Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia představila změny v klubu

Slavia dnes na avizované tiskové konferenci prezentovala novou vlastnickou strukturu klubu, navrhované členy představenstva a dozorčí rady a nové tváře v managementu klubu. Plány na rozvoj klubu jsou opravdu komplexní a všichni slávisti se mají na co těšit!

Slavia má novou akcionářskou strukturu od 10. září. Čínská společnost CEFC v ní má podíl 59,97 %, společnost Fly investments Jiřího Šimáněho 39,98 % a drobní akcionáři 0,05 %. Nový prezident klubu Jiří Šimáně přiblížil, jak k akvizici Slavie došlo. "Ve vztahu ke Slavii jsem byl v několika rolích, byl jsem i jejím věřitelem. Pracoval jsem na tom, aby do Slavie vstoupil někdo jiný, ale termín 15. 9. byl pro Slavii likvidační, proto to takto dopadlo a do Slavie jsem šel přímo já. Měl jsem ještě amerického partnera, nicméně tam to úplně nedopadlo. Cítil jsem, že mám něco udělat, Slavia vznikla v roce 1892, je to obrovská značka. Můj cíl byl udržet Slavii nad vodou, to se povedlo i díky Jaroslavu Tvrdíkovi a CEFC." Šimáně pokračuje popisem, jak konkrétně jednání a převzetí části akcií Slavie proběhlo. "Dohodli jsme se strašně rychle, jednali jsme o vstupu CEFC do Travel Service. Poté jsme šli na skleničku a já se Jaroslava zeptal, jestli by neměli zájem o sportovní nebo charitativní projekt, já říkám, že 15. 9. je konec Slavie. Jaroslav zvednul telefon a za půl hodiny jsme si plácli. Podobná věc se stává málokdy, ale tohle je skutečný příběh vzniku nové Slavie. Udělám vše pro to, aby Slavia fungovala a chtěl bych velmi poděkovat CEFC za to, že do toho šli se mnou."

Své pocity ze vstupu do Slavie a celou situaci popsal i Jaroslav Tvrdík. "Chtěl bych vyjádřit radost z toho, že CEFC je akcionářem Slavie, považujeme za prestižní, že jsme mohli vstoupit do nejstaršího českého fotbalového klubu. CEFC je nejvýznamnějším investorem ve Střední Evropě, Českou republiku si vybrala jako své sídlo v tomto regionu, má zájem vyhledávat zajímavé investiční příležitosti, rozvíjet je. Je dlouhodobě oceňovanou společností ve společenské odpovědnosti, takto chápeme i náš vstup do Slavie. Jestli má CEFC být součástí české společnosti, tak máme zájem být ve Slavii i v českém fotbale. Druhý důvod investice do Slavie je, jakou prioritu věnuje Čínská lidová republika fotbalu a jaký má zájem o jeho rozvoj, chtějí pozvednout čínský fotbal do roku 2030 na světovou úroveň. Třetím důvodem byla možnost spolupráce s Jiřím Šimáněm, se kterým má CEFC obchodní styky, jsme velice rádi, že s tímto člověkem můžeme spolupracovat ve Slavii. Je pro nás garancí úspěchu ve Slavii, je to pro nás čest." Tvrdík upřesnil, jak proběhnul převod akcií na CEFC. "Do klubu jsme vstupovali přes pana Šimáněho, nemuseli jsme řešit akcie s minulým akcionářem."

Generální ředitel David Trunda předal Jiřímu Šimáněmu a Jaroslavu Tvrdíkovi podepsaný dres se jménem a číslem 2015. "Mám velkou radost, že k této události došlo a doufám, že naše společná spolupráce na rozvoji klubu bude velmi dobrá."

20. října proběhne valná hromada, na které budou zvoleni noví členové představenstva a dozorčí rady. Předsedou představenstva a prezidentem bude Jiří Šimáně. "Beru svou funkci s pokorou, Slavia není hračka, je to pro mě obrovská zodpovědnost. Přemýšlel jsem, zda to mám ještě zapotřebí, je mi tolik, kolik mi je, nemám čas na sebe. Nechtěl jsem být prezidentem, ani předsedou představenstva, chtěl jsem jen Slavii pomoct, Jaroslav Tvrdík na mě zapracoval, poté jsem se uvolil k této funkci." 

