Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

A tým Slavie v pondělí odcestoval do Španělska, konkrétně do místa jménem Marbella, kde se věnuje herní části přípravy na jarní sezónu. Již zítra vyběhne k prvnímu přípravnému zápasu, místo původně avizovaného Dynama Kyjev bude soupeřem sešívaných čínský klub Jiangsu Suning.

Trenér Uhrin nominoval na herní soustředění do Španělska 26 hráčů včetně tří brankářů, jmenovitě jde o následující hráče.

Brankáři: Martin Berkovec, Jiří Pavlenka, Josef Řehák
Obránci: Jiří Bílek, Jan Bořil, Simon Deli, Michal Frydrych, Libor Holík, Tomáš Jablonský, Martin Latka, Jan Mikula
Záložníci: Antonín Barák, Milan Černý, Josef Hušbauer, Levan Kenia, Jaroslav Mihalík, Karel Piták, Tomáš Souček, Jan Štohanzl, Miljan Vukadinovič, Jaromír Zmrhal
Útočníci: Jan Kuchta, Zdeněk Linhart, Muris Mešanovič, Milan Škoda, Lukáš Železník

Dnes byla potvrzena změna v rozpisu přípravných zápasů, utkání proti Dynamu Kyjev se posouvá z původního zítřejšího termínu na pátek 5. února a bude tak generálkou na první jarní ligový zápas proti Brnu. Nahrazuje v tomto termínu zrušený zápas proti ruskému Krasnodaru. Zítra, ve středu 27. ledna v 16:00 se Slavia utká s čínským týmem Jiangsu Suning. Ten víří v posledních týdnech evropské přestupové vody, nedávno prosákla do médií zpráva, že nabízí hvězdě Premier League Yaya Tourému plat 230 tisíc liber týdně (!) po zdanění. Dlouho to také vypadalo, že klub uloví útočníka AS Řím a dalšího reprezentanta Pobřeží Slonoviny Gervinha, ten ale nakonec míří do jiného čínského klubu Hebei China Fortune. Jiangsu Suning nyní jedná s Chelsea o přestupu brazilského záložníka Ramirese. V současnosti je příští soupeř Slavie zajímavý z evropského hlediska především tím, že jej vede bývalý rumunský reprezentant Daniel Petrescu.

Aktuality z pobytu slávistů ve Španělsku můžete sledovat na sociálních sítích pod hashtagem #SKSMarbella2016.

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 15:12 |  
    0 0

    Proč ne... Hlavně bez zranění.

  2. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 15:19 |  
    0 0

    A proc neni Kyjev nekdo vi?

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 15:20 |  
      0 0

      Kyjev je, Krasnodar není.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        celtix     před 9 lety 26.01.2016 15:49 |  
        0 0

        A proč neni Krasnodar ?

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          slaviator     před 9 lety 26.01.2016 16:06 |  
          0 0

          Posilovani Slavie vede k prvnimu uspechu! Vedeni Sparty se obava ppsilene Slavie a v ocekavano sveho debaklu s ruskymi bezkari a skokany na lyzoch z Krasnodaru zatlacilo na tento historicky druhorady rusky klub aby zrusil pratelske utkani se Slavii, ktera na jare pojede na titul!

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      bedy     před 9 lety 26.01.2016 15:20 |  
      0 0

      S Kyjevem bude generálka 5.2.

  3. pan Filípek je dobře vymletej

    Humessi     před 9 lety 26.01.2016 15:58 |  
    0 0

    Nechápu, jak tohle může napsat novinář (i když deník Spart). S takovým chováním, co v textu zmínil sice nesouhlasím, ale rozhodně se to netýká jen slávistických fans, ale celkově fans v celé ČR. Jak tohle může napsat???

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Pepino44     před 9 lety 26.01.2016 16:34 |  
      0 0

      No, vždyť se pod to stydí i podepsat.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Pinturichio     před 9 lety 26.01.2016 17:10 |  
      0 0

      cetl jsem to do pulky a pak me ten blabol prestal bavit.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        TSeguinTS     před 9 lety 26.01.2016 18:54 |  
        0 0

        Já to dočetl. Jediný můj závěr: sparta se opravdu začíná bát a bojovat všemi prostředky ještě před tím, než náš posílený tým odehrál jediné utkání proti kvalitnějšímu soupeři. Ale co taky můžeme očekávat od bolševika že?.)

