divný, ale to, co jsi napsal můžu 100% podepsat. :-) Přesně toto jsem tím chtěl říct.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          quelhar (admin)     před 9 lety 12.02.2016 10:19 |  
          0 0

          Já myslím, že vliv ceny na návštěvnost na zápasech se v diskuzích značně přeceňuje. Pamatuju doby (není to zas tak dávno), kdy se dalo jít na fotbal prakticky zadarmo (například Sparta měla kupóny v deníku Sport na vstup zdarma) a na počet diváků to prakticky nemělo vliv, přišlo jich stejně jako jindy, kdy se muselo platit.

          • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

            smely (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:22 |  
            0 0

            no, kdo by tam taky chodil ? ja bych tam nepach ani kdyby za to platili :-)

          • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

            Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:26 |  
            0 0

            Ja s tim souhlasim, ze to name zadny zasadni vliv, na druhou stranu meli jsme akci 1+1 tim se nejaci lidi navic nalakali. Urcite na jare nejaka podobne vec bude. trebe me to donuti k te permici sehnat dalsiho cloveka.

            PS: Smely: +1, taky bych tam nepach, ani kdyby mi to zaplatili zlatem :-)

            • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

              Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:34 |  
              0 0

              Kdyby nebyla ta akce tak přijde +- 6 500, tak bylo 10 500 tuším. I když je pravda, že před Duklou jsme porazili rudý, takže by asi přišlo o něco víc, ale max 7 500.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 10:22 |  
          0 0

          Prostě za Aleše to udělat nešlo, ten byl rád za každou korunu navíc, ale teď, když jsme finančně zabezpečení, tak ta možnost je.

          • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

            SLAVISTA86     před 9 lety 12.02.2016 11:40 |  
            0 0

            Nebo prodávat permice za bránu, nebo na sever za 1000 Kč.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Khadgar     před 9 lety 12.02.2016 11:15 |  
      0 0

      Zajímavé, jak se tohle téma pořád omílá dokolečka. I kdybys dal vstupné za 50 Kč, tak z toho nebude plný stadion.
      Při současných úrovních cen určuje návštěvu na stadionu atraktivita zápasu a současné postavení klubu a předváděná hra. V tom měl tehdy Petr Doležal pravdu, ať byl jaký byl.
      Navíc zlevnění musíš nějak komunikovat, protože napsat to na oficiálky a facebook nestačí (tam to sledují lidé, kteří s cenou nemají problém), a to taky něco stojí.
      Nemám na to tvrdá data, je to jen můj osobní pohled, ale myslím, že lidí, pro které je rozhodujícím faktorem pro návštěvu zápasu cena vstupenky 80 Kč místo 160 Kč je opravdu velmi, velmi málo. Vždyť co se za ten rozdíl dá dnes pořídit... Já chápu, že mnoho fandů jezdí z dálky a má další náklady, tam je ale spíš otázkou, jestli to nejde řešit jejich snížení nějakým organizovaným hromadným postupem (fanbusy apod.).
      Quelharův příklad se Spartou a lístky v deníku Sport je perfektním příkladem, že ani nízká cena nemusí fungovat. Navíc mi to přišlo jako opravdu velká degradace a neúcta vůči těm, co si pořídili permanentku. Mám pocit, že cílem současného vedení je mít co nejvyšší návštěvy i za cenu zvýšeného úsilí a nákladů na pořádání akcí, ale jsem rád, že do toho nejdou bez rozmyslu.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        smely (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 11:48 |  
        0 0

        no ja si to uplne nemyslim. mam zkusenost, ze kdyz nekde hrajeme v klubu mimo Prahu, tak treba vstup nebejva vetsi nez treba 50.-pac treba 70.- uz by lidi nedali, i kdyz na ten konzik chtej jit, nicmene to vzdycky resej lidi z toho klubu, takze me je to celkem jedno, protoze duveruju jejich lokalnim znalostem. v kazdym pripade je pravda, ze kdyz das nizsi vstupny , tak si pak lidi treba koupej tricko nebo cedecko, no je to takova "mentalni alchymie" neco jako dobre namazat bezky :-) . Zustava jen, nez dodat, ze osobne mi nastavena cenova politika SKS nevadi a nebrecim tu.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 14:01 |  
        0 0

        To, co píšeš je nesmysl. Dám ti krásnej příklad, jak hraje cena roli. Minulej nebo předminulej rok, na Slavii na hokej do O2 areny chodilo tak 1500 lidí (ofiko 3000). Pak dala Slavie akci, "všichni za dvacku", to se hrálo proti Vítkovicím (žádnej atraktivní soupeř) a byl skoro vyprodanej dolní prstenec, tzn kolem 7-8 tisíc na hokej. To znamená o 4x víc lidí než normálně. Takže mi netvrďte, že nehraje cena roli.
        A píšeš, že se to tu pořád omílá dokola. Já jsem toto téma zde na Sn, od té doby, co to tady čtu pravidelně ještě nezaznamenal.