Dalšími členy představenstva budou David Trunda, který bude zároveň i místopředsedou představenstva. Dále v představenstvu bude i Petr Boháč, který zároveň bude zastávat funkci finančního ředitele. "Petr Boháč pracoval 15 let jako finanční ředitel pro Siemens, je to po dlouhé době odborník na této pozici. Řešili jsme teď cash flow, ke správnému číslu nebylo úplně jednoduché se dopracovat. Do konce roku přípravíme rozpočet na příští rok," představil Boháče Šimáně. Posledním členem představenstva bude Tomáš Syrovátka, který bude mít na starosti komunikaci, PR, vnější vztahy a strategický marketing.

Předsedou dozorčí rady bude Chan Chauto, v dozorčí radě budou dále Vladimír Šmicer a Jaroslav Tvrdík. "Úloha Jaroslava Tvrdíka je zásadní, je jediným zplnomocněným představitelem CEFC, má velký vliv na jejich rozhodnutí, naše spolupráce bude klíčová pro chod Slavie," uvedl Šimáně. Tvrdík okomentoval, jak si bude své povinnosti v dozorčí radě plnit prezident CEFC Chan Chauto. "Pan prezident je tady v České republice jednou měsíčně a těší se na fotbalové zápasy Slavie."

Novou tváří v managementu je kromě již zmíněného finančního ředitele Petra Boháče ředitel marketingu Marek Křovák, ostatní posty zůstávají beze změn.

Jaroslav Tvrdík promluvil o nedávné minulosti a plánech do budoucna. "Děkujeme předchozím akcionářům, že Slavii zachovali a že máme možnost Slavii převzít. Obdivuji hráče, že vydrželi hrát, i když nebrali plat, a hráli dobře. Dávají nám dobrou míru optimismu do budoucna. Máme ambice přivést posily, chceme do dvou let hrát evropské poháry, hrát o titul, chceme být na předních pozicích, ne hrát o sestup. Nechceme však plýtvat finančními prostředky. Hlásí se nám hodně nových partnerů, chtěl bych poděkovat i těm současným za podporu. Chtěl bych poděkovat fanouškům, považuji vše za obrovský závazek vůči nim. Budeme dělat vše pro to, abychom vyřešili všechny podněty fanoušků, které nám píší, jen prosíme o čas. Chtěli bychom, aby chodili noví fanoušci, aby byla využita plná kapacita stadiónu. Za klíčové považujeme zavézt systém do klubu, vybudovat klub jako moderní firmu, která efektivně vynakládá prostředky a plní sociálně společenskou funkci. CEFC vlastní řadu společností v České republice, budeme je chtít koncentrovat kolem Slavie."

Problémem, který nebude asi úplně jednoduché vyřešit, jsou záležitosti spojené s vlastnictvím stadionu. "Od 15. října bude ustanovena pracovní skupina, současný stav není prospěšný ani pro jednou stranu, chceme nalézt řešení, které bude dobré pro obě strany i naše fanoušky," říká David Trunda. Situaci okomentoval i Jaroslav Tvrdík. "Věříme, že najdeme win win řešení, shodneme se na nové nájemní smlouvě, netajíme se tím, že bychom rádi majetkově klub se stadionem propojili, pokud bude odezva na druhé straně. Jednání nebudou jednoduchá, ale věřím, že na obou stranách je dobrá vůle a můžeme se o to pokusit. Jednáme i s finančními věřiteli majitelů, i majiteli. po našich počátečních neshodách jsme se domluvili na zahájení vyjednávání, věřím, že s první etapou bychom mohli být hotoví do Vánoc. Kvalitní nájemní smlouva je předpoklad pro případné další propojení."

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia představila změny v klubu

    Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:14 |  
    0 0

    Pan Šimáně má u mě obrovskou poklonu a neskutečný respekt, že do toho šel. Mohl si v klidu užívat podzim života a ne jí takto s kůží na trh. Pak by ovšem Slavie velmi pravděpodobně neexistovala. Upřednostnil zájmy této více než stodvacetileté dámy, nad klidem zbytku života. Za to velký dík. Určitě bude v dějinách Slavie zapsán zlatým písmem.

  2. Co mě těší nejvíc:

    tantalos     před 9 lety 07.10.2015 14:16 |  
    0 0

    1. Byla vytvořena struktura, která by měla zabránit k největších chybám z minulosti, kdy o všem rozhodoval jen AŘ nebo KJ.
    2. Plíšek i Dovalil jsou posily.
    3. Pan Říčka v rámci svých možností poradí.
    4. Pokusíme se získat někde až čtyři hřiště navíc, Xavič zůstává.
    5. Se stadionem se hledá win-win řešení případně s majetkovým řešením, tedy bez války.