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          bongor     před 9 lety 26.01.2016 19:32 |  
          0 0

          Tohle je rajská hudba! Sparťani už bulí a to ještě nezačala soutěž!
          To se mi líbí · Odpovědět · 1 · 1 hod

          Jenda ' Johnny ' Šíma
          Bez urážky pane Filípku, ale za takovýhle článek by Vás měli vyhodit hned na místě a měl by jste se stydět. Nejsem slávista, ale takový bulvární blábol, který chce vyvolat akorát další nevoli a negativní diskuzi slávistickým fanoušků, může napsat jen opravdový hňup, který se ve svém zaměstnání nudou škrábe v prdeli.I kdyby Vám naházeli všichni slávisti na barák svoje exkrementy, nebude to větší směsice sraček, než Vámi výše prezentovaný text. (Nepovažuji to ani za článek)

          Já jsem to dočet a vybral jsem si dvě pěkné a výstižné reakce.Napiš soudruhu brzy ještě něco dalšího ať nás potěšíš.

  4. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    zeleznik2     před 9 lety 26.01.2016 16:32 |  
    0 0

    Že by vyšší zájmy?každopádně škoda, že nebude srovnání s Kyjevem, byl by to zajímavý soupeř. V nominaci pro mne jedno velké překvapení Libor Holík, jsem zvědavý, jak si povede, no a pak Míňa to byl můj velký adept na odchod.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 16:37 |  
      0 0

      Přečti si prosím, ještě jednou ten článek. Děkuji

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        Meny     před 9 lety 26.01.2016 16:52 |  
        0 0

        Možná to myslel tak, že nepůjde porovnat zápas s Krasnodarem a zápas s Kyjevem :)

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Pepino44     před 9 lety 26.01.2016 16:40 |  
      0 0

      Již psáno nahoře, s Kyjevem hrajeme (snad to také nezruší), vypadl Krasnodar.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Boss82     před 9 lety 26.01.2016 16:50 |  
      0 0

      Nevím, jaké vyšší zájmy máš na mysli. Každopádně mým vyšším zájmem je, aby sis pořádně přečetl článek, na který se chystáš reagovat.

  5. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    winter (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 16:59 |  
    0 0

    Zápas s Krasnodarem měl být v tv, bude tak na ČTsport místo toho zápas s Kyjevem? Jestli ne tak to je škoda...

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 17:19 |  
      0 0

      O to větší důvod to dávat. Hrát generálku proti osmifinalistovi aktuální LM!! Těším se. Bude to skvěla prověrka a zkušenost pro kluky. Snad nám nenapraskaj před ligou :-)

  6. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    Barra     před 9 lety 26.01.2016 17:26 |  
    0 0

    Tak Yaya Touré ma nabidku ze by si mohl ve veku 33 let vydelavat neuveritelnych 36 mil kc mesicne (230,000 × 4,5 × 35) po zdaneni u Jiangsu Suningu. Jiz v minulosti jsem se zminil, ze Yaya Toure svoji karieru zacinal u "vesnickeho" klubu Beveren (odkud take pochazi Jean-Marie Pfaff, starsi generace ho bude znat jako brankare Bayernu Mnichov). Yaya Toure prisel do Belgie spolu s kamarady ve veku 18 az 19 let z Pobrezni Slonoviny, odkud je take nas Simon. Beveren stal pred krachem, nemeli penize na belgicke hrace, tito mladici byli jedina sance jak postavit na hriste 11 hracu. A vetsina se po rozpacitem zacatku, kdy hrali fotbal jine dimense a vubec neumeli branit, dobre aklimatizovala a dotahla to daleko. Yaya presel pres Metalurg Donetsk, Olympiakos, Barcelony az do Manchester City, Gervinho hral za Arsenal a AS Roma, Eboué 7 let u Arsenalu, Boka a Romaric hrali v Francii a Spanelsku. Vsichni si splnili sen vydelat si fotbalem. V Beveren, kde zacinali zacatkem 2000, brali pod 25tis kc mesicne. Dukaz je talent je jedna vec, bez driny to ale nejde. Preji Simonovi Deli podobopu karieru u nas.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        Barra     před 9 lety 26.01.2016 20:18 |  
        0 0

        A nic. Jen ze by Yaya Toure jak jsem ho znal v 2001 dostal v Slavii po 4 mesicu padaka, stejne jako Joseph Mensah, a kriticke slavisticke publikum by ho nemilosrdne vypiskalo.. A kam to Toure dnes dotahnul. Jsem rad pro Dame Diopa ze sel na hostovani, snad do stane sanci. Bohuzel mela Sparta doposud lepsi pristup nez Slavie s hraci z cerneho kontinenetu. S Wilfriedem Bony bodovali naplno, s Simonem Deli pochybovali, nepoznali vcas jeho kvality. Nastest pro nas.

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 21:12 |  
          0 0

          Hlavně mají v tomto směru lepší scouting nebo kontakty na agenty.

