Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia má nové představenstvo

Na dnešní řádné valné hromadě SK Slavia Praha - fotbal, a.s. bylo zvoleno nové představenstvo a nová dozorčí rada společnosti. Všechny kroky byly předem avizovány, dnes je jen valná hromada oficiálně schválila.

Valná hromada SK Slavia Praha - fotbal, a.s. se konala dnes (20. října 2015) od 14:00 v hotelu Iris v Edenu. Přítomni byli jak zástupci obou největších akcionářů společnosti - Jiří Šimáně za Fly Sport Investments a Jaroslav Tvrdík za CEFC - tak řada menšinových akcionářů z řad fanoušků klubu. Po úvodních formalitách valná hromada schválila nové stanovy společnosti 100% hlasů přítomných akcionářů.

Následovalo odvolání stávajících členů představenstva a protože nové stanovy společnosti předpokládají čtyřčlenné představenstvo namísto dosavadního trojčlenného, valná hromada zvolila do představenstva Jiřího Šimáněho, Davida Trundu, Petra Boháče a Tomáše Syrovátku. Po odvolání stávajícího jediného člena dozorčí rady Kamila Kocurka zvolila valná hromada (staro)nově opět tříčlennou dozorčí radu, ve které zasednou Chan Chauto (v české transkripci Čchan Čchao-tuo), Jaroslav Tvrdík a Vladimír Šmicer. Až na čínského předsedu obří společnosti CEFC byli všichni ostatní na valné hromadě osobně přítomni.

Nakonec valná hromada zrušila dosavadní Řád odměňování členů orgánů a dle stávajících zákonných předpisů schválila smlouvy o výkonech funkcí členů představenstva, konkrétně Davida Trundy, který působí rovněž jako generální ředitel společnosti, a Petra Boháče, který je finančním ředitelem společnosti.

Na závěr Jiří Šimáně zopakoval akcionářům dva hlavní cíle klubu, kterými jsou vytvoření kvalitní mládežnické akademie a příští sezónu boj o pohárovou Evropu. Vzhledem k nedávnému úmrtí Borise Korbela, který vlastnil klub v devadesátých letech minulého století, požádal Jiří Šimáně přítomné, ať vzpomínku na tohoto prvního polistopadového mecenáše Slavie nosí ve svých srdcích a čas od času si na něj vzpomenou. Valná hromada, která stvrdila nový začátek pro klub se slavnou historií, skončila krátce po půl třetí.

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia má nové představenstvo

    Dresco     před 9 lety 20.10.2015 17:13 |  
    0 0

    Vzdycky jsem byl tak nejak smutny, kdyz koncila liga a nebylo co sledovat. Zaclo prestupni obdobi a my jsme sbirali vesmes odlozene zbozi, ale na tohle prestupni obdobi se celkem dost tesim.

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      Fulham     před 9 lety 20.10.2015 18:15 |  
      0 0

      Z tohoto pohledu je páteční mač ten nejdůležitější podzimní. Vyhrajem - jsme definitivně nahoře. Jakákoliv ztráta , špatný. Vzhledem k tomu kdo s kým pleje v příštích dvou kolech je obrovská šance. Vedení potvrzeno jest, baby za půlku ( skvěle Navar předpokládám) , otevrenej Jih - snad nás tam bude vela.

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      bongor     před 9 lety 20.10.2015 18:17 |  
      0 0

      Já úplně stejně.Chtěl bych,abychom výrazně posílili,ale současně aby ti,co za Slavii bojují ze všech sil byli rovněž nadále k dispozici a mohli se podílet na dalším vzestupu mužstva.Je to těžké tyhle dva požadavky skloubit,ale ne nemožné.A ti,co třeba už na to "nemají"z důvodu přibývajících let,nebo zdravotních potíží,aby se postupně začlenili do výchovy mládeže,skautingu,nebo dostali nějaké odpovídající "trafiky" jako odměnu za dobré služby pro Slavii.

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      Socrates (přítel SN)     před 9 lety 20.10.2015 18:20 |  
      0 1

      Vždycky tomu tak nebývalo ....

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        Dresco     před 9 lety 20.10.2015 19:30 |  
        0 0

        Jo, to si pamatuju :-) ale poslednich par let se to stale opakovalo. Si vzpominam jak jsme byli kolem patyho misto a vyhodil se Jarolim, jak jsem si rikal, ze horsi uz to byt nemuze a nikdy by me nenapadlo, ze bychom se mohli za par let zachranit jen diky nahode...ale ted nad zase zpet na vrchol.

