Cena vstupenek se pohybuje od 160 do 310 korun a jak už bylo řečeno, lístky do všech otevřených sektorů, dětské vstupenky a klubová sedadla Silver a Gold lze koupit přes internet. Od příští středy bude otevřen předprodej u vstupu č. 4, ve středu je otevírací doba 13 - 19, ve čtvrtek a pátek 12 - 18.
V sobotu budou od 10 hodin otevřeny pokladny jak u vstupu č. 4, tak u vstupu č. 2. U vstupu č. 2 mezi severní a východní tribunou budou od 14 hodin navíc dvě mobilní rychlopokladny prodávající vstupenky na tribunu sever bez možnosti výběru místa. Kvůli rychlejšímu odbavení nebude možné na žádné z pokladen uplatnit hodinu a půl před výkopem a později slevu pro členy Odboru přátel, Fanklubu, držitele Fortuna karty a držitele průkazu ZTP/TP.
Před utkáním budou fanouškům k dispozici vně stadionu stewardi, kteří budou mít aktuální informace o délce front u jednotlivých pokladen i vstupů.
Po četných stížnostech na to, že ačkoliv Eden je nekuřácký stadion, tak řada fanoušků zákaz kouření nerespektuje, přichází klub s vyhrazením jižní tribuny jako striktně nekuřáckého sektoru. Ovšem pořadatelská služba bude věnovat zvýšenou pozornost dodržování zákazu kouření na celém stadionu a jeho porušení může vyústit až k vyvedení ze stadionu.
Fanoušci se mohou těšit na fanzónu, její podoba bude zveřejněna před utkáním.
Na první jarní utkání se očekává návštěva vyšší než 10 tisíc diváků a podle toho bychom se měli všichni zařídit a nehledat výmluvy, proč jsme si vstupenku nepořídili v předstihu.
Komentáře (148)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 18:26 |Už se dají kupovat permice? Nejlepší volba!
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
jane (admin) před 9 lety 04.02.2016 18:30 |Jo, v pobočce Ticketportalu v Politických vězňů. Od té příští středy i v Edenu.
http://slavia.cz/zobraz.asp?t=vstupenky-permanentky
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 18:40 |Díky za info...v Edenu bych ji koupil radši, ale do středy to nevydržím:)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Guly (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 22:50 |Proč nemáš koupenou celoroční?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 14:14 |A jo to je pravda...tak já na tu půlroční kašlu a koupím si až tu celoroční na příští rok, díky za radu!
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Guly (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 19:25 |To můžeš no.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
japhy před 9 lety 04.02.2016 18:58 |:) Tak v Edenu budeme mít jak zákaz, tak striktní zákaz.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Heretic (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 19:02 |Výhradně nekuřácká tribuna na nekuřáckém stadionu. :-))) Pobavilo. A co spíše koutek pro kuřáky někde u mříží, kde se stejně schází. Sám jsem kouřit již přestal, takže mě zajímá spíše kvalita piva, ale stejně, to mají kuřáci, kterým nekuřáci vytýkají tento nešvar, vykázat obtěžované někam na jih mezi holuby?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
tupoleff (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 19:17 |Přesně. Chce to jasná, dodrzovatelna a vymahatelna pravidla. Nejlépe kuřácké zony tam, kde to nikoho neobtěžuje (pod strechou).
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
spravnej_jezedak před 9 lety 04.02.2016 19:19 |Chtěl jsem napsat to samé.. Za severní tribunou by se nabízelo udělat (alespoň v době zápasů) plot mimo ochozy stadionu, kde by si kuřáci mohli dát cigáro a bylo by po problému.. Sám jsem bývalý kuřák a vím, že 45 nebo i 90 minut se na fotbale vydržet v pohodě dá.. Ruku na srdce, fotbal docela prožívám, mývám u toho nervy, a tak jsem i já chodívál o poločase k plotu "na jedno".
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
jane (admin) před 9 lety 04.02.2016 19:44 |Problém je vykopnout kuřáky mimo stadión, protože podruhé nemůžou projít přes turnikety. Napadlo mě, a tady by musela být nutná dohoda s majitelem stadionu a pořadateli, dát těm, co nevydrží dvě hodiny bez cigára, při opuštění stadion na ruku pásek a pouštět je pak zpět ne přes turnikety, ale volným vchodem, na základě tohoto pásku.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 20:05 |Hašlerky bych jim dal...a jak je to na ostatních evropských stadionech? Docela bych se divil, kdyby se tam hulilo...tím nemyslím Bohemku:)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 20:16 |Spíš bonbóny Slavia. :-)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Astrocytoma (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 23:41 |Ja bych to udelal naopak. Všechny kuřáky na jih. Jih by byl tolerován mene jako nekuracky
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 00:54 |Přesně tak to mají v Liberci, některé tribuny kuřácké a některé nekuřácké a funguje to dobře. Pouštět kuřáky před stadion je hezká myšlenka, ale naprosto neproveditelná (obejít turnikety nikdo nepovolí, viz. vstupné a odvody).
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
malan (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 19:28 |Je fakt že s těma cigárama je to už otravný. Člověk odchází ze stadionu vyuzenej jako z nějaké čtyřky. Na druhou stranu chápu kuřáky, fotbal je někdy o nervy a cigárko to spraví, nějaké zóny bych jim udělal. A jak píše Heretic, zaměřil bych se také na ne/kvalitu piva, nemluvě o birellu který je sám o sobě faulem na fanouška.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 20:09 |Jelikož stadion Slavii nepatří, tak s kvalitou piva/občerstvení nic nezmůže.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
AdJap před 9 lety 05.02.2016 09:13 |Na stadionu asi ne, ale před stadionem je to o ničem jiným. Tam by mohlo dojít k dohodě s firmou Sup, která dodávala klobásky už na hokej až do letošní sezony, kdy se klub dohodl s jiným dodavatelem.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Fulham před 9 lety 04.02.2016 20:37 |to tady čtu a už teď nervama hulim jak fabrika....budu u Koule jak vlk, když chtěl vyudit zajíce z budky...:-))) nebo jak propadlík Janeba , co ještě dlouho po začátku hodiny vyfukoval kouř do penálu..:-)))
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
travel (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 23:02 |Šimek a Grossman!