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Khadgar     před 9 lety 12.02.2016 15:23 |  
          0 0

          Jenže hokej a O2 Arena je něco jako fotbal a Strahov... Nejde to srovnávat.
          A nejdůležitější na tom je, že tyhle akce mají jen krátkodobý efekt. Dlouhodobě by se to zase +- vrátilo do normálu. Klíčem k dlouhodobé vysoké návštěvnosti prostě není nízká cena.

  25. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    stromovous (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 11:07 |  
    0 0

    Čeká nás první zápas a z útočníků jsou zraněni Škoda, Kuchta a Linhart. :) Tak snad Brnu nasázíme brzy pár gólů a nebudeme muset před koncem marně hledat na lavičce, kdo z útočníků to oživí :)

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      smely (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 11:09 |  
      0 0

      Mina a rozhodne !

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Barra     před 9 lety 12.02.2016 11:19 |  
        0 0

        -;) Ja bych klidne vsadil na to, ze duo Zmrhal - Husbauer da branku. Jinak sice DU rika, ze Brno ma dobrou obranu a ze dostali v priprave jen 1 branku. Pravda, ale tyka se to jen poslednich 4 zapasu. Predtim dostali 14 branek v 7 pripravnych zapasech. Snad se nam take zase bude jednou darit v standartkach. Mam pocit ze po te co vypadnul Hruby z muzstva uz to nebyla tak velka slava. Alespon muj dojem.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      spino     před 9 lety 12.02.2016 12:13 |  
      0 0

      Nezapomeň, že už se uzdravil Oskar Fotr!

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        stromovous (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 12:40 |  
        0 0

        Dva dotazy na mládeže více znalé:
        1. Proč nehrál Oskar Fotr v zápase se Horními Měcholupy?
        2. Nemá momentálně blíže k A týmu spíše L. Batka, než O. Fotr?

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          mabr     před 9 lety 12.02.2016 12:50 |  
          0 0

          Ahoj, Batka je momentálně ve Štěchovicích na hostování a nevede si vůbec špatně. Předpokládám, že v sobotu nastoupí proti juniorce v přípravě.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Pablo     před 9 lety 12.02.2016 13:03 |  
        0 0

        Fotr musí hlavně zůstat zdravý a pravidelně hrát, poslední 2 roky je to u něj hrozně na vlnách, několik zranění, někdy výborně, někdy pokles...

  26. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    Alky (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 11:35 |  
    0 0

    OT: Odkaz na článek na of. stránkách nefunguje.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      quelhar (admin)     před 9 lety 12.02.2016 11:49 |  
      0 0

      Díky, opraveno

  27. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    Gino     před 9 lety 12.02.2016 12:22 |  
    0 0

    Hele, chlapi... k té diskuzi o cenách a permicích... mě vážně pobavili ti, co říkají, že permici kupují i jako pomoc slávii a "sponzoring". Kluci, neblbněte... to by se dalo říct ve chvíli, kdy jdete na 5 zápasů do roka. Pokud chodíte pravidelně, tak je to přesně naopak - VY na permici ušetříte, KLUB vydělá méně, než kdybyste platili vždy plnou cenu. Nechci nikoho nabádat, nebo hanit kupování permicí, to v žádném případě, jenom mě bavěj ti, co říkají, že tím jakoby podporujou klub víc, než ti, co kupují za plnou cenu u pokladny.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Khadgar     před 9 lety 12.02.2016 12:31 |  
      0 0

      Podpora to ale je, nikoliv však v otázce peněz, ale prestiže, protože čím víc permanentkářů, tím je to pro klub hodnotnější.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      (host)     před 9 lety 12.02.2016 12:49 |  
      0 0

      Teoreticky máš pravdu, prakticky každý subjekt stojí o co nejvíce předplatitelů, kteří mu dají jisté peníze během krátkého časového období a můžeš s nimi počítat. V ideálním případě se pak s těmito lidmi dá pracovat různými způsoby, které ti generují další zisky (pokud ti patří stadion, tak prodej občerstvení, příjmy z prodeje suvenýrů). jane

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      pevek     před 9 lety 12.02.2016 12:58 |  
      0 0

      tak ona ma ale ta permice i vypovedni hodnotu pro sponzory, ne? Da se z toho vyvozovat, kolik lidi chodi pravidelne a na to stavet marketing napriklad