  2. Re: Slavia má nové představenstvo

    Almik     před 9 lety 20.10.2015 18:34 |  
    0 0

    Neví někdo, kdy by měla Slávie ustanovit svůj rozpočet, resp. kolik by měla mít nyní, v budoucnu a s jakým pracovala do teď? Díky :)

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      honza1947     před 9 lety 20.10.2015 19:37 |  
      0 0

      Pokud vím, tak se do této doby pohyboval rozpočet v rozmezí cca 100 - 130 milionů. Myslím, že už někde bylo řečeno, že se pro tuto sezónu počítá s rozpočtem cca 200 milionů Kč. Co bude dále, to je zřejmě odvislé od toho, zda se budou hrát poháry, zda se podaří koupit stadion a pod.

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        Almik     před 9 lety 20.10.2015 19:40 |  
        0 0

        Díky moc, 200 mil. je pěkný rozpočet. Snad se bude rok od roku postupně navyšovat a i ten stadion by nám mohl vyjít :) :)

        • Re: Slavia má nové představenstvo

          bongor     před 9 lety 20.10.2015 19:50 |  
          0 0

          Já bych náš rozpočet tipoval na víc než 2OO Mega.

          • Re: Slavia má nové představenstvo

            Almik     před 9 lety 20.10.2015 20:08 |  
            0 0

            Tak pro začátek mi přijde 200 mega dost :) Myslím ale, že investice do mládeže by nám to do budoucna hodně usnadnili, ale zase bych se nebál připlatit si do hráčů jako Skalák, nebo Šural :)

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      jane (admin)     před 9 lety 20.10.2015 21:50 |  
      0 0

      Rozpočet se má udělat do konce roku. Ono taky bude asi vyšší i vzhledem k plánovaným stavebním úpravám Xaverova, které nebudou malé.

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        janko (přítel SN)     před 9 lety 20.10.2015 22:20 |  
        0 0

        Ahoj Jane,
        mas k tomu nejake dalsi info? Respektive i k tem ctyrem hristim co chce pan Simane sehnat? Tohle mne zajima vic nez nejake posily, pac kdyz nekdo zacne rvat prachy do infrastuktury tak to je pro mne vetsi dukaz ze to mysli vazne nez nejaky Sural... Diky

        • Re: Slavia má nové představenstvo

          jane (admin)     před 9 lety 21.10.2015 09:09 |  
          0 0

          Zatím snad jen to, že na plánech přestavby se hodně intenzivně pracuje, je to evidentně jedna z priorit. Na Xaverově by se měla rekonstruovat umělka, přidat jedno hřiště, rekonstruovat hlavní stadion, vylepšit zázemí co se týká regenerace. Jistě jsem na něco zapomněla, ale to je jen nástřel toho, co jsem slyšela.

          • Re: Slavia má nové představenstvo

            travel (přítel SN)     před 9 lety 21.10.2015 10:20 |  
            0 0

            Hurá,konečně se dělají důležité a potřebné věci.

          • Re: Slavia má nové představenstvo

            klimi     před 9 lety 21.10.2015 11:00 |  
            0 0

            Že by konec populárním Xaverovským sloupům? :)) Zajímavé, jsem si nemyslel, že by se to další hřiště mohlo někam vejít. Tak to se budu hodně těšit.

            • Re: Slavia má nové představenstvo

              PetCC     před 9 lety 21.10.2015 17:44 |  
              0 0

              Sloupy byly i na hlavní tribuně v Edenu :-)

  3. Re: Slavia má nové představenstvo

    Barra     před 9 lety 20.10.2015 22:20 |  
    0 0

    Jsem rad ze po dlouhe dobe jsou veskere funkce opet dustojne obsazene - byly casy ze ani predstavenstvo nebo dozorcni rada nebyly kompletni, take napriklad Adam Rebicek jako financni reditel nesvedcilo okamzite o velke profesionalite klubu. Jinak co vlastne dela Karol Kisel? Ne ze by se mi styskalo, jen z zajimavosti.