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
steev (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 06:48 |Já s kouřením přestal a tak mi to je jedno.Ale kouření mi nijak nevadí,stejně většina lidí kouří o půli. Co se týká občerstvení tak to je bohužel hrůza,takže navrhuji stadion koupit a občerstvení zkvalitnit. Hlavně ať zas někoho z klubu nenapadne točit nealko.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Ferguss před 9 lety 05.02.2016 08:59 |Souhlas, Nopanera nebyla žádná hitparáda, ale tohle je fakt peklo. Nekvalitní, předražené se zoufale pomalou obsluhou. Já už si tam nic nekupuju, ale když beru děti, tak jim prostě něco koupit musím a to teda skřípu zubama. Krásná ukázka jak funguje monopol, uvnitř stadionu je jen jediná možnost jak si něco koupit tak proč nesnížit náklady na minimum. Je smutný, že o parník lepší občerstvení mají u nás v I A třídě.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 09:32 |rychlost obsluhy by se dala podstatně zvýšit systémem Allianz Areny - vše se platí přednabitou Arena Card. "Píp", zaplaceno, další....
samozřejmě až bude stadion JŠ + CEFC....
jednoduché, rychlé, bez nákladů na držení hotovosti, ekonomicky super výhodné - peníze dopředu
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
malan (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 09:54 |Hlavně ne žádné přednabité karty navíc, stačí snad klasická platební karta ne?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:04 |těžko, né každý má platební kartu. dokonce existují i dnes lidi bez účtu. jde hlavně o odbourání placení hotovostí, to zdržuje nejvíc
Arena card se nabíjí buď na klasický pokladně nebo v automatech, které žerou hotovost i karty platební
vidim to jako supr systém (v Allianz se tim neplatí jen stravování, ale i parkovné a další)
jako další ne nevýznamné plus pro provozovatele (předpokládám by byl klub v Edenu) jsou kladné nevyužité zůstatky na kartách a ztráty karet :) mně zbylo na kartě 7eur a nevim, jestli někdy vyčerpám
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
malan (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:45 |Ti co nemají platební kartu či účet si nebudou pořizovat kartu pro konzumaci na stadionu:-)
Právě nedočerpání karet vidím jako nevýhodu z pohledu fanouška.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 19:55 |permanentku si taky musí pořídit, když chtějí. umim si představit, že by permanentka měla i funkci platící = motivace k nákupu permice
jinak na Bayernu se nikdo nikoho neptá. když chceš zaparkovat a jíst, musíš mít kartu. basta fidli
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 11:39 |Že chodí během zápasu holky s tácem s pivama je supr, ale co by se mohlo zlepšit... ODMÍTLI na přímou žádost přinést takto jakékoliv nealko, prý to maj zakázané! Že mohou roznášet jen pivo. A to jsem byl jako řidič nahranej...
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
belmis (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 21:30 |V průběhu sezóny sem dával quelhar odkaz na stránky s poměrovými ukazateli.
Odkaz jsem si uložil, nyní se na něj podíval a říkám si, že ten Jablonec je na osmém místě tak nějak omylem a pokud by měl hrát dál jako dosud, měl by tabulkou stoupat vzhůru.
Zvlášt když se podíváte na graf držení míče a ukazatel TSR - poměr střel pro a proti
http://prodlouzeni.blogspot.cz/p/blog-page_21.html
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 21:55 |Ale dle PDO je Jablonec 'podprůměrný klub'.
V nejbližších dnech čekám detailní rozbor na isportu. :-)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Karlsson (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 23:30 |Naopak. Zjednodušeně by se dalo říct, že PDO vysvětluje nerovnost mezi umístěním v tabulce a hodnotou TSR (SoTR). V opravdu dlouhém období by hodnota PDO měla být u všech 100, hodnota Jablonce 92 tedy říká, že hraje lépe než jak na tom ve skutečnosti je a dá se očekávat jeho vzestup.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Komix před 9 lety 04.02.2016 21:57 |Díky, nedávno jsem to hledal a nemohl se dopátrat :)
Ten Jablonec se úplně vymyká, to je pravda.. Ukazuje to na nekvalitu koncových hráčů. Po odchodu Lafaty nemůžou najít takového toho ''strikera'', jakého máme my v Milanovi. Snad se k němu přidají i Muris a Lukáš :).
Mimochodem, celkem mě překvapily statistiky Zlína. Zdálo se mi, že hráli vcelku ofenzivní fotbal, ale čísla ukazují opak. Opravdu zajímavá statistika.:)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 01:04 |Že někdo hraje dobře herně, ještě nemusí znamenat, že vyhrává. Nezapomeňte, že pomalu 90% gólů padá z pokutového území. A ať je Horník jakejkoli, tak se mu musí nechat, že fotbalu vždycky rozuměl, proto očekávám velký progres 2 mužstev, právě Jablonce a Slavie.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
birkin před 9 lety 04.02.2016 22:41 |Chvályhodná snaha...ale proč nejdou kupovat přes ticketportal vstupenky taky na rodinnou tribunu?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 04.02.2016 22:59 |Ovšem jako nehoráznost se mě zdá nemožnost uplatnit ZTP průkaz třeba půl hodiny před zápasem,ne každý invalida tam může stepovat hodinu a půl před fotbalem,navíc je velká prasárna zpoplatnění parkoviště pro invalidy před hlavní tribunou,které trvá už déle a není to vina klubu,ale majitele stadionu,ktereho bych za to nakopal do držky,slavie se bohužel tímto rozhodnutím tak přidala k tomu jak návštěvu zápasu invalidům,,ulehčit,, Třeba se někdo chytne za nos,sám teda invalida zatím nejsem.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
mogul před 9 lety 05.02.2016 00:10 |Ano, tohle mě hodně štve, to celé týkající se invalidů je výsměch. Taky mě překvapilo to zpoplatněné parkovné, když jsme tam poprvé jeli. Místo toho, aby měli invalidé možnost rychlejšího přístupu, např. speciální pokladny, tak jim radši nedají ani slevu. Tedy pokud nepřijdou dvě hodiny před zápasam a bohužel vozíčkář tam nemůže ani stepovat, aby se zahřál..
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:27 |Vozíčkář ale tu slevu dostane. Omezení slev se netýká vozíčkářů a rodinných slev
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 05.02.2016 07:48 |Jak znam mezitim Navarra bude to k pristimu zapase vyreseno. Tedy alespon ta specialni pokladna, zdarma parkovani nebude asi v jeho silach. Jinak ziram kolik na Cesko 'invalidu' s velkym bourakem, kteri parkuji na vyhrazenych mistech a i kdyz jsou ciperni jako veverka, presto pouzivaji kartu invalidy. U nas je za zneuziti fixni pokuta 500 EUR.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 08:22 |V čem je problém, aby měli invalidi vlastní pokladnu nebo kamelota, který by stál vždy na určeném místě?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 09:16 |Tak to snad ani ne,ale aby nemohl invalida využít tu slevu pod ten limit hodiny a půl to mohl vymyslet s opuštěním jen blb,nebo člověk který není invalidou a nemusí se třeba pajdat od zimáku na stadion pokud teda nechce dat kilo vyžírkům za parkovaní a když jezdí na každý zápas přes 100 km tak je to celkem dost peněz za rok. V tomto smyslu hodlám informovat i lidi z klubu a to opravdu invalida nejsem.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Heretic (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 09:39 |Jak znám mezitím Navarra, tak to dobré poměrně důsledně vyvažuje to špatné/nepodařené/nešťastné atd.
