Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

S blížícím se přestupovým obdobím a koncem podzimní části sezóny nabírají na síle přestupové spekulace. Těm o Slavii věnuje tentokrát hlavní téma deník Sport, který přišel s dalšími jmény, o která se údajně Slavia zajímá. Na webu najdete článek zde.

Sport přináší už jedno konkrétní jméno, které by takřka jistě mělo do Edenu dorazit v zimní přestávce. Je jím Lukáš Železník, kapitán asi největšího ligového překvapení, totiž Zlína. Ten jako nováček nasbíral v 14 zápasech 20 bodů, sám Železník vstřelil sedm branek a drží se v popředí tabulky střelců. Jeden z největších kandidátů na sestup tak kráčí jistě a rychle za záchranou a není divu, že o jeho nejzajímavější hráče bude v zimě zájem. Nic zatím sice není podepsaného, ale i z rozhovoru s Železníkem, který lze najít v tištěné verzi Sportu, jasně vyplývá, že hráč má do Slavie namířeno.

Mnoha fanouškům asi nebude příliš po chutí fakt, že Železník se na Twitteru v poslední době prezentoval jako velký fanoušek Sparty a slavil její postup do pohárové Evropy. O jeho možném brzkém příchodu do Slavie ale hovoří i fakt, že nedávno všechny tyto tweety smazal a naopak začal sledovat twitterový účet Odboru přátel Slavie. V rozhovoru pro Sport pak obdivně hovoří o slávistické historii, doslova tvrdí "Hlavně ta historie mi imponuje." Zda si získá přízeň slávistických fanoušků, to se zřejmě ukáže již velmi brzy, výchozí pozici však bude mít asi trochu těžší než jiní hráči, o kterých Sport spekuluje.

Na úvodní dvoustraně totiž nalezneme celkem 16 jmen, která Slavia může zvažovat a kterým redaktoři tohoto deníku přiřadili procentuální pravděpodobnost jejich příchodu. Pro úplnost tedy zmiňme všechny tyto hráče. Vedle Železníka, u kterého Sport uvádí 100% pravděpodobnost příchodu, je druhým v řadě možná trochu překvapivě Vukadin Vukadinovič s 90%. Tohoto hráče není třeba nijak představovat, strávil ve Slavii minulou sezónu a zaujal jak vysokou aktivitou v nábězích po křídle, tak nízkou efektivitou centrů a přihrávek. Aktuálně hostuje z Jablonce ve Zlíně. Daleko těžší kalibr je ovšem třetí v pořadí - ofenzivní záložník a reprezentant Martin Pospíšil z Jablonce s pravděpodobností 85%! Odchovanec Sigmy Olomouc má za sebou krátkou epizodu na hostování v Plzni a přestup do Jablonce v létě 2014. Tam patří ke klíčovým postavám a je navíc přesně typem hráče, který Slavii při častých absencích Levana Kenii zoufale chybí.

Koho zmiňuje Sport dále? Lukáš Sadílek (80%) ze Slovácka je hráčem pro budoucnost, Zdeněk Ondrášek (65%) naopak již poměrně zkušeným hráčem na hrot útoku, kde by mohl doplnit Škodu a Železníka. Navíc je od ledna volným hráčem, protože neprodloužil smlouvu v Tromsø. Ondřej Petrák (65%) je odchovancem Slavie, v druholigovém Norimberku však aktuálně vůbec nehraje.

Mnohé slávisty asi nepotěší 60% pravděpodobnost příchodu Josefa Hušbauera ze Sparty, který poslední dobrý fotbal hrál před rokem a půl, od té doby se ale neprosadil v průměrném italské Cagliari a po návratu do Sparty je jen stínem bývalého nejlepšího střelce ligy. Nejčastěji skloňovanému jménu na slávistických diskuzích - Josefu Šuralovi z Liberce - přiřadil Sport pravděpodobnost příchodu  do Slavie 50%, stejně je na tom útočník nebo křídlo Stanislav Tecl z Jablonce.

V poslední sedmičce jsou pak hráči, jejichž pravděpodobnost příchodu je nižší než 50% a mezi nimi najdeme i nějaké hodně absurdní nápady, ostatně posuďte sami: Marek Hanousek (45%), Jiří Pavlenka (40%), Aidin Mahmutovič (35%), Ondřej Zahustel (30%), Adam Hloušek (15%), Bořek Dočkal (10%) a Milan Baroš (5%).

Jak to tak bývá, když přinesete dostatečně početný seznam ligových a exligových hráčů, je vysoká pravděpodobnost, že někoho opravdu trefíte. Dá se tedy čekat, že někteří hráči z tohoto seznamu opravdu do Slavie zamíří. Koho z nich Slavia potřebuje a kdo by byl naopak přestupovou minelou, to samozřejmě můžete rozebrat v diskuzi pod článkem.

Komentáře (233)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    petrjir     před 9 lety 25.11.2015 09:41 |  
    0 0

    Trochu mě překvapuje, že se tam neobjevuje jméno Švento (což je možná spekulace spíše fanoušků), ale hlavně Bořil.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Betynka58     před 9 lety 25.11.2015 12:17 |  
      0 0

      Ta absence Bořila mne také překvapuje, s ohledem na to, že na sklonku léta byl již jednou nohou ve Slavii.

  2. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    AdJap     před 9 lety 25.11.2015 09:45 |  
    0 0

    Mně by se asi příliš nelíbili hráčů ze zahraničí, co se vracejí do české ligy. Ono to totiž většinou už nevychází a ti hráči nejsou už tak platní jako před odchodem. Jsou výjimky jako např. Šmíca, ale to byla superhvězda.

    Navíc třeba Petráka bych v současné době moc nepochopil. Je to kvalitní hráč a odchovanec, ale dávalo by to smysl jedině, kdyby odešel Souček. Toho by byla na lavici škoda. Při systému, který trenér Uhrin praktikuje bych u něho spíše viděl Pavelku např.

    Dočkal a ten co žere koně, tak to určitě ne. Pomalí rudoši, kteří budou načichlí tou letenskou bídou...

    Vukadin je určitě zajímavá spekulace. Těžko říct, kdyby zlepšil tu finální fázi, tak by měl ohromnou platnost. Je otázka, dokáže to?

    Pospíšil, Šural, Mahmut, Zahustel za mě určitě ano. A přidal bych k nim i Pavlenku. At si to v zimě rozdaj s Berkym na férovku. Oběma by to mohlo jen prospět.

  3. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 09:46 |  
    0 0

    hezky komentar JV na twitteru :-) : ..a když nemáte Dočkala, vražte tam třeba Ondráška. Pejsek a kočička vaří přestupový #guláš

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      petrjir     před 9 lety 25.11.2015 09:56 |  
      0 0

      Z toho vyplývá, že toho Ondráška moc nechceme, což by byla škoda. Hráč zadarmo, gólový a takový ten grázlík, kterého Uhrin tak chce. No, uvidíme.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 10:07 |  
        0 0

        tezko z toho cokoliv soudit, podle me si jen dela prdel ze Sportu, coz mi prijde docela vtipny...

  4. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    dubas     před 9 lety 25.11.2015 09:50 |  
    0 0

    Tak ten Dočkal je blbost, ale představa, že ta plivající transka, zaparkuje svoje růžovoučké autíčko v Edenu je strašná.

  5. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    JS (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 09:50 |  
    0 0

    Já bych v první řadě vůbec nepodepisoval hráče z české ligy kromě té absolutní špičky, a tou jsou pro mě hráči formátu Pavelky, Sackeyho, Šurala anebo Kovaříka.
    Vidím daleko větší potenciál v zahraničí, ať je to Francie (což dokázal minule KJ), Jižní Amerika (chápu, že tam je to loterie) anebo Balkán (mládežnické výběry Chorvatska, Srbska, Bosny nebo Černé hory doslova přetékají talenty). Možná by nebylo od věci zaměřit se i na Ukrajinu, ze které se kvůli válečnému konfliktu mohou chtít stěhovat hráči dále na západ. A viděli jsme, že playeři typu Rybalka byli vysoko nad úrovní české ligy...
    Já pořád zmiňuji toho Luku Joviće z Crvene Zvezdy. Kdybychom ho letos koupili i za velké peníze (1-2 mil EUR), věřím, že ho do tří let prodáme pětkrát dráž.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      klimi     před 9 lety 25.11.2015 10:12 |  
      0 0

      Sackey? To je ten, co nehraje ani v Liberci? Nebo to byla jen nepovedená autooprava jiného jména? :)) Jinak si to nedokážu vysvětlit...

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Tomski     před 9 lety 25.11.2015 15:35 |  
        0 0

        je zraněnej...kdykoliv nehrál proti Slavii tak byl dobrej :-D

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      dubas     před 9 lety 25.11.2015 10:17 |  
      0 0

      Tak co se týče tak Zvezda tam je to saméj nadějnej mlaďas, Srnič, Katai, Jovanovič, ale prosím nerozebírat, jsem hrozně rád jak teď šlapou. Zvezda je rodinná a srdeční záležitost.:-)

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:06 |  
      0 0

      Sackey je slušný úlet.

      Psal jsem to už jednou a napíšu to znova: Luka Jović půjde rovnou na Západ, a to za pěkný balík. Srbské i chorvatské kluby umí prodat hráče do špičkových lig sami, nepotřebují k tomu žádnou mezistanici. Jović je i přes Číňany naprosto mimo naše možnosti, za něj už klidně dnes někdo vysází 5 milionů eur.

  6. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Rottax (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 09:50 |  
    0 0

    Tak kdybych si mohl vybrat 5 hráčů, tak v tomto pořadí: Pospíšil, Šural, Tecl, Petrák a Pavlenka. A Sadílka jako bonus do juniorky :).

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:06 |  
      0 0

      Taky přidám svých 5 hráčů ve stejném pořadí : Skalák, Šural, Švento, Pospíšil, Zahustel.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:36 |  
      0 0

      Za mne Šural, Kovařík (křídla potřebujem nejvíc ze všeho, oba by excelentně zásobovali Škoďáka, Šural navíc i sám golovej a dobře se na něj dívá), do dvojbloku před stopery k Součkovi někoho jako býval Grco (ještě lepší na té pozici byl jeden zmíněnej hráč před 18 měsíci, kdy byl nej střelec ligy) a z ciziny tvůrce s bekem jako byl Švento :)

  7. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    birkin     před 9 lety 25.11.2015 09:54 |  
    0 0

    z uvedených jmen by se mi jednoznačně nejvíc zamlouval Martin Pospíšil...ale pustí ho Pelta a za kolik? nevím, do kdy má v JBC smlouvu

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Barra     před 9 lety 25.11.2015 09:59 |  
      0 0

      Do 30.6.2017, jestli transfermarkt ma spravnou informaci.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      asanin     před 9 lety 25.11.2015 10:01 |  
      0 0

      Pelta by ho myslím pustil... CEFC mu dělá partnera reprezentace, takže musí poslouchat sokolík... Už to nebude ten Pelta, co s náma 6 let vyje_bával...