    Verim ze JS si peclive sve klicove kolegy vybral dle jejich kvalit a ze se nejedna o nejake kamaradsafty. Jsem zvedavy jak bude tato nova Slavie pristi sezonu vypadat. Jinak si stale nejak neumim uvedomit ze bychom meli na prestupovym trhu byt jednim z klicovych hracu, mozna dokonce ten nejdulezitejsi. Dlouhe leta jsme v teto pozici nebyli a urcite to zni ted blbe, ale i kdybychom behem zimy vubec nebo jen malo posilili, nezlobil bych se a nic by to neubralo na mem nadseni z nove Slavie.

    Jinak jsi Navare opet vymyslel paradni doprovodni program, i kdyz tento krat exkluzivne zameren na nase slecny a damy. Libi se mi to, doufam ze 'slabe' pohlavi tuto nabidku maximalne vyuzije. Ve Slavii fouka cerstvy vitr, je to na vsim znat. Mame duvod byt stastni!

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      miru     před 9 lety 20.10.2015 23:08 |  
      0 0

      Ahoj Barro, souhlasím s tebou, největší posílení máme za sebou ty jména co tam jsou tak už mají něco za sebou. z toho jsem nejvíc nadšený!
      Co se týče týmu nějak si neumím představit příchody některých hráčů, jako třeba Kovařík nebo Skálák (a je co chce, fotbalista je výborný) nevím proč by nám Plzeň měla pouštět hráče? a posilovat konkurenci, MB taky nemá důvod prodávat hráče, i když vždy v minulosti své nej hráče prodali. Ale moc tomu nevěřím že by k nám prodali Skaláka. Šural no uvidíme určitě bude chtít jít ven, říkám si proč by k nám chtěl jít? proč ne do Plzně nebo do Spa*ty? a že by se jich chtěl Liberec zbavit myslím i Pavelku. Teď na tom není finančně špatně zahojili se na Evropské lize. Navíc si myslím, že budou chtít udržet hráče aby udělali možnost hrát Evropu znovu (šance tam je velká, budou nasazení v každém kole) Takže já jsem hodně zvědavý co se bude dít v zimě :)

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        Barra     před 9 lety 20.10.2015 23:28 |  
        0 0

        Ahoj Miru. Doufejme ze pro radu hracu bude Slavie v jejich ocich vice perspektivni klub nez Sparta nebo Plzen. Prece je konkurence u nas daleko mensi nez u techto klubu. Jinak, penize oteviraji i ty nejvic zavrene dvere. Neocekavam ze by Slavie pod JS plytvala penezmi, ale dle Jaroslava Tvrdika ma byt seznam potencionalnich posil velmi zajimavy. Uvidime, co z toho vyjde.

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        Lukavo     před 9 lety 21.10.2015 09:24 |  
        0 0

        Kárl prodá i vlastní babičku, když přijde zajímavá nabídka. Navíc jestli mu Šural nepodepíše novou smlouvu (a nebo ho v zimě neprodá), tak ho šoupne na střídačku do juniorky (viz Kerič a nebo nám bližší Mirek Holeňák).

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        Rottax (přítel SN)     před 9 lety 21.10.2015 11:01 |  
        0 0

        Myslím,že i pro Šurala by byla nejlepší volba. Před ME přestupovat do zahraničí už jen kvůli adaptaci na nové prostředí, jazyk atd. by byl asi risk! Novou smlouvu nepodepíše a v létě by za něj Liberec už nic nedostal. Někde jsem četl, že na Pavelku má Liberec opci, tak tam to asi nedopadne. Kovařík by se mi líbil, ale ten teď hraje v základní sestavě,takže pochybuju, že by chtěl do Slavie, ikdyž ve Slavii vyrostl. A se Skalákem už nepočítám vůbec.