    • Re: Co mě těší nejvíc:

      malan (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:24 |  
      0 0

      Snad to není sen.

      • Re: Co mě těší nejvíc:

        Markus     před 9 lety 07.10.2015 14:44 |  
        0 0

        Přesně to jsem si také říkal. Já se úplně bojím cokoliv psát, abych to nezakřiknul :)

      • Re: Co mě těší nejvíc:

        Luckyduck (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 15:33 |  
        0 0

        Asi všichni jsme od vstupu nových majitelů více či méně v euforii.. trochu jako ve snu po těch letech zmaru.
        Troufnu si říct, že po dnešní tiskovce a všech těch pozitivních zprávách, které tam zazněly, je ta euforie oprávněná. Sotva si dovedu představit, že by se dala očekávat lepší vize pro Slávii a lepší personální posily do její manažerské struktury, než to, co nám nové vedení dnes představilo.

  3. Re: Slavia představila změny v klubu

    Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:21 |  
    0 0

    A k panu Tvrdíkovi. Tady je to složitější. Jeho pověst z minulosti ho dost dohání, i když zrovna o ČSA leccos vím a zdaleka ne všechno byla chyba Tvrdíka... Ale jak si na Vás jednou zasednou média, tak to máte pak těžké.
    Nicméně i jemu patří dík za to vše, co pro Slavii dělá. Věřím, že už i víc zmoudřel a z mnoha chyb se poučil (mimochodem když dělá zástupce CEFC pro celou Evropu, tak to žádný blbec nebude, jak se o něj někteří diskutéři třeba na idnes.cz otírají...). Hlavně je to taky velký Slávista a to je podstatné. Takže i jemu dík a ať se mu daří.

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:32 |  
      0 0

      ty diskuze nema vubec smysl cist, max tak pro pobavenim se nad nekonecnosti lidske blbosti...

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        bongor     před 9 lety 07.10.2015 15:20 |  
        0 0

        Ale jo,je potřeba číst i ty přiblblé diskuse,abychom si o to více vážili,že jsme Slávisté a že můžeme být součástí velkého zmrtvýchvstání našeho milovaného klubu.Jasně,že to mnohým leží v žaludku,těšili se jak si zatancují na našem hrobě.Sklaplo jim hajzlíkům,kdo to má vydržet,tak blízko byli od svého špinavého cíle a teď tohle.To nasere a tak budou pomlouvat a vylívat na nás kýble špíny.Ale špína od špinavců člověka posiluje.O to víc se stmelíme,my všichni co jsme vydrželi a nezaváhali,i když to bylo někdy o zdraví, a desetitisíce nových příznivců,kteří se k nám přidají.
        Věřím,že vytvoříme mužstvo,které bude vládnout dlouhá desetiletí českému fotbalu,tak jako tomu bylo dříve.Každý zápas bude vyprodáno,na naše pivo budou chodit i fajnšmekři a budou mlaskat,stejně jako nad našimi skvělými klobáskami.

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      naplavnik     před 9 lety 07.10.2015 14:34 |  
      0 0

      Svým účinkováním v ČSA musel bohužel krmit i šedou pokladu soc dem, proto tolik toho poradenství a šílených výdajů. Otázkou je, zda to nebyl i lobby záměr kupujících snížit hodnotu k odprodeji.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        japoko     před 9 lety 07.10.2015 15:40 |  
        0 1

        No ty toho víš asi hodně, že?

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 15:04 |  
      0 0

      Luftjardu jsem nikdy moc nemusel zrovna jako socany,ale je fakt že u nich bylo dost vlivných slavistů,třeba jako dva premieři.S CSA měl Tvrdík jednu smůlu a to, že přišla krize a ty letadla byly na dluh,když to řeknu zjednodušeně.No,ale mluvit s vizí to umí a myslím že je hodně uvěřitelnej,tenhle dar každej nemá.Slavii každopádně pomohl a to už podruhé.

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      dubas     před 9 lety 07.10.2015 19:25 |  
      0 0

      Největší hlod od rumuna tam je, že za vším je sKřetínský a že se nemají čeho obávat:-)

  4. Re: Slavia představila změny v klubu

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:22 |  
    0 0

    Ještě jednou obrovské dítě zejména panu Šimáněmu, Číňanům samozřejmě taky!