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          hiker42     před 9 lety 26.01.2016 21:18 |  
          0 0

          Barro, díky za zajímavé okénko. jaký měl prosím tenkrát Beveren "odpad"? protože ti hráči z r. 2000,co jste jmenoval, to je dream-team :) jinak souhlas, že rumun má čuch na africké fotbalisty, třeba Konaté, to je v české lize úkaz. puštění Simona k nám jsem vlastně doteď nepochopil:). tady musíme hodně zabrat, ale spíš mi přijde, že se dá "těžit" v bývalých periferiích R-U - Černá Hora, Halič..

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          Travinho     před 9 lety 26.01.2016 21:52 |  
          0 0

          Nechápu co mají Mensah a Diop společného s Tourem či Gervinhem. Jedině snad to, že jsou černí. Jinak opravdu nic. Dame proti silným soupeřům opakovaně hoří. Mensah hraje druhou dánskou ligu, nevím proč s ním mít trpělivost, když byl nejhorší hráč i v juniorce? Protože je černý?

          • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

            Fulham     před 9 lety 26.01.2016 23:49 |  
            0 0

            Správně Travinho! Také jsem pro , aby Barra své příspěvky nepsal vlámsky....kdo to ma chápat.:-)

          • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

            Barra     před 9 lety 27.01.2016 00:17 |  
            0 0

            Ja jsem na rozdil od tebe videl Gervinho a Toureho tydne u nas hrat v lize, kdyz prisli do Evropy. Nebyli ani o chlup lepsi nez Diop nebo Mensah, ale dostali sanci a tvrde na sobe pracovali. Je naivni si myslet ze mladi hraci z Afriky budou ihned zarit jako hvezdy. Viz Bony a Simon Deli - potrebuje to svuj cas.

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 09:09 |  
              0 0

              Takže všichni černí jsou stejně nadějní a když se jim dá čas, tak budou všichni lepší než naši hráči? Tak proč to vlastně hrajem s lidmi z ČR?

              • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                Barra     před 9 lety 27.01.2016 10:23 |  
                0 0

                Celkem podivna reakce, nemyslis? Zda se mi celkem smutne ze na to musim odpovidat. Ne, vsichni samozrejme nebudou lepsi nez "nasi" hraci, ale to jsem nikde nepsal. Presto, jestli-ze si jednou vybereme a dovedeme Josepha Mensha, tak predpokladam ze Slavie tak delala protoze v nem videla nejakou moznou budoucnost. A pak mu take musi dat sanci a ne ho po 4 mesicich poslat domu. Nikde neni samozrejme zaruka ze se z neho stane druhy Wilfried Bony nebo Simon Deli. Dovolim si tvrdit ze s africkymi hraci mam o neco vetsi prehled a zkusenost nez je bezne v Cesku. U Beerschotu ale i v Benelux-lize se jich po rozpacitem zacatku dost chytlo, ale v minulosti jsem vice krat psal ze tito hraci potrebuji daleko vetsi cas na adaptaci nez napriklad hraci z Latinske Ameriky, kterych u nas v lize take dost hralo a hraje. Hraci z Afriky maji totalni jiny zpusob hry nez jsme zvykli v Evrope a musi se prispusobit. A ano, 18-lety Yaya Toure a spol byli schopni po dobrem zakroku nadsene predvadet vitezne tanecky na hristi, i kdyz hra uz davno pokracovala a prvni dobry zakrok ihned pokazili tim ze zapomneli zustat koncentrovani. A ne, nikdo nemohl tusit jestli Toure a Gervinho budou stacit na evropsky fotbal, stejne jako pred 3 lety malo kdo to same vedel u Simona Deliho. Nebo ty snad ano? Ty jsi tusil v 2012 ze Milan Skoda bude o 3 roky pozdeji takovy 'sniper'?

                • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                  honza_sl     před 9 lety 27.01.2016 10:24 |  
                  0 0

                  Tak nás dělilo 5 minut :-)

                  • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                    Barra     před 9 lety 27.01.2016 10:29 |  
                    0 0

                    Dekuji ti za tvuj prispevek - jsem si jisty ze Plisek, Jinoch a ostatni celnove sportovni rady a vedeni to vidi stejne jako ty.