K tématu: Kasy nebude lehké vyřešit, to je věc stadionu, stejně tak parkování.
My v Česku také často "zíráme" a často i směrem k Bruselu (paralela), samozřejmě že v jiných tématech).
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:33 |Problém je, že u nás se to moc nerozlišuje... invalida jsi i když máš "jen" slabší srdíčko, a jinak jsi OK. Takže vlastně nemáš žádné omezení, které tě vylučuje z běžného provozu, jen se musíš trochu hlídat, a už můžeš parkovat na invalidovi, jezdit po dálnici gratis... Přitom většina z nás to o takových lidech ani neví, dokud na ně nevytáhnou kartičku.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:30 |Tady mi chybí jedna informace. Lze sleva ZTP uplatnit při koupi na netu? Jestli ano, tak je to opatření naprosto v pořádku. Jestli ne, tak by se to mělo ještě doladit.
Obecně je to správný krok. Chceš slevu, která prodlužuje dobu prodeje. Tak přijď včas. A kartičkou ZTP se dneska ohání kde kdo. A pro vozíčkáře to omezení neplatí.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
jane (admin) před 9 lety 05.02.2016 11:04 |Na netu logicky koupit nejde, to by si mohl pak koupit kdekdo, kdyz pri vstupu nikdo nekontroluje, jestli je nárok na slevu oprávněný nebo ne. Taky mi toto nepřijde úplně nejlepší řešení, nevím tedy, kolik lidí tuto slevu uplatňuje, ale tak snad to není 500 lidí.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 18:33 |Tak logické to není. Když se dá při vchodu kontrolovat OP tak se dá kontrolovat i jakákoli jiná průkazka. Stačí jen chtít. Proto jsem se ptal. Jestli vstupenku nelze pořídit online tak je to omezení samozřejmě nesmysl. Nutit kohokoli kvůli slevě jet na stadion dvakrát nebo s nesmyslným předstihem je úplně mimo. A já jako zakázník bych to neakceptoval. To rozhodně kladně návštěvnost neovlivní.
Jinak ono se to bude týkat celkem hodně lidí. Když sečtem všechny ty studentské, seniorské a ZTP slevy tak to půjde do tisíců.
Jen ZTP může být několik stovek, protože takovou průkazku dneska dostanu na kde co.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 12:20 |Hele meleš uplný nesmysl,že se s tou kartičkou ohání kdekdo osobně bych ti přál ,aby jsi byl postižený jako jeden můj kamarád o kterém to tak trochu je,pak by jsi v životě nenapsal takovej blábol.Taky nemá každý čas tam čumět hodinu a půl před zápasem,kor když třeba dojíždí z větší dálky,tak si takové rady strč víš kam.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:18 |Já nemůžu za to, že žijeme v době, kdy je ZTP 80% "nepřizpůsobivých" úřadu práce protože je bolej záda... Tak se na mě nevztekej.
Když nechce čučet tak si to může koupit za plnou, nebo si může koupit zlevněnou permici, pokud jezdí často.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 15:02 |Kolego já se na tebe nevztekám,jen bych ti skutečně přál aby se ti stalo to co mému kamarádovi a rychle by jsi změnil názor,jinak ty čísla o těch osmdesáti procentech simulantů jsi vzal kde?Jsi doktor nebo zasedáš v posudkové komisi,že i dovoluješ něco takového tvrdit ?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 18:40 |Ne ty se nevztekáš, jen mi přeješ aby mě postihlo nějaké tělesné postižení. Ani nevím jaké, mimochodem. To já bych nepřál ani největšímu nepříteli ale budiž, asi jiná liga...
Ohledně toho na co vztekle reaguješ. Já psal, že mě zajímá zda si tu slevu mohu opatřit z domova po netu. Jane mi věcně odpověděla ty na mě sesílaš postižení...
A k tvému dotazu. ZTP, kdybych chtěl, tak si vyběhám i já vzhledem ke svému zdravotnímu stavu. ZTP/ZP má 3/4 romů starší 35 let v našem městě a opravdu nevypadají, že by nemohli chodit.
Zjisti si co všechno lze uhrát na ZTP a přestaň vše měřit podle příkladu, který je pro tebe citlivý.
BTW řeknáš nám co je tvému kamarádovi, že nemůže přijít do Edenu o 90 minut před výkopem ale není to na vozík?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 21:46 |Ma amputovanou nohu.Pracovní uraz.
Jiangsu Sainty Football Club
mart před 9 lety 05.02.2016 08:13 |Tak sem zrovna koukal, ze tihle nasi kamosi koupili ze Sachtaru toho Teixieru, co o nej mocne usiloval Liverpool, ... akorat si LFC nemohl dovolit zaplatit 50M USD, ... narozdil vod tehle koumesaku.
Slusna pecka!
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 09:00 |Urcite velka pochvala za snahu udelat neco s tim kourenim. To je proste bes. At mi nikdo nerika, ze nevydrzi hodinu a pul bez cigara. Kourit na nekurackem stadionu je proste bezohlednost. Pokud chce klub udelat nejakou vstricnost, tak muze vytvorit nejaky oploceny prostor mimo stadion a tam tyhle modni kuraky nahnat. Slo by to treba mobilnimi plotovkami a vzdy pres jeden otevreny turniket.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
wotlemburg před 9 lety 05.02.2016 10:07 |Módní není kuřák (kouří se už staletí), módní je být nekuřák.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
PetCC před 9 lety 05.02.2016 10:21 |Modní je bojovat proti kuřákům.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
malan (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:41 |Módní je tlachat nesmysly.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
JS (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:43 |+1
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Eluin (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 12:13 |Asi ano a je tomu tak podle mě dobře. Stejně jako je módní jíst zdravě, pěstovat některé sporty, apod. Jestli je něco módní x starobyle nevypovídá a priori nic o tom, zda je to dobré.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
dalislavista před 9 lety 06.02.2016 11:23 |Módní by bylo dýchat čistý vzduch bez kouře třeba v ochozu u občerstvení, kde se ale bohužel vesele hulí i pod symbolem zákaz kouření, jako by se nechumelilo.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 17:13 |No ja za Severem vidim jen same teenagery, kteri evidentne s tim cigarem jen drsne machruji...