    Jsem naprosto nadšený z nastolené sportovní koncepce. Česká liga je přebraná, nekvalitní hráči za přestřelené částky, které si navíc stejně rozebere hned Plzeň s Peltoncem. Z ligy bych tedy nakupoval posily naprosto minimálně. S ohledem na výše uvedené tak obrovsky vítám příchod Dovalila, který snad nastolí smysluplnou koncepci práce s mládeží po neschopném Kiselovi. Největší posilou ale bude jednoznačně Plíšek, protože Balkán je cesta k úspěchu. Stačí se podívat na hráče, které přivedl do Teplic.

    Myslím, že v horizontu deseti let můžeme být naprosto neohroženým suverénem v ČR a okolí, k tomu nás dovede právě trpělivá práce s mládeží a skauting zaměřený na Balkán, příp. další oblasti. Tou dobou si (snad) už nikdo ani nevzpomene na umělé pseudokluby typu Plzeň nebo Jablonec.

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:23 |  
      0 0

      * obrovské díky, ne dítě :D

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        socolikQ     před 9 lety 07.10.2015 14:28 |  
        0 0

        Genialni preklep :-)

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          bongor     před 9 lety 07.10.2015 15:23 |  
          0 0

          To se Ti fakt povedlo,ani jsi nechtěl.Rodí se obrovské dítě v červenobílých dupačkách.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Borris     před 9 lety 07.10.2015 14:34 |  
        0 0

        No ale dítě třeba taky, co by ne :-D

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      Mike     před 9 lety 07.10.2015 14:25 |  
      0 0

      Peltonec si už nic nerozebere, já si zahraju na věštce. Díky dalšímu silnému klubu na scéně- po Spartě a Plzni- si Pelta už asi uvědomil, že sen o titulu pro Jablonec je v nejbližších letech nebo už navěky pryč. Hlavně po letošním špatném začátku Jablonce v lize. Přes dvojboj Sparta- Plzeň by se třeba prorazit dalo, ale pokud přibyl další silný hráč na scéně, tak je prostě pro Jablonec vymalováno. A podle mě začne v zimě nabízet k prodeji své opory- Karavajeva,Beneše, Pospíšila a další , aby se mu a firmám, které na koupi určitě některých výborných hráčů přispěly, alespoň peníze vrátily a opustí svůj projekt ,,Galacticos". Protože to prostě nebude mít smysl, když i divácká podpora čítá 3000 věrných a 20 řehtaček.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:37 |  
        0 0

        3000 řehtaček a 20 diváků spíś :D

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Humessi     před 9 lety 07.10.2015 14:38 |  
        0 0

        No zatím projekt Galacticos nezavrhnul, tedy aspoň dle nedávného článku, že chce Skaláka a Kozla. Skalák chci, aby šel k nám nebo do zahraničí a Kozla do budoucna k nám. Uhrin si mě začíná získávat, i tak si nemyslím, že u nás dlouhodobě vydrží.

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          quelhar (admin)     před 9 lety 07.10.2015 14:42 |  
          0 0

          Nechápu, jak si může kdokoli z české ligy myslet na Skaláka. Vždyť to je teď nejlepší hráč v lize, jeho cena se musí pohybovat i přes absenci klubu v pohárech alespoň kolem 40 milionů Kč. To přece v české lize za jednoho hráče nikdo nedá. Sparta měla problém s poloviční částkou za podobně dobrého Šurala.

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            Humessi     před 9 lety 07.10.2015 14:48 |  
            0 0

            proto jsem napsal buď k nám nebo do zahraničí, je jasně vidět, že naší ligu přerost, herně i cenově. Předkupní právo má Sralta, předpokládám, že to znamená, že musí dorovnat nejlepší nabídku. Se Spartou bychom byli zřejmě schopní soutěžit, přesto na 90 % vidím jeho odchod do ciziny. Chtěl bych ho, ale asi nejlepší varianta je zahraničí, jelikož jeho Sparťanská minulost by ve Slavii nedělala dobrotu.

            Moje přání z naší ligy je hlavně: Kovařík, ale i u něj to nevidím příliš reálně.

            • Re: Slavia představila změny v klubu

              Mike     před 9 lety 07.10.2015 14:54 |  
              0 0

              Hlavně bylo úžasný, jak si ho Sparta za 10 miliónů nechala vyfouknout. Až se divím, že Křetínský nezametl s odpovědnými pracovníky na Letné. Kdyby tohle udělal nějaký pracovník v jeho uhelný elektrárně, tak nedodělá ani noční směnu.