  8. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    asanin     před 9 lety 25.11.2015 09:57 |  
    0 0

    Za mě by bylo ideální posílení: Šural, Zahustel (oba na křídlo), Bořil (levý bek), Pospíšil a klidně ten Železník jako konkurence ke Škodovi. víc bych toho nebral.
    Na jaře by sestava Berkovec - Frydrych, Latka (Bílek), Deli, Bořil - Šural, Souček, Pospíšil, Zahustel - Kenia - Škoda byla bomba... Na lavici Bílek, Jablonský, Železník, Štohanzl, Voltr, Zmrhal, Mikula.... Ostatní na hostování, nebo pryč...

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 10:07 |  
      0 0

      To už by nás na domácím hřišti nemusela třeba Olomouc přehrávat :-)

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 10:11 |  
      0 0

      to vypada na prvni pohled docela pekne, ale pochybuju, ze nam Bolka pusti 2 hrace zakladu...

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 10:12 |  
        0 0

        misto Borila bych bral Sventa...

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:09 |  
          0 0

          To já tedy rozhodně ne.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:58 |  
            0 0

            myslim tim realisticky, jak pisu nahore Bolka urcite nepusti 2 hrace zakladu k nam a pro nas je dulezitejsi ten zahustel, tudiz misto borila bych bral Sventa...tot smysl meho prispevku...

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      AdJap     před 9 lety 25.11.2015 10:11 |  
      0 0

      Takle ta sestava samozřejmě vypadá solidně a asi by i Zmrhalovi pomohla konkurence, aby se začal ještě víc rvát. V tom klukovi to totiž je, ale furt je takovej připrděnej. 3 zápasy nic moc a pak na 1 vyletí. Potřebovali bychom, aby to otočil. Zároveň souhlas s tím, že hráči jako Štohanzl, Mikula, Jablonský nebo Voltr by měli zůstat a rvát se o místo i nadále, jelikož jsou to bojovníci a myslím, že i charakterově budou v pořádku. Otázka ale je, co si představuje tréna, že by se mělo hrát. Zatím mi přijde, že preferuje ten v současné době asi nejrozšířenější systém 4-2-3-1, což vyžaduje trošku jinačí střed.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        dubas     před 9 lety 25.11.2015 10:25 |  
        0 0

        Jarda hraje tak, jak hraje zbytek mužstva, když hrají dobře, jde jeho výkon ohromně nahoru, když hrajeme blbě, není ho vidět. To je ale částečně povahou, on asi nikdy nebude hlavní tahoun a hlavně je to tím, že ten kluk zatím poznal jen svrab a neštovice, prostě neměl vedle koho vyrůst a vyhrát se, ale to se teď změní a věřím, že jeho výkony půjdou hodně nahoru.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 10:13 |  
      0 0

      Já si myslim, že přivést víc jak 3 hotový hráče by bylo moc, to by zas trvalo dlouho, než by si ten tým sednul a sehrál se. Myslim, že příchod 2-3 špičkových hráčů by v zimním období bylo akorát. Pak už by to byl ten Jarolímovskej hazard.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:11 |  
        0 0

        Já jsem toho názoru, že přijít by měli v zimě přesně 4 hráči - 1 útočník a 3 záložníci, protože v té záloze opravdu není kde brát, tam je to čiré zoufalství. Krajní bek a další hráči můžou přijít až v létě, tam nás aktuálně bota tolik netlačí.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Travinho     před 9 lety 26.11.2015 08:50 |  
      0 0

      To úplně nevím. Abychom v sestavě neměli ani jednoho leváka a nalevo borce, který neútočí, to mi také optimální nepřijde.

  9. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    mpik     před 9 lety 25.11.2015 10:15 |  
    0 0

    Velká chyba by byla přivést Hušbauera, Dočkala, Vukadinoviče či Hlouška! Ani jeden z nich by nebyl dobrou posilou a první dva nechci navíc proto, že jsou rudí.

    V seznamu chybí Švento, ocenil bych zájem o Michala Kadlece, očekávám i některé zahraniční posily, které zatím neznáme.

    Ze seznamu se mi líbí Ondrášek, Pospíšil, Sadílek, samozřejmě Šural, Hanousek a i Milan Baroš (ten již skoro ve Slavii je, jen v šatně U7 :-))) )

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:14 |  
      0 0

      Michalem Kadlecem máte na mysli?

      http://www.eurofotbal.cz/hraci/michal-kadlec-2772/

      Mohu-li být tak smělý, k čemu by nám takový hráč byl? Starý drahý sparťan, který hraje na postu, který máme už v současnosti naprosto saturovaný? Díky, nechci.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:32 |  
        0 0

        Hlavně pokud je pravda, že bere v Turecku 60milionů ročně, tak tady by chtěl kolik tak?milion měsíčně? A to si takovej hráč opravdu nezaslouží, to už bych přidal radši Škodovi nebo Šuralovi.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Travinho     před 9 lety 26.11.2015 09:54 |  
      0 0

      Nevím, Hloušek je hráč, který v bundeslize nastupuje častěji než Kadeřábek a má velký potenciál na levém beku předvádět podobné výkony.

  10. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    vlastim     před 9 lety 25.11.2015 10:16 |  
    0 0

    Seznam jmen jistě zajímavý, ale víme přeci, jak moc jsou "informovaní" a hlavně "objektivní" redaktoři deníku Spart. Železník snad ano, Vukadin asi taky, ale nemyslím si, že by byli výraznými posilami. Ty bych viděl spíš v Šuralovi a Pospíšilovi. O těch jsem přesvědčen, že by nám pomohli.
    Zároveň věřím, že plivající a hádající se baleťák a Pepa největší hlava jsou pouhou spekulací. Kdyby totiž ne, začal bych pochybovat o zdravém rozumu našeho vedení.

  11. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    lassiter     před 9 lety 25.11.2015 10:18 |  
    0 0

    To jsou krásné články, člověk si tak nějak odvykl :-) Kdyby to tedy bylo na mě, pak bych se prioritně snažil posílit střed zálohy, ty kraje už se časem nějak dořeší. Takže za mě ideál duo Pospíšil - Pavelka, myslím že by si se Součkem uprostřed rozuměli. Pospíšilovi bych i věřil, u Pavelky nějak nevidím důvod, proč by měl chtít jít k nám a ne přes řeku. K nim jednoho útočníka, jednoho brankáře, jednoho hráče na kraj a byl bych pro zimu zcela nadšen :-)

  12. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 10:32 |  
    0 0

    minulý článek, komentář z Isportu:
    Josef Šural (50%) - V Liberci odmítá prodloužit smlouvu, která mu končí v létě. V zimě o něj bude boj. Karl je ochotný ho uvolnit za 10 mil.
    Za 10 mio? To bych klidně i přitvrdil, nadprůměrný hráč, ikdyž mu končí smlouva, tam bych přihodil, aby byl u nás

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      petrjir     před 9 lety 25.11.2015 10:50 |  
      0 0

      Na druhou stranu mu končí smlouva v létě, takže teď může podepsat zadarmo a půl roku počkat. Takže těch 10 mil. je v tomto směru docela dost.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:17 |  
        0 0

        Jo, jenomže je tam extrémní pravděpodobnost, že po Euru jako volný hráč podepíše někomu v zahraničí. Jediná šance na získání Šurala je skrz to, že mu v Liberci vyhrozí, že nebude hrát když neprodlouží, takže se ho budou snažit prodat.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:34 |  
          0 0

          To by ale byli sami proti sobě, nebo už se někdy stalo, že by odstavili až takhle klíčového hráče, reprezentanta? V minulosti to tam bylo běžný, al enejsem si jistej, jestli to bylo u takhle klíčových hráčů.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Faris (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:50 |  
            0 0

            Já myslím, že ano, ale to není podstatné. Moje premisa je, že Šural odchází v zimě. Dejme tomu, že chtějí 10 mio, my je dáme. Ale pak přijde někdo a dá 13 mio. Protože ten kluk tu cenu má. A Šural bude fuč. A my místo toho koupíme třeba za 15-20 někoho, kdo není tak dobrý, ale je pod smlouvou, tzn cena není nízká..no ale naprosto důvěřuju v P. Jinocha, nechápu Luhového, když ho zařadil do podprůměru, moc lepších sport. manažerů u nás není..takže to snad zvládneme

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:59 |  
            0 0

            Keric ?

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:53 |  
        0 0

        Podepsat v zimě s platností od června sice může, ale víme jak to v Libe a většině českých týmů funguje... Půl roku před EURO by šel leštit lávku, nebo přinejlepším by hrál za juniorku. Šural má jen dvě možnosti - prodloužit (a doufat v povedené EURO pokud pomýšlí na přestup) a nebo přestup rovnou v zimě dokud z toho bude Karl něco mít. Nespekulujme pořád, zda je 10M za tu chvíli co má smlouvu dost nebo málo. Chceme Šurala? CHCEME! Tak si nenechme vrtat koleno pro milion. Takový hráč tu jiný aktuálně neběhá, není co řešit!

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 12:47 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím, čekat, že by Šural podepsal teď v lednu někomu z ligy od června, by bylo jako čekat na Godota. Prostě se to nestane!

          Tato situace paradoxně zvyšuje Šuralovu cenu, ale já souhlasím, dal bych za něj klidně i 20 a víc milionů, ten hráč za to prostě stojí. Jednoznačně moje největší přestupové přání za posledních 5 let.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Travinho     před 9 lety 26.11.2015 08:51 |  
        0 0

        Ha, to si vážně myslíš, že k nám chce tak moc, aby obětoval EURO?

  13. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    petrjir     před 9 lety 25.11.2015 10:49 |  
    0 0

    Nechcete udělat nějakou anketu, které jména bychom z těchto jmenovaných + dalších, která se objevili v médiích chtěli vidět? Ať se to tu trochu oživí, navíc by mě zajímalo, jak by vyšli určitá jména podle oblíbenosti.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:04 |  
      0 0

      :-) prijde ti, ze to tu nezije ?