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Malvin před 9 lety 05.02.2016 10:32 |Jako dlouholetý kuřák jsem velice alergický na histerii kolem kouření. Souhlasím s tím, že na tribunách by se kouřit nemělo, ale zákaz kouření na stadionu mi přijde mimo. Souhlasím, aby měli kuřáci vymezený prostor, kam budou chodit kouřit, aby neobtěžovali , dnes už asi většinu, která nekouří.
Striktní zákaz bych pochopil v halách, kde se kouř drží a je obtížné ho vyvětrat. To je opravdu nepříjemný i mně. Ale otevřený stadion? To je stejně nelogické, jako zakáz kouření v zahradních restauracích. K tomu sice časem asi taky dojde, ale podle mne je to diskriminace kuřáků. Ti by však měli být ohleduplní, k těm co nekouří a měli by si chodit zapálit někam stranou, kde to nekuřáky nebude obtěžovat.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
kobo (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:47 |Koridory v Edenu rozhodně nejsou otevřený prostor. Např. o přestávce si tam najednou zapálí stovky kuřáků a přes dým není skoro vidět. Kouř se tam drží a k rozptýlení dojde až během delší doby. Jsou tam toalety a občerstvení, takže všichni musí snášet kuřáckou bezohlednost.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Malvin před 9 lety 05.02.2016 11:03 |http://cache1.asset-cache.net/gc/93109033-general-view-of-the-stadion-eden-taken-during-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=X7WJLa88Cweo9HktRLaNXrIcm%2F%2BAUyI4yspPNc2Xrv6TjWBA9mdbsnxjVW1QAzIwwmOP1lL%2FpenUiSOv6Zf1OA%3D%3D
jj, to je opravdu uzavřený prostor. Tady se to opravdu musí větrat hodiny.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
malan (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 11:08 |Ty moc často do Edenu nechodíš viď?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Malvin před 9 lety 05.02.2016 11:32 |Z čeho usuzuješ?
Já konkrétně toto místo považuji za velmi dobře větratelné.
To , že lidi kouří i hlouběji v útrobách stadionu je jiný problém. Proto píšu, že by sě mělo vyhradit místo pro kuřáky, aby neobtěžovali ostatní návštěvníky.
V těchto místech by to neměl být problém.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
malan (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 11:41 |Usuzuji z toho, že to co napsal kobo je pravda a to i přes to, že Eden není uzavřený. O přestávkách se prostě v koridorech nedá být jak je tam nahuleno.
Jsem také pro vyhrazené místo, ani ne tak tribuna jako např. prostory u turniketů aby šel kouř rovnou ven.
Ale je to o lidech, když si idiot bude chtít zapálit mezi lidmi, pak si zapálí a ostatní mu budou ukradení. Vznikají akorát zbytečné konflikty.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Malvin před 9 lety 05.02.2016 11:46 |V tom s tebou souhlasím. Je to o lidech. Já třeba chodím kouřit právě do těchto míst a s ochrankou, nebo jinými návštěvníky, jsem ještě problém neměl.
Je to o ohledupnosti a toleranci.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
dalislavista před 9 lety 06.02.2016 11:32 |...o ohleduplnosti a toleranci, které ovšem velké části kuřáků chybí. Pro ně je tolerance jen to, že nekuřáci musí tolerovat jejich kouření kdekoliv.
V koridorech se pohybují v zakouřeném prostředí i rodiče s dětmi, když jdou na záchod nebo pro klobásu.
V letadle nebo tramvaji i kuřáci vydrží nekouřit,nebo v kině, nevím proč by nemohli tady. Ale kdyby se vyčlenila dobře větratelná místa, neměl bych s tím problém.
Ale nemělo by to být naopak, na kousku hlídat "nekouření", ale naopak možnost kouřit povolit jen na malém prostoru a jinde prostě zákaz bez pardonu.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
kobo (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:48 |Koridory v Edenu rozhodně nejsou otevřený prostor. Např. o přestávce si tam najednou zapálí stovky kuřáků a přes dým není skoro vidět. Kouř se tam drží a k rozptýlení dojde až během delší doby. Jsou tam toalety a občerstvení, takže všichni musí snášet kuřáckou bezohlednost.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
malan (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:49 |+1
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
JS (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:45 |Jako nechápu, proč se tu strhává diskuse o kouření, zda je špatné, škodlivé či zdraví prospěšné, zda se může kouřit na jihu, severu, či v koridoru. Všechny vaše dojmy, domněnky jsou irelevantntní. Kouření je v Edenu zakázáno a basta. Kdo ho poruší, mel by být vyveden nebo dostat pokutu.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Malvin před 9 lety 05.02.2016 14:03 |Nikdo neřeší jestli je nebo není škodlivé, to je snad jasný a nelze to zpochybňovat.
Řeší se, jestli by se měl striktně dodržovat zákaz a nebo vytvořit "kuřácký koutek", když zákaz evidentně nefunguje. A to nejen v Edenu.
Mě by nevadila ani varianta s náramky, které zmiňovala Jane a to klidně i kdyby byli zpoplatněné.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Travinho před 9 lety 05.02.2016 14:32 |Zákaz je prostě zákaz...Tisíc korun a čau. Pokud někdo není schopen repektovat, že stadion je nekuřácký, tak je buran. Navíc v edenu jsou k tomu objektivní důvody.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Malvin před 9 lety 05.02.2016 14:48 |Docela mě mrzí, že tě víc neznám. Zajímalo by mě, jestli jsi Mirek Dušín ve všech směrech nabo jen u tématu kouření.
Znám mnoho mravokárců, ale Mirka Dušína jen z Rychlích šípů.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
AdJap před 9 lety 05.02.2016 09:10 |S tím kouřením to vítám, jelikož v útrobách je vždycky zahuleno jak prase. Jestli člověk nevydrží hodinu a půl bez cigará, tak je to slaboch, nic víc.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
kobo (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 09:49 |Připoji se k požadavku důsledného dodržování zákazu kouření na stadionu. V koridoru je to děs ale bohužel se stále více kouří i v hledišti.