            • Re: Slavia představila změny v klubu

              bongor     před 9 lety 07.10.2015 15:26 |  
              0 0

              S rumunem můžeme soutěžit,kdykoliv se nám zachce.Ale oni s námi určitě ne.Leda že by Křeťa chtěl v dohledné době přestoupit mezi bezďáky.

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            doctorex (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:49 |  
            0 0

            Souhlasím a ještě bych dodal, že je to sparťan jak poleno. Pochybuji, že by k nám chtěl, podle mě by preferoval zahraničí.

            • Re: Slavia představila změny v klubu

              kjandourek (admin)     před 9 lety 07.10.2015 16:17 |  
              0 0

              Ale on ve Spartě nedostal "čuchnout" a podle mě má na ní proto "pifku"... Navíc potom, co u nás srovnával na 1:1, v novinách prohlásil, že se mu v Edenu hraje dobře... Což klidně mohla být taková skrytá výzva k jednání :-)

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          AlesJa     před 9 lety 07.10.2015 15:09 |  
          0 0

          Pelta moc dobře ví a umí v tom chodit, a bude hrát o 4. místo což jsou také poháry. Bude dále kupovat mladé hráče a pak je prodávat, sice to bude složitější, ale na srazech je ukecá.

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            bongor     před 9 lety 07.10.2015 15:28 |  
            0 0

            Pelta bude podle mě mít problém,jakmile projde zákon o původu peněz.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        WarszawskiMuranow     před 9 lety 07.10.2015 21:37 |  
        0 0

        Tak to ne. To mě rozštíplo:-D jablonec řach řach řach jablonec....taky to nesnáším!

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:34 |  
      0 0

      no je fakt, ze kdyby se mu poved druhej Dzeko...

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        jarodo57     před 9 lety 07.10.2015 21:46 |  
        0 0

        Mike to přesně vystihl. Pelta a jeho projekt Galacticos jen co začal brzy skončl.Já si myslím ,že není ani dlouho do doby kdy skončí projekt Plzeň.

  5. Re: Slavia představila změny v klubu

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:25 |  
    0 0

    "Druhý důvod investice do Slavie je, jakou prioritu věnuje Čínská lidově demokratická republika fotbalu a jaký má zájem o jeho rozvoj, chtějí pozvednout čínský fotbal do roku 1930 na světovou úroveň." Máte tam chybu, Tvrdík mluvil o roku 2030, ne 1930. :-)

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      quelhar (admin)     před 9 lety 07.10.2015 14:34 |  
      0 0

      Samozrejme, opraveno...

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:35 |  
      0 0

      nebo 3019 ?

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:44 |  
      0 0

      Ještě jedna technická: Čínská lidově demokratická republika neexistuje :)

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        quelhar (admin)     před 9 lety 07.10.2015 14:50 |  
        0 0

        Taky opraveno, díky :o)

  6. Re: Slavia představila změny v klubu

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:56 |  
    0 0

    Samé pozitivní zprávy, jediný kdo nevyšel je pan Říčka, to se asi dalo čekat, i když budovat něco od začátku je velká výzva. No, snad jsme se s ním dohodli aspoň na nějaké externí spolupráci.

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 15:03 |  
      0 0

      V rámci toho mála, co pan Říčka může, tak jsme se na nějaké spolupráci dohodli. Už jen to, že s ním hráče budeme moci konzultovat. Super.

  7. Re: Slavia představila změny v klubu

    Jachym     před 9 lety 07.10.2015 15:10 |  
    0 0

    Já jsem také rád, že jsme snad z nejhoršího venku. To bych chtěl zdůraznit hned na začátku. Ale podle mě to není na to, abychom již stavěli někomu pomníky v nadživotní velikosti. Chce to trochu soudnosti. Náš nový prezident má také kontroverzní minulost, což bychom kdekomu jinému, hlavně Spartě, Plzni a svazu omlátili jistě o hlavu. Více mi ale vadí kamarádšofty s Babišem, k tomu člověku jsem pojal absolutní nedůvěru. Tak doufejme, že to alespoň pomůže Slavii...

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      bongor     před 9 lety 07.10.2015 15:33 |  
      0 0

      Nikdo na světě,kdo má takové prostředky,aby financoval špičkový fotbalový klub,nemá úplně všechno čisté.To je technická nemožnost.Berme všechno jako fakt
      a nezačněme zase blbnout s anděly.Andělé mají jiný džob,než zachraňovat slavné
      kluby.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        japoko     před 9 lety 07.10.2015 15:45 |  
        0 1

        Takže bejt gauner a hajzl je vlastně jedno, když je v pozadí klub a ostatní to dělají taky? Zajímavá filozofie, ale dnes plně platrná!