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        petrjir     před 9 lety 25.11.2015 11:11 |  
        0 0

        Vždy to může být lepší:)

  14. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    jarmik     před 9 lety 25.11.2015 11:00 |  
    0 0

    Jaroslav Tvrdík na Twitteru jasně odpověděl těm, kteří se obávají "posil" ze Sparty:
    "muzete byt v klidu"
    UF!

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      petrjir     před 9 lety 25.11.2015 11:04 |  
      0 0

      Ne komplet ze Sparty, ale pouze Dočkala a Váchy.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Dresco     před 9 lety 25.11.2015 11:19 |  
        0 0

        takze to abychom schovali vsechny kone v okoli...

  15. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:16 |  
    0 0

    Krasne starosti, coz? Mne by se tedy velmi zamlouvala dvojice Sural a Pospisil. Dve kvalitni posily do zalohy, ktere by ji daly uplne jinou silu. Sural je hrac, ktery bere odpovednost na sebe a jeho plne hriste, moje n. 1. Posposil by prinesl do zalohy kvalitu, Levan je vecne zraneny a jineho hrace tohoto typu nemame. Pak uz by stacily jen drobnosti, krajni obrance, mozna utocnik..:).

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:18 |  
      0 0

      A jeno o.t., uz jsem tu dlouho necetl pritele marta. Doufam, ze si uziva formu Liverpoolu, jak to ten Klopp dela? :)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Barra     před 9 lety 25.11.2015 11:25 |  
        0 0

        Ozval se tady minuly vikend, kdyz Liverpool vypraskal Man City.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:45 |  
          0 0

          Jeje, tak to jsem prosvihnul..

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        mart     před 9 lety 25.11.2015 19:57 |  
        0 0

        Zdravim priteli.
        Pekne se to tu ted cte :-).
        Zadny tunely.
        Posily se tu probiraj.
        Pekne.
        Ja sem tu porad, .... jen mam trochu min casu a trochu vic prace , ta se do Prahy moc nedostanu.
        Ale jak psal pritel Barra, minule sem si tu stezoval, ze mi venku vyhraje Slavie, pak i liverpool, a nakonec jeste hokejky ! Abych se nahodou nenamlsal :-)
        Klopp, klopp, kloppity klopp, ... zatim mu to docela dobre Kloppe.
        Mozna je krmi karamelkama jako kdysi Jindra Dejmal, nevim, ale behaj mu tam vo sto sest.
        mart

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      petrjir     před 9 lety 25.11.2015 11:26 |  
      0 0

      Moje přání Šural, Pospíšil, Tecl, Bořil, Ondrášek. Ale nevěřím tomu.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Navyseals     před 9 lety 25.11.2015 11:27 |  
        0 0

        Místo Tecla Zahustel, jinak souhlas.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          petrjir     před 9 lety 25.11.2015 11:33 |  
          0 0

          Bral jsem, že Boleslav uvolní max. 1 hráče, jak uvedli do médií, tak bych raději Bořila a napravo dopředu Tecla.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Navyseals     před 9 lety 25.11.2015 11:36 |  
            0 0

            Mně Tecl vadí. Je hrozně přeceňovanej. V Jablonci často není vůbec vidět a ani tam nehraje základ.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 11:49 |  
              0 0

              Prijde mi, ze hraval lip.. v Plzni ztratil formu, sebevedomi.. a prijde mi, ze ztratil rychlost. Mozna se hraje pod svy moznosti a ma potencial se zlepsit, mozna na to nema..

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 13:00 |  
                0 0

                Navíc je to další až moc "hodnej" kluk. Zas by ale mohl získat větší motivaci tím, že se u nás už jednou neprosadil a zvrátit to. Navíc je to slávista od dětství.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              Malvin     před 9 lety 25.11.2015 15:00 |  
              0 0

              S tvým názorem na Tecla souhlasím. Přijde mi, že se nikde výrazněji neprosadil.

              Na křídlo Kovaříka.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 15:08 |  
              0 0

              Naprostý souhlas s Teclem. Podle mého nejpřeceňovanější hráč ligy. Kde byl, tam se pořádně neprosadil...

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                LordEdmund     před 9 lety 25.11.2015 17:13 |  
                0 0

                Také bych Tecla moc nechtěl. U nás byl chvilku a nic moc, v Plzni pár zápasů slušných a v Jablonci vůbec nic. Ten kluk nevykazuje vůbec žádný progres, je to bojovník,sympaťák, ale nemá se kam posunout. Jen průměr nestačí!!!

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              bongor     před 9 lety 25.11.2015 19:58 |  
              0 0

              To si myslím taky,Tecl se zatím nikde neuplatnil,i když mně je sympatickej a je to slávista.Bral bych pořadí Šural,Pospíšil,Kovařík,Ondrášek.

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 22:25 |  
                0 0

                Hlavně nezapomeňte, že jak už dříve psal Tvrdík, velká část vyhlédnutých hráčů hraje v cizině. O tom nemá Sport ani šajn. Někdo tady už zmínil dvě jména, Michal Papadopulos (Zaglebie Lubin) a Jan Lecjaks (Young Boys Bern) a ten dotyčný byl i dobře informovaný, protože věděl, že např. Papadopulos projevil zájem k nám přestoupit.

  16. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Kuliss9     před 9 lety 25.11.2015 11:46 |  
    0 0

    Celkove zase dalsi pripitomely clanek v deniku Spart, maji informace tak o dvou hracich co maji namireno k nam a zbytek jen vari z vody aby meli co napsat a denik se prodaval.... Netreba zadnych komentaru k nim znovu.


    Zpet do reality, bohuzel Zeleznika si nedokazu hodnotit, videl jsem ho hrat max. 1x. Vubec netusim zda je to hrac jedne sezony nebo kvalitu predvadi delsi dobu... Sanci si ale zaslouzi.

    Ja osobne i ocekavam nejakeho prekvapiveho cizince, ne pouze vareni v ceskych vodach...

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      kjandourek (admin)     před 9 lety 25.11.2015 12:35 |  
      0 0

      V posledních sezónách nastřílel v dresu Zlína 5, 13, 10 a 10 gólů - pravidelně byl o něj zájem z ligy, ale Zlín ho nechtěl pustit, naopak z něj udělali kapitána... teď konečně postoupili a hned první půlrok má bilanci jeden gól za dva zápasy..
      Takže bych řekl, že v první lize potvrdil schopnosti, které prokazoval ve druhé - takže bych to jako nějakou rychlokvašku neviděl... :-)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Kuliss9     před 9 lety 25.11.2015 13:36 |  
        0 0

        Diky moc za info :]

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 17:50 |  
        0 0

        Takže pokud opravdu dojde jako backup za Milana, tak bude otázka, zda bude držet formu i jako žolík a záskok. Jinak výsledky mluví pro něj :)

  17. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Dresco     před 9 lety 25.11.2015 11:59 |  
    0 0

    Tak Sural uz je nemocnej, cekal jsem, ze onemocni o par dni pozdeji...

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 12:53 |  
      0 0

      asi uz nechceme , aby se zranil :-)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        mpik     před 9 lety 25.11.2015 15:07 |  
        0 0

        Nechce hrát proti svému klubu. Co kdyby Slavii připravil o poháry...

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          smely (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 21:04 |  
          0 0

          jasny, proto neletel do Bragy

  18. Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

    tantalos     před 9 lety 25.11.2015 12:01 |  
    0 0

    Tyhle diskuse mi připomínají hádku dětí z mateřské školky, co jim má přinést Ježíšek. Nejvíc mě ale na nich štve apriorní odmítání Železníka jen proto, že fandil Spartě.
    Chtěl bych přopomenout, že Plánička taky chtěl jít nejdřív do Sparty, kam ho nevzali kvůli malé postavě. Ostatně Franta Veselý taky šel nejdřív do Dukly, odkud musel být nakonec vykoupen.

    • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

      Barlblog     před 9 lety 25.11.2015 12:13 |  
      0 0

      Já bych neodmítal Železníka proto, že fandil Spartě. To je mi celkem jedno. Pokud nepálí naši vlajku, nemam problema. Pokud by přišel - Otázka kam s ním nabývá významu. Křídlo to moc není. Se Škodou může hrát záložník, nebo Voltr (Na svou šanci čeká Kuchta, Diop a na hostování Červenka). Pokud se však Škoda nedej bože zraní. Jaký silový útočník je na lavičce?

      • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

        Travinho     před 9 lety 26.11.2015 09:56 |  
        0 0

        Železník toho má na křídle odehráno docela dost a jako druhý útočník ke Škodovi by se typologicky hodil skvěle.

      • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

        Slawek     před 9 lety 25.11.2015 13:23 |  
        0 0

        Pánové dohadujeme se tady v podstatě nad snůškou nesmyslů made in Deník Sport. Už to samo o sobě stojí na zvážení. Zapomněli ještě na Ronalda, nějaké to minimum procent mu taky mohli přiřadit, v Realu to teď moc neklape. BTW - je tam také pan Dočkal......

      • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

        Slawek     před 9 lety 25.11.2015 13:23 |  
        0 0

        Pánové dohadujeme se tady v podstatě nad snůškou nesmyslů made in Deník Sport. Už to samo o sobě stojí na zvážení. Zapomněli ještě na Ronalda, nějaké to minimum procent mu taky mohli přiřadit, v Realu to teď moc neklape. BTW - je tam také pan Dočkal......

        • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

          Barra     před 9 lety 25.11.2015 13:29 |  
          0 0

          Mas samozrejme pravdu, predpokladam ze nikdo jim nepredal seznam hracu o ktere mame momentalne zajem. I to % uspesnosti je celkem komicke, netusim jak odhaduji napriklad 35 % u Mahnutovice a 30 % u Zahustela, a naopak 50 u Tecla atd.

          • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

            kjandourek (admin)     před 9 lety 25.11.2015 15:26 |  
            0 0

            řekl bych tzv. odborný odhad :-)

            To znamená, že si to cucají z prstu, ale protože se všichni v tom fotbalovém prostředí pohybují, tak na základě nějakých indicií - jaká je s ním v současném klubu spokojenost, kolik toho odehrál na podzim, kolik stál, na jak dlouho má ještě smlouvu a tak podobně...

        • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 21:19 |  
          0 0

          Souhlasím Slawku, že si podstatnou část vycucali z prstu resp. ze všech možných zdrojů spekulací. Ovšem třeba z rozhovoru se Železníkem jasně plyne, že jsme ho oslovili, je rozhodnutý k nám jít, Zlín je ochoten ho pustit a stále se ještě jedná.

    • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

      bongor     před 9 lety 25.11.2015 20:05 |  
      0 0

      Víš jak to bylo s Duklou,byl to nejvíc protěžovaný klub.Myslím,že náš Franta byl slávistou odmala.S Pláničkou máš pravdu.O Železníkovi nevím nic,může bejt dobrej a
      taky nemusí.Ono hodně záleží taky na tom,jak si hráči budou vyhovovat.

      • Re: Pláničku a Frantu Veselého bychom taky nechtěli?

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 21:12 |  
        0 0

        Ještě přidejte Antonína Panenku, rodiče obcházeli všechny velké pražské kluby a všude ho odmítli. Nevzali ho u nás na Slavii, že je tuze malý a má moc drobnou postavu, pak to samé na Spartě a Dukle, na Bohemians ho také nechtěli, ale nakonec po delším přemlouvání se nad jeho rodiči smilovali a řekli, no tak dobrá nechte ho tady, uvidíme. A nyní je to nejslavnější a nejúspěšnější hráč v historii Bohemians a mohl být u nás.

  19. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Azor     před 9 lety 25.11.2015 12:03 |  
    0 0

    už jsem to tu jednou říkal, Železník není pro nás vůbec dobrá posila a dost by mě zklamalo, kdyby k nám opravdu přestoupil. My potřebujeme o třídu lepší hráče

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      kjandourek (admin)     před 9 lety 25.11.2015 12:42 |  
      0 0

      No... o tu třídu lepšího útočníka číslo jedna máme, takže potřebujeme někoho k němu.
      Někoho, kdo už prokázal, že góly dávat umí a to nejenom v juniorce , aby při zranění, či vykartování Škoďáka jej dokázal zastoupit, ale přitom aby neměl problém s tím, že při normálním stavu není útočná jednička, takže občas začne na lávce.

      Podle mě Železník právě tohle splňuje.

      Přivést druhého útočníka s ambicemi na trvalý základ by taky mohlo dobře rozjetou škodovku poněkud přibrzdit..

      Uvědomme si, že fotbalové mužstvo je hodně citlivý živý organismus...

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 21:28 |  
        0 0

        Každej rozumnej trenér potřebuje do útoku různé typy hráčů, aby se doplňovali. Jednoho hlavičkáře (máme), konsruktivního hráče (máme), rychlíka na brejky (nemáme), dravý agresivní typ (nemáme). Takže příchod Železníka je jasná volba. Navíc je to střelec a kapitán Zlína, tedy osobnost a hlavně typologicky hráč, který nám chybí.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 18:28 |  
          0 0

          Neviděl jsem ho pořádně, Železník je RYCHLOSTNÍ typ hráče?

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 21:06 |  
            0 0

            Spíš bych ho zařadil do té 4 kategorie (dravý agresivní typ), ten nám taky chybí a je v mužstvu potřeba. Je to takovej "blázen", kterej všude vlítne po hlavě a to se nedá naučit, na to musíš mít náturu, navíc je gólovej.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:05 |  
              0 0

              Takže takovej Bednář, běhavej, vysoko napadá,... pro soupeřovu obranu osina v zadku... to zní dobře. Minimálně proto, že budem napadat a pro případný nákop dopředu tam někdo vysoko bude :) Díky za info.

  20. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Barlblog     před 9 lety 25.11.2015 12:09 |  
    0 0

    Madu z Trenčína, Pospíšil z Jablonce, Narh/Zahustel + silový útočník a stačí. Žádné nesmyslné nákupy. Z Jarolímových přestupních období si toho pamatuju až moc... :-)

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      birkin     před 9 lety 25.11.2015 12:31 |  
      0 0

      hrace ze slovensky ligy nebrat

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Barlblog     před 9 lety 25.11.2015 12:47 |  
        0 0

        Proč?

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 13:02 |  
          0 0

          špatná zkušenost

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Barlblog     před 9 lety 25.11.2015 13:13 |  
            0 0

            Švento?

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              Barra     před 9 lety 25.11.2015 13:18 |  
              0 0

              -:)) A pridejme klidne Mateje Krajcika, ale i Karola Kisela.

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                Barlblog     před 9 lety 25.11.2015 13:38 |  
                0 0

                Kucku, Ďuriše, Bakoše a další.

                • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                  Barra     před 9 lety 25.11.2015 13:47 |  
                  0 0

                  Jasne, myslel jsem jen na hrace kteri byli u nas. Napriklad od Bortela, ktery hral treti italskou ligu, se asi nedalo ocekavat ze bude tak dobry jako Marian Cicovsky, kteremu drzim palce, coz ale bohuzel moc nepomuze.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          birkin     před 9 lety 25.11.2015 13:44 |  
          0 0

          protoze Skutka, Bortel, Baez, Rakovan atd.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Barra     před 9 lety 25.11.2015 13:49 |  
            0 0

            I ty mas samozrejme pravdu, nemelo by se ale generalizovat.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 16:12 |  
              0 0

              Jenže, to jsou všechno hráči podle mě druhý kategorie slovenské ligy, což je něco jako bychom koupili někoho kdo hraje nadprůměrně v týmech druhé české ligy, to je pak téměř jasný, že neudělají díru do světa. Když přišel Dobrotka ze Slovanu,tak hrál skvěle, jedinej jeho problém bylo chatrný zdraví,ale hráč to byl nadprůměrnej.

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                Tomski     před 9 lety 25.11.2015 16:19 |  
                0 0

                právě, že Baéz a Škutka tam byli za hvězdy...Rakovan přišel z naší druhé ligy...Slovenská liga šla dolů oproti době kdy tam hráli Bakoš, Čišovský, Švento nebo třeba Kisel...

                • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                  Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 17:57 |  
                  0 0

                  Z tvých dvou "hvězd" souhlasím jen s Baézem. Tomu se tam opravdu dařilo, ale jeho "náchylnost" ke kartám byla vidět už tam. Zato Škutka? Tomu bylo snad 26-7 a měl za sebou jeden povedený podzim... Hvězda toho podzimu byl jasně Depetris, který nám zdrhl před podpisem. Je ale fakt, že pak vyhořel v Olomouci, takže ani u nás tehdejší formy by to asi nebyla hitparáda...

                • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                  Travinho     před 9 lety 26.11.2015 10:07 |  
                  0 0

                  Škutka byl za hvězdu, ale jedné půl sezony, předtím i potom hrál všude totéž co u nás. Baéz tam za hvězdu byl, ale osobně si myslím, že kdybychom hráli trošku jiný styl hry, tak by i u nás mohl být užitečný, ale moc se pro nás nehodil.

  21. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Philliip     před 9 lety 25.11.2015 12:24 |  
    0 0

    Za mě jednoznačně hráč číslo jedna ze zmiňovaných jmen je Šural. Takový hráč nám chybí a svou kvalitou i přístupem by nás výrazně posílil.

    Koho bych rád viděl ve Slavii: Železník, Ondrášek, Pospíšil, Zahustel, Sadílek, Petrák, Hanousek, Hloušek


    Koho tu nechci vidět: Dočkal, Hušbauer, Baroš, Tecl

    • Re: Přidala se i Spartadnes

      AlesJa     před 9 lety 25.11.2015 14:25 |  
      0 0

      ještě zmizelo i jméno Crnkič

    • Re: Přidala se i Spartadnes

      Barra     před 9 lety 25.11.2015 14:43 |  
      0 0

      Diky za odkaz. Vida, na Lukase Masopusta ktereho jeste pred rokem snad kazdy chtel a ktery neni certituda v Jablonci jsem zapomnel. Jen abychom tech posil nemeli az moc a DU to ukociroval. Nic horsiho nez nespokojeni hraci. Jestli si ale dobre pamatuji z rozhovorem s JS, tak mluvil o B-cku. Mit dalsi muzstvo vedle juniorky by urcite byl dobry tah.

    • Re: Přidala se i Spartadnes

      Tomski     před 9 lety 25.11.2015 15:46 |  
      0 0

      Greguš by byl výborný...

      • Re: Přidala se i Spartadnes

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 21:48 |  
        0 0

        Greguše jsem jmenoval už po derby s rumuny, je to osobnost, byl kapitán slov."21" i Baníku a je to velký bojovník. A my potřebujeme alternaci pro Součka.

  22. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Woltaire     před 9 lety 25.11.2015 14:09 |  
    0 0

    Věřím, že má pan Šimáně rozum a pojídače koňů a rumunské šlapky nechá rozdávat svojí nekvalitu za řekou.

  23. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Humessi     před 9 lety 25.11.2015 14:41 |  
    0 0

    Už aby začalo přestupový období, ty spekulace mě ničej (ale bavěj) :D

  24. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    afro     před 9 lety 25.11.2015 14:52 |  
    0 0

    Já jsem za takové články rád. Jak tu někdo zmínil, je to opravdu trochu jako psát Ježuchovi. :-)

    Moje přání ze seznamu Sportu:

    Železník - spíše ne (jestli smazal nějaký tweety ohledně glorifikace bolševika, tak co to je za klauni, tohleto ;-))
    Vukadinovič - ne, je to atlet
    Pospíšil - jednoznačně ano!
    Sadílek - nevím, moc ho neznám, ale do budoucna, proč ne...
    Ondrášek - spíše ano, i když ty návraty jsou tak trochu sázka do loterie
    Petrák - sice máme Součka, ale i tak bych ho bral, ne EURu 21 se mi hodně líbil
    Hušbauer - ten už se do formy jako před odchodem do Itálie bude těžko dostávat, lenochod
    Šural - jednoznačně ano!
    Tecl - na lavičku dobrý, ale nesměl by být drahej
    Hanousek - ne, průměrnej hráč
    Pavlenka - klidně, proč ne
    Mahmutovič - spíše ne
    Zahustel - ano
    Hloušek - spíše ne, i když jsem z něj po jeho příchodu do Edenu, resp. ještě když hrál v Jablonci byl nadšenej
    Dočkal - jako vtip dobrý
    Baroš - ne, už je starej

    Takže kdybych si mohl Ježíškovi napsat o 3ks, tak by to byli Pospíšil, Šural a Zahustel.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 15:39 |  
      0 0

      Mě by Baroš nevadil :o)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Pepino44     před 9 lety 25.11.2015 16:01 |  
        0 0

        Tak mně by docela vadil. Skleněnek ve Slávii působilo a působí docela dost. Hráče, kterého při rozcvičování před zápasem píchne ve svalu a potom nehraje- díky nechci.
        Je mi jasné, že stát se to může a stává se to, ale Baroš nyní více marodí než hraje a již to není perspektivní hráč.