        • Re: Slavia má nové představenstvo

          Rottax (přítel SN)     před 9 lety 21.10.2015 11:02 |  
          0 0

          *byla Slavia nejlepší volba*

          • Re: Slavia má nové představenstvo

            jarodo57     před 9 lety 21.10.2015 12:25 |  
            0 0

            Já si myslím,že když Karlovi nabídnou za Šurala další bonusy z přestupní částky kdyby šel do zahraničí a třeba i další (repre starty atd.) ,tak si to jako správný obchodník spočítá,že je to lepší kauf než ho prodat jednorázově za milion eur.A to samé je Šural.Má před sebou takřka jasné ME ,kdyby v zimě odešel ven ,tak se do základu třeba ani nemusí dostat. Ve Slavii bude mít téměř jisté místo .A pokud mu Slavie nabídne slušný plat + další bonusy za vítězství,góly apod. a možnost probojování se do pohárové Evropy ,tak by byl hloupý kdyby odcházel již v zimě do ciziny.Takže když to shrnu ,tak teď jsou hrozně důležité body co získáme v následujících utkáních protože v případě , že nebudeme ztrácet moc bodů na pohárová místa, tak se budou lépe kupovat i noví hráči. Hodně důležité bude jak vedení změní nastavené smlouvy směrem k více pohyblivé složce tzn. k prémiím a stanový menší základní platy(já tomu říkám lajdácké).O počtu přestupů tady ještě asi zazní mnoho.Já bych se přikláněl a také si myslím,že nějak tak uvažují i ve Slavii v zimě doplnit kádr opravdu 2-3 kvalitními hráči a přitom přivézt několik mladších ,ale kvalitních levnějších hráčů na rozehrání a aklimatizaci a přitom na doplnění kádru juniorky případně dorostu .Tím že se zvyšší konkurence v juniorce je daleko větší předpoklad růstu těchto mladých hráčů a vidina hraní za Ačko i v evrop. pohárech bude hodně silná.Pro mně je stejně ale nejdůležitější posílit hlavně o jednoho kreativního a alespoň jednoho krajního záložníka a nějaký typ hráče Šurala. To jsou pro mně momentálně nejdůležitější posty.

            • Re: Slavia má nové představenstvo

              Humessi     před 9 lety 21.10.2015 12:38 |  
              0 0

              By mohl třeba poradit Říčka :)

              • Re: Slavia má nové představenstvo

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.10.2015 22:35 |  
                0 0

                Chtělo by to s Šuralem jednat už teď, ale spíš se obávám, že v Liberci prodlouží smlouvu a pak nám ho teprve nabídnou, aby co nejvíc vydělali. Jeho manažer David Nehoda se vyjádřil celkem jasně: „Česká cesta může být zajímavá, když to bude dostatečně podloženo financemi. Nemusí to být vůbec špatná volba, podmínky v našich elitních klubech jsou mnohdy výrazně lepší než v průměrných západoevropských“ (na rumunech chtěli 20 mega, to po nás budou chtít určitě víc, pokud tedy Šural prodlouží).

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      Humessi     před 9 lety 21.10.2015 09:37 |  
      0 0

      Upřímně nevím, z čeho soudí novinář, že Tvrdík vyhlásil boj o titul. Myšleno tuto sezonu. To, že napsal, že je vše možné, když ztratíme 5-7 bodů dle mě souviselo s potenciálními posilami. Pokud ztratíme málo a bude tím pádem reálná Evropa, pak posílíme hodně a budeme věřit v pohárové umístění. Pokud usoudí, že šance na poháry letos nebude, koupí se třeba 2 posily a další přestupní období třeba 3 apod. Takhle jsem to pochopil já.

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        afro     před 9 lety 21.10.2015 10:09 |  
        0 0

        +1

        Osobně bych se klidně spokojil i třeba s jednou, ale vysoce kvalitní posilou typu Šural. A tak by to mohlo být každé přestupové období...

        • Re: Slavia má nové představenstvo

          japhy     před 9 lety 21.10.2015 10:55 |  
          0 0

          Jak se na jednu stranu docela divím megalomanským plánům některých diskutérů, tak jedna posila je fakt málo. Za prvé - tento tým hraje opravdu na hraně svých možností, dopředu to je spíš bída. A za druhé - co když se ta posila po pár zápasech zraní? Půl sezony pryč a můžeme jen čekat na další přestupové okno.

          • Re: Slavia má nové představenstvo

            afro     před 9 lety 21.10.2015 11:02 |  
            0 0

            Tak jasně, že budu radši, když přijde tvůrce hry, obě křídla, levej bek a kvalitní útočník, ale aby to byly skutečně posily s velkým P, nikoli jen doplnění kádru nebo lepší průměr.

            • Re: Slavia má nové představenstvo

              Jiri1     před 9 lety 21.10.2015 12:34 |  
              0 0

              Budu velice rád , kdyř se hodně slov promění v činy , aby to nedopadlo jako v létě s Bartošákem, že pane Jinoch.Osobně vítám , že pozornost jediného skauta , snad zatím míří spíše k levnějším a mladším hráčům řeba i z kádru 21. Sural defakto zatím odehrál dva zápasy za áčko a už se z něj dělá superhvězdná posila.
              Doufám, že také končí období blafů o koupi akademie Sarajevo, která defakto ročníkově neexistuje a že vám alespom vyjde ten Ubion Strasnice i kdyz nevím, reakce ospovědných mne nepřekvapila, ale třeba vám to vyjde.