Řešení je přitom velmi jednoduché, kdo poruší zákaz a bude kouřit, bude ze stadionu vyveden. Stačilo by vyvést pár kuřáků a příští zápas by si nikdo nezapálil. Ty dvě hodiny to každý vydrží. Vždyť už se prakticky nikde nekouří, jen Edenu.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
wotlemburg před 9 lety 05.02.2016 10:09 |V Libni na Meteoru se třeba kouří normálně :)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
smely (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:56 |Nedelal bych z toho histerii, pokud se kouri nahore na ochozu a kour jde rovnou pryc tak v tom nevidim problem. Vona takova dymovnice vyda za 1000 cigaret najednou (nemam nic ani proti dymovnici :-)).
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
naplavnik před 9 lety 05.02.2016 09:23 |Samozřejmě, ještě to kluci neukázali v ostrém zápase, ale speciálně za příchody Bořila a Baráka jsem rád. U toho druhého i díky dle mého soudu charakteru, když už od prvního rozhovoru ukázal pokoru, že si váží té šance. A tento příspěvek to jen podtrhuje, mám rád ty, kteří tu šanci nemají zadarmo. Myslím, že Tonda může být do budoucna motor naší zálohy, a vím sice, že máme nyní útočníků, že bychom jimi mohli topit, ale chtěl bych vidět záložní trojku Souček, Barák, Hušbauer/Kenia.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/259388/prekonava-unavovy-syndrom-jakymi-cviky-si-barak-zachranil-karieru.html
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
DomeCZek před 9 lety 05.02.2016 09:34 |Na ten článek tedy spíše video jsem docela cucel. Drzim mu palce, úplně u mne tímto stoupnul. Uz jsem si nejak odvyk, ze by mladí kluci dávali fotbalu více nez je treba
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
naplavnik před 9 lety 05.02.2016 10:31 |Jj, ten přístup zdá se být příkladný. Pokud bude mít i krapet štěstí, mohl by to dotáhnout docela daleko. Za mne už nyní super posila.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
DomeCZek před 9 lety 05.02.2016 11:16 |musim souhlasit. jsem docela rad, ze je u nas. vypada sympaticky i co se vystupovani tyce, coz by uz klidne mohl byt, kdyz hraje prvni ligu - nebylo by to neobvykle.. dalsi plusovy bod ma diky tomu, ze mame spolecne prijmeni :-D
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Tealc před 9 lety 05.02.2016 13:21 |Velký sympaťák!
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
mpik před 9 lety 05.02.2016 10:15 |Dovolím si také komentář ke kouření na stadionu.
Zákaz kouření byl platný po celou dobu, je to samozřejmě vyznačeno na vstupence. Bohužel nefunguje vymahatelnost. Chápu, že v kotli to asi nebude tak jednoduché, ale všude jinde by měl pořadatel zajistit dodržování zákazu.
Na fotbal chodím se svým malým synem a byl jsem nucen několikrát požádat kuřáka sedícího v těsné blízkosti, aby nekouřil. Několik málo slušnějších lidí to respektovalo, většina však reagovala poměrně arogantním způsobem.
Vstupenky máme pravidelně do sektoru, kam je naše děti, hráči SK Slavia (!!!) dostávají od klubu (rodič vstupenku platí). Apeluji tímto na klub, aby zajistil nekuřácké prostředí minimálně do sektorů pro rodiče s dětmi a pak do sektorů pro své vlastní hráče - děti a mládež!
Děkuji
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
ElvisPresley před 9 lety 05.02.2016 10:26 |Kouří jenom černoši a prostitutky.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Heretic (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:35 |Elvis také kouřil/kouří. :-)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
ElvisPresley před 9 lety 05.02.2016 10:40 |Za prvé: Elvis bohužel zemřel v roce 1977, takže opravdu nekouří. Za druhé: Elvis nikdy nekouřil. V období koncertů Las Vegas v sezoně 1969 - 1970 sice chodil do společnosti s doutníčky, ale to byla spíše společenská image.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 05.02.2016 10:52 |Na tvuj prvni prispevek jsem nechtel reagovat. Kdyz uz ale nedas, Presley kouril, precti si rozhovor s Priscillou Presley u Larry King live, kde rika ze kouril cigarety a ze mu v 1962 daroval pouzdro na cigarety. Je jinak videt jak moc si naseho Simona Deliho vazis. Jestli to mel byt jen for, tak trochu smutny v mych ocich. Je ale fajn vedet ze tvuj velky vzor patri do kategorie cernochu a prostitutek.
http://www.elvisinfonet.com/interview_PriscillaLarryKing2007.html
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
ElvisPresley před 9 lety 05.02.2016 14:58 |Hele Barro, věnuj se raději Slavii a až si doplníš znalosti, můžeme se o Elvisovi pobavit, včetně přítomnosti jednoho z největších elvisologů u nás. To bych i pro Tebe mohl zprostředkovat. Jinak zdravim do Belgie a někdy, až konečně přijedeš - zatím jen sliby - naviděnou.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 05.02.2016 15:23 |Hele Elvisi, ted ti tedy moc neroumim. V cim konkretne si mam podle tebe napred ohledne Slavii doplnit me znalosti? Jinak se rado stalo, ze jsem doplnil ty tve co se tyka (ne)kuraka Elvise, manzelka Priscilla by snad mela o tom neco vedet. A ver mi, ze bych rad moje nucene navstevy do nemocnice co druhy dny vymenil za moznost priletet. Myslim ale ze pak se spis budu venovat rodine a Slavie, nez Elvisovi. Jinak, aby bylo jasne, mam cca 10 LP'cek Elvise, prvni jsem si koupil nekde koncem '60 let. Ale Elvis nebo ne, spis jsem reagoval na tvuj, alespon podle me, ne moc povedeny for. Tedy doufam alespon ze to bylo mysleno jako for.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Heretic (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 11:37 |Elvis je živý! :-)))
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
wotlemburg před 9 lety 05.02.2016 10:48 |Elvis neumřel a chodí kouřit do vyhrazeného prostoru.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
smely (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 10:57 |:-)))))))
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
martyni (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 11:09 |S Hendrixem a Lennonem:)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
jarmik před 9 lety 05.02.2016 11:55 |Na základě obou tvých příspěvků v tomto vlákně usuzuji, že i většina černošských prostitutek pobrala více rozumu než ty.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
martyni (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 11:14 |Ohledne koureni je to tedy prvni vec, za kterou nove vedeni zaslouzi kritiku. Striktni zakaz a zakaz je totalni blbost. A celej ten odstavec je uplne straslivej, po cetnych stiznostech, ze se zakaz nerespektuje, vyhradi se jizni tribuna jako nekuracka. A nasleduje prekvapive, ze i jinde se bude venovat zakazu zvysena pozornost, zrejme ale asi ne tak vysoka jako na jihu. Kdo to proboha vymysel a kdo formuloval? Ja tedy jsem pro, aby se zakazu venovala zvysena pozornost vsude, myslel jsem, ze by se treba mohla vyhradit jizni pro kuraky nebo nejaky prostor, kterym na stadionu nutne nemusi vsichni projit..