  25. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Dresco     před 9 lety 25.11.2015 15:37 |  
    0 0

    Tak jsem si poridil permanentku na jaro a ocekavam, ze v posledni domaci zapas bude primy souboj o titul :-)

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      luboslavia     před 9 lety 25.11.2015 16:04 |  
      0 0

      Mě tam prostě chybí Bartošák,ten kluk je hodně kvalitní a myslím,že nikdo,kdo přišel z druhý do první ligy,tak nebyl takhle rychle v hráčský špičce a zaslouženě i v repre.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        afro     před 9 lety 25.11.2015 16:08 |  
        0 0

        Mně by přišlo hodně zvláštní kdyby po půl roce z Liberce odešel, ale jak se říká, vše je otázkou nabídky a poptávky.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        LordEdmund     před 9 lety 25.11.2015 17:16 |  
        0 0

        Franta Dřížďal byl ještě lepší.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          luboslavia     před 9 lety 25.11.2015 17:21 |  
          0 0

          No to asi Dřížďal nebyl,jako běžec a bojovník velmi dobrej,ale s technikou se teda nepotkal,to byl slušnej hendikep.To Bartošák je na tom líp(ale rozumím ti,byl to slávista).

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 19:51 |  
            0 0

            Na Ligu mistrů to ale stačilo :D

  26. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Kunetice     před 9 lety 25.11.2015 16:16 |  
    0 1

    No já bych raději hráče tmavé pleti ze zahraničí ne ty naše lenochody!

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Dresco     před 9 lety 25.11.2015 16:20 |  
      0 0

      lenochod muze byt i tmavy...

  27. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 16:59 |  
    0 0

    No seznam je to zvlastni..Pokud by fakt prisel zeleznik tak asi fajn proc ne navic je v super veku..Pokud je ale podle nich Zeleznik hotovej jaky ma smysl angazovat Ondraska (pst 65%)? Nedava mi to smysl.
    Osobne bych moc rad videl ve Slavii Petraka ale pokud tu zustane Soucek tak to nedava vubec zadny smysl..
    Zajimalo by me za kolik by prisel ten Vukadinovic pokud skutecne mohl prestoupit za takovou nizkou castku..
    Takze z toho seznamu kdybych si mel vybrat tri tak by to byli Sural Pospisil a Zahustel

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      luboslavia     před 9 lety 25.11.2015 17:33 |  
      0 0

      Angažovat Ondráška by určitě smysl mělo,potřebujeme 4 vyrovnaný útočníky a Červenka,Diop na to nemají,takže odejdou.Já bych to viděl tak-Škoda,Železník,Ondrášek a mladý Kuchta(má talent).No a kdyby jsme se chtěli ještě trochu rozšoupnout(dobrý kluby mají třeba v kádru třeba 6 útočníků),tak ještě nějakou černou rychlonohou hvězdu.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 17:57 |  
        0 0

        4 vyrovnaný útočníky si myslim pořád nepotřebujeme, možná až budeme hrát evropský poháry, domácí pohár a ligu, vždyť 4 vyrovnaný útočníky nemá ani Plzeň, Sparta vlastně ani Manchester United

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Navar (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 18:23 |  
          0 0

          Plzeň: Václav Pilař, Michal Ďuriš, Jan Holenda, Aidin Mahmutović
          Boleslav: Jiří Skalák, Jan Chramosta, Lukáš Magera, Milan Baroš
          Sparta: Michal Breznaník, Kehinde Fatai, David Lafata, Paixao
          Jablonec: Martin Doležal, Stanislav Tecl, Tomáš Wágner

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 18:32 |  
            0 0

            Myslím, že nejvyrovnanější útočníky má Jablonec :-), ale ani jednoho bych nechtěl vidět u nás.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            luboslavia     před 9 lety 25.11.2015 18:41 |  
            0 0

            Je vcelku důležitý,aby se ti útočníci mohli doplňovat,např.Škoda nebo Ondrášek s rychlonohým Železníkem,případně jestli se bude Kuchta rychle zlepšovat,tak i s Kuchtou,kterej si myslím bude hodně fotbalovej,ale je možný ,že by pro něj nebylo špatný hostování např.v Bohemce či Zlíně ,kde by asi rychleji dostával šanci v dospělém fotbale,ale musí mít podepsáno na víc let.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              Ravik     před 9 lety 25.11.2015 18:52 |  
              0 0

              Mohu se Navare zeptat na to jak je míněna rubrika na ofiko webu Media watch?

              Nadsázka, či pečlivě odpovědnými schválená odpověď na info v mediích? Díky

              Deník Sport spekuluje o možných posilách
              Deník Sport
              Co na to Slavia? Zaručené zprávy z druhé ruky.

              Crnkič: „Ozvali se, ale uvidíme, co mi nabídnou.
              iSport.cz
              Co na to Slavia? To asi neuvidíte...

              Škoda prolomil limity?
              Deník Sport
              Co na to Slavia? Zajímavé odborné odhady nezakládající se na pravdě...

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                Navar (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 19:43 |  
                0 0

                V nadsázce míněné reakce

                • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                  no-nick     před 9 lety 25.11.2015 20:04 |  
                  0 0

                  Velmi povedené musím říct. U Crnkice jsem se za břicho popadal;)

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 20:33 |  
            0 0

            Tomáši, počkejte, Pilař, Skalák ani Breznaník nejsou útočníci. To jsou přesně jména, která by byla odpovědí při zadání: "Z následujících vyberte to, které se mezi ostatní nepatří.." :))

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 18:43 |  
              0 0

              Souhlas, tady se spojuje označení útočník a ofenzivní hráč. To je jako by u nás někdo řekl o Levanovi, či Štohanzlovi že je útočník... Čtyři kvalitní útočníky skutečně nemá ani Bayern, ale ofenzivních hráčů maj dvanáct do tuctu, to jako ne že néé :D

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      jarodo57     před 9 lety 25.11.2015 19:22 |  
      0 0

      Tak pokud číňani a pan Šimáně mají zbytečné peníze ,tak ať koupí všechny ty Chramosty,Dočkaly,Ondrášky,Šventy,Baroše a Zahustely atd. atd.Já si myslím ,že musí převládnout zdravý rozum.Především se nesmí opakovat Jarolímovský velikášský syndrom.Pokud udržíme možnost hrát na jaře o poháry,tak by byla samozřejmě škoda to nevyužít a je nutné kádr doplnit.Pokud je Železník téměř jistá věc,tak již do útoku není třeba hledat další posily.V této fázi bych se soustředil na nákup dvou tutových hráčů a to na Šurala nebo Skaláka a jednoho špílmachra tzn. tvořivého hráče, který by dal naší hře nějaký řád např. Pospíšila případně Čermáka z MB oba dva perspektivní. Mně by se na dva roky líbil starý Zavadil , ale tady už jsem to jednou za něho schytal a tak se neopovažuji ho napsat znova.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        luboslavia     před 9 lety 25.11.2015 19:50 |  
        0 0

        Tak Skalák není téma,zbytečně drahej,zas taková hvězda to není a předkupní právo má Sparta.Dobrej by byl Čermák,ale opět patří Spartě,takže to je asi taky mimo.Šurala by to chtělo,to je jasný.Zavadilovi je 37,ten už bude končit,u něj je už pozdě.Pospíšil docela dobrej,ale nevím jestli dostatečně,nějaký chyby má.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Barra     před 9 lety 25.11.2015 20:06 |  
          0 0

          Zbytecne drahy a neni zas takova hvezda? Cenu nezname, ale byl bych rad kdybychom meli u nas hrace s kvalitami Skalaka. Jinak predkupni pravo nic neznamena, plati jen v pripade kdyz nabidka Sparty a dalsiho klubu jsou stejne vysoke. Ten kdo da lepsi nabidku vitezi.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            luboslavia     před 9 lety 25.11.2015 20:20 |  
            0 0

            Ale on se i slovně v televizi vyjadřoval,že jako sparťan se proti Slavii hodně motivuje(nebo nějak podobně),takže z toho bych tak tušil,že je kovanej rudej a k nám by ani nechtěl,ale samozřejmě ve hře by byla i řeč peněz a ta dělá někdy divy.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            jarodo57     před 9 lety 25.11.2015 20:21 |  
            0 0

            Ano Barro.Skalák i když bohužel sparťan je momentálně velice kvalitní hráč a myslím si, že ještě bude lepší.Nejsem si však jistý zlepšování se u jiných hráčů tady hodně vzývaných např. Švento,Dočkal,Zahustel a už vůbec ne Chramosta.Mě by se z naší ligy ještě líbil Kovařík a Havlík .Ale jak jsem již psal není třeba momentálně kupovat mraky hráčů,ale soustředit se na kvalitu a také se poohlédnout po zahraničních posilách,které by mohli přinést tu nadstavbu v rychlosti a fotbalovosti.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              bongor     před 9 lety 25.11.2015 20:55 |  
              0 0

              Nějak jsme tady zapomněli na naše starší,ale ne tak staré diskuze.Že totiž česká liga je vybrakovaná,všechno lepší odchází a že je třeba se poohlédnout na Balkáně,v Africe a v jižní Americe.Myslím,že to platí i nadále.Určitě Šural a Pospíšil,ale dál raději něco z těch jmenovaných destinací,tak 2-3 rychlé a technické kraje.