            • Re: Slavia má nové představenstvo

              jarodo57     před 9 lety 21.10.2015 12:37 |  
              0 0

              Co nás tíží momentálně nejvíce.Za dest zápasů jsme dostali 10 gólů. To znamená,že obrana vcelku hraje dobře. Jablonnský se zlepšil a nyní se často zapojuje i do útočných akcí.Mikula až na první půli proti Dukle hraje dobře a je u něho ještě perspektiva zlepšování se. Stoperská dvojice v posledním období hraje velice dobře.Na lavičce sedí Frydrych .Když k tomu připočítám na hostování Fialku ,tak mi z toho vychází ,že v obraně až tak nutně posílit ihned nepotřebujeme.V útoku Škoda,Voltr a pokud by se opravdu podařil nákup Šurala,tak by to bylo velice dobré.Ale nejvíce nás tíží záloha a to hlavně v případě nějakého hráče typu brněnského Zavadila.Motor všeho dění + kreativita.Kenia třeba takový je ale....A na krajích při absenci Štohanzla náhrada není žádná.Takže podle mého nutně potřebujeme krajního a středového záložníka a jednoho hráče pod hrot právě typu Šurala

              • Re: Slavia má nové představenstvo

                miru     před 9 lety 21.10.2015 12:48 |  
                0 0

                A co ten svento? V německu nehraje, 30 let zkušený záložník či obránce u nás by byl za hvězdu.

                • Re: Slavia má nové představenstvo

                  afro     před 9 lety 21.10.2015 13:21 |  
                  0 0

                  Osobně jsem ho neviděl hrát a trochu se bojím, aby byl schopen se po tom aktuálním paběrkování vrátit do formy.

                  • Re: Slavia má nové představenstvo

                    PetCC     před 9 lety 21.10.2015 17:46 |  
                    0 0

                    Teď za repre hrál obranu a ani jsem si ho moc nevšiml.

              • Re: Slavia má nové představenstvo

                klimi     před 9 lety 21.10.2015 12:49 |  
                0 0

                Počítat k tomu na hostování Fialku, který vůbec nehraje, je trochu mimo (ač důvod neznám). Spíš bych uvedl Kodra.

                No, základní čtyřka v obraně je sice pěkná, ale v případě zranění Mikuly/Jablonského tam máme jen Švece, možná tedy Frydrycha. Snad klukům zdraví vydrží :)))

                • Re: Slavia má nové představenstvo

                  miru     před 9 lety 21.10.2015 12:52 |  
                  0 0

                  A co třeba nějaký talent z juniorky?

                  • Re: Slavia má nové představenstvo

                    Jiri1     před 9 lety 21.10.2015 12:55 |  
                    0 0

                    Svento chce zůstat v Nemecku, pokud to půjde.

                    • Re: Slavia má nové představenstvo

                      miru     před 9 lety 21.10.2015 12:57 |  
                      0 0

                      Aby tím nepřišel o euro, když celou sezonu nebude hrát.

                    • Re: Slavia má nové představenstvo

                      smely (přítel SN)     před 9 lety 21.10.2015 13:27 |  
                      0 0

                      Nemam tak duverne informace jako vy, Jiri, presto si nemyslim, ze jste si je overoval... : "V auguste oslávil Dušan Švento okrúhlu tridsiatku a uvedomuje si, že v dnešnom futbalovom svete to najmä u ofenzívnych hráčov znamená obmedzené možnosti na prestupovom trhu. "Uvidíme, čo sa stane. Ak sa moja aktuálna situácia nezmení, v zime budem musieť hľadať východisko. Samozrejme, že myslím aj na európsky šampionát, ku ktorému máme veľmi blízko. Aj preto, aby som mal možnosť zabojovať o miesto v kádri pre ME, budem musieť asi zmeniť klub. Jasné, stále je šanca, že sa trebárs niekto zraní a dostanem v Kolíne príležitosť, ale pri zohľadnení mojej súčasnej pozície mi už nezostáva nič iné, ako premýšľať aj nad iným riešením," dodáva Dušan Švento." ale treba se budeme divit...