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Jachym     před 9 lety 07.10.2015 15:47 |  
        0 0

        Ano, v pořádku. Pak ale tyto lidi na anděly nepasujme jenom kvůli tomu, že fandí Slavii a momentálně se rozhodli pomoci Slavii, což je pro nás jistě chvályhodné. Nevím, proč tady např. někteří omlouvají předchozí jasné manažerské nezdary Tvrdíka.

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          birkin     před 9 lety 07.10.2015 15:52 |  
          0 0

          ale ve Slavii Tvrdik v exekutive nebude, tam budou penize hlidat jiny fachmani, takze vythovat CSA je zbytecne

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            Jachym     před 9 lety 07.10.2015 15:55 |  
            0 0

            Ano, to vím. Stejně tak jsem rád, že stejnou (doufejme, symbolickou) roli bude mít i Šmíca. ...Já jsem ČSA nevytahoval. Pouze jsem reagoval na zdejší omlouvající komentáře typu "on to vlastně zas tak špatně neudělal"...

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          Gino     před 9 lety 07.10.2015 15:53 |  
          0 0

          Třeba proto, že ani nám se v životě nepodařilo všechno tak, jak jsme chtěli a i my máme za sebou nějaké ty neúspěchy, hm?

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      Gino     před 9 lety 07.10.2015 15:34 |  
      0 0

      Tak ještě, že o ničem nerozhoduješ ty, ty nedůvěro ;-)

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Jiri1     před 9 lety 07.10.2015 15:47 |  
        0 0

        To je ale vyšší politika , kdo rozhoduje v Praze o pozemcích na kterých by mohlo vyrůst tréninkové centrum, hlavně ANO, kdo spravuje speci fondy na tzv. nové projekty zase tam má zásadní slovo Babiš, v jehož gesci ty finance jsou.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Jachym     před 9 lety 07.10.2015 15:51 |  
        0 0

        Ale pindat do toho můžu stejně jako ty :-)

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Mike     před 9 lety 07.10.2015 15:52 |  
        0 0

        Berlusconi, Abramovic, Florentino Perez- ti všichni měli, nebo mají také skvělou pověst. Nepředpokládám, že fanoušci AC Milán, Chelsea a Realu řeší ,, pověst" svých majitelů a mecenášů, jenom někteří jednotlivci tady zase budou šťourat.
        Jak by byli nyní šťastni fanoušci Ostravy, kdyby takový Bakala, který má také špatnou pověst, koupil jejich milovaný Baník.

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          bongor     před 9 lety 07.10.2015 15:57 |  
          0 0

          Hlavně ten Berlusconi,ten šahá ženskejm na prdele.Fuj,že se nestydí,nemrava.

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            bongor     před 9 lety 07.10.2015 15:59 |  
            0 0

            Ostravákům přeju,aby taky našli svého Šimáněho.Stejně jako my ,patří k pokladům českého fotbalu.No tedy ne stejně jako my ,ale taky dost.

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          Jachym     před 9 lety 07.10.2015 16:07 |  
          0 0

          Předpokládám, že někteří "šťouralové" to řeší. Doufám, že jsi tak blahosklonný i co se týče Peltovena, příbramského Jardy nebo estébáka Berbra. Já sám jsem zdůraznil, že jsem rád, že se to snad u nás (pokolikáté už) obrací k lepšímu. Pouze nesdílím ten přehnaný extrém v podobě předčasného blahořečení Šimáněho a některými z nás zamýšleného skupování všeho co má ruce a nohy v Synot lize i za humny. To je vše.

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            Mike     před 9 lety 07.10.2015 16:16 |  
            0 0

            Já myslím, že fanoušci Jablonce, Příbrami a Plzně to vůbec neřeší.

            • Re: Slavia představila změny v klubu

              smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 16:33 |  
              0 0

              uprimne, to nejsou zrovna kluby se kterymi bychom se meli merit...ve vsech smerech...pouze poznamka k tomuto prispevku, nikoliv k diskutovanemu tematu...

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 16:51 |  
            0 0

            Hele já tady nechci být soudce, když o předrevoluční minulosti pana Šimáněho vím prd a těžko budu soudit, co je a co není pravda. Vím ale co dokázal za posledních 25 let a především to, že prostě tu Slavii na poslední chvíli zachránil před zánikem. A ať už se mu podaří do budoucna vše, co chce nebo něco nedokáže, tak to že tu Slavii zachránil mu už nikdo nevezme.