  28. The Normal One

    Barra     před 9 lety 25.11.2015 19:55 |  
    0 0

    OT - ne jen pro Marta a fandy Liverpoolu. Sympatak Jürgen Klopp, ktery je znamy tim ze ma specialni vstah k svym hracum, to umi i s detmi. Ted chapu proc je tak oblibeny. Interview kde otazky klada v liverpoolskem kid clubu mlady fanda Isaac. A jinak klobouk dolu pred anglictinou Kloppa. The Special One by si i tady mohl vzit priklad. Ne jen kvuli vyhram 1-3 v Chelsea a 1-4 v Man City cekaji Liverpool jeste krasne casy. Uz jen kvuli Kloppa na lavicce budu od ted rad sledovat zapasy Reds. Happy days are there again.

    https://www.youtube.com/watch?v=lZShEy8ILvg

    • Re: The Normal One

      Borris     před 9 lety 25.11.2015 20:04 |  
      0 0

      Jurgena Kloppa mám hodně rád. Nejen že je to veliký sympaťák, ale navíc vyznává fotbal který se mi moc líbí. Vždycky jsem si ho přál do Manchesteru United, který mám hned na druhém místě za naší Slávkou ( samozřejmě s nedostižnou ztrátou ). Bohužel ho nakonec urval Liverpool a já dám krk na to, že v příští sezóně bude Liverpool bojovat o titul. Zase se s ním bude muset počítat. Už to jak zametli s Abú Dabí City bylo parádní. A až v létě dostane Klopp prostor si mančaft pořádně poskládat a nachystat podle svého, tak si myslím že to bude stát za to. Ale samozřejmě pevně doufám, United si je i nadále budou držet za zády a spolu s nimi i celý zbytek ligy :-)

  29. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Fulham     před 9 lety 25.11.2015 21:35 |  
    0 0

    Ne tak úplně mimo téma - U19 Jardy Starky mezi 16-ti týmy UChL - mimo jiné Barca, Real , Chelsea, Atletico atd. A v FFC dnes podepsal do konce 2018 smlouvu 18-ti lety slovenský gólman Marek Rodák. Je ve Fulhamu od 12/2012 a tuto sezónu pravidelně chytá za U21 Premier L. Bydlení v rodině, škola, akademie. Snad to u nás časem také bude fungovat. Ve službě (aspoň částečné) máme největšího frajera v Čechách, za kterého už to jednou šlo. A až jednou ti mladí budou podepisovat kontrakty , budeme to také komentovat slovy great a excellent news jako dnes fandové Fulhamu. Teda - kéž by. Je to pořád nejlevnější cesta...

  30. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 21:42 |  
    0 0

    V případě Železníka je zájem Slavie oficiálně potvrzený. „Slavia je prvním vážným zájemcem, ale konkrétní nabídku nepředložila, jednat budeme až po podzimu,“ sdělil zlínský majitel Zdeněk Červenka. Ve Zlíně je kapitánem a nejlepším střelcem, i proto mu šéf Červenka nabídl novou smlouvu. „Na zlínské poměry velmi slušnou. Do poslední chvíle jsme věřili, že ji podepíše,“ poznamenal Červenka. To se nestalo, Železník před sebou vidí šanci v jednom z nejpopulárnějších českých klubů.
    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/slavia-projevila-zajem-o-zeleznika-sonduje-situaci-i-v-jablonci-psu-/fotbal.aspx?c=A151125_131818_fotbal_min

  31. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Dresco     před 9 lety 25.11.2015 22:08 |  
    0 0

    Dneska teda bylo v novinach mraky jmen. 16 hracu ve Sportu a k tomu Gregus+Masopust na idnesu. Rekl bych, ze kdyz mame prachy, tak to neznamena, ze koupime vsechno, co umi trochu hrat. Bral bych fakt jen to nejlepsi, takze Surala, Pospisila a hotovo. Nas tym neni tak spatny. K tomu treba nekoho mladeho do budoucna jako je ten Sadilek nebo treba i Gregus, jeho cena podle me pujde hodne nahoru, na to jak je mlady, tak uz ma hodne odkopano. No a samozrejme nejakou alternativu do utoku, coz zrejme bude ten Zeleznik.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      bedy     před 9 lety 25.11.2015 22:23 |  
      0 0

      Ještě bych přidal Zahustěla a nějakou posilu z ciziny.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      mirecek1111     před 9 lety 25.11.2015 22:32 |  
      0 0

      na foru Liberce někdo píše, že to měl být Šural v pondělí na Slavii ladit + onemocněl na další zápas :) no ale bylo by to divné, kdyby se Liberec nechal od nás přinutit, ať už nehraje ani v tom poháru. Možná je fakt nespecifikovaně "nemocný"..

      No a ty jména, Vukadinoviče absolutně nechápu, když nehraje pravidelně ani ve Zlíně, ostatní z toho seznamu z deníku sport by nám určitě pomohli dosáhnout pohárů:)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Barra     před 9 lety 26.11.2015 01:45 |  
        0 0

        Ahoj Mirecku. Take jsem to cetl (mimochodem pouzovaji uplne stejny model webstranek jako my - zaskocila me ale vysoka kultivanost jejich prispevku). Snad kazdeho Slavistu by potesilo kdyby doopravdy se jiz toto pondeli u nas podepsal. Muze byt nemocny, muze se ale take jednat o dohodu s Slavii ze jiz nenastoupi v dalsich zapasech aby se nezranil a tim cely transfer jeste neztroskotal. Vse ma svoji cenu, Slavii mohla Liberci klidne za to nabidnout financni kompenzaci. Ale nechme se prekvapit.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          smely (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 08:28 |  
          0 0

          zdravim Barro, ja se priklanim k nazoru, ze je jiz podepsano a proto jiz za Libe nenastoupi...ted jen , aby si prenesl svoji podzimni formu i do nasi jarni jizdy za titulem, muj skromny nazor je, ze bude rozhodovat posledni kolo u nas v primem souboji s Plzni a vyhrajeme 3 : 1 :-) tzn poradi na konci : 1 Slavie 2.PLZN 3.MB 4.Toaletna

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Barra     před 9 lety 26.11.2015 08:42 |  
            0 0

            Ahoj Smely. Jak rad bych chtel aby tvoje prognoza vysla -:) Devet bodu ztraty na Plzen se da behem 16 zapasu dohnat, obzvlast kdyz posledni zapas je mezi nami. Takze zustava 6 bodu v ostatnich 15 zapasech, neboli v zavodu o 45 bodu celkem. Je to mozne, viz Sparta ktera mela jestli si dobre pamatuji az 8 bodovy naskok na Plzen a ted naopak 3 body ztraci. Nesmime ale ztratit hloupe doma body, Pribram bude prvni test.

            Zimni priprava je dost dlouha na to, aby se muzstvo kvalitne pripravilo a novacci se integrovali. Ja jako optimista verim ze mame na to mit na konci sezony (alespon) bronz a tedy treti misto. Vse nad by byl hotovy zazrak. Ale i ty se deji, viz Leicester v Premier League.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              smely (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 09:34 |  
              0 0

              no, nebyt naprosto zbytecne ztracenych bodu doma s 1905 a Olom , tak jsme meli 28b a byli treti uz ted, 1b za Spa a 4b za PLZ...o to vic me to mrzi... ale na jare to bude masina :-)

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                Humessi     před 9 lety 26.11.2015 09:54 |  
                0 0

                Rád bych tomu taky věřil, ale nedělejme si přehnaný iluze. 9 bodů je strašně moc, to plzeň jentak nepoztrácí a my určitě taky něco ztratíme. Věřím, že když koupíme tři hráče typu: Šural, Pospíšil a třeba Ondrášek, že půjdeme hodně nahoru, ale i tak budeme ztrácet body, s tím musíme počítat. Každopádně pokud by vyšli tito tři, tak bych byl hrozně spokojenej, protože je to přesně prototyp hráčů, který potřebujeme - rychlí a draví. BTW. vím, o jednom hráči, jehož přestup je na spadnutí (už projevil zájem u nás hrát), ale deník Spart ani efotbal se o něm nezmínili. Nebudu říkat jméno, ale určitě to není průměr, tak se máme na co těšit :)

                • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                  naplavnik     před 9 lety 26.11.2015 10:36 |  
                  0 0

                  O titulu bych nahlas vůbec nemluvil, ale mít to někde vzadu v hlavě, to je prostě potřeba jako takový druhotný zdroj motivace :-) Ale pokud se podaří něco přes zimu nakoupit a hlavně to nakonec smysluplně pro jaro poskládat, tak poháry by cílem být měly již nyní, to si zase nehrajme na falešně skromné.

                  • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                    Humessi     před 9 lety 26.11.2015 11:19 |  
                    0 0

                    chtělo by to výhru nad Příbramí a aspoň remízu v Liberci. Pokud to takto dopadne, pak by nás poháry neměli minout. A příští sezonu - proč ne bojovat o titul.

                    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                      naplavnik     před 9 lety 26.11.2015 13:23 |  
                      0 0

                      4 a více bodů do konce podzimu, budu velmi spokojený, 3 nebudu zklamaný...

  32. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Petr9608     před 9 lety 25.11.2015 22:13 |  
    0 0

    Prosba - ve Deníku Sport měl být dnes rozhovor/článek s Petrou Černoškovou, tenisovou funkcionářkou. Nemohl by mi to někdo přefotit?

  33. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    notrax     před 9 lety 25.11.2015 22:16 |  
    0 0

    Snad nezapomenou i na nějakého toho šikovného Španěla. :-)

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      petrjir     před 9 lety 25.11.2015 22:57 |  
      0 0

      Ja si naopak myslim, ze privadeni neznamych jmen z Balkanu a Spanelska muze byt realizovany az kdyz si tym sedne, bude mit svoji osu a bude se jednat jen o typolgicky vhodne doplneni dlouho sledovaneho hrace. Toto muze byt az treba za rok ci dele. Ale toto prestupove obdobi by melo byt naopak z hracu, ktere trener a vedeni zna a kde je predpoklad, ze se jima neudela chyba a bude to vhodna posila. Vzhledem k neocekavanemu dosavadnimu umisteni a nevelke bodove ztrate na Evropu bych dokonce videl toto prestupove obdobi jako jeste dulezitejsi nez to letni, protoze se diky nemu muzeme kvalifikovat do Evropy drive nez se cekalo.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        bedy     před 9 lety 25.11.2015 23:10 |  
        0 0

        V tomhle by nám mohl pomoc Říčka a doporučit někoho už teď v zimě.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        smely (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 08:31 |  
        0 0

        jednoho kreativniho tvurce misto vecene zranenyho Ljevana by to chtelo...

  34. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 22:17 |  
    0 0

    Zaujal mě Hubínek z Bohemky, je mladej (21 let), proti nám odehrál kvalitní utkání, proti Baníku vymyslel geniální přihrávku na gol. I podle fora bohemáků je to výbornej hráč se slibnou budoucností.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 08:34 |  
      0 0

      To samé se objevuje i pod našimi články ohledne Zmrhala. A do svého klubu bych jej rozhodně nechtěl. V tuhle chvíli musíme přivést hotové hráče, né naděje - to nás momentálně nikam neposune.