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
mpik před 9 lety 05.02.2016 11:25 |Souhlasím. Je buď zákaz, nebo nic.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 05.02.2016 11:30 |Jako kuřák sem se omezil na kouření pouze o poločase kdy většina odchází pro pivo nebo klobásu a víc se omezovat nehodlám! Podle mě by bylo řešení to spíš udělat naopak že by jih byl určen pro kuřáky.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Alanor (admin) před 9 lety 05.02.2016 13:02 |Těžko se za současné situace, kdy je stadion nekuřácký, veřejně řekne, že se na jihu může kouřit. Spíš bych počítal, že se to nebude řešit na TS, kde stejně dýmá každý druhý.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 13:06 |V pořádku - to, že sis zvolil dobrovolnou pomalou a bolestivou smrt z důvodu rakoviny plic, je samozřejmě Tvoje volba. Nicméně Ti to nedává právo ničit zdraví i lidem v Tvém okolí, obzvláště ne na stadionu, kde je kouření zakázáno.
Pokud se více omezovat nehodláš (a zjevně Ti nevadí, že omezuješ ostatní), budeš asi muset omezit své návštěvy stadionu a čučet doma u televize.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 05.02.2016 13:16 |-:) a +1!
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
wotlemburg před 9 lety 05.02.2016 13:51 |Pak ale musíme zapomenout na 10ti tisícové návštěvy, protože o půli si zapálí minimálně polovina lidí na stadionu :)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 14:05 |Pevně věřím, že většina by upřednostnila návštěvu stadionu s tím, že cigáro by odložili na po zápase. Pokud by byl zákaz tvrdě vymáhán, tak by jim ani nic jiného nezbylo.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Pepino44 před 9 lety 05.02.2016 14:01 |Bossi, mně tedy rozhodně vadí víc než kouření být několikrát za zápas polit pivem z kelímku, který nějaký tydýt hází na hřiště. Mám se tedy zasazovat o zákaz požívání piva během zápasu, nebo někoho vykazovat domů k televizi ?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 14:08 |To je ale něco jiného. Vymáhání zákazu házení kelímků by rozhodně měla pořadatelská služba věnovat stejně tak velkou pozornost, jako vymáhání zákazu kouření. Není nutné to řešit zákazem požívání piva během zápasu.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 05.02.2016 14:07 |Přesně tyhle keci mě pěkně se*ou, zatím se mi nestalo že by mi někdo řekl že ho můj kouř obtěžuje pokud by se tak stalo a ten co mě upozornil na mě nějak nemachroval tak nemám problém říci pardon a cigáro típnout ale jak říkám nikdy se mi to nestalo.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
kobo (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 14:17 |Já bohužel zkušenost takovou, že kuřáci žádost aby přestali kouřit v lepším případš ignorují, v horším uráží. Co si to vůbec po nich dovolujeme, chtít po nich aby se vzdali své drogy?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 14:25 |Přesně na tohle narážím příspěvkem níže.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 14:24 |Co Tě sere nebo nesere mi je úpřímně úplně jedno. Většina nekuřáků vás kuřáky o típnutí cigára nežádá, protože nechtějí jít do konfliktu, který celkem pochopitelně předpokládají.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 05.02.2016 14:43 |Když je ti jedno co mě se*e tak mě je jedno že ti vádí můj kouř. Nechápou proč bych se měl řídit dobroserama jako si ty. Pokud nekomu bude vadit že kouřim vedle něj ať mě slušné upozorní a je to vyreseno, když neumí otevřít hubu tak nemůžu vědět že to někomu vadí.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 15:00 |Jenže ne všichni jsou jako ty. :-)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 05.02.2016 15:01 |- 1. Nechapu takove egotrippery. Co se tak naopak predem zeptat jestli nekomu nebude vadit, ze si jednu zapalis? Ze deti jsou nucene spolu s tebou pasivne kourit ti nevadi?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 15:47 |Myslím, že svým vystupováním zde jasně dáváš najevo, co jsi za člověka. A přesně demonstruješ, proč lidi, jako jsi Ty, nekuřáci o típnutí cigára ani radši nežádají - zjevně se chtějí vyhnout aroganci, nadávkám do dobroserů a vůbec se doprošovat něčeho, co by mělo být na NEKUŘÁCKÉM stadionu SAMOZŘEJMOSTÍ!
Když už chceš porušovat nějaký zákaz, neměl bys to být spíše Ty, kdo se zeptá lidí ve svém okolí, jestli si může zapálit???
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 05.02.2016 20:59 |Ne
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 06.02.2016 02:09 |Co taky čekat od primitiva, jako jsi ty.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 06.02.2016 09:25 |Už došli argumenty tak se přešlo na urážky. Jako je to u koureni v hospodách, nejvíc o tom kecaj lidí co do hospody přijdou jednou za rok o posvícení. Stejný jako u těch co chodej jednou za rok do Edenu a hned si myslí že se z nich všichni poserou
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 06.02.2016 09:36 |Tady konci veskery pokus o rozumnou diskusi.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 06.02.2016 09:50 |No jen pověz Barro kolikrát si byl tuhle sezónu v Edenu ? Já 6x a nikdo si na moje cigáro o poločase neztezoval.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 06.02.2016 15:29 |Coz s danou diskusi nema absolutne nic spolecneho. Jako silny ex-kurak si troufnu rict ze se polocas fotbalu - co rikam, cely zapas - da vydrzet bez toho ze budu ostatnim vnucovat moje cigarety a nutit je pasivne se mnou kourit. A kdo to neumi je v mych ocich velky egoista. Pri hospitalizaci se take musi vydrzet bez koureni, pri letem na dovolenou vydrzi kuraci zazracne v letadle x - hodin bez cigara.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 06.02.2016 16:13 |Ale letadlo je uzavřený prostor tam to chápu ale stadion samozřejmě uzavřený není.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 06.02.2016 17:43 |Letadlo ma perfektni system odsavani a vymenu vzduchu. Ale o to vybec nejde - rikam jen ze kuraci samozrejme vydrzi par hodin bez koureni kdyz na tom zalezi. Jinak jde tvuj kour logicky take o radu, dve, tri vys a niz, dle vetru, a fandove kteri tam stoji dostanou nechtene svoji davku koure do sebe, stejne jako ti kteri stoji vedle tebe. Tvoje gesto ze si vytipnes kdyz ti nekdo o to rekne tim ztraci veskery efekt a logiku.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
dalislavista před 9 lety 06.02.2016 12:16 |Jasně. Oni Tě musí okolosedící upozornit, že jim kouř vadí (na nekuřáckém stadionu) a ty milerád cigáro típneš a už tam kouřit nebudeš, že?