  8. Re: Slavia představila změny v klubu

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 16:43 |  
    0 0

    Skvele! Rekl bych, ze tohle je konec amaterismu ve slavii. Simaneho tym je na zacatku a teprv se ukaze, jak to bude fungovat, nicmene tohle je prvni vazny pokus o vybudovani fungujiciho klubu, poprve o dulezitych sportovnich otazkach nebudou rozhodovat jednotlivci snadno ovlivnitelni agenty ci spatnymi radci, poprve se marketing nebude delat na kolene bez penez a bez tymu lidi, poprve mam dojem, ze klicovi manazeri jsou lidi, kteri ve svem oboru uz maji neco za sebou, snad s vyjimkou Navara, ale tam jeho nadseni a to, ze prisel z druhy strany, od fanousku, vidim jako vyhodu.

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 16:55 |  
      0 0

      Na pozici Navara není třeba nějaké manažerské školy, ten je tam především od toho, aby přinášel pohled nás obyčejných fanoušků a to myslím dělá skvěle a nepoychybuji, že bude dělat i v budoucnu.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Humessi     před 9 lety 07.10.2015 17:01 |  
        0 0

        Přesně, šéfem marketingu není Navar, Navar má na starost komunikaci s námi fanoušky a to zatím dělá skvěle!

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 17:21 |  
        0 0

        Vzdyt ja souhlasim, aby teda nebyla mylka..:). Myslim ze to rozhodne dela skvele, prinesl mezi slavisty nadseni, dobrou naladu a sounalezitosti s klubem. Je to spravne nakazlivy, jen tak dal! :)

        • Re: Slavia představila změny v klubu

          Humessi     před 9 lety 07.10.2015 17:50 |  
          0 0

          "Nejhorší" je, že těch dobrých zpráv je tolik, že i největší pesimisté se stávají optimisty a obávám se, že u některých to narostlo v tak extrémní optimismus, že čekají, že pravidelně budeme vyhrávat ligu, pravidelně bude LM atd. Jsem rád za ten optimismus, ale měli bysme se trochu krotit, abysme pak nebyli zklamaný. Doteď jsme byli "100 let" za Spartou (z hlediska profesionalismu), Sparta dělala chyby, ale poučovala se z nich a stále poučuje, je to dlouhý vývoj, nemůžeme čekat, že za rok budeme ve všem a napořád před nimi. I my budeme dělat chyby, i nám se každá posila nepovede a přijde třeba nějaký omyl tipu Paixaa a podobně, taky se budeme muset poučit z vlastních chyb. Proto bych rád, aby každý trochu v sobě ten optimismus krotil, aby pak nebyl zklamaný. Já třeba jsem velký optimista a hlavou se mi honí neskutečné myšlenky, takže si to tak píšu hlavně pro sebe :D.

          Přál bych si posily na: levý bek, levý záložník, pravý záložník, ofenzivní kreativní záložník, útočník - Necid, tedy ideálně 5 hráčů. Aktuálně v zimě hlavně celou levou stranu a tvořivého záložníka.

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 18:25 |  
            0 0

            Ja budu spokojenej, kdyz slavie bude fungujici klub, kterej ma respekt, kterej zije s fanouskama, kterej dela cest jmenu slavie, kterej bude hrat fotbal co lidi bavi.

          • Re: Slavia představila změny v klubu

            zeleznik2     před 9 lety 08.10.2015 08:42 |  
            0 0

            Já počítal se třemi příchody: určitě kraje zálohy a náhrada za Škoďáka, levý bek tam snad by měl hrát Frydrych ne?5 mega není zrovna málo, měl by začít pomalu zapracovat do sestavy, otázka zdravotní stav Kenii, tak uvidíme, kdo nakonec příjde, v lize moc adekvátních hráčů už není, takže spíše cizinci. Odchod Karla Pitáka se asi taky blíží.