  35. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Barra     před 9 lety 26.11.2015 07:14 |  
    0 0

    Po Sportu seznam moznych posil dle Efotbalu. Nic noveho pod sluncem, nic konkretniho, spis takove plneni uvahy a predstavy redaktora, s Mahmutovicem, Teclem, Hlouskem a Barosem. Nejak se obsah tech stranek musi naplnit.

    http://www.efotbal.cz/clanek-156661-Slavisticke-lovy-v-Nemecku ,-Liberci-i-na-Sparte-Co-vyjde:p7.html

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      spino     před 9 lety 26.11.2015 08:19 |  
      0 0

      Když jsem tady četl ten seznam posil, říkal jsem si, který redaktor ze Sportu zase vymýšlí takové spekulace. Večer a jsem otevřel noviny a bingo! Opět pan Hrabě, takže má intuice byla správná. Dále jsem nepochopil, proč nás ohledně posil poučuje Jakub Konečný, který jak známo kope za Spartu. Deník Sport nekupovat!

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Betynka58     před 9 lety 26.11.2015 10:38 |  
        0 0

        A proč by se pan Konečný nemohl vyjadřovat ke změnám ve Slavii? Koneckonců již v minulosti několik článků o Slavii napsal. Tuhle Tvou větu jsem zase nějak nepochopil já.

  36. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 10:02 |  
    0 0

    Kenia podal odvolání proti trestu, to má odkladný účinek, v sobotu může nastoupit.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Dresco     před 9 lety 26.11.2015 10:17 |  
      0 0

      v tom pripade pak ale nebude moci hrat na jare nejspis, pokud mu trest zustane...asi se predpoklada, ze uz za nej bude alternativa, nebo ze uz tu nebude

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 10:28 |  
        0 0

        To je otázka. DK mu napařila, dle mého naprosto nesprávně, tělesné napadení podle 48/3 DŘ, za které lze uložit právě nejméně 3 týdny. Takže ve chvíli, kdy to posoudili jako tuhle skutkovou podstatu, tak mu dali nejméně, co mohli. Jak já to vidím, tak došlo k nesprávnému právnímu posouzení věci, tělesné napadení, dle mého, míří na situace jako byl Procházka v zápase se Spartou. Pokud přijmeme tezi, že v jednání Kenii bylo zavinění, pak se mohlo jednat jedině o surovou hru a tam je minimum týden. Já však mám pochyby vůbec o zavinění jako takovém, myslím, že se snaží vyhnout a zadrhne se o Houskovo koleno, nevidím tam úmysl ani nedbalost. To je ale čistě můj pohled na věc.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 12:25 |  
          0 0

          Otázka je jestli vyléčil loket a nezranil si něco jiného.

  37. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Humessi     před 9 lety 26.11.2015 10:05 |  
    0 0

    Pokud by odešel zmiňovaný Zahustel, o němž se spekuluje zejména v souvislosti se Spartou, mohl by jako náhrada dorazit famózní technik Tiémoko Konaté. Plus možná i ještě někdo další. „Jestli někoho v zimě koupit, tak jedině top hráče pro základní sestavu,“ naznačil Dufek přestupovou politiku pro chladné dny.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbal-mlada-boleslav-baros-df3-/fotbal.aspx?c=A151126_2207992_fotbal_rou

    To naznačuje, že je Sparta v jednání o Zahustela asi opravdu dál. Nepředpokládám, že by Skalák přišel k nám, takže z Boleslavi to vidím reálně jen na Bořila, pokud o něj stále máme zájem. Problém je, že nejsme schopni nabídnout adekvátní náhradu, kterou Dufek vyžaduje.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      smely (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 11:05 |  
      0 0

      esi chce jit zahustel raci do sparty , tak at klidne de...

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 12:25 |  
        0 0

        Viděl jsem několik zápasů Bolky a Zahustel mě nikdy úplně neupoutal, mám ho zafixovanýho jako takovýho spalovače šancí. Posilou by asi byl, ale kdyby nepřišel, tak bych asi nebrečel.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          naplavnik     před 9 lety 26.11.2015 12:28 |  
          0 0

          Kdybych si měl zvolit mezi Šuralem a Zahustelem, vybral bych si toho prvního.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Dresco     před 9 lety 26.11.2015 13:06 |  
            0 0

            Kdybych mel v nasi lize vybirat mezi Suralem a kymkoliv, tak beru Surala.

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Barra     před 9 lety 26.11.2015 13:53 |  
      0 0

      V jiz znamem rozhovoru JS v Magazinu Sport me zaujala veta:

      "Ze starsich hracu je tu jeden, na nehoz se strasne rad dva tri roky divam. Jmeno neprozradim, neni to samozrejme zadny Messi nebo Ronaldo, ale v ceskych podminkach je to nadstandartni hrac, ktedy ma velmi dobre kombinacni schopnosti a je pro muzstvo hodne uzitecny."

      Tento hrac uz ted dva, tri roky uz zaujal svymi vykony JS. Nebude to tedy urcite Sural, Skalak a spol, kteri pred tremi lety byli neznami. Kdo tedy, kdyz se jedna o starsiho hrace? V tom 7-strankovym ozhovoru bylo ale daleko vice zajimavych pasazi, divim se trochu ze se tady nerozjela vetsi debata o pohledu JS na Slavii, ceskou ligu, rozhodci, posily, mladez apod. A pak ze tech 20 kc za patecni Sport daly lepe vyuzit na pivo a klobasu -;)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        naplavnik     před 9 lety 26.11.2015 13:58 |  
        0 0

        Toho staršího hráče jsem taky hádal, kdo by to mohl být, mám ale jen dva možné tipy...

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Barra     před 9 lety 26.11.2015 14:08 |  
          0 0

          Tak uz nenapinej a sup s tim. A pocitej s tim ze zitra ty jmena budou na Isportu a Efotbalu. Mam dojem ze SN casto slouzi jako zdroj inspiraci pro tyto weby.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            naplavnik     před 9 lety 26.11.2015 14:13 |  
            0 0

            Já to samozřejmě pouze odhaduji, a schytám to tady, ale napadají mě jen jména jako Zavadil a Matějovský... Až budete někdy s JŠ mluvit, tak se na to poptejte :-)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        stromovous (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 14:07 |  
        0 0

        žádný Messi a pro mužstvo užitečný.... Zavadil?

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Barra     před 9 lety 26.11.2015 14:10 |  
          0 0

          Ze by JS s 'starsim hradem' myslel nekoho, komu bude za 5 mesicu 38 let? -:)

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            stromovous (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 14:14 |  
            0 0

            Dále mě napadají Došek a Jindřišek. A když budu ještě chvilku dál přemýšlet, tak mě napadnou i další .)

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              stromovous (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 14:17 |  
              0 0

              Ještě mě napadl Litsingi a dál už nespekuluju. :)

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Malvin     před 9 lety 26.11.2015 14:16 |  
            0 0

            Já doufám, že to je Kovařík. 27 let, i ty 3 roky by taky seděli.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              naplavnik     před 9 lety 26.11.2015 14:18 |  
              0 0

              Starší hráč 27? Hele, tak to by ze strany JŠ zavánělo nějakým radikálním ageismem...

              • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

                Malvin     před 9 lety 26.11.2015 14:24 |  
                0 0

                z mého pohledu je 27 let u hráče v poli začátek vrcholu kariéry. Kolem 30 let, jdou výkonostně většinou už dolu.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Barlblog     před 9 lety 26.11.2015 14:11 |  
        0 0

        Zavadil?

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 14:17 |  
          0 0

          Tomáš Berger?

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Barra     před 9 lety 26.11.2015 14:31 |  
            0 0

            Ano, take me to napada. 30 let, tuto sezonu 7 branek.

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Tomski     před 9 lety 26.11.2015 14:20 |  
        0 0

        Šural by to klidně být mohl...on je v Liberci celkem dlouho a už když vyhráli titul, tak byl v základu...

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Humessi     před 9 lety 26.11.2015 14:26 |  
          0 0

          Dle mě určitě Zavadil. Je to dědek a v noze to hrozně má :)

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            jarodo57     před 9 lety 26.11.2015 18:12 |  
            0 0

            Kolář

  38. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 14:23 |  
    0 0

    Nejvíc ze všeho se mi stejně líbí to, že pokud je pravda, že už teď jednáme o Železníkovi, Šuralovi případně někom dalším, je to ta nejpříjemnější změna oproti dřívějším přestupovým přístupům, kdy jsme honili všechno tejden před uzávěrkou a pak se hráči sehrávali první 3-4 kola.

  39. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    DavidM     před 9 lety 26.11.2015 14:34 |  
    0 0

    Trochu kacířská myšlenka ale už kvůli tomu jak by se tvářila celá Sparta by to za to možná stálo.. co zkusit Rosickýho když bude nejspíš zdarma:-) (i když ten jeho plat...)

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 14:39 |  
      0 0

      A zdraví!!

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Barra     před 9 lety 26.11.2015 14:46 |  
      0 0

      Davide, Rosicky odehral od 2012-13, tedy za posledni 3,5 sezon, v prepoctu jen 30 zapasu. Tuto sezonu nic, v minule ani ne 7. Samozrejme ze konkurence v Arsenalu je velka, ale bylo to hlavne dano jeho zranenim. Za 9,5 sezon odehral jen celkem 110 zapasu. Kdyby ho Slavie mohla platit dle odehranych minut, bylo by to fajn, mam ale obavu... Ale mozna ze by ho doktori v Baniku mohli stejne zazracne vylecit a postavit na nohy, jak tomu bylo s Miculou -;)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Malvin     před 9 lety 26.11.2015 14:51 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Vždyť je furt zraněnej. Rudý by byli nasraný jen chvíli, pak by se roky smáli, že mu platíme královský plat a on odehraje 2 zápasy do roka.

        Jen ať si ho platí Křéťa.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          DavidM     před 9 lety 26.11.2015 15:04 |  
          0 0

          Dáš mu plat jen za odehrané zápasy. :-)

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Malvin     před 9 lety 26.11.2015 17:00 |  
            0 0

            :o)
            Pak by to byla fakt sranda pozorovat rudý.

            Ale on je zrovna jeden z těch sparťanů, který mi nevadí. Tohle by pro ně měla být uctívaná ikona. A ne loboTom.

            • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

              bongor     před 9 lety 26.11.2015 20:02 |  
              0 0

              Mně Rosa taky nevadí,ale to jeho zdraví.

  40. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    jarmik     před 9 lety 26.11.2015 14:34 |  
    0 0

    Železník, Šural, Pospíšil - dále kupovat jedině ještě mladší hráče.

    Žádné obrovské změny v jednom přestupním období, navíc v zimním, nám nikdy neprospěly. Z těch mladších mě zaujal například Havlík ze Slovácka, hodně i v zápase proti nám - 20 let, repre U21.