A nebo je pošleš do p.dele a stejně budeš hulit dál...
Co je asi pravděpodobnější?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 06.02.2016 14:14 |Když mě slušně požádá a nebude arogantní tak cigáro típnu a půjdu někam kde nebudu nikoho obtěžovat.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
HubertSKS před 9 lety 06.02.2016 14:14 |Když mě slušně požádá a nebude arogantní tak cigáro típnu a půjdu někam kde nebudu nikoho obtěžovat.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Viking před 9 lety 05.02.2016 11:55 |http://www.jihoceskyfotbal.cz/aktuality/15867/soukenik-prichazi-o-sveho-spravce-tomas-bares-jde-do-slavie-praha.html
Nový trávníkář.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:35 |Kdo měl vůbec na starost hřiště Slavie od smrti pana Zajíčka?
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
podol (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:26 |Ohledně kouření, ač nekuřák (i když odnaučený), přesto si myslím, že by se měl nají konsensus. Protože stejně je zakázáno na stadionu kouřit a jak se zákaz dodržuje?
Myslím, že by nebyl problém vymezit nějakou zónu, kde se o poločase či ve volnu kouřit smí. Prostě dát možnost kuřákům si pokouřit, jsou to také slávisté. A my ostatní budeme jinde, kde to nebude zapáchat tabákem.
Podol
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 13:32 |Podole, jako odnaučený kuřák mi prosím zkuste vysvětlit, proč je pro kuřáky tak neřešitelný problém vydržet 2-3 hodiny bez cigarety v puse. Jakožto nekuřák nejsem s to to pochopit, ale právě jako odnaučený kuřák mi to třeba vysvětlíte.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
podol (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:47 |To není jednoduché vysvětlení, ale je to závislost a nějak to k fotbalu patřilo, třeba jako pivo. A totální zákaz stejně nic nevyřeší, viz zastávky MHD či nynější stav. Proto si myslím, že je lepší vymezit nějaké místo, kam my ostatní nemusíme chodit a potom je možnost tvrdě vymáhat zákaz kouřit jinde.
Podol
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 14:11 |Já nevím, dříve se běžně kouřilo v divadlech, kinech, v MHD atd., a dnes už nám přijde normální, že se nikde na těchto místech nekouří. A taky byste mi mohl namítnout, že "cigárko k návštěvě kina patřilo". Možná patřilo, ale už nepatří, a lidé se s tím prostě smířili. Věřím, že jednou se smíří i s tím, že se nekouří na fotbalových stadionech.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
smely (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 13:49 |je to asi tak, ze abstinent nemuze pochopit, proc nekomu vadi prodej nealko piva na stadionu. V souladu s tvou otazkou : To opravdu nevydrzi pijaci piva 2 - 3 hodiny bez loku ? Tato ma poznamka je ciste recnicka a nema nic spolecneho s moji pripadnou abstinenci / neabstinenci ci kourenim / nekourenim. Pouze logicky uvozuji diskutovane. p.s. stejne jako se na stadionu nesmi kourit tak dle navstevniho radu my byt odepren vstup i podnapilym...prosim, prestanme tu zase histercit....
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 14:14 |Dobrý příklad s tím pivem. Sám si dám pivo rád, ale klidně to bez něj 3 hodiny na stadionu vydržím a ani prodej nealko piva mě nikterak neuráží. Prostě respektuji řád a pravidla návštěvy stadionu.
Nikterak nehysterčím, ale opravdu si myslím, že návštěvní řád by se dodržovat měl, a že 3 hodiny bez cigára vydrží i nejzarytější kuřák.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
naplavnik před 9 lety 05.02.2016 14:31 |Tak hlavně to, co se na stadionu prodává, se úplně nedá s čistým svědomím za pivo považovat...
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
smely (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 14:32 |+1 :-)
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Pepino44 před 9 lety 05.02.2016 16:11 |Ano, to co se prodává v Edenu se skutečně pivem nazvat nedá. Já jsem si tam dal "pivo" jenom jednou a dost. To srovnání cena-chuť je prostě hrozná. V mnoha příspěvcích je psáno jaké to jsou patoky a stejně to většina kupuje. Kdyby se na to všichni vykašlali, muselo by se něco změnit. Když jsou i z těchto patoků peníze, tak proč něco měnit. Jenom kritikou se toho moc nezmění.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
smely (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 14:31 |jasne, ted ale mluvis za sebe, coz naprosto chapu, ale puvodne to bylo mysleno obecne, stejne jako moje poznamka "pivar" vs "kurak". Tzn., ze je potreba divat se na vec z vice uhlu pohledu, to bychom treba mohli zacit za par mesicu trvat na vyvedeni kazdeho kdo rekne behem zapsu "vole" a pod. Chapu, ze nekomu vadi jedno, jinemu ono atd... podle me je opravdu blbost zapali-li si nekdo primo v sektoru, kde vedle nej v okoli sedej nekuraci, kdyz si nekdo zapali nahore na ochozu, kde to normalne vetra - nevidim v tom problem.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 15:58 |Rozumím, co se mi snažíš říct. Ale snad se shodneme na tom, že kouření je jaksi celosvětový problém, který se státy/organizace/firmy snaží nějak řešit. A snad se také shodneme na tom, že kuřák své okolí obtěžuje podstatně více, než někdo, kdo si během zápasu zanadává nebo někdo, kdo si dá pivo.
Možná by se nějaká oddělená kuřácká zóna zavést mohla, pokud je to technicky možné, proti tomu bych nebyl.
Ale nechat na lidech, aby na stadionu, kde je kouření zakázáno, sami rozhodovali, kde to podle nich ještě vadí a kde už to podle nich nevadí (v koridorech, nahoře na ochozu) a tudíž se může zákaz porušovat, podle mě nelze.