                    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                      honza_sl     před 9 lety 27.01.2016 10:56 |  
                      0 0

                      Tak já pevně doufám, že to vidí mnohem lépe a kvalifikovaněji než já, neb jsem na rozdíl od nich jen amatér a fanoušek :-)

                • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 10:46 |  
                  0 0

                  Ok, takhle to je. Jen jsi v minulosti i teď srovnával nesrovnatelné hráče a neříkal to B. Kdyby ti naši dostali více času, tak by to stejně nikam nevedlo. Neprosadili se ani potom. Takže bych spíš věřil trenérům, že to rozpoznali dříve. K otázkám na konci příspěvku- ve Spartě o Simonovi věděli (i o několika dalších), proto přišli, ale jako ho mohli pustit společně s Balajem k nám, to nechápu. Ve Slavii ty kontakty zatím nejsou, ale stejně je to nejspíš trochu zbytečná diskuze, když bylo dopředu řečeno, že se Slavia zaměří spíše na Balkán či nižší španělské soutěže než na Afriku (kromě prioritního Česka a Slovenska).

                  • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 10:50 |  
                    0 0

                    Takže zkrátka v tomto s tebou souhlasím. Jen je otázka, jak a kde ty mladé hráče sebrat + jestli opravdu vedení někdy bude chtít jít do tak velkého rizika. Protože náklady navíc to jsou. Nemluvě o know how.

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              Travinho     před 9 lety 27.01.2016 09:56 |  
              0 0

              To že jsi viděl Gervinha je sice hezké, ale mě zajímá kolikrát jsi viděl Mensaha nebo Diopa?

              • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                honza_sl     před 9 lety 27.01.2016 10:17 |  
                0 0

                Chlapi, proč se tu hádáte, když si můžete roztrhat občanky? :-)
                Tak Barra snad netvrdí, že každý černoch bude superhvězda, jasně, že je tam odpad. Zato říká, že v SKS by i ty dnešní černé hvězdy v mladém věku (kdy byli "nemehla" a museli se toho hodně naučit) trpělivost nenašly. Takže ten černý hráč, který potřebuje čas na to, aby se adaptoval, u nás tu šanci a čas nedostane.
                To není o srovnání těch hráčů, ale strategického myšlení a přístupu klubu - prostě jich nabereš - postupně - dejme tomu 10 (za rozumné, v porovnání s českými hráči však levné peníze) a dáš jim cca 2-3 roky čas (juniorka, pak hostování, pak možnost v A týmu). A je určitá šance, že třeba z jednoho až dvou se stane solidní hráč pro naši ligu a z jednoho třeba superstar typu Bony. Alespoň takhle já tu Barrovu myšlenku chápu.
                Samozřejmě se to musí zase dělat s rozumem, aby tu nebylo 30 hráčů, pro který není místo, berou plat (i když ne malý) a perspektiva je 0. To je zase úloha scoutingu.

                • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 10:27 |  
                  0 0

                  No, kdyby psal to co ty, tak má pravdu. Otázka je, jestli v současné době v roce 2016 je ještě možnost najít v rozvojových oblastech takovéto poteciální superhráče, jestli již nejsou rozebrání/zamluveni zbytkem Evropy, kde na to prostě přišli dříve.

                  • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                    honza_sl     před 9 lety 27.01.2016 10:58 |  
                    0 0

                    Tak já myslím, že problém Vás dvou (Tebe a Barry) je, že se často nechápete a máte dost odlišný styl formulace myšlenek (kratší x rozvitější) daleko víc než to, že byste spolu nesouhlasili :-)

                    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 11:37 |  
                      0 0

                      To už je jak nějaká psychologická poradna, hihi. :-))) Budu se muset více upozadit. Ty piš více - tvé věty chápu snad správně a nerozčilují mě. :-)

              • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                Barra     před 9 lety 27.01.2016 10:26 |  
                0 0

                Asi tolik krat co ty jsi videl na vlastni oci 18-lete Toure a Gervinha - a presto o nich pises.

                • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                  Travinho     před 9 lety 27.01.2016 14:27 |  
                  0 0

                  Já o nich nepíšu. Já se zmiňuji jen o hráčích slavie, kteří podle mého potenciál neměli. Mensah, byl jenom rychlý a to ještě ne tolik a Dame už hraje v Evropě nějaký ten rok, tudíž nevím proč by měl dostávat další čas na adaptaci?