  41. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Dresco     před 9 lety 26.11.2015 15:20 |  
    0 0

    Jinak byt Cinanem, ktery na tom chce i neco trhnout, tak kupuju hlavne to, co uz nakouklo do repre a ma sanci se ukazat na EURO. Ty ceny pujdou rapidne nahoru. Jak se nam vyplatilo financne tehdy EURO 96...

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:12 |  
      0 0

      Překupování hráčů na 1/2 roku? Nevím, jen u těch končících smluv ano.

  42. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    EdCable     před 9 lety 26.11.2015 15:21 |  
    0 0

    Zajimave informace

    "Například pražská Slavie, jíž nedávno koupila čínská investiční společnost CEFC, už chystá v Šanghaji vlastní fotbalové školičky. CEFC se také před časem stala novým partnerem české fotbalové reprezentace a Miroslav Pelta ve čtvrtek v Pekingu prozradil, že jedná o vstupu dalšího "významného čínského sponzora". Podle informací HN by mohlo jít o společnost Huawei, která je dnes partnerem pražské Sparty."

    http://domaci.ihned.cz/c1-64906990-cesi-budou-cinany-ucit-fotbal-hokej-a-biatlon-je-to-soucast-petiletky

  43. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 16:04 |  
    0 0

    Kdybych měl 50 mega na přestupy, tak bych koupil tyto hráče: (ceny čistě odhaduju a můžou se lišit)
    Šural - 10-12 M
    Pospíšil - 15 M
    Železník - 3 M + Kořeše s Červenkou v balíčku a kdyby to bylo málo přidat i Dostyho :-)
    Vůch - 10 M (Pokud by si Uhrin věřil, že ho zvládne)
    Hubínek - 3 M (na oplátku poslat Hrubýho na hostování bez opce)
    Bořil - 7 M

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      kleofas     před 9 lety 26.11.2015 17:32 |  
      0 0

      Hrubý bez opce??? Pěkná blbost

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 21:26 |  
        0 0

        Furt si myslím, že kopat umí a potenciál má. Dal bych mu šanci na hostovačce třeba v tý Bohemce nebo ve Zlíně...

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 14:21 |  
          0 0

          Bavil jsem se s klukem co s ním hrál v Admiře a říkal, že na tréninku je to kluk na repre, ale v zápase na to nemá hlavou - otázka je, jestli se s tím dá něco dělat

  44. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 20:11 |  
    0 0

    Když vysčítám ty procenta, tak v zimě k nám přijde 8,25 hráče. Ale o ničem tak masivním Šimáně nemluvil. Kde asi udělali soudruzi redaktoři chybu?

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      rudahvjezda     před 9 lety 26.11.2015 20:34 |  
      0 0

      "Vyscital procenta" zni jako celkem nesmyslnej matematickej model pro pocitani pravdepodobnosti :-)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        EdCable     před 9 lety 26.11.2015 21:35 |  
        0 0

        Vubec ne, pouze by se to formalne melo nazvat ocekavana / stredni hodnota.

  45. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 26.11.2015 22:03 |  
    0 0

    Sleduju zrovna LIBE vs. Braga a při pohledu na číslo devět v modrém mi naskočila myšlenka na to, že se prý "porozhlédnem i v řadách SPA a PLZ"... Ono v šiřších kádrech těchto týmů je dost zajímavých jmen. Mmj. právě SHALA. Hraje na postu Levana, očividně nemá problém s mezinárodním fotbalem, není skoupí na pohyb v Libe vypadá dost dobře a na Letné strávil dva dny i s cestou. To by byl i pro zaryté fandy snesitelný "rudoch" a pěkná posila. Líbilo se mi, jak si chodil pro balony až mezi stopery. Navíc, sehranej s Pepou Šuralem. Z Plzně by se takto dalo mluvit o Štípkovi... :)

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Dresco     před 9 lety 27.11.2015 10:22 |  
      0 0

      Spis bych vzal Alana nebo Rafu ;-)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 10:41 |  
        0 0

        Jednoznačně. Jen jsem chtěl upozornit, že když Šmíca řekl že se mrknem i do SPA neznamená to nutně Dočkal, Vácha, Huš... a přitom může jít o dobrýho playera.

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Dresco     před 9 lety 27.11.2015 10:55 |  
          0 0

          Jo, Shalu jsem Sparte zavidel uz kdyz tam prichazel, rozhodne mi prijde lepsi nez uvazovany Husbauer. Shala ma hodne dobrou strelu i z vetsich vzdalenosti a je pouzitelnejsi do kombinace nez ten, jenz basti kone.

  46. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    zeleznik2     před 9 lety 27.11.2015 11:07 |  
    0 0

    Celé tři strany nám věnoval Deník Spart, pěkně dlouhý seznam vytipovaných posil, některá jména jsou zajímavá, některá nereálná a některá naprosto nesmyslná. Chybí dvojice z Boleslavi Chramosta a Ščuk, naopak naprosto nesmyslně je uveden Tecl. Co jméno Bořil?údajně jsme o něj dříve stáli a co dnes?Jedno jméno už se rýsuje, pro mne překvapení Lukáš Železník sice ve Zlíně výborný, ale zda bude ve Slavii hvězdou, o tom tak přesvědčený nejsem. Typologicky připomíná Škodu, takže jako jeho případná náhrada je logická.
    Škrtnout můžeme určitě hráče Boleslavi: Dufek chce 10 mega + hráčskou náhradu, kterou nemáme, takže Zahustel(Sparta + Konáte), Skalák(zahraničí, předkupní právo Sparta), Baroš(omyl).
    Liberec tam je priorita č.1 Šural, k mání za 10 mega, ale chtějí ho i rudí a navíc chce 700 tisíc měsíčně, Pavelka(předkupní právo Sparta, navíc spíše zahraničí).
    Reálněji to vypadá v Jablonci, Pelta není spokojený s výkony svého Galacticagos, takže Pospíšil určitě priorita č.2, možná Masopust, který nehraje pravidelně. Určitě ne předražený Tecl(20 mega, myslel jsem, že se po Paclíkovi nenajde stejný blázen, ale Pelta jej ještě trufnul). U Mahmutoviče fakt nevím, spíše ne.
    Velice reálný je příchod Sadílka ze Slovácka nebo Hanouska z Dukly, určitě bych podepsal Pavlenku z Ostravy, nemáme rovnocennou náhradu za Berkyho, navíc konkurence neškodí, v Ostravě je hvězdou, navíc hraje za repre do 21 let, určitě velký příslib, navíc Ostrava vypadá na druhou ligu, takže určitě bude pak prodávat.
    Také návrat Petráka, který ve Stuttgartu nehraje, je reálný, navíc vypadl ze základu i Hloušek, ale oba mají dost vysoké platy.
    Určitě vyzkoušet Ondráška, volný hráč bez smlouvy, potřebujeme jiný typ útočníka než je Milan, ale když jsme podepsali Železníka, těžko říci.
    Zajímavé jsou taky možnosti ze Sparty, Hušbauer nehraje pravidelně, Dočkal má spory s trenérem a Vácha je pořád zraněný.

    Dušan Švento asi jen zbožné přání...
    Vukan Vukadinovič, že by s bratrem vytvořili vražedný tandem?

    V sestavě posil spartu málo defenzivních hráčů.

    uvidíme, kdo nakonec přijde.

    můj tip: Pavlenka, Sadílek, Pospíšil, Šural/Hušbauer, Petrák, Železník
    ?Bořil, ?Vukadinovič

    • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

      Humessi     před 9 lety 27.11.2015 12:00 |  
      0 0

      Kdyby to vyšlo dle tvého tipu, tak jsem nadšený, pořadí přání:
      1. Šural, 2. Pospíšil, 3. Petrák, 4. Sadílek, 5. Pavlenka... Železníka nepočítám, toho už beru jako jistýho, měl jsem zprávu už tak před 4 týdny, že je náš. Vím, to od dobrýho zdroje, ale info neříkám, vždy jen naznačím, stejně jako teď, když vím, že už s naší nabídkou souhlasil další hráč, který vůbec není v žádným seznamu potenciálních posil, co zveřejnil denikspart, idnes,... . Bude to určitě posila, jedná se o záložníka a kdybych řekl cokoliv dalšího, poznali byste o koho jde a to nechci. Ale řekl bych, že to bude nadprůměrná posila :)

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        luboslavia     před 9 lety 27.11.2015 18:26 |  
        0 0

        Tohle mlžení....dej nějaký vodítko,je z český ligy?

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          luboslavia     před 9 lety 27.11.2015 18:42 |  
          0 0

          Vypadá to ,že Šural je na spadnutí,na libereckých stránkách je,že byl dneska na kontrole u slávistických doktorů, teda asi jen na posouzení jeho současné nemoci,ale i to něco napovídá.

          • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

            Marcelo10     před 9 lety 27.11.2015 20:02 |  
            0 0

            Pokud je na spadnuti, tak to, ze sel k doktorovi, je jedine dobre :-D

      • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

        Faris (přítel SN)     před 9 lety 27.11.2015 19:11 |  
        0 0

        Tak jedine Rada z Boleslavi. Nebo ten Zavadil:-)

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          Marcelo10     před 9 lety 27.11.2015 19:51 |  
          0 0

          Rada, Scuk, Petrzela, Fillo, Zavadil(pochybuju), Valenta, Berger, Matejovsky(urcite ne)..

        • Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

          kerim1969     před 9 lety 27.11.2015 19:53 |  
          0 0

          A co takhle Přikryl, v Dukle dost dobrý, ale asi patří Spartě.

  47. Re: Posily pro Slavii: Železník a kdo dál?

    witty13     před 9 lety 30.11.2015 09:37 |  
    0 1

    Dobrý den,

    Založil jsem si účet, ptž jsem pravidelným čtenářem SN, a tohle téma mě zaujalo, ptž k němu mám co říci.

    Podle mých informací by mělo v lednu přijít asi 5 hráčů, s tím že v tuhle chvíli neprobíhají jednání na bázi klubů, ale pan Šimáně jedna hlavně s agenty.
    To co zdejší čtenáře asi nepotěší je to, že minimalně dvě posily budou pravděpodobně ze slovenska. Jedná se o dvou mladých hráčích na pozicích stoper a střední záložník. Minimálně u toho záložníka si ale myslím že jeho přestup chybou nebude.

    Pak samozřejmě intenzivně schánějí kraje, ale zatím tam není nic jisté. Šural je naprosto mimo, zůstane nejspíše v liberci do eura, poté někde podepíše zadarmo. O přestup v zimě nemá hráč zájem. Stejně tak není pravděpodobný příchod Skaláka, ani Pavelky. Oba jsou moc drazí pro týmy ze synot ligy.