Ve výsledku by to totiž dopadlo tak, že by se časem kouřilo úplně všude.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Dresco před 9 lety 05.02.2016 13:52 |Vymezit jim nejaky prostor by urcite bylo fajn a tem prostorum by se kuraci vyhybali. Ale ted je to nekdy hrozny, kdyz o radu prede mnou jsou dva nebo tri kuraci, co sjedou 3 cigarety za polocas a vsechen ten kour jde samozrejme nahoru na me. To by se melo zamezit. Kdo to nevydrzi do prestavky, tak at odejde z ochozu pryc a nezapaluje si primo tam.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 15:12 |Pokud mě pamět neklame, tak je to celkem dobře vyřešeno v O2 aréně, kde se chodí kouřit do takové kuřárny,kde je to sice horší než na TS při odpálení pyra,ale pokud ja tam byl, tak se to respektovalo a bylo vše v pohodě.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 14:39 |Jsem zavilý odpůrce kouření. Kdo nechce, ať dál nečte.
Není mi to jedno, neboť náklady na zdravotnictví zasáhnou každého, ale musím respektovat svobodnou volbu lidí, kteří si chtějí huntovat zdraví. Ať tak činí ale výhradně v soukromí! Na rozdíl od konzumace jiných drog, kouření čehokoliv postihuje i okolí. Již jsem zde po právu kritizoval drzost některých kuřáků, kterým není hanba hulit i během zápasu přímo na tribuně. A to v přítomnosti dětí! Konkrétně sektor 110 a ne jeden a jednou, ale zápas co zápas od více závisláků. Někteří v sobě mají kousek slušnosti a jdou nahoru na ochoz. To je asi nejpřijatelnější místo na slavném nekuřáckém stadionu. Bohužel ve společnosti ignorantských, arogantních, sobeckých hňupů se jako obvykle vymyslí kocourkovské řešení, kdy se musí uskromnit bezproblémová menšina, které se blahosklonně vyhradí ještě víc nekuřácká tribuna na nekuřáckém stadionu.
Ne, nevolám po represi. Přál bych si, aby kuřáci sami byli ohleduplní. Aby se oni přizpůsobili a ne okolí jim. Vím přesně, proč zvolili JIH jako ultra nekuřácký. Protože vyvádět někoho z nekuřáckého Severu je prakticky nemožné a kontraproduktivní. Ve společnosti hňupů musí ustoupit ten moudřejší a slušnější. Na to jsme zvyklí i v jiných otázkách. Takže nekuřáci mají svoje ghetto. Já bych to udělal naopak. Ze sektoru 118 hulící fabriku.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Barra před 9 lety 05.02.2016 15:06 |Zajimave ze kdyz se leti na dovolenou letadlem kuraci vydrzi x hodin bez sve cigarety, a na fotbale by 2 hodinky nemohli bez?!
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 17:21 |Presne. Nekouri se v letadle, vlaku, divadle, kine, atd. atd. Nechapu proc by to nemohli vydrzet 2 hod. na stadionu. Jde o to, ze ten zakaz nikdo nevyzaduje. Mela by se spojit velka prevence (vyzva hracu a klubu, at to vydrzi) + na toho, kdo ani tuto vyzvu nerespektuje proste nezbytna represe.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
Boss82 před 9 lety 05.02.2016 16:01 |Tak pod tento příspěvek bych se klidně podepsal.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
steev (přítel SN) před 9 lety 05.02.2016 20:50 |Tak fotbal neni kino ani divadlo,fotbalovy fanousci jsou trochu specificka skupina obyvatelstva. Jestli chcete aby se fanousci chovali jako v kine ci letadle tak to pardon ale to je trochu mimo. To mi prijde jako hysterie. Ohleduplnost kuraku by byla nekdy na miste nejen na fotbale. Jak uz jsem psal jsem odnauceny kurak ale koureni jinych mi nevadi,asi to dokazu pochopit. Chodim na kazdy zapas do 106 a nezaznamenal jsem nikdy problem s tim ze by nekoho obtezoval kour z cigarety.
Budu mit vedle sebe radsi kuraka ktery chodi pravidelne nez nekoho kdo prijde jen kdyz se dari a jeste mrmla na to ze stal frontu a ze tam nedej boze nekdo kouril. Kdyz nas tam chodi pet a pul tak nikdo nerika nic,zajimavy.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 06.02.2016 01:25 |"koureni jinych mi nevadi" u teto vety by se dalo skoncit. ale dobre. svete div se, ale nekomu to vadi. pravda, fotbal neni kino ani divadlo, vsichni mame radi fotbalovou atmosferu a proto drtiva vetsina lidi skousne obtezovani kourem. to ale nic nemeni na tom, ze kuraci obtezuji nekuraky notabene jim dokonce skodi na zdravi. souhlasim, ze kdo chce jit do kotle musi se mu prizpusobit. zijeme v ČR 2016. mozna za generaci uz bude pristup jiny. ja ale primarne mluvim o imbecilech, kteri klidne huli v jinych sektorech, kde jsou kolem nich deti. treba zakovske tymy Slavie. je jedno, ze Vam to nevadi. jsou tu ovsem pocetne zastupy fanousku, kteri se branit vuci tomuto obtezovani neumi a tech se MUSÍ zastat klub, protoze maji plne pravo nebyt obtezovani. rozhodne ve vsech smerech vetsi nez pravo kuraku hulit, kde se jim zamane
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
steev (přítel SN) před 9 lety 06.02.2016 06:49 |Nezlob se na mě ale tohle je klasická hysterie. Je pravda že můžu posoudit jen situaci v sektoru do kterého chodím ale to ty taky ne? Většina lidí si jde stejně zapálit o poločase. Stadion neni uzavřená hala.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 06.02.2016 15:00 |hysterie nehysterie, ber to jako hlas z druhe strany barikády. psal jsem už dřív, že nemám pro kuřáctví pochopení. mně, stejně jako drtivé většině nekuřáků, vadí, když mu někdo hulí pod nos. jestli se proti tomu aktivně brání je věc jiná. když je někde nahulíno jak v knajpě, tak žádná obrana není
stadion neni uzavřená hala ok. a teď si představ, že kouření je zakázáno i na Olšanských hřbitovech. otevřenost, rozlehlost ani návštěvnost nejsou jedinými kritérii ...
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
steev (přítel SN) před 9 lety 06.02.2016 15:52 |Hele mě je to fakt jedno,bojuj si proti tomu jak chceš.Mně to nepřijde tak hrozný.Co si pamatuju tak se na fotbale(Slavii) kouřilo vždy a nevim že by byly nějaký problémy.
Re: Novinky v systému prodeje vstupenek do Edenu
afro před 9 lety 06.02.2016 19:02 |To ale přece neznamená, že to spoustě lidí nevadilo už dříve.