                      • Re: Slavia má nové představenstvo

                        Jiri1     před 9 lety 21.10.2015 17:58 |  
                        0 0

                        Jen bych pripomenul zcela důvěrnou infozmaci, že Kolin opravdu nemí Nemecko , je to furt jeste mesto v Nemecku a Já jsem opravdu psal, že chce zůstat v Nemecku nic o Koline.
                        A vy uz se radehi nedivte , ale ctete porádne , ješte prifán duvernou informaci, je o nej konkretní zajem z 2 Nemecké logy, ,

                        • Re: Slavia má nové představenstvo

                          smely (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 08:25 |  
                          0 0

                          Dobry den Jiri a dekuji za prifánou infozmaci. Ctu paradne a radehi se nedivim. Jen pro utesneni , jaka dve nemecka loga mate konkretne na mysli ?

                  • Re: Slavia má nové představenstvo

                    klimi     před 9 lety 21.10.2015 12:56 |  
                    0 0

                    To si netroufám říci. Poté, co jsem se škaredě mýlil (ovšem taková mýlka dost potěší) ohledně Tomáše Součka, tak už raději nic neříkám :D Doraž někdy na juniorku sám a uvidíš :)))

                    • Re: Slavia má nové představenstvo

                      Jiri1     před 9 lety 21.10.2015 13:02 |  
                      0 0

                      Tak je tam pár hráčů, ale nic výrazneho jako třeba byl Suchý .

                      • Re: Slavia má nové představenstvo

                        klimi     před 9 lety 21.10.2015 13:25 |  
                        0 0

                        Ano, jsou tam dejme tomu 2-3 výraznější hráči, je otázka, jak se poperou s přechodem do dospělého fotbalu.

                        • Re: Slavia má nové představenstvo

                          Navyseals     před 9 lety 21.10.2015 13:53 |  
                          0 0

                          Za mě jen Kocourek, Kuchta a možná mladej Veselý, ale ten spíš ještě ne. Je fakt, že herně šel nahoru i Fotr.

                • Re: Slavia má nové představenstvo

                  jarodo57     před 9 lety 21.10.2015 21:39 |  
                  0 0

                  klimi-chtěl jsem napsat z deseti kol jsme dostali 8 gólů ,ale napsal jsem 10- moje chyba.Fialka se mi docela na krajním beku líbil(Hajduk ) a je to mladý kluk , Švece jsem vůbec neuváděl .Ale já jsem to hlavně napsal v tom smyslu,že tady každý volá po výměně půlky základního kádru.A jen jsem chtěl upozornit,že momentálně nám nejvíce chybí ten tvořivý hráč v záloze ,protože všichni víme jak je to s Keniou a nějaký hráč na kraj zálohy .Toť vše.Když bude vedení chtít investovat více a koupit hned třeba 5 hotových hráčů ,tak nic proti tomu ,ale zase buďme realisté.

              • Re: Slavia má nové představenstvo

                Betynka58     před 9 lety 21.10.2015 13:01 |  
                0 0

                Malá oprava - za zápasů dostala Slavia jen 8 gólů (po dvou v Plzni a s Libercem a po jednom v Brně, v Ostravě, s Mladou Boleslaví a s Duklou). Nicméně to neznamená, že do obrany nikoho nepotřebuje, třeba na levého beka nemá za Jablonského toho času žádnou náhradu.

              • Re: Slavia má nové představenstvo

                afro     před 9 lety 21.10.2015 13:19 |  
                0 0

                Kreativní záložník typu Pospíšila z Jablonce by se hodil velmi. Mě dost mrzí, že nemůžeme počítat, resp. se spolehnout na Keniu kvůli těm neustálým zraněním, ale on je to stejné spíš typ na podhrot.

                • Re: Slavia má nové představenstvo

                  miru     před 9 lety 21.10.2015 17:19 |  
                  0 0

                  A co se podívat na Slovensko? Je tam nějaký zajímavý hráč?

                  • Re: Slavia má nové představenstvo

                    Jiri1     před 9 lety 21.10.2015 18:03 |  
                    0 0

                    No človeče ten Kuchta je hodně ceněnej, dokonce pokud se v zime nedistane natrvalo do acka tak vím třeba o zájnu Jihlavy o hostování.

                    • Re: Slavia má nové představenstvo

                      Jiri1     před 9 lety 21.10.2015 18:11 |  
                      0 0

                      Ja bzch dal sanci tomu bekovi, myslim Giliar, ty kraje obrany mne desi.