                  • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                    Barra     před 9 lety 27.01.2016 15:35 |  
                    0 0

                    A ja se zminuji o hracich kteri v 18 letech prisli do Belgie a ze presto ze jejich zacatky byly spatne, se po 2 letech a nejakych 60, 70 zapasech ktere nucene museli stravit v A-cku protoze klub nemel zadnou jinou nahradu za ne, se stali hraci kteri patri(li) do svetove tridy. Netvrdil jsem nikde ze kazdy hrac z Afriky to dotahne tak vysoko, jak se mi jeden kolega snazil vlozit do ust, stejne jak ani v pripade Mensahy a Diopa nerikam ze jednou z nich budou hraci extra tridy. Rikam jen ze africti hraci nemuzou od prvniho dne svymi vykony strcit ostatni do kapsy, ze potrebuji cas na adaptaci. U Mensahy si myslim ze 5 mesicu nestalo za to, ale mozna to bylo dane ekonomickou situaci Slavie a dostal by ted delsi cas aby ukazal co umi a co ne. U Dame Diopa neberu armenskou ligu zrovna jako prototyp evropskeho fotbalu, i kdyz ani tam se neztratil. Moc vypodavajici bude v jeho pripade hostovani v Zlinu, snad tam dostane sanci kterou u Slavie vzhledem k jejimu kadru tezko mohl dostat.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Fulham     před 9 lety 26.01.2016 20:10 |  
      0 0

      Tak Simon na díky pravidelné nominaci do repre slušně našlápnuto - myslím že největší kapitál máme právě v něm. A sumy za přestupy a platy u čínských týmů ukazují, že moje představa jednoho či dvou ,,čiňánků" u nás byla dost naivní...:-) co se týká Jakuba Dovalila a jeho angažmá u dvacítky SAE - možná bude svému poslání vyhledávat talenty pro nás blíž.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        slaviator     před 9 lety 26.01.2016 21:02 |  
        0 0

        Cinani chtej prilakat na svoji ligu cinsky divaky... kteri sledujou premier league (treba Manchester United ma vic fanousku a vetsi trzby z merchandisingu v Cine nez v Anglii...) a proto se snazi prilalat hvezdy a hrace co hvezdama byli - viz v minulosti Anelka ci Drogba...

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          Fulham     před 9 lety 26.01.2016 21:38 |  
          0 0

          Když ono je jich....jen sem jednoho lepšího dostat a hrát s ním EP....neskutecnej potenciál

  7. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    lassiter     před 9 lety 26.01.2016 17:28 |  
    0 0

    Pan Filípek mi vždy přišel jako poměrně kvalitní a nestranný novinář, určitě to lepší z deníku sport. Bylo na něm tedy delší dobu znát, že má spadeno na morální strážce slávistické čistoty a jsem přesvědčen, že v době, kdy tu byl Horník jednou nohou, měl již napsaný článek podobného typu jako dnes. Horník mu bohužel nevyšel, ale zřejmě si řekl, že si počká na další příležitost. Když přišel dres s hvězdou, zaradoval se, článek oprášil a akutalizoval. Jenže hvězda není. A to dost kazí připravenou pointu. Pan Filípek na konci svého článku s nadějí vzývá další příležitosti pro test slávistické morálky, ale sám již na ně čekat nechce. Článek upraví, přidá do něj pět domělých, horkou jehlou spíchnutých, slávistických hříchů a publikuje. Internetová diskuse slávistů mu stačí jako důkaz licoměrnosti, nehledě na to, jaký výsledek měla. Není ale snad výsledek téhle diskuse tím, co by ho mělo zajímat? Pan Filípek vede svůj článek k předem připravenému závěru, nehledě na to, že Horník je kdesi v Jablonci a hvězda na dresu nikde. Není snad tohle důkaz toho, že v některých věcech ve Slavii pořád ideály nad pragmatičností vítězí? Filípek však přesto v zásadě dochází k opačnému závěru, zvláštní.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      smely (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 17:41 |  
      0 0

      ja se jenom divim, ze se jeste porad nekdo divi, jake nesmysly jsou strazci mravni cistoty z Letenskeho Hlasatele schopni vyplodit, aby si v ramci sve vlezdoprdelnosti svemu majiteli vyslouzili svou mrzkou odmenu. Ale jak pravi prislovi : psi stekaji, karavana jede dal. A jednou se budou i oni divit...

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Tomski     před 9 lety 26.01.2016 17:43 |  
      0 0

      mám z toho stejný pocit...také jsem ho vnímal jako jednoho z těch kvalitnějších...

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Barra     před 9 lety 26.01.2016 18:07 |  
      0 0

      Echt Slavista by tedy podle Filipka nesouhlasil s vstupem CEFC do Slavie. Jasne. Slavie se stava pro Spartu nejvetsi konkurent a hrozi ji z nase strany nejvetsi nebezpeci. Kazda prilezitost jak se snazit nas rozhodit, zesmesnit prijde vhod. Kde se o nas v minulosti dlouhe dny nepsalo, tak ted je tomu naopak. Dnesni evaluace posil s spartanskym Zahustelem je typicky priklad. Posila jako hrom, zato 'nas' Husbauer prozatim nic moc.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        Kenny     před 9 lety 26.01.2016 18:17 |  
        0 0

        Na mě to dělá dojem, že sparťani začínají mít strach.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        Travinho     před 9 lety 26.01.2016 21:53 |  
        0 0

        Pokud si někdo troufá hodnotit kvalitu posil po fyzické stránce přípravy,...