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        (host)     před 9 lety 12.02.2016 13:14 |  
        0 0

        Jasně, pro sponzory taky, ale nejen v rovině, v jaké píšeš ty, ale i v další a to byznysu toho konkrétního sponzora. Dám příklad - sponzorem Slavie bude banka, která všem nějakým způsobem registrovaným slávistům nabídne skvělý slávistický účet a nabídne hypotéku nebo refinancování hypotéky se super sazbou. I kdyby toho využilo 5 % oslovených lidí, je to podle mě super výsledek. jane

        • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

          Gino     před 9 lety 12.02.2016 13:17 |  
          0 0

          S tímto souhlasím.
          Hovořil jsem opravdu pouze o finančním přínosu ve směru fanoušek-klub.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 13:42 |  
      0 0

      No budeš se tomu divit ale pomáháš tím svému klubu. Protože i když mu dáš teoreticky méně než kdybys koupil 15x lístek. Tak mu ty peníze dáváš předem. A mít cash kterou mám na investice a nemusím si jí půjčovat je dobře.
      Další věc je, že když si tu permici nekoupíš, tak na těch 15 zápasů stejně nepůjdeš. Když tu permici máš, tak jsi zaplatil i když nepřijdeš.
      Pak je to otázka plánování. Lépe odhadneš náklady spojené s organizováním zápasu. Klub ušetří.
      Kdyby všichni měli permice, tak se ušetří náklady na fyzickou distribuci jednotlivých lístků od personálu na pokladnách po techniku k tomu potřebnou. Manipulace s hotovostí na pokladnách také něco stojí.
      Další důvodu marketing atp byly zmíněny.
      Takže ano opravdu tím klubu pomáháš.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        Barra     před 9 lety 12.02.2016 13:57 |  
        0 0

        Mas pravdu. K tomu jeste prijde, ze smlouva s sponzory ma bezne dodatky ohledne navyseni prispevku sponzora pri sportovnim uspechu (umisteni do x - mista, vyhra ceskeho poharu, umisteni na evropske pohary), ale take pri ruznych navstevach, at se jedna o urcity prumer na zapas, ci celkovy pocet divaku za celou sezonu, nebo pri prekroceni napriklad 10tis divaku na urcte zapasy. A permice se pocita jako prodany listek na kazdy zapas sezony.

      • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

        smely (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 13:58 |  
        0 0

        "Kdyby všichni měli permice, tak se ušetří náklady na fyzickou distribuci jednotlivých lístků od personálu na pokladnách..." ...a prodavaci listku nebudou mit co zrat...

  28. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    Pablo     před 9 lety 12.02.2016 13:05 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jestli do mládeže už teď v zimě přišli nějaké nové tváře (hráči i trenéři)? jak se o tom před zimou mluvilo...

  29. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    mirecek1111     před 9 lety 12.02.2016 13:07 |  
    0 0

    Dneska na radiožurnálu říkal Tvrdík, že Milanu Škodovi slíbili, že ho v létě pustí. A že už mají dobrou nabídku od jednoho čínského klubu. Takže asi tudy povedou Milanovy kroky v létě.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      AdJap     před 9 lety 12.02.2016 13:41 |  
      0 0

      Já myslím, že to je fér. Milan nám ještě na jaře pomůže a po EURU ho pustíme vydělat si nějakou tu zlatku v Číně, aby se zabezpečil a pak se třeba ještě mohl na závěr kariéry vrátit bud v hráčské nebo jiné pozici :)

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 12.02.2016 14:06 |  
      0 0

      Rozhodně mu to přeju. Zaslouží si to, vím, že bude plno lidí nadávat, proč ho pouštíme, ale pro něj to je fakt poslední šance.

    • Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

      TSeguinTS     před 9 lety 12.02.2016 15:15 |  
      0 0

      Také mu to moc přeji. Milan ''Suberb'' Škoda si u mě postupem času vysloužil téměř stejnou pozici jako Standa, sice nám nevystřelil LM, ale v sezónách, o kterých nebudeme mluvit nás zachránil za podstoupení velké oběti - změna pozice z hrotu na stopera. Po návratu na hrot útočil na korunu krále střelců i přesto, že jsme hráli příšerný fotbal a strachovali se při pohledu tabulkou níže. Milane (dopředu) díky za vše!

  30. Re: Proběhla tisková konference Slavie před jarem

    zeleznik2     před 9 lety 12.02.2016 16:47 |  
    0 0

    Menší cíle než Pohárová Evropa asi nepřipadají v úvahu, třetí místo by mělo být určitě v možnostech posíleného kádru, zvláště, když Liberec a Bolka pustili své dva klíčové hráče.