                      • Re: Slavia má nové představenstvo

                        klimi     před 9 lety 21.10.2015 18:46 |  
                        0 0

                        Příště radši ověřit než komolit cizí jméno...Patrik Gilián, pravý bek, ročník 96.

                        • Re: Slavia má nové představenstvo

                          Jiri1     před 9 lety 21.10.2015 19:00 |  
                          0 0

                          Nezlobte se, naopak klidne komolit , kdyz ten hrac stoji za to, jsme na diskuzi i ne na schuzi trenerske rady , ktera si ani nevi rady s prvnim dorostem a vsemi uznávany trener , ktery je vedl bude trenovat pripravku.

                          • Re: Slavia má nové představenstvo

                            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.10.2015 22:25 |  
                            0 0

                            Souhlasím s afro, v Jablonci jednoznačně vyčnívá Pospíšil a my špílmachra nutně potřebujeme, Zmrhal je jen nouzová varianta, jeho místo je vlevo. Otázka samozřejmě je, zda ho Pelta pustí a popř. za kolik.

                            • Re: Slavia má nové představenstvo

                              quelhar (admin)     před 9 lety 21.10.2015 23:00 |  
                              0 0

                              Lado, muzes se mi ozvat na mail? Zkousel jsem ti psat, ale email, ktery na tebe mam, zda se uz nefunguje... Dik.

                              • Re: Slavia má nové představenstvo

                                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 02:03 |  
                                0 0

                                Dva maily mi neprošly, až ten třetí na SN. Tak snad to bude v pořádku.

                            • Re: Slavia má nové představenstvo

                              klimi     před 9 lety 22.10.2015 11:16 |  
                              0 0

                              S Pospíšilem souhlas, je to takový Kenia mezi zdravými :)) Zmrhal a vlevo? No, tak to za mě vůbec...

                              • Re: Slavia má nové představenstvo

                                Guly (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 15:31 |  
                                0 0

                                Zmrhal nikde, hráč, kterej je schopnej dobře odehrát 1 utkání a pak dalších 5 zápasů tak, že o něm člověk neví, je k úplně ničemu.

                                • Re: Slavia má nové představenstvo

                                  Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 20:26 |  
                                  0 0

                                  Já bych s tím vyhazováním hráčů nebyl tak hrr, zatím totiž žádné posily nemáme.

  4. Re: Slavia má nové představenstvo

    no-nick     před 9 lety 21.10.2015 12:45 |  
    0 0

    V pátek z Plzně (a po zápase zpět) dvě až tři místa v autě, kdyby se chtěl někdo přidat;)

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      adams89 (přítel SN)     před 9 lety 21.10.2015 17:19 |  
      0 0

      Pokud nevadí, do čtvrtka bych účast potvrdil. Míra.

      • Re: Slavia má nové představenstvo

        no-nick     před 9 lety 21.10.2015 17:32 |  
        0 0

        Nevadí. Dnes teda jedno místo uz ubylo. Ty jsi jel s námi už minule?

        • Re: Slavia má nové představenstvo

          adams89 (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 00:18 |  
          0 0

          Jasně, a pojedu zase, jestli se vejdu :)

          • Re: Slavia má nové představenstvo

            no-nick     před 9 lety 22.10.2015 17:05 |  
            0 0

            Vejdeš;)

  5. Re: Slavia má nové představenstvo

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 03:14 |  
    0 0

    Kniha "Vzpomínky mistrů - když si slávisté plnili sny" vyjde v listopadu 2015. Děkujeme všem, kteří podpořili vydání knihy během naší kampaně na Startovači (autoři knihy).
    Objednávky pište na e-mail: objednavky@vzpominkymistru.cz

    http://www.vzpominkymistru.cz/

  6. Re: Slavia má nové představenstvo

    japoko     před 9 lety 22.10.2015 09:59 |  
    0 1

    Dobrý den, dotaz na, zejména, marketingovou složku nového vedení. Opravdu se nebude řešit úroveň diskuze na oficiálním webu klubu? Dlouhodobé výblitky partičky omezenců, tuto diskuzi dlouhodobě okupující, je ostudou prezentace Slávie navenek!

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 16:11 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím.

    • Re: Slavia má nové představenstvo

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 22.10.2015 17:19 |  
      0 0

      Jediná možnost je úplné zrušení.