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      spojka     před 9 lety 26.01.2016 18:16 |  
      0 0

      Mně naopak vždy přišel jako taková light verze Konečníka, čili opravdu nic co by stálo za přečtení. Je opravdu neskutečné, co si ten ansámbl pod šéfredaktorem Tomkem dovolí vydávat za žurnalistiku. Deník Sport je ostudou sportovní novinařiny už dlouho, ale to, co v zimní přestávce předvádí všichni tihle Filípkové, Vackové, Podroužkové, Häringové nebo Konečníci, to už je vrchol. Nebo spíše dno.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        spino     před 9 lety 26.01.2016 18:22 |  
        0 0

        Velkou chybou je, že v České republice není další sportovně zaměřený deník, takže Sport může servírovat tuto nekvalitu a zároveň se nemusí bát vysokého odlivu čtenářů. Kdyby se třeba takový Hattrick rozšířil na deník, to by byla jiná kvalita....

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Betynka58     před 9 lety 26.01.2016 23:15 |  
      0 0

      Tak to já, vzhledem k jeho dřívějším článkům o Slavii, jsem ho měl naopak vždy za zdaleka největší pako z toho sporťáckého ansámblu, z toho důvodu mě tedy ten jeho dnešní výplod vůbec nepřekvapil.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      spino     před 9 lety 26.01.2016 18:19 |  
      0 0

      Velké zklamání! Po 4 měsících se prostě od rozdělané práce neodchází. (můj názor)

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        AlesJa     před 9 lety 26.01.2016 18:35 |  
        0 0

        souhlasím ale prachy jsou prachy

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 20:27 |  
        0 0

        Prosím tě nech toho,podle mě je to nabídka která se neodmítá,navíc si myslím,že nějaká domluva mezi Dovalilem a vedením existuje i ohledně budoucnosti.Jak se říká přej a bude ti přáno.

  8. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    bedva (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 18:49 |  
    0 0

    OT: Je jeste pripadne mozne se nejak prihlasit na to zitrejsi setkani?

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      jane (admin)     před 9 lety 26.01.2016 19:32 |  
      0 0

      Pokud splňuješ podmínku registrace nicku delší než půl roku, tak dnes do 20:00, email kaufnerova@slavistickenoviny.cz.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        Faris (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 20:17 |  
        0 0

        Hmm, hloupy dotaz, jsem zaregistrovany na setkani, ale nejak jsem si nenapsal v kolik presne to je a kde a info odtud zmizelo? Tusim nejak v 7 hod zitra? Psali nejaky Board room, tam se jde jak? Diky za info, pokud znate podrobnosti

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          quelhar (admin)     před 9 lety 26.01.2016 21:42 |  
          0 0

          19:00 v boardroomu Slavie v Edenu. Vstup skrz VIP recepci uprostred zapadni tribuny, druhe patro.

          • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

            eomer (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 22:11 |  
            0 0

            Když už jsem jsme u toho- koho můžu poznat z diskutujících ( bude tam)?

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              lukas8 (admin)     před 9 lety 26.01.2016 22:19 |  
              0 0

              Já tam budu.

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              smely (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 09:10 |  
              0 0

              ja to dle predpokladu nestiham, zena je do 19.00 v praci, takze resim deti..

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              Travinho     před 9 lety 27.01.2016 09:58 |  
              0 0

              Také jdu...

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              ortevor     před 9 lety 27.01.2016 13:50 |  
              0 0

              jdu taky

  9. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    winter (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 19:49 |  
    0 0

    Pavel Janega @pjanega
    Nejdrazsi prestup v cinske historii je pry na spadnuti: klub Jiangsu Suning nabizi 32 milionu liber za Ramirese z Chelsea. #prestupy

    Zajímavé.. Je vidět že s žádnými nazdárky hrát rozhodně nebudeme, když jsou schopní nabídnout 32 milionů liber (1,1 miliardy českých korun) za přestup jednoho hráče :)

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 20:02 |  
      0 0

      Škoda, že s Jiangsu Suning nehrajeme později... :-)

  10. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    Radovan62 (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 21:15 |  
    0 0

    Mě zase strašně štve seriál 1 oddělení , kde se furt vystavuje vlajka sparty a ten Vetchý se k tomu propůjčil. Hnus pane Vetchý. Prosím nevíte v kterém divadle hraje , rád bych mu napsal.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      slaviator     před 9 lety 26.01.2016 21:30 |  
      0 0

      To mas fuk, reziser Prusinsky zase na Nove propasoval vlajku Slavie nekam... a Rudolf Hrusinsky ml. myslim do nekolika dilu Ulice vlajku Slavie, dostkrat se tam o ni zminil a epizodne tam.hral i Smicer...