  9. Re: Slavia představila změny v klubu

    buri     před 9 lety 07.10.2015 18:31 |  
    0 0

    Dobrý podvečer všem Slávistům! Dlouho jsem nepsal...už jsem nevěřil...Sokrates se odmlčel...Dnes jsem se dočkal - konečně...Musel jsem si dát mou oblíbenou slivovičku...su z Olomoca...Uvedená Jména mě nadchla...Jsem už v důchodu a jezdit do Edenu už nemůžu...Moc rád bych fandil s Kotlem...Naposledy jsem byl v r.2008...Věřím, že nás čeká skvělá budoucnost...Buri

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      Barra     před 9 lety 07.10.2015 20:22 |  
      0 0

      Dobry vecer Buri, dekuji za hezke psani. Doufam a moc ti preji abys 16. dubna, kdy Slavie bude hrat 25. kolo ligy v Olomouci, mohl byt na stadionu. Verim ze dlouhe cekani na lepsi casy se vyplatilo a ze nas bude cekat uspesne jarni kolo. A pak jsem si jisty ze Slavii do Olomouce doprovodi tolik Slavistu, ze se budes citit v kotli jako doma, v Edenu. Preji ti vse nejlepsi.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        bongor     před 9 lety 07.10.2015 20:52 |  
        0 0

        Já se připojuji k Barrovi a přeji Ti jen samou radost z výsledků naší Slavie.Sokrates málo píše,chybí i nám.Snad se polepší,co říkáš Sokrate?

  10. Re: Slavia představila změny v klubu

    buri     před 9 lety 07.10.2015 21:53 |  
    0 0

    Baro,Bongore díky. Slávii fandím od r.1965...Snad se zapojím do diskuze, ale vím jen to co vidím v televizi, nebo z internetu...Takže hltám zprávy od Vás...Proto mi chybí Sokratova moudra...Ahoj, ať žije Slávinka!!!

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      Barra     před 9 lety 07.10.2015 22:06 |  
      0 0

      Od roku 1965 - takze slavis tento rok krasnych 50 let jako Slavista! Gratuluji! Rikam si, jestli by Slavie nemela takove fandy nejakym zpusobem oslavit. Nejaky dopis od vedeni, snad nejaka pamatni mince, nevim, jen nahlas premyslim. V malickostech se pozna velikost klubu. Myslim ze podobne jubileum by si nejakou pozornost zaslouzilo.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        Dobi     před 9 lety 08.10.2015 07:29 |  
        0 0

        No, já jsem slávistou od května 1955, tedy jsem letos oslavil dokonce 60 let! Dva sestupy, nádherné roky 1965-66, žel vrcholící ukradeným titulem rozhodčím Fenclem, jalová léta, spanilé cesty Evropou, titul po 49 letech atd. atd. až k dnešku. Docela dost na jeden život! Ale na nikoho se nechci vyvyšovat, stejně si vážím i toho, kdo se stal věrným slávistou třeba včera při výhře holek 4:1!

      • Re: Slavia představila změny v klubu

            před 9 lety 09.10.2015 10:30 |  
        0 0

        Barro to by musela mít Slavia databázi fanoušků, kterou nemá. Na rozdíl do Odboru přátel, který samozřejmě jubilantům gratuluje.

        Opět trochu reklamy pro Odbor přátel :-)

  11. Re: Slavia představila změny v klubu

    Petr9608     před 9 lety 07.10.2015 22:08 |  
    0 0

    BTW: Nepřipomíná vám Jiří Šimáně trochu herce Aloise Švehlíka? :o)

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      spino     před 9 lety 08.10.2015 01:17 |  
      0 0

      Mně připomíná David Trunda herce Brada Pitta. :)

  12. Re: Slavia představila změny v klubu

    zeleznik2     před 9 lety 08.10.2015 08:39 |  
    0 0

    Konec tureckého hospodářství, více hlav, více rozumu. Ne vážně ať je tam třeba dvacet lidí, hlavně, aby klub fungoval bez problému a všichni budeme spokojeni. Dá se říci, že fáze č.1 stabilita klubu je hotova, teď můžeme přistoupit k vyřešení otázky kolem stadionu a po skončení podzimní části i k posílení mužstva. Štístko Šmicer v dozorčí radě, ještě bych našel funkci pro Pavla Kuku.

    • Re: Slavia představila změny v klubu

      vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 08.10.2015 10:03 |  
      0 0

      Pavla Kuku? no to snad radši ne. manažeroval bez úspěchu v Příbrami, manažeroval bez úspěchu v Plzni...on už i ten Šmicer bohatě stačí.

      • Re: Slavia představila změny v klubu

        zeleznik2     před 9 lety 08.10.2015 11:17 |  
        0 0

        Měl jsem na mysli nějakou čestnou funkci, Pavla Kuku považuji za jednoho z posledních klubistů, pro Slavii toho na hřišti udělal opravdu hodně, škoda, že nemá titul, vedle Šmíci, Pavel Řehák nebo Iva Knoflíčka jej mám nejraději.