Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

Včera insolvenční soud rozhodl, že po stažení insolvenčních návrhů ze strany společností Online Services a Gamma Enterprise ukončuje insolvenční řízení vedené proti Slavii.

Insolvenční řízení se zastavilo, protože insolvenční navrhovatelé vzali insolvenční návrhy zpět, uvádí usnesení o zastavení řízení. Podle tohoto usnesení jsou také navrhovatelé povinni uhradit Slavii náhradu nákladů za řízení ve výši 12 342 korun. Ze zastavení řízení také vyplývá, že jednání o insolvenci nařízené na 5. listopadu se nekoná.

Soudkyně Michaela Wenzlová v odůvodnění zastavení řízení dále uvádí, že "...Insolvenční navrhovatelé z procesního hlediska zavinili zastavení řízení, neboť vzali insolvenční návrhy zpět bez toho, aniž by jejich pohledávky dlužnice zaplatila. Insolvenčnímu navrhovateli A) (Online Services, pozn. red.)  nebyly pohledávky uhrazeny vůbec, insolvenčnímu navrhovateli B) (Gamma Enterprise, pozn. red.) nebyla uhrazena jedna z pohledávek, pro kterou podal insolvenční návrh, a to pohledávka ve výši 50.000,- Kč. Insolvenční navrhovatelé jsou tedy povinni zaplatit dlužnici náklady tohoto řízení...."

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

    Divizni (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 08:42 |  
    0 0

    Tohle se dalo čekat. Na podzim je nejdůležitější uhrát co nejvíce bodů, aby bylo na jaře s posíleným kádrem vůbec o co hrát. Přeji všem hezký víkend a 3 body z Teplic!

  2. Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 09:21 |  
    0 0

    Všechno zlé je pro něco dobré. Co by bylo nebýt insolvence, nebyly bychom pořád v těch sračk..? Vstoupili by p. Šimáně a CEFC?

  3. Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

    StanySKS     před 9 lety 30.10.2015 09:28 |  
    0 0

    No konečně. Nicméně náhrada nákladů řízení částku 12 342 korun, to je dobrý joke. Je ale fajn, že parta vyděračů Kusý, Petrovič, Malivánek s povedenými advokáty Holas, Krmenčík, Novák neuspěla. Snad už budeme mít klid.

  4. Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

    Viking     před 9 lety 30.10.2015 09:38 |  
    0 0

    Takže za insolvencí stál Šimáně? Nějak podezřele rychle se všichni pakují z cesty...

    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

      travel (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 10:42 |  
      0 0

      Já si myslím,že "hlavním hráčem" byl Kellner. Jsem zvědav,jak to dopadne s tím stadionem,jehož majitelem je,údajně, Kellner.

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        smely (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 10:53 |  
        0 0

        obavam se, ze nijak, leda by mu to Simane vymenil za ten hangar, kde parkuje Kelner svyho Boeinga...

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          Navyseals     před 9 lety 30.10.2015 11:05 |  
          0 0

          myslím, že stadion je jen otázkou času a blafování ze strany stadionu

    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

      smely (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 13:50 |  
      0 0

      Ano, mam to nyni potvrzeno z duveryhodneho zdroje, za insolvenci stal JS , jelikoz to byla jedina mozna cesta jak donutit AR k nejakemu jednani, jelikoz je 24/7 v lihu a nechodil ani na domluvena jednani...

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 13:58 |  
        0 0

        :D

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        spino     před 9 lety 30.10.2015 15:51 |  
        0 0

        Pokud vím, tak jsi nedávno od důvěryhodného zdroje prorokoval spojení SKS a HCS s oběma arénami pod křídla Petra Kellnera. Výsledek vidíš minimálně v hokeji naprosto opačný. Souhlasím jen s druhou částí o Aleši Řebíčkovi, v tom se tvůj zdroj nemýlí. ;)

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 20:39 |  
          0 0

          Vzhledem k vyjádření Tvrdíka na Twitteru, kde se naváží do Kusého a i vzhledem k dřívějšímu jasnému vyjádření Šimáně k situaci Slavie, vychází závěr, že za insolvencí stál JS jako jasný nesmysl.