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      smely (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 21:51 |  
      0 0

      Vetchy je pomerne velkej spartan, takze se k nicemu nepropujcil...

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        milos2     před 9 lety 27.01.2016 13:43 |  
        0 0

        Jo to je. A je docela pikantní, že jeho syn (5 let) kope ve slávistický přípravce. Prej si to doma mladej doslova vytrucoval :)

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      kleofas     před 9 lety 26.01.2016 22:15 |  
      0 0

      Hraje v Činoheráku, ale netuším, co mu chceš psát

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      sicilianbrno     před 9 lety 26.01.2016 22:16 |  
      0 0

      Vetchý je univerzál, neni vazanej divadlem, proto muže hrát kdekoliv...jinak bejvalej od maminy je veterinář z Brna a Vetchoš u něho byl se svým pejskem..prej je hodne na pohodu borec, milej, ukecanej, žádná primadona...docela nezvyklý na spartana, že mu to fandeni nezdegenerovalo mozek :-)

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        pinochet     před 9 lety 27.01.2016 00:20 |  
        0 0

        Hnus je celá ČT a mediální celebrity nemlich.

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          jarmik     před 9 lety 27.01.2016 08:48 |  
          0 0

          A která naše TV je tedy tvá oblíbená, případně pořad? Nova a Televizní noviny, Prima a Cesty domů, nebo Barrandov a Sejdeme se na Cibulce? Či TV Šlágr?

          Jedno doporučení obecně:
          Pokud uvažujete černobíle, nefanděte červenobílým. Slavia totiž má v sobě zakořeněnu inteligenci a kultivovanost a těmito výlevy jí děláte ostudu.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Malvin     před 9 lety 27.01.2016 07:31 |  
      0 0

      Činoherní klub, ale Vetchý je sparťan jako poleno, takže budeš akorát házet hrách na zeď.

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        smely (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 09:09 |  
        0 0

        v horsim pripade bude tvuj dopis davat k lepsimu s kamosema v hospode :-)

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Lukavo     před 9 lety 27.01.2016 09:36 |  
      0 0

      Najdi si na netu starý tel. film Upír ve věžáku s Tomášem Holým.
      Ty pukněš smíchy a kdyby to viděl Vetchý, tak mu praskne cévka...

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 09:47 |  
      0 0

      Promiňte, ale řešíte kraviny. Ten seriál je fantastický.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 13:05 |  
      0 0

      Komentář naprosto z cesty, bez urážky.
      Jednak se jedná o nejlepší seriál za poslední roky - dost možná vůbec nejlepší český detektivní seriál. Pak pan Vetchý je Pan herec. Je sparťan a to mu nezazlívám.
      Naopak mě v posledním díle pobavila scéna se slávistickým policistou, od kterého chtěl, aby mu pomohl pověsit sparťanskou vlajku na zeď nové kanceláře. Upřímně jsem se zasmál. Chce to trochu nadhledu.

  11. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    Borgetti     před 9 lety 26.01.2016 21:43 |  
    0 0

    Prosim Vás, víte někdo kdy hrála Slavia naposled s klubem mimo Evropu a klubů UEFA? Děkuji

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 22:59 |  
      0 0

      V létě 2008 proti repre Íránu

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 23:01 |  
        0 0

        A pak v zimě se dvěma týmy z Uzbekistánu - Lokomotiv Taškent a PFK Bunjodkor

  12. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 23:33 |  
    0 0

    Berol nejspíš do sparty: -( na slovenských webech

  13. Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 23:33 |  
    0 0

    Berol nejspíš do sparty: -( na slovenských webech

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 26.01.2016 23:35 |  
      0 0

      Bero

      • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

        pinochet     před 9 lety 27.01.2016 00:23 |  
        0 0

        To snad né!!!!! Jestli jsme náhodou při přestupech nebyli zbytečně skrbliví. Obávám se, že Bero může rozhodnout ligu.

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 00:57 |  
          0 0

          Tohle snad nemůžete myslet vážně! V tomto přestupním období se utratila za přestupy asi největší částka v historii Slavie a stejně někdo napíše tohle...

          • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

            malan (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 01:01 |  
            0 0

            Kór když ho viděli hrát sotva dva lidi tady, jinak je to dobře se šířící hoax o slovenském Messim:-)

          • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

            bongor     před 9 lety 27.01.2016 06:41 |  
            0 0

            Ten to klidně dá,má zcela zatemněnej mozek a z tý prošustrovaný miliardy už mu asi jebe.Chtělo by to ty kríply přeplatit,jak to oni udělali nám s JŠ.Půjčka za oplátku.

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              Malvin     před 9 lety 27.01.2016 07:48 |  
              0 0

              Pravdou je, že jsem si ho taky přál do Slávie. Sice jsem ho neviděl, ale statistiky má úctyhodný. Ale jakmile jsem viděl ten článek (Idnes), kde pěje ody na rudochy, změnil jsem názor. Pokud k nám nechce, ať jde třeba na tu Letnou. Stejně jako Šural. Ve Slávii bych chtěl hráče, pro které bude čest hrát v našem dresu.

              Jako například Bořil, ze kterého nadšení z přestupu k nám přímo čiší.

              Navíc, pokud by do sparty šel, akorát by zvýšil už tak velkou konkurenci v záloze, kterou tam mají a myslím, že jim hrozí velký problémy v kabině. Je tam spousta kohoutů ne jednom smetišti a většina chce hrát zaklad a dostat se na EURO. Po příchodu Šurala a možném příchodu Bera budou mít někteří hráči ve sparě smůlu.

              Takže to nakonec může skončit tak, jako když k nám přišel Dragiša Binič a nikdo mu pořádně nenahrál a z posily jako hrom nebylo nic.

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              smely (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 09:07 |  
              0 0

              Jestli to da, tak at to da , jsou to jeho penize, ja jsem rad za doplneni kadru hraci, kteri tu chteji byt. Sural k nam nechtel, Bero pravdepodobne taky ne. No a co ? Pokud si na Toaletne mysli, ze potrebuji mit 10 zalozniku a pokud si Stastny mysli, ze to ukociruje, tak at si delaj co chtej, co je mi do toho. Ja se tesim na nase kluky. A verim, ze je na jare prejedeme...

              • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 11:07 |  
                0 0

                Kdyby přeci jen vyšel už nyní Švento, věřím, že by jsme z pozice přestupů zavřeli všem pusu - takové ty řeči: Chtěli Šural, šel do sparty. Chtěli Bera, šel do sparty. Za Dušana bych byl opravdu šťastný.

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          smely (přítel SN)     před 9 lety 27.01.2016 07:55 |  
          0 0

          :-))) tak ten je slusnej...

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          jarmik     před 9 lety 27.01.2016 08:54 |  
          0 0

          Sotva dopíšu komentář k tvému exkrementu ohledně České televize, vidím, že v kydání hnoje úspěšně pokračuješ...

        • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          Humessi     před 9 lety 27.01.2016 09:34 |  
          0 0

          I já chtěl Bera, ale kde berete tu jistotu, že se v ČR prosadí? Kdyby to byla taková turbo hvězda, tak už je někde na ostrovech v mládežnickcýh výběrech od 15 let. A že vedení bylo skrblivé? To je k smíchu

          • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

            Malvin     před 9 lety 27.01.2016 09:48 |  
            0 0

            Nikde, jistotu nemůžeš mít u žádnýho novýho hráče.

            Myslím, že pěkný příklad je třeba Ašanin, který k nám kdysi přišel, protože moc nestál , ale moc se od něj nečekalo a pak to byl jeden z nej obránců v lize.

            Naopak, když k nám kdysi přišel s velkou slávou Švancara, tak vyhořel jako papír.

            A určitě by jsme dali dohromady daleko větší množství příkladů.

            • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

              honza_sl     před 9 lety 27.01.2016 11:01 |  
              0 0

              Copak Švancara, ale Fenin... :-)

              • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

                PetCC     před 9 lety 27.01.2016 11:15 |  
                0 0

                Fenin byl zadarmo, narozdíl od Švancary.

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      wymaz     před 9 lety 27.01.2016 09:08 |  
      0 0

      :-)

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Ulquiorra     před 9 lety 27.01.2016 09:49 |  
      0 0

      V Holesovicich na vystavisti lze slavit i nazivo :)

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

          před 9 lety 27.01.2016 11:46 |  
      0 0

      Zajímavá nefotbalová informace :-|

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      Travinho     před 9 lety 27.01.2016 14:41 |  
      0 0

      Já něco podobného zaslechl o Kweukem, že bude mít tak o 5 let víc...

    • Re: Zítra ve Španělsku proti Jiangsu Suning

      lukas8 (admin)     před 9 lety 27.01.2016 15:10 |  
      0 0

      On se tenhle problém netýká jen afrických hráčů - viz v minulosti Falcao.