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          smely (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 10:39 |  
          0 0

          spino, ta fuze se skutecne pripravovala, ze to nakonec dopadlo jinak, vzhledem k situaci v HCS, za to ja nemuzu, nebudu sem jiz tyto informace davat abych nebyl za trotla...

  5. Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

    Barra     před 9 lety 30.10.2015 14:23 |  
    0 0

    Jen mozna upozornit na to, ze (a) Online Services odkoupily cast pohledavky Kusyho (b) ze take Kusy je stale hre (3) ze strany Kusy a tedy take Online Services ktere castecne prevzaly Kusyho naroky maji v rukach rozhodci nalez (4) ze tento byl spatny pro Slavii a je vzdy automaticky vykonatelny (5) ze Slavie se proti tohu nalezu odvolala a v prvni instanci soud na zadost Slavie rozhodnul ze rozhodci nalez nebude mit vykonatelnost az do rozhodnuti soudu (protoze by to Slavii, jak sama uvedla, dovedlo k ohrozeni jeji existence) (6) ze ale nasledne behem procedure o insolvenci mestsky soud toto rozhodnuti o vykonatelnosti zmenil protoze bylo bez predmetu kvuli procedure o insolvenci a ze tedy protistrana muze zadat okamzitou platbu, i kdyz odvolani Slavie stale bezi.

    Strany Online Services a Kusyho se urcite nevzdaly svych naroku ktere jim prihral rozhodci nalez, jen to ted nebudou hrat pres insolvencni soud, protoze vstup JS a CEFC jim sebral vitr z plachet. Procedure pred mestskym soudem (= odvolani Slavie proti rozhodimu nalezu) stale bezi, a nemelo by se zapomenout na to, ze Slavie ztratila ochranu nevykonatelnosti nalezu. Ocekavam nejakou kulisarnu ze strany soupere, a teoreticky muzou ihned exekucne zablokovat veskere ucty Slavie. Mame ale jak se zda dobrou advokatku, ktere s tim urcite pocita.

    Jen bychom tady nemeli propadnout euforii a slavit jak jsme jim to natreli. Slavie vyhrala bitvu pred insolvencnim soudem a tedy o jeji dalsi existenci, protivnici maji stale v ruce rozhodci nalez.

    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

      Fulham     před 9 lety 30.10.2015 15:12 |  
      0 0

      Jsem z toho ťumpachovej... Snad už bude klid .Jinak Barro gratulace Belgické 17. Čtvrtfinále MS a Kostarika....to by mělo být hratelné.

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        Barra     před 9 lety 30.10.2015 15:31 |  
        0 0

        Costa Rica, ktera s Francii vyradila evropskeho sampiona. Uvidime...

    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

      smely (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 15:18 |  
      0 0

      zdravim Barro, jak jsem uvedl vyse, byla to habadura na Rebicka, aby neco udelal, rizena JS. zadna exekuce ani nic podobnyho neni na poradu dne...mam to od cloveka, ketrymu to verim a ktery ma uzke kontakty na majitele...

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        Barra     před 9 lety 30.10.2015 15:26 |  
        0 0

        Ahoj Smely. Podstatne je, ze se jedna o 2 ruzne procedury. Za insolvenci mohl stat JS, nevim, i kdyz se mi to uprimne receno takove praktiky moc nedavaji do souvislosti s JS a s jeho integritou.

        Rozhodci nalez a prava ktere si narukuje Kusy (a ted tedy s nim Online Services) jsou ale jina vec, za kterou podle me tezko mohl stat JS. Uvidime.

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          smely (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 15:35 |  
          0 0

          jasny, ale myslim, ze Kusy bude pripadne vyporadan mimosoudne...
          Co se tyka JS, nechci tu nijak, ani naznakem ocernovat jeho gloriolu temer Sv. Vaclava, ale jak jsem koupil, tak prodavam...

          • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

            Barra     před 9 lety 30.10.2015 15:42 |  
            0 0

            -:)

            Budme ale uprimni, mimo JS se jak se zda nikomu do obchodu s AR nechtelo a bez neho bychom tedy na tom nebyli ruzove - s cerstve odsouzenym predsedou predstavenstva a financim reditelem v jedne osobe, s prazdnou pokladnou, s dluhy kam se clovek podiva. Byla by to jen otazka casu kdo by na nas dal navrh na insolvenci.

            A bez debat mel JS snad genialni napad se zminit Jaroslavovi Tvrdikovi o Slavii a tim pritahnout s CEFC silneho partnera do klubu, ktery se take stal partnerem FACR.

            • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

              smely (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 15:49 |  
              0 0

              tak to samozrejme nezpochybnuji ani naznakem, na gaunera po gaunersku je asi jedina mozna cesta, budme radi, ze jsou oba bratri pryc...s tim JT to mam o neco obtiznejsi vstrebat...

              • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                spino     před 9 lety 30.10.2015 15:54 |  
                0 0

                Mimochodem, Adam Řebíček byl nedávno podmínečně odsouzen za to, že za úplatky zastavoval policejní stíhání. Ještě, že už je pryč. To by byla další kaňka na našem klubu.

                • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                  Fallen (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 20:33 |  
                  0 0

                  Pokud vim, tak už je to třetí kolo odsuzování.

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        Humessi     před 9 lety 30.10.2015 16:06 |  
        0 0

        Smely, to je nesmysl :). Taky jsem měl (mám) zdroj (dokonce blízký Řebíčkovi) a ten mi říkal, že Řebíček je se Šimáněm domluvený, že kdyby Slavii opravdu hrozil kolaps, tak Šimáně Slavii odkoupí (i když do toho nechtěl jít a byl rozhodnutej jít do toho třeba i sám). Rozhodně to ale nebylo tak, že by Slavii poslal do insolvence, holej nesmysl.

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          smely (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 16:09 |  
          0 0

          v pohode, ja neznam tvuj zdroj,ale znam velmi dobre ten svuj a vim, ze ten clovek ty kontakty ma a nema rozhodne potrebu si vymyslet...

          • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 16:30 |  
            0 0

            Mně to taky nedává moc smysl, že by za insolvencí byl JS. Proč to dělat tak složitě? AŘ se toho chtěl zbavit, tak leda aby rychlejc šel dolů s cenou. Pokud by to byla pravda, nezlobil bych se, protože by to znamenalo, že JS resp. teď už Slavia a stadion (ať ho vlastní kdokoliv) nejsou soupeři, ale spoluhráči.

          • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

            Hubacek     před 9 lety 30.10.2015 16:31 |  
            0 0

            Ať je to tak či onak ..je to snad i jedno ..jestli to byl jediný důvod jak odstranit Řebíčka ,tak proč ne ...aspoň je vidět ,že Šimáně v tom umí chodit a nebijí se ...ale i já se se spíš přikláním k názoru ,že za tím stál Kellner ..stále stadion Eden nestáhl insolveci ..a je divné ,že ji přihlásil až když koupil Slávii Šimáně s Číňany ..do té doby mlčeli.

            Těžko říct jak to bylo ..ale snad to dopadlo dobře a bude už jen líp

            • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

              Barra     před 9 lety 30.10.2015 18:15 |  
              0 0

              Samozrejme Tvrdik "o" Kusym

              • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                steev (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 18:33 |  
                0 0

                Jaroslav Tvrdík tímto potvrdil info od smelyho že za insolvenčním řízením stojí JS :D

                • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                  Barra     před 9 lety 30.10.2015 19:20 |  
                  0 0

                  -:) No temer to tak vypada... Klika ze Kusy ma hrosi kuzi, anebo odskodne bude stat asi za to -;)

                • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                  Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 21:00 |  
                  0 0

                  re: steev - opravdu nevím, podle čeho soudíš, že JT svým vyjádřením potvrdil, že za insolvencí stojí JS ? Tím člověkem, který stojí na začátku insolvenčního řízení je Kusý a s ním se dohodl původce insolvence. Hypoteticky, pokud by Kusého oslovil JŠ a byl tím mužem v pozadí za insolvencí, tak by oba dva museli postupovat ve shodě, ale to se jednoznačně neděje,

                  • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 21:21 |  
                    0 0

                    Nemyslel to steev ironicky? :-)

                    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 21:23 |  
                      0 0

                      Promiň steeve, tu značku na konci jsem přehlédnul.

                    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                      steev (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 21:26 |  
                      0 0

                      Jj,bylo to mysleno ironicky.

  6. Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 20:24 |  
    0 0

    V dnešním Sportu je článek „O Crnkiče stojí Slavia i Boleslav“, kde jsou přímo hráčem potvrzené informace z diskusního fóra Jablonce. „Ozvali se Slavia a MB, ale uvidíme s mým agentem, co mi nabídnou. Rozhodneme se, zda bude lepší zůstat v Česku, či jestli už přišel čas posunout se dál a vyzkoušet fotbal v jiné zemi. Že zůstanu v Česku, vidím tak na 50%“ prozradil Nermin Crnkič. Všichni ještě máme v živé paměti působení Petra Doležala ve vedení Slavie a nedá se říct, že by byl ředitel, který nějak šetřil s milióny. Takhle se vyjádřil k případu Crnkič on:„Nermin má agenty v Německu se kterými jsme se dvakrát setkali a řekli jsme si naše představy, ty se začaly rozcházet a výsledkem je, že se rozešly úplně, řeknu-li to zjednodušeně. Mám pocit, že Nerminovy představy jsou pro kluby v ČR naprosto neakceptovatelné“

    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

      Borris     před 9 lety 30.10.2015 20:45 |  
      0 0

      Nermina bych u nás moc chtěl. Poslední dvě sezóny ho sleduju a je to velice kvalitní křídelník, který má velice kvalitní práci s míčem, je velice rychlý a křídlo jeho typu by bylo u nás velice zapotřebí! Ale moc se mi nelíbí ta věta "Ozvali se Slavia a MB, ale uvidíme s mým agentem, co mi nabídnou". Mám trochu obavy aby mu nešlo jen o prachy. Hodně bych ho u nás chtěl, ale zase nechci aby jsme ho nějak nesmyslně přeplácely. Ale to myslím že Šimáně snad ani nedovolí. V první řadě musí chtít za nás hrát. Je dobře že o něho usilujeme, byl by hřích ho aspoň nezkusit zlanařit, protože kdy se zase poštěstí, aby se naskytla možnost získat takové kvalitní křídlo zadarmo. Ale jak říkám, hlavně ho nějak nepřeplácet. Myslím si že ani pan Dufek se nebude pouštět do nějakých finančních závodů. Ale vzhledem k tomu že je o něho zájem z Německa, Turecka a z Itošky, tak bych řekl že ho nakonec nezískáme. Protože i přesto že už na tom jsme finančně velice dobře, tak klubům z Německa nebo Turecka prostě konkurovat nemůžeme. Ale za pokus to stojí když je Nermin k mání zadarmo. Ale spíš bych počítal s tím že to nevyjde a zaměřil bych se na získání Dušana, případně bych zkusil Vůcha ( pokud se bude chovat ), případně by se mi u nás hodně líbil Zahustel. Klidně se pokusme i o toho Šurala, ale tam vidíme opět velikou konkurenci ze zahraničí a v jeho přichod také moc nevěřím. Každopádně je velice nutné posílit oba kraje zálohy, protože to je naše neskutečná bolest už dlouho. No uvidíme co přinese zimní pauza.

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 21:03 |  
        0 0

        Nakonec to vypadá, že pravdu může mít Faris, který omylem napsal, že chce plat 40t. euro …

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          Faris (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 22:02 |  
          0 0

          Psali to fans na webu Jablonce. Byli tam dve infa, ze chce o 40 vic, co dava Pelta a pak ze chce 40 t Euro. Tak si vyber..nebo je to vsechno JPP

          • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 22:20 |  
            0 0

            Jestli chce 40'000 Euro / měsíc, tak nebrat.

          • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 22:25 |  
            0 0

            re: Faris - já jsem tam našel jen o 40t. víc než dává Pelta, ale když jsi našel i ty eura, v pořádku. A když si to dám do kontextu s tím, co psal Doležal, tak je velmi pravděpodobné, že platí ty eura a chce skoro 900 t. měsíčně, tak to ať jde radši do té ciziny chlapec.

            • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

              Barra     před 9 lety 31.10.2015 06:20 |  
              0 0

              Skoro 900? Kurz je 27:1, takze 1,080,000 kc - ale nejak mi nesedi to slovo "vice nez". Pochybuji ze by se Slavie do takovych castek poustela, kdyz uz tak pro opravdove zvucne jmena. V kazdem pripade jsem moc zvedavy kdo je na tom seznamu hracu JS, o kterym se JT zminil. Podle toho pozname jake ambice nova Slavie ma. I kdyz, vime ze ty nejvyssi, ale uvidime co je ochotna investovat a jak se hracum bude chtit do Slavie prichazet. Ale i tad plati ze penize oteviraji veskere uzavrene dvere.

              • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2015 21:53 |  
                0 0

                OK Barro, už jsem dlouho nekupoval eura.

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 21:55 |  
        0 0

        Ale o co jinýho, než o prachy, by mu mělo v zahraničí jít?

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          Borris     před 9 lety 30.10.2015 22:00 |  
          0 0

          Tak možná jsem asi fakt naivní, ale podle mě by hráčům v takto mladém věku mělo jít hlavně o sportovní stránku.

          • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

            Faris (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 22:29 |  
            0 0

            V tomto verim nasi sportovni rade, specialne Pliskovi, ze odhadne, jestli ti hraci maji charakter a volni vlastnosti k tomu, aby sebe a tym posunuli. Dokonce si myslim, ze toto je primarni u hracu, vule vitezit, bojovat, az pak stavim techniku a dalsi. Proto za me ma neskutecnou cenu Stohanzl, ten jezdi co to da. Ne nadarmo mel nejlepsi index aktivity v indicke lize.
            Samozrejme penize jsou taky strasne dulezite, ja bych taky nechodil do prace zadarmo..ti mladi kluci vedi, ze co nevydelaji do 35- let, to nemaji..pak startuji vlastne uplne nanovo v zivote

            • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.10.2015 23:56 |  
              0 0

              +1

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        bongor     před 9 lety 31.10.2015 08:11 |  
        0 0

        Můj názor je,že i když je Crnkič dobrý hráč,tak pokud má pro ČR neakceptovatlné
        požadavky bylo by chybou mu je splnit kvůli ostatním hráčům.To by nedělalo v mužstvu dobrotu.Jiná věc je,že si myslím,že velká většina klubů druhé bundesligy a Turecka má těžko takové finanční možnosti,jako my v současnosti.

    • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2015 00:44 |  
      0 0

      me se chlapec jevi docela neduveryhodne. nejak mi neprijde, ze by v ceske lize tolik dokazal, ze se citi byt pripraven "posunout se dal" do zahranici. nevim. ale o prachy mu jde v prvni rade. to tam citim ja. souhlasim se Zahustelem, Šural apod visi uz moc vysoko

      • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

        afro     před 9 lety 31.10.2015 07:45 |  
        0 0

        Přesně tak, mně se tedy do paměti nijak výrazně nezapsal. Třeba na Ajaxu byl celkem vidět, ale často to zadrbal nebo špatně přihrál. Ale potenciál určitě má, připadal mi celkem rychlej, nebál se zkusit jeden na jednoho a nechyběl mu tah na branku. Ovšem ty platový hausnumera, co tu padaj by asi Šimáně neakceptoval, ale třeba se ještě budeme všichni divit... :-)

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          bongor     před 9 lety 31.10.2015 08:14 |  
          0 0

          To by musel pan Šimáně zvednout celou platovou hladinu mužstva o nejméně jednu třídu,což je ale vzhledem k našim plánům asi nezbytné.

          • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

            steev (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2015 10:47 |  
            0 0

            Tak možná to o platu říká prostě proto už je třeba dohodnutý jinde. A tak jako důvod neprodloužení mohl říct že mu dávají málo peněz.Otázkou je, jestli to vůbec řekl.Navíc víme co je Pelta zač a Doležal,škoda mluvit. Určitě se snažej vyvinout tlak na hráče aby prodloužil a rozšiřování takových zpráv by jejich taktice odpovídalo.

        • Re: Insolvenční řízení na Slavii bylo zastaveno

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2015 10:43 |  
          0 0

          Mám v jabkách dobrý známý kolem fotbalu a je to prý veselý chlapec který se rád baví,já bych ho do Slavie nechtěl ani náhodou.Zase taková hvězda to není a přeplácet ho je zbytečné.

  7. Kondiční trenér Hejret

    Mike     před 9 lety 31.10.2015 08:39 |  
    0 0

    Někdo výše psal citaci ze včerejšího Sportu, já sem připojím něco z jeho včerejší Přílohy, která je věnována trénováním kondice v našich fotbalových a hokejových ligách, hlavně tomu, že se to dělá špatně- což já neposoudím.
    Zaujal mě ale rozhovor s Danielem Hejretem, který u nás dělal kondici vloni za Beránka, jak, to také neumím posoudit. Nicméně si stěžuje, a to raději odcituju přesně.
    ,, Při mém posledním angažmá bylo hráčům zdůrazňováno: Realizační tým je váš servis, využívejte ho. Výsledek ? Na individuální tréninky chodili tři hráči, z toho jeden brankář. Pak jsme to museli dát týmu příkazem."

    Vůbec nechci rozebírat, zda něco dělal špatně Hejret, nebo hráči. Asi něco od obojího, protože výsledky a kondice hlavně ve 2.poločasech byla špatná. Jenom jsem chtěl naznačit, že to v našich končinách bude hlavně o přístupu.
    Pak je tam polemika Všetíčka, který trénuje Štěpánka, že se tady dělá všechno špatně a hráči jsou líní. Oponují mu další dva, že prostě je tady nízká konkurence a hráče nic makat nedonutí, protože 70% hráčů má sestavu jistou, nemá je na rozdíl od zahraničí kdo vytlačit. A s tím bych i já souhlasil. Jako příklad je tam fotka Dočkala, Matějovského a Hušbauera, že se v zahraničí neprosadili, ale ve Spartě mají své jisté. S tím souhlasím, oni i když na to budou dlabat, tak prostě lepší fotbalisty ve Spartě nemají. Takže já za sebe souhlasím s názorem, že u nás jsou fotbalisti líní z hlediska téměř nulové konkurence. Proč bych se ve Spartě víc namáhal, když mám sestavu jistou a beru 300 klacků měsíčně ? A majitel určitě nekoupí dalších 5 stejně kvalitních hráčů, aby na 4 posty bylo 8 kvalitních hráčů.
    Pokud je možnost, doporučuji Přílohu nastudovat.

    • Re: Kondiční trenér Hejret

      Barra     před 9 lety 31.10.2015 09:13 |  
      0 0

      Me u Hejreta trochu zarazilo, ze se venuje kondici boxeru, plavcu, autozavodniku, horolezcu atd, a k tomu take fotbalistum. Celkova kondice je asi u vsech sportovcu srovnatelne dulezita, prosto bych u nasich hracu ocenil odbornika zamereneho na fotbal. Boxer snad pouziva jine svaly nez fotbalista. Ale muzu se mylit.

      V tabulce tech ktere jsi vyjmenoval patri take Kaderabek. Nadprumer v ceske lize, v Bundeslize se to ocekava u kazdeho hrace. Dovolim si pridat priklad z meho B., muzstvo z treti ligy. Pred zacatkem sezony organizuje trener 2 tydny predem 3 x tydne dobrovolny trenink pro hrace, aby prisli pripraveni na prvni trenink, meli uz nco nabehane, aby eventualne shodili to kilo navic. Nestalo se, ze by nekdo tento "dobrovolny" trenink zmeskal - svedcilo by to o jeho profesionalite a pristupu k jeho praci. Doufam ze kredo 'prumer nestaci' se u Slavie projevi i v tomto smyslu a ze pristup hracu k jejich zamestnani se posune o stupen vys - nad bezne uvazovani hracu. Kdyby Pavel Nedved se nebal si pridat o neco vice na treninku, nedotahnul by to ted take na vice-prezidenta Juve.

      • Re: Kondiční trenér Hejret

        bongor     před 9 lety 31.10.2015 10:33 |  
        0 0

        S tím treningem u jednotlivých sportů je to tak,že každý obor sice potřebuje některé svalové skupiny víc exponovat,ale přístup musí být u všech stejný.Prostě musí nejen mít chuť vyniknout ,ale taky vůli na sobě makat až na hranice svých možností.Když někdo nechodí na kondiční treningy,tak bych ho rovnou požádal,aby nechodil vůbec.S tím Nedvědem je to typický příklad,jak i průměrně nadaný fotbalista může ze sebe udělat hvězdu tím,že má obrovskou vůli.I opačných příkladů jsou desítky.Třeba Přáda,kdo si ho pamatujete,nebo v současnosti Fenin,Blažek,Šimák, popsal bych jima půl stránky.Ono se to ale netýká jen sportu,ale i umění a dalších lidských činností.Vemte si třeba Waldu Matušku,dej mu Pánbůh věčnou slávu.To nebyl žádný nadprůměrně nadaný zpěvák,ale měl repertoár 487 písní,prostě to vydřel.Opak jsou různé ty rychlokvašky ze Supr Starů.Naučí se deset šlágrů a už vymetá jen Ví Aj Pí večírky.Za rok po něm neštěkne ani pes.

        • Re: Kondiční trenér Hejret

          Barra     před 9 lety 31.10.2015 10:38 |  
          0 0

          Jinak uvadi Hejret v souvislosti s fotbalem nasledujici reference: Liberec, Astana, Slavia, individualne Jiri Bilek, Marcel Gecov a Martin Juhar. Tot vse.

      • Re: Kondiční trenér Hejret

        Huntelaar     před 9 lety 31.10.2015 11:00 |  
        0 0

        Nemyslim si, ze by takovy siroky zaber musel byt na skodu. Kondicni trener, fyzioterapeut maser apod. musi porozumet celemu telu, a pokud se mu to podari, nemusi byt problem se preorientovat na jiny druh zateze (sportu). Maximalne v tom, ze si dostuduje co se pouziva na dane svaly (nejake nove trendy, cviky, ...)

        • Re: Kondiční trenér Hejret

          Barra     před 9 lety 31.10.2015 13:38 |  
          0 0

          Ale jiste, mas pravdu. Celkova kondice je pro kazdeho sportivce dulezita a ma stejne koreny. Pod individulanim treninkem, kdyz nejde o navrat po zraneni, jsem si ale prave predstavoval cviky zamerene na fotbal - explozivita, pracovani na odrazu pri skoku do vysky, tedy cviceni zamerene na nohy, kde napriklad pro brankare jsou ruce a ramena nejdulezitejsi. Jinak myslim ze prave tady plati pravidlo "In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister". Tedy specializace na fotbal. Pracovani na kondici napriklad Daniela Landy jako autozavodnika, coz take uvadi Hejret jako referenci, je totalni odlisne. Ale mozna ze krivdim Hejretovi a je vice vsestranny. Az na vyjimky jako Bilek, Juhar a Gecov ale malokdo jak se zda stal o jeho pomoc. Mozna ze si ale pridavali individualne po treninku.

    • Re: Kondiční trenér Hejret

      Travinho     před 9 lety 31.10.2015 13:48 |  
      0 0

      Hejretovo působení bych rozdělil na dvě strany mince. Za jeho působení se u řady hráčů výrazně zvětšila jejich muskulatura, ovšem to z vás ještě neudělá úspěšného v osobnéch soubojích, důležité je také umět se postavit. Toto ovšem mělo na svědomí spíše pokles fyzičky, což obvykle při růstu svalů bývá, protože nejste zvyklý nést tento počet kilogramů, navíc hráči se asi kondici věnovali méně než bylo